SCUDETTO


OFICJALNIE: Hakan Çalhanoglu zawodnikiem Interu

21 czerwca 2021, 00:57, cinassek Aktualności
OFICJALNIE: Hakan Çalhanoglu zawodnikiem Interu

Niespodziewany zwrot akcji w temacie Hakana Calhanoglu. Dziennikarz Gianluca Di Marzio najpierw poinformował, ze Inter Mediolan włączył się do walki o podpis Turka, teraz natomiast już twierdzi, że strony są bardzo bliskie osiągnięcia porozumienia i zrealizowania transakcji. Według La Gazzetta dello Sport, lokalny rywal rossonerich zaoferował pomocnikowi 5 mln euro rocznej pensji, a więc o 1 mln euro więcej niż Milan.

Calhanoglu rozegrał w Milanie w ciągu czterech lat 172 mecze, w których zdobył 32 bramki oraz zanotował 48 asyst.

 

[AKTUALIZACJA: 21.06.]: Dziennikarz Fabrizio Romano informuje, że Hakan Calhanoglu zagra w Interze. Testy medyczne odbędą się we wtorek. Przygoda Turka w Milanie zamyka się na czterech sezonach.

27-latek podpisze w Interze trzyletnią umowę gwarantującą 5 mln euro rocznego wynagrodzenia podstawowego, a także kolejny 1 mln euro w bonusach.

 

[AKTUALIZACJA: 22.06.]: We wtorek odbyły się testy medyczne Hakana Çalhanoğlu przed dołączeniem do ekipy Interu Mediolan. Według informacji mediów, o godzinie 17:00 Turek złoży podpis pod kontraktem do 2024 roku, z opcją przedłużenia o sezon. Na tym zakończy się kilkuletnia przygoda Çalhanoğlu z Milanem (zawodnik dołączył dokładnie 3 lipca 2017 roku, w całości wypełniając podpisany kontrakt).

Hakan Çalhanoglu został nowym zawodnikiem Interu. Nerazzurri o godzinie 17:30 za pośrednictwem obrazka przedstawiającego most na kanale Navigli w Mediolanie zakomunikowali tę informację. Ma to symbolizować przejście zawodnika z jednej strony Mediolanu na drugi. Turek podpisał z Interem kontrakt, który będzie obowiązywał do 30 czerwca 2024 roku.

O godzinie 18:30 Inter Mediolan w oficjalnym komunikacie potwierdził wcześniejsze doniesienia. Hakan Çalhanoglu został zawodnikiem Interu!



933 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Pan A.
Pan A.
21 czerwca 2021, 15:18
Jeżeli kwota 1 mln+1 mln, spowodowała alians Turka i Interu, to Panowie naprawdę nie ma co żałować chłopa.

Jeszcze a propos wspomnianego aliansu, dla potomnych zostawiam powiedzonko, które było bardzo modne w latach 90 w polskiej piłce - "nikt Ci tyle nie da, co Widzew obieca!"
;)
2
ósmy
ósmy
21 czerwca 2021, 15:22
Jeśli Widzew, to bardziej pasuje:

-"Eleganckie kobiety w pięknych tutaj toaletach, eleganccy mężczyźni – białe koszule, wspaniałe krawaty, a jednak nie będzie radości. (…) No dlaczego pan nie gwiżdże? Panie Turek! Niech pan tu kończy to spotkanie! (…) Turku kończ ten mecz!"
0
ósmy
ósmy
21 czerwca 2021, 15:18
Dla Interu dobra opcja low-coast, in cito and no risk :)
0
BakajeTraktore
BakajeTraktore
21 czerwca 2021, 15:14
Kolejny, który stracił resztki szacunku. Życzę samych gwizdów
2
21 czerwca 2021, 15:13
Wielki dyrektor Maldini i Cazzidis, skonczy sie na szrocie pokroju Maty
0
Felaro
Felaro
21 czerwca 2021, 15:10
trzeba mieć jaja wiedząc że kibice wracają albo ten milion aż tak bardzo zaślepia bo psychika tego Pana będzie mocno testowana. Zważywszy że eriksen na koniec sezonu odpalił może się okazać że ławeczka będzie ale piątka wpadnie
0
paweł_piotr
paweł_piotr
21 czerwca 2021, 15:15
Przecie Eriksen chyba nie będzie mógł grać w Interze (czy w innym klubie Seria A).
1
Enrico Espinosa
Enrico Espinosa
21 czerwca 2021, 15:17
Tylko że prawo we Włoszech zabrania grać z tym co Eriksennowi wszczepili podczas operacji. Kuzyni nas zrobili bez mydła. Czekamy na ruch zarządu. Forza Milan!
1
Felaro
Felaro
21 czerwca 2021, 16:47
mi chodziło o to że eriksen jak był zdrowy( teraz to nie ma opcji by gdziekolwiek grał) to conte grał 60% sezonu innymi chłopami a on wchodził na ogony nie wierzę że Hakan dostanie podstawę. Będzie ciekawie jaka Turek ma psychę
0
Duch
Duch
21 czerwca 2021, 15:05
Trzymam kciuki za nasz scouting i Maldiniego, żeby znaleźli idealnego następcę. Jednocześnie przyznaje, że Inter szybko znalazł alternatywne dla Eriksena, dla nich to na pewno dobry ruch.
1
Kuszu
Kuszu
21 czerwca 2021, 15:04
Wow
Najpierw Gigio teraz Hakan, jestem ciekawy jak to Maldini i spółka poukładają.

