SCUDETTO


Castillejo na wylocie z Milanu. Kto za niego? Na celowniku Berardi

29 maja 2021, 16:31, cinassek Aktualności
Castillejo na wylocie z Milanu. Kto za niego? Na celowniku Berardi
Jak zapatrujesz się na ewentualny transfer Domenico Berardiego?
Świetny pomysł, powinien być pierwszym wyborem 50%
Niezła kandydatura, ale tylko jeśli nie wypalą inne 42.39%
Milan nie powinien rozważać ściągnięcia tego zawodnika 7.61%
368 oddanych głosów

Latem Milan rozstanie się z Samu Castillejo - nic nie wskazuje na to, aby Hiszpan utrzymał miejsce w zespole na kolejny sezon. A taki stan rzeczy sprawia, że rossoneri muszą pozyskać nowego zawodnika na prawe skrzydło. Według SportMediaset, klub poważnie rozważa sięgnięcie po symbol Sassuolo, Domenico Berardiego. Włoch od początku swojej kariery w Serie A występuje w ekipie z regionu Emilia-Romania i wydaje się, że to już ostatni dzwonek, aby spróbować swoich sił w większym klubie. Niespełna 27-letni zawodnik ma w swoim aktualnym zespole kontrakt obowiązujący jeszcze przez trzy sezony. Zagadką pozostaje ewentualna suma odstępnego, ale należy spodziewac się kwot w zakresie 20-30 mln euro.

W Serie A 2020/2021 Domenico Berardi rozegrał 30 meczów i zdobył 17 bramek, w tym 7 z rzutów karnych.



119 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
rk140685
rk140685
31 maja 2021, 00:26
Cos mi sie wydaje,ze napewno przyjdzie Amine Adli bo jego Tuluza nie poradzila sobie z Nantes w barazach o awans to pewnie wyjac go bedzie mozna za stosunkowo niska kwote. Fajnie jednak byloby miec kogos kto zagwarantruje z miejsca wzrost poziomu naszej flanki po spodziewanym odejsciu Samu. Pewnie kandydatow mozna teraz wyliczac ale nie zdziwie sie jak trafi do nas ktos kogo w tym momencie nikt nie bierze pod uwage.
0
Milancampo31
Milancampo31
30 maja 2021, 12:58
Ściągnijcie bonaventure niech nie kaleczy się we Florencji tyle lat ciągał ten klub należy się mu chociaż 1 mecz w LM
2
tmqTV
tmqTV
30 maja 2021, 11:05
We Włoszech jest co najmniej trójka piłkarzy, która "zasiedziała się" w swoich klubach. Berardi, Belotti i De Paul. Transfer każdego z nich 2-3 lata temu byłby trampoliną do świetnej kariery. Największe szanse, moim zdaniem, ma wciąż De Paul, choć najmłodszy już nie jest. Berardi być może zasługuje na szansę, ale to loteria, czy okazałby się lepszy od Castillejo i Saelemaekersa.
1
Grande
Grande
30 maja 2021, 12:28
Nie no, bez jaj z tym zestawieniem z Samu. Nadwyżka jest ogromna nawet jeśli Berardi zagra bez jednej nogi.
3
daro12555
daro12555
30 maja 2021, 17:52
Na pewno jeszcze Savić z Lazio .Od Samu na pewno lepszy ale bym wolał kogoś innego .
1
tmqTV
tmqTV
30 maja 2021, 20:37
Ostatnie mecze Samu były bardzo poprawne, szczególnie w fazie defensywnej dużo pracował dla zespołu. Z przodu jest trochę jednowymiarowy, kiedy przeciwnik przeczyta jego drybling to Hiszpan traci element zaskoczenia - trochę syndrom Suso.

Z Milinkoviciem-Saviciem się zgadzam, jak najbardziej. Zapomniałem o nim.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
30 maja 2021, 11:00
Ja mam typ który na pewno sie jeszcze na tej stronie nie przewinał w kontekscie prawej strony, Wamangituka chłopak z ogromnym talentem i wydaje sie ze serie a byłaby dla niego super srodowiskiem. Przede wszystkim silny, szybki i może zagrać na srodku ataku

