SCUDETTO


Jednoznaczne stanowisko Milanu w kwestii Leao. Portugalczyk jest nie na sprzedaż

6 czerwca 2021, 10:22, cinassek Aktualności
Jednoznaczne stanowisko Milanu w kwestii Leao. Portugalczyk jest nie na sprzedaż

La Gazzetta dello Sport informuje, że Milan podjął decyzję w sprawie Rafaela Leao. Pomimo kiepskiej postawy Portugalczyka w ostatnich miesiącach, zawodnik jest nie na sprzedaż. Rossoneri liczą, iż w kolejnym sezonie gracz się przełamie i wreszcie wyrazi pełnię swojego potencjału. Dziennik podkreśla, że wielkie możliwości zawodnika są niepodważalne, nawet jeżeli były piłkarz Lille wciąz nie wzniósł się na swoje wyżyny.



102 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
michalmisiu
michalmisiu
7 czerwca 2021, 20:16
Nie opublikowaliście pełnej treści komunikatu: "Leao nie jest na sprzedaż, bo nikt i tak nie chciałby go kupić".
Edytowano dnia: 7 czerwca 2021, 20:19
1
robert18
robert18
7 czerwca 2021, 10:16
Leao pokazał w finale u21 co jest wart wszyscy biegali walczyli a ten pajac spacerował tyle na jego temat śmierdzący nygus i len
2
DarthImpaler
DarthImpaler
7 czerwca 2021, 09:39
Nie lubię go i nie ukrywam tego.
Ale nowy sezon to ostatnia szansa dla niego na przebudzenie się w Milanie. Jak nie odpali to go opchnac byle gdzie.

Jest młody i talent też ma. Tego mu nie mozna odmowic. Ale musi zacząć grać a nie patrzeć jak grają inni.
Edytowano dnia: 7 czerwca 2021, 09:39
1
ceci791
ceci791
7 czerwca 2021, 00:38
sell as soon as possible!........ Chciało by się rzec
0
DaRo_7
DaRo_7
6 czerwca 2021, 20:35
Zastanawiam się czy jego głowa w końcu będzie grała razem z nim. Bardzo często Leao jest widzem naszego meczu, zanim brać w nim czynny udział :P Wg mnie ten sezon to ostatni dzwonek, jeśli się nie przebudzi to będzie trzeba się rozstać, nie możemy wiecznie czekać :P
2
PaoloACM
PaoloACM
6 czerwca 2021, 19:13
Nie będę się tu pojedynkował na argumenty. Chciałbym tylko przypomnieć ze jeszcze 2 sezony temu większość była gotowa z pocałowaniem ręki oddać Kessiego do Anglii jak się pojawiały plotki. Nie tak dawno tez Calabria był tykająca bomba w obronie ;)
0
my's
my's
6 czerwca 2021, 16:32
Jestem za i podobnie myślę o Hauge. Jedynie ewentualne wypożyczenia
1
Radwan
Radwan
6 czerwca 2021, 13:59
Szkoda, że do Silvy nie było takiej cierpliwości. Chłop co gra teraz w Eintrachcie, chociaż wiadomo, to bundesliga, tam bardziej biegają niż grają
1
Rafał0209
Rafał0209
6 czerwca 2021, 14:38
Toż tak gra się w piłkę biegając :)
4
Radwan
Radwan
6 czerwca 2021, 16:04
Mądrze lepiej stać, niż głupio biegać
4
PanPrzemus313
PanPrzemus313
6 czerwca 2021, 21:41
Silva dostał szansę w Milanie oraz na wypożyczeniu w Sevilli - zawiódł tu i tu. Mieliśmy szansę na korzystną wymianę z Eintrachtem i koniec końców opłaciła się ona obu stronom
Nie lubię takiego rozpamiętywania bo jest wiele czynników czy piłkarz wypali w tym czy innym miejscu i idąc tym tokiem każdy klub powinien w nieskończoność czekać na wybuch bo przecież Auba to kozak a był u nas. No był i co z tego - był cienki jak siki pająka i dopiero potem się rozwinął może właśnie dlatego że tu nie pasował i miał lepsze warunki do rozwoju gdzie indziej
0
DarthImpaler
DarthImpaler
7 czerwca 2021, 09:42
Radwan takie coś to może powiedzieć Ibra a nie młody szczyl co nic nie osiągnął jeszcze.

