SCUDETTO


EURO 2020: Koncertowa gra Italii i awans do 1/8 finału! Włochy - Szwajcaria 3:0

16 czerwca 2021, 20:13, Redakcja Aktualności
EURO 2020: Koncertowa gra Italii i awans do 1/8 finału! Włochy - Szwajcaria 3:0

Na Stadio Olimpico w Rzymie w swoim drugim meczu fazy grupowej EURO 2020, reprezentacja Włoch po koncertowej grze pokonała Szwajcarię 3:0 (1:0). Wynik meczu w 19. minucie mógł otworzyć Giorgio Chiellini, ale sędzia po skorzystaniu z VAR dopatrzył się zagrania ręką. Jednak na pierwszą bramkę kibice zgromadzeni na stadionie w Rzymie musieli czekać do 26. minuty, kiedy to bramkę zdobył Manuel Locatelli. Po zmianie stron w 52. minucie ładnym strzałem sprzed pola karnego rezultat podwyższył ponownie Manuel Locatelli. Wynik meczu w 89. minucie ustalił Ciro Immobile. Wygrana ze Szwajcarią zapewniła podopiecznym Roberto Manciniego pewne trzy punkty i tym samym udział w 1/8 finału EURO 2020!

 

WŁOCHY - SZWAJCARIA 3:0 (1:0)

BRAMKI: Manuel Locatelli (26' i 52'), Ciro Immobile (89')

WŁOCHY: Gianluigi Donnarumma - Giovanni Di Lorenzo, Leonardo Bonucci, Giorgio Chiellini (24' Francesco Acerbi), Leonardo Spinazzola - Nicolo Barella (87' Bryan Cristante), Jorginho, Manuel Locatelli (86' Matteo Pessina) - Domenico Berardi (70' Rafael Toloi), Ciro Immobile, Lorenzo Insigne (69' Federico Chiesa).

SZWAJCARIA: Yann Sommer - Nico Elvedi, Fabian Schaer (57' Steven Zuber), Manuel Akanji - Kevin Mbabu (58' Silvan Widmer), Remo Freuler (84' Djibril Sow), Granit Xhaka, Xherdan Shaqiri (76' Ruben Vargas), Ricardo Rodriguez - Haris Seferović (46' Mario Gavranović), Breel Embolo.


