SCUDETTO


Mohammed Daramy nowym skrzydłowym Milanu?

11 lipca 2021, 09:17, Adam6 Aktualności
Mohammed Daramy nowym skrzydłowym Milanu?

Serwis MilanNews i Corriere dello Sport podają, że na celowniku Milanu znalazł się Mohammed Daramy z Kopenhagi. 19-latek może występować na różnych pozycjach w ofensywie, ale najlepiej czuje się jako prawoskrzydłowy. Duńczyk jest uznawany w kraju za duży talent, a w minionym sezonie Superligaen zdobył 5 goli i zaliczył 3 asysty w 28 meczach (1449'). Jego atutami są siła, szybkość i technika. W wieku 19 lat ma już na koncie 82 występy w ojczystym zespole. Szefowie Kopenhagi znają wartość swojego wychowanka i na pewno liczą na spory zysk z jego sprzedaży.



71 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
wielki prostownik
wielki prostownik
12 lipca 2021, 11:37
Ale to rozumiem że na jakąś głęboką rezerwę albo wypożyczenie bo do gry w LM i walki o top 4 to nie bardzo się nadaje raczej......
0
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
11 lipca 2021, 14:28
potrzeba nam takich piłkarzy, któryś napewno w końcu wypali. problem w tym ze mamy okrojony budżet i potrzebujemy kasy na wzmocnienie pierwszego składu
0
Vol'jin
Vol'jin
11 lipca 2021, 14:22
Duńczyk niby ma przyjść po odejściu Hauge i pewnie byłby takim uniwersalnym grajkiem. Wolałbym jego wystawiać do ataku niż pewnego Bośniaka ^

Teraz chcecie Damsgaarda ale on rok temu też przychodził znikąd do Sampy ;]
0
ósmy
ósmy
11 lipca 2021, 13:48
Swoją drogą De Paul jakie ciasteczko - asysta w finale Copa America, palce lizać.
Powinien mieć dwie asysty, ale jakiś Messi w końcówce spartolił setkę.
0
Boateng93
Boateng93
11 lipca 2021, 13:53
Nie no, wielbłąd Lodiego, ale De Paul wczoraj absolutnie MVP, wszędzie był na tym boisku.
3
Fushnikov
Fushnikov
11 lipca 2021, 14:31
Jak wczoraj jak dzisiaj?
2
ksieciunio
ksieciunio
11 lipca 2021, 13:45
Czemu w artykule jest zdjęcie jakiegoś Afrykańczyka z Liverpoolu?
0
nrt2
nrt2
11 lipca 2021, 13:29
Offtop
Ponoć jesteśmy blisko pozyskania lewego obrońcy Fodé Ballo-Touré operacja miałaby wynieść 8 mln i kontrakt na 5lat. Pierwsze doniesienia pojawiły się zaledwie godzinę temu.
2
Boateng93
Boateng93
11 lipca 2021, 13:37
Rezerwowy Monaco, który wiosną zagrał 1 mecz w pierwszym składzie nie wygląda najlepiej.
0
Milanboy
Milanboy
11 lipca 2021, 13:41
Boateng93 - W końcu kupujemy rezerwowego.
0
Jaca23
Jaca23
11 lipca 2021, 13:46
Delikatnie mówiąc, dość odważna kandydatura :p
1
Boateng93
Boateng93
11 lipca 2021, 12:52
Można kupować takich gości w miarę tanich ze słabszych lig i wypożyczać.
0
Jaca23
Jaca23
11 lipca 2021, 12:43
Na prawym skrzydle jest już młody i perspektywiczny Saelemaekers, teraz gdy weszliśmy do LM potrzebujemy kogoś kto zagwarantuje jakość. Priorytetem pewnie jest nowa 10tka i na nią pójdzie większość budżetu, także na prawe skrzydło chętnie zobaczyłbym kogoś wypożyczonego z opcją wykupu.
1
Milanboy
Milanboy
11 lipca 2021, 12:46
Myślę, że pójdzie j na to i na to, dlatego chcą sprzedać pobege oraz Hauge i ew Leao.
1
Diavo
Diavo
11 lipca 2021, 13:21
Co Wy chcecie LM w tym sezonie wygrać?:D. Wyjście z grupy będzie sukcesem, najważniejsze to w tym sezonie utrzymać się w top 4 :)
1
Jaca23
Jaca23
11 lipca 2021, 13:44
Diavo
Dokładnie. A na 10tce i prawym skrzydle z zawodnikami pokroju Daramiego (jeśli tak odmienia się jego nazwisko), top4 moim zdaniem wcale nie jest takie pewne. Jednym słowem musimy być co najmniej tak silni jak przed rokiem, a co by nie mówić o Hakanie, po jego odejściu na tę chwilę nie jesteśmy.
0
hyrus13
hyrus13
11 lipca 2021, 11:50
Ale chyba nikt nie traktuje go jako wzmocnienia? Jeśli taki transfer to tylko na wypożyczenie żeby się gdzieś ogrywał.
2
Cervusius
Cervusius
11 lipca 2021, 13:31
Nie jestem pewien czy to jest ten etap, kiedy możemy sobie kupować i wypożyczać dalej zawodników. Jeżeli nie będzie tak, że przez te kilka mln wydanych na gościa odpuścimy sobie jakąś gwiazdę typu Sabitzer bo tyle nam braknie w licytacji i Elliott powie więcej nie ma, to jestem za, w innym wypadku trzeba stawiać na załatanie dziur po odejściach i umocnieniu się w LM i Serie A
0
Rafał0209
Rafał0209
11 lipca 2021, 11:48
Odważny ten młody jak chce tu przyjść, kupić talent nie dawać szans do gry i po roku wystawić na listę transferową, taki Hauge w kilkaset minut pokazał więcej niż Samu przez lata,ale jeden do wywalenia a drugi uśmiechnięty dalej będzie biegać w tej koszulce.
10
Abece
Abece
11 lipca 2021, 11:34
Mamy tutaj kogoś kto rzeczywiście obserwuje tę ligę i może się wypowiedzieć?
1
Semper Fideli
Semper Fideli
11 lipca 2021, 11:30
Ja mam przewrotne pytanie. On ma kontuzje jakąś? Bo chyba tylko dlatego ogromy talent nie znajduje się w kadrze takiej druYny jak Dania. To nie Hiszpania, Anglia Francja gdzie świetnych piłkarzy i talentów jest na 3 kadry..

