SCUDETTO


LGdS: Isco kolejnym kandydatem do zastąpienia Calhanoglu

4 lipca 2021, 09:27, Adam6 Aktualności
LGdS: Isco kolejnym kandydatem do zastąpienia Calhanoglu

La Gazetta dello Sport podaje, że Milan poszukuje pomocnika z określonymi cechami, którymi są wybieganie, jakość i poruszanie się między linami. Według dziennika, Rossoneri zaczęli rozważać sprowadzenie Isco, który może opuścić Real Madryt po ośmiu latach wzlotów i upadków. 29-latek w ostatnich sezonach pełnił w ekipie Królewskich jedynie rolę rezerwowego, a nawet gdy wchodził z ławki, nie dawał argumentów do gry w pierwszym składzie. Również jego styl prowadzenia się pod względem fizycznym stał się obiektem żartów ze strony kibiców. Nie ulega jednak wątpliwości, że Isco to wciąż gracz o dużej jakości, potrafiący dobrze utrzymać się przy piłce i swobodnie nią operować. W jego sprawie Milan może liczyć na doskonałe relacje z Realem i oczywiście z Carlo Ancelottim. Możliwe, że dueta Maldini-Massara będzie chciał powtórzyć tę samą formułę co z Brahimem Diazem. Wypożyczenie pomocnika na sezon dałoby klubowi możliwość realnej oceny aktualnej formy Hiszpana. 