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



179 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
ba_acm
ba_acm
18 czerwca 2021, 10:10
Ja również dołączam do grona niejarających się Locatellim.
Oglądało się go tyle lat, w sumie nadal sporadycznie się go ogląda w tym Sassuolo. Na dzień dzisiejszy jest w szczytowej formie, ostatni raz w takiej był w 2017 w Milanie. Zawodnik solidny, ale bardzo przereklamowany głównie przez media i przez kibiców Juventusu. Co do samego stylu gry: czarodziejem nigdy nie był, nie poda przez 2 linie, nie poda prostopadłej, nie przedrybluje dwóch graczy na raz, ale już do skrzydłowego fajnie przerzuci i nie spanikuje jak go jakiś Donnarumma wrzuci "na konia", w 7 na 10 przypadków wybierze najbezpieczniejszy wariant rozegrania, bardzo dobry w obronie, raz na rok tak pierdyknie w okno że pisze o nim cały świat.
Na pewno trzeba zwrócić uwagę na dwie sprawy które doprowadziły go do tego miejsca gdzie jest dzisiaj. Po 1, decyzja o odejściu do Sassuolo, po 2 końskie zdrowie przez które gra kolejne pełne sezony. Forza Loca!
1
Jaca23
Jaca23
17 czerwca 2021, 16:06
Tonali jest dwa lata młodszy od Locatelliego, poczekajcie jeszcze trochę, a nakryje go czapką.
2
tommyb1
tommyb1
17 czerwca 2021, 15:04
Odnośnie dyskusji na temat Locatelliego: na moje on raczej żadnym top nie będzie (chociaz dobrym ligowcem jak najbardziej) w przeciwieństwie do Sandro. Na ten moment może i Loca jest lepszy ale wątpię czy ma tyle zapasu co Tonali, który tak naprawdę ten sezon miał przeciętny bo przyszedł do klubu który, od dziecka był jego mokrym snem. Stres, zmiana taktyki to główne powody tego, że jeszcze nie pokazał prawdziwego siebie... Pamiętam jeszcze pierwsze wzmianki o nim z czasów jak miał 15 lat i już wtedy jego marzenie o założeniu koszulki Milanu było też moim. Oczywiście nie każdy małolat który w tym wieku zjada na śniadanie wszystkich w swojej kategorii wiekowej musi wyrosnąć na top piłkarza. Dowodami na to są np. Halilovic czy Mastour patrząc tylko na nazwiska które się przez Milan przewinęły... Szczęście Sandro, że wychował się w takiej Brescii a nie został od razu rzucony na głęboką wodę. Niektórzy wypływają na wierzch po transferze do mniejszego klubu jak Locatelli, niektórzy jak Mastour toną w Instagramie :D
2
Diavo
Diavo
17 czerwca 2021, 10:47
Ja nadal nie rozumiem zachwytu nad Loca, może i strzelił dwie bramki, ale poza tym multum zmarnowanych podań i strat ;), ponadto Szwajcaria to nie jest specjalnie wymagający rywal, a mając taką obsadę na boisku Loca ma łatwiej ;). Zaczekajmy na mecz z kimś lepszym.
Edytowano dnia: 17 czerwca 2021, 10:48
5
marcinomilano
17 czerwca 2021, 10:57
Tutaj chodzi o cały jego sezon, a nie tylko o wczorajszy mecz
3
Diavo
Diavo
17 czerwca 2021, 11:37
Sezon bez presji w Sassuolo to nie sezon :D
0
cbvirus
18 czerwca 2021, 01:53
Nie przesadzaj z tym niewymagający. To jest top10 reprezentacji na świecie, więc żadne z nich ogórki
0
marcinomilano
17 czerwca 2021, 10:09
Który to był ten Pan stąd, co swoim eksperckim okiem ocenił Locatelliego na ligowego średniaka
1
Yabaye
Yabaye
17 czerwca 2021, 10:31
Tu się nie ma co śmiać. Ówczesny zarząd też tak go oceniał, bo inaczej Manu nie poszedłby do Sassuolo za czapkę gruszek.
0
marcinomilano
17 czerwca 2021, 10:56
Ale to było wczoraj
0
Gol
Gol
17 czerwca 2021, 09:48
Życzę Locatellemu jak najlepiej, u nas niestety ale nie mógłby liczyć na taką ilość minut i nie rozwinąłby się do tego stopnia co teraz, zresztą Loca powinien grać w pierwszym składzie, a u nas przy Tonallim, Kessim i Bennacerze raczej o to byłoby ciężko. Nie mniej, cieszą jego bramki, wyglądało to wczoraj naprawdę bardzo dobrze i oby to nie ostatnie jego bramki na tym turnieju.

Tylko Manu nie do Juventusu ;)
2
marcinomilano
17 czerwca 2021, 10:09
Raczej Tonali przy Locatellim miałby jeszcze ciężej
0
Gol
Gol
17 czerwca 2021, 10:18
marcinomilano - Chodziło mi bardziej o konkurencje w składzie, no ale Tonalli jest 2 lata młodszy od Locatellego, a 2 lata temu o Locatellim mało kto jeszcze myślał w kategorii kogoś więcej niż dobrego ligowca, a Tonalli już zapracował na transfer za okrągłą sumę i to w dodatku do mocnej drużyny.

