SCUDETTO


Donnarumma przechodzi do PSG. Ogromny kontrakt gotowy

7 czerwca 2021, 23:24, FossaDeiLeoni Aktualności
Donnarumma przechodzi do PSG. Ogromny kontrakt gotowy

Gianluca Di Marzio z Sky poinformował właśnie, że Gianluigi Donnarumma zostanie zawodnikiem PSG. Od około dwóch tygodni oczywiste było, że bramkarz Milanu opuści klub pod koniec czerwca na zasadzie wolnego transferu. Wśród zainteresowanych wymieniano Barcelonę i Juventus, ale już teraz wiemy, że młody bramkarz podpisze kontrakt z wicemistrzem Francji. Czeka na niego już nowa ogromna umowa, na mocy której zarobi 12 mln euro rocznie przez 5 lat. Tym samym kończy się jego przygoda z Milanem.



168 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
rk140685
rk140685
8 czerwca 2021, 22:55
No to przyznam iz teraz moim marzeniem jest wylosowanie PSG w grupie LM i zobaczenie jak zareaguja kibice na pojawienie sie Donnarummy na San Siro a reakcja moze byc tylko jedna.
0
michalmisiu
michalmisiu
8 czerwca 2021, 22:07
Nigdy nie widziałem, żeby jakiś piłkarz pasował tak do klubu w którym ma zagrać. Pasuje idealnie. Jak ja się cieszę, że go już tu nie ma, bajka!
0
Bufor85
Bufor85
8 czerwca 2021, 21:46
Fuck Of
0
Trebbiano Rubicone
Trebbiano Rubicone
8 czerwca 2021, 16:42
W prasie angielskiej, info, że Donnarumma podpisze kontrakt z PSG (cała transakcja około 50 mln euro) oraz natychmiast zostanie wypożyczony do Romy.
0
tommyb1
tommyb1
8 czerwca 2021, 13:52
Gdyby w PSG zatrudniali piłkarzy TOP z silnym mentalem to juz by LM wygrali. Ale sorki ani Neymar ani Mbappe pomimo tego ze są kozakami tego nie mają
1
Dohtor
Dohtor
8 czerwca 2021, 13:19
Pójdzie do klubu w którym i tak nic nie wygra :D
No ale hajs się będzie zgadzał...
0
Adi.Milan
Adi.Milan
8 czerwca 2021, 13:05
Dobrze ze tam idzie, nie przeżyłbym go w juve czy interze. szkoda ze pieniądze są teraz jedyna wartością na świecie.
0
Cisek666
Cisek666
8 czerwca 2021, 13:34
zawsze były:/
0
robert66
8 czerwca 2021, 11:41
Dollarumma

