SCUDETTO


Milan zaczyna mieć obawy o przyszłość Kessiego. Powodem rozbieżność między ofertą a oczekiwaniami

22 czerwca 2021, 13:34, Redakcja Aktualności
Milan zaczyna mieć obawy o przyszłość Kessiego. Powodem rozbieżność między ofertą a oczekiwaniami

Po nieudanej próbie porozumienia się w kwestii kontraktów Hakana Çalhanoğlu i Gianluigiego Donnarummy, Milan chce uniknąć podobnych problemów w przyszłości. Stąd też intensywne prace nad przedłużeniem kontraktu z Franckiem Kessiem. Zgodnie z dzisiejszymi doniesieniami Il Corriere della Sera, kibice Rossonerich zaczynają mieć poważne obawy dotyczące przyszłości Kessiego w Milanie. Duet Massara - Maldini zaoferował agentom Iworyjczyka nową umowę z pensją w wysokości 4 mln euro za sezon. Według informatorów gazety, agenci piłkarza oczekują uposażenia w kwocie 6 mln euro. Z kolei źródła La Gazzetta dello Sport twierdzą, że Kessié chciałby otrzymywać pensję w kwocie 5 mln euro. Aktualnie 24-latni pomocnik może liczyć na kwotę 2,2 mln euro za sezon (kontrakt obowiązuje do 30 czerwca 2022 roku).



142 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
xpw99
xpw99
22 czerwca 2021, 14:27
W ciągu paru tygodni sprawa musi być wyjaśniona, nie może być tak że okienko się skończy a Kessie będzie bez nowego kontraktu jak już zrobiliśmy z Gigio i Hakanem. A co do płac, to jeśli nie będziemy zwiększać wydatków na pensje, to ci najlepsi i najbardziej rozwijający się będą odchodzić
0
Carlo88
Carlo88
22 czerwca 2021, 14:26
Po awansie do LM mieliśmy zacząć przyciągać wielkie nazwiska, dostać zastrzyk gotówki umożliwiający przeprowadzanie dużych transferów itd. W zamian jednak zarząd ustalił "salary cup" na poziomie 4 milionów euro. W dzisiejszych czasach byle średniacy z Premier League tyle zarabiają. Nawet w klubach pokroju Lipska czy Monaco kluczowi zawodnicy zarabiają znacznie więcej. Z taką polityką to my daleko nie zajdziemy ;)
5
22 czerwca 2021, 14:24
O kurde! Przecież eksperci z tej strony pluli na Gigio i wyzywali od dolarów, a beatyfikowali już prawie Kesiego. Hehehe :)
0
Carlo88
Carlo88
22 czerwca 2021, 14:27
A Kessie już odszedł nie pozwoliwszy zarobić na sobie ani centa? coś mnie ominęło?
4
patoo_07
patoo_07
22 czerwca 2021, 14:27
Jest różnica w wymaganiach 5 milionów a 12 milionów.
3
patoo_07
patoo_07
22 czerwca 2021, 14:28
Tobie trzeba przetłumaczać z polskiego na polski?
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
22 czerwca 2021, 14:29
Porównanie do Gigio bezsensu bo jak napisał patoo_07 to jest kwestia dwukrotnie wyższych wymagań więc to zupełnie inna bajka. Bardziej pasuje tu przykład Hakana
1
Nesta_13
Nesta_13
22 czerwca 2021, 14:22
Dobra. Kessie przychodził w momencie, gdy nie graliśmy nawet w LE, a później ledwie się do niej łapaliśmy. Teraz mamy wicemistrza i powrót do LM po 7 latach, do czego Iworyjczyk znacznie się przyczynił, o ile nie najbardziej z całego zespołu. Zasługuje na 5 mln bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Milan nie może mieć obaw, to kibice mogą mieć obawy. Niech zarząd weźmie się w garść i ogarnie te kontrakty bo zaczyna się robić naprawdę niemiło.
2
ósmy
ósmy
22 czerwca 2021, 14:21
AC Milan dba o kibica nawet w przerwie sezonowej.
Chcesz trochę odsapnać po sezonie pełnym napięć i nerwów?
Czy myślisz, że gdy osiągnęliśmy cel w postaci LM po dość długim okresie, to teraz będzie z górki?
Czy myślałeś z uśmiechem o nadchodzącym mercato, tworząc listę kilku ciekawych nazwisk?
Czy z zadowoleniem twierdzileś z całą pewnością siebie, że mamy już ugruntowaną szkielet drużyny, twarde fundamenty i żelazną ekipę?
Czy napawa Ciebie dumą fakt, że wyrwaliśmy Europie 40-letniego Zlatana?

