SCUDETTO


Brescianini lub Colombo środkiem do uzyskania zniżki na wykup Tonalego

3 czerwca 2021, 11:55, Presidente Aktualności
Brescianini lub Colombo środkiem do uzyskania zniżki na wykup Tonalego

Antonio Vitiello, redaktor naczelny MilanNews, pisze, że nie ulega jakiejkolwiek wątpliwości intencja Milanu w przedmiocie wykupienia Sandro Tonalego z Brescii. Jednak ze względu na kryzys, związany z pandemią koronawirusa, rossoneri chcieliby obniżyć ustaloną rok temu kwotę wykupu ustaloną na 15 milionów euro, do której należy doliczyć jeszcze 10 milionów euro w bonusach, włączyć w ramach rozliczenia jednego ze swoich graczy lub rozłożyć płatność na kilka lat. W tym celu Paolo Maldini i Frederic Massara pozostają w kontakcie z Massimo Cellino, sternikiem ekipy z Serie B, i - biorąc pod uwagę dobre relacje obu stron - porozumienie wydaje się możliwe do osiągnięcia. Przy czym, jak pisze portal bresciaoggi.it, Brescia oczekuje w zamian za ustępstwo oddania Marco Brescianiniego, 21-letniego pomocnika, który miniony sezon spędził na wypożyczeniu w Virtusie Entella, ostatniej ekipie Serie B, w której barwach rozegrał 29 spotkań. Natomiast Sportitalia dodaje, że w orbicie zainteresowań Brescii znajduje się także Lorenzo Colombo. Ta sama stacja informuje ponadto o tym, że rozmowy w sprawie wykupu Tonalego obserwuje Fiorentina, która ma chrapkę na 21-latka.



48 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
kusniak_22
kusniak_22
4 czerwca 2021, 12:29
Pierwszy sezon, zwłaszcza początek przeciętny, później coraz lepiej. 2-3 sezony i będzie mistrzem. Ma do tego predyspozycje. Wykup z naszej strony to obowiązek.
0
Rafalzki
Rafalzki
4 czerwca 2021, 09:50
Tonali musi zostać, to jest materiał na artystę środka pola.
Edytowano dnia: 4 czerwca 2021, 09:51
0
Rafalzki
Rafalzki
4 czerwca 2021, 09:50
Super deal, wpisać tylko jakąś logiczną dla każdej ze stron klauzulę odkupu np w ciągu dwóch lat.
1
primo2p
primo2p
4 czerwca 2021, 12:07
Dokładnie. Powinniśmy zgadzać się na pozyskiwanie naszych młodych przez inne ekipy, ale pod warunkiem możliwości odkupu przez nas za określoną sumę, np. za rok za 5 mln, za dwa lata za 10-15. Teoretycznie takie zespoły jak Brescia powinny być tym zainteresowane, ponieważ może to im dać dużo gotówki. Ale z drugiej strony, mogą żądać za takiego grajka znacznie więcej, jakby mocno wypalił.
2
Seca
Seca
3 czerwca 2021, 20:26
Colombo szkoda, widac ze to zadziora, chce mu sie biegac i walczyc.
Podobny typ do Cutrone, ktory tez zostawial serce na boisku. Jego kariera poki co stanela w miejscu, miejmy nadzieje ze Colombo lepiej nia pokieruje.
0
limak79b@wp.pl
[email protected]
3 czerwca 2021, 19:13
dorzucić kogoś na wymianę i brać go żeby nie było jak z locatelim żebyśmy nie żałowali pózniej za taką cenę lepiej go zatrzymać nie stracimy na nim a kto wie może odpali z formą przy kessiem
0
daro12555
daro12555
3 czerwca 2021, 17:20
Niech ich oddadzą ale z prawem odkupu za nie wiem 10mln każdy .
1
milan1986
milan1986
3 czerwca 2021, 16:11
Tylko nie Colombo!! Piłkarz-duch, tak doskonale kamufluje swoją obecność na boisku, że niemożliwością jest dostrzec go.
3
MilanistaMarek
MilanistaMarek
3 czerwca 2021, 15:20
Przykłady Locateliego, Paquety, Silvy, pokazują że mogą odnaleźć się w innych klubach i rozegrać dobry sezon.

