SCUDETTO


9 - 11. Kessié i Conti jedynymi ocalałymi, którzy dołączyli za czasów duetu Fassone - Mirabelli

21 czerwca 2021, 16:07, Redakcja Aktualności
9 - 11. Kessié i Conti jedynymi ocalałymi, którzy dołączyli za czasów duetu Fassone - Mirabelli

W przypadku transferu Hakana Çalhanoğlu do Interu Mediolan, w Milanie pozostanie zaledwie dwóch z jedenastu zawodników, którzy dołączyli za czasów duetu Marco Fassone i Massimiliano Mirabelli (przybyli do Milanu w sezonie 2017/2018, zatrudnieni przez Yonghonga Li). Trzy sezony później tylko Franck Kessié pozostaje częścią kadry Milanu. Oprócz Iworyjczyka jest również Andrea Conti (powrót z wypożyczenia z Parmy, Milan szuka dla niego nowego klubu). Rossoneri przez ten czas pożegnali się z: Mateo Musacchio (Lazio Rzym), Ricardo Rozdriguezem (Torino), Andrè Silvą (Eitracht Frankfurt), Fabio Borinim i Lucasem Biglią (Fatih Karagümrük), Antonio Donnarummą (koniec kontraktu wraz z 30 czerwca 2021 r.), Leonardo Bonuccim (powrót do Juventusu) i Nikolą Kaliniciem (Hellas Verona).



48 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
gieemce
22 czerwca 2021, 10:19
Mozna ocenic wybory zarzadu, wszyscy ktorych sie pozbylismy sa mniej lub bardziej w gorszej sytuacji, niz obecna kadra klubowa:
- Silva. - jest w formie w EF, ale powiedzmy szczerze ze LM nie powacha, nie widac tez klubow z PL ktore na niego wyrzuca 45 mln ktore klub EF chce
- Mussachio - ogony
- Conti, Biglia, Borini, A. Donnarumma, Kalinić- komentarz zbedny
- Rodriguez - kopie sie po czole jeszcze bardziej, i wciaz gra tylko przywoicie w kadrze
- Bonucci - nie jest po tej przygodzie w polowie takim pilkarzem jakim bylo, w klubie na granicy nr 2/3 do skladu

Edytowano dnia: 22 czerwca 2021, 10:20
0
Rysiu
Rysiu
22 czerwca 2021, 01:04
Musacchio to jeszcze był klepnięty przez Gallianiego.
1
gieemce
22 czerwca 2021, 10:13
chyba w posladek :P
1
pazioni
Moderator pazioni
21 czerwca 2021, 22:49
I za Kessiegp im bardzo dziękuję.
2
grayman88
grayman88
21 czerwca 2021, 21:50
Panowie. Nie oszukujmy się. Tamto okienko kiedy się kończyło wszyscy myśleliśmy że Milan max za dwa lata wróci do LM. Przecież transfer Bonucciego wtedy to był hit. A Biglia który był kluczowym piłkarzem Lazio i repry. Wtedy to wyglądało rewelacyjnie.
4
primo2p
primo2p
21 czerwca 2021, 22:52
Do dzisiaj po tamtym mercato nie wiem dlaczego to wszystko nie wypaliło.
2
yagi
yagi
23 czerwca 2021, 11:50
Bo to nie mogło wypalić. Nakupowali przypadkowych grajków i tyle. Tak się drużyny nie buduje wg mnie.
0
Robinowski
Robinowski
21 czerwca 2021, 21:05
Co więcej wciąż nie wiadomo kim jest Pan Li:-) Tylko Sary Kondor z Berlu znają odpowiedź.
2
ForzaMilan!!!
21 czerwca 2021, 21:32
Każdy wie, marionetką powstał na potrzeby klubu i zniknął :)
3
21 czerwca 2021, 19:24
Ale to było dziwne i fajne okienko :)

