SCUDETTO


LGdS: Milan zainteresowany pozyskaniem Gudmundssona z FC Groningen

14 czerwca 2021, 12:55, Redakcja Aktualności
LGdS: Milan zainteresowany pozyskaniem Gudmundssona z FC Groningen

Milan pracuje nad wzmocnieniem lewej strony defensywy. Wiele doniesień w ostatnim czasie mówi o obrońcy Barcelony, Juniorze Firpo. Ale dzisiejsze wydanie La Gazzetta dello Sport sugeruje, że w kręgu zainteresowań Paolo Maldiniego jest lewy obrońca FC Groningen, Gabriel Gudmundsson. 22-latek ma ważny kontrakt z holenderskim klubem jeszcze przez rok, a jego pozyskanie kosztowałoby nie więcej niż 5 mln euro. Jednak transfer ten może nie należeć do łatwych, bowiem zawodnik jest również na radarach takich klubów jak Napoli, Borussia Dortmund, RB Lipsk i Manchester City.



65 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
kamilus
kamilus
15 czerwca 2021, 10:02
Tak z innej beczki - są problemy z wykupem Tonalego: https://sempremilan.com/gds-tonali-situation-remains-blocked-as-milan-fail-to-strike-deal-juventus-observing

Opcja wygasa jutro, ale ponoć Elliott nie daje zgody na wydanie więcej niż 10 mln (czyli łącznie na 20 mln).
0
15 czerwca 2021, 10:17
Biedny i splukany klub, smutne
0
kamilus
kamilus
15 czerwca 2021, 10:22
Bieda to nie to samo co brak chęci wydawania posiadanych pieniędzy.
0
Corsa
Moderator Corsa
15 czerwca 2021, 10:31
Ma rację, Sandro nie pokazał nic konkretnego, tak średnio zasłużył na wykup. Żeby nie te 10 baniek zainwestowane w wypożyczenie, to chętnie bym go pożegnał.
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
15 czerwca 2021, 10:34
Tym bardziej, że Tonali przez miniony rok nie pokazał zbyt wiele. Gdyby nie fakt, że został okrzyknięty następcą Pirlo (czemu, skoro to inny typ zawodnika), gdyby nie fakt, że jest kibicem Milanu i gdyby to był ogólnie ktoś inny, to 99% kibiców tej strony chciałaby, żeby go pogonić, bo nie jest wart swojej ceny. Pomijając kwestię potencjału, czy go ma, czy go nie ma, bo mnóstwo piłkarzy nigdy swego potencjału nie wykorzystało, to po prostu Tonali ma za sobą diabelnie słaby sezon. Gdyby miał na nazwisko Krunić i rozegrał taki sezon, jaki rozegrał, będąc na wypożyczeniu u nas, to ale by po nim kibice jechali! :D
1
Carlo88
Carlo88
15 czerwca 2021, 11:47
Oczywiście, tak samo chcieliśmy pogonić np. Kessiego ;)
1
Carlo88
Carlo88
15 czerwca 2021, 12:09
Tak tak nic nie pokazal i szkoda wydac 15 mln, ale jakiegos noname z Belgii czy Francji za tyle juz wam bedzie odpowiadac?
0
kamilus
kamilus
15 czerwca 2021, 12:15
Jeśli tak stwierdzi zarząd to chyba oni lepiej się na tym znają niż randomowi kibice. ;p
2
Gianni Rivera
Gianni Rivera
15 czerwca 2021, 13:50
Nie rozumiem, czemu ciągle ktoś przykład Kessiego podaje. Z praktycznego punktu widzenia Iworyjczyk również powinien zostać pogoniony z klubu już dawno. Nie został, więc chwalmy Pana, że wskoczył na wysokie obroty. Żaden klub jednak nie ma czasu czekać cztery czy pięć lat na każdego piłkarza. Co innego inwestycja w młodzika za grosze - można poczekać, można wypożyczać itp. Jeśli jednak kupujesz piłkarza za kilkanaście czy kilkadziesiąt milionów to nie po to, by mu płacić za kilka lat kopania się po czole, tylko żeby był wartością dodaną do drużyny. Wyobraźcie sobie będącego pod formą Kessiego czy Tonalego, na którego czekają topowe drużyny, aż się przebudzi - poleciałby po sezonie z Bayernu, City, Liverpoolu czy innych ekip. Kessie po prostu trafił na taki okres w Milanie, że miał czas zaskoczyć. Teraz jednak, kiedy chcemy bić się w Lidze Mistrzów, potrzebujemy piłkarzy na już, a nie na "za pięć lat".
2
Carlo88
Carlo88
15 czerwca 2021, 15:50
To nie jest "praktyczny punkt widzenia", tylko "punkt widzenia niedzielnego kibica" dla którego piłkarz po paru dobrych spotkaniach jest TOP, ale po kilku słabszych jest MEH. Gdyby największe kluby o których piszesz podejmowały decyzje pod wpływem jednego sezonu to taki Modrić nie zostałby legendą Realu (pierwszy sezon miał fatalny). Przykłady podobnych zawodników znalazłby się w każdym innym klubie z topki. Pierwszy sezon jest sezonem aklimatyzacyjnym. A ten "praktyczny punkt widzenia" o którym piszesz to m.in. pogonienie KDB i Salaha z Chelsea, tak? skrajnie nieracjonalne i niepraktyczne.
