SCUDETTO


Maignan wylądował w Mediolanie. We wtorek testy medyczne [Aktualizacja]

25 maja 2021, 00:35, Redakcja Aktualności
Maignan wylądował w Mediolanie. We wtorek testy medyczne [Aktualizacja]

Jak informuje SportItalia, w poniedziałek około godziny 23:50 na lotnisku Mediolan-Linate wylądował bramkarz nowego mistrza Francji, Mike Maignan (wideo z lotniska można zobaczyć [TUTAJ!]) Według informacji włoskiego portalu, 25-latek już we wtorek przejdzie badania lekarskie. Jeżeli te informacje się potwierdzą, to Maignan zostanie nowym golkiperem Rossonerich. 

Zaraz po opublikowaniu informacji o przylocie Maignana do Mediolanu, pojawiły się bardziej szczegółowe informacje dotyczące transferu. Milan za transfer definitywny zapłaci kwotę 13 mln euro + bonusy (co łącznie da kwotę 15 mln euro). Golkiper miałby złożyć podpis pod kontraktem, który będzie obowiązywał do końca czerwca 2026 roku, co ma zagwarantować stabilność na pozycji bramkarza.

[Aktualizacja]: Fabrizio Romano potwierdza, że Mike Maignan zostanie piłkarzem Milanu. Potwierdzona została kwota transferu w wysokości 15 mln euro. We wtorek testy medyczne Francuza.



196 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
TR3V0R
TR3V0R
25 maja 2021, 11:29
Cudownie :D
3
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
25 maja 2021, 10:54
Wszystko fajnie ale jak się okaże że jego nowym agentem zostanie grubas to mnie coś strzeli
3
boro215
boro215
25 maja 2021, 11:06
Nie kracz, bo jak to sie stanie to mnie krew zaleje
1
Zuber
Zuber
25 maja 2021, 10:47
Ciekawa jest anegdota ze Zlatanem i naszym nowym bramkarzem, bo już grali razem w PSG, nie zdziwiłbym się jakby Zlatan miał z tym transferem też coś wspólnego.
"Choć dziś nie mamy już kontaktu to dalej kocham go jak szalony. Jest bardzo prawdziwy i zawsze mówi Ci w twarz to, co myśli. Kiedyś jednak postawił mnie w dość trudnej sytuacji. Miałem 17 lat i na jednym z treningów broniłem jego strzały. Uderzył piłkę, która leciała chyba z prędkością 400 km/h. Dla niego było to łatwe, ale ani Buffon, ani Julio Cesar, czyli bramkarze, z którymi miał wcześniej do czynienia, nie dawali rady ich obronić. On jednak spojrzał na mnie i powiedział: pieprzony bramkarz. Czułem się z tym fatalnie, dla mnie nie była to komfortowa sytuacja.

Później na jednym z treningów sytuacja ta powtórzyła się. Spojrzałem na niego i powiedziałem: pieprzony napastnik.

Spojrzał na mnie i nic nie powiedział. Po treningu podszedł do mnie w szatni, poklepał mnie i pochwalił mnie za mój charakter. Ta sytuacja sprawiła, że go pokochałem".

- Mike Maignan o wspólnych treningach ze Zlatanem Ibrahimovicem w wywiadzie dla France Football.
Edytowano dnia: 25 maja 2021, 10:50
12
Pavlović31
25 maja 2021, 14:00
pamiętam że dawno temu czytałem te anegdotę, ale nie wiedziałem że to był Maignan
0
lyndonmilan
lyndonmilan
26 maja 2021, 00:16
Ponoć powiedział "gówniany" bo nie dał rady złapać jego strzału ale potem gdy Maignan złapał, ten odparł gówniany napastnik.

Taka wersję czytałem.
0
kusniak_22
kusniak_22
25 maja 2021, 10:27
No i pięknie
0
Qiub
Qiub
25 maja 2021, 10:24
Wymieniamy nr 1 Włoch na gościa ktory po Euro będzie nr 1 we Francji, moim zdaniem nic nie tracimy. Jasne, że Gigio mogł być legendą, ale czy Maignan nie może? Ma 25 lat, czyli możemy go mieć nawet 10 lat, we Francji otwarcie mówią, że był lepszym bramkarzem niż Keylor Navas w tym sezonie. Na dodatek Maldini jakimś cudem ogarnął go za praktycznie poł darmo, a przypominam, że Roma za Paua Lopeza zapłaciła więcej niż Milan da za Maignana. Jak robić transfery to właśnie takie, jaram się.
9
Qiub
Qiub
25 maja 2021, 10:29
Maignan ma podpisać kontrakt na 5 lat z pensją 2,8 milionów euro za sezon, Maldini szef totalny.
9
mistrzMALDINI
25 maja 2021, 11:39
Cena taka bo za rok kończy mu się kontrakt.
0
lyndonmilan
lyndonmilan
26 maja 2021, 00:14
Nowy Dida ?
Yes please.
0
lyndonmilan
lyndonmilan
25 maja 2021, 10:16
Szkoda że odchodzi, myślałem że będzie legendą no ale wyszło jak wyszło.