Na pewno więc Panowie by rywalizowali o miejsce w składzie i zawsze ktoś dobry marnowałby się na ławce rezerwowych.
1
patoo_07
patoo_07
17 czerwca 2021, 10:26
"...Tonalli jest 2 lata młodszy od Locatellego, a 2 lata temu o Locatellim mało kto jeszcze myślał w kategorii kogoś więcej niż dobrego ligowca..."
Święte słowa, dlatego wszelkie głosy o tym, że Tonali się nie nadaje, bo nie zagrał dobrego sezonu i miał wahania formy to stek bzdur. Jak go nie wykupimy, to będzie błąd identyczny jak z Locatellim. Chłop potrzebuje czasu i powinien ten czas dostać! Gadka szmatka jak to oddaliśmy Loce jak nic nie grał, a połowa tutaj chce zrobić to samo z Tonalim.
4
Olli666
Olli666
17 czerwca 2021, 09:37
A co z tonalim?
0
patoo_07
patoo_07
17 czerwca 2021, 10:21
Dzisiaj mówią, że negocjacje w przyjaznej atmosferze są prowadzone i chcą domknąć temat w najbliższych dniach. Innymi słowy - panuje optymizm.
7
cbvirus
18 czerwca 2021, 01:55
Lepiej żeby nie panował optymizm, bo optymizm był już przy Gigio i Hakanie
0
patoo_07
patoo_07
17 czerwca 2021, 09:30
Myślę, że jakby cała akcja z Locatellim miała miejsce teraz. Tzn. zadebiutowałby w zeszłym sezonie, czy tam dwa sezony temu i złapał ten okres słabszej gry, to poszedłby na wypożyczenie i wrócił do nas mocniejszy i nikt by tak szybko krzyżyka na nim nie postawił. Chłop ma talent, ale trafił na niewłaściwy moment w klubie i nie uniósł tej chorej presji "chińskiego" Milanu. Teraz gra pięknie, ale jak sobie każdy z nas przypomni np. co odstawiał w rewanżu z Ludogorcem w LE, to raczej nikt go wtedy nie chciał. Mądry Polak po szkodzie. Można sobie w brodę pluć, ale czasu nie cofniemy. Niech gra i się rozwija. Im więcej dobrych Włochów, tym lepiej dla ligi. Nieważne w jakim klubie grają. Ja się cieszę z jego powodu, bo to w końcu wychowanek Milanu, a to pokazuje, że jednak jakiegoś dobrego piłkarza potrafimy tutaj stworzyć. Żal tylko, że reakcja na słaby moment była zbyt drastyczna. Wystarczyło go wypożyczyć do Sassuolo na 2 sezony, ale z drugiej strony rozumiem, że klub potrzebował kasy, a na nim i na Cutrone najłatwiej było zarobić. Składowych tego ruchu jest mnóstwo, od kwestii sportowych po finansowe, ale najważniejsze, że piłkarz się odnalazł i podnosi poziom naszej ligi!
1
17 czerwca 2021, 08:56
A czy ta cieszynka Locatellego ze zdjęcia to nie jest "T" jak "Turyn"? ;)
1
Rocker
17 czerwca 2021, 09:30
Nie, bo po włosku Turyn to Torino ;) Gdyby sugerował, ze wybiera się do Juventusu, to pewnie pokazałby ten kibel, który mają w herbie.
0
Boro
Boro
17 czerwca 2021, 08:18
Nie ma co płakać nad tym Locatellim. Niestety ale u nas grał słabo. Rzeczywiście jedyny błąd że nie zapewniliśmy sobie jakiejś opcji wykupu ale druga strona mogła nie chcieć takiego rozwiązania. Byliśmy w okresie gdzie potrzebowaliśmy wyników na już, było jak było. W dzisiejszym Milanie pasowałby idealnie. Wyciągając wnioski trzeba zrobić wszystko żeby nasi młodzi piłkarze w ten sposób się rozwijali i na następnej wielkiej imprezie decydowali o grze swoich reprezentacji.
1
ceran1899
ceran1899
17 czerwca 2021, 08:20
nie grał słabo, miał słabszy moment
3
Boro
Boro
18 czerwca 2021, 07:24
Zupełnie niczym się nie wyróżniał i nie rokował na więcej niż Montolivo w primie. Hejt na tej stronie wylewał się na niego ogromny a teraz każdy mądry.
1
pjotr
pjotr
17 czerwca 2021, 08:16
Szkoda, że jakichś klauzul odkupu nie stotusujemy, bo trochę naszych wychowanków się rozwinęło po odejściu.
Nie twierdzę, że ich odejście było błędem, bo nie prezentowali się u nas dobrze.
0
Vol'jin
17 czerwca 2021, 14:02
a który klub ci na klauzulę odkupu się zgodzi?

