SCUDETTO


Calhanoglu potwierdza: "We wtorek podpiszę kontrakt z Interem"

21 czerwca 2021, 15:28, cinassek Aktualności
Calhanoglu potwierdza:

Hakan Calhanoglu potwierdził doniesienia mediów. Po czterech latach spędzonych w Milanie turecki piłkarz nie zmieni miasta, w którym mieszka, ale trafi do innego klubu - Interu. W rozmowie z tureckim TRT SPOR gracz powiedział: "Osiągnąłem porozumienie z Interem. Jestem w podróży do Mediolanu. Podpiszę kontrakt we wtorek".



113 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
sharakmilanista
sharakmilanista
22 czerwca 2021, 08:48
miałem nie pisać, nie wkurzać się, nie zajmować się takimi nijakimi osobami jak pan hakan..ale k..nie mogę.poszedł kurna za 0,5-1 milion więcej do naszego odwiecznego rywala po tym jak tyle razy całował herb.ja wiem, że są inne czasy i już nigdy nie będzie tak jak jeszcze całkiem niedawno ale ja pierdziele, jaką trzeba mieć zjebaną osobowość żeby zrobić taki krok jak ten piłkarz ze zdjęcia powyżej.dla mnie zero, życzę mu jak najgorzej w interze
1
artur297
artur297
22 czerwca 2021, 07:26
Salinas nie dramatyzuj..pozytywna energia..cos taki pospinany?
0
21 czerwca 2021, 22:51
Zainteresowanie trupami Ramosem i Żyru procentuje
0
D53
D53
21 czerwca 2021, 22:18
Półksiężyc na drogę. Hakan raczej mnie zawiódł i myślę, że dobrze robi , bo może coś mu pyknieni Milan też dobrze robi, że go puszcza. Dzięki za wszystko , chłopie , powodzenia.
0
Yabaye
Yabaye
21 czerwca 2021, 21:46
Zapraszamy na pierwsze Derby Mediolanu :)
3
Orzelek79
Orzelek79
21 czerwca 2021, 20:19
Na tym stracimy więcej niż na Gigio , sportowo i finansowo. Po Marcato wyjdziemy co najwyżej na równo w kwestii sportowej. Mam nadzieję że się mylę ale przy polityce klubu (uważam że jest sensowna) nie będziemy piać z zachwytu na koniec okienka.
2
boguc69
boguc69
21 czerwca 2021, 20:38
chyba na głowę upadłeś!!! na Gigio można by lekką ręką zarobić z 50 baniek, a na kebabie? trzeba by go opchnąć za 70 żeby pokryć wcześniejszy koszt zakupu
0
Vol'jin
Vol'jin
21 czerwca 2021, 20:45
50 mln za Gigio xD chyba w Fmie