Powodzenia Gigio, życzę sukcesów na arenie miedzynarodowej, jesli chodzi o karierě klubową już nie.
1
Willy
Willy
25 maja 2021, 10:23
Legendą będzie Kessie
6
Nanti
Nanti
25 maja 2021, 18:17
Oprócz Kessiego to jeszcze Calabria może być legendą.
Kjaer też by był, ale za późno przyszedł. Reszta raczej prędzej czy później odejdzie.
2
deshaun
deshaun
25 maja 2021, 10:03
Czy lepszy od Gigio to się dopiero dowiemy, ale wydaje się, że spadku poziomu sportowego nie powinno być a jeśli nawet to niewielki.

Wiem, że wszyscy teraz umniejszamy Gigio przez jego odejście, ale nie ukrywajmy, że gdyby role się odwróciły i przychodził do nas Donnarumma to euforia byłaby jeszcze większa ze względu na potencjał Włocha.

Brawo dla zarządu za sprawną reakcję, to samo trza zrobić z każdym transferem, ponieważ a) po euro niektórzy mogą być drożsi i mniej dostępni 2) przygotowania najlepiej zacząć z całą kadrą
2
marunio
marunio
25 maja 2021, 10:02
ja to bym zszedl z gigio troche, dobrze, ze odchodzi, jest pazerny i ma wady ale kto nie. a co do calowania herbu, z tego co pamietam robil to w pierwszym max 2 sezonie swojej gry, ile on mial wtedy lat? 16 max 17, pozniej juz nie pamietam takich zachowan. moze go ponioslo, widzial, ze inni tak robili i zrobil cos glupiego, co nie mialo faktycznie pokrycia z jego miloscia do klubu. wy nic glupiego nie zrobiliscie w takim wieku? nie powiedzieliscie dziewczynie, ze bedziecie zz nia do konca zycia?XD
1
Dusiek
Dusiek
25 maja 2021, 12:01
Ja powiedziałem. Aktualnie jest moja żona i mamy małego synka xD ale łapie o co chodziło :p
1
ba_acm
ba_acm
25 maja 2021, 09:49
Ten gość to kocur, jestem przekonany że jeszcze lepiej na tym wyjdziemy
6
Marcos Salinas
25 maja 2021, 09:15
Wszystko zweryfikuje trudniejsza liga. Na pewno nie jest to zły bramkarz, jednak obserwując niektóre jego występy nie spodziewam się upgrade'u względem Gigio - odnoisłem wrażenie, że bliżej mu do solidności przehypowanych Llorisa i Mandandy niż potencjału najlepszych gk w historii Triclore.
0
kamilus
25 maja 2021, 09:25
Na pewno to nie będzie upgrade bramkarza, ale trzeba spojrzeć na całokształt: dobry bramkarz + świetna drużyna > świetny bramkarz + dobra drużyna

Oddając Gigio pozbywamy się komina płacowego, a zaoszczędzone pieniądze będziemy w stanie przeznaczyć na wzmocnienie innych pozycji, co powinno pozwolić stworzyć silniejszą drużynę niż mamy obecnie. I na tym polega mądre budowanie zespołu.
22
patoo_07
patoo_07
25 maja 2021, 09:33
Zgadzam się z kamilusem. Zejście z pensji Gigio, to dla nas dwóch dobrych zawodników, którze kadrę mogą znacznie wzmocnić, a uważam, że sportowo dużo na pozycji bramkarza nie stracimy przy tej zmianie.
0
MilanHomer
MilanHomer
25 maja 2021, 09:43
Jak będzie grał jak Hugo Lloris w swoim prime, to biere w ciemno zamiast Gigio.
1
brzydki
brzydki
25 maja 2021, 09:46
kamilus - pytanie czy zostanie to faktycznie mądrze wykorzystane, bo jak Gigio zostanie oddany a Calhanoglu albo inny łamaga dostanie nieadekwatnie wysoką pensję, to wydatki będą takie same jak przy Gigio. Niemniej jednak wierzę, że tak nie będzie :)
0
gieemce
gieemce
25 maja 2021, 09:53
Brzydki

Ja mysle ze tym ruchem zarząd jasno pokazuje co myśli o wygórowanych pensjach. Ibra odejdzie za rok wtedy najwyższa pensja będzie pewnie max 4,5-5 mn
0
djkarpiu
djkarpiu
25 maja 2021, 10:05
Też mam wrażenie, że trochę za duży hype idzie w jego stronę na chwilę obecną. Ale to naturalne jeśli wszyscy oglądamy 'amazing skills' na yt. A tam raczej baborów nie dają do skrótów.