Kluby chcą klauzulę odkupu, ale jak najmniejszą i jest tu problem.
Sami kręcicie nosem na takie rozwiązania jak je oferuje Real/Barca ...
0
17 czerwca 2021, 07:35
Locatelli, Silva, Aubumejang
itd. W zamian Giroud, Krunic itd..
0
biedrus
biedrus
17 czerwca 2021, 08:11
z tych tylko trochę słabszych - Darmian, Pessina, Cristante. Nawet Cutrone czy Petagna byliby idealni w tamtym sezonie jako zmiennicy Ibra - był za to Mandzukic
1
GianpaoloM3
GianpaoloM3
17 czerwca 2021, 08:11
Wolę grę w lidze mistrzów z Giroudem i Kruniciem niż kopanie się po czole i 7 miejsce z Aubameyangiem itd
2
Gol
Gol
17 czerwca 2021, 09:41
Świetna manipulacja, Goebbels na pewno byłby dumny.

To wcale nie tak, że w zamian za Locatellego jest Bennacer, w zamian za Silve był Rebić, a Auba to chyba dekady Ci się pomyliły bo on z Milanu odszedł w 2011 roku (oficjalnie, bo od 2008 nikt go w klubie nie widział) gdy w tamtym okresie w ataku grał m.in Ronaldinho, Ibrahimovic, Pato, Cassano, Robinho... Na bank przy takich zawodnikach rozwinąłby się i grał na tym poziomie co teraz, to samo się tyczy Locatellego który sam przyznał, że w Milanie nie miał takich możliwości gry w pierwszym składzie co w Sassuolo, a dzięki czemu mocno się rozwinął.

biedrus - Cutrone w tamtym sezonie strzelił tyle samo bramek co Mario. Petagna to odszedł z Milanu przecież już w ogóle 5 lat temu, a Cristante to chyba w ogóle z 7 lat temu i przez kilka lat i jeden i drugi się kopał po czole, a i teraz mega nie są, a Darmian to już w ogóle 11 lat temu, a facet jest na poziomie może Dalota.

Takie rasowe szukanie dziury w całym, mamy dobry skład, jesteśmy wicemistrzami Włoch, a wypominacie (nie wiadomo komu na dodatek) fakt, że posprzedawali i dali dalej się rozwijać wychowanką, którzy nie mogli liczyć na regularne występy w Milanie.

Chelsea oddala De Bruyne czy Salaha, a wy tu płaczecie, że oddaliśmy Petagne bo ma 4 gole w sezonie...
Edytowano dnia: 17 czerwca 2021, 09:45
9
Jaca23
Jaca23
17 czerwca 2021, 16:04
Gol
Zaorane. Brawo.
1
17 czerwca 2021, 07:33
Do tej pory oglądałem tylko 2 mecze na euro i obydwa Italii. Polski niestety (a może stety) nie mogłem. Marzę by wrócono do czasów, gdy w Euro grało 16 drużyn. O tym rozgrywaniu meczów w różnych krajach to nawet nie chcę komentować. Generalnie mało mnie to euro interesuje ale mam nadzieję że Włochy wygrają.
3
yagi
17 czerwca 2021, 08:47
No właśnie boję się, że nie wygrają. Chyba(!) nie pamiętam turnieju, w którym drużyna zaczęła od pierwszego meczu jak burza i wygrała.
2
plone
plone
17 czerwca 2021, 07:24
u nas by sie pewnie tak nie rozwinal
0
Corsa
Moderator Corsa
17 czerwca 2021, 07:18
Wszystkiego nie da się przewidzieć, teraz Locatelli to pan piłkarz, ale nie wiadomo co by było gdyby został w Milanie, raczej do składu by się nie przebił i tkwił na ławce, marnując talent. Andre też dostawał kilka szans, próbował w Hiszpanii, a dopiero Bundesliga okazała się dla niego przełomowa.

Rozwój zawodnika zależy od wielu czynników, musi on trafić w korzystne dla niego środowisko, a przede wszystkim dostawać minuty. Dlatego też moim zdaniem warto na siłę wypychać wychowanków do innych klubów, ale na wypożyczenia.

Niestety Milan wtedy był i obecnie jest w takiej sytuacji, że nie stać nas na cierpliwe oczekiwanie aż młodzież zaskoczy, potrzebujemy wyników na już. Stąd właśnie taka polityka, szkoda mi było kiedy oddawaliśmy niedawno Cutrone, ale mam świadomość, że to była jedyna słuszna decyzja.

