SCUDETTO


MERCATO LIVE 29.07: Colombo zagra w SPAL [18:50]

29 lipca 2021, 08:28, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 29.07: Colombo zagra w SPAL [18:50]

[08:28]: Mercato Milanu w ostatnich dniach nie jest już tak dynamiczne jak wcześniej. Jak przedstawia portal MilanNews, klub skupia się teraz na pożegnaniach z kilkoma zawodnikami, aby uzyskać środki finansowe, a potem wzmocnić jeszcze te pozycje, które tego wymagają. Rossoneri chcą zarobić na odejściach Andrei ContiegoMattii CaldarySamu Castillejo czy Jensa Pettera Hauge. Znalezienie klubów, które spełnią żądania finansowe mediolańczyków, nie należy jednak do najprostszych wyzwań.

[10:51]: W kwestii Kaio Jorge Milan najprawdopodobniej będzie się musiał obejść smakiem. Brazylijczyk - według zgodnych doniesień medialnych - znajduje się coraz bliżej Juventusu.

[12:37]: Trzecioligowa Cesena oficjalnie poinformowała o wypożyczeniu z Milanu napastnika Riccardo Tonina na sezon 2021/2022.

[13:45]Tuttosport: Milan chce sprzedać Samu Castillejo za 8 mln euro, ale nie ma obecnie żadnych chętnych do ściągnięcia Hiszpana na zasadzie transferu definitywnego.

[14:48]: Lokalny dziennik Il Corriere di Bergamo donosi, że Milan zamierza poczekać z ewentualnym ściągnięciem Josipa Ilicicia, aby Atalanta obniżyła swoje wymagania względem sumy odstępnego, które aktualnie opiewają na 8 mln euro.

[17:39]La Gazzetta dello Sport informuje, że wypożyczenie Lorenzo Colombo na sezon 2021/2022 do drugoligowego SPAL jest już dograne. Włoski napastnik ponownie spróbuje swoich sił w Serie B po tym, jak wiosną występował w Cremonese.

[18:50]: MN: Zakończyło się spotkanie Frederica Massary z agentem Francka Kessiego. Wszystko przebiegło w serdecznej atmosferze, a przedłużenie kontraktu z Iworyjczykiem jest coraz bliżej. Milan jest pewny, że krótkim czasie zostanie osiągnięte pełne porozumienie. W ciągu kilku najbliższych dni dojdzie do kolejnych rozmów, w celu dopracowania szczegółów. 



178 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
GeorgeACM
GeorgeACM
30 lipca 2021, 08:20
Mam jeden wolny bilet na Mecz z realem
0
HenrykBrodaty
HenrykBrodaty
30 lipca 2021, 06:31
Co można napisać? Żeby mnie nie okrzyczeli?
2
Vol'jin
Vol'jin
30 lipca 2021, 00:25
https://twitter.com/susanoo128/status/1420871855439757312

Kaio Jorge ma kontrakt do 2023 roku xD
11
Rafał0209
30 lipca 2021, 05:19
Haha ale jaja tego jeszcze nie grali.
0
patoo_07
patoo_07
30 lipca 2021, 07:33
Dobrze, może przestaną o nim pisać dzień w dzień, bo teraz to nikt go nie weźmie :D
0
Von Strauss
Von Strauss
30 lipca 2021, 08:03
Chodzi o to, że Santos podpisał z nim kontrakt 5 letni gdy ten miał 16 lat, a zgodnie z prawem piłkarz w tym wieku nie może podpisać dłuższego niż 3 letni xD I agent twierdzi, że umowa wygasa w tym roku, Santos, że za 2 lata xD

PS. Tak jak podawałem 5 dni temu, tak teraz LGDS podaje, że pomiędzy Locą a Juve pojawia się Liverpool xD A ktoś z Sass powiedział do dyrektorów Juve: ""Czekamy na odpowiednią propozycję, w przeciwnym razie Locatelli zostanie w Sassuolo" xD

To tak dla tych co narzekają, że słabo u nas z transferami.
0
Levy11
Levy11
30 lipca 2021, 00:20
Na stronie Milanlive.it piszą, że jest zainteresowanie z naszej aronii Odegardem. Ponoć sondujemy podobną płatność jak za Brahima Diaza. Fajnie jakby się udało go sprowadzić
2
jedunio
jedunio
29 lipca 2021, 21:48
Nie byłem optymistycznie nastawiony do Diego Dalota, ale zmieniłem zdanie i mam nadzieję, że to on będzie zmiennikiem Calabrii a może trafi z formą bardziej od Włocha??
0
Milanboy
Milanboy
29 lipca 2021, 23:12
Diogo nie Diego.
5
Delfin9811
Delfin9811
29 lipca 2021, 20:04
Sabitzer i jakiś Jasiek za Samu i można okno zamykać. Nic więcej nie oczekuje, a po takich ruchach żadna inna ekipa w Serie A podczas okienka nas nie przegoni.
7
RaveL
RaveL
29 lipca 2021, 21:41
Bardzo zarządowi zależy na Dalocie, więc zapewne on jeszcze się u nas zakręci.
6
SikamDoZlewu
SikamDoZlewu
29 lipca 2021, 19:01
Właśnie sobie przypominam Ronaldinho co czarował w Naszej koszulce.. Piękne czasy
4
Max82
Max82
29 lipca 2021, 21:26
Dzisiaj synowi pokazywałem na YT jaki to był mistrz piłkarski klasa światowa;)
4
MilanHomer
MilanHomer
30 lipca 2021, 08:42
Najlepszy gracz w historii. Szkoda, że wolał imprezy.
0
matten
matten
29 lipca 2021, 18:47
Byłoby spoko gdyby udało się zakontraktować Ziyecha lub Sabitzera jako "fundament" do pierwszego składu i Ilicicia do rotacji, wtedy przebolałbym nawet pozostanie Castillejo :d
13
daro12555
daro12555
29 lipca 2021, 21:31
Tylko ta różnica ze Ziyech przyszedł by tylko na wypożyczenie a Sabitzer za gotówkę więc zdecydowanie bym wolałbym zawodnika z Austrii .W sumie obaj by mogli przyjść zdecydowanie wolałbym nawet na rok Ziyecha niż Ilicica na stałe.
0
patoo_07
patoo_07
30 lipca 2021, 07:35
O ile Zyiech nam pomoże znowu wejść do Ligi Mistrzów to ja nie widzę problemu. Inter na takich wypożyczeniach się przekulał, to czemu my nie mamy, skoro jest to jakiś sposób jak się nie ma kasy. Dla przykładu - Cancelo. Zagrał świetny sezon w Interze, pomógł wejść do LM, kasy na wykup nie było to się pożegnali. Jednak swoje zrobił i Inter już później poza pierwszą 4 nie wypadł.
0
Sieri
Sieri
29 lipca 2021, 17:58
Bardziej od Hauge wolał bym aby odszedł Leao. Conti, Caldara i Samu musza odejść plus kasa za Leao mogła by nam otworzyć drzwi do sprowadzenia dobrego ofensywnego pomocnika.
5
TR3V0R
TR3V0R
29 lipca 2021, 18:44
no i na prawym skrzydle zostalibyśmy z Rebiciem i Hauge. Rebic wypada za kartki czy kontuzja i co? Wystawiamy na LM czy top6 Serie A jakiegoś chłopa co w każdym meczu w którym występował wyglądał przeciętnie? Bez jaj, ja nie wiem co wy widzicie w tym Hauge, ale wydaje mi się że kierujecie się takimi samymi śmiesznymi argumentami co ci, którzy chcą aby złotą piłkę wygrał Kante. Bo Francuz jest miły, skromny i jeździ rowerem na treningi. A Hauge jest grzeczny i uczł się włoskiego w drodze powrotnej z meczu. Leao jest bodajże rok starszy i owszem, może jest leniem, Ale jak chce to potrafi. Nie jestem też jego wielkim fanem, ale na pewno na chwilę obecną ma dużo więcej doświadczenia i umiejętności niż Hauge. Jeżeli teraz wpłynęła by oferta rzędu 20-25baniek za Leao i tych 12 czy 13 za Hauge, dla dobra drużyny lepiej byłoby sprzedać norwega
16
SikamDoZlewu
SikamDoZlewu
29 lipca 2021, 19:06
Leniwy raper zjada dupskiem Hauge tak na prawdę
6
Sieri
Sieri
29 lipca 2021, 19:27
TR3VOR to po co niby go sprowadziliśmy ? Leao od przyjścia do Milanu nie zagrał dobrego całego sezonu, zapłaciliśmy za niego krocie i co ? Trzymać kogoś kto bardziej woli rap od piłki ? Wyszło mu kilka meczy jak Hakanowi i dlatego mamy go trzymać ? Już dostał swoje szanse i ich nie wykorzystał w pełni. Warto stawiać na innych. Wymienieni przez ciebie piłkarze to raczej lewe skrzydło niż prawe. ,, jak chce to potrafi „ coś niezbyt często mu się chce. To ze jest zabawny i pełen energii nie kupiło u mnie zaufania bo drybling jak w Lique 1 to nie wszystko. Trzeba grać zespołowo i się wracać a jemu się raczej nie chce.
1
Matim
Matim
29 lipca 2021, 20:02
Leao nie zagrał całego dobrego sezonu, a Hauge nie zagrał nawet jednego dobrego meczu. Po przyjściu miewał przebłyski i nawet jego najlepszy mecz (bodajże vs Celtic) obudził się dopiero w drugiej połowie. Nie gra dlatego, że Pioli się na niego uwziął, tylko po prostu jest za słaby. Na tę chwilę wolę chimerycznego Leao.
3
DarthImpaler
DarthImpaler
29 lipca 2021, 20:17
@TR3VOR ale wiesz że rebić i hauge to lewa strona nie prawa nie?? Na prawej to my mamy samu i selemakersa. Tak jakbyś nie pamiętał.
2
paweł_piotr
paweł_piotr
29 lipca 2021, 20:52
DarthImpaler

