SCUDETTO


Theo: "W Milanie czuję się bardzo dobrze. Zobaczymy, co przyniesie przyszłość"

10 czerwca 2021, 08:42, cinassek Aktualności
Theo:

Lewy obrońca Milanu, Theo Hernandez, udzilelił wywiadu dla L'Officiel Arabia. Zabrał w nim głos m.in. na temat swojej przyszłości. Oto słowa piłkarza rossonerich: "W Milanie czuję się bardzo dobrze. Atmosfera, mecze, kibice, wszystko jest naprawdę niesamowite. Zobaczymy, co przyniesie przyszłość. Pod względem osobistym mam w toku kilka projektów. Jestem bardzo zadowolony ze swojego życia".



34 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
Moderator pazioni
11 czerwca 2021, 22:58
Musisz zastać , bo jesteś nam potrzebny.
0
Jaca23
Jaca23
10 czerwca 2021, 17:14
Jeśli już sprzedawać to za dobre pieniądze, nie żadne 40 mln. Od lat bolączką Milanu było oddawanie wyróżniających się graczy za zbyt małe kwoty.
2
Milan1958
Milan1958
10 czerwca 2021, 13:38
Nie wiem co zrobi kiedyś Teo, ale czasy Maldiniego, Tottiego i im podobnych zawodników minęły bezpowrotnie. Każdy klub to zakład pracy, nic więcej. Można się na to boczyć, ale tak to wygląda i się nie zmieni. Każdy zawodnik patrzy na siebie i tylko na siebie. Świat się zmienił i stare nie wróci.
2
marcinomilano
marcinomilano
10 czerwca 2021, 12:52
O rety, nie spinajcie się tak xd Mocno nadinterpretujecie jego słowa, nie wiedząc nawet co dokładnie powiedział xd Poza tym, on nigdy nie powiedział, że zostanie w Milanie do końca kariery. Było już mówione, że interesuje się nim PSG, a stanowisko Milanu jest takie, że jest nie do sprzedania. Jeśli jednak zaproponują kwotę rzędu 70 - 80 mln, to tylko idiota nie usiadłby do negocjacji, szczególnie w naszej sytuacji.
2
patoo_07
10 czerwca 2021, 11:53
Hehe i już się narracja zmieniła. Już jest tylko szczęśliwy, a nie zarzeka się, że zostanie do końca kariery.
1
sheva7acm
sheva7acm
10 czerwca 2021, 12:12
Powinien dodać "pojde tam kto da więcej" !!!!!
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
10 czerwca 2021, 12:42
A to on kiedyś mówił, że zostanie w Milanie do końca kariery? Nie przypominam sobie takiej wypowiedzi, ale jeśli masz jakiś link do takiej, to zapoznałbym się. Kojarzę tylko wywiad, gdzie mówił, że w Milanie czuje się jak w domu, że Maldini, że wielki klub itp., ale żadnych deklaracji z jego strony sobie nie przypominam. Co, oczywiście, nie znaczy, że ich nie było, mogłem nie zauważyć po prostu.
8
patoo_07
10 czerwca 2021, 13:28
https://www.acmilan.com.pl/mobile/news/31364/theo_jesli_to_by_zalezalo_tylko_ode_mnie_to_chce_zostac_w_milanie_do_konca_kariery
Proszę bardzo :)
2
Cuchillo
Cuchillo
10 czerwca 2021, 15:34
^
Widocznie jego przyszłość zależy jeszcze od jego matki, wujka, kuzynów, brata Lucasa, przyjaciółek matki i Roberta Makłowicza.
2
Gianni Rivera
Gianni Rivera
10 czerwca 2021, 16:35
patoo_07, dziękuję! Nadal nie widzę tam jednak deklaracji, że zostanie w Milanie do końca kariery. Stwierdził jedynie, że gdyby to zależało tylko od niego, to by chciał tu zostać. Dobrze jednak wiemy, że futbol to biznes. Jeśli na stole pojawi się dobra oferta, to nie ma piłkarza nie na sprzedaż. Także, z czysto logicznych względów, "zostałbym" a "zostanę" to dwie zupełnie różne rzeczy. Pierwsza to przypuszczenie, druga to deklaracja. :)
"Chciałbym zostać w Milanie" to zupełnie nie to samo, co "Zostanę w Milanie".
0
patoo_07
10 czerwca 2021, 16:59
No źle się wyraziłem, aczkolwiek chodziło mi dokładnie o ten wywiad. Mimo wszystko, w pierwszej części miałem rację, narracja się zmienia :D
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
10 czerwca 2021, 10:46
Nie ukrywajmy. PSG dla Theo to byłby awans sportowy. Paryżanie z drużyny-pośmiewiska, która płaci i nie ma efektów, stali się ekipą, która od dwóch sezonów poniżej półfinału LM nie schodzi. To w tym momencie top. Miałby, co oczywiste, lepsze warunki finansowe, niż ma w Milanie (na luzie by mu dali z dychę w kontrakcie), a do tego z francuskiej drużyny pewnie by miał bliżej do reprezentacji.
Jedyne, co go może w Milanie zatrzymać, to szacunek do Maldiniego i chęć gry w LM z drużyną, która na niego postawiła. Jednemu z naszych grajków już ten drugi argument nie wystarczył. Czy wystarczy jemu? Się okaże.
Mimo wszystko jeśli sam Theo będzie chciał odejść, to nie wydaje mi się, by Maldini, bądź co bądź gentleman, robił mu problemy, stawiając zaporowe żądania finansowe, by go na siłę zatrzymać. Jeśli Theo będzie chciał zostać, to pewnie nad ofertami poniżej 70-80 nikt się nie będzie zastanawiał. Jeśli Theo będzie chciał odejść, to Maldini go pewnie puści za 40-50, by chłopaka na siłę nie zatrzymywać.
6
deshaun
deshaun
10 czerwca 2021, 11:23
Nie zgadzam się jedynie, że Maldini za 40/50 m€ puści. Cena powinna być na poziomie Hakimiego lub minimalnie mniej. Inter krzyczy 80 baniek, to my powinnismy krzyczeć co najmniej z 65/70.

