SCUDETTO


OFICJALNIE: Hakan Çalhanoglu zawodnikiem Interu

21 czerwca 2021, 00:57, cinassek Aktualności
OFICJALNIE: Hakan Çalhanoglu zawodnikiem Interu

Niespodziewany zwrot akcji w temacie Hakana Calhanoglu. Dziennikarz Gianluca Di Marzio najpierw poinformował, ze Inter Mediolan włączył się do walki o podpis Turka, teraz natomiast już twierdzi, że strony są bardzo bliskie osiągnięcia porozumienia i zrealizowania transakcji. Według La Gazzetta dello Sport, lokalny rywal rossonerich zaoferował pomocnikowi 5 mln euro rocznej pensji, a więc o 1 mln euro więcej niż Milan.

Calhanoglu rozegrał w Milanie w ciągu czterech lat 172 mecze, w których zdobył 32 bramki oraz zanotował 48 asyst.

 

[AKTUALIZACJA: 21.06.]: Dziennikarz Fabrizio Romano informuje, że Hakan Calhanoglu zagra w Interze. Testy medyczne odbędą się we wtorek. Przygoda Turka w Milanie zamyka się na czterech sezonach.

27-latek podpisze w Interze trzyletnią umowę gwarantującą 5 mln euro rocznego wynagrodzenia podstawowego, a także kolejny 1 mln euro w bonusach.

 

[AKTUALIZACJA: 22.06.]: We wtorek odbyły się testy medyczne Hakana Çalhanoğlu przed dołączeniem do ekipy Interu Mediolan. Według informacji mediów, o godzinie 17:00 Turek złoży podpis pod kontraktem do 2024 roku, z opcją przedłużenia o sezon. Na tym zakończy się kilkuletnia przygoda Çalhanoğlu z Milanem (zawodnik dołączył dokładnie 3 lipca 2017 roku, w całości wypełniając podpisany kontrakt).

Hakan Çalhanoglu został nowym zawodnikiem Interu. Nerazzurri o godzinie 17:30 za pośrednictwem obrazka przedstawiającego most na kanale Navigli w Mediolanie zakomunikowali tę informację. Ma to symbolizować przejście zawodnika z jednej strony Mediolanu na drugi. Turek podpisał z Interem kontrakt, który będzie obowiązywał do 30 czerwca 2024 roku.

O godzinie 18:30 Inter Mediolan w oficjalnym komunikacie potwierdził wcześniejsze doniesienia. Hakan Çalhanoglu został zawodnikiem Interu!



933 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Mieszko
Mieszko
22 czerwca 2021, 21:07
Tyle postów o tym darmowym odejściu jakbyśmy go za 50 baniek sprzedali....jeszcze na koniec dnia to zdjęcie z logiem Interu w tle...Tak się ekscytujące naszą porażka?
0
gelooo18
gelooo18
22 czerwca 2021, 21:07
Moim zdaniem trochę źle to Milan rozwiązał. Po pierwsze stracił co by nie mówić podstawowego zawodnika, który odszedł do największego rywala,a po drugie dużo więcej teraz musi wydać na zawodnika podobnego formatu i też musi mu płacić pensje. Także finansowo dobrze to nie wygląda. Choć bardzo możliwe ,że nie chodziło o pensje tylko Hakan po prostu chciał odejść i tyle.
2
vorti
vorti
22 czerwca 2021, 21:07
Hakan:
" Inter to świetny zespół, świetny klub i świetni fani. Jestem szczęśliwy, bardzo szczęśliwy. Teraz wezmę 20 dni urlopu, ale dla mnie to wspaniałe uczucie. Chcemy ponownie wygrać Scudetto w przyszłym roku. Pierwszy rok we Włoszech był dla mnie trudny, ponieważ nie znałem języka ani miasta. Spotkałem wtedy wielu przyjaciół i dojrzałem.
Mam nadzieję strzelić wiele bramek. Wiadomość dla fanów? Witam wszystkich fanów Interu, bardzo się cieszę, że tu jestem. Mam nadzieję, że zobaczymy się wkrótce na San Siro. Forza Inter!”.