Wtedy marudziliśmy, że oddajemy takiego walczaka, ale jego transfer umożliwił inne ruchy, które na dzień dzisiejszy dały nam drugie miejsce w lidze i powrót do elity pucharowej.

Sytuacja klubu zostanie ustabilizowana, to i zmieni się zarządzanie, zaczniemy inwestować w młodzież.
Edytowano dnia: 17 czerwca 2021, 07:21
9
Mieszko
Mieszko
17 czerwca 2021, 11:13
Chyba najlepszy komentarz w tej sprawie.
3
jasiom22
jasiom22
17 czerwca 2021, 03:01
Uwielbiam styl gry typa, elegancja jak Nesta, brutal niczym Materazzi, i jeszcze od czasu do czasu w ważnych spotkaniach wali konkretne bramy.
2
Boateng93
Boateng93
16 czerwca 2021, 23:54
Leonardo top dyrektor, top nad topami.
4
grayman88
grayman88
17 czerwca 2021, 00:01
Gattuso dobrze krzyczał wtedy:D
2
grayman88
grayman88
16 czerwca 2021, 23:54
A dziś wielu krzyczy odpuścić Sandro. Brak słow. Za cztery lata on będzie na ustach wszystkich.
10
Mieszko
Mieszko
17 czerwca 2021, 11:27
Ale na to musisz spojrzeć w szerszym kontekście, i w jakim miejscu jest nasz klub. Raczej nikt nie mówi że Sandro brak talentu. Ale czy w obecnej fazie rozwoju klubu płacić 40 Mio za gościa, który najbliższe sezony będzie wstawać z ławki?
My potrzebujemy zawodników na już, a nie na za 4 lata.
I teraz taka dywagacja, co gdybyśmy odpuscili Sandro i wydali powiedzmy 35 Mio na skrzydłowego do 1 składu...
0
biedrus
biedrus
16 czerwca 2021, 23:39
Śpieszmy się szanować wychowanków, tak szybko od nas odchodzą - dzisiaj czterech na boisku
8
Rossu
Rossu
16 czerwca 2021, 23:47
Akurat jeden z wychowanków to sam nie okazał szacunku dla Milanu ;p
10
CandyAmigo
CandyAmigo
16 czerwca 2021, 23:32
Ależ zagraliśmy!
2
Lomaxini
Lomaxini
16 czerwca 2021, 23:27
Offtop Rino ma odejść z Fiorentiny xd
1
mmielczar123
16 czerwca 2021, 23:14
Brakuje mi tam jedynie Davide ;(
Ale jak upora się z kontuzją i wygramy serie a w następnym sezonie, to będzie pierwszym wyborem na prawą stronę obrony :D
2
MK92
MK92
17 czerwca 2021, 00:35
I jeszcze Romek wróci do formy, to na MŚ 2022 będzie z Calabrią grał pierwsze skrzypce u Manciniego.
1
jasiom22
jasiom22
16 czerwca 2021, 23:07
Może ktoś pamięta moje posty o Locatellim od lipca 2018 roku. Pozdrawiam!
9
MK92
MK92
17 czerwca 2021, 00:30
Pamiętam, jasiom22/Pato :) Zawsze miałeś słabość do naszych wychowanków i Kaczora. Z Locatellim to ja się pomyliłem i biję się w pierś. Miałeś rację. Pozdrawiam :)
3
jasiom22
jasiom22
17 czerwca 2021, 02:58
Dzięki, szacun. Forza Milan!-owi wychowankowie. ;-) Brajan też coś tam gra, Pessina wyszedł dziś, Gigio w formie. Szkoda tylko że Calabriii nie powołał, i że Tonali z Romkiem wypadli. Jeszcze przyjdzie czas Milanistów w repie. :-) Skrycie też liczę na Gabbię, tylko musiał by trochę więcej grać, a ma rywalizację konkretną. :-/
Edytowano dnia: 17 czerwca 2021, 02:59
2
MK92
MK92
17 czerwca 2021, 12:20
MŚ 2022 będą nasze, to znaczy milanowe :) Romagnoli w tym roku zniżka formy, ale potencjał ma na grę w kadrze, Calabria to samo, tym bardziej, że Włosi nie mają jakichś wybitnych bocznych obrońców. Szkoda, że Mancio go nie powołał na ten turniej, ale na razie ciężko trenerowi Włochów cokolwiek zarzucać ;)
1
BartekWydziu
16 czerwca 2021, 23:05
Locatelli. Szkoda, że już nie ma Cię u nas.
4
Nanti
Nanti
16 czerwca 2021, 22:59
Włosi idą po mistrza.
Zapominając o Locatellim, po prostu cholernie mnie boli że nie ma tam nikogo z Milanu. Wicemistrz kraju bez reprezentanta. Na mundialu w 2006 było pięciu naszych senatorów :D
3
ACstach
ACstach
16 czerwca 2021, 23:03
Ehh... Wtedy regularnie do finału LM trafialiśmy ;( Co 2 latka. Teraz po wielu latach powrót do elity.

