SCUDETTO


Przepiękny początek Italii na inaugurację EURO 2020. Turcja pokonana 3:0

11 czerwca 2021, 01:33, Redakcja Aktualności
Przepiękny początek Italii na inaugurację EURO 2020. Turcja pokonana 3:0

Reprezentacja Włoch pewnie pokonała Turcję 3:0 w meczu otwarcia mistrzostw Europy. W pierwszej odsłonie meczu żadna z drużyn nie zdołała zdobyć bramki. Gol padł dopiero w drugiej połowie, a było to samobójcze trafienie Meriha Demirala (53'). Później na listę strzelców wpisał się Ciro Immobile (66') a wynik spotkania ustalił Lorenzo Insigne (79'). W tym pojedynku wystąpiło dwóch reprezentantów Milanu: Gianluigi Donnarumma (Włochy) oraz Hakan Calhanoglu (Turcja). Obaj zawodnicy przebywali na boisku przez całe spotkanie. Dzięki dzisiejszemu zwycięstwu, reprezentacja Włoch oczywiście usadowiła się na pierwszym miejscu w grupie A. Drugie spotkanie tej grupy, tj. Szwajcaria - Walia zostanie rozegrane w sobotę o godzinie 15:00.

TURCJA - WŁOCHY 0:3 (0:0)

BRAMKI: Merih Demiral (53' - sam.), Ciro Immobile (66'), Lorenzo Insigne (79')

ŻÓŁTE KARTKI: Caglar Soyuncu, Halil Dervisoglu (Turcja).

TURCJA: Ugurcan Cakır - Zeki Celik, Merih Demiral, Caglar Soyuncu, Umut Meras - Kenan Karaman (76' Halil Dervisoglu), Ozan Tufan (64' Kaan Ayhan), Okay Yokuslu (65' Irfan Kahveci), Yusuf Yazıcı (46' Cengiz Under), Hakan Calhanoglu - Burak Yilmaz.

WŁOCHY: Gianluigi Donnarumma - Alessandro Florenzi (46' Giovanni Di Lorenzo), Leonardo Bonucci, Giorgio Chiellini, Leonardo Spinazzola - Nicolo Barella, Jorginho, Manuel Locatelli (74' Bryan Cristante) - Domenico Berardi (85' Federico Bernardeschi), Lorenzo Insigne (81' Federico Chiesa), Ciro Immobile (81' Andrea Belotti).

 

*** SKRÓT SPOTKANIA [ITL] ***

 



313 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
jasiom22
jasiom22
13 czerwca 2021, 02:45
Miło było to oglądać. Locatelli wracaj do Milanu. :-)
0
CandyAmigo
CandyAmigo
12 czerwca 2021, 21:38
Pięknie wczoraj zagraliśmy!
1
BadMad
BadMad
14 czerwca 2021, 23:12
Chyba dzisiaj ?
0
radecki11111
radecki11111
12 czerwca 2021, 21:12
Luka Jovic może chce się odbudować u nas:)
0
kusniak_22
kusniak_22
12 czerwca 2021, 19:21
Niech Eriksen przeżyje i wraca do zdrowia !
1
radecki11111
radecki11111
12 czerwca 2021, 19:27
Może Inter wiedział!!! I dlatego tak mało grał
1
blackburn
blackburn
12 czerwca 2021, 19:30
Radecki1111 jeb..j się, Christian wracaj jesteśmy z tobą.
14
artorn
artorn
12 czerwca 2021, 19:15
Kurna, obawiam się że te 5min reanimacji to może być najgorsze... długo zeszło. Oby się skończyło dobrze.