Wzięte z grupy na facebooku. No chłop ewidentnie ma coś z głową i nie wiem co nagadał mu agent z żoną, ale xD
3
Deus
Deus
22 czerwca 2021, 21:04
Sabitzer i Ziyech to najlepsze nazwiska jakie się przewinęły.
Ciekawe kto przyjdze na prawe skrzydło w obliczu perturbacji na OP. Stawiam na Amine Adliego. Jeśli chodzi o atak to chyba na więcej niż Giroud nie ma co liczyć. Szkoda, liczyłem na Raspadoriego, za rok będzie poza zasięgiem.
1
kamilus
kamilus
22 czerwca 2021, 21:36
Niestety, ale w tym okienku mamy tyle wzmocnień do zrobienia, że na wszystkie - i jakościowe - na pewno nie starczy pieniędzy (wystarczy zauważyć, że Milan niezbyt chętnie patrzy nawet na Tonalego, którego opcja wykupu już nam ponoć wygasła). Dlatego też i na prawe skrzydło nie spodziewam się nikogo "głośnego". A czy będzie to Adli? Ponoć sam gracz nie do końca jest przekonany do transferu i miał poprosić o "parę dni" do namysłu, więc imo nie ma co zgadywać personaliów i trzeba czekać, bo zdaje się, że będzie to kolejny rok, gdy dziennikarze w ogóle nie będą wiedzieć, jakie są nasze plany transferowe.
0
Deus
Deus
22 czerwca 2021, 21:57
Niestety jestem tego świadomy. Co do Adliego to są jakieś alternatywy do 10 mln w ogóle?
0
MariuszR06
MariuszR06
22 czerwca 2021, 21:03
Kasa ponad wszystko....Sprzedawczyk...Nie będzie mi ciebie brakowało...Ja z Milanem od 1988.
3
kusniak_22
kusniak_22
22 czerwca 2021, 21:01
Panowie dajmy Maldiniemu czas na sprowadzenie odpowiedniego piłkarza na jego miejsce. Myślę, że damy radę, a za pół roku będziemy z czystym sumieniem mogli powiedzieć, że to najlepszy ruch jaki mogliśmy zrobić.
3
patrykas
22 czerwca 2021, 21:04
Też wierzę że Maldini nas pozytywnie zaskoczyć, w końcu ruszamy w LM więc liczę na porządne 2-3 transfery :)
0
patrykas
22 czerwca 2021, 20:58
Hmm.. czemu Rebic, Leao i Piątek polubili zdjęcie Hakana w koszulce Interu :)
Edytowano dnia: 22 czerwca 2021, 20:59
1
patrykas
patrykas
22 czerwca 2021, 21:09
Co w tym dziwnego ? Gratulują koledze awansu sportowego. Tu w polsce jest jakies źle podejście i branie przykładu z polskiego podwórka , a Milan i Inter to kluby ktore mają że sobą dobre relacje i kibice też się szanują. Gdy jeden klub świętuje zwycięstwo to drugi mu nie przeszkadza.
1
karp_fso
22 czerwca 2021, 21:34
Że się kibice szanują to bym się nie zapędzał. To, że się nie biją jak w Polsce (choć są i tacy ofc), to jeszcze nie znaczy, że się szanują xD. Zresztą nieraz jak Inter, czy Milan coś świętował to zarówno ze strony piłkarzy, jak i kibiców leciały zaczepki, jak np. bodajże Ambrosini po wygranej LM w 2007 z transparentem "a scudetto wsadźcie sobie w dupę", czy Materazzi w masce Silvio Berlusconiego.
2
patrykas
22 czerwca 2021, 21:37
No dokladnie.. tak jak kolega wyżej napisał. A awans sportowy to przepraszam w czym ? Akurat Milan wrócił do LM więc argument słaby :p
0
patrykas
patrykas
22 czerwca 2021, 23:10
Teraz zagra w drużynie mistrza Włoch, która ma zdecydowanie lepszy sklad.
0
Mil_online
Mil_online
22 czerwca 2021, 20:58
https://intermediolan.com/news/32960/calhanoglu-chce-robic-tutaj-wspaniale-rzeczy

Co za frajer.
1
Diavo
Diavo
22 czerwca 2021, 21:08
"Stworzyłeś 89 okazji do zdobycia bramki w zeszłym sezonie, nikt nie osiągnął takiego wyniku w Europie. Czy lepiej strzelić gola, czy zaserwować asystę?"

Będzie go brakowało..
1
kamilus
kamilus
22 czerwca 2021, 20:55
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1624380185aeOYesz9wEvY9pXE910mQD,w400.jpg

Ta radość aż bije po oczach. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
3
zbylon
22 czerwca 2021, 20:59
Może wytrzeźwiał i zdał sobie sprawę z tego co zrobił :)
0
stary_boss
stary_boss
22 czerwca 2021, 20:54
no cóż drugi odchodzi za darmo, nic na siłę oby tylko znaleźć następcę i ciśniemy do przodu
0
looko
looko
22 czerwca 2021, 20:46
Kiedyś był news ,że Maldini gadał z Neuhausem z Glabach to by była nie najgorsza kandydatura, tym bardziej że Borussia sie trochę posypała po odejściu
Rose.
0
Vol'jin
22 czerwca 2021, 20:47
no tylko Gladbach go nie puści, chyba że zapłacisz klauzulę a ona ma chyba +40 mln euro ;]
0
ósmy
22 czerwca 2021, 20:50
Jeśli chodzi o Bundesligę, to teraz wpłynęło nazwisko Sabitzera.
1
looko
looko
22 czerwca 2021, 20:51
Wiesz klauzula klauzulą, jeżeli zawodnik wyraził by chęć to połowa tej kwoty pewnie by wystarczyła, ale to tylko takie gdybanie, a on nie ma przypadkiem roku kontraktu do końca?
edit

