SCUDETTO


MN: Milan sprowadzi trequartistę, ale nie Zaccagniego

21 czerwca 2021, 13:28, FossaDeiLeoni Aktualności
MN: Milan sprowadzi trequartistę, ale nie Zaccagniego

Oczywiście tematem dnia jest przejście Hakana Calhanoglu z Milanu do Interu na zasadzie wolnego transferu, ale już teraz media zastanawiają się kto zastąpi Turka na pozycji trequartisty. Antonio Vitiello z MilanNews informuje, że następcą nie będzie Mattia Zaccagni, którego nazwisko od kilku dni przewijało się w mediach. Rossoneri nie są zainteresowani zawodnikiem Hellas.



70 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
21 czerwca 2021, 17:35
Może Tonali by się sprawdził na jego pozycji.
1
pepe82
pepe82
21 czerwca 2021, 16:59
Dybala
0
Jaca23
Jaca23
21 czerwca 2021, 16:46
Paolo będzie miał wielki ból głowy jak to wszystko teraz poukładać. Trzeba liczyć na jakiegoś kota na wypożyczenie z opcją, skoro nie możemy zbytnio poszaleć w to lato. Paolo ufam Tobie!
0
rk140685
rk140685
21 czerwca 2021, 16:22
Ciekawe czy uciec z Liverpoolu do cieplejszej czesci europy nie chcialby James Rodriguez,ktory raczej powinien zdac sobie sprawe iz z Evertonem to on w LM nie zagra a po odejsciu Carletto klub raczej nie jest kandudatem to walki o europejskie puchary. Jemu akurat warto byloby dac z 6-7 mln pensji a pewnie Everton zadolwolilby sie kwota 25-30 mln bo przyszedl do nich za free.

Moim zdaniem tylko ktos tego typu lub ewentualnie De Paul dalby nam szanse na podniesienie jakosci zespolu lub chociazby nie zejscie ponizej tego co w minionych rozgrywkach.

Nie widze silnego Milanu, w ktorym liderem ofensywy mialby byc ktos typu Ilicic czy nawet Papu Gomez.
2
Szewczenko1899
Szewczenko1899
21 czerwca 2021, 16:21
Jeden z tych zawodników którzy mi wiszą totalnie. Ani wielki piłkarz ani jakiś charakter lidera, taki zawodnik z czapy. Brawo Paolo! Bo najgorzej to dać się szantażować miernotom.
5
AC Kamil
AC Kamil
21 czerwca 2021, 15:39
Nie sądzę, że przyjdzie ktoś lepszy od tureckiego sprzedawczyka. Jeśli Diaz ostatecznie przejdzie do Milanu na kolejny sezon to zapewne będzie szykowany do gry w pierwszym składzie. Wiele narzeka się na regularność Turka, ale Brahim raczej nie daje gwarancji na poprawę tego aspektu. Z zawodników którzy mogą przejść do Milanu i powalczyć na tej pozycji do głowy przychodzi mi Pessina, który ma ostatni rok kontraktu z Atalantą, a Milan wciąż ma na niego "zniżkę", Atalanta nie powinna żądać więcej niż 10 mln euro. Drugą opcją wartą rozważenia jest Papu. Nie wydaje mi się, że gracze jak Ziyech są w zasięgu finansowym Milanu.
1
Jaca23
Jaca23
21 czerwca 2021, 16:40
Nie mamy ŻADNEJ zniżki na Pessinę. 50% od kwoty następnego transferu. Czyli Atalanta oczekuje załóżmy 20 mln, to od nas zawoła 40, żeby się wyrównało. Proste i logiczne, deal a'la Rebić. Atalanta jest świetnie zarządzana i nie dadzą się tak wykiwać.
1
AC Kamil
AC Kamil
21 czerwca 2021, 19:03
Jeśli Pessina, który ma roczny kontrakt dogada się z Milanem i poprosi o transfer to jak to ująłeś świetnie zarządzana Atalanta nie będzie chciała stracić gracza za darmo i przyjmie sensowną kwotę w granicach 10 mln euro (oczywiście bez żadnego podziału kwoty), bo nie będą mieli dobrej pozycji negocjacyjnej, a gracza za darmo nie będą chcieli tracić tak jak Milan to zrobił z pewnym Turkiem. Klauzula, która gwarantuje 50% od przyszłego transferu wkrótce ma wygasnąć, ale wtedy i tak będą zobowiązani zapłacić 3 mln euro. Jeśli Pessina byłby przekonany do transferu do Milanu to nie sądzę, że będzie to drogo kosztowało klub, ale to tylko hipoteza, możliwe że Milan nawet na niego nie spogląda albo on wcale nie chce odchodzić i podpisze nowy kontrakt.
1
KrzychuACM
KrzychuACM
21 czerwca 2021, 15:28
Gazidis kiedyś mówił, że chce zwiększyć rozpoznawalność Milanu w Europie. Każdy myślał, że chodzi o przyszłe sukcesy, a ten łeb oparł to o ilość pojawień się klubu w doniesieniach transferowych. Geniusz :D

