SCUDETTO


MERCATO LIVE 18.07: Brahim Diaz podpisał kontrakt z Milanem [21:21]

18 lipca 2021, 08:21, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 18.07: Brahim Diaz podpisał kontrakt z Milanem [21:21]

[08:21]: W niedzielę podpisy pod kontraktami z Milanem mają złożyć Fode Ballo-Toure oraz Brahim Diaz. Tym samym weekend rossoneri zamierzają zamknąć trzema transferami, dołączając do tego jeszcze Oliviera Girouda.

[09:19]: Jak podaje dziennikarz Daniele Longo, rano umowę z Milanem ma podpisać Brahim Diaz, potem to samo uczyni Fode Ballo-Toure.

[09:22]: Pozycję napastnika w Milanie wzmocni jeszcze jakiś młody zawodnik. Celem numer jeden jest Kaio Jorge, którego kontrakt z Santosem wygasa 31 grudnia. Rossonerim zależy jednak na uprzedzeniu konkurencji i możliwe, że zapłacą kilka milionów euro celem ściągnięcia Brazylijczyka na San Siro już latem. Rozmowy trwają.

[10:35]: Antonio Vitiello informuje, że Fode Ballo-Toure właśnie pojawił się w Casa Milan celem podpisania kontraktu z klubem.

[12:52]: Jak podaje Antonio Vitiello, Fode Ballo-Toure podpisał już kontrakt z Milanem. Rossoneri zapłacili Monaco 4,2 mln euroo plus zagwarantowali 0,5 mln euro w bonusach. Pozostaje wyczekiwać oficjalnej informacji.

[14:00]Fode Ballo-Toure juz oficjalnie piłkarzem Milanu - KLIK!

[15:09]: Zdaniem SportMediasetKaio Jorge'a chce także Juventus. Według tej stacji, turyńczycy wyprzedzają nawet mediolańczyków w wyścigu po Brazylijczyka.

[15:11]: Z kolei Tuttosport uważa, że CSKA Moskwa jest gotowe sprzedać Nikolę Vlasicia na zasadzie wypożyczenia z obowiązkiem wykupu, ale za mniej niż 30 mln euro - na tę kwotę opiewa klauzula wykupu Chorwata z rosyjskiego klubu.

[20:20]: MN: Brahim Diaz podpisał kontrakt z Milanem. Oficjalne ogłoszenie transferu prawdopodobnie nadejdzie jutro.

[21:21]: Mieszkający na co dzień w Chorwacji i doskonale zorientowany w tamtejszym futbolu polski piłkarz, a także ekspert telewizyjny, Łukasz Gikiewicz, podaje na Twitterze, że Nikola Vlasić jest bliski wypożyczenia z obowiązkiem wykupu za 30 mln euro z CSKA Moskwa do Milanu. Wpisuje się to niejako we wcześniejsze doniesienia także i włoskich mediów.



172 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Belotti/J.Rodriguez
Belotti/J.Rodriguez
19 lipca 2021, 19:07
Co dalej?
0
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
19 lipca 2021, 08:21
Jak na razie najlepszym transferem w mercato i tak jest Tomori. Już mieliśmy piłkarza z CSKA, a Vlasic mnie również nie przekonuje. Dalej będę się upierał że lepszy byłby Sabitzer, ale cóż na niektóre sprawy nie mamy wpływu :D
Edytowano dnia: 19 lipca 2021, 08:22
0
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
19 lipca 2021, 22:11
Roznica taka ze Sabitzer przewaznie gra nizej niz Vlasic, i na dodatek cenowo pewnie bylby duzo drozszy.
Edytowano dnia: 19 lipca 2021, 22:11
0
Diavo
Diavo
19 lipca 2021, 06:16
Po filmikach na yt odnośnie Vlasica, stwierdzam, że ten gość to bardziej napastnik niż treq.. Technika i przegląd pola na poziomie Krunica ;)
0
paweł_piotr
paweł_piotr
19 lipca 2021, 07:52
Nie jestem jakoś za Vlasiciem ale chyba inne filmiki oglądaliśmy.
2
Gianni Rivera
19 lipca 2021, 01:20
Rozumiem, że kiedy Rusłan Malinowski przychodził w wieku 26 lat do Atalanty, to od razu był top gwiazdą, grając w lidze belgijskiej? A teraz by go niemalże wszyscy stąd brali z pocałowaniem ręki. :)
Naprawdę nie ma co skreślać piłkarzy przed dołączeniem do klubu. Już w ciągu minionych dwóch lat rządów Maldiniego ludzie się powinni nauczyć, że ocenianie piłkarza przed transferem niejako mija się z celem. I Alexis się sprawdził, przychodząc jako no-name (i nadal się wyraźnie rozwija), i Theo, na którego narzekano, że po co nam kolejny lewy obrońca, w dodatku bez formy, i na Kjaera, który się nie łapał do składu Atalanty. I tak dalej, i tak dalej.
Przykładów można mnożyć. Oczywiście nie twierdzę, że Vlasić jest pewnym kandydatem na gracza sezonu 21/22 w Serie A, bo może wypalić i może być totalnym niewypałem. Wychodzę jednak z założenia, żeby oceniać piłkarza dopiero po rozegraniu przez niego kilkunastu czy kilkudziesięciu spotkań (a najlepiej po całym sezonie), a nie jeszcze przed transferem spisywać go na straty.
18
Belotti/J.Rodriguez
Belotti/J.Rodriguez
19 lipca 2021, 00:10
Forza Giki
0
patoo_07
patoo_07
19 lipca 2021, 00:01
Jak Giki powiedział, to tak będzie :D
1
goat333
goat333
18 lipca 2021, 22:55
Dziwię się że ludzie zachwycają się tak vlasiciem. mówiąc szczerze ja wiele razy przestrzelilem Kjear Pioli gadałem na nich bardzo. Ale tak szczerze vlasic to nie jest ktoś kto będzie gwarantem jakości. 30 mln za gościa z Rosji w której krychowiak robi lepsze liczby XD A ludzie tutaj się zachowują jakbh Luis Albero przychodzi czy inny magik. Zazdroszczę optymizmu i trzymam kciuki za vlasicia zeby nie okazał się 2 paqueta czy innymi flopami.
3
gago1145
gago1145
19 lipca 2021, 00:26
jakby co to Krychowiak nie robił lepszych liczb od Vlasicia. Polecam się zapoznać pierw że statami i je porównać, a nie pisać z głowy głupoty
3
Jaca23
Jaca23
19 lipca 2021, 00:36
Podbijam. Dodatkowo liga rosyjska stoi raczej słabo i zawodnicy stamtąd rzadko odpalają w najmocniejszych europejskich ligach. Według mnie również Vlasić to żaden kot, obym się mylił jak ostatecznie trafi do Milanu.
Edytowano dnia: 19 lipca 2021, 00:40
0
Nesta_13
Nesta_13
19 lipca 2021, 00:53
Thiago Silva.
2
Sieri
Sieri
18 lipca 2021, 22:43
Bramkę i obronę mamy gotowa. Zostały skrzydła, ofensywny pomocnik i jeszcze jeden napastnik
0
goat333
goat333
18 lipca 2021, 22:57
No szczerze mówiąc pomocnik by się jakiś przydał. Średnio widzę styczeń w ustawieniu Pobega Tonali xd obawiam się że nie będzie pp w tym okienku. Przyjdzie Vlasic Bakayoko i być może jakaś okazja jak Kairo Jorge.
0
Krupini
Krupini
18 lipca 2021, 22:32
Po prawdopodobnym transferze Vlasicia, Maldini może pokusić sie jeszcze o Kaio Jorge bo w wywiadach wspominał o możliwym sprowadzeniu młodego napastnika. Niezmiennie pozostaje do wzmocnienia prawa flanka i środek pola. Prawe skrzydło to raczej wzmocnienie do pierwszego składu natomiast środkowy pomocnik to zdecydowanie ktoś do rotacji na ławkę (Bakayoko?). Kogo widzicie na tych pozycjach?
0
bobo6666
bobo6666
18 lipca 2021, 22:32
Pobega;D
5
Marcin1995
Marcin1995
18 lipca 2021, 22:42
Jakby ogarnęli tego Vlasica i Kaio to trzeba wszystko rzucić na PS, wygląda że Hauge,Castillejo,Conti do odstrzału, do środka pola bym nikogo nie sprowadzał myślę że ten Pobega naprawdę może ogarnąć ale nie wiadomo czy nie będą coś kombinować z FFP, mówi się też o PO więc możliwe że Kalulu też przeznaczony do odejścia
0
RavenGDA
RavenGDA
18 lipca 2021, 22:20
Odnośnie Vlasicia to wydaje mi się że M&M to jednak rozmawiają z Piolim i nie sprowadzałaby mu zawodnika kompletnie nie pasującego do Jego koncepcji gry, w dodatku, jak na nasze warunki finansowe, nie za małe pieniądze
Edytowano dnia: 18 lipca 2021, 22:21
1
Paolo03
Paolo03
18 lipca 2021, 22:20
Hakan robil liczby? On miał tylko asysty i to większość ze stałych fragmentów gry wiec jesli ktoś ocenia grę merdy na celująco to chyba meczu nie ogladal z jego udziałem. Jego strzały na bramkę latały ciągle po trybunach a sporo prób mial w każdym meczu.
Vlasic oby tylko odpalił i dal nam wiele powodów do radości. Forza!
15
Jaca23
Jaca23
19 lipca 2021, 00:27
Nie byłem fanem gry Turka, ale liczb odmówić mu nie można, nie ma co się kłócić z faktami. Temat wałkowany milion razy.
1
Jaca23
Jaca23
18 lipca 2021, 22:11
CSKA nie awansowało do europejskich pucharów i mam nadzieję, że będą zmuszeni iść na ustępstwa. Szczerze mówiąc Vlasić to nie jest mój wymarzony wybór na nową 10tke. Wypożyczenie z opcją okej, ale z obowiązkiem wykupu (np. przy awansie do LM), już niekoniecznie. Najlepszym rozwiązaniem byłoby coś w rodzaju 5 mln + opcja wykupu za 20-25.
1
Milanboy
18 lipca 2021, 22:19
Myślę, że Milan jest bardzo na niego zdeterminowany skoro prawdopodobnie idzie taka oferta i Il Diavolo musieli już wcześniej jego obserwować.

