SCUDETTO


OFICJALNIE: Hakan Çalhanoglu zawodnikiem Interu

21 czerwca 2021, 00:57, cinassek Aktualności
OFICJALNIE: Hakan Çalhanoglu zawodnikiem Interu

Niespodziewany zwrot akcji w temacie Hakana Calhanoglu. Dziennikarz Gianluca Di Marzio najpierw poinformował, ze Inter Mediolan włączył się do walki o podpis Turka, teraz natomiast już twierdzi, że strony są bardzo bliskie osiągnięcia porozumienia i zrealizowania transakcji. Według La Gazzetta dello Sport, lokalny rywal rossonerich zaoferował pomocnikowi 5 mln euro rocznej pensji, a więc o 1 mln euro więcej niż Milan.

Calhanoglu rozegrał w Milanie w ciągu czterech lat 172 mecze, w których zdobył 32 bramki oraz zanotował 48 asyst.

 

[AKTUALIZACJA: 21.06.]: Dziennikarz Fabrizio Romano informuje, że Hakan Calhanoglu zagra w Interze. Testy medyczne odbędą się we wtorek. Przygoda Turka w Milanie zamyka się na czterech sezonach.

27-latek podpisze w Interze trzyletnią umowę gwarantującą 5 mln euro rocznego wynagrodzenia podstawowego, a także kolejny 1 mln euro w bonusach.

 

[AKTUALIZACJA: 22.06.]: We wtorek odbyły się testy medyczne Hakana Çalhanoğlu przed dołączeniem do ekipy Interu Mediolan. Według informacji mediów, o godzinie 17:00 Turek złoży podpis pod kontraktem do 2024 roku, z opcją przedłużenia o sezon. Na tym zakończy się kilkuletnia przygoda Çalhanoğlu z Milanem (zawodnik dołączył dokładnie 3 lipca 2017 roku, w całości wypełniając podpisany kontrakt).

Hakan Çalhanoglu został nowym zawodnikiem Interu. Nerazzurri o godzinie 17:30 za pośrednictwem obrazka przedstawiającego most na kanale Navigli w Mediolanie zakomunikowali tę informację. Ma to symbolizować przejście zawodnika z jednej strony Mediolanu na drugi. Turek podpisał z Interem kontrakt, który będzie obowiązywał do 30 czerwca 2024 roku.

O godzinie 18:30 Inter Mediolan w oficjalnym komunikacie potwierdził wcześniejsze doniesienia. Hakan Çalhanoglu został zawodnikiem Interu!



933 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Thomas21
Thomas21
21 czerwca 2021, 08:33
Już tyle razy były informacje, które okazywały się nieprawdziwe że lepiej wstrzymać emocje. Tylko nie podoba mi się to przeciąganie przez Hakana, niech się szybciej określa. Żaden topowy klub go nie chce, a z pozostałych aspirujących do tego miana, to my mamy najbliżej. My kibice możemy sobie pisać a czym kieruje sie taki zawodnik to nikt nie wie.
1
hyrus13
hyrus13
21 czerwca 2021, 08:32
Ale Hakan wie, że piłkarze Interu są proszeni o nie pobieranie pensji przez dwa miesiące? :D