Zupełnie na poważnie - skoro klub nie chciał dać Turkowi większych pieniędzy to widocznie uznał, że ma kim zastąpić Hakana (coś jak sytuacja z Gigio gdy mieliśmy dogadaną alternatywę). Być może będzie to Brahim z opcją wykupu za dwa lata, być może będzie to wymieniany niedawno Ilicić, a może zupełnie ktoś inny o kim jeszcze nie piszą media. Mercato jeszcze na dobre się nie zaczęło, a najlepsze okazje zawsze są na koniec - trzeba uzbroić się w cierpliwość i poczekać na to co przyniesie przyszłość :)
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 15:34
1
pazioni
Moderator pazioni
21 czerwca 2021, 15:28
Rusza karuzela telenoweli. Ten kto przyjdzie niech zastąpi godnie Hakana ha ha ha ....
0
Enrico Espinosa
Enrico Espinosa
21 czerwca 2021, 15:19
Daniele Maldini.
0
ACOKS
ACOKS
21 czerwca 2021, 15:07
Paqueta xd
0
my's
my's
21 czerwca 2021, 15:03
Możecie mnie wyśmiać, ale... w większości meczów Tonalego w Milanie (nie w Bresci) widziałem w nim większy zmysł gry ofensywnej niż defensywnej i mimo, że on osobiście chce być typową 8, nie widzę przeszkód aby go przebranżowić na boisku. Ale faktem jest, że jeszcze go nie wykupiliśmy.
5
Hitsune
Hitsune
21 czerwca 2021, 15:26
Też o tym myślałem, ale w zasadzie niewiele to zmienia bo zamiast 10 będziemy musieli szukać innego pomocnika do rotacji z Franckiem i Ismaelem. Pewnie skończy się tak, że Brahim bedzie grac w 1 skladzie i kogos na jego zmiennika dokupia albo wypożyczą.
0
ósmy
ósmy
21 czerwca 2021, 15:36
@Hitsune
Nie musielibyśmy szukać daleko. Kessie, Benek, Pobega. Może kolejne wypożyczenie Bakayoko?
Ściągnąć Olzera ( o ile nie przejdzie do Brescii).
Pytanie tylko czy te nazwiska wraz z Sandro na trequ gwarantują jakość w lidze.
0
DaRo_7
DaRo_7
21 czerwca 2021, 14:55
Ciekawe jak ma się sytuacja z De Paulem ? Podpisał coś z Atletico czy mamy jeszcze szanse go zakontraktować ? Szkoda Hakana, ale jeśli wybrał Inter kosztem nas to moja sympatia do niego zmaleje do zera! Wiele razy go tu broniłem i nadal uważam, że to zawodnik z odpowiednimi umiejętnościami do gry na wysokim poziomie. Szkoda, że ten skład, który tak dzielnie walczył o LM się rozpada.... Trudno, musimy znaleźć kogoś godnego noszenia nr 10 w naszych barwach, Maldini działaj !!! :)
2
malaka1995
malaka1995
21 czerwca 2021, 14:54
Ja widzę w tym Milanie po jednym sezonie same święte krowy wyrastają w tej drużynie tu 12, tu 6 tam znowu 6 XD
Przypomnę że Taki Lukaku zarabia chyba 7 z hakiem a tu ludzie rezerwowemu obrońcy chcą dawać 6 bo tyle chyba chciał podwyżki.
7
Pjoter
Pjoter
21 czerwca 2021, 14:51
W mojej opinii to wielka porażka, a nawet kompromitacja zarządu. Właśnie puściliśmy za darmo do głównego ligowego rywala jednego z naszych kluczowych piłkarzy. W dodatku stało się to w sytuacji, gdy różnica między oczekiwanymi przez najemnika zarobkami, a ofertą klubu, wyniosła raptem 1mln euro. To jest po prostu wstyd. Niestety pokazuje to kierunek obrany przez zarząd. Tylko czekać na kolejne tego typu kompromitacje. W najlepszym wypadku wyciągnięte zostaną wnioski i naszych najlepszych piłkarzy będziemy sprzedawać na czas. Straciłem jednak wiarę, że ambicją zarządu jest konstruowanie silnej drużyny na zasadzie zatrzymywania najlepszych i wymianie najsłabszych ogniw. Ziyech? Nie bądźmy śmieszni, zarabia na dzisiaj w Chelsea więcej niż to, czego oczekiwał Hakan, a za jego usługi, prócz pensji, trzeba by jeszcze wybecalować na wypożyczenie, a potem transfer. Jestem przekonany, że w miejsce Hakana przyjdzie jakaś miernota z potencjałem, która zgodzi się na grę za max 2mln euro, a nie Pan Piłkarz z oczekiwaniami finansowymi rodem z Premier League.