Będzie dobrze :)

5
Marcos Salinas
22 czerwca 2021, 14:10
Nie róbmy sobie jaj. Potrafili dać 38 latkowi ponad 5 mln. rocznie, a Donnarummie zaoferować nawet 8, więc niech nie przesadzają z tym rygorem płacowym, bo zaraz stracą 4x tyle, gdy połowa pierwszej 11 odejdzie za grosze. Jakoś nie słychać, aby wzorem Chińczyków z Interu Elliott mocno dostał po kieszeni z powodu pandemii, a na redukcję długu są inne, lepsze metody niż wprowadzanie ostrego salary cap. Najgorsze w tym wszystkim, że Gazidis zawsze budzi się z letargu po fakcie, gdy zostaje przyparty do muru, co kończy się wręcz agonalnymi ruchami typu kosmiczna tygodniówka dla Ozila. Tak było w Arsenalu, tak stało się z Ibrą, gdzie po roku blokowania transferu wszedł w buty wybawiciela Milanu i przy utrzymaniu obecnej, absurdalnej linii zarządu tak zaraz będzie z aktualną kadrą.
Edytowano dnia: 22 czerwca 2021, 14:11
4
kamilus
kamilus
22 czerwca 2021, 14:16
"Jakoś nie słychać, aby wzorem Chińczyków z Interu Elliott mocno dostał po kieszeni z powodu pandemii"

Milan dostał na pewno - rok temu budżet zamknęliśmy z kwotą -200 mln, teraz prognozy są na -100 mln. I to właśnie Amerykanie będą pokrywać te straty.

A Zlatana nie ma co porównywać do Kessiego/Hakana, bo Szwed na 99% jest ostatni rok w klubie plus łapie się na nowe prawo podatkowe.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
22 czerwca 2021, 14:09
W Anglii mu tyle dadzą bez mrugnięcia okiem jednak dla nas to duży wydatek. Trzeba w tym okienku ogarnąć kontrakt Kessiego Romka i Davide ( o którego jestem najbardziej spokojny) i jeszcze uzupełnić zespół po stracie Hakana no i ogarnąć by się przydało jakieś wzmocnienie. Dużo pracy przed dyrektorami

Strasznie zaczynam się obawiać scenariusza że po upragnionym powrocie do LM się całkowicie rozlecimy
3
paweł_piotr
paweł_piotr
22 czerwca 2021, 14:16
Największa obawa chyba z Romkiem bo by musiał zgodzić się na przedłużenie obecnej umowy lub ewentualnie pół bani dołożyć ...o ile kojarzę zarabia 3.5 jak coś to poprawcie. Tym bardziej że to obecnie 3śo. A trzeba koniecznie załatwić sprawę teraz to jeszcze z kilkanaście mln zarobimy na nim.
1
hyrus13
hyrus13
22 czerwca 2021, 14:07
Umowa jaką zaproponowali Franckowi to policzek dla tego zawodnika. Spodziewam się, że z każdym tygodniem będzie trudniej o porozumienie, inni nie śpią i manager Francka będzie dostawał coraz ciekawsze propozycje.
2
TR3V0R
TR3V0R
22 czerwca 2021, 14:07
pewnie, trzymajmy się swojej smiesznej polityki i nie dawania więcej niż 4 miliony to odejdzie każdy za darmo. W sytuacji z Hakanem podobno była rozbieżność tam 0,5 czy 1 miliona. A na sprowadzenie zastępcy musimy przeznaczyć 20 jak nie 30 milionów. Już teraz powinniśmy usiąść do stołu i dogadać się i z Frankiem i z Calabrią i z Romkiem, bo w innym przypadku będzie panował optymizm a skończy się tak jak w tym roku, gdzie tracimy za darmo naszych kluczowych zawodników w dodatku oddając jednego do ligowego rywala. Nie wiem, jak dla mnie trochę głupia jest polityka typu ,, masz 4 bańki więcej nie dostaniesz, albo bierzesz, albo możesz spadać'' Tak to każdy sobie pójdzie stad. Jakoś inter potrafił dogadać się z turkiem, proponując jakieś bonusy czy coś w tym stylu. Jak dalej tak stanowczo będziemy się trzymali tej głupiej jak dla mnie polityki to źle skończymy. I nie chodzi mi też o to żeby robić kominy płacowe czy coś. Ale skoro jesteśmy w stanie płacić Zlatanowi 7 baniek czy byliśmy w stanie płacić dollarowi 6, to czemu żydzimy komuś 0,5 czy 1 miliona podwyżki czy bonusu? Teraz trzeba się martwić o 10tke, a znaleźć dobrego zastępstwa nie będzie łatwo, a jak będzie, to na pewno nie tanio. Już się sfrajerzyliśmy oddając dwójkę za darmo do psg i interu, nie możemy pozwolić na to, żeby taka sama sytuacja była za rok.
1
TR3V0R
TR3V0R
22 czerwca 2021, 14:09
a jeszcze dodając, wiem że jeszcze na dobrą sprawe sie okienko nie zaczęlo, ale z tego co pamiętam to mówili że po awanse do LM będziemy wzmacniać drużynę. Na razie to się mocno osłabiamy i żeby nie było potem sytuacji, że na następną LM będziemy musieli znowu czekać z 7 lat.
2
Zako
Zako
22 czerwca 2021, 14:13
No akurat oba przykłady maja drugie dno.