Jego decyzja. Szczerze mówiąc nie robi mi to różnicy czy odejdzie do Interu czy do Kataru. Jest mi to obojętne. Nie podoba mi się natomiast cała ta szopka.
1
Gerada
Gerada
21 czerwca 2021, 08:31
Przyznam się szczerze, że przez długi czas liczyłem, że zostanie. Ale nawet biorąc pod uwagę, że może odejść nie myślałem, że mógłby na prawdę pójść do Interu lub Juventusu. Pozostaje poczekać na to na ile rewelacje Di Marzio znajdą odzwierciedlenie w prawdzie.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
21 czerwca 2021, 08:29
Ludzie z tymi wycenami wartości usług piłkarzy ewidentnie zatrzymali się na 2008 roku. Ciągle kontuzjowany 35 letni Ramos chce 10-15 milionów, a na tej stronie wielkie oburzenie i zdziwienie dlaczego jakościowi zawodnicy typu Kessie, Hakan czy Romagnoli chcą po 5-6 milionów pensji od jednego z 10 najbardziej prestiżowych klubów na świecie, który jest w stanie uczynić z nastolatka ścisłą czołówkę płacową gk na świecie, zaś z 38 latka jednego z najlepiej zarabiających zawodników w Serie A...A to jest dopiero początek. Poczekajmy, aż Milan (Oby, bo z oddawaniem istonych elementów drużyny za darmo lub pół darmo różnie może się skończyć.) zadomowi się w europejskiej elicie. Wtedy zaczną się prawdziwe roszczenia.
7
Cervusius
Cervusius
21 czerwca 2021, 09:13
No jak się na to szerzej spojrzy to trochę tak jest, jakby poszło teraz coś w rodzaju rewaloryzacji pensji ze strony Elliota to i Gigio, i Hakan mieliby już nowe umowy, teraz Kessie idzie po 6 mln, oby tu nie było żadnej szopki. Na dłuższą metę tak się w każdym razie nie da, nigdy nie byliśmy i nie będziemy Atalantą, to jest klub do którego przychodził w szczycie rozpoznawalności Ronaldo, Ronaldinho czy Beckham i żaden z nich nie grał za paczkę fajek.
1
Von Strauss
Von Strauss
21 czerwca 2021, 09:49
Problemem jest to, że wyceny tych piłkarzy wzrosły, a ich realny wkład w spotkania już nie. Jestem olbrzymim zwolennikiem salary cap. I to w najbardziej radykalnej formie, tj. pula wynagrodzeń dla każdego z zespołów grających w rozgrywkach UEFA na jednym poziomie, za przekroczenie płacisz dwa/cztery/dziesięć/sto razy tyle o ile przekroczyłeś do puli, z której wypłacane są premie dla drużyn, które poziomu płac nie przekroczyły. I tak, by wszystkie sponsorskie z właścicielami były liczone jako wynagrodzenia, by sobie takie PSG nie mogło obejść. I nagle takie kluby z Anglii czy inni wielcy z Barcelony czy Realu, musząc zapłacić dodatkowo 150 mln za przekroczenie sami by obniżali wynagrodzenia, co by ukróciło sytuacje, że ogórek chce dziś 5 mln. Po prostu wtedy wiedziałby, że tyle nie dostanie.
0
MilanHomer
MilanHomer
21 czerwca 2021, 09:50
Kessie w jednej linijce z Hakanem i Alessio? Trochę nie ta półka :) Przynajmniej w tym sezonie i w tym momencie :)
0
Cervusius
Cervusius
21 czerwca 2021, 10:11
MilanHomer
ja tu w ogóle nie mówię kto zasługuje na podwyżkę a kto nie, raz pójdzie Kessie czy Theo, którzy zasłużyli, innym razem szturchany przez Raiolę Romagnoli, itd.; po prostu te roszczenia się będą pojawiać tak długo jak Milan będzie odstawał warunkami od reszty topowych klubów (no i tradycyjnie szeregu klubów angielskich ze środka tabeli)
0
marunio
marunio
21 czerwca 2021, 12:16
wspaniala analogia, inni tak robia wiec tak musi byc! tak jest dobrze, zdrowo i poprawnie. duzo ludzi pali, znaczy, ze jest to dobry pomysl, przeciez nie moga sie mylic! sasiad bierze kredyt na 2/3 dom, nie moze sie mylic, on tez ma znajomego, ktory tak zrobil! zycie ponad stan, super pomysl. kryzysyy chocby z 2008 nic nikogo nie nauczyly, pojedyncze wypadki losowe jak korona, ktora dalej trwa tez nie nauiczyly ludzi, ze wielkie zobowiazania moga wyjsc bokiem, barcelona? inter? nie slyszalem, wielcy wydaja, wiec i my musimy jak chcemy wrocic na szczyt! to tak prawie tak dobra taktyka jak jesc 14 tysiecy kalorii dziennie bo micheal phelps robi i liczyc na zlote medale olimpijskie. a co do pensji, liga wlosa nie zarabia tyle co angielska, wiec nie moze dawac takich pensji, to jak nazekanie, jak inzynier w afryce mowi, ze nie bedzie pracowal, bo w niemczech moze zarobic wiecej, to niech jedzie, nie wszyscy moga i chca wyjezdzac, popyt na nich tez nie jest nieskonczony, szczegolnie na pilkarzy. na angielskiej stronie widzialem komentarz o tym, jak totenham mysli, ze jest wielki i przez samo bycie totenhamem moze kusic zawodnikow, a tak naprawde sa mali, dobrze sie to laczy z ludzmi na tej stronie, totenham nie ma takiej pozycji jak jego kibice mysla, a milan jest 100 lat za nimi
0
patoo_07
patoo_07
21 czerwca 2021, 08:27
Jezu jak dobrze. Niech idzie w cholerę. Jak przyjmie ofertę Interu, to tylko pokaże co sobą reprezentuje. A takich ludzi tu nie chcemy.
2
ACstach
ACstach
21 czerwca 2021, 08:25
xD Tego się akurat nie spodziewałem wchodząc właśnie na stronke. Jak tak to urządzić mu w derbach piekło na trybunach, ale poczekajmy. Dla niego spoko opcja, przeprowadzać się nie musi. Niestety jednak jedyne co znowu smuci to, że odejdzie od nas kolejny ananas na którym mogliśmy zarobić.
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 08:26
0
Zimer9009
Zimer9009
21 czerwca 2021, 08:37
Niby moglibyśmy zarobić, ale tak szczerze to kto by go kupił ?