https://www.youtube.com/watch?v=sELnPP5GIww
1
DarthImpaler
DarthImpaler
8 czerwca 2021, 13:32
Oooo kur....
1
Cisek666
Cisek666
8 czerwca 2021, 16:12
Stare, ale nadal aktualne.
0
kusniak_22
kusniak_22
8 czerwca 2021, 11:29
PSG klub za petrodolary, będzie tam nasz wychowanek pasował idealnie.
0
Chaoos85
Chaoos85
8 czerwca 2021, 19:32
Nie ma żadnej różnicy pomiędzy petrodolarami wydawanymi przez szejka a bungalirami wydawanymi przez Berlusconiego.
1
cbvirus
cbvirus
8 czerwca 2021, 10:15
Moim zdaniem nie ma powodu do tego, żeby go hejtować. Jeżeli odszedłby do Juve czy innego klubu Serie A, to jasne, ale w tym wypadku musimy choć minimalnie uszanować tą decyzję. Nie chce zostać drugim Buffonem, który mimo że jest jednym z najlepszych bramkarzy w historii (a może i najlepszym), to nigdy nie wygrał LM i ja się mu nie dziwię. Nie ma obecnie w Europie drugiego takiego klubu, który by miał takie ciśnienie na LM i tak duże szanse, że uda się to w najbliższym czasie osiągnąć. Mimo wszystko nie odchodząc do Juve pokazał, że szanuje Milan, ale po prostu jego oczekiwania względem kariery sięgają wyżej niż Milan jest mu w stanie w najbliższych latach dać. Szkoda jedynie, że na nim nie zarobiliśmy.
5
Nevi
Nevi
8 czerwca 2021, 10:24
Jak to nie? buffon też zaliczył PSG ;)
1
cbvirus
cbvirus
8 czerwca 2021, 10:27
Rok to trochę mało dla nich, żeby wygrać LM, ale w ciągu 5 lat trwania jego kontraktu, myślę że się uda
0
Barthezz99
Barthezz99
8 czerwca 2021, 12:18
Jak on szanuje Milan, odchodzac za darmo. Zadnego statementu, dziekuje kibicom, klubowi itd. Niewdzieczny bachor I tyle w temacie. Zycze mu grzania lawy.
1
cbvirus
cbvirus
8 czerwca 2021, 12:19
Jeszcze nie odszedł oficjalnie, więc podejrzewam, że statement się pojawi
0
Gutek
Gutek
8 czerwca 2021, 17:12
Jufki dyszke mu dawały, a PSG dwanaście ;) no jakby dawali tyle samo to kto wie... Także z tym szacunkiem dolarka do Milanu bym sie nie rozpędzał... ;]
0
milan1986
milan1986
8 czerwca 2021, 17:22
Z tym szacunkiem do Milanu to bym jednak sie tak nie rozpedzal…sam tranfer tez nie wyglada na do konca przemyslany pod katem sportowym- gdyby tak bylo to od paru miesiecy wszystko by bylo juz dograne. Zamiast tego jestesmy swiadkami wielkiej improwizacji spaślaka. Plotki o mozliwym wypozyczeniu Dolara do Romy sa jej idealnym dopelnieniem.
0
Daman
Daman
8 czerwca 2021, 09:38
Dostanie lepsze pieniądze i zagra w obecnie w lepszym zespole. Dla niego zmiana na plus, to musiało byc wcześniej dogadane, wiedział co robi. Klub wyszedł z twarzą, ale straci finansowo i sportowo niestety :(
0
Mirek99999999
Mirek99999999
8 czerwca 2021, 10:19
Finansowo nie straciliśmy bo Gigio był "niesprzedawalny". Jedyna oferta za niego jaką pamiętam to wymiana na Areole z dopłatą, więc słaby deal.
3
Daman
Daman
8 czerwca 2021, 14:14
Wychowanek i największa gwiazda odchodzi z klubu za darmo i nie straciliśmy ? No mam inne zdanie w tym temacie
1
milan1986
milan1986
8 czerwca 2021, 09:34
Transfer-pomnik ku czci finansowego Fair Play i pana Cerafina, bojownika o romantyczną wizję futbolu.
10
Beny
Beny
8 czerwca 2021, 09:24
Zdjęcia do artykułów z Donnarumą to wybieracie kapitalne droga Redakcjo
1
ceran1899
ceran1899
8 czerwca 2021, 09:20
Mimo wszystko, powodzenia Gigo, zostawiłeś serce na boisku.
1
deshaun
8 czerwca 2021, 09:13
Do napinaczy:

Aktualnie PSG > Milan
Śmiejecie się, że PSG nic nie osiąga - OK - ale przyznam szczerze, że chciałbym, żeby Milan w ostatnich dwóch sezonach grał w finale i półfinale Ligi Mistrzów. Wiem oczywiście jakie pieniądze za tym stoją, ale to samo jest w innych klubach z TOP Ligi Mistrzów.

Nie rozumiem czemu się nabijacie z tego, że przechodzi do PSG, bo tak naprawdę wygrany jest Donnarumma i zapewne Raiola, którzy zainkasują tyle co chcieli, a sportowo jeszcze zyskają.

Ja osobiście życzę mu powodzenia, jak ktoś słusznie zauważył poniżej - dobrze, że nie w Juve, bo trochę dziwnie by się go oglądało w innych barwach we Włoszech.
8
Nevi
Nevi
8 czerwca 2021, 09:23
Nabijamy sie z tego ze jednak za tymi ambicjami stoja głównie pieniadze najbardziej, mozna by powiedziec niewyobrazalne i wielka hipokryzja.

