SCUDETTO


MERCATO LIVE 15.07: Brahim Diaz i Fode Ballo-Toure w Milanie! Wszystko gotowe [23:09]

15 lipca 2021, 07:38, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 15.07: Brahim Diaz i Fode Ballo-Toure w Milanie! Wszystko gotowe [23:09]

[07:38]: Czwartek to dzień pod znakiem Oliviera Girouda. Francuz ma dziś zameldować się w Mediolanie, a w piątek przejść testy medyczne i podpisać dwuletni kontrakt w Milanie warty 3,6 mln euro netto rocznych zarobków.

[07:47]: Dziennikarz Gianluca Di Marzio podaje, że zmienia się formuła transferu Brahima Diaza. Będzie to dwuletnie wypożyczenie z opcją wykupu przez Milan i odkupu przez Real, nie zaś jak wcześniej podawano roczne. Prawdopodobnie ma to związek z kwestiami podatkowymi.

[09:09]: Włoskie media niezmiennie donoszą także, że o krok od transferu do Milanu jest Fode Ballo-Toure. Lewy obrońca Monaco ma trafić na San Siro za 5-6 mln euro.

[10:11]La Gazzetta dello Sport twierdzi zaś, że Brahim Diaz dołączy do Milanu ponownie na zasadzie rocznego wypożyczenia bez prawa wykupu. I ponownie rossoneri porozmawiają z Realem Madryt o Hiszpanie za rok. Ma mieć to związek z kwestiami podatkowymi.

[12:22]: Zdaniem calciomercato.comTommaso Pobega może liczyć na mocne zainteresowanie ze strony Fiorentiny. Ekipę z Toskanii objął Vincenzo Italiano, który w ubiegłym sezonie prowadził wychowanka Milanu w Spezii.

[13:14]MilanNews: Rossoneri naciskają, aby ściągnąć 19-letniego napastnika Santosu, Kaio Jorge'a. Uczynią to najpóźniej w styczniu na zasadzie transferu wolnego, ale spróbują pozyskać gracza już latem. Rozmowy trwają. Młody snajper w pierwszej drużynie Santosu rozegrał już 75 meczów i zdobył w nich 15 bramek.

[16:50]Olivier Giroud wciąż jeszcze nie przybył do Mediolanu. Prawdopodobnie nastąpi to wieczorem.

[16:52]: Gianluca Di Marzio kilka dni temu donosił, że Milan nie wyraża zainteresowania negocjowaniem transferu Luisa Alberto z Lazio. SportMediaset twierdzi natomiast, że rossoneri mogą włączyć się do walki o Hiszpana proponując niektórych ze swoich aktualnych graczy, aby obniżyć wymagania rzymian na poziomie 45-50 mln euro. Mowa o Rafaelu LeaoSamu Castillejo czy Mattii Caldarze.

[18:50]: Di Marzio: Oliver Giroud wyląduje w Mediolanie lada moment.

[19:00]: MN: Olivier Giroud jest już w Mediolanie (WIDEO).

[20:05]: Teraz Olivier Giroud może odpocząć w hotelu. Od rana będzie przechodził testy medyczne, by późnym popołudniem lub pod wieczór parafować dwuletni kontrakt w Milanem.

[21:30]: ESPN podał, że agenci Philippe'a Coutinho potwierdzają zainteresowanie Milanu ich klientem. Brazylijczyk jest jednym z kandydatów do zastąpienia Hakana Calhanoglu. 29-latek wraca tego lata po ciężkiej kontuzji i najprawdopodobniej wkrótce opuści Barcelonę. ESPN nie przekazał więcej szczegółów na temat ewentualnej operacji.

[23:05]: Fabrizio Romano ze Sky poinformował o pełnym porozumieniu na linii Milan - Real w kwestii Brahima Diaza. Warunki: dwuletnie wypożyczenie za 3 mln euro z opcją wykupu w 2023 roku za 22 mln euro, madrytczycy zachowują opcję odkupu za 27 mln euro.

[23:09]: Gianluca Di Marzio podaje, że Fode Ballo-Toure zagra w Milanie. Francuz z AS Monaco, podobnie jak Brahim Diaz, ma przylecieć do Mediolanu już w weekend. Koszt transferu definitywnego to 4 mln euro plus 0,5 mln euro w bonusach.