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
15 czerwca 2021, 15:55
Carlo88, a czy ja pisałem o jednym sezonie, czy o kilku latach kopania się po czole w wykonaniu Kessiego? :) No właśnie. Więc czytanie ze zrozumieniem.
Ja nie mam nic przeciwko poczekaniu rok na piłkarza (choć uważam, że w związku z tym cena za Tonalego jest wygórowana, bo tyle - w sumie około 30 mln - to się powinno płacić za piłkarza do składu na już), ale tu padł przykład Kessiego. Dlatego napisałem, że Kessie trafił na dobry okres, przez co poczekaliśmy na jego formę kilka lat. W żadnym klubie z topu nikt by na Francka tych paru sezonów nie czekał. Już po drugim nieudanym by poleciał, a u nas mógł odpalić dopiero w 2020 roku.
0
Carlo88
Carlo88
15 czerwca 2021, 16:56
Nawiązuje do sytuacji Tonaliego, nie Kessiego bo generalnie to chyba tego tyczy dyskusja? zatem, skoro piszesz, że nie chodzi Ci o jeden kiepski sezon tylko kilka, to skąd takie negatywne nastawienie względem Sandro? :)
1
Master of AC Milan
16 czerwca 2021, 06:57
Wykup Sandro to mus, chłopak się rozkręcił, słaba jesień ale wiosna już przyzwoita lub nawet dobra, widać talent i ewidentnie walczy i z meczu na mecz jest progres.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
15 czerwca 2021, 07:37
Wg francuskich mediów Milan ustalił status Theo jako "nie na sprzedaż". Choć wydaje mi się, że gdyby na stole pojawiła się oferta 70+ mln, to każdy rozsądny człowiek by nad nią przysiadł i się zastanowił.
2
Gol
Gol
15 czerwca 2021, 08:17
A ja bym się mimo wszystko w tym momencie nie zastanawiał nawet nad ofertą rzędu 70 mln, nie dlatego, że uważam tą kwotę za zbyt małą za Theo, ale dlatego, że przy odejściu Donnarummy, niepewnym losie Calhanoglu, Diaza czy Castillejo, dodatkowo sporo zawodników wypożyczonych jak Meite czy Dalot nie zostaną najprawdopodobniej wykupieni, będzie tyle roszad w zespole, że może to wprowadzić w drużynie spory chaos, zwłaszcza na początku.
8
Gianni Rivera
Gianni Rivera
15 czerwca 2021, 09:42
Ależ ja się z tym zgadzam. Tyle tylko, że to biznes. Kusząca oferta może skusić każdego. :) Ja ogólnie bym kręgosłupa drużyny nie dotykał, ale cóż, nie od nas to zależy.
0
Woolfik92
Woolfik92
15 czerwca 2021, 10:04
Theo ma nadal sporo brakow, gdyby byl takim koksem jak go widza kibice Milanu, to w reprezentacji gralby chociazby na lawce. Za 70mln sprzedalbym bez zastanowienia, ale 50mln lub mniej do odrzucenia. Ciezko sprowadzic kogos lepszego w tej cenie. No i przy okazji rekompensuje nieudolnych skrzydlowych. Ma bardzo dobre liczby z przodu, gdzie Rebic, Salemakers, Castillejo i Leao wypadaja przy Theo mizernie, a przeciez moga grac bardziej ofensywnie.
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
15 czerwca 2021, 10:30
Serio Rebić wygląda blado? 11 bramek i 7 asyst w Serie A, rozgrywając niecałe 1800 minut (w tym wiele spotkań nie na swojej pozycji). Theo 7 bramek i 6 asyst w Serie A, rozgrywając przy tym prawie 3000 minut, cały czas, oczywiście, na swojej pozycji.
Naturalnie Theo jak na bocznego obrońcę wyniki ma świetne, ale nie zakłamujmy rzeczywistości na rzecz Francuza. Gdyby Rebić utrzymał średnią, a miał tyle minut co Theo, to na leciutko złapałby double-double i zaliczył 20+ bramek.
0
jarek2572
jarek2572
14 czerwca 2021, 23:07
Nie znam, ale mimo to wolę niz Firpo.
0
Spori
Spori
14 czerwca 2021, 22:07
Gudmundsson syn Gudmunda
8
Seca
Seca
15 czerwca 2021, 06:13
ku**a padlem :D
0
ósmy
ósmy
14 czerwca 2021, 21:55
Marchetti ze Sky Sports z kolei informuje o zainteresowaniu Edinem Dźeko.
0
Vol'jin
Vol'jin
14 czerwca 2021, 22:41
7,5 mln pensji już na starcie odpada + odstepne