Zlatan przyszedł za darmo, podniósł poziom drużyny z miejsca I jest jednym z głównych powodów rozwoju mentalnego tych chłopaków, dzięki któremu teraz chcą takie kontrakty.

Donnarummie nikt by w życiu z obecnego zarządu tyle nie dał I jego pensja to kompromitacja F&M.
0
Zako
Zako
22 czerwca 2021, 14:27
Tak podniósł, że większość sezonu oglądał z trybun a Milan wygrywał kolejne mecxe bez niego. Czas się obudzić fan boje ;)
0
Eravier
Eravier
22 czerwca 2021, 15:26
@Zako

Tak, przyszedł za darmo, tak bez niego byśmy nie byli tu gdzie jesteśmy, tak podniósł poziom drużyny sportowo i mentalnie.

Tylko, że dajemy mu 7mln, kiedy żaden inny klub z lig top5 nie dałby mu nawet 5mln. I do tego podobno Ibra sam chciał do nas przyjść. 5 mln dla niego to i tak byłaby super pensja, biorąc pod uwagę jego wiek. Za szybko ulegliśmy w tych negocjacjach moim zdaniem i to się odbija czkawką.
2
marcinomilano
marcinomilano
22 czerwca 2021, 14:03
Czekajcie, bo tytuł jest nieco mylący, to zarząd Milanu zaczyna mieć obawy, czy kibice? Bo z tytułu wynika że ci pierwsi, ale z treści już że ci drudzy.

Istnieje taka książka, która nosi tytuł "Futbonomia". Jedną z tez postawionych już na samym jej początku jest, że większe sukcesy osiągają zespoły, w których więcej płaci się piłkarzom, niż na piłkarzy się wydaje. I o ile występują pewne ekstrema, które mogą wychodzić poza zakres owej tezy (np. niebotyczne pieniądze dla Gigio), to generalnie zgadzam się z nią w stu procentach. I uważam, że taki Kessie zasłużył na kontrakt rzędu 5-6 mln euro.

Nie chcę już na tym etapie być zbytnim pesymistą, wydaje się, że zarząd jest w stanie w racjonalny sposób dokonać "ewaluacji wartości" poszczególnych zawodników. Poświęcenie Gigio i Hakana jest zrozumiałe, mimo wszystko byliśmy w stanie zaproponować Donnarummie te 8 mln, więc to też nie jest tak, że gdzieś tam istnieje jakaś granica, której zarząd lub właściciele zdecydowali się nie przekraczać. Z kolei w kontekście Hakana zdecydowano, że nie jest to zawodnik, który powinien zarabiać powyżej 4 mln euro za sezon. Jak na tym wyjdziemy to już pokaże czas.

