SCUDETTO


LGdS: Milan mógłby zyskać 50 mln euro w przypadku sprzedaży czterech zawodników

26 czerwca 2021, 10:23, Redakcja Aktualności
LGdS: Milan mógłby zyskać 50 mln euro w przypadku sprzedaży czterech zawodników

Weekendowe wydanie La Gazzetta dello Sport zamieszcza artykuł mówiący o możliwościach sprzedaży niektórych zawodników podczas letniego mercato, które oficjalnie rozpocznie się już w przyszłym tygodniu. Według LGdS z Milanem mogłoby pożegnać się czterech zawodników, a zastrzeżeniem, że tylko wówczas, gdy do zarządu klubu napłynęłaby odpowiednia oferta. Mowa tutaj o takich piłkarzach jak: Rafael Leão, Jens Petter Hauge, Rade Krunić i Samu Castillejo.

Jeżeli chodzi o portugalskiego napastnika, nastawienie klubu się nie zmienia. Sprzedaż byłaby rozważana wówczas, gdy oferta przekroczy kwotę 25 mln euro. Swoje zainteresowanie zawodnikiem miały wyrazić kluby z Ligue 1, Bundesligi i Premier League (kolejno: Olympique Marsylia, Borussia Dortmund i Wolverhampton). Tak samo sytuacja wygląda z Jensem Petterem Hauge. Tutaj odpowiednią kwotą, która zadowoliłaby Milan jest 15 mln euro. Bacznie poczynania młodego Norwega ma śledzić Wolfsburg. Samu Castillejo miał już ofertę z Realu Betis i mógłby wrócić do La Liga. Wreszcie Rade Krunić, który co prawda aktualnie nie miał ofert, ale Milan mógłby rozważyć opcję sprzedaży za odpowiednią kwotę. Milan w przypadku sprzedaży tych czterech piłkarzy mógłby zyskać 50 mln euro, które zostałyby wykorzystane na przyszłe transfery.



104 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
matten
matten
27 czerwca 2021, 07:32
Po żadnym z tych panów piłkarzy płakać nie będę. Leão ma talent, ale mam wrażenie, że momentami nie chce mu się biegać, a bez tego nie będzie dobrego zawodnika.
JPH na razie nie pokazał nic wielkiego na boiskach Serie A, ale za to spisał się nieźle w Lidze Europy, może wystarczy dać mu czas na zapoznanie się z ligą, a będzie z niego materiał na dobrego zawodnika, a może po prostu nie pasują mu włoskie realia.
Krunić to dobry zawodnik na uzupełnienie kadry, ale jeśli w jego miejsce miałby przyjść ktoś lepszy, to nie widzę przeciwwskazań.
Castillejo w moim mniemaniu nie pasuje do ligi włoskiej i jest to chyba pierwsze ogniwo, które wymieniłbym na miejscu zarządu jeśli chodzi o pierwszy skład. Jeśli Hiszpanie dadzą za niego 10 mln to nie zastanawiać się i sprzedawać.
Niestety nie wierzę, że łącznie udałoby nam się zarobić 50 melonów na tych zawodnikach, bo w ostatnich latach nie potrafimy sprzedawać swoich zawodników, a w tym sezonie osiągnęliśmy w tym mistrzostwo vide darmowe odejścia Calhanoglu i Donnarumma.
Edytowano dnia: 27 czerwca 2021, 07:35
2
serginho83
27 czerwca 2021, 11:04
Dokładnie, mam takie samo zdanie ;)
0
jasiom22
jasiom22
27 czerwca 2021, 02:56
Krunić nie odejdzie, Pioli go lubi.
0
Kadet411
Kadet411
27 czerwca 2021, 18:58
Ja też go lubię, to dobry zmiennik na każdą pozycję, broni całym sercem dostępu do naszego pola karnego, a w ataku to ma swój świat
1
ensamh_3t
ensamh_3t
26 czerwca 2021, 22:06
Offtop, tak na osłodę wieczoru: Hakan wybrany przez Francuzów do jedenastki rozczarowań fazy grupowej :)
Od razu się cieplej na serduszku robi, nieprawdaż?
Edytowano dnia: 26 czerwca 2021, 22:11
4
Kadet411
Kadet411
26 czerwca 2021, 23:02
Kto to jest Hakan?
19
dykt4tor
dykt4tor
27 czerwca 2021, 01:54
dziwne nazwisko..... :D
0
Olli666
Olli666
26 czerwca 2021, 21:10
Theo przefarbował się
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=282211233501681&set=a.220673462988792&type=3
6
pazioni
Moderator pazioni
27 czerwca 2021, 10:17
Naraszcie to zrobił.
0
ósmy
26 czerwca 2021, 20:24
Totalny offtop.
Po odniesieniu sukcesu w LM z Liverpoolem Rafa Benitez obejmuje trenerkę w Evertonie. Może nie bezpośrednio, może przejście nie było liniowe, ale mimo wszystko to obrazuje, że pewne czasy dawno wymarły.
Sir Alex Ferguson swego czasu chciał uderzyć dziennikarza za to, że ten zadał mu pytanie odnośnie objęcia Liverpoolu. Mourinho oficjalnie ogłosił, że szuka klubu w Anglii poza Arsenalem. Pochettino również poza Arsenalem i Barceloną. Diego Simeone wszędzie tylko nie do Realu.
Ale zawsze znajdzie się taki Benitez, który nie widzi problemu.
Może faktycznie już tego problemu nie ma, tylko niektórzy lubią żyć w strefie pewnych zasad i konformizmu.
W sumie piłka nożna to taka gra.
4
Rysiu
Rysiu
26 czerwca 2021, 20:30
Jednak kibice się na szczęście nie zmieniają. I powiedzieli Benitezowi co o nim myślą.
1
Milanboy
Milanboy
26 czerwca 2021, 20:38
Bo to tylko gra jest, ale ludzie mają skłonności do wojen i nawet brzydkiej wręcz rywalizacji.
2
jasiom22
jasiom22
27 czerwca 2021, 03:02
No nie można się dać zwariować... Ancelotti skąd do Milanu trafił.. kto pamięta? z jakiego klubu sciągną kilku mistrzów z którymi zgraniał LM? itd itd.
0
boro215
boro215
26 czerwca 2021, 18:37
https://www.instagram.com/p/CQlt2_5ovgd/?utm_source=ig_web_copy_link

Hah dotrzymał słowa :)
2
Vol'jin
26 czerwca 2021, 18:32
chociaż wymaina Leao i Hauge na Daamsgarda bym rozważył :)
0
Vol'jin
26 czerwca 2021, 18:32
chociaż wymaina Leao i Hauge na Daamsgarda bym rozważył :)
0
Semper Fideli
Semper Fideli
26 czerwca 2021, 18:40
Jego trzeba było wyciągać po naszym meczu, było widać już wtedy że to ogromny potencjał a Euro podniosło wartość x3
4
ósmy
26 czerwca 2021, 20:24
A może na Dolberga?:p
0
hunga
hunga
26 czerwca 2021, 18:32
Jo chyba 53


lata kończy dzisiaj Paolo Maldini.
0
Milan1958
Milan1958
26 czerwca 2021, 17:28
We Włoszech wychodzi codziennie kilka sportowych gazet. Każda musi się sprzedać, więc musi coś pisać. I piszą. Jak na razie tylko jeden człowiek jest tutaj wiarygodny. To Romano.
Wyluzujcie trochę i nie łykajcie wszystkiego co piszą. Szkoda nerwów .
6
MrAncelotti
26 czerwca 2021, 17:25
Theo przefarbował włosy. Dotrzymał obietnicy.
8
Milanboy
Milanboy
26 czerwca 2021, 17:37
Śmiechowo wygląda xd.
1
TR3V0R
TR3V0R
26 czerwca 2021, 18:05
Mi tam się podoba. Czekam aż wybiegnie w takich na boisko. Chlopak jest niesamowity :D
9
biedrus
biedrus
26 czerwca 2021, 16:58
A ile trzeba wydać żeby ich zastąpić 1:1?
50 mln to nam starczy na Belottiego + następcę Hakana. Ile już wydaliśmy? Wszyscy wiedzą. A ile zarobiliśmy? Na razie charytatywnie oddajemy za darmo.
A jakby ci 4 odeszli to ich też trzeba kimś zastąpić, a już PS do pierwszego składu to konieczność!
1
Milanboy
Milanboy
26 czerwca 2021, 15:16
Ciekawe kto 10 przejmie po Hakanie.
1
paweł_piotr
paweł_piotr
26 czerwca 2021, 15:48
Krunić
15
RuFFDante
RuFFDante
26 czerwca 2021, 17:38
Krunic, bo utrzymuje tez sam poziom co mecz, a nie jak Hakan ma ciagle wahaniA.
1
Zuber
Zuber
26 czerwca 2021, 18:17
Krunić, nie Krunić, ale brame z wolnego zasądził lepszą niż Hakan. xD
3
Boateng93
Boateng93
26 czerwca 2021, 15:14
Zostawcie mnie tego Hauge w spokoju!
3
BakajeTraktore
BakajeTraktore
26 czerwca 2021, 14:51
Ryan Cherki na PP
3
MrAncelotti
26 czerwca 2021, 14:44
Vlahovic jest w Mediolanie.
Zamieścił zdjęcie z napisem "soon".
4
DarthImpaler
26 czerwca 2021, 14:47
No to czekamy na newsa że do Milanu idzie. Już dawno plotki o nim nie było.
0
milan2002
milan2002
26 czerwca 2021, 15:26
Skąd pewność, że to do czerwono-czarnej części Mediolanu zmierza? Być może Lukaku pakuje manatki i Inter potrzebuję jego następcy.
5
paweł_piotr
paweł_piotr
26 czerwca 2021, 15:40
milan2002

Tego kolega nie napisał tylko że jest w Mediolanie.
Edytowano dnia: 26 czerwca 2021, 15:47
7
Gattuso888
Gattuso888
26 czerwca 2021, 16:35
Zważywszy na to ile żąda Fiorentina to jakoś wątpię, że do nas trafi.
1
mrkojiro
mrkojiro
26 czerwca 2021, 14:41
Milan ponoć chcę kupić Daramy'ego z FC Kopenhaga. To zaledwie 19-letni prawoskrzydłowy uchodzący za duży talent. Ktoś coś może więcej o nim powiedzieć?
1
Zuber
Zuber
26 czerwca 2021, 15:46
Też to widziałem wczoraj. Dla mnie praktycznie no name.
0
Jaca23
26 czerwca 2021, 13:54
Jako, że moja cierpliwość do Leao się skończyła, to chętnie przyjąłbym ofertę rzędu 25 mln.

Hauge dla mnie powinien zostać jako zmiennik Rebicia lub w przypadku pozostania Leao, pójść na wypożyczenie wewnątrz Serie A.

Super jakby za Samu udało się dostać jakieś 10 mln, chociaż pewnie będzie to około 6-8.

W sprzedaż Krunicia wątpię, bo widać, że to ulubieniec Piolego i typowa zapchajdziura.
7
ArturWpr
ArturWpr
26 czerwca 2021, 13:47
Castillejo do Jagi albo do Korony na wypożyczenie z opcją wykupu za 250 tyś euro
2
MilanHomer
MilanHomer
26 czerwca 2021, 17:30
Z taką wysoką klauzulą nie kupią :)
1
kusniak_22
kusniak_22
26 czerwca 2021, 13:16
Castillejo i Leao proszę bardzo, ale Hauge ? Dać chłopakowi więcej minut przede wszystkim. Krunicia, bym zostawił do rotacji.
8
26 czerwca 2021, 13:11
Zalosne jest to wypychanie Hauge, korposczury typowe
6
DarthImpaler
26 czerwca 2021, 14:46
Nie korposzczury tylko pismaki. Masz Gdzieś jakąś oficjalną informację że chcą się go pozbyć?? Nie. Wszystko to dziennikarskie domysły bo mało grał.
3
Lomaxini
Lomaxini
26 czerwca 2021, 13:08
Liczę, że ktoś zgłosi się po Leão i wtedy Hauge zostanie do rotacji a hajs z leão będzie na 10 albo prawe skrzydło.
0
Marios77
Marios77
26 czerwca 2021, 13:06
Najwyższy czas oddzielić chłopaków od mężczyzn…. Tak jak większość jestem za pozostawieniem Hauge…
10
cbvirus
cbvirus
26 czerwca 2021, 12:54
Sprzedaż Hauge i Krunićia bezsensowna. Krunićia bo walczy i za dużo za niego nie dostaniemy, a Hauge, bo powinien dostać szansę, choćby to było wypożyczenie. Leao w przypadku dobrej oferty i Samu za cokolwiek, to jak najbardziej
2
TR3V0R
TR3V0R
26 czerwca 2021, 12:49
a może oni mają pomysł żeby tego leniao na 10tce wystawiać. Z tego co pamiętam to raz w sezonie tam grał i nie wyglądał tak źle. Hauge chyba bym wysłał na wypożyczenie do jakiegoś beniaminka czy słabszego klubu z Serie A żeby się chłopak ograł. Krunic i Samu do sprzedania jak najbardziej. Pożytku z nich nie ma żadnego, a jak już grają to oczy bolą
0
mw121
mw121
26 czerwca 2021, 12:47
Krunić to typowa zapchajdziura, nie widzę za bardzo sensu w jego sprzedaży, bo raz, że ewentualna oferta będzie niezbyt wysoka, a dwa, że trzeba by było dokupić kolejnego gracza o zbliżonej charakterystyce na ławkę( który może i by wystrzelił z formą, ale to zawsze jest niewiadoma).

Hauge na dobrą sprawę dostawał mało szans, a mimo to zdobył kilka ważnych bramek i pokazywał przebłyski. Nie żegnałbym się z nim tak szybko. Powinien dostać chociaż jeszcze 1 sezon na walkę o pierwszy skład, zwłaszcza, że Rebić jest dość kontuzjogenny. Nawet ofertę rzędu 15 mln warto odrzucić, bo w niedalekiej przyszłości może być warty znacznie więcej.

Leao jak dla mnie ma potencjał i predyspozycje do rozwoju, ale wydaje mi się, że czekać go będzie tylko stagnacja, a później szybki regres. Mentalność dużego dziecka, to coś nad czym ciężko pracować. Prawdopodobnie podąży drogą Balotelliego, ale skończyć się może nawet szybciej. Przy satysfakcjonującej ofercie powinien zostać sprzedany.

Samu out, tyle w temacie.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
26 czerwca 2021, 12:36
Znaczy - jak sprzedamy i Hauge i Leao to trzeba będzie dokupować rezerwowego za Rebicia to jaki to ma sens?
2
maciejh
maciejh
26 czerwca 2021, 12:11
Czemu ktoś miałby sprzedawać krunica który jest wyrobnikiem lub hauge który może dopiero co nauczył się języka trochę? Obecnie w zespole poza kastijecho to nikogo sprzedać nie powinniśmy bo... Mamy wąski skład
1
pjotr
pjotr
26 czerwca 2021, 11:59
Krunić jest użyteczny, moze grac na wielu pozycjach
Samu jak wchodzi jako zmiennik to dobrze pressuje, a z jego sprzedaży raczej nie kupimy nikogo lepszego
Hauge na ten moment sie nie przyda, najlepiej byloby go wypozyczyc, ale pewnie budzet musi sie spinac
Leao, nie ma co liczyc ze sie w koncu ogarnie, sprzedac jesli ktos za niego cos da
0
Mirek99999999
26 czerwca 2021, 12:47
Trochę czasu minęło od ostatniego meczu sezonu i jeż co niektórzy zapomnieli jak Samu kopał się po czole, jest za słaby nawet na głęboką rezerwę klubu grającego w LM.
2
Fushnikov
Fushnikov
26 czerwca 2021, 11:40
Wszystkim podziękować prócz Jensa. Z niego będą ludzie.
9
ósmy
26 czerwca 2021, 11:28
Liga francuska jest chyba najbardziej skrojona pod Leao z tych top lig w Europie. Zawsze mu pozostaje zabezpieczenie w postaci Sportingu, Benfiki, Olympiakosu, Zenita czy Galatasaray. Czyli najlepsze zespoły z drugiej ligi europejskiej, ale za to uznane marki rokrocznie występujące w pucharach.
Bo Leao chyba nie wie, że w lidze angielskiej to trzeba biegać.
Zdanie o nim mam to samo, co większość tutaj. Talent okrutny, ale.....
Jeśli on w taki nonszalancki i zblazowany sposób podchodzi do spotkań swojej reprezentacji (Me-21) to ja nie mam pytań.
Hauge- mój ulubieniec. Mam nadzieję, na jego miejsce w Milanie. Chłopak tylko musi kliknąć w odpowiedni guzik, bo Norweg z kolei chęci ma, a i zupełnie inny charakter. Martwi forma w oczach Piolego, ktory widzi go na codzień. Obejrzałem jego cały mecz z Romą w Primaverze i niestety nie błyszczał tam jakoś szczególnie na tle młodszej młodzieży. Ale potencjał zarówno sportowy, jak i charakter jest obiecujący.
Samu czy całej mojej sympatii do niego, to niestety chyba najsłabsze ogniwo Milanu. I niestety jeśli zajdzie taka możliwość, aby odblokował miejsce komuś efektywniejszemu, to trzeba tak zrobić.
Krunić - wszyscy trenerzy lubią takich zawodników. I każdy klub chyba ma takiego Krunica. Tylko my musimy iść głębiej. I jeśli nadarzy się taka okoliczność wymiany Krunica na kogoś z trójki Pobega/Bakayoko/Kamara, to powinniśmy to wykorzystać.

Na sprzedaż wg mnie Samu, Krunić, Conti, Caldara. Oczywiście z założeniem, że ogarniamy z wypożyczeń boki obrony na ławkę. I przy założeniu zamiany Krunić/Pobega, z Tonalim w składzie mamy te fundusze na prawe skrzydło.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
26 czerwca 2021, 11:48
Kolega chyba nie zna historii Rafałka ze Sportingiem ?
7
ósmy
26 czerwca 2021, 14:19
No znam, jest im tam ponoć dłużny jakieś 16 mln? W każdym bądź razie jest pomiędzy nimi jakiś kwas.
Ekipy które wymieniłem, miały ukazać jaka przyszłość czeka Leao w najbliższej przyszłości, jeśli nie weźmie pupy w troki. Bogowie dali talent do gry na poziomie Realu czy Liverpoolu, a Rafael racji swojego nastawienia do obowiazków rozmieni się na drobne. I zacznie się grywanie w Lizbonie czy innym Porto. Chociaż tak jak wspomniałem wyżej, liga francuska jest idealna pod niego.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
26 czerwca 2021, 18:38
Też uważam że liga francuska idealnie pasuje do niego. Nic nie wskazuje narazie by nie miał skończyć jak Niang
1
MrAncelotti
26 czerwca 2021, 11:18
Sprawa jest prosta. Mamy piłkarzy przed 30-stką, którzy nie zrobili postępu w minionym sezonie, może nawet zanotowali regres a jednocześnie nie mają pewnego miejsca w podstawowej 11-stce.
Należy ich sprzedać bo zmarnowali sezon. Kto się nie rozwija, ten się zwija.
Leao, Castillejo, Romagnoli i
Saelemeakers powinni zostać sprzedani.
2
SNIPER
SNIPER
26 czerwca 2021, 11:25
Alexis się nie rozwinął? Hahaha
Romek wrócił po kontuzji i po słabszym okresie został wygryziony przez Tomoriego, więc nawet mi miał jak wrócić do formy z przed kontuzji a co dopiero się rozwinąć
0
paweł_piotr
paweł_piotr
26 czerwca 2021, 11:26
Tak sprzedaj Sale i ściągaj 2 prawych pomocników/skrzydłowych xd
5
hyrus13
hyrus13
26 czerwca 2021, 11:53
Alexis obok Francka i Calabrii zanotował największy progres. Z tych piłkarzy do odstrzału jest Leao i Samu.
11
Olli666
Olli666
26 czerwca 2021, 11:15
Bezsensu sprzedawać leao i hauge
Mamy już do wzmocnienia N, PP, SPO, SP i LO po co jeszcze mieć do obsadzenia LP? Dla mnie głupota było sprzedaż tej dwójki. Tak samo Krunic tez powinien zostać. Dla mnie to taki trochę lepszy kucka. Zawsze zostawia serducho i gra do końca. A co do castiego to niech spierda**.
0
zbylon
zbylon
26 czerwca 2021, 11:12
Hauge i Leao powinni zostać. Samu i Krunic out. W okresie przygotowawczym do nowego sezonu, mocno skupiłbym się na tym, żeby zrobić z Leao trequartistę, bo na to że będzie dobrą dziewiątką, to ja już nie liczę. Hauge byłby wtedy zastępcą Rebica na lewej i wierzę, że dostałby znacznie więcej minut niż w poprzednim sezonie. Mamy kim załatać dziurę po odejściu tej tureckiej padliny, tylko trzeba mocno pracować. No i koniecznie kupić kogoś na prawe skrzydło i jakąś solidną dziewiątkę.
0
Oskyy
26 czerwca 2021, 11:23
Leao jako treq? No nie żartuj nawet :D
On grając na środku praktycznie nigdy nie dostrzega kolegów, a dodatkowo w Milanie piłkarz na tej pozycji ma też sporo obowiązków w defensywie... Jeśli dołączy jakiś nominalny napastnik, Rafa będzie przyspawany do skrzydła więc
Ktoś z dwójki Leao - Hauge odejdzie na pewno bo zrobi się tam tłoczno...
Niestety obstawiam, że będzie to Hauge, bo za niego będą mogli wpisać w księgi czysty zysk, a za portugalczyka nawet przy ofercie 30 mln (nie wiem który klub mogłby tyle dać za kota w worku) ledwie odzyskają co zainwestowali
0
Jaca23
26 czerwca 2021, 14:02
10tka u nas ma za zadanie przede wszystkim rozgrywać, dzielić piłką i posyłać podania, a do tego Leao się nie nadaję. Do tego dochodzą obowiązki w defensywie. Moim zdaniem definitywnie odpada. Już bardziej widziałbym w tej roli Tonaliego.
Edytowano dnia: 26 czerwca 2021, 14:03
0
mrkojiro
mrkojiro
26 czerwca 2021, 11:12
Słyszałem że city się wzmacnia za wielkie pieniądze i będą szukać kasy również w sprzedaży swoich zawodników. Np Mahreza mogą sprzedać. Ciekawe na ile realny byłby do transfer do nas. Akurat na pozycję która u nas kuleje.
0
Olli666
Olli666
26 czerwca 2021, 11:20
Transfer/ wyp było by i realne gorzej z pensja samego piłkarza. Wątpię by chciał zarabiać max 4 plus bonusy.
3
spread
spread
26 czerwca 2021, 11:20
na 000000000%
Mahrez zarabia 10mln funtów rocznie, serio myślisz, że milan ma jakiekolwiek szanse? xD
5
mrkojiro
mrkojiro
26 czerwca 2021, 12:54
Myślałem że zarabia mniej. W takim razie transfer typu s-f
0
spread
spread
26 czerwca 2021, 16:22
Transfery z premier league są problematyczne właśnie z powodu pensji, piłkarze dostają mnóstwo kasy.
0
tommyb1
26 czerwca 2021, 11:09
De Kruyne wg mnie powinien być nietykalny. Możecie się śmiać. Ale nigdzie nie znajdziemy tak uniwersalnego grajka za taki hajs. Może i szału nie robi, ale wg mnie jest cholernie potrzebny. Dla mnie oczywiste jest że powinniśmy się pozbyć Leao i Samu przede wszystkim. Jak uda się deal Leao/Kamara (mam nadzieję, że ktoś z zarządu na to wpadnie) to możemy spokojnie sprzedać Caldare/Gabbie albo i nawet Romka przy rozsądnej ofercie!! Sprzedaż Hauge to szczyt głupoty wg mnie. Kolejny sezon jako pierwszy zmiennik albo na wypożyczeniu to wg mnie kolejne 10 baniek zysku
11
Cimar94
Cimar94
26 czerwca 2021, 11:04
Jakby tak ten Leao odpalił i do tego nauczył się grać na prawym skrzydle... Połowa problemów by zniknęła.
2
Zuber
Zuber
26 czerwca 2021, 11:06
Albo na 10. :P
1
kamilus
26 czerwca 2021, 11:10
A gdyby nauczył się grać na bramce to moglibyśmy sprzedać Maignana. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
6
Cimar94
Cimar94
26 czerwca 2021, 11:12
Ironia zbędna. Lewoskrzydłowi nierzadko z powodzeniem grają na obu flankach, a nasz Rafał wygląda po drugiej stronie jakby pierwszy raz grał w piłkę.
0
TR3V0R
TR3V0R
26 czerwca 2021, 12:33
gdyby on w ogóle sie nauczył grac w piłke na jakiejkolwiek pozyji to byłoby by dobrze :P
4
Starosta
Starosta
26 czerwca 2021, 13:20
Najgorsze jest to że ma potencjał ale mu się nie chce. Na to nie ma lekarstwa.
1
ba_acm
ba_acm
26 czerwca 2021, 10:59
Hauge wypożyczyć, Leao i Krunicia koniecznie zostawić, Samu sprzedać. Bez sensu jest taka duża rotacja składem co miesiąc, obecny skład trzeba powoli stabilizować, już i tak dwaj kluczowi gracze odeszli.
3
tommyb1
26 czerwca 2021, 10:54
Marsylia?? Niech dorzuca 5 baniek i Kamara do nas... Wszyscy zadowoleni
4
Janik14
Janik14
26 czerwca 2021, 10:49
Tak sprzedajmy Leao i Hauge i cyk na LS zostanie sam Rebic :D jak ma ktoś odejść to jeden z nich inaczej kolejna pozycja do obsadzenia.
Edytowano dnia: 26 czerwca 2021, 10:49
3
konrad1604
konrad1604
26 czerwca 2021, 11:00
Dokładnie, my obecnie mamy braki kadrowe na "10", w środku pomocy i ataku
0
tommyb1
26 czerwca 2021, 11:01
To samo pomyślałem. A w związku z tym, potencjał Leao jest stłamszony przez jego lenistwo 5 sekund bym się nie zastanawiał. Tym bardziej, że Marsylia jest niby zainteresowana. Deal z Kamarą to dla nas petarda by była
2
paweł_piotr
paweł_piotr
26 czerwca 2021, 10:48
Nie no przecież żołnierz Piolego nie odejdzie ;) gdzie znajdziemy takiego super skrzydłowego, treq, środkowego i defensywnego pomocnika xd.
6
yagi
yagi
26 czerwca 2021, 11:14
Chyba tylko Borini, gdyby wrócił, byłby godnym następcą
3
Jachu1899
Jachu1899
26 czerwca 2021, 10:47
Za Damsgarda mielibyśmy dawać 30 mln a Leao 25.
Belotti też z 30-35
Może warto by rozważyć zm formacji na 4-3-3.
Leao i Hauge to naturalnie skrzydłowi napastnicy.
10 już tez nie mamy więc granie Tonali- Kessie- Bennacer na papieże wygląda OK.
0
Yankee Doodie
Yankee Doodie
26 czerwca 2021, 10:57
A podczas kontuzji/ PNA będziemy grać calabria w pomocy?

W wypadku przejścia na 4-3-3 sprzedaż Krunicia mija się z celem. Nie będziemy mieć żadnych zmienników, jedynym sensownym ruchem gdy chcemy przejść na tą formacje to pozostawienie wszystkich środkowych pomocników + ściągnięcie Bakayoko. Chociaz i tak podczas PNA byśmy zajeździli naszych pomocników.

Z tej czwórki najlepiej pozbyć się Hauge i Samu.
1
landik
26 czerwca 2021, 11:00
Dawanie za Balettiego z rocznym kontraktem 30-35mln to żart xD
4
grayman88
grayman88
26 czerwca 2021, 10:43
Hauge sprzedać i zagwarantować sobie procent że sprzedaży. Pamiętajcie panowie. Lepiej mieć jednego klasowego piłkarza niż dwóch trzech przeciętniaków. Jeżeli odejście Leao i Hauge pozwoli sprowadzić Ziyecha czy np Berardiego.....nad czym tu się zastanawiać. Z Leao nic większego nigdy nie będzie. Przerabialiśmy to już dwa razy. Dwa razy. To nie byli piłkarze z mentalem Eto, Seedorfa. Nawet Olisadebe bardziej cenię niż Nianga Balo i Leao razem wziętych. To debile były są i będą.
6
ForzaMilan!!!
26 czerwca 2021, 10:51
Zgadzam się z tym co napisałeś, apropo Balo to tak naprawdę ten facet miał warunki fizyczne i umiejętności pozwalające na dużo więcej niż to co osiągnął Seedorf czy Eto, ale tak zmarnowanego talentu i pustego łeba jak Balo to drugiego w historii sportu nie było..
0
Zuber
Zuber
26 czerwca 2021, 10:53
No a na lewej zostanie sam Rebić i w ten sposób wymienisz dobrą lewą flankę na prawą i dalej zostaniemy w dupie.
1
jarek2572
26 czerwca 2021, 10:54
Tak, tylko sprzedamy Hauge i kupimy kogoś pokroju Hauge. Plotki transferowe póki co mówią, że interesujemy się "młodymi perspektywicznymi" graczami. Hauge moze mieć nawet i największy potencjał z młodziaków u nas więc nie widzę najmniejszego sensu, aby oddawać go chociaż na wypożyczenie. Mi to wygląda na wymianę 1 do 1 z tymi piłkarzami. O Berardim chyba nie mówisz na poważnie, chlop po Euro będzie poza naszym zasięgiem. Ziyech ? Oj bardzo bym chciał, ale z tego co było do tej pory pisane to najpierw by przyszedł na wypożyczenie. Też bym wolał 2 transfery ale konkretne, ale konkretnych nazwisk nie ma póki co na horyzoncie.
1
grayman88
grayman88
26 czerwca 2021, 11:31
Bardziej wierzę w przyjście Berardiego niż Ziyecha.
0
Corsa
26 czerwca 2021, 10:37
50 milionów... Kwota wygląda fajnie, ale niestety to tak jak w tym dowcipie gdzie ojciec tłumaczy synowi różnice między tym co w teorii, a tym co w praktyce :)
1
nisza
nisza
26 czerwca 2021, 10:32
Ja dalej nie wiem co ta imitacja piłkarza samu srastillejo jeszcze robi w tym klubie. Automatycznie, gdy widziałem gościa w wyjściowej jedenastce lub jak wchodził na boisko, to odechciewało mi się oglądać mecz. Mam nadzieje uniknąć tego w nowym sezonie.
Edytowano dnia: 26 czerwca 2021, 10:37
2
Grande
Grande
26 czerwca 2021, 10:30
To oczywiście doniesienia medialne, ale jeśli Leao pójdzie za 25 mln, to Milan totalnie nie potrafi sprzedawać.
0
MilanistaMarek
MilanistaMarek
26 czerwca 2021, 10:39
A kto więcej da za niego? jak on chodzi po boisku i marnuje okazję za okazja
8
Grande
Grande
26 czerwca 2021, 11:27
O to się nie martw, nie tacy szli drożej. Jest młody i ograny w lidze i pucharach. Nadal z potencjałem na coś więcej.
0
mist22
mist22
26 czerwca 2021, 10:28
Ja wiem, że większość kibiców go nie lubi, ale Leao ma potencjał o wiele większy niż np. Andre Silva :( Jak pójdzie do Francji i zacznie stukać bramki czy asysty to sobie będziemy pluć w brodę - oczywiście może też się skończyć tak, że głowa nie dojedzie, ale ja mimo wszystko byłbym smutny, gdyby go wytransferowano.
Edytowano dnia: 26 czerwca 2021, 10:29
10
fryta777
fryta777
26 czerwca 2021, 10:31
Ja wierzę w Leao że odpali już w najbliższym sezonie, moze hymn LM mu coś odpali w głowie XD
0
RavenGDA
RavenGDA
26 czerwca 2021, 10:50
Oczywiście że tak moze się zdarzyć, ale co zrobisz jeśli on tej ligi nie ogarnia, nie pasuje mu ona??? Dawać mu co roku szansę aż będzie miał 33 lata i status niespełnionego talentu?
0
Fushnikov
Fushnikov
26 czerwca 2021, 11:46
A co porównujesz Francję do Włoch? Gdy poszedł do Sas albo Atalanty i tam robił 10-15 bramek i 10 asyst to wtedy możesz jakieś miarodajne wyniki wyciągać. Przecież to inna liga więc tam może być łatwiej. Przecież on tu przychodził niczym następcą cr7 a co najwyżej jest R2D2
1
Cisek666
Cisek666
26 czerwca 2021, 12:46
@Fushnikov, ale gwiezdnych wojen w to nie mieszaj; D
1
Jaca23
26 czerwca 2021, 13:57
Przypomnę tylko, że Leao był już we Francji i super liczb to on nie zrobił. Prawie 1400 minut (26 spotkań), 8 bramek, dwie asysty. Taki raczej solidny poziom bym powiedział.
1
mist22
mist22
26 czerwca 2021, 17:37
Jaca23 - ale było to już 2 sezony temu, od tego czasu na pewno bardzo się rozwinął ;)
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się