Jakby tak każdy myślał to nikt za pilka by nie biegał tylko by stali i podawali do siebie. Bo przecież lepiej madrze stac niż głupio biegac.
0
Zuber
Zuber
6 czerwca 2021, 13:52
Daliśmy za niego 32/28 mln z tego co pamiętam, a niektórzy już by go oddali za 20. xD
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
6 czerwca 2021, 13:33
Jaka era, taki Krkić. Skoro Zlatan nie dał rady postawić go do pionu niczym m. in. Kessiego to znaczy, że nadaje się jedynie do budżetowej utylizacji. Może za kilka lat zmądrzeje. Ja ogólnie uważam, że Milan i Portugalczycy nie współgrają ze sobą, dlatego trzeba zamknąć ten kierunek póki jest czas na bezbolesny odwrót .
1
Marosso
Marosso
6 czerwca 2021, 14:25
Czyli Kessie tak gra dzięki Zlatanowi a Pioli tylko przyglądał się i uczył. Zdumiewające
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
6 czerwca 2021, 14:30
Oczywiście. Przecież to co on grał w okresie od połowy października 2019 do przyjścia Zlatana było skandalem. Jeszcze ta bezmyślnść po kompromitującym popisie przy łomocie 0-5 w Begamo. Bez Ibry on dalej jeździłby pół sezonu na autopilocie.
2
Demick
Demick
6 czerwca 2021, 14:58
Nie wiem czy można połączyć te fakty, ale rzeczywiście; Kessie grał straszną padakę przed przyjściem Ibry.
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
6 czerwca 2021, 16:20
Panie Salinas : Manuel Rui Costa mówi to Panu coś?
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
6 czerwca 2021, 18:16
IL Capitano 3
Właśnie nawet ktoś tak ograny we Włoszech Rui Costa nie sprostał pełni oczekiwań. Przychodził jako jeden z z nowych filarów dominującego Milanu, a został stosunkowo szybko zepchnięty na boczny tor przez młokosa Kakę.
2
Milanboy
Moderator Milanboy
6 czerwca 2021, 21:13
Marcos Salinas - Narodowość nie ma tutaj nic do rzeczy, po prostu albo ktoś daje rady psychicznie w Milanie albo nie daje i tyle.

Co do Francka pełna zgoda, dopóki nie przyszedł Pioli i Ibra to on grał słabo.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
6 czerwca 2021, 22:21
Milanboy
W przypadku Milanu czy bardziej ogólnie części Calcio czynnik narodowościowy paradoksalnie miał i dalej ma znaczenie. A ten okres na który zwróciłem uwagę jest pierwszym, bardzo miernym, punktowo jedynie ciut lepszym od MG etapem pracy Piolego. Dopiero po przybyciu duetu Zlatan/Kjaer udało się odwrócić trend poprzez odblokowanie poszczególnych ogniw.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
6 czerwca 2021, 13:32
A mnie się wydaje że Leao po prostu nie pasuje do naszej taktyki. Wydaje mi się że to materiał na nieco cofniętego napastnika w konfiguracji z dwójką napadziorów. U nas gramy na jednego, typową dziewiątkę i w zasadzie dla Leao nie ma na boisku odpowiedniej pozycji. Na 9 się nie nadaje z racji predyspozycji, na skrzydło też nie bo nie broni więc Theo zostaje sam marnując cały swój ofensywny potencjał. Jeśli nie mamy zamiaru zmieniać taktyki to ja bym się go pozbył. Zwyczajnie nie widzę dla niego miejsca. Szkoda naszych nerwów i jego kariery bo gdzie indziej mógłby się sprawdzić.
Edytowano dnia: 6 czerwca 2021, 13:37
0
Cuchillo
Cuchillo
6 czerwca 2021, 13:22
Sprzedaż Rafała teraz nie byłaby opłacalna. 20, może 25 mln za taki talent (bo więcej nikt nie da) to za mało. Ja tam się dziwie, jak profesjonalny piłkarz, do tego piłkarz Milanu, największego klubu we Włoszech, truchta sobie po boisku. Przecież nic złego się nie stanie jeśli zacznie biegać. Nikt mu tego nie powiedział? A może Rafał nie chce się przemęczać? Naprawdę szkoda jego podejścia, bo jeśli coś mu się "przestawi" to może z buta wejść na poziom nieosiągalny nawet dla Rebicia.