Poza nim Sarr lub Buendia to fajne opcje
Edytowano dnia: 30 maja 2021, 11:11
0
FanACM
FanACM
30 maja 2021, 17:05
Wszystko fajnie tylko, że Wamangituka ma zerwane więzadło krzyżowe.
0
daro12555
daro12555
30 maja 2021, 17:51
Byłby wspaniałym transferem . Ma wpisaną kwotę transferu 25mln ale zerwał więzadło więc odpada .Ikone bym najbardziej chciał bo na Doku nas nie stać .Jestem też ciekawy Amine Adli bo cenna koło 10mln a gość ma wielki potencjał .Zaraz pewnie ktoś powie ze z drugiej ligi francuskej a Veratti był z drugiej ligi włoskej i w PSG grał .
1
DarthImpaler
DarthImpaler
30 maja 2021, 02:21
Kurwa jeszcze rok temu większość by go wzięła z pocałowaniem ręki a teraz to może rasiak byłby lepszy. Co z wami ludzie.

Nie jestem jego fanem. Z sasu nie chciałbym nikogo. Może właśnie poza Berardim. On tak jak Belotti może nie mieć psychy do większego klubu i choćby się paliło i waliło zostanie tam gdzie go kochają i jest gwiazdą dla średniaków.

A może ma ambicję i będzie chciał spróbować swoich sił w nowym otoczeniu??
Edytowano dnia: 30 maja 2021, 02:22
3
Milanboy
Milanboy
30 maja 2021, 07:47
Różnica między nim a Belottim jest taka, że on gra od dwóch sezonów wręcz świetnie i rzadko kiedy cieniuje, a Belotti strzeli tak z plus 10 goli i już tutaj mamy orgazm nad tym graczem, na dodatek Berardi gra jednak w zespole który nie jest tak paskudny jak Torino od paru lat.
7
jasiom22
jasiom22
30 maja 2021, 01:45
Kiedyś marzyłem żeby go sciągnąć, dzisiaj.. powiedzmy,.. lepiej pózno niż wcale? Może grac i na prawej i na szpicy, jestem za.
0
Paolo03
Paolo03
30 maja 2021, 00:27
Berardi? Szczerze mówiąc wybrałbym kogoś innego bo Wloch mnie srednio przekonuje no ale od biedy moze być. Na pewno lepszy od Samu wiec to juz duży plus.
1
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
30 maja 2021, 00:08
Berardi może nie mieć psychy na wielki klub to raz a dwa to jest ponoć Internistą.
No i 3 to on jest bardziej prawym napastnikiem a my potrzebujemy kogoś co zapieprza jak obraxona na od pola karnego przeciwnika do swojego.
Więc nam to by pasował taki bardziej pomocnik Ala wahadłowy : Hakimi, Lazzari, Cuadrado itd
0
FanACM
FanACM
30 maja 2021, 08:53
Chłopie Ty chyba nigdy Sassuolo nie oglądałeś Berardi zapiernicza od jednego pola karnego do drugiego i kręci konkret liczby. Jeśli miałbym wybierać między nim a Lazzarim to wolę Domenico i co z tego że jest niby Interista jak piłkarz jest profesjonalista?... Nie zdziwiłbym się gdyby wpakował Interowi z 3 bramki w naszych barwach i nie zrobiło by to na nim żadnego wrażenia.
Edytowano dnia: 30 maja 2021, 08:58
4
Maestro02
Maestro02
30 maja 2021, 09:04