p.s. tylko mi się wydaje że tvp robi z tego trochę szopkę? "pokaż do kamery"...
Edytowano dnia: 12 czerwca 2021, 19:17
1
Andre
Andre
12 czerwca 2021, 19:23
Coraz więcej doniesień wskazuje na to, ze Christian na szczęście odzyskał przytomność.
3
misiek007e
misiek007e
12 czerwca 2021, 18:54
Eriksen.. Mam nadzieję że nic mu nie bedzie
10
Andre
Andre
12 czerwca 2021, 18:59
Też jestem w szoku. Taki genialny piłkarz. Oby z tego wyszedł...
1
Bandon
Bandon
12 czerwca 2021, 19:04
Straszne obrazki...
1
Blev
Blev
12 czerwca 2021, 19:08
FORZA CHRISTIAN
1
Grzegorz1899
Grzegorz1899
12 czerwca 2021, 16:54
A tak z innej beczki…wiem, ze Maldini dobrze zrobił z Dolarem. Niemniej jednak nie mogę na niego patrzeć bez pewnej złośliwości licząc, ze się skompromituje. Chyba wyłazi gdzieś głęboko schowany „polaczek”, ale poczucie pewnej zdrady uniemożliwia mi odczuwanie pełnej radości z gry Italii… cholerny buc psuje mi Euro.
2
yagi
yagi
13 czerwca 2021, 08:45
Nie martw się, mam tak samo ;-) Kibicuję Włochom na każdej imprezie od 1990 roku, ale teraz jakaś rysa na szkle, sól w oku, kamyczek w bucie. Coś uwiera.
0
Boro
Boro
12 czerwca 2021, 13:42
Mi zostaje pytanie czy Włosi tacy dobrzy czy Turcja mianowana na czarnego konia taka słaba? Stawiałem Turków na drugiej lokacie ale Szwajcaria może dobić gwóźdź do trumny. Zapowiada się dobre spotkanie bez kalkulacji.
0
jasiom22
jasiom22
13 czerwca 2021, 02:36
Ja bym obstawiał że jednak włosi tacy silni, ile spotkań z czystym kontem, ile spotkań bez porażki.. rekordy lecą.
0
Diavo
Diavo
12 czerwca 2021, 11:20
Under wczoraj ładnie pokazał się po wejściu, uważam że Pioli zrobi z niego zawodnika na miarę Milanu :)
0
kamilus
kamilus
12 czerwca 2021, 11:24
Jedna akcja bez większego zagrożenia bramce rywali to "ładne pokazanie się"? :)
3
Deus
Deus
12 czerwca 2021, 11:26
na pewno ma większy potencjał niż Berardi. Tylko szkoda, że jest szklany.
0
Diavo
Diavo
12 czerwca 2021, 13:06
Na tle bezradnej Turcji wygladal nawet lepiej od Hakana :)
0
tommyb1
tommyb1
12 czerwca 2021, 13:24
Już to kiedyś pisałem odnośnie Zaniolo - tańsze wazony są w Ikei...
0
pazioni
Moderator pazioni
12 czerwca 2021, 11:15
Jak tak będą grać , to 1/2 będzie na 100%>
1
pejsu
pejsu
12 czerwca 2021, 09:18
No to Calha teraz będzie przebieral w milionowych ofertach hehe
2
MK92
MK92
12 czerwca 2021, 09:05
Zaczęło się bardzo dobrze. Życzę Azzurrim złota. Mancini stworzył przez te parę lat świetnie poukładaną ekipę. Turcja stanowiła jedynie tło dla zorganizowanych Włochów.
10
hvast87
hvast87
12 czerwca 2021, 09:22
Ja tam im życzę porażki w finale z Polakami i płacz Dollarumy. :)
7
MK92
MK92
12 czerwca 2021, 09:35
Jak z Polakami to mi też pasuje, ale cuda zdarzają się bardzo rzadko :D
7
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 czerwca 2021, 07:22
Turcy dostali to o co się prosili. Zamiast agresji w destrukcji postawili pasywny autobus przed własną bramką , co przy tak wyszkolonych technicznie rywalach oznacza praktycznie oddanie spotkania . Żadnych odpowiedzi odnośnie realnej siły Włochów w starciach z silnymi rywalami nie dał ten mecz. Jedynie pokazał kierunek - wersja light hiszpańskiej reprezentacji sprzed 5 lat oraz straszną niedojrzałość zespołu Güneşa.
1
Książę Mroku
Książę Mroku
12 czerwca 2021, 09:40
Ty jestes wieczny malkontent. Masz problemy w zyciu . chlopie wyluzuj w koncu kiedys
8
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 czerwca 2021, 09:51
Książe Mroku
Czyli według Ciebie Turcja zagrała dobry mecz/postawiła trudne warunki Włochom?
0
Książę Mroku
Książę Mroku
12 czerwca 2021, 10:11
Zagrali tyle na ile przeciwnik im pozwolil. I tyle. A co do Ciebie to masz wiecznie jakieś niezadowolenie itp.
Pozdro
5
_GAHU_
_GAHU_
12 czerwca 2021, 00:55
Zespół Turcji nie doszedł dzisiaj ani przez minutę do słowa. Idealnie rozegrane przez Włochów zawody. Czepianie się Hakana jest dla mnie śmieszne bo jego zespołowi brak było jakiejkolwiek inicjatyw chociażby na moment. Jedyny pozytyw ze strony Milanisty jaki gdzieś tam zapadł mi w pamięci to podanie w ostatnich minutach do Yilmaza którego strzał wyblokowal Kielon. Włosi klasa. Oczywiście system turniejowy rządzi się własnymi prawami ale dali dzisiaj mocny sygnał . Mocne otwarcie Euro.
9
symbolic
symbolic
12 czerwca 2021, 00:08
Co za czasy, że Turcy mają więcej Milanistów w reprezentacji niż Włosi.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
