SCUDETTO


Wciąż wiele do zrobienia. Milan potrzebuje jeszcze m.in. prawego obrońcy i środkowego pomocnika

19 lipca 2021, 10:14, Adam6 Aktualności
Wciąż wiele do zrobienia. Milan potrzebuje jeszcze m.in. prawego obrońcy i środkowego pomocnika

Tuttosport zwraca uwagę, że Milan jest jednym z najbardziej aktywnych włoskich zespołów podczas tego okna transferowego. Do klubu trafiło już kilku nowych graczy, ale Rossoneri nadal potrzebują wzmocnień na kilku pozycjach, by podnieść rywalizację w kadrze. W Milanie brakuje prawego obrońcy, który docelowo będzie zmiennikiem Davide Calabrii. Do tria Kessie, Bennacer, Tonali należy znaleźć jeszcze jednego środkowego pomocnika. Rossoneri będą chcieli także wzmocnić prawe skrzydło, by nowy gracz na tej pozycji dawał więcej w ofensywie niż Saelemaekers czy Castillejo. Kolejnym wzmocnieniem ma być następca Hakana Calhanoglu, lecz z powodu ograniczonych środków, Milan musi dokonać mądrych wyborów. Mówi się także, że do drużyny trafi młody napastnik jako uzupełnienie dla doświadczonych Ibrahimovicia i Giroud. Maldini i Massara pracują na pełnych obrotach, by zespół był jeszcze lepszy niż w zeszłym sezonie. 



67 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
19 lipca 2021, 20:55
A najgorsza pozycja czyli prawe skrzydlo?
0
Sieri
Sieri
19 lipca 2021, 14:16
Trzeba sprzedać Contiego i dopiero kupić kogoś na prawa obronę, Caldara także moim zdaniem powinien odejść. Hauge i Castillejo również na odstrzał. Kupić kogoś na 10, skrzydłowego i pokusił bym się jeszcze o dobrego napastnika
2
kamilus
kamilus
19 lipca 2021, 14:38
Łatwo powiedzieć, gorzej wykonać. :)
0
wielki prostownik
wielki prostownik
19 lipca 2021, 15:17
Kupić kogoś na 10. Dobre sobie. Sensowny gość na tej pozycji kosztuje krocie. Oj wyjdzie nam bokiem żydzenie na pensji Hakana.....
1
Qiub
Qiub
19 lipca 2021, 13:57
Blado to widzę, jeśli Brahim ma zostać naszą podstawową 10. Poza meczem z Juventusem i kilkoma przebłyskami to był chyba naszym najsłabszym pomocnikiem w tym sezonie. No może jeszcze Tonali, ale on przyszedł z Empoli jako zawodnik na „kiedyś”.
1
Haddy
Haddy
19 lipca 2021, 14:24
Brescii :)
3
kamilus
kamilus
19 lipca 2021, 14:40
To, że Brahim ma 10 nie oznacza, że będzie podstawowym graczem, bo np. Vlasic w CSKA gra z 8, a w reprezentacji z 13. :P
0
Gol
Gol
19 lipca 2021, 15:16
Qiub - Nie przesadzajmy, Diaz w Serie A - 27 spotkań (1228 minut) 4 gole i 4 asysty, nie wyglądają fatalnie, dla porównania Hakan - 33 spotkania (2627 minut) 4 gole i 9 asyst, wiec aż taki tragiczny nie był, ale zdecydowanie brakuje mu kilogramów i wzrostu do walki z nieco lepiej zbudowanymi przeciwnikami.

Względem tego co było na początku i na końcu jego gra uległa poprawie, ale mi również się nie podoba, że na kluczowej, dla naszej formacji, pozycji, bawimy się trochę w kota w worku.