Co trzeba powiedzieć to wtedy się cieszyłem z tego Mistrzostwa praktycznie jak właśnie ze zdobycia przez Milan Ligi Mistrzów, bo przecież to my stanowiliśmy tam większość. To nasi piłkarze się do tego przyczynili. Dziś reprezentuje nas Dolar.
Edytowano dnia: 16 czerwca 2021, 23:08
3
ACstach
ACstach
16 czerwca 2021, 22:55
3-0, 3-0, który to już mecz bez straty gola? 10? Do tego 29/30 bez porażki? Chyba 29. Pooowaleni.

Wspaniale, ze Włosi żelazna defensywa i nie trzeba patrzeć na Dolara więcej niż trzeba.
Edytowano dnia: 16 czerwca 2021, 22:56
3
ksieciunio
ksieciunio
16 czerwca 2021, 22:52
Czasu z Locatellim się nie cofnie, przeraża to że co niektórzy chcą pozbywać się Tonalego bo sezon mu średnio wyszedł...
13
Semper Fideli
Semper Fideli
16 czerwca 2021, 22:55
Ja jestem przekonany ze Sandro pójdzie drogą Locatellego, tym bardziej ze ma duzo wieksze umiejetnosci od manu w jego wieku
1
Rossu
Rossu
16 czerwca 2021, 22:55
O, to to xD A niektórzy zapominają jak Locatelli kopał się po czole, łapał głupie kartki i notował bezsensowne straty.

Jedyny błąd to taki, że w transferze nie zawarli żadnej klauzuli odkupu - ale ponoć sam Manuel tego nie chciał.
5
looko
looko
16 czerwca 2021, 23:03
Ale to tak dzieła niestety jeden do jednego, rówinie dobrze Tonali za parę lat będzie grał w Sampie, nie wiadomo.
Edytowano dnia: 16 czerwca 2021, 23:07
1
looko
looko
16 czerwca 2021, 23:14
Rossu

Tego momentu mu nikt nie zapomni;)
https://youtu.be/aIIGQAUDCTo
0
Rossu
Rossu
16 czerwca 2021, 23:25
Sheva


No oczywiście, że nie. Tą bramkę do dziś doskonalę pamiętam, wierzyłem bardzo w Manu i do tej pory nie przestałem, bo od początku jego kariery widziałem w nim ogromny potencjał, tak jak większość z nas.