Pozatym jest wielki zal ze młody perspektywiczny gracz nie che grac u nas nawet za dosc duze pieniadze.

PSG mimo dosc dobrych wynikow, bylo wiele razy posmiewiskiem zmarnowanych szans, wiec wszyscy mamy nadzieje ze Donnarumma utknnie tam i bedzie tego również doświadczał. Ot taka tam polska zawiść ;)
6
adamos
adamos
8 czerwca 2021, 09:27
Oczywiście że P$G jest finansowo w kosmosie bo sam Neymar i Kiljan kasują łącznie klub 100 mln rocznie. Ale czy Dollar jest wygrany? Pójdzie od razu na wypożyczenie, Nie wiadomo gdzie, nie wiadomo jak. Może jego los się potoczyć tak, jak Majeckiego. Kapitan U21, najlepszy bramkarz w Ekstraklasie a tam po jednym nie udanym występie gdzieś zaginął w rezerwach, stracił miejsce w Reprezentacji i siedzi na ławie. Jeszcze 2 lata i wróci do Ekstraklasy.
0
Nevi
Nevi
8 czerwca 2021, 10:21
Nie mam wątpliwosci ze wyjdzie w pierwszym meczu w podstawie. Nie daje sie graczowi 12mln zeby go wypozyczyc i placic jak nie gra.
0
Zuber
Zuber
8 czerwca 2021, 10:56
Można się śmiać, ale prędzej w PSG wygra LM niż zrobiłby to w Juve. :P
0
deshaun
8 czerwca 2021, 11:23
Nevi
Ale czy drugi akapit nie jest powodem, że piszesz takie rzeczy w pierwszym akapicie? Bo ja bym to odwrócił - masz do niego żal, więc teraz sprowadzasz wszystko do pieniędzy i nazywasz go hipokrytą. Piłkarze patrzą na pieniądze? Oczywiście i bardzo dobrze, bo jak ja szukam pracy to kasa jest jedna z najważniejszych rzeczy. I możemy sobie tu gadać, że co różnica czy zarabiasz 8 milionów rocznie czy 12 milionow itd... nie wiemy jak to jest i nie nasz interes w to wchodzić. Chce zarabiać więcej to niech zarabia, ale umniejszanie, że sportowo traci to już hipokryzja z Twojej strony. Jeśli PSG bywa pośmiewiskiem na europejskim podwórku, to gdzie umiejscowimy Milan?

adamos
Możemy się założyć o dobre wino, że Donnarumma będzie tam pierwszym bramkarzem, a Keylor albo będzie rezerwowym albo odejdzie. Przepraszam, ale jak przeczytałem porównanie z Majeckim to przestałem dalej czytać. Przemyśl to Stary jeszcze raz (jaka skala zawodnika i finansowa jak przychodził Majecki a jak przychodził Donek do PSG)