75 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Boateng93
Boateng93
5 lipca 2021, 05:32
Isco to jest taki gość, że jak u nas odżyje to może być ogromnym wzmocnieniem. Dla niego już też czas najwyższy odejść z tego Realu, bo od początku jak odchodził z Malagi to zdecydowanie nie ten klub w Hiszpanii wybrał. Gość stworzony pod klepanie Barcelony, a nie wrzutki Realu.
0
jasiom22
jasiom22
4 lipca 2021, 20:58
Oj Isco to ja lubię, w formie byłby super.
0
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
4 lipca 2021, 17:40
Problemem Isco jest to, że zatracił gdzieś kreatywność i dynamikę :v Chłop wchodzi na ostatnie 10 minut i pokazuje jedynie perfekcyjną umiejętność kółek z piłką oraz podań wzdłuż/do tyłu. Może to wynika z odstawienia go na bok przez Zizou może nie. Jednak pokazał wielokrotnie w przeszłości, że grać potrafi.
Na ten moment jest to piłkarz który nie wychodziłby w podstawowym składzie Milanu w ubiegłym sezonie.
0
Bigi30
Bigi30
4 lipca 2021, 15:55
Dajcie spokój z tym Hakanem. Ile można było minęło
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
4 lipca 2021, 15:34
Kandydat to jeszcze nie jest oficjalny transfer, będzie oficjałka można rozliczać zarząd z decyzji, tak naprawdę okienko dopiero ruszyło.
0
KingBunny
KingBunny
4 lipca 2021, 14:43
Maldini coś narobił.
0
NAWROTK
NAWROTK
4 lipca 2021, 14:22
Widzę że z Milanem łączone jest pół Europy a ciężko będzie zgarnąć kogoś z topu. A Isco? Hmm wg mnie facet gdy ma piłkę przy nodze potrafi zagrać genialnie. Wciąż ma bardzo dużo do zaoferowania. Jeżeli fizycznie będzie dobrze przygotowany do sezonu to wcale nie byłby głupi transfer.
Edytowano dnia: 4 lipca 2021, 14:24
1
Rafał0209
Rafał0209
4 lipca 2021, 14:07
Maldini wiedział z Donnarumma że to do niczego nie prowadzi i pięknie załatwił sprawe z Maignana, o Hakanie chyba do końca był przekonany że zostanie a oglądając jego poczynania na Euro był pewny, a tu taki numer Turek wywinął, że po dziś dzień Maldini zakręcony szuka 10. swoją drogą dzięki Bogu że udało nam się zakwalifikować do LM to może uda nam się zlepić zespół na podobnym poziomie co zeszłym, inaczej aż strach pomyśleć Hakan z Gigio odeszli Tomoriego by nie wykupili nie wiadomo co z Tonalim, pierwszy sezon z LM pozwala nam zachować podobny poziom i zespół, chyba ze 2-3 lat w LM potrzeba na głośniejsze transfery, tutaj nie ma co winić Maldiniego bo on jest tego klubu kibicem jak ja czy Wy i na pewno dwoi się i troi by zbudować jak najlepszy zespół na nowy sezon, zwyczajnie w niektórych decyzjach ma związane ręce.
2
Vol'jin
Vol'jin
4 lipca 2021, 13:49
chyba najgorsza kandydatura obecnie
0
DarQ
DarQ
4 lipca 2021, 13:01
Jesteśmy w czarnej d. - oczywiście bez intencji rasistowskich. Karuzela nazwisk wiele osób cieszy, mnie przeraża. James , Tadic, Isco, przewijało tu się nazwisko chyba gracza Verony , który miałby z palcem w d. - oczywiście bez intencji odważnie sexualnych, zastąpić Hakana.
0
rossoner111
rossoner111
4 lipca 2021, 12:46
Atletico ponoc dogadało RDP za 35 mln, czy na prawdę nie mogliśmy przebić tej ofert … pensja piłkarza tez nie jest najwyższa. Oczywiscie decydująca mogła być wola pilkarza…
0
DarQ
DarQ
4 lipca 2021, 13:08
RDP to jedyny gracz z karuzeli , który nie obniży poziomu po Hakanie ale Gazdis z Maldinim negocjują z Jamesem czy w kontrakcie będzie gratisowa depilacja brwi w stolicy mody.
1
Nizial86
Nizial86
4 lipca 2021, 12:41
milan moglby powalczyc o Renato Sancheza
0
Semper Fideli
Semper Fideli
4 lipca 2021, 12:34
Trincao u wilków.. szkoda ze to jednak nie Milan sie o niego nie postarał, tym bardziej ze wypozyczenie z klauzula. Z barcy mozna próbować wyciagnac kogos na preferencyjnych warunkach bo musza schodzić z ogromych kosztow pensji
0
Nelson_Dida
Nelson_Dida
4 lipca 2021, 12:33
to może Stefan Padło z LKS Pcim Dolny? strzelił ze 4 bramki w okręgówce, a i kilka asyst zaliczył - Paolo działaj!
0
Nizial86
Nizial86
4 lipca 2021, 12:32
Wypożyczenie ok ale transfer definitywny szkoda kasy
0
KosaX
KosaX
4 lipca 2021, 12:23
Zdecydowanie wole Tadicia,wiem ze jest starszy ale czuje ze da wiecej Milanowi,no i jest Serbem ma balkanska krew a wiemy ze oni nigdy nie odpuszczaja.
1
BartekWydziu
BartekWydziu
4 lipca 2021, 12:21
Lepszy Isco niż nic
Sceptykom przypominam, u nas wielu spisanych na straty piłkarzy przechodzi drugą młodość.
1
Lomaxini
Lomaxini
4 lipca 2021, 12:02
Może 4 lata temu bym się cieszył z pomysłu Isco w Milanie. Dzisiaj to już chyba bym kaszana wolał zostawić.
1
Fushnikov
Fushnikov
4 lipca 2021, 11:46
Na co on komu?
0
Sebolinho10
Sebolinho10
4 lipca 2021, 11:44
Dlaczego Milan nie ruszy po Jamesa...ehh
Niezły grajek, do tego Everton chce 10 baniek za niego. Idealny kandydat.....żeby się potem nie okazało że ktoś nas wyprzedzi i go kupi, a my zostaniemy z kimś pokroju Krunicia....
0
Mil_online
Mil_online
4 lipca 2021, 11:57
A jego pensję kto pokryje?
1
Zirytowany
Zirytowany
4 lipca 2021, 12:14
Idealny kandydat do oblegania gabinetów MilanLAB.
0
banan1899
banan1899
4 lipca 2021, 12:20
Strasznie podatny na kontuzje. Pewnie NFZ w MilanLab by nie wyrobił.
0
paweł_piotr
paweł_piotr
4 lipca 2021, 12:41
banan1899