Odnoszę się do tego, że w Milanie nie rozwinąłby się jak należy, dla mnie to bardzo dobra decyzja o opuszczeniu naszych szeregów. Tonali miał średni sezon - ale to nie jest powód, żeby wywalać go na zbity pysk i wieszanie na nim psów.
Edytowano dnia: 16 czerwca 2021, 23:26
1
RaveL
RaveL
16 czerwca 2021, 23:27
@looko - Tak i Cristante również był "niewypałem", który odszedł za paczkę fajek, a miejsce w reprezentacji ma i nie jest złym zawodnikiem. Tonali to jeden z takich piłkarzy, których Milan lubi oddawać, a później płakać jak jednak okazuje się kimś kto miał potencjał.
1
RaveL
RaveL
16 czerwca 2021, 23:56
Nie mogę się nie zgodzić:)
Po prostu potrzebował zaufania i jak trener w Ciebie nie wierzy to później pojawiają się problemy.
Co do decyzji o opuszczeniu naszych szeregów to został wypchnięty i nie miał za dużo do powiedzenia.
Myślę ,że nie mniej byłem zaskoczony od niego ,że odchodzi.
0
16 czerwca 2021, 22:52
Jak się spojrzy ilu wychowanków to serce się raduje a z drugiej cholernie boli.Ciekawe jak długo będziemy musieli czekać na kolejnych wychowanków o tej klasie.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
16 czerwca 2021, 22:52
Tak jak Gigio kompletnie mi nie szkoda, mam do niego obrzydzenie tak teraz patrząc na Loce i przypominajac sobie jego łzy zaczyna mi być szkoda chłopaka. Narazie nie cenie jakoś wybitnie jego stylu gry tak mega rozwoju odmówić mu nie można, a do sufitu jego talentu jeszcze daleko
3
Lomaxini
Lomaxini
16 czerwca 2021, 22:50
Żeby się nie skończyło jak Oranje w 2008
2
MK92
MK92
16 czerwca 2021, 23:00
Dokładnie, pamiętna porażka z rewelacyjną Rosją Hiddinka w ćwierćfinale Euro 2008. W sumie to i na Euro 2016 Włosi grali świetnie, wyrastali z meczu na mecz na faworyta do złota, ale się co niektórzy ośmieszyli w karnych z Niemcami...
2
MK92
MK92
16 czerwca 2021, 22:50
Od jakiegoś czasu było widać, że Mancini pięknie to wszystko poukładał i Włosi grają niemalże jak klub, a nie reprezentacja. Na razie główni faworyci do złota. Piękne pokolenie wyrosło Italii.
4
ACstach
ACstach
16 czerwca 2021, 22:48
O i masz Immobile znowu bramka mimo,że bez błysku:)
1
Milanboy
Milanboy
16 czerwca 2021, 22:50
Takiego kozaka nie zdejmuje się z placu gry.
0
ACstach
ACstach
16 czerwca 2021, 23:04
Trzyma się chłopa bo wiadomo, że coś wpadnie. Dokładnie.
1
Milanboy
Milanboy
16 czerwca 2021, 22:47
Italia skatowała Szwajcarów.
0
Andre
Andre
16 czerwca 2021, 22:47
Włosi idą jak walec na tym Euro :)
2
artorn
artorn
16 czerwca 2021, 22:44
Locatelli ale owacja
1
ACstach
ACstach
16 czerwca 2021, 22:44
Manu no dał show. Brawa.
1
Zimer9009
Zimer9009
16 czerwca 2021, 22:41
Nie na takich talentach kluby się nie poznawały i nie będą się poznawać także nie ma co płakać po Locatellim. Tak na szybko przychodzą mi do głowy:

Pirlo czy Coutinho w Interze
Theo w Realu
Auba w Milanie
Pogba w United

Być może zaraz dołączą do tego grona Locatelli z Milanu czy Tomori z Chelsea, ale tych nazwisk na przestrzeni lat są pewnie dziesiątki.
7
Milanboy
Milanboy
16 czerwca 2021, 22:37
Immobile nie rób Moraty
1
patoo_07
patoo_07
16 czerwca 2021, 22:34
Mógłby Belottiego wpuścić, bo Ciro marnuje na potęgę.
2
Lomaxini
Lomaxini
16 czerwca 2021, 22:32
Ależ Ricardo Rodriguez zaliczył zjazd. Dziś jest beznadziejny, chyba najgorszy na boisku
5
emil373
emil373
16 czerwca 2021, 22:42
Zjazd?!
Dla mnie Rodriguez zawsze był bez błysku.
Cierpiałem oglądając go w Milanie.