12 czerwca 2021, 06:50
Co? Do końca czerwca gigio też jest milanista wiec było 1-1xd
1
paweł_piotr
paweł_piotr
12 czerwca 2021, 07:35
he ale mi to milaniści dollarura czy kasanoglu
8
symbolic
symbolic
12 czerwca 2021, 10:10
Nie, Dolar nie jest Milanistą. To Raiolista. Oddany i posłuszny.
4
robert18
robert18
11 czerwca 2021, 23:46
kaszanoglu gral swoje czyli nic
7
Sebolinho10
Sebolinho10
12 czerwca 2021, 01:18
jak cała reprezentacja Turcji.
0
POE
POE
11 czerwca 2021, 23:26
Ciągle myślałem ze Spinazzola to Suso
9
primo2p
primo2p
12 czerwca 2021, 00:01
Miałem tak samo :D
1
BanditiCurvaSud
BanditiCurvaSud
11 czerwca 2021, 23:22
Wezcie posłuchajcie „eksperta” na TVP Sport xD... Już nawet prowadzący cisną bekę. Gość jest bardziej tragiczny niż duet komentujący mecze Milanu na Elevenie xD
1
primo2p
primo2p
11 czerwca 2021, 23:31
Ktory?
0
BanditiCurvaSud
BanditiCurvaSud
11 czerwca 2021, 23:57
A za Bóg Ci nie powiem, ten pierwszy, „trener”.
1
BanditiCurvaSud
BanditiCurvaSud
12 czerwca 2021, 00:02
Ten z Rakowa chyba
0
BanditiCurvaSud
BanditiCurvaSud
12 czerwca 2021, 00:13
Aj szkoda ze się nie przysluchalem nazwiska, lecz omijanie wymieniania 95% nazwisk (bo nie zna) stosując taktykę „zawodnik Włoch/Turcji” to już pal licho, ale takie smaczki jak „Bernardi” to już po prostu ewidentny brak wiedzy. Jeśli ktoś z piłka ma coś wspolnego, a w dodatku jest gdzieś ekspertem, powinien mieć nazwiska zawodników w małym palcu. Kolejny ekonomista/prawnik/glazurnik, który się za piłkę zabiera.
6
Rafalzki
Rafalzki
12 czerwca 2021, 10:10
chodzi Wam o Podolińskiego chyba
0
Rafalzki
Rafalzki
12 czerwca 2021, 10:14
^
Na pewno nie Podolinski, bo on komentowal i to jest top jesli chodzi o przygotowanie do meczu i swietnie sie go slucha, to chodzi o tego jakiegos Papszuna, gosc dramat
0
Kaziu92
11 czerwca 2021, 23:07
Włosi kosmiczny poziom. Dla mnie faworyt do mistrzostwa. Kilku niedowiarków się dzisiaj zdziwiło ;)
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 czerwca 2021, 23:21
Tonuję hurraoptymizm, to jest turniej, 1 słabszy mecz i wracasz do domu. Grają super ale w 1/4 trafiają na Niemcy/Francję/Portugalię.
7
Milanboy
11 czerwca 2021, 23:31
grzesiekpl88 - Niemniej jednak sami są silni, po prostu trafia na równych sobie rywali.
0
Kaziu92
11 czerwca 2021, 23:31
Dla mnie to żaden hurraoptymizm bo kibicuję im całe życie na wielkich turniejach, i zawsze są dla mnie faworytem.
5
Kaziu92
Kaziu92
11 czerwca 2021, 23:31
^
Nie, nie trafiaja, jak juz cos to w polfinale na te ww druzyny
Edytowano dnia: 11 czerwca 2021, 23:32
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 czerwca 2021, 23:38
Wg apki Uefy w 1/4 trafiają na 3 miejsce z grupy F a w pólfinale na 1F czyli w obu przypadkach kogoś z trójki Francja/Niemcy/Portugalia. I tym się sugerowałem.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 czerwca 2021, 23:41
1/4 to cwiercfinal, a tam trafia na 99 procent na Belgie, zobacz dobrze, oczywiscie przy 1 miejscu w grupie
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 czerwca 2021, 23:55
Zgoda, z tym że pokazuje mi że Belgia zagra z kimś z 3 miejsc. A tam będzie ktoś z tej trojki też.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
12 czerwca 2021, 00:01
Bedzie ale 25 procent szans bo moga trafic na 1 z 4 druzyn z miejsc 3. skomplikowane
0
Chaoos85
Chaoos85
12 czerwca 2021, 10:47
Trafią na Polskę to się skończy rumakowanie i kosmiczny poziom
0
ósmy
11 czerwca 2021, 23:02
Brak Messiego na tych Mistrzostwach uważam za karygodne uchybienie.
8
Fushnikov
Fushnikov
12 czerwca 2021, 06:40
Maradona
3
tommyb1
tommyb1
12 czerwca 2021, 09:54
Jest Messi. Widziałem jak przed telewizorem chipsy żre
1
Zirytowany
Zirytowany
12 czerwca 2021, 10:47
Obraził się, że nie zaprosili Argentyny. Potwierdzone info.
0
11 czerwca 2021, 22:59
No Hakan chyba w ofertach nie moze przebierac...
6
Kaakanero
Kaakanero
12 czerwca 2021, 07:54
No miałem pisać to właśnie, że był wiodącą postacią :D
0
Gzikuu
Gzikuu
11 czerwca 2021, 22:57
Bernardeschi? TOP XD
3
tommyb1
tommyb1
12 czerwca 2021, 09:55
W porównaniu do Samu to może i Top
0
Piotrek1899
11 czerwca 2021, 22:56
No cóż, Turcja dziś słabiutka. Włosi zagrali swoje i wynik mamy taki, a nie inny. Liczyłem na niespodziankę, ale się przeliczyłem ;)
0
Milanboy
11 czerwca 2021, 22:54
Nie wiem co wam ten Hakan zrobił, ale to cała Turcja była beznadziejna.