Kolega o tym wie po prostu na szybkiego jak się pisze to czasami walnie się coś odwrotnie ;)
Edytowano dnia: 29 lipca 2021, 20:52
3
DarthImpaler
DarthImpaler
30 lipca 2021, 00:44
Pawel_piotr można pisać szybko a nawet szybko po alkoholu ale pomylić lewa z prawa stroną to jak powiedzieć że Ibra to środkowy obrońca.

Nie chciałem się czepiać ale jak już coś pisać to chociaż pomyśleć czy dany zawodnik któego chcę zjechać gra na pozycji którą hejtuję.

Jakbyśmy na prawej mieli kogoś w 80% podobnego do rebicia to byśmy nie szukali nikogo nowego w to mercato tak btw.

A co do lenia to może jak chce to potrafi tylko jemu się nie chce. A co do hauge to ma fajną historię ale umiejętności chyba brakuje. Obu spieniężyć jak najszybciej bo później zostaniemy z tymi tuzami na lata.
0
gago1145
gago1145
30 lipca 2021, 06:08
Darthlmpwer Matko Boska ty serio spinasz się o to ,że ktoś napisał prawa zamiast lewa, jeżeli jest kibicem Milanu (a raczej jest skoro tu się udziela)to na pewno wie na jakiej pozycji kto gra.

Sieri na moje to sprowadziliśmy Hauge , żeby go sprzedać z zyskiem i tak raczej się stanie, jeżeli wpłynie oferta ~12mln to mnie ma co się zastanawiać tylko sprzedać.
2
patoo_07
patoo_07
30 lipca 2021, 07:42
Hauge to jest krótkoterminowa inwestycja. Kupiony z 5, sprzedany za 12 i tyle. Nie ma co się nawet przywiązywać do chłopa. No i tak jak ja już pisałem kilka dni wcześniej i tak jak piszą koledzy wyżej, Hauge w porównaniu do Leao to jest śmiech w tym momencie. Nie wyróżniał się nawet na tle trzecioligowców, a czasu miał tyle samo co Leao, który w obu meczach strzelił bramki. A już argument, że Hauge się wraca, a Leao nie, to jest jakaś paranoja. Co z tego, że wraca jak pożytek z tego jest taki sam, jak z Leao, który nie wróci. Gość na gazie wróci, i pierwszy lepszy prawy obrońca w lidze objeżdża go "na raz", bo Norweg leci na dzika. To, że chłop jest obecny ciałem w obronie, nie znaczy, że broni. On bardziej nam przeszkadza niż przeciwnikowi.
1
TR3V0R
TR3V0R
30 lipca 2021, 12:03
ale sie chłop zesrał o to że pisząc szybko pomyliłem prawe skrzydło z lewym XD
I tak, masz racje, sprzedać obu, za łącznie 30 baniek i za to trzeba będzie kupić 2 skrzydłowych. Jednego dobrego może kupisz, a na drugiego dokładaj z własnej kieszeni. Nic tylko cieszyć się że tacy ludzie nie mają nic wspólnego z zarządzaniem jakimkolwiek klubem, tylko mogą sobie coś poszczekać przez internet ;)
0
FossaDeiLeoni
Moderator FossaDeiLeoni
29 lipca 2021, 17:37
Nie wiem ile to razy trzeba powtarzać. Nie możemy wydać nawet euro na ten moment. Jedyne możliwe transakcje to wypożyczenia z opcją/wolne transfery. Też bym chciał Sabitzera czy Ziyecha, ale choćby oni kosztowali 10 mln euro to my i tak nie możemy ich wydać. Musimy najpierw zanotować zysk kapitałowy. Czy to jest takie trudne do zrozumienia? Nie bronię Maldiniego, bo sam uważam, że oddanie Calhanoglu to był błąd, (Z Donnarumma nie mieliśmy wyboru) ale musicie zrozumieć też zarząd. Tak przeszarżowali z Hakanem. Trudno. Nauczka na przyszłość. Być może dzięki temu nie będzie problemów z przedłużeniami innych zawodników, albo będziemy robili to szybciej. Czasami mi się wydaje, że niektórzy myślą, że Maldini na złość nie chce kupić nowego trequartisty. Niestety nie ma takiej możliwości, żeby go teraz kupił. Ile razy trzeba w newsach wspominać, że mamy ogromne problemy finansowe nawet z LM. Szanujcie też naszą pracę i czytajcie uważnie to co Wam podajemy. Jest to niezwykle irytujące, że jest podana informacja od mocnego źródła (Vitiello, Longo), że jedyną opcją na pozyskanie zawodnika jest wcześniejsza sprzedaż, a transfer będzie możliwy BYĆ MOŻE pod koniec okienka, kiedy są zniżki, a mimo to i tak cały czas są narzekania i oczekiwania na już. Sam jestem zaniepokojony takim rozwojem spraw na rynku, ale naprawdę pisanie codziennie "Gdzie jest treq?" "Jesteśmy beznadziejni" "U innych to jest mercato, nie to co w Milanie" nikomu nie pomaga, a nawet rozjusza. Forza!
Edytowano dnia: 29 lipca 2021, 17:42
24
Rafał0209
29 lipca 2021, 17:44
A jaki klub nie ma problemów finansowych, jaki klub wychodzi na 0 w księgach na koniec roku, który klub w mniejszym czy większym stopniu nie przekracza ffp czy jest na plusie ?
3
Semper Fideli
Semper Fideli
29 lipca 2021, 17:46
pierwszy z brzegu, Atalanta
13
Marcin1995
Marcin1995
29 lipca 2021, 17:57
Niestety ale teraz odbija się to co zrobiliśmy rok temu czyli wypożyczenia piłkarzy a potem jakoś to będzie dodając do tego kończące się kontrakty Hakana i Dolara żeby drastycznie nie osłabić drużyny trzeba było wykupic tych zawodników co teraz ma swoje konsekwencje
3
Arlen
Arlen
29 lipca 2021, 17:58
Tu jest Polska, tu się pije i narzeka niezależnie od sytuacji xD
9
Rafał0209
29 lipca 2021, 18:16
Nie można wyrazić swojego zdania,swoich obaw czy skrytykować obecną sytuację, bo z wejścia jest się nazywanym trollem czy narzekaczem, kolego to że nie każdy klepie co by się nie działo zarząd po plecach nie znaczy że mniej kibicuje tej drużynie niż Ty. nazywajmy rzeczy po imieniu zarząd spieprzył sprawę z Hakanem to ich problemem jest teraz kupić 10 dla trenera, ale nie bo zarząd jest dobry i nie może wydać zł.wam pół składu odeszło by za darmo i dalej bys udawał że jest fajnie i jaki to z Ciebie nie fajny kibic.
5
daro12555
daro12555
29 lipca 2021, 18:19
Czy nam została to oni czy my też nie wiemy ,ale trzeba zainwestować przynajmniej w jednego zawodnika .Rok wcześniej trzeba było kupić przynajmniej prawo skrzydłowego lub można było tylko wypożyczyć gdzieś Paquete do Włoch wiedząc ze Hakan ma tylko rok kontraktu a Brahim jest wypożyczony bez opcji kupna .Może by się Paqueta odnalazł w słabszym zespole może nie,to najwyżej byśmy go w tym roku sprzedali a tak nie mamy nikogo . Tak musimy kogoś sprowadzić na prawe skrzydło i na pozycje Treguisty .A co do żródeł też pamiętam kilka krotnie ze było pozytywnie co do Hakana czy Gigo ze zostaną .Czy np .już nie pamiętam kto dokładnie czy Spaletti czy Sarri już podpisywali kontrakt z Romą a na drugi dzień Jose w Romie. Niestety rok temu przespaliśmy okienko letnie do tego przedłużanie kontraktów bo za równo Gigo czy Hakan powinni przedłużyć już latem jak nie to trzeba było ich sprzedać .Było też potrzeba zabrać się za kontrakty z Romkiem i Kessiem a nie czekać na rok przed wygaśnięciem gdzie agencji mają przewagę w negociacjach .
1
FossaDeiLeoni
Moderator FossaDeiLeoni
29 lipca 2021, 18:36
Rafał0209

