SCUDETTO


CdS: Brescia stawia ultimatum w sprawie transferu Tonalego. Transakcja grozi niepowodzeniem

16 czerwca 2021, 10:38, Redakcja Aktualności
CdS: Brescia stawia ultimatum w sprawie transferu Tonalego. Transakcja grozi niepowodzeniem

Środowe wydanie Corriere dello Sport informuje, iż negocjacje w sprawie sprowadzenia Sandro Tonalego na stałe do Milanu stoją pod znakiem zapytania. Massimo Cellino, prezes Brescii postawił Milanowi ultimatum: albo zostanie aktywowana opcja kupna za 15 mln euro plus 10 mln euro premii, albo transakcja nie dojdzie do skutku. Cellino dodatkowo poinformował, że znalazł się również inny klub zainteresowany zakontraktowaniem młodego pomocnika (za wspomniane wcześniej kwoty).

Paolo Maldini i Frederic Massara chcą zatrzymać Sandro Tonalego w Milanie, ale osoby kontrolujące finanse z ramienia funduszu Elliott chcą uzyskać zniżkę. Z kolei Brescia nie chce słyszeć o obniżce wymagań finansowych, stąd zapowiadają się dłuższe negocjacje w celu osiągnięcia ostatecznego porozumienia...



81 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
karp_fso
karp_fso
16 czerwca 2021, 23:28
Ten inny klub to oczywiście Juve XD
1
jasiom22
jasiom22
16 czerwca 2021, 23:25
A moze odkupic Locatellego? A nie... Milan zapomniał wpisac klauzuli
odkupu jak wywalali 20-letni talent.

Nie gadać tylko zapłacic to na co sie omowili, Tonali powinien zostać.
Edytowano dnia: 16 czerwca 2021, 23:26
0
patoo_07
patoo_07
16 czerwca 2021, 14:16
Ktoś coś znalazł nowego w mediach? póki co temat chyba trochę ucichł. Tak jak wczoraj co chwilę coś się pojawiało, tak dzisiaj względny spokój.
0
kamilus
kamilus
16 czerwca 2021, 14:25
Najnowsze informacje mówią o tym, że dziś mają się toczyć kolejne rozmowy w celu osiągnięcia porozumienia: https://sempremilan.com/mn-milan-will-hold-new-talks-with-brescia-today-to-solve-tonali-dilemma

I że, naturalnie, panuje optymizm. :)
2
Oregano
Oregano
16 czerwca 2021, 14:02
Koniec końców bedzie happy end. Co do ceny to bdb ze sie targuja o kazdy milion bo ustalenia z zeszlego roku nie przelozyly sie na rzeczywistosc i Tonali z miejsca nie podniosl poziomu pomocy.
0
matten
matten
16 czerwca 2021, 13:03
Moim zdaniem powinno się go wykupić. Ubiegły sezon miał przeciętny, ale przecież od początku był rozpatrywany jako piłkarz rozwojowy, a nie wzmocnienie na już. Poza tym zapłaciliśmy za wypożyczenie 10 mln i głupio byłoby stracić te pieniądze. Mam nadzieję, że obie strony się dogadają, bo Tonali ma papiery, aby być w przyszłości podporą zespołu.
0
flaqu666
flaqu666
16 czerwca 2021, 12:57
Hahahahhahahahaha.....czekać na oficjalne info i z przymrużeniem oka traktować te wszystkie newsy...ciekawe co jeszcze będzie się działo w sprawie Giroud
0
TR3V0R
TR3V0R
16 czerwca 2021, 13:50
pies nie będzie chciał wyjeżdżać do Włoch...
0
Margiorno
Margiorno
16 czerwca 2021, 12:42
Żeby z Tonalim nie było jak z Pirlo, który grał w Bresci, był kibicem Interu i po krótkiej przygodzie z Interem poszedł do Milanu.
1
16 czerwca 2021, 12:02
Uważam, że te wszystkie niepewności i potencjalne roszady biorą się z sytuacji z Hakanem.