Romangoli to wielki fan Lazio a przychodził do nas z Romy i został Kapitanem, jak ktoś jest profesjonalistą to nie ważne gdzie gra zawsze da z siebie 100%. Jedyne co to może Berardi odrzucić ofertę kontraktu.
2
daro12555
daro12555
29 maja 2021, 23:17
Jak dla mnie za dość podobno cenne byłby Ikone z Lille .Ma 27 lat i ma straszne wahania formy .
1
Delfin9811
Delfin9811
29 maja 2021, 22:48
A może Milot Raschica
0
damian464646
damian464646
29 maja 2021, 22:22
Nie przyjdzie. Patrząc na politykę transferową kupią kogoś do 23 lat. A na takim później nie zarobią.
0
dejnio
dejnio
29 maja 2021, 22:15
Zamiana totalnego kartofla na bardzo solidnego zawodnika ogranego w Serie A. Dla mnie bomba.
10
Boateng93
Boateng93
29 maja 2021, 20:20
Za Samu Berardi bądź Bernardeski za Hakana De Paul.
3
wielki prostownik
wielki prostownik
29 maja 2021, 20:19
Dobry ruch. Wnerwiają nieco jego ciągoty to symulowania ale gracz dobry.
4
Vol'jin
Vol'jin
29 maja 2021, 19:42
mam flashbacki z Suso
2
Milanboy
Milanboy
29 maja 2021, 19:47
Suso okazał się bardzo dobrym piłkarzem po odejściu z Milanu i właściwie jednym z najlepszych w La Liga, co więcej co ja bym dał za Suso w formie na prawej stronie za Castillejo i Saelmaekersa.
10
wielki prostownik
wielki prostownik
29 maja 2021, 20:44
Z tym jednym z najlepszych w La Liga to cię poniosło. 3 bramki i 4 asysty to tak jakby trochę słabieńsko powiedziałbym.
3
Milanboy
Milanboy
29 maja 2021, 20:53
wielki prostownik- raczej chodzi mi o to ile daje dla druzyny, fakt faktem w tym sezonie był kluczowy i często od niego zaczynały się akcje.
1
Seca
Seca
29 maja 2021, 21:41
Suso 3 bramki, 4 asysty. To sa powalajace liczby na tej pozycji?
Pilkarz ktory poradzi sobie tylko w hiszpani i slabych ligach gdzie ie bedzie musial sie cofac i bronic.
Praktycznie gra tylko jedna noga, strasznie czytelne dryblingi.
Nikt przez ostatnie lata tak mnie nie irytowal swoja gra jak wlasnie on.
3
patoo_07
patoo_07
29 maja 2021, 23:10
Akurat w Sevilli Suso mocno poprawił prawą nogę i ten argument można już włożyć między bajki.
2
BadMad
BadMad
30 maja 2021, 11:38
Pressing mniejszy,to i operuje obiema.
0
dykt4tor
dykt4tor
30 maja 2021, 15:12
"Jednym z najlepszych w La Liga" XD
1
DaRo_7
DaRo_7
29 maja 2021, 19:36
Ja bym brał bez zastanowienia, liczby Samu przy cyferkach Domenico to kosmos. Samu przez cały sezon w Serie A 1 gol i 1 asysta. Masakra... Berardi to taki przypadek jak Belotti, zasiedział się w swoim klubie, albo po Euro pójdą wyżej, albo już zostaną w swoich zespołach do końca :P Ja chętnie bym widział obu u nas. Tylko teraz muszą się cyferki zgadzać :P 28 mln Tomori, 15 mln Maignan i po ok 25-30 mln Berardi i Belotti. A jest jeszcze wykup Tonallego :P Grubo ponad 100 mln...
13
Bandon
29 maja 2021, 19:29
Mike-Theo-Tomori-Kjaer-Calabria-Kessie(c)-Bennacer-Rebić-Hakan(?)-Berardi-Ibra