Ogólnie odnoszę wrażenie, że każdy kto tutaj przychodził był obserwowany wcześniej.
3
Vol'jin
18 lipca 2021, 23:34
Zobaczyli że w gotówce max 15 mln od Brentford to zmienili zdanie co do formuły transferu
0
muamba_kabumba
18 lipca 2021, 22:07
Vlasic to trochę inna charakterystyka niż Hakan. Turek jednak był bardzo dobrym podającym, natomiast Chorwat powinien zapewnić szybkość/dynamikę/drybling.. pytanie czy wpasuje się w układankę Piolego (pod warunkiem, że nie odbije się od Serie A). Mimo wszystko Calhanoglu choć miał formę mocno zmienna to jednak zapewniał dobry poziom na pozycji rozgrywającego.
Edytowano dnia: 18 lipca 2021, 22:13
0
Milanboy
18 lipca 2021, 22:16
Prędzej Sabitzer to zdecydowanie byłby zmienną aniżeli Vlasic, bo Sabitzer często gra na skrzydłach oraz w środku pola, coś ala Jack Bonaventura. Vlasic to typowa dycha tylko trochę z innymi wiodącymi cechami, aczkolwiek ten też ma mocny strzał z dystansu.

Niemniej jednak do Milanu który chce grać dynamicznie wydaje się pasować jak ulał.
Edytowano dnia: 18 lipca 2021, 22:18
5
DarQ
DarQ
18 lipca 2021, 22:20
Nie zgadzam się. Z dynamiką masz racje ale reszta jest podobna. Obydwoje są mobilni, ciągle w ruchu (nie mylić z szybkością). Poruszają sie bok w bok i w tył. Dobrze radzą sobie w przeszkadzaniu przeciwnikowi. Mają styl niemieckiej szkoły pomocników, czyli dobry balans między defensywą, a ofensywą.
2
Rafał0209
Rafał0209
18 lipca 2021, 22:36
Hakan był bardzo dobrym podającym,Hahah.
0
DarQ
DarQ
18 lipca 2021, 22:03
Hakana będzie trudno zastąpić. Nie bez powodu Pioli go cennił. Pasował do taktyki i stylu gry Milanu. Zapewniał różne rozwiązania w ataku. Ibra lubił z nim grać, moim zdaniem była chemia na boisku. Czy poza nim była? Tego nie wiem.
Vlasic to jedyna 10 , która może kontynuować styl gry Milanu ( styl Piolego). Nie jest moim marzeniem ale póki co to najlepsza opcja. I co ważne ma jeszcze margines do poprawy.
0
MalinaOla
MalinaOla
18 lipca 2021, 21:57
Valasic w Milanie, strzał w 10!, to będzie Moc!
11
cbvirus
cbvirus
18 lipca 2021, 21:53
Pamiętam jak kiedyś treq z CSKA, który do nas przyszedł,
miał być koksem. Oby teraz rzeczywiście tak było.
3
kamilus
18 lipca 2021, 21:57
Vlasic prawdopodobnie będzie grał na swojej pozycji. :)
8
FanACM
FanACM
18 lipca 2021, 22:01
Geniusz taktyczny Pippo wystawiać rozgrywającego do tego mało dynamicznego na skrzydle. :)
1
FanACM
FanACM
18 lipca 2021, 21:47
Vlasic jest koksem pod względem dynamiki i dryblingu wciąga zarówno Hakana jak i Sabitzera. Do tego jest młodszy, tańszy zmiana wyjdzie nam na dobre.

Widziałem filmik na instagramie jak z piłką przy nodze mija kilkanaście pachołków w tempie i technicznie to nie osiągalne w obecnej kadrze dla nikogo, może Leao mógłby z nim konkurować.