Edytowano dnia: 8 czerwca 2021, 11:24
0
Nevi
Nevi
8 czerwca 2021, 13:49
Moj wpis dotyczyl glownie zalu po utracie klasowego zawodnika, przeczytaj ostanie zdanie zanim zaczniesz szczekać na ludzi ktorzy maja podobne zdanie do Ciebie!
0
deshaun
8 czerwca 2021, 14:01
Jesli piszesz o polskiej zawiści, a zakładam, że Polakiem jesteś to znaczy utożsamiasz się z tym. Równie dobrze można Twoje ostatnie zdanie zintepretować jako clue Twojej całej wypowiedzi, także wydaje mi się, że można było to odebrać w dwojaki sposób i ja zrozumiałem inaczej. W tej sytuacji nie było mojej odpowiedzi, choć to szczekanie to sobie daruj
0
hyrus13
hyrus13
8 czerwca 2021, 09:11
Dziwię się, że PSG zdecydowało się na ten transfer. Mają Navasa, a Gigio nie ma takiej marki żeby tyle zarabiać. Owszem to kapitalny bramkarz, ale wciąż tylko bramkarz. Nie byłbym zaskoczony gdyby kontrakt dla Gigio był wymuszony przez Raiolę np. przyszłym transferem Haalanda.
0
deshaun
8 czerwca 2021, 09:16
Gigio nie ma takiej marki? Chłopie, właśnie szkopuł jest zdobyć taką markę jak on, grając w Milanie, który z całym szacunkiem, ale od, w zasadzie, kilkunastu! już lat nie znaczy nic w Europie. A jest stawiany w TOP bramkarzy na świecie. Który bramkarz z TOP10 gra w słabszych klubie niż grał dotychczasowo Donek? Bo z tego co mi się wydaje to wszyscy grają w klubach takich jak Barcelona, Real, Chelsea, Man City, Man UTD (tutaj najbliżej do Milanu, jednak wciąż poziom wyżej), Bayern, Atletico, Juve, Liverpool...
2
hyrus13
hyrus13
8 czerwca 2021, 09:22
Niejasno się wyraziłem, bramkarsko jest mega graczem i nikt chyba nie ma wątpliwości. Miałem na myśli aspekt marketingowy ;)
0
deshaun
8 czerwca 2021, 11:18
hyrus13

Donnarumma marketingowo słabo wypada? O Panie, co jak co, ale Raiola akurat marketing swoim zawodnikom umie robić znakomicie.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
8 czerwca 2021, 13:28
Desoun od kilkunastu lat milan nic nie znaczy w Europie???
1
hyrus13
hyrus13
8 czerwca 2021, 13:46
deshaun

Nie wiem czy mówimy o tym samym. Czy Gigio jest twarzą jakieś marki, bo może mi coś umknęło. To, że Raiola robi wokół niego hałas niekoniecznie przekłada się na to, że firmy chcą żeby był ich ambasadorem.
1
deshaun
8 czerwca 2021, 13:59
DarthImpaler

Tak, od kilkunastu. Po wygranej LM mieliśmy jeszcze kilka występów w LM (raz 1/4, reszta 1/8) gdzie pamiętajmy, że inne zasady były rozdzielania po koszykach to raz, dwa Milan miał wysoki wskaźnik, więc z reguły był w 1. koszyku. Od tego też czasu 3 razy zaliczyliśmy zaplecze Ligi Mistrzów.