Podoba mi się na linii i gra nogami, ale pracy wymaga gra na przedpolu. Cudów nie ma - gdyby był już teraz był na poziomie GG to by nie poszedł za te pieniądze. Zwłaszcza po sezonie gdzie taką reklamę zrobił bramkarzom z Francji Mendy w Premier League.

Ale co do samego ruchu od strony finansów, to jak najbardziej. Również pod kątem 'równości płacowej w zespole' i uniknięcia sytuacji gdzie jeden koleś zarabia za to samo tyle co trzej razem wzięci. Słabo byście się czuli jakbyście mieli taką sytuację u siebie w pracy.

Trzymam kciuki za Mike'a.
0
Doctor_ek
Doctor_ek
25 maja 2021, 18:34
TO nie będzie upgrade, ale na pewno też spadek umiejętności. Dużo oglądałem w tym sezonie Ligue 1 i raczej od Gigio nie odstaje. Obym się nie mylił.
0
Zuber
Zuber
25 maja 2021, 09:09
Takiej szybkiej akcji ze strony Maldiniego się nie spodziewalem, szacun max!
20
primo2p
primo2p
25 maja 2021, 09:31
I dobrze. Ile można się dawać ciągnąć za nos przez Raiolę.
4
Beny
Beny
25 maja 2021, 09:08
A tak swoją drogą to Napoli dobre domino zaczęło remisując z Hellasem. Jakby (a to był ich zasrany obowiązek) wygrali to:
- Juve bez LM
- Juve bez piniążków
- Juve bez Donnarumy
- Milan bez Mike'a
A to jak dla mnie są transfery, które mogą naprawdę wiele zmienić w świecie Calcio.
1
GrandePaoloM3
GrandePaoloM3
25 maja 2021, 09:13
Swoją drogą Gennaro zwolniony :( Smutna historia, zabrakło wturlać coś na 2-1 z hellasem i byłaby piękna historia, a juve bez lm i reszta włoskich ekip mogłaby skrócić dystans i ukrócić hegemonię ostatnich lat.
PS: Podobno w Neapolu na stanowisku ma zameldować się Allegri. A ile w tym prawdy, niewiadomo.
0
LunaS
LunaS
25 maja 2021, 09:18
A ja czytałem że Alllegri cel Realu po tym jak Zidane dał sobie siana.
3
Marcos Salinas
25 maja 2021, 09:19
GiampaoloM3
Allegri kasuje od 8 milionów rocznie w górę. Zapomnijcie, że gość, który żałuje stosunku niedużej do potencjału podwyżki dla swojego kapitana wyłoży takie pieniądze na trenera.
1
Maxwarka
Maxwarka
25 maja 2021, 09:24
Ponoć trenerem Napoli ma zostać Sergio Conceicao.
1
kamilus
25 maja 2021, 09:27
Mało który klub z Włoch stać na Allegriego (patrząc pod kątem pensji i wymaganych transferów) - chyba tylko Juventus i Inter.
0
Tutkovic
Tutkovic
25 maja 2021, 09:41
Gdzieś słyszałem, że chyba Spaletti
0
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
25 maja 2021, 08:53
Generalnie fajnie, że bardzo dobrego bramkarza zastępujemy bardzo dobrym. Swoją drogą dlaczego chłop po takim sezonie jest warty ledwo 15?