Ten transfer jeśli dojdzie do skutku to będzie strzał w 10. Jestem o tym przekonany.
12
goat333
goat333
18 lipca 2021, 21:51
To nieźle. On nawet takich licz w lidze rosyjskiej nie wykręca co Hakan w serire A xddd gość niewiadoma za dużo siana.
4
FanACM
FanACM
18 lipca 2021, 21:55
I co w tym śmiesznego?. Widziałeś to, żeby ocenić. Zrobić coś na takim tempie jak Nikola to wyczyn, Hakanek po drodze by poprzewracał pachołki a na końcu przewrócił się na piłce.

Niech Internoglou się wiedzie w Internazionale, śmieszny typek i tyle.
Edytowano dnia: 18 lipca 2021, 21:57
3
kamilus
18 lipca 2021, 21:59
@goat333
5 mln to "grosze", a obowiązek wykupu ma być po awansie do LM, czyli teoretycznie wtedy, gdy Vlasic sprawdzi się jako "10".
4
Jaca23
Jaca23
18 lipca 2021, 22:06
Z tego co wiem, piłka nożna to jednak więcej niż mijanie plastikowych pachołków. Fakty są takie, że Vlasić wyróżnia się co najwyżej na tle ligi rosyjskiej, czyli jest wielką niewiadomą.

Do tego brakuje mi u niego dobrego prostopadłego podania i przeglądu pola jeśli ma u nas grać na 10tce. Co nie zmienia faktu, że może być równie dobrze świetnym wzmocnieniem. Po prostu Serie A musi go zweryfikować.
3
FanACM
FanACM
18 lipca 2021, 22:23
Podstawowy aspekt treningu technicznego z pachołkami wszędzie i na każdym treningu w każdym klubie i na każdym szczeblu treningowym. A Ty mi mówisz, że to mało istotne...
2
Marcos Salinas
18 lipca 2021, 22:40
W lidze rosyjskiej to i drwal Krychowiak miewał przyzwoite statystyki. Na weryfikacje przyjdzie jeszcze czas, ale wątpię czy przeskczy status takiego Rebicia, który w BL w najważniejszym momencie stał się istnym predatorem, zaś we Włoszech nieprawdopodobna sinusoida - w jednym okresie wychodzi mu wręcz wszystko, żeby po kilku świetnych występach nie umieć kopnąć prosto futbolówki.
1
Jaca23
Jaca23
19 lipca 2021, 00:30
Pokaż mi w którym momencie napisałem, że mało istotne, albo, że nie jest to podstawowy aspekt treningu. A później ewentualnie możemy dyskutować dalej, bo jak masz czytać bez zrozumienia to dalsza rozmowa nie ma sensu.
0
FanACM
FanACM
19 lipca 2021, 08:11
Taki jest wydźwięk twojej wypowiedzi zbagetelizowales te pachołki. A dyskusja jaka dyskusja. Nie mam nic więcej do dodania. Nie będę dystkutowal z kimś kto odwraca kota ogonem.
Edytowano dnia: 19 lipca 2021, 08:15
0
Marcos Salinas
19 lipca 2021, 11:37
FanACM
Ale zdajesz sobie sprawę z faktu, iż u nas na treningach Silva z Samu i Paquetą też czarowali , żeby później niczego nie oferować na boisku? Mistrzów techniki jest multum. Gorzej z jej efektywnym wykorzystaniem w trudnych, meczowych warunkach.
Edytowano dnia: 19 lipca 2021, 11:38
1
DarQ
DarQ
18 lipca 2021, 21:45
Może ktoś mi przypomnieć dlaczego w kółko wałkujemy temat Sabitzera. Była infornacja jakiegoś renomowanego dzienniarza?
Czy może jeden z nas rzucił , że marzy mu się Sabitzer, reszta podłapała (wrzuciła do tego wora jeszcze kogoś) i teraz wszyscy myślimy , że to prawda , że Maldini ma Go w notesiku i jest z Nim w stałym kontakcie.
3
blaskjell
blaskjell
18 lipca 2021, 21:51
też się nad tym ostatnio zastanawiałem, skąd wyście ludzie wytrzasnęli tego Sabitzera xD
0
kamilus
18 lipca 2021, 21:51
Są informacje chociażby z dzisiaj: https://sempremilan.com/corsport-milan-have-not-abandoned-idea-of-signing-creative-rb-leipzig-midfielder

Ale mimo to ciężko stwierdzić, czy to realne zainteresowanie czy po prostu Austriak jest w "szerokim" gronie kandydatów na nową 10 w Milanie.
2
Inzaghi4ever
Inzaghi4ever
18 lipca 2021, 21:52
SportMediaset też informował, ale oni rok temu też pisali o Chiesie w Milanie.
0
Jaca23
Jaca23
18 lipca 2021, 22:04
Daj pomarzyć :D
0
Milanboy
18 lipca 2021, 21:44
Mam wrażenie, że Vlasic będzie genialnym wzmocnieniem. Tak jak miałem przeczucie z Theo to tak samo mam z Vlasiciem.