Inter ma problemy finansowe, dochodziło u nich do zaległości w płaceniu wynagrodzeń, jednak z miejsca dają Hakanowi jeden z większych kontraktów w klubie. Trudno mi uwierzyć, że taki Barella czy Lautaro nie będą chcieli za jakiś czas podwyżki. Może też się okazać, że nagle Hakan będzie tam grał tak jak u nas podczas tej jednej połowy sezonu. Trudno przewidywać, jednak wydaje mi się, że większe ryzyko jest po stronie merdających.

Reasumując, nie przedłużenie Theo i Kessiego będzie oznaczać, że wszyscy mieliśmy błędne wyobrażenia co do projektu który jest budowany, a wypowiedzi zarządu o budowie konkurencyjnego zespołu można włożyć między gadki pod PR. Jeśli Scaroni twierdzi, że chcemy zagościć w LM na stałe, to trzeba stworzyć rdzeń zespołu, który jednak te kontrakty będzie miał nieco wyższe, bo Kessie bez problemu dostałby z miejsca te 6 mln w innych klubach.
10
hyrus13
hyrus13
22 czerwca 2021, 14:05
W klubie na pewno panuje optymizm, tylko głupi kibice mają wątpliwości, w ogóle nie rozumiem dlaczego mają je mieć.
2
marcinomilano
marcinomilano
22 czerwca 2021, 14:11
Wiadomo, że sprawa z Kessiem będzie swego rodzaju papierkiem lakmusowym. Mimo że sam uważałem (i nadal to robię), że powinniśmy byli przedłużyć Hakana, to jednak decyzja o rozstaniu może być zrozumiała. Może gdzieś tam jest omawiany plan przejścia na 4-3-3. Nie podoba mi się jego odejście, ale staram się zachować spokój. Jednak jeśli nie przedłużą Kessiego to będzie można zacząć panikować, bo to jest zawodnik, którego za wszelką cenę musimy zatrzymać.
1
ba_acm
ba_acm
22 czerwca 2021, 14:02
Jeżeli Frank i Calabria odejdą to stawiam krzyżyk na Maldinim, mam nadzieje że to wszystko ploty.
1
marcinomilano
marcinomilano
22 czerwca 2021, 14:03
A gdzie masz plotki, że Kessie i Calabria mają odejść? Na razie rozchodzi się jedynie o negocjacje kontraktowe, przynajmniej z tego co słyszałem.
0
kamilus
kamilus
22 czerwca 2021, 14:06
Ta dwójka została przytoczona pewnie dlatego, że mają jeszcze rok ważne umowy, więc jeśli zarząd zdecyduje, że nie będzie w stanie spełnić ich wymagań finansowych, to będzie musiał ich sprzedać i to w nadchodzącym okienku (by cokolwiek zarobić i nie ryzykować oddania za darmo).
3
marcinomilano
marcinomilano
22 czerwca 2021, 14:20
Zgoda, pytanie było raczej o konkretne źródło, bałem się że coś mnie ominęło i zacząłem ze strachem wertować twittera :)
0
patoo_07
patoo_07
22 czerwca 2021, 14:27
Calabria to już nawet mówił, że może przedłużyć bez podwyżki. Tutaj problemu pewnie nie będzie. Kessie i Romek, za chwilę Theo i Bennacer. To są realne problemy i trzeba się liczyć ze stratą tych graczy, jeśli limit płac nie zostanie podwyższony. Jeśli chodzi o Prezesa, to powinni mu dać te 5 milionów już teraz. Jak zagra drugi taki sezon, to za rok powie 7.
0
kamilus
kamilus
22 czerwca 2021, 14:45
Calabria chciał przedłużenia bez podwyżki w styczniu, a teraz, po bdb półroczu, ponoć nie zgadza się nawet na podwyżkę do 2 mln rocznie: https://sempremilan.com/cm-milans-first-offer-deemed-unsatisfactory-by-calabria-new-contacts-soon
2
patoo_07
patoo_07
22 czerwca 2021, 14:01
Dać mu te 5 i całować po stopach, że tyle póki co mu wystarcza. Jak jego oddadzą za darmo za rok, to będzie dopiero porażka.
0
kamilus
kamilus
22 czerwca 2021, 14:03
Jeśli na serio wzięli sobie do serca to maksimum na pensje to "będzie optymizm" do końca letniego okienka, potem "trwają prace nad nowym kontraktem" do zimy, a koniec to wiemy już jak ;)
5
hyrus13
hyrus13
22 czerwca 2021, 14:08
W listopadzie będzie info o tym, że nowa umowa może być podpisana w każdej chwili.
4
Fifi22100
Fifi22100
22 czerwca 2021, 13:55
No No coraz ciekawiej się robi nie powiem. Inter po awansie do Ligi Mistrzów zrobił wielki krok do przodu w kolejnym roku,u nas zapowiada się na ten moment regres bo niby nie mamy pieniędzy. Nie byłem zwolennikiem Hakana,ale jeśli nie mamy na oku gotowego zastępstwa na conajmniej tym samym poziomie to to będzie wielka porażka Maldiniego. A jeśli Prezes odejdzie bądź nie przedłuży kontraktu to będzie już jakaś kpina. Po odejściu Donnarumy byłem pozytywnie nastawiony na to okienko. Ale tutaj im dalej w las tym gorzej to wyglada. Tonali nie wykupiony,napastnika,prawego skrzydła i dychy nie mamy. Bocznych obrońców na rezerwę nie mamy. No przydałoby się zacząć działać,bo jest masa rzeczy do zrobienia,zaczynajac od przedłużenia kontraktów kończąc na załataniu dziur kadrowych i ściągnięciu jeszcze 3 grajków do pierwszego składu. Wierze,ze Maldini nas nie zawiedzie i wie co robi,ale mam zle obawy na ten moment.
2
22 czerwca 2021, 13:55
Wiem jedno , gdyby wybrał Inter byłby nazywany słabym zawodnikiem. Gosc swego czasu był ostro cisniety i Wypychany przez kibiców.
1
kamilus
kamilus
22 czerwca 2021, 14:05
Wszystko brało się stąd, że wtedy grał na półskrzydle, gdzie miał więcej zadań ofensywnych, a tam bardzo często "kopał się po czole". Ba, jeszcze długo będę pamiętał, jak ktoś po jednym z bramek Francka (lekka podcinka nad bramkarzem) napisał coś w stylu "oto dzień, w którym Kessie uzyskał samoświadomość" - i to nie był komentarz "na wyrost"...
1
Zako
Zako
22 czerwca 2021, 14:10
No ale to przecież działa w 2 strony I jest typowe dla kibiców.

