SCUDETTO


Tonali zgodził się na obniżkę wynagrodzenia, aby zostać w Milanie

3 lipca 2021, 16:03, cinassek Aktualności
Tonali zgodził się na obniżkę wynagrodzenia, aby zostać w Milanie

W kwestii wykupu Sandro Tonalego z Brescii na stałe, Milan prowadził rozmowy nie tylko z drugoligowym klubem, ale i z samym zawodnikiem. Rossoneri poprosili gracza o pewne zejście z jego aktualnych zarobków, które opiewały na 2 mln euro rocznie. Jak poinformował redaktor naczelny MilanNews, Antonio Vitiello, piłkarz przystał na takie rozwiązanie. 21-latkowi od samego początku zależało tylko i wyłącznie na pozostaniu na San Siro, co w najbliższych godzinach oficjalnie powinno stać się faktem.



84 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
MK92
MK92
4 lipca 2021, 12:30
Sandrino to prawdziwy Milanista.
0
El Diablo
El Diablo
4 lipca 2021, 12:05
Ale to jest żenada, żerować na chłopaku bo jest Milanistą. Za to powinno się nagradzać, a nie szukać okazji aby przyoszczędzić parę groszy. Niech dorzucą te zaoszczędzone na Sandro euro Zlatanowi. Jak uważam od samego początku i tego będę się trzymał, pod wodzą Elliotta daleko nie zajdziemy.
1
AlexTheWind
AlexTheWind
4 lipca 2021, 11:08
Z jednej strony Tonali zaimponował mi jak bardzo zdecydowany jest na pozostanie w Milanie, a z drugiej strony te negocjacje kwoty transferu i pensji zawodnika już umówionych są trochę niesmaczne. Dla Milanu to dobrze finansowo, ale niekoniecznie wizerunkowo.

Tak wiem, liczy się dobro klubu, a nie moje sentymenty :)
2
Margiorno
Margiorno
4 lipca 2021, 08:41
Milan płaci cenę za wypożyczenia z opcją wykupu i po prostu musi wykupić graczy, którzy wypalili. Na sam początek okienka poniósł spore koszty i coś czuję że w tym okienku będziemy próbowali zatrzymać graczy z nadzieją że dostaniemy się do CL za rok znowu i pewnie dopiero wtedy będą jakieś "większe" transfery.
0
kamilus
kamilus
4 lipca 2021, 10:54
Z wypożyczonych graczy to żaden w pełni nie wypalił, nic więc dziwnego, że nie wykupiliśmy ani Tonalego ani Meite.
0
Milanboy
Milanboy
4 lipca 2021, 12:19
kamilus - Eee a Tomori?
0
kamilus
kamilus
4 lipca 2021, 12:54
Mea culpa, zapomniałem o nim (dlatego też go nie wymieniłem w poście). :(
0
plotek
4 lipca 2021, 07:44
Czekam na niego w 1szym składzie chociażby i dlatego, że przynajmniej potrafi bić ładne piły ze stałych fragmentów. Forza!
0
Corsa
4 lipca 2021, 06:54
Troszkę przesadzacie z tymi zachwytami. Obniżka zarobków nie nastąpiła na prośbę samego piłkarza, a zwyczajnie jest następstwem jego słabej postawy i tyle. Marny sezon w wykonaniu Tonalego sprawił, że zarówno on jak i Cellino stracili pozycję w negocjacjach. Sandro rozczarował przez co entuzjazm związany z transferem definitywnym nieco opadł.

Elliott jest bezwzględnym graczem, kiedy wyczuje jakąś słabość to ją wykorzysta, tak właśnie było i w tej sytuacji. Zwęszyli okazję do oszczędności i postawili chłopaka pod ścianą. Mógł przyjąć lub wrócić do Brescii. Wiadomo, że nie chciał robić kroku wstecz i musiał zgodzić się na te warunki.

Jak skomentować sytuację żeby nie wyjść na słabego? Chyba każdy z nas powiedziałby, że kocha klub i dlatego nie zastanawiał się nawet nad "prośbą" zarządu.

Dla mnie nie ma w tym nic nadzwyczajnego. O wiele bardziej na szacunek zasłużył Calabria, który po mega sezonie, gdzie jest filarem zespołu nie upominał się o podwyżkę. Różnica polega na tym, że on nie podkreśla na każdym kroku jak to kocha Milan, zwyczajnie nie musi tego robić, bo jego czyny o same o tym mówią.