Brak podpisu Turka powoduje, że zarząd nie wie czy będzie musiał jeszcze szukać trequartisty czy może skupić się tylko na pozostałych wzmocnieniach, więc asekuracyjnie kombinuje jak obniżyć koszty gdzie się da zanim się Calhanoglu określi.
2
Lomaxini
Lomaxini
16 czerwca 2021, 11:40
Zaraz i Tomori sie wysypie bo jednak chcą zejsć do 25 mln
1
marcinomilano
marcinomilano
16 czerwca 2021, 11:43
Jakieś źródło? Czy to ironia? Bo z Tomorim podobno wszystko już załatwione
0
kamilus
kamilus
16 czerwca 2021, 11:45
Akurat przed chwilą pojawiła się plotka potwierdzająca wykup Tomoriego: https://sempremilan.com/sky-milan-could-announce-tomori-signing-from-chelsea-this-week-the-details

I nie ma się co dziwić, bo to gracz, który grał świetnie i prawdopodobnie będzie naszym podstawowym stoperem w przyszłym sezonie (i dodatkowo zdejmuje nóż z gardła Maldiniego przy negocjacji nowej umowy z Romagnolim).
0
Lomaxini
Lomaxini
16 czerwca 2021, 11:48
Nie no ironizuje z tego, że oficjalny komunikat codziennie ma być następnego dnia albo w następnym tygodniu
5
TR3V0R
TR3V0R
16 czerwca 2021, 11:38
czyli po staremu. Niby wszystko już dogadane i zaraz będzie oficjalka, a tu nagle okazuje się że nic nie jest ustalone i prawdopodobnie nie zakończy się to powodzeniem. Miał być podobno Olzer włączony w transakcje i teraz co? Nie wiem czy mamy na tyle duże fundusze żeby płacić za niego tyle ile chce Brescia. Liczyłem że uda się właśnie oddać im jakiegoś piłkarza w celu zmniejszenia ceny. Zobaczymy jak to się skończy, ale nie wiem czy nie lepiej byłoby skupić się na tym Kamarze z Marsylii
1
hyrus13
hyrus13
16 czerwca 2021, 11:44
Awans do LM miał nam odblokować transfery tymczasem wygląda, że je zablokował i mamy jeszcze mniej pieniędzy niż w ostatnich latach.
3
kamilus
kamilus
16 czerwca 2021, 11:46
@hyrus13
Już po zeszłorocznym okienku powinno się patrzeć z przymrużeniem oka na wszystkie informacji dotyczące transferów, zarówno pod kątem wydawanych sum, jak i nazwisk, bo prawie nic się z tego nie sprawdza. I czekać na oficjalne informacje, bo tylko te są wiążące.
1
savic81
savic81
16 czerwca 2021, 11:32
to juz pilkarz nie ma nic do gadania gdzie chce grac? Przeciez on chce u nas rozwijac swoja kariere, tak przynajmniej mowil.
0
hyrus13
hyrus13
16 czerwca 2021, 11:42
I dlatego Brescia wspaniałomyślnie zgodzi się na gorsze warunki
niż te, które ustalono rok temu.
0
malaka1995
malaka1995
16 czerwca 2021, 11:48
Ja też chce!!!!!!
1
Duch
Duch
16 czerwca 2021, 11:30
Jak Milan go nie wykupi to na 90% powtórzy się scenariusz z Locatellim, będzie żal - bo Tonali już jest na dobrym poziomie, a będzie kotem, nie mam wątpliwości! Jak ktoś tego nie widzi, to .. się dziwie.
"W końcu Pirlo w jego wieku nie był gwiazdą wielkiego Milanu, tylko ogrywał się na wypożyczeniu w Regginie. A Gattuso w analogicznym okresie kariery występował w Salernitanie."
Fajny cytat z artykułu newonce:
https://newonce.sport/artykul/mit-o-nowym-pirlo-sandro-tonali-czyli-naciagana-historia-ktora-dobrze-brzmi
Edytowano dnia: 16 czerwca 2021, 11:30
5
Von Strauss
Von Strauss
16 czerwca 2021, 11:44
Czy ja wiem? Tonali jest fanem Milanu. Ma rok kontraktu. Może za rok, jako wolny zawodnik podpisać kontrakt z Milanem. Brescia nie posadzi go na ławkę, bo przydałby im się w walce o awans. Więc Celino może mieć trochę gorszą pozycję negocjacyjną, zależnie od woli Sandro.

