SCUDETTO


LGdS o szczegółach oferty Interu dla Çalhanoğlu

22 czerwca 2021, 09:47, Redakcja Aktualności
LGdS o szczegółach oferty Interu dla Çalhanoğlu

Wtorkowe wydanie La Gazzetta dello Sport potwierdza informacje dotyczące transferu Hakana Çalhanoğlu do Interu Mediolan. Turek złoży podpis pod 3-letnim kontraktem, który ma nie przewidywać bonusów, a jedynie nagrody zespołowe. W rzeczywistości Çalhanoğlu w pierwszym sezonie zarobi 4,5 mln euro. W drugim i trzecim po 5 mln euro. Według informacji LGdS, Milan nie miał zamiaru dopasowywać się do wymagań zawodnika, bowiem nie chciał przekroczyć kwoty 4 mln euro plus bonusy.



110 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
milan1986
milan1986
22 czerwca 2021, 14:29
Oczywiście można też zakładać, że Maldini dobrze wiedział co robi nie podnosząc oferty dla Erdoganoglu - trudno przecież uwierzyć, że nie chciał dorzucić 500 tysięcy euro zawodnikowi, którego uważałby za kluczowego w projekcie. Zaproponował mu za to taki kontrakt, który umożliwiłby ewnetualne bezproblemowe rozstanie. Jeśli dołoży się do tego brak chęci gracza do kontynuowania gry w Milanie taktyka Maldiniego staje się bardziej zrozumiała - zawodnik ze względów techniczno-mentalnych oraz biorąc pod uwagę jego żądania został uznany za jak najbardziej do zastąpienia. Gdyby natomiast przyjął ofertę Milan mógłby go za jakiś czas spokojnie spieniężyć. Z tej perspektywy postepowanie zarządu jest zatem racjonalne.
Oczywiście prawdziwym testem dla naszych dywagacji będzie dopiero sposób rozwiązania przedłużenia kontraktu Kessiego - wtedy przekonamy się czy i na jakie ustępstwa idzie zarząd odnośnie zawodników, których jakość piłkarska oraz mentalność milanisty jest bezsporna.
Edytowano dnia: 22 czerwca 2021, 14:29
0
plone
plone
22 czerwca 2021, 21:49
jaka taktyka Maldiniego czlowieku, robicie z niego jakiegos genialnego dyrektora kiedy to ewidentny przyklad jego zaniedbania. zostal uznany za gracza do zastapienia ale skad chajs na jego zastapienie kiedy odchodzi za darmo? taka jest jego taktyka ze zamiast wzmacniac sklad przez liga mistrzow bedziemy latac wyrwy po dwoch kluczowych grajkach, na ktorych zarobilismy okragle zero? no to super. jezeli jego taktyka jest powrot do latki frajerow europy to osiaglan juz jakies 90% celu
0
Corsa
Moderator Corsa
22 czerwca 2021, 13:29
Uważam, a wręcz obawiam się, że tutaj może chodzić o Ibrę. Nie mam na myśli konfliktu, ale bardziej postawę zarządu względem jego osoby.

Nadchodzi czas przedłużenia kontraktu, to w większości przypadków zarząd rozpoczyna mozolne przeciąganie liny, a jeśli chodzi o Szweda, to ten dostaje tyle ile chce, bez żadnego gadania.

To mogło trochę skwasić atmosferę w szatni i sprawić, że pozostali piłkarze poczuli się mniej istotni/pokrzywdzeni. Na boisku wszystko wygląda cacy, chłopaki grają radośnie, czasem ze strachem pod wodzą generała Zlatana, ale już poza nim mogą we własnym gronie narzekać za plecami wodza. Niby byłem pewny, że z Franck podpisze bez zastanowienia nowy kontrakt, ale teraz już ręki nie dam sobie uciąć.

Drugim aspektem może być to, że Hakan zwyczajnie nie wierzy w ten projekt i jak szczur ucieka do Interu. My oczywiście ślepo zakładamy, że awans do LM to pierwszy krok do powrotu na salony, ale Turek zna Milan od kuchni, wie nieco więcej niż my. Być może uznał, że ten sezon był zwykłym fartem i w przyszłym tego nie powtórzymy, dlatego wybrał pozornie bardziej stabilną opcję z perspektywą stałej gry w LM.

Nikt w czasie tych czterech lat nie zabiegał o jego usługi, nawet jak skończył mu się kontrakt chętnych nie było zbyt wielu. Myślę, że gdyby nie przykry wypadek Eriksena, to 'kuzyni' nawet by nie chcieli patrzeć na kartę Hakana. Niestety stało się tak, że musieli szukać na gwałt zastępstwa. W obliczu ich problemów finansowych wybór był oczywisty, a sam zainteresowany nie wybrzydzał i przyjął pierwszą ofertę, która się pojawiła żeby tylko uciec.

Tak to właśnie widzę, on nie chciał dalej reprezentować Milanu. Dlatego bez sensu obwiniać Paolo i zarząd, że nie chcieli mu dać więcej, bo to nie była kwestia miliona. Żeby zmienił zdanie trzeba było wyłożyć sporo więcej.
9
plone
plone
22 czerwca 2021, 14:01
Super komentarz i też coraz bardziej widzę drugie dno w żądaniach Dolara, Hakana i Kessiego.

Tylko, że jest sens obwiniać zarząd bo to oni z podkulonym ogonem godzą się na wszystko, co wymyśli Ibra i tym antagonizują resztę grupy.
1
Jaca23
Jaca23
22 czerwca 2021, 17:51
Ogólnie się zgadzam, jednak czy Inter to pewniejszy i stabilniejszy projekt? Problemy z wypłatą pensji, trener odszedł z hukiem, będzie trzeba sprzedać piłkarzy za około 80 mln euro, w powietrzu sprzedaż pakietu mniejszościowego/większościowego. Inter w tej chwili to piekielnie niepewny grunt.
0
Corsa
Moderator Corsa
22 czerwca 2021, 19:38
Winston, zgadzam się, są winni tego, że pozwolili sobie wejść na głowę, ta sprawa z Ibrą mogła spowodować ten efekt domina. Jednak nie mam pretensji jak niektórzy poniżej, że trzeba było sypnąć parę groszy więcej i to by rozwiązało problem.