Naprawdę fajny skład.

A tutaj takie marzenie:

Mike-Theo-Tomori-Kjaer-Calabria-Kessie-Bennacer-Rebić-De Paul-Berardi-Belotti/Ibra

Wiadomo, że nie wszystkie te transfery dojdą do skutku, bo jest to zwyczajnie niemożliwe, ale... To co można zauważyć - tyły mamy zabezpieczone.
8
banan1899
banan1899
29 maja 2021, 20:50
Nie wiem dlaczego ale De Paul mnie nie przekonuje. wielokrotnie oglądałem mecze Udniese i dla mnie to średniak.
4
szfarceneger
szfarceneger
29 maja 2021, 19:28
Berardi to chyba najrozsądniejszy wybór, a i dla samego Włocha to może być ostatni gwizdek, żeby nie zasiedzieć się w Sassuolo i pograć na wyższym poziomie.
5
TR3V0R
TR3V0R
29 maja 2021, 19:01
sprowadziliśmy już Maignana, pozbyliśmy się jednego wielkiego problemu, każdy wie jakiego. Jeśli jeszcze Maldini i spółka sprowadzą Girouda, Berardiego i kogoś do obrony to to będzie mistrzowskie okienko. Mocno trzymam kciuki za ten ruch, bo wreszcie będziemy mieli skrzydłowego z jakimiś umiejętnościami(nie odbierając Alexisowi, ale on jest jeszcze młody i często podejmuje pochopne decyzje). Zobaczymy jak się potoczy ta sprawa, ale bardzo podoba mi się ta kandydatura :)
4
mpt1899
mpt1899
29 maja 2021, 18:57
Nienawidze kolesia (i nie chodzi mi o to komu on kibicuje ani to, ze to kat Milanu). Gracz bez jaj. Nierowny. Niby liczby ma ale tam wszyscy graja na niego. Symulant i cham. Lepszy od Samu i jak przyjdzie to trzeba bedzie mu kibicowac. Tutaj ludzie narzekaja na Hakana, ze znika na pol sezonu to teraz beda mieli dwoch jak Turek nie odejdzie z ta roznica, ze Berardi jest ograniczony jak Suso, z tym, ze Suso dalo sie lubiec. Mam nadzieje, ze nie przyjdzie.
5
ACstach
ACstach
29 maja 2021, 18:59
Podzielam opinie co sam tutaj zaakcentowałem. Sam z siebie bym go nie wybrał żeby ubrał naszą koszulkę.
2
Lomaxini
Lomaxini
29 maja 2021, 19:01
U schyłku kariery Suso w Milanie to chyba nawet samego zainteresowanego irytowało jego zejście na lewą.
1
FanACM
FanACM
29 maja 2021, 19:11
Przecież gra Sassuolo jest bardzo zróżnicowana tam są jeszcze Traore Djuricic Boga gra nie opiera się tylko na Domenico jak dla mnie to Samu Berardi wciąga nosem.
0
rk140685
rk140685
29 maja 2021, 23:46
Jesli chodzi o prawa flanke to ja bralbym Leona Baileya z Leverkusen lub Neresa z Ajaxu.
Faktycznie ktos jednak musi sie pojawic bo jak Samu odejdzie to przeciez nie zostawimy tej pozycji z walecznym lecz majacym swoje ograniczenia Alexisem.
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
29 maja 2021, 18:51
Tylko nie ten symulant.. jak będzie takie rzeczy odwalał w barwach Milanu to nie będzie się dało tego oglądać.
1
ACstach
ACstach
29 maja 2021, 18:57
Jedyna nadzieja, że jak ewentualnie przyjdzie do Milanu to mu wybiją z głowy odwalanie takiego pajaca na boisku i powiedzą, że jak chce płakać jak dziewczynka to jedynie po zdobyciu jakiegoś trofeum.
2
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
29 maja 2021, 21:41
No oby :/
0
milanista1988
milanista1988
29 maja 2021, 18:46
Tak! Nie myślałem nawet o nim, bo sądziłem że jest po trzydziestce. Ale skoro 27 lat... Warto brać. Ograny w lidze, Włoch, ma kopnięcie z rzutu wolnego i jeszcze nie będzie problemu w meczach z Sassuolo ;) Bardzo mi się ta wizja podoba. Do 25 mln to byłaby uczciwa cena.
0
Voltrex
Voltrex
29 maja 2021, 18:43
Mnie się marzy Leon Bailey na skrzydło. Jak odpuścimy napastnika to może będzie nas stać na jeden większy transfer tego typu. Co do Berardiego to mam mieszane odczucia, wolał bym kogoś mega szybkiego z dryblingiem kto będzie w stanie odjechać obrońcom.