Patrząc na te 14 ostatnich lat to nie można powiedzieć, że Milan coś znaczył, bo co trafiał na kogoś mocniejszego to bęcki (Barca, Arsenal, Atletico, Totki)...o potentatach z Ligi Europy czy Pucharu UEFA wspominac nie bede.
0
adamos
adamos
8 czerwca 2021, 09:03
Oj PSG, jeden błąd i już lądujesz na ławie na wieki i po roku Ciebie wyślą bez namysłu do jakiegoś klubiku. W lidze francuskiej obrońcy wykorzystują bramkarza do gry, z taką grą nogami i celnością długich wybić to życzę powodzenia. Swoją drogą powinien mieć numer na koszulce "$$". Dla mnie to żaden sportowiec, a tylko sprzedawczyk. Mogłeś być drugim Maldinim a zostałeś Dollarem
Edytowano dnia: 8 czerwca 2021, 09:10
4
malaka1995
malaka1995
8 czerwca 2021, 09:02
W tym klubie oprócz zarobków nie liczy się nic więcej dla Tych kopaczy więc jest on do tej drużyny stworzony. Wystarczy zobaczyć ich mecze kiedy tylko dostają w plecy, jak zachowują się Ci wszyscy ich kopacze. Urwać nogi przeciwnikowi chcą albo chodzą po boisku albo neymar bierze piłkę i próbuje zrobić 1 vs 11.
1
Wolly
Wolly
8 czerwca 2021, 08:58
Dobry wybór. Pasuje tam idealnie xD klub najemników.
5
WeahYeah
WeahYeah
8 czerwca 2021, 08:58
Brawo Gigi masz, co chciałeś.. rozstanie normalne i tyle.. takto szopki trzeba by było grać, co 2 lata, a tu cyk pyk Milan ma hajs ,gigi ma hajs .. PROSTE :)
Ps. No i mini szacunek, że jednak nie do jufków.
Edytowano dnia: 8 czerwca 2021, 09:00
1
looko
looko
8 czerwca 2021, 08:55
No i co by nie mówić Raiola dopiął swego, szkoda tylko, że nie udało się na nim zarobić.
0
8 czerwca 2021, 08:54
No cóż, szkoda.... Akurat PSG niezbyt darzę sympatią. Nasz zarząd uważam wbrew niektórym wykonał dobrą robotę bo nie pozwolił się szantażować i trzymać w napięciu do ostatniej chwili. Gigio źle nie życzę ale mam nadzieję, że LM z PSG nie wygra.
2
acmti__
acmti__
8 czerwca 2021, 08:40
Awans zawodowy z ogromnym kontraktem oto cała prawda. Porażka Milanu, ja przyjmuję to w tych kategoriach. Z drugiej strony można powiedzieć, że i tak długo udało się go uchować mając takie wyniki.
3
malaka1995
malaka1995
8 czerwca 2021, 08:57
Jaka porażka Milanu ? Jaki awans sportowy ? To jest tylko awans zarobkowy.
2
adamos
adamos
8 czerwca 2021, 09:05
Jaki awans??? Chyba degradacja. U Nas mógłbyć legendą a tam po jednym babolu wyląduje na ławie i zaraz go dadzą do jakiegoś średniaka na wypozyczenie i po karierze
1
ksieciunio
ksieciunio
8 czerwca 2021, 09:13
Transfer do niedawnego finalisty LM i drużyny która zjada poziomem Milan na śniadanie to jest bezapelacyjnie awans zawodowy.
3
hyrus13
hyrus13
8 czerwca 2021, 09:13
Tak, żaden awans sportowy. Rany boskie, trochę obiektywizmu. PSG to w tej chwili czołowa drużyna Europy, a Milan to ekipa, która po wielu latach wraca do LM. Tak, to wielki awans sportowy i finansowy. W PSG Gigio też może zostać legendą, ma 22 lata i wszystko w swoich rękach.
2
zycumilanista
zycumilanista
8 czerwca 2021, 09:20
Żaden awans zawodowy. Samo PSG jest klubem lepszym ale liga jest ogórkowa i tam rozwinąć się nie rozwinie. Dodatki w PSG nie ma marginesu błędu. Tam jest taki hajs że nawet Pana 12 baniek mogą przyspawać do ławki
2
milan2002
milan2002
8 czerwca 2021, 09:21
Odszedł z ekipy, której nie było 7 lat w LM do drużyny, która dopiero co grała w półfinale. Rok temu grała w finale. Dlatego kolega napisał o awansie sportowym i ma to sens. Jednak ja bym tego w kategorii porażki Milanu nie rozpatrywał. Nie było szans na zatrzymanie go bo stan finansów jest jaki jest a FFP jak widać części klubów nie obowiązuje.
2