Oby moje przeczucie znów się sprawdziło :)
6
DarQ
DarQ
18 lipca 2021, 21:49
Ale się chwalisz :)
Wrzuć nazwiska , które przestrzeliłeś. Ja np. Saelemakers.
2
Inzaghi4ever
Inzaghi4ever
18 lipca 2021, 22:01
Biglia
2
kamilus
18 lipca 2021, 22:02
Ja nie miewam takich przeczuć, a po prostu każdemu życzę, by mu się wiodło w Milanie. Ale nie tak, by nie grał a zarabiał (jak np. Biglia), ale żeby realnie stanowił wartość dodaną do klubu. :)
0
Milanboy
18 lipca 2021, 22:04
Darq - pamiętasz?
0
nrt2
nrt2
18 lipca 2021, 21:40
Mi tam bardzo podoba mi się kandydatura vlasicia. Idealnie wpasowuje się w nasz projekt i sądzę że na spokojnie może zastąpić hakana.
7
Maestro02
Maestro02
18 lipca 2021, 21:38
Cholernie jestem za tym by Vlasic do nas trafił, nie mamy kasy na rywalizację o kontrakt Sabiztera a Nikola ma szansę stać się naszym czołowym piłkarzem (oczywiście może też nie wypalić). Do tego sam piłkarz wręcz podobno naciska na CSKA by trafić do nas co też jest miłym smaczkiem (chociaż ciężko mu będzie przebić zachowanie Fodé względem naszego młodszego kolegi). Reasumując, za tym transferem przemawia wszystko, od wieku piłkarza po jego potencjał rozwoju jak i chęć grania u nas.
7
kamilus
18 lipca 2021, 22:04
Na kontrakt Sabitzera pieniądze są (bo nie widzę przeszkód, by miał nie zaakceptować 3-4 mln netto), natomiast raczej nie ma ich na sam transfer, bo część plotek mówi o tym, że RB nie chcą zejść z ceny i oczekują tyle, ile wynosi klauzula (50 mln euro).
0
Maestro02
Maestro02
18 lipca 2021, 22:30
Jeżeli RB nie chce zejść to od razu cały naprzód po Vlasicia. Też trzeba sobie powiedzieć szczerze że pomimo pandemii to nasze fundusze są potężne w skali klubów Serie A oczywiście według pewnej części kibiców bieda w opór. Więc jeżeli założymy że przyjdzie Nikola to ciekawi mnie opcja na prawą pomoc, wypożyczenie z opcją wykupu zapewne ale nie przychodzą mi żadne ciekawe opcje na rynku które byłby realne.
0
goat333
goat333
18 lipca 2021, 21:36
30 baniek za Vlasicia..No powiem szczerze coraz bardziej szkoda mi hakana..Ten vlasic jeszcze z obowiązkiem wykupu kompletnie do mnie nie przemawia.
1
kamilus
18 lipca 2021, 21:40
To miałoby być wypożyczenie z opcją przechodzącą w obowiązek przy awansie do LM, czyli mniej więcej wtedy, gdy Chorwat by w Milanie "wypalił" (bez tego ciężko sobie wyobrazić nasz awans).
0
Rafał0209
Rafał0209
18 lipca 2021, 21:47
Przecież Hakan był jest i będzie słaby, Vlasić to o dwie klasy lepszy piłkarz z jeszcze większym potencjałem,jak tylko cała gra będzie szła jak przez Turka to i liczby będzie miał lepsze.
0
goat333
goat333
18 lipca 2021, 21:53
Jeśli Hakan jest słaby to vlasic to piłkarz na 2 lige polska
0
Jaca23
Jaca23
18 lipca 2021, 22:03
Ciężko porównać Hakana i Vlasicia, bo mimo, że obaj grają na trequ, to dwaj zupełnie inni zawodnicy. Fakty są takie, że Hakan robił liczby, przynajmniej ze słabszymi rywalami, a Vlasić póki co wyróżnia się tylko na tle ligi rosyjskiej.
0
kamilus
18 lipca 2021, 21:35
Póki co wszystko wskazuje na to, że Vlasic ostatecznie wyląduje w Milanie - najpierw informacje o tym, że Chorwat jest dostępny jedynie na sprzedaż i za kwotę bliską klauzuli 35 mln dla klubów spoza Rosji, potem info o naszej ofercie 5 mln + 20 mln opcja wykupu zmieniająca się w obowiązek przy awansie do LM + 4 mln bonusów, potem Nikola zaczyna śledzić Rossonerich w social mediach (jedyny klub oprócz CSKA), potem jego ojciec udziela znaczącej wypowiedzi o toczącym się "czymś" dotyczącym jego syna (xd), potem info o tym, że klub z Rosji miałby ponoć zgodzić się na wypożyczenie z opcją zmieniającą się w obowiązek (co za przypadek :P) i po tym cisza.

Jak dla mnie to wygląda to tak, że mamy porozumienie z CSKA dotyczące formuły i mniej więcej kwoty transferu, a dopięcie nastąpi po przerwie, która była potrzebna do finalizacji transferów Giroud, Ballo-Toure oraz Diaza. Chyba, że się mylę. :)
4
Maestro02
Maestro02
18 lipca 2021, 21:39
Jeszcze doszła informacja o tym że odrzucili ofertę Brentford na 15 mln bo sam Nikola jest zdeterminowany by trafić do Milanu.
0
Marcin1995
Marcin1995
18 lipca 2021, 21:35
Vlasic to jest taki transfer że ciężko się przyczepić biorąc pod uwagę nasze finanse ale też nie wywołuje efektu Wow
0
fryta777
fryta777
18 lipca 2021, 21:26
Vlasić kompletnie mnie nie przekonuje :(
2
kamilus
18 lipca 2021, 21:28
Lepszy Vlasic w Milanie niż Sabitzer poza Milanem. :)
6
rossoner111
rossoner111
18 lipca 2021, 20:23
Liczyłem na mocna 10 vlasic z ligi rosyjskiej hmmm ? U nas 10 przy mało ruszającym się załatanie jest kluczowa. Potrzeba jakości, jeźdźców już mamy min theo czy rebić
2
boro215
boro215
18 lipca 2021, 20:02
Swoją drogą to mamy teraz jedna wielką francuskojezyczna kolonie:
Maignan
Kalulu
Ballo-Toure
Theo
Kessie
Bennacer
Saelemaekers
Giroud

Oby tylko nie zrobiła sie z tego jakas chora zajawka jaką kiedyś mieliśmy z Brazylijczykami
Edytowano dnia: 18 lipca 2021, 20:03
0
Milanboy
18 lipca 2021, 20:42
Francuzi są bardziej ułożeni piłkarsko i psychicznie niż Brazylijczycy.

Zresztą z Francuzami mamy niemal same dobre historie, między innymi Marcel Desailly czy właśnie Theo Hernandez.
5
serginho83
18 lipca 2021, 20:52
Trochę niewypałów z Francuzami też było :) Papin, Dugarry, Dhorasoo, Gourcuff... to tak na szybko
4
Lomaxini
Lomaxini
18 lipca 2021, 20:56
Theo to wgl mówi po francusku?
1
ósmy
18 lipca 2021, 20:58
Flamini
2
Milanboy
18 lipca 2021, 21:04
serginho83 - To prawda, ale ja tam nie mam nic przeciwko Francuzom. Zresztą ballo toure z tego co wiem gra chyba w Senegalu
1
Milanboy
18 lipca 2021, 21:04
serginho83 - To prawda, ale ja tam nie mam nic przeciwko Francuzom. Zresztą ballo toure z tego co wiem gra chyba w Senegalu
0
serginho83
18 lipca 2021, 21:18
Ja też nie mam nic przeciwko Francuzom :) nawet w pewnych okresach było ich u nas za mało, a Desailly to był kot ;)
2
Rafał0209
Rafał0209
18 lipca 2021, 20:02
Powiedzmy że Diaz się sprawdza i wykupujemy go za te 22mln, to Real bez względu na wszystko może go wykupić za te 27, czy sam zawodnik może wtedy powiedzieć że chce zostać w Milanie i zablokować taki powrót?
2
Nefez
Nefez
18 lipca 2021, 20:34
Jak nie podpisze kontraktu z Realem to transfer nie dojdzie do skutku
0
Woolfik92
Woolfik92
18 lipca 2021, 20:42
Ibra tez nie chcial odchodzic z Milanu do PSG, a jednak transfer doszedl do skutku. Przy takich umowach, jak kluby sa dogadane z prawem odkupu, to pilkarz o tym doskonale wie, i liczy sie z tym ze jak Real da 27mln to bedzie musial wrocic.
2
Rafalzki
Rafalzki
18 lipca 2021, 21:14
nie do końca, różnica polega na tym, że Zlatan i Silva byli w pewien sposób zmuszeni do oejścia żeby podreperować finanse wówczas chwiejącego się już finansowo Milanu na nogach. Powiedzmy, że teraz będzie stabilnie to już raczej Diaz będzie decydował czy chce wracać do Realu czy nie.
1
kamilus
18 lipca 2021, 21:14
Przy odkupie jest pewnie tak samo jak przy opcji wykupu, czyli zgodę na transfer zawodnik wyraża "na starcie", czyli prawdopodobnie już teraz Brahim zgodził się na ewentualny powrót do "Królewskich".