Sandro niech najpierw stanie się ważnym elementem w zespole, graczem, który zainteresuje największych. Jeśli wtedy odmówi transferu lub zgodzi się na niższe zarobki, to będzie można mówić o miłości do klubu i z uznaniem zachwycać się taką postawą.
1
Rafał0209
Rafał0209
4 lipca 2021, 08:52
Coś czuję że mimo słabszego sezonu, Sandro lekko znalazł by nowy klub który dałby mu większe zarobki, bo to ogromny talent, niczego nie musiał obniżać, to Milan byłby pod ścianą wypuścić talent w którego już trochę zainwestowali i pozwolić odejść za parę euro mniejszej pensji?, Tak więc jak sam post pokazuje Milan zaznaczam poprosił a nie nakazał, a Sandro zwyczajnie w świecie zrozumiał i przyjął prośbę, no i brawo on.
0
Corsa
4 lipca 2021, 10:18
@up, Piątkiem też niby wszyscy się interesowali, a finalnie tylko Milan rzucił się na niego jak łysy na grzebień. Oby z Tonalim nie było tak samo.

Ciągle obawiam się, że nikt za bardzo nie chciał kupić młodego Włocha i w pośpiechu związaliśmy się z kolejnym niewypałem.

Gdyby nie te 10 milionów, to nie jestem przekonany czy zarząd zdecydowałby się na transfer.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
4 lipca 2021, 03:28
Ja na wasze komentarze powiem tak" bania u cygana do rana do rana uoooo" wy chcecie w 3 dniu mercato 50 transferow?

I bania u cygana do rana do rana do rana


edit 50 transferow
Edytowano dnia: 4 lipca 2021, 03:29
1
primo2p
4 lipca 2021, 01:32
Zbyt mało z Donnrummą rozmawiali. Mało Go nauczył Sandro.
0
jasiom22
jasiom22
4 lipca 2021, 01:20
...dobra dobra (bardzo spoko), ale niech zacznie grać na miarę oczekiwań.
0
symbolic
symbolic
4 lipca 2021, 00:53
Dać mu pierwszy plac przez cały sezon i będzie gitara. Nie akustyczna, a B.C. Rich Chucka Schuldinera. Zobaczycie.
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
4 lipca 2021, 00:20
A ten news nie zalicza się (zresztą jak już kilka innych) do relacji mercato? Brakuje mi jej.
3
Margiorno
Margiorno
4 lipca 2021, 06:45
Prawda. Rok w rok Mercato live, tyle mi dostarcza emocji, milion razy odświeżam stronę w celu zdobycia nowych informacji. Coś nie powtarzalnego
2
kusniak_22
kusniak_22
3 lipca 2021, 23:48
Znajdźcie mi dzisiaj piłkarza, który zejdzie z pensji, żeby grać w jakimś klubie.. sam bym nie zszedł, a chłopak chce bo mu zależy na klubie, wg. rzadkość.
0
Cuchillo
Cuchillo
4 lipca 2021, 00:00
Serio wolałbyś dodatkowy milion, którego nigdy nie wydasz, niż gra dla klubu któremu kibicujesz ?
0
Grande
Grande
4 lipca 2021, 01:49
Bez przesady z tym nigdy. Nie jest jeszcze tak majętny jak wielu innych piłkarzy, a pamiętaj, że kariera piłkarska trwa, jak dobrze pójdzie, kilkanaście lat. To tylko wycinek życia człowieka. A zdarzają się kontuzje i ta kariera jest krótsza ofc. Pamiętaj też, że piłkarze w większości postawili na sport, a nie edukację czy wyuczenie zawodu, więc kasa z kontraktów musi im starczyć na życie po graniu.
0
Corsa
4 lipca 2021, 07:00
Słaby sezon wytrącił mu z ręki argumenty w negocjacjach. Nie miał za bardzo wyboru, Trochę za wcześnie żeby stwierdzić czy ta jego miłość to nie tylko puste słowa.
1
RockStar
RockStar
3 lipca 2021, 23:06
Jakby Milan nie zapłacił 10mln za wypożyczenie, to by go w życiu nie wykupili za taka kasę. Ostatni sezon, do zapomnienia bo był kompletnie bezbarwny w jego wykonaniu.
1
kamilus
kamilus
4 lipca 2021, 10:57
Milan nie wykupił Tonalego, bo od 1. lipca Sandro formalnie wrócił już do Brescii. :)

