SCUDETTO


Giroud w Milanie? Nadal możliwe, ale wyłącznie bez kwoty odstępnego

5 czerwca 2021, 12:54, Presidente Aktualności
Giroud w Milanie? Nadal możliwe, ale wyłącznie bez kwoty odstępnego

Olivier Giroud pozostaje nadal pierwszym wyborem Milanu, jeśli chodzi o napastnika, jednak wczorajsze ogłoszenie przedłużenia kontraktu z Chelsea skomplikowało nieco sprawę. Jak pisze La Gazzetta dello Sport, Francuz może trafić do rossonerich, ale tych interesuje wyłączenie transfer bezgotówkowy. Antonio Vitiello, redaktor naczelny MilanNews, dodaje od siebie, iż teraz piłeczka po stronie piłkarza oraz jego agenta, aby wywrzeć na włodarzach The Blues presję, którzy mieliby zgodzić na odejście zawodnika bez żądania za niego kwoty odstępnego. Głos w sprawie zabrali także przedstawiciele 34-latka, którzy w rozmowie z calciomercato.com wyznali, że mają z Chelsea porozumienie, iż pozwoli ona odejść Giroud do innego klubu, zwłaszcza jeśli oferta będzie pochodzić od ekipy spoza Premier League. Pojawiły się głosy, że wykorzystanie przez zdobywców Ligi Mistrzów jednostronnej opcji przedłużenia kontraktu to także zabieg, aby niejako ograniczyć zakusy pozostałych angielskich ekip wobec ich zawodnika. W tym kontekście wymienia się West Ham United czy Aston Villę.



57 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Trybikow01
Trybikow01
5 czerwca 2021, 21:21
Ten facet jest drugi po Henry w klasyfikacji strzelców rep. Francji.
0
SICKBOY
SICKBOY
5 czerwca 2021, 17:57
Sam jestem wielkim ale to bardzo wielkim zwolennikiem Belottiego, jednakże jego mit zaczyna mi coś przypominać, a mianowicie tzw. "końskie dzieci" czyli kibiców który przybyli do środowiska kibiców Milanu tylko za Ronaldinho. Co by nie było dinho był zawsze leprzy!!1!!1!

Nazywać Giroud odpadem? Nawet nie wiem czy warto to komentować, niektórzy ludzie są totalnie oderwani od rzeczywistości w jakiej są bądź jest obecnie nasz Milan.

Ogółem mówiąc, nie wiem czy macie taką świadomość czy też nie, że każdy tu może się mylić jak i mieć jednocześnie rację.

Żaden napastnik w naszym zasięgu finansowym nie jest gwarantem dużej ilości bramek, żaden nie jest gwarantem że będzie okazem zdrowia.

Nawet jeżeli mielibyśmy pierdyliard cebulionów aby sprowadzić wyśnionego napastnika typu Haaland czy Mbappe dalej nie byłoby to gwarantem niczego z powyższych, jedynie w tym wypadku utopienia fury pieniędzy.

Giroud czy Milik to opcje low-cost. Takie na które nasz Milan stać. Nikt nie da od nich więcej gwarancji za te sumy które są znikome.

Trochę więcej zaufania do zarządu panowie...
Edytowano dnia: 5 czerwca 2021, 17:59
9
hyrus13
hyrus13
6 czerwca 2021, 10:37
Naprawdę nie wiem skąd bajeczki o tym, że Milan nie ma kasy na transfery. Co roku wydajemy dużo, a teraz jeszcze mamy awans do LM, który miał nam odblokować większe inwestycje.
0
SICKBOY
SICKBOY
6 czerwca 2021, 11:13
W takim razie ile wydaliśmy w poprzednim okienku transferowym? Nie wydaje mi się, aby były to bajońskie sumy. Każda jedna transakcja to praktycznie wypożyczenie.

Akurat mi taka polityka odpowiada, dosyć brania kota w worku za 30 milionów per capita.

Wiem że chiński Milan, czy początek Elliota nie był w Milanie aż tak dawno, jednakże już w świecie post-covidowym wiele się zmieniło. Zapominać o tym naprawdę nie przystoi.