Jako tako bramkarza mamy, ale nikt nie wie jak się zaklimatyzuje z drużyną.

Okienko bedzie bardzo ciekawe.

1
kawalerowicz
kawalerowicz
21 czerwca 2021, 14:59
Dobra, teraz tylko ściągnąć dobrego trequartiste, a w Interze niech Hakan gra swój piach.
0
cbvirus
cbvirus
21 czerwca 2021, 14:58
Jeszcze jedna rzecz - to że Gigio i Hakan odchodzą za darmo bardzo mocno obciąża konto Maldiniego. Kwestie kontraktów trzeba rozwiązywać najpóźniej na rok przed końcem, żeby można było opchnąć jeszcze zawodnika, a nie na pół roku czy miesiąc przed. W przypadku gdyby mieli normalny kontrakt (dłużej niż rok), to za Turka możnaby zgarnąć 30 a Gigio pewnie i spokojnie 70 mln. Tym sposobem jesteśmy prawie stówkę w plecy.
4
Milan1958
Milan1958
21 czerwca 2021, 15:14
Tak, miał Maldini przystawić im pistolet do głowy chyba. W ostatnim czasie bardzo wielu zawodników w wielu klubach tak właśnie robi. Nie podpisują umów przedłużających żeby mieć kartę na ręku. Zwodzą, kombinują, ale nie podpisują. To w tej chwili największy argument zawodników dla nowych pracodawców. Nowy klub nie musi płacić, może dac wyższą kasę zawodnikowi.
2
Entgen
Entgen
21 czerwca 2021, 15:14
Nie wiemy jakie były kulisy, być może oni nie chcieli wtedy negocjować ze względu na niewiadomą przyszłość zespołu.
0
gieemce
gieemce
21 czerwca 2021, 15:38
Nic bardziej nie załatwiło by na szaro maldiniego jak 16 mn netto pensji łącznie dla tych. Pozdro dla kumatych.
0
brzydki
brzydki
21 czerwca 2021, 15:40
Oj tam daj spokój, przecież sprowadził nikomu niepotrzebnego Hauge (który może i nic nie gra ale ważne że jest blondynem z Norwegii jak Haaland!!!) i zrobił rundkę wypożyczeń bez opcji wykupu nieogarniętych juniorów (Dalot, Diaz) xD
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
21 czerwca 2021, 15:53
Skąd wy się bierzecie ancymony niereformowalne? Zdawało mi się że temat z Gigio był już tutaj przerobiony szczegółowo, dokładnie, skrupulatnie oraz drobiazgowo. Wydawało mi się, że osiągnęliśmy konsensus wszechstronnie i dogłębnie analizując blaski oraz cienie związane z odejściem naszego wychowanka i uczyniono to tutaj z każdej możliwe perspektywy, w szerz, wzdłuż, na skos i na około... ale jak się okazuje wciąż zdarzają się marzyciele z głową w chmurach do których nic nie dociera. Gigio "pewne i spokojne 70mln" nic tylko zacytować Dzień Świra: "Ja cię stresuje, QURWA, uczysz się tego piąty rok w szkole i na kursach, i wszystko to jak krew w piach..." Nie ważne że tylko PSG było w stanie zatrudnić Włocha z tym że za darmo! Znowu "za Turka zgarnąć 30" no podobna sytuacja, zawodnik zrobił "furorę" na Euro i od razu "wszyscy" się rzucili a pierwszy Inter hehhe
1
cbvirus
cbvirus
21 czerwca 2021, 17:37
Victor Van Dort

Oho. Maldini boty się pojawiły, które twierdzą, że najbardziej utalentowany bramkarz na świecie nie zostałby sprzedany za paczkę fajek XD. Nie znajdziesz mi topowego klubu w Europie, który w jednym okienku traci 2 podstawowych zawodników, którzy odchodzą za free, a nie dlatego że nie chce się kontynuować z nimi współpracy. To jest fenomen socjologiczny to co się w Milanie wydarzyło.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 czerwca 2021, 00:36
Jak nazwę? Błędami poprzedniego zarządu, ot to. Milan dopiero aspiruje do tego by być topowym klubem w Europie. Nie jestem bezkrytyczny ws do Paolo, zwyczajnie rozumiem, że zapracował na ciut większy kredyt zaufania niż inni, wiele razy wytykałem jego błędy ale w przypadku odejścia Gigo i Hakana nie można określić co tak naprawdę jest dobre dla klubu pamiętając że w tle mamy ekonomiczne ramy funkcjonowania przedsiębiorstwa, odgórne limity i strategię rozwoju klubu. Myślę, że zostali "poświęceni" dla dobra równowagi finansowej. Dopiero kiedy zamknie się okienko transferowe, wstępnie okaże się czy powinniśmy się obawiać utraty tych piłkarzy. Ty zaś, nie znajdziesz mi dyrektora topowego klubu w Europie, który w jednym okienku traci 2 podstawowych zawodników, którzy odchodzą za free a on jest chwalony przez kibiców i zarząd;)
0
cbvirus
cbvirus
22 czerwca 2021, 00:48
Victor Van Dort