dobra ma jednak do 2024, coś mi się pomyliło.
Edytowano dnia: 22 czerwca 2021, 20:58
0
kamilus
kamilus
22 czerwca 2021, 21:16
Wola zawodnika ma niewielkie znaczenie - jeśli ma podpisany kontrakt, to musi go wypełnić, a klub nie musi się godzić na otrzymywane propozycje transferowe.
0
Cisek666
Cisek666
22 czerwca 2021, 20:42
Mam nadzieję, że to już ostatnia informacja na temat turka. Został graczem interu. Koniec i kropka. Żegnam. I krzyżyk na drogę.
5
GottMittUnss
GottMittUnss
22 czerwca 2021, 20:40
nie rozumiem skad ten lament za kebabem . Sredni rozgrywajacy jak na Milan , smielibysmy z niego jakies 10 lat temu , do tego bez kregoslupa moralnego , poki co Maldini robi swietna robote pozbywa sie chciwych i pilnuje komina , tak ma byc .Jestem spokojny o nastepstwo gdyz Turek irytowal w 3/4 sezonu a te kur.a jego rozne na 1 obronce to wizytowka.Maldiniego bronia transfery , zapomnieliscie juz kogo sciagnal za grosze ? Niestety nie podoba mi sie Ibra , facet jest fenomenem ale starym fenomenem.Pilnowac finansow a w miare przyrostu dochodow powoli podnosic budzet na place . O Kessiego jestem spokojny dostanie ile bedzie mu pasowalo , to jest w tej chwili serce Milanu i facet na jego miare.Dawac tego van Beeka , napewno nie jest gorszy od tego kebaba.
3
kamilus
kamilus
22 czerwca 2021, 20:44
No tak pilnuje finansów, ze na Turku stracicie podwójnie , bo trzeba wydać kasę na następcę + kontrakt, a jeszcze sportowo możecie stracić.
2
zbylon
22 czerwca 2021, 20:50
Martw się lepiej o finanse Interu. To raz. Sportowo możemy stracić jak i zyskać. Myślę że przyjdzie ktoś młody i nieopierzony, który może zyskać u nas na wartości, a pierwsze skrzypce będzie grać Brahim.
2
zbylon
zbylon
22 czerwca 2021, 20:56
Zbylon Inter bez problemu zapłacił dla Hakana ile chciał więc lepiej Ty się martw o Milan bo odszedł dolar i Hakan, a roczne kontrakty mają Kessi, Romek i Calabria.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
23 czerwca 2021, 00:23
A widziałeś przelew ? Bo gracze Interu często go w tym sezonie nie widzieli :)
3
vorti
vorti
22 czerwca 2021, 20:40
HAKAN MER-DA-NO-GLU
10
Jachu1899
Jachu1899
22 czerwca 2021, 20:39
Krzyż na drogę :)
1
OnlyMilan2003
OnlyMilan2003
22 czerwca 2021, 21:21
Tak żartobliwie mówiąc ten krzyż to raczej do niego nie pasuje .
0
Jachu1899
Jachu1899
22 czerwca 2021, 21:33
To księżyc i gwiazdka :)
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
22 czerwca 2021, 20:37
Mimo wszystko czuję się jakbym dostał niespodziewanie w policzek..
1
kusniak_22
kusniak_22
22 czerwca 2021, 20:37
Po fantastycznych występach w końcówce sezonu i brylowaniu na Euro cieszę się, że go nie będzie więcej u nas.
3
zbylon
22 czerwca 2021, 20:36
A mimo że mi szkoda Hakana, to uważam, że należy klub oczyścić z najemników. Turek tym ruchem udowodnił jak bardzo ma wywalone na klub i że za parę srebrników może zrobić każde świństwo. Takimi ludźmi gardzę i tacy właśnie zawsze byli w Interze.
0
Jachu1899
Jachu1899
22 czerwca 2021, 20:41
Przecież macie Ibre najemnika, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Ciesz się, że nie poszedł do juve bo to największy wróg obu mediolanskich klubów.
1
zbylon
22 czerwca 2021, 20:46
Ibra całą swoją karierę był najemnikiem, ale w ostatnich latach udowodnił, że to w Milanie czuje się jak w domu. Z resztą wszystko mi jedno czy Hakan poszedłby do Juve czy do Interu. Każde osłabienie przeciwnika jest dobre :)
2
zbylon
zbylon
22 czerwca 2021, 20:53
Zbylon odpłatną do tego stopnia , że dla niego odejście Hakana jest wzmocnieniem Milanu i osłabieniem Interu , nie wierzę w niektóre komentarze. To byl zawodnik kluczowy w waszym awansie do LM
0
Mil_online
Mil_online
22 czerwca 2021, 20:55
Zbylon - czyli jeśli Ibra jest nasz najemnik, to jest ok:).