https://imgur.com/a/B76x4Un
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
21 czerwca 2021, 18:56
Ale ten czas zapierdziela. Pamiętam jak wczoraj "ekscytację" tym okienkiem. Powiem szczerze że to nie były złe ruchy transferowe. Z Andre Silvy byłem mega zadowolony. Coś nie pykło jak zawsze.
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 18:57
9
yagi
yagi
21 czerwca 2021, 20:15
Też pamiętam swoją ekscytację. Prawda jest taka, że ruchy rozpatrywane osobno nie były złe, ale razem, summa summarum to był chaos.
1
Levy11
Levy11
21 czerwca 2021, 17:51
Tylko teraz zaczyna się problem. Na włoskiej stronie piszą, że jest problem z kontraktem dla Francja. My nie chcemy wyjść poza 4-4,5 miliona, a środowisko Franka chce 6. Ja rozumiem, że nie ma być kominów płacowych i że mamy jakiś limit plac, ale jak tak dalej pójdzie to my nie będziemy mieć kim grać LM i będzie kompromitacja.
Byłem przeciwko dawniej dużej kasy Donnarumie i Hakanowi i ich nie ma i nie mam żadnych pretensji o to, ale jeśli chodzi o Franeka zasłużył, żeby mu dać więcej jeśli ma być liderem z Ibrą i mamy mieć skład.
8
Jaca23
Jaca23
21 czerwca 2021, 17:57
Kessie to jedyna osoba, może poza Ibrą, która zasługuje na takie pieniądze Również dlatego, że w przyszłości ktoś z Anglii da mu podobne pieniądze, a my skasujemy kilkadziesiąt milionów euro, czego nie można było powiedzieć w przypadku Hakana czy Donnarummy gdyby dostał 10mln/rok.
2
Jaca23
Jaca23
21 czerwca 2021, 18:15
To co? Już nieaktualne jest, że gracz który chce podwyżkę z 2 na 6 baniek to "pazerna żmija, której nie ma co trzymać w klubie"?

Czy te zasady były tylko dla graczy, których dana osoba nie lubi? ;)

Sorry ale najwięksi zwolennicy trzymania się sufitu płacowego powinni teraz powiedzieć "trzeba być słownym i uwalić Kessiego tak jak Hakana czy Donnarummę".
Inaczej to trochę trąci hipokryzją, nie uważasz?
3
mix17
mix17
21 czerwca 2021, 21:24
Winston, taka różnica, że Kessi zasługuje na taką podwyżkę 5-6 mln, bo 10 mln dla bramkarza to zdecydowanie za dużo, a Hakan zbyt nierówny żeby zarabiać tyle co Kessi, w Interze Turek dostał 5 mln głównie za to, że idzie tam za darmo, więc dla nich to i tak dobry interes.
5
Master of AC Milan
Master of AC Milan
21 czerwca 2021, 17:13
A Castillejo też nie był sprowadzony za kadencji tych panów?
0
GiveMeReason
GiveMeReason
21 czerwca 2021, 17:27
Nie, jego ściągnął Leonardo
7
hyrus13
hyrus13
21 czerwca 2021, 17:50
Wspólnie z Maldinim.
0
Manolas
Manolas
21 czerwca 2021, 16:44
Na tamte czasy taki Conte ugrał by z nimi LM. Co by nie mówić jakiś tam fundament był Hakan i Kessie w tym sezonie dali sporo niektórzy do dzi żałują Andre Silve ale dzięki temu mamy Ante. Ale mi coś świtało za to wszystko h strzeli jak kupowali Kalinicia
0
Jaca23
Jaca23
21 czerwca 2021, 16:44
Ahh gdyby Paolo miał do dyspozycji taką kwotę na transfery...

A tak z innej beczki transfery Donnarummy i Hakana powinny nas nauczyć raz na zawsze, że zawodnik z rocznym kontraktem, albo podpisuje nowy, albo zostaje sprzedany, bez sentymentów. Obecnie tyczy się to Kessiego, bez którego nie wyobrażam sobie naszego zespołu i Romka.
14
lopezito84
lopezito84
21 czerwca 2021, 16:43
Gdyby Maldini Masara i Boban mieli 200 baniek na transfery myślę że spożytkowali by je lepiej choć nie ma pewności czy w tamtym czasie też by odpalili pamiętajmy jakich trenerów mieliśmy
6
hyrus13
hyrus13
21 czerwca 2021, 17:55
Laxalt, Samu i Leao, w sumie jakieś 70 mln. W tych „wzmocnieniach” palce maczał Maldini. Piątka i Paquety nie liczę, bo udało się odzyskać cześć pieniędzy.
0
MilanHomer
MilanHomer
21 czerwca 2021, 20:45
W tamtym czasie za transfery odpowiadał Leonardo. Przypisywanie podwładnym pomysłów zatwierdzonych przez szefa jest delikatnie nie na miejscu.
1
hyrus13
hyrus13
21 czerwca 2021, 21:37
MilanHomer

Nie na miejscu jest tworzenie alternatywnej rzeczywistości i pisanie czegoś co można zweryfikować w pół minuty.