Jaca, fakt, że Inter wydaje się teraz kolosem na glinianych nogach, ale Milan wygląda jeszcze gorzej. Opieramy atak na jednym, emerytowanym napastniku, nic nie zapowiada na zwiększenie budżetu transferowego, a potrzeb jest wiele. Wszystko zależy od tego jakie ruchy zrobimy w czasie okienka. W tej chwili Inter kadrowo zjada nas na śniadanie, nie wiem na ile to się zmieni, kto od nich odejdzie. Uważam, że mimo kłopotów nadal są dużo pewniejszym kandydatem do top4 niż my, podkreślam - na dzień dzisiejszy.
1
ksieciunio
ksieciunio
22 czerwca 2021, 13:06
Puścić dwóch kluczowych zawodników za 0 (słownie: zero) euro to jest naprawdę wyczyn...
2
Fushnikov
Fushnikov
22 czerwca 2021, 13:21
Co mieli zrobić jak zawodził przez 3 lata i dopiero ostanie kilka miesięcy zaczął być kluczowym zawodnikiem i mieli mu dać takie pieniądze? Przecież on zarabiał 3.5mln za padaczkę więc wystarczająco by nie podnosić do 4. No chyba że ma rodzinę na utrzymaniu to rozumiem że 4.5 to minimum. Gigio to był komin płacowy nie warty tych pieniędzy i z jego agentem nie dało się absolutnie nic zrobić. Jego reakcja na szybkim zakontraktowaniu Nowego Golkipera mówi jasno że grali z Milanem w otwarte karty i niestety Milan miał pokera królewskiego a oni trójkę Janków.
0
brzydki
brzydki
22 czerwca 2021, 14:31
^ Ale na koniec się okazało, że grali w Makao, bo Gigio dostał astronomiczną pensję w obecnym półfinaliście LM :)
1
urugwajczyk
urugwajczyk
22 czerwca 2021, 13:04
Tanio się sprzedał.
0
brzydki
brzydki
22 czerwca 2021, 13:11
Jak zmieniasz pracę na inną bo dostaniesz 2zl na godzinę więcej to sprzedajesz się jeszcze taniej.
2
Majkel69
Majkel69
22 czerwca 2021, 13:33
A zmieniał pracę za 2zł za godzinę więcej? może nie oceniaj wszystkich swoją miarą? Już pomijam, że przenoszenie realiów zawodnika zawodowego z jednego z najlepszych klubów w historii w najpopularniejszym sporcie na świecie z pensją liczoną w milionach na grunt osoby pracującej gdzieś w korpo albo sprzątaczki zmieniającej jedną firmę sprzątającą na drugą dla dwóch zł za godzinę to demagogia level idiota a nie argument.
7
urugwajczyk
urugwajczyk
22 czerwca 2021, 17:37
Odszedł z klubu w którym miał pewny pierwszy skład, w którym grał od 4 lat, który z mojej perspektywy go wspierał. Odszedł do największego rywala zza miedzy za 20% podwyżki, na ławkę - czyli dla kasy, nie dając zarobić klubowi który podobnie jak rywal zagra w LM. Sprzedał się tanio.
2
makes
makes
22 czerwca 2021, 13:01
Nie ma żalu. On nie zaliczyłby już żadnego progresu, grał świetnie jak drużynie szło świetnie, gdy drużyna zaliczała zjazd, on także. Nie był liderem nie ciągnął gry rzadko był decydujący. Mam nadzieję że przyjdzie ktoś kto zaliczy taki skok jakościowy jak kessie.
1
brzydki
brzydki
22 czerwca 2021, 12:52
1. Problemy psychiczne
2. Nierówna forma
3. Jasno i wyraźnie nie chciał grać w Milanie, nie przedłużając kontraktu do samego końca
4. Mentalność kozy
5. Nikt przez pół roku go nie chciał wziąć za darmo, dopiero zdesperowany i zadłużony Inter po kontuzji Eriksena mu zaoferował kontrakt na szybko jako opcja po taniości - Conte go przecież nie chciał

Nad czym Wy płaczecie? ;) Jestem pewien, że przyjdzie ktoś kto sportowo nie jest gorszy, a przynajmniej nie będzie miał w głowie żuru ze zmieloną kiełbasą.
Edytowano dnia: 22 czerwca 2021, 12:54
8
symbolic
symbolic
22 czerwca 2021, 13:18
Argument nr 4 najbardziej do mnie trafia.
4
KingBunny
KingBunny
22 czerwca 2021, 12:33
Czyli starczyło dać 500 tys więcej żeby nie oddać Turka do odwiecznego rywala za darmo? Brawo Maldini.
1
Corsa
Moderator Corsa
22 czerwca 2021, 12:51
a skąd wiesz, że chodziło mu tylko o kasę?
2
KingBunny
KingBunny
22 czerwca 2021, 13:13
No skoro odrzucił ofertę Milanu nie mając innej poza jakąś plotą z Kataru to chyba jasne, że o kasę. Przecież nie mógł sobie zamarzyć Interu który go jeszcze wtedy nie chciał xD Przyszedł Inter dał więcej do tego są obecnymi Mistrzami to poszedł.
0
Corsa
Moderator Corsa
22 czerwca 2021, 13:36
Przecież to jest jasne jak słońce, że on nie chciał reprezentować Milanu i grał na zwłokę. Odrzucał oferty, bo liczył, że w końcu ktoś się nim zainteresuje, przykładowo po Euro, ale po chętnych nie było śladu, dlatego tak długo to trwało.

