SCUDETTO


Mirabelli: "Milan stracił 150 mln euro. Następnym problemem może być kontrakt Kessiego"

22 czerwca 2021, 13:50, Redakcja Aktualności
Mirabelli:

Były szef skautów Interu, a następnie dyrektor sportowy Milanu Massimiliano Mirabelli w wywiadzie dla Tuttosport, odniósł się do sytuacji związanej z odejściem Çalhanoğlu do Interu: "Nerazzurri zyskają bardzo dobrego zawodnika. Kiedy tam pracowałem już śledzili jego poczynania. Przykro mi, że Milan go stracił i to za darmo. Cieszę się jednak, że Inter sprowadza tak dobrego piłkarza".

"Milan będzie tego żałował, a prawdziwym problemem jest strategia przyjęta przez obecny zarząd. Kiedy byłem w Milanie musiałem rozwiązać wiele problemów z przedłużeniami kontraktów, w tym tego z Donnarummą. Gigio i Hakan odchodzą za darmo, a Milan traci 150 mln euro aktywów. Jeżeli wszyscy są szczęśliwi z takiego rozwoju sprawy to w porządku".

"Nie pamiętam sytuacji, aby tak ważne przedłużenia kontraktów były realizowane dopiero w czerwcu. Takie rzeczy powinny być zamknięte znacznie wcześniej. Im więcej czasu mija, tym narasta więcej problemów. Myślę, że następnym takim problemem może być Kessié".