Cierpiałem również gdy Loca nie dostawał szans kosztem " FORZA Lazio" i gdy oddano Cutrone.
1
Lomaxini
Lomaxini
16 czerwca 2021, 22:48
Bez błysku a beznadziejnie to jednak różnica bo to, że był przeciętny to mnie nie musisz przekonywać
0
filipacm
16 czerwca 2021, 22:25
to co, finał Włochy - Francja, a co do Manu, dobrze, że sprzedaliśmy Locę, w sasuolo przez te kilka sezonów grał regularnie, z dobrymi trenerami, genialne miejsce na rozwój, w Milanie by takiego miejsca nie miał, jedyny błąd, to brak możliwości pierwokupu
7
Radwan
Radwan
16 czerwca 2021, 22:25
Lacatelli wróć
1
ACstach
ACstach
16 czerwca 2021, 22:24
Donnarumma pierwsza interwencja poważna w drugim meczu i wybronił. Paryżanin w morde kopany.
2
Materazzone
Materazzone
16 czerwca 2021, 22:23
Ciekaw jestem jak Włosi wypadną z taką Francją, o ile mogą na nich trafić. Póki co to pokazują football totalny w holenderskim stylu z domieszką włoskiego zamiłowania do defensywy...no, no to może być ładny turniej.
0
MK92
MK92
16 czerwca 2021, 22:20
Sytuacja z Locatellim powinna nas do końca życia nauczyć wstrzemięźliwości w ocenie młodych piłkarzy. Forza Italia!
1
Cimar94
Cimar94
16 czerwca 2021, 22:18
Teraz każdy jest mądry, że trzeba było zostawić Locę. Prawda jest taka, że jak był u nas to grał totalne nic, w każdym meczu łapał żółtą kartę, tracił, przewracał się, faulował i absolutnie nic nie zwiastowało, że może to się aż tak zmienić in plus. Słabszy klub, brak presji dał mu możliwość rozwoju. I powodzenia.
11
dejnio
dejnio
16 czerwca 2021, 22:21
No to było go wypożyczyć :D
1
Zimer9009
Zimer9009
16 czerwca 2021, 22:26
Jakbyśmy mieli zaplecze finansowe PSG czy innego City to można wypożyczać wszystkich do 30-tki, ale bodajże 13 baniek które dostaliśmy za Loce nie leży na ziemi.

Swoją droga to tutaj ludzie płaczą jakby to był jakiś TOP światowy na swojej pozycji, a to w mojej ocenie po prostu dobry środkowy pomocnik.
0
Mirek99999999
16 czerwca 2021, 22:35
Pragnę przypomnieć, że to Locatelli chciał odejść definitywnie, a nie błąkać się po wypożyczeniach co roku w innym klubie. To on wymusił odejście by nie zmarnować sobie kariery, na dodatek wychodzi na to, że miał racje.
0
Von Strauss
Von Strauss
16 czerwca 2021, 23:22
I z tego powodu - że sam chciał odejść definitywnie, a teraz ma focha na Milan i pierdzieli farmazony, że to marzenie być w obszarze zainteresowania Juve - jest dla mnie na tym samym poziomie "lubienia" co Gigio. Pamiętam go szczęśliwego po jego bramce z Juve. Nie powiem, że nie chciałbym go tu znowu. Ale jego zachowanie niewiele się różni od Gigio "robię co Mino każe" Donnarummy.
Edytowano dnia: 16 czerwca 2021, 23:23
5
ACstach
ACstach
16 czerwca 2021, 22:18
Niestety nie można Panowie przewidzieć rozwoju każdego zawodnika. U nas nie było tego błysku mimo bramki z Juve, Sassuolo. Dla chłopaka dobrze, że odszedł, niech się rozwija tak dalej, szkoda, że nie u nas ale każdego trzymać się nie da.
6
DaRo_7
DaRo_7
16 czerwca 2021, 22:30
Szkoda, że nie zrobiliśmy tak jak robi np. Real, sprzedaje ale z opcją odkupu, tak było np. z Carvajalem. Sprzedali do Leverkusen, odpalił i ściągnęli z powrotem :P Leverkusen zarobiło i wszyscy zadowoleni :)
3
Deus
16 czerwca 2021, 22:16
a poza bramkami to jak Locatelli gra?
0
Rossu
Rossu
16 czerwca 2021, 22:19
Bardzo fajnie, zdecydowanie MVP dziś będzie :)
3
MrWoodstock
16 czerwca 2021, 22:16
Wlosi maja chyba obecnie zlote pokolenie zawodnikow, nie pamietam kiedy ostatnio widzialem tak ladnie grajaca Italie.
1
Lomaxini
Lomaxini
16 czerwca 2021, 22:16
Chyba niektórzy płaczący za Locatellim nie pamiętają jak grał w swoich ostatnich meczach w Milanie. Największym błędem było definitywne sprzedanie Locatellego, tylko, że moge się założyć, że będąc tylko na wypożyczeniu w Sassuolo nie dostałby tyle szans i takiego zaufania.
3
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się