prędzej to może być wymiana Caldara-Cristante po 15 mln
6
Jachu1899
Jachu1899
14 czerwca 2021, 19:27
Czyli Firpo 1 skład, Gudmunson rezerwa a Theo out ^^
0
inzaghi67
inzaghi67
14 czerwca 2021, 18:56
oczekiwania vs rzeczywistość
0
Master of AC Milan
14 czerwca 2021, 16:33
Wiem że to temat o LO ale może dałoby wyciągnąć Hlozka ze Sparty Pragi i Girouda. Albo tego Schika. Choć kandydatura Azoumona też wydaję się być ciekawa. Co o tym myślicie?
1
DragonAC
DragonAC
14 czerwca 2021, 16:05
wczoraj podobała mi się gra Dumfriesa co Gość chodził po prawej to głowa mała kiedyś tam było głośnio o nim
1
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
14 czerwca 2021, 16:09
Z Calabria na prawej nie ma szans ze go sciagniemy.
0
ósmy
ósmy
14 czerwca 2021, 16:39
Dumfries to podopieczny Mino Raioli.
2
DragonAC
DragonAC
14 czerwca 2021, 16:45
to odpada zero interesów z ta sawina
6
filipacm
filipacm
14 czerwca 2021, 22:23
może i szum robi, ale gorzej ze skutecznością, taki holenderski Vinicius, w Milanie strasznie by mnie irytował
0
Cuchillo
Cuchillo
14 czerwca 2021, 15:51
Jeśli Leao odejdzie chciałbym, żeby przyszedł Kramarić. W poprzednim sezonie Bundesligi 28 meczów 20 goli 6 asyst. Oczywiście jest to napastnik, ale może też z powodzeniem grać jako bramkostrzelny ŚPO w systemie 4-2-3-1. Kontrakt kończy mu się za rok. Możliwe, że 15-20mln ich przekona.Uwielbiam go i nie mam wątpliwości, że byłby naszym de facto głównym napadziorem, bo nie wiadomo co ze zdrowiem Zlatana.
Edytowano dnia: 14 czerwca 2021, 15:52
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
14 czerwca 2021, 14:26
Czytam Gudmundsson, flashback z meczu z Islandią, mówię sobie wchodzę, na bank będzie nawiązanie do tekstów Szpaka. Nie zawiodłem się.
18
TR3V0R
TR3V0R
14 czerwca 2021, 14:44
zawsze można na nas liczyć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
7
hyrus13
hyrus13
14 czerwca 2021, 14:54
I patrz ile wszyscy mają frajdy. Ja właśnie pana Darka uwielbiam za takie rzeczy. Za takie pozytywne oderwanie od rzeczywistości. No i ten genialny głos.
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
14 czerwca 2021, 14:57
hyrus - Szpaku w formie to był top. A, że demencja nie pomaga no to babole sadzi, ale i tak każdy sympatię do niego ma.