Von Strauss
Von Strauss
8 czerwca 2021, 09:29
Zarówno awans sportowy jak i zarobkowy ale i ogromne ryzyko, że po schrzanieniu spotkania w LM albo niewygrania tytułu w lidze po babolu Gigio wyląduje w "klubie kokosa".
0
HaLi
HaLi
8 czerwca 2021, 10:06
Wytłumaczę Ci coś. Przychodzisz do Milanu i widzisz ludzi którzy są historią piłki nożnej, geniuszami w swoim fachu których zapamięta świat na zawsze. Wchodzisz do siedziby i widzisz wielki gabloty z trofeami z różnych ram czasowych, zauważasz że ten klub jest od kiedy wymyślono ten sport i albo pokochasz Milan albo odchodzisz. W PSG wchodzisz do klubu i co widzisz ? Brak wszystkiego prócz kasy ;)
2
cbvirus
cbvirus
8 czerwca 2021, 10:11
Ale o czym tu dyskutować Panowie? Każdy z Was pewnie też poszedłby do PSG z 2x większą pensją, gwarancją utrzymania swojej rodziny przez najbliższe 2 pokolenia i dużą szansą na wygranie LM w najbliższym czasie. Nie ma argumentów, żeby tam nie iść, bo ten projekt będzie trwał tak długo dopóki ten puchar mistrzów tam nie wyląduje i szejkowie wydadzą każdego centa na to, żeby tak się stało. Dziwicie się, że Dolar nie chce zostać drugim Buffonem, który mimo pięknej kariery nigdy nie sięgnął po LM? Bo ja niekoniecznie, a umówmy się - szanse na to, że Milan w ciągu najbliższych 10 lat sięgnie po LM są raczej minimalne, a to jest mniej więcej czas kariery Dolara.
1
HaLi
HaLi
8 czerwca 2021, 11:59
cbvirus
I co z tego że Buffon nie wygrał LM skoro jest uznawany za fenomen a nawet za jednego z najlepszych bramkarzy wszechczasów. Bramkarz Barcelony wygrał LM i co ?
Nigdy nie będzie miał takiego rozgłosu jak Buffon.
Ibra też LM nie wygrał a łączony z nami Olivier wygrał i co ? Każdy i tak powie że Ibra zjada go na śniadanie patrząc na karierę. Dolar poszedł tylko i wyłącznie za kasą bo o sukcesy w PSG będzie ciężko ;)
1
cbvirus
cbvirus
8 czerwca 2021, 12:21
^ no jak to co? Wygranie LM to marzenie każdego piłkarza i nie oszukujmy się, że tak nie jest. Gdyby dzisiaj PSG zaproponowało lukratywny kontrakt Ibrze czy Buffonowi z ważną pozycją w zespole na najbliższe lata, to nie oszukujmy się, że by z tego nie skorzystał, bo na pewno by skorzystał, bo i oni o tym marzą, pomimo że w zasadzie prawie wszystko w swojej karierze mieli.
0
cbvirus
cbvirus
8 czerwca 2021, 08:39
Powodzenia. Co by nie mówić, ani sportowo, ani finansowo nie mamy podejścia do PSG, więc nie ma co mu się dziwić. Jako, że nie idzie do Juve, ani do konkurencji, to dla mnie jest to ok
1
my's
my's
8 czerwca 2021, 08:39
Cieszy mnie, że nie idzie do Juve. Sprawa wydaje się zamknięta i dobrze.
Swoją drogą Raiola może być słowny i załatwić Donnarume w Juventusie. Antoniego Donnarume!
Edytowano dnia: 8 czerwca 2021, 08:58
0
Thomas21
Thomas21
8 czerwca 2021, 08:29
Czy na pewno dostanie te 12 mln które chciał Raiola, może to tylko tak dogadali się żeby to ogłosić jaki to Raiola wspaniały, a faktycznie ma mniej..
0
Cimar94
Cimar94
8 czerwca 2021, 08:27
Mówi się, że zainteresowanie Barcelony było sztucznie nadmuchane przez środowisko Raioli, żeby wzmocnić pozycję negocjacyjną Gigio. Co by nie mówić, dla piłkarza marzącego o lukratywnym kontrakcie Raiola to geniusz i Bóg.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
8 czerwca 2021, 08:24
Byłem pewny że podpisze gdzieś syty kontrakt. Raiola to nie jest amator. Sporo ludzi cieszyło się przy plotkach że będzie zarabiał gdzieś mniej niż w Milanie. Jak można było w to uwierzyć.
Edytowano dnia: 8 czerwca 2021, 08:28
2
Milanboy
Milanboy
8 czerwca 2021, 08:12
Uff, dobrze że nie Juve.