94 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
ksieciunio
ksieciunio
22 czerwca 2021, 22:52
Wszyscy jadą po Mirabellim a to on przedłużył umowę z Gigio oraz sprowadził Kessiego i Hakana których (póki co z wyjątkiem Kessiego) Maldini puszcza innym klubom za friko...
0
macViking
macViking
22 czerwca 2021, 21:28
Od razu mógł walnąć bez kozery 300 mln. Może liczy na ponowny angaż w Interze.
0
kusniak_22
kusniak_22
22 czerwca 2021, 20:30
Jedyne z czym się można zgodzic, to że Milan źle zrobił i oby to była nauczka, że nie przedłużył kontraktu przed rokiem lub nie sprzedał ich, ale prawda jest taka, że rok przed końcem kontraktu też ciężko za sensowne pieniądze sprzedać zawodnika, bo kluby mając świadomość, że za rok mogą mieć piłkarza za darmo, dając nawet mu wyższy kontrakt, mają asa w rękawie.
0
boguc69
boguc69
23 czerwca 2021, 15:13
powiedz to Perezowi - Hazard hahahah! no ale nie każdy prezes klubu to Perez, żeby go tak wyruchać :)
0
Adi.Milan
Adi.Milan
22 czerwca 2021, 20:14
Za twoich czasów dzbanie milan stracił dużo więcej i to nie tylko finansowo ale wizerunkowo
3
DarQ
DarQ
22 czerwca 2021, 20:06
"Jesteśmy w czarnej D"- tak niestety będę zaczynał wiekszość swoich opinii. Z góry przepraszam za to. A teraz do meritum.Gość nosi w plecaku bagaż żalu. Dlatego jego wyliczenia są niezgrabnie zmutowane. Bo wg. zasady rzecz nie kosztuje tyle ile chce sprzedawca tylko tyle ile chce dać kupiec. Natomiast jego spostrzeżenia w sensie ogólnym są właściwe.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
22 czerwca 2021, 19:19
Odejście Hakana i Dolara to rzeczywiście straty aktywów. Ale na pewno nie 150 milionów. Myślę że max połowa tego. A teraz niech policzy ile milionów Milan stracił na jego transferach i absurdalnym kontrakcie Dollarummy. Będzie znacznie wyższa kwota.
0
matten
matten
22 czerwca 2021, 18:18
Niechętnie to przyznaję, bo nisko oceniam okres urzędowania duetu F&M, ale w tej sprawie ma rację. To trochę niepoważne, że tak ważni zawodnicy jak Donnarumma i Calhanoglu odchodzą z klubu za darmo. Nie wiem, może faktycznie zarząd zrobił wszystko co się dało, a obaj panowie nie chcieli już dla nas grać, ale mimo to sytuacja nie napawa optymizmem. Mam wrażenie, że zarząd był przygotowany na odejście Donnarummy, ale "wyprowadzka" Turka ich zaskoczyła i obawiam się, że może nam to rozwalić całe mercato (wykupienie Tonalego, transfer prawoskrzydłowgo i napastnika).
2
Jaca23
Jaca23
22 czerwca 2021, 18:18
Najlepszym podsumowaniem ich wyczynów jest fakt, że teraz przy niewyobrażalnie mniejszym budżecie zagramy w LM. Szach mat nieudaczniku. A wy dalej ciśnijcie po Maldinim, który z takimi możliwościami finansowymi stworzył zespół, który ugrał wicemistrza.
9
PanPrzemus313
PanPrzemus313
22 czerwca 2021, 21:10
Ale przecież on stworzył podwaliny i bez jego wkładu by tego nie było. Myślisz że bez pozbywania się wszystkich RR MM i Biglii byśmy coś ugrali w tym sezonie? Wolne żarty xD
1
artorn
artorn
22 czerwca 2021, 17:58
bo za jego czasów to zyskiwaliśmy xD
0
Jaca23
Jaca23
22 czerwca 2021, 17:55
O jest i nasz zbawca. 150 mln, chyba peso. Oczywiście straciliśmy kilkadziesiąt milionów euro, ale podawanie kwoty rzędu 150 mln to jest kompletny absurd.
0
ósmy
ósmy
22 czerwca 2021, 17:44
- Wydaje mi się, że powiedziałeś już swoje. Do mnie tak nie. Nie do mnie tak. Nie podobasz mi się elegancki chłopaku. Niedługo możesz mieć kłopoty.
Już masz kłopoty.
1
Corsa
Moderator Corsa
22 czerwca 2021, 20:20
No idź pięknotku, gąski gąski do domu.
1
MK92
MK92
22 czerwca 2021, 17:40
Przykro mu, że Hakan odchodzi z Milanu, ale jest zadowolony, że Hakan dołącza do Interu... Dalej nie ma sensu czytać...
1
alp41
alp41
22 czerwca 2021, 17:38
Myśle ze Hakan i Gigio maja dość ibry , takie są moje odczucia ze to nie koniec odejść ważnych graczy
0
kusniak_22
kusniak_22
22 czerwca 2021, 20:19
Co ma do tego Ibra ?
0
macViking
macViking
22 czerwca 2021, 21:40
kusniak_22
Może chodziło mu o to, że mieli go dość, odkąd powiedział, że duma i honor są więcej warte niż hajs.
0
kusniak_22
kusniak_22
22 czerwca 2021, 23:21
No właśnie chyba tak..
0
JerryRossoneri
JerryRossoneri
22 czerwca 2021, 17:27
"Czasami lepiej milczeć sprawiając wrażenie głupka niż odezwać się i rozwiac wszelkie wątpliwości"
5
kusniak_22
kusniak_22
22 czerwca 2021, 17:26
Zajebiście rozwiązał sytuację kontraktową Donnarummy, mało, że łechtali portfel Raioli to jeszcze narobili syfu z braciszkiem. Wywalili kupę kasy a praktycznie i nie bez powodu nikt z tego okresu już w Milanie nie gra. Duet Flip i Flap doprowadzili razem z chińskim słupem klub do kolejnego upadku. Masakra, wreszcie Milanem ktoś zadzdza i dba o klub i finansowo i sportowo. Wydawałoby się, że nie da się w jednym okienku wywalić 200 mln nic nie osiągnąć, ale jednak Panowie to potrafili zrobić. Nie powinni wypowiadać się na temat Milanu.