Koleś ma kartę na ręku, a do tej pory realne zainteresowanie wyraził jakiś klub kokosa z Kataru i (jeżeli wierzyć Di Marzio) Inter, który nie ma kasy i piłkarza po zawale.

Także z tym zarabianiem na Hakanie to bym się nie rozpędzał ;)
0
Corsa
Moderator Corsa
21 czerwca 2021, 08:23
Radzę jeszcze wstrzymać się z emocjami/wyzwiskami, prawdopodobnie jest to dziennikarski clickbait lub taktyka Turka.
Możliwe, że do takich kontaktów doszło, ale tylko dlatego żeby wywrzeć presję na zarządzie i wycyganić ten dodatkowy milion.

Przejście do Interu wydaje się abstrakcją, niewykluczone, że brak mu czerwono-czarnego serducha, ale nie wierzę, że jest na tyle głupi aby sprzedać się lokalnemu rywalowi(pogrążonemu w tarapatach finansowych) tylko za bańkę więcej.

Co innego gdyby na stole pojawiły się 2-3 miliony różnicy, wtedy można przełknąć jakoś ryzyko, że zostanie się oplutym na mieście przez rozgoryczonego Milanistę. Fani Interu też raczej nie przyjmą go entuzjastycznie, z otwartymi ramionami.

Jeśli odejdzie, to do innego klubu, nie do Interu :)
1
Mailand_91
Mailand_91
21 czerwca 2021, 08:35
Jeżeli to kaczka dziennikarska to ok. Jeżeli natomiast to częśc taktyki Turka, to tylko sie potwierdza jaki z niego... zawodnik
0
Gol
Gol
21 czerwca 2021, 08:22
Ale tu się idzie obśmiać w komentarzach. Od początku tych negocjacji kontraktowych cały czas słyszę, "No i dobrze niech nie podpisuje kontraktu, won z kebabem i tak jest słaby", nagle jak ma iść do Inter "A to zdradziecka morda".

Oj coś czuje, że to dopiero początek jak faktycznie Hakan pójdzie do Interu.
7
Mailand_91
Mailand_91
21 czerwca 2021, 08:25
Też mnie to bawi, że najpierw
"Hej, kebab - wypad w podskokach z Milanu, jesteś średniak, znajdziemy w 5 minut zastępcę"
Turek chce odejść do Interu
"Ej no, tak się nie bawimy. Co za zdrajca!"

XD

Czyżby okazało się, że jednak na Turka są chętni i to w zespołach lepszych od Milanu? I co wtedy z opiniami hejterów o byciu "przeciętniakiem"?
5
dykt4tor
dykt4tor
21 czerwca 2021, 14:03
Może są chętni dlatego, że Eriksen lada moment najprawdopodobniej kończy kariere, a inter nie ma grosza przy dupie więc za darmo to dla nich uczciwa cena, mimo że zjazd będzie bardzo duży?
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 14:04
1
21 czerwca 2021, 08:18
Coś mi tu śmierdzi...

Dla ok. 0,5 mln / rok odchodzić do rywala i to mając słabą psychę? Tu musi chodzić o coś więcej niż kasę. Może coś w szatni?