Edytowano dnia: 6 czerwca 2021, 13:23
0
Mieszko
Mieszko
6 czerwca 2021, 19:47
Żeby nie było że za 2 lata będziemy szukać kogoś kto kupi go za 15....według mnie powinien być jakiś limit cierpliwości dla zawodników i jeśli mimo iluś tam szans gościu nie pokazuje że ma mental do zawodowego sportu to pozbywamy się go ze strata i tyle.
0
KrzychuACM
KrzychuACM
6 czerwca 2021, 13:00
Rafa zdecydowanie jest trudny do jednoznacznej oceny. Z jednej strony jego mowa ciała irytuje każdego kibica, z drugiej strony chłopak robi przyzwoite liczby - grając często na niewłaściwej dla siebie pozycji zrobił lepsze wyniki niż Saelemaekers którego mało kto atakuje, bo przecież walczy przez 90 minut. Myślę, że sezon 20/21 był takim na pełną aklimatyzację w poważnym futbolu i w przyszłym oczekiwałbym podciągnięcia się do wyniku który zrobił Ante w tych rozgrywkach.
Sporo też zależy od tego jak będą wyglądały nasze wzmocnienia, Leao to typ potrzebujący odrobiny miejsca i zwolnienia z przynajmniej części zadań defensywnych, dlatego jego gra z Theo może być trudna do pogodzenia. Ja na ten moment widzę go jako jokera wchodzącego w 60 minucie przedzierającego się przez podmęczonych rywali (jak Udinese, Cagliari czy Genoa) przy stanie 0:0, oczywiście nie jako zmiennika klasycznej 9.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
6 czerwca 2021, 13:26
Rola Salemakersa w drużynie jest zgoła inna niż Leao. To że obaj grają na skrzydlach nie znaczy że mają za zadanie grać to samo. Snickers wywiązuje się że swojej roli niemal wzorowo, Leao najwyżej miernie. Porównywanie ich to kompletne nieporozumienie.
Edytowano dnia: 6 czerwca 2021, 13:27
2
LunaS
LunaS
6 czerwca 2021, 12:57
Wakacje powinien spędzić na kozetce u psychologa. Mega talent, ostatni sezon, ostatnia szansa. Szansa 25,6%
0
patoo_07
patoo_07
6 czerwca 2021, 12:25
Im więcej ludzi zostanie tym lepiej. Oczywiście wykluczając z tej tezy Contich, Laxaltów i tym podobne odpady.
2
Sieri
Sieri
6 czerwca 2021, 12:23
Według mnie powinien być to jego ostatni sezon w Milanie na pokazanie jego wartości i przydatności. Stać go na wiele, jeśli kolejny sezon sobie odpuści i zajmie się rapem to trzeba by się z nim pożegnać.
2
Sieri
Sieri
6 czerwca 2021, 12:23
Według mnie powinien być to jego ostatni sezon w Milanie na pokazanie jego wartości i przydatności. Stać go na wiele, jeśli kolejny sezon sobie odpuści i zajmie się rapem to trzeba by się z nim pożegnać.
0
matten
matten
6 czerwca 2021, 12:08
Obawiam się, że w Milanie nic z niego nie będzie. Umiejętności są, ale głowa nie dojeżdża. Momentami widać, że nie chce mu się biegać, a poza boiskiem chyba bardziej interesuje go rapowanie niż zawód, który wykonuje. Jeśli wpłynęłaby zań jakaś oferta, to ja bym sprzedawał, może w innym otoczeniu odżyje jak Andre Silva.
0
ba_acm
ba_acm
6 czerwca 2021, 12:01
Ja w ogóle to nie rozumiem nagonki na niego. No typ grał w tym sezonie na 3 pozycjach: lewe skrzydło, 10 i 9. Najwięcej najgorszych meczy zaliczył na 9, w większości przypadków nie jest to jego wina że spisuje się tam do dupy, to po prostu jest inny typ zawodnika, z nim nie zagrasz na ściane, nie przepcha dwóch rywali, nie wygra główki z Chiellinim po ladze od Romagnoliego. Z nim na 9 cała drużyna musi grać inaczej, Leao musi schodzić albo niżej albo na boki żeby miał więcej miejsca do walki z obrońcą.