5
dysha1992
dysha1992
11 lipca 2021, 13:15
Racja! Plus to ze na jego pozycji gra przereklamowany i do bólu bezużyteczny Braithwaite
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
11 lipca 2021, 11:24
Powiem tak, obejrzałem z nim kompilacje (wiem nic to z tego nie wynika bo z Pożądań można zrobić Maldiniego) i wygląda na niej bardzo dobrze, dla porównania obejrzałem kompilacje z Leao, i wyglądają dość podobnie tylko z tą różnicą że rajdy Daramyego do czegoś prowadzą a Leao z reguły nie, tylko czasami. Chodź na filmikach nikt nie pokazuje pracy w defensywie. Generalnie za max. 10 min bym go brał, chodź wątpię aby ktoś go widział co najmniej 5-10 razy w meczach i z tego nie można wiedzieć tyle co zarząd. Liczmy na to że zarząd nas dobrze wzmocni.
0
sebastek888
sebastek888
11 lipca 2021, 11:33
Gdzie mam pójść?
1
Cervusius
Cervusius
11 lipca 2021, 11:14
Jak duński skrzydłowy, to tylko Damsgaard. Jeżeli inwestować to tylko w kogoś kto jednocześnie z miejsca podnosi jakość skład, takie wynalazki miałyby sens, gdybyśmy się do LM jednak nie zakwalifikowali.
3
Siwus
Siwus
11 lipca 2021, 12:28
Niby fajnie by było ale tego tutaj masz za około 10 mln a Sampa podobno chce 40 mln za swojego zawodnika gdzie tyle nie jest na pewno wart. Jak to mówi wielu dyrektorów, nie kupuj zawodnika po dobrym turnieju.
0
Ohakster'
Ohakster'
11 lipca 2021, 11:13
Sprzedajemy Hauge, który w podobnej lidze kręcił znacznie lepsze liczby i zastępujemy kimś takim?
6
Master of AC Milan
Master of AC Milan
11 lipca 2021, 11:18
Hauge to LS a on to PS.
5
Marcin1995
Marcin1995
11 lipca 2021, 11:55
Hauge w jego wieku nie miał pół dobrego sezonu w lidze Norweskiej która jest o wiele słabsza niż Duńska, potencjał Daramyego jest oceniamy o wiele wyżej niż Huge ale jak wiadomo to tylko potencjał
1
Klimczer
Klimczer
11 lipca 2021, 11:13
O Chłopaku było dość głośno i ponoć jest to naprawdę ogromny talent w tym roku na pewno pójdzie do jakiegoś topowego klubu, bym się nie obraził jakby przyszedł do nas i byłbym ciekaw jak by poradził sobie z przeskoku z Superligaen do Serie A bo łatwiej jest pokazać swoje walory techniczne w lidze gdzie obrońcy bardziej stoją niż grają.
Edytowano dnia: 11 lipca 2021, 11:13
1
looko
looko
11 lipca 2021, 11:07
Ja wolę takiego gościa niż wypalonych emerytów typu Ilicić i tym podobnych, niedawno narzekaliście, że Milan nie wyławia talentów takich jak np. Doku, a teraz marudzenie, ja jestem na tak.
4
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
11 lipca 2021, 11:05
M.in Pobega, Heuge, Leao też ogromne talenty, których później rossoneri chcą się pozbyć.
3
sheva7acm
sheva7acm
11 lipca 2021, 11:05
Nowy Niang !!!?
0
tommyb1
tommyb1
11 lipca 2021, 11:25
Gracz z ogórkowej ligi na starcie różni się od Nianga przede wszystkim tym, że będzie zapierdzielał bo ma jakąś pokorę
2
lyndonmilan
lyndonmilan
11 lipca 2021, 10:59
Brać nie pytać
0
tommyb1
tommyb1
11 lipca 2021, 10:52
Czytałem jakiś czas temu o nim. Ponoć kawał talentu
0
Marcin1995
Marcin1995
11 lipca 2021, 10:49
Jak nie ma kasy na kogoś konkretnego na skrzydło to lepiej taki talent który potencjalnie może być crackiem niż jakieś półśrodki
1
daro12555
daro12555
11 lipca 2021, 10:31
Eh jak nie sprowadzamy młodych zawodników źle ,jak chcemy też źle .Wykładamy konkretny hajs na zawodnika o już dużym poziomie i oczywiście pensje ,albo sprowadzamy młodych graczy gdzie mogą odpalić w sumie w każdej chwili .
0
Manolas
Manolas
11 lipca 2021, 10:26
Uważam że ciekawą kandydaturą byłby Lucas Moura z Tottenhamu. Pracowity skrzydłowy świetny technicznie no i w końcu byłby jakiś konkretny Brazylijczyk w Milanie
5
Jaca23
Jaca23
11 lipca 2021, 12:47
Zdecydowanie warty zainteresowania. Orientuje się ktoś ile zarabia? Bo mi na szybko wyskoczyło 4,2/rok.
0
Rafał0209
Rafał0209
11 lipca 2021, 10:17
Jak myślicie kiedy Elliott sprzeda klub?
4
artorn
artorn
11 lipca 2021, 10:26
4-5lat
1
Rafał0209
Rafał0209
11 lipca 2021, 10:34
Kiedyś jak Berlusconi wydawał 50-80 mln w letnie okienko był uważany za skąpca, dziś Amerykanie nie potrafią sobie poradzić z UEFA i klepie się ich po plecach za wypożyczenia,rozumiem stabilność ale mega słaby ten nasz właściciel.
10
landik
landik
11 lipca 2021, 11:26
Elliott ma przedwszystkim na celu zwiekszyc wartosc klubu i narazie im to wychodzi bdb.
2
Mirek99999999
Mirek99999999
11 lipca 2021, 11:41
landik
Odejście Gigio i Hakana podniosło wartość klubu?
7
dbmat
dbmat
11 lipca 2021, 11:52
Czasy Berlu bezpowrotnie minęły. W tamtych czasach Milan zachowywał się jak dziś PSG. Chciał kogoś to Berlu wyciągał prywatny hajs ze swojego konta i kupował. Eliott prowadzi klub jak korporację w sposób o wiele bardziej nowoczesny, klub ma mieć zrównoważone finanse i nikt tutaj prywatnej kasy z konta nie będzie wykładał, klub zarobi - to kupi, nie zarobi to nie kupi. Dla kibica który żąda sukcesów tu i teraz oczywiście ta droga jest gorsza, jednak powoduje, że klub sam siebie finansuje i nie musi liczyć na hojność swojego właściciela, a gdy właściciel będzie miał tyły z kasą to klub straci płynność - patrz Sunning.
2
Rafał0209
Rafał0209
11 lipca 2021, 12:05
To w dzisiejszych czasach gdzie dla 90% graczy liczy się hajs a nie przywiązanie do barw, Milan bez mocnego właściciela zginie, jak kolega wyżej napisał przeciętny żeby nie powiedzieć słaby Hakan z nas zrezygnował podobnie Donnarumma,jak nie stać nas utrzymać graczy na których nam zależało to nie jest dobry prognostyk na przyszłość. Kibica nie powinno obchodzić czy klub ma plus 500mln zysku czy minus 500mln czy w latach 2003-2007 ktoś z nas patrzył czy właściciel zarobił na klubie. Nie liczyło się mieć i utrzymać w składzie najlepszych graczy.
0
Jaca23
Jaca23
11 lipca 2021, 12:44
Wybudują stadion, wyprostują finanse i wtedy sprzedadzą z ogromnym zyskiem.
0
Vol'jin
Vol'jin
11 lipca 2021, 14:04
właśnie przez politykę Berlusconiego przypominam mamy problemy z UEFĄ + dołożyli do tego chińczycy