257 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
milan2002
17 lipca 2021, 00:00
PSG podobno idzie po Theo. To może być bolesne.
0
karp_fso
16 lipca 2021, 07:57
Kutinio (zapisanie tego w ten sposób brzmi jak postać Walaszka xD) to chyba jakieś kosmiczne pieniądze zarabia, więc jego transfer dałbym do kategorii science-fiction. No, chyba że zejdzie z wymagań finansowych.
Edytowano dnia: 16 lipca 2021, 07:57
1
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
16 lipca 2021, 06:09
Ten Kaio Jorge ma niezłe liczby. Wygląda na sympatycznego młodego człowieka, jak Kaka he he. W Milanie by się nie zatracił przy Paolo i reszcie bossów. I oby była chłodna główka, a nie jak Neymar..
0
biedrus
biedrus
16 lipca 2021, 09:16
Patrze na zdjęcie Kaio i widzę, że bliżej mu do Neymara czy Adriano niż do Kaki. Zobaczymy
0
Luther Blissett
Luther Blissett
16 lipca 2021, 23:07
Adriano ze swojego prime widziałbym w Milanie.
0
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
16 lipca 2021, 05:54
Brahim jakoś mnie nie przekonał w ubiegłym sezonie. Jednak ławka musi być długa z racji gry na tylu frontach. Będę się dalej upierał by Pobega i Hauge pozostali w Milanie. Co do Ballo-Toure, to nie kojarzę zbytnio zawodnika ponieważ nie interesuję się specjalnie LO. Oby tylko, jak już do nas trafi grał dobrze.
1
matten
matten
16 lipca 2021, 05:26
Brahim Diaz na uzupełnienie kadry niewielkim kosztem jest ok. Co do Ballo-Toure to nie wiem kto to, ale za 4 mln wiele nie ryzykujemy. Czekam teraz na poważne wzmocnienia do pierwszego składu, a w szczególności na następcę Calhanoglu.
2
Jachu1899
Jachu1899
16 lipca 2021, 00:58
Ten Bało Ture to niestety jest już Senegslczykiem ;)
0
Olli666
Olli666
16 lipca 2021, 07:30
Senegalczykowi z francuskim paszportem.
0
Cimar94
16 lipca 2021, 00:15
"To jest joker, którego rzucił dziś na stół i powiedział VABANK, Stefano Pioli - Brahim Diaz."

Dożywotni szacun za mecz z Juventusem.
4
RaveL
RaveL
16 lipca 2021, 00:11
Cieszy powrót Brahima na dłużej. Oby wskoczył na jeszcze wyższy poziom.
0
Rossu
15 lipca 2021, 23:55
Bardzo fajnie.

Jeszcze powrót Dalota i obronę mamy prawie wyjaśnioną(prawie, bo pozostała kwestia Romagnolego).
Do pomocy myślę, że zarząd wypożyczy Bakayoko(skoro automatycznie ma/albo będzie mieć przedłużony kontrakt do 2023) - Kamara ma iść do Monaco, to odpada fajny zawodnik. Myślę, że dopiero w końcówce mercato będą szukać okazji na 10-tkę i na prawe skrzydło - choć tu się nie zdziwię jak w ogóle nikt nie przyjdzie na tpozycję PS. No i została kwestia młodego i perspektywicznego napastnika o którym mówił Maldini, tutaj myślę, że przyjdzie ktoś o kim w ogóle się nie mówi - taki typowy transfer z notesika Moncady ;)
Edytowano dnia: 15 lipca 2021, 23:57
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 lipca 2021, 03:12
Coraz głośniej jest o Kaio Jorge z Santosu.
3
Gzikuu
Gzikuu
15 lipca 2021, 23:55
Obejrzałem właśnie pierwszą lepszą kompilację Ballo-Toure na YT i już wiem dlaczego Maldini go bierze. :) Będzie dobrym zmiennikiem Theo, bo jeżeli chodzi o ciąg do przodu, to podobieństwo jest kolosalne.
0
patoo_07
patoo_07
15 lipca 2021, 23:48
Ależ dzień! Brawo Paolo!
0
SICKBOY
SICKBOY
15 lipca 2021, 23:47
Bardzo dobre wiadomości. Chcialbym jeszcze Dalota z powrotem i kwestia boków obrony jest rozwiązana.
0
Nanti
15 lipca 2021, 23:32
Ja bardzo lubię Giroud i się w sumie nawet jaram (ale musi być jeszcze jeden napastnik), Brahima też lubię więc super dzień. Zioma z Monaco nie znam.
Coutinho? To by się już zrobiło gwiazdorsko z przodu.
7
Piotrek1899
Piotrek1899
15 lipca 2021, 23:25
No i gitarka. Uważam, że już teraz Milan całkiem fajnie na papierze wygląda. Jeszcze jakaś konkretna 10, może prawe skrzydło i lecimy po Scudetto. Stabilizacja,
słowo-klucz, jeśli o nas chodzi. Inni niech się martwią.
0
fryta777
fryta777
15 lipca 2021, 23:40
O jakiej stabilizacji Ty mówisz mamy bramkarza który jest wielka niewiadomą we Włoszech do tego nie ma dyszki, a na puchar narodów Afrykii wyślemy naszą całą linię pomocy
11
goat333
goat333
15 lipca 2021, 23:47
Optymistycznie XDDD
2
Gzikuu
Gzikuu
16 lipca 2021, 00:03
Dokładnie. Tylko my z czołówki nie zmieniliśmy trenera. Pozbyliśmy się tylko dwóch smrodliwych graczy i jeżeli uda się jeszcze wypożyczyć Dalota, to kadra z poprzedniego sezonu będzie zachowana. Reszta transferów (Ballo-Toure, ŚP, ofensywny pomocnik i prawe skrzydło), to już będą tylko wzmocnienia. Ze Scudetto bym się hamował, ale widać tu plan i ciągłość.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
16 lipca 2021, 00:24
fryta777