Psg idzie po lm, Hakimi, Wijnaldum I Gigio.

Ekipa mocarna się szykuje.
2
Von Strauss
Von Strauss
8 czerwca 2021, 08:16
A skończy się jak zawsze, blamażem z Manchesterem lub innym Realem i finałem Ligi Mistrzów w TV.
7
krisss811
krisss811
8 czerwca 2021, 08:49
Milanboy

Mówisz o tym PSG które nawet nie było wstanie wygrać ligi francuskiej?????
2
malaka1995
malaka1995
8 czerwca 2021, 08:55
700 milionów czy miliard na transfery i jeszcze problem z wygraniem ligi bananowej xd
1
Nevi
Nevi
8 czerwca 2021, 08:04
Bardzo dobrze :D
Ambitny chłopak ;)
0
malaka1995
malaka1995
8 czerwca 2021, 08:02
Ale awans sportowy, równie dobrze mógł iść do kataru za 17 baniek haha
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
8 czerwca 2021, 08:09
Bez przesady z tą szyderą. Faza pucharowa LM, tytuły do CV, gra z lepszymi piłkarzami, Ligue 1 też dużo bardziej konkurencyjne niż jeszcze kilka lat temu. Jakby nie patrzeć półka wyżej od tego co miałby w Milanie.
5
krisss811
krisss811
8 czerwca 2021, 08:53
jakie tytuły? superpuchar Włoch, może mistrzostwo Francji.
1
malaka1995
malaka1995
8 czerwca 2021, 08:56
Tytuł bananowca wszechczasów to on już ma od dawna :D
0
kameleon0028
kameleon0028
8 czerwca 2021, 07:53
Świetne miejsce dla każdego najemnika. Lepiej trafić nie mógł.
7
Orzelek79
Orzelek79
8 czerwca 2021, 07:46
Powodzenia, za te 12 mln mamy 3 pozycje dobrze obsadzone. Dobrze że nie Juve.
3
ósmy
8 czerwca 2021, 07:43
Ta 9 w Milanie to faktycznie ma status klątwy od dłuższego czasu. I w tym przypadku była irytujaco-upierdliwa. Chociaż pod kątem sportowym to liga światowa.
Gianluigi 99 Donnarumma.
0
patoo_07
patoo_07
8 czerwca 2021, 07:38
I niech pali wroty.
1
Dusiek
Dusiek
8 czerwca 2021, 07:36
Teraz ciekawe, czy z miejsca wygryzie Navasa, który moim zdaniem jest jednym z najlepszych bramkarzy na świecie. I tak szczerze mówiąc, to ciekawy jestem, czy sobie poradzi. Liga niby słabsza od naszej, ale strzelać tam potrafią. Obrona jest dużo słabsza niż u nas, więc będzie musiał sam więcej ogarniać. Plus dla niego, to że na treningu będzie trenował z mbappe, Neymarem i spółka, więc może się czegoś nauczy i wskoczy na jeszcze wyższy poziom. Szkoda, że odszedł za darmo i w takich okolicznościach, ale nie ma co płakać. Na pewno jeszczeo nim usłyszymy :)
1
Książę Mroku
Książę Mroku
8 czerwca 2021, 07:52
Ale popłynąłeś . Obrona duzo slabsza niz u nas itp. A kto ma im ladowac te brami w L1? Teraz wygralo Lilie ale za rok zas bedzie wyscig jednej druzyny o majstra.
0
Szymson
Szymson
8 czerwca 2021, 07:33
Ciekawe czy będzie miał czelność napisać w pożegnaniu, że dzięki Milanowi stał się mężczyzną
0
Olli666
Olli666
8 czerwca 2021, 07:36
Prędzej czekam na wpis w stylu „Nie chciałem odchodzić, Milan był i jest moim domem na zawsze pozostanę Rossonero itp.”
4
Olli666
Olli666
8 czerwca 2021, 07:33
I stał się najlepiej zarabiającym bramkarzem świata
1.donnarumma 12
2.de gea 11.2
3. Oblak 10
4. Neuer 9,5
5. Ederson 9
2
Gianni Rivera
Gianni Rivera
8 czerwca 2021, 07:50
Wygląda to mega zabawnie, patrząc na to, ile wygrali Oblak czy Neuer, i to nie tylko na poziomie krajowym, ale europejskim i międzynarodowym. Nawet De Gea, którego Manchester ostatnimi laty nie jest maszynką do zdobywania trofeów, ma bogatszą gablotę od Gigio. I na tle takich tuzów z dziesiątkami trofeów widnieje młody Włoch, który ma jeden malutki pucharek krajowy i który nawet nigdy nie liznął Ligi Mistrzów...
1
WeahYeah
WeahYeah
8 czerwca 2021, 08:18
Gianni, tylko de gea to teraz rezerwowy ;))
0
grayman88
grayman88
8 czerwca 2021, 07:29
Hahahahaha....spdr
0
Pan A.
Pan A.
8 czerwca 2021, 07:12
Zero zdziwienia, tak jak pisałem, kwoty o których była mowa to tylko PSG.
A co do Dzidzi? Niech spie..ala, żadnych powodzonek itp, zero szacunku dla najemnika.
Tylko szkoda, że nie Juve ale to by była za duża presja dla tego obsrańca.
1
dave25
dave25
8 czerwca 2021, 07:08
Bo to co nas podnieca to się nazywa kasa ...
0
Gattuso888
8 czerwca 2021, 07:04
Ciekawe czy zostanie z marszu 1 bramkarzem czy rezerwowym?
0
ArekMILANISTA
ArekMILANISTA
8 czerwca 2021, 07:44
Zanim ten tuman nauczy się innego języka niż włoski żeby jakoś komunikować się z obrońcami to też trochę czasu upłynie, więc nie wiem czy z miejsca wskoczy do pierwszego składu....
0
pazioni
8 czerwca 2021, 07:01
Życzę Tobie Dollar samych pieniędzy ,życzę Tobie również że jak będziesz wracał do domu do rodziny,to żebyś miał ciepłe laczki....
1
Cisek666
Cisek666
8 czerwca 2021, 07:00
Dobrze, że nie wzmocni nikogo z seriea, ale żal, że nie zasilił kasy klubowej odchodząc za darmochę.
Czyli w grupie LM będziemy mieli PSG.
0
Mil_online
Mil_online
8 czerwca 2021, 06:57
https://www.youtube.com/watch?v=1t-gK-9EIq4
1
ACstach
ACstach
8 czerwca 2021, 06:39
Udało mu się! Brawo. Romantyczne P$G pokochało Dolarka i go przyjmą pod swoje skrzydła. Ciekawe czy Gruby dostanie tylko 20 mln prowizji czy jednak sobie więcej wywalczył.
5
Mil_online
Mil_online
8 czerwca 2021, 06:36
Na szczęście romantyzm w futbolu jeszcze nie zginął:).