Tylko potwierdziłeś to co napisałem. Nie przeczytałeś komentarza ze zrozumieniem. Nigdzie nie podzieliłem kibiców na lepszych i gorszych. Sam stwierdziłem, że oddanie Calhanoglu to był błąd. To, że Milan nie może wydawać pieniędzy to nie są żadne domysły tylko fakt. No i po trzecie, oczywiście, że można wyrazić swoją opinię, ale jeśli pisanie dzień w dzień jak to jest źle ma być rzetelnym przekazaniem swojego zdania, to chyba jednak niekoniecznie. To nikomu nie pomaga.

daro12555

Przypominam, że Paqueta swego czasu odmawiał wyjazdów na mecze Milanu, bo klub nie był w stanie zagwarantować mu miejsca w składzie i tym czasie grał sobie na konsoli i streamował okazując brak szacunku do drużyny i kolegów.
Edytowano dnia: 29 lipca 2021, 18:41
5
WIELKIZNAWCAxd
WIELKIZNAWCAxd
29 lipca 2021, 19:23
Serio? Jak chcielibyście zatrzymać gościa, który się sprzedał za pół miliona czy za milion to nie nazywajcie się kibicami Milanu.



Rafał0209
Słynny argument z własnym zdaniem xD
Kiedy krytyka jest konstruktywna i wypowiedź jest merytoryczna to nikt Ci tu nie będzie sapał, więc skończ już w kółko powtarzać jeden argument jak wszyscy narzekacze. Biedolenie i narzekanie dla samego faktu jest debilne i nie ma na to usprawiedliwienia, a o takie przewinienia chodzi tutaj FossaDeiLeoni

Przykład masz nawet poniżej xD

Wielki Daro wbija bez żadnego pojęcia o zeszłorocznym okienku, o finansach, transferach, o niczym i udaje znawcę punktując co należało zrobić xD
Tak, należało zostawić Paquetę, wtedy to już w ogóle w zimie nie myślelibyśmy o Tomorim, bo nie mielibyśmy na niego hajsu xD
Jak niby zarząd przespał zeszłe okienko? No jak? Było dużo mniej czasu niż zwykle (covid, wielki Daro już pewnie zapomniał). Wykupiliśmy Rebicia i odstrzeliliśmy Andre, przyszedł Tonali (przez, którego początkowo wyśmiewano Milan, że Inter wygrał bój o Włocha, podejrzewam, że Daro byłeś w grupie raczej wyśmiewaczy Mladiniego niż tych, którzy czekali na rozwój sytuacji w okienku, bo tak jest obecnie, a raczej nie uczysz się na błędach). Wzięliśmy Dalota, Diaza, Tatarusanu. Do tego dalej trzeba było sprzątać klub ze szrotu. Teraz nikt nie pamięta, ale nie tak dawno mieliśmy kilka razy gorszą kadrę i większość z tej kadry miała problemy ze znalezieniem chętnego klubu - Maldini i Boban/Massara jakoś dali radę i wciąż dają w ogarnianiu tego bałaganu po innych władzach.
2
hyrus13
hyrus13
29 lipca 2021, 20:33
Tym bardziej skandaliczne jest „zaoszczędzenie” na pensji Hakana. Co zarząd nie wiedział, że nie ma kasy na zastępstwo? Jeśli było tak, że 30 czerwca Gazidis powiedział „słuchajcie, jednak nie mamy kasy, sprzedajcie kogoś to sobie kupicie”, ale bez względu na to jak gardzę tym człowiekiem dam sobie rękę obciąć, że tak nie było.