Ja oczywiście cenię sobie Maldiniego, ale ta sytuacja mnie po prostu boli, bo budżet mamy taki sobie i teraz będzie wybitnie trudnym znalezienie sensownego zastępstwa
1
jacen1984
jacen1984
21 czerwca 2021, 14:58
Dla tych co uważają że Hakan jak i Gigio zostali zaspokojeni w swoich żądaniach płacowych przez Milan 5/10 mln uważam że nie ma pewności żadnej że doszło by do podpisania kontraktów, mogło by się okazać że jednak to jes 6 mln nie 5 a bonusy itd... albo jak Gigio powiedział nie chodzi o kasę potrzebuje zmiany otoczenia :) a większą pensja to tylko dodatek ... taki efekt uboczny zmiany miejsca pracy. ;)
0
uczciwyoszust
uczciwyoszust
21 czerwca 2021, 14:55
Konto Hakana popularne na FB... Czyli zaczęły się dożynki
0
yagi
yagi
21 czerwca 2021, 14:49
No cóż... z niewolnika nie ma pracownika. Nie ma co płakać, nie tacy odchodzili. Wierzę, że Maldini ogarnie ten temat, że nikt po Hakanie niedługo płakać nie będzie. Ani nawet pamiętać.
3
Pan A.
Pan A.
21 czerwca 2021, 14:47
I na dzień dobry obniżka pensji o 20% LOL
2
Diavo
Diavo
21 czerwca 2021, 14:45
To Inter w przyszłym sezonie bramki z różnego nie zdobędzie:D
1
patoo_07
patoo_07
21 czerwca 2021, 14:49
Następny, który zapomniał, że 5 na 9 asyst w tym sezonie Hakan zrobił z rożnych.
3
Diavo
Diavo
21 czerwca 2021, 14:59
Co z tego skoro bil każdy różny w meczu czyli conajmniej 5 na mecz to daje ponad 200 wrzutek w sezonie..
1
Fushnikov
Fushnikov
21 czerwca 2021, 15:22
Jak tylko on wykonuje wolne i różne więc kto miał asystować??
2
dykt4tor
dykt4tor
21 czerwca 2021, 15:25
5 asyst na 200 rożnych to może i ja bym zrobił X D niezła statystyka
3
Gattuso888
Gattuso888
21 czerwca 2021, 14:44
Pomimo tego., że Hakan mnie strasznie irytuje od dłuższego czasu (na początku byłem bardzo zadowolony z jego przyjścia) to powinno się wstrzymać z oceną rozstania z nim do czasu przyjścia następcy. A tym bardziej z oceną działań Maldiniego do zakończenia okna transferowego.
4
ed_rush
ed_rush
21 czerwca 2021, 14:42
Myślę, że Inter właśnie kontraktuje rezerwowego (zdziwię się jak będzie inaczej) za około 10 mln euro brutto za sezon. Moim zdaniem, zawodnik kompletnie nie wart takich pieniędzy. Liczby ogółem miał ok., ale nigdy to nie był TOP włoskiej ligi na swojej pozycji. Myślę, że spokojnie znalazłbym 10 graczy których bardziej cenię i lubię oglądać.
2
dykt4tor
dykt4tor
21 czerwca 2021, 14:47
Ja też bym znalazł 10 lepszych graczy na luzie ale powstaje pytanie: czy przy chorym Eriksenie i problemach finansowych Interu mogliby kupić lepszego trequartistę od Hakana?

Myślę, że nie.

Nie dlatego, że Turek jest jakiś wybitny (bo nie jest) ale dlatego, że jest:
- darmowy
- zna ligę
- gwarantuję łącznie 20 bramek/asyst na sezon

I tego niektórzy jego antyfani nie potrafią dostrzec, a my (oby nie) możemy się przekonać jak bardzo nam dokuczy brak takiego pewnika w grze, bo niewiele jest "10", które schodzą tak głęboko do defensywy jak Hakan, a Pioli właśnie tego potrzebuje w swoim ustawieniu.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
21 czerwca 2021, 14:53
No nie róbmy już sobie jaj. Hakan to naprawdę solidny ligowiec. A może być najlepszy na swojej pozycji. Moim zdaniem Inter mocno się wzmocni.
2
dykt4tor
dykt4tor
21 czerwca 2021, 15:25
Nigdy nie był i nie będzie najlepszy na swojej pozycji.....
2
ed_rush
ed_rush
21 czerwca 2021, 15:25
Do WinstonSmith. Zanim zaczniesz pisać o fenomenalnym deal'u, jaki to niby robił Inter proponuję rzucić okiem na listę płac zawodników w Serie A.

Wyłączając zadłużonych po uszy i z kominami płacowymi, czyli Juve i Inter. To Hakan z zarobkami na poziomie 5-6 mln euro netto za sezon w każdym innym klubie byłby NAJLEPIEJ zarabiającym piłkarzem (góra drugim Roma czy Napoli). Czy jest to zawodnik, który na tle ligi zasługuje na taką kasę? Absolutnie NIE!!!

Maldini podjął bardzo dobrą decyzję, bo w tych pieniądzach można poszukać kogoś innego.
2
ed_rush
ed_rush
21 czerwca 2021, 15:54
@ed_rush - niby tak, ale nie wliczasz jednego: odstępnego.
Kwota transferu amortyzuje się na przestrzeni kontraktu. W tej chwili (patrząc stricte netto) to Hakan kosztuje Inter 25 mln (5 mln na rok).

