SCUDETTO


Di Marzio: „Milan poważnie myśli o Tadiciu"

3 lipca 2021, 08:47, Adam6 Aktualności
Di Marzio:  „Milan poważnie myśli o Tadiciu

Gianluca Di Marzio powiedział w Sky Sport o zainteresowaniu Milanu Dusanem Tadiciem z Ajaxu Amsterdam. 

- Milan poważnie myśli o Tadiciu z Ajaksu. Nie jest bardzo młody, ma 32 lata, ale jest zawodnikiem, który potrafi grać na wszystkich ofensywnych pozycjach. Po południu pojawiły się plotki i je potwierdzamy. Kontakty są na razie tylko z zawodnikiem, który chętnie przyszedłby do Milanu. Trzeba ocenić wykonalność operacji, trzeba dowiedzieć się czy Ajax może dać zgodę na ewentualną sprzedaż.  Zobaczmy, czy będzie to niespodzianka we wzmocnieniu ataku, niezależnie od Giroud. To typ gracza, który może grać zarówno za napastnikiem, jak i jako skrzydłowy. Jest to nazwisko nad którym Milan będzie pracował w ciągu najbliższych kilku dni. 

W minionym sezonie Serb zdobył 14 goli i zaliczył 18 asyst w 34 meczach Eredivisie, a jego bilans w europejskich pucharach to 5 bramek i 6 ostatnich podań w 12 spotkaniach. 



56 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
ksieciunio
ksieciunio
4 lipca 2021, 08:52
Sprowadzanie koleżków typu Tadić, Giroud czy James ma sens tylko wtedy, gdy równolegle w klubie jest młodszy odpowiednik, zdolny do zastąpienia ww. w ciągu następnych max. 2 sezonów. Na 10-tce kimś takim może być Diaz więc tu jeszcze jest ok natomiast przeraża mnie linia napadu. Aha, dodam jeszcze, że takiego młodego można ostatecznie sprzedać i wygenerować "zysk kapitałowy" w przeciwieństwie do dziadków którym kończy się umowa i zysku z tego ni chu chu. To w sumie taka uwaga w stronę tych sympatyków, którzy wychwalają politykę pozbywania się młodych i sprowadzania emerytów za darmo bez właściwej refleksji, że jest to nic innego jak podgryzanie własnego ogona.
0
Bogus46
Bogus46
4 lipca 2021, 12:03
Jak to nie mamy młodych w napadzie? Leao, Alexis, Hauge, Diaz, Maldini, Colombo, Roback, młodzi muszą mieć wzorce do naśladowania, poza tym pewnie jeszcze jakiegoś młodego grajka do linii napadu ściągniemy.
0
ACMarek
ACMarek
3 lipca 2021, 21:23
Jeśli nie chcemy wrócić do ligi mistrzów tylko na rok to musimy zakontraktować takich piłkarzy jak ten.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
3 lipca 2021, 17:30
Wolę go niż Jamesa. Solidny, doświadczony gracz. Nawet więcej niż solidny.....
1
DarQ
DarQ
3 lipca 2021, 16:20
Tadic jest lepszą opcją od Jamesa. Ale co z tego? To i tak łatanie dziury. Maldini z Gazdisem nie byli przygotowani na szukanie w promocji " 10"
1
Vol'jin
3 lipca 2021, 15:49
Tadić be bo Eredivisie etc
Ziyech super, chociaż też liczby robił w Eredivisie a w Premier League nie dojechał :)
0
Vol'jin
3 lipca 2021, 15:48
Patrząc jakie 10 są z nami łączone, to szukamy kogoś ograne w LM nie mówię tu o 50 występach, ale są to piłkarze którzy grywali na minimum poziomie 1/4 LM (Tadic, Sabitzer, Ziyech, James)
0
Marcin1995
Marcin1995
3 lipca 2021, 13:59
Tadic to jest zawodnik półkę wyżej od Calhanoglu, ja biorę tego gościa w ciemno, on nie bazuje na szybkości tylko inteligencji i umiejętnościach, tacy mogą grać dłużej
16
Zuber
Zuber
3 lipca 2021, 13:44
Tadić jest kotem, jakby Ajax dalej grał tak dobrze w LM to byście się tu tasowali, że go chcemy. Ogólnie to nie ma co wybrzydzać, bo może się okazać, że przyjdzie jakiś młokos za Hakan i dopiero będzie płacz.
8
slavio
slavio
3 lipca 2021, 13:43
Ante Tomić w interze Tadic w Milanie Oboje to ciekawe nazwiska
0
marion6660
marion6660
3 lipca 2021, 13:40
Jedni piszą że Dumfries za 15 mln w Interze inni że za 25 w Evertonie.
0
PanPrzemus313
3 lipca 2021, 13:28
Widzę dyskusję na temat wieku a ja chciałbym poruszyć inny temat