0
KKP19
KKP19
21 czerwca 2021, 14:59
Chłopie
To nie jest FM, jak zawodnik chce odejść to z nim nie przedluzysz kontraktu bez szkody dla finansów klubu. Jesli inne kluby nim się nie interesują to na rok przed końcem kontraktu tez go nie sprzedasz, nie mówiąc juz o tym ze czasem lepiej pozostawić go w klubie na rok, bo nikt inny nie da podobnej jakości, bez wydawania 50 mln, podczas gdy trzeba wzmocnić inne pozycje.
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 15:00
6
ensamh_3t
ensamh_3t
21 czerwca 2021, 15:02
Kompromitacja to jest to jedynie Hakana, zarząd się zachował bardzo właściwie, pozbywając się takiego grajka, co gra tu za karę. Oczywiście, to będzie problematyczne znaleźć teraz jego zastępce, ale nawet gdyby zarząd dał mu te 5 mln, to on i tak by wybrał Inter, bo jego zdaniem on już dawno przerósł Milan. Nie ma sensu przepłacać za piłkarzy z głową w chmurach i zerowym szacunkiem do klubu.
1
xpw99
xpw99
21 czerwca 2021, 14:49
Kessie i Romagnoli muszą przedłużyć przed końcem tego okienka. W przeciwnym razie natychmiastowy transfer. Nie można rozdawać takich piłkarzy za darmo, jeszcze do tego rywalom
1
marcinomilano
marcinomilano
21 czerwca 2021, 14:31
A może rzeczywiście oni chcą przejść na 4-3-3. W tym momencie to chyba byłoby najbardziej sensowne posunięcie, szczególnie że wraca Pobega. Może w tym szaleństwie gdzieś tam jest logika. Mam nadzieję, że Pan Paweł Maldini zamknie mi ryja, bo na ten moment to jestem bardziej wkurzony niż przy Donnarummie. Ale przy wykupie Tonaliego i powrocie Pobegi, to te 4-3-3 byłoby bardzo sensowne, z trójką Tonali - Kessie - Bennacer. Sandro dostawałby w końcu większą ilość minut, no i wtedy tak naprawdę nie trzeba by było szukać specjalnego zastępstwa dla Hakana i przyjście Ziyecha mogłoby być bardziej prawdopodobne.
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 14:32
7
hyrus13
hyrus13
21 czerwca 2021, 14:43
Też mi się wydaje, że powinniśmy iść w kierunku trójki Franck-Tonali-Bennacer. Z tym, że nie wiadomo jak się skończy sprawa wykupu Włocha...
1
Von Strauss
Von Strauss
21 czerwca 2021, 14:52
Mając trójkę w środku możemy grać 4-3-3 jak i 3-5-2. Wszystko zależy od tego, czy pozbędziemy się skrzydłowych i poszukamy kogoś w ich miejsce czy nie.
0
my's
my's
21 czerwca 2021, 14:53
Jeżeli tak by miało rzeczywiście być to w związku z PNA powinniśmy sprowadzić 4-5 pomocników jeszcze, licząc, że mamy Kassiego, Bennacera, Tonalego i Pobege. No nie wiem.
1
paweł_piotr
paweł_piotr
21 czerwca 2021, 15:03
No nie wiem a jak będziemy grali bez Benka i Kessiego to zostaniemy Krunić-Tonali-Pobega. Od bidy jęsli będzie obstawione prawe skrzydło to Alexis zagra jako pśp.
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 15:04
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
21 czerwca 2021, 15:57
433 wydaje się bardzo sensowne chociaż właśnie na to PNA będzie trzeba ogarnąć zastępstwo dla naszych asów środka a i użyteczność Brahima zostanie w tym ustawieniu bardzo zmniejszona. Ogólnie ciężko o idealne rozwiązanie w tej chwili
0
Kaka821
Kaka821
21 czerwca 2021, 15:58
Myslalem ,ze juz sie naogladaliscie Kessiego w formacji 4 3 3 i wiecie ,ze idzie mu tam dosc kiespko. Prawdopodobnie poradzilby sobie ewentualnie lepiej ale tylko grajac w samym srodku.
1
21 czerwca 2021, 14:18
Ciekaw jestem czy Maldini wszystkich odda za darmo, następni w kolejce Romagnoli i Kessie
3
Rossu
Rossu
21 czerwca 2021, 14:15
To, że Hakan się sprzedał i jest po prostu zwykłym najemnikiem to jedno, ale dużo ludzi na tej stronie uważało, że nie ma ofert z topowych klubów to teraz się nieźle zdziwili.