Jeśli Milan kupi inną "10" i wyda na nią 20 mln, to ten gracz musi się zgodzić na zarobki rzędu 1 mln rocznie żeby koszt wyszedł taki sam.

W ujęciu budżetowym niemożliwym wręcz jest pozyskanie równorzędnego następcy Hakana za taką samą (lub mniejszą kasę).

Jedyna szansa to wyciągnięcie jakiegoś juniora z niższej ligi i cudowne "odpalenie" ale to mało prawdopodobne...
0
boro215
boro215
21 czerwca 2021, 14:42
No to derby będą smakować wybornie :P zwłaszcza jak wpuszczą kibiców na stadiony :P

Ciekawe, czy nawiązując do Figo, rzucą w niego baranim łbem
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 14:50
1
POE
POE
21 czerwca 2021, 14:42
Trochę przesadziłeś, odpocznij. Corsa
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 15:00
10
Milanousz
Milanousz
21 czerwca 2021, 14:54
lecz się, psychopato
5
Piotrek1899
Piotrek1899
21 czerwca 2021, 14:38
Jest mi tak zwyczajnie przykro. Nie spodziewałem się po Calhanoglu takiego kroku. Do Interu? Już mniej by bolało przejście do Juve.
2
HaLi
HaLi
21 czerwca 2021, 14:37
Milan jeśli ma wrócić na szczyt musi poprawić finanse. Dajemy max 4 mln i tyle, jeśli nie pasuje i uważasz że jesteś biedakiem zarabiając takie pieniądze to dowodzenia i tyle w temacie. Nikt nie jest większy od klubu. Pożegnał bym każdego kto nie ma szacunku do tego klubu i jest tu tylko dla pensji i chce żerować i strzelać fochy.
2
Milanousz
Milanousz
21 czerwca 2021, 14:49
To na dzień dobry musimy (wedle twoich zasad) sprzedać Kessiego i Romagnolego, bo chcą po 6 mln oraz odpuszczamy Girouda i obniżamy Ibrę.

Słabo to wygląda, nie?
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
21 czerwca 2021, 14:36
Szczerze to informacja jest dla mnie dość szokująca.. Jednak patrząc na chłodno gość ma bardzo słabą psychikę, nierówną formę i nie dźwiga ciężaru tych ważniejszych rzeczy.. Jeśli miał u nas zostać to nie za takie pieniądze, choć liczby go bronią i często był kluczowy, ale w końcu 10tka musi taka być.. Szkoda, że Atletico zgarnęło De Paula, bo tutaj widziałbym zastępstwo.. Z jednej strony się cieszę, że odchodzą zgniłe mentalnie jabłka, jednak pozostaje niesmak, że za darmo, choć schodzimy z olbrzymich pensji.. Wierzę w Maldiniego i to okienko, chcę graczy z charyzmą, którzy chcą u nas grać, a nie panienki czy najemników. Taki profil chyba lubi Paolo, więc ja mu ufam..
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 14:39
4
kusniak_22
kusniak_22
21 czerwca 2021, 14:35
Pięknie ! Ławeczka po drugiej stronie czeka, ale za 5 mln. Ja się cieszę.
0
likz0o
likz0o
21 czerwca 2021, 14:35
Szkoda, że w zimie nie udało się ściągnąć Szoboszlaia. Teraz byłby idealnym następcą.
1
Kostello
Kostello
21 czerwca 2021, 14:27
Hehe
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
21 czerwca 2021, 14:26
Ciekawe czy on załapie się tam do podstawowego składu? Wnioskuję że Inter to się nas bardzo obawia, dlatego teoretycznie osłabia Milan, teraz Maldini musi znaleźć zastępstwo i tutaj musi się wykazać . Nie będę za nim płakał, to piłkarz o słabej woli i kiepskiej psychice, ograniczony mentalnie a to co u niego jest najgorsze, to nierówna forma, nigdy nie wiadomo czy można na niego liczyć, dodatkowo w wielkich meczach zazwyczaj jest niewidoczny a dobre spotkania rozgrywał najczęściej przeciwko słabszym zespołom. Niech się Inter z nim męczy, bo Turek to piłkarz bez charakteru a takich Maldini się pozbywa bez żalu.
4
marcinomilano
marcinomilano
21 czerwca 2021, 14:36
Zaczynam się zastanawiać, czy oni rzeczywiście nie chcą przerobić drużyny na 4-3-3. Teoretycznie przy odejściu Hakana, powrocie Pobegi i wykupieniu Tonaliego byłoby to sensowne. Gralibyśmy trójką Tonali - Kessie - Bennacer i nie trzeba by było szukać specjalnego zastępstwa dla Hakana. Mogłyby zostać środki na zakup takiego Ziyecha, który pod 4-3-3 byłby idealny.
1
Von Strauss
Von Strauss
21 czerwca 2021, 14:46
Albo 3-5-2 co również byłoby możliwe i na co wskazywałyby informacje o Hauge i Samu (że jak będzie oferta to mogą odejść, plus Leao niby też, ale on może zostać jako druga 9). Pozbycie się 2-3 z 5 skrzydłowych i brak konkretnych zawodników w zastępstwo wskazywałoby na 3-5-2.
1
Demick
Demick
21 czerwca 2021, 14:23
No właśnie, ten 4 letni kontrakt wydawał mi się dziwny.
0
Mi(L)anista
Mi(L)anista
21 czerwca 2021, 14:23
Nic tylko się cieszyć. Zawsze był słabym zawodnikiem a nam trzeba dobrych zawodników. Jeszcze dzisiaj teraz zaraz wysłałbym wiadomość Interowi że dopłacimy bańke za to beztalencie
2
Von Strauss
Von Strauss
21 czerwca 2021, 14:28
[facepalm.gif]

I jak tu poważnie dyskutować, skoro koleś mający statystyki lepsze od Rui Costy jest nazywany "zawsze słabym"?

