SCUDETTO


Przyjście Giroud się skomplikowało, ale nadal jest możliwe. Francuz chce trafić do Milanu

7 czerwca 2021, 09:53, Adam6 Aktualności
Przyjście Giroud się skomplikowało, ale nadal jest możliwe. Francuz chce trafić do Milanu

Jak informuje poniedziałkowa La Gazetta dello Sport, Olivier Giroud chce trafić do Milanu, lecz musi najpierw uzyskać bezpłatne zwolnienie z Chelsea. Relacje między zawodnikiem, a Romanem Abramowiczem są bardzo dobre i z tego powodu nie jest wykluczone, że The Blues mogą zdecydować się oddać go za darmo, ale tylko do klubu spoza Anglii. Rossoneri zaproponowali już Francuzowi dwuletni kontrakt o wartości czterech milionów euro na sezon. Szefowie Milanu poinformowali już agentów gracza, że nie zamierzają jednak płacić za transfer ich klienta. Piłeczka jest więc teraz po stronie przedstawicieli zawodnika i samego Giroud, który jeśli chce trafić na San Siro, musi wykazać się w negocjacjach ze swoją obecną drużyną. 



67 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
Moderator pazioni
8 czerwca 2021, 07:03
Niech przyjdzie ,ale tylko za free
0
Klimczer
Klimczer
7 czerwca 2021, 20:29
A tak swoją drogą odnośnie Belottiego bo jest o nim ogromna dyskusja pod kazdym postem związanym z napastnikiem to skad wiadomo ze Andrea tak naprawdę by chciał grać dla Milanu i być wytransferowany akurat do nas rozumiem że jest, bądz był kibicem Milanu ale jednak przychodząc do nas musiałby sie liczyć z tym że nie byłby pierwszym wyborem w ważnych meczach ze względu na Ibre i byc moze przyjścia owego Giroud jeśli by sie dobrze sprawdził w zespole, do tego Andrea tez nie jest juz pierwszej młodości a w wieku w którym powinien grać od dechy do dechy a nie wchodzic na pół godziny, a bycie zmiennikiem moze nie służyć jego karierze i marce którą sobie wyrobił. Bycie kibicem byciem kibicem ale wydaje mi się, że jednak moze chciec odejść gdzies gdzie bedzie miał pewny pierwszy plac stad nie zdziwi mnie jesli pojdzie grać do Romy gdzie o ów pierwszy plac bedzie mu o wiele łatwiej niz I nas. Oczywiwcie to tylko moje gdybanie bo tak naprawdę nie wiemy co siedzi w jego głowie.

I radzilbym nie napalać sie na przyjscie Belottiego bo potem rozczarowanie moze byc duże jeśli odejdzie gdzies indziej.
Ja będę kibicował każdemu kto przyjdzie do Milanu i każdy bedzie u mnie miał czystą kartę i na oceny przyjdzie czas po rozegranym sezonie a nie jeszcze przed transferem.
1
PanPrzemus313
7 czerwca 2021, 20:34
Ma propozycje od nas i Romy - to my jesteśmy w LM, jest kibicem klubu plus Ibra prawdopodobnie ma ostatni rok przed sobą więc przejąłby po nim pałeczkę
Wydaje mi się dość prawdopodobne że chciałby tu grać jeśli o samą chęć chodzi
2
kamilus
kamilus
7 czerwca 2021, 20:51
Belotti to takie 'wishful thinking' wielu kibiców, którzy pod uwagę biorą tylko swoją sympatię do tego gracza i nie zdają sobie sprawy z tego, że w życiu nie wszystko musi układać się po ich myśli. :P
6
Rossu
7 czerwca 2021, 21:58
Z całym szacunkiem, ale Belotti nie przejmie pałeczki po Zlatanie - nie ten kaliber gracza, nie róbmy z niego już jakiegoś mega, potężnego piłkarza.