Tym bardziej jeszcze warto przypomnieć sobie jeden wywiad z marca, w którym Maldini mówił o czarnej wizji Milanu bez LM. Z nią jednak, też wskazując, że nie będzie tak kolorowo.
1
Traitor11
Traitor11
5 czerwca 2021, 16:34
Sympatyzuje z Milanem, ale jestem kibicem Arsenalu. Powaznie, Giroud to jeden z najbardziej niedocenionych zawodnikow ever. Jak grał w barwach kanonierów, każda porażka była zwalana na niego, typ ma mental jak cholera. Nie mowie ile dawał zespołowi, bo widać to po przyjsciu Lacazette, który ma gorsze statystyki strzeleckie niz Oli, a miał być super gwiazda
6
Cuchillo
Cuchillo
5 czerwca 2021, 17:29
Też uważam, że jest niedoceniany. Skoro kibicujesz Arsenalowi, to zgodzisz się, że był najlepszym napastnikiem Arsenalu w poprzedniej dekadzie, oprócz van Persiego i Auby ?
Edytowano dnia: 5 czerwca 2021, 17:31
1
Traitor11
Traitor11
5 czerwca 2021, 17:55
Zgadzam się - bo Alexisa traktuje jako Lewego napastnika, tam zawsze gral. Wiele osob zapomina ile ważnych goli strzelil, czy asystował (miedzyinnymi asysta pietka w finale pucharu anglii w 2014, gdzie zakonczyli serie kilku lat bez trofeum, albo 1 kontakt po wejsciu na boisko w finale z Chelsea, gdzie wystawil idealnie na glowe do Ramseya)
0
Milanista1996
Milanista1996
5 czerwca 2021, 16:01
Kolejny emeryt w Milanie nie potrzebny. A optymistyczne myślenie, że zapewni nam liczby nie ma żadnej podstawy. Liga włoska a liga angielska to dwa zupełnie inne światy, szczególnie dla napastików. Milik czy Giroud to świetna przykrywka, tak sadze. Pewne strony z włoch piszą że Milan złożył nieoficjalną propozycje dla Torino za Belottiego 25M. Maldini obiecał jego jeśli Milan wróci do LM. Mam nadzieje że dotrzyma słowa.

Forza !
0
Vol'jin
5 czerwca 2021, 16:07
Maldini obiecał jego jeśli Milan wróci do LM. Mam nadzieje że dotrzyma słowa

mogę cytat Maldiniego? Bo coś takiego to wmówiło Tuttosport, żadnych deklaracji nie było
4
Milanista1996
Milanista1996
5 czerwca 2021, 16:34
Cytatu nie ma. Bo z reguły nie mówi sie otwarcie takich rzeczy. Wystarczy spojrzeć na to jak długo trwają starania o Belottiego ze strony Milanu. Poza tym nie tylko słynne Tuttosport o tym pisało. Lokalne gazety też o tym pisały. Różne źródła podają różne rzeczy, aczkolwiek wszystkie schodzą do jednego - Milan wciąż stara sie o Belottiego.
0
Rossu
Rossu
5 czerwca 2021, 16:35
Na jednej grupie społeczności fanów Milanu na Facebooku wlasnie wrzucają takie fejkowe niusy z doopy wzięte :D tak samo według ich "informacji" Maldini również obiecał ponoc Dybale xDDD
2
Milanista1996
Milanista1996
5 czerwca 2021, 16:57
Na szczęście ja nie korzystam z takich grup, szczególnie na facebooku. Polecam strony podobne do milanlive.it. Zagraniczne. Wloskie :) Z pewnością są bardziej wiarygodne niż grupy Polaków na FB. Il Milan ha seguito per tanto tempo Andrea Belotti.
0
kamilus
kamilus
5 czerwca 2021, 18:51
Z tymi obietnicami jest pewnie tak samo jak z automatycznym przedłużeniem umowy MM w przypadku LM czy umową ustną między Milanem a Brescią w sprawie wykupu Tonalego - nie ma żadnych podstaw by tak sądzić, ale kibice powtarzają te plotki tylko dlatego, że z jakiegoś powodu chcą, by tak się stało.
2
Master of AC Milan
Master of AC Milan
5 czerwca 2021, 15:44
Z tej listy wielkiego wyboru nie ma:

https://www.transfermarkt.pl/transfers/endendevertraege/statistik?plus=0&jahr=2021&ausrichtung=alle&spielerposition_id=14&altersklasse=alle&land_id=0&yt0=Poka%C5%BC
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
5 czerwca 2021, 15:44
Oczywiście jakiś zachwycających.
0
brzydki
brzydki
5 czerwca 2021, 15:24
No to skoro by chcieli go puścić, to by klauzuli chyba nie aktywowali, proste.

Jedyne co im teraz to daje, to kontrolę nad tym żeby nie odszedł do Premier League, ale gdyby chcieli się go lekką ręką pozbyć to by tego nie aktywowali - bo nie mają teraz żadnej gwarancji że ktoś go wykupi, a zostaną z drogim napastnikiem na utrzymaniu. A nawet kiedy ktoś go wykupi, to też pewnie chcieliby zapewnić mu jakieś zastępstwo jak najszybciej, a nie czekać na łaskę innych klubów.
1
Jaca23
Jaca23
5 czerwca 2021, 15:06
I to byłoby logiczne. Chelsea, aktywując przedłużenie kontraktu, blokuje jego przejście do innej ekipy PL. Pytanie czy na pewno nam puszczą go za free, Chelsea nie słynie z oddawania piłkarzy za bezcen.
1
Rossu
Rossu
5 czerwca 2021, 14:58
Co Wy z tym Bellotim...

Lubię tego gracza i chciałbym go w naszych barwach, ale już bez przesady, że za WSZELKĄ cenę musi tutaj grać. Jak macie 40 mln to dajcie Maldiniemu, może Wam go kupi. Bardzo dobrze, że Maldini ma łeb, bo gdyby tu dalej był Mirabelli czy inny Leonardo to by grubo przepłacili - vide Piątek&Paqueta. Ja szanuję Wasze subiektywne opinie, ale jak czytam, że Milik czy Giroud są określani mianem drewna czy innego cieniasa to proszę Was pomyślcie 10 razy zanim coś napiszecie.
Edytowano dnia: 5 czerwca 2021, 15:02
7
Demick
Demick
5 czerwca 2021, 15:14
Dobra, ale jak Ibra się wykruszy to chcesz mieć kontuzjogennego Milika w składzie, albo 35 latka, który zagrał w paru meczach PL? Nikt nie mówi o 40 mln €. Jakby jakimś cudem Maldini ugrał 15 - 20 mln, to byłoby to kapitalny transfer.
Edytowano dnia: 5 czerwca 2021, 15:14
1
brzydki
brzydki
5 czerwca 2021, 15:19
^ za 15 milionów to Ci Cairo co najwyżej może Meite sprzedać i dorzucić używane opony od Fiata Stilo
8
Demick
Demick
5 czerwca 2021, 15:21
Może tak być że Torino będzie chciało 40 mln € i obudzi się z ręką w nocniku na sam koniec okienka.
0
Vol'jin
5 czerwca 2021, 15:29
Roma daje 15 i Cairo jakoś nie ustępuje z żądań