Kamień z serca.
5
Rafał0209
Rafał0209
8 czerwca 2021, 06:31
To jednak grubas, mu załatwił kontrakt, 12mln na 5lat to nieźle, mimo że jest mi obojętny to dziwnie kamień z serca mi spadł, że nie do Juve, dzięki za 250 meczów i mimo wszystko powodzenia ;)
9
Dryzu1899
Dryzu1899
8 czerwca 2021, 08:05
Szanuję taką postawę milion razy bardziej niż plucie jadem z tyłka. Żółć i frustracja się wręcz wylewa z komentarzy tutaj.
1
stary_boss
stary_boss
8 czerwca 2021, 06:22
No cóż czyli osiągneli co chcieli gigantyczny kontrakt o prowizji nic nie mówią ale pewnie tez była nie mała, jedyny plus ze odszedł do innej ligi nie wzmacniając lokalnych rywali, szkoda mógł być legenda został typowym chciwym zawodnikiem ale to już nie nasz problem my mamy Mike
1
TR3V0R
TR3V0R
8 czerwca 2021, 06:19
No to raczej było wiadome ze tam trafi. Jedyny klub który w obecnych czasach moze mu zapewnić takie warunki i który jako pierwszy potrzebowałby bramkarza bo nie oszukujmy się, Navas juz długo nie pociągnie, a tak to mają spokój na 5 lat. Mam nadzieje ze to juz ostatni post o tym bezmózgu, nie chciałbym więcej widzieć juz tego gościa, bo źle mi się robi. Cieszę się niesamowicie, że wreszcie mamy problem z głowy i nie daliśmy się wciągnąć w gierkę grubego, a w zastępstwie mamy najlepszego bramkarza ligi francuskiej.
1
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się