Mam czasem wrażenie, że albo ludzie żenująco łatwo ulegają byciu częścią publicznego linczu albo oglądają kompletnie inne mecze.
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 14:33
3
Von Strauss
Von Strauss
21 czerwca 2021, 14:35
Winston ja odnoszę wrażenie, że Ty się masturbujesz do Hakana...
Obudź się! Już go nie ma:)
3
mix17
mix17
21 czerwca 2021, 14:41
Winston, statystyki to nie wszystko jak pewnie dobrze wiesz, a na stronie Interu też specjalnie nie są zachwyceni Hakanem, tyle mają powodów do radości, że za darmo do nich przychodzi.
3
mix17
mix17
21 czerwca 2021, 14:57
@Sheva'7 - a ja mam wrażenie, że inni urządzają sobie "seanse nienawiści" (jak w "1984") do zdjęcia Turka.

Prosiłbym jednak żebyś swoich homoseksualnych fantazji nie przenosił na mnie, bo ich nie podzielam. Nie oceniam cię - każdy ma swoje fetysze, ale to chyba nie jest miejsce do ich uzewnętrzniania ;)

Ja nie śpię - wiem, że go nie ma i jakbyś umiał czytać coś dłuższego niż tweety to byś zauważył, że już kilkukrotnie rozważałem kto przyjdzie na jego miejsce oraz jak to wpłynie na resztę zespołu. No ale wolałeś się przysrać i zrobić swoją gejowską uwagę - cóż, co kto woli ;)

Nie mogę tylko pojąć jak można być takim ignorantem, by powiedzieć, że ktoś, kto w 4 lata wypracował nam 80 bramek "zawsze był słaby"?!

Tak jak zauważył mix17 - kibice Interu nie są zachwyceni, bo Hakan nie jest 8. cudem świata. Tylko w perspektywie końca kariery Eriksena, konieczności cięć i sprzedaży w Interze to Hakan był ich najlepszą opcją.

A niektórzy tutaj tak go nienawidzili przez cały okres gry jakby był Bertolaccim albo innym Maurim.

I dlatego go bronię. Lincz zawsze łatwo zorganizować, a bezmyślna masa chętnie podąży, żądna krwi i poczucia wspólnoty bazującej na nienawiści.
2
kamillo14
kamillo14
21 czerwca 2021, 14:23
Ja mimo wszystko ufam Maldiniemu. Musi być coś na rzeczy, skoro woli go oddać za darmo niż dorzucić mu milion do pensji. Czasem też trzeba spojrzeć na big picture - może po prostu nie pasuje charakterologicznie, może Maldini widzi że Hakan sufitu już nie przebije, my sobie możemy gdybać, niemniej życie po Hakanie spokojnie będzie. Czasem takie zmiany mogą wyjść na dobre drużynie - usunąć pewne schematy i wnieść powiew świeżości, jak np. było z Suso.

Będzie dobrze ;)
2
mix17
mix17
21 czerwca 2021, 14:23
Taką ciekawą informacje na temat Hakana dali na stronie Interu:

Robi liczby na średniakach. Mignęło mi coś takiego:
vs Inter: 10 meczów; 0 goli; 1 asysta
vs Juve: 11 meczów; 0 goli; 1 asysta
vs Napoli: 8 meczów; 0 goli; 0 asyst
vs Lazio: 11 meczów; 1 gol; 2 asysty
vs Roma: 7 meczów; 1 gol; 1 asysta
Łącznie: 47 meczów i 2 gole plus 5 asyst.

Nie wiem na ile jest to prawdziwe źródło, ale te statystyki wyglądają kiepsko, ktoś coś wie więcej?
1
patoo_07
patoo_07
21 czerwca 2021, 14:29
Jak na szybko sobie przypomnieć te mecze, to pewnie mają rację.
Z Interem asysta do Bakayoko z wolnego. Z Juve asysta do Bonucciego z rożnego. Z Lazio gol w meczu wyjazdowym wygranym 3-0 ładny z za pola karnego, asysta z rożnego do Rebica w zeszłym sezonie i do Theo też z rożnego w tym samym meczu. Z Romą gol z karnego na 2-0 w sezonie 19-20, a asysty nie kojarzę.
0
patoo_07
patoo_07
21 czerwca 2021, 14:41
Od zawsze powtarzałem, że nie potrafił udźwignąć ważnych męczy... Znikał jak na tych ME:) gościu nie ma mentalności zwycięzcy...
0
uczciwyoszust
uczciwyoszust
21 czerwca 2021, 14:22
No to Gigio może trochę odsapnąć, bo teraz ciśnięty będzie kebab XD
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 14:23
1
Bandon
Bandon
21 czerwca 2021, 14:20
Mógł odejść, mógł nawet odejść za darmo, ale do Interu? Zachował się jak zwykła szmata. Milan mu dawał 4 mln na 5 lat, a poleciał na 5+1 na 3 lata. Tu coś grubszego musiało być na rzeczy. Poza tym, nigdy nie byłem jego fanem, nie będę płakał po Hakanie, ale do Interu?
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
21 czerwca 2021, 14:18
Ale jaja. Szczerze powiem że byłem pewny jego pozostania. A tutaj taki strzał w mordę. No trudno. Nie chcą tutaj grać, to nie ma co siłę trzymać.
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 14:23
1
21 czerwca 2021, 14:14
A ja chciałbym zwrócić uwagę na pewien niepokojący fakt...