Pech chciał, że wypadł Eriksen i zgłosił się po niego Inter, więc ten nie zastanawiał się ani chwili i wziął to co pojawiło się na horyzoncie.

Gdyby nie sytuacja z Duńczykiem, to dzisiaj Hakan zapewne podpisałby kontrakt z Milanem.
4
KingBunny
KingBunny
22 czerwca 2021, 14:16
No pewnie by tak było, co nie zmienia faktu, że Maldini czuł się zbyt pewnie licząc, że Hakan weźmie niższy kontrakt wobec nikłego zainteresowania, a koniec końców się przeliczył. Teraz zamiast dać 0.5 mln więcej pensji, będzie musiał dać najprawdopodobniej kilkanaście/kilkadziesiąt milionów za zawodnika + pensje. A czy będzie to gracz lepszy od Hakana czy nie to zobaczymy. Gdyby Maldini spełnił żądania Hakana to już dawno byłby przedłużony kontrakt. To nie była aż taka różnica jak w przypadku Donnarummy.
0
dbmat
dbmat
22 czerwca 2021, 18:59
@
KingBunny tutaj nie chodziło 500 tys, tylko o to, że Turek nie chciał grać dla Milanu, gdyby chodziło o te 500 tys. już dawno by się dogadali, on grał na zwłokę bo już jakiś czas temu zapewne założył, że odejdzie. Podpisałby z nami dopiero jak by nikt kompletnie nie zgłosił się po niego. Maldini w tej sytuacji mógł popełnić tylko 2 błędy:
1. Nie sprzedali Turka w zeszłym roku, ale myślę, że każdy wtedy sądził, że jednak przedłuży kontakt.
2. Nie przygotował się na jego odejście tak jak zrobił to w przypadku Donnarumy.
0
Vol'jin
Vol'jin
22 czerwca 2021, 19:28
a Maldini miał to ze swojej kieszeni wyłożyć bo w kwestiach finansowych to jest kilka osób nad Maldinim
0
KingBunny
KingBunny
23 czerwca 2021, 02:02
Maldini miał wyłożyć z tej kieszeni z której to będzie teraz opłacał następcę Hakana :)
0
dbmat
dbmat
22 czerwca 2021, 12:01
Kiedyś już to pisałem. Myślę że z Hakanem był problem poza finansowy również. Czuje konflikt z Ibra.
0
patoo_07
patoo_07
22 czerwca 2021, 12:10
Też mi się tak wydaje. Hakan do mocnych psychicznie nie należy i takie krzyki Ibry spowodowały, że się chłopiec mógł obrazić. Jak będzie im dane zagrać w derbach to wyczuwam jakiś cios kontrolowany :D
Edytowano dnia: 22 czerwca 2021, 12:11
0
Gol
Gol
22 czerwca 2021, 12:26
dbmat - Raczej gdyby był jakiś konflikt w zespole to:

1) Wyciekłoby to do mediów
2) Hakan by nie dostał możliwości przedłużenia umowy.
0
dbmat
dbmat
22 czerwca 2021, 18:42
@Gol
może źle to nazwałem, nie tyle konflikt jako jawnej kłótni, co bardziej złe samopoczucie z jakiegoś powodu, np: właśnie Ibry który podczas meczy nie raz "zwracał mu uwagę" za złe zagranie. Widać było wtedy tak jakby irytacje na twarzy Turka.
0
Grande
Grande
22 czerwca 2021, 11:06
Loca blisko Juve. Szkoda, że akurat tam.
0
dbmat
dbmat
22 czerwca 2021, 11:20
No w sumie logiczne, że tam idzie. Zespół w LM, nadal we Włoszech + zagra na nosie Milanowi, który go wypchnął.

Najśmieszniejsze, że pewnie nie mamy żadnego procenta od kolejnej sprzedaży w umowie. Tak się robi biznesy na wychowankach w stylu Milanu XD
5
kusniak_22
kusniak_22
22 czerwca 2021, 11:23
Błąd Milanu, że go wypuścił w ogóle. Trzeba było oddać na wypożyczenie i tyle. Teraz byśmy mieli klasowego pomocnika.
0
hyrus13
hyrus13
22 czerwca 2021, 11:26
Milan ma zasadę, że najciekawszych wychowanków nie wypożycza tylko oddaje za śmieszne pieniądze, albo marnuje im kariery na ławce.


https://www.acmilan.com.pl/news/24438/oficjalnie_manuel_locatelli_pilkarzem_sassuolo
Edytowano dnia: 22 czerwca 2021, 11:29
5
Von Strauss
Von Strauss
22 czerwca 2021, 11:26
Póki co tylko w snach. Sass podobno chce już 50/60+ mln za Locę, co jest o 10/20 mln za dużo dla Juve. Muszą wpierw kogoś sprzedać. Do tego Pogba został wyceniony na 80 mln xD Więc Juve szuka innego pomocnika i podobno byliby chętni wyłożyć 30 mln za Sandro, jeżeli go nie wykupimy.
0
WIELKIZNAWCAxd
WIELKIZNAWCAxd
22 czerwca 2021, 11:36
Mamy na pewno jakiś procent. Według nowych praw UEFA kluby, które wychowały gracza do któregoś tam roku życia dostają jakiś procent przy każdym transferze tego gracza, jest to znikoma wartość, ale zawsze lepiej mieć te kilka tysięcy czy może nawet milion niż tego nie mieć xD
0
RaveL
RaveL
22 czerwca 2021, 11:57
@hyrus13 fajnie jest poczytać tamte komentarze i zobaczyć jak bardzo tego chłopa nie doceniliśmy :)
2
adamos
adamos
22 czerwca 2021, 12:20
Z Loca jest ten sam kazus co el92, wszędzie będą dobrze grać lecz nie u Nas. Zresztą są też przykłady pilkarzy, że w duzych klubach sobie nie radzą a w sredniakach sa liderami.
0
hyrus13
hyrus13
22 czerwca 2021, 12:32
Adamos