Reasumując, krytyka jest słuszna, ale nie jest kierowana do was, do piszących teksty na stronę.
2
omo69
omo69
29 lipca 2021, 21:04
Ty chyba nie wiesz co znaczy powazne problemy finansowe,brednie piszesz.Elliott po prostu nie bedzie pompowal wiecznie kasy w Milan kiedy najzwyczajniej w swiecie chce go kiedys z zyskiem sprzedac,Maldini ma rzezbic z tego co ma wiec to robi ale z problemami finansowymi nie ma to nic wspolnego.Raczej ludzie powinni sobie uswiadomic ze to nie jest wlasciciel typu Abramowicz ktory chce wygrywac,jest dumnym wlascicielem Chelsea i koszty nie graja roli.Dlatego tez Elliott za bardzo tez przejmuje sie FPP bo nawet gdybysmy mieli zgode na wydanie i 300 milionow to Elliott tego i tak nie zrobi:)Pouczasz ludzi a sam glupoty piszesz,powazne klopty finansowe hehe jasne szczegolnie ze Elliott wpomowal w Milan ok milarda dolarow:)Pokryli dlugi,wykupili Casa do tego wybuduja zapewne stadion,podbija wartosc i wystawia na sprzedaz jak kazda firme ktora przejmowali kiedy bankrutowala.Jedyne co ma sie zgadzac dla Elliotta to ksiegi dlatego tez glosna mowia ze LM moze byc albo nie,strate w ksiegach pokryja.Gazdis ma sprowadzic sponsorow co powoli robi,Maldini ma pewnie napisane na kartce ile wynosi budzet na place i transfery ,pewnie wydaje a raczej wydal juz te z LM:)Przeciez zaden z rodziny Elliotow nawet nie udzielil wywiadu ze fajnie ze LM bo oni to nawet nie wiedza co to jest:):)Taka jest prawda o naszych wlascicielach:)Malo pieniedzy nie oznacza klopotow finansowych:)
Edytowano dnia: 29 lipca 2021, 21:12
1
WIELKIZNAWCAxd
WIELKIZNAWCAxd
29 lipca 2021, 21:36
omo to Ty nie zdajesz sobie sprawy w jakiej sytuacji jesteśmy i ile już Elliot wpakował mamony w ten klub, Scaroni, Gazidis, Maldini, wszyscy już kilak razy tłumaczyli publicznie problemy i mówili o polityce Milanu, no ale Janusz z Polski wie lepiej co właściciele chcą zrobić i jaką mają politykę xDDDDDD
1
goat333
goat333
29 lipca 2021, 16:38
Kurde koniec lipca A my bez 10. Ciężko to widzę jak Maldini chce grać w 11 Brahimem. Gość miał super końcówkę Ale No ogólnie to bądźmy szczerzy Hakan zjadł go umiejętnościami i grał caly sezon w pierwszej 11. Mamy lm i zamiast lepszej kadry mamy gorsza. Przyszedł giroud Ale to jest rozliczenie za Mario. Przyszedł ten lo z monaco za Dalota. Przyszedł maigan za donnasia. Kolejny to tomori wykup no i brahim przedłużony. A do tego brak klasowej 10 bo nie ma zastępstwa Hakana. A sezon rusza za 20 kilka dni. A naprawdę kilka super 10 jest do kupienia. Sabitzer zieyh czy odegard. Sabitzer jeśli jest naprawdę do kupienia za 20 baniek to ja bym się nie zastanawiał. Podobny profil do Hakana i młodszy.
2
Rafał0209
29 lipca 2021, 17:05
Im bliżej końca okienka tym ceny za zawodników powinny maleć, nom i sam Maldini widocznie chce sprzedać kilu graczy i zobaczyć jaką kwotę uzbiera po co teraz kupować kogoś za 15mln jak może będzie kasa wydać 25 na kogoś jeszcze lepszego, spokojnie on zna się na piłce lepiej niż my jest wewnątrz klubu i wie że potrzebna nam 10 a przede wszystkim on wie co się dzieje na rynku, my tylko rzucamy tym co nam pismaki napiszą.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
29 lipca 2021, 16:27
Skończyć temat z tym Brazylijczykiem. Brać tego Muaniego, warunki jak Haaland
0
Jaca23
29 lipca 2021, 16:57
Wcześniej mówiło się też o Adlim i Antiste z Tuluzy. Pytanie czy będą dostępni za podobne pieniądze jak Brazylijczyk.
0
Jaca23
29 lipca 2021, 15:50
Nikt nie chce Samu? Tego nikt się nie spodziewał!
5
SICKBOY
SICKBOY
29 lipca 2021, 16:38
Doszukują się zera z przodu, bo nikt nie dowierza że chcemy go sprzedać tak tanio.
2
Boateng93
Boateng93
29 lipca 2021, 15:33
Przecież to wiadome, że nikt za Samu złamanego euro nie zapłaci. Zostanie jeszcze na rok i odejdzie po końcu kontraktu.
1
HenrykBrodaty
HenrykBrodaty
29 lipca 2021, 15:26
Messi jest do wzięcia. Szkoda, żeby się zmarnował.
2
RaveL
RaveL
29 lipca 2021, 17:16
No nie wiem. Niby ma chłopak potencjał, ale nie widzę w nim jakiegoś większego talentu.
2
BakajeTraktore
BakajeTraktore
29 lipca 2021, 21:13
za stary na Milan
3
DarQ
DarQ
29 lipca 2021, 14:58
Pewnie ,że z Ilicicem można czekać na last minute.
Ale kupować tak 10 jak niektórzy sugerują (James, Coutihnio itp) to kryminał. Ma to syndrom przypadkowości i często jest alternatywą alternatywy. Niska cena nie rekompensuje planu trenera.
Szanujmy się.
0
cbvirus
cbvirus
29 lipca 2021, 14:15
Ponoć Juve oferuje 2,5 mln za Kaio. Santos chce 6. Naprawdę przy tej ofercie odpadamy, bo nie chcemy licytacji?XD
0
Vol'jin
Vol'jin
29 lipca 2021, 14:20
tylko zawodnik dostał lepszy kontrakt od Juve i "traktory" dla rodziny
13
Levy11
Levy11
29 lipca 2021, 14:31
Teraz przeczytałem, że nie 2.5 a 1-2 miliona i będzie grał na ławce w JUDE. Moim zdaniem trochę kpina z naszych dyrektorów, ale oni pewnie wiedzą więcej. Koleś swoją drogą to nie wiem na co poleciał bo będzie czwartym napastnikiem.
2
Rafał0209
29 lipca 2021, 15:28
Na Ronaldo poleciał dla młodego chłopaka trenewac z kimś takim to już argument, jak może gdzieś jest jego fanem.
1
hyrus13
hyrus13
29 lipca 2021, 14:07
Milan to może chcieć za Samu i 80 mln. Prawdopodobieństwo, że wpłynie taka oferta jest takie samo jak to, że ktoś za niego zapłaci 8 mln.
12
Cisek666
Cisek666
29 lipca 2021, 18:42
Jak wpłynie i 5mln za transfer definitywny to zarząd się zgodzi.
0
hyrus13
hyrus13
29 lipca 2021, 18:57
Zarząd pewnie nie pogardziłby i 2 mln euro.
0
TR3V0R
TR3V0R
29 lipca 2021, 13:48
Jak romagnoli nie chce przedłużyć to sprzedać czy wymienić beż żalu. Nie może być tak, że kolejny zawodnik odejdzie za darmo, a moglibyśmy za niego dostać te parę milionów, które w obecnej sytuacji by nas mocno ratowały. Zarząd musi działać szybciej, bo jak romek odejdzie za rok, to już trzeba by się zastanowić nad tym co zarząd ma w głowie, a raczej czego nie ma, puszczając kolejnego zawodnika z pierwszego składu za darmo. Nie ma się co oszukiwać, trzeba postawić sprawę jasno, ma czas do początku sierpnia zeby określić swoje stanowisko, zostaje spoko, a jak nie, to albo sprzedać albo jakas wymiana. Aż takim skurczybykiem raczej nie jest zeby zostać do końca kontaktu, kopnąć klub w dupe I odejść za darmo. A jeżeli tak chce zrobić, to odebrać opaskę kapitana i odsunąć od składu, tak jak to było chociażby z Milikiem w napoli. Prosta piłka, nikt ponad klub nie będzie, a co śmieszniejsze, to doszło do tego, że to zawodnicy z ich agencikami szantażują i narzucają chore warunki klubom.
1
Vol'jin
Vol'jin
29 lipca 2021, 13:52
ale ty wiesz, że zawodnik może odmówić transferu?
a klubem kokosa Milan nie będzie szantażował, bo to nie ten typ klubu jak Napoli ;]
a z tym odsunięciem Milika to Napoli przez to straciło 4 miejsce w lidze bo kiedy Osimhen był kontuzjowany nie mieli innego napastnika po za Petagną


Real, Bayern też mają coś z głową wtedy? bo puścili Ramosa czy Alabę a zaraz dołączy Coman/Goretzka/Kimmich ;]
8
patoo_07
patoo_07
29 lipca 2021, 14:01
Taka praktyka zawodników w tych czasach. Kiedyś się sprzedawało za dużą kasę. Teraz kasy nie ma, a zawodnicy chcą zmieniać kluby, więc nie przedłużają kontraktów. Rozumiem, że PSG też frajerzy roku, jak za rok im odejdzie Mbappe za darmo? Już powiedział, że wypełnia kontrakt i do widzenia, ale sezon chce normalnie zagrać, bo to jego praca i kontrakt obowiązuje.
2
TR3V0R
TR3V0R
29 lipca 2021, 14:19
Nie wiem no nie chce mi się tutaj rozwodzić, bo my jedynie możemy sobie tutaj pisać. Zobaczymy co zrobi zarząd, ale oddanie za rok kolejnego gracza za darmo, to dla nas spora strata. Nie jesteśmy Bayerem, Realem czy PSG tak jak to piszecie, żebyśmy mogli sobie pozwalać co rok na odejście kogoś ważnego. Ich stac na to żeby załatwić jakies zastępstwo i mają dużo większe argumenty do przekonywania graczy aniżeli my. Zobaczymy co się stanie, trzeba próbować go sprzedać, czy włączyć w jakas wymianę, a jak się nie uda, to tak jak pisałem, odsunięcie od składu może nie, ale opaskę należy mu odebrać
1
Master of AC Milan
Master of AC Milan
29 lipca 2021, 15:31
Ale Raiola poczeka do końca kontraktu żeby zgarnąć prowizje.
0
TR3V0R
TR3V0R
29 lipca 2021, 16:12
No i pewnie tak będzie. Chore czasy nastały, żeby to agent mówił zawodnikowi co ma robić a czego nie, a nie na odwrót
1
adamos
adamos
29 lipca 2021, 13:37
nie wiem czemu ale Hauge bym zostawił i może spróbował go dać na szpice niż próbować tego brazylijskiego kota w worku...
0
Zuber
Zuber
29 lipca 2021, 14:40
Nie ma jak to zmienić pozycje typowi, który na swojej nominalnej nie daje rady. xD
5
adamos
adamos
30 lipca 2021, 09:18
@Zuber
Hauge w Bodo występował też na szpicy ;-)
0
wojtekdio1234
wojtekdio1234
29 lipca 2021, 13:33
Jeżeli Milanowi nie uda się sprowadzić Kaio Jorge, który aktualnie ma być bliżej Juventusu, to skupi się na pozyskaniu napastnika Nantes Randala Kolo Muaniego. 22-latek strzelił 10 bramek w 46 spotkaniach dla francuskiej ekipy.
La Gazzetta dello Sport
0
patoo_07
patoo_07
29 lipca 2021, 14:01
Próbowałem go w Fifie do Monzy ściągnąć, ale mi funduszy zabrakło :D
3
AC1899
AC1899
29 lipca 2021, 13:17
Ani kawałka meczu nie widziałem, ale wczoraj Hakan w Interze 3 asysty i do tego jeszcze gol. Nieźle zaczął.
0
zbylon
zbylon
29 lipca 2021, 13:47
A z kim grali?
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
29 lipca 2021, 13:51
Z Crotone. :) Więc w sumie wynik z byłą drużyną Serie A taki, jakie Milan wykręcał z trzecioligowcami.
1
patoo_07
patoo_07
29 lipca 2021, 14:03
Może i drużyna była w Serie A, ale poziomem do bliżej jej było do Serie C, przynajmniej patrząc na obronę i ilość traconych bramek.
2
Nesta_13
Nesta_13
29 lipca 2021, 14:24
Kilka lat temu w czasach największego średniactwa Milan pykał Bayern 4-0 w ICC, z Lewandowskim i całym pierwszym składem Bayernu. Cutrone wówczas strzelił 2 bramki. Nie patrzyłbym tak optymistycznie przez pryzmat meczów przedsezonowych.
13
goat333
goat333
29 lipca 2021, 12:19
A ja sądzę że Alessio odejdzie. A jak nie odejdzie i pójdzie znowu kolejny za darmo to już naprawdę będzie mega lipa.
5
jarek2572
jarek2572
29 lipca 2021, 12:19
Venezia, Torino i Sampdoria chcą wypożyczyć Mattie Caldarę z Milanu.

