SCUDETTO


Ballo-Toure ma trafić do Milanu na wypożczenie z opcją wykupu

12 lipca 2021, 14:32, cinassek Aktualności
Ballo-Toure ma trafić do Milanu na wypożczenie z opcją wykupu

Zgodnie z doniesieniami z niedzieli, Milan stara się zamknąć transfer Fode Ballo-Toure. Senegalczyk nie trafi jednak na San Siro na zasadzie transferu definitywnego. Jak podaje stacja Sky, rossoneri negocjują z Monaco odnośnie wypożyczenia z opcją wykupu. Ta miałaby opiewać na 6 mln euro. Lewy obrońca ekipy z księstwa może zasilić rossonerich już w najbliższych dniach, tym samym kompletując formację defensywną na nowy sezon - media nie donoszą, aby w tym sektorze miały zostać poczynione jeszcze jakieś wzmocnienia.



23 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Yabaye
Yabaye
12 lipca 2021, 18:12
Czyli w obronie będzie:

Theo - absolutny top, ale mający swoją huśtawkę formy, dość łatwy to wyłączenia.

Ballo-Toure - po tych Niangach, Leao'ach, Kalulach i innych wynalazkach po prostu takim piłkarzom na dzień dobry nie ufam i nie daję czystej kartki. Boczny obrońca Ligue 1 z 5 asysytami w prawie 30 występach - słabo.

Romek - totalny zjazd w ostatnim półroczu, sporo osób mówi, że pewnego poziomu nie przeskoczy.

Kjaer- świetny, ale to de facto pierwszy tak dobry sezon (i teraz turniej) w jego wykonaniu.

Tomori - dobre pół roku, wcześniej w Anglii było średnio (być może mało szans). Duże nadzieje na top, ale gwarancji nie ma.

Gabbia - melodia przyszłości, ale bez gwarancji odpalenia.

Calabria - jeden dobry sezon. Wcześniej najczęściej wykopywany z klubu obrońca w ostatnich latach, na równi z De Sciglio.

Kalulu - co.

Zapomniałem o kimś? Mam nadzieję, że tak, bo teraz to nie wygląda dobrze. A nasz ostatni sezon bronił się tym, że albo para Simon-Romek, albo Simon-Fikayo była w formie i jakoś to wyglądało.

Szanowni, niebezpiecznie blisko zbliżamy się do stylu Gazidisa z Arsenalu. Na jednego świetnego Wallcota przypadało mu 3 stasiów, których trzeba było gonić po 2 latach. No i te wszystkie plotki nie rozwiązują problemu braku naszego przedstawiciela w reprezentacji Włoch. Dlaczego nie wziąć Pezzeli? W czym on jest gorszy?
0
MrAncelotti
12 lipca 2021, 18:21
Arsenal za Gazidisa, regularnie utrzymuwał się w top 6
1
Yabaye
Yabaye
12 lipca 2021, 18:23
Nas top6 nie intereuje, a stawka do top4 wcale nie odbiega jakością (porównuje wewnętrzne podwórka) od tej w Anglii.
1
Oskyy
Oskyy
12 lipca 2021, 18:39
Tak, kiedy mamy Tomoriego-Simona-Romka na pierwszy skład i Gabbię + Kalulu do rotacji na środek + mówi się o Boubacar Kamarze NA BANK przyjdzie jeszcze jeden klasowy środkowy obrońca za miliony... Nie wiem czego oczekujesz... Theo i Calabria mieli świetne półtorej sezonu więc w pierwszym okienku transferowym klub powinien wydać miliony żeby lepiej obsadzić ich pozycje kiedy są luki gdzie indziej?
Pezella ma jeszcze 3 lata ważnego kontraktu, a Parma się zbroi, więc możliwe, że nie chcą go sprzedać za te kilka mln jak mówiła prasa, tylko po 20+ tak jak chcą za Dannisa Mana
7
Rossu
Rossu
12 lipca 2021, 18:55
Toure - wypożyczenie z opcją wykupu za 6 mln
Pezzella - 15-20 mln transfer definitywny

Sam masz odpowiedź, która bardziej się opłaca zarządowi.
7
biedrus
biedrus
12 lipca 2021, 21:37
Nie zapominajmy, że w bramce mamy nowego i słabszego gościa (czy to się komuś podoba czy nie)
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
12 lipca 2021, 22:04
Lubię takie deprecjonowanie Milanu na rzecz innych drużyn. Widać to nawet po każdym meczu. Jeśli Milan wygra to dlatego, że inni grali słabo. Jeśli inną drużyna wygra to dlatego, że grała dobrze.

Milan ma aktualnie najmocniej obsadzoną defensywę we Włoszech, przynajmniej jeśli chodzi o pierwszy skład. Kjaer i Tomori to bodajże najlepszy duet środkowych obrońców, z którym mogą konkurować jedynie De Vrij i Skriniar. Theo to najlepszy lewy obrońca w lidze. Calabria, moim skromnym zdaniem, był gorszy tylko od Hakimiego, którego w następnym sezonie nie będzie.