Nie muszę ci przypominać, że rok temu o tej porze Calabria nie nadawał się do gry w Milanie?
0
hyrus13
hyrus13
22 czerwca 2021, 13:36
@WIELKIZNAWCAxd
Tak, jest taki przepis ale z tego co kojarzę to maksymalna kwota to bodajże 300 000 EUR. Nie ma szału ;)
0
kusniak_22
kusniak_22
22 czerwca 2021, 10:49
Abstrahując od wszystkiego, on nie chciał już grać w Milanie. Przed Euro nie podpisał kontraktu, bo chciał pokazać swoją wartość i moim zdaniem pokazał, podsumował swoją grę, która w ostatnim czasie znowu pozostawiała wiele do życzenia. Parę miesięcy dobrej gry w jego wykonaniu. Pierwsze dwa lata kopał się po czole i szukał formy. Jeśli ktoś, żałuje Hakana to, niech włączy sobie mecze z pierwszego sezonu, od razu mu się lepiej zrobi.
6
hyrus13
hyrus13
22 czerwca 2021, 10:51
Jak by nie patrzeć, to po euro zatrudnił go mistrz Włoch.
2
Gol
Gol
22 czerwca 2021, 10:56
Pierwsze dwa lata grał na nieswojej pozycji.
Jak wystawisz Kjaera w pomocy, to też mistrzem nie będzie.
7
TR3V0R
TR3V0R
22 czerwca 2021, 11:09
Zatrudnił go mistrz wloch, bo ma problemy finansowe i jeszcze doszła sytuacja z Eriksenem. Inter musi szukać takich transferów bo tam w tym okienku raczej grubych transferów nie będzie, tylko wlasnie takie darmowe czy jakieś wymiany.
4
kusniak_22
kusniak_22
22 czerwca 2021, 11:14
Gol: na swojej też wahania formy, więc słabe tłumaczenie.
1
Gol
Gol
22 czerwca 2021, 11:54
kusniak_22 - Nie no od przyjścia Piolego i ustawienia Hakana na ŚPO, to był w Milanie jednym z najlepszych zawodników, już nie zakłamujmy rzeczywistości bo idzie do Interu.

https://www.whoscored.com/Players/110373/Show/Hakan-Calhanoglu

W zeszłym sezonie Hakan średnio na mecz dostawał ocenę 7,27 (w Milanie lepszy pod tym względem był tylko Ibrahimovic i Theo).

Ja też w przeciągu dwóch lat pamiętam że zdarzały mu się pojedyncze gorsze spotkania, ale 80% sezonu grał równo.

Nie oszukujcie się, że z ŚPO z wahaniami formy udało by się ugrać 80 punktów w lidze i wicemistrzostwo, jak w taktyce jaką stosuje Pioli, ŚPO to była jedna z najważniejszych pozycji w układance. Zobaczcie jak to czasem blado wyglądało jak tam grał Diaz, zwłaszcza na początku, gdzie jeszcze nie do końca się w tej taktyce odnajdywał.

Nie ma co gadać, tracimy wartość dodatnią, a zastępstwo będzie mocno kosztowne, a i za 4 mln na pensji raczej nikt gwarantujący takie liczby wam nie przyjdzie.

No chyba, że zamieniamy sikiere na kijek i przyjdzie jakiś średniak z Hellasu do rotacji z Diazem, wtedy zobaczysz jak Hakan grał w kratkę.
3
kozik___13
kozik___13
22 czerwca 2021, 10:43
Dobrze, trzeba mieć jaja. Najważniejszy jest klub a nie hakan czy gigio. Podejrzewam, że nasza drużyna nie odczuje nawet ich braków. Mamy godnych następców w postaci Maigana i Brahima
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 czerwca 2021, 10:54
Ten Brahim to chyba na 6/7 miejsce w lidze, tak aby mógł sobie przybić piątkę ze swoim hiszpańskim protoplastą z Arsenalu :)
2
Von Strauss
Von Strauss
22 czerwca 2021, 10:54
Brahim jest za słaby jeszcze na 10. Tam potrzeba kogoś w stylu Ziyecha, Jamesa lub Malinowskiego żeby to jakoś wyglądało. A podobno w obserwowanych przez Milan są Ilicic, Pessina, Papu, Adli i mimo plotek, że niby nie - Zaccagni. O ile Pessina i Adli może się jeszcze rozwinąć, o tyle Ilicic czy Papu to będą już tylko grać coraz słabiej. A nam potrzeba kogoś na już, kto pogra jeszcze ładnych parę lat.
1
Fushnikov
Fushnikov
22 czerwca 2021, 13:34
Protoplastą z Arsenalu? Znasz znaczenia słów które używasz??
0
Felaro
Felaro
22 czerwca 2021, 10:42
Zaraz pewnie mnie zjedziecie ale ciekawe jaki nr dostanie :) bo Martinez mu 10 raczej nie odda ... i taka 10 na ręce a na plecach :D