Bo to aż dziwne, żeby drzeć koty o tak małą kwotę i planować iść do największego wroga.
2
Corsa
Moderator Corsa
21 czerwca 2021, 08:39
albo stara się umocnić pozycję w negocjacjach albo Zlatan mu nie pasuje. Było kilka sytuacji gdzie Turek wręcz przewracał oczami kiedy Ibra go opierniczał.

https://twitter.com/SempreMilanCom/status/1388803361714098179?s=20
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 08:41
1
yagi
yagi
21 czerwca 2021, 08:18
Dziad.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
21 czerwca 2021, 08:14
Jestem ciekawy czy aby na pewno chodzi o ten 1 mln różnicy? Czy on ma po prostu dość grania w Milanie?. Może boi się Ibry :P
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 08:19
2
ósmy
ósmy
21 czerwca 2021, 08:10
Jednak nie trzeba mieć za agenta Raioli, aby za 0.5 mln zostać najemnikiem bez krztyny przyzwoitości.
0
plone
plone
21 czerwca 2021, 08:08
no i git, dawac tego Vlasica czy Ziyecha i bede zadowolony
1
marcinomilano
marcinomilano
21 czerwca 2021, 08:12
Do tego Mbappe, Pogba i Haaland do ataku i uznam to mercato za w miarę sensowne
12
inzaghi67
inzaghi67
21 czerwca 2021, 07:55
milion euro pensji więcej.... za darmo, klub nic z tego nie ma.... do Interu.....

spadaj w podskokach
4
krisss811
krisss811
21 czerwca 2021, 07:48
A to zdradziecka szmata, brak słów poprostu, absolutny brak szacunku dla klubu a przede wszystkim dla drużyny.

Ostrzeżenie za obrażanie zawodnika, nazywanie kogokolwiek "szmatą" nie będzie tolerowane. g88
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 10:18
5
Adam1983
Adam1983
21 czerwca 2021, 07:38
A niech idzie do Interu burak totalne rozczarowanie na Euro ten gość to gra sobie jak chce, raz mu się zechce to zagra dobry mecz ale ostatnio to więcej tych gorszych niż lepszych
3
kamilus
kamilus
21 czerwca 2021, 07:26
Kibice Rossonerich jeszcze wczoraj po meczu Turcji: nie jest wart 4 mln rocznie i niech spada z Milanu.

Kibice Rossonerich po kilkunastu godzinach, gdy są informacje o bliskim porozumieniu Turka z Interem: jak tak można, co za zdrajca.