- Inter na świetny środek w osobach Skriniara i De Vrija, ale boki, po odejściu Hakimiego, mocno odstają.
- Juventus ma De Ligta i Chielliniego, który jednak często już nie nadąża, boki również odstają znacznie.
- Atalanta ma świetne wahadła, ale środek obrony nigdy u nich na wysokim poziomie nie stał.
- Lazio ma Acerbiego i w sumie niewiele więcej do zaoferowania w obronie.
- Roma ma Smallinga i Spinazzolę, do tego Kumbulla czy Ibanez mają potencjał na dobre granie.
- Napoli to tak naprawdę tylko K2, od biedy Di Lorenzo.

I w sumie tyle, jeśli chodzi o włoski top. Naturalnie pojawią się głosy, że X w formie to świetny piłkarz, Y w formie zjada tego czy tamtego i tak dalej, i tak dalej. Tyle tylko, że nasi w formie też są w topie. Tak samo jak nasi mogą być bez formy, tak samo tamci mogą jej nie mieć. Prosta arytmetyka.
Można o aktualnym Milanie wiele mówić, ale defensywa, jeśli chodzi o pierwszy skład, to ligowy top, co zresztą widać po straconych bramkach, których lwią część tracimy po stałych fragmentach, a nie z gry.
Możemy polemizować co do jakości środka pola (choć Kessie i Bennacer w formie to również włoski top), co do jakości skrzydeł czy ofensywy ogółem. Można mieć wątpliwości co do tego, jak wejdzie w ligę nasz nowy bramkarz. Ale twierdzenie, że nasza obrona jest zła, to już zaklinanie rzeczywistości.
4
pejsu
pejsu
12 lipca 2021, 16:37
Bez szalu ale przynajmniej wiadomo że Theo zostanie
1
Jaca23
12 lipca 2021, 16:28
I taka formuła transferu jak najbardziej mi pasuje. W ogóle zmienników najlepiej byłoby wypożyczać zwłaszcza z opcją wykupu. Wtedy decyzję można podejmować po dokładnym przyjrzeniu się zawodnikowi. Jeśli się nie sprawdzi, bez problemu odesłać do macierzystego klubu, a nie męczyć się kilka lat na kontrakcie.
3
szfarceneger
szfarceneger
12 lipca 2021, 15:32
No i git. Odpali to bierzemy na stałe, nie odpali to odsyłamy do Monaco. Nic nie ryzykujemy tym transferem. Ufam Maldiniemu jeśli chodzi o obrońców. Martwi mnie tylko ta narodowość... W styczniu Theo nie będzie miał zmiennika, a wtedy zawsze jest napięty terminarz, bo jest 1/8 i 1/4 Pucharu Włoch.
Edytowano dnia: 12 lipca 2021, 15:33
2
marcinomilano
marcinomilano
12 lipca 2021, 15:46
A wiadomo już, że będzie powołany do reprezentacji?
0
Cimar94
Cimar94
12 lipca 2021, 15:57
Nie. Jak odpali to błagamy o kolejne darmowe wypożyczenie, albo negocjujemy kwotę wykupu zaczynając od 2 mln rozłożonego na cztery raty :P
2
szfarceneger
szfarceneger
12 lipca 2021, 15:59
Będzie wiadomo pewnie w grudniu, ale w Senegalu raczej nie ma takiej konkurencji na LO, żeby go nie powołali.
0
marcinomilano
marcinomilano
12 lipca 2021, 15:13
Kompletna niewiadoma, ale już nie raz nas Maldini zaskakiwał swoim okiem odnośnie obrońców, więc pozostaje wierzyć, że będzie spoko na pozycji zmiennika, a Theo będą omijać kontuzje
1
DragonAC
DragonAC
12 lipca 2021, 14:49
a PO gdzie ????
0
Lomaxini
Lomaxini
12 lipca 2021, 14:53
W opozycji
25
kamilus
kamilus
12 lipca 2021, 14:53
Przecież Conti od początku lipca jest w Mediolanie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2
Janik14
Janik14
12 lipca 2021, 14:59
Jest kalulu od biedy Alexis.
6
paweł_piotr
paweł_piotr
12 lipca 2021, 15:03
Lomaxini

a tam ch nie opozycja xd
3
karp_fso
12 lipca 2021, 14:45
"media nie donoszą, aby w tym sektorze miały zostać poczynione jeszcze jakieś wzmocnienia."

Czyli wiadomo tyle co nic :D. Nic się nie zapowiada, ale też nie można nic wykluczyć. Pytanie jeszcze co z Romagnolim, bo jak nie ma zamiaru przedłużać kontraktu, to trzeba będzie się pożegnać.
0
patoo_07
patoo_07
12 lipca 2021, 14:39
A to on nie miał grać na lewej i być zmiennikiem Theo?
1
tommyb1
tommyb1
12 lipca 2021, 14:43
zaiste
0
AC Kamil
AC Kamil
12 lipca 2021, 14:45
Trzyma jeszcze po wczorajszym.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się