Do niedawna kibice Interu mieli beke z Hakana, jego wolnych, że w Interze bylby głębokim rezerwowym , a statystyki nazywali naciaganymi.

Jak ma iść do Interu to sami powoluja sie na te same statystyki I że w sumie to nie jest taki zły I liczby dobre itp.
3
imperator5000
imperator5000
22 czerwca 2021, 14:32
Oczywiście, że tak by nie było. Kessie to fundament grający sezon od deski do deski na równym, wysokim poziomie. Gdyby jakimś trafem skończył w Interze, mielibyście u siebie najlepszego pomocnika ligi. Calhanoglu to zawodnik, który zażądał pensji nieprzystającej do swojej jakości sportowej. Brak ofert z Hiszpanii czy Anglii, gdzie takie 5 mln na sezon nie robi na nikim większego wrażenia, sugerowałby raczej, że zarządy klubów podzielają wycenę Maldiniego.
0
Trzesuaf
22 czerwca 2021, 13:51
Bądźmy szczerzy, ten gość może dostać więcej niż 6 gdzieś indziej. Tutaj nie ma dyskusji, zasłużył sobie, najlepszy piłkarz Milanu od ponad roku. Nie można go wypuścić.
3
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
22 czerwca 2021, 13:48
Oczywiście chciałbym żeby został. No ale jak się nie dogadają, to trzeba szukać kupca na już. Ciekawe ile można by za Francka wyciągnąć?
2
imperator5000
imperator5000
22 czerwca 2021, 13:50
Obstawiam, że z rocznym kontraktem to dostaniemy maks 20 baniek ale to moje wróżenie z fusów ;)
3
kamilus
kamilus
22 czerwca 2021, 14:07
Moim zdaniem 25-30 mln jest realne. A nawet jeśli miało to być 20 mln, to pamiętajmy, że lepsze 20 mln w kieszeni niż 0 mln za rok.
3
ACstach
ACstach
22 czerwca 2021, 13:47
Robi się bardzo niemiło.
2
22 czerwca 2021, 13:44
"Won z pazernymi świniami, które chcą doić Milan, a większość kontraktu kopali się po czole! Madlini i Gazidis nie po to ustawili granicę na 4,5 mln żeby teraz każdy byle grajek ją sobie przebijał!" *