Leao wg mnie jest za****sty, kozacki transfer i kozacki gracz, ile razy z niczego robił coś, ma fajny luz nie boi się wchodzić w drybling, ma super odejście na 2-3 krokach.

Wszyscy Ci którzy go odsyłają w cholere "bo jest za słaby" proponuje weźcie sobie koło i wiadomo co z nim zróbcie :)
8
Von Strauss
Von Strauss
6 czerwca 2021, 12:21
Ci sami ludzie, którzy odsyłają Leao dziwią się dlaczego Hauge nie gra. Skoro Leao jest taki słaby to niech pomyślą jak beznadziejny musi być Hauge xD
0
kamilus
kamilus
6 czerwca 2021, 12:25
@ba_acm
Problem z Leao nie polega na tym, że gra słabo (czyli pozycja nie ma znaczenia), ale na tym, że gra tak, jakby mu nie zależało. Słabe mecze w ubiegłym sezonie miał praktycznie każdy z Milanistów, ale tylko Rafa w zdecydowanej większości takich spotkań wyglądał tak, jakby tylko czekał na zejście z murawy.
3
AC1899
AC1899
6 czerwca 2021, 12:50
Zawsze musi być jakiś kozioł ofiarny. Nie ma Laxalta, nie ma Kalinica, Montolivo, Kessie zamknął buźki, to trzeba znaleźć kogoś nowego. Od zawsze tak było i tak już będzie.
1
Rafał0209
Rafał0209
6 czerwca 2021, 12:53
Jakie to teraz w modzie, głaskanie po główkach, i klepanie po pupkach, jacy inni są źli a ja cool by nie krytykuje, a prawda jest że Leao przez cały pobyt ma w tyłku Cię mnie i całą drużynę, odpuszczając bieg, drepcząc jak chce i mając wszystko gdzieś wygra przegra, ta sama mina i to samo podejście dniówka odbębniona i tyle. jest w nim zero walki i zaangażowania ale to moje zdanie.
6
cbvirus
cbvirus
6 czerwca 2021, 12:00
Aż mi się Balo czy Niang przypominają. Czasem im się udało coś ciekawego pokazać, ale z grubsza to były lata kaszanki i co roku była nadzieja, że może akurat teraz ten wielki talent się pokaże.
0
rossoner111
rossoner111
6 czerwca 2021, 11:55
Powinni go wypożyczyć , skoro ma talent to powinien grać żeby go uwolnic. Chłopak potrzebuje się przełamać mentalnie, jak nasz Davide. Bez gry brak szans na poprawę gry i głowy.
0
themrrengaru
themrrengaru
6 czerwca 2021, 11:43
On po prostu nie gra na swojej pozycji. Nie jest środkowym napastnikiem tylko skrzydłowym, ma świetne przyspieszenie i potrafi to wykorzystać. On się źle porusza po boisku gdy gra jako środkowy, wygląda wtedy bardzo statecznie. Obyśmy kupili teraz napastnika, żeby Rafa nie musiał grać na 9.
10
Von Strauss
Von Strauss
6 czerwca 2021, 11:47
Skrzydłowy, cofnięta 9 w grze na 2 napastników bądź 10. To są role dla jego umiejętności. A nie 9 i gra na niego jak na ścianę. On nie potrzebuje dogrania do nogi w polu karnym, tylko miejsca by wejść w drybling.
5
Jaca23
Jaca23
6 czerwca 2021, 12:03
Właśnie nikt nie może powiedzieć na 100% jaka jest jego optymalna pozycja. W naszym systemie skrzydłowy też musi bronić, a on grając na lewej zostawiał samego Theo, z którym później niemiłosiernie przeciwnicy jechali. Zobacz jak wspomaga go Rebić. Dla mnie bardziej to podwieszony napastnik w grze dwójką, inaczej go nie widzę.
1
Jaca23
Jaca23
6 czerwca 2021, 11:38
A szkoda. Jeśli pojawiłaby się oferta około 25-30 mln to ja bym się po pozbył. Leao to wielki talent, tego odmówić mu nie można, ale czy wypali? Szczerze wątpię. Mamy kilka pozycji do załatania i za taką kwotę można by pomyśleć o prawoskrzydłowym do pierwszego składu.
1
Ledux
Ledux
6 czerwca 2021, 11:45
Okej, za taką kwotę załatasz prawą stronę z tylko że potem masz tylko Rebicia na lewej
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
6 czerwca 2021, 11:50
ledux
Zawsze można zainwestować w pensję Insigne.
0
Jaca23
Jaca23
6 czerwca 2021, 12:00
Na lewej jest jeszcze Hauge, który moim zdaniem również ma wielki potencjał, a dostawał zdecydowanie zbyt mało szans. Końcówka sezonu to częsta wymiana na lewej stronie przez Hakana i Diaza, więc spokojnie, ktoś na tą lewą się znajdzie, jak akurat niedysponowany będzie Rebić.
0
Von Strauss
Von Strauss
6 czerwca 2021, 12:20
Nie wiem co wy macie z tym Hauge, chłopak jest wolniejszy, mniej kreatywny od Leao a wy chcecie go usilnie umieszczać zamiast niego. Niech idzie na wypożyczenie do jakiejś Genoi albo Torino i niech tam się pokaże, bo póki co, to w mojej opinii ma większe braki niż Leao.
2
Ledux
Ledux
6 czerwca 2021, 16:02
Hakan nie wiadomo co zostanie, Brahim zależy od zdania Carlo a Hauge nie oszukujmy się nie jest na poziomie ani Leao ani Rebicia, a grając w lm potrzeba 2 zawodników którzy potrafią zrobić różnice na pozycji a Leao na skrzydle to potrafi, Hauge kiedy grał w serie a często tracił piłki oraz nie potrafił nikogo przedryblować, zgadzam się że dostawał za mało szans ale nie stawiajmy go na równi z Rebiciem czy Leao
0
Jaca23
Jaca23
6 czerwca 2021, 21:02
Ledux
Myślisz, że skoro dostaliśmy się do LM będziemy mieli na każdej pozycji dwóch solidnych zawodników? Przypomnę ci, że w tym sezonie połowę czasu graliśmy bez 9tki, więc ja bym się cudów w mercato nie spodziewał. Dla mnie lewe skrzydło Rebić/Hauge starczy i poświęciłbym Leao, jeśli w jego miejsce miałby przyjść konkretny zawodnik na prawą stronę, bo Alexis to jednak nadal nie ta półka nie wspominając o Samu.