liczycie wirtualne pieniądze kiedy fakt jest taki,że za Gigio jedyna jaka oferta była sensowna to ta od PSG 20 mln + Arreola
0
Orzelek79
Orzelek79
21 czerwca 2021, 23:06
Boguc69 , zastępstwo Turka będzie znacznie droższe niż zastępstwo Gigio a nie za ile moglibyśmy ich sprzedać.
PS z moją głową wszystko ok :-)
1
jasiom22
jasiom22
21 czerwca 2021, 23:19
Dokładnie, przede wszystkim szkoda zgrania, wymiama bramkarza to jeden do jeden, a wymiana rozgrywajacego, to dziura w srodku zespolu, i miesiace zgrania, ja osobiscie nie jestem jakims wielkim fanem hakana, ale nie danie mu teraz tego miliona wiecej, uwazam za bład zarzadu. Jakosc ma. Pomijam juz straty na tym ile sa warci czy ze odchodza za darmo. Ale gdy w klubie jest Ibra i był gigio z kontraktami takie jakie mieli, to 5/6 milionow, dla kluczowych graczy, to nie jest przesada, tylko rynkowe ceny, i gigio i hakan maja co chcieli. A juz sa glosy ze romek i kessie, chca wyzsze kontrakty (zasluzyl kessie jak malo kto).. A koniec koncow To Milan traci sportowo, nawet jezeli nastepcy beda super, to potrzebuja czasu - zgrania, wlasnie.. Itd. Szkoda ze takie niedopatrzenia, do tego doprowadzily, szkoda ze nasz wcale nie nieomylny zarzad z maldinim nie potrafil dojsc do porozumienia, z Hakanem, chyba ze bylo cos jeszcze o czym nie wiemy. Oddanie gigio bylo nieuniknionel ale oddanie Hakana jeszcze do Interu! Zdecydowanie bylo.
0
ensamh_3t
ensamh_3t
22 czerwca 2021, 12:25
jasiom22 to nie było żadne oddanie, tylko pożegnanie się z zawodnikiem, który ewidentnie nie chce tutaj grać. Hakan uznał, że przerósł Milan i by również wybrał Inter, nawet gdyby nasz zarząd wyrównał ofertę z Interu. Tracimy sportowo jak najbardziej i nie mówię, że zarząd nie mógł tego uniknąć, ale nikt raczej się nie spodziewał takiego zachowania po Hakanie. To jest nauczka na przyszłość, żeby zawsze spodziewać się najgorszego w kwestii nowego kontraktu.
0
artur297
artur297
21 czerwca 2021, 19:15
Ja się osobiście cieszę że tacy ludzie odchodzą z Milanu..nawet lekkim kosztem rozwoju klubu..od takich fałszywych przyjaciół jak najdalej. Pozdrawiam
9
Marcos Salinas
Marcos Salinas
21 czerwca 2021, 19:24
Ciekawe czy z Kessiego, Romagnolego, a może także patrząc po ciągłych wspominkach o La Liga na socjalach Hernandeza z Theo i Bennacera też będziesz się cieszył za rok?
1
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
21 czerwca 2021, 18:58
phahha nie wierze najpierw dollar a teraz kolejny szrot odchodzi jeszcze do tego do merdaczy xDDD lepszego newsa nie mogłem odczytać xDD najlepsze mercato ever ! xdd

Nessuno piangerà per la tua morte turecki brudasku grałeś dobrze tylko czasem.. oddawaj dyche na plecach bo nie jesteś jej godzien u merdów będziesz ciągnąć lukaku w szatni pozdro 600 xDDD
1
DarthImpaler
DarthImpaler
21 czerwca 2021, 18:45
Kurde wszyscy go wyzywają a to jest zagranie Maldiniego. Taki koń trojański wysłany do sąsiadów.
2
TR3V0R
TR3V0R
21 czerwca 2021, 19:41
czarny koń. Tak jak turcja na euro. Życzę mu żeby był takim samym koniem w interze jak jego reprezentacja w grupie ;)
3
Rzetelny
Rzetelny
21 czerwca 2021, 18:06
W końcu będzie groźnie po rzutach wolnych/rożnych.
7
Cervusius
Cervusius
21 czerwca 2021, 17:59
panie Hakanie pan to jesteś menda świnia i złodziej
20
Rafał0209
Rafał0209
21 czerwca 2021, 17:57
Powiedzcie ale tak szczerze chcielibyście Turasa oglądać jeszcze 5 lat z pensją 5mln? bo mnie aż ciary przeszły jak sobie o tym pomyśle. nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, on tu od początku nie chciał być, był czas że na początku przygody grał taki piach mówiąc grą do trenera zdejmij mnie człowieku a ten jak na złość go trzymał, powiem więcej jakoś nie widać w nim huura optymizmu teraz kiedy przechodzi do Interu, bo jego bujna wyobraźnia odlatywała pewnie gdzieś w Bayernie ale poszedł tam gdzie dali milion więcej, Tyle dla niego znaczy Inter i Milan co wielkie nic, wybrał gdzie lepiej płacą, tylko że my mamy kamień serca a Inter wrzut na dupie który już mogę się założyć w tym sezonie Turecki wyjdzie.
6
Marcos Salinas
Marcos Salinas
21 czerwca 2021, 17:38
Ja mam jedynie nadzieję, że po tej historii z odejściami zarząd wreszcie pójdzie po rozum do głowy i zainwestuje w pensje kluczowych piłkarzy, gdyż jak pokazał nawet przykład Otavio żaden pomocnik z choćby trochę zbliżonymi liczbami do Turka nie przyjdzie do Milanu grać za mniej niż 4-5 mln. rocznie, a te kilka bramek i asyst mniej od trequartisty może kosztować Milan 50-70 mln. dochodu. Zresztą podobna sytuacja z napastnikiem, gdzie też potrzeba KONKRETNEGO wsparcia dla słabnącego Zlatana - ani Giroud ani liczba karnych/prezentów od rywali w regularnym sezonie nie pozwoli odpowiednio uzupełnić bilansu brakujących bramek.
12
jasiom22
jasiom22
21 czerwca 2021, 23:21
Dokladnie.
0
Corsa
Moderator Corsa
21 czerwca 2021, 17:35
Drogie Pany, Drogie Panie
szkoda gadać o Hakanie.
Zagrał dobrze kilka gier,
ale żaden z niego Kjaer,