Chłop był jaki był ale my znów z wyrwą w budżecie ciężko będzie to spiąć z FFP na karku
0
Fushnikov
Fushnikov
22 czerwca 2021, 11:00
A wy znowu z tą "10" i tatuażem... Nadal będzie aktualna, bo Hakan gra z tym numerem w reprezentacji.
0
TR3V0R
TR3V0R
22 czerwca 2021, 11:10
Z tego co widziałem to ma dostać albo 11 albo 21 :P
0
Jaca23
Jaca23
22 czerwca 2021, 12:05
Posiedzi trochę na ławce w Interze, to już nawet "dycha" w reprezentacji przestanie być aktualna ;)
0
Osp4922
Osp4922
22 czerwca 2021, 10:37
Jest awans do LM , ale ja widzę że My zamiast wzmacniać zespół to jak narazie go tylko osłabiamy
5
lopezito84
lopezito84
22 czerwca 2021, 10:42
Zgadzam się na razie oprócz Tomoriego żadnych wzmocnień a w plotkach same średniaki. Ale może po wykupieniu wypożyczonych (Tonali) i sprzedaży (Castilejo, Conti) w końcu ktoś się pojawi.
1
patoo_07
patoo_07
22 czerwca 2021, 12:09
Nie panikuj. Jest Euro, póki co poza kilkoma wolnymi transferami, nic się nie dzieje. Na transfery przyjdzie czas po turnieju.
0
goat333
goat333
22 czerwca 2021, 10:28
Ależ wtopa Maldiniego. Donnaruma rozumiem Ale to co się stało z hakanem jest dla mnie przykre. Był on bardzo ważna układanka Piolego A tym czasem idzie do największego rywala..
7
Rzetelny
Rzetelny
22 czerwca 2021, 10:33
Wtopa Maldiniego? To tylko pokazało, że ten najemnik nie miał zamiaru podpisywać kontraktu z Milanem i traktował Nas jako wyjście awaryjnie. Nie potrzebujemy takich zawodników w kadrze.
25
zielikelo
zielikelo
22 czerwca 2021, 10:36
Poczekajmy na jego zastępcę. Ja osobiście się bardzo ciesze ze sie pozbywamy graczy bez charakteru, ambicji i miłości do klubu. Prawda jest taka ze jak go curva sud dojedzie na meczu to chlopak formy nie znajdzie do końca kariery bo z wcześniejszych informacji o nim można stwierdzić że jest słaby psychicznie.
11
ceci791
ceci791
22 czerwca 2021, 10:47
Największym rywalem jest Rube..... mnie go nie żal, średni grajek i tyle
0
Jaca23
Jaca23
22 czerwca 2021, 12:03
Wtopa? Moim zdaniem niekoniecznie. Wyszło na jaw, że nie chce u nas grać akceptując milion euro rocznie więcej u największego rywala. Nie winie Malidiego nawet specjalnie za to, że rok wcześniej nie przedłużył z nim umowy, bo Turek żądał pewnie podobne pieniądze co teraz, a wiadomo, jak jest z jego formą. Rok temu nikt przy zdrowych zmysłach nie dałby mu 4-5/rok.
2
hunga
hunga
22 czerwca 2021, 10:16
Maldini powiedział napoczątku, że to klub będzie wyceniał zawodników, nie agenci , czy zawodnicy nie inne zespoły. Jeżeli milan wyceni piłkarza x na 10 mln z z pensją 2 mln to kupią za 10 i zaoferują 2mln piłkarzowi . Jeżeli wszystko się będzie zgadzało piłkarz x trafi donas. To samo tyczy się pensji dla pracowników.
Zdaje się że tej zasady kurczowo trzyma się zarząd. Nie chcę oceniać czy to dobrze czy źle ale przynajmniej wiem że to przemyślane działania. Nie winie zarządu za Hakana i Golkipera.
Milan raczej nie odstąpi od tej zasady. Mam tylko nadzieję że to ostatni darmowy transfer z klubu.
Ufam dyrektorom naszego klubu
Dzięki Turku i bramkarzu bo doszusowaliście z nami do LM.
...
Forza Milan!
10
Rafał0209
Rafał0209
22 czerwca 2021, 10:29
To Kessie chce 6 a Milan daje 4 to co za rok żegnamy Franka, zasady są po to by je łamać czasami, tak daleko Maldini nie zajedzie jak będzie się ich twardo trzymać ,rozumiem nie ulegać agentom czy piłkarzom i sypać astronomiczne sumy ale rozmowa i dojście do porozumienia, i co warto było trzymać się swojego o 0,5 mln z Hakanem a no właśnie.
3
Rafał0209
Rafał0209
22 czerwca 2021, 10:34
Franck chciał 4,5:) ale coraz głośniej o zainteresowaniu Lfc i Arsenalu.
0
TR3V0R
TR3V0R
22 czerwca 2021, 11:15
I wcale się nie zdziwię jak odejdzie. To samo z dollarem. Poszedl do lepszego klubu i zarabia lepsze pieniądze. Awans sportowy zaliczył. Gdyby Frank dostal ofertę od takiego LFC z zarobkami na poziomie 6-7 mln to nie wiem czy by się zastanawiał. I lepsza drużyna i lepsze zarobki. Dlatego czasmi trzeba nagiąć te ,,zasady" i nie unosić się honorem. Mam nadzieję że przedłużymy kontrakty z Kessim, z Calabria i z Romkiem bo nie możemy sobie pozwolić na to, żeby kolejni podstawowi zawodnicy odchodzili za darmo. Dollar jeszcze ciul, ale Hakan jakby nie patrzeć wzmacnia lokalnego rywala.
1
Jaca23
Jaca23
22 czerwca 2021, 12:00
Dlatego sprawę należy postawić jasno. Ostatni rok kontraktu, to albo podpisanie nowego, albo sprzedaż i mimo wielkiej sympatii do Kessiego, nie może być tutaj wyjątków.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 czerwca 2021, 10:10
Ja jestem ciekaw jakie kwasy musiały wyjść za klubowymi drzwiami, żeby Turek zdecydował się na ten akt desperacji? Oby ta sytuacja nie była zapowiedzią kolejnych odejść za darmo lub pół darmo ''starszyzny'' / części rdzenia aktualnego rozdania.
9
jarek2572
jarek2572
22 czerwca 2021, 10:15
No oby tak nie było, bo szybko wrócimy tam skąd się dopiero wydostajemy.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
22 czerwca 2021, 10:07
Jeśli to prawda i zamienił 4-letni kontrakt z pensją rzędu 16mln na 3-letni z pensją 14,5, to idiotyzm czystej wody. W końcu nie wiadomo, czy po trzech latach w Interze ktoś mu potem choćby milion kontraktu zaoferuje, jeśli by przez ten czas na przykład grzał ławę. Więc może wyjść nie na plus, a na minus. Do tego kibice w derbach go po prostu zjedzą.
3
kamilus
kamilus
22 czerwca 2021, 10:53
A może on wolał krótszą umowę, bo chce iść do Kataru, ale nie teraz, a właśnie za kilka lat? A wtedy rok umowy z pensją 5 mln a rok z pensją 7-8 mln to już spora różnica.
1
hyrus13
hyrus13
22 czerwca 2021, 10:56
Grając w Interze przez 3 sezony ma przed sobą MŚ22 i Euro24, a później spokojnie pójdzie odcinać kupony do jakieś egzotycznej ligi.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
22 czerwca 2021, 11:02
Kwestia tego, czy - jak zaznaczyłem - po ewentualnym grzaniu ławy w Interze ktokolwiek gdziekolwiek da mu kontrakt większy, niż milion za sezon. Niezależnie, czy w Chinach, czy w Katarze, czy gdziekolwiek indziej etatowemu ławkowiczowi nikt tyle nie da. Oczywiście kwestia tego, czy Hakan będzie grzał ławę, czy grał - ale sądząc po tym, jak jechano po Eriksenie, kiedy mu nie szło, to i Turek nie będzie miał taryfy ulgowej, którą miał w Milanie, i może szybko usiąść na ławce. Na dwoje babka wróżyła tak naprawdę.
0
Cisek666
Cisek666
22 czerwca 2021, 11:07
O ile ktoś go jeszcze będzie chciał za te 3 lata. Jak zaliczy spadek formy, albo będzie grzał częściej ławkę to nawet katarscy szejkowie na niego nie popatrzą.
0
Jaca23
Jaca23
22 czerwca 2021, 11:58
Okazje typu Chiny czy Katar nie zdarzają się co okienko. Teraz Hakan jest na topie, bo ma liczby i wicemistrzostwo, ale jak będzie mu gorzej szło to gwarantuje, że podobnej oferty za 2-3 lata nie dostanie.
0
Milanista_1979
Milanista_1979
22 czerwca 2021, 10:05
Co by nie mówić o Hakanie, to uważam, że to błąd zarządu. Różnica w kwocie nie dotyczyła kilka milionów, tylko może maksymalnie jednego. Teraz musimy łatać kolejną dziurę...
2
gieemce
gieemce
22 czerwca 2021, 10:10
Moze dostal cos za podpis, ale jesli roznica jest taka to nie chcial zostac.
Moze milan dawal 4-5 lat, a jak wiemy Turek chce zakonczyc swoja bogata kariere w Galacie.
Ja to widze tak - 2 lata w interze i przed ostatnim rokiem kontrakt rozwiazany i samolot do Turcji.
0
Jaca23
Jaca23
22 czerwca 2021, 11:55
A ja uważam, że skoro za milion rocznie więcej poleciał do największego rywala, to krzyż (lub półksiężyc) mu na drogę. W ten sposób pokazał jakim jest człowiekiem. Takimi zawodnikami atmosfery w drużynie się nie robi i pucharów nie wygrywa.
0
Manolas
Manolas
22 czerwca 2021, 10:03
Najlepsze będzie jak go inter sprzeda za 20-30mln...
3
gieemce
gieemce
22 czerwca 2021, 10:11
Po tym swietnym euro, to sie rzuca wszyscy na niego.
2
Zuber
Zuber
22 czerwca 2021, 10:15
Nikt inny mu kontraktu za darmo nie chciał dać, tylko przypomnę. xD
13
kusniak_22
kusniak_22
22 czerwca 2021, 10:34
I niech sprzedaje. Zarząd popełnił błąd, bo powinni sprawę postawić jasno rok temu. Albo przedłużasz kontrakt, albo dziękujemy. Przeciągał negocjacje tylko po to żeby mieć furtkę, nikt go tak naprawdę nie chciał, miał jedyną ofertę z Kataru, poszedł desperacko do Interu. Ten gość jest porażką. Cieszę się, że nie będzie już go w Milanie.
0
hyrus13
hyrus13
22 czerwca 2021, 10:54
Panowie gieemce i Zuber.