Już kiedyś pisałem o tym że Milan powinien mieć zaprzyjaźniony klub który gra w Serie B i powinniśmy wypożyczyć tam piłkarzy aby się ogrywali (przykład Chelsea), i po jakimś czasie wiedzieli byśmy czy nadaje się na grę u nas czy nie.

Kolejną opcją jest sprzedawanie młodych zawodników ale z klauzulą odkupu jeśli rozwinie się piłkarskon tak ja zrobiliśmy to z Pessiną że możemy kupić go za 50% ceny (a dokładnie 50% ze sprzedaży trafia do nas jeśli sprzedali by go gdzieś indziej)
4
Zuber
3 czerwca 2021, 21:35
Akurat z Pessiną to zły przykład, lepiej wpisać normalnie kwotę transfery niż 50% zniżki.
2
hyrus13
4 czerwca 2021, 08:09
Sprzedaż Locatellego to był wielbłąd, ale wówczas wszyscy się cieszy, że ktoś go chce w ogóle kupić… W Milanie został rzucony na głęboką wodę i oczekiwano od niego wyników. Całe szczęście, że Calabrią wyszło inaczej.

Silvy nie żałuje. W Milanie się męczył, w Sevilli nie wyszło, dopiero teraz zaczął grać, niestety nie mieliśmy czasu żeby czekać, aż zawodnik za ponad 30 mln dojrzeje. Wymiana za Rebicia wyszła nam na plus i według mnie dobrze się stało, że się rozstaliśmy. Paquety trochę mi szkoda, bo na początku grał kapitalnie, później Rino zaczął od niego wymagać gry w defensywie i się posypało (swoją drogą na jakiej teraz gra pozycji???).

Też uważam, że młodym zawodnikom aspirujący do pierwszej drużyny powinno się szukać wypożyczenia. W poprzednim sezonie Parma chciała Gabbię i Milan to zablokował. Efekt był taki, że chłopak stracił wiele okazji do gry, a klub szansę na spore pieniądze, bo Gabbia grać potrafi i przy regularnych występach stałby się solidnym ligowcem.
1
jarek2572
jarek2572
3 czerwca 2021, 14:21
A skąd Viola tak wgl ma teraz nagle tyle siana do wydania ? 20 baniek przelewem idzie do Porto i coraz częściej widzę ich nazwę klubu w artykułach związanych z transferem jakiegoś piłkarza.
0
Lomaxini
Lomaxini
3 czerwca 2021, 14:22
Commisso biedny nie jest, przecież swego czasu był nawet łączony z kupnem Milanu.
Edytowano dnia: 3 czerwca 2021, 14:25
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
3 czerwca 2021, 14:51
Radzę sprawdzić ile Commisso płaci Riberemu. Tam nie ma problemu pieniędzy tylko podobnie do Milanu Berlu czy Chińczyków z zarządzaniem nimi.
Edytowano dnia: 3 czerwca 2021, 14:52
1
Boateng93
Boateng93
3 czerwca 2021, 16:49
Milan za Berlusconiego miał problem z zarządzaniem pieniędzmi? Przecież jak ich naprawdę dużo było to większość z nas właśnie dlatego kibicuje teraz temu klubowi, bo się wychowywało na tamtym wielkim Milanie. Potem problemem nie było też złe wydawanie, ale ogólny brak tych pieniędzy.
1
brzydki
brzydki
3 czerwca 2021, 17:04
^ pieniądze u schyłku ery Berlu też były i to duże, tylko problemem było fatalne gospodarzenie Gallianiego. Płacił kosmiczne pensje i prowizje za cieniasów - niby dużych transferów nie było to się wydaje że kasy nie było, ale jednak sumaryczne wydatki były ogromne a mimo to drużyna leciała na łeb
3
KrzychuACM
KrzychuACM
3 czerwca 2021, 14:14
Podobno Cagliari jest zainteresowane wejściem w nasze miejsce odnośnie ewentualnego wykupu. Nie wykluczają też, że chętnie by go od nas wypożyczyli żeby mógł się trochę odbudować :D