A no i Milan zyskuje pieniądze z pensji która była o wiele za duża :v

Dzięki śliczne za wyjaśnienie na dole ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Edytowano dnia: 25 maja 2021, 09:07
0
landik
landik
25 maja 2021, 08:57
Za rok mu się kontrakt kończy
6
malaka1995
malaka1995
25 maja 2021, 09:07
A Lille to nasz brat bliźniak xd
2
Rafalzki
Rafalzki
25 maja 2021, 09:24
jeśli dobrze pamiętam to Singerowie chyba mają coś wspólnego z Lille a Gazidis chyba z Francuzami jest w bardzo dobrej komitywie dlatego też na tak preferencyjnych warunkach pewnie robimy ten transfer bo Francuz jest wyceniany przez Transfermarkt na 25 milionów więc faktycznie to 15 to promocja. Zobaczymy jak się sprawdzi w Serie A. Obyśmy dzięki niemu mieli spokój w bramce i szybko zapomnieli o Donnarummie.
1
MilanHomer
MilanHomer
25 maja 2021, 09:45
Właściciel Lille pożyczył kasę od Elliota i ma jeszcze kilkadziesiąt mln euro do spłaty bodajże, ale to kwestia tego, góra przyszłego sezonu i będzie na zero.
To nas z nimi łączy :)
3
brzydki
brzydki
25 maja 2021, 09:48
Może Lille chce się zrehabilitować po tym, jak ostatnio wcisnęli nam Leao za gruby hajs ;)
1
Adam1983
Adam1983
25 maja 2021, 08:45
Jedno mnie strasznie boli już pal licho ,że odchodzi ale doprowadził do tego ,że nic Milan nie dostanie za transfer brak słów a miał być jak Maldini
5
brzydki
brzydki
25 maja 2021, 09:08
Dostanie jakieś tam grosze z tytułu "wyszkolenia zawodnika". Kwota poniżej 0,5 mln chyba.
1
Redplayer
Redplayer
25 maja 2021, 08:45
Takich piłkarzy trzeba się pozbyć bo to do niczego nie prowadzi. Juve nie utrzyma go dłużej niż 3-4 lata. Część osób piszę, że trzeba go szanować bo dał wiele dobrego klubowi. Zgodzę się ale pod warunkiem, że on szanuje klub. To Milan go wyszkolił i rozwinął. Mało, który klub daje szanse tak młodemu bramkarzowi we Włoszech. Chłop powinien Milan całować po stopach za taką szansę. Jak chce więcej kasy to niech odchodzi ale z szacunku nie wybiera się rywala z ligii.
4
boro215
boro215
25 maja 2021, 09:23
Jeśli Juve spartoli następny sezon, to nawet roku go nie utrzymają xd
1
Zimer9009
Zimer9009
25 maja 2021, 08:41
Inter odciął pijawkę Icardiego i zobaczcie jak na tym wyszedł. Nie ma sentymentu dla takich zagrań - agenci nie mogą rządzić klubami.

Bramkarz zarabiający dwukrotność albo więcej tego co najlepszy pomocnik po podwyżce/ skrzydłowy/ obrońca, a pewnie i napastnik który miejmy nadzieje do nas przyjdzie ? Wolne żarty.
20
Felaro
Felaro
25 maja 2021, 09:00
Dla dobra kolektywu takie jednostki muszą zostać wyeliminowane - przekaz prosty dla reszty grupy
2
Puszek
Puszek
25 maja 2021, 08:37
Świetny ruch zarządu!
3
Sqnman
Sqnman
25 maja 2021, 08:34
Mega transfer jak dojdzie do skutku. Szybko kibice zapomną o Gigio. Dzięki takiemu ruchowi Milan uwolni się od niewygodnego kontraktu, klub chce realizować zrównoważoną politykę jeżeli chodzi o wydatki na pensję. Jak miał by się czuć Franck gdyby dali te 8 milionów Donnarummie? Uważam, że klub zrobił wszystko żeby zatrzymać Pana $. Nie można się zgadzać na tak astronomiczne kwoty, szczególnie w dobie braku dochodu z biletów. Do tego chore prowizje grubasa. Czekam na oficjalkę. W tym momencie gruby już wie, że nie ma zbyt dobrych kart w walce o kontrakt w nowym klubie,bo chętnych nie ma zbyt wielu, a może tylko Juventus. Będzie beka jak nie będzie chętnych na niego z kontraktem powyżej 6 milionów
12
Daniel93
Daniel93
25 maja 2021, 08:33
No to Dollarumma bedzie mial piekło gdy przejdzie do jude. W szczególności na ss
6
cbvirus
cbvirus
25 maja 2021, 08:31
Oby tylko Gigio odszedł chociaż za granicę a nie do Juve, bo będę dostawał ku***cy jak będę go widział w barwach Juve
1
milan2002
milan2002
25 maja 2021, 09:35
W ostatnim czasie jedynie Juve przewijało się w mediach jako potencjalny nowy pracodawca Gigio.
0
plone
plone
25 maja 2021, 08:30
jestem ciekaw pozegnania Donnarummy, z jednej strony wypadaloby zachowac klase bo wiele dla nas zrobil, z drugiej mam mu mega za zle to jak pogrywal z Raiola i ze doprowadzil do tego ze odchodzi za darmo
0
wielki prostownik
wielki prostownik
25 maja 2021, 08:33
Należy zachować klasę. To że oni zachowali się nieładnie to tym bardziej Milan powinien pokazać że jest ponad to. Tym bardziej, że jednak w ciężkich czasach sporo zrobił.
5
Gattuso888
Gattuso888
25 maja 2021, 08:28
Mnie ciekawi czy jeśli Dollar ewentualnie zostanie Maignanowi powiedziano, że będzie drugi czy może zarząd już wie wszystko w kwestii Dollar.
0
Rzetelny
Rzetelny
25 maja 2021, 08:30
Zarząd już wie wszystko.
6
Yabaye
Yabaye
25 maja 2021, 08:31
Nie wierzę, że Mistrz Francji przyszedł bez pewności gry. Sprawa jest raczej rozwiązana w gabinetach, a po Euro Gigio podpisze z kimś umowę.
8
Beny
Beny
25 maja 2021, 08:20
Skrajne emocje mną targają. Z jednej strony wychowanek, talent na absolutną gwiazdę, debiut jako 16-latek, przetrwał z nami najcięższy okres, teraz w upragniony awans do LM i wyjście na prostą po tylu latach. Genialny bramkarz, ma swoje minusy, ale ma też dopiero 22 lata i gigantyczne pole do poprawy. Jest zwyczajnie szkoda, że ta historia się kończy w taki sposób. Z drugiej wiadomo, nikt większy od klubu. Maldini ma jaja jak arbuzy i to, że on będąc największą legendą w historii klubu wykonuje ten ruch - młokos Donnarumma, który chciał chyba kiedyś aspirować na podobną ikonę Milanu musi mieć teraz niezły bałagan w głowie. Ciężko to przełknąć, ale trzeba zacisnąć zęby i będzie dobrze. Obawiam się jedynie, że widok Gigio w trykocie juve sprawi, że go znienawidzę. Chociaż nie jestem pewien czy obawiam się to dobre słowo...
15
Lepik Tha Prokid
Lepik Tha Prokid
25 maja 2021, 08:17
Jeśli się nie potrafimy dogadać z Donnaruma i Raiola, to bardzo dobry ruch transferowy z naszej strony.
Pan Maignan kosztuje nas na perspektywę roczna 3x mniej jak Donnaruma, nadal jest młody i ma naprawdę bardzo dobre statystyki.
Do tego czego pewnie wiele osób nie postrzega, to transfer jest darmowy.
Czemu? Lille I Milan posiadają tego samego właściciele tzn.
Milan generuje wydatek, a Lille przychód. Pieniądze zostają u tego samego właściciela tylko są przenoszone z Firmy A do Firmy B nothing more. A z racji ze Milan pewnie generuje więcej dochodów jak Lille, to często będziemy pewnie widzieć ruchy transferowe miedzy Lille a Milanem dopóki mamy tego samego właściciela. Kwestie podatkowe itd.