kamilus - Raczej nie dajesz "dychy" facetowi który ma siedzieć na ławce. Przynajmniej nie przypominam sobie, żeby w Milanie ten numer był w przeciągu ostatni 20 lat na plecach kogoś kto był rezerwowym przez większość czasu. To raczej pokaz zaufania i wiary w Diaza, na pewno przez pół roku to on będzie naszym podstawowym ŚPO. Nie wierzę, żeby Maldini kogokolwiek na tą pozycje sprowadził. Najprędzej jakieś wypożyczenie, żeby był ktoś w razie urazu Hiszpana i to tyle. Obawiam się, że Pioli może zacząć eksperymentować ze Zlatanem ustawionym na ŚPO albo ustawieniem z dwójką napastników.
Edytowano dnia: 19 lipca 2021, 15:18
0
wielki prostownik
wielki prostownik
19 lipca 2021, 15:20
Prawda. Tylko Hakan jeszcze pracował w obronie zagęszczając dodatkowo środek pola i presując. Diaz tego nie zrobi. Nie bardzo widzę hiszpana na 10 przy taktyce Piolego.
2
Milanboy
Milanboy
19 lipca 2021, 15:30
Gol - No ja uważam, że na pewno przyjdzie Spo I chyba szykuje się Vlasić
0
Qiub
Qiub
19 lipca 2021, 15:49
Brescii oczywiście ;)
0
Seca
Seca
19 lipca 2021, 13:40
Jesli przyjdzie prawoskrzydlowy nie trzeba szukac prawego obroncy tylko probowac tam Saelemakersa, on ze swoja wydolnoscia i walecznoscia moze grac praktycznie na calej prawej stronie.
Moze to byc podobny typ jak Abate, ktory tez zaczynal na skrzydle.
5
PeterWarne753
PeterWarne753
19 lipca 2021, 13:39
Tak naprawdę większość transferów Milanu to wykup graczy, którzy już u nas byli. Nie mówię, że to źle, ale warto to podkreślić, że kadra radykalnie jeśli chodzi przyjście nowych zawodników nie zmieniła się na lepszą a niestety na papierze w wyniku odejścia Gigio i Hakana jest słabsza. Zgadzam się tutaj z innymi, że prawy obrońca nie jest potrzebny, bo póki co to jeszcze Conti jest ciągle w zespole a przecież może tam grać również Kalulu. Priorytet to według mnie pozycja nr 10, prawe skrzydło, środkowy pomocnik + zatrzymanie Pobegi.
Bardzo ważne jest też aby kilku graczy udało się sprzedać: Conti, Samu, Krunić. Ci gracze moim zdaniem kwalifikują się do odejścia.
0
Boateng93
Boateng93
19 lipca 2021, 13:39
Jak nie ma kasy to znowu trzeba będzie pójść w wypożyczenia z opcjami wykupu.
0
Milan1958
Milan1958
19 lipca 2021, 13:43
Obowiązkowo tak trzeba robić. Jak zawodnik się sprawdzi, to się go wykupuje jak się nie sprawdzi to się nie wykupuje. Nie ma "kotów w worku". To jest bezpieczne postępowanie.
2
Vol'jin
19 lipca 2021, 14:29
a co Milan robi? :)

- minut jest taki, że za te transfery są z finansowym zapłonem o rok/dwa. Ale w naszej sytuacji to konieczność, tak jak to było w Interze kiedy ci mieli wymuszone porozumienie z UEFĄ, gdzie musieli do końca okresu rozliczeniowego wykazywać "zysk" i też brali wielu piłkarzy na wypożyczenie, a przez to porozumienie nie mogli ich wykupić (Cancelo czy Rafinha, który w Interze miał dobre te pół roku) Sensi i Barella też pierwszy sezon byli na wypożyczeniu w Interze ;]
Na szczęście my tego bata co miał Inter nie mamy ;)
2
Jaca23
Jaca23
19 lipca 2021, 13:36
Tuttosport zdecydowanie wyolbrzymia sprawę. Na PO i środek pomocy możemy kogoś ściągnąć, ale nie musimy. Na rezerwowego PO mamy obecnie Contiego i Kalulu, na ŚP poza Benkiem i Prezesem jest Tonali, Pobega i od biedy Krunić. PNA rozpoczyna się w styczniu, więc w zimowe okno też możemy znaleźć zmienników.