Tam nic nie funkcjonowało, Demiral potwierdza tylko, że jest przeceniany, Soyuncu nie jest w dobrej dyspozycji, a gość na lewej obronie miał za. Mało klasy piłkarskiej z Turcji na piłkarzy z Serie A.



Hakan właściwie dzisiaj nic nie mógł zrobić prócz pracy w pressingu i tyle, bo wszyscy grali słabo.
0
kusniak_22
kusniak_22
11 czerwca 2021, 23:02
Nic nie zrobił, myślę, że delikatna zaczepka za jego słowa, że chce skupić się na Euro i nie będzie teraz podejmował decyzji o kontrakcie z Milanem, a każdy wie, że chodziło o Euro, żeby się pokazał i odszedł do klubu Europejskiego, który mu zapłaci większy kontrakt, bo jakby chciał zostać w Milanie na 100% to by nie było tematu i przed Euro podpisany kontrakt.
2
Cisek666
11 czerwca 2021, 23:09
Pytanie czy Milan będzie chciał z nim teraz podpisać kontrakt - jak nic nie pokaże na Euro?
0
Vol'jin
Vol'jin
11 czerwca 2021, 23:13
Będzie chciał bo Pioli go uważa za fundament i Euro nie zmieni tego ^

zresztą kontraktowanie zawodników za udany "turniej" uważam za głupotę i kilka razy się kluby nadziały w tym i pewnego razu Milan ;]
5
brzydki
brzydki
11 czerwca 2021, 23:13
Od gościa, który uważa się za gwiazdora i wybrzydza na konkret ofertę od wicelidera Serie A, bo chce dostać więcej od lepszego klubu, oczekuje się więcej niż totalne zniknięcie w meczu :)