Plus jest taki, że jak PSG kupi Hakimiego to już nie będa w stanie kupić Theo. Wiem, że to FFP to o dvpę rozbić, ale mimo wszystko nie wierzę w obie transakcje.

Dodatkowo moja opinia jest taka, że od przyszłego sezonu Cristiano będzie grał w PSG.
0
Boateng93
Boateng93
10 czerwca 2021, 11:47
Nie no dla UEFA ci obrońcy wartości futbolu są nienaruszalni. Wiadome, że tam sami złodzieje i ten katarski klub sypiąc pod stołem łapówki być może jest w tym momencie klubem, który ma tam do powiedzenia najwięcej.
1
DarthImpaler
10 czerwca 2021, 12:40
Dla mnie p$g dalej jest klubem-posmiewiskiem a półfinały lm to zaden sukces przy takich pieniądzach. Dalej nic nie wygrywają a w tym sezonie nawet ligi nie wygrali.
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
10 czerwca 2021, 12:40
deshaun - napisałem, że jeśli byłaby to zwyczajna oferta, to minimum 70-80. Jeśli jednak Theo by chciał odejść, to wtedy na pewno cena byłaby taka zaporowa, bo po co zmuszać piłkarza do gry w klubie, w którym grać nie chce?
Dlatego wydaje mi się, że przy ewentualnej wycenie Theo będzie się można domyślić, czy to my chcemy go sprzedać, czy to on chce odejść. Choć, gdyby to zależało ode mnie, to bym tylko wzmacniał drużynę, nie pozbywał się kluczowych piłkarzy, a za takich uważam: Kjaera, Theo, Kessiego, Bennacera i Rebicia. No, po ostatnim sezonie również Calabrię. Reszta piłkarzy jest wymienialna.
PS. Nie napisałem nic o Tomorim, bo to nie nasz piłkarz póki co. Jeśli go kupimy, to również będzie wg mnie "nie na sprzedaż".
0
Cimar94
Cimar94
10 czerwca 2021, 09:35
Aktualnie to jest piłkarz nie do zastąpienia. Pogłoski o odejściu do PSG bardzo martwią. Najgorzej, że pewnie z Paryża bliżej do kadry, więc oprócz walorów finansowych jeszcze to może go przekonać do ewentualnej przeprowadzki.
0
malaka1995
malaka1995
10 czerwca 2021, 09:41
Jeśli miałby iść z adekwatną cenę co do obecnej sytuacji na rynku gdzie byle jaki Fredzio idzie gdzieś za 80 milionów to niech idzie, bardziej martwi to że pójdzie za marne 40 baniek i czekoladę
8
kamilus
kamilus
10 czerwca 2021, 09:44
Każdy jest do zastąpienia w mniejszym lub większym stopniu, więc przy ofercie 80+ mln zarząd pewnie nie miałby większych wątpliwości i pozwolił mu odejść. I nie można by ich winić, bo to byłaby bardzo rozsądna decyzja w naszej obecnej sytuacji sportowo-finansowej.
8
Von Strauss
10 czerwca 2021, 10:08
80+ mln odblokowuje nam ściągnięcie 2-3 zawodników. Tyle, że pewnie próbowaliby nam wcisnąć swoich zawodników (Icardi, kogoś z lewej - Bernat bądź, w co wątpię, Kurzawa albo Paredes), a tu już opłacalność zależałaby od wyceny kart.
0
Zuber
Zuber
10 czerwca 2021, 10:11
Póki tam dyrektorem jest Leonardo to nie będzie żadnej dobrej oferty za naszego gracza z ich strony, tylko jakieś ochłapy i próba pozyskania kogoś za pół darmo, więc raczej bym się nie martwił.
3
Cimar94
Cimar94
10 czerwca 2021, 10:15
Zgadzam się że lukratywna oferta jest do rozważenia. Ale kogo realnie moglibyśmy kupić na jego pozycję? Nie widzę zbyt wielu lepszych piłkarzy od Theo na ten moment. A jeśli są, to nie do wyciągnięcia. Żadnych Bernatów.
0
ósmy
ósmy
10 czerwca 2021, 10:25
Wy tak na serio z tymi 80 mln? :)

