SCUDETTO


Maignan zachwycał w Lille. Statystyki Francuza z ostatniego sezonu

6 czerwca 2021, 12:12, Adam6 Aktualności
Maignan zachwycał w Lille. Statystyki Francuza z ostatniego sezonu

Serwis Milan News zwraca uwagę na to, że wybór Mike'a Maignana na następcę Gigio Donnarummy może być bardzo dobrym. Francuz już od kilku lat wyróżniał się w Ligue 1, a w ostatnim sezonie wieloma udanymi interwencjami przyczynił się mistrzostwa dla Lille. Maignan w kampanii 2020/21 zagrał w 38 meczach, wpuścił tylko 23 gole (średnia 0,61 na spotkanie) i zachował aż 21 razy zachował czyste konto. 



64 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Boateng93
Boateng93
7 czerwca 2021, 08:27
Dolar najbiżej P$G, idealny klub do jego charakteru.
1
Levy11
Levy11
6 czerwca 2021, 16:42
Ziyecha dostał wolną rękę i jest na naszej liście transferowej. Było by pięknie jak by doszło do skutku. Napoli też go chcą, ale raczej będzie wolał grać w LM niż LE.
Co powiecie?
Edytowano dnia: 6 czerwca 2021, 16:43
8
Vol'jin
6 czerwca 2021, 16:57
Za Hakana w sam raz. Ale na prawe skrzydło dalej potrzebujemy kogos
4
Vol'jin
Vol'jin
6 czerwca 2021, 17:01
Ziyech uniwersalny pomocnik. Może zagrać jako trequartista jak i na skrzydłach.
Jak najbardziej na tak!
Na moje może przyjść w pakiecie z Abrahamem;)
6
TR3V0R
TR3V0R
6 czerwca 2021, 20:13
Oj Ziyech mógłby dużo u nas namiszac. Może zagrać zarówno na prawym skrzydle jak i na 10tce. Tak jak kolega wyżej napisał w pakiecie z Abrahamem, wypożyczenie z opcją wykupu biorę z pocałowaniem ręki
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
6 czerwca 2021, 20:56
Ziyech pójdzie tam, gdzie dostanie większe gwarancje oraz lepsze warunki finansowe. Thauvina też chciał liderujący Serie A Milan, a wybrał przygodę w Meksyku. Naprawdę skończmy z tym głupim mitem, że wystarczy etykietka z napisem LM, aby jakościowi piłkarze pchali się drzwiami i oknami nie bacząc na pozostałe czynniki takie jak pensja, stabilność projektu, otoczenie czy własny rozwój.
Edytowano dnia: 6 czerwca 2021, 20:57
3
RockStar
6 czerwca 2021, 21:10
Ziyech kolejna gwiazda z Eredivisie, szybko zweryfikowana w topowej lidze.
1
Jaca23
Jaca23
6 czerwca 2021, 21:23
Świetny gracz. Wreszcie co niektórzy by zobaczyli, co to znaczy bić dobrze stałe fragmenty.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
6 czerwca 2021, 22:22
Już widzę jak Maldini wykłada 40 czy 50 baniek na niego. Ludzie, pobudka, czas do roboty.
0
Mateusz1982
Mateusz1982
6 czerwca 2021, 22:35
Dawać go!
0
Vol'jin
6 czerwca 2021, 22:37
Jeszcze pensja Ziyecha 5,5-6 mln euro ^

no by musiał tutaj przyjść na 2 lata by miało sens. A Raczej z Włoch nikt nie wyłoży na niego 40 mln euro + pensja. Prędzej może wypożyczenie
0
jarek2572
jarek2572
6 czerwca 2021, 16:37
Calciomercato pisze ze znowu się czaimy na tego Firpo z Barcy. Oby nie bo to slabiak moim skromynm zdaniem.