Tylko przypomnę, że mamy dopiero 15.07.2021 ;)
2
rossocarlonero
rossocarlonero
16 lipca 2021, 00:30
A ja nie wiem skąd to zwątpienie w odpowiedziach. Strata bramkarza jest zdecydowanie mniej odczuwalna od straty choćby kluczowego napastnika czy pomocnika; dużego spadku jakości na pewno nie będzie. Hakan nie jest także gościem nie do zastąpienia. Patrząc po ostatnich ruchach na rynku, widać że zarząd wie co w trawie piszczy. Trzon kadry zachowany, oprócz "10", możliwy zakup kolejnego skrzydłowego, do tego uzupełnienie ławki i wygląda to obiecująco. Małymi kroczkami wracamy tam gdzie byliśmy kiedyś. Masz zupełną rację, jeśli chodzi o stabilizację - tylko to w dzisiejszej piłce wróży długotrwały sukces.
3
Milanboy
Milanboy
16 lipca 2021, 00:38
No jak na pozycji nr 10 straciliśmy gościa który kiedy dobrze trybi kreuje na poziomie Bruno Fernandesa oraz najlepszego młodego bramkarza na świecie i w ogóle jednego z najlepszych na świecie bramkarzy oraz etatowego reprezentanta najlepszej ekipy w Europie na solidnego wyrobnika który w reprezentacji jest rezerwowym i który umiejętnościowo nie stoi tak wysoko jak Donnarumma.

Ja tylko liczę na kolejną ligę Mistrzów i tyle, a jeśli ma przyjść Scudetto to przyjdzie.
2
Jaca23
Jaca23
15 lipca 2021, 23:24
Korzystne dla nas warunki wypożyczenia Brahima. 3 miliony za dwa lata, plus mniejszy podatek od pensji ze względu na dwuletnie wypożyczenie. Nawet jeśli Diaz mega by odpalił i Real go odkupi to w naszej aktualnej sytuacji dobry deal.
0
marunio
marunio
15 lipca 2021, 23:22
ciekawe co z coutinho, jak barca oddaje za prawie darmo grizmanna, to moze i jego by oddali
0
Jaca23
Jaca23
15 lipca 2021, 23:25
Griezmanna chcą podobno za Saula wymienić.
0
Vol'jin
15 lipca 2021, 23:26
no nie do końca za darmo bo wpiszą sobie bardzo dużą kwotą za wymianę (Felix-Griezmann) i będzie im to w księgach wisieć dość mocno ;]
Pjanić im wisi, już nie mówiąc ze w Juve Artur z tymi 72 mln też ich boli patrząc na jego formę w minionym sezonie ;]
Edytowano dnia: 15 lipca 2021, 23:31
0
Olli666
Olli666
15 lipca 2021, 23:28
Za felixa chcą go wymienic
0
Boateng93
Boateng93
15 lipca 2021, 23:45
Coutinho na pewno za darmo oddadzą, ale problemem jest jego gigantyczna pensja.
0
dykt4tor
15 lipca 2021, 23:49
Napiwno Atletico sie zgodzi na wymiane za Felixa, chyba by musieli upaść na głowę.
1
Vol'jin
15 lipca 2021, 23:05
https://twitter.com/FabrizioRomano/status/1415779049390198790?s=20

here we go
1
acmti__
acmti__
15 lipca 2021, 22:33
Z góry przepraszam za pytanie z innej beczki.

Za kilka dni wybieram się zobaczyć San Siro (muzeum) itd.
Czy jest coś jeszcze co kibic Milanu powinien zobaczyć?
Czy jest możliwość popatrzenia chociażby zza bramy na ośrodek Milanello?

0
Levy11
Levy11
15 lipca 2021, 23:01
A chodzi Ci o muzeum na San Siro czy w CasaMilan bo to dwa różne. W CasaMilan jest fajniejsze przynajmniej dla mnie.
Z Milanello to nie wiem jak jest.
Jeśli chodzi o pamiątki czy gadżety to chyba największy wybór jest na San Siro.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 lipca 2021, 03:13
Milan megastore w okolicy Duomo obowiązkowo :) i muzeum w Casa Milan, coś pięknego.
0
Maestro02
Maestro02
15 lipca 2021, 22:31
Podobno Brahim chce przejąć koszulkę z numerem 10, no synek jak cię lubię bo ty sympatyczny chopok jesteś tak nie przesadzaj, przyjdź na stałe to możemy pogadać a nie tak hop siup.
2
Jaca23
Jaca23
15 lipca 2021, 22:25
Wierzę, że Giroud swoją grą sprawi nam wiele radości. Podobne przeczucia miałem co do Mandzukicia, więc trzeba wierzyć, że tym razem będzie lepiej ;)

Coutinho jako wypożyczenie z opcją to dla nas całkiem niezły deal, pytanie jak wyglądałyby to konkretnie pod względem finansów. Jednak ostatecznie nie wydaję mi się, żeby akurat Brazylijczyk miał do nas trafić.
3
Maestro02
Maestro02
15 lipca 2021, 22:29
Giroud to wygląda jak młody Bóg, wiadomo że nie jest mega mobilnym piłkarzem ale do rozegrania na ścianę, wygrania główki i zmiany Zlatana to wręcz piłkarz idealny w takiej cenie. Jak ominą go kontuzje to na pewno sprawi więcej pociechy niż Mario. Co do Coutinho to chyba zależy najbardziej od jego pensji, jak będzie jakaś w miarę sensowna to na pewno będzie to wartość dodatnia do składu aczkolwiek tak jak i ty nie jestem przekonany że to on ostatecznie do nas trafi.
1
Kosmateus123
Kosmateus123
15 lipca 2021, 23:33
Co do Mandżu miałem obawy, które częściowo się sprawdziły, w kwestii Girouda mam dobre przeczucia więc wypada trzymać kciuki by się sprawdziły. z Brazylijczyków to jeśli już to może w zimie będzie ten młody Kaio Jorge, też na Coutinho bym nie liczył.
0
Zako
Zako
15 lipca 2021, 21:47
W sumie Coutinho to wrócił zeszłego lata z wyp. , za to chyba cały ten sezon na L4 praktycznie. Zeby ten deal mial rację bytu juz pomijajac czy pasowałby do stylu Piolego, to chyba musieliby go puścić za darmo a on wziąć jakieś 6 baniek.
1
Adam6
15 lipca 2021, 21:59
Oczywiście, już poprawione. Wypadł w połowie sezonu i kompletnie wyleciało mi z głowy, że był w kadrze Barcy na miniony sezon.
1
Nesta_13
Nesta_13
15 lipca 2021, 20:58
No to jak mawia klasyk: https://youtu.be/KdhwopvTf18
1
Nelson_Dida
Nelson_Dida
15 lipca 2021, 20:54
no i Giroud, i wylądował, i cały misterny plan z napastnikiem ..