Pozdrawiam. Forza Milan!
5
KosaX
KosaX
25 maja 2021, 08:21
To moze Bambe nam zalatwia rowniez :D
0
patoo_07
patoo_07
25 maja 2021, 08:23
Po raz nie wiem który trzeba to powtarzać. Elliot nie jest właścicielem Lille, tylko dali im pożyczkę, bo klub wpadł w długi. Dopiero jeśli tej pożyczki nie spłacą, Elliot stanie się właścicielem klubu, tak jak to było z Milanem. Obecnym właścicielem klubu, od grudnia 2020 jest Callisto Sporting, luksemburski fundusz inwestycyjny. Poprzedni właściciel, pożyczył blisko 225 milionów od Elliota i JP Morgan.
Edytowano dnia: 25 maja 2021, 08:40
12
Lepik Tha Prokid
Lepik Tha Prokid
25 maja 2021, 08:40
Rozumiem. Takiej informacji to nie wiedziałem. Lecz nawet jak im pożyczyli 225 Mln. to dostali w zamian jakieś % udziałów firmy Lille. A my jako ze nie wiemy wszystkiego co na papierach jest dogadywane, to nigdy w 100% z nas nie ma racji pod katem takich ruchów.
1
patoo_07
patoo_07
25 maja 2021, 08:54
To się zgadzam. Tam są na pewno takie machlojki robione, żeby było dobrze i ładnie w księgach wyglądało :D
1
marunio
marunio
25 maja 2021, 09:59
z tego co pamietam, to nie pozyczyli tego lile tylko jego wlascicielowi, co jest duza roznica, mysle ze maja tez inne aktywa do zajecia jak tylko klub...
0
ML89
ML89
25 maja 2021, 08:16
Powinni Maignan'owi kibice zgotować taką fetę na przywitanie żeby dolar zrozumiał że już nikt go tu nie chce
8
GrandePaoloM3
GrandePaoloM3
25 maja 2021, 08:24
Nie lepiej podziękować mu za te lata w klubie, kiedy sportowo nie odstawał od czołówki i niejednokrotnie ratował nam punkty? Prawdopodobnie zapewnił nam LM meczem z Calgiari. Jakim człowiekiem jest to inna kwestia, jest dzieciakiem, jego agentem jest jeden z najlepszych fachowców na swoim stanowisku, nic dziwnego że chłopak ma namieszane w głowie. Kiedyś mam nadzieję że zrozumie kiedyś swój błąd.
Edytowano dnia: 25 maja 2021, 08:26
14
wielki prostownik
wielki prostownik
25 maja 2021, 08:28
Fetę można zgotować ale podobną powinni zorganizować na pożegnanie Dolara. Jaki jest to jest ale sporo zrobił dla klubu w najtrudniejszym czasie. To jest biznes. Piłkarze przychodzą i odchodzą i wypadałoby przy tych odejściach zachować klasę.
1
pepe82
pepe82
25 maja 2021, 08:31
Gianpaolo czasem , ciezko jest wytlumaczyc oczywiste rzeczy.