Ostatnio z kolegą Sheva7 mieliśmy dyskusję właśnie o Turku i był przekonany, że ma jedynie ofertę z Milanu i z Kataru. Nie mam nic interpersonalnie do Ciebie, ale widzisz, trzeba było się wstrzymać z twierdzeniami, że Turasa nikt nie chce. :P Ale już było, minęło. Nie ma co wracać do tego tematu.

Za Hakanem tęsknić nie będę, ale jest to dobry piłkarz, którego ciężko będzie zastąpić z naszą obecną sytuacją finansową - bo mamy wiele pozycji do uzupełnienia i to mnie martwi najbardziej. Niemniej jednak ufam Maldiniemu i na pewno znajdzie dobre rozwiązanie na zastępstwo. Ciekawi mnie kogo mają w notesiku, stawiam na to, że będzie polował na dwuletnie wypożyczenie Ziyecha z opcją wykupu. Będą to zapewne bardzo trudne negocjacje, ciężko będzie znaleźć dobrą '10' za rozsądne pieniądze.

Mi osobiście marzy się Pellegrini, ale też ciężki transfer do zrealizowania - ale słyszałem o jakiejś klauzuli odejścia ważnej do końca czerwca. Ile w tym prawdy, nie mam pojęcia. U Mourinho będzie zapewne kluczową postacią, jedynie chęć zmiany klubu i udzial w LM moze skłonić go do odejścia.


Oj, będzie to bardzo długie i ciężkie okienko. Cieszę się, że mamy chociaz Tomoriego oraz Maignana.
9
Von Strauss
Von Strauss
21 czerwca 2021, 14:23
Hakana nikt by nie chciał za tę pensję gdyby nie sytuacja z Eriksenem. To sytuacja z Euro "odblokowała" Hakanowi inne rozwiązania w takich zarobkach, jakie on chce. Zatem kolega Sheva7 miał rację - nikt go nie chciał. I pewnie dalej by nie chcieli gdyby nie okoliczności. I obawiam się, że Zaccagni może się dla Maldiniego okazać takim samym "nie chcemy" ale "musimy".
2
Rzetelny
Rzetelny
21 czerwca 2021, 14:24
Nie znam historii Waszej dyskusji, ale domyślam się, że na tamten dzień Hakan nie miał żadnych innych ofert i gdyby nie sytuacja z Eriksenem to nawet nie wysłaliby mu życzeń na fejsbuku.
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 14:38
8
Rzetelny
Rzetelny
21 czerwca 2021, 14:49
Rossy na tamten moment mieliśmy oboje racje:d