.. się udał XD
7
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
15 lipca 2021, 21:29
Nie mów hop! Zaraz weźmie 9 na koszulce i tyle będzie z niego pożytku.
7
paweł_piotr
paweł_piotr
15 lipca 2021, 21:32
AdrianoGalliani

Było trzeba zostawić Mario z "9" i płacić mu za to by tylko trzymał ten numerek xd.
13
Maestro02
Maestro02
15 lipca 2021, 22:21
@paweł_piotr to jest genialny pomysł xD.
1
muamba_kabumba
15 lipca 2021, 20:51
Luis Alberto fajna opcja, ale nie za 45 mln ...
1
Yabaye
Yabaye
15 lipca 2021, 20:28
Wiecie co to za zamieszanie z zielonymi strojami w Serie A? Dzisiaj pisze o tym m.in. Onet. Dla mnie to tani clickbait autorstwa kogoś, kto nie siedzi w Calcio. Bzdurą byłoby zakazywanie konkretnego koloru strojów, szczególnie, gdy w lidze mamy Sassuolo.
2
ósmy
15 lipca 2021, 21:43
Ponoć wprowadzenie takiego wniosku wymogli nadawcy telewizyjni. Według nich piłkarze, którzy grają w zielonych strojach, mogą zlewać się z boiskiem, a w konsekwencji utrudniać widzom odbiór meczu. Ma to być wprowadzone od następnego 2022/23 sezonu.

0
Zako
Zako
15 lipca 2021, 21:53
A cały sezon były bandy reklamowe dekapitujące piłkarzy :').
0
MilanHomer
15 lipca 2021, 22:45
No te reklamy to była masakra.
Co do strojów to wolę oglądać Sass w zieleni niż mecz chyba w bundeslidze, czy PL, gdzie obie drużyny miały czerwone stroje.
Of kors był inny odcień :) Ale nie szło tego oglądać.
0
15 lipca 2021, 20:20
Apropo naszej starej 10tki wybrał nr20 uzasadniając 10+10=20.
Ponoć będzie grał teraz 2x lepiej.
1
MilanHomer
15 lipca 2021, 20:40
To co mecz gol i asysta :) Inter trafił złotego Niemco-Turka
0
mathiaz
mathiaz
15 lipca 2021, 20:46
Pamiętacie jak Zamorano grał z "1+8"? :-)
6
Piotrek1899
Piotrek1899
15 lipca 2021, 21:01
Ja pamiętam ;) Bodajże po przyjściu Ronaldo miało to miejsce. Chyba nie od razu, bo kojarzę, że na początku Brazylijczyk grał tam z 11. Jeśli się mylę, to poprawcie mnie, proszę.
1
JerryRossoneri
JerryRossoneri
15 lipca 2021, 22:37
Dobrze pamiętacie prawie a Ronaldo najpierw grał z 10 na plecach
2
Piotrek1899
Piotrek1899
15 lipca 2021, 23:04
A jednak 10 ;)
0
MrAncelotti
MrAncelotti
15 lipca 2021, 20:18
Podobno Sporting szykuje się do pozwania Interu...
3
Cervusius
Cervusius
15 lipca 2021, 20:43
Ci to też są, za grę by się wzięli
0
Piotrek1899
Piotrek1899
15 lipca 2021, 21:03
Za co? Nie jestem w temacie.
0
Vol'jin
15 lipca 2021, 21:08
João Mário w kontraktcie z Interem miał klauzulę anty-Benfica/Porto ^ i Inter musiałby do takiego dealu dopłacić 30 mln euro

z racji, że z Portugalczykiem rozwiązano kontrakt i ten sobie i tak poszedł do Benfici, Sporting uważa za ustawione działanie Interu i klubu z Lizbony no i ich pozwali
7
Piotrek1899
Piotrek1899
15 lipca 2021, 21:18
Dzięki Vol'jin za nakreślenie sytuacji. Generalnie, to ten Sporting ostatnio coś za dużo wydziwia ;)
1
gago1145
gago1145
15 lipca 2021, 21:42
@Cervusius Za grę? Przecież oni wygrali w tym roku ligę
4
gago1145
gago1145
15 lipca 2021, 22:28
No i elegancko... A nie, przepraszam to nasi koledzy. To nieelgancko.
0
PanPrzemus313
15 lipca 2021, 20:06
Za Alberto śmiało bym oddał całą trójkę - potrzebujemy 10 na takim poziomie a obawiam się że Vlasić to co najwyżej poziom Miranchuka

Fajnie że domykamy sprawę Girouda - będzie miał u nas sporo czasu antenowego podczas kontuzji Zlatana
3
marunio
marunio
15 lipca 2021, 20:54
kazdy by to zrobil, nie tylko zbijasz cene a pozbywasz sie ich kontraktow
1
Jaca23
Jaca23
15 lipca 2021, 20:03
Strasznie jestem ciekawy kto przyjdzie jako nowa 10tka. Mam nadzieję, że to będzie konkret pokroju właśnie L.Alberto czy Sabitzera.