Nie ten poziom, nie ta klasa,
w głowie ino kasa kasa,
przez to naszła mnie zaduma,
może to trzeci z braci Donnarumma?

Wystarczy jedno krótkie spojrzenie
i widać, że mają wspólne korzenie,
Ta sama karnacja, podobny dziób,
żaden z nich nie chce umierać za klub.

Ale dość o tym, bo czy autor racje ma
przesądzi tylko i wyłącznie test DNA.
Nie ma co płakać, rozlała się cola,
ich starym jest pewnie Mino Riola.

Godzina derbowa w końcu wybije,
wtedy rozliczy się turecką żmiję,
Franck po nim przejedzie jak walcem,
a my go pozdrówmy środkowym palcem.
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 17:36
56
ACstach
ACstach
21 czerwca 2021, 17:38
Uwielbiam takie rymowanki, zwłaszcza, że za młodu sam sporo tworzyłem. Ta wyszła mega:D
4
Manolas
Manolas
21 czerwca 2021, 17:48
Brawa dla kolegi, brawo!
3
Orzelek79
Orzelek79
21 czerwca 2021, 18:46
Fantastyczny wiersz , brawo !
1
Semper Fideli
Semper Fideli
21 czerwca 2021, 19:08
normalnie ja bym to wrzucił do Polskich Kmiotów Corsa ;)

btw. zebys teraz poeto emerytury sie nie domagał
5
jasiom22
jasiom22
21 czerwca 2021, 23:22
Super! :)
1
IL Capitano 3
IL Capitano 3
21 czerwca 2021, 17:23
Hakan Judaszoglu!
Mam nadzieję że Curva Sud zrobi podobną oprawę na Derbach jak na temat Leonardo w 2011 roku!
4
KKP19
KKP19
21 czerwca 2021, 17:05
TFU na tego ******** tureckiego *******. Obyś w Interze osiągnał swój poziom z Euro. Zrób zapas pampersów na derby zdrajco.
14
k_f_c
k_f_c
21 czerwca 2021, 17:05
On chyba liczy na to że mecze już zawsze będą przy pustych trybunach
6
elszyc22
elszyc22
21 czerwca 2021, 17:01
Judasz
2
Gzikuu
Gzikuu
21 czerwca 2021, 16:59
Ja coś czuję, że Maldini zaskoczy kimś takim jak Ziyech, który w końcu mógłby u nas grać na 10, jak w Ajaxie.
3
jasiom22
jasiom22
21 czerwca 2021, 17:14
Ziyech to jest jedyne "światełko w tunelu", bo na rynku nie widać zbyt wielu dobrych trequartistów a jak są, to kosztują tyle, co cały budżet transferowy Milanu.

Najgorsze w odejściu Hakana jest to, że pewnie zostaniemy z duetem Samu/Saelemaekers na prawym skrzydle, z nikłymi szansami na ulepszenie...
5
Semper Fideli
Semper Fideli
21 czerwca 2021, 17:26
Win
Ja widze inne rozwiązanie, wykupujemy Sandro, sciągamy jeszcze jednego SO np Koopmeinersa, od biedy można pokombinować z jakimś wypożyczeniem Pjanicia i grać 4-3-3
2
zycumilanista
zycumilanista
21 czerwca 2021, 16:52
Hakan był u nas Jednym Z NAJLEPSZYCH. Tam będzie JEDNYM z Wielu. jemu takie akcje nie służą. Także nie życzę powodzenia
2
Boro
Boro
21 czerwca 2021, 16:51
Judasz. Tfu tfu tfu
1
21 czerwca 2021, 16:50
Panowie jeszcze okienko się nie zaczęło a wy już panikujecie... Myślę, że Maldini wie co robi i wolał nie dawać Hakanowi takiego kontraktu bo z taką pensja ogarnie kogoś lepszego na 10. Myślę, że to może być Ziyech albo ktoś jego pokroju.
8
Semper Fideli
Semper Fideli
21 czerwca 2021, 17:15
Jeśli Ziyech przyszedłby za mniej niż 5 mln netto i to na wypożyczenie z opcją wykupu to byłby to super ruch. Każde inne wynalazki, które przewijają się w mediach, jakoś mnie nie przekonują...