Nicolo Schira
0
patoo_07
patoo_07
29 lipca 2021, 12:30
Wymiana za Damsgaarda albo Belottiego? :D
3
wojtekdio1234
wojtekdio1234
29 lipca 2021, 12:35
Damsgaarda byłoby super
1
Milanboy
Milanboy
29 lipca 2021, 11:48
Nie dziwne. Alessio najwidoczniej nie chce przedłużać kontraktu i dlatego zapadnie taka decyzja.

Szkoda, ale co zrobisz.
2
MrAncelotti
29 lipca 2021, 11:23
Potwierdzają się doniesienia Schiry, że Romagnoli straci opaskę kapitańską. Calabria powiedział w wywiadzie, że Pioli będzie wybierał nowego kapitana.
(I skromnie zasugerował, że to on powinien nim być...)

Ja uważam, że wybór powinien być praktyczny. Czyli piłkarz, który gra większość meczów i jest blisko większości spornych sytuacji na boisku.
A więc albo Kjaer albo Kessie. Moim zdaniem w dyskusji z arbitrem, Kjaer miałby większy posłuch od Kessiego.
19
dominord
29 lipca 2021, 11:35
Jeśli się nie mylę to Schira właśnie wskazał Kjaera jako głównego kandydata na nowego kapitana.
1
Von Strauss
Von Strauss
29 lipca 2021, 11:41
Kjaer jest spokojny i wyważony i nie wchodziłby w dyskusje z sędziami, które powodowałyby zagrożenie kartką, natomiast sam widok idącego w stronę sędziego Kessiego powodowałby, że organizm rozjemcy spotkania wysyłałby sygnał do głowy, że zbliża się spotkanie w dupie xD Więc obaj by pasowali. Natomiast Calabria, z całym szacunkiem do niego, jest za "słaby" na to by być kapitanem już teraz, chyba, że pod opieką Ibry się w tym zakresie rozwinie, to może za parę lat dostanie.
Edytowano dnia: 29 lipca 2021, 11:42
8
DarQ
DarQ
29 lipca 2021, 11:49
To może Diaz?
Skoro dyche dostał za damke.
1
patoo_07
patoo_07
29 lipca 2021, 11:57
Gdzie ten wywiad można przeczytać?
3
Belotti/J.Rodriguez
Belotti/J.Rodriguez
29 lipca 2021, 11:20
Przeklęty Juventus
1
matten
matten
29 lipca 2021, 11:15
[08:28] Na JP Hauge może udałoby się zarobić około 10 mln, choć ja wolałbym odesłać go na wypożyczenie do średniaka Serie A i po sezonie zdecydował czy warto dać mu szansę w Milanie czy też sprzedać. Możliwe, że jakiś hiszpański klub dałby 5 mln za Castillejo i jeśli ktoś taki się znajdzie, to brać z pocałowaniem ręki. Z resztą ferajny pewnie przyjdzie nam się bujać do wygaśnięcia ich kontraktów, no chyba że ktoś się zlituje i weźmie ich na wypożyczenie :e
0
paweł_piotr
paweł_piotr
29 lipca 2021, 11:01
Jeśli utrzyma się obecny stan kadry to w trakcie sezonu przejdziemy chyba na coś typu 3-5-2 xd bo ani skrzydłowego ani dychy nowej może nie być.
1
patoo_07
patoo_07
29 lipca 2021, 11:14
Myślę, że wyjściowo będzie 4-2-3-1 i w trakcie meczu będzie przechodzić w różne wariacje, a pewnie będzie to zależne głównie od Brahima i jego dyspozycji dnia.
4
Milanboy
Milanboy
29 lipca 2021, 10:58
Ze wszystkich wymienionych to Hauge będzie najłatwiej opchnąć No i Contiego, bo Caldara od kilku lat właściwie to nije gra, a do Samu większość klubów nie jest zbytnio przekonana najwidoczniej.
0
Cimar94
Cimar94
29 lipca 2021, 10:55
Ciekawe czy Juventus kupuje tego Kaio tylko po to, żeby chłop nie trafił do nas.
0
hyrus13
hyrus13
29 lipca 2021, 10:59
Nie, kupuje go po to, żeby mieć z niego korzyści, sportowe albo finansowe. W zasadzie taki transfer nie wiąże się z żadnym ryzykiem. Brazylijczyk jest tani i młody. Pójdzie na wypożyczenie jak się sprawdzi to go Juventus weźmie, jak nie to znajdzie na niego kupca.
0
Cimar94
Cimar94
29 lipca 2021, 11:00
Dlatego też generalnie szkoda, że odpuściliśmy temat.
0
psychoJuve
psychoJuve
29 lipca 2021, 12:23
Pierwsze informacje o zainteresowaniu Juve są sprzed półtora roku, więc na pewno zrobili to na złość Milanowi.

Nie pójdzie na wypożyczenie. Ma być 4 napastnikiem w pierwszym zespole.
1
goat333
goat333
29 lipca 2021, 10:43
Nie rozumie tego sprzedawania na siłę contiego. Caldara też na 5 stopera się przyda. Jedyne co to żeby kupić jakiegoś fajnego pp trzeba sprzedać Samu. A Hauge to wygląda na wymysł mediów że jest tak bardzo wypychany. Nam potrzeba 10 ew 3 napasnika. W zimie będzie trzeba kupić kogoś kto zastąpi Kessiego bennacera na PNA.
0
Zuber
Zuber
29 lipca 2021, 10:46
No nie lepiej zostawić tych wafli niech pobierają pensje,a po wejściu zawalają bramki.
24
Rafał0209
29 lipca 2021, 10:50
Zobacz ile Caldara zarabia podobnie Conti a Ty chcesz ich trzymać by trzymać co my City czy PSG , kiedyś nazywano nas domem starców ale nie bądźmy domem opieki.
5
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
29 lipca 2021, 11:32
Conti to jest wrak piłkarza. Jest tragiczny. Do tego zarabia więcej niż Theo. Po co nam taki rezerwowy? Trzeba się go pozbyć jak najszybciej.
7
Rafał0209
29 lipca 2021, 10:38
Kurde na dzień dzisiejszy mamy gorsza kadrę niż w zeszłym roku, nikt się nie spodziewał wielkich transferów ale liczyłem po awansie do LM że zrobimy krok do przodu i będziemy 3 siła jeżeli chodzi o Serie A pod względem kadry, a tutaj na bramce wyglądamy gorzej, brak 10 tak ważnej w układance Pioliego, będzie bój o miejsca 3-4 z Napoli Atalanta i drużynami z Rzymu. Działaj Maldini działaj.
7
Michał92
Michał92
29 lipca 2021, 10:52
Panie, jeszcze miesiąc został, nie da się czytać tego Waszego stękania, nikt poza nami nie zrobił jakiś spektakularnych transferów ;).
7
Rafał0209
29 lipca 2021, 10:54
Napisałem na dzień dzisiejszy.
3
Rafał0209
29 lipca 2021, 10:54
W miesiąc może się wiele wydarzyć,
0
Von Strauss
Von Strauss
29 lipca 2021, 11:11
Powstrzymam się od komentarza o stan składu (tak na prawdę brak nam 10 by być w tym samym miejscu co w zeszłym roku, ale - Inter nie jest w tym samym miejscu co w zeszłym roku - wyleciał Hakimi i Eriksen, a Juve drepcze w miejscu - chcą wypożyczyć Pjanica i mają problem uzbierać na Manuela), w szczególności jeśli chodzi o bramkę, ale z jednym muszę się zgodzić:


Leki brałeś? Bo stękasz jakby Cię coś bolało.
3
Mil_online
Mil_online
29 lipca 2021, 11:15
Ale generalnie non stop jojczysz i coś ci się nie podoba.