Tak btw. uważam, że Locatelli to taka sama albo większa menda niż Gigio. Dlaczego? "It’s a dream to linked with Juventus" I to powiedział chłopak, który strzelając bramkę Juventusowi w superpucharze cieszył się jak dziecko i się popłakał. Który jest wychowankiem Milanu (i Atalanty.) I tak, zarząd potraktował go nie źle. Ale to właśnie sprzedaż do Sass pozwoliła mu się rozwinąć.
3
Duch
Duch
16 czerwca 2021, 12:00
"Może za rok, jako wolny zawodnik podpisać kontrakt z Milanem." - wydaje się to bardzo ryzykowna strategia. Realny jest scenariusz, że po dobrym sezonie i może kilku meczach w kadrze, zgłosi się Chelsea, Borussia, czy inna drużyna z 3-4 mln kontraktem i skończą się sentymenty. Nie chce gdybać, wierzę w niego i mam nadzieje, że zostanie. Podobnie mam z Pobegą. Czuje, że będzie mocny. Mięśnie i siła w środku pola wielokrotnie się przydają w trudnych momentach. Kto gra w piłkę ten wie :)
0
Von Strauss
Von Strauss
16 czerwca 2021, 12:14
"Kilku meczach w kadrze" - póki co wystąpił w hitowych spotkaniach z Lichtensteinem, Bośnią i Armenią. I jednym towarzyskim z potęgą nadbałtycką - Estonią. W tym momencie jest graczem U-21 i przed nim są tacy gracze jak Cristante czy Pessina. Musiałby grać spotkania od deski do deski by się rozwinąć i grać w reprze - a u nas to jest niemożliwe. A czy jest sens płacić dodatkowe 15(+10 mln/Olzer+Colombo - zależnie od ustaleń) za rezerwowego albo za zawodnika, który zaraz i tak poszedłby na wypożyczenie? Chyba w klubie wiedzą jaka jest wycena i przydatność zawodnika.
0
malaka1995
malaka1995
16 czerwca 2021, 11:17
Jezu czemu tu każdy nad nim tak płacze, gość pokazał mniej niż krunic, z tym że krunic kosztował 8 baniek a ten pan ? Kupić i trzymać że a nóż kiedyś tam może wypali ? Może to nie jest klub dla niego, może Pioli nie ma podejścia ? Widziałem go w bresci jak rzucał świetne piłki a u nas ? U nas nic… jakby miał zakaz podawać dalej niż 2 metry do tyłu, niech już się oni zastanowią czy oby mają napewno pomysł na tego chłopaka a jak nie to aufiderzejn
1
marcinomilano
marcinomilano
16 czerwca 2021, 11:22
Wybacz, ale to trzeba na prawdę nie ogarniać piłki, żeby nie zauważać różnic między grą Krunića i Tonaliego, w tym jak poruszają się po boisku i jak operują piłką.

I jak coś, to Krunić ma 27 lat i nie wespnie się wyżej niż poziom ligowego średniaka, a Tonali ma 21 lat i gwarantuję Ci, że będzie dużo lepszym piłkarzem niż Krunić.
Edytowano dnia: 16 czerwca 2021, 11:23
13
kamilus
kamilus
16 czerwca 2021, 11:27
Problem z transferem Tonalego to nie jest kwestia "czy potencjał Sandro jest wart 15 mln", ale "czy potencjał Sandro jest wart 15 mln w sytuacji, gdy mamy sporo pozycji do wzmocnienia, a budżet klubu nie jest nieograniczony".

Stąd też nie powinno się tego rozpatrywać tylko w kontekście jakości Włocha, bo gdyby Milan miał mniej wzmocnień do zrobienia, to Sandro zapewne dawno zostałby wykupiony.
0
Arlen
Arlen
16 czerwca 2021, 11:40
@kamilus tylko tutaj dochodzi kolejna kwestia, że już wydaliśmy 10 mln euro na wypożyczenie. Nie wykupienie Tonaliego (abstrahując od jego formy, chociaż ja jestem jego fanem i uważam, że grał dobrze) oznacza wywalenie 10 mln w błoto. Odkąd odszedł Leonardo skończyliśmy z nieprzemyślanym wyrzucaniem gotówki i robimy rozsądne ruchy transferowe. Brak wykupu Tonaliego jest zaprzeczeniem tej rozsądnej polityki. Już bym wolał nawet, żeby Samu dalej grał w Milanie niż byśmy mieli oddać Sandro za nic
5
marcinomilano
marcinomilano
16 czerwca 2021, 11:42
Jasne, jest to problem, ale z drugiej strony, potrzebujemy 3 w miarę solidnych środkowych pomocników do gry na 3 frontach, więc możemy wziąć Tonaliego, za te 15 mln płatne teraz, lub wypożyczyć jakiegoś zawodnika z opcją wykupu, tak jak zrobiliśmy z Meite. Generalnie zgadzam się z Tobą w zupełności i dlatego tak często podkreślam, że bardzo dobrze byłoby przedłużyć Hakana, bo to byłaby dla nas ogromna oszczędność. Oczywiście nic nie jest zerojedynkowe, aktualna sytuacja zdrowotna Zlatana też na pewno rzutuje na ruchy transferowe zarządu, bo zaraz może się okazać, że będzie problem z napastnikami. Jednak mimo wszystko uważam, że lepiej byłoby dogadać się z Brescią o jakąś odroczoną płatność, tak jak to miało być na początku, i wykupić Tonaliego, bo z dużym prawdopodobieństwem będziemy żałować tego, że go wypuściliśmy.
1
kamilus
kamilus
16 czerwca 2021, 11:50
@Arlen
"Straciłem dotychczas 10 mln na inwestycji, więc potrzebując pieniędzy na inne obszary życia wydam jeszcze 15 mln z nadzieją, że mi się zwróci w bliżej nieokreślonej przyszłości".