Hakan odejściem utrudnił nam też pozyskanie innych wzmocnień typu prawoskrzydłowy albo rywal do gry na LO.
3
Adamek189
Adamek189
21 czerwca 2021, 19:52
Prawoskrzydłowy będzie Adli co samu nosem wciąga :)
0
jasiom22
jasiom22
21 czerwca 2021, 23:27
Jest tylko jeden problem, Maldini mowil na poczatku mercato, ze to bedzie skromne i nietypowe okienko ... Dodac do tego splacanie Tonalich i Tomorich, to budzet moze pozwolic conajwyzej na wynalazki typu Giroud, a jak do tego klub kreci nosem na kontrakty wieksze niz 4 mln, to moze byc ciezko sciagnac pilkarzy z topu, skoro juz nie udaje sie ow najlepszych utrzymac (gigio) - mnie to szczerze niepokoi, bo ostatni sezon Piolego byl ponad stan, utrzymac to bedzie ciezko, tym bardziej bez konkretnych wzmocnien, sportowo milan oddaja hakana wywalil polowe zgrania sily ofensywnej.
2
Trybikow01
Trybikow01
21 czerwca 2021, 16:47
Inter to są węże. Hakan pasuje tam idealnie.
11
patrykas
patrykas
21 czerwca 2021, 16:47
Ty judaszu.. idz grzej ławę bo wątpie byś grał tam kluczową rolę..
2
Pavlović31
21 czerwca 2021, 16:45
od jego drugiego sezonu już się poznałem na nim i miałem o nim zdanie du*ka i miernoty, nieudacznika. arrivederci
0
Rossu
Rossu
21 czerwca 2021, 16:36
Co za gość, nikomu nigdy nie życzę źle, ale jemu wyjątkowo życzę tak potężnej sraki w derbach Mediolanu, że nie da rady wyjść z kibla na mecz. Już na samą myśl o Curvie Sud będzie miał waciki w nogach, oj Turku, ładnie sobie nabroiłeś :)
12
Funnyv2
Funnyv2
21 czerwca 2021, 16:42
Nie jest mocny mentalnie, także Kessie go zje w środku pola.
2
TR3V0R
TR3V0R
21 czerwca 2021, 17:12
Oby go poturbował tak mocno, że mu się grać odechce ;)
1
kusniak_22
kusniak_22
21 czerwca 2021, 16:29
Bardzo dobra decyzja Hakan, byle zdała od Milanu.
4
HaLi
HaLi
21 czerwca 2021, 16:26
Obyś grał jak na Euro :) Powodzenia.
Teraz czas na przedłużanie kontraktów z resztą zawodników, jeśli nie podpiszą, sprzedać bez sentymentów ;) Dajmy naszemu zarządowi pracować ;)
4
ACstach
ACstach
21 czerwca 2021, 16:24
Wygląda to tak jakby to była pierwsza i ostatnia oferta z poważnego europejskiego klubu do tej pory (oprócz Milanu) i od razu się na nią rzucił biorąc pod uwagę swoje wspaniałe występy na EURO, gdzie grał jeszcze gorzej niż w najgorszych meczach u nas. Kuł żelazo, póki gorące.
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 16:25
7
Semper Fideli
Semper Fideli
21 czerwca 2021, 16:21
Szukając zmiennika, wydaje sie bardzo prawdopodobne ze bedziemy szukać wypożyczenia kto jest opcja bardzo dobrą ?
Ziyech, De Beek, Sarabia nie czuje sie dobrze w PSG.
Macie jakieś opcje jeszcze ? z alternatyw Zacagni. Ja zainteresował bym sie Daamsgardem
0
TR3V0R
TR3V0R
21 czerwca 2021, 16:26
nie wiem czy by nie przeszło wypożyczenie tego Ziyecha lub De Beeka. Ani jeden, ani drugi za dużo szans nie dostaje, a tak to mogliby złapać regularność, a my mielibyśmy spokojną głowę na rok co do tej pozycji i w przyszłym w przypadku awansu do LM można by przeznaczyć większe środki na lepszą 10tke. Łatwo się piszę, a trudniej zrobić, ale wydaje mi się że 10tke potrzebujemy taką z prawdziwego zdarzenia, bo jakby nie patrzeć, to w naszej formacji zawodnik na tej pozycji odgrywa teoretycznie najważniejsza rolę w drużynie, bo i musi kreować sytuacje, a i czasami się do obrony wrócić :P
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
21 czerwca 2021, 16:37
De Beek wydaje się bardzo niepewną opcją, prędzej to wypożyczenie Ziyecha z tego co wymieniłeś- to dobry piłkarz, natomiast sama opcja niestety będzie pudrowaniem faktu że nie mamy gracza na odpowiednim poziomie na tą pozycję i nas na niego nie stać
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
21 czerwca 2021, 16:18
Charakter Zlatana go wykurzył z Milanu. Może to i podbiega pod fantazję, ale jakoś tak przeczuwam.