( ͡° ͜ʖ ͡°)
10
moks93
moks93
21 czerwca 2021, 07:34
No i?
15
Pan A.
Pan A.
21 czerwca 2021, 07:45
Ja tam liczę na jego pozostanie w klubie od dawna i zdania nie zmieniam. Uważam jednak, że oferta Milanu jest godna i naprawdę wysoka, dlatego Maldini dobrze robi nie wchodząc w żadne licytacje i inne gierki.
1
kamilus
kamilus
21 czerwca 2021, 07:54
@moks93
Dziwię się ich reakcji, bo powinni się cieszyć, bo wzrasta szansa na jego odejście z klubu. A tymczasem zachowują się tak, jakby chcieli jego pozostania w Milanie. :(
1
marcinomilano
marcinomilano
21 czerwca 2021, 08:05
Właśnie najgorsze jest to, że większość osób pisze tutaj, że niech spada, ale nie zastanawia się nad konsekwencjami, albo są tacy, którzy w nienawiści do Turka są w stanie stwierdzić, że Zaccagni to dobre zastępstwo dla niego xD
5
Pan A.
Pan A.
21 czerwca 2021, 07:21
Chyba Inter liczy na jakąś ekstra kasę za Eriksena (ew że ten im zejdzie z listy płac poprostu)- ubezpieczenie? Inaczej nie widzę tego, bo te bidoki nie mają grosza przy dupie.
Najzabawniejszego w tym wszystkim jest to, jak to Hakan miał podbić swoją wartość na EURO i miały dzwonić Liverpoole czy inne Bayerny, no nie pykło :D
2
matten
matten
21 czerwca 2021, 07:09
Niemożliwe, przecież Turek jest taki słaby, a chcą go w Interze?
Jeśli tak się to skończy, to będą to kiepskie wiadomości dla Milanu. Szczerze wątpię, że uda nam się pozyskać kogoś, kto z miejsca wskoczy do pierwszego składu i da nam podobne liczby co Calhanoglu, a nawet jeśli się uda, to taki transfer prawdopodobnie pochłonie sporą część budżetu transferowego. Wolałby, aby Turek został, a kasa poszła na prawoskrzydłowego i napastnika.
2
dykt4tor
dykt4tor
21 czerwca 2021, 14:00
Chcą go w Interze, bo mają problemy finansowe, a Eriksen najprawdopodobniej zakończy kariere, więc pomyśleli, że za darmo to uczciwa cena w ich sytuacji.
1
dysha1992
dysha1992
21 czerwca 2021, 06:58
Idzie tam żeby dostać 1 mln więcej ale chyba zapomniał że trzeba będzie się zrzec połowy zarobków.
Jeśli to prawda i rzeczywiście tam pojdzie- to będzie debilem.
1
Pan A.
Pan A.
21 czerwca 2021, 07:16
To ogólnie jest zabawny trend, piłkarze zrzekają się części swoich wynagrodzeń, bo covid i straty z nim związane (czytaj rozrzutność klubów w czasie hossy) a kluby często przeznaczają tę kasę na nowych grajków i jest super LOL o tym mówił chociażby Ramos w kontekście Realu i Mbbape.
3
Adi.Milan
Adi.Milan
21 czerwca 2021, 06:53
Jeśli to okaże się prawda to będzie największa zdrada ostatnich lat
0
Semper Fideli
Semper Fideli
21 czerwca 2021, 06:25
Ooo to już nie jest śmieszne.. jeśli to prawda będzie straszna Turecka ladacznica
1
marcinomilano
marcinomilano
21 czerwca 2021, 06:13