W takim podejściu nie ma "za grosz" rozsądku.

@marcinomilano
Pełna zgoda odnośnie Hakana, bo moim zdaniem to on obecnie blokuje nam jakiekolwiek decyzje odnośnie mercato i kto wie, czy gdyby on już z nami przedłużył swój kontrakt, to i Tonali byłby już pełnoprawnym graczem Milanu.
0
malaka1995
malaka1995
16 czerwca 2021, 12:00
@marcinomilano tak tak to tylko przykład z kruniciem ale Twoje teorie że piłkarz mający 27 lat nie wrośnie się wyżej są conajmniej żałosne. Przykład ? Kjaer, taki obrońca co przyszedł z atalanty gdzie siedział na ławce. Kojarzysz może ? A najlepiej to wydawać po 35 baniek na gości co kopią się po głowach a następnie płakać że nie ma kto grać. Przykład ? Leao i właśnie Sandro. Jak chcą to niech go kupią ale wnosić to on nic nie wnosi, a Ci co mówią że miał jakieś dobre mecze to niewiem czyje mecze oglądali bo napewno nie Milanu. Lubię takich ślepo wierzących i zapatrzonych jak w obrazek, wystarczy że gosciu 2 razy celnie poda na dwa metry i już zagrał świetną cześć sezonu.
A Tonali to rzeczywiście porusza się jak ryba w wodzie, Bennacer wciąga go …., głupie faule i zero rozegrania piłki. Niewiem naprawdę czyje Ty mecze oglądasz. Wierzcie w swojego Sandro wierzcie. Tak jak wieszaliscie psy na mnie gdy mówiłem że przyjdzie Tomori i usadzi kapitana na ławce :) lubicie wierzyć w piłkarzy którzy nic nie wnoszą, ale są młodymi Włochami i co by nie było to są najlepsi
Edytowano dnia: 16 czerwca 2021, 12:12
1
marcinomilano
marcinomilano
16 czerwca 2021, 12:38
Kjaer - środkowy obrońca, zawodnik który nabierał doświadczenia w połowie Europy i w każdym klubie pełnił znaczącą rolę, jeszcze przed transferem do Atalanty był pewnym punktem i podstawowym obrońcą w Sevilli, później miał kłopoty z kontuzjami.

Krunić - środkowy pomocnik, kupiony ze spadającego z Serie A Empoli, do tej pory grający jedynie ogony, elektryczny, z jednorazowymi przebłyskami.

Kolejne niezłe porównanie. Oczywiście nie jestem alfą i omegą, ba, nawet nie jestem ekspertem i może za 2-3 lata dostanę w ryj od Krunića, który nagle wskoczy poziomem o 5 półek wzwyż, a ja zamontuję sobie jego ołtarzyk w domu. Jednak uważam, że z dużym prawdopodobieństwem, zostanie na swoim poziomie. W Milanie raczej nie będzie dostawał dużej ilości szans na występy, więc raczej nie będzie mógł kreować dalej swojego potencjału. A jeśli jesteś pewny, że Bennacer "wciąga Tonaliego nosem", to chyba nie widziałeś wielu meczów Ismy w tym sezonie i to chyba nie ja jestem tą osobą zapatrzoną w zawodnika jak w obrazek. I nie interpretuj źle moich słów jak coś, wcale nie uważam, że Bennacer to gorszy piłkarz.
Edytowano dnia: 16 czerwca 2021, 12:40
0
malaka1995
malaka1995
16 czerwca 2021, 13:51
Tylko że Bennacer zmagał się z kontuzjami większość sezonu a Pioli i tak wolał postawić na chorego Bennacera niż zdrowego Sandro który nic nie wnosił pozytywnego do gry
0
marcinomilano
marcinomilano
16 czerwca 2021, 14:25
To akurat nieprawda, kiedy niby tak robił?
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
16 czerwca 2021, 11:15
Jak go nie wykupią to bédziemy jakimiś łosiami, rozkręca się i trzeba wykupić!
0
Corsa
Moderator Corsa
16 czerwca 2021, 11:05
Niby już wszystko było dogadane, dostaliśmy rabat, a tu jednak lipa. Te 10 baniek za wypożyczenie jest nie do przełknięcia, ale nie wyobrażam sobie żaby płacić jeszcze kolejnych 25 za takiego zawodnika. To nadal kot w worku, kompletnie nie wiadomo w którą stronę wystrzeli.