Tak trudno zrozumieć, że w zeszłym sezonie pięciu istotnych zawodników miałeś w leasingu, a teraz dwóch masz już na własność, trzeciego na kolejne dwa lata z prawem wykupu, a czwarty może też być na podobnych zasadach?

Tak trudno też zrozumieć, że dwóch innych nie chciało przedłużyć kontraktu mimo naprawdę dobrych warunków ze strony klubu? Mogłeś przewidzieć, że Eriksen padnie i w ten sposób otworzy furtkę Hakanowi do ruchu last minute?

Klub jest w fazie istotnej przebudowy - nie tylko sportowej, ale i ekonomicznej. Ktoś usiadł z kalkulatorem w łapie i policzył jaka ścieżka jest najbardziej optymalna.
9
DarthImpaler
DarthImpaler
29 lipca 2021, 12:33
Nie karmić trolli. On co 3 h pisze to samo od miesiąca dajcie już spokój. Jak nie będziemy reagować to może przestanie
2
Jaca23
29 lipca 2021, 15:43
Mil_online
Bardzo mądrze i konkretnie napisane. Przydałby się ten komentarz jako podpięty post u góry, zanim ktoś zacznie znów narzekać.
0
Mailand_91
Mailand_91
29 lipca 2021, 10:36
Poza Hauge to wszystkich będzie cieżko sprzedac za uczciwe pieniądze. Caldara wysoka pensja, Conti rok kontraktu, Samu nikt nie chce kupić.
Z Caldarą to może udałoby sie go wymienic 1do 1 na Ilica...
Jak dla mnie jeżeli sie uda sprowadzic jakieś zastępstwo za Hakana i do tego defensywnego pomocnika typu Kamara lub Bakayoko to juz będzie git.


W zimie trzeba będzie poszukac jakiegoś skrzydłowego i moze wtedy bedzie okazja na młodego napastnika
Edytowano dnia: 29 lipca 2021, 10:37
0
Jaca23
29 lipca 2021, 15:41
Wątpię, żeby Atalanta poszła na taki deal, bo Caldara był u nich praktycznie bezrobotny.
0
Mailand_91
Mailand_91
29 lipca 2021, 16:03
Ale sprzedaja Romero, więc może...
0
Ajvar
Ajvar
29 lipca 2021, 10:12
Szkoda, że nie chcemy wyciągnąć z Raealu Odegarda, który ponoć znów ma odejść z Realu, choćby na takich samych zasadach jak Brahima.
2
Jachu1899
Jachu1899
29 lipca 2021, 10:48
Real zbiera hajs na Mbappe
0
DarthImpaler
DarthImpaler
29 lipca 2021, 12:35
Odegard ostatnio w jakimś wywiadzie powiedział że nigdzie się nie wybiera
0
29 lipca 2021, 09:59
Mercato zamkniete, zeby ktos przyszedl, ktos musi odejsc ( ͡° ͜ʖ ͡°)
10
AlexisRossonero
AlexisRossonero
29 lipca 2021, 10:31
Klasyka gatunku
1
MrAncelotti
29 lipca 2021, 09:56
Czy można prosić o nową ankietę na stronie?
"Kto powinien być kapitanem Milanu w nadchodzącym sezonie:
- nadal Romagnoli
- Kjaer
- Kessie
- Calabria
- Ibra
- nie wiem
- ktoś inny
6
dbmat
dbmat
29 lipca 2021, 10:08
nadal Romagnoli - nie ma powodów aby zabierać mu opaskę.
1
Bigi30
Bigi30
29 lipca 2021, 10:10
Kessie
3
MilanHomer
MilanHomer
29 lipca 2021, 10:19
Donnarumma, wice kapitan Leao
3
Master of AC Milan
Master of AC Milan
29 lipca 2021, 10:30
Kapitanem powinien być Kjær, wice powinien być Prezes a trzecim powinien być Calabria/Romagnoli.
2
Rafał0209
29 lipca 2021, 10:43
Jak Romagnolii nie przedłuży kontraktu to proste że zabrać opaskę i sprzedać w tym okienku
5
cinassek
cinassek
29 lipca 2021, 11:00
Voila! :P
2
ACMati69
ACMati69
29 lipca 2021, 12:34
cinassek jest możliwość, żeby wysłać wyniki ankiety do Piolego na koniec głosowania? :DD
1
biedrus
biedrus
29 lipca 2021, 09:54
No tak, w kasie pustka. Dwóch podstawowych zawodników odeszło za darmo, z Gigio to jakoś to wszystko połatali, ale z Hakanem wyszło bardzo słabo. Albo typowa "10" albo prawoskrzydłowy. Uważam, że sprzedaż Hauge teraz to zły pomysł, przy natłoku meczów przyda nam się, a za pół roku dostaniemy za niego 5-10 mln więcej niż teraz. No ale trzeba kupić "10".
5
Maestro02
Maestro02
29 lipca 2021, 09:30
Genoa to umie w sprzedaż napastników
Piątek do nas za około 30 mln
Shomurodov za 20mln do Romy (najprawdopodobniej bo potwierdzeniami nie ma ale trąbią o tym prawie wszyscy), ciekawy ruch ale nie sądzę żeby sam piłkarz był wart tych 20 mln.