Nie wiem jaki plan ma zarząd, ale moim zdaniem popełniamy duży błąd. Może i dla Interu to słaba zmiana, ale dla nas jeszcze gorszą, jeśli kupimy Zaccagniego. Rozbije się o 1 mln, a dla nas to będzie oznaczało zakup kogoś za dużo więcej, albo znowu szukanie po wypożyczeniach. Generalnie fajnie, że wykupiliśmy Tomoriego, ale oprócz tego to na razie to okno nie wygląda najlepiej.
1
Kaka821
Kaka821
21 czerwca 2021, 06:05
Jak walczy o wyzsze kontrakt u nas, czy gdziekolwiek indziej to nie mam z tym probelneu, ale jak ostatecznie trafi tam to krzyz na droge
0
Materazzone
Materazzone
21 czerwca 2021, 05:57
Są tramwaje, da se radę :D
0
TR3V0R
TR3V0R
21 czerwca 2021, 05:42
Współczuję zamiany Eriksena na kebaba. Na prawdę, to jest różnica co najmniej dwóch półek. My na tym możemy tylko zyskać. Jeżeli przyjdzie ten z Hellasu, to nie będzie mi zbyt smutno. Tracimy kolejnego cymbała, a to może nam wyjść tylko na dobre. Po czasie widac ze ma taki sam przeciąg w głowie jak dollar.
4
marcinomilano
marcinomilano
21 czerwca 2021, 06:09
Kibice Milanu są mentalnie chorzy, serio. Zaccagni to dobra zmiana? Przecież to jest niesamowity zjazd jakościowy
11
TR3V0R
TR3V0R
21 czerwca 2021, 08:10
oczywiście. Może delikatny tak. Ale uważam, że lepiej jest mieć takiego Zaccaniego w swoim składzie, który będzie dawał z siebie wszystko na boisku, niż turasa, który miałby zostać i robić łaskę w dodatku z pensją na ktorą nie zasługuje. To jego takie przeciąganie i mówienie ze porozmawia po euro też bardzo słabe. Myśl sobie co chcesz mnie to nie obchodzi, ale ja zawodników typu dollar czy turas nie chce miec w Milanie, i nie mówie o kwestiach sportowych, tylko o tym, czego nie mają w głowie.
0
marcinomilano
marcinomilano
21 czerwca 2021, 08:19
Nie, nie delikatny, ogromny. A czego tak swoją drogą on nie ma w głowie, jeśli wolno spytać? Walczył o lepszy kontrakt i wygląda na to, że mu się uda, więc przeciąganie liny się opłaciło. Trzeba było usiąść z nim do rozmów rok temu, ale najwyraźniej zarząd też nie był w stanie oszacować czy zawodnik będzie potrzebny czy nie. Wchodzimy w kluczowy moment odbudowy, wchodzimy do Ligi Mistrzów i musimy za wszelką cenę w niej pozostać, a Wy wyskakujecie z ogórem z Hellasu jako zastępstwo dla Hakana. Do tego nadal nie mamy jednego porządnego prawoskrzydłowego, zmiennika dla Theo, a bardzo możliwe, że nie mamy nawet napastnika, bo tak naprawdę nie wiadomo co będzie z Ibrą. Ale wiadomo, lepiej wypieprzyć zawodnika i jeszcze besztać go, bo łaskawie nie zgodził się na milion euro podwyżki, wchodząc powoli w najlepszy wiek dla piłkarza i w swój prime
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 08:29
4
dykt4tor
dykt4tor
21 czerwca 2021, 13:56
@marcinomilano