źródło CdS
0
serginho83
3 czerwca 2021, 13:25
Oddać obu, raczej wielkiej kariery nie zrobią... Colombo może dojdzie kiedyś poziomem do Petagni, a Brescianini to taki drugi Merkel albo Strasser....
Edytowano dnia: 3 czerwca 2021, 13:25
1
hvast87
hvast87
3 czerwca 2021, 14:10
No jasne np taki Locateli na Milan za słaby ale w Juve już może grać. Calabria też miał już pewnego poziomu nie przeskoczyć.
2
dykt4tor
dykt4tor
3 czerwca 2021, 14:20
w Juve to i Betoncur i Drewniot mogą grać, co to za argument
7
Marcos Salinas
Marcos Salinas
3 czerwca 2021, 15:05
dykt4or
Powiedz to trenerom PSG lub selekcjonerowi Tricolore, a każdy wyśmieje Ciebie i tobie podobnych wyśmieje. Nie każdy piłkarz musi być Zlatanem lub CR7, żeby samemu z siebie wyciskać 110% potencjału. Wielu potrzebuje odpowiedniej konfigueracji / wzięcia za twarz jak w Milanie Kessie, Calabria czy Hakan, którzy gdyby nie Ibra też byliby wyzywani od drewien przez ignorantów.
3
serginho83
3 czerwca 2021, 15:35
hvast87 no jasne najlepiej zostawić wszystkich i mieć 30 zawodników w kadrze... ponadto żeby kogoś pozyskać, to trzeba mieć na to środki , co się wiąże też z odejściami...
0
brzydki
brzydki
3 czerwca 2021, 17:30
^ Locatelli gdyby nie odszedł z Milanu to w życiu by nie osiągnął takiego poziomu. W dużo słabszym Sassuolo mógł grać od deski do deski i się rozwijać, w Milanie wchodziłby na ogony w meczach o pietruszkę, tak nie da się zbudować dobrego gracza
3
dykt4tor
dykt4tor
4 czerwca 2021, 00:58
Marcos Salinas