Aha nie wiem czy wspominałem, ale wieczorem jest benefis poświęcony Kazimierzowi Górskiemu a to najważniejsze.
9
Jaca23
14 czerwca 2021, 15:00
Szpaku już rzeczywiście nie domaga. W Kanale Sportowym też niezła beczka z niego była. Obojętnie czy był temat Ekstraklasy czy Serie A, to on: "a zobaczmy na taki Bayern Roberta Lewandowskiego" XDD
9
hyrus13
hyrus13
14 czerwca 2021, 15:39
Domaga czy nie domaga, to jest cały czas lepszy od śmieszków z kanału sportowego. Prawda jest taka, że on jest żyjącą legendą, a o nich za tydzień nikt nie będzie pamiętał. No może Stano pożyje w ludzkiej świadomości z miesiąc. Pol ma aparycję wiejskiego głupka, Smokowski po odejściu z C+ jest cieniem samego siebie, a na Borka to mi szkoda klawiatury.
12
grzesiekpl88
grzesiekpl88
14 czerwca 2021, 17:57
Hyrus - ale Marcin daje rade :)
1
Dusiek
Dusiek
15 czerwca 2021, 07:36
Pan Dariusz to żywa legenda i jeszcze za nim kiedyś zatęsknimy. Pan Jacek Laskowski powinien być następny w kolejce po panu Szpakowskim do komentowania, bo jakoś Mati Borek mnie nie przekonuje. Kiedys na nSport był taki świetny komentator - Wojciech Jagoda. Co chlop ma głos i wiedzę o futbolu to głowa mała. Szkoda, że gdzieś tam zniknął.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
14 czerwca 2021, 13:44
Dawać Wijndala z AZ Alkmar ?
0
wielki prostownik
14 czerwca 2021, 14:45
Dokładnie. Wariat na LO.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
14 czerwca 2021, 14:54
Choć przeglądnąłem jakieś filmiki, skróty z nim i jeśli byłby dostępny za 5 baniek to ani bym sie nie zastanawiał
0
Jaca23
14 czerwca 2021, 15:01
Zawsze był problem z LO, bo było ich po prostu niewiele na dobrym poziomie, obecnie jest w czym wybierać. Mam nadzieję jednak, że my szukamy tylko zmiennika, bo klasowego LO już mamy.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
14 czerwca 2021, 15:09
Ja trochę nie uważam Theo za piłkarza którego nie byłbym w stanie poświęcić. za kwote 50/60+ przy założeniu że takigo w/w holendra mamy za 20 baniek to poważnie bym sie zastanowił nad transferem
1
Rossu
Rossu
14 czerwca 2021, 16:15
Wijndal to powinien być pierwszy kandydat do zastąpienia Theo.
1
Olli666
Olli666
14 czerwca 2021, 13:35
To ilu my chcemy mieć tych LO?
Theo, dalot, firpo, Gudmundsson trochę nielogiczne są te newsy transferowe. Nawet jeśli prawda by bulo ze theo odejdzie i dalot przyjdzie na PO to nikt nie powie ze kupimy w jednym okienku 3 bocznych obrońców w jednym okienku jak tak naprawdę nie potrzebujemy tam aż takiego przetasowania. Inne pozycje są ważniejsze do wzmocnienia. Jak np. 1/2 n 1pp 1/2spo 1/2sp 1/2lo/po ewentualnie 1so,
Moim zdaniem Nie przemodelujemy aż tak składu wiec tego newsy są trochę wyssane z palca.
0
Nesta_13
Nesta_13
14 czerwca 2021, 13:40
Dalot będzie zmiennikiem Calabrii na PO. Na LO zostanie Theo + pewnie przyjdzie jeden z dwójki Firpo/Islandczyk.
5
Von Strauss
Von Strauss
14 czerwca 2021, 13:42
Jeśli Theo odszedłby to mamy Firpo i Gudmundssona na lewej i Calabrię i Dalota na prawej.Teoretycznie przy transferze za 60 mln mamy - 18 Firpo, 5 Gud, 20 Dalot - 43 mln, co daje 17 mln na inne transfery. Czy warto? Nie mi oceniać, nie widziałem żadnego z tej 2 na lewej.
0
paweł_piotr
paweł_piotr
14 czerwca 2021, 13:49
Tak jak napisałeś to tylko newsy/ploteczki. Mogą przyglądać i interesować się wieloma zawodnikami na jedną pozycję.
1
Jaca23
14 czerwca 2021, 14:58
Von Strauss