Tak, Tadić grał super w LM jak Ajax grał super, ale:
Liga Holenderska jest jednak inna i słabsza niż serie A
Tadić poza Holandią swój szczyt miał w Southampton

Myślę że to może być niezły transfer ale na pewno obarczony ryzykiem że skończy jak Schone w Genoi
0
Cuchillo
Cuchillo
3 lipca 2021, 20:14
Problem w tym, że Tadić był i jest absolutnym gwiazdorem Ajaxu, natomiast Schone był statystą przy de Jongu.
0
PanPrzemus313
3 lipca 2021, 22:04
Chuchillo - różnica poziomu Schone i Tadicia jest podobna do różnicy oczekiwań pomiędzy Milanem a Geoną - albo nawet mniejsza ;)
0
my's
my's
3 lipca 2021, 13:04
2 tygodnie dobrej gry sprawiają, że niektórzy podniecają się nad młokosem który w 35 meczach strzelił 2 bramki i zanotował 4 asysty (Mikkel Damsgaard). Z koleji te same osoby mają wątpliwości do doświadczonego gracza, który w 46 meczach strzelił 19 bramek i zanotował 24 asysty (Dusan Tadic). Ja rozumiem, że polityka młodych itp. ale no proszę was... Jedynie przepaść wytwarzanych akcji bramkowych Ajax vs Sampdoria może zakłamywać mój osąd, ale tak czy siak akcje trzeba umieć wykorzystać.
Edytowano dnia: 3 lipca 2021, 13:12
17
Inzaghi4ever
Inzaghi4ever
3 lipca 2021, 19:20
Moim zdaniem Damsgaard to trochę Sci-Fi. Nie widzę Milanu płacącego w dobie pandemii takich chorych pięniędzy jakich oczekują za niego włodarze Sampy. Massimo Ferrero oficjalnie powiedział, że Mikkela nie puszczą za mniej niż 30-50 mln. Nie umniejszam duńczykowi, bo ma papiery na wielkie granie, ale tak jak piszesz na tą chwilę Tadic > Damsgaard. Pozatym Mikkel to nominalny lewo skrzydłowy, i jeżeli porównamy go z naszym Jensem, to norweg wypada lepiej jeżeli chodzi o liczby a jest raptem niecały rok starszy od duńczyka.
Edytowano dnia: 3 lipca 2021, 19:21
0
Cuchillo
Cuchillo
3 lipca 2021, 12:45
W powrót formy z sezonu 2018/2019 to ja nie wierzę ( nie piszę wcale, że to cień piłkarza sprzed 2/3 lat, ale wtedy to naprawdę miał sezon konia), ale i tak byłby naszym podstawowym zawodnikiem. Pomimo, że w Ajaxie nie gra zbyt dużo na prawym skrzydle, to i tak rozważałbym go jako opcja na tą pozycję - niemniej kolejny prawoskrzydłowy i tak by się przydał, a Serb byłby de facto zastępcą Hakana na "10". W Ajaxie bardziej grywał jako fałszywa "9", ale myślę, że poradziłby sobie na kierownicy. Fakt, że się nim interesujemy może wskazywać na to, że faktycznie ma być zastępcą Hakana. Oczywiście jego nominalną pozycją jest lewe skrzydło, to także dobra opcja. Słowem bardzo uniwersalny i przydatny zawodnik. Dodatkowo ma końskie zdrowie, bo gra dużo minut, a w Ajaxie nie złapał jeszcze żadnej poważniejszej kontuzji, podczas gdy niektórzy chcieliby mu wręczyć balkonik
Edytowano dnia: 3 lipca 2021, 12:49
2
WIELKIZNAWCAxd
WIELKIZNAWCAxd
3 lipca 2021, 13:14
Przecież gość nadal jest w formie jak w sezonie 2018/2019...
To, że nie idzie Ajaxowi tak samo dobrze w LM nie znaczy, że Tadić jest w gorszej formie, tylko, że zespół jest słabszy (nie ma De Jonga, De Ligta, Ziyecha i pewnie jeszcze kilku graczy).
4
Maestro02
Maestro02
3 lipca 2021, 12:14
32 lata a tutaj nastroje jakbyś my emeryta sprowadzali, mamy 2021 i naprawdę ta granica wieku emerytalnego dla piłkarzy się przesunęła trochę zwłaszcza jeżeli ci o siebie dbają. A sam Tadic, za dobre pieniądze w ciemno, doświadczony gracz i do tego bardzo dobry.
5
paweł_piotr
paweł_piotr
3 lipca 2021, 13:00
Ciekawe czy Messiego by chcieli w końcu 34 lata to dziad stary.
2
Maestro02
Maestro02
3 lipca 2021, 13:22
Dokładnie
0
karp_fso
karp_fso
3 lipca 2021, 11:44
Świetny piłkarz. To na pewno rozwiązanie na krótko z racji na wiek, tak więc wszystko zależy od ceny. Dla niego to też ostatni dzwonek na klub o większej marce. Tzn. wiadomo, może i sportowo Ajax by nas teraz rozklepał, ale potem na starość fajnie mieć taki Milan wpisany w CV XD
Tylko pytanie - czy on nominalnie nie jest lewoskrzydłowym? My przecież lewe skrzydło mamy najbardziej obsadzone, jest obecnie Rebic no i jeśli nie odejdą to Leao i Hauge. Wiadomo, można zawsze podnieść poziom, ale to chyba nasza prawa strona wymaga wzmocnień.