Jasne, że niepewna jest przyszłość Hakana czy Brahima, ale w ich miejsce i tak ktoś przyjdzie, więc bez paniki, będzie kim grać.
0
TR3V0R
TR3V0R
6 czerwca 2021, 11:37
Na skrzydle gra dużo lepiej niż na 9tce. Nawet na 10tce w jednym meczu wyglądał calkiem niezle. Chlopak ma dopiero 21 lat, ale widac ze czasami brakuje mu takiego zaangażowania i chęci. Gdy popracuje nad tymi dwoma rzeczami, będziemy mieli z niego dużo radości, bo talent ma niepodważalnie
2
Lomaxini
Lomaxini
6 czerwca 2021, 11:40
Pytanie czy będzie mu sie chciało pracować nad sobą?
1
TR3V0R
TR3V0R
6 czerwca 2021, 11:43
właśnie to jest największy problem. Gdyby nie to, że jest leniem, to dawno już by spokojnie wywalczył miejsce w podstawie i każdego by zadowalał. A jak chłop spaceruje po boisku, wkładu w defensywę praktycznie nie ma, patrząc na to że Alexis i Rebić zasuwają po całym boisku. No nie wiem sam co z nim najlepiej byłoby zrobić, może jakieś wypożyczenie żeby się ograł i złapał rytm. Zobaczymy co wykombinują
1
FanACM
FanACM
6 czerwca 2021, 11:33
Ja mam wrażenie, że kampania anty Leao na tej stronie bierze się też stąd jaką opinię ma większość ekspertów Eleven o nim. Ja sam byłem w tej grupie ale w porę mnie jeden z użytkowników tej strony uświadomił ile Leao biega średnio w ciągu meczu może jego mowa ciała nie jest odpowiednia ale statystyki Rafe bronią nie oszukujmy się 7 goli 6 asyst to nie jest zły wynik.

Ogólnie mam wrażenie, że wśród ekspertów i komentatorów Eleven jest kampania anty Milan i wielu boli nasze wicemistrzostwo i powrót na szczyt jedyni normalni tam to Dumanowski i Guziak.
4
Koncz628
Koncz628
6 czerwca 2021, 11:35
Przecież Święcicki to kibic Milanu.
2
Lomaxini
Lomaxini
6 czerwca 2021, 11:36
Oczywiście wszystkich boli wielki Milan ehh wydaje mi się, że każdy słyszy to co chce usłyszeć.
2
goat333
goat333
6 czerwca 2021, 11:39
Jak na to jak grał liczby ma dobre. Według mnie opinie użytkowników są z powodu gry Leao. Gość jest cienki. Na zagranicznych stronach też jest hejt na niego A chyba tam nikt nie ogląda eleven xd
1
goat333
goat333
6 czerwca 2021, 11:39
Jak na to jak grał liczby ma dobre. Według mnie opinie użytkowników są z powodu gry Leao. Gość jest cienki. Na zagranicznych stronach też jest hejt na niego A chyba tam nikt nie ogląda eleven xd
0
Von Strauss
Von Strauss
6 czerwca 2021, 11:45
Też nie rozumiem hejtu na Leao. Chłopak jest wystawiany na pozycji, do której nie ma predyspozycji. Nie da rady grać na ścianę na zawodnika, który nigdy tak nie grał.
3
FanACM
FanACM
6 czerwca 2021, 11:49
Święcicki nie jest kibicem Milanu. Sam mówił o tym kiedyś, że nie kibicuje żadnej drużynie. Za to komentarze jego i Kapicy o Juve jasno sugerują, że sympatyzują ze Starą Damą...

goat

A zdajesz sobie sprawę, że ludzie na forach zagranicznych też oglądają eleven tylko mają filie swoich krajów?. Narracja komentatorów może być podobna...
Edytowano dnia: 6 czerwca 2021, 11:53
0
JAJO
JAJO
6 czerwca 2021, 11:33
Wybrali optymalne rozwiązanie. Jest jeszcze młody a teraz jakby go sprzedali to sprzedaliby poniżej jego wartości. (wiek, plus pytanie a może coś z niego będzie) Jednak gdy ten piłkarz po kolejnym sezonie nie zrobi progresu to pewnie zacznie się standardowo od wypożyczenia i prędzej czy później sprzedaży.
1
Mateusz1982
Mateusz1982
6 czerwca 2021, 11:32
Maldini ufam Tobie.
3
Corsa
6 czerwca 2021, 11:32
Leao jest mega irytujący, chyba większość z nas ma przez niego podniesione ciśnienie, ale jestem pewny, że drzemie w nim spory potencjał i kiedyś go uwolni.

Podczas wspólnego oglądania meczu usłyszałem już kilka razy, od różnych osób, które nie interesują się Milanem, że to będzie nasz najlepszy zawodnik. Zastanawiałem się trochę nad tym i doszedłem do wniosku, że mogą mieć rację, bo opinie te były w 100% obiektywne.

Nasza ocena jest nieco stronnicza, zaślepia nas złość, frustracja, szczególnie kiedy rużynie nie idzie. Te wszystkie negatywne emocje muszą znaleźć jakieś ujście, najczęściej w postaci krytyki wobec trenera, zarządu i konkretnego zawodnika. Każdy z nas ma takiego swojego "faworyta", a to Hakan, a to Rebic, chciwy Gigio, Tonali, Pioli, Gazidis itd.

Wybieramy sobie kozła ofiarnego, którego obwiniamy za wszelkie niepowodzenia i piłujemy na niego przez cały czas, nie patrząc czy ten gra nadal słabo czy jednak zalicza progres.

Powinniśmy uzbroić się w cierpliwość i nabrać nieco dystansu. Niektórzy zawodnicy potrzebują więcej czasu - Locatelli, Andre Silva, a inni z marszu, niemal z buta wchodzą w świat dorosłej piłki.