A niby dlaczego interesują się Isco czy Jamesami :)
0
Levy11
Levy11
4 lipca 2021, 11:39
Właśnie przeczytałem Pjanic dostał wolną rękę w szukaniu klubu i może odejść za darmo z Barcelony. Wysoka płaca.
Co myślicie?
0
paweł_piotr
paweł_piotr
4 lipca 2021, 11:43
ile zarabiał w farsie?
0
Lomaxini
Lomaxini
4 lipca 2021, 12:01
Pjanić to nie do naszego ustawienia, bo ani jako 10, ani jeden z defensywnych nie zagra na optymalnym poziomie. Poza tym już najlepsze lata ma zdecydowanie za sobą.
0
Maestro02
Maestro02
4 lipca 2021, 12:09
Pjanic ma chyba pensje 6,5 mln z tego co kojarzę
Edytowano dnia: 4 lipca 2021, 12:10
0
paweł_piotr
paweł_piotr
4 lipca 2021, 12:11
No to tak ze 3 by musiał zjechać xd.
Edytowano dnia: 4 lipca 2021, 12:12
2
Levy11
Levy11
4 lipca 2021, 11:35
Wypożyczenie bez obowiązku wykupu to jeszcze można zaakceptować, ale widzę, że jest już zjazd coraz bardziej w dół z tymi zawodnikami.
Być może najlepszym, ale ryzykownym posunięciem jest poczekać do końca marceto i wtedy atak na jakieś konkretne nazwisko.
Tylko o pierwsze ktoś nas ubiegnie, po drugie zawodnik nie będzie zgrany z zespołem.
Edytowano dnia: 4 lipca 2021, 11:35
0
patoo_07
patoo_07
4 lipca 2021, 11:30
A Trincao wypożyczony z Barcy do Wolverhampton. Szkoda, widziałem w nim kandydata na prawe skrzydło. Tym bardziej, że był do wypożyczenia.
0
Luksta1805
Luksta1805
4 lipca 2021, 11:21
Nie wiem jaki budżet ma Milan na to okienko, ale wygląda to tak jak byśmy zajęli nie 2 miejsce w tabeli z awansem do LM a 5 czy 6. Zaczynamy ściągać szrot i żydzimy na każdym kroku, zaczyna mnie to wk...
0
Woolfik92
Woolfik92
4 lipca 2021, 11:36
Inter jest mistrzem, tam to juz wogole wzmocnien nie widac, wrecz przeciwnie. Musza sprzedawac.