Ja mysle ,ze bedziemy mieli dwoch bramkarzy w przyszlym sezonie. Kazda pozycja wymaga konkurecncji , bramka rowniez.
0
ML89
ML89
25 maja 2021, 08:32
Podziękować mu swoją drogą, można mu nawet bombonierkę dać.
0
GrandePaoloM3
GrandePaoloM3
25 maja 2021, 09:10
@pepe82, nie wiem czy nas stać na takiego zmiennika :)
0
mpt1899
mpt1899
25 maja 2021, 10:28
Nie zapewnił nam żadnej LM bo jakbyśmy przegrali z Cagliari to i tak byśmy skończyli na 3 miejscu. LM to nam zapewnił Pioli, Kessie i cała formacja defensywna.
1
karp_fso
karp_fso
25 maja 2021, 08:05
Skoro zaklepujemy Maignana, to Gigio odchodzi. Mądra decyzja zarządu. Sentymenty, sentymentami, ale tu dochodzi chłodna kalkulacja. Dwa lata kontraktu Donnarummy kosztowałyby klub 16 mln, a tutaj mamy bramkarza 15 mln odstępnego + oczywiście pensja. Ale w perspektywie długookresowej wyjdzie nam to taniej niż klient grubasa.

Natomiast co do samego Maignana mam lekkie obawy. Lafont też miał wbić w Serie A na pełnej k..., a teraz walczył o utrzymanie z Nantes. Czas pokaże.
9
ForzaLisek
ForzaLisek
25 maja 2021, 08:15
16 mln netto chyba więc więcej wyszłoby utrzymanie Gigiego
1
Rinder
Rinder
25 maja 2021, 08:24
Do kosztów utrzymania Donnarumy jeszcze trzeba doliczyć pensje dla braciszka i prowizje za podpis dla Raioli, który podobno krzyczy około 20mln €. Jeśli to prawda to za prowizje Raioli będzie transfer Maignana i starczy jeszcze na opłacenie roku kontraktu.
4
wielki prostownik
wielki prostownik
25 maja 2021, 08:31
@karp_fso Nowy piłkarz to zawsze jakieś ryzyko. Nie da się jednak budować drużyny bez jego ponoszenia. Osobiście także wolałbym Muso albo Sirigu jako ogranych już w Serie A ale Maignan miał świetny sezon więc może nie zapomni przez wakacje jak się gra.
1
Dryzu1899
Dryzu1899
25 maja 2021, 07:59
W ogóle to gość wygląda jak Django xd
3
KosaX
KosaX
25 maja 2021, 08:22
Tez mi sie z nim kojarzy
0
MilanHomer
MilanHomer
25 maja 2021, 09:54
No to będzie ostra rozpierducha :)
0
Olli666
Olli666
25 maja 2021, 07:59
Podobno Milan złożył ofertę za belottiego która wynosi 25-30 mil
7
Voltrex
Voltrex
25 maja 2021, 07:51
Kilka słów o Maignanie

https://pilkanozna.pl/index.php/Wydarzenia/Ligi-zagraniczne-Francja/1017948-mike-maignan-od-a-do-z.html
1
pejsu
pejsu
25 maja 2021, 07:47
A może go knur Raiola wsadzi do Interu?Oby nie....
1
Olli666
Olli666
25 maja 2021, 07:58
Tez mam takie przypuszczenia i jednocześnie obawy.
0
landik
landik
25 maja 2021, 08:04
Interu nie stać na Donnarume
7
landik
landik
25 maja 2021, 09:13
Inter sportowo jest lepszą opcją, bo Handa potrzebuje następcy + przed przyjściem do nas, Dolar chciał iść właśnie do Interu.