Maldini: "Będę zajmował się pierwszym zespołem, Primaverą, relacjami z trenerem i mercato. Podzielimy obowiązki z Leonardo".

https://www.acmilan.com.pl/mobile/news/24386/maldini_bede_zajmowal_sie_pierwszym_zespolem_primavera_relacjami_z_trenerem_i_mercato_podzielimy_obowiazki_z_leonardo
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 21:38
0
lopezito84
lopezito84
22 czerwca 2021, 08:50
hyrus13 nie zgodzę się co do Piątka dzięki awansowaliśmy w tabeli z 8 na 5 miejsce, faktem jest, że potem się zablokował, ale przez połowę sezonu u nas strzelał jak natchniony. Myślę że na tę pozycję na tamten czas był to najlepszy i bardzo trafiony transfer.
0
Michał92
Michał92
21 czerwca 2021, 16:40
Co by nie mówić,ale lato 2017 to było coś wspaniałego :D.
11
nokoments
21 czerwca 2021, 17:50
a później balon trzasnął z hukiem jak zobaczyliśmy skille Kalinicia i Silvy w tamtym czasie. xD
0
hyrus13
hyrus13
21 czerwca 2021, 16:25
Zanim się skrytykuje tych panów warto sobie poczytać komentarze pod artykułami z tamtego okresu. Poza Nikolą, starszym bratem i Borinim transfery wzbudzały wręcz euforię. Teraz tamci są debilami, a bohaterem jest Maldini, który oddał za darmo gwiazdy, a zaraz skończy karierę Francka (wtedy to już w ogóle FM wyjdą na niedorajdów).
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 16:33
12
mist22
mist22
21 czerwca 2021, 16:35
Dokładnie - przed przyjściem Li i tych dwóch dyrektorów wszelkie transfery do Milanu to były wolne transfery, albo jakieś naprawdę "okazje". Pamiętam komentarze nt. tego, że najdroższym transferem letnego mercato Milanu był Acerbi za ok. 4 mln euro. :o Już nie wspominając o innych wynalazkach na które szkoda tracić czasu.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
21 czerwca 2021, 16:39
Widzisz- jest różnica między kibicem a działaczem - u nas może dany ruch wzbudzać euforię bądź nie ale działacz musi myśleć szerzej. Pamiętam wypowiedź Shevy z tamtego okresu który powiedział że zespół jest budowany bez ładu i składu i go to martwi. W pełni się sprawdziło

PS. Transfer Biglii za 20 baniek też był przez część osób negowany
2
hyrus13
hyrus13
21 czerwca 2021, 16:47
Akurat ja byłem w grupie tych, która krytykowała Biglię, za to drugiej grupie zajęło sporo czasu zanim dostrzegli, że ten facet jest bezproduktywny. To samo z RR.