3
Victor Van Dort
Victor Van Dort
29 maja 2021, 18:54
Jeśli mowa o marzeniach to marzę o Marcosie Llorente w ACM oczywiście to niemożliwe i to nie jest prawe skrzydło ale piłkarz kozak poza naszym zasięgiem.
2
Lomaxini
Lomaxini
29 maja 2021, 18:57
VVD
Llorente to poza bramką pewnie wszędzie by zagrał. Z Theo by sie dogadali jako skreśleni przez Real.
Edytowano dnia: 29 maja 2021, 18:59
2
Rossu
Rossu
29 maja 2021, 20:35
Llorente to za mniej niż 80 mln nie pójdzie xD
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
29 maja 2021, 18:37
Jeśli da się go przekonać do wyjścia ze strefy komfortu i zmiany barw to jestem na tak, bardzo dobra opcja i sprawdzony w Serie a zawodnik. To że wciąż jest w prowincjonalnym klubie to tylko i wyłącznie jego wybór, on już mógł grać w większym klubie ale nie chciał, coś jak kiedyś Jesus Navas który mógł iść do lepszego klubu niż Sevilla.
Edytowano dnia: 29 maja 2021, 18:40
1
Lomaxini
Lomaxini
29 maja 2021, 18:40
Trzeba mu jakiegoś kołcza załatwić, który mu powie, że nawet jak mieszka w sadzawce może stać się rekinem.
Co do Navasa to on poszedł do większego klubu - Manchester City, poza tym Sevilla trochę jednak bardziej prestiżowy klub niż Sassuolo.
Edytowano dnia: 29 maja 2021, 18:42
3
Victor Van Dort
Victor Van Dort
29 maja 2021, 18:49
Racja Navas past prime poszedł do MC. Niemniej też długo odwlekał opuszczenie Sevilli, tak to zespół znacznie większy niż Sassuolo.
0
FanACM
FanACM
29 maja 2021, 18:35
Niewiem czy nie wolałbym Orsoliniego ale Berardi jak najbardziej tak.
0
Acm1
Acm1
29 maja 2021, 18:34
To już nie ma młodszych? Maldini szukaj dalej.
1
milan2002
milan2002
29 maja 2021, 18:38
Chcesz powtórki startu poprzedniego sezonu? Tym się kończy stawianie tylko na młodzież.
2
Rafał0209
Rafał0209
29 maja 2021, 18:13
Nie kręćcie nosem Sancho w tym okienku nie przyjdzie, a Berardi za Samu to świetny skok jakościowy.
5
House_vol.2
House_vol.2
29 maja 2021, 18:09
De Paul, Berardi, Belotti - takie okienko mi się marzy jeśli chodzi o wzmocnienia ofensywne.
8
Lomaxini
Lomaxini
29 maja 2021, 18:33
Fajnie by było tylko kto za to wszystko zapłaci?
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
29 maja 2021, 18:38
@up
marzenia nie kosztują, nazwiska zacne.
1
Lomaxini
Lomaxini
29 maja 2021, 18:39
Wiadomo ale jak już marzymy to czemu nie na przykład Mbappé, Håland i Sancho xD
4
carrygun
carrygun
29 maja 2021, 19:00
Wystarczy sprzedać Samu za 40 mln, Contiego za 30 mln, a Laxalta po promocji za 15 mln i mamy na całą trójkę.
3
Lomaxini
Lomaxini
29 maja 2021, 19:03
carrygun
Ale to w euro ma być a nie w polskim złotym
0
29 maja 2021, 18:01
Goscie tu podniecaja sie Belottim, a mowia ze Berardi nie bo zasiedzial sie w Sassuolo xDD, ahh gdyby odwrocic proporcje i powiedziec ze Berardi to wielki fan Milanu a Belotti Interu to juz mianowany byl by tu zbawca hahaha brak slow
16
Olli666
Olli666
29 maja 2021, 18:06
A to berardi zrobił lepsze statystyki w 2 ostatnich sezonach.
0
Olli666
Olli666
29 maja 2021, 18:22
Dokladnie i pilkarsko tez lepszy
0
Marcin1995
Marcin1995
29 maja 2021, 19:07
Popieram w 100%
0
hyrus13
hyrus13
29 maja 2021, 17:55
Naturalny kandydat dla Milanu. Mam nadzieję, że wszystko się uda i wkrótce zobaczymy go w czerwono-czarnej koszulce.
3
Milanboy
Milanboy
29 maja 2021, 17:54
Nie bierzcie pod uwagi tego kto komu kibicuje bo to jest błędne myślenie. Jeśli piłkarz będzie profesjonalista i będzie dobrze grać to zbytnio nas nie będzie to interesować za jakim jest klubem.