Ps. Chyba by się przydał już osobny post co do okna transferowego bo coraz więcej tych plotek ploteczek :P.
4
IL Capitano 3
IL Capitano 3
6 czerwca 2021, 16:39
Firpo wymiatał w Betisie jako zmiennik Theo idealny!
2
Vol'jin
6 czerwca 2021, 16:56
Theo też był słaby w 2019. Firpo to taka wersja Theo
1
Starosta
Starosta
6 czerwca 2021, 15:55
Weźmie go Dida na stronę i nauczy to czego jeszcze nie umie. Kto jak kto ale Dida grać w piłkę potrafi.
5
Nelson_Dida
Nelson_Dida
6 czerwca 2021, 23:41
jutro uczymy się przyjmować racę na czerep
2
jarek2572
jarek2572
6 czerwca 2021, 14:58
Amin Harit z mocnego Schalke. Ktoś coś więcej?
0
Vol'jin
6 czerwca 2021, 15:15
Półgłówek
8
_GAHU_
_GAHU_
6 czerwca 2021, 15:31
Kiedyś zapowiadał się na świetnego AMFa ale zabrakło twardego stąpania po ziemi. Nikt na kogo warto byłoby obecnie zwrócić uwagę.
0
Milanboy
Milanboy
6 czerwca 2021, 15:32
Już mieliśmy Balo j Nianga, kolejnego piłkarza z niezbyt tęgim umysłem nam nie potrzeba.
2
Vol'jin
6 czerwca 2021, 15:32
Z Schalke to chyba tylko Serdar najciekawszy. Z Werderu Rashica i Eggstein
2
IL Capitano 3
IL Capitano 3
6 czerwca 2021, 16:41
Hoppe i Serdar najlepsi gracze do wyciągnięcia z Schalke!
0
jarek2572
jarek2572
6 czerwca 2021, 14:31
I Roma za Belottiego niby 15+5 w bonusach złożyła, a oni na to że 30. Ciekawe, ciekawe.
0
jarek2572
jarek2572
6 czerwca 2021, 14:15
https://transfery.info/aktualnosci/chelsea-otwarta-na-sprzedaz-ziyecha-sa-dwaj-chetni/149899
1
_GAHU_
_GAHU_
6 czerwca 2021, 15:32
W sumie z Chelsea ostatnio lubimy robić interesy więc kto wie. Ja zawsze Ziyecha lubiłem i za rozsądną kwotę bym go u nas widział.
10
vorti
vorti
6 czerwca 2021, 14:15
Szczesny potwierdzil na konferencji, ze nie ma zadnych rozmow z juve ani innymi klubami na temat jego odejscia, a wiec raczej zostanie w juve. Co do Gigio powiedzial, ze nie jest odpowiedzialny za zawodnikow i nie wie.
1
MrAncelotti
MrAncelotti
6 czerwca 2021, 14:27
Paratici przechodzi do Tottenhamu, a tam 34-letni Hugo Lloris ma rok kontraktu. Więc skończy się na Tottkach.
1
ósmy
ósmy
6 czerwca 2021, 14:50
^Szczęsny nigdy nie przejdzie do Tottenhamu, grając tyle lat w Arsenalu.
Prędzej spodziewanym się Donnarummy w północnym Londynie, bo Paratici chyba był tym głosem w Juve określającym się za Gigio.
6
Rafał0209
Rafał0209
6 czerwca 2021, 14:54
Z tego co mówili na konferencji Szczęsny był najlepszy w lidze jeżeli chodzi o podania do kolegów poza 35metr, ponad 50% prób podań dochodziła do kolegi z zespołu, a wrzuć tam Gigio. tak naprawdę jak się okazuje Gigio do systemu gry wielu klubów po prostu się nie nadaje z tą grą nogami.
0
Zuber
Zuber
6 czerwca 2021, 15:22
Donnek do Totków, nie Wojtek.
2
MrAncelotti
MrAncelotti
6 czerwca 2021, 15:47
@ósmy
Myślałem, że to oczywiste, że chodzi o Donnarummę w Tottenhamie a nie o Szczęsnego...
3
DarthImpaler
DarthImpaler
7 czerwca 2021, 08:25
Podobno psg sie odzywa do gigio. Po zgarnieciu wjinalduma.
0
Sebolinho10
Sebolinho10
6 czerwca 2021, 13:55
Niemniej jednak nie ma co się napalać. Może we Francji odwalał kawał dobrej roboty, ale to jest Milan. Większy klub, większe oczekiwania + aklimatyzacja w klubie jak i w kraju. Może okazać się super transferem, albo wielkim niewypałem. Czas pokaże.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
6 czerwca 2021, 14:06
Bramkarze akurat raczej rzadko mają problemy ze zmianą otoczenia. Albo umiesz bronić albo nie. Jakiejś misternej taktyki w grze na bramce nie ma więc nie musisz się uczyć systemu. Jestem dobrej myśli.
12
Thomas21
Thomas21
6 czerwca 2021, 14:32
Przyszedł do nas swego czasu solidny bramkarz Lehman i nie specjalnie sobie poradził. Ale też myślę że z Maignanem będzie inaczej i na długie lata zagości u nas.