Ale trzeba mieć pipę na oczach, żeby porównywać levele najemników Ibry i Hakana, aż szkoda wchodzić w polemikę...
0
zbylon
22 czerwca 2021, 20:58
Jeśli uważasz, że zstąpienie Eriksena Hakanem to nie jest osłabienie klubu, to gratuluje oderwania od rzeczywistości. I tak. Był u nas ważnym zawodnikiem, ale dziesięć lat temu nawet nie powąchałby murawy w Milanie. Jesteśmy w tym momencie na trochę innym etapie niż Inter. Z resztą zobaczymy niebawem jak tam u Was z kasą.
1
zbylon
zbylon
22 czerwca 2021, 21:04
No Ibra to raczej wiekszy level nie przywiązania do klubu. Przechodził z Juve do Interu , a gral jeszcze w Milanie... Jedyne co pokazał, ze ma w d*** barwy klubowe. Hakan chce wejść level wyżej, a Inter może mu to obecnie zaoferować.
1
zbylon
zbylon
22 czerwca 2021, 21:24
Zbylon Ty nie znasz rzeczywistości bo Eriksen tak naprawdę zaczął coś grać od lutego i nie gral na poziomie czasów Tottenhamu. Wiadomo to świetny pomocnik , ale w Interze pokazał może 60% swoich umiejętności. Więc tak , nie powinno być to osłabienie bo Duńczyk raczej słabo się spisywał jak na siebie.
1
Klimczer
Klimczer
22 czerwca 2021, 20:35
A czy był w historii jakis pilkarz który przechodząc z Milanu do interu znacząco poniósł swoją formę
0
ósmy
22 czerwca 2021, 20:46
Thomas Helveg ;p
4
Mil_online
Mil_online
22 czerwca 2021, 20:56
Życzę mu kariery Guglielminpietro:).
3
AcMati92
Moderator AcMati92
22 czerwca 2021, 20:27
Gość, który nie trzyma presji poszedł do klubu z tego samego miasta, do tego do klubu z problemami finansowymi, serio można być aż tak głupim?
4
DarQ
DarQ
22 czerwca 2021, 20:36
Jesteś zdania ,że Milan nie ma problemòw finansowych? Twoja wypowiedź to definicja paradoksu. My nie mieliśmy 4 , oni bez problemu dają 5 ale to oni mają problemy.
1
ósmy
22 czerwca 2021, 20:49
0
Klimczer
Klimczer
22 czerwca 2021, 20:50
Darq to czy było nas stać dac wiecej czy nie wie tylko Maldini I osoby odpowiedzialne za finanse moze według nich Hakan po prostu nie zaslugiwał na więcej a może po prostu na zaoszczedzonych pieniądzach na jego kontrakcie Milan chce dorzucić troche grosza i kupic rowniez klasową 10, tak naprawde to czy mogliśmy czy może nie chcieliśmy placic mu wiecej pieniedzy wiedzą tylko osoby odpowiedzialne za finanse.
0
daro12555
daro12555
22 czerwca 2021, 20:25
Na razie jest mega słabo .Jesteśmy słabsi już niż przed rokiem dwóch zawodników z podstawowej jedenastki odeszło i jeszcze darmo .Nie licząc ze Gigo to może być najlepszym bramkarzem w historii .Jeszcze za Gigo przyszedł francuz ale za hakana nie ma nikogo na razie.
2
Diavo
Diavo
22 czerwca 2021, 20:22
Mam wrażenie że Hakanowi nie pasowała również taktyka Piolego,w której miał bardzo dużo zadań defensywych jak na zawodnika który ma kreować akcje, pamiętam, że Hakan zawsze schodził styrany z boiska, więc lenistwa mu nie można zarzucić. Taktyka biegamy za Ibre prędzej czy później wszystkich zacznie irytować..
3
DarQ
DarQ
22 czerwca 2021, 20:27
Zgadzam się z Tobą. Zaangażowania nie można mu odmówić. Hejterzy Hakana gadają coś o całowaniu spoconej bawełny z lajkrą , a zapominają o meritum.
5
Nevi
Nevi
22 czerwca 2021, 20:21
To bylo podejrzane ze lepiej zagral po pandemmi i nie podpisal, wiedzial ze sie nim interesuja i moze zgarnac lepsza kase. J...S...
0
DarQ
DarQ
22 czerwca 2021, 20:20
Jesteśmy w czarnej D - tak będę zaczynał większość moich opini. Przepraszam z góry za to. Pewnie masz racje co do jego statystyk. Losy zawodnika w innym klubie często obierają inne barwy. Natomiast u nas to był to kluczowy gracz. Obok Ibry ,Kessiego i Kjeara. Zgadzam się - róbcie screeny. Oto moja przepowiednia- nasza nowa 10 nie będzie miała połowy goli i asyst Hakana.
0
Milanboy
Milanboy
22 czerwca 2021, 20:14
To kto następcą? Macie jakieś typy? Moje typy to Brandt, Van De Beek, Pessina I... Zaniolo pomimo urazów, a jak wiemy Milan lubi kupować w ostatnim czasie graczy z namiastką wielkiego potencjału.
1
Corsa
Moderator Corsa
22 czerwca 2021, 20:25
Niestety obawiam się, że przyjdzie ktoś z niższej półki. Kupiliśmy bramkarza, Tomoriego, dopłacimy za Tonalego i to będą główne transfery w tym okienku. Całą resztę wypełnimy wypożyczeniami lub potencjalnymi talentami typu Saelemaekers.
1
kamilus
kamilus
22 czerwca 2021, 20:28
Ja mam jakieś dziwne przeczucie, że może to być Majer.
1
daro12555
daro12555
22 czerwca 2021, 20:30
Powinien być Van De Beek z opcją kupna ,a może Majer bo na Cunhe raczej 30mln nie wydamy.
0
Deus
Deus
22 czerwca 2021, 20:30
ja liczę bardzo na wypożyczenie Ziyecha
2
Vol'jin
22 czerwca 2021, 20:32
na dzisiaj trudno wyrokować. W ciagu 24h przewinęło się chyba z ~15 nazwisk a może ktoś nagle wyskoczyć