Bądźmy szczerzy, w całym sezonie Sandro najlepiej zaprezentował się tylko na okładkach, odbierając nagrodę "Golden Boy".
0
marcinomilano
marcinomilano
16 czerwca 2021, 11:14
Może i tak, ale za jeśli wierzyć mediom, to mogliśmy go mieć za 25 mln + Olzer, a to moim zdaniem dobra oferta. On nadal nie był złym graczem, nie za bardzo rozumiem, dlaczego wiele osób tutaj oczekuje od niego, żeby on z miejsca był do 1 składu. Moim zdaniem, jeśli go nie wykupimy, to popełnimy duży błąd. Jeśli on nie jest wart 25 mln, to czy Osimhen był wart 85 mln, albo Nicolas Pepe 80 mln?
Edytowano dnia: 16 czerwca 2021, 11:15
7
kamilus
kamilus
16 czerwca 2021, 11:24
"nie za bardzo rozumiem, dlaczego wiele osób tutaj oczekuje od niego, żeby on z miejsca był do 1 składu"

Milanu nie stać finansowo, by za 25 mln kupować graczy na ławkę. Odkąd Elliott na poważnie zajął się naprawą finansów klubu, to oczekuje od zarządu transferów graczy pokroju Bennacera, który kosztował relatywnie mało, a dużo dał zespołowi (nawet na początku swojej przygody w Milanie, gdy jeszcze popełniał sporo błędów, to miewał świetne momenty - a Tonali niestety miał takie do policzenia na palcach jednej ręki).
0
marcinomilano
marcinomilano
16 czerwca 2021, 11:47
Nie musisz mi tłumaczyć jak wygląda polityka transferowa Elliota. Przecież już na etapie dogadania Tonaliego było wiadomo, że nie będzie grał w 1 składzie. Czemu więc już wtedy zgodzili się na opłatę 10 mln za wypożyczenie i sprowadzili gracza, który miał być 1 zmiennikiem duetu Kessie/Bennacer, jeśli tak jak mówisz, nie stać nas na kupowanie za 25 mln graczy na ławkę? Na tamtym etapie to w ogóle było 35 mln. Wszystko sprowadza się do "plusvalency", dlatego zaczęli kombinować z obniżką i zmianą sposobu finansowania tego transferu. Po prostu może być tak, że przeciągnęliśmy strunę, a Cellino nie zalicza się do osób nazbyt cierpliwych, wystarczy spojrzeć na jego doświadczeniu w zmienianiu trenerów.
Edytowano dnia: 16 czerwca 2021, 11:48
2
kamilus
kamilus
16 czerwca 2021, 11:52
Maldini prawdopodobnie spodziewał się, że Tonali będzie grał na poziomie z Brescii, czyli potencjalnie byłby w stanie zastąpić Bennacera po jego ewentualnej sprzedaży (pamiętajmy, że wciąż, chyba do 1. lipca, ma klauzulę 50 mln). Ale póki co nie spełnia pokładanych w nim nadziei. Na dodatek Gigio pokrzyżował nam plany transferowe (konieczność wyłożenia dodatkowych 13 mln), a może się okazać, że i przez Hakana będzie trzeba szukać dodatkowych pieniędzy w budżecie.
0
marcinomilano
marcinomilano
16 czerwca 2021, 12:43
Z Gigio zgodzę się, ale tylko w perspektywie bilansu transferowego z tego sezonu, bo tak naprawdę to te 13 mln za Maignana, plus ~5 mln brutto za ten sezon, to łącznie mniej niż wynosiłaby jedna pensja dla Gigio. Ale w kontekście wspomnianej przeze mnie plusvalenzy to tak, Gigio w tym aspekcie nieco pokrzyżował nam plany, bo to jednak 13 mln wydatku przy zerze wpływów do budżetu, a to jest istotne chociażby w kontekście FFP.
0
kamilus
kamilus
16 czerwca 2021, 12:51
Tylko zwróć uwagę, że my nie możemy utrzymać budżetu z poprzedniego roku, bo ten prognozowany jest na zamknięcie w wysokości -100 mln. A Elliott chce zrobić z Milanu klub "niezależny finansowo", czyli musimy jeszcze bardziej zmniejszać wydatki.
0
marcinomilano
marcinomilano
16 czerwca 2021, 11:02
Mmm i te wszystkie grafiki z Tonalim jak do nas przychodził w zeszłym sezonie :)