Rafael to wciąż szczawik, tak samo jak Tonali, obaj do tej pory nic szczególnego nie pokazali, ale to nie powód żeby ich wyganiać. Trzeba pozwolić im pograć kolejny sezon, następny, a nawet i wypchnąć na wypożyczenie i tam obserwować. Bez sensu jest działać pod wpływem impulsu. Zarząd ma tego świadomość, wiedzą co robią, dlatego to oni podejmują decyzje, a nie my.
Edytowano dnia: 6 czerwca 2021, 11:35
6
Mateusz1982
Mateusz1982
6 czerwca 2021, 11:33
Jak Maldini go zostawia, to trzeba poczekać, coś w Nim widzi. Mnie chłop irytuje na maksa, ale kto wie, może teraz właśnie odpali.
1
mw121
mw121
6 czerwca 2021, 11:29
Jest młody i teoretycznie ma całą karierę przed sobą, ale obawiam się, że mentalność jest nieodpowiednia, by został wielkim mistrzem. Pamiętam jak swojego czasu za mega talent uchodził Acquafresca, nawet Boniek do niego dzwonił i namawiał na grę w kadrze ze względu na polskie korzenie. A jedyne co osiągnąlł to wieczne wypożyczenia i tułaczka po przeciętnych klubach.
0
Daniel93
Daniel93
6 czerwca 2021, 11:17
Jeżeli ktoś go zmotywuje do ciężkiej pracy i mniej samolubstwa na boisku to w końcu odpali. I powinien tez skupic się na piłce a nie na nagrywaniu płyt i bóg wie czego jeszcze.. albo się jest piłkarzem albo piosenkarzem.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
6 czerwca 2021, 11:44
Można o nim wiele napisać, ale na pewno nie to, że jest samolubem.
0
Daniel93
Daniel93
6 czerwca 2021, 11:52
Oj uwierz mi ze było dużo takich meczy gdzie zamiast podawać do lepiej ustawionego zawodnika to on idzie w drybling po czym jest strata piłki..
0
Piotrek1899
Piotrek1899
6 czerwca 2021, 16:46
Oj, uwierz mi, że było sporo takich spotkań, gdzie sam mógł kończyć, a wystawiał patelnię koledze. Ot, chociażby niedawny mecz z Torino.
1
dbmat
dbmat
6 czerwca 2021, 11:15
Chłopak ma dopiero 21 lat, więc dajmy mu czas. Po tym sezonie myślę, że będziemy wiedzieć więcej czy daje rade na Milan czy nie. Porównywanie go z Niangiem to śmiech. Niang potrafił tylko szybko biegać i gdyby nie bandy to by wybiegał za stadion, a Rafael ma technikę na bardzo wysokim poziomie.
6
Fushnikov
Fushnikov
6 czerwca 2021, 11:36
Messi w jego wieku miał już złota piłkę i LM
XD
0
BadMad
BadMad
6 czerwca 2021, 11:52
Kosmitów nie powinno się porównywać do Ziemian;)
6
GiveMeReason
GiveMeReason
6 czerwca 2021, 11:15
Kessiego czy Calabrie też praktycznie wszyscy chcieliśmy sprzedać
5
Jaca23
Jaca23
6 czerwca 2021, 11:54
A widziałeś wtedy u któregoś z wyżej wymienionych brak zaangażowania? No właśnie. Porównanie kompletnie nietrafione, bo tam brakowało po prostu jakości w grze, a Leao pokazał, że umiejętności ma, ale jest z niego zwykły boiskowy leń.
0
WeahYeah
WeahYeah
6 czerwca 2021, 22:00
Kessie też truchtał po stratach, gdzie w połowie drogi tlen mu odcinało. To kompilacja wiązanek chyba podobna.
Posiedzi z frankiem na rozmowach i będzie git.
0
ósmy
ósmy
6 czerwca 2021, 11:13
La Gazzetta dello Sport dużo tam wie. Ogólnie jadą newsami z przeczucia.
Prawda jest taka, że jeśli tematu nie było na Meczykach.pl, to nie ma o co kruszyć kopii.
0
Olli666
Olli666
6 czerwca 2021, 11:10
Jak będzie grał na LP będzie z niego dużo pożytku.
0
Nevi
Nevi
6 czerwca 2021, 11:04
Bardzo dobry piłkarz super talent, ale psychika słaba wiec sie nie nadaje.
Szkoda bo sie zapowiadał swietnie nawet na poczatku tego sezon wygladal niezle
1
MK92
MK92
6 czerwca 2021, 10:55
No i prawidłowo. Takiego diamentu się nie wypuszcza z rąk, tylko szlifuje. Uważam za nieadekwatne porównywanie jego możliwości i psychiki do Nianga czy Balotellego. Gdyby Rafael miał charakter Super Mario, to już dawno by go stąd wykurzył Zlatan czy Maldini, którzy najlepiej wiedzą, jak powinna wyglądać dyscyplina w szatni. Tymczasem Paolo kiedyś chwalił Portugalczyka za wykonywaną na treningach z dużym zapałem pracę. Mnie nie obchodzi, że poza Milanello bawi się w rapowanie, co przecież niczym złym nie jest. To młody człowiek, jeszcze się rozwija, ale talent ma nietuzinkowy. Jest nieraz niefrasobliwy na boisku, lecz generalnie liczby go bronią. Niang z kolei był zdecydowanie gorszy pod względem techniki niż Portugalczyk - biegał trochę jak połamaniec. Jeszcze inna sprawa, że w przekroju sezonu np. Hauge przy Leao wypadł słabiej, a jakoś nie pamiętam takich powszechnych docinek w kierunku Norwega, tylko Rafaelowi się zawsze obrywało, gdy coś mu nie wyszło.
14
Rafał0209
Rafał0209
6 czerwca 2021, 11:02
Przecież wszystko się zgadza Niang był gorszy niż Leao a Balotelli dużo lepszy w jego wieku, jedyne co ich łączy to psychika coś tam jest nie tak, przecież jak Leao się chce to dziewczyna potrafi zauważyć w meczu, o ten przy piłce chyba najlepszy, bo i taka racja kiedy ma chęci to wyróżnia się na tle 20 pozostałych na boisku, nie mówię że to leń na treningach, ale coś go blokuje na boisku, jak nasz Gołota niegdyś talent trening obozy jak na Mistrza Świata a w ringu paraliż.
2
Chaoos85
Chaoos85
6 czerwca 2021, 11:06
Diamentu? Przecież Leao to jeszcze gorsze drewno od Cutrone.
0
Mil_online
Mil_online
6 czerwca 2021, 11:09
Ogólnie wsadzanie go w ramy Nianga czy Balotellego jest mocno rasistowskie:) - bo sprowadza się do tego, że skoro czarny, napastnik, to bezmózg, jak ci dwaj poprzedni.Przykładów nierobów innego koloru skóry, którzy nie osiągnęli na boisku, jest też mnóstwo.