PS: Milan jest w czolowce Europy pod wzgledem wydanych pieniedzy w tym okienku. Sam Tomori daje nam top 3 obecnie.
0
Sebolinho10
Sebolinho10
4 lipca 2021, 11:46
Póki co to prócz Maignana i wykupu Tomoriego to nikogo Milan nie sprowadził. Wymienieni wyżej zawodnicy szrotem nie są więc skończ pieprzyć skoro nie masz nawet pokrycia argumentami.
4
Maestro02
Maestro02
4 lipca 2021, 12:09
Tomori 30 mln około, Tonali 20 się mówi plus Olzer, no i jeszcze Mike za 16mln. To są dość grube kwoty co by nie mówić ale no tak, Żydzimy bo przecież kibice na stadionach, klub wyszedł na plus jeżeli chodzi o finanse etc etc...
0
Luksta1805
Luksta1805
4 lipca 2021, 16:12
Sebolinho10
Chodzi mi o szrot wymieniany w ofensywie jaki miałby przyjść, jak na razie marnie to wygląda, okienko jeszcze długie pożyjemy zobaczymy. Czy ja pisałem że Tomori czy Maignan to szrot?? Nie, więc sam skończ pieprzyć.
0
Sebolinho10
Sebolinho10
5 lipca 2021, 11:27
Napisałeś że zaczynamy ściągać szrot. Jakby nie patrzeć Tomori i Maignan zostali do Milanu ściągnięci więc też się wpisują w Twoją wypowiedź. Widzę że nawet nie rozumiesz co sam napisałeś, a co dopiero to co piszą inni xDD
0
Corsa
4 lipca 2021, 11:08
Ależ ten Hakan namieszał... najgorsze, że nie ma żadnej sensownej 10 w przystępnej cenie. Jeśli wydamy za dużo kasy na dyszkę, to dobrego napastnika można wybić sobie z głowy, o skrzydłowym nie wspominając.
Edytowano dnia: 4 lipca 2021, 11:31
3
Mil_online
Mil_online
4 lipca 2021, 11:59
Poczekaj, przecież od paru okienek transfery robimy z dala od mediów. Na razie walą ślepakami (mam nadzieję). Dla mnie pasowałby Trafić za rozsądne pieniądze.
0
Maestro02
Maestro02
4 lipca 2021, 12:11
Tadic by się mega nadał teraz w rozsądnej cenie, James też co by nie mówić.
0
Maestro02
Maestro02
4 lipca 2021, 12:44
James, Tadic, Coutinho, Ziyech, Isco... Rzeczywiście mały wybór... Do wyjęcia za grosze albo na wypożyczenie... Każdy z miejsca podnosi poziom drużyny... Wieczni malkontenci... Najlepiej zostańmy z Diazem na 10. Z chęcią poczytam te wasze żale przez cały sezon...
1
Corsa
4 lipca 2021, 13:11
@Sheva'7, to nie jest gierka komputerowa, że wybierasz sobie gracza i sprowadzasz. Kwota odstępnego to jedno, ale są jeszcze zarobki piłkarza.

Wiesz jaka jest polityka płacowa zarządu? Nie chcemy kontraktów powyżej 4 baniek, a raczej nie muszę mówić o wymaganiach finansowych wymienionych przez Ciebie piłkarzy(no może oprócz Tadica).

Skoro Twoim zdaniem Coutinho przy obecnych zarobkach rzędu prawie 9 milionów jest realną opcją, to ja nie widzę sensu dyskutować.
Edytowano dnia: 4 lipca 2021, 13:14
1
Corsa
Corsa
4 lipca 2021, 13:34
Ja nie widzę sensu z Tobą dyskutować... Polityka płacowa swoją drogą ale są od tego odstępstwa jak np Zlatan. Oczywiście jeżeli chodzi o Coutinho to z myślą, że zejdzie z zarobków... Także nie pisz bzdur, że nie ma sensownych 10tek do wyciągnięcia bo są... I z pewnością z większymi umiejętnościami oraz lepszym mentalem niż ten średniak co odszedl od nas.
1
Corsa
4 lipca 2021, 14:27
@Sheva'7 nie byliśmy w stanie finansowo zaspokoić oczekiwań tego jak to określiłeś "średniaka", więc na 100% zarząd wyłoży bańkę lub dwie więcej dla jego zastępcy + kwota odstępnego ;)

Wymieniane nazwiska są bardzo sensowne, ale znajdują się poza naszym zasięgiem, żaden z nich nie zgodzi się grać za 3-4 miliony.
0
Milanboy
Milanboy
4 lipca 2021, 11:01
Środkowy pomocnik który gra dobrze w 4-3-3? No tak średnio na obecny stan.

Oj nie byli przygotowani na odejście Hakana.
6
Milanboy
Milanboy
4 lipca 2021, 11:01
Środkowy pomocnik który gra dobrze w 4-3-3? No tak średnio na obecny stan.

Oj nie byli przygotowani na odejście Hakana.
0
Milanboy
Milanboy
4 lipca 2021, 11:01
Środkowy pomocnik który gra dobrze w 4-3-3? No tak średnio na obecny stan.