7
ba_acm
ba_acm
21 czerwca 2021, 16:26
Nie po prostu, Zlatan go pogonił do roboty. Podejrzewam że taki sam finał będzie z naszym kapitanem Romkiem, o którym słyszało się pare razy w mediach że nie przykłada się na miare swojego potencjału.
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
21 czerwca 2021, 16:35
I tutaj właśnie rodzi się kolejne pytanie. Czy Zlatan nie przegina? Nie naciska za bardzo na piłkarzy? Jeżeli bez niego klub nie istnieje to jest tragedia. Od motywacji powinien być trener i sztab. Z drugiej strony, jeżeli są piłkarze których trzeba wiecznie brać za przysłowiową "mordę" to też słabo.
4
PanPrzemus313
PanPrzemus313
21 czerwca 2021, 16:35
ba_acm - ja słyszałem raz w wywiadzie Hondy sprzed kilku lat więc nie wiem na ile to aktualne ale obecnie nic takiego nie kojarzę
Co do Hakana - akurat tego że harował na boisku to mu odmówić nie można, bardziej myślę że po prostu nie dogadywał się ze Zlatanem który ciągle opieprzał wszystkich wokół nawet jak sam coś zepsuł
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
21 czerwca 2021, 17:24
A to nie Cassano powiedział kiedyś, że "Zlatan wymaga od wszystkich by grali na poziomie Zlatana, tylko zapomina, że nie każdy ma warunki i talent Zlatana"?
To by idealnie pasowało...
0
TR3V0R
TR3V0R
21 czerwca 2021, 16:13
Jeszcze niech się rozdupi w Interze o naszej taktyce, sytuacji w drużynie i paru innych rzeczach i bedzie cudownie. Cieszę się że odszedł, bo nie podobało mi się takie to jego przeciąganie z tym kontaktem, ale denerwuje troche fakt że i dollar i on odchodzą w taki a nie inny sposób. I jeden i drugi mógł spokojnie sobie założyć na nasz szacunek, a zrobili tak że i jeden i drugi poszli za kasa, nawet do największego rywala. Mam nadzieję że to nie wpłynie źle na drużynę, bo trochę nam się skład rozpada jakby nie patrzeć to dwóch podstawowych zawodników odeszło i to w takich okolicznościach. Teraz pozostaje liczyć na to że Maldini i spółka sprowadza godnego zastępcę i nie stracimy na tym aż tak dużo, żebyśmy w przyszłym sezonie nie wypadli poza top4.
7
wielki prostownik
wielki prostownik
21 czerwca 2021, 16:10
Wielu tutaj twierdziło że LM spowoduje że świetni piłkarze będę walić drzami i oknami. I co się stało? Nawet obecni nasi zawodnicy nie chcą zostać. Jak widać LM jako magnes dla zawodników to zwykły mit.
3
TR3V0R
TR3V0R
21 czerwca 2021, 16:18
nie wiem kto tak twierdził. Na pewno to jest jakaś karta przetargowa w naszej kieszeni, ale teraz większość topowych drużyn gra co sezon w LM. A to też zalezy od kwestii finansowych, bo nie wiem czy sobie zdajesz sprawę, ale na wykup samego Tomoriego i zakup Maignana przeznaczyliśmy już blisko 45 milionów. Do tego pozostaje nam wykup Tonaliego i wzmocnienie co najmniej 4 pozycji. Nie chce mi sie wierzyć że uzupełnimy nasz skład tak żeby mieć zabezpieczenie na każdej pozycji, ale chciałbym chociaz te 2-3 solidne transfery żeby w przyszłym sezonie nie wypaść poza top4. I mówiąc solidne nie mam na myśli drogie, tylko takie typu Theo czy właśnie Tomori.
1
kusniak_22
kusniak_22
21 czerwca 2021, 16:25
Nie no w ogóle LM nie ma znaczenia dla piłkarzy. Najlepsi wolą grać w LE albo w pucharze Kontynentalnym czy jak się to ma nazywać.. wiadomo, że hajs na pierwszym miejscu, ale LM ma znaczenie. Jak dany zawodnik ma podobne finansowo oferty to wybierze tą, która gra w LM.
1
jacekk553
jacekk553
21 czerwca 2021, 16:09
Szkoda że tak to się kończy. Jak miał grać u nas na siłę, to lepiej że odchodzi, źle że do Interu. Zastanawia mnie tylko powód tej decyzji - wątpię żeby chodziło o same pieniądze, bo poszedłby do Kataru. Kwestie sportowe - Inter z pewnością jest lepszy na ten moment, ale czeka ich małe trzęsienie ziemi i nie wiadomo co będzie za rok.