Teraz negocjacje są prowadzone od nowa i prawdopodobnie ta dodatkowa zniżka od Brescii to są te pieniądze, które Cellino musiałby zwrócić Milanowi z powodu braku wykupu.
0
Levy11
Levy11
3 lipca 2021, 22:49
Toliso z Bayernu do wzięcia za 20 baniek. Na tyle go wycenił Bayern i za tyle chcą go puścić. Cena przystępna.
Edytowano dnia: 3 lipca 2021, 22:51
0
Vol'jin
3 lipca 2021, 23:14
Tylko po co? 20 mln za zmiennika Kessiego ?

już nie mówiąc o dość dużej kartotece kontuzji :)
5
ksieciunio
ksieciunio
3 lipca 2021, 22:00
Wszyscy podniecają się jak Tonaliemu zależy na Milanie tymczasem nikt nie zauważa sedna, tzn. faktu, że jednego z bardziej obiecujących młodych pomocników w Italii przymusza się do obniżki uposażenia (bo w "prośbę" nie wierzę). Zarząd Milanu wykorzystał to, że Tonali chciał grać tylko w Milanie i mówiąc wprost "zażydził". Sądzę, że szumnie zapowiadane transfery emerytów staną się lada chwila koniecznością po tym, jak młodzi gracze (w tym wychowankowie) stwierdzą, że w Milanie czeka ich rola piątego koła u wozu i grać tam zwyczajnie nie ma sensu.
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
3 lipca 2021, 22:56
A może ten młody piłkarz, który chce grać w Milanie ma rozum i wie, że klub na pandemii stracił dziesiątki mln euro i chce w ten sposób pomóc klubowi ?
9
DragonAC
DragonAC
3 lipca 2021, 21:38
z krwi i kości Milanista !!!!!! szacun młody
7
Piotrek1899
Piotrek1899
3 lipca 2021, 20:56
Spoko podejście Tonalego. O ile to prawda, to rzeczywiście szacunek dla niego. Jednakże patrząc na to wszystko można odnieść wrażenie, że w klubie chyba krucho z funduszami. Rozumiem, gdyby poproszono kogoś, kto zarabia z 10 baniek, ale chłopak ma 2 i jeszcze proszą, by zszedł z zarobków? Trochę lipa, moim zdaniem.
1
kamilus
kamilus
3 lipca 2021, 21:11
To nie jest zejście z zarobków, ale potencjalnych zarobków, bo formalnie Sandro nie został wykupiony, czyli jego wynegocjowany w styczniu kontrakt nie był wiążący. A teraz to jest niejako nowy transfer i nowe negocjacje.
10
Piotrek1899
Piotrek1899
3 lipca 2021, 21:31
I co to zmienia?
0
kamilus
kamilus
3 lipca 2021, 21:34
To zmienia, że Tonali obecnie nie ma kontraktu z Milanem.
7
Piotrek1899
Piotrek1899
3 lipca 2021, 22:06
Rzeczywiście, spora różnica;) Jednakże biorąc za niemal pewnik to, że lada chwila ten lichy kontrakt będzie miał, to prośba zarządu o jego obniżkę, mi zalatuje biedą w klubie ;)
1
Milanboy
Milanboy
3 lipca 2021, 23:55
Piotrek1899 - Nie zalatuje, bo Elliot potrafił lekko ręką wudsc hajs na Leao takiego czy Rebića, do tego jakby nie problemy Interu to już możliwe stadion byłby w fazie budowy. To jest zwyczajnie wykorzystanie okazji.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
4 lipca 2021, 07:12
Faktycznie. Na Rebicia wydali furę kasy ;)
1
kamilus
kamilus
4 lipca 2021, 11:00
Tutaj nic nie musi "zalatywać", bo nie tyle jest bieda w klubie, co właściciele nie chcą zbyt dużo wykładać od siebie na klub. A i tak wyrównują budżety, gdzie rok temu mieliśmy -200 mln, a na ten rok prognozuje się -100 mln. Już same te dwie kwoty to dodatkowe 300 mln od Elliottu...
0
artorn
artorn
3 lipca 2021, 20:31
Szacuneczek
1
sebastek888
sebastek888
3 lipca 2021, 20:24