Oj nie byli przygotowani na odejście Hakana.
1
rossoner111
rossoner111
4 lipca 2021, 10:54
Możemy kupić dzika? Na miarę ambicji , opowieści Eliot o powrocie na szczyt. Czy będziemy ściągać szrot, szklanych piłkarzy którzy najlepszy czas maja dawno za sobą ??
0
milanista28
milanista28
4 lipca 2021, 10:52
A co myślicie o Forsbergu ze Szwecji? Jako 10 bardzo dobrze sobie radził na Euro. Nie wiem jak gra w klubie ale to ciekawy zawodnik i może Ibra by go mógł namówić do przeniesienia się do nas.
2
karp_fso
karp_fso
4 lipca 2021, 11:17
Nominalnie skrzydłowy, swego czasu sporo osób (w tym ja) bardzo go tu chciało, bo były plotki jakoby do nas trafił. Ale to było chyba jeszcze przed Rebiciem.
0
ksieciunio
ksieciunio
4 lipca 2021, 10:46
Czekam na wyliczenie ile będziemy do przodu finansowo z Isco vs Calhanoglu.
1
4 lipca 2021, 10:38
UUU to juz ultra szrocik
4
Master of AC Milan
Master of AC Milan
4 lipca 2021, 10:35
To już w ogóle słaba kandydatura. Nie pamiętam wszystkich kandydatów, ale z nazwisk które pamiętam (i są łączone z nami) to podoba mi się kandydatura Ziyecha i Tadić, w ostateczności ten James najgorszym transferem nie będzie ale to jest ryzyko częstych kontuzji i bycia podobnym do Leao a ta 2 powyżej jest o wiele pewniejsza.
1
Gutek
Gutek
4 lipca 2021, 11:36
Ziyech... Bardzo bym chciał, ale jakoś wydaje się najmniej wprawdopodobny... :|
0
ACMilansince1994
ACMilansince1994
4 lipca 2021, 10:29
Szkoda że na 10 szukamy piłkarzy których można tanio wyrwać ale z drugiej strony są ogromną niewiadomą. Oszczędzamy na maxa na pensjach negocjujemy w dół wcześniej ustalone transfery i naprawdę zarząd nie chce dać zgody na 1 Góra 2 transfery które dały by nam jakość bez loterii co do formy i zaangażowania piłkarza? Rozumiem wykupienie piłkarzy ale jak na zespół w LM to trochę skąpo podchodzimy do mercato. Zwłaszcza na kluczowych pozycjach jak 10. Jeżeli wynalazki nie wypalą to może oznaczać szybkie pożegnanie z LM i miejsce poza 4 w lidze. I jak wówczas będzie się zgadzać kasa Elliotowi? Najwidoczniej wolą zamiast ścieżki inwestowania w biznes ścieżkę latania dziur i może to wypali. Btw na 10 chciałbym kogoś pokroju Kamady wiek, umiejętność, liczby w dobrej lidze.
0
Mil_online
Mil_online
4 lipca 2021, 12:00
Dorzucisz z własnej kieszeni czy jak? Ile Milan stracił na pandemii, 200 mln euro? Rzeczywistość jest zupełnie inna niż jeszcze dwa lata temu, ile można powtarzać...
0
Bigi30
Bigi30
4 lipca 2021, 10:19
To kto przyjdzie Jóźwiak
0
ACMilansince1994
ACMilansince1994
4 lipca 2021, 10:32
Jóźwiak na prawe skrzydło nie był by zły. Zapierdzielał by jak zły po całej linii. Szybki, jakiś zwód ma tylko Pioli musiałby zapanować nad tym jak mu się włącza jeździec beż głowy. Niestety kolego Jóźwiak nie na 10. Na 10 możesz zaproponować Ziela :) albo Klicha :) z czego pierwszym bym nie pogardził
2
Adi.Milan
Adi.Milan
4 lipca 2021, 10:37
Jóźwiak to gorsza wersja Alexisa i to dużo gorsza szczególnie gorszy w defensywie. Z reszta gdzie do serie a z championship...
13
Semper Fideli
Semper Fideli
4 lipca 2021, 10:57
Czytam i chyba wszedłem na strone innego klubu..
Klich, Jozwiak ? co to strona Spal ?
10
BanditiCurvaSud
BanditiCurvaSud
4 lipca 2021, 11:20
@Semper Fideli