Oczywiście, pewnie Tadic zagra i na prawym, tylko to jak było z Kaszanoglu - na skrzydle też mógł od biedy grać, ale lepiej było, żeby nie grał XD Potrzebujemy raczej nominalnego prawoskrzydłowego.
Edytowano dnia: 3 lipca 2021, 11:45
1
Master of AC Milan
Master of AC Milan
3 lipca 2021, 12:22
Ja bym go raczej rozważał jako ŚPO.
0
paweł_piotr
paweł_piotr
3 lipca 2021, 12:25
Ante, Leń i Jens są prawonożni a Tadic chyba lewo.
0
Maestro02
Maestro02
3 lipca 2021, 12:55
Leao i Hauge pewnie Maldini sprzeda za dobrą kasę, są pierwsze kontakty z Sampdoria w sprawie Damsgarda ale to pewnie przy sprzedaży któregoś z nich (Hauge za 15 mln, Leao +25, tak podaje parę źródeł)
0
Rossu
Rossu
3 lipca 2021, 11:42
Jeny, 32 lata?! Przecież ten gość z balkonikiem po boisku biega! Maldini, no co Ty robisz? Normalnyś żeś Pan jest? Ściągaj jakiegoś 14 latka do pierwszego składu, Andrzeja Silwe z powrotem i Belottiego za 92736 mln euro z rocznym kontraktem ( ͡° ͜ʖ ͡° )
8
WIELKIZNAWCAxd
WIELKIZNAWCAxd
3 lipca 2021, 11:24
Na zagranicznych forach widzę duży entuzjazm, tutaj u nas jak zwykle janusze marudzą xDD
8
Michał92
Michał92
3 lipca 2021, 11:03
Za rozsądną kasę brać, to będzie Kjaer ofensywy :P.
3
goat333
goat333
3 lipca 2021, 10:18
Andre Silva w rb lipsk może to nie był wcale taki super deal biorąc pod uwagę że nie mamy obecnie napastnika XD
0
Lomaxini
Lomaxini
3 lipca 2021, 10:23
A pamiętasz Silve z Milanu?
23
vorti
vorti
3 lipca 2021, 10:12
Milan negocjuje z Sandro zejscie z pensji 1,6mln/sezon po uzyskaniu znizki od Brescii... Jak bronie Maldiniego tak tutaj to jest dziadowanie...
3
goat333
goat333
3 lipca 2021, 10:17
Wtf
0
Quers2
Quers2
3 lipca 2021, 10:27
Jeszcze miesiąc temu szczególnie po akcji z Donnarummą leciały salwy pochwalne i panegiryki ku czci Paolo. A teraz już zaczynamy gk bronić? Ludzie weźcie na wstrzymanie i poczekajmy na konkrety, nie jesteśmy świadomi, jak wygląda nasza sytuacja finansowa. Spokojnie, ocenimy później, a nie już zaczynamy krytykę. I tyczy się to nie tylko sytuacji z Tonalim, ale i z każdym innym transferem, kontraktem. Wyluzujmy i poczekajmy na konkrety, a nie wypowiedzi pismaków
1
Master of AC Milan
Master of AC Milan
3 lipca 2021, 10:38
A skąd info? Mam nadzieję że nie ze "stary zaufaj":D.
0
Lomaxini
Lomaxini
3 lipca 2021, 10:40
Master
Chyba Gazzetta
Edytowano dnia: 3 lipca 2021, 10:41
1
kamilus
kamilus
3 lipca 2021, 10:47
Tak, LGDS: https://sempremilan.com/gds-milan-secure-e10m-discount-on-tonali-deal-but-want-player-to-reduce-his-salary