Też śmieszkowałem z tymi ofertami dla Hakana, których nie było. Fakt jest taki, że mimo słabego euro zatrudnił go mistrz Włoch, spełniając jego żądania.

Tymczasem widzę, że często panuje narracja taka, jak by dołączył do Spezi za milion euro rocznie. Warto podkreślić, że w tym układzie, choćby nie wiem jak mocno zaklinać rzeczywistość, Hakan wyszedł na swoje, a Milan przerżnął.
1
brzydki
brzydki
22 czerwca 2021, 12:45
^ Ale ten "mistrz Włoch" ma problemy finansowe, zaraz po Scudetto odpalił swojego świetnego trenera bo nie chciał się godzić na transferową miernotę - a wzięli low-cost Inzaghiego któremu miernota transferowa nie przeszkadza. Do tego masowa wyprzedaż zawodników i zastępowanie ich tanimi opcjami. W Interze na ten moment każdy jest na sprzedaż, wszystko zależy od ceny, a do tego nieszczęśliwy wypadek Erkisena spowodował że musieli załatać dodatkową pozycję - wzięli low-cost opcję i tyle. Zobaczmy ile będzie z tego "mistrza" w przyszłym sezonie.
0
Rucz4j
Rucz4j
22 czerwca 2021, 10:02
Jedyny problem jest taki, że ciężko będzie znaleźć kogoś na jego zastępstwo jak już wydaliśmy prawie 30mln na Tomoriego plus musimy wykupić Tonaliego, chcemy jeszcze napastnika i jakiegoś zmiennika dla Theo, była mowa że mamy sprzedać Samu i kupić kogoś na prawe skrzydło - wątpię żeby starczyło nam funduszy na wszystko, chyba że Maldini odwali jakąś ekonomiczną magię żeby ludzie od FFP się nie doczepili. A odejścia Turka nie żałuję na 4 lata zagrał dobre pół roku w tym sezonie i dobre pół roku w zeszłym, a poza tym grał tylko dlatego, bo nie było nikogo innego
2
kamilus
kamilus
22 czerwca 2021, 10:55
Nic nie musimy w temacie Tonalego, co też pokazuje brak porozumienia w sprawie opcji wykupu, która już minęła (według informacji obowiązywała do 16.06 - https://sempremilan.com/mn-milans-option-to-buy-on-tonali-expires-as-talks-continue-with-brescia-the-situation).