Tak, znajdują się tutaj tez tacy, którzy naprawdę poważnie rozważają takie „transfery” do Milanu XDDD

0
wielki prostownik
wielki prostownik
4 lipca 2021, 11:33
@ACMilansince1994 Jóźwiak? Poważnie? Aż musiałem sprawdzić czy na pewno jestem na stronie kibiców Milanu a nie Genoi albo innego Udinese.
0
MrAncelotti
MrAncelotti
4 lipca 2021, 10:10
Spokojnie. On do nas nie przyjdzie.
0
mix17
mix17
4 lipca 2021, 10:10
Jeszcze brakuje tego żeby Ozila z nami łączyli.
6
Lomaxini
Lomaxini
4 lipca 2021, 12:04
Niestety Prince Boateng już zaklepany a też mógłby być łączony xd
4
matten
matten
4 lipca 2021, 09:56
Nie wygląda to dobrze; rozważamy piłkarzy, którzy od paru sezonów szukają formy, albo mają problemy z kontuzjami :/
Z tych wszystkich zawodników, których z nami łączą najbardziej przemawia do mnie Ziyech, ale to również najmniej prawdopodobny transfer, bo pewnie nie będzie nas na niego stać.
Coś tak czuję, że jeszcze zatęsknimy za Calhanoglu.
0
patoo_07
patoo_07
4 lipca 2021, 10:07
To było do przewidzenia, bo na normalnego zawodnika na 10 nas nie stać. Dlatego nie zrozumiem nigdy ludzi, którzy cieszyli się z odejścia Hakana i tak bardzo nie chcieli, żeby z nami został. Jeszcze zatęsknią, jak będzie za późno.
9
Marcin1995
Marcin1995
4 lipca 2021, 09:55
Jak za szybką reakcję na odejście Donnarummy można było pochwalić kierwonictwo, tak zastąpienie Hakana wydaje się to odbywać na wariackich papierach, Tadic ma przekonywać Ajax żeby go puścili, pojawiają się takie nazwiska typowo do odbudowy jak Isco czy Ceballos, kolejni Ilicic, James itd wygląda że kompletnie nie byli przygotowani na odejście Hakana, zawiedli mnie w tej sytuacji
9
Cervusius
Cervusius
4 lipca 2021, 10:10
dlatego Hakan do końca stał przy swoich żądaniach placowych, wiedział, że ma świetną pozycję negocjacyjną i zrównywanie propozycji Interu rzutem na taśmę nic nie dało bo on fakt, że w jakimś sensie nie wyobrażający go sobie gdzie indziej Milan żydził na niego pół miliona był policzkiem po tym, co zrobił w tym sezonie dla klubu
0
wielki prostownik
wielki prostownik
4 lipca 2021, 11:36
Maldini z Hakanem chyba przeszarżował. Ewidentnie nie brali pod uwagę że odejdzie za darmo. Moim zdaniem mocno pożałujemy żydzenia pół bańki pensji.
2
grayman88
grayman88
4 lipca 2021, 09:44
Pamiętam jak kilka lat temu zachwycałem się tym piłkarzem. Trochę mi przypominał Inieste z piłką przy nodze.
0
DaRo_7
DaRo_7
4 lipca 2021, 09:37
Nie jestem zwolennikiem takiego ruch, Isco szuka formy od paru lat i nic z tego nie wychodzi. Jeśli się zgodzić na niego to tylko wypożyczenie ;p
3
Boro
Boro
4 lipca 2021, 09:47
Niech u nas odpali i mamy top rozgrywającego.
1
mrkojiro
mrkojiro
4 lipca 2021, 09:48
Dokładnie, wypożyczenie z opcją wykupu za jakąś rozsądną kwotę. Może Real po prostu mu nie służy i Pioli odkurzy tego gracza i wydobędzie drzemiący potencjał.
3

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się