Tak czy inaczej, nie można ich w pełni negatywnie oceniać. Kessie to filar drużyny, Hakan mocno się dołożył do awansu. Kto mógł przewidzieć, że Conti będzie miał takie urazy? Przecież to był wtedy kozak, który teraz byłby jednym z najlepszych na swojej pozycji.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
21 czerwca 2021, 16:57
Mylisz się, kibic danego klubu może sobie krytykować/chwalić zarząd ile chce, powiem więcej może w każdej chwili zmienić zdanie bo jest kibicem a nie działaczem i nie zarabia grubych milionów za swoją pracę na rzecz klubu, przeciwnie jest jednym z tych którzy swoim kibicowaniem "opłacają" ludzi zatrudnionych w ACM, dlatego kibic ma zawsze prawo ocenić owoce pracy ludzi biorących pieniądze z kasy ACM, to logiczne gdyż decyzje zarządu są ważne dla co by nie mówić ogromnej grupy ludzi na Świecie (kibiców ACM). Poza tym zapominasz o kontekście sytuacyjnym czyli o atmosferze w środowisku kibiców ACM przez przyjściem tego duetu, dlatego teraz piszesz o "wzbudzonej euforii" ale to nieuczciwe z twojej strony, bo w tym miejscu żerujesz na naturalnych instynktach wygodnie zapominając o tym że coach(Pan Samolocik?) też miał wpływ na transfery, wygodna ta twoja amnezja tak nie pamiętać skąd szliśmy i dokąd chcieliśmy dojść, to naturalne, zdrowe i normalne że kibic zawsze cieszy się ze wzmocnień (choć nikt nie wie kto ostatecznie będzie wzmocnieniem a kto nie), tak samo kibic cieszy się ze zmian jeśli wierzy że przyniosą szansę na odmianę złej sytuacji, wszyscy byli zmęczeni końcówką rządów Berlusconiego, ciągnącymi się bez końca negocjacjami, szukaniem inwestorów, brakiem pieniędzy i jakichkolwiek perspektyw dla klubu jako organizacji więc czy to dziwne że ludzie się cieszyli i mieli nadzieję że nadchodzi lepsze?! To nie Maldini dał Gigo 6mln w wieku 19lat i to nie Maldani podpisywał kontrakt z Hakanem ale mogę cię zapewnić że Maldini dogada się z Kessie, nie bój żaby.
Edytowano dnia: 21 czerwca 2021, 17:02
4
PanPrzemus313
PanPrzemus313
21 czerwca 2021, 16:58
No ta trójka plus Bonucci wydawała się strzałami w dziesiątke- plus solidny MM i RR. Sam krytykowałem transfer Biglii to tutaj bronił ich nie będę
To wszystko prawda - ale po prostu widać że nie zapewnili zespołowi tego czego naprawdę było potrzeba - świetnego napastnika, plus no jak mówię sprawdziło się wszystko co mówił wtedy Sheva

PS. mi ogólnie chodzi o to że to że jako kibice się myliliśmy nie usprawiedliwia wcale ich jako dyrektorów - jednak oni zgarniają kasę za to żeby zbudować dobrze funkcjonujący zespół, a za duże pieniądze złożyli niekompatybilny rodem z Fify. Dla mnie się niczym nie bronią
1
hyrus13
hyrus13
21 czerwca 2021, 17:20
Weź też pod uwagę, że niektórzy byli życzeniem ówczesnego trenera. Wg mnie w tamtym okienku niepotrzebnie ściągnęli tylko NK i LB. Z pozostałych transferów są w stanie się wybronić.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
21 czerwca 2021, 16:14
"Twórcy fundamentów obecnego Milanu" XDDD

Naprawdę nie kojarze większych partaczy od tej dwójki - nawet Bartomeu to przy nich kozak
3
looko
looko
21 czerwca 2021, 16:18
Woodward mówi to panu coś :)
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
21 czerwca 2021, 16:19
looko - a faktycznie - podobny poziom
0
tomekkk
tomekkk
21 czerwca 2021, 17:04
Bartomeu to partacz nad partaczami xD
0
looko
looko
21 czerwca 2021, 16:14
Zdjęcia zawodników na tej grafice wyglądają jak z nagrobków.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
21 czerwca 2021, 16:12
Partacz i nieudacznik taki to był duet. Jak widać do dziś Maldini musi sprzątać po tych dyletantach.
9
Lomaxini
Lomaxini
21 czerwca 2021, 16:09
W zasadzie to tylko Kessié.
0
ACstach
ACstach
21 czerwca 2021, 16:08
Położyli podwaliny pod sukcesy Milanu. Czekam na kolejne wywiady Mirabelki xD
15
yagi
yagi
21 czerwca 2021, 17:22
Te podwaliny, to chyba gnój nawieźli...
1
ACstach
ACstach
21 czerwca 2021, 17:25
@yagi

Czasami to się sprawdza, na przykład w przemyśle rolniczym, ale tutaj nie pykło:p
0
KosaX
KosaX
21 czerwca 2021, 16:08
Najbardziej to chyba szkoda Silvy,taki napastnik w tym momencie dla nas to byloby zbawienie.
1
Cisek666
Cisek666
21 czerwca 2021, 16:14
Nie potrafił się odnaleźć w seriea.
6
PanPrzemus313
PanPrzemus313
21 czerwca 2021, 16:17
Dostał szansę i nie sprawdził się ani w Milanie ani w Sevilli - ciężko mieć pretensje że go odpalono, zwłaszcza że przyszedł Rebić
12

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się