Jest kibicem Milanu, odda dużo za te barwy, chętnie bym go zobaczył u nas, ale sympatia to nie wszystko tak jak kamilus ujął. Trzeba patrzeć na to z innej perspektywy, równie może być tak, że Cairo żąda od nas 40 mln a od Romy weźmie 25 ;) Trzeba być na to przygotowany i nie brać Włocha jako cel numer 1 na rynku transferowym.
1
PanPrzemus313
7 czerwca 2021, 22:02
Rossu - nie piszę że jest tak samo dobry tylko że teraz gość w kwiecie wieku będzie szykowany do tego żeby przejąć to pałeczke niekoniecznie będąc graczem tak samo dobrym- bo nie mam zamiaru z Belottiego robić piłkarskiego króla - zasiedział się w Torino i na taki poziom raczej nie wskoczy nigdy
Kamilus- jeśli to było do mnie to tylko napisałem co przemawia za samymi potencjalnymi chęciami zawodnika do wybrania naszego kierunku- nic więcej
0
Rossu
7 czerwca 2021, 22:12
Rozumiem o co Ci chodzi byku, po prostu niektórzy na tej stronie totalnie odlatują i bardziej do tego się trochę odniosłem, bo zaczyna się wyzywanie piłkarzy od cieniasów - patrz Giroud, Hakan.
2
kamilus
kamilus
7 czerwca 2021, 19:55
Tak z innej beczki - ponoć Hakan jest gotów zaakceptować ofertę Milanu 4 mln rocznie: https://twitter.com/NicoSchira/status/1401955740496060419

Jeśli do tego by doszło, to przy przedłużeniu wypożyczenia Diaza mielibyśmy - przynajmniej do stycznia - problem "10" z głowy i można by przeznaczyć więcej środków na prawoskrzydłowego. Nie taki zły scenariusz, prawda? :)
11
TR3V0R
TR3V0R
7 czerwca 2021, 20:46
Jakby nie patrzeć, najlepsza opcja teraz jest przedłużenie z nim kontraktku. Nie możemy tracić znowu na odejściu gracza za darmo za którego moglibyśmy dostac spokojnie z 20 baniek. W dodatku jak przedłuży to możemy skupić się na wzmocnieniu innych pozycji czy ponownych wypożyczeniach takiego Diaza czy Dalota. Najlepsze co na razie możemy zrobić to właśnie przedłużyć kontrakt z turkiem i przeznaczyć pieniądze np. na prawego skrzydłowego czy napastnika
1
jacen1984
jacen1984
7 czerwca 2021, 22:13
Jak już kiedyś pisałem mimo iż wolał bym innego rodzaju zawodnika na "10" patrz RDeP, Vlasic czy Zyjech, to podpisanie Hakana było by najlepszym wyjściem dla klubu bo:
1. Nie stracimy kolejnego piłkarza za free
2. Jest sprawdzony w układance Piolego i w Serie A
3. Ma swoje przebłyski geniuszu
4. Naj ważniejsze nie trzeba wydawać kasy na jego następcę tylko ewentualnie uzupełnić skład zmiennikiem i w takim obrocie spraw Ilicic był by idealny (lepszy Gomez ale to nie realne raczej).