3
KKP19
KKP19
22 czerwca 2021, 17:16
Utkaj się.
0
banan1899
banan1899
22 czerwca 2021, 16:18
Nie ma się co obrażać, jeśli zawodnicy odchodzą za darmo to jednak jest strata patrząc na to czysto finansowo.
4
HaLi
HaLi
22 czerwca 2021, 16:11
Facet narobił nam burdelu który sprzątamy do dziś a jeszcze ma czelność wytykać nam błędy :)
Pokaż cwaniaku co dałeś Milanowi prócz długów !
4
Spori
Spori
22 czerwca 2021, 16:06
Massimiliano "przykro mi ale zarazem się cieszę" Mirabelli
3
Funnyv2
Funnyv2
22 czerwca 2021, 16:03
Nie ma co łykać jak pelikan takich plotek, sytuacja z kessiem zdecydowanie inna.
0
Gattuso888
Gattuso888
22 czerwca 2021, 15:46
A skond on wie że negocjacje zaczęto w czerwcu? Skoro w mediach była mowa o trwających negocjacjach już w zimę.
Ale co do jednego ma rację Milan już od d) urzszego czasu nie potrafi sprzedawać zawodników. Głównie dla tego że po przyjściu ich forma spada, łapią kontuzje albo nie są dopuszczani do pierwszego składu.
Co do Kessiego to też się zgadzam że jeśli zarząd nie podwyższy oferty to też go stracimy za darmo. Chyba że planem jest by go teraz sprzedać.
1
lopezito84
lopezito84
22 czerwca 2021, 15:37
No cóż zgadzam się z nim w 100% nie można zaprzeczyć że zamiast przedłużyć a później sprzedać za ponad 100 mln obu to i tak cała pensja by się zwróciła i było by na transfery.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
22 czerwca 2021, 19:24
Tylko kto by za nich zapłacił 100 milionów z takimi kontraktami? Nikt. Zostaliby w Milanie do końca kontraktów z absurdalnie wysokimi pensjami.
0
lopezito84
lopezito84
23 czerwca 2021, 08:36
Za Dunnarumę PSG już raz 60 mln chciało dać za rok kosztować będzie z 70 a Hakan ze 30 to masz lekko 100 baniek
0
Zuber
Zuber
22 czerwca 2021, 15:36
Można go wyjaśnić jednym pytaniem. Skoro był takim szefem szefów to czemu dalej jest bezrobotny? xD
2
kamilus
kamilus
22 czerwca 2021, 15:59
Ma tyle ofert, że nie wie którą wybrać. :P
0
gieemce
gieemce
22 czerwca 2021, 15:24
Panie Mieabelli gdyby nie Pańskie skille negocjacyjne to nie byłoby problemu
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
22 czerwca 2021, 15:09
Generalnie tak jak zawsze: "to my stworzyliśmy ten wielki Milan". Lecz ostatnia część wypowiedzi jest konkretna bo faktycznie zbyt późno negocjujemy, może nie w czerwcu ale w październiku. Ale to jego gadnie jaki on to świetny mu nie pomaga, bo jeszcze co można zauważyć znowu krytykuje obecny zarząd.
1
vorti
vorti
22 czerwca 2021, 14:56
Debil.
2
Cuchillo
Cuchillo
22 czerwca 2021, 14:53
Problemem to był ten Dziambor. Teraz już nie ma problemu
10
kamilus
kamilus
22 czerwca 2021, 15:05
Ej, faktycznie są podobni! A ja ciągle nie mogłem skojarzyć z kim mi się Mirabelli kojarzy! XD
5
Fushnikov
Fushnikov
22 czerwca 2021, 15:41
A mi z tym z tego kabaretu z Bogiem i Lucyferem.
2
Vol'jin
Vol'jin
22 czerwca 2021, 20:25
ale pana Artura to proszę szanować jeden z niewielu w tym bagnie z Rozumem i godnością nawet w swojej partii ;]
0
22 czerwca 2021, 14:47
Koleś odleciał;) niech lepiej powie na ile klub zadłużył;)
1
milan1986
milan1986
22 czerwca 2021, 14:40
Mirabelli, mistrzu, nie sposób jest szastać na prawo i lewo nie swoimi pieniędzmi: kto by wtedy wziął od nas Erdogana z pensją 6 mln i kontarktem 4 letnim gdyby okazało się, że konieczny jest skok jakościowy na jego pozycji? Skąd wziąć kasę na 12mln rocznie na rękę dla Donarummy i jak taki olbrzymi komim płacowy dla bramkarza wpłynąłby na żądania reszty zespołu?
0
brzydki
brzydki
22 czerwca 2021, 14:35
AC Milan ma swojego własnego Sasina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
15
krystian.o1979
krystian.o1979
22 czerwca 2021, 15:03
Dobre!
0
ed_rush
ed_rush
22 czerwca 2021, 14:15
Zwlekanie z przedłużeniem kontraktów, to ewidentny błąd zarządu - przynajmniej w przypadku Turka, bo z GD ewidentnie agent i zawodnik przeciągali terminy żeby jak najwięcej ugrać, a finalnie odejść za darmo.
Mirabelli teraz jest mądry, a za jego rządów doprowadził do sytuacji, że później mieliśmy olbrzymi dług i problemy z UEFA.
Poza tym my cały czas chyba zapominamy, że w CL będziemy grać pierwszy raz od 8 lat. Jak mamy konkurować z JUVE czy Interem, których budżety są dużo wyższe. My musimy trzymać wynagrodzenia na rozsądnym poziomie bo inaczej wrócą problemy jakie mieśmy kilka lat temu.
1
karp_fso
karp_fso
22 czerwca 2021, 14:15
Mirabelli jest oczywiście winny kominów, ale w jednej kwestii ma rację - jesteśmy w dupie.