Nie, lepiej wychwalać Hakana w niebiosy, że wybrał Inter gdzie mu dają jedynie milion więcej.

EDIT. z tym prime to też troche przesadzone XD
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 13:57
0
JerryRossoneri
JerryRossoneri
21 czerwca 2021, 05:36
Eh a ja kota nazwałem Hakan jak do nas przyszedł w 2017




Last Minute
Oddam w dobre ręce kota marki Brytyjczyk....
4
Lomaxini
Lomaxini
21 czerwca 2021, 10:32
Niech będzie, że po Hakanie Şükürze i jego występie na mundialu w Korei xd
1
Diavo
Diavo
21 czerwca 2021, 05:27
Zastanawiam się co mu nie pasuje w Milanie? Czyżby presją Ibry była zbyt duża?;). Nie wierzę, że pójdzie do Interu z powodu 1 mln ..skoro chciał zmian to chyba nie takich? Nawet miasta nie zmieni..
2
Semper Fideli
Semper Fideli
21 czerwca 2021, 06:27
Ooo wydaje mi się że w pkt. Jestem przekonany że nie tylko jemu Ibra jest nie na rękę
1
b4ry
b4ry
21 czerwca 2021, 05:08
Ehhh, DiMarzio pewnie chodziło o taki fiński zespół Inter Turku, a ktoś przeinaczył jego wypowiedź i afera
2
Corsa
Moderator Corsa
21 czerwca 2021, 08:07
albo Inter Miami, Higuain go namówił :P
0
Lomaxini
Lomaxini
21 czerwca 2021, 10:34
Nie nie nie Chodzi o Inter Warszawa z A klasy
0
21 czerwca 2021, 05:03
I ludzie tutaj cisnęli Donnarumme a tego typa pscyhofani bronili xDDD, swoją drogą patrząc na to i jak nieporadnie działa Milan czyli Maldini i reszta tych partaczy, można się spodziewać że w następnych miesiacach stracimy Kessiego, Calabrie czy Romagnolego, brawo.
1
Boateng93
Boateng93
21 czerwca 2021, 05:23
Nieporadnie? Jest jakiś limit płacowy, żeby się to wszystko trzymało i nikt go nie będzie ruszał dla wychowanka co za każde 5 euro matkę by zabił oraz Turka, który w ciągu 3 lat w Milanie tak ze 2 miesiące był w formie, a chce gwiazdorskich zarobków.
4
Sieri
Sieri
21 czerwca 2021, 05:53
Jak się komuś nie podoba to droga wola, piłkarz nie będzie ważniejszy od klubu. Hakan na 5 meczy zagrał jeden zajebisty mecz, na euro również był niewidoczny. Maldini odwala super robotę, z najmłodszym składem w Europie i niskimi pensjami dotarł do vicemistrza.
0
Vol'jin
Vol'jin
21 czerwca 2021, 05:01
Hakan pezzo di merda za 0,5 mln euro się sprzedał
3
Mil_online
Mil_online
21 czerwca 2021, 06:20
Plus bonusy.
0
Milanboy
Milanboy
21 czerwca 2021, 04:07
Ehh, jeśli do tego dojdzie to....
0
TR3V0R
TR3V0R
21 czerwca 2021, 05:38
To czekają nas cudowne derby. Ja już się nie mogę tego doczekać;D
1
Boateng93
Boateng93
21 czerwca 2021, 03:59
A niech tam idzie, za samo to, że zwleka z podpisaniem kontraktu bym go pogonił. Nie chcesz grać w tej koszulce? To droga wolna.
0
karp_fso
karp_fso
21 czerwca 2021, 02:52
Co za typ XDDDDDDD
1
FranekBtm
FranekBtm
21 czerwca 2021, 02:04
Wydaje mi się że tu musi być jakieś drugie dno. Calha w końcu włączył wyższy bieg i mimo wszystko bardzo dobrze rozgrywa oraz reguluje tempo gry.
W końcu LM, cudowny klub, nowy kontrakt na stole a ten takie zagrywki, no chyba że jestem zbyt naiwny i $ to wszystko. Ale wtedy to może spadać
2
Pjoter
Pjoter
21 czerwca 2021, 02:37
Też tak czuję. O ile puszczenie za darmo Dollara rozumiem, bo trafiła się okazja na zastąpienie go wariantem ekonomicznym z dużą szansą na utrzymanie poziomu sportowego, o tyle puszczenia Turka za darmo zrozumieć nie mogę. Prawda jest taka, że zarząd dał dupy po całości, nie oferując mu przedłużenia kontraktu rok temu. Podejrzewam, że przyjąłby wówczas 3,5-4mln za sezon z pocałowaniem rączki. Myślę, że myśl o potrzebie zmiany otoczenia zakiełkowała u Hakana właśnie wtedy. Teraz Milan jest dla Niego ewentualnością na przypadek braku otrzymania intratnej oferty od innego europejskiego potentata. Ma kartę, wiek, liczby. Piłka po prostu jest po jego stronie. Zarząd przespał moment, w którym przyzwoitość nakazuje usiąść z jednym ze swoich lepszych pracowników do stołu i pogadać o przyszłości, a w dodatku teraz usiłują iść w zaparte i udawać, że nic się nie stało oferując mu czwórkę na łapę. Z jednej strony szybko o nim zapomnę gdy odejdzie dokądkolwiek, z drugiej jednak zarząd nie może myśleć, że każdy piłkarz to Calabria - o podwyżkę nie zapyta, herb ucałuje, jak trzeba to grałby i za darmo byle by tę koszulkę nosić. Niestety, ale dobry najemnik kosztuje, a marka Milan, jako wymarzona destynacja dla piłkarzy z całego świata to melodia przeszłości. Obawiam się, że jeśli nie zmienimy podejścia, albo nie odbudujemy marki, to sytuacje, w których będziemy tracić piłkarzy za darmo mogą się w najbliższych latach powtarzać.