Ze Zlatanem było tak, że on nie chciał odchodzić, ale skoro Milan go sprzedał, to on jako profesjonalista to zaakceptował i nie chciał działać wbrew Rossonerim: https://sport.onet.pl/pilka-nozna/liga-francuska/zlatan-ibrahimovic-nie-chcialem-przejsc-do-psg/15fl7l8
Edytowano dnia: 18 lipca 2021, 21:17
0
Maestro02
Maestro02
18 lipca 2021, 21:35
Zawsze też może istnieć szansa że przed końcem wypożyczenia siadamy z Realem do negocjacji i nie wykupujemy go za te 22mln on wraca do Realu i my od nich kupujemy go za te hmm, coś koło 30/35mln.
0
Boateng93
Boateng93
18 lipca 2021, 19:45
Dajcie spokój z tym Diazem, do meczu z Juventusem każdy chciał, żeby poszedł po sezonie i nie wracał. Jeden udany tydzień (Juventus, Torino) w Serie A przez cały sezon to trochę mało, żeby go za jakiegoś zbawiciela uważać.
10
paweł_piotr
paweł_piotr
18 lipca 2021, 19:52
A ktoś pisał że będzie zbawicielem?
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
18 lipca 2021, 19:58
I zawsze te same teksty. "KAŻDY CHCIAŁ". Uwierz że jednak nie. Są ludzie którzy wierzą w młodych chłopaków. Jak widać nasz zarząd również.
Edytowano dnia: 18 lipca 2021, 19:59
13
Rafał0209
Rafał0209
18 lipca 2021, 19:58
Ale przez ten jeden tydzień pokazał że jak chce, to potrafi grać w piłkę to nie był słaby Juventus to był jeszcze lepszy Milan ze świetnym Diazem. dlaczego miałby nie grać tak jak w tych dwóch meczach w większości spotkań nowego sezonu.
4
Boateng93
Boateng93
18 lipca 2021, 20:20
Tylko gorzej jak wiara zarządu to będzie Diaz jako podstawowy gracz i będzie wyglądał tak jak poza tym jednym tygodniem, czyli jak jakiś junior kompletnie nieprzygotowany fizycznie do Serie A.
0
paweł_piotr
paweł_piotr
18 lipca 2021, 21:25
Boateng93

Co się martwisz po co jest Rade ;)
0
Jaca23
Jaca23
18 lipca 2021, 21:56
Przez większość sezonu Brahim grał przeciętnie, później na tle mocnego rywala pokazał, że ma umiejętności, żeby grać o wiele lepiej. Jest to zawodnik, który może grać na paru pozycjach, płacimy 3 mln za dwuletnie wypożyczenie. Pokaż mi słaby punkt tego dealu i czemu mamy nie być zadowoleni. Nie zauważyłem, żeby ktoś z niego robił "zbawiciela", wręcz przeciwnie, większość traktuje go jako uzupełnienie składu.
1
nrt2
nrt2
18 lipca 2021, 18:35
Brahim już przybył podpisać kontrakt
Edytowano dnia: 18 lipca 2021, 18:41
0
paweł_piotr
paweł_piotr
18 lipca 2021, 17:28
A Brahim to w barze gdzieś zaginął czy co ;)
1
TR3V0R
TR3V0R
18 lipca 2021, 19:23
Ta na kacu przyszedł i musi wytrzeźwieć. Potwierdzone info.
1
paweł_piotr
paweł_piotr
18 lipca 2021, 19:46
Pewnie Leao wykończony po wczorajszym sparingu chłopa wziął i popili.
1
MrAncelotti
MrAncelotti
18 lipca 2021, 16:54
Kaio Jorge to może być ściema i tak naprawdę Maldini czeka aż Torino obniży cenę za Bellotiego.
3
artorn
artorn
18 lipca 2021, 17:24
Wydaje mi się że nie ale to może moja "fantazja" z FM-a :D
Sam lubię tam mieć napastników gdzie jeden ma 32+, drugi (ten główny) ma 25-29 i jako trzeci jakaś perełka co się przy nich szkoli.

A odchodząc od FM, wydaje mi się że nie ma już miejsca dla Bellotiego a też go chciałem :(
0
PeterWarne753
PeterWarne753
18 lipca 2021, 17:38
Bellotii jest beznadziejny. Widać to było na Euro. W każdym razie mamy już dwóch doświadczonych napastników więc po co barać kolejnego.
9
boro215
boro215
18 lipca 2021, 19:45
Patrząc, co robił Gallo na Euro, to wzięcie go byłoby dużym błędem. Zresztą napastnicy byli piętą Achillesową Włochów. Pewnie ten tasiemiec bedzie sie ciągnął do stycznia.
1
jacen1984
jacen1984
18 lipca 2021, 15:53
Cieszy całkiem sprawne mercato, czyli dość szybka dostępność zawodników dla Piolego. Oczywiście nie są to wymarzone transfery ale szyje się z tego co się ma.
Żeby nie było za kolorowo to oczywiście jeszcze zostały 3-4 transfery. 1 to 10, 2 to Prawe Skrzydło, 3 zastępca Calabri, no i 4 to ŚP chyba że jakimś cidem przejrzą na oczy i stwierdzą że Pobega warty jest zachodu. Gratis to młody napastnik ale coś mi się wydaje że to transfer Last Minut będzie. Fajnie jak by udało się do końca lipca przeprowadzić transfery 10 i Skrzydła aby mogli się zgrać z drużyną.
1
AdamoX__
AdamoX__
18 lipca 2021, 16:24
Po co zastępca Calabrii jak mamy Kalulu?
0
tommyb1
tommyb1
18 lipca 2021, 16:26
Po kiego wała zastępca Calabrii?? Chyba że sprzedamy Contiego a Kalulu pójdzie na wypożyczenie. Bo na ten moment PO jest zbyteczny całkowicie
1
Vol'jin
18 lipca 2021, 16:31
Tylko wg doniesień Kalulu ma zostać na stopera przekwalifikowany ^

w kadrze olimpijskiej też na środku ostatnio grał z Koręą płd
5
paweł_piotr
paweł_piotr
18 lipca 2021, 16:32
AdamoX__
tommyb1