Berlusconi nie potrafił zrestuktryzować klubu, nie potrafił zwiększyć dochodów będąc w prime klubu ale to amerykanie są źli ...
1
karp_fso
karp_fso
11 lipca 2021, 10:13
Dziwny pomysł. Mamy na prawym skrzydle młodego piłkarza, który musi się jeszcze sporo nauczyć (Alexisa). Drugim skrzydłowym powinien być ktoś, kto wchodzi z miejsca do składu, a nie kolejny młodzian.
14
RavenGDA
RavenGDA
11 lipca 2021, 10:24
dokładnie!
Po co on nam??? Albo ktoś z wyższej półki albo zbędny wydatek
1
Diavo
Diavo
11 lipca 2021, 10:11
I takich zawodników nam potrzeba! Za kilka lat będzie wart 40-50 mln ;)
2
Rafał0209
Rafał0209
11 lipca 2021, 10:16
Za kilka lat, a nam potrzebny gracz na już który podniesie jakość zespołu,ludzie my gramy w LM pokażmy się w niej w tym roku z dobrej strony a nie za kilka lat.
17
Diavo
Diavo
11 lipca 2021, 10:50
Patrze perspektywicznie na nadchodzące lata, sory ale w tym sezonie wyjście z grupy będzie sukcesem ;).
1
Rafał0209
Rafał0209
11 lipca 2021, 11:03
A pomyśleć że jeszcze nie tak dawno człowiek był wściekły kiedy Milan odpadał w 1/4 czy 1/2 LM,dziś za sukces uważa się wyjście z grupy, gdzie nie oszukujmy się poziom piłkarski jest dużo słabszy od tego na początku XXI wieku,gdzie był wielki Milan, Real z Ronaldo Zidane Raulem Juve z Nedvedem czy Del Piero czy później Barca z genialnym Ronaldinho,Milan z Sheva Seedorfem czy Kaka, dziś PSG czy City nie są wstanie skleic takich składów.
0
Diavo
Diavo
11 lipca 2021, 11:14
Oj tak piękne czasy.. czasy w których liczyła się piłka, były wartości. Podoba mi się Milan bo idzie teraz droga małych kroczków, nie wydajemy 200mln jak duet F&M. Złote czasy jeszcze nadejdą, wierzę w to :)
1
Milanboy
Milanboy
11 lipca 2021, 10:03
Jestem na nie, nam potrzeba kogoś jak Berardi nawet jeśli rozbije się bank, bo kupno kolejnego młodzika który albo odpali albo będzie floopem jest bardzo ryzykowne kiedy milan będzie w lm, a Berardi to mniejsze ryzyko pod tym względem
2
flaqu666
flaqu666
11 lipca 2021, 10:29
Co wy widzicie w tym Berardim??? I jeszcze za takie pieniądze.....
3
Milanboy
Milanboy
11 lipca 2021, 11:44
flaqu666- Hmm pomyślmy, zawodnik który czesto gra jako podstawowy zawodnik Italii, zawodnik który od dwóch sezonów notuje kapitalne liczby i który ma takie atuty jak szybkość, siła i uderzenie z dystansu , do tego doświadczony w Serie A.