osobiście do listy bym dodał Forsberga
2
Sebolinho10
Sebolinho10
22 czerwca 2021, 20:35
Moim marzeniem zawsze było zobaczyć Dybale w Milanie....ale cóż...nierealny jest ten transfer
0
serginho83
serginho83
22 czerwca 2021, 21:46
Forsberg to chyba niedawno kontrakt przedłużył :/ Van de Beek to bardziej środek pomocy, może faktycznie coś jest na rzeczy z tym wypożyczeniem Ziyecha :) ostatnio było gdzieś też info, że Betis chce Castillejo, ale najpierw musi sprzedać Fekira, jak dla mnie to byłoby coś, ale pewnie jest poza naszym zasięgiem finansowym...
0
Adi.Milan
Adi.Milan
22 czerwca 2021, 20:12
Bardzo dobrze ze nie dostał podwyżki bo jest nikim jest malym piłkarzykiem bez zasad. Wspiera zbrodniczą politykę swojego prezydenta. Powinien grać w Turcji jak tak mu się tam podoba. Nie mogę na niego patrzeć mam nadzieję ze go nic dobrego w Interze nie spotka
4
MilanistaMarek
MilanistaMarek
22 czerwca 2021, 20:10
Dno i wodorosty
0
mmielczar123
mmielczar123
22 czerwca 2021, 20:07
Strzeli 1 gola i zaliczy 2 asysty róbcie screeny :P
1
DarQ
DarQ
22 czerwca 2021, 20:17
Jesteśmy w czarnej D - tak będę zaczynał większość moich opini. Przepraszam z góry za to. Pewnie masz racje co do jego statystyk. Losy zawodnika w innym klubie często obierają inne barwy. Natomiast u nas to był to kluczowy gracz. Obok Ibry ,Kessiego i Kjeara. Zgadzam się - róbcie screeny. Oto moja przepowiednia- nasza nowa 10 nie będzie miała połowy goli i asyst Hakana.
2
papizdr
papizdr
22 czerwca 2021, 20:07
Oj ciężkie życie go czeka w Mediolanie.
1
Katan
Katan
22 czerwca 2021, 20:06
Powiem tak, szczerze myślałem, że podpisze kontrakt i będziemy mieli spokój. Naprawdę gościa lubiłem i trzymałem za niego kciuki, mega się zawiodłem i chyba pierwszy raz w życiu na czyiś widok rzygać mi się chce. Przykre :/
3
DaRo_7
DaRo_7
22 czerwca 2021, 20:16
Mam podobnie, wiele razy go tu broniłem, ale teraz stał się dla mnie śmieciem :P Musimy znaleźć teraz godne zastępstwo, zawodnika kreatywnego i z liczbami. Będzie ciężko, ale mam nadzieję, że damy radę :P
1
22 czerwca 2021, 20:04
" Zdaniem dziennika, włodarze Rossonerich złożyli pomocnikowi propozycję "last minute", wyrównując ofertę Nerazzurrich. Na pozostanie Turka w ekipie wicemistrzów Italii naciskał Stefano Pioli. "
1
milan1986
milan1986
22 czerwca 2021, 21:21
Tak, tak, oczywiście, a Inter na dodatek najpierw "prowadził" a potem "wygrał wyścig o podpis Hakana". Dziwnym trafem zadne inne źródło tego nie potwierdziło. Ale widzę, że konieczność podtrzymania przekonania o tym, że twój klub zrobił świetny interes jest dominująca.
1
Rafał0209
Rafał0209
22 czerwca 2021, 19:58
to nic że Maldini musi wywalić teraz 20-30mln na pomocnika tej klasy i tak dać 3-4mln pensji ale ważne że zaoszczędził i jest twardy i nie dał więcej niż 4mln Turkowi, oj coś mi się wydaję że nasz Paolo był pewny że po Euro Turek ze spuszczoną głową wróci i przyjmie jego propozycję a Tu szok trener nie ma puzla w układance a Paolo się wali grunt pod nogami, bo Kessie też powie jak tylko 4 to chce do Anglii a wtedy wypożyczamy Meite chyba, ogarnij się Maldinii bo już nie ma dwóch graczy podstawowej 11 a to do niej miał być wzmacniany zespół a nie łatany po odejściach kluczowych graczy.
3
Vol'jin
22 czerwca 2021, 20:02
ponawiam pytanie Maldini to ma ze swoich wykładać? Czy jest ktoś nad nim i ma większę władze ile dostaje na transfery/pensje?