Po odejściu Gigio i Hakana, mamy na tapecie Calabrię, Romagnolego i Kessiego.

Każdy już rzekomo ruszył agenta do rozmów ale (póki co) nie ma niczego poza "optymizmem". Romagnoli chce 6 mln, ostatnio tyle samo podano, że chce Kessie. Calabria rzekomo nie chciał tak dużych kwot ale też nie ma nic na piśmie gotowego.

Żeby potem się nie okazało, że np. 2 z 3 z tego grona za rok znowu pójdzie precz bez grosza dla klubu.

I proszę nie wciskać sobie złudnych nadziei, że "Kessie kocha Milan" albo "Romek to nie piesek Raioli jak Dolar". Początkowo o Kessim mówiono, że chce 4, potem 5, a teraz 6 mln netto.
(nawiasem dodam, że zarówno Kessie jak i Bennacer opowiadali w wywiadach o marzeniach gry w Premier League, więc nie bądźcie potem zaskoczeni)

Czyli robienie komina płacowego na pazernym gówniaku w bramce oraz pyskatym emerycie tworzy chętnych do równania do tych umów "bo jak Gigio odszedł to kasa na nim oszczędzona należy się mi" (powiedział prawie każdy gracz Milanu).

A jest jeszcze dość niedoszacowany finansowo Theo (1,5 mln / rok)...
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 14:30
7
hyrus13
hyrus13
21 czerwca 2021, 14:19
Ja się naprawdę spodziewam sprzedaży Francka. Im dłużej trwają rozmowy tym gorzej, a jeśli po tym okienku zostawimy go z kontraktem do 2022 r. to będzie znaczyło, że ktoś upadł na głowę.
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
21 czerwca 2021, 14:20
Zgadzam się. Zarząd musi zacząć działać wcześniej. Wyczuwać moment gdzie ewidentnie piłkarz kombinuje. Jeżeli nas nie stać na pensje, to trzeba szukać chętnych.
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 14:21
1
looko
looko
21 czerwca 2021, 14:23
A za rok będzie tak:

Kessie to w sumie nie jest taki dobry, biega trochę, parę bramek strzeli z karnego, dwa lata kopał się po czole nie ma czego żałować, Maldini ufam tobie
3
Gol
Gol
21 czerwca 2021, 14:30
Dla mnie cieszenie się z odejścia dużo wartego zawodnika za darmo i przyklaskiwanie takim decyzją to jednak trochę naiwność, jeszcze jak słyszę "pokazaliśmy jaja". Hakan to akurat nie chciał dużej podwyżki i w tym wypadku owszem wyszliśmy, ale na skąpych, a skąpy traci dwa razy.

Teraz zamiast skupić się na PP, ławce i pozałatwianiu sprawy z pozostałymi zawodnikami, mamy do kupienia jakościowego pomocnika który nam w sezonie wykręci minimum 10 bramek i 10 asyst, a koszt takiego pomocnika to +/- 50 mln euro.

Przy wykupie Tomoriego, Tonallego, kupnie Maignan, nie pewnej sytuacji Diaza, Dalota, konieczności sprowadzenia napastnika (czy nawet dwóch) i ŚPO, może być z nami naprawdę krucho pod względem kadrowym w przyszłym sezonie.

Dodajcie do tego brak zgrania i konieczność aklimatyzacji, zaczyna się robić mocno nieprzyjemnie.
1
mix17
mix17
21 czerwca 2021, 14:31
Akurat u Dollara to już od dawna było pewne, że przedłużenie umowy z nim nie będzie łatwe, a czy były jakieś ciekawe oferty za niego to nie wiadomo, jakby klub go sprzedał za 20-30 mln to byłby płacz, że oddajemy zawodników za pół darmo, a lepszych ofert po prostu mogło nie być.

Co do Calabri, Romka i Kessiego to nie ma co wybiegać w przyszłość i z góry zakładać, że stracimy ich za darmo, z czasem zobaczymy co się wydarzy.
0
mix17
mix17
21 czerwca 2021, 14:32
@Gol

No ale grunt, że "pokazaliśmy głupiemu kebabowi, który jest tak słaby, że skończy w Wieczystej" XD
0
kamilus
kamilus
21 czerwca 2021, 14:32
@Gol
"Hakan to akurat nie chciał dużej podwyżki" - podwyżka o 100% to jednak spora podwyżka, bo Turek obecnie ma 2,5 mln (my proponowaliśmy 4 mln, czyli 60%).
0
Gol
Gol
21 czerwca 2021, 14:51
kamilus - W tym wypadku chyba raczej powinniśmy skupić się jednak na innych aspektach, niż patrzeniu o ile procentowo wzrośnie jego wynagrodzenie. Wątpię, żebyśmy za jego obecną pensje znaleźli pomocnika którym nam zagwarantuje w 170 spotkaniach 32 bramki i 48 asyst, a i nawet za te 5 mln to będzie nie lada sztuka.