A Kalulu to ile sie nagrał na tej prawej i ile dobrych meczy? 1 mecz? Zresztą o ile gdzieś czytałem jeszcze chyba przy info o zainteresowaniu Pezzelli to i tak planują ponowne wypo Dalota a jesli by nie dało rady to Odriozola.
Edytowano dnia: 18 lipca 2021, 16:33
1
jacen1984
jacen1984
18 lipca 2021, 16:58
Tak jak koledzy wyżej piszą Kalulu jest rozpatrywany w taktyce Piolego jako środkowy obrońca, z resztą na tej lewej prawej flance to go za często nie widywaliśmy. Martwić może tylko to że jeśli Conti nie odejdzie odpuszczą wzmocnienie tej pozycji.
0
urugwajczyk
18 lipca 2021, 21:12
Widzę to tak:
Najpierw żegnamy Samu, Caldare, Hauge i mamy 20mln
Później:
PO - wyp Dalota
SP - Pobega zostaje. Wyp Balayoko
PP - zakup Berrardiego
ŚPO - wyp Vlasica z obowiązkiem wykupu.
Koszt transferów 40mln ojro + kontrakty.
0
kamilus
18 lipca 2021, 21:18
@urugwajczyk
Na początku zapomniałeś dodać "uruchomienie FM".
Edytowano dnia: 18 lipca 2021, 21:18
0
urugwajczyk
18 lipca 2021, 21:55
@kamilus
Który z transferów jest nie do przeprowadzenia?
0
KosaX
KosaX
18 lipca 2021, 15:40
Fajnie ze Maldini robi szeroka kadre Pioliemu.Narazie okienko na bardzo duzy plus,ale potrzeba jeszcze 2-3 trzech zawodnikow ktorzy z miejsca podniosa jakosc.”10”,dobrego skrzydlowego a najlepiej dwoch.Moim marzeniem jest Ziyech ale Vlasic tez bedzie okej,skrzydla to nie wiem,nie slyszalem zeby Milan sie interesowal jakims szybki dobrym skrzydlowym.Pisalem w styczniu o Doku ale patrzac jak sie wybil na mistrzostwach to pewnie Stade Rennes zarzada za niego z 40 baniek.Moze cos w stylu Hudson Odoi czy Ikone z Lille.Nie wiem,zobaczymy co Maldini wymysli ale nie moge sie doczekac nowego skrzydlowego ktory bedzie smigal zamiast Castijello.Alexis jest niezly i widac ze sie rozwija ale nie oszukujmy sie nie mial prawdziwego konkurenta,Leao czy Hauge to typowo lewo skrzydlowi Rebic to samo.
1
Kaka821
Kaka821
18 lipca 2021, 15:52
Ziech jest Marokanczykiem i tez pojedzie na PNA. W takim wypadku
przy ewentualnym pozyskaniu go zamiast 2 pozbedziemy sie 3 podstawowych graczy :)
1
jacen1984
jacen1984
18 lipca 2021, 15:58
Doku widziałem tylko na Euro i w sumie w meczu z Włochami tylko się wybijał. Ciekawy zawodnik, ale pewnie cena obecnie zaporowa.

Z Zyiechem jest tak jak pisze Kaka821 podczas PNA stracili byśmy 3 podstawowych graczy.
1
POE
POE
18 lipca 2021, 15:13
Moglibyśmy zacząć też sprzedawać zawodników
Mamy trochę jeszcze zbędnego balastu do pozbycia się
I kasa by wpadła
2
Lomaxini
Lomaxini
18 lipca 2021, 15:15
Nikt nie chce sie skusić na nasze gwiazdy pokroju Castillejo
9
Kosmateus123
Kosmateus123
18 lipca 2021, 14:36
Może to głupie pytanie, ale orientuje się ktoś czy Nasza nowa umowa sponsorska(Oppo) wpływa jakoś na budżet transferowy?
0
blackburn
blackburn
18 lipca 2021, 14:51
W jakimś stopniu napewno , ogólnie budżet na okienko ustalany jest na podstawie zysków tylko pytanie jest czy kasa z oppo wpłynie na tegoroczne mercato czy przyszłe.
1
kamilus
18 lipca 2021, 15:03
Moim zdaniem wątpliwe, by miała wpływ, bo tego typu umowy dają zwykle 2-3 mln rocznie, a to jest kwota, która niewiele zmienia w kontekście całego mercato.
0
tysiok
tysiok
18 lipca 2021, 14:22
Czy ktoś orientuje się jaka jest przyszłość Belottiego?
Czy on jeszcze jest w kręgach zainteresowań Milanu?
0
Vol'jin
18 lipca 2021, 14:26
Zostanie w Torino bo nikt nie da 35 mln euro za niego i tyle
5
paweł_piotr
paweł_piotr
18 lipca 2021, 14:28
Może jest w kręgach zainteresowań ale za rok ;)

Chyba że Cairo pod koniec okienka ogarnie że ostatnia szansa na zarobek i przyjmie ofertę 15-20 mln w co osobiście nie wierzę i na bank juz nie od nas.
Edytowano dnia: 18 lipca 2021, 14:29
3
kamilus
18 lipca 2021, 14:31
Belotti cały czas jest w planach, na dodatek ostatnio pojawiają się plotki właśnie o tym, że chcemy go pozyskać za rok za darmo: https://sempremilan.com/cm-milan-management-hatch-plan-to-land-italy-international-striker-for-free

I to jedyna sensowna opcja na zgarnięcie Andrei, bo Cairo jest na tyle oderwany od rzeczywistości, że pewnie nawet na pół roku przed końcem umowy Belottiego będzie chciał za niego 20+ mln.
3
ósmy
18 lipca 2021, 14:58
Mnie z kolei w tym zalewie informacji transferowych gdzieś się rzuciło w oczy, że Belotti przedłuży kontrakt z Torino.
Co z jednej strony można potraktować z przymrużeniem oka, ale z drugiej strony...
Może to będzie taki casus Di Natale, wielkiej gwiazdy małego klubu. Bo tak naprawdę, źle mu będzie na stare lata w tym Turynie? Jeśli jego ambicje zawodowe nie są zbyt wygórowane, to pociągnie sprawę, by zostać legendą Torino i historycznym grajkiem tego klubu.
Ostatni jego sezon był słaby, dodatkowo kiepskie Mistrzostwa, jeśli chodzi o postawę indywidualną. Być może to typ zawodnika, który już nie przeskoczy pewnego pułapu i on o tym doskonale wie.
2
kamilus
18 lipca 2021, 15:04
Moim zdaniem gdyby chciał zostać w Torino, to już dawno by przedłużył kontrakt.
0
Gianni Rivera
18 lipca 2021, 14:16
W ramach żartu.
Na stronie mamy konkretną pamiątkę po Gigio: na podstronie "Kadra" widnieje foto Tatarusanu z głową Rumuna doklejoną do sylwetki młodego Włocha. :D
12
bartekxd22
bartekxd22
18 lipca 2021, 13:43
Ballo-Toure z numerem 5. Może to oznaczać definitywny koniec Dalota.
0
Milanboy
18 lipca 2021, 13:43
Dlaczego? To tylko numer, Diogo może nosić inny przecież xd.
2
paweł_piotr
paweł_piotr
18 lipca 2021, 13:50
A co miał czekać Bolo z wyborem numeru bo nie wiadomo czy uda się ponownie wypo Dalota?
7
bartekxd22
bartekxd22
18 lipca 2021, 14:18
Dlatego użyłem słowa ,,może". Może, nie musi. To tylko numer, aczkolwiek często w tego typu ,,szczegółach" można doszukiwać się dalszego planu.
0
Milanboy
18 lipca 2021, 13:06
A Milan na cel obiera Trequartiste. Ponoć zostały opcje Sabitzera oraz Vlasica i Milanowi bliżej do Chorwata.
4
Jachu1899
Jachu1899
18 lipca 2021, 13:43
Marzeniem było by zaklepac obu.
2
Boateng93
Boateng93
18 lipca 2021, 13:44
Sabitzer to taka lepsza wersja Hakana, bardziej pasuje do obecnego Milanu.
4
dominord
dominord
18 lipca 2021, 13:45
Wg MN jest możliwość, że oprócz Vlasicia, który jest faworytem na treq, mógłby przyjść Ziyech.
1
muamba_kabumba
18 lipca 2021, 13:53
Vlasic to nie pasuje bardziej do 4 3 3 ?
0
Milanboy
18 lipca 2021, 14:02
muamba_kabumba - Vlasic to zawodnik ala Hakan Calhanoglu, czyli 10 która może grać na skrzydle więc bardziej pasuje pod to co gra teraz Milan.
1
paweł_piotr
paweł_piotr
18 lipca 2021, 14:02
muamba_kabumba