Generalnie jeśli go nie wykupimy to będę bardzo zawiedziony i uważam, że byłaby to spora porażka zarządu. Z drugiej strony, wczoraj mówiło się, że Cellino zgodziły się na 10 mln płatne w gotówce, ale oprócz Olzera chciałby jeszcze Colombo. Dzisiaj z kolei ta informacja. Więc podchodziłbym do tego z dystansem.
Edytowano dnia: 16 czerwca 2021, 11:05
6
patoo_07
patoo_07
16 czerwca 2021, 11:02
No to nieźle się dogadali. Wychodzi na to, że Olzery, Colomby i inne juniory, to była plota. Według mnie powinni wykładać kasę i tyle.
0
Rocker
Rocker
16 czerwca 2021, 11:20
A może to to jest plota?
0
hyrus13
hyrus13
16 czerwca 2021, 11:02
Tak jak nie podobało mi się jak próbowano negocjować z Milanem w sprawie Bakki tak nie podoba mi się to co teraz robimy. Jeśli było coś ustalone to się tego trzymajmy. Tutaj Milan jest na musiku, bo zapłaciliśmy już sporo kasy za chłopaka i Brescia nie ma żadnego interesu w tym, żeby dawać nam obniżkę. Skończy się tak, że Tonali pójdzie gdzie indziej, a my jeszcze będziemy mieć do kupienia kolejnego środkowego pomocnika. Do tego w dalszym ciągu nie wiemy co zdecyduje nasza 10, bo pan się chce zareklamować na turnieju, a my grzecznie czekamy.

Ja wiem, że to nawet nie jest początek mercato, ale na ten moment wygląda to żałośnie. Chcemy ściągnąć w ramach wolnego transferu gościa, z którym jego klub przedłużył umowę w kwietniu, puszczamy za darmo bramkarza wartego kilkadziesiąt milionów euro, a teraz jesteśmy na dobrej drodze oddać zawodnika, którego usługi kosztowały nas grubo ponad 10 mln euro.

A i z tego co pamiętam awans do LM miał nam odblokować transfery, może nie te najwyższe, ale zawodników stanowiących realne wzmocnienie dla obecnej kadry.
Edytowano dnia: 16 czerwca 2021, 11:03
4
Von Strauss
Von Strauss
16 czerwca 2021, 11:23
Tonali ma rok ważnego kontraktu z Brescią. I nie chce iść do innego klubu. Może się skończyć tak, że Celino będzie miał Tonaliego przez rok, a za rok przyjdzie za darmo.

Bo zainteresowani nim są ludzie z Jude..., Juventusu. Ale on sam nie jest tym kierunkiem zainteresowany.
0
hyrus13
hyrus13
16 czerwca 2021, 11:40
I dlatego z radością spędzi rok w Serie B. Zejdź na ziemię, to profesjonalista, który pójdzie grać do lepszej drużyny. Wydatek rzędu 15 mln + 10 ewentualnych bonusów to dla wielu klubów jak splunięcie więc napalanie się, że za rok przyjdzie za darmo jest niemądre.

PS. Czy Juventus zakładali jacyś żydowscy kupcy, że piszesz o nich Jude?
0
Von Strauss
Von Strauss
16 czerwca 2021, 12:04
W tym momencie żaden z klubów we Włoszech (prócz zapewne Piemonte Calcio) nie stać na to by robić zakupy za 25 mln na ławkę. Bo taki jest obecnie poziom Sandro. Inter musi pozyskać 100 mln, Napoli ma problem dogadać się z Insigne, a jak się nie dogadają, będą musieli łatać. Roma ma takiego jednego, Cristante się nazywa. Wątpię, żeby było ich stać by rozwijać drugiego. Ata;anta kupiłaby za 10 by sprzedać za 30 :) Jedynie Lazio pod Sarrisimo, ale też musieliby kogoś sprzedać. No i jest Piemonte, które chce Manuela L., Toliso i Pogbę. Sam Loca to koszt 40+ mln. Gdzie reszta? A Sandro natomiast tam nie chce iść.

Więc tu dużo zależy od woli Sandro. Bo Celino może być w dupie.

A o tym białoczarnym klubiku J z Turynu tak piszę, bo to od dwóch rzeczy - żydzi (bo byli znani z brania piłkarzy z wolnego kontraktu) i Judasza.
1
hyrus13
hyrus13
16 czerwca 2021, 12:25
"A o tym białoczarnym klubiku J z Turynu tak piszę, bo to od dwóch rzeczy - żydzi (bo byli znani z brania piłkarzy z wolnego kontraktu) i Judasza".