Ale lepszego scenariusza bym sobie nie wymyślił...
Nie mogę się doczekać derbów u nas i jego miny
2
Rossu
Rossu
21 czerwca 2021, 14:56
W tym zdecydowanie zgodzę się z Tobą :P tez nie mogę się doczekać derbów i śpiewów Curvy Sud w stronę pampersiarza.
1
Margiorno
Margiorno
21 czerwca 2021, 14:14
No cóż nie na rękę nam jest jego odejście, ale płakać nie będę. Pozostaje mi tylko życzyć mu powodzenia i aby w derbach popełniał dużo błędów.
1
KKP19
KKP19
21 czerwca 2021, 14:12
Nam potrzeba kogoś z dobrym przeglądem pola i wizją gry. Imo dryblujący Dias moze nam dawac mniej, niż gość, który w meczu zrobi kilka kluczowych podań i uruchomi nimi nasze skrzydla, czy wypracuje sytuację Ibrze. Bądz co bądz, ale Hakan te podania miał.
4
HaLi
HaLi
21 czerwca 2021, 14:08
Każdy tutaj zachowuje się jak by to Milan w przyszłym sezonie miał walczyć o wygraną LM. My mamy zacząć grać w LM z sezonu na sezon i budować skład.
3
Siwus
Siwus
21 czerwca 2021, 15:21
Zgadzam się, ale w tej LM wypadałoby coś pokazać nawet jeśli nie awans to chociaż zostawić dobre wrażenie a nie jak np Inter w ostatnim czasie
0
Cleaver
Cleaver
21 czerwca 2021, 14:03
Pewnie Brahim wskoczy do pierwszego składu.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
21 czerwca 2021, 14:07
Raczej nie. W taktyce Piolego dziesiątka ma całkiem sporo zadań defensywnych. Diaz nie za bardzo do niej pasuje. Już prędzej Tonali tam wskoczy.
2
zycumilanista
zycumilanista
21 czerwca 2021, 14:12
Póki co Tonali już nie jest naszym zawodnikiem ;p
2
nrt2
nrt2
21 czerwca 2021, 13:53
Plan jest taki daniel maldini odpala się na przedsezonowych przygotowaniach i już w pierwszych spotkaniach przebija się do pierwszego składu B)
8
Levy11
Levy11
21 czerwca 2021, 13:48
Interesowaliśmy się tym panem Nikola Vlasic swego czasu. Może wrócić do tematu?
1
nrt2
nrt2
21 czerwca 2021, 13:54
Umowa do 2024 i wyceniany przez transfer market na 30 mln więc nie ma szans.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
21 czerwca 2021, 13:43
Cóż - oby Maldini kogoś wyczarował, ale kupowanie 10 oznacza brak klasowego prawoskrzydłowego co jest problemem. Widzicie jakieś nazwiska na rynku które mogłyby szybko i pewnie zastąpić Turka? Mi do głowy przychodzi tylko Luis Alberto ale to byłby pewnie spory koszt
0
Mailand_91
Mailand_91
21 czerwca 2021, 13:43
a może Ludovic Blas
co o nim sądzicie?
W lidze francuskiej łatwo wyciągnac za uczciwe pieniadze zawodnika. Już był czass gdzie Milan sie nim interesował
0
nrt2
nrt2
21 czerwca 2021, 13:51
Jeśli patrzeć na statystki to niezły jest jednak Nantes pewnie by chciało za niego z 20 mln
0
Mailand_91
Mailand_91
21 czerwca 2021, 13:55
ma kontrakt do 2024, wiec może uda sie wypożyczyc z opcją wykupu. Sam zawodnik to by sie posikał ze szcześcia. Statystyki bardzo dobre jak na to ze grał w 3 od końca drużynie
0
Demick
Demick
21 czerwca 2021, 13:42
Liczę na ciekawe wypożyczenie, najlepiej w stylu Tomori'ego. Przyda się taka zmiana na środku pola. Hakan dał nam dużo, ale coś się w nim zaczęło wypalać.
0
mmielczar123
mmielczar123
21 czerwca 2021, 13:40
Może Ziyech, chociaż raczej wydaje mi się to mało prawdopodobne.
0
Demick
Demick
21 czerwca 2021, 13:42
Bardzo bym chciał.
2
carrygun
carrygun
21 czerwca 2021, 13:37
Przyjdzie Sergej Milinković-Savić za 20 mln + karta Caldary i nikt nie będzie tęsknił za Turasem, chyba że ludzie na diecie, którzy będą wspominać stare czasy jedzenia kebaba o 2 w nocy.