Jednak tych zrywów w tym sezonie było trochę mało. Nie wiem czy to nie jest największy z naszych talentów, ale jednocześnie najtrudniejszy do oceny.
2
Rafał0209
Rafał0209
6 czerwca 2021, 11:15
Żeś to wziął pod rasizm, co za ludzie, teraz nawet nie można powiedzieć białe pasy na czarnym asfalcie, bo wszędzie widzą rasizm:)
4
Master of AC Milan
6 czerwca 2021, 11:25
Chaos- Leao jest jednym z najlepszych technicznie w drużynie, Cutrone grawantował bramki, Leao niech dostanie szansę, jeszcze w niego więrze i ostatnio coraz bardziej co ciekawe. Leao nie jest drewniany np. bramka z Benevento, Cutrone by tego tak nie skończył
3
SICKBOY
SICKBOY
6 czerwca 2021, 11:38
@Mil_online.

Sam jestem zwolennikiem odejścia tego piłkarza i podążam za przykładnią właśnie takiego porównania.

Przecież nikt tutaj nie wspomniał o mierze jego intelektu, a jedynie o marnotrawionym talencie. ​

To że mamy dwa symilarne przykłady z poprzednich lat, które o tym stanowią nie znaczy że ma to podłoże rasistowskie.

Nie jeden tutaj wychował się na takich geniuszach futbolu jak Seedorf, Davids, T-Henry, Ronaldinho i wielu wielu innych.

Ja sam wychowałem się na wspaniałych reprezentacjach Brazylii czy Kamerunu.

Z resztą nie widzę żadnej krytyki w stronę Kessiego czy narzekań na nowego bramkarza.

Ci którzy dostrzegają problem rasizmu, tam gdzie go nie ma sami są rasistami, tak jest moja opinia.
0
Mil_online
Mil_online
6 czerwca 2021, 12:21
Rafał,

Ja jestem akurat daleki od zabraniania ludziom nazywania rzeczy po imieniu, tylko widzę, że Leao ocenia się w pierwszym rzucie jako Nianga 2.0, bo jest fizycznie do niego podobny (powiedzmy, że ma wyjściowo podobne parametry boiskowe) i ma obecnie podobne mankamenty boiskowe. Bo czarny, to nie pracuje na boisku.

Otóż nie pracuje, bo jest leniwy, a nie, że jest czarny. Mój wpis był z przymrużeniem oka.
2
6 czerwca 2021, 10:54
Slaby pilkarz, nie na wielkie granie, mental na poziomie przedszkolaka.Ciekawe czy Asensio by sie z Realu dalo wyciagnac
2
Mil_online
Mil_online
6 czerwca 2021, 11:10
Bo Asensio to obecnie rzeczywiście piłkarz na wielkie granie.
12
Mil_online
Mil_online
6 czerwca 2021, 11:13
Nie wiem, dlatego warto bylo by sprobowac go wypozyczyc i odbudowac, bo nikogo lepszego na prawe skrzydlo nie sprowadza, Theo to tez byl odrzut z Realu...
0
Mil_online
Mil_online
6 czerwca 2021, 12:29
A pensję kto mu zapłaci, jak targujemy się z Hakanem o milion czy dwa?
0
GWIDON1979
GWIDON1979
6 czerwca 2021, 10:51
Obudzi się i dostanie kolejne szanse. Maldini nie chce się pozbywać zawodnika który moze wypalić. Wcześniej już oddali Paqueta, A Silve czy Locateliego a Ci teraz grają fajna piłkę.
2
Jaca23
Jaca23
6 czerwca 2021, 11:47
Nie rozumiem porównania do wyżej wymienionych. Paqueta zle się u nas czuł, sam chciał zmienić środowisko, a na boisku nie pokazywał, że warto na niego stawiać, wręcz niekiedy ignorancją przypominał Leao.