Nie powiem, bo nie mam do nich numeru, chyba, że mi podasz?
0
Vol'jin
Vol'jin
3 czerwca 2021, 13:20
Ramadani zaczyna robić pielgrzymki do Casa Milan xD
0
ósmy
3 czerwca 2021, 13:35
A kogo ma tam ciekawego u siebie?
0
Vol'jin
Vol'jin
3 czerwca 2021, 13:46
https://www.transfermarkt.pl/lian-sports-group/beraterfirma/berater/13
0
ósmy
3 czerwca 2021, 14:00
Milenkovic możliwe, że bramy pod uwagę. Za rok koniec kontraktu z Fiorentiną, a gdzieś wspominał, że nie chce przedłużać.
Straszak za Romka?
0
Michał92
Michał92
3 czerwca 2021, 14:03
Zakaria zapraszam xD.
1
Vol'jin
Vol'jin
3 czerwca 2021, 14:07
na razie to wg Longo przyjechał proponować Maksimovicia i Undera ;]
0
Semper Fideli
Semper Fideli
3 czerwca 2021, 14:43
Zakarie brał bym juz dzis :) Kostić Kozacki sezon. A nad tym Pjaniciem i jakimś wypożyczeniu z Barcy tez bym sie zastanowił :)
3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
3 czerwca 2021, 13:18
Na ten moment nie widzę w Colombo wielkiego potencjału - jeśli zapewnimy sobie jakąś klauzulę odkupu to jestem jak najbardziej za
3
Corsa
3 czerwca 2021, 12:50
Gdyby tak Maldini włączył w umowę Caldarę... nawet opłacić część jego wynagrodzenia. Ehh pomarzyć można :)
0
patoo_07
patoo_07
3 czerwca 2021, 12:15
Fiorentina XD
10
szfarceneger
szfarceneger
3 czerwca 2021, 12:15
Po żadnym z tej dwójki nie będę płakał. Można ewentualnie próbować przepchnąć jakąś klauzulę odkupu, żeby później nie było sytuacji jak z Locatellim.
1
kamilus
kamilus
3 czerwca 2021, 12:28
Dokładnie. Powinniśmy bez żalu móc żegnać większość "młodzików" (albo nawet Hauge), ale przy każdej transakcji zastrzegać sobie prawo odkupu np. za 5-10 mln więcej niż był wyceniony gracz na moment sprzedaży, dzięki czemu obie strony powinny być zadowolone.
6
Maestro02
Maestro02
3 czerwca 2021, 12:11
Off top:
Według Corriere Milan odpuszcza De Paula z powodu ceny i zainteresowania Atletico.
0
dbmat
3 czerwca 2021, 12:13
myślę, że odpuszczamy bo Hakan jednak zostanie.
8
Maestro02
Maestro02
3 czerwca 2021, 12:19
Też mi się tak wydaje. Oczywiście Dr Paul to bardzo ciekawy piłkarz ale 40 mln w sytuacji gdzie mamy do obsadzenia inne pozycje mnie aż tak nie przekonuje. Hakan to Hakan drażni mnie ale potrafi dobrze rozdawać te piłki i w taktyce Piolego jest praktycznie kluczowy. No i Hauge wolałbym żeby został u nas na następny sezon bo Leao jak ma talent tak ja i chyba większość osób tutaj nie ma cierpliwości do niego już :D
1
Vol'jin
Vol'jin
3 czerwca 2021, 12:23
tego pisma Zazzaroniego nie ma co cytować :P
2
RuFFDante
RuFFDante
3 czerwca 2021, 12:24
O zainteresowaniu Atletico pisza od dawna. Kazdego dnia jest inna informacja. Udine odrzucill ponoc ich oferte i jak pismaki podaja chce minimum 35 mln.
0
kamilus
kamilus
3 czerwca 2021, 12:31
Póki co Atletico, tak jak i my, chcą w rozliczeniu za RDP dać jakiegoś swojego zawodnika (albo nawet i dwóch), a Udinese chce tylko gotówki i wcale nie jest pewne, czy te warunki w ogóle będzie można pogodzić, więc może się okazać, że Argentyńczyk mimo, iż jest wielu chętnych na jego usługi, zostanie w Udinese na kolejny sezon.
0
boro215
boro215
3 czerwca 2021, 12:32
Czyli correowate Cambio Dolor xd
1
jacen1984
jacen1984
3 czerwca 2021, 12:38
https://twitter.com/Ekremkonur/status/1400382252438196224

No widzisz doniesień jest wiele a według tej Hakan nie zgodzi się na kasę niższą niż 5,5 mln co wiąże się z jego odejściem, jak i szukaniem następcy. Ja bym poczekał do końca przyszłego tygodnia, upłynie ultimatum dla Hakana a my może dowiemy się czegoś więcej.
1
sebastek888
sebastek888
3 czerwca 2021, 12:10
A ja jestem dokładnie odmiennego zdania. Bresciani zostaje, Colombo może odejść. Obserwuję karierę Brescianiniego i z niego ludzie będą,.może jeszcze nie za rok, dwa, ale jestem przekonany, że z niego byłaby pociecha.
8
ósmy
3 czerwca 2021, 12:02
Pisalem juz wcxesniej, ze Gattuso tylko czeka na rozwój sytuacji.
0
boro215
boro215
3 czerwca 2021, 12:01
Mi się wydaje że Brescianini mogłby od biedy pójść, Colombo jest zawsze jakąś tam opcją, jak sie znowu napastnicy posypią.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
3 czerwca 2021, 11:59
Brescianiniego jak najbardziej mozna oddać. Z colombo bym się zastanowił.
2

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się