A tak całkiem poważnie, to trzeba ufać Maldiniemu. Jego dotychczasowe ruchy się sprawdzały i nie ma podstaw, żeby twierdzić, że teraz będzie inaczej, szczególnie jeśli mówimy o jednej z kluczowych pozycji na boisku.
7
KosaX
KosaX
21 czerwca 2021, 13:42
Tak a Lazio odrazu sie zgodzi na takie cos :X
2
Zako
Zako
21 czerwca 2021, 13:51
Przecież kolega napisal wyraźnie, ze sobie jaja robi :P.
12
hyrus13
hyrus13
21 czerwca 2021, 13:54
Jego dotychczasowe ruchy sprawiły, że Gigio i Hakan odeszli za darmo :D Tymczasem zaraz Franck będzie miał mniej niż rok do końca umowy i przestanie się oglądać na kolejne propozycje Milanu.
1
carrygun
carrygun
21 czerwca 2021, 14:00
Po pierwsze, czasy się zmieniły i jeżeli piłkarz nie chce grać dalej w drużynie to go nie zmusisz. Co, miał zgodzić się na 10 milionów + grubą prowizję dla grubasa żeby łaskawie nasz panicz został? To samo z Turkiem. Jeżeli mają zasady co do wielkości kontraktów, to nie mogą się wyłamywać, bo potem każdy przyjdzie po podwyżkę. A co do Kessiego. To jedyny piłkarz, który zasługuje na to, że nawet jeśli dają mu 5 mln, a chce 6, to powinni się zgodzić. Jego udział przez cały sezon był nieoceniony. W przeciwieństwie do nierównego Turka. Pisanie, że to wina Maldiniego jest z goła krzywdzące. Lepiej budować drużynę wokół piłkarzy, którzy reprezentują sobą coś więcej niż tylko umiejętności piłkarskie. To wokół takich osobowości tworzy się długoterminowe projekty, a nie wokół kebaba, który pójdzie tam gdzie mu rzucą trochę więcej.
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 14:01
7
marcinomilano
marcinomilano
21 czerwca 2021, 13:35
Zawsze jest jeszcze Amine Adli :)
1
kamilus
kamilus
21 czerwca 2021, 14:39
Adli to nie 10.
1
marcinomilano
marcinomilano
21 czerwca 2021, 14:42
Nie wiem, nie widziałem go ani razu w akcji, transfermarkt sugeruje co innego.
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 14:44
1
Marcin1995
Marcin1995
21 czerwca 2021, 13:35
Może ten Majer z Dinama? Duży potencjał z tych nazwisk które się pojawiały chyba najciekawszy na 10 ale ma kontrakt do 2026 i nie wiadomo ile za niego krzykną
1
malaka1995
malaka1995
21 czerwca 2021, 13:35
Przyjdzie Isco, róbcie screeny
0
marcinomilano
marcinomilano
21 czerwca 2021, 13:37
Tylko czy Isco to jest na ten moment lepszy zawodnik od Hakana? Moim zdaniem nie, a do tego 2 lata starszy. W umysłach wielu kibiców zachował się jako mega talent, ale niestety za wiele z niego w Realu nie wyciągnęli.
2
malaka1995
malaka1995
21 czerwca 2021, 14:49
Nie, dla was nie ma nikogo poza Hakanem więc szkoda dyskusji.
2
paweł_piotr
paweł_piotr
21 czerwca 2021, 13:34
Następcą będzie ...Brahim i Krunic na ławie xd
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 13:34
9
malaka1995
malaka1995
21 czerwca 2021, 13:37
Przy tym ile mamy obecnie kasy i jakie mamy pilne potrzeby to może tak być... Wtedy czekał będę na tych, którzy gadali, że "Turas jest mierny i jest masa piłkarzy lepszych od niego, niech odchodzi".
3
TR3V0R
TR3V0R
21 czerwca 2021, 13:46

WinstonSmith
nie wiem do kogo ty masz pretensje. Milan przedstawił ofertę. 4 bańki i nic więcej, bo na więcej nawet nie zasługuje. Odszedł do największego rywala, bo poleciał na hajs, mając kibicow Milanu w dupie. Mieliśmy mu sypnąc od razu 7 baniek żeby zaakceptował? Bez jaj. Nie wiadomo kto przyjdzie, a wy już płaczecie. Nawet gdyby przyszedł ktoś gorszy, to może będzie miał więcej w głowie niż turas i dollar.
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 13:47
9
TR3V0R
TR3V0R
21 czerwca 2021, 14:05
@TR3V0R - jeśli już ktoś płakał, to "kibice", którzy od kilku lat wiecznie ubliżali Hakanowi za nic nie przyjmując do łbów, że może nie jest to wirtuoz ale dawał sporo Milanowi.

