SCUDETTO


MERCATO LIVE 01.08: Kaio Jorge nie dla Milanu [17:03]

1 sierpnia 2021, 06:56, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 01.08: Kaio Jorge nie dla Milanu [17:03]

[06:56]: Trener Atalanty Bergamo, Gian Piero Gasperini, poinformował, że Josip Ilicić poprosił o odejście, aby poszukać nowych doświadczeń. Włoskie media nie mają wątpliwości - Słoweniec znajduje się blisko Milanu, ale póki co rossoneri nie dogadali się jeszcze z ekipą La Dea odnośnie sumy odstępnego. Żądane 8 mln euro dla mediolańczyków wydają się nieco przesadzoną kwotą.

[07:12]: Serwis FootMercato podaje ciekawostkę, że nim Milan dopiął transfer Fode Ballo-Toure, to negocjował z Betisem wymianę Samu Castillejo na lewego obrońcę ekipy z Sewilli, Alexa Moreno.

[9:12]: Gianluca Di Marzio poinformował, że Kaio Jorge ostatecznie trafi do Juventusu. Stara Dama ma zapłacić za Brazylijczyka teraz 1,5 mln euro, kolejne 1,5 mln jeśli zakwalifikuje się do Ligi Mistrzów oraz dodatkowy milion za rozegranie określonej liczby spotkań. 19-latek ma w przyszłym tygodniu przylecieć do Turynu. 

[16:38]Tuttosport podaje, że Torino intensyfikuje rozmowy z Milanem w sprawie Mattii Caldary. W grę wchodzi wypożyczenie bez obowiązku wykupu, rossoneri też nie naciskają na ten zapis mając na uwadze, że ostatnie lata były dla piłkarza trudne i przepełnione urazami. Kontrakt Włocha na San Siro obowiązuje jeszcze przez dwa lata.

[17:03]SportMediasetJosip Ilicić pozostaje na celowniku Milanu, ale by wykonać krok w kierunku pozyskania Słoweńca, rossoneri muszą najpierw dopiąć rozstanie z Jensem Petterem Hauge. Norweg niezmiennie najmocniej łączony jest z Eintrachtem Franfkurt.



167 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
mszpwo
mszpwo
1 sierpnia 2021, 23:15
Co z vlasiciem
Edytowano dnia: 1 sierpnia 2021, 23:16
0
Milanboy
Milanboy
1 sierpnia 2021, 23:31
A siedzi sobie w Moskwie.
2
Starosta
1 sierpnia 2021, 21:55
Offtop:
Właśnie Lille wygrało Superpuchar Francji z PSG. Hahaha.
No nie mogłem sie powstrzymać.
8
Rafał0209
1 sierpnia 2021, 22:20
Donnarumma by wybronił czy nie ?.
0
jedunio
jedunio
1 sierpnia 2021, 22:42
Donnarumma jeszcze nie grał...
0
FanACM
FanACM
1 sierpnia 2021, 21:43
Wątpię, że Kaio pogra u Allegriego ten trener przecież nie stawia na młodych.

I mała refleksja odnoście Maxa. Nie dziwicie się, że mając tyle ofert z mocnych zagranicznych klubów nigdy nie zdecydował się opuścić Włoch.
Moim zdaniem po prostu zdaje sobie sprawę, że preferowany przez niego styl gry nie sprawdzi się nigdzie poza SerieA. Zresztą "sukcesy" w LM a raczej ich brak o tym świadczą.
Przez te dwa lata SerieA się trochę zmieniła i jemu może być ciężej. Poza tym nie jest to już ten sam Juventus.
3
Milanboy
Milanboy
1 sierpnia 2021, 22:14
Albo nie chce być poza granica i preferuje swój kraj.

Co do Juve, to prawda nie jest to ten sam zespół, ale nadal są wyrachowani, a za Maxa będą jeszcze bardziej i na dodatek pewnie będzie tych punktów więcej.
0
Rafał0209
1 sierpnia 2021, 22:58
2 razy zagrać w finale LM to nie jest zły wynik trenera.
8
Rafał0209
1 sierpnia 2021, 21:31
Superpuchar Francji na eleven właśnie leci jakby ktoś nie wiedział 70 minuta.
1
FanACM
FanACM
1 sierpnia 2021, 21:37
PSG w pałę jak mnie to raduje :)
2
chory
chory
1 sierpnia 2021, 21:04
maldini tu mnie akurat zawiodłeś... tak za nic oddać młodego do juve...
0
Hitsune
1 sierpnia 2021, 21:20
Maldini nie miał nic do gadania, każdy młody chłopak chciałby zagrać z Ronaldo i tyle. tak się płaci za "medialne" transfery, nigdy nam to nie wychodziło.
0
RaveL
1 sierpnia 2021, 21:33
Poza tym zawodnicy techniczni jak brazylijczycy czy hiszpanie więcej nauczą się przy Ronaldo niż Ibrze i Giroud.
0
MilanHomer
2 sierpnia 2021, 11:13
Ibra słaby technicznie? Może jeszcze bez dryblingu? Dżizas...
0
Margiorno
1 sierpnia 2021, 20:39
Podobno Milan dogadał się z Parmą i 16-letni Chaka Traore za 1mln przeniesie się do Milanu.
1
FanACM
FanACM
1 sierpnia 2021, 21:23
A to ten wonderkid co Dalot mu zabrał piłkę i asystował na 3;1 przy bramce Leao z Parma :)
1
RaveL
1 sierpnia 2021, 22:03
Ma 16 lat. :)
1
szewczenko85
szewczenko85
1 sierpnia 2021, 23:00
Tak to jest wonderkid. I bezapelacyjnie świetny ruch. 16 lat i technika na poziomie Ibry. Takie fakty teraz tylko przejście z wieku juniora do seniora, praca praca i będzie klasa.
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
1 sierpnia 2021, 20:33
W przypadku Brazylijczyka zapewne były ukryte koszty w które Milan nie chciał brnąć. Szkoda trochę choć tak naprawdę to kot w worku i projekt długofalowy.
0
Delfin9811
Delfin9811
1 sierpnia 2021, 20:04
Dziennikarz wstaje rano i wymysla kogo by wrzuć w plotę łącząc go z Milanem.

Nikt:

Totalnie nikt :

Narzekacze z acmilan.com.pl:łyka łyka łyka łyka jak pelikan.
Edytowano dnia: 1 sierpnia 2021, 20:04
9
jarek2572
1 sierpnia 2021, 20:17
A delfin płynie płynie płynie
12
Jachu1899
Jachu1899
1 sierpnia 2021, 19:38
To jest kpina jak byśmy odpuścili Kaio za cenę nie całych 5 mln.
Najwyraźniej od początku łączenie go z naszym klubem to była kaczka dziennikarska.
3
Corsa
Moderator Corsa
1 sierpnia 2021, 19:47
Mogliśmy proponować więcej, a to i tak na nic jeśli chłopak chciał do Juve.
5
Jachu1899
Jachu1899
1 sierpnia 2021, 21:30
Corsa kto normalny chce do jufe ;)
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
2 sierpnia 2021, 00:08
Widocznie nie jest normalny.
0
Milanboy
Milanboy
1 sierpnia 2021, 19:06
A kij z tym Jorge, ważne aby Milan miał Treqa bo będzie bieda
2
RaveL
1 sierpnia 2021, 18:48
Nie jestem przeciwnikiem sprowadzenia Josipa, ale jeśli koszt jego przybycia to sprzedaż młodego zawodnika z potencjałem, którego moglibyśmy wypożyczyć i sprawdzić jego możliwości za rok to ja dziękuje. Chłop ma trzydzieści trzy lata do cholery.
0
bawolejaja
bawolejaja
1 sierpnia 2021, 19:09
Chłop (Ilicic) z miejsca podnosi poziom drużyny.
Zaczynamy grać w LM i potrzebujemy regularnie kończyć w top 4, czasami - stety lub nie - kosztem perspektywicznych zawodników.
Na szczęście Hauge nic nie pokazał i jeśli jego odejście pozwoli odblokować mercato to chętnie pomogę mu się spakować i odwiozę na lotnisko.
10
Corsa
Moderator Corsa
1 sierpnia 2021, 19:54
Conte też poświęcił sprowadzenie Tonalego na rzecz Vidala. Wiedział, że Sandro to melodia przyszłości, a on potrzebował jakości na już, żeby sięgnąć po scudetto.

Podobnie jest ze Słoweńcem, 33 na karku, ale z miejsca podnosi poziom. Co nam Hauge, który odpali za jakieś trzy lata, do tej pory wypadniemy z top4, odejdą najlepsi i młodziak będzie grał sam ze sobą.

Celem na ten sezon jest utrzymanie miejsca dającego LM, a do tego potrzebni są nam zawodnicy na już, inwestycja w młodzież schodzi na drugi plan.
9
ConradJethro
ConradJethro
1 sierpnia 2021, 20:47
No już tak nie piejcie nt Ilicica, gość ma 33 lata, mało udany sezon i depresję na karku.
Już kilku co miało podnieść poziom na już widziałem m.in. Biglia, Mandżur. Jeśli Ilicic przyjdzie to z kontraktem x2 Atalanta, a szanse że odpali jak 2-3 sezony temu są baaardzo mizerne.
Poza tym czy na 10 czy na skrzydle ze stojącym Ibrą z przodu wszyscy ofensywni muszą biegać przynajmniej o 30% więcej, no i teraz do tego nieruchawy Ilicic?
Zbawcą nie będzie, a na ławkę moim zdaniem za drogi.
2
DarQ
DarQ
1 sierpnia 2021, 21:02
ConradJethro.
W sumie racja. Do mnie przede wszystkim przemawia argument, że do naszego stylku gry, głównie chodzi o Ibre , Ilicic poprostu nie pasuje.
1
RaveL
2 sierpnia 2021, 11:15
Mając na skrzydle Castillejo to każdy kto tu przyjdzie podniesie poziom. :)
0
marcinomilano
1 sierpnia 2021, 18:35
O rety, właśnie wyczytałem na stronie fcinter, że Hakan będzie ich najlepszym pomocnikiem xD Przecież to jest w ogóle niepojęte, w zeszłym sezonie ustawiali go na poziomie ligowego średniaka, a teraz ma być lepszy niż Barella. Poziom odklejenia niesamowity
3
paweł_piotr
paweł_piotr
1 sierpnia 2021, 19:00
A tu cyk 10 goli i 15 asyst ;)
7
DarthImpaler
DarthImpaler
1 sierpnia 2021, 19:02
paweł_piotr a tu cyk i ci się pc zawiesił i nie zapisałeś save'a w fifie
2
paweł_piotr
paweł_piotr
1 sierpnia 2021, 19:07
ostatnią fife to ja chyba grałem z 2005 ;)
0
RockStar
1 sierpnia 2021, 20:59
Hakan to na bank wykręci lepsze statystyki niż w Milanie.Inzaghi lubi grać ofensywnie i do przodu a Inter nie ma innego pomocnika tak ofensywnie usposobionego jak Turek. A do tego będzie miał przed sobą Lukaku, więc asyst może trochę nastukać.
3
Levy11
Levy11
1 sierpnia 2021, 18:06
Za Ilicicia mamy zrezygnować z procentów w przypadku sprzedaży Pessiny przez Atalantę. Dla mnie to jest porażka. Pessina pokazał, że grać umie i nie wiem czemu nie interesujemy się by go ściągnąć.
0
Vol'jin
1 sierpnia 2021, 18:25
tylko ze z tego % za rok to Milan dostanie 3 mln bo taki zapis umowy

A czemu go nie chcemy bo przez ten zapis jego cena dla Milanu będzie zawyżona Atalanta będzie chciała 20 mln to Mlan będzie musiał dać 40
11
maciejh
maciejh
1 sierpnia 2021, 18:31
Może pessina sam ma nas w tyle?
0
Levy11
Levy11
1 sierpnia 2021, 18:34
Nie do końca mamy 50% udziałów w sprzedaży więc jak będą chcieli sprzedać go za 20 to do nas idzie 10. Myk jest taki, że klauzula ta przestaje obowiązywać w przypadku rozegrania przez Pessinę 100 spotkań w barwach Atalanty. Do tej pory ma 59 według Transfermarkt.
0
Vol'jin
1 sierpnia 2021, 18:41
Nie do końca mamy 50% udziałów w sprzedaży więc jak będą chcieli sprzedać go za 20 to do nas idzie 10

nie idzie^ 10 mln to my dostaniemy jak on przejdzie do innego klubu

w przypadku powrotu do Milanu to Atalanta musi krzyknać 2x więcej by nie stracić
1
FanACM
FanACM
1 sierpnia 2021, 21:27
Pessina podobno nie chce podpisać nowej umowy.
0
Jaca23
1 sierpnia 2021, 17:54
Jeśli mamy sprzedać Hauge, żeby odblokować transfer Ilicicia to ja już wolę, żeby zostało jak jest, a Hauge wysłać na wypożyczenie. Dla mnie sprzedaż Hauge ma sens jeśli da nam to możliwość sprowadzenia solidnej 10tki, albo PS. Kimś takim nie jest 33-letni Ilicić, którego widziałbym u nas jako zmiennika, ale nie kosztem Norwega. Dla nas taka roszada się po prostu nie kalkuluje.
5
pkanik77
pkanik77
1 sierpnia 2021, 17:40
Milan działa także w celu wzmocnienia Primavery: mówi się o bliskim pozyskaniu kilku utalentowanych zawodników - Ch. Traore, Cuenca, Bongo, Dwomoh:)
1
Jaca23
1 sierpnia 2021, 17:51
Primce się przyda, bo aż wstyd, żeby szkółka Milanu tak słabo stała we Włoszech.
4
DarQ
DarQ
1 sierpnia 2021, 17:39
Juve z tym Kaio jest irytujący, nie po raz pierwszy i nie ostatni. Są 2 wyjścia jeśli chodzi o Dżordża. Albo to jest gość, który wybrał tę oferte i świadomie liczy się z tym ,że pogrzeje i straci najlepszy okres na rozwój - wtedy nie szkoda go. Lub jest pewny siebie i zamierza ostro powalczyć o każdą minetkę :) na boisku. Przy tym założeniu trochę żal.
0
Olli666
Olli666
1 sierpnia 2021, 17:42
Ja bym tez powalczył o każda minetkę na boisku. Oczywiście jak by były warte uwagi te panie. :)
3
DarQ
DarQ
1 sierpnia 2021, 17:57
22 chłopa. może być trudno :)
0
Inzaghi4ever
Inzaghi4ever
1 sierpnia 2021, 21:34
Olli666 polecam oglądnąć mecz Szwecja-Norwegia, piłki kobiecej :D
0
dave25
dave25
1 sierpnia 2021, 17:06
Nie ma kasy a oddadzą Caldare bez przymusowego wykupu, niech go biorą wmieszać jeszcze Samu, coś dopłacić i niech dają Belottiego
0
paweł_piotr
paweł_piotr
1 sierpnia 2021, 17:09
Ta a te "coś" to dla cairo 20mln.
1
Kaka821
Kaka821
1 sierpnia 2021, 17:23
Jak mu oplaca jego caly wysoki kontrakt to nie bedzie tak zle. Po dobrym sezonie moze uda sie dostac za niego jakies lepsze pieniadze, lub wgle jakies pieniadze :)
0
pkanik77
pkanik77
1 sierpnia 2021, 17:38
jakby tak się udało wymienić Caldarę za Singo (z dopłatą) to byłby dobry transfer nie uważacie?
1
Starosta
1 sierpnia 2021, 16:58
A co z tym Iliciciem. 8 baniek za niego to trochę dużo zważywszy na fakt ze nie mamy kasy.
0
rk140685
rk140685
1 sierpnia 2021, 16:53
Co do Kaio Jorge'a to nie jest mi zal,ze idzie do Juve. Tami tak sobie nie pogra a jak zagra to po tym co widzialem bedzie sie odbijal od wloskich defensorow. Chlopak dostanie duzo hajsu w postaci pensji i zapewne jakiej prowizji a przeciez on ,ma strasznie marne liczby. Cos czuje ,ze za rok lub dwa trafi do jakiejs Genoi lub do Sassuolo w ramach rozilczenia za transfer Locetellego.
0
TheChamp
TheChamp
1 sierpnia 2021, 15:40
Dzisiaj transfery nie pocieszają, ale myśle, że Maldini nas nie zawiedzie, więc jestem cierpliwy
1
kamilus
1 sierpnia 2021, 15:56
Niektórych nie pocieszają, a niektórych tak, bo zawsze mogło być dużo gorzej niż Maignan + Tomori + Giroud.

Poza tym mamy dopiero półmetek mercato.
2
nrt2
1 sierpnia 2021, 16:13
Też tak myślę w wczorajszym sparingu pokazał klasę.
0
karp_fso
karp_fso
1 sierpnia 2021, 14:41
Tymczasem Wanda Narra/Icardi wstawia zdjęcia na Insta z dziećmi w koszulkach Milanu XD Na szczęście to na 99% prowo, ten thot przy klubie to same kłopoty.
Edytowano dnia: 1 sierpnia 2021, 14:41
1
Milanboy
Milanboy
1 sierpnia 2021, 15:12
Jej dzieci z tego co wiem to będą w Akademii AC Milan i sama Wanda jak pamiętam nigdy nie ukrywała, że jest kibicem Milanu.
22
WIELKIZNAWCAxd
WIELKIZNAWCAxd
1 sierpnia 2021, 17:39
Do tego ich ojcem jest Maxi Lopez, a on grał w naszych barwach.
3
karp_fso
karp_fso
1 sierpnia 2021, 19:00
No to grubo, ciekawe czy jak dzieciaki dorosną to Wanda będzie im matkować jako agent :p
1
AdamQ
AdamQ
1 sierpnia 2021, 20:21
Wanda nie mówiła, że jest kibicem Milanu.
Mieszkają w Mediolanie i to, że w Interze są spaleni jej dzieci poszły do Milanu.
Nie raz wygadywała jak to kocha Inter.
Niestety ale takie wypociny tego konia nie można brać na poważnie.
2
Zirytowany
Zirytowany
1 sierpnia 2021, 14:06
Juve ładnie to rozegrało. Za niewielkie pieniądze mają gracza z potencjałem, nawet jak nie wypali sprzedadzą go za więcej niż zainwestowali.
3
Maestro02
Maestro02
1 sierpnia 2021, 14:09
Za takie pieniądze to fakt że fajny deal, ciekawi mnie czy chłopak nie skończy trochę jak Gabigol bo nawet na komplikacjach z nim nie wyglądało to moim zdaniem tak dobrze. Aczkolwiek z aspektu czysto finansowego to jako że to Brazylijczyk w takim wieku to oni go na spokoju za około 10mln mogą komuś sprzedać w przyszłości w razie niepowodzenia.
Edytowano dnia: 1 sierpnia 2021, 14:10
1
JerryRossoneri
JerryRossoneri
1 sierpnia 2021, 13:39
Szkoda tego Kia Jorge nie duże ryzyko a potencjał ma , może wystrzelić jak rocco siffredi
11
DarQ
DarQ
1 sierpnia 2021, 14:49
dobre
0
rossoner111
1 sierpnia 2021, 13:35
Wszystko fajnie ale co z 10 i prawym skrzydłem. Co z Romkiem i jego kontraktem ?
2
Delfin9811
Delfin9811
1 sierpnia 2021, 13:37
Zły Save w FM wczytałeś xd
11
DarQ
DarQ
1 sierpnia 2021, 13:15
Wrzucony poniżej temat chwilówek jest ciekawy. Milan przez tydzień nie odpusza Kaio, wiec brawa. Po tyg. przegrywa licytację , idzię komunikat , że nie licytujemy, bo jesteśmy mądrzy, więc brawa. Bądź tu mądry. I teraz najlepsze. Nie wolo brać chwilówek, bo jesteśmy oszczędni (czytaj mądrzy) na Kaio ale już na Ilicica to można brać.
Zaznaczam tylko, że aby kupić dobrą 10 to będziemy musieli wziąść nie chwilówkę tylko chwilówe i nie od bociana tylko pterodaktyla.
Warto dodać, że argument ,że Kaio to kot w worku jest trafiony ale rysiami w worze są także James, Coutihnio, Zieych na 10 i nawet troszeczkę Vlasic. Praktycznie tylko Sabizer jest stabilny. Reszta jest chimeryczna..... a bocian z chwilówą już czeka.
A odnosząc się do kolegi, który napisał ,że bardzo dobrze że to zarząd prowadzi mercato a nie kibice to 100 persent consenso. Tylko ,że ja jestem po drugiej stronie
" uniwersalnej " prawdy i nie cieszę się , że Ziyech będzie na 10 bo będzie jeszcze bardziej kaleczył pozycję treqa ,aniżeli Diaz i pterodaktyl już zaciera łapska na chwilówe. I kto tu jest fajowsko oszczędny?
2
Delfin9811
Delfin9811
1 sierpnia 2021, 13:29
Może zamiast opcji łapki w dół, to opcja voteban?
11
Rafał0209
1 sierpnia 2021, 13:33
Tylko że James, Coutihnio, Zieych ta trójka pokazała i grała w swojej karierze na światowym topie, jak można kręcić nosem na takich graczy nie mając 10 czy z Samu na skrzydle, taki Ziyech na 10 zjada takiego Hakana na śniadanie, bo jest o kilka klas lepszy piłkarsko Turek nigdy się nie zbliżył i nie zbliży do takiego poziomu, i fajnie że wiesz lepiej od zawodnika zarządu i trenerów na jakiej pozycji gracz się nada a na jakiej będzie kaleczył.
4
Maestro02
Maestro02
1 sierpnia 2021, 14:01
"Ziyech będzie bardziej kaleczył pozycja Treqa", nie no wróżenie z fusów niczym z tym że Sabitzer to jest stabilny gracz. Prawda jest taka że wszystkich z wymienionych graczy przeanalizowano pod kątem naszej taktyki i jeżeli Ziyecha wyłoniono jako tego nr 1 to dlatego że spełnia wszystkie kryteria(dział analizujący piłkarzy pod względem taktycznym, statystki i to nie te bramki/asysty tylko ruch bez piłki, podania, pressing etc. W dziale Skautingu nie mamy amatorów co pokazują dotychczasowe ruchy w przeciągu ostatnich 3 lat). Czy może nie wypalić? No może bo mu się otoczenie nie spodoba i to samo można powiedzieć o Marcelu. Możemy sobie uczciwie powiedzieć że najsłabiej wyglądają kandydatury Isco, Coutinho i Jamesa z czego jest to w wypadku dwóch z nich podatnością na kontuzje a u jednego tym że w obecnym klubie kopie się po czole od paru sezonów. Ziyech miał słaby rok w Chelsea ale jakością piłkarską to on zjada takiego Hakana na śniadanie.
Edytowano dnia: 1 sierpnia 2021, 14:07
0
DarQ
DarQ
1 sierpnia 2021, 14:15
Delfin.
A może ban dla Ciebie za zaśmiecanie dialogu gimbusową pyskówką?
Rafał
Ja generalnie się z Tobą zgadzam, no może poza tym , że wyżej cenie, ceniłem Hakana i teraz będzie bardzo trudno o zastępstwo. To co napisałeś to indywidualna ocena zawodników , a co zresztą, z chwilówkami.... nie masz zdania?
A co Zieycha ? No właśnie zarząd się zna i dlatego nie będzie grał na 10
1
Maestro02
Maestro02
1 sierpnia 2021, 14:20
A i co do tego że odpuszczam licytacje o Kaio na rzecz Ilicica. Słuszny ruch, jeżeli budżet nie jest ogromny i musimy wybierać między graczami którzy "mogą wypalić w dłuższej perspektywie" a graczami którzy na tu i teraz są w stanie wnieść coś do składu (Josip mimo słabszego okresu to gracz świetny) to jestem za tą drugą opcją. Na 10 ewidentnie kasę choćby w połowie będziemy chcieli uzyskać po sprzedaży piłkarzy nie będących w planach klubu (Hauge etc)

Edit. Do mojego pierwszego komentarza bo napisałem tam że wróżenie z fusów niczym z tym że Sabitzer to stabilny gracz co źle brzmi i fatalnie oddaje moją myśl, przepraszam za zamęt. Miałem na myśli że to wróżenie z fusów takie same jak to że Marcel u nas będzie prezentował taki sam poziom.
Edytowano dnia: 1 sierpnia 2021, 14:35
0
kamilus
1 sierpnia 2021, 15:28
@DarQ
Rozmawiać o sensie lub jego braku to powinno się w przypadku transferów dokonanych, a nie plotek, które pojawiają się w prasie - każdy dziennikarz może napisać co chce i nikt tego nie weryfikuje, więc moim zdaniem szkoda czasu na rozważania o czymś, co może się nie sprawdzić.

Jeśli chodzi o to, co wiadomo, to wiemy, że Elliott co roku bardzo dużo wkłada na wyrównanie budżetu (rok temu 200 mln, w tym roku prawdopodobnie ok. 100 mln), nadal zarabiamy za mało w stosunku do wydatków (o praktycznie braku zwiększenia przychodów przez ostatnie 20 lat powinni uczyć w szkołach biznesu jako przykład, czego nie robić), mamy problemy z UEFĄ w sprawie FFP, chcemy budować stadion (planowany koszt dla Milanu to ok. 600 mln), mamy własne wyceny zawodników (Maldini swego czasu mówił, że Milan nie chce wykraczać za graczy poza kwoty, ile dany piłkarz jest według nich wart) i głównym zamysłem polityki transferowej są tani i młodzi gracze, których w przyszłości można sprzedać z zyskiem.

I tyle. Podsumowując - wiemy praktycznie tyle, co nic. Kadrę będzie można ocenić najwcześniej we wrześniu, po zamknięciu okienka, a i tak taka ocena może być przedwczesna, bo wszystko okaże się dopiero po zakończeniu sezonu i odpowiedzi na pytanie, czy udało nam się awansować do LM.
2
DarQ
DarQ
1 sierpnia 2021, 16:04
kamilus
Ja się z Tobą zgadzam generalnie. Tylko paczątek mi się nie pasuję. Oczywiście , że po dokonanym transferze można porządnie pogadać, a wcześniejsze informacje to są tylko gdybania. Ale po to tu jesteśmy. Chyba. Jeśli nie to 95 persent komentarzy , również moich i Twoich trzeba wymazywać.
0
Maestro02
Maestro02
1 sierpnia 2021, 12:29
NonEvoluto podaje że Kamara jest celem nr 1 na środek pomocy i dodaje że Milan ma porozumienie z otoczeniem gracza. Plotka dość mocną zwłaszcza że targujemy się prawie l wszystkich ale nie będę ukrywał że chciałbym go u nas zobaczyć. Też nie dziwi mnie zaciąg francuskich piłkarzy bo oni tam mają cholernie dobrych grajków.
7
Starosta
1 sierpnia 2021, 13:02
Kamara jak najbardziej tak. Bardzo dobry grajek. Byłby dobrym rozwiązaniem.
3
Delfin9811
Delfin9811
1 sierpnia 2021, 13:03
Plus jest taki, że przy ewentualnym rozstaniu z Romkiem to Kamara obskoczy ŚO
3
Jaca23