W klubie chyba grał przede wszystkim na środku a w reprze na skrzydle.
0
Milanboy
18 lipca 2021, 14:04
Boateng93 - Sabitzer to ulepszony Bonaventura, Vlasic to bardziej pozycja Hakana, tylko Vlasic jest bardzo mobilny i szybki, gorzej pewnie z podaniem i z dośrodkowaniem, więc w tym przypadku Tonali pewniej będzie wykonywać stały fragment gry.
3
Jaca23
Jaca23
18 lipca 2021, 15:01
Gdzie Vlasic, a gdzie Hakan, przecież profilem to totalnie różni zawodnicy, zdecydowanie więcej wspólnego z Hakanem ma Sabitzer.

Na skrzydle to może grać każdy, ale nie wszyscy powinni, czego najlepszym przykładem jest właśnie Hakan. Vlasic za to ma zadatki na solidnego skrzydłowego. Szybkość, drybling, czyli coś czego brakuje Turkowi.
1
Milanboy
18 lipca 2021, 15:22
Jaca23 - No właśnie bliżej Vlasicowi niż Sabitzerowi który na trequ nie gra za często, bardziej nawet Forsberg czy Olmo grają na tych pozycjach niż marcel.
2
Jaca23
Jaca23
18 lipca 2021, 16:54
Jeśli chodzi o pozycję to zgoda, chociaż Sabitzer na spokojnie ogarnie grę na 10tce, zwłaszcza w taktyce Piolego, gdzie treq ma też sporo zadań defensywnych.

Jeśli zaś chodzi o profil i charakterystykę graczy to do Hakana zdecydowanie bliżej jest Sabitzerowi niż Vlasiciowi.
0
Milanboy
18 lipca 2021, 17:38
Jaca23 - No właśnie, on może obskoczyć 10, ale Vlasić to 10 no i on też pasuje do taktyki Stefano.

Sabitzer po prostu jest lepszym graczem ale profilowo No bardziej pasuje Vlasic, bo to typowy treq.
0
muamba_kabumba
18 lipca 2021, 20:45
Wydaje się, że ten Chorwacki Adrian Zandberg nie byłby złą opcją na 10, biorąc pod uwagę nasz budżet oczywiście.
0
matten
matten
18 lipca 2021, 12:53
Fode Ballo-Toure przychodzi jako zmiennik czy następca Theo Hernandeza? Czytałem, że PSG chce pozyskać Francuza, podobno oferują 40 mln.
0
nrt2
nrt2
18 lipca 2021, 12:54
Zmiennik
12
paweł_piotr
paweł_piotr
18 lipca 2021, 12:56
Ta bo byśmy się zgodzili na te "grosze".
0
Rafał0209
Rafał0209
18 lipca 2021, 13:00
Tylko najgorsze dla PSG w tym jest to, że Milan nie chce się pozbywać Theo a i on sam świetnie się czuje w Milanie.
2
Milanboy
18 lipca 2021, 13:05
Przychodzi jako zmiennik Theo.
0
Cisek666
Cisek666
18 lipca 2021, 13:06
Leonardo może sobie oferować. Maldini powiedział że ofert niższych niż 60mln nie biorą pod uwagę.
1
TR3V0R
TR3V0R
18 lipca 2021, 13:12
Jak za Hakimiego dali tam 60 czy 70 to za Theo można zadać conajmniej tych 60 baniek. Bez jaj ze za 40 mln oddamy jednego z najlepszych LO na świecie w obecnej chwili
5
Vol'jin
18 lipca 2021, 13:29
ta oferta 40 mln to jest z końcowki maja ;] kiedy były pierwsze info o Theo w PSG
1
KosaX
KosaX
18 lipca 2021, 12:50
Wyobrazam sobie co Maldini musi robic i jak bardzo sie negocjowac z kazdym klubem przy naszym budrzecie pewnie Maldini negocjuje kto zaplaci za przelot danego zawodnika do Mediolanu.
5
bebok40
bebok40
18 lipca 2021, 09:35
Mecz krótszy odpada, ale intensywność za duża i zawodnicy padają (przykład Euro i zawodnik Danii, a taki jest coraz więcej). Niech FIFA i UEFA przestaną liczyć kasę tylko wywalą troszkę bezsensownych imprez z kalendarza i zrobią reformę pucharów (dlaczego i jakim prawem zespoły z trzecich miejsc w grupach LM grają nadal w innym pucharze, a won do domu - odpadliście).
2
Rafał0209
Rafał0209
18 lipca 2021, 10:27
padał bo przez covid ten sezon był bardzo intensywny do tego doszło Euro, jak wróci to do normalności to i stary system będzie dobry, nikt nie narzekał na to że po zajęciu 3 miejsca w LM ma szanse wygrać LE. a nawet jeśli to po to się ma szeroką kadre by dać szanse innym graczom.
0
Moris
Moris
18 lipca 2021, 11:40
Czy ja wiem czy Eriksen to dobry przykład? Ile gość grał w Interze?Wiecej na ławce przesiedział jak grał.
4
landik
18 lipca 2021, 11:51
Eriksen to raczej nie przez sezon w ktorym rozegrał całe 1700 minut, a raczej nie wykryta wada serca bardziej.
2
Master of AC Milan
Master of AC Milan
18 lipca 2021, 09:14
Offtop: Fifa podobno chce zmienić kilka ważnych zasad zasady, na krótsze mecze że połowa trwa 30 min, zamiast żółtych kadtek kary 5 minutowe oraz auty z nogi.

Jeżeli moje źródło się sprawdzi to na naszych oczach futbol zacznie upadać. Chodzi zapewne i U€FA i FIFA o to żeby zgarnąć kasę bo nie wiem czy inne federacje też są tak łase na kase.