Wiadomo że w pojedynkę to i Messi by meczu nie wygrał, ale Calhanoglu nie pokazał dziś totalnie nic, nawet na tle swojej miernej drużyny - i właśnie to o czymś świadczy.
6
boro215
boro215
11 czerwca 2021, 23:18
Tez jestem zdania ze Turcja jako zespół spartolila mecz choc szczegolnie obrona to co Soyuncu z Demiralem odwalali to nawet przebijalo popisy Gustavo Gomeza i Paletty. No i bramkarz Turcji ewidentnie obsral zbroje dzis
1
Milanboy
11 czerwca 2021, 23:20
brzydki - Tam nikt nic nie pokazał, absolutnie nikt. A czemu ma nie wybrzydzać? Gość robi w. Tym klubie naprawdę porządne liczby, jest kluczowy W takim wielkim klubie jak Milan, więc logiczne, że zna swoją wartość.

Zresztą Hakan w reprezentacji zazwyczaj gra świetnie, a. Dzisiaj? Trudno, Włosi po prostu byli nie do zdarcia, a taki turniej jak Euro nie jest wielkim wyznacznikiem tego jak jesteś dobry, bo. Sporo klubów na ten wabik się na działo jak real z Jamesem np.
3
brzydki
brzydki
11 czerwca 2021, 23:22
^ ostatni raz takie zaślepienie zawodnikiem to widziałem za czasów Dinho leprzy xD Tylko że dinho faktycznie miał czym czarować. Zejdź na ziemię, taki z niego top, że od pół roku nikt go za darmo nie wziął
2
Milanboy
11 czerwca 2021, 23:25
brzydki - To ja gdzieś napisałem o topie?
1
ACstach
ACstach
11 czerwca 2021, 22:53
Turcja miała dzisiaj .... okazji. Włosi koncertowo, cały czas do przodu (CAŁY czas), zrobili to co do nich należało, pewne zwycięstwo, kolejny mecz bez straty bramki, dziewiąty.
0
Milanboy
11 czerwca 2021, 22:52
Gładko wygrali z Turcją.
0
kusniak_22
kusniak_22
11 czerwca 2021, 22:52
Czemu Hakan nie grał ?
11
milan1986
milan1986
11 czerwca 2021, 22:54
Bo szukał w tym czasie jelenia, ktory zaplaci mu 6mln euro.
7
milan1986
milan1986
11 czerwca 2021, 22:54
Dzwonił do Maldiniego ,że już jednak nie musi się koncentrować na ME i te 4mln to jednak ok jest;)
5
kusniak_22
kusniak_22
11 czerwca 2021, 22:57
Chyba tak ;) właśnie dlatego mówiłem cały czas, że 4 mln to max dla niego, że często przechodzi obok meczu, już nie mówiąc o wahaniach formy jakie Hakan ma dłuższymi okresami.
0
kusniak_22
kusniak_22
11 czerwca 2021, 23:01
Coś Ty! On był niewidoczny bo harował w obronie!
Chyba go nienawidzisz skoro myślisz inaczej;)
Edytowano dnia: 11 czerwca 2021, 23:14
1
seba9414
11 czerwca 2021, 22:52
Dawno nie widziałem tak fatalnie grającego nogami bramkarza jak ten turecki…
0
Vol'jin
Vol'jin
11 czerwca 2021, 22:53
nie no Skorupski przeciw Milanowi też fajnie gra nogami :P
1
boro215
boro215
11 czerwca 2021, 22:53
Przypomnij sobie Dollara sprzed 2 lat xd
2
dziadek
dziadek
11 czerwca 2021, 23:31
@boro215
Jak jest porządny pressing to $ jeszcze teraz sobie nie radzi.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
11 czerwca 2021, 22:52
Typ wszedł, jest dobrze !
0
ACstach
ACstach
11 czerwca 2021, 22:45
Pierwsza żółta w 88 minucie.