Zaraz klepniemy Girouda, a to kolejny problem z głowy.

Kompletnie nie rozumiem lamentów nad naszym składem i mercato. Wielu tutaj piszę jakbyśmy z automatu nie mieli szans na top4. Popatrzcie sobie co się dzieje w innych klubach. U nas największym plusem będzie STABILIZACJA. Mamy tego samego trenera, ten sam bardzo dobrze funkcjonujący blok obronny i lidera. W innym klubach z czołówki potężne zmiany, z których większość to spora niewiadoma. Poza tym nie słyszałem, do tej pory o wielu spektakularnych transferach do Serie A, a niektórzy tutaj chcieli by na już mieć pełną kadrę. Trochę więcej cierpliwości Panowie.
Edytowano dnia: 15 lipca 2021, 20:03
17
Vol'jin
15 lipca 2021, 20:08
+1
Mimo wszystko i tak trzeba się nastawić na ponowną walkę o top 4 z Lazio/Napoli/Romą. I te drużyny mają swoje mniejsze/większe też problemy na rynku transferowym (Roma na gwałt potrzebuje LO, a sakiewkę też mają pustą)

Ogólnie finansowo Serie A to w tym roku chyba szaleć nie będzie i kto wie czy zaraz do De Paula na exodus z ligą włoską nie trafi Locatelli, Berardi etc. Tomiyasu na przykład blisko Tottenhamu ;]
7
Olli666
Olli666
15 lipca 2021, 19:53
Niby diaz ma przyjść tylko na zwykle wyp ale na 2 lata.
0
Cervusius
Cervusius
15 lipca 2021, 19:55
Jeszcze podobno ma 10-kę wziąć i niby nigdy nie było jego woli zostania w Milanie, bo on chce grać w Realu. Jeszcze go kapitanem zróbmy jak Gigio
1
Olli666
Olli666
15 lipca 2021, 20:03
Tez to czytałem.
Mega dramat by był gdyby okazało się to wszystko prawda.
0
marunio
marunio
15 lipca 2021, 19:38
zeby sie mu tylko kluby nie pomylily i podpisal z wlasciwym
0
15 lipca 2021, 19:18
No to kolejne nazwisko... Według Tureckiego dziennikarza Lingard dołącza do listy życzeń duetu Maldini/Massara.
0
patoo_07
patoo_07
15 lipca 2021, 19:32
To by było zło :D
5
Maxwarka
Maxwarka
15 lipca 2021, 19:43
Z tego co kojarzę to interesowaliśmy sie nim jeszcze zanim poszedł do West Hamu i odpalił.
0
TR3V0R
TR3V0R
15 lipca 2021, 20:01
Tylko piekny lingardinho moze nas uratować w tej trudnej sytuacji i poprowadzić do sukcesu w LM :)))
0
PanPrzemus313
15 lipca 2021, 20:10
W West Hamie odpalił i grał naprawdę dobrze więc to może nie byłoby takie złe. Bardziej by mnie to przekonywało od Vlasicia
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
15 lipca 2021, 20:27
My potrzebujemy 10tki, która będzie potrafiła sama rozstrzygnąć mecz a Vlasic mi na takiego zawodnika nie wygląda.Nie wiem jak wy ale ja mam dosyć wyrobników na tej pozycji.Przydałby się ktoś z fantazją.
2
Vol'jin
15 lipca 2021, 20:29
był Michy Batshuyai z dobrym połroczem w BVB a potem cyk chłop zaginął