I tak jak kamilus pisałeś może większa kwota pójdzie na PS, bądź właśnie napastnika, bo z wstępnych planów transferowych w przypadku odejścia Hakana Milan wpąkuje kasę na tę pozycję reszta to raczej będą półśrodki, bo kasy po prostu nie ma na wielkie transfery, Liczę tylko że szybko skąpletują team aby mogli złapać rytm i się zgrać.
1
Boateng93
7 czerwca 2021, 18:22
Ciekawe ile Chelse chciałaby za Abrahama. To mógłby być podobny przypadek do Tomoriego i w Serie A być kozakiem.
1
Jaca23
Jaca23
7 czerwca 2021, 17:01
I króciutko jak z Dolarem. Możemy go wziąć, ale za free i to jest uczciwa cena.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
7 czerwca 2021, 15:58
Nie ma sensu patrzeć Francuzowi w metrykę, gdyż Włosi słyną ze świetnego wykorzystania wiekowych zawodników. Problem leży gdzie indziej. Mianowicie Giroud nigdy nie był skutecznym snajperem i na piłkarską starość nie dozna jakiegoś nagłego olśnienia w tym aspekcie, a Milan w sezonie gdy nie będzie mógł liczyć ani na 20+ karnych, czym po części zatuszowano niebecność Zlatana ani na taryfę ulgową w postaci słabych, pucharowych przeciwników będzie potrzebował 10-20 goli na rundę od napastników.
Edytowano dnia: 7 czerwca 2021, 15:59
1
radecki11111
radecki11111
7 czerwca 2021, 19:03
Giroud jest silny ,potrafi się zastawić i odegrać do wbiegającego a także ma niesamowitą umiejętność gry głową.To są cechy których Milan szuka, osobiście jestem na tak .
1
plotek
plotek
7 czerwca 2021, 15:55
czego nie ma w ogóle mowy i nawet głupich plotek o Belottim ...
3
TR3V0R
TR3V0R
7 czerwca 2021, 16:58
Lepiej dla Mialnu :P
2
paweł_piotr
paweł_piotr
7 czerwca 2021, 17:32
Bo może za drogi i kto wie może dlatego pojawiają się info/plotki o "darmowym" Giroud czy "tanim" Myliku.
Edytowano dnia: 7 czerwca 2021, 17:33
1
AdrianoGalliani
7 czerwca 2021, 17:48
Bo podobno niewiele brakuje, a wyląduje w Romie. A nasi jak zwykle ściągną murzyna z Francji i 100 obrońców.
I zostanie trenowanie strzałów w rękę obrońcy.
0
paweł_piotr
paweł_piotr
7 czerwca 2021, 18:07
AdrianoGalliani

Nie używa się słowa murzyn tylko afro-francuz.
1
Zirytowany
Zirytowany
7 czerwca 2021, 19:30
Bo ma iść do Romy.
0
TR3V0R
TR3V0R
7 czerwca 2021, 20:50
No i zobaczymy czy w rej Romie tez będzie takim turbokozakiem za jakiego go wielu uznaje.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
7 czerwca 2021, 15:34
Wujcio Romcio może puści go za darmo do nas ,konkurencji sobie nie zrobi tym ruchem. Francuz chyba nie mieści się w dalekosiężnych planach Chelsea i też ciężko im będzie kasę za niego uzyskać, do tego jeżeli faktycznie jego wolą jest dołączenie do Milanu to jest duża szansa że tak się stanie. Żaden piłkarz nawet najlepiej prowadzący się dla przykładu Lewandowski nie jest w stanie uniknąć kontuzji przez całą karierę to kwestia losowa. Jasne że dociera do mnie wiek zawodnika oraz pozycja w hierarchii Cheslsea jaką zajmował oraz to że nigdy nie był to jakiś snajper z najwyższej półki tylko też nie róbmy z niego leszcza skoro grał w Chelsea i gra w reprezentacji Francji nawet jeśli to jest ławka, dokładając do tego aspekt finansowy to jest to naprawdę dobrze przemyślany transfer. Olivier ma wypełniać lukę po Zlatanie który mam nadzieję zrozumiał że musi lepiej gospodarować swoim organizmem i będzie musiał dzielić się minutami z Francuzem który nie ma być pierwszym napastnikiem i wydaje mi się że we dwójkę powinni pociągnąć sezon. A kasę zaoszczędzą na napastniku można będzie przeznaczyć na inne cele. Nie wiemy poza tym co planuje maldini być może ten transfer nie wyklucza transferu kolejnego napastnika najgorszym wypadku w zimie a może jeszcze w tym okienku.
Edytowano dnia: 7 czerwca 2021, 15:41
0
Mailand_91
Mailand_91
7 czerwca 2021, 15:32
A ja tam liczę że jednak sie zwrócimy w strone Belottiego.
Zakładajac, ze Zlatan zagra około połowe meczy to sam Giroud nie da rady zagrac pozostałych meczy przez 90 minut bez kartki/ kontuzji.