Według mnie absolutnym priorytetem powinna być nowa klasowa 10tka. To pozycja od której w taktyce Piolego zależy naprawdę wiele i takiego zawodnika nie będzie znaleźć łatwo, zwłaszcza z naszym mocno ograniczonym budżetem. Kolejna pozycja według moich priorytetów to prawe skrzydło i dopiero cała reszta.
5
sebastek888
sebastek888
19 lipca 2021, 13:27
Ludzie święci, tu nie trzeba prawego obrońcy tylko prawego skrzydłowego. Castillejo to na pokaz mody za modelki posłać
2
TR3V0R
TR3V0R
19 lipca 2021, 12:08
a ja myśle że tutto się nudzi i piszą jakieś głupoty jak zwykle. Już przywykłem i patrzę z dużym dystansem na to, co pisza jakieś gazety, bo każdy dobrze wie, że Maldini i spółka działają w ciszy i każdy dowiaduje się o czymś jak już jest to na etapie finalizacji. Nie chce mi się wierzyć w to że szukamy jakiegoś PO, gdzie na obecną chwilę mamy na te pozycje 3 zawodników. ŚP też spokojnie by na razie wystarczyło, nawet przy braku Kessiego i Benka mamy kim grać. Jak dla mnie najpierw pasowałoby skupić się na tym, aby wzmocnić prawe skrzydło i 10tke, a później jakieś ewentualne uzupełnienia innych pozycji. I nie należy też zapomnieć o sprzedażach kilku zawodników, którzy obecnie są nam zbędni i pobierają tylko wypłatę :P
2
ksieciunio
ksieciunio
19 lipca 2021, 12:04
Tak w kwestii dziesiątki to zastanawiam się, czy klub naprawdę wie, czego szuka? Z dwoma dryblasami w ataku z których każdy jest silny jak tur i zarazem wolny jak żółw czy nie lepiej poszukać szybkiego, dynamicznego skrzydłowego z dobrym dośrodkowaniem? Na lewej jest Rebić i tu nie mam zastrzeżeń, prawą stronę zajmuje Saelemakers który, z całym szacunkiem, jest szybki i waleczny ale czy stanowi wartość dodaną w ofensywie..? Tutaj szukałbym wzmocnienia, niekoniecznie na dziesiątce.
1
xpw99
xpw99
19 lipca 2021, 12:58
Zgadzam się, dynamiczny prawoskrzydłowy zrobiłby wielką różnicę i pomógł jeszcze lepiej wykorzystać Ibrę i Giroud. Saelemakers jako zmiennik będzie okej
0
Boro
Boro
19 lipca 2021, 13:24
Po to mamy młodych zawodników w kadrze żeby dawać im szanse sie rozwijać i stawać lepszymi.
0
Gol
Gol
19 lipca 2021, 12:03
Bakayoko i Vlasic przyjdą.
4
pazioni
Moderator pazioni
19 lipca 2021, 18:32
Trzymam za słowo.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
19 lipca 2021, 11:49
Zastanawiam się, co jest nie tak z Kalulu, że na siłę szukają zmiennika dla Calabrii? Nie wiem... Wydawało mi się, że ten chłopak spokojnie sobie w takiej roli poradzi. Owszem, kilka wpadek zaliczył, ale w tym przypadku czas powinien działać wyłącznie na jego korzyść. Widziałem szybkiego, odważnego gościa, z niezłą techniką i dobrym wyprowadzeniem piłki. Co się stało?
6
Zuber
Zuber
19 lipca 2021, 11:58
Wydaje mi się, że to dziennikarskie farmazony po prostu.
3
kamilus
kamilus
19 lipca 2021, 12:18
"Zastanawiam się, co jest nie tak z Kalulu, że na siłę szukają zmiennika dla Calabrii?"

Kalulu ma być chyba środkowym obrońcą.
4
filipacm
filipacm
19 lipca 2021, 11:43
PO tylko gdy odejdzie Conti
ŚP tylko gdy odejdzie Pobega
PP tylko gdy odejdzie Samu
ŚP tylko gdy odejdzie Colombo
także na dzisiaj to zostaje szukanie 10 i możemy się spodziewać kilku sprzedaży
2
Olli666
Olli666
19 lipca 2021, 11:52
Co ty gadasz jakie SP tylko jak odejdzie pobega! Jak ty sobie wyobrażasz grać w grudniu i styczniu z Tonalim, Pobega i Kruniciem? Przykładowo jeden dostanie kontuzje drugi wypadnie z powodu kartek i co wtedy na mecz z Juve, Interem lub kluczowy mecz wyjdziemy z Calabria w pomocy?
Przez PNA potrzebny jest jeszcze jeden uniwersalny pom mi się marzy Kamara bo może obskoczyć SP,SPD i SO.
SP jak odejdzie Colombo? Prędzej N jak odejdzie Colombo. Z tego co się przejawiały informacje to Colombo na 99% odejdzie na wyp do Serie B.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
19 lipca 2021, 11:57
A jaki jest problem z Calabrią w pomocy ? Już tam grywał i radził sobie lepiej niż przyzwoicie.
9
MilanHomer
MilanHomer
19 lipca 2021, 12:06
Nie można zapychać kadry zawodnikami, dla 3-4 spotkań w roku, nawet jak to będą derby Mediolanu, Lombardii, czy Italii.
Jeżeli obecnie mamy w kadrze 5 środkowych pomocników, a gramy dwójką, to jaki jest sens sprowadzania 6, skoro nie mamy 10, która w naszej taktyce jest najważniejsza?
Druga rzecz Olli PNA nie trwa 2 miesiące jak napisałeś (grudzień-styczeń). :)
7
Gol
Gol
19 lipca 2021, 13:18
filipacm - Nie przyjdzie żadna nowa "10". Jest Brahim wobec którego Milan wykonał dość znaczący gest i dał mu numer 10. My się nawet według mediów nikim na tą pozycje nie interesujemy więc bardzo wątpię, żeby ktoś na tą pozycje przyszedł.