Musiał mieć jakimś problem z czymś/kimś w klubie i po prostu chciał odejść. Dobitnie pokazuje to teraz jego reakcja po meczu z Atalantą, gdzie praktycznie w ogóle się nie cieszył. Nawet Gigio skakał wtedy z radości i mogło się wydawać, że lada chwila podpisze kontrakt. Z drugiej strony Turek zaraz po meczu wrzucił na Instagrama zdjęcie w koszulce Milanu z pucharem LM, a autokarze też śpiewał i się cieszył. Trudno mi jest zrozumieć tę sytuację, mimo wszystko za te lata życzę mu jak najlepiej, ale nie lepiej niż Milanowi. Teraz zadanie dla Maldiniego żeby znalazł zastępstwo, które pozwoli co najmniej utrzymać poziom drużyny.
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 16:11
2
Materazzone
Materazzone
21 czerwca 2021, 16:08
Powtarzam. Są tramwaje, da se radę:D
1
Marcin1995
Marcin1995
21 czerwca 2021, 16:03
Można na jednego czy drugiego zawodnika psioczyć ale fakty są takie że na ten moment odszedł od nas Calhanoglu,Donnarumma,Dalot nie wiadomo co z Tonalim, Diaz jeszcze nie podpisał a nie licząc tych odejść potrzebowaliśmy 3-4 transferów, w tym momencie trzeba przynajmniej 6 transferów a wydaliśmy już sporo hajsu, no nie wygląda to kolorowo
6
wielki prostownik
wielki prostownik
21 czerwca 2021, 16:08
Za Dolara już przyszedł Maignan, Dalot i Diaz byli wypożyczeni i zastąpią ich inni wypożyczeni jeśli oni nie zostaną. Tonali zostanie wykupiony. Potrzebujemy napastnika i następcy Hakana. Nie jest źle.
2
Marcin1995
Marcin1995
21 czerwca 2021, 16:11
@wielki prostownik: Jakby to było wszystko takie proste to już byśmy to mieli pozałatwiane, cały czas czytam że Tonali blisko ale zawsze jest jakieś ale poza tym potrzebujemy jeszcze jednego śp, prawe skrzydło, 2 napastników, 2 bocznych obrońców, roboty jest bardzo dużo i to też nie mogą być zawodnicy z przypadku
1
TR3V0R
TR3V0R
21 czerwca 2021, 16:23
niby tak, ale na dobrą sprawę można by pokombinować coś z kończącymi się kontraktami. W przypadku wykupu Tonaliego, nie wiem czy potrzebujemy jeszcze jednego pomocnika, bo wróci Pobega. Jego bym zostawił do rotacji, bo w styczniu nam odpadnie i Kessie i Benek. Na napad fajnie by było tego Giroud za darmo sprowadzić. Trzeba jakoś kombinować tak, żeby jak najmniej wydać, a jak najwięcej zyskać. Nie wiemy co tam Maldiniemu i spółce siedzi w głowie, możemy jedynie się domyślać, a może oni już dogadują kogoś w te miejsca, a my o niczym nie wiemy :P Tak czy inaczej, liczę na to, że znajdziemy jakichś solidnych zawodników na 10tke, napad i ewentualnie te prawe skrzydło :P
0
Marcin1995
Marcin1995
21 czerwca 2021, 16:26
Zobaczymy jak będzie na ten moment jest słabo a któryś z kolegów jeszcze wspomniał że Calabrii,Romagnoliemu i Franckowi wygasają za rok kontrakty aż się boję pomyśleć
1
Jaca23
Jaca23
21 czerwca 2021, 16:02
O kutwa, myślałem, że ciężko będzie przebić bycie mendą poziom Donnarumma, ale widzę udało się bardzo szybko. Ja tam się cieszę, że szczury uciekają, a zostają zawodnicy, którzy chcą tu grać. Miłego powitania na SS. Tfu!
18
uczciwyoszust
uczciwyoszust
21 czerwca 2021, 16:02
Kessie w derbach Mediolanu go zje, strawi i wysra.
16
ACstach
ACstach
21 czerwca 2021, 16:00
Czekamy na przyśpiewki kibiców o Donnarummie i Hakanie, może jakieś dobre COMBO się z tego urodzi.
2
patoo_07
patoo_07
21 czerwca 2021, 15:56
Za epitety jakie cisną mi się na usta bym dostał chyba dożywotniego bana.
5
Semper Fideli
Semper Fideli
21 czerwca 2021, 15:55
Proszę o wybaczenie ale dla takiego zachowania nie ma innego określenia jak jebana chorągiewa.. zeby za garść srebników (pomijam ewentualnie Zlatana) tak sie zeszmacić..
16
Domas1989
Domas1989
21 czerwca 2021, 15:55
Mimo, że liczby go broniły to nie będę rozpaczał. Według mnie on w ogóle w interze się nie odnajdzie. A co do następcy: wierzę w Paolo!
1
Cisek666
Cisek666
21 czerwca 2021, 15:52
A żeby Cię ostry kebab zapiekł porządnie ze dwa razy. To teraz na San Siro zamiast dolarów w debrach polecą kebaby.
10
brzydki
brzydki
21 czerwca 2021, 15:50
A jeszcze miesiąc temu niektórzy od żmij wyzywali Donnarrumę pisząc jednocześnie, że z "Hakanem to nie to samo" xD
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
21 czerwca 2021, 16:20
Wciąż to inne sytuacje :)
0
dt7
dt7
21 czerwca 2021, 15:49
Dziwne to wszystko.. każdy gadał o LM, a tracimy dwóch podstawowych jakby nie było graczy zupełnie za darmo, myślę, że Milan nie chciał już czekać z Maldinim na czele i poszło jakieś ultiamtum, które nie spodobało się Hakanowi.. coś musi być na rzeczy.. jak czytam kim mamy go zastąpić to trochę schodzimy w dół niż w górę no ale zobaczymy.
5
Milanboy
21 czerwca 2021, 15:48
Zdrajca i tyle, ale trudno, podniesiemy się.
1
zycumilanista
zycumilanista
21 czerwca 2021, 16:50
A to ktoś tu upadł? Pfff
0
banan1899
banan1899
21 czerwca 2021, 15:45
Obyś tam grał jak na Euro.
12
grzesiekpl88
grzesiekpl88
21 czerwca 2021, 15:45
Ja Cie typie broniłem liczbami a ty taka akcje odwaliłeś. Won żmijo.