Warto wziąć pod uwage, że za dwa lata max to juz zadnego z powyżej wymienionych Panów nie będzie!

Belotti jest w odpowiednim wieku, zna lige, strzela co najmniej 10 bramek na sezon lub wiecej, zdrowie mu dopisuje, jako dziecko kibicował Milanowi wiec jest emocjonalnie powiązany z klubem, a co najważniejsze osłabia sie ligowego rywala jakim jest Torino chociaz bardziej prawdopodobne że przejdzie do Romy.

Mocna Roma z Jose bedzie walczyła o top 4 i bez dwóch zdań będą miec na to argumenty zwlaszcza z Belottim w składzie
3
Demick
Demick
7 czerwca 2021, 15:37
Zgadzam się w 100%. Wszyscy są tak optymistycznie nastawieni do czasu, gdy zostaniemy w ataku z Leao na 9 xD
5
Vol'jin
Vol'jin
7 czerwca 2021, 15:40
odejmując z karnych to jest +/-10 bramek z gry ;]

nie wiem czy wydawanie 30 mln to jest super dobry pomysł, choć niektórzy widzą w nim pewniaka na 20 goli na sezon :) :)

Powtórzę że w porównaniu do zeszłego sezonu piłkarze mają "normalne" wakacje, czeka normalny okres przygotowawczy i brak eliminacji do LE...
W teorii powinno wyglądać to lepiej niż w zeszłym sezonie. Zresztą po słowach i ruchach obecnie Milanu nic nie wskazuje na to, że Milan będzie wydawał na każdego piłkarza po 30-40 mln euro :]
2
Mailand_91
Mailand_91
7 czerwca 2021, 16:02
Vol'jin , Na sempremilan jest artykuł, ze zaproponowali 25 mln a Torino chce przystac na taka oferte. Chyba sie zgodzisz ze mną, że od jakosci zespołu zalezy tez finalny wynik napastnika. Tym bardziej gdzie Poli gra 4-2-3-1. Myśle ze u nas w pierwszych dwóch latach miałby w okolicy 20 goli
0
Vol'jin
Vol'jin
7 czerwca 2021, 16:15
wolałbym doinwestować w ŚPO i Prawego pomocnika a potem napastnik

jak będziemy kreować dużo to i nawet "średni" napastnik coś ukłuje, a nie znowu logia berlusconiego attacante a potem nie ma kto tworzyć ^