I druga.
Edytowano dnia: 11 czerwca 2021, 22:47
0
Jaca23
Jaca23
11 czerwca 2021, 22:43
Hakan to jest na boisku?
2
strzala
strzala
11 czerwca 2021, 22:45
Ktoś tu kiedyś pisał, że on gra dużo lepiej w reprezentacji niż w klubie :D
2
Semper Fideli
Semper Fideli
11 czerwca 2021, 22:46
Ale męczycie bule z tym Hakanem.. jak Hakan ma.byc na boisku jak cała Turcja została w Hotelu
2
siarek
siarek
11 czerwca 2021, 22:49
Sempre Fideli ale czego innego oczekujemy po grajku za 6M ojro. Dlaczego to od razu męczenie buły? :(
3
strzala
strzala
11 czerwca 2021, 22:52
Pytanie, czy jeśli komuś masz płacić 6mln pensji, to oczekujesz od niego, że będzie tylko grał dobrze, gdy cały zespół tak będzie grał? Po odejściu $, to by była chyba druga najwyższa pensja po Ibrze. Zatem co, 40-letni Ibra ma być jedynym ciągnącym wózek w ciężkich chwilach? Taka postawa to jest może na 3 mln a nie na 6.
Edytowano dnia: 11 czerwca 2021, 22:53
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 czerwca 2021, 22:53
Tak bo Hakan to Messi, który wygra mecz w pojedynkę. Jakbyś dziś wrzucił Messiego i Ronaldo do ataku Turcji to i tak by się skończyło 3-0 dla Włochów. Drużynowo byli klasę lepsi i tyle. I pastwienie się nad Hakanem jest śmieszne w takiej sytuacji, mimo słabego meczu całej drużyny mógł mieć asystę gdyby Yilmaz lepiej wykończył.
3
strzala
strzala
11 czerwca 2021, 22:55
Tu się większość z nas zastanawia, czy on w ogóle dzisiaj był na boisku, a nie że miał zdecydować o wyniku.
3
brzydki
brzydki
11 czerwca 2021, 22:56
@grzesiek tak, bo Messi albo Ronaldo by podawali w aut albo kiwali się z własnym cieniem na swojej połowie :)
2
milan1986
milan1986
11 czerwca 2021, 23:00
Pastwienie się nad nim wynika przede wszystkim z faktu, ze jest to kolejny po Dolarze gosc, ktory caluje herb po czym przy podpisywaniu umowy, gwarantujacej mu zarobki dobre jak na jego umiejetnosci i mozliwosci finansowe klubu, odstawia cyrk i szopke, byleby znalezc kogos kto mu chociaz ten milion euro wiecej zaplaci. A po tekscie "o umowie porozmawiamy po Euro" rzuconym do Maldiniego az z przyjemnoscia oglada sie jak placza mu sie na boisku nogi.
6
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 czerwca 2021, 23:28
Ja to widzę troszkę inaczej. Klub wczesniej z nim umowy nie przedłużył bo widocznie nie był przekonany, to teraz po dobrym sezonie gość chce ugrać więcej kasy mając kartę w ręce gdzie od innego klubu może dostać bonus za podpis. Nie zapominajmy, że to jest człowiek, ma rodzinę itd i chce być na przyszłość zabezpieczony, a jak ma szansę lepiej zarobić to sobie tej furtki nie zamyka. Ktoś powie że milioner i ustawiony na pokolenia, to ja odpowiem - zarabiasz 2 tyś to żyjesz na takim poziomie, zarabiasz 10 to podnosisz sobie standard życia. Więc tak, nawet dla gościa który zarabia 4mln rocznie ten 1 czy 2 mln to duża różnica. I wie doskonale, że dobry turniej mu może zapewnić lepsze warunki. A dla Milanu to będzie wciąż najtańsza opcja gwarantująca solidne liczby. Każdy wygrywa. Tylko na tej stronie wielu ludzi widzi piłkarzy jako towar a nie człowieka.
3
AdrianoGalliani
12 czerwca 2021, 09:01
Turków to my widzimy jako cel dla husarskiej kopii. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Starosta
Starosta
11 czerwca 2021, 22:43
No to Calhanoglu słabo rozpoczął pokazywanie się na euro żeby jeszcze więcej hajsu od innego europejskiego klubu dostać.
0
zycumilanista
zycumilanista
11 czerwca 2021, 22:41
Hakan skupia się na Euro. Panuje optymizm;). Turcja mnie rozczarowała. Chciałem zwycięstwa Włochów ale po otwartym meczu. A tu kiszka. Turcja sobie strzeliła 2 z 3 bramek, a Hakan błyszczy i się pokazuje. Chyba katarczykom.
0
ACstach
ACstach
11 czerwca 2021, 22:41
Maldini słuchaj głupia sprawa...
1
AdrianoGalliani
11 czerwca 2021, 22:42
Mecz otwarcia, mecz o wszystko, mecz o honor.
Jak dobrze pójdzie, to po następnym Hakan już będzie się mógł skupić na telefonach z Bayernu i Galatasaray.
3
mmielczar123
mmielczar123
11 czerwca 2021, 22:40
Cienka ta Turcja, mieli być takim zaskoczeniem, a póki co są nim jedynie w negatywnym znaczeniu.
0
boro215
boro215
11 czerwca 2021, 22:39
Oj zwracam honor, Włosi na mega luzie, spodziewałem sie więcej po Turkach.