Na dodatek na korzyść braku wykupu wpływa to, że ponoć przy takim obrocie spraw z zainwestowanych przez Milan 10 mln do kasy klubu wrócą 4 mln (więc ewentualna strata wynosiłaby tylko 6 mln): https://sempremilan.com/pedulla-presence-of-40-clause-gives-milan-a-strong-position-in-tonali-talks-the-latest
0
hyrus13
hyrus13
22 czerwca 2021, 10:58
A bierzesz pod uwagę, że będziemy ściągać zawodników na takiej zasadzie jak przyszedł Tomori? I będziemy za nich płacić za rok, albo za dwa, jak to sobie Juventus załatwił z Chiesą. No chyba, że wypożyczenia od nowego sezonu są zabronione.
0
Rucz4j
Rucz4j
22 czerwca 2021, 11:28
Biorę pod uwagę że będziemy ściągali zawodników tak jak Tomoriego, dlatego napisałem o ekonomicznej magii, ale też trzeba pamiętać że odkładając płatności w czasie obciążamy budżet na przyszłe letnie okienko, a Tonaliego nie musimy wykupić, ale jednak formuła tego transferu raczej polegała na tym żeby nie widać na raz dużej ilości pieniędzy, tylko rozbić to na raty, więc teraz zrezygnowanie z niego byłoby jednak jakaś stratą pieniędzy
0
ed_rush
ed_rush
22 czerwca 2021, 10:02
Ja tu widzę człowieka z urażonym EGO. Nic więcej, bo Inter nie dał wcale lepszego kontraktu. No chyba, że za podpis przytulił jakąś sensowną kwotę. Tak czy inaczej krzyż na drogę.
0
jay-jay
jay-jay
22 czerwca 2021, 10:00
Za takie "drobne" się tak sprzedać. Nie mogę się doczekać derbów, jak Curva Sud go wygwiżdzę. On nie umie grać pod presją, wiec ciekawe jak sobie poradzi ;)
2
dominord
dominord
22 czerwca 2021, 09:59
Z tą długością kontraktu wydaje mi się, że zaplanował sobie trzy lata w mocnym klubie i emeryturka w Galatasaray.
Edytowano dnia: 22 czerwca 2021, 10:01
1
KKP19
KKP19
22 czerwca 2021, 10:01
chyba na swoim poziomie z euro ;)
0
Cimar94
Cimar94
22 czerwca 2021, 09:59
Znaczy tak. Generalnie Maldini top, pokazał jak twardo negocjować, nie dać sobie wejść na głowę, jesteśmy Milanem i żaden piłkarz nie będzie ponad klub. I to jest super. Tylko z punktu widzenia ekonomicznego to musimy wydać: 15 mln na bramkarza, liczę 40 mln na zastępce Hakana, 28 mln Tomori, ~15 mln Tonali, żeby w ogóle wyglądać jak W ZESZŁYM sezonie. I to prawdopodobnie z gorszym bramkarzem, bo nie wiemy jak będzie z tym Maignanem względem Gigio. A my chcemy zaliczyć progres sportowy, bo gramy w LM i nie chcemy zagrać tam rok i zawijać manatek. Musimy zrobić krok więcej. Pytanie czy zainwestujemy, czy będziemy szukać półśrodków. Trudna praca przed Maldinim.
4
gieemce
gieemce
22 czerwca 2021, 10:09
Zgadzam sie ze Maldini top, a z punktu widzenia ekonomicznego wiele wiecej zrobic nie mogl, chyba ze przeplacic Turka.

Ja ocenie go po tym sezonie, bo wlasnie konczy pozbywac sie kontraktow i trupow z szafy po zalosnym duecie F&M

Bramkarz:
zakup MM i pensja za ten sezon kosztuje klub mniej wiecej tyle co wynagrodzenie za ktore zostalby Gigio 10 net plus bonusy - pamietaj ze odrzucil 8 net.

Treq/rozgrywajacy:
Raczej nie spodziewam sie 40 mln na zakup, ale zalatanie dziury low cost plus jakies wypozyczenie, jesli bedzie potrzebna w ogole 10 - mysle ze pion sportowy zdecyduje.
Niemniej, jesli Turek poszedl do interu za +/- 0.5 do 1 mn. wiecej to zaden szanujacy sie klub i dyrektor nie bedzie bil sie o ta glowe.

Tomori: nie ma dyskusji.
Zakup must have, mysle ze glupota byloby nie wykupic go za 28, biorac pod uwage wartosc sportowa oraz wartosc z potencjalnej przyszlej sprzedazy.
Do tego Romagnoli bedzie robil moze cyrki z Raiola wiedzac ze jest 3 do gry, mimo opaski kapitana (ktora moze straci?)

Tonali: 15 mn, przy wplaceniu tu juz 10 mn, nie jest to inwestycja beznadziejna. wiec nie ma co z niej wychodzic.