grzesiekpl88 - 6 spotkań przez 7 sezonów ciężko nazwać grywaniem. Pojedyncze spotkania przez tyle lat to raczej za mało, żeby móc stwierdzić, czy ktoś sobie radzi dobrze na tej pozycji.

Tym bardziej w kontekście wzmocnień lub ich braku na danej pozycji.
0
ksieciunio
ksieciunio
19 lipca 2021, 11:39
A nasz Lukaku czyli Kalulu to nie mógłbym prawej obrony poogarniać?
2
hyrus13
hyrus13
19 lipca 2021, 11:47
Szczególnie, że do prawy obrońca. Poza tym, biorąc pod uwagę, że wciąż w drużynie jest Conti to jakoś PO nie wygląda na pozycję, którą trzeba na gwałt wzmacniać.
2
Von Strauss
Von Strauss
19 lipca 2021, 12:14
Kalulu jest traktowany jako środkowy, ewentualnie prawy. Ale to ewentualnie.
1
tommyb1
tommyb1
19 lipca 2021, 11:27
totalnie nie rozumiem zawracania sobie w tym momencie gitary PO. Póki nie znajdzie się nikt kto weżmie Contiego to dla mnie to powinien być ostatni temat do analizowania.
nr1 Kessie
nr2 prawe skrzydło (najlepiej z pozbyciem się Samu przy okazji)
nr3 10
nr 4 Romek
wszystkie są tak samo ważne i powinny być załatwione w trybie ekspresowym.
nr 5 ewentalnie akcja Pobega z odkupem i za niego np Baka albo jakiś inny low cost
5
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
19 lipca 2021, 11:35
Conti jest cienki jak barszcz. Do tego sporo zarabia (2 mln). On musi iść do odstrzału. Dodatkowo za rok kończy mu się kontrakt.
Edytowano dnia: 19 lipca 2021, 11:39
1
hyrus13
hyrus13
19 lipca 2021, 11:49
@FaNaTyK 2.0