1
artorn
artorn
6 czerwca 2021, 18:00
Wielki niewypał za 13mln??
0
Sebolinho10
Sebolinho10
6 czerwca 2021, 18:05
@artorn, nie chodzi o kwotę a pokładane w nim nadzieje przez kibiców. Jakby nie patrzeć Maignan ma zastąpić w bramce Donnarumme który co by o nim nie mówiąc jest mega dobrym bramkarzem jak na swój wiek i wyraźnie się przyczynił do powrotu Milanu do LM.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
6 czerwca 2021, 22:20
@Thomas21 Lehmann akurat nigdy nie był wybitnym bramkarzem. W żadnym klubie nie grał jakoś rewelacyjnie. W Milanie trzymał taki sam, mocno średni poziom jak potem w Borussi czy Arsenalu.
1
fryta777
fryta777
6 czerwca 2021, 13:33
Abraham z Chelsea ma zostać wypożyczony z opcją wykupu do Milanu, Chelsea chce obowiązku. Piłkarz jest gotów zejść z pensji... podobno to najlepszy kupel Tomoriego... Ktoś coś o nim? Znam go tylko z urywków
0
pkanik77
pkanik77
6 czerwca 2021, 15:13
skąd taka informacja?
0
Max82
Max82
6 czerwca 2021, 15:35
Za czasów Lamparta bardzo dobry piłkarz regularnie trafiał do bramki ale po transferze Wernera został odsunięty na boczny tor ..
2
Starosta
Starosta
6 czerwca 2021, 16:02
Bardzo dobry pomysł młody, szybki zwrotny. Nadałby się. Brać z opcją wykupu jak sie niue sprawdzi odeslac do Chelsea. Wiadomości na temat Abrahama były już zimą podawane ze jesteśmy nim zainteresowani.
8
TR3V0R
TR3V0R
6 czerwca 2021, 16:06
Ja bym go bardzo chętnie u nas zobaczył na takich samych zasadach jak było z Fikayo. Młody, umie się ustawić, strzelić i główka gra dobrze. Wypożyczenie z opcją wykupu tak do 30 baniek brałbym w ciemno
8
Jaca23
Jaca23
6 czerwca 2021, 21:18
Kevin Oghenetega Tamaraebi Bakumo-Abraham - nie dziwię się, że są kumplami z Tomorim :D
3
Rafał0209
Rafał0209
6 czerwca 2021, 13:22
Lepszy od Donnarummy nie będzie to co ten chłopak na lini wyciągał, jak w ostatnim meczu z Cagliari to wątpię że Maignan tak potrafi, co nie zmienia faktu że będziemy mieć z niego dużo pożytku i zdrowie zaoszczędzone, bo przy wychodzeniu Donnarummy do dośrodkowań czy gra nogami to nie jeden z nas się za serce łapał:)
3
Cuchillo
Cuchillo
6 czerwca 2021, 13:27
A według mnie Donnarumma przez swoją skrajną nieumiejętność gry na przedpolu jest jak skrzydłowy, który minie 5 zawodników, a potem nie trafi w bramkę z 11 metrów. Co z tego, że wyciąga niemożliwe piłki, jak potem popełni babola ? Ja tam wierzę, że Mike będzie równie dobry co Gigio.
Edytowano dnia: 6 czerwca 2021, 13:28
14
Rafał0209
Rafał0209
6 czerwca 2021, 13:37
Ja tam na 250 występów nie zauważyłem wielu baboli wpuszczonych przez Gigio, a wyciągniętych setek, dziesiątki. odchodzi trudno, ale nazywajmy rzeczy po imieniu Donnarumma bramkarsko to klasa światowa. też chce wierzyć że Maignan kiedyś zbliży się do tego poziomu, chociaż talentu może zabraknąć.
8
wielki prostownik
wielki prostownik
6 czerwca 2021, 14:03
Na lini lepszych od Dolara to chyba nie ma na świecie. Pytanie ile z tych interwencji nie byłoby w ogółe potrzebnych gdyby na przedpolu lepiej zagrał. A w tym elemencie jest słabiutki. Podobnie jak w grze nogami. Wydaje mi się że z Maignanem nasza obrona będzie grała trochę inaczej. Zobaczymy jak to wyjdzie.
3
brzydki
brzydki
6 czerwca 2021, 20:37
Kocham czytać te głupoty jak to Donnarumma nie umie grać nogami - jakiś Janusz 5 lat temu tak napisał, a gawiedź do dzisiaj powtarza xD Podobnie z tą grą na przedpolu - kilka złych wyjść albo pustych przelotów na sezon zalicza każdy bramkarz, nawet Neuer czy Buffon w top formie - ale tutaj przy każdym błędzie Donnarummy robi się z niego jakiegoś ułomnego.