bo niektórzy myślą chyba, żę to Maldini jest głównym CEO klubu

On ma pewne wytyczne/określony budżet z excelek i na tym ma bazować z resztą działu scoutingu
9
Rafał0209
Rafał0209
22 czerwca 2021, 20:08
Chyba ma jakiś budżet płac i transferowy to niech kombinuje by wywalić nie potrzebnych graczy by zaoszczędzić na pensji, jak ma zamiar kupić gracza za 20 niech zrobi tak by wyszło za 15 od tego jest, by obrócić gotówką tak by było na pensję dla najlepszych graczy.
0
Vol'jin
22 czerwca 2021, 20:12
ale budżet płącowy to Eliott nałożył i on musi akceptować też

to nie jest fifa że sobie to zrobisz suwakiem ...
5
Gianni Rivera
Gianni Rivera
22 czerwca 2021, 20:23
Vol'jin, niektórzy za wszystko będą obwiniać Maldiniego, mimo że nie on odpowiada za finanse. :)

Podobnie jak niektórzy ekonomiści myślą, że jeśli się zaoszczędzi X na jednym kontrakcie, to drugiemu piłkarzowi można ów X do pensji dorzucić. Jeżeli zarząd ustalił górny pułap płacowy na 4 mln (a na to wygląda, biorąc pod uwagę fakt, że na razie nikomu, oprócz Zlatana i Gigio, ponad 4 bańki nie oferujemy), to choćbyś i 50 mln zaoszczędził na pensjach innych grajków, z ofertą ponad 4 wyjść nie możesz i basta.
1
hyrus13
hyrus13
22 czerwca 2021, 19:56
Z ciekawości, w komunikacie było, że został zawodnikiem czy zostanie? Bo do 30.06 to miał buc zawodnikiem Milanu.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
22 czerwca 2021, 20:20
Ogólnie papiery transferowe można składać dopiero po aktywacji okienka transferowego/zakończeniu kontraktu piłkarza, ale ogłaszać transfery można wcześniej, jeśli między klubami lub między klubem i zawodnikiem wszystko jest dogadane. Dlatego PSG już ogłosiło Wijnalduma, dlatego Barcelona ogłosiła Aguero czy Depaya, dlatego Milan ogłosił Maignana i Tomoriego. Ale oficjalnie złożyć papiery do zarządu ligi będzie można 1 lipca (bo wtedy rozpoczyna się okienko transferowe albo zawodnicy mający kontrakty do 30 czerwca zostają wolnymi piłkarzami).
1
kamilus
kamilus
22 czerwca 2021, 20:30
Pewnie było tak, że dziś podpisał kontrakt, który będzie obowiązywał od 1. lipca.
1
hyrus13
hyrus13
22 czerwca 2021, 20:39
Ok, dziękuje. Ale skoro dalej jest zawodnikiem Milanu to teoretycznie klub mógłby go wezwać do klubu i kazać mu trenować do końca miesiąca. Mógłby też wypełniać obowiązki marketingowe. Wiem, że to nierealne, ale formalnie chyba wykonalne?
0
kamilus
kamilus
22 czerwca 2021, 20:42
Teoretycznie tak, ale to byłoby bardzo nieprofesjonalne z naszej strony, bo Hakan, mimo że zachował się niezbyt dobrze względem klubu, to nie zrobił niczego niezgodnego z umową. Poza tym było i będzie wielu takich graczy (nie tylko w Milanie), którzy będą odchodzić za darmo.
2
hyrus13
hyrus13
22 czerwca 2021, 21:26
Z jednej strony tak, ale mnie już wcześniej oburzyło, że Gigio będzie przechodził testy, mimo że formalnie jest naszym zawodnikiem. Z tym, że Gigio przynajmniej zrobił to będąc na zgrupowaniu kadry. Z drugiej strony Kalulu odbył testy w połowie czerwca.
0
kamilus
kamilus
22 czerwca 2021, 21:30
Cóż, testy to tylko testy, przecież zgodnie z prawem piłkarze mogą negocjować nowe kontrakty już na pół roku przed wygaśnięciem aktualnych umów, więc równie dobrze Gigio/Hakan mógł już na koniec stycznia porozumieć się z nowym pracodawcą. I niezależnie jak by to wyglądało względem fanów, to zgodnie z prawem wszystko byłoby w porządku.
0
Corsa
Moderator Corsa
22 czerwca 2021, 19:52
Ja tam już to przetrawiłem i podchodzę na chłodno, Hakan jest dla mnie obojętny. Trochę mi przykro, bo co by nie mówić to mocny punkt naszego zespołu, ale nie mam zamiaru tego przeżywać.