Musisz mieć niezły bajzel w głowie.
0
Von Strauss
Von Strauss
16 czerwca 2021, 12:39
Mniejszy niż Ty :]
0
Pan A.
Pan A.
16 czerwca 2021, 11:01
Ja wierzę w jego talent (albo właściwie chcę w niego wierzyć), ale po tym co zaprezentował w poprzednim sezonie, czyli w zasadzie nic, nie dziwię się, że ktoś tam "na górze" ma wątpliwości co do wydawanie wielkich pieniędzy na ten transfer.
2
FanACM
FanACM
16 czerwca 2021, 10:54
Kamilus lubi to :). A tak na serio to nie ma co się wczuwać za bardzo w wszystkie te doniesienia i sagi bo tu chodzi o klikalność wyświetlenia itp. Póki nie będzie oficjalnej informacji.
1
kamilus
kamilus
16 czerwca 2021, 10:58
Szczerze mówiąc to ja nie jestem ani przeciw Tonalemu, ani za, po prostu widzę sensowne argumenty po obu stronach tego "dylematu" transferowego. :)

I, ale to już tak osobiście, śmiać mi się chce z niektórych kibiców, co to od dawna pisali, że wykup Sandro to tylko formalność, bo pewnie tak samo myśleli o tym, że przedłużenie umów Gigio i Hakana to kwestia tylko awansu do LM. A życie, jak widać, jest zaskakujące, dlatego nie można wykluczać żadnego scenariusza.
1
Corsa
Moderator Corsa
16 czerwca 2021, 11:12
@kamilus, w kwestii Tonalego ogromnym argumentem jest to, że wyłożyliśmy za niego 10 milionów. Gdyby nie to, to pewnie już dawno zostałby odesłany pociągiem do Cellino, a tak zarząd jest w podbramkowej sytuacji i stara się z tego jakoś wybrnąć, ale finalnie nie mam cienia wątpliwości, że chłopak u nas zostanie.

Pytanie tylko na jakich warunkach :)
1
FanACM
FanACM
16 czerwca 2021, 11:27
Ja mam tak samo żartuję :) wiele okienek jeszcze za czasów Mistera X nauczyło mnie, że nic nie jest pewne do czasu oficjalnej informacji.
0
Von Strauss
Von Strauss
16 czerwca 2021, 11:28
A ja uważam, że może się skończyć odesłaniem Tonaliego do Celino i jego powrotem za rok z wolną kartą. Zwłaszcza, że podobno zastanawiamy się nad wypożyczeniem Bakayoko i Ceballosa. Gdybyśmy ściągnęli tę dwójkę (lub choćby 1) to Sandro nie będzie miał czasu do gry (a pamiętajcie, że on sam mówi, że jest bardziej jak Gattuso niż Pirlo).
0
kamilus
kamilus
16 czerwca 2021, 11:29
Zawsze lepiej stracić 10 niż 25 mln. :)
0
MrWercyngentoryx
MrWercyngentoryx
16 czerwca 2021, 10:53
O 12:05 mam pociąg z Mediolan Centrale do Bresci, mogę te 15 baniek podrzucić.
2
kamilus
kamilus
16 czerwca 2021, 10:58
A mógłbyś przy okazji podrzucić mi chociaż jedną? :P
1
MrWercyngentoryx
MrWercyngentoryx
16 czerwca 2021, 11:00
ale ja mam przesiadkę na Malediwach, także przykro mi.
1
ba_acm
ba_acm
16 czerwca 2021, 10:50
Paolo teraz:
UUU ale to nie do mnie tak, do mnie nie
2
Lomaxini
Lomaxini
16 czerwca 2021, 10:52
Chyba Cellino, trzeba pamiętać, że to świr
0
kamilus
kamilus
16 czerwca 2021, 10:59
Jeśli Cellino to świr, to jak byś określił ADL czy Cairo? :D
1
Lomaxini
Lomaxini
16 czerwca 2021, 11:01
Też świry, to ta sama półka jak inni: Preziosi czy Gaucci. Po prostu większość włoskich prezesów/prezydentów to świry
0
kusniak_22
kusniak_22
16 czerwca 2021, 10:46
Jaja jak go wypuścimy..
0
ibra45
ibra45
16 czerwca 2021, 10:44
Stracimy go i bedzie jak z locatellim :)
13
Lomaxini
Lomaxini
16 czerwca 2021, 10:44
Niech tylko go nie wypuszczają. Niech już zapłacą te 15 mln, to i tak lepiej niż początkowe 25.
2
Corsa
Moderator Corsa
16 czerwca 2021, 10:54
Zapłaciliśmy już 10 za wypożyczenie, teraz jeszcze 15 za kupno i 10 w bonusach. To daje 35 milionów.
2
kamilus
kamilus
16 czerwca 2021, 10:55
Łatwo powiedzieć z perspektywy kibica wydającego czyjeś pieniądze. :P
0
Lomaxini
Lomaxini
16 czerwca 2021, 10:59
A to nie doczytałem, czyli ta zniżka to była tylko plota
0
kamilus
kamilus
16 czerwca 2021, 11:01
Mi się wydaje, że zniżka z 15 + 10 mln na 10 mln + Olzer to nie plotka i faktycznie mieliśmy możliwość wykupu Sandro przy takich warunkach, tylko z niej - według plotek przez weto Elliotta - nie chcieliśmy skorzystać.
0
Lomaxini
Lomaxini
16 czerwca 2021, 11:04
Jeśli to prawda to według mnie jest to bardzo dziwna decyzja Elliotta
0
kamilus
kamilus
16 czerwca 2021, 11:11
Może dziwna, może nie - ja nawet nie próbuję tej decyzji analizować, bo jako zwykły "Kowalski" raczej nie będę w stanie zrozumieć decyzji osób obracających setkami milionów, albo nawet miliardami, euro.
0
Lomaxini
Lomaxini
16 czerwca 2021, 11:11
Ale zawsze można się pobawić xD
0
inzaghi67
inzaghi67
16 czerwca 2021, 10:41
podejrzewam że była dżentelmeńska umowa więc trochę ch*jowo teraz kombinować nad tą kwotą
2
kamilus
kamilus
16 czerwca 2021, 10:49
Nie ma żadnych dowodów na istnienie "dżentelmeńskiego porozumienia". Chyba, że takowy widziałeś, wtedy prośba o podanie linku.
1
hyrus13
hyrus13
16 czerwca 2021, 10:56
kamilus