Czy tego chcecie czy nie, Donnarumma to jest obecnie top i żadne januszowe gadki tego nie zmienią.
2
Jaca23
Jaca23
6 czerwca 2021, 21:17
brzydki
A oglądałeś w tym sezonie Milan czy tylko czytasz relacje? To nie są żadne "januszowe gadki", Donnarumma gra przeciętnie nogami i zalicza puste przeloty to są fakty.
4
PanPrzemus313
PanPrzemus313
6 czerwca 2021, 21:35
brzydki - no jest w topie bo na linii jest absolutnie wybitny tak jak ludzie tutaj podkreślają xD
Nogami bardzo grę poprawił i tutaj faktycznie jest to czerstwy argument ale z grą na przedpolu jest mega niepewny - tu nie chodzi o to że nikt nigdy w bramce pustego przelotu nie miał tylko że Gigio miał ich dużo i wielokrotnie podejmował złe decyzje odnośnie wychodzenia z bramki itp
Gigio na pewno jest w top20 bramkarzy na świecie ale wyobraź sobie że ma wady i tą główną jest gra na przedpolu więc co ty też pieprzysz xD
3
brzydki
brzydki
6 czerwca 2021, 21:58
Wyobraź sobie, że każdy bramkarz na wady ;) Jeszcze się taki idealny nie urodził, nawet Dida czy Buffon w top formie mieli swoje bolączki