A nie, czekaj... To nie wątek o Hakanie! :O

To jeszcze raz:
"Maldini i Gazidis! Dawać Kessiemu "Prezesowi" tyle ile chce, bo go lubimy i dużo biega! A potem dać innym których lubimy. A te limity to tak naprawdę tylko sugestia, więc spoko ;)"

No, od razu lepiej XD

* limity i negocjacje nie dotyczą Zlatana
Edytowano dnia: 22 czerwca 2021, 13:45
5
mist22
mist22
22 czerwca 2021, 13:47
Do 4,5 + bonusy, to może uda im się jakoś dogadać z Franckiem :P Poza tym, Hakan, zwłaszcza w pierwszej połowie sezonu, grał bardzo dobrze, ale Franck był szefem przez calutki sezon i znacznie bardziej zasługuje na podwyżkę ;)
0
mist22
mist22
22 czerwca 2021, 13:50
Sorry ale nie kupuję tego.

Jeśli przy Hakanie wszyscy gadali "zarząd to dobrze obmyślił, więcej niż 4,5 nie możemy płacić", po czym dają Zlatanowi ile tylko chce, to ja się nie dziwię, że inni też chcą.

Zwłaszcza, że zwolniła się kasa po Gigio, któremu oferowali 8 mln, a to "tylko bramkarz" był. Czemu więc Kessie nie ma żądać 6 mln? Zaraz odezwie się Theo, bo zarabia ledwo 1,5 mln i będziecie płakać o odstępstwa od zasady "maks 4,5".

Z Hakanem też mówiono, że "jak chce 5 mln, a Milan daje 4 to spokojnie się dogadają" i wyszło jak wyszło ;)

Dlatego bawi mnie, że teraz nagle możemy oczekiwać złamania zasad finansowych "bo to Kessie".
Edytowano dnia: 22 czerwca 2021, 13:51
4
kamilus
kamilus
22 czerwca 2021, 14:09
Przy Zlatanie w grę mogą wchodzić dwie kwestie:
- z racji wcześniejszej gry poza Italią łapie się na nowe prawo podatkowe, przez co przy takiej samej kwocie brutto Szwed dostanie na rękę znacznie więcej,
- jego kontrakt ma mieć zapisy dotyczące ilości występów, a podstawa tej umowy to, z tego co pamiętam, ok. 4 mln.
1
kamilus
kamilus
22 czerwca 2021, 14:12
@kamilus - mi tego tłumaczyć nie musisz, bo to rozumiem.
Powstaje pytanie czy sfrustrowani obecnymi zarobkami gracze jak Kessie, Romagnoli i potencjalnie Theo (mówi już w wywiadach, że "nie wiadomo co przyniesie przyszłość") rozumieją to tak samo?

Na moje, widać tu pewien wyłom i oburzenie, że Zlatan dostaje co chce i kiedy chce, a oni robią za 1/3 jego pensji lub mniej, gdzie taki Kessie gra 3x więcej od Szweda.
3
Jaca23
Jaca23
22 czerwca 2021, 18:27
Winston
Szanuję Twoje wypowiedzi , ale porównywanie Kessiego do Hakana w ten sposób to straszne herezje. Choćby przez pryzmat tego, że Prezes ciągnął ten zespół przez cały sezon, gdzie Turek często przechodził obok meczu, a w spotkaniach z czołówką totalnie znikał. Więc nie dziw się, że Kessie jest tutaj zdecydowanie bardziej szanowany i kibice chętniej dadzą mu większy kontrakt.
Edytowano dnia: 22 czerwca 2021, 18:28
0
Jaca23
Jaca23
22 czerwca 2021, 19:08
@Jaca23 - a nie zauważyłeś w tym krzty żartu? ;)

Przecież ja wiem, że gdyby wybierać Kessie VS Calhanoglu to oczywistym wygranym jest Iworyjczyk. W życiu bym tego nie negował! :)

Naśmiewam się tylko z tych, którzy olanie Hakana bronili w stylu "zarząd ma takie limity i trudno - dura lex sed lex", a kiedy przychodzi do Kessiego to nie są już tacy sztywni w trzymaniu się zasad :P