Jeżeli Hakan do tej pory zarabiał 2.5 mln euro to śmiech na sali trochę (tak samo jak obecne wynagrodzenie Theo i Kessiego).
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 14:54
1
kobus9
kobus9
21 czerwca 2021, 14:13
Powiem tak, Jesteśmy idiotami. Wiadomo było od początku, że Mu nie zależy na barwach, ale na pieniądzach (oczywiście w Europie i w lm). Od początku mówił, że za 5 podpisze kontrakt. Dostał taką propozycję to poszedł. To nie jest żaden wychowanek, aby przeszkadzało Mu przejść do sąsiadów.
Napisałem, że jesteśmy idiotami, bo szkoda nam było dać 1 miliona więcej, a będziemy musieli dać 40-50 za nowego gracza, który i tak za mniej niż za 5 nie przyjdzie. Chyba, że chcemy jakąś podróbkę, a nie 10 (nie mówię, że Hakan jest jakiś wybitny, ale liczby Go bronią).
A i jeszcze jedno. Przez to ego Maldiniego (sorry, ale tak uważam, bo dając 5 baniek musiał by się ugiąć) nie będziemy mieć teraz pieniędzy na ważniejsze pozycje.
Nie piszę tu jako wielbiciel Hakana, ale osoba, która nie raz zastanawiała się czy wybrać lepsze pieniądze, czy być wiernym obecnemu pracodawcy.
Powtarzam, Hakan, to nie wychowanek, On patrzy na konto i jak gdzieś Mu tyle dają, to idzie.
Pozdrawiam.
1
kamilus
kamilus
21 czerwca 2021, 14:19
Generalnie się zgadzam, ale to nie musiało być ego Maldiniego, a przykaz z góry od funduszu - jak oni stwierdzą, że pensja dla danego gracza nie może przekroczyć jakiejś kwoty (kilka miesięcy temu była plotka, że salary cap dla większości piłkarzy Milanu ma wynosić 4 mln), to on nie ma takiej siły sprawczej, by tę kwotę zwiększyć.
2
kamilus
kamilus
21 czerwca 2021, 14:09
Jak to fajnie, że Hakan odchodzi:
https://i.redd.it/vka3tzac44451.jpg

( ͡° ͜ʖ ͡°)
3
szfarceneger
szfarceneger
21 czerwca 2021, 14:07
Zwykły Judasz.
Myślę, że niepodniesienie oferty przez klub jest błędem. Można się kłócić, czy Calhanoglu zasługuje na te 5 mln, ale sprowadzenie nowego trequartisty będzie kosztować dużo więcej niż ta bańka netto rocznie.
Mam nadzieję, że Milan wyciągnie z sytuacji z Donnarummą i Calhanoglu jakąś lekcję i przedłuży wcześniej kontrakty Kessiego, Calabrii i jeśli nie zamierzają go sprzedawać w obecnym okienku, Romagnoliego, nawet jeśli w negocjacjach trzeba będzie iść na różne kompromisy. Jak chcemy siedzieć przy jednym stole z najlepszymi, to trzeba będzie zacząć płacić jak najlepsi. Inaczej będziemy klubem do ogrywania zdolnych dzieciaków dla lepszych klubów, jak Borussia.
1
ACMati69
ACMati69
21 czerwca 2021, 14:07
Bardziej byłoby żal Dollara w juve. Jeśli taka jego wolą, to niech idzie. Decyzja wydaje się być dziwna i niezrozumiała z perspektywy kibica Milanu, ale dla niego to zawsze kilka baniek w kieszeni więcej :D Miejmy nadzieję, że Maldini ogarnie niezgorsze zastępstwo.

Nie podoba mi się to, że to już drugi kluczowy zawodnik, który odchodzi za darmo. tu jest jakiś ewidentny błąd w zarządzaniu kontraktami, co nie powinno mieć w ogóle miejsca.
3
21 czerwca 2021, 14:05
Żegnaj Ha-Ha-kan...... ale, że do Interu?!
0
Cleaver
Cleaver
21 czerwca 2021, 14:02
Jak będzie grał tak jak w Milanie to szybko się go pozbędą. Ciekawe czy go jakoś reaktywują.
0
hyrus13
hyrus13
21 czerwca 2021, 13:58
Dajcie już spokój z tym kochaniem pieniążków. To biznes, a on poszedł tam gdzie zarobi więcej. Może miejmy pretensje do klubu, że nie jest w stanie wygenerować takich zysków żeby go było stać na zawodników. Albo, że nie potrafimy łapać okazji i ściągać piłkarzy za darmo? Ostatni jakiego chcieliśmy wziąć za darmo miał odnowiona umowę kilka tygodni przed tym jak mu Milan złożył ofertę.