Straciliśmy niewątpliwie najbardziej obiecującego bramkarza młodego pokolenia za darmo. Oczywiście, kontrakt rzędu 8-10 mln euro to byłaby patologia, ale skupmy się na faktach dokonanych, nie wymówkach. Jasne, kupiliśmy Maignana - tylko raz, że nie wiem czy się sprawdzi, a dwa, że te 20 mln równie dobrze mogłoby pójść na poczet innych wzmocnień.

Teraz odchodzi do nas bez kwoty odstępnego, do największego rywala nasz co by nie mówić, kluczowy piłkarz. Pożarli się podobno o pół miliona-milion? Tu już wymówki są dosyć słabe.

Równie dobrze możemy mieć podobną akcję za rok z Romagnolim i Kessim.
Niestety, my się w tym okienku nie wzmocniemy, a co najwyżej połatamy dziury i to pewnie też z różnym skutkiem. Przyszły sezon może być dla nas horrendalnie ciężki pod kątem utrzymania się w top 4.
1
Gol
Gol
22 czerwca 2021, 14:26
No właśnie zdaje mi się, że wielu z was sobie nie zdaje sprawy, że my na samo łatanie dziur z LM wydamy praktycznie całą kasę z LM, a kwestią nieporozumienia była łącznie kwota 5 mln netto.

15+28+20 (Mike, Tomori i Tonalli) = 63 mln euro.
Biorąc pod uwagę, że na transfery mamy jakieś optymistyczne 100 mln i część z tych transferów jest rozłożona na raty możemy na kupno napastnika, śpo, zmiennika dla Theo, zmiennika dla Calabri i kogoś do rotacji do pomocy przeznaczyć jakieś 50 mln, gdzie według mnie samo zastąpienia Hakan 1:1 to kwota rzędu 40/50 mln.

Albo więc Maldini będzie srogo kombinował z wypożyczeniami (co też super rozwiązaniem nie jest) albo po prostu te wzmocnienia to będą pół środki albo wersje wzmocnień obarczone ryzykiem "Czy wypali".
Edytowano dnia: 22 czerwca 2021, 14:29
4
PanPrzemus313
PanPrzemus313
22 czerwca 2021, 14:27
Wygląda na to że z czołówki wszyscy będą mocniejsi/na podobnym poziomie oprócz nas...
No i ewentualnie Interu ale tutaj oni byli na wyższym poziomie i nawet lekki spadek powinien im pozwolić się nad nami utrzymać

Na ten moment wygląda to bardzo źle
1
Jaca23
Jaca23
22 czerwca 2021, 18:13
Powoli.