Bardziej martwi mnie fakt, że wykruszył nam się trzon drużyny i nie wiadomo co będzie z Franckiem. Ostatnie wydarzenia nie napawają optymizmem, wysłano nam wręcz jasny sygnał, że coś jest nie tak i ten kolejny sezon może wcale nie być taki kolorowy jak się tego spodziewaliśmy.

Nie chcę marudzić, ale raczej nie ma co spodziewać się solidnego zastępstwa za Hakana, kto by nie przyszedł nie da nam jakości 1:1 względem tego co dał w ostatnim półroczu Turek. Dalej nie mamy napastnika, cała prawa flanka do wzmocnienia...

Maldini pewnie skupi się na talentach, będzie loteria, noname wypali lub nie, a to może być za mało żeby utrzymać się w topie i uniknąć kompromitacji w LM.
4
lewysovski
lewysovski
22 czerwca 2021, 19:52
Słuchaj Paqueta, bo w sumie to głupia sprawa...
5
urugwajczyk
urugwajczyk
22 czerwca 2021, 19:50
Parafrazując klasyka:
Hakan ..uj, sałaty szkoda.
Edytowano dnia: 22 czerwca 2021, 19:52
1
Milanboy
Milanboy
22 czerwca 2021, 19:49
Ale powiem wam jakoś nie czuje złych emocji, że przeszedł do innego klubu, co więcej powiem, że nadal będzie mnie bardziej bolało to, że Gigio opuścił w ogóle Milan, ale tak szczerze chyba po prostu nie mam w sobie tego, że mamy być sobie wrodzy, w końcu to tylko piłka nożna i nic więcej, ale moim zdaniem, bo każdy może mieć inny pogląd na ten sport.