Wymówka, którą bronili 5 mln dla Hakana, nie działa nagle u Kessiego. :P

(choć sam przyznaję, że "Prezes" nie powinien się pod zasadę "max 4,5 mln netto" łapać i tej zasady generalnie nie powinno być bo co jeśli jakimś cudem przekonamy np. Ziyecha albo innego Coutinho? Znów będziemy robić kurtyzanę z logiki jak przy Zlatanie i zasadzie "nie dla starych"?)
0
Jaca23
Jaca23
22 czerwca 2021, 19:15
Winston
Moim zdaniem ta kurtyna to jedna wielka ściema. Elliott i Maldini wyczekują piłkarzy i nie chcą dawać im ogromnych podwyżek na wzór duetu F&M. Według mnie Kessiego nie puszczą, bo znają jego wartość sportową.
0
Von Strauss
Von Strauss
22 czerwca 2021, 13:40
Dać mu te 5-6 mln ale 5 letnia umowa + możliwość przedłużenia przez klub o rok i automatyczny rok przedłużenia po rozegraniu 10 spotkań w ostatnim sezonie xD FM rlz xD
1
Corsa
Moderator Corsa
22 czerwca 2021, 13:39
Ja Wam mówię - tu chodzi o Ibrę, o to że mając prawie 40 lat dostaje z marszu co chce, a reszta czuje się pokrzywdzona.
5
hyrus13
hyrus13
22 czerwca 2021, 14:04
A ja uważam, że taki Franck dostanie takie pieniądze w każdym poważnym klubie bez mrugnięcia okiem.
1
Cisek666
22 czerwca 2021, 13:39
Agenci chcą 6 , Kessie chce 5 - Milan daje 4......to jeden z nielicznych którzy zasługują na te pieniądze. Podpisać na 5 lat po 5mln i już.
Edytowano dnia: 22 czerwca 2021, 13:39
1
MilanistaMarek
MilanistaMarek
22 czerwca 2021, 13:38
Dać mu 5 mln i po problemie
0
krystian.o1979
krystian.o1979
22 czerwca 2021, 13:37
Jemu akurat należy dać te 5mln bez marudzenia i targów. Zasłużył!
1
cbvirus
cbvirus
22 czerwca 2021, 13:37
No nie da się mieć topowych piłkarzy i płacić im psie pieniądze. Jeżeli Milan ma ambicje, to najlepsi gracze muszą zarabiać co najmniej 5 mln.
8
Zirytowany
22 czerwca 2021, 13:41
Nie z tymi właścicielami.
2
Corsa
Moderator Corsa
22 czerwca 2021, 13:44
Atalanta Bergamo chyba się z Tobą nie zgodzi :)
4
cbvirus
cbvirus
22 czerwca 2021, 14:09
Corsa

wiedziałem, że ktoś o tym wspomni, ale mam nadzieje, że sam wiesz dlaczego ten przykład nie ma najmniejszego sensu w zestawieniu z Milanem.

1. Czy my tak jak Atalanta ściągamy piłkarzy z ligi ogórkowych, których promujemy?
2. Czy mamy taką szkółkę jak Atalanta?
3. Czy mamy taką filozofię gry jak Atalanta, która opiera się na kolektywie a nie indywidualnościach?
4. Czy mamy takie ambicje jak Atalanta, które rozbijają się jednak o szklany sufit, którego przy tym poziomie pensji i inwestycji nie mogą przebić i wszyscy to widzą, że jeżeli chcą powalczyć o scudetto czy o coś więcej w LM, to potrzebują zwiększyć limity.
5. Ile jest takich klubów na świeice?
6. Czy Atalanta nie sprzedaje swoich piłkarzy, kiedy osiągają już pewien poziom? Bo wydaje mi się, że pewnych piłkarzy albo nie mogła już utrzymać (Kessie), albo nie będzie mogła utrzymać ze względu na między innymi oczekiwania finansowe (Gosens).
1
ósmy
ósmy
22 czerwca 2021, 14:12
^Atalanta nie sprowadza topowych piłkarzy.
Ona ich produkuje i siebie w fabryce na taśmie:)
1
Manolas
Manolas
22 czerwca 2021, 13:37
Nad czym tu się zastanawiać? Nie można marnować owoców projektu który tyle trwał w jeden miesiąc
2
<  1  2  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się