Hakan odszedł i tyle, jak ktoś pisał poniżej, półksiężyc mu na drogę.
1
kamilus
kamilus
21 czerwca 2021, 13:58
Czyli jednak przedłużenie umów Hakana i Gigio to nie kwestia awansu do LM, jak twierdziło wielu. :P
5
hyrus13
hyrus13
21 czerwca 2021, 13:59
Takie płynęły sygnały, ale boje się, że coś się zmieniło ze strony właścicieli i czeka nas trudny okres.
0
kamilus
kamilus
21 czerwca 2021, 14:05
Nie kojarzę żadnych sygnałów mówiących o tym, że przedłużenie zależy od LM. Ba, z tego co pamiętam, to jedynie kibice tak to sobie tłumaczyli fakt, że porozumienia się opóźniają, bo byli pewni, że do tego dojdzie. A jak widać, w życiu nie ma nic pewnego. :P
0
pkanik77
pkanik77
21 czerwca 2021, 14:06
zmieniło się po prostu podejście zarządu, koniec przepłacania za gwiazdeczki, które można zastąpić
4
pkanik77
pkanik77
21 czerwca 2021, 14:09
@pkanik77 - tylko, że Hakan to nie Gigio i nie da się go tak tanio 1:1 zastąpić. Czekam na te nazwiska i z radością przyjmę przyjście kogoś lepszego od Turka na "10" ale obecny rynek nie napawa optymizmem...
1
hyrus13
hyrus13
21 czerwca 2021, 14:12
Nie każ mi grzebać głębiej.

https://www.acmilan.com.pl/mobile/news/32798/przyszlosc_donnarummy_zalezy_od_tego_ktory_zespol_awansuje_do_ligi_mistrzow/page/1
0
kamilus
kamilus
21 czerwca 2021, 14:21
Tylko że to są informacje od niewymienionych z imienia czy nazwiska dziennikarzy, więc ciężko stwierdzić ich wiarygodność. Plus chyba każdy wie, jakie bzdury potrafią być zamieszczane w mediach, więc nie można w każdą plotkę wierzyć.
0
hyrus13
hyrus13
21 czerwca 2021, 14:25
Z tekstu wynika, że włoskie gazety były zgodne, ale jak prosiłem, nie każ mi grzebać głębiej. To jest link po minucie szukania. Zapewniam, że takich doniesień było więcej.
0
kamilus
kamilus
21 czerwca 2021, 14:30
Spoko, rozumiem, ale dla mnie to wygląda podobnie jak u kibiców, czyli szukanie wytłumaczenia dla zaistniałej sytuacji, czyli przedłużającego się pata w negocjacjach. Bo gdyby miało być inaczej, to takie newsy byłyby już wiele tygodni, albo i miesięcy, wcześniej.
0
ACMarek
ACMarek
21 czerwca 2021, 13:55
Dobrze że mamy dużo czasu na zastepstwo. Jestem spokojny bo Maldini coś fajnego na pewno wymyśli.
4
kamilus
kamilus
21 czerwca 2021, 14:06
Problem w tym, że za piłkarzy płaci się pieniędzmi, a nie czasem, bo ten drugi też był u nas w nadmiarze, by przedłużyć kontrakty z Gigio i Hakanem, a wyszło jak wyszło.
2
elszyc22
elszyc22
21 czerwca 2021, 13:55
Ehhhhh. Kochamy pieniążki co nie Hakan? Oby jak najmniej Judaszy w naszym zespole
0
Szymson
Szymson
21 czerwca 2021, 13:54
Obojętnie czy przyjdzie ktoś nowy, czy zostanie Diaz z Krunicem, w końcu będzie jakieś zagrożenie bezpośrednio z rzutu rożnego więc jak dla mnie na plus
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 13:55
4
ba_acm
ba_acm
21 czerwca 2021, 13:54
Moim zdaniem to szkoda czasu na niego teraz, chytry 2 razy traci, u nas oprócz ostatniego 1,5 roku to był po prostu gracz średni. Jego poziom każdy z nas zna. Kebab sam się zweryfikuje.
0
slavio
slavio
21 czerwca 2021, 13:54
Pewnie chce zmyc fatalny wystep w kadrze narodowej... w milanie osiagnal calkowity Max według mnie tylko sie cieszyc z nowej 10 na plecach ten chlopak to juz historiaaa
1
artorn
artorn
21 czerwca 2021, 13:54
Ja tam się cieszę, jak będzie miał takie spadki jak u nas to potracą parę punktów.

Eriksen > Hakan, zmiana na gorsze a my jesteśmy zmuszeni szukać kogoś lepszego. Eliot wyskakuj z kasy xD
0
Marcin1995
Marcin1995
21 czerwca 2021, 13:59
Calhanoglu to nie jest wybitny piłkarz ale jak mam być szczery to Eriksen mnie w interze w ogóle nie kupił, nie było podjazdu do tego co grał w Tottnhamie, patrząc na jego liczby w poprzednim sezonie wcale nie jestem pewny czy na tym stracą piłkarsko
1
dykt4tor
dykt4tor
21 czerwca 2021, 15:17
Eriksen umie przynajmniej bić wolne/rożne, a nie jak Hakan prosto w mur albo w pierwszego piłkarza w przypadku rożnych xd
0
Bigi30
Bigi30
21 czerwca 2021, 13:54
Co za gnida
0
Grande
Grande
21 czerwca 2021, 13:54
Nie ma po kim płakać. Potrzebujemy kogoś, kto utrzyma dłużej formę, niż 2 miesiące w sezonie.
2
ML89
ML89
21 czerwca 2021, 13:54
Dwie pazerne świnie mniej w Milanie. Z takimi charakterami to nie na Milan
0
|<  <<  <  4  5  6  7  8    >  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się