Gość wyżej zarzuca mi że nie oglądam wszystkich meczów Milanu, a najśmieszniejsze w tej krytyce gry Donnarummy na przedpolu jest fakt, że zagrał dosłownie dwa słabsze mecze (a raczej połówki meczów) pod koniec sezonu, gdzie był właśnie na przedpolu niepewny - i eksperci z acmilan.com.pl ogłosili go słabym w tym aspekcie xD

Ból dupy dotyczący Donnarummy jest generalnie całkiem zabawnym zjawiskiem - na tej stronce Donnarumma mniej więcej sinusoidalnie jest przez ekspertów acmilan.com.pl oceniany albo jako najlepszy na świecie, albo jako pełen wad i niepewny - to drugie przypadkiem teraz, akurat kiedy ogłoszono że odejdzie z Milanu xD
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
6 czerwca 2021, 23:13
Przecież nie napisałem że reszta nie ma wad tylko że jego największą wadą Gigio podług tej reszty jest gra na przedpolu
Sam Donnarumma mimo że jak napisałem zaliczam go do topu graczy na tej pozycji zaliczył zdecydowanie nie tylko w końcówce sezonu bardzo dużo pustych przelotów i po prostu musi nad tym popracować - ot, cała filozofia

Ogólnie ból dupy co do Gigiego jest i sam go raczej rozumiem, ale z drugiej strony dokładnie w ten sam sposób jak teraz jest krytykowany był idealizowany - dobre porównanie do sinusoidy. Jednakże wady Gigio - właśnie te z nogami i grą na przedpolu pojawiały się wśród wielu głosów już od dawna- zanim pojawiły się plotki że odejdzie a te błędy jak w meczu z Juve tylko je spotęgowały
1
MilanistaMarek
MilanistaMarek
6 czerwca 2021, 13:20
Moim zdaniem jeżeli bramkarz potrafi grać dobrze nogami to jest tak jak dodatkowy obrońca do którego można zagrać piłkę bez obawy ze coś odwali.
Niestety Gigio tego nie miał i często było bardzo nerwowo ponieważ sam dopuszczał to sytuacji zagrażającej utratę bramki.

Obecnie w Milanie obrona spisuje się bardzo dobrze i może okazać się że czystych kont w przyszłym sezonie też może mieć dużo, wydaje mi się że będziemy mieć najlepszego bramkarza ligi.

Może jeszcze nie w tym sezonie ale Maldini stworzy na nowo wielki MILAN a wszystko idzie w dobrym kierunku
1
Nesta_13
Nesta_13
6 czerwca 2021, 15:31
Nerwowo to jedno, ale on najczęściej gdy dostawał piłkę do nogi, to wypier... ją w aut po prostu. Zamiast rozegrać, zagrać do boku, czy mierzoną górna piłkę do przodu.
3
ted360
ted360
6 czerwca 2021, 13:13
Przypomina młodego Denzela :)
0
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
6 czerwca 2021, 12:38
23 gole w całym sezonie stracone to niezły hit, to Lille to widzę nie są jakieś byle leszcze, robi wrażenie ta statystyka. Dla porównania Inter - 35
5
Corsa
Moderator Corsa
6 czerwca 2021, 13:29
Fakt, robi wrażenie, ale też trzeba patrzeć na to, że we Francji oprócz Lyonu, Paryża i Monaco, to nie ma komu strzelać, same kasztany :D
Edytowano dnia: 6 czerwca 2021, 13:30
5
Victor Van Dort
Victor Van Dort
6 czerwca 2021, 16:39
@Corsa nie zgadzam się, gdyby było jak piszesz to wysoko w tej klasyfikacji byli inni bramkarze z klubów Ligue 1. Sami z Lille graliśmy w LE i przekonaliśmy się o ich sile.
1
muchaq3a
muchaq3a
7 czerwca 2021, 12:38
zawsze jak obstawialem we francuskiej 1.5+ nigdy mi nie wchodzilo XD :D
0
patoo_07
patoo_07
6 czerwca 2021, 12:28
Ostatnio w internetach rzucił mi się filmik, jak na kadrze obronił wycinkę od Dembele. Skubany co ma wyskok, to jest niesamowite. Czuję, że sportowo wcale nie stracimy i nie mogę się doczekać jego występów!
0
MrAncelotti
MrAncelotti
6 czerwca 2021, 12:23
Lol, jak robicie artykuł o statystykach to coś więcej napiszcie, np. procent obronionych strzałów czy procent obronionych karnych.
Bo te info o ilości czystych kont to już prawie wszędzie było podawane.
19
Gianni Rivera
Gianni Rivera
6 czerwca 2021, 12:17
Jak już pisałem, na linii może jest słabszy od Gigio (bądźmy szczerzy, młody Włoch w bramce to potwór), ale grą na przedpolu naszego wychowanka miażdży. Ilość pustych przelotów Donnarummy powinna go upoważniać do licencji pilota, często musiał cuda wyczyniać w bramce, bo sam siebie wpędzał w kłopoty nieudanymi wyjściami do wrzutek, często się zresztą jego wyjścia kończyły stratą bramki (z Udinese bodajże z ostatniego sezonu na przykład). Jeśli bramkarz gra dobrze na przedpolu i umie czytać grę, to często się wybitnymi paradami popisywać nie musi.
13
Jaca23
Jaca23
6 czerwca 2021, 12:33
Zgadzam się, do tego Maignan gra świetnie nogami, a Donnarumma, nawet jeśli się w tym elemencie mocno poprawił, to nogami gra co najwyżej przeciętnie.
8

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się