Ps.

Po meczu Hakan raczej będzie szybciutko oddzwaniał do Maldiniego :P
0
Cimar94
Cimar94
11 czerwca 2021, 22:39
I co? Ile telefonów odebrał agent Hakana po tym wspaniałym występie? Nie pierdziel chłopie tylko podpisuj i nie rób z siebie fenomena :P
3
ACstach
ACstach
11 czerwca 2021, 22:38
Zabili Turcje
0
Bigi30
Bigi30
11 czerwca 2021, 22:38
Hakan to niech ciągnie ciche
0
AdrianoGalliani
11 czerwca 2021, 22:37
Hakan już nie chce grać we Włoszech ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Bigi30
Bigi30
11 czerwca 2021, 22:37
Brawo ITALIA
0
Bigi30
Bigi30
11 czerwca 2021, 22:35
A co z verattim bo mnie nie było
0
strzala
strzala
11 czerwca 2021, 22:47
Miał kontuzję od ok. miesiąca i dopiero co wznowił treningi. Ma być już gotowy na drugi mecz.
0
Bigi30
Bigi30
12 czerwca 2021, 02:57
Dzięki
0
seba9414
11 czerwca 2021, 22:35
Under bardzo dynamiczny, ożywił troche przód Turków, ale wszystkie pozostałe elementy gry fatalne :( podania, dośrodkowania leżą… a Calhanoglu jak to on niedokładny jak cała drużyna czyli personalnie nikt się do niego nie przyczepi.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
11 czerwca 2021, 22:33
Jak Mancini dorzuci Pellegriniego za Loce to nikt nie ma takiego środka pola w Europie
0
Huczaj
Huczaj
11 czerwca 2021, 22:54
Pelegrini out z kontuzją.
0
Jaca23
Jaca23
11 czerwca 2021, 22:28
"Calhannoglu świetnie bije stałe fragmenty. Jednak tą piłkę posłał zbyt nisko" - skąd my to znamy :V
14
paweł_piotr
paweł_piotr
11 czerwca 2021, 22:29
ja nie znaju
1
Vol'jin
Vol'jin
11 czerwca 2021, 22:33
Hakan bije te wolne jak C.Ronaldo

niesamowity regres
1
ACstach
ACstach
11 czerwca 2021, 22:38
Flasbacki mam...
1
11 czerwca 2021, 22:27
Jestem ciekaw gdzie jest teraz ten pseudo ekspert ktory negowal to ze Spinazzola to top na swojej pozycji, tak wlasnie znasz sie na pilce, jak Spinazzola jest zdrowy to jest niesamowity
1
Jaca23
Jaca23
11 czerwca 2021, 22:29
Spinazzola to mega kot. Jeśli sprzedaliśmy Theo to powinien być wybór nr 1. W Romie też gra świetnie, łącznie w meczach z nami.
0
Vol'jin
Vol'jin
11 czerwca 2021, 22:30
problem ze Spinazzolą to było jego zdrowie w ostatnich latach

2
Piotrek1899
11 czerwca 2021, 22:32
Na pewno się schował z obawy przed Twoim komentarzem w tej sprawie. A tak poza tym, chyba się zes....ś ;p
1
brzydki
brzydki
11 czerwca 2021, 22:34
Halo to chyba ja :)

Tam dyskusja rozbiła się o porównywanie Spinazzoli do Mbappe, Lewandowskiego czy innych zawodników o określeniu "top" dla swojej reprezentacji.