Jeśli nawet sprzedalibyśmy Theo, to Maldini na pewno nie kupi całej trójki od razu. Dalot i Firpo pójdą na wypożyczenia z opcją i w sumie bardzo dobrze.
0
grayman88
grayman88
14 czerwca 2021, 21:43
Nie rozumiem zdziwienia faktem ze klub może obserwować kilku zawodników i oceniać ich koszt
1
Mormarx
Mormarx
14 czerwca 2021, 13:30
A jak zwać się będzie syn Gudmundssona? Gudmundssonson?
12
Von Strauss
Von Strauss
14 czerwca 2021, 13:32
Gabrielson xD od imienia :p
3
TR3V0R
TR3V0R
14 czerwca 2021, 13:22
Czy to dobrze znany nam wszystkim Gudmundsson syn Gudmundsa?
3
Von Strauss
Von Strauss
14 czerwca 2021, 13:29
Nie, ten to szwed, syn Gudmundsa to Islandczyk xD
2
DaRo_7
DaRo_7
14 czerwca 2021, 13:14
Nigdy go nie widziałem, po nazwach drużyn, które są nim rzekomo zainteresowane to mógłby być niezły. Tylko może to być gra menagera :P
Skupmy się lepiej na tym Firpo :)
2
Milanboy
Milanboy
14 czerwca 2021, 13:07
To jeszcze Gunnarsona syna Gunnara pozyskać.
8
nrt2
nrt2
14 czerwca 2021, 12:59
Gudmundsson syn Gudmunda?
16
zolwik9
zolwik9
14 czerwca 2021, 12:58
Gudmundsson syn Gudmundssona.
6
Tairens
Tairens
14 czerwca 2021, 13:00
Syn Gudmundsa! :D Dlatego GundumunsSON :D
3
Milanboy
Milanboy
14 czerwca 2021, 13:05
Gunnarson syn gunnara
1
Tomasz Czwartek
Tomasz Czwartek
14 czerwca 2021, 13:07
Nie prawda, nie zmienił naziwska po urodzeniu, to tak nie działa

głupole jesteście że tak myślicie
2
Von Strauss
Von Strauss
14 czerwca 2021, 13:31
W Szwecji nazwiska patronimiczne są już utrwalone, zatem ojciec, syn, wnuk będą mieli takie same. Natomiast na Islandii nazwisko patronimiczne tworzy się tak jak koledzy wyżej - syn Gudmundsa - Gundmundsson, syn Gabriela - Gabrielson.
1
Chalski
Chalski
14 czerwca 2021, 15:38
To jak będzie polak emigrant Janusz, to będzie Januszson? :D
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się