Kandydatura bardzo mocna, gość od dwóch lat jest w świetnej dyspozycji, aż dziw, że jeszcze gra w Sassuolo.
6
Dusiek
Dusiek
29 maja 2021, 17:52
Ten transfer trzeba bylo przeprowadzic kilka lat temu. Mimo wszystko, zamiast Samu to bajka.
3
MrAncelotti
MrAncelotti
29 maja 2021, 17:46
Nie! Nie! Nie!
Żadnych płaczliwych rzemieślników interopodobnych.

Jonathan Ikone, Noni Madueke, Victor Tsygankov - to są nazwiska nie odstające od Berardiego
3
Milanboy
Milanboy
29 maja 2021, 17:51
Ikone który może kosztować nawet 60 mln.
5
Lomaxini
Lomaxini
29 maja 2021, 18:04
A propos Tsygankowa to pozniej będzie, że liga ukraińska czy jakaś tam inna spoza top 5 to żaden poziom i kto to wgl jest kot w worku tak jak było z tym Gruzinem z Rubina
3
Zirytowany
Zirytowany
29 maja 2021, 17:44
Zasadniczo typa nie lubię, ale na pewno gorszy od Samu pędziwiatra nie będzie.
0
Zuber
Zuber
29 maja 2021, 17:43
Za późno o przynajmniej 3 lata.
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
29 maja 2021, 17:43
5 baniek + Laxalt i Caldara. kto jest za? pisac do Maldiniego?
15
Lomaxini
Lomaxini
29 maja 2021, 18:44
Wiem za to kto jest przeciw - Sassuolo
3
SICKBOY
SICKBOY
29 maja 2021, 17:40
Gdzieś tam w oddali wyczekuje Ikone, najlepiej z wymianą wypożyczeń z Leao i opcją pierwokupu. Myślę że Lille nie byłoby przeciwne takiemu rozwiązaniu.

Dalej poszukać konkurenta dla Rebicia który więcej biega i byłby lepszym partnerem dla Theo. Leao nie potrafi się z nim za cholerę porozumieć na boisku a przez to tracimy całą lewą flankę.
Edytowano dnia: 29 maja 2021, 17:41
0
paweł_piotr
paweł_piotr
29 maja 2021, 17:36
Przewijają się jakieś inne nazwiska jeśli chodzi o prawą stronę? Coś tam czytałem o Vazqezie ale równie szybko chyba temat zniknął bo chciał 6 czy 7mln.
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
29 maja 2021, 17:33
Berardi to byłby świetny transfer. Kat Milanu i jest to ostatni dzwonek dla Domenico aby zaistnieć w Futbolu na najwyższym poziomie! Jeśli do nas dołączy to wybaczymy mu te wszystkie bramki nam strzelone. :-D
6
patoo_07
patoo_07
29 maja 2021, 17:34
W sumie z tegk co pamiętam, to skatował nas tylko raz. Potem z reguły grał przeciwko nam całe nic.
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
29 maja 2021, 17:56
Berardi strzelił przeciwko Milanowi 9 bramek ogółem i jest największym Katem Milanu z aktualnie grających piłkarzy w Serie A razem z Dybala.
8
hunga
hunga
29 maja 2021, 18:17
Ja mu nie wybaczę.
Nie chcę go nie lubie jako piłkarza przypomina trochę Mullera z Monachium. Poprostu moj spojrzenie na niego jest tak wypaczone że widzę tylko te złe rzeczy.
Nie chcę go w Milanie i już, wolę oglądać Castiego na prawej niż tą końską spierdolin....
0
patoo_07
patoo_07
29 maja 2021, 23:08
Ale ile z tych bramek coś dało? Poza tym, że strzelił 4 w jednym meczu i wygrali go 4-3, to te gole były nic nie warte, bo od sezonu 2016/17 regularnie dostawali od nas łomot. Ewentualnie jakieś remisy.
Edytowano dnia: 29 maja 2021, 23:10
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
30 maja 2021, 11:22
Oprócz 4 bramek strzelonych Milanowi w sezonie 13/14 zdobył także Hat - Tricka przeciwko nam w sezonie 14/15 wygrywając to spotkanie 3 - 2!
0
patoo_07
patoo_07
29 maja 2021, 17:33
Bardzo nierówny. Ostatni sezon dobry, poprzednie bardzo przeciętnie. Jeśli dyskutujemy tutaj, że Belotti nie jest żadnym gwarantem bramek i dobrej gry, to Berarrdi według mnie tym bardziej. A jak sobie przypomnę jego zachowania w trakcie meczu, darcie ryja, symulki, prowokacje, to aż mi się odechciewa. Jestem za tym, żeby poszukać kogoś innego.
3
Manolas
Manolas
29 maja 2021, 17:30
Straszny płaczek i symulant. Gościu bezpłodny i bez charakteru niechce go tu
6
artorn
artorn
29 maja 2021, 17:27
Jestem za! za taką kwotę chyba lepszego nie będzie a do stabilizacji w top 4 starczy. Od biedy może zagrać na środkowym napastniku.
1
boro215
boro215
29 maja 2021, 17:18
Mi on jakoś nie leży, wieczny niespełniony talent z jedną z głupszych historii transferowych xd Najpierw Sassuolo, potem kupiony przez Juve, od razu wypożyczony z powrotem do Sassu na dwa lata, a potem przez te Sassuolo wykupiony xd Od kiedy zapakował nam 4 bramki w wieku chyba 20 lat hype był na niego niesamowity, a on dalej kisi sie w tym Sassuolo, przez co rozumiem że znacznie przeceniono jego umiejętności albo on taki ambitny.
Edytowano dnia: 29 maja 2021, 17:22
4
Jaca23
Jaca23
29 maja 2021, 17:17
Osobiście nie przepadam za Berardim. Umiejętności na pewno posiada, ale oglądając go w meczach z nami strasznie mnie irytował. Sam gra dość ostro i często się podpala, a do tego to straszny symulant, a także kibic Interu. Za kwotę 20-30 mln wolałbym kogoś innego. Jednak jak mam wybór on, albo Samu to wybór jest prosty.