I nie ma się co dziwić, że Milan negocjuje, bo skoro formalnie zawodnik wrócił do Brescii po okresie wypożyczenia, to teraz Rossoneri niejako od nowa przygotowują transfer, gdzie mogą wziąć pod uwagę najnowsze wydarzenia "personalne" (czyli odejście dwóch podstawowych graczy za zero).

I w sumie ciekawe co będzie, bo jeśli Sandro naprawdę tak chce grać w Milanie, to od razu powinien zgodzić się na niższą gażę, prawda?
5
Master of AC Milan
Master of AC Milan
3 lipca 2021, 11:04
Dzięki, no teoretycznie tak, tylko jeżeli on jest młody to czy nie będzie negocjował np. 200tyś. więcej? Bo żeby mieć więcej kasy być może, ja mam nadzieję na jego transfer bo nikogo lepszego w tej cenie nie znajdziemy.
0
Cactus
Cactus
3 lipca 2021, 11:06
Wszystko wskazuje na to, że to mercato będzie bardzo frustrujące dla kibiców. Pewne sagi transferowe mogą się ciągnąć do końca okienka, bo każdy cent będzie oglądany i ważony 10 razy zanim będzie zielone światło dla podniesienia oferty.
1
kamilus
kamilus
3 lipca 2021, 11:20
@Master of AC Milan
Nie można zapominać, że Sandro będzie tylko rezerwowym, więc jeśli spojrzymy pod kątem cena/jakość, to oczywiście, że można znaleźć lepszych. Ba, nawet Meite chyba taki był, bo za samo wypożyczenie zapłaciliśmy tylko 0,5 mln.