z anglikiem może być podobnie a zaraz będzie 29 lat miał ^
0
PanPrzemus313
15 lipca 2021, 21:02
Vol'jin - to prawda że jest ryzyko i wolałbym innych graczy ale jeśli będzie wybór Vlasić/Lingard to osobiście wolę Anglika
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
15 lipca 2021, 21:04
Liczę na Maldiniego, że pod koniec mercato wyciągnie Ziyecha.
1
Vol'jin
15 lipca 2021, 18:51
45 mln za Luisa Alberto cytująć klasyka to jeb... w excelu xD
7
Milanboy
Milanboy
15 lipca 2021, 18:53
A co się dzieje?
0
Vol'jin
15 lipca 2021, 18:55
29 latek z 5 letnią umową w wieku 33 lat będzie pożerać ~20 mln euro :D
0
Milanboy
Milanboy
15 lipca 2021, 19:40
Skąd masz info?
0
Vol'jin
15 lipca 2021, 19:45
45 mln transfer kontrakt na 5 lat to 9 mln amortyzacji rocznie ;]
+ pensja ~4-5 mln euro = 10 mln brutto :)
Edytowano dnia: 15 lipca 2021, 19:45
1
patoo_07
patoo_07
15 lipca 2021, 18:44
Biglia vol.2
3
paweł_piotr
paweł_piotr
15 lipca 2021, 18:50
Nie no bez przesady ;)
0
Lomaxini
Lomaxini
15 lipca 2021, 18:22
45 mln za 29 latka. Oby sie nie dali w to wciągnąć
5
Marcin1995
Marcin1995
15 lipca 2021, 18:51
Nie dadzą się bo nie mają takich pieniędzy
4
paweł_piotr
paweł_piotr
15 lipca 2021, 18:15
No i ile oni chcą obniżyć cenę np. z Samu? Zbiją do 40 ;)
0
WeahYeah
WeahYeah
15 lipca 2021, 18:37
+ Caldara i Conti i cyk 38.5 ;)
20
MilanHomer
15 lipca 2021, 19:12
Dodasz Rafała Leniało i 38,4 mln euro jak za darmo :)
0
paweł_piotr
paweł_piotr
15 lipca 2021, 19:18
Samu, Caldara, Conti, Leń, Krunić, Hauge, Pobega i nic nie będzie trzeba dopłacać xd
Edytowano dnia: 15 lipca 2021, 19:19
1
skazany na bany x2
15 lipca 2021, 18:12
mdli mnie na myśl o negocjacjach z tym piernikiem Lotito.
4
tommyb1
tommyb1
15 lipca 2021, 17:06
Z innej beczki. Są w Polsce organizowane jakieś zloty fanów Milanu??
0
satoshi
satoshi
15 lipca 2021, 17:28
MCP organizuje, musisz być członkiem klubu
0
MilanHomer
15 lipca 2021, 19:22
Opisałeś mi OPPO, to ja Ci opiszę MCP :)
Jestem członkiem od kilkunastu już lat, składka bodajże 65 zł rocznie.
Za to dostaniesz jakiś gadżecik na święta i jak szybko wpłacisz kasę to lepszy fant przy zapisach, względnie przedłużeniu członkostwa.
2 razy w roku są zloty. Lato i zima. Letnie raz na północy, raz na południu. Zimowe przede wszystkim góry :)
Możesz wyrobić legitymację za dodatkową opłatą 10-15 zł. Zmienia się tło, więc wartość kolekcjonerska.
Byłem tylko na jednym zlocie w 2011 roku w Czaplinku na 10 lecie MCP. Była delegacja z Milanu z repliką pucharu LM.
Później wspólna biesiada i kobieta z tej delegacji wchodząca na stół i śpiewająca Interista Merda, Juventino itp. Niezapomniane chwile :)
Możesz wziąć na zlot rodzinę, ale musisz ich zapisać, dzieci mają zakładkę na twoim profilu.
2
pazioni
Moderator pazioni
15 lipca 2021, 19:24
W tym roku nie ma szans na jakikolwiek zlot.
0
MilanHomer
15 lipca 2021, 20:40
W zeszłym też nie było
0
SICKBOY
SICKBOY
15 lipca 2021, 21:52
@MilanHomer

Pozdrawiam z Czaplinka ;) Byłem na meczu rozgrywanym na orliku ku mojej nieświadomości. Szkoda że o tym nic nie wiedziałem jako nastoletni chłopak, ale fajnym doświadczeniem bylo wejść w stroju Milanu z chęcią pogrania tam, a nagle każdy jest w tych samych barwach.

Szkoda że nie załapałem się na zobaczenie pucharu LM.
1
MilanHomer
15 lipca 2021, 22:43
SICKBOY
Turniej był bodajże w sobotę, a zlot od czwartku :)
Sam ledwie załapałem się na dojazd, bo zegarek źle działał bo dwóch nockach na zlocie :)
Ile miałeś lat w 2011? Ja skromne 24 :)
1
SICKBOY
SICKBOY
15 lipca 2021, 22:59
16 lat, ogólnie śledziłem wtedy MCP ale jakoś umknął mi ten Czaplinek. Social Media jeszcze nie byly tak rozbudowane ;)

Później oglądałem zdjecia i nagranie na YT i bylem z tego taki dumny :D
0
tommyb1
tommyb1
15 lipca 2021, 23:08
Dzięki zaraz ogarnę ;)
0
nadgnity
16 lipca 2021, 03:05
MilanHomer

A czy czasem zlot na 10 lecie nie był w Ślesinie? Bo byłem wtedy i nawet mam koszulkę 10 lat MCP. Chyba, że mówisz o zimowym bo ja byłem latem. Pamiętam jak się wszyscy wtedy jarali bo akurat w tym czasie Zlatan podpisał kontrakt :)
0
MilanHomer
16 lipca 2021, 08:41
nadgnity
Na pewno 2011 Czaplinek i też mam koszulkę na 10 lecie MCP :)
Jak wejdziesz na stronkę MilanClubPolonia na głównej jest małe zdjęcie z Czaplinka z tego miejsca gdzie była konferencja i później impreza.
Od prawej strony na samym dole 3 osoba z założoną ręką pod panią w czerwono czarnej koszulce to ja :)
A na samej górze i na samym środku jest blondi w srebrnym to pani zajmująca się fanklubami i ona wlazła na stół i śpiewała ze wszystkimi zajebiste przyśpiewki :)