2
Cimar94
Cimar94
22 czerwca 2021, 10:14
Zgadzam się, że Tomori i Tonali must have, tylko doliczam je do kosztów, które musimy ponieść aby nie zaliczyć regresu. Tak jak mówisz, czekają nas jeszcze cyrki z Romkiem i kto wie czy nie szukanie na szybko środkowego obrońcy.
0
22 czerwca 2021, 09:59
Milan traci zawodnika z podstawy i zamiast wzmocnić prawa flanke musza szukać kasy na pomocnika. Hakan to jeden z najlepszych zawodników poprzedniego sezonu , a tu czy tam o jakimś zadowoleniu. Hakan w Interze może grać jeszcze lepiej bo będzie miał lepszych zawodników obok siebie. Inter jednocześnie osłabia Milan i łata dziurę po Eriksenie i to tanim kosztem.
2
KKP19
KKP19
22 czerwca 2021, 09:56
Przyjdzie Kozłowski jako następca Hakana i już w pierwszym sezonie zje Turka w derbach, a następnie stanie się naszym kluczowym zawodnikiem. Marzenie ;P
5
R93k
R93k
22 czerwca 2021, 10:35
Już był pewien Pan z reklam sieci, która mi faktury wystawia. Zleciało się razem z nim pełno wieśniactwa, komentatorów jeszcze bardziej nie mogłem słuchać. Wolę Milan bez Polaków.
1
KKP19
KKP19
22 czerwca 2021, 11:22
Niby tak, aczkolwiek wolałbym by to się powtórzyło i by Kozłowski wyrósł na piłkarza klasy światowej, niż kolejny zmarnowany talent. Ale to tylko takie moje marzenie ;)
0
Von Strauss
Von Strauss
22 czerwca 2021, 09:54
Podobno Hakan miał żal, że Ibra dostał 7 mln, Gigio miał 6 mln i oferowano 8 mln, a jemu ledwo 4. Liczył, że LM przekona Milan do podwyżki do 5 mln.

Niech lepiej Maldini załatwi kontrakty Francka i Alessio, by się nie skończyło jak Gigio i Hakan.
15
Beny
Beny
22 czerwca 2021, 09:59
Maldini działa dobrze, mało mówi się o tym jakie ma ramy narzucone przez Elliot. Projekt jest mocno radykalny, o ile to dobre słowo - trzymamy się umiarkowanych pensji bez względu na konsekwencje. Podoba mi się mocna postawa klubu niezależnie od tego z kim mają być negocjacje.
0
Beny
Beny
22 czerwca 2021, 10:13
Urażona duma to może być mocny motor napędowy... Oby nie odrodził się w tym Interze jak Pirlo w Juve.

Ciekawe co w świetle tych wiadomości o powodach Turka myślą ci geniusze, którzy pisali "dać Gigio tyle ile chce" i nie widzieli problemów z kominami płacowymi.

Zaraz może się okazać, że Kessie i Romagnoli też będą urażeni i pożegnamy ich za rok, znowu bez grosza dla Milanu.
4
gieemce
gieemce
22 czerwca 2021, 10:32
w rezultacie, Frank i jego oczekiwania finansowe sa teraz top w klubie, to samo z Alessio wiec nie maja sie juz za bardzo odnosic do czego. chyba ze do
Zlatan poza nawiasem, bo 1. nie ten podatek, 2. ostatni rok kontraktu
0
Von Strauss
Von Strauss
22 czerwca 2021, 10:34
Byłem ogromnym przeciwnikiem przedłużania kontraktu z Ibrą na obecnych warunkach. Ważniejsze było podpisanie wpierw umowy z wskazaną podstawową dwójką przed Zlatanem. A poza tym, to powinien Ibra do mediów puścić, że podpisuje umowę z Milanem za 1 czy 2 mln euro, co by to lepiej wyglądało.
1
Gerada
Gerada
22 czerwca 2021, 10:49
Akurat w tej kwestii miał rację jeśli to prawda... Był mózgiem tej drużyny i w przeciwieństwie do Szweda - był nim na boisku, a nie tylko w szatni z powodu urazów. Nie żebym popierał odejście za darmo do Interu, ale przy przedstawionej logice mógł się czuć "niedoceniony".
1
Eravier
Eravier
22 czerwca 2021, 14:58
Fakt jest taki, że Ibra zarabia za dużo i to też jest nasz problem, bo inni w drużynie to widzą.
0
milan1986
milan1986
22 czerwca 2021, 09:53
Co za żałosny typ - przyszedł z karta w reku do najwiekszego wroga po to, żeby dostać kontrakt dzięki któremu w 3 lata zarobi 14.5mln euro, zamiast w 16mln w 4 lata w Milanie. Człowiek bez honoru i godności.
8
zycumilanista
zycumilanista
22 czerwca 2021, 09:52
No dobra, ok. Też typa miałem już dość ale teraz psze Państwa my musimy zacząć działać bo póki co nie mamy 10. Brahim nie dogadany, a nawet jeśli to nie jest to progres ani nawet status quo (chyba, że odpali całkowicie). Wreszcie chciałbym przeczytać o transferze IN.
4
Boro
Boro
22 czerwca 2021, 09:49
A i pewnie za podpis syna ojciec dostał parę milionów :)
0
yamiyumi
yamiyumi
22 czerwca 2021, 09:48
Maldini miał dosyć Turka.
Nie żal ani trochę węża
11
Cervusius
Cervusius
22 czerwca 2021, 09:52
chyba tak, nie sądzę żeby chodziło o tą pensję, Maldini nie jest na tyle głupi, żeby przychytrzyć milion tylko po to żeby potem szukać 30 mln na nowego pomocnika, on musiał wiedzieć / czuć, że Calhanoglu już w Milanie grać nie chce, to nawet nie musiała być spina ze Zlatanem bo on z każdego klubu odchodził z dymem albo "depresją"
5
Gianni Rivera
Gianni Rivera
22 czerwca 2021, 10:04
Cervusius, akurat to nie zależało od Maldiniego. Jeżeli dostał od zarządu widełki z górnym pułapem płacowym rzędu 4 mln, to choćby chciał, nie mógłby więcej zaproponować, bo by tego księgowość nie przyklepała. Maldini może się zajmować negocjacjami, ale nie odpowiada za finanse.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się