2
Daniel93
Daniel93
11 lipca 2021, 09:59
Rodowity dunczyk jak się patrzy :D
16
Rafał0209
Rafał0209
11 lipca 2021, 10:41
No jak z Olisadebe góral
0
nadgnity
nadgnity
11 lipca 2021, 10:51
Nikt nie napisał, że rodowity.
0
blady77
blady77
11 lipca 2021, 11:39
Napisał użytkownik z rodowitym Szwedem w avatarze XD
3
Rzetelny
Rzetelny
11 lipca 2021, 09:55
Witajcie!

Tak jak pisałem niedawno na stronce w piątek zostałem tatą. Starym zwyczajem jest tzw. Pępkowe - nie inaczej było w tym przypadku. Po kilku dawkach mocnego alkoholu namówiłem kolegów na pewien niestandardowy element.. :)

https://streamable.com/dl9aoz

Forza AC Milan! Forza Martynka!
31
Michał92
Michał92
11 lipca 2021, 10:01
Coś pięknego , gratulacje i zdrowia ! :)
3
emil373
emil373
11 lipca 2021, 10:09
Znakomicie !!!
3
Robinowski
Robinowski
11 lipca 2021, 10:14
Gratulacje
3
marcinomilano
marcinomilano
11 lipca 2021, 10:26
Gratulacje, zdrówka dla całej rodziny! :)
3
tommyb1
tommyb1
11 lipca 2021, 10:51
Gratki
3
Tairens
Tairens
11 lipca 2021, 11:27
Gratulacje!
2
daro12555
daro12555
11 lipca 2021, 09:52
Bardzo dobry zawodnik jestem na tak ,szkoda ze ten młody francuz nie przyjdzie .Cenna Duńczyka pewnie 6-7mln
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się