tommy
Zapomniałem najważniejsze!
Poprzez MCP można zapisać się na wyjazd Milanu!
Przejazdy, przeloty, bilety itp. Nie wiem jak obecnie, ale był czas że mogliśmy jako MCP wejść blisko albo do młyna :)
0
ósmy
15 lipca 2021, 16:59
Już widzę Leao zapierniczającego u Sarriego.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
15 lipca 2021, 18:35
hahahaha
0
RockStar
RockStar
15 lipca 2021, 16:51
Luis Alberto to był by mega transfer. Tylko ja nie wierze w to. Jak faktycznie będzie na sprzedaż, to zaraz zgłosi się jakiś Angielski czy Hiszpański klub i wywinduje cenę do góry. Może że sam Hiszpan uprze się że chce zostać w Serie A, to wtedy jest cień szansy.
0
marcinomilano
15 lipca 2021, 15:49
Coś tam piszą, że Brahim na dwuletnie wypożyczenie bez opcji wykupu. No mega mocno średnio to brzmi, ale może poczekajmy na więcej info
0
DragonAC
DragonAC
15 lipca 2021, 16:20
juz na roczne suche wypożyczenie żeby nie obciążać budżetu
0
kamilus
15 lipca 2021, 16:44
Nie ma co rozpaczać, bo i tak to miała być tylko opcja rezerwowa. Najważniejsze, by w ogóle przyszedł. :)
Edytowano dnia: 15 lipca 2021, 16:44
4
FossaDeiLeoni
Moderator FossaDeiLeoni
15 lipca 2021, 17:02
Zawodnik rezerwowy na 3 lata za darmo (tylko pensja) to źle?
7
marcinomilano
15 lipca 2021, 17:38
Na 2 lata. A czy rezerwowy? Będzie walczyć o pierwszy skład, więc duża szansa, że będzie do niego predestynował. W takim wypadku może się zdarzyć, że będziemy ogrywać piłkarza, który po 2 latach od nas odejdzie i tyle go widzieli. Oczywiście rozumiem ekonomiczny sens takiego posunięcia.
1
Mil_online
15 lipca 2021, 18:52
Ja widzę także sportowy sens, choć kiedyś też mnie oburzało, że będziemy kogoś ogrywać. Istotniejsze jest, żeby mieć własnego, pełnoprawnego kocura na "10", którego Diaz będzie uzupełnieniem.
0
Zuber
Zuber
15 lipca 2021, 15:46
Jak przyjdzie Alberto to czapki w głów Panie Maldini. Zlatan czy Giroud będą pięknie obsługiwani przez chłopa.
Edytowano dnia: 15 lipca 2021, 15:47
3
Jachu1899
Jachu1899
15 lipca 2021, 15:40
To co Vlahovic za 50 a Pobeg za 15? ;)
0
ósmy
15 lipca 2021, 15:52
Jeśli Tottenham się włączy na poważnie o Dusana, to nikt go z Serie A nie wyrwie.
1
Siwy98
Siwy98
15 lipca 2021, 16:36
A to niby dlaczego? Po stronie Totków stoi tylko i wyłącznie aspekt finansowy. Sam gracz może będzie wolał grać o najwyższe cele w czołowych włoskich klubach, czy to w Serie W czy w Lidze Mistrzów.
3
ósmy
15 lipca 2021, 16:58
No i ten sam aspekt finansowy wystarczy. Młodemu chłopakowi możliwe, że wystarczy gra w silnej drużynie angielskiej za pieniądze, jakich nie dostanie we Włoszech.
1
Jachu1899
Jachu1899
16 lipca 2021, 07:10
Ósmy ale nie zapominajmy że nie każdy jest pazerny na kasę, i mogąc zarabiać np 5 mln to mu wystarczy ;) no i skoro jego idolem jest Ibra to taka możliwość treningu z mistrzem jest bezcenna ;)
0
DragonAC
DragonAC
15 lipca 2021, 15:24
ja wiem ze kaliber nie ten, ale czuje po krzyżach ze z Luisem będzie tak samo jak z Biglia. skończy się na kopaniu po czole. za ogromne pieniadze
Edytowano dnia: 15 lipca 2021, 15:27
7
Zuber
Zuber
15 lipca 2021, 15:58
Kogo Ty porównujesz Biglia w szczycie formy to dalej był średniak w tej lidze. Alberto to przy nim diament.
2
DragonAC
DragonAC
15 lipca 2021, 16:22
zuberek wyszło by w pranu. wiem ze Lusis miał wcześniej problemy psychiczne roznie to może bycz takim transferem i presja
0
xpw99
xpw99
15 lipca 2021, 17:01
@Zuber
Biglia nie był średniakiem tylko bardzo dobrym pomocnikiem. I nikt nie mógł przewidzieć że zaliczy taki zjazd. Zresztą nie tylko jemu nie udało się u nas.
Edytowano dnia: 15 lipca 2021, 17:02
2
Zuber
Zuber
15 lipca 2021, 17:27
Chyba dla Ciebie był dobrym pomocnikiem. xD
2
dbmat
dbmat
15 lipca 2021, 19:21
jak Biglia do nas przychodził to zdecydowana większość była zachwycona, w Lazio grał naprawdę dobrą piłkę. Nikt nie przewidział, że w Milanie zapomni jak się gra
3
Catzone
Catzone
15 lipca 2021, 15:21
Edit. Dubel komentarza.
Edytowano dnia: 15 lipca 2021, 15:30
1
Catzone
Catzone
15 lipca 2021, 15:21