Potrafiliśmy wygrać Scudetto z Ibrą z 14 bramkami czy Juventus na początku swojej hegemonii.
W Lille najlepszym strzelcem Yilmaz z 16 bramkami. w Atletico Suarez 21 bramek i Llorente z 12
W City najlepszym strzelcem był Gundogan z 13 bramkami a mistrzostwo zdobyli ;]
1
Mailand_91
Mailand_91
7 czerwca 2021, 16:22
Tutaj masz rację, ostatnio napastnikom starszej daty trafiają sie dobre sezony, zwłaszcza we włoszech to już w ogóle czeste zjawisko. Ale jak my mamy co roku szukac nowego napastnika to tylko cieszą sie pismaki.
Musimy miec goscia co da gwarancje pewnego poziomu i będzie w składzie nawet jako ten rezerowy ale mimo wszystko przez te 3-4 lata. A Andrea właśnie taki jest!
0
Jaca23
Jaca23
7 czerwca 2021, 17:08
Ja nadal chcę Belottiego, ale nie za 30 mln z rocznym kontraktem. To już wolę wziąć Girouda na dwa lata, a za rok zamienić odchodzącego Ibre na darmowego Belottiego.
0
Mailand_91
Mailand_91
7 czerwca 2021, 17:18
Jaca23, chyba nie myslisz że AB bedzie czekał rok żeby przyjść do Milanu za free mając perspektywę gry w Romie z jedyn z najlepszych trenerów w XXI wieku...
A nawet zakładając, że on by chciał, to Torino nie pogodzić się z oddaniem go za darmo i na bank go sprzedadzą w tym oknie.
Tutaj akurat jest sytuacja zero jedynkowa. Bierzemy my albo bierzego Roma
0
Demick
Demick
7 czerwca 2021, 13:50
Kocham to wasze napalanie się na Girouda. Gość strzelił 4 bramki Sevilli i na tym jego mocne strony się kończą. Już to widzę, jak 35 latek gra co 3 dni i dźwiga presję powrotu do LM na wyższy poziom. Adriano też sobie strzelił 5 goli Shahtarowi, albo 3 BATE. Nie każdy jest Zlatanem i o tym już się przekonaliśmy sprowadzając Mario. Cóż z tego że Giroud trenuje; ani regularnie nie gra, ani nie strzela. Moim zdaniem za duże ryzyko. Chyba że jako 3, rezerwowy napastnik.
Edytowano dnia: 7 czerwca 2021, 13:50
3
Nesta_13
Nesta_13
7 czerwca 2021, 15:05
W naszej aktualnej sytuacji, Giroud na rok/dwa to naprawdę spoko opcja. Nie zapominaj, że mamy najmłodszy zespół biorąc pod uwagę czołówki najsilniejszych lig. Doświadczenie się przyda, szczególnie w LM. Poza tym Milan aktualnie nie będzie dużo wydawać, tylko czekać na okazje jak np. właśnie Francuz.
2
Demick
Demick
7 czerwca 2021, 15:09
Spoko, ale znowu będziemy mieć 2 emerytów w ataku. W tym roku nam się poszczęściło, bo gdyby Ibra wypadł na 1 mecz więcej, to moglibyśmy nie mieć LM. Chciałbym po prostu kogoś, kto jest w stanie regularnie grać.
1
WielkiMilan
WielkiMilan
7 czerwca 2021, 13:12
Nie rozumiem troszke tego. Skoro chcial grac w Milanie, to po co majac karte na reku podpisal kontrakt z Chelsea. Chyba tylko taki ze tu mam 4 mln, jak mnie chcecie musicie dac wiecej bo inaczej tu zostaje.
Widzi ktos jakis inny ses podpisywania umowy z klubem z ktorego chce sie odejsc?
0
Von Strauss
Von Strauss
7 czerwca 2021, 13:16
Przedłużenie o rok z woli klubu, klauzula aktywowana jednostronnie. Nie miał nic do powiedzenia.
8
hyrus13
hyrus13
7 czerwca 2021, 12:51
Dziwna sprawa, Chelsea ponoć już w kwietniu aktywowała przedłużenie umowy. Nikt o tym nie wiedział jak się brał za rozmowy z zawodnikiem?
0
Von Strauss
Von Strauss
7 czerwca 2021, 12:10
Na Juvepoland twierdzą, że Juventus jest dogadany z Vlahovicem ale Fiorentina nie chce go puścić do Juve. Jakbym miał szukać młodego do gry na 9 to akurat dobry kandydat tyle, że nie w tej cenie.
0
Von Strauss
Von Strauss
7 czerwca 2021, 12:37
Pisać to oni sobie mogą ale czy nie jest przypadkiem tak, że dopiero kiedy klub uzyska akceptowalną ofertę odstępnego to wtedy jest możliwa rozmowa z agentem i zawodnikiem?

Czy zakulisowe pertraktacje kontraktowe bez zgody obecnego klubu nie są przypadkiem nielegalne?