I to oni będą płakać kiedy się okaże, że te wysrywy o "cienkości Turasa" są wyssane z dupy, bo Inter nie wziął go sobie "a, niech sobie będzie do kolekcji" tylko wiedzą, że to użyteczny piłkarz, a Inzaghi zrobi z nim dobrą drużynę. Nas będą dupska piekły, ale jest spora szansa, że tak będzie. Gracze odchodzący z Milanu rozkwitali wielokrotnie (Pirlo, A.Silva, nasi wychowankowie typu Locatelli).

I nie wiem po co się przyczepiłeś do mnie, że niby mam pretensje? Mam nieco rozrywki z tych zalanych żółcią ludzi, dla których Calhanoglu to nie człowiek a "turas", "ciapak" i inny "kebab" lub "kozolubca".
Oni od miesięcy uprawiają tu swoją krucjatę, w której robią kurtyzanę z logiki.
Przyszły sezon zweryfikuje czy Turek podoła w Interze.

Ja tylko uważam za żenujące jeżdżenie po piłkarzu pierwszego składu Milanu tylko ze względu na jego aparycję / religię / pochodzenie.
Bo przecież liczby bronią Turka, więc to raczej nie jest racjonalna niechęć.

Ciekawe czy z nowym "zakupem" (o ile taki w ogóle nastąpi) będą takie same albo lepsze rezultaty i co wtedy powiedzą tacy szczekacze jak np. Inzaghi67?

PS. "Nawet gdyby przyszedł ktoś gorszy, to może będzie miał więcej w głowie niż turas i dollar."
Dobrze, że nie prowadzicie klubu, bo co nam z "oddanych graczy", którzy nie gwarantują poziomu? Psy wieszacie na Samu Castillejo, że gówno was obchodzi jego bieganie, skoro jest za cienki na Milan, ale jeśli chodzi o zastępstwo za Turka to może to być leszcz, byle nas lubił i się starał? Dziwna logika i raczej nie zapewni to Milanowi stałego pobytu w Lidze Mistrzów... Ale może się nie znam? ;)
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 14:07
7
TR3V0R
TR3V0R
21 czerwca 2021, 16:36
nie wiem, rozpisałeś się jakbyś dokładnie wiedział co ja o tym sądzę. I nie przyczepiłem się do ciebie, tylko napisałem, że dla mnie głupotą byłoby płacenie mu 5 czy 6 milionów, bo wg mnie na tyle nie zasługuje. Zaproponowaliśmy mu 4, odrzucił okej. Ale nie mógł tego zrobić w inny sposób? Przykład: Alaba czy Boateng. Którzy już dawno powiedzieli że odchodzą, Bayern miał czas na znalezienie zastępstwa i w ostatnim meczu godnie ich pożegnali. A tutaj? Jeden poleciał za hajsem do Paryża, a drugi za hajsem do najszego największego rywala. W dodatku i jeden i drugi pięknie całowali nasz herb. Uważasz to za normalne zachowanie? Nie wiem też kto przyjdzie za jego zastępstwo, ale napisałem że wolałbym nawet tego Zaccagnie bo nie uważam go za jakiegoś borowika, może nie ta sama półka co turek, ale statystyk w przeciętnym klubie też nie miał złych. Zobaczymy jak to się skończy, nie ukrywam, że tracimy jakościowo, bo nam odeszło dwóch kluczowych graczy, ale na pewno płakał nie będę, bo sami zachowali się jak podludzie traktując tak fanów Milanu.
0
patoo_07
patoo_07
21 czerwca 2021, 13:33
I bardzo dobrze. To nie może być nasz cel transferowy do pierwszego składu. Na ławkę zapraszam jak najbardziej.
0
ACstach
ACstach
21 czerwca 2021, 13:30
Oby, bo tego chłopa to co najwyżej na ławke. Niech nas Maldini zaskoczy jeszcze bardziej niż Hakan.
11

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się