Źródło:
https://www.onet.pl/sport/onetsport/fifa-chce-rewolucji-w-futbolu-krotsze-mecze-brak-zoltych-kartek-auty-wykonywane-noga/kzjfwe7,d87b6cc4
2
Catzone
Catzone
18 lipca 2021, 09:20
Krótsze mecze to zajebista sprawa. Przykładowo ja nie mam czasu i chęci na oglądanie innych meczów niż Milanu czy reprezentacji Włoch i Polski. Futbol musi się zmienić, więcej meczów = krótsze mecze. Intensywność jest zbyt duża
4
dziadek
dziadek
18 lipca 2021, 09:23
Tylko czekać na przepis o braku możliwości powrotu piłki na własną połowę boiska...
10
Vol'jin
18 lipca 2021, 09:58
jeszcze niech dadzą jak w ręcznej, że za pasywny atak pozycyjny piłka dla rywala :)

zmniejszenie czasu spotkania z zatrzymywaniem czasu to będzie ~45 minut ;] I może mecze będą intensywniejsze^
2
nisza
nisza
18 lipca 2021, 10:00
fajne źródło
9
Bigi30
Bigi30
18 lipca 2021, 10:04
To jest właśnie brak zajęcia i wtedy ludzka karykatura kombinuje po co psuć coś co jest dobre
4
gieemce
gieemce
18 lipca 2021, 10:14
Brak punktów za remis bezbramkowy, albo w ogóle za remis
3
Rafał0209
Rafał0209
18 lipca 2021, 10:22
Dobre zespoły już potrafią się bronić przez 90 minut co mówić przez 60, to będą same remisy, ale i na to bystra UEFA znajdzie sposób i wprowadzi sedziów punktowych jak w boksie, i za mocne strzały na bramkę będą punkty a za mniej mocne mniej. każdy zakochał się w tej piłce kiedy miała swoje zasady, a teraz chcą zmieniać coś co jest dobre, już za sam Var kiedy widzę że sędzia kłamie mnie w żywe oczy wyłączam automatycznie mecz, tutaj człowiek całkowicie z tego oglądania zrezygnuje.
0
Matim
Matim
18 lipca 2021, 10:23
Catzone

Ale to niekoniecznie będzie trwało krócej. Niby 2x30 minut, ale rzeczywistej gry. Czas będzie zatrzymywany przy stałych fragmentach, więc tak czy inaczej na boisku będzie się około 45 minut na połowę.

Btw w profesjonalnej piłce to łatwe do zrealizowania, ale co z amatorską? Tam nie ma kilkudziesięciu piłek i osób, które je podają.
0
Rafał0209
Rafał0209
18 lipca 2021, 10:29
Zwłaszcza jak w amatorce trafi się taki Hakan i kopnie w las z jego próbami strzału,to pół dnia trzeba piłki szukać a przy tym samemu można się zgubić.
4
Gol
Gol
18 lipca 2021, 10:50
Warto dodać, że te zmiany to pokłosie Super Ligi. Przy jej powstawaniu Perez użył właśnie tych argumentów (jak choćby skrócenie czasu meczu), co do proponowanych reform.

UEFA niestety musiała jakoś zareagować na rosnące zapotrzebowanie bogatych klubów na więcej kasy w klubowej kasie i mamy tego efekty.

Za 10 lat, czarnowróżąc, piękny sport który w swojej prawie niezmienionej formie przetrwał tyle lat, zamieni się w coś na wzór wrestlingu. Mam tylko nadzieję, że wtedy im oglądalność spadnie do tego stopnia, że szybko wrócimy do standardowej formy.
5
szfarceneger
szfarceneger
18 lipca 2021, 11:01
Z tych trzech pomysłów najgłupsze są chyba auty w nogi. Przecież do 20 m od bramki taki aut byłby jak rzut rożny.
1-godzinny mecz miałby sens, gdyby w trakcie wszystkich, nawet najkrótszych przerw, zatrzymywano czas. Faktyczny czas gry w 90-minutowym meczu to właśnie ok. godziny, więc nie byłoby dużej różnicy.

Moje propozycje na zmiany w piłce to brak dobitki po niewykorzystanym rzucie karnym i zakaz prowadzenia piłki z premedytacją do narożnika i blokowania jej w celu gry na czas.
1
Milanboy
18 lipca 2021, 11:34
Gol- Dlaczego na wzór wrestlingu akurat? Myslalem , ze bardziej NBA.
0
Vol'jin
18 lipca 2021, 11:35
w nba przez przerwy na żądanie to spotkania długo trwaja, głównie w 4 kwarcie
1
Gol
Gol
18 lipca 2021, 13:00
Milanboy - Ale co na wzór NBA ? W piłce wprowadzają wykop z autu i skracają długość spotkań ?

Nie, chodzi o dostosowanie widowiska do "obecnych standardów" czytaj, trzeba spieniężyć sport jeszcze bardziej bo kredyty się same nie spłacają, a żeby to zrobić, trzeba mieć stałe źródło dochodu bo jak tu ujął Perez "Piłkarze to najgorsza grupa społeczna i nie można na nich liczyć".

Trzeba zrozumieć, że w piłce nożnej nie zawsze bogatszy wygrywa, za dużo zależy od dyspozycji dnia, za mało od pieniędzy i panowie w garniturach od wielu lat chcieli to zmienić.

No bo jak to, taki Real Madryt może zostać wyeliminowany w 1/8 przez np. Lyon albo jakąś Atalantę i co wtedy ? Skąd Perez weźmie pieniądze na pożyczki itd. A na takim widowisku nawet nie zarobi, bo Atalanta czy Lyon nie przyciągnie na stadion czy przed telewizory wystarczającej ilości oczu, żeby pokryć ten rozczarowujący wynik.

Niestety Super Liga pokazała, że UEFA to organizacja po prostu słaba. Bogate kluby mogą ją szachować i grozić odejściem, zrobią swoją ligę, albo oni będą grali jak im Perez zagra.
0
Cuchillo
Cuchillo
18 lipca 2021, 13:12
Zawsze zastanawiałem się nad sensem żółtych kartek, na przykładzie faulu Chielliniego na Sace. Żółta kartka była zasłużona, lecz nie dała ona żadnych korzyści Anglikom. Możliwe, że przydałoby się coś na wzór piłki ręcznej, gdzie są właśnie kary czasowe. Oczywiście fundamentalistom futbolowym może się to nie spodobać, bo to byłaby już rewolucja.
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
18 lipca 2021, 13:26
Mecz jak już obciąć to gramy do 80 minuty i tyle, zayrzymanie czasu to też non sens.
0
Gianni Rivera
18 lipca 2021, 14:07
Zatrzymywanie czasu przy każdej przerwie w grze skutecznie wytępiłoby z boisk aktorów, co to przy byle kontakcie padają na murawę, by urwać kilkadziesiąt sekund, a czasami nawet parę minut. Aktualnie symulki nie są nijak karane (nie licząc nurkowania w polu karnym, choć i to, na przykładzie Sterlinga, może być nawet nagradzane, a nie karane...), więc się opłaca. Zero strat, sam zysk. Mogą ugrać faul lub urwać czas, a ryzyka żadnego. Gdyby zatrzymywać czas, to nie byłoby zabaw bramkarzy w kilkuminutowe wprowadzanie piłki do gry, leżenie na boisku przez pięć minut itp.. Do tego zatrzymywanie czasu spokojnie sprawiłoby, że mecz trwający 60 minut (2x30) przeciągałby się do 90-100, jak ma to miejsce teraz.

Co do kartek. Zrezygnować z żółtych, zostawić czerwone. Zamiast żółtych odsyłać na 5 minut na ławkę kar.
0
Milanboy
18 lipca 2021, 09:06
No to ogłaszajcie a nie tam pierdzielicie.
0
pazioni
Moderator pazioni
18 lipca 2021, 09:03
Jak na razie to okienko na duży plus.
7
Spori
Spori
18 lipca 2021, 13:02
Co konkretnie jest dużym plusem w tym okienku ?
0
Piotrek1899
Piotrek1899
18 lipca 2021, 08:54
Jest dobrze;)
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się