Problemem są tylko pieniądze i sytuacja właścicieli Interu.
1
25 maja 2021, 07:42
Oby Gigio poszedł do Juve. Szkoda, żeby serie A straciła taką postać.
2
Zuber
Zuber
25 maja 2021, 09:20
A Ty razem z nim. ;)
1
Starosta
Starosta
25 maja 2021, 07:38
No i o to chodzi. Brawo Milan. nie ma co czekać i zasypywać gruszek w popiele.
0
Corsa
Moderator Corsa
25 maja 2021, 07:37
Jeszcze 2-3 miesiące temu nie wyobrażałem sobie Milanu bez Gigio, teraz cieszy mnie jego odejście. Milanowi potrzeba ludzi, którzy są gotowi poświęcić się dla tych barw, kogoś jak Kessie, Calabria i Theo, to jest prawdziwy trzon tej drużyny.

Jak Dollar woli iść do giganta na glinianych nogach, to proszę bardzo, tam są drzwi, Riola z wozu, Milanowi lżej. Po cichu liczę na to, że Juventusowi nie uda się nigdzie upchnąć Wojtka i zostaną z dwoma bramkarzami o łącznym kontrakcie prawie 20 milionów. Przecież to autostrada do upadku klubu, szczególnie w dobie pandemii.