kontuzjogenny to jest sport, a nie piłkarz
4
brzydki
brzydki
5 czerwca 2021, 15:32
^ A po zakończonym zdaniu dajemy kropkę - jak i również rozpoczynamy nowe od dużej litery. Serio co jest z Tobą i tym poprawianiem innych na siłę? xD
9
Demick
Demick
5 czerwca 2021, 15:32
Dlaczego dany piłkarz miałby nie być bardziej podatny na kontuzje od innego? xd Oświeć mnie.
0
kamilus
kamilus
5 czerwca 2021, 18:54
Bo słowo "kontuzjogenny" nie oznacza, że ktoś/coś jest podatny/e na kontuzje, a takie, które powoduje kontuzje.
1
FanatykACM
FanatykACM
5 czerwca 2021, 14:21
Liczę na bombę transferową w tym okienku ale na pewno nie na Giroud ...
4
TR3V0R
TR3V0R
5 czerwca 2021, 14:23
na co liczysz... ?? :D
0
FanatykACM
FanatykACM
5 czerwca 2021, 14:28
Na kogoś młodszego... np Belotti ,chodz cięzko bd go wyciągnącć z tamtąd bo tam jest gwiazdą , może Milik .
2
TR3V0R
TR3V0R
5 czerwca 2021, 14:39
ja to bym liczył np na takiego Girouda i Milika. Patrząc na to, że ani Rebić ani Leao nie sprawdzają się na 9tce, przydałoby się co najmniej 3 graczy do rotacji.
0
Rafał0209
Rafał0209
5 czerwca 2021, 13:49
Od kilku lat kiedy Bellotti gra przeciwko nam, to stwarza mnóstwo zagrożenia czy kręci naszymi obrońcami jak chce ale gdzie tam 20mln, to za dużo za gościa który by prawdopodobnie włożył serce do gry za tą koszulkę jak Kjaer, ale nie przekracza 20 bramek co sezon w lidze to słabiak, Pippo tyle sezonów biegał w Serie A też nie strzelił 20 bramek w lidze w jednym sezonie, Mandzukić podobnie jak i wielu innych wybitnych zawodników tej Ligi, umniejszając umiejętności piłkarskich Bellottiemu który rok w rok ciągnie słabe Torino za uszy i utrzymuje w lidze to śmiech na sali.
4
kamilus
kamilus
5 czerwca 2021, 13:51
Cairo nawet nie spojrzy na ofertę w wysokości 20 mln...
0
Vol'jin
5 czerwca 2021, 13:52
za 20 mln to on by dawno byłby w Milanie albo innym klubie niż Torino ^
7
Demick
Demick
5 czerwca 2021, 15:18
Za rok mu się kończy kontrakt, więc też nie przesadzajmy że to niemożliwe. Samo Torino ostatnio jest bardzo słabe, także astronomiczne wymagania co do transferu na obecną chwilę mogą skończyć się jego brakiem.
0
Lomaxini
Lomaxini
5 czerwca 2021, 13:49
Jak uda się pozyskać napastnika bez odstępnego to może na prawe skrzydło przyjdzie ktoś lepszy niż Dybala znad Bosforu
0
Lomaxini
Lomaxini
5 czerwca 2021, 13:45
Za darmo to uczciwa cena
7
slavio
slavio
5 czerwca 2021, 13:49
Zapraszam Za darmo to koszulka z numerem 9 jest wolna Jest Dobrym zawodnikiem
Edytowano dnia: 5 czerwca 2021, 13:50
0
TR3V0R
TR3V0R
5 czerwca 2021, 13:44
Giroud, Ibra i jeszcze może przydałby się ktoś młodszy typu właśnie Milik czy Raspadori i z 3 napadziorami można startować patrząc na to że czeka nas gra na 3 frontach.
1
Sieri
Sieri
5 czerwca 2021, 13:31
Tylko za darmo innej opcji nie ma
1
kamilus
kamilus
5 czerwca 2021, 13:36
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1608295809uPFEJWqMOCvjQ9qJNrZQYL,w400.jpg

( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
5 czerwca 2021, 12:58
Że Milan w ogóle traci czas na taki odpad...
5
KKP19
KKP19
5 czerwca 2021, 13:02
Odpad?XDXD
13
Demick
Demick
5 czerwca 2021, 13:05
Coś w tym jest, zawsze istnieje ryzyko że skończy się jak z Mandżu. Belotti byłby w pełni "normalnym" transferem, to Milan zawsze musi sobie robić pod górkę.
2
TR3V0R
TR3V0R
5 czerwca 2021, 13:06
no ta to płaćcie 40 baniek za Belottiego z rocznym kontraktem. Chłop gdyby chciał to już dawno powinien grać gdzieś w topce, a nie do tego wieku gnić w Torino. W dodatku on też ostatnio obniżył loty i ja nie wiem co wszyscy w nim takiego widzą
13
Demick
Demick
5 czerwca 2021, 13:13
Roma podobno ma sypnąć za Andreę 30 mln €. Dość dobra cena.
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
5 czerwca 2021, 13:14
Giroud jest lepszy od Mandźu bo on trenuje regularnie a Mandźu NIE TRENOWAŁ PRZEZ 6 MIESIĘCY. Dla mnie niech przyjdzie Giroud i ktoś jeszcze i mamy 3 napastników
4
KKP19
KKP19
5 czerwca 2021, 13:18
Dobrze flattuso, że znasz się na piłce lepiej niż trenerzy, Maldini, Ibra oraz nawet Hazard, który mówił, że z Giroundem gra mu się o wiele łatwiej.
W końcu co z tego, że chłop gra dla drużyny, bierze na siebie kilku obrońców przeciwnika, jest target manem, ma charakterystykę jak Ibra oraz ma znakomitą technikę mimo bycia "wieżowcem".
Liczy się tylko to, by stał w polu karnym i od czasu do czasu dołożył nóżkę jak Piątek czy Icardi, aby później pochwalic się ilością goli w sezonie.
7
Demick
Demick
5 czerwca 2021, 13:21
Giroud ponad 10 bramek w lidze strzelił 5 lat temu i ma prawie 35 lat. Załóżmy najgorszy scenariusz że Zlatan na początku sezonu wypada, a Francuz po meczach co 3 dni także dostaje kontuzji. Znowu te same błędy transferowe. Olivier byłby spoko transferem, ale zamiast Mario.
0
Klimczer
5 czerwca 2021, 13:21
Skończcie już z tym Belottim gość raz przebił 20 bramek w sezonie uwaga 16/17 czyli ładnych parę sezonów temu a robicie z niego co najmniej drugiego Messiego gość nie jest warty takich pieniędzy i pogódźcie się że jeżeli Belotti nie będzie kosztował 20-25 milionów bo wszystko ponad to jest lekką przesadą a i według mnie 25 to jest za dużo jak na zawodnika z rocznym kontraktem to żaden Belotti nie przyjdzie. Gość nie jest ani topowym napastnikiem ani żadnym zbawcą.
5
KKP19
KKP19
5 czerwca 2021, 13:33
@Demick
Ale zapłacenie za Belottiego z rocznym kontraktem ponad 25/30 mln to gruba przesada, jeśli weźmie się pod uwagę to co napisał Klimczer, podczas gdy my musimy jeszcze kupić dobrego PP(czy tam PS), nie wiadomo czy będziemy musieli kupić dobrego ŚPO (jeśli Turek odejdzie), 28 mln pojdzie ma Tomoriego, 15 poszło na Maignana, z okolo 20 pojdzie na Tonalego, oraz musimy ściągnąć jeszcze kogoś za Dalota.

Natomiast tu tez mozemy założyć najgorszy scenariusz że Zlatan na początku sezonu wypada, a Belotti po kilku meczach także dostaje kontuzji.
Z tym ze wtedy oprócz tragicznego Leao na szpicy, nie mamy żadnego dobrego PP, który może pociągnąć za sobą grę, gdyż Alexis nie jest takim skrzydłowym.


Więc przyjście za małe pieniądze Girounda, który wbrew powszechnej opinii żadnym odpadem nie jest, jest dla nas bardzo korzystne
Edytowano dnia: 5 czerwca 2021, 13:38
2
Demick
Demick
5 czerwca 2021, 13:33
@Klimczer też tak do niedawna myślałem, ale z drugiej strony z taką pomocą w Torino to i sam Ronaldo by za dużo nie postrzelał. Gość jest Włochem i ma idealny wiek, żeby wejść na wyższy poziom. Myślę że w takim klubie jak Milan, dałby z siebie wszystko. Klauzula odstępnego w przypadku Andrei to było bodajże 100 mln €, więc nie dziwne że wciąż "gnije" w Torino.
0
kamilus
kamilus
5 czerwca 2021, 13:35
W rozmowie powyżej zwracacie uwagę tylko na jakość piłkarzy, ale Milan nie ma nieograniczonych funduszy i ma wiele pozycji do wzmocnienia w nadchodzące okienko, na dodatek klub idzie i dalej będzie szedł w kierunku "samowystarczalności ekonomicznej", więc każdy wydany eurocent będzie oglądany dwa razy.