Z Turkiem czy bez, jedziemy dalej, FORZA MILAN!
10
MilanistaMarek
MilanistaMarek
21 czerwca 2021, 01:40
Pomyślimy po Euro. Ty szmacia*** won z Milanu nie jesteś godzien nosić tej koszulki.

Zostanie wygwizdany nie tylko przez nasz ale i przez kibiców Interu
4
ACMarek
ACMarek
21 czerwca 2021, 01:24
Hakan, ale pierwsza wypłata w 2022 roku z prośbą zrzeknięcia się o połowę wiesz o tym? Gość jest mega średni. Z przyjemnością to zobaczę, dawaj Marotta. Proszę niech to się wydarzy!
3
lewysovski
lewysovski
21 czerwca 2021, 01:19
btw komentarz ze strony kuzynów:
"Eriksen to może sobie dłubać nim w zębach"

XDDDDD
21
KKP19
KKP19
21 czerwca 2021, 01:18
eh, taniej chyba nas wyjdzie już mu podnieść ofertę o 1 mln. Mimo, ze nigdy nie krył się z tym ze jest najemnikiem to jednak pojscie do Interu, bo dają mln wiecej to przesada :/
0
Marcin1995
Marcin1995
21 czerwca 2021, 01:22
Najgorsze jest to że my chcemy zastąpić go jakimś Zaccagnim
6
lewysovski
lewysovski
21 czerwca 2021, 01:16
Hakan nigdy nie wyglądał na kogoś z silnym mentalem, a tu taki manewr.
Jeżeli się nie mylę, to miał okres, gdzie kopał się po czole, bo miał problemy osobiste. A tu chłop chce dać w pysk połowie kibiców w mieście, w którym żyje.
Ciekawe...
3
IL Capitano 3
IL Capitano 3
21 czerwca 2021, 01:16
Niech idzie! On jest tak słaby psychicznie że Curva Sud go zje i wypluje podczas Derby Della Madoninna!
6
Marcin1995
Marcin1995
21 czerwca 2021, 01:13
Następne zero, po co wy całujecie ten herb?
0
mmielczar123
mmielczar123
21 czerwca 2021, 01:12
Milan --> Inter --> Bayern --> Galatasaray
Może taki jest jego chytry plan XD
1
malaka1995
malaka1995
21 czerwca 2021, 01:46
Droga mistrza xd
1
malaka1995
malaka1995
21 czerwca 2021, 01:10
Jak tam wielcy fani Kebaba ? Gdzie jesteście
5
PanPrzemus313
PanPrzemus313
21 czerwca 2021, 01:45
XDDD
To wy sobie ubzduraliście że tu jest kółeczko adoracji Hakana a my jesteśmy po prostu osobami które twierdzą że ze sportowo ekonomicznego punktu widzenia, a więc najistotniejszego dla klubu - jego zostanie jest dla nas najlepszą opcją

Tylko tyle i aż tyle ale najwyraźniej niektórym ciężko zrozumieć
11
Rossu
Rossu
21 czerwca 2021, 02:08
No elo, im here.


Nigdy nie byłem fanem Turka, zdarzało się nawet, że podczas sezonu byłem jego dużym przeciwnikiem i nazywałem go syndromem obsranych majtasów. Nie lubię gościa i nigdy nie lubiłem, ale PanPrzemus313 to wytłumaczył. Ja zawsze jestem MaldiniTeam, bo najwidoczniej chce pozostania Turasa ze względu na sytuacje finansową i łatwiej będzie podpisać kontrakt niż szukać do końca okienka zastępcy. Nie oszukujmy się, Zaccagni to nie ta półka i bardzo ciężko będzie znaleźć '10' na podobnym lub wyższym poziomie niż Hakan.
3
Rossu
Rossu
21 czerwca 2021, 08:17
XDDD
I to jest właśnie wasza logika: jeśli ktoś nie wyzywa Hakana od "Kebabów" czy innych "kozoentuzjastów" to od razu jest jego wielkim fanem.

Wam nie przychodzi do głów, że ludzie tu go bronią, bo dawał sporo drużynie przez te lata (i liczby to potwierdzają), a opisujecie go jakby był Bertolaccim albo innym Maurim.

Jak już przestaniecie pluć jadem na Turka to jednocześnie przestaniecie widzieć każdego, kto bronił jego ogólnej przydatności, jako jego psychofana.

PS. Gdzie jest "won z Kessim", bo podobno chce podwyżki z 2 mln na 6 mln, a też większość kontraktu "kopał się po czole"? XD
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 08:31
3
malaka1995
malaka1995
21 czerwca 2021, 11:35
@WinstonSmith
Kessie jeszcze nie zaczął negocjacji z interem więc jedynie o dużą podwyżkę można mieć do niego problem a tak to wszystko si
0
serginho83
serginho83
21 czerwca 2021, 01:07
A niech idzie nawet do Interu, w ogóle mi go nie żal... Tylko wyjdzie nam to na dobre, tak jak z Suso ;)
3
nrt2
nrt2
21 czerwca 2021, 01:05
W sumie spoko opcja za +1mln się sprzedać żeby być wygwizdywanym.
9
xodos
xodos
21 czerwca 2021, 01:04
Generalnie może dolar i hakan mogą być każdemu obojętni ale to chyba nie jest normalne, ze zawodnicy za, których trochę można by zarobić odchodzą za darmo. Tylko czekać az to samo będzie z Kessie
1
Cimar94
Cimar94
21 czerwca 2021, 01:01
Za milion euro rocznie więcej ryzykować kompletną utratę twarzy, wieczne wygwizdywanie, trudne życie w mieście? Nie mieści mi się to w głowie.
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 01:03
11
IL Capitano 3
IL Capitano 3
21 czerwca 2021, 01:09
Hakan niestety nigdy inteligencją nie grzeszył.
0
|<  <<  <  5  6  7  8  9  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się