Podobno Atletico zgłosiło się po De Paula, a Hakimi jedną nogą w PSG.
2
Zuber
Zuber
29 maja 2021, 17:46
De Paul ostatnio w wywiadzie puszczał do nas oczko, mówiąc, że Maldini to najlepszy obrońca na świecie. Kto wie, może coś jest na rzeczy.
0
Deus
Deus
29 maja 2021, 17:15
Berardi jakoś nigdy mnie do siebie nie przekonał. Nawet jak nam pakował 4 gole to został mi obraz solidnego ligowca niż kogoś z potencjałem na światową klasę.
Prawe skrzydło to jest pozycja na której możemy sobie pozwolić na większe ryzyko bo w odwodzie zawsze jest sprawdzony Alexis.
1
Marcin1995
Marcin1995
29 maja 2021, 17:15
On jest zdecydowanie lepszą opcją na skrzydło niż Belotti na atak
2
KKP19
KKP19
29 maja 2021, 17:07
Nie pamiętam dokładnie o co chodziło ale wydaje mi sie ze Berardi inteligencją nie grzeszy xd
0
proy
proy
29 maja 2021, 17:08
Podobno jest fanem rywali zza miedzy. Moze to to Ci sie kojarzy? ;)
6
KKP19
KKP19
29 maja 2021, 20:30
Być może heh

A tak na poważnie to kiedyś komentatorzy eleven jakies sytuacje przytaczali, ale o jakie chodziło to już nie pamiętam
0
Cimar94
Cimar94
29 maja 2021, 17:01
3x TAK. Irytujący piłkarz po stronie rywala, w sensie piłkarskim, to zawsze będzie wzmocnienie.
4
Klimczer
Klimczer
29 maja 2021, 17:00
Nie jestem fanem tego zawodnika według mnie jest mocno overrated ale ile ludzi tyle opinii. Chętnie bym zobaczył w naszych szeregach Ikone z Lille bo gosc ma papiery na wielkie granie chociaz to koszt co najmniej. 30mln I już mówi sie o zainteresowaniu BVB, United i Psg
0
Deus
Deus
29 maja 2021, 17:12
też bym wolał kogoś z większym polotem jak Ikone.
2
milan2002
milan2002
29 maja 2021, 17:14
A o kim mówisz? Bo zbytnio ligą francuską to się nie interesowałem.
0
boro215
boro215
29 maja 2021, 17:20
@milan2002
Kolejny potencjalny transfer z Lille po Maiganie
1
SICKBOY
SICKBOY
29 maja 2021, 17:32
Ikone to moje małe marzenie na ten sezon.

Najchętniej jeszcze kosztem Samu bądź Leao

Jakoś Berardi mi się nie widzi, ale w porównaniu z Samu to dalej niebo a ziemia.
1
King_Gattuso08
King_Gattuso08
29 maja 2021, 16:55
Boże dawać go za wszelką cenę. Chłop jest stabilny formą i robi dym na skrzydle, byłoby to ogromne wzmocnienie. Wielkie tak dla kapitana Sassuolo, możemy zaoferować za niego Samu, Gabbie i jeszcze z 5 mln. Jego przyjście stanowiłoby wielki skok jakościowy
1
proy
proy
29 maja 2021, 17:06
Gabbi bym sie nie pozbywal chociazby dlatego zeby za chwile nie musiec szukac 3-4go (w zaleznosci od tego co sie z Romkiem zadzieje) na SO. Poza tym wierzę ze (jesli kontuzje beda go omijac) wyrosnie na solidnego+ ligowca. Takich na obecnym etapie rozwoju Naszego Klubu tez nam potrzeba
12
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się