To jest jedyny chłopak, do którego nie mam o nic pretensji i nie mieć nie mogę. Złote chłopaczysko, wygląda jakby na prawdę gra w Milanie była marzeniem
14
DaRo_7
DaRo_7
3 lipca 2021, 20:23
Brawo Sandro, tak postawa jest godna pochwały. Musimy go wykupić, bo widać, że mu bardzo zależy! Będzie się starał na 120% :P
3
pipobytom
pipobytom
3 lipca 2021, 20:21
Nasz były bramkarz to lubi :)
3
Cisek666
Cisek666
4 lipca 2021, 00:08
Hakan również
0
Semper Fideli
Semper Fideli
3 lipca 2021, 20:18
Oj miałem nadzieję że to powrót do bycia w Topie. Coraz bardziej mam wrażenie że to coroczna walka o puchary
0
Osp4922
Osp4922
3 lipca 2021, 19:39
I ja to szanuję
0
Diavo
Diavo
3 lipca 2021, 19:21
Brawo
0
Andre
Andre
3 lipca 2021, 19:03
I to się nazywa prawdziwy Milanista, który gra dla barw klubowych, a nie jedynie dla kasy.
9
biedrus
biedrus
3 lipca 2021, 21:11
Pewnie pijesz do Gigio to Ci powiem, że gdyby Tonali byłby jednym z najlepszych na swojej pozycji, a potencjalnie najlepszym na świecie i miałby tyle meczów w Serie A i kadrze Włoch co Gigio to na pewno nie zgodziłby się na obniżenie zarobków.
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia
2
Levy11
Levy11
3 lipca 2021, 18:27
A może jako napastnika zastanowić się nad Dolbergiem z Nicei 17 bramek 5 asyst. Co myślicie?
0
Rossu
Rossu
3 lipca 2021, 18:43
Właśnie myślałem o nim w kontekście transferu do Milanu, ciekawe ile sobie zażyczyłby zespół z Nicei? Szczególnie po dobrym Euro tani nie raczej nie będzie.
Edytowano dnia: 3 lipca 2021, 18:47
1
RaveL
RaveL
3 lipca 2021, 19:09
Zdecydowanie wolałbym młodego Dolberga aniżeli Tadicia.
3
Rossu
Rossu
3 lipca 2021, 19:13
No ale Tadic i Dolberg to całkiem dwie inne pozycje na boisku^
11
rk140685
rk140685
3 lipca 2021, 23:07
Osobiscie wolalbym chyba takiego Schicka,ktory przy swoich warunkach dysponuje bardzo dobra technika i niezla szybkoscia.
0
symbolic
symbolic
4 lipca 2021, 00:52
Im dalej w las (Dania na Euro... oby złoto), tym Dolberg droższy.
0
gieksa51
gieksa51
3 lipca 2021, 18:23
problem jego jest taki że powinnien grać wyżej mówi że jest gattuso ale ja bym go wypróbował na ofensywnym
0
ACMilansince1994
ACMilansince1994
3 lipca 2021, 17:53
To kolejny argument aby stawiać na Włochów którym zależy na klubie a nie opierać kadrę na samych najemnikach. Dlatego Pobega powinien zostać a nie za grosze trafić do Atalanty kosztem Bakayoko z pensją 3-5 mln który i tak będzie grzał ławę do PNA
22
Levy11
Levy11
3 lipca 2021, 18:11
Tu masz jak najbardziej rację. Meczy jest naprawdę dużo. Biorąc pod uwagę, że Bakayoko będzie kosztował przynajmniej 15 milionów i jeszcze pensja 3-4 to przy naszych cięciach kosztów bez sensu.
2
Vol'jin
3 lipca 2021, 18:14
a wy myślicie serio, że Milan da 15 mln za Bakayko? ^

nie wiem skąd bierzecie ten pewnik że kasa z Pobegi pójdzie na Francuza
7
mpt1899
mpt1899
3 lipca 2021, 22:28
Bakayoko ma ponoc kosztowac 10M i nie wierze, ze Milan da mu wiecej niz 3M. Zalozmy, ze dostanie 3 letni kontrakt to bedzie nas kosztowal 3.3M + 3M pensji = 6.3M a Pobegta ma odejsc za 12M + 800k wyplata = 12.8M z opcja odkupu. 12.8 - 6.3 = 6.5M oszczednosci w pierwszym roku. O to wlasnie chodzi Milanowi.
0
TygrySyberyjskiii
TygrySyberyjskiii
3 lipca 2021, 17:34
Dobrze bo pokorny jesteś. Na biznesy jeszcze przyjdzie czas.