Podtrzymuje, że trudno będzie nam o dobrą 10tkę, więc zapewne Diaz będzie tam grywał, no chyba że Paweł ogarnie znowu królika z kapelusza w co wierzę.

Forza Milan. Calhanoglu pezzo di merda.
27
milan1986
milan1986
21 czerwca 2021, 15:54
Trzeba wierzyc w Maldiniego i Massare. Jak na razie dzialaja bardzo dobrze, zaliczaja jedynie drugorzedne wpadki (np Mandzukic). Z pewnoscia klub wie, ze potrzebny jest zawodnik na „10” do pierwszego skladu. Po cichu licze, ze bedzie to jakosciowy skok w stosunku do Erdoganoglu.
1
kupczyk1981
kupczyk1981
21 czerwca 2021, 16:26
Nie zawsze sie z Tobą zgadzam,ale tym wpisem mi zaiponowałes
1
ed_rush
ed_rush
21 czerwca 2021, 15:45
Z zarobkami na poziomie 5-6 mln euro netto za sezon Hakan w 15 na 20 klubów Serie A byłby NAJLEPIEJ zarabiającym piłkarzem w zespole. W kolejnych 3 (bo w Milanie nie ma już GD) byłby drugi ma liście płac. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś argumenty za jego pozostawieniem to gratuluję. Tylko zadłużone na maxa JUVE i Inter mogło tyle zapłacić, ale kto bogatemu zabroni?!?
4
PanPrzemus313
PanPrzemus313
21 czerwca 2021, 15:42
Cóż - pozostaje szukać zastępstwa. Mam co do tego spore obawy bo De Paul był poza naszym zasięgiem finansowym a taniej niż za 30 baniek raczej następcy Hakana nie ściągniemy