1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
10 czerwca 2021, 10:40
Ósmy, jak najbardziej serio. Zauważ, że Inter tyle żąda za Hakimiego, który na razie w Serie A rozegrał jeden sezon na wysokim poziomie, podczas gdy Theo - z niewielkimi wahaniami - ale ciągnie wysoko już dwa sezony w lidze włoskiej. Skoro więc Interowi udałoby się ugrać 80 na swoim piłkarzu, to czemu Milan nie miałby celować w tę samą kwotę za Francuza? Tym bardziej, że Inter ma nóż na gardle i musi sprzedać jakiegoś topowego grajka (Hakimi czy Lautaro), podczas gdy finanse Milanu są spoko i sprzedawać nie musi, dlatego jeśli już ktoś chce kupić, to musi dobrze zapłacić.
Edytowano dnia: 10 czerwca 2021, 10:42
5
kamilus
kamilus
10 czerwca 2021, 10:54
@Cimar94
To już zadanie dla Maldiniego jako DSa, by wyszukać godnego następcę. Zresztą Theo jak do nas przychodził to też nie był "w gazie" i dopiero u nas wystrzelił z formą.

@ósmy
80 mln bierze się z prawdopodobnej kwoty, na którą Milan ma wyceniać gracza: https://sempremilan.com/cm-milan-consider-full-back-to-be-worth-e80m-or-more-the-club-intend-to-double-his-salary
3
Jaca23
Jaca23
10 czerwca 2021, 17:10
80 mln, no na pewno tyle dadzą xd

Inter CHCĘ za Hakimiego też 80, póki co PSG daję 60, tak dla wyjaśnienia.
0
Boro
Boro
10 czerwca 2021, 09:26
Prosta odpowiedź albo Milan będzie dążył do zostania na nowo gigantem i to my będziemy mogli decydować o przyszłości zawodnikow w naszym klubie, albo będziemy przeciętni i zostaniemy przystankiem dla utalentowanych zawodników.
2
kusniak_22
kusniak_22
10 czerwca 2021, 09:34
Ja uważam, że jesteśmy na dobrej drodze. Wychodzimy na prostą z finansami, będzie jeszcze dobry czas 2 w Milanie.
0
kamilus
kamilus
10 czerwca 2021, 09:09
Jak dla mnie wypowiedź super, bo jasno powiedział, że teraz czuje się tu bardzo dobrze, ale nie wie, co przyniesie przyszłość (tak jak każdy z nas). Bez czarowania kibiców, tylko realne podejście do tematu.
20
Bandon
Bandon
10 czerwca 2021, 09:50
No dokładnie, poza tym, tylko idiota by chociaż nie usiadł do stołu jakby wpłynęła oferta np. +70.
7
malaka1995
malaka1995
10 czerwca 2021, 09:04
„Zobaczymy co przyniesie przyszłość” myśle że te słowa mówią wszystko, zaraz się pożegnamy. Za hakimiego psg daje 60 baniek a inter chce 80 więc skoro oni mają nóż na gardle a i tak wołają więcej to za theo powinien maldini mówić 100 i nie mniej
Edytowano dnia: 10 czerwca 2021, 09:07
1
ósmy
ósmy
10 czerwca 2021, 08:57
Duże zainteresowanie Firpo grajacym na lewej obronie może wcale nie byc takie bezzasadne.
6
goat333
goat333
10 czerwca 2021, 08:54
Masło maślane. Przyjdzie oferta potężna to odejdzie. Jednak bardziej pasuje do 352 bo za dużo walorów ofensywnych ma
3
M@sło
M@sło
10 czerwca 2021, 08:56
Też coś czuję, że do PSG może wyfrunąć jak nie teraz to za rok.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się