Tonali: masz rację Piotrze
Edytowano dnia: 3 lipca 2021, 17:35
6
Dejv23
Dejv23
3 lipca 2021, 17:03
https://www.acmilan.com.pl/news/28489/kessie_skompromitowany_w_oczach_kibicow_na_boisku_i_poza_nim

Polecam sekcje komentarzy dla niektórych
8
Marcos Salinas
3 lipca 2021, 18:50
To oddaj go Allegremu, Gasperiniemu albo Interowi. Zobaczymy czy po pół sezonu nie będzie płaczu Iworyjczyku. Ludzie na tej stronie nie mają żadnegoo poczucia odpowiedzialności.
3
Zirytowany
Zirytowany
3 lipca 2021, 17:00
Mega szacunek, oby odpalił w zbliżającym się sezonie, wierzę w jego drzemiący potencjał.
Edytowano dnia: 3 lipca 2021, 17:01
6
kebi89
kebi89
3 lipca 2021, 16:55
Super, bo potrzebujemy zawodników, którym zależy na grze w klubie, a nie tylko pieniądzach.
6
Lomaxini
Lomaxini
3 lipca 2021, 16:39
No i podobasz mi się
18
Rafał0209
Rafał0209
3 lipca 2021, 16:35
Jeden gracz obniży pensje inny wyśmieje klub i pójdzie gdzie indziej, niestety klubów którzy są wstanie zaoferować więcej od Milanu jest sporo a piłkarzy takich jak Tonali wiernym temu klubowi i jakimś poziomie bardzo mało, więc z tym cięciem pensji Tonaliemu czy podwyżce niewielkiej Kessiemu bym nie szedł tą drogą bo jest bardzo ryzykowna, bo może się skończyć jak z Hakanem i Donnarumma, dziwnym trafem dyrektorki sobie nie obcinają pensji sztab i zarząd nie podlega FFP?.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
3 lipca 2021, 17:24
Lepsze to niż bankructwo spowodowane rozpasaniem pensji.
1
MrAncelotti
MrAncelotti
3 lipca 2021, 16:23
No już bez przesady z tymi zachwytami. Akcje Tonalego po minionym sezonie mocno spadły, i jest piłkarzem, który nie przebił się do pierwszego składu i czasami wypadał gorzej od Meite.
1.6 mln to nadal więcej od Bennacera i Hernandeza (1.5 mln)
0
Ilfenomenoo
Ilfenomenoo
3 lipca 2021, 17:47
Podasz dokładnie te czasy, kiedy wypadał gorzej od Meite? Bo nie przypominam sobie takowych
2
Kaka821
Kaka821
3 lipca 2021, 16:15
Ja pitole. Az przypominaja sie czasy Ramiego, ktory doplacil do swojego transferu xd.

Chociaz sytuacja pandemiczna jest super trudna dla wszystkich i pewnie kiedys mu to wynagrodza.
3
Milanboy
Milanboy
3 lipca 2021, 16:14
Widać, że chce grać w Milanie,juz odrzucenie ofert między innymi od Barcelony oraz Juve i Interu świadczyło o tym, że bardzo chce zostać graczem Rossonerich
18
nrt2
nrt2
3 lipca 2021, 16:12
Wydaje mi się że ta obniżka pensji nie była jakaś nie wiadomo jak potrzebna ale Tonali pokazał dolarowi co to znaczy kochać klub.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
3 lipca 2021, 16:25
Żaden piłkarz nie kocha klubu, lol może 1% ale normalne to na pewno nie jest żeby najwyższym uczuciem pałać do klubu. To jest wgl kuriozalne żeby mówić o tym i tak myśleć, kochać to można psa, rodzinę, dzieci, co najwyżej Tonali pokazał "przywiązanie szacunek i sympatie" wobec Milanu której brakowało Gigiemu.
Tutaj i jak wszędzie chodzi o karierę i pieniądze i rozwój który Milan zapewni Tonaliemu, a czego nie może mu dać Brescia i dlatego zszedł z pensji a Ty sobie dopisałeś do tego "miłość"
6
Toxer
Toxer
3 lipca 2021, 16:29
Ale poszedł wywód
0
Inzaghi4ever
Inzaghi4ever
3 lipca 2021, 17:16
Normalnie można kochać klub i nienawidzić inny. Ja na przykład kocham Milan, i nienawidzę Interu oraz Judentusu, i życzę im jak najgorzej, a jakby oba kluby spadły do Serie B i kopały się po czole z Lecce, to już w ogóle.
Edytowano dnia: 3 lipca 2021, 17:17
4
wielki prostownik
wielki prostownik
3 lipca 2021, 17:26
Bez przesady z tą miłością. Poprzedni sezon miał słaby i realnie patrząc to nikt więcej by mu nie zapłacił więc specjalnej łaski nie robi.
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
3 lipca 2021, 17:54
Inzaghi4ever