Sprzedaż Silvy po kolejnym wypożyczeniu to była próba odzyskania chociaż części pieniędzy, a że w końcu odpalił to super, ja mu życzę jak najlepiej. Dodatkowo z tego dealu mamy Rebicia.

Loca w życiu u nas by się nie rozwinął tak jak w Sass. Tam nie ma takiej presji i ma praktycznie pewny plac. Nauczka dla Milanu, żeby w przypadku takich zawodników dawać klauzulę odkupu.
Edytowano dnia: 6 czerwca 2021, 11:48
0
jarek2572
jarek2572
6 czerwca 2021, 10:49
Ta przełamie. Chyba opłatkiem na wigilię. Co nie zmienia faktu, że jesteśmy na niego skazani, bo nikt sensownych pieniędzy za niego nie da, a oddawać za czapkę śliwek beż sensu.

Oftop

Giuseppe Riso, agent Papu Gómeza, zaprzeczył, aby jego klient miał tego lata odejść z Sevilli.
1
Von Strauss
Von Strauss
6 czerwca 2021, 10:42
Niech Pioli przestawi go na 10 jako zmiennika Hakana albo na lewe skrzydło. Na 9 on nic nie wnosi (jeżeli gra jako samodzielna 9, bo może w 2 w ataku by inaczej to wyglądało), a papiery na pozostałe pozycje ma.
0
jarek2572
jarek2572
6 czerwca 2021, 10:51
Chyba żółte papiery xd. O ile na skrzydle w 1 na 10 meczy coś pokaze, to na 10-tkę bym go nigdy nie wstawił.
4
Rafał0209
Rafał0209
6 czerwca 2021, 11:17
On czasem nie wie w którą stronę biec i czy biec, a Ty chcesz go na 10 gdzie trzeba w ułamku sekundy podejmować decyzję.
0
Von Strauss
Von Strauss
6 czerwca 2021, 12:17
Nie wiem jakie spotkania wy oglądacie, ale o ile nowy Messi to to nie jest o tyle chłopak ma dobry przegląd pola i widzi gdzie można podać, wbiec lub strzelać. Dwie asysty z Romą, bramka z Benevento, asysta z Interem. Odbiory z Interem czy Lazio. Bramka z Sassuolo. Dryblingi, podania piętą. Podanie do Rebica w meczu z Torino, gdzie mógł strzelać. Chłopak widzi więcej niż inni, ma większy talent, większe możliwości. Tyle, że najwięcej z plusów tracił gdy był wystawiany tam, gdzie nie powinien. To nie jest piłkarz do gry na ścianę.
2
Rafał0209
Rafał0209
6 czerwca 2021, 10:41
On pewnie nawet jak Ibra przemawia w szatni wkurzony, to ten ma wywalone jaja i słuchawki w uszach:) nie wierzę w niego, chciałbym się mylić, ale on czasami wygląda na boisku jakby nienawidził tego sportu, jest jak za karę w pracy, dostał dar od losu, to umie najlepiej w życiu robić ale nie lubi. jak się nie zakochał w tym sporcie obserwując na treningach 40 letnią legendę tego sportu który każdego dnia robi to z pasją, to już nic mu nie pomoże:)
3
grayman88
grayman88
6 czerwca 2021, 10:38
Nie wiem na co oni liczą.
0
Lomaxini
Lomaxini
6 czerwca 2021, 10:33
Tylko niech już nie gra na 9. A Hauge wypożyczyć, nie sprzedawać i będzie git
0
Oskyy
Oskyy
6 czerwca 2021, 10:29
Tylko obserwując go na boisku mam wrażenie, że nie brak formy jest problemem, a raczej brak chęci do udziału w meczu...
Odpuszczanie piłek które miałby szansę złapać, machanie rękami, słaba praca w pressingu...
1
Vol'jin
Vol'jin
6 czerwca 2021, 10:25
Czytaj nie ma ofert by wyjść na 0 czyli jakieś 20-25 mln euro
8
bebok40
bebok40
6 czerwca 2021, 10:24
Popieram, dał bym mu sezon na przełamanie, a jeśli nie nastąpi przełamanie i Ibra nie da mu lepy to do widzenia.
1
plotek
plotek
6 czerwca 2021, 10:48
"... Ibra nie da mu lepy to do widzenia. " xD
Edytowano dnia: 6 czerwca 2021, 10:48
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się