Ja czekam, pewnie Maldini chce być gotowy na każdą możliwość. Priorytetem jest chyba przedłużenie Kessiego. Potem szukanie okazji i nowych nabytków. Luis Alberto moim zdaniem pewniakiem do wzmocnienia. Okazja, bardzo podobny typ gracza do Hakana, zna ligę, jak znalazł. Ciekawe jak zarząd się dogada z Lazio. Potem będziemy szukać wzmocnień w pomocy i na skrzydle. Alexis, moim zdaniem przez wielu tutaj jest niedoceniany. Bardziej szukamy kogoś do rywalizacji z nim. Ale młody bardzo dobrze się rozwija i widać, ze jest ulubieńcem Piolego. Czyni bardzo ważną role w taktyce, szczególnie w pressingu. Jest wybiegany i całkiem dobry technicznie. Myśle, ze powinnismy tutaj szukać młodego, przebojowego chłopaczka na zmiany. Warrena nie kojarzę zbytnio(ktoś jakiś raport?), wiec może będzie wzmocnieniem. Uzupełnienia które będą jak zapowiadał Maldini i media. Zmiennik Theo, dwóch napastników w tym Giroud. Szukamy ewidentnie 10 do pierwszej 11, pomocnika.
1
GianpaoloM3
GianpaoloM3
15 lipca 2021, 15:24
Tyle ile chce Lotito za Luisa Alberto to nie jest okazja, tylko rozbój w biały dzień
4
Catzone
Catzone
15 lipca 2021, 15:29
Chodzi bardziej, ze taki pomocnik jest do wyjęcia. Cena to wiadomo, chore zadania Lotito. Ale zobaczymy, mi się wydaje, ze się dogadają.
0
Master of AC Milan
15 lipca 2021, 15:44
Ja trochę licze Paquete, przydałby się lecz to marzenie ściętej głowy.
0
DarQ
DarQ
15 lipca 2021, 14:26
Słaby stan zdrowia naszego mercato. Więcej zębów wybitych, niż wstawionych. No i jeszcze gdzie nie gdzie próchnica. Przepraszam za terminologie ale umówiłem się właśnie na wizytę u gościa w białym kitlu.
10
marcinomilano
15 lipca 2021, 14:53
Spokojnie, za półtora miesiąca możemy mieć świeżutkie, nowiutkie implanty.
16
Rafalzki
Rafalzki
15 lipca 2021, 15:09
spokojnie, to dopiero początek, dopięliśmy transfery Tomoriego, Maignana i Sandro. Jest jeszcze sporo czasu. Nie wszystko na raz.
12
Barthezz99
Barthezz99
15 lipca 2021, 15:10
Zeby tylko paradontozy nie bylo.
5
Maestro02
Maestro02
15 lipca 2021, 14:22
Na Twitterze pojawią się plotki że za Alberto do Lazio może iść ktoś z trójki Leao, Caldara, Samu. No jeżeli Lazio za Alberto dostanie Samu to wygramy okienko transferowe.
5
Von Strauss
Von Strauss
15 lipca 2021, 14:27
Oddamy Caldarę i Samu, a ja dołożę nawet 5 zł od siebie xD
18
Maestro02
Maestro02
15 lipca 2021, 14:29
Za Samu to ja im nawet dopłacę każda złotówkę od bramki i asysty jaką u nas zdobył xD
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
15 lipca 2021, 14:29
Ja tam tak bardzo nie deprecjonwałbym Samu. on po prostu jak wielu piłkarzy ściąganych w statnich latach nie bardzo pasuje do obecnego Milanu, ale przed przyjazdem do Mediolanu brylował w poszczególnych statystykach La Liga, a Sarri nie z takich ananasów wydowywał potencjał.
4
mmielczar123
15 lipca 2021, 14:33
Najlepiej wymienić się za wszystkich trzech i jeszcze grzecznie podziękować ;P
1
Maestro02
Maestro02
15 lipca 2021, 14:33
Żarty żartami rzecz jasna ale moim zdaniem to po prostu nie jest liga dla Samu plus jego umiejętności nie są też za duże. Na boisku jest neutralny bo nie zepsuje masakrycznie czegoś ale też nie da niczego więcej. Taki Alexis już mimo tego że jest himeryczny potrafi mieć mecze i poszczególne zagranie które napawają optymizmem co do jego rozwoju a Samu miał średnio słaby sezon. Oczywiście jeżeli odejdzie to życzyć mu będę jak najlepiej bo też nigdy nie zrobił jakiś imb czy też innych tego typu spraw.
Edytowano dnia: 15 lipca 2021, 14:35
3
DragonAC
DragonAC
15 lipca 2021, 15:04
pewnie plus kasa
0
Milanboy
Milanboy
15 lipca 2021, 14:09
Jakoś nie mam przekonania do Latynosów od pewnego czasu w Milanie. Właściwie żaden się nie sprawdza od czasu Bacci a to długo.
0
ILikeRisk
ILikeRisk
15 lipca 2021, 13:59
Co ma ten Kaio??? Bo po liczbach to turbo strzelba nie jest....
3
MałyACM
MałyACM
15 lipca 2021, 14:24
Mbappe też za dużo nie strzelał w Monaco. Ma 19 lat, widocznie ma duży potencjał i pole do rozwoju..
2
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się