Edit. Całkowicie off top, ależ Piątkowski posłał piłeczkę w meczu przeciwko Atletico.
Edytowano dnia: 29 lipca 2021, 09:43
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
29 lipca 2021, 09:43
Kiedyś widziałem zestawienia bilansowe transferów to Genoa i Atalanta umią najlepiej w transfery. Mają ogromne plusvalenzy.
5
Maestro02
Maestro02
29 lipca 2021, 09:46
Shomurodov jest wyceniany na około 7mln, liczb wybitnych nie ma a tutaj się mówi między 15/20. Jeszcze jak za Piątka cena była w miarę zrozumiała tak tutaj nie wiem skąd to się bierze. Ale jak widać można za coś szanować Genoa i jest to sprzedaż piłkarzy, widać że ich zarząd umie postawić na swoim. A też dziwi mnie że Roma dała za 3 napastnika aż tyle pieniędzy. Jest Dzeko i Mayoral, wiadomo że to nie ten sam Edin co kiedyś ale z ławki dalej coś będzie potrafił wnieść na boisko.
Edytowano dnia: 29 lipca 2021, 09:49
0
Michał92
Michał92
29 lipca 2021, 09:48
Do tego Atalanta potrafi jeszcze grać w piłkę xD.
4
Manolas
29 lipca 2021, 09:49
Dla mnie osbiscie to wielka niewiadoma. 8 goli w słabej Genoi to przyzwoity wynik ale Uzbekistańczyk ma juz 26 lat i jeżeli okaże się wtopą to znalazł klub kokosa. Gość ma przyspieszenie i 190cm wzrostu i to tyle, srogo przepłacony transfer ale pewnie obserwowali go od dawna i Mourinho ma na niego pomysł. Ktoś wie czy Roma zamierza grać na dwóch napastników? Dzeko plus Mayoral wydają się być wystarczającymi na walkę o top 6
2
Maestro02
Maestro02
29 lipca 2021, 09:50
@Michał92 o to to xD
1
Maestro02
Maestro02
29 lipca 2021, 09:51
@Manolas no dla mnie to jest cholernie dziwny transfer, za takie pieniądze w tych czasach można wyrwać znacznie ciekawsze nazwisko a tutaj przychodzi gość który jest solidny na klub pokroju Geona, Udinese czy Hellasu z całym szacunkiem do nich.
3
Master of AC Milan
Master of AC Milan
29 lipca 2021, 09:59
Shomurodov wydaję się być ciekawy, robi dużo zamieszania.
0
Maestro02
Maestro02
29 lipca 2021, 10:04
@Master of AC Milan na pewno warunkami fizycznymi i przyspieszeniem może pokazać coś więcej w Romie ale jak już tutaj Manolas pisał to wydaje się to zdecydowanie przepłacony transfer, przynajmniej na papierze, pozostaje czekać do zimy by już wstępnie ocenić czy Roma dobrze wydała te pieniądze.
1
Diavo
Diavo
29 lipca 2021, 09:01
A ja Wam powiem, że nikt nie załata dziury po Hakanie w tym sezonie, oj będzie nam go brakowało..
8
wojtekdio1234
wojtekdio1234
29 lipca 2021, 09:03
obojętnie czy Vlasic czy Brant każdy będzie lepszy:) tylko czy kogoś zdołamy ściągnąć...
4
GianpaoloM3
GianpaoloM3
29 lipca 2021, 09:08
Gdybyśmy przegrali wyścig o takiego Kaio Jorge, ale w zamian mieli kasę i REALNĄ możliwość sprowadzenia takiego Sabitzera, to byłoby najlepsze co może się przydarzyć w tym okienku
10
Cimar94
Cimar94
29 lipca 2021, 09:11
Tak naprawdę z nazwisk przewijajacych się w mediach tylko chyba Sabitzer z miejsca mógłby dac poziom, który prezentował Hakan. Reszta to niewiadoma.

W sumie to chciałbym Odegaarda. Ale cicho o nim.
5
DarQ
DarQ
29 lipca 2021, 09:19
Diavo. 100 persent consenso. Jestem tego zdania od początku. Milan nie był na to przygotowany, dlatego nie ma kasy w budżecie na nową 10. Jesteśmy w czarnej d. Nikt z pustego nie naleje .Jeśli przyjdzie treq. to tylko kosztem right wingsa. Konsekwencją tego jest też durnowaty pomysł by dać dyche rezerwowemu....na dodatek z wypożyczenia.
3
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
29 lipca 2021, 09:22
Ja mam dziwne przeczucie że pod koniec mercato przyjdzie jakaś znana "10". Isco, James itp. Ale to tylko przeczucie :D
Edytowano dnia: 29 lipca 2021, 09:31
1
gieemce
29 lipca 2021, 10:04
DarQ - ale jęczycie dupe
Milan nie był przygotowany na odejście Hakana, najprawdopodobniej tak.
Facet odszedł do Interu lekka ręka bo podwyżka nazwać to to chyba żart.. wiec płaczcie za nim dalej, śle nic to nie zmieni, chciał odejść Romanse z MU itp. Wiec opcja przepłacić chłopa albo pogodzić się z odejściem.

Ja już się pogodziłem, Calabria z reszta tez wczoraj powiedział ze nie komentuje decyzji ale czeka na derby.
2
Diavo
Diavo
29 lipca 2021, 10:21
@gieemce
Wiesz tu nawet nie chodzi o samego Hakana i to , że poszedł do Interu, ale o to, że my nie mamy nikogo w jego miejsce.. Hakan tyrał na boisku, łączył mega obowiązki defensywne z ofensywnymi, miał dużo zadań na boisku, przez to, ze Ibra "nie biega" nie mógł być wolnym elektronem, przez co nie dziwię się, że go momentami odcinało ze zmęczenia. Diaz jest super w ofensywie, ale w defensywie nic nie daje, a płucka też ma małe co pokazał mecz z Juve, chłopak po 60 minutach leżał na boisku.. Inter teraz zyskał dużo rozwiązań w pomocy, będą jeszcze mocniejsi :). Liczę na Maldiniego i niech sprowadzi nam kogoś z kogo będziemy zadowoleni.
4
DarQ
DarQ
29 lipca 2021, 10:40
Hakan odszedł do Interu (najgorszy wybór dla nas) ale to tylko konsekwencja rozstania. My z Diavo się nie żalimy, raczej to hejterzy Hakana (twierdzą ,że był słaby ale to nie prawda, wielkim wirtuozem też nie był).
My dostrzegamy konsekwencję rozstania z dziewczyną- już nie pobzykamy póki co :)
Co niektórzy w różowych okularach, nie widzący błędów zarządu uważają, że na ręcznym sobie pojadą i będzie ok :)
sory Diavo ,że piszę też w Twoim imieniu.
3
adamos
adamos
29 lipca 2021, 10:46
mi się wydaje, że Hakan to nie Messi i każdy dobry gracz go godnie a nawet lepiej zastąpi. Po drugie mi z Hakanem kojarzy się kazus Manolasa, który odszedł by zdobywać trofea i coś wygrać i niestety nawet wylądował poza LM :-) Życzę tego sąsiadom aby zajęli 5 miejsce, a my majstra :-) I niech Turas płacze.
3
Diavo
Diavo
29 lipca 2021, 13:04
@Darq
Ha nie gniewam się, dobrze napisane :D
0
gieemce
29 lipca 2021, 14:37
Ja rozumiem, tylko chyba trzeba juz zapomniec temat. Blad zarzadu moze, moze liczyli ze zostanie - jak widac nie poszedl za duze pieniadze wiec moze zarzad nic nie mogl zrobic, chyba ze zaplacic sredniej klasy pomocnikowi pensje premium. Takze teraz trzeba myslec do przodu. Forza La.. Milan.. :)
0
carrygun
carrygun
29 lipca 2021, 08:57
A jakby tak złożyć ofertę nie do odrzucenia Chelsea? Polegałaby ona na tym, że muszą wymienić Ziyecha za Contiego, Caldare, Castillejo i Hauge, a jeśli się nie zgodzą to dostaną w zamian tylko Castillejo. Można powiedzieć, że sytuacja bez wyjścia.
12
Gianni Rivera
Gianni Rivera
29 lipca 2021, 08:54
Ja jestem ciekaw, jak będzie ze stałymi fragmentami w tym sezonie. Etatowym ich wykonawcą był Hakan (i, wbrew pozorom, miał z nich całkiem sporo asyst, choć brakowało bezpośrednich goli z rzutów wolnych), więc ciekawe, kto teraz będzie je wykonywał? W Brescii za stałe fragmenty odpowiadał Tonali, u nas niby też by mógł, ale jest rezerwowym. Ciekawe w sumie.
0
artorn
artorn
29 lipca 2021, 09:01
Samu xD
2
hyrus13
hyrus13
29 lipca 2021, 09:09
Ja wolałem jak się za stałe fragmenty brał Tonali.
Edytowano dnia: 29 lipca 2021, 09:18
9
Gianni Rivera
Gianni Rivera
29 lipca 2021, 09:18
Tonali jest rezerwowym i duetu Kessie/Bennacer nie wygryzie raczej, więc to, że podejdzie do wolnego w 80 czy 90 minucie nie ma żadnego znaczenia. :) Chodziło mi o to, kto będzie je wykonywał etatowo. Ibra do wolnych? Theo? trudno stwierdzić.