I wymienionych przez ciebie względów ciężko będzie się go pozbyć. Do tego na PO jest jeszcze Kalulu, więc tak jak pisał @tommyb1 w tej chwili ta pozycja jest najmniejszym problemem. Za to praktycznie cały sezon gramy bez prawego skrzydłowego i tu jakoś nikomu się nie spieszy.
1
MilanHomer
MilanHomer
19 lipca 2021, 12:02
tommy
Ale żeby sprzedać lub nawet oddać za darmo, to trzeba mieć kogoś "zaklepanego".
Podobny casus kupna mieszkania :)
0
tommyb1
tommyb1
19 lipca 2021, 12:06
nie wiem czy akurat w tej sytuacji musimy miec kogoś zaklepanego. Kwestia dotyczy ławki a nie pierwszego składu to po pierwsze. Po drugie nawet Alexis zagra na PO bez problemu. Po trzecie trudniej będzie się pozbyć Contiego niż kogokolwiek na ławkę na PO zaklepać :)
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
19 lipca 2021, 12:07
Moim zdaniem bardzo ważne jest pozbycie się Contiego. Bo jest za dużym obciążeniem. Liczę że ma jeszcze resztki ambicji i zgodzi się gdzieś grać za mniejszą pensję. Zarząd jak widać myśli podobnie, bo cały czas wałkowany jest temat nowego prawego obrońcy.
0
tommyb1
tommyb1
19 lipca 2021, 12:10
Fanatyk: owszem, w dłuższej perspektywie jest to istotne. Ale ja cały czas piję do tego, że są dużo ważniejsze kwestie. Musimy jak najszybciej mieć w miarę zintegrowaną z drużyną 10 i prawe skrzydło żeby falstartu w LM nie zaliczyć!!
Edytowano dnia: 19 lipca 2021, 12:11
0
MilanHomer
MilanHomer
19 lipca 2021, 12:10
No osobiście uważam, że ważniejszy jest prawy skrzydłowy niż obrońca, ale....In Maldini I trust :)
0
Adiceusz
Adiceusz
19 lipca 2021, 11:17
Działamy na miarę aktualnych możliwości. Nie podzielam ani skrajnych zachwytów, ani biadolenia. Fajerwerków nie będzie bo jesteśmy "na dorobku". Najbardziej obawiam się jak Pioli załata po Hakanie, bo to jednak powazna wyrwa w jego taktyce, niezależnie od labilnej formy Turka. Dobrych grajków o podobnej charakterystyce jest niewielu, w naszym zasięgu jeszcze mniej. Nie mówiąc już o znajomości ligi, aklimatyzacji itp. Ciężka robota na tym odcinku do wykonania.
0
ba_acm
ba_acm
19 lipca 2021, 11:12
Prawy obrońca wg mnie zbędny.
Ale prawe skrzydło, 10 i zmiennik Kessiego o ile nie wiążemy się z Pobegą to są priorytety.
2
inzaghi67
inzaghi67
19 lipca 2021, 11:18
na prawą obronę jest Calabria i Kalulu który też radził sobie nieźle, na rezerwę tylko kogoś z Primavery wziąć i już
1
Mirek99999999
Mirek99999999
19 lipca 2021, 11:21
Od biedy Snikers może zagrać na prawej obronie.
2
palonettoACM
palonettoACM
19 lipca 2021, 11:44
Jak przychodził Theo na lewą obronę, też wydawał się zbędny. ;)
0
ba_acm
ba_acm
19 lipca 2021, 12:53
No serio potrzebny jest nam wypożyczony jakiś Odriozola co się kopie po czole albo Dalot co gra 3 dobre mecze w sezonie, ale kibice już przecież zmienili o nim zdanie bo Pioli go wpuścił w 3 meczach na 5 minut na prawe skrzydło żeby ruszył sprintem i cenne sekundy kradł. Kalulu to jest kocur do tej pory, wg mnie tylko Brahim w poprzednim sezonie prezentował się lepiej z tej grupki "najmłodszych" (Hauge, Brahim, Kalulu, Gabbia, Tonali, Maldini). Jeżeli nie będzie dostawał więcej minut w tym sezonie to kupa kasy znowu przejdzie nam koło nosa.


@palonettoACM

Może Tobie wydawał się zbędny i wolałeś grać Rodriguezem i Striniciem, ale jak kto woli :)
Edytowano dnia: 19 lipca 2021, 12:55
0
DarQ
DarQ
19 lipca 2021, 11:06
Ibra dmucha balonik, jego prawo i jego styl życia, że jest coraz lepszy ale prawda jest inna. Ciągle o niej zapominam.
0
DarQ
DarQ
19 lipca 2021, 11:02
Bez 10 na poziomie Hakana to walczymy o "puchar Uefa"
0
Milanboy
Milanboy
19 lipca 2021, 10:49
Milan chce Scudetto najwidoczniej. W sumie to nasza szansa. Inter już jest słabszy, Lazio oraz Roma też, Juve musi sprzedawać więc właściwie Atalanta się wzmocniła Musso.