Nawet gdyby Maldini odszedł z Milanu do Interu bym jakoś tego nie przeżywał, bo to nadal jest tylko piłka nożna.
0
Diavo
Diavo
22 czerwca 2021, 19:48
Teraz oficjalnie można, ***** merde :D
3
22 czerwca 2021, 19:44
Co się dziwić wygląda na to , ze Milan nie ma zbyt dużych ambicji skoro pozwala na odejście za darmo 2 kluczowych piłkarzy. W kolejce jeszcze są Calabria Kessi i Romagnoli z różnymi kontraktami . Więc jak sprzedadzą teraz by zarobić czy znowu będą czekać do ostatniej chwili ? Myślę, ze taki Kessi widząc brak ambitnego planu , będzie wolał iść gdzie indziej.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
22 czerwca 2021, 19:48
To jest właśnie dbanie o dobro klubu. Jestem pewny że w dłuższej perspektywie to właśnie Milan zwycięży. Reszta będzie bankrutami. Osobiście bardzo podoba mi się polityka transferowa klubu.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
22 czerwca 2021, 19:55
Polityka ktora pozwala odchodzić najlepszym za darmo ? Aha.... No świetna polityka , inne kluby przynajmniej zarabiają na swoich zawodnikach i jakoś to się kręci .
0
dykt4tor
dykt4tor
22 czerwca 2021, 21:22
W interze patrząc na sytuacje z pieniędzmi to średnio się kręci XD
0
plotek
plotek
22 czerwca 2021, 19:36
Widać po mordzie fałszywy uśmiech, nie jest chyba do końca zadowolony ze swojej decyzji. Jak ktoś wcześniej wspomniał pewnie będzie Inter z nas śmiał przez kilka/kilkanaście kolejek a później będzie grał piach. Już się nie mogę doczekać derbów, o rożne i wolne będę spokojny o ile dadzą mu tam piłkę :D
1
dykt4tor
dykt4tor
22 czerwca 2021, 19:39
Dalej z tymi rożnymi?
W ubiegłym sezonie 5 z 9 asyst Turka było właśnie z rożnych, a w Interze jest chyba więcej dobrze grających głową niż u nas, więc różnie to może być ;)
3
dykt4tor
dykt4tor
22 czerwca 2021, 19:43
5 z 9 asyst z różnych, przy czym wykonuje je tylko on, a było ich z 200. Teraz ta statystyka nie wygląda aż tak dobrze ;p
6
dykt4tor
dykt4tor
22 czerwca 2021, 19:44
@dykt4tor - a nie Milan miał właśnie najwięcej goli z rzutów rożnych w Serie A? W innych klubach też są stali wykonawcy i to nie wygląda już tak fajnie, nie? :P
(można się tak przerzucać non stop)
2
FanACM
FanACM
22 czerwca 2021, 19:35
Wiecie, że Rebic polubił zdjęcie Hakana w koszulce Interu na instagramie coś jest nie halo...
1
plotek
plotek
22 czerwca 2021, 19:37
I co z tego? Nie można mieć kolegi z innego klubu?
6
plotek
plotek
22 czerwca 2021, 19:38
Saelemaekers też się kumpluje z Lukaku. Oddajemy go w imię plemiennych urojeń? XD
0
FanACM
FanACM
22 czerwca 2021, 19:38
Zobacz jakie to zdjęcie poniżej farba z pędzlem jakby kolory koszulek przemalowywal.
0
FanACM
FanACM
22 czerwca 2021, 19:43
Przecież nie zamalowuje tam czerwonych ścian na niebiesko to o co chodzi?
Inter nie miał przypadkiem akcji "malowania Mediolanu na niebiesko" w ramach "IM"?
0
FanACM
FanACM
22 czerwca 2021, 19:58
Faktycznie przemawia przeze mnie frustracja że tracimy takiego grajka i to na rzecz Interu..
0
Rocker
Rocker
22 czerwca 2021, 19:29
Jak mawiał Kazimierz Pawlak: „To nie grzech, ale wstyd.”
1
BartekWydziu
22 czerwca 2021, 19:28
Wystawili chyba wszystkie trofea jakie mieli ;D
Kinczmy temat tego idioty, było minęło.
Edytowano dnia: 22 czerwca 2021, 19:32
1
marunio
marunio
22 czerwca 2021, 19:21
moga mu zaoferowac nawet 10mln za sezon, nic ich to nie kosztuje, skoro i tak mu nie zaplaca, jesli nie maja na pensje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
7
ArekMILANISTA
ArekMILANISTA
22 czerwca 2021, 19:20
Obczajcie sobie zdjęcie z Instagrama Hakana z tym pędzlem i puszką niebieskiej farby....Idiota
4
FanACM
FanACM
22 czerwca 2021, 19:23
Podasz proszę link?
0
ACMati69
ACMati69
22 czerwca 2021, 19:31
https://www.instagram.com/p/CQbeTKOLR1q/?utm_medium=copy_link
Co za pajac xd
1
FanACM
FanACM
22 czerwca 2021, 19:32
To na instagramie jest a następny mądry Rebic to polubił......
1
Fushnikov
22 czerwca 2021, 19:47
Mistrz painta to robił xD
Fajny komentarz jest pod zdjęciem :)
Nawet Pio polubił to chyba lekki żal ma że go tak łatwo się pozbyli :x
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 czerwca 2021, 19:17
Kto bogatemu zabroni? Inter przebił ofertę ACM zawodnik zaakceptował i tyle. Nie czuję żadnych emocji w związku z tym. Myślę tylko o tym kto go zastąpi? Hakan jaki jest każdy wie, nas nie ruszyłby naprzód ale Interowi może się przydać. Hakan będzie usatysfakcjonowany że dostał 5mln a my oczyścimy z niezdecydowanych zawodników i zjednoczymy zespół. Maldini nie jest głupi jakiś powód miał że do tego dopuścił, wierzę w jego wizję i czekam na to jakie ruchy wykona ACM na rynku transfer. ?
5
dykt4tor
dykt4tor
22 czerwca 2021, 19:41
Z tym bogatym to bym nie przesadzał, patrząc na sytuacje interu
0
Lomaxini
Lomaxini
22 czerwca 2021, 19:12
Ha tfu i tyle
2
alepadaka
alepadaka
22 czerwca 2021, 19:10
No i jeszcze, moim zdaniem jeśli byśmy chcieli powalczyć w Europie o cokolwiek w następnych 4 latach, to i tak byśmy musieli wymienić Hakana. Gdyby dostawał u nas takie pieniądze jak w Interze przez 4 lata to powodzenia ze znalezieniem kogoś do pierwszego składu i trzymaniu Turka z taka pensja na ławce. Calhanoglu w skali Europy jest solidny, ale pewnego poziomu już nie przeskoczy.
1
Rysiu
Rysiu
22 czerwca 2021, 19:07
Ponoć coś na rzeczy jest z Isco. Więc może nawet zyskamy lepszego zawodnika na tę pozycję niż Hakan.
0
xpw99
xpw99
22 czerwca 2021, 19:12
Isco to wypalony piłkarz, do tego z gatunku takich którzy niezbyt przykładają się do treningów. Od 3 lat jest dramatyczny a wzięcie go byłoby przysługą dla Realu. W czym piłkarz który ma 5 asyst w 3 lata ma być lepszy od Hakana który w tym czasie ma 34 asysty?
2
goat333
goat333
22 czerwca 2021, 19:12
Ciekawe w czym lepszego. Latka wiecznego talentu. Niestety tutaj ludzie strasznie zabiera zasługi Hakana. Gość w ostatnich latach co rok robił 20 goli/asysty. Chyba tylko w sezonie 18/19 zrobił 18 goli/asysty. Ciężko będzie go zastąpić.
2
Vol'jin
22 czerwca 2021, 19:24
Isco to jest po tej samej stronie piłkarskiej co Bale
0
pazioni
Moderator pazioni
22 czerwca 2021, 19:00
Co za niebieski kebab.
3
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się