Bo tak coś mi się kojarzy.
1
hyrus13
hyrus13
7 czerwca 2021, 12:50
@WinstonSmith właśnie wydaje mi się, że od tego są agenci żeby to obejść. O ile się nie mylę, to klub nie może rozmawiać z samym zawodnikiem.
0
marunio
marunio
7 czerwca 2021, 12:53
Robienie czegoś nielegalnego przez klub czy wogole kogokolwiek? Nowe nie znałem XD
0
Von Strauss
Von Strauss
7 czerwca 2021, 13:15
Kupowanie sędziów też jest nielegalne a jakoś Juventus... a, nie czekaj, nikt im niczego nie udowodnił xD Tak to działa.
1
GianpaoloM3
GianpaoloM3
7 czerwca 2021, 13:17
Niech do nich przejdzie i agent zawoła pensję jaką ma np Ronaldo i niech te Juve zbankrutuje i jeszcze raz spadnie do serie b. Niech się wreszcie ten klub nauczy pokory i szacunku
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
7 czerwca 2021, 15:05
Może z jego agentem, bo sam Serb w jednym z ostatnich wywiadów wyraźnie zasugerował, że będzie współpracował z GG.
0
Kosmateus123
Kosmateus123
7 czerwca 2021, 12:10
Czyli można przyjąć, że sagę transferową na to okienko już mamy... Poprzednio z nich nic nie wynikało, może teraz dadzą radę?
0
kusniak_22
kusniak_22
7 czerwca 2021, 11:38
Mi jedynie wiek jego przeszkadza, bo jednak im człowiek starszy tym więcej kontuzji się pojawia.. ogólnie myślę, że jest na prawdę dobra opcją jeśli by za darmo do nas trafił. Obsadzamy jeszcze skrzydło za Samu jakiegoa dobrego piłkarza i będzie ok.
0
TR3V0R
TR3V0R
7 czerwca 2021, 11:19
ja tam bym go u nas bardzo chętnie zobaczył. Doświadczony napastnik, który wie jak sie ustawić, jak podać, jak strzelić. Na pewno by nam się przydał. Wszystko teraz zależy od niego i Chelsea, ale jeżeli na prawdę chce do nas dołączyć, to pewnie zrobi wszystko żeby się dogadać z Abramowiczem.
2
Corsa
Moderator Corsa
7 czerwca 2021, 10:54
Chyba gdzieś już to widziałem...

"2 sierpnia 2019 - MERCATO LIVE #33 [15:30]: Correa chce wyłącznie do Milanu"

:D
Edytowano dnia: 7 czerwca 2021, 10:57
7
Matim
Matim
7 czerwca 2021, 11:25
W sumie to nigdzie indziej nie poszedł :D
6
Deus
Deus
7 czerwca 2021, 18:55
szkoda w sumie, że nie wyszedł złożony deal: Correa, Suso, Moreno
0
Gzikuu
Gzikuu
7 czerwca 2021, 10:35
No i pięknie. Tak, jak mówił Maldini - w Milanie będą tylko tacy piłkarze, który bardzo chcą tutaj trafić.

Mam nadzieję, że Francuz trafi do nas w miarę szybko, bo będzie naprawdę dużym wzmocnieniem. Co prawda niepasującym dzieciakom do składów w FIFIE, ale na boisku swoje zrobi - jak w każdym klubie, w którym grał.
19
Dryzu1899
Dryzu1899
7 czerwca 2021, 10:49
No nie wiem - Mandżukić też miał swoje zrobić i jakoś mizernie to wszystko wyszło.

Nie mam nic do Giroud, uważam go za solidnego zawodnika - ale 4 mln za sezon dla 34-latka który tak naprawdę nie jest żadną gwarancją? Faktycznie, bardzo bym na miejscu Francuza chciał tu przyjść na takich warunkach. W ataku będziemy mieć dwóch emerytów, nie wiem czy to rozsądne rozwiązanie po tym co pokazał miniony sezon. Wieku i rosnącej wraz z nim podatności na kontuzje się nie oszuka i uważam że oprócz Giroud (z mniejszym kontraktem na poziomie 2.5 mln / sezon) powinniśmy sprowadzić jakiegoś młodszego, obiecującego napastnika.
3
Bandon
Bandon
7 czerwca 2021, 10:54
Mandżu najpierw się kopał po czole na jakichś kompletnych peryferiach światowej piłki, później pół roku nie miał klubu, a Giroud to zawodnik rotacji zwycięzcy LM. Co Ty porównujesz?
8
Dryzu1899
Dryzu1899
7 czerwca 2021, 11:12
@Bandon