No przecież to była oficjalna informacja, że wypożyczamy go za 10 mln z opcją wykupu za kolejne 15 plus jakieś dodatkowe elementy. Teraz kręcimy nosem na to co sami wynegocjowaliśmy.
2
KKP19
KKP19
16 czerwca 2021, 11:00
@kamilus
Czyli z tego wychodzi, ze Maldini mający redukować finanse sypnąl tak o 10 mln za roczne wypożyczenie?

Też mi się wydaje, że było info, że opcja wykupu po to, by rozliczany był transfer w kolejnym okresie FFP.
Ale linku nie mam więc nie potwierdzę
Edytowano dnia: 16 czerwca 2021, 11:02
1
kamilus
kamilus
16 czerwca 2021, 11:08
@hyrus13
Owszem, ale opcja wykupu to nie dżentelmeńska umowa, by z tego wykupu skorzystać. Przecież większość wypożyczeń z opcją kończy się tak, że zawodnicy wracają do swoich klubów i nikt z tego nie robi sensacji - jedynie w przypadku Tonalego kibice nie wiedząc czemu zaczęli pisać, że ta opcja to tak naprawdę zakamuflowany w dżentelmeńską umowę przymus. Ale żadne źródło o tym nie mówi.

@KKP19
Nie wiem czy zajmujesz się inwestowaniem, ale minimalizacja strat to jedna z najważniejszych kwestii. Owszem, jak ma się sporo pieniędzy do wydania, to można zaryzykować i liczyć na to, że inwestycja się zwróci w bliżej nieokreślonej przyszłości, ale jak się ich dużo nie ma i trzeba wydać na co innego (a Milan w najgorszym scenariuszu może mieć nawet kilkunastu graczy do pozyskania - lewa obrona, prawa obrona, 2 stoperów, pomocnik, 10, rezerwowa 10, 2 napastników, prawoskrzydłowy), to lepiej wycofać się wcześniej i stracić tylko 10 mln (a te 15, które byłyby przeznaczone na wykup, wydać na kogo innego), nie ryzykując straty 25 mln w przyszłości.
0
Eravier
Eravier
16 czerwca 2021, 11:29
@kamilus

Panie, to nie inwestowanie. To jest kasyno. Płacisz za grajka i albo będzie grał albo nie będzie grał. Z uwagi, że już 10 baniek za niego daliśmy, to trochę głupio nie dać reszty ale może mamy jakieś lepsze (teoretycznie) cele transferowe. Kto wie.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się