Mike, witamy na pokładzie, jesteśmy z Tobą!
15
Gianni Rivera
Gianni Rivera
25 maja 2021, 07:37
Ogólnie podoba mi się podejście Maldiniego do okien transferowych. Nie czeka, jak dawniej Galliani, do ostatnich dni mercato, licząc na promocje czy okazje, przez co w sezon zawodnicy wchodzili niezgrani. On stara się jak najwcześniej skompletować skład, żeby trener miał czas na treningi i wypracowanie schematów. Naturalnie, późne transfery też się zdarzają - długie negocjacje, nieudane negocjacje, jakaś okazja właśnie itp., ale jeśli tylko może, to ogarnia piłkarzy wcześnie.
2
ósmy
25 maja 2021, 07:54
Akurat w tym przypadku to raczej nie miał wyjścia Maldini i po prostu nie wypuścił okazji z rąk.
Inaczej od czerwca zostalibyśmy z Tatarusanu.
Teraz nowy bramkarz będzie miał czas i możliwości okrzepnąć w nowym środowisku na zgrupowaniach i treningach. A kluby widząc sytuację Milanu bez bramkarza pewnie wykorzystywakiby to windując ceny do góry.
Jestem tylko ciekaw ile prawdy było w tym, że Roma zaczęła zaloty z Maignanem.
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
25 maja 2021, 07:28
Do końca liczyłem na pozostanie gigo w Milanie. Ale wszystko wskazuje na to, że nie zostanie. Szkoda. Życzę mu wszystkiego najlepszego, niech idzie się spróbować w innej lidze
1
malaka1995
malaka1995
25 maja 2021, 07:28
Szybka akcja hahaha
0
goat333
goat333
25 maja 2021, 07:26
Ogólnie zastanawia mnie co to była za chora akcja że Dollar miał opaskę kapitana. No nic Maigan to dobry bramkarz no ale jakoś ciężko będzie mi się patrzeć na Donnarume w koszulce juve. Trudno jego wybór, jeśli on woli dla kilku milionów stać się judaszem, to świetnie. Ibra to najemnik Ale z klasą, gigo to najemnik Ale bez klasy i pazerny na każdego dollara.
1
Mirek99999999
Mirek99999999
25 maja 2021, 07:32
Ja tam nie widzę zbytniej różnicy między Ibrą a Gigio. Jeden i drugi gra w klubie, który zapłaci mu najwięcej. Żaden inny klub nie dał by tyle Zlatanowi.
1
goat333
goat333
25 maja 2021, 07:52
Zlatan nie całował herbu nigdy nie dawał deklaracji
5
MirekMario
MirekMario
25 maja 2021, 07:25
Moim zdaniem bardzo dobrze. Nie będzie lepszego czasu na ustatkowanie klubu i wybranie dobrej długoterminowej drogi bez cyrków z piłkarzami.
3
patoo_07
patoo_07
25 maja 2021, 07:24
No to ciekawe, czy Gigio dostał w końcu konkurencję, która pozwoli mu się rozwijać, czy kolejny Milanista z krwi i kości pójdzie do Juventusu.
1
zycumilanista
zycumilanista
25 maja 2021, 07:37
Zaden klub przy zdrowych zmysłach nie wydaje 15 baniek na 2 bramkarza.
3
patoo_07
patoo_07
25 maja 2021, 07:48
Myślę, że wszyscy już się nauczyliśmy, że Milan i zdrowe zmysły to pojęcia, które do siebie nie pasują :D A może na złość Gigio byłby drugim bramkarzem :D
1
Maestro02
Maestro02
25 maja 2021, 07:20
czekam na oficjalke, w końcu spokój z telenowelą "kontrakt dla Gigio" niech sie w Juventusie z Raiola bawią
1
pipobytom
pipobytom
25 maja 2021, 07:19
Witam przyznaję nie oglądałem ligi francuskiej, przybliżcie nieco jak prezentuję się nasz nowy bramkarz.Plusem obecnego jest gra na linii oraz refleks, minusy puste przeloty (do teraz przed oczyma mam mijanie się z piłką w Turynie) gran nogami też nie jest mocną strona. Jak to wygląda u Maignana ?
1
MikBud
MikBud
25 maja 2021, 09:01
Maignan fantastycznie gra nogami. Bardzo dobry ruch transferowy.
0
Fifa2121
Fifa2121
25 maja 2021, 07:18
A ja jestem smutny, wierzyłem że jednak z nami Gigio zostanie, no ale cóż życie.
0
pazioni
Moderator pazioni
25 maja 2021, 07:16
Jestem zaskoczony ,byłem przekonany że się dogadają. No nic dziękuję bardzo za te chwilę które nam dałeś przede wszystkim za profesjonalizm w trzech ostatnich meczach. Szkoda że rozmowa z ultrasami nic nie dała . Grubas i ta jego prowizja e tam..... No nic powodzenia młody.
4
Pan A.
Pan A.
25 maja 2021, 07:13
Tak BTW to w dniu wczorajszym pisaliście o DePauli, że jego agentem jest Raiola. Tymczasem wg transfermarkt.com jest nim Augustin Jimenez - jak jest w końcu naprawdę?
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
25 maja 2021, 07:23
Transfermarkt jedno, a wszystkie media zgodnym chórem drugie. Podejrzewam, że media, tak włoskie, jak i światowe, nie pisałyby o Raioli, gdyby nie była to prawda.
3
krasy
krasy
25 maja 2021, 07:11
Bardzo dobrze że nie daliśmy się szantażować grubemu. 20 mln. prowizji on naprawdę ma mózg zorany. Ciekawe gdzie Gigio wyląduje.?
3
Olli666
Olli666
25 maja 2021, 07:20
Może gdzieś w Katarze tam zapłacą mu napewno tyle.
0
Dusiek
Dusiek
25 maja 2021, 07:03
Widzę, że się nie szczypią - i bardzo dobrze.
8
Thomas21
Thomas21
25 maja 2021, 06:55
Myślałem że jednak Gigio ma więcej rozumu i po awansie do ligi mistrzów opamięta się i bez problemu zostanie, a jemu tylko kasa w głowie. Mam nadzieję, że zaczynamy nową erę Milanu i na stałe będziemy gości w czołówce seria a i ligę mistrzów wygramy szybciej niż Juve.
Mimo że chciałbym pozostania Gigio i Hakana to jeśli nie mogą się zdecydować czego chcą to nie ma co się z nimi bawić i niech sobie odchodzą, Paolo ze swoją ekipą załatwią zastępstwo.
0
boro215
boro215
25 maja 2021, 07:09
Jakby Gigio miał rozum, to zrobiłby jak Insigne i Lukaku.
3
Milanboy
Moderator Milanboy
25 maja 2021, 06:43
A skoro odchodzi Gigio i możliwe, że Hakan to Milan wyda duże pieniądze na napastnika i moim zdaniem to będzie Vlahović.
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
25 maja 2021, 06:59
Skąd taka logika? Jeśli odchodzi Hakan, to Milan będzie musiał wydać duże pieniądze, ale na nową 10.
Hakan nie potrafił równej formy utrzymać, ale sądzę, że piłkarz na podobnym bądź wyższym od niego poziomie będzie kosztował co najmniej ze 30-40 milionów, więc na napastnika za wiele nie zostanie.
Po kosztach można by ewentualnie ściągnąć z włoskich boisk Pellegriniego (klauzula?) lub Mkhitaryana (za darmo?). Zobaczymy, co Maldini wykombinuje.
5
Milanboy
Moderator Milanboy
25 maja 2021, 07:47
Gianni Rivera - Tylko kto prócz RDP kosztuje dużo? Może ktoś z innej ligi
Edytowano dnia: 25 maja 2021, 07:48
0
ACstach
ACstach
25 maja 2021, 06:38
Wyśmienicie. A może Gigio pójdzie razem z Hakanem do Kataru? Raiola tam pewnie też dla siebie prowizje sporą załatwi.
0
wilku94
25 maja 2021, 06:34
Spokojnie Mike na pewno przyleciał zrobić zakupy albo odwiedzić brata/siostrę, a tutaj już wielka afera :)
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się