Bramkarza straciliśmy, ale finansowo na tym wyjdziemy o wiele lepiej, więc argument za przeproszeniem "z dupy". Kupno Maginana i nieprzedłużenie Donnarummy to olbrzymia oszczędność na parę najbliższych lat, wystarczy policzyć. Więc nie Milan wydał 20 mln na nowego bramkarza, tylko zaoszczędził koło 60 mln w ciągu 5 lat.

Wierzysz w to, że poszło o pół miliona? Moim zdaniem Hakan ewidentnie nie chciał u nas grać i szukał drogi ucieczki, a że za bardzo nie miał innej to wybrał Inter.
1
karp_fso
karp_fso
23 czerwca 2021, 02:40
^ Kasa, kasą, ale patrzę na aspekty sportowe. Oczywiście, w dłuższej perspektywie to ruch na plus, bo Donnarumma był kominem, ale fakt jest taki, że w przyszłym sezonie może być nam ciężko o top 4, bo póki co obniżamy jakość kadry.
0
marcinomilano
marcinomilano
22 czerwca 2021, 14:08
Nie ma sensu brać na poważnie słów tego parodysty, gdyby nie tamten komediowy zarząd, to prawdopodobnie teraz nie byłoby problemów z Donnarummą. Nie jest tajemnicą, że Raiola nie lubił się z naszymi poprzednimi właścicielami i zarządem. Gość nasprowadzał szrotu za niebotyczne pieniądze, z czego tylko Kessie i Hakan okazali się jakkolwiek przydatni. Wtedy byliśmy traktowani jak dojna krowa, z której łatwo wyciągać ogromną kasę za średnich zawodników i nadal zbieramy tego żniwa. Takich ludzi nie powinno się brać na poważnie.
10
hyrus13
hyrus13
22 czerwca 2021, 14:14
Faktycznie nie byłoby problemów z Gigio, bo od 4 lat grałby w Juventusie.
0
marcinomilano
marcinomilano
22 czerwca 2021, 14:19
Fajnie, daj znać jeszcze co tam wiesz o innych zawodnikach i czy przedłużymy Kessiego i Calabrie, nie będzie trzeba wyczekiwać newsów i się ekscytować
4
hyrus13
hyrus13
22 czerwca 2021, 14:32
Wiesz co to tagi? Znajdź sobie taki z Donnarummą i pogrzeb w starych tekstach tam wyczytasz, że Gigio odchodzi, bo się nie dogadali w sprawie kontraktu. Miał rok do końca umowy i albo odszedłby za darmo albo podpisali na jego warunkach. Później oni i ich następcy mieli 4 lata na sprzedaż zawodnika, ale nikt nie kiwnął palcem.

A co do Francka to poważnie bym brał pod uwagę, że poprzedni sezon był jego ostatnim w Milanie. Zresztą pisałem to już wczoraj.
0
marcinomilano
marcinomilano
22 czerwca 2021, 14:38
Wiem co to tagi, natomiast Tobie raczej obce pojęcie czytania ze zrozumieniem. Napisałem, że gdyby nie ten komediowy zarząd, to nie byłoby problemów z Gigio, bo to Raiola chciał go na siłę wypchnąć z Milanu. Polecam użyć Ci tych tagów i odnaleźć jego wypowiedzi w mediach skierowane w zarząd i właścicieli Milanu.
1
hyrus13
hyrus13
22 czerwca 2021, 14:42
Tak, chciał go wypchnąć kiedy miał rok do końca umowy. W interesie Milanu było go wtedy ożenić. Co ty w ogóle bredzisz. F&M go zatrzymali, a to, że nikt później nie chciał kiwnąć palcem żeby ten problem rozwiązać to już nie ich wina.
0
marcinomilano
marcinomilano
22 czerwca 2021, 14:46
No blokował przedłużenie kontraktu, to nie jest wypychanie? xD Najpierw mówisz, że Gigio byłby od 4 lat w Juventusie, a później że Raiola nie starał się wyciągnąć Gigio z Milanu, mówiąc o ożenku masz na myśli 6 mln do ręki dla 18 latka? Mirabelli weź przeloguj
1
hyrus13
hyrus13
22 czerwca 2021, 15:14
Kręcisz bardzo. 4 lata temu Gigio miał rok do końca umowy. I Raiola nie chciał z Chińczykami mieć nic wspólnego. Wówczas Mirabelli miał do wyboru 1) sprzedać go 2) oddać go za rok do Juventusu za darmo 3) zgodzić się na warunki. Wybrali opcję nr 1. Czego nie kleisz?
0
marcinomilano
marcinomilano
22 czerwca 2021, 15:33
Czyli go sprzedali? To niezłe fakty wychodzą, dawaj co tam jeszcze masz zza kulis, przez tyle lat wszyscy kibice Milanu w błędzie. Niezła symulacja.

Od początku mówię, że gdyby wtedy był obecny zarząd, to nie byłoby problemów z przedłużeniem, a Ty dalej tego nie ogarnąłeś, wybitne
0
hyrus13
hyrus13
22 czerwca 2021, 17:24
Tak, pomyliłem się, wybrali opcję 3. A jaką masz pewność, że obecny zarząd zrobiłby to inaczej? Uważasz, że Raiola brał swoje żądania z kosmosu? Gratuluję. Już ludzie myśleli, że te 10 mln, których się domaga to abstrakcja. Będzie zarabiał 12. No, ale na pewno mając na stole oferty w okolicach 6 baniek zgodziłby się zostać w Milanie za połowę tej sumy. Świetny tok myślenia.
0
Jaca23
Jaca23
22 czerwca 2021, 18:04
Podpisali Donnarummę na bardzo niekorzystnych dla nas warunkach, a ten chciał więcej i więcej przez to nie zamierzał nigdzie odchodzić i wyczekał do zakończenia kontraktu, żeby dostać jeszcze więcej, czego tu nie rozumieć?
2
krystian.o1979
krystian.o1979
22 czerwca 2021, 14:07
Ekspert się k... a znalazł.
3
tommyb1
tommyb1
22 czerwca 2021, 14:07
150 mln?? niesprzedawalny bramkarz i chimeryczny Turek który w swojej karierze narobił już tyle dymu przy zmianach klubów że kilku graczy by można takim dorobkiem obdzielić. Moim zdaniem Hakan jest wart max 30 a Gigio max 50-60.
2
hyrus13
hyrus13
22 czerwca 2021, 14:18
No to dalej mamy z jednej strony 80-90 wg twoich wyliczeń i 0 w wyniku dobrej pracy zarządu.
1
tommyb1
tommyb1
22 czerwca 2021, 14:47
ja tylko dywaguje ile sa realnie warci... Co zrobił duet F&M z Gigio, i teraz M&M z Hakanem to juz inna para kaloszy
0
Jaca23
Jaca23
22 czerwca 2021, 18:01
Warci to może i są, ale jeszcze ktoś by musiał tyle za nich wyłożyć, a tu jak wiadomo byłby problem.
0
22 czerwca 2021, 14:04
Ten gość nie zasługuje na żadne newsy i komentarze. Szkoda języka.

Zaznaczę tylko, że według różnych wieści opłakiwany Locatelli był podobno sprzedany już za czasów Chińczyków przez F&M. Leonardo podobno tylko ten deal przyklepał po przyjściu, zapewne nie mając innego wyjścia. Także jakbyście chcieli jeszcze za coś podziękować wspaniałemu Massimo, to już wiecie za co :)
14
hyrus13
hyrus13
22 czerwca 2021, 14:17
Tak się składa, że dzisiaj przejrzałem newsy z tamtego okresu. Tak, sprawa była załatwiona jak jeszcze byli Chińczycy. Później wszystko upadło, co potwierdził dyrektor Sassuolo. Nowy zarząd wrócił do rozmów i szybko sfinalizował transfer.
0
hyrus13
hyrus13
22 czerwca 2021, 14:20
Beka bo było wielkie zadowolenie z działań FM , a że później się okazało że nie wypaliło to już inna bajka.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
22 czerwca 2021, 14:04
XDDDDDDD
Tylko i wyłącznie przez tego idiotę sytuacja z Gigio jest jaka jest. Dał się zrobić Raioli jak dzieciak a teraz się wymądrza i udaje że cokolwiek w klubie jest jego zasługą gdy jedyne co po nim zostało to burdel który trzeba było sprzątać
3
hyrus13
hyrus13
22 czerwca 2021, 14:20
Nie, nie jest. Gigio miał rok do końca kontraktu jak przyszli Chińczycy. Kończący się kontrakt dostali w spadku od Gallianiego i to tylko jego można winić za tę szopkę. Mieli do wyboru albo go sprzedać albo zatrzymać na chorych zasadach.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
22 czerwca 2021, 14:25
Gościu - oni chcieli orżnąć Raiole na prowizji a sami zostali orżnięci jak dzieci. Sam Raiola mówił że to niepoważni ludzie.

Może przesadziłem i jest w tym trochę winy Gallianiego ale dalej uważam że większość tej szopki to przez ich szastanie kasą
2
hyrus13
hyrus13
22 czerwca 2021, 14:29
Gigio miał rok do końca umowy, bo Galliani olał temat. A i Raiola nie wziął prowizji. Przynajmniej tak twierdzi.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
22 czerwca 2021, 14:41
No i za ten brak prowizji został stworzony głupi komin i zatrudniony brat a sam Raiola który jest potężnym agentem stracił dobre relacje z Milanem czego eskalacją była sytuacja w tej historii. To że nie dali mu prowizji jest głupie a nie cwane z ich strony
1
hyrus13
hyrus13
22 czerwca 2021, 14:45
Ale on nie stracił dobrych relacji z Milanem tylko z Mirabellim. Co uważasz, że był obrażony na Milan i nie gadał z Maldinim? Przypomnę tylko, że w PSG nie będzie zarabiał 6 czy 8 mln tylko 12. Wiec wprowadzanie narracji, że straciliśmy gracza przez złe relacje z jego agentem jest moim zdaniem błędne. Raiola wiedział ile może dostać w innym klubie, a od nas chyba chciał 10 mln (popraw mnie jeśli się mylę), więc nie wypchnął go z klubu na siłę.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
22 czerwca 2021, 14:51
hyrus13 - przez eskalację rozumiem że Gigio dostał te 6 baniek a Raiola naciągnął Milan na tę pensję więc teraz zamiast podwyżkę z 4 na 8 to zażądał z 6 na 12
Jeśli dobrze kojarzę to właśnie od 12 miało się zacząć a stanąć na 10 o których wspominasz
0
hyrus13
hyrus13
22 czerwca 2021, 15:17
Tak czy inaczej będzie zarabiał 12 czyli o 2 mln więcej niż chciał od Milanu. Powiedz mi co miał zrobić wtedy Mirabelli, jak Raiola od początku uważał Chińczyków za oszustów. Opcje były 3: transfer, odejście za rok i nowa umowa na zasadach gracza. Co mieli zrobić.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
22 czerwca 2021, 15:19
Umowa na warunkach gracza to było krótkowzroczne spojrzenie na sprawę że teraz się uda i odłożymy to w czasie to może się ułoży. Moim zdaniem wybrali najgorszą opcję
0
hyrus13
hyrus13
22 czerwca 2021, 15:23
Czyli lepiej było sprzedać chłopaka, który z oczach kibiców był bożyszczem czy czekać aż mu się skończy kontrakt i przejdzie do Juventusu?
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
22 czerwca 2021, 15:25
Wtedy był podczas tej sagi Dollarem a nie bożyszczem - to że potem zmył to z siebie do obecnego okienka nie znaczy że wtedy podejście do niego było inne niż jest teraz
Tak, lepiej go było wtedy sprzedać albo dać Raioli tą prowizję i niższą pensję zamiast próbować go wydymać
0
hyrus13
hyrus13
22 czerwca 2021, 15:32
Pytanie czy było tak jak mówił Raiola tj. uważał, że Chińczycy są niewiarygodni i nie chciał żeby tu grał. Moim zdaniem zrobili najlepiej jak się wtedy dało. Dzisiejsze gwiazdy miały możliwość sprzedać go, a nie kiwnęli palcem.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
22 czerwca 2021, 15:53
zupełnie inaczej na to patrzę - Mirabelli i Fassone to byli nieudacznicy którzy stworzyli komin a Maldini chciał to ratować dając Gigio maksymalnie dobrą ofertę na jaką klub było stać - to czy powinni go sprzedać - możliwe że tak ale czemu Maldini powinien i popełnił błąd a Mirabelli nie powinien wtedy i rozegrał to super jak się dało. Trochę nie widzę tu konsekwencji w rozumowaniu
0
hyrus13
hyrus13
22 czerwca 2021, 17:28
No może to wyglądać na niekonsekwencję, ale tu już Maldini wiedział na czym stoi. Rozmowy miały ruszyć w lutym 2020. Mnie boli to, że nie przecięto tego w czerwcu. Można było wyciągnąć jakieś pieniądze, których bardzo nam teraz brakuje. Sam Maigan nas będzie kosztował blisko 30 mln (transfer+pensja), a można to było sfinansować, albo przynajmniej częściowo sfinansować transferem Gigio.
1
ba_acm
ba_acm
22 czerwca 2021, 14:04
150 mln aha. Czyli rozumiem że Gigio by wytransferował za 100 mln a Hakana za 50. Powodzenia
11
PanPrzemus313
PanPrzemus313
22 czerwca 2021, 14:05
Przecież taki geniusz który nie umie przedłużyć kontraktu na zwykłych warunkach to i za 200 mln by bez problemy Gigio opchnął. Co to dla niego
4
cbvirus
cbvirus
22 czerwca 2021, 14:03
No mówi prawdę nie ma co twierdzić, że czarne jest białe a białe jest czarne. Jedyne z czego można się śmiać to: Kiedy ja...
0
patoo_07
patoo_07
22 czerwca 2021, 14:02
Tego gnoja jakbym spotkał na ulicy to by mnie dopiero ręka zaswędziała.
3
plotek
plotek
22 czerwca 2021, 13:56
Racja, o kontrakty trzeba się martwić wcześniej bo później wychodzą takie rzeczy jak z Gigio i Hakanem (co dla nas wg. mnie i tak wyszło na dobre - sami zawodnicy nie chcą już bronić barw Milanu). Mam nadzieję, że będą mieli to na uwadze w przyszłości ;p
0
22 czerwca 2021, 13:55
No pies cię [CENZURA], Mirabelli!

To przez twój upór Dolar dostał kontrakt ponad stan i teraz Hakan, Kessie, Romagnoli a za moment i inni będą taki chcieli! Mógłby chociaż zamknąć ryj, ale nie... On musi dalej krytykować choć jest architektem obecnych problemów Milanu.

Wybaczcie bo się zirytowałem...
Edytowano dnia: 22 czerwca 2021, 13:57
21
Matim
Matim
22 czerwca 2021, 13:53
Tylko czekałem na wypowiedź geniusza zarządzania i mercato. Właśnie przez niego Milan obecnie traci 150 mln euro aktywów, bo kto o zdrowych zmysłach daje 6 mln euro 18 letniemu bramkarzowi...
12
kamilus
kamilus
22 czerwca 2021, 14:00
Nie do końca - w przypadku Gigio to jak najbardziej wina duetu F&M, ale Hakan "idzie" na konto Maldiniego.
3
Jaca23
Jaca23
22 czerwca 2021, 17:58
kamilus
Wina Maldiniego, bo wybrał ofertę zmagającego się z problemami w wielu aspektach Interu, który zaproponował pół/milion więcej? Przecież ewidentnie widać, że ten szczur nie chciał u nas zostać.
2
Cisek666
Cisek666
22 czerwca 2021, 13:53
Z niewolnika nie ma pracownika. To nie zarząd przedłużał podpisywanie nowych kontraktów, tylko sami piłkarze. A to oznacza, że albo myśleli, że dostaną to co chcą albo nie chcieli dłużej grać w Milanie.
1
Gzikuu
Gzikuu
22 czerwca 2021, 13:53
A myślałem, że to Marta Linkiewicz nie ma wstydu. XD

Ciekawe też, jak obliczył te 150 mln. Albo nie, w sumie to nie...
9
Rossu
Rossu
22 czerwca 2021, 13:53
X D
2

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się