I naprawdę nie wiem, skąd to malkontenctwo odnośnie stałych fragmentów wykonywanych przez Hakana. Naturalnie, wychodziły mu i lepsze, i gorsze, ale miał naprawdę sporo asyst z rożnych i wolnych. Był chyba nawet mecz, w którym miał dwie asysty z rzutów rożnych.
4
DarQ
DarQ
29 lipca 2021, 09:24
Z bliska strzela przecież Ibra. Z daleka Ben lub Tonali
1
patoo_07
patoo_07
29 lipca 2021, 09:41
Wystarczy sobie przypomnieć, że w ostatnim meczu 2020 roku, gdzie na Lazio wyszedł skłąd węgla i Papy z Rebicem w ataku, Kalulu na środku obrony i Krunicem na środku pomocy, 2 rzuty rożne Hakana zapewniły nam zwycięstwo. Lepiej jednak wytykać, że kilka rożnych zatrzymało się na pierwszym obrońcy.
6
artorn
artorn
29 lipca 2021, 09:46
@patoo_07, autor posta nie napisał że ich nie było..
0
patoo_07
patoo_07
29 lipca 2021, 10:17
@arton, ja wiem, mój komentarz odnosił się bardziej do tego zdania - "I naprawdę nie wiem, skąd to malkontenctwo odnośnie stałych fragmentów wykonywanych przez Hakana." i był skierowany do wspomnianych malkontentów, których jest tu dużo i na pewno to przeczytają :P Jak i przypomnienie wspomnianego meczu z dwiema asystami z rożnych.
0
MisiuACM
29 lipca 2021, 11:42
Ja jestem. Przeczytałem i mało tego, nawet Ci odpowiem. Otóż dla mnie wykonawca rzutów rożnych powinien przede wszystkim bić je porównywalnie i systematycznie precyzyjnie. Przypomnij sobie mecz Polska - Szwecja na Euro, gdzie polacy mieli bodajże 3 rożne z rzędu i Zieliński uderzył wszystkie 3 po prostu świetnie. Mocno, precyzyjnie, dokładnie w środek pola karnego. Jak to wyglądało u Hakana? Raz się zatrzyma na pierwszym obrońcy, bo za płasko, a raz doleci i ktoś tam fartem strąci tego farfocla. Dla mnie jego niektóre rożne to była po prostu kompromitacja.
2
Master of AC Milan
Master of AC Milan
29 lipca 2021, 12:43
Calabria ma młotka w nodze więc on też mógłby wokonywać wolne i teorytycznie też dobrze dorzuca więc rożne też sié nadaje, to samo Theo, Gonali i do wolnych Ibra oraz Benon też mogą podchodzić.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
29 lipca 2021, 12:49
Ja też ci odpowiem. Przypominasz jeden mecz gdzie wyszły turkowi dwa zagrania. Popatrz ile my roznych mieliśmy a ile bramek strzelilismy przez cały sezon. Więcej jest takich sytuacji że mając ok 8 roznych w meczu nie było nawet strzału na bramkę. Hakan po prostu beznadziejnie wykonywał różne i nie ma co zakłamywać prawdy.
3
Jaca23
29 lipca 2021, 15:35
Hakan i świetne stałe fragmenty to mit, który już dawno został zweryfikowany. Jak koledzy wyżej, tutaj chodzi przede wszystkim o powtarzalność, a mnie cholera brała jak podczas meczu 3-4 rożne zatrzymywały się na pierwszym obrońcy.

Gdy Tonali był na boisku i bił stałe fragmenty wyglądało to o niego lepiej.
2
hyrus13
hyrus13
29 lipca 2021, 08:50
Czyli mercato zakończone.
1
MrAncelotti
29 lipca 2021, 08:38
Co sądzicie o wymianie RomagnoliOdegard z Realem?
( z ew. małą dopłatą z naszej strony)
Real pozbył się dwóch podstawowych stoperów a kupili tylko Alabę.

4
patoo_07
patoo_07
29 lipca 2021, 08:43
wtedy trzeba będzie zostawić Caldare, ale bym się pochylił nad takim rozwiązaniem. Tym bardziej, jeśli plotki o opasce kapitana są prawdziwe, to znaczy że pozycja Romka nawet w szatni mocno osłabła, nie mówiąc już o samym boisku.
1
pkanik77
pkanik77
29 lipca 2021, 08:48
bardzo dobra opcja, tylko pytanie na ile możliwa?
4
Margiorno
Margiorno
29 lipca 2021, 08:50
Tylko ta dopłata to było by ~30mln, ale według mnie i tak było by warto. Martin jest o klasę, może nawet 2 lepszy od Hakana.
1
Von Strauss
Von Strauss
29 lipca 2021, 08:54
Niech Alessio idzie gdziekolwiek za granicę za kasę albo z jakąś korzystną wymianę (byle nie z Juve za Bernę z deski) jeżeli nie chce przedłużyć umowy na warunkach Milanu. Byle nie trafił do Jude.
1
DarQ
DarQ
29 lipca 2021, 08:55
Jestem za. Ale jeszcze bardziej jestem za wymianą Krunic - Modric....z dopłąta po ich stronie
5
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
29 lipca 2021, 09:29
Nie jestem pewien czy Real chciałby Romka. Jakoś nie jest specjalnie rozchwytywany w Europie. A powinien być tani.
1
Von Strauss
Von Strauss
29 lipca 2021, 10:33
Nie jest rozchwytywany bo jest z stajni Raioli. Raiola wpycha zawodników do konkretnych klubów. Nie ma nikogo w klubach hiszpańskich (mówię o topowych graczach, a nie Elych i innych Morach), w Anglii ma 4 zawodników. Dlaczego? Bo tam zawodnik musi się rozliczyć ze swoich pieniędzy z prowizją za transfer z agentem, klubu to nie obchodzi. Skąd to wiem? Nie wiem, bredzę xD
0
psychoJuve
psychoJuve
29 lipca 2021, 12:26
@Von Strauss po co Juve Romek? Chyba tylko żeby Chiesa miał kogo wkręcać w ziemię na treningach...
0
Jaca23
29 lipca 2021, 15:31
Nadal liczę, że jakimś cudem uda się wymienić Romagnolego na Luisa Alberto. Deal wydaję się dobry dla obu stron, ale weź tu się dogadaj z Lotito.
0
gieemce
29 lipca 2021, 08:37
ważne wzmocnienia dostarczone na czas bo wiadomo ze MM i Olivier zagrają w pierwszej jedenastce w sierpniu i początkiem września, wiec pracują z drużyna do tego Brahim za Hakana jak to było w końcówce sezonu. Mogą wszyscy pracować z zespole. To ważne. Teraz czekać na okazje
0
Sosojowy
Sosojowy
29 lipca 2021, 08:35
offtop, byly milanista, niewypal carlos bacca zostal pilkarzem granady
2
Jalapeno
Jalapeno
29 lipca 2021, 08:40
Bacca niewypał? Dobrze się czujesz? W mocno zardzewiałym Milanie wykręcił bardzo dobre liczby. Niech mu się wiedzie, bo dał nam dużo dobrego, świetny napastnik.
37
gieemce
29 lipca 2021, 08:41
34 bramki w 77 meczach gdy podaje ci Poli a wspiera ze skrzydła Niąk, nie taki niewypał.
12
Sosojowy
Sosojowy
29 lipca 2021, 08:43
14 goli w drugim sezonie to dla ciebie dobry wynik, jalapeno???
3
patoo_07
patoo_07
29 lipca 2021, 08:47
Chyba jedyny napastnik poza Ibrą w poprzedniej dekadzie, który dwa sezony z rzędu wykręcił dwucyfrową liczbę goli, mając w pomocy Poliego, Montolivo, Kucke (tutaj pełen szacunek, ale wirtuozem to nie był :P), czy później Jose Sose, czy Fernandeza. Dla mnie jeden z naszych najlepszych napastników ostatnich 10 lat. Jak wsadzić tamtego Baccę do obecnego składu, to by kręcił pewnie po 20-25 goli.
13
Jalapeno
Jalapeno
29 lipca 2021, 08:47
No, a w pierwszym strzelił 20 goli, ale o tym już nie wspomnisz, bo nie pasuje do narracji.

Tak, dla mnie 14 goli w sezonie, to dobry wynik. Tym bardziej jak zwrócisz uwagę na to, w którym miejscu był wtedy Milan i jakich Bacca miał kolegów obok siebie.
21
hyrus13
hyrus13
29 lipca 2021, 08:49
Bacca przerastał swoich kolegów o dwie klasy. Zgadzam się z przedmówcami, że to jeden z najlepszych napastników Milanu w ostatnich latach.
5
landik
landik
29 lipca 2021, 08:50
14 goli to mało. Tu wiekszość chce Beletiego który ma problem strzelic wiecej niz 15 w sezonie xD
11
zbylon
zbylon
29 lipca 2021, 09:19
Sosojowy - twój wpis aspiruje do głupoty roku.
4
Milanista85
Milanista85
29 lipca 2021, 09:23
Sosojowy kolejny wpis potwierdzający, że się znasz na piłce jak mało kto.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się