No to brawo życzysz im źle bo sa Interem i Juve a ich kluby tworzą tacy sami ludzie jak Milan lepsi i gorsi.. Typowe podejście w Polsce do kibicowania, czyli czerpanie z piłki okropnych emocji jakimi są nienawiść, dramat współczuję Ci kolego. Byłem na 2 meczach na San Siro i siedziałem obok kibiców Interu i normalnie bez wrogości prowadziliśmy doping po meczu mimo że Milan dostał zbiłem z chłopami piątki wgl nie rozumiałem co mówią bo włoskiego nie znam, a oni angielskiego ni w ząb i takie coś buduję, bo piłka ma łączyć nie dzielić..
Edytowano dnia: 3 lipca 2021, 17:55
0
Inzaghi4ever
Inzaghi4ever
3 lipca 2021, 18:10
@ForzaMilan!!!

No i zawsze im będę życzył źle, bo to inter i jude. Co nie zmienia faktu, że ja czerpię pozytywne emocję z kibicowania Milanowi. Też byłem na San Siro, i też na przegranym meczu. Piłem razem z kibicami Interu piwko i gadaliśmy i co to zmienia? Po co prowokujesz głupimi tekastami? Typowe podejście w Polsce do kibicowania? Współczujesz mi? Żaden piłkarz nie kocha klubu? Śmieszny jesteś "kolego", to że kochamy klub czy nienawidzimy innego wcale nie oznacza, że wyciągamy negatywne emocje a to, że traktujemy football serio, dla niektórych tutaj a tym bardziej we Włoszech piłka nożna jest jak religia. Mi jest szkoda Ciebie, ponieważ szukasz zaczepki swoją prymitywną prowokacją. Kim Ty w ogóle jesteś, że wiesz co czują inni piłkarze? Kolejny Nostradamus...
Są, byli i będą na tym świecie piłkarze, którzy kochają jakiś klub i tyle, a jak jesteś sfrustrowany, że kolega wyżej użył słowa "kochać klub", bo kochać można tylko żone czy dzieci, to gratuluję
2
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
3 lipca 2021, 19:37
Xdddd ok :p
0
ACstach
ACstach
3 lipca 2021, 16:08
Super Sandro z Twojej strony. Donnarumma pewnie pluje na takich ludzi.
6
kamilus
kamilus
3 lipca 2021, 16:14
Nie tylko Gigio - Messi, Depay, Alaba czy Ramos są podobni. Czy nam się podoba czy nie, "romantyzm" w futbolu odszedł do lamusa.
7
ACstach
ACstach
3 lipca 2021, 16:16
Zgadza się, nie tylko. Tutaj jest jedynie najbliższy nam przykład.
1
Vol'jin
3 lipca 2021, 16:19
Depay też musiał trochę z pensji zjechać bo miał większe oferty niby^

z drugiej strony się zabezpieczył i podpisał umowę na dwa lata
1
3 lipca 2021, 16:07
Widział ktoś Dżidżio?
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
3 lipca 2021, 16:05
No brawo Maldini, chcesz więcej to udowodnij ze zasługujesz, za łatkę talentu nie płacimy już w Milanie.
2
Maestro02
Maestro02
3 lipca 2021, 16:04
Złoty chłopak
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się