Ogólnie musiał serio chcieć odejść z Milanu z jakiegoś powodu którego nie znamy bo ta różnica w pensji którą sie podaje w mediach jest za mała aby chodziło tylko o to moim zdaniem
2
ed_rush
ed_rush
21 czerwca 2021, 15:45
Mylisz się!
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
21 czerwca 2021, 15:48
Z czym dokładnie? Że ciężko będzie tanio wyhaczyć dobrą 10 dającą liczby na poziomie Hakana? Kto jest twoim kandydatem - możemy pudrować braki jakimś wypożyczeniem co najwyżej bo na wydanie 30 baniek na jednego gracza w tym okienku będzie bardzo ciężko

Co do tego że zdecydowało coś innego niż pensja?
No możliwe tu się nie kłócę po prostu dziwnie mi to wygląda
1
ed_rush
ed_rush
21 czerwca 2021, 16:08
Po pierwsze jestem pewien, że można znaleźć zawodnika w rozsądnych pieniądzach, który sportowo nie będzie gorszy na jego pozycji. Tak na szybko Josip Ilicic - wiem opcja na 1-2 sezony, ale liczby miał lepsze od Hakana. Po drugie tańszy. Po trzecie dałby nam czas na spokojne poszukanie kogoś na przyszłość.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
21 czerwca 2021, 16:11
ed-rush - mam obawy co do Ilicicia - ten sezon miał słaby plus w swojej karierze poza Atalantą nigdzie się nie wyróżniał niczym. Jako opcje na przyszłość widzę Brahima
Mam nadzieje że masz rację i uda nam się znaleźć kogoś dobrego za niewielkie pieniądze ale na razie słabo to widzę
0
ed_rush
ed_rush
21 czerwca 2021, 16:18
Słaby sezon?!? 28 meczy 6 bramek i 10 asyst. Hakan 33 mecze 4 bramki 10 asyst. :)
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
21 czerwca 2021, 16:21
ed_rosh- no tak, tylko że Ilicić w tym sezonie miał super spotkanie a potem 5 beznadziejnych- jest bardziej chwiejny z formą niż Hakan na którego za tą cechę narzekano do tego nie pracuje w defensywie
Do tego Atalanta gra bardziej ofensywną piłkę niż Milan więc może być łatwiej o dobre liczby. Z Atalanty wolałbym Pessinę albo Malinowskiego ale to trzeba wydać trochę kasy
0
ed_rush
ed_rush
21 czerwca 2021, 16:26
Żeby skończyć tą rozmowę bo muszę lecieć, powiem tylko tyle, że widzę pewien zamysł w takiej a nie innej polityce transferowej i nie przepłacaniu zawodników. Jak zwykle boisko zweryfikuje czy to był błąd czy nie. Ja jakoś nie płacze za Turkiem bo nie tacy zawodnicy odchodzili.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
21 czerwca 2021, 16:33
ed_rush - To nie jest tak że ja rozpaczam za Hakanem tylko że boję się wizji Milanu który awansował do LM i potem się rozleciał zamiast pójść do przodu. Daliśmy Turkowi dobrą ofertę - powiedziałbym optymalną - i jej nie przyjął. Trzeba iść dalej i znaleźć nastepce, jednak mam duże obawy co do jego jakości
1
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się