Nie porównuję, po prostu uważam że ktoś kto ma przyjść i kasować 4 mln powinien zrobić w poprzednim sezonie coś więcej niż strzelenie 4 bramek w całym sezonie. Dodatkowo od marca Francuz zagrał 234 minuty ( z czego często po jednej minucie), często był poza składem. I to jest ta rotacja u zwycięzcy LM? Trochę mało jak na to że miałby zarabiać 4 mln na sezon.
0
Nesta_13
Nesta_13
7 czerwca 2021, 11:28
Dryzu, Giroud nie strzelił 4, tylko 10 bramek w sezonie (4 PL + 6 w LM).
3
daro12555
daro12555
7 czerwca 2021, 11:56

Bandonp-Ale ma 35 lat i nigdy nie był jakoś bramko strzelny ,nie amy na skrzydle Ronaldo czy Messiego którzy nam zagwarantują chociaż 20 bramek na sezon .Inter ma Lukaku ,Martineza,-Atalanta-Muriela i Zapatę ,Juve miało Ronaldo a my nie mamy jakieś strzelca wielkiego Ibra pewnie zagra tylko 50 procent spotkań może 60 .
0
szfarceneger
szfarceneger
7 czerwca 2021, 12:32
daro
Najlepsi strzelcy Juventusu, który wygrywał scudetto w sezonach 11/12 (Matri) i 12/13 (Vidal i Vucinić) mieli na koncie marne 10 bramek. Bomber nie jest potrzebny, jeśli reszta drużyny weźmie się za strzelanie.
Według mnie sprowadzenie Giroud ma sens, jeśli jednocześnie sprowadzimy jakiegoś bramkostrzelnego prawoskrzydłowego, np. Berardiego.
0
Manolas
Manolas
7 czerwca 2021, 10:33
Chelsea wkurzyła się za Tomoriego
2
artorn
artorn
7 czerwca 2021, 10:38
why?
0
RaveL
RaveL
7 czerwca 2021, 10:23
Do końca okna będziemy drzeć koty o Giroud, a inni zaczną znikać nam z oczu raz po raz.
3
malaka1995
malaka1995
7 czerwca 2021, 10:24
Standardowo jak co roku :D
0
RuFFDante
RuFFDante
7 czerwca 2021, 10:40
Nikt nam nie zniknie, bo bardzo nas nie stac by kogokolwiek kupic. Najwyzej wypozycza kogos znowu, bo na transfery to sie bardzo nie zanosi.
0
Corsa
Moderator Corsa
7 czerwca 2021, 10:55
i ostatecznie tego Giroud nie wyrwiemy, zostając tylko z Leao...
0
KrzychuACM
KrzychuACM
7 czerwca 2021, 10:22
Kurde, symboliczny milion euro i zamykamy temat...
2
malaka1995
malaka1995
7 czerwca 2021, 10:14
Saga o darmowego 34 a raczej już nie darmowego, zaczęliśmy ładnie z Maignanem ale teraz na tym panie stanęło xd
1
Von Strauss
Von Strauss
7 czerwca 2021, 10:11
Wszystko zależy od Abramowicza i naszych relacji z nim. Byle tylko do końca okienka, że negocjacje odbywają się w przyjaznej atmosferze i wszyscy są optymistami.
0
Michał92
Michał92
7 czerwca 2021, 10:04
Zapowiada się saga na całe lato xd.
9
ceran1899
ceran1899
7 czerwca 2021, 12:03
tożto Pan X
3

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się