W takiej sytuacji nad kryterium jakościowym znaczną przewagę ma kryterium cena/jakość, a tutaj nie ma w ogóle porównania między tymi dwoma zawodnikami: Giroud 0 mln + 5,1 mln brutto przez 2 lata, Belotti 30 mln + 9 mln brutto przez dwa lata (Andrea teraz ma w Torino 2 mln rocznie, więc raczej trzeba liczyć przynajmniej 2,5 mln w nowym klubie).

Matematykę pozostawiam wam. :P
0
Demick
Demick
5 czerwca 2021, 13:38
@KKP19 25 mln € za napastnika, który świetnie czuje się w Serie A, nie wywraca po pierwszym lepszym kontakcie z przeciwnikiem, to bardzo dobra cena. Dlaczego Włoch znający ligę, w sile wieku, miałby dostać na początku kontuzji? O wiele wyższy ryzyko, żeby doszło do takiej sytuacji, jest z 35 letnim Francuzem, który rzadko gra w lidze.
1
Von Strauss
Von Strauss
5 czerwca 2021, 13:38
Jeśli miałbym brać kogoś za 20-40 mln to już bardziej wolałbym Vlahovica niż Belottiego. Albo próbować ściągnąć Ciro, który jest gwarantem 15-30 bramek w sezonie. Tyle, że znając życie ceny są poza naszym zasięgiem za całą trójkę. Ale znając Maldiniego to za chwilę może się okazać, że ma w rękawie asa, o którym nikt by nie pomyślał.
0
KKP19
KKP19
5 czerwca 2021, 13:44
@kamilus
Zwracamy na jakość, ponieważ dyskutujemy o tym, czy Giround to faktycznie odpad xd
0
KKP19
KKP19
5 czerwca 2021, 13:53
@Demick
Ale tłumaczę Ci ze wydawanie 30 mln na zamiennika Ibry podczas gdy w tym okienku mamy do ściągnięcia łącznie 7 zawodników, w tym kilku do pierwszego składu jest skrajnie nieopłacalne przy darmowym przyjściu Girounda.


PS
Poza tym, tak "trochę" zeszliśmy z tematu czy Giround to odpad :)
0
kamilus
kamilus
5 czerwca 2021, 14:00
@KKP19
W sumie masz rację, ale po chwili ktoś wyskoczył z Belottim i zaczęło się porównywanie, a do tego to już trzeba patrzeć na cenę. :P

@Von Strauss
Vlahovic to koszt 60-80 mln (https://football-italia.net/fiorentina-set-vlahovic-asking-price/), ale może dałoby radę załatwić to jak z Chiesą, czyli np. wypożyczenie za 15-20 mln na dwa lata z opcją wykupu za 50-60 mln, ale takie rozwiązanie i tak jest zbyt drogie jak na obecną sytuację Milanu.

Immobile to koszt przynajmniej 40-50 mln, bo Lotito tak łatwo nie odda gracza, który niejako w pojedynkę (bo jest jeszcze SMS) ciągnie klub z Rzymu. Na dodatek to działacz, który jest znany z tego, że ciężko się z nim negocjuje, a sam jest skłonny odrzucać duże oferty (np. https://psgtalk.com/2020/06/report-lazio-reject-psgs-e60m-offer-for-milinkovic-savic/).
Edytowano dnia: 5 czerwca 2021, 14:02
0
Demick
Demick
5 czerwca 2021, 14:17
@KKP19 Ale wiesz że za rok już Szweda u nas nie będzie? Teraz miał połowę sezonu kontuzje przecież. Po prostu w obecnej sytuacji moim zdaniem potrzebny jest podstawowy napastnik, który wskoczy na miejsce Ibry, a nie kolejny emeryt.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się