Moim zdaniem będziemy znowu w top 3.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
19 lipca 2021, 11:25
Życzeniowe myślenie. Lazio zyskało kolejnego szkoleniowca potrafiącego pracować na minimalnym materiale - w Napoli ugrał 91 punktów 13-14 zawodnikami, zaś Inter kosztem dodatkowego atutu w postaci Hakimiego zyskał człowieka, który w przeciwieństwie do Conte potrafi wkładać do gabloty trofea z dużo słabszą kadrą. Jedynie Roma, ale tutaj na początku będzie euforia, więc i tak powinni poprawić wynik Fonseci oraz Napoli - Spalletti to nie jest typ człowieka na dłuższą współpracę z kimś takim jak ADL (tam musi dojść do kolejnego, czołowego zderzenia trenera z właścicielem) , a także tak himeryczną szatnią, mogą w ogólnym rozrachunku być nieco słabsze. Ostatecznie i tak wszystko zależy od nas samych, bo ludzie zapominają,.że lwia część sukcesu to często przeczące logice bramki Ibry + karne. Tych w sezonie bez nieustannego grania co 3 dni będzie znacznie mniej, a i z odbudową takiej formy u 40 latka może być wyjątkowo ciężko.
Edytowano dnia: 19 lipca 2021, 11:26
0
Milanboy
Milanboy
19 lipca 2021, 14:10
Marcos Salinas - Ugrał bo miał świetnych graczy i jednak Scudetto nie Ugrał. Juventus który ma zdecydowanie słabszych graczy i nje zapowiada się aby się poprawiło. Inter ma Simone ale Hakimi odszedł I to jest ogromna strata, choć to oni będą faworytami do Scudetto. Co to znaczy przeczący logice? Milan grał dobrze to i miał punkty I ostatecznie zdobył wicemistrza w pełni zasłużenie za sezon. Kadra prócz straty Gigio i Hakana została wzmocniona i kolejne wzmocnienia idą więc nie jest to myślenie życzeniowe i może w twoim mniemaniu.
1
patoo_07
patoo_07
19 lipca 2021, 10:43
Ale przecież Mercato do dupy! Nic się nie dzieje!
5
mror3k
mror3k
19 lipca 2021, 10:37
A może jednak ten Berna z Juve myślę za 10-15 mil by starczyło szczególnie że ma rok kontraktu. Byłoby pięknie wymienić Samu na niego. Na 10 jest Diaz a bardzo możliwe że mając sprawnych Ibre i Olivera będziemy grać 4-4-2 gdzie ta prawdziwa 10 będzie mniej potrzebna. A zawsze można próbować Tonallego jako ofensywnego pomocnika
2
DarQ
DarQ
19 lipca 2021, 10:43
Dobra taktyka .....do walki o TOP 12
4
biedrus
biedrus
19 lipca 2021, 10:55
Najstarszy i najpowolniejszy atak w historii. Ibra znowu wypadnie na 20 meczów i co wtedy? Zmiana taktyki i gra z klasyczną 10? Tak to nie da rady.
0
Von Strauss
Von Strauss
19 lipca 2021, 11:02
Albo zróbmy deal roku, oddajmy Alessio za Chiesę xD
3
artorn
artorn
19 lipca 2021, 11:02
Gra 2 napastnikami odpada przy 1 zmienniku dla nich obu..
0
tommyb1
tommyb1
19 lipca 2021, 11:09
Von Strauss po ostatnim sezonie Alessio to wartością raczej bliżej do innego Federico (ale pomarzyć dobra rzecz)
0
Mailand_91
Mailand_91
19 lipca 2021, 10:32
Patrzac na koszty to jakoś jeszcze przebidujemy do zimy bez skrzydlowego, jakos damy rade bez dodatkowego napastnika, Prawy obrońca od biedy Kalulu, defensywny pomocnik? a no jest Pobega.

My potrzebujemy na gwałt TYPOWEJ 10tki!!!!!
5
artorn
artorn
19 lipca 2021, 11:03
bez gwałcenia tu ;D
0
Jaca23
Jaca23
19 lipca 2021, 13:38
"Zawsze się trochę gwałci." :V
1
DaRo_7
DaRo_7
19 lipca 2021, 10:30
Ani słowa o nowym trequ, czyli albo zmiana ustawienia, albo liczymy na Brahima. No chyba, że jest już dogadany i temu ani słowa o nim :P
1
Nesta_13
Nesta_13
19 lipca 2021, 10:23
Odpuścić ŚP i zostawić Pobege. Tak wiem zysk kapitałowy, ale chyba młody Włoch nie jest jedynym grajkiem którego możemy sprzedać. W ten sposób zaoszczędzimy kupę siana na ŚP, co również pośrednio wygeneruje zysk, tj. oszczędności.
9
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
19 lipca 2021, 10:21
Marzy mi się od lat skrzydłowy, grający w stylu Douglasa Costy. Ale znając życie zostaniemy z Samu na kolejny sezon.
3

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się