A co do samego Spinazzoli to on nawet w Serie A nie jest najlepszy na swojej pozycji, więc jedyne określenie TOP jakie do niego pasuje to chyba Top Chips z biedronki. Jest to zawodnik w obecnie bardzo dobrej formie - ale nic więcej - bo zaraz stuknie mu 30stka, a jeszcze niedawno temu kopał się na zapleczu Serie A, pozdrawiam :)
Edytowano dnia: 11 czerwca 2021, 22:35
2
brzydki
brzydki
11 czerwca 2021, 22:34
Piotrek
Zeby sie zes.. musialbym zobaczyc twoja facjate, wiec nie tym razem
0
brzydki
brzydki
11 czerwca 2021, 22:37
brzydki
Nie, top tylko na swojej pozycji mialem na mysli i skoro tez jest wyceniany w top 10 na swojej pozycji na swiecie, to wiec dla mnie top 10 to jest to scisla czolowka, a to gdzie gral x lat temu to bez znaczenia, liczy sie to co tu i teraz
0
brzydki
brzydki
11 czerwca 2021, 22:40
Ok, czyli z "top" już zeszliśmy na "top10" :)
1
brzydki
brzydki
11 czerwca 2021, 22:43
top 10 na swiecie to jest top i od poczatku to podkreslalem zeby nie ograniczac to do kilku zawodnikow
0
Semper Fideli
Semper Fideli
11 czerwca 2021, 22:27
Widzieliście ile przebiegł Belotti by pogratulować bramki koledze/rywalowi do pozycji ? Coś pięknego
0
brzydki
brzydki
11 czerwca 2021, 22:31
Belotti dla GIGA-Ciro to jest takim rywalem jak Mateja dla Małysza xD Z braku laku go wzięli
2
Semper Fideli
Semper Fideli
11 czerwca 2021, 22:37
Odpowiem Ci popularnym ostatnio hasłem nie bierz narkotyków bo cię zmiotą z planszy :-)
Szanuję twoje zdanie ale kurna totalnie się.nie zgadzam
1
brzydki
brzydki
11 czerwca 2021, 22:45
To w takim razie uważasz Belottiego (przypomnę, 27-latka który grał w Palermo i Torino i jego największym osiągnięciem jest 3 pozycja w rankingu króla strzelców w lidze osiągnięta 4 lata temu) za jakiegoś topa, który powinien bezwzględnie jechać na Euro grając dla mega silnej reprezentacji? xD

Ziomuś, gdyby nie taka bieda we włoskim ataku poza GIGA-Ciro to Belotti nawet nie byłby rozpatrywany w kontekście wyjazdu. Ale pojechał, bo jest lepszy od innych przeciętniaków xD
1
Semper Fideli
Semper Fideli
11 czerwca 2021, 22:49
Brzydki

Nie zapominaj że mimo wszystko w kadrze za czasów Manciniego strzelił ten słaby Belotti więcej niż GIGA cziro
0
brzydki
brzydki
11 czerwca 2021, 23:15
Dobra dobra, ale to GigaCziro jest obecnie królem strzelców Euro xD
1
Cuchillo
Cuchillo
11 czerwca 2021, 22:24
Chociaż dobrze przewidziałem, że Immobile strzeli, bo typowałem remis...
0
Piotrek1899
11 czerwca 2021, 22:24
Tak moje oko, to ten Tufan ma z 10 kg nadwagi ;p
0
Semper Fideli
Semper Fideli
11 czerwca 2021, 22:28
Haha zastanawialem się czy tylko mi się wydaje czy to jakieś złudzenie a to chyba faktycznie ulaniec
0
ACstach
ACstach
11 czerwca 2021, 22:24
2-0. Turcja dzisiaj bardzo słaba. Nic nie pokazali w tym meczu.
0
Milanboy
11 czerwca 2021, 22:24
Italia gra swoje.

Świetny początek.
1
1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się