Wciąż mamy 2 lub 3 graczy do podstawy do kupienia i Milan pewnie tam chce ulokować swoje dostępne środki, a rezerwowych pozyskać jak najmniejszym, a najlepiej zerowym, kosztem.
1
k_f_c
k_f_c
3 lipca 2021, 11:52
Dziadowanie, ale też dawanie małolatowi 2 mln rocznie było absurdalne
3
ba_acm
ba_acm
3 lipca 2021, 10:02
Dobry transfer, grajek doswiadczony, obsadzi co najmniej 2 pozycje, bardzo fajna opcja na rotacje.
8
Kaka821
Kaka821
3 lipca 2021, 09:40
Zawodnik bardzo dobry, ale wszystko rozbija sie tutaj o cene. Przy niskiej kwocie bylby to fantastyczny transfer.
5
hyrus13
hyrus13
3 lipca 2021, 09:22
Niech jeszcze popatrzą na Iviego Lopeza.
0
Rafalzki
Rafalzki
3 lipca 2021, 09:18
statystyki za sezon ma monstrualne, nawet jak na Eredivisie.
1
KosaX
3 lipca 2021, 09:17
Ogromne tak dla tego Pana.
0
Nizial86
Nizial86
3 lipca 2021, 09:08
Widze ze zamysl odmladzania druzyny juz minal Gazidisowi.
6
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
3 lipca 2021, 09:32
To da się jeszcze bardziej odmłodzić? ;)
9
Gianni Rivera
Gianni Rivera
3 lipca 2021, 09:46
Mieliśmy najmłodszą kadrę we Włoszech i, jeśli się nie mylę, w top5 lig europejskich (tu nie mam pewności). Nie wiem, jak to będzie teraz, kiedy 22-letniego Gigio zastąpi 26-letni Maignan, a do tego piłkarzom w metryce przybędzie +1, ale podejrzewam, że i tak będziemy mieli jedną z najmłodszych kadr.
Jak pokazał ostatni sezon, kiedy do tych młodzików dołączyliśmy doświadczenie Ibry i Kjaera, to zdobyliśmy wicemistrzostwo. Mieszanka młodości z doświadczeniem to optymalna opcja.
Tym bardziej, że obok zerkania w stronę Tadicia czy Giroud, Milan nadal myśli o grajkach pokroju Amine Adliego itp. Piłkarze tacy jak Tadić, mimo 32 lat będący w mega formie, do tego mający doświadczenie w LM, mogą nam wyjść tylko na plus.
11
kamilus
kamilus
3 lipca 2021, 10:51
Pojedyncze transfery starszych graczy nie zmieniają długofalowej strategii transferowej, czyli pozyskiwania młodych i perspektywicznych graczy z nadzieją, że u nas będą grać lepiej i ich cena pójdzie w górę, dzięki czemu będzie można w bliżej niesprecyzowanej przyszłości zarobić na ich sprzedaży.

Bo to też chyba jedyny sposób na zwiększenie przychodów w sytuacji, gdy właściciel nie chce dokładać więcej pieniędzy z własnej kieszeni...
2
patoo_07
patoo_07
3 lipca 2021, 09:07
Jestem za, ale to opcja na rok, maks 2. Płacenie za niego ok 10 milionów to tak samo poronione jak w przypadku Jamesa.
1
grayman88
grayman88
3 lipca 2021, 09:07
Zaczynają mnie te plotki przerażać.
6
Yang
Yang
3 lipca 2021, 09:03
Rozumiem ze potrzeba nam doświadczenia, ale nie róbmy znowu domu starców w drużynie
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
3 lipca 2021, 09:41
Już jeden dom starców w Milanie mieliśmy i trzęsliśmy europą ;)
20
kamilus
kamilus
3 lipca 2021, 10:53
32 lata to dom starców?
3
kozik___13
kozik___13
3 lipca 2021, 09:01
Tadić to tylko na skrzydło się nadaje, na pewno jest to dobry zawodnik, ciekawe jak u niego z pensja i ile by kosztował. Myślę, że bez względu na na jego transfer i tak potrzebujemy jeszcze kogoś do ataku
0
Semper Fideli
Semper Fideli
3 lipca 2021, 08:58
Faktycznie zaczyna to fajnie wyglądać w Ataku 39 letni Zlatan na Ławce ew. 35 letni Giroud, za nimi 33 Tadic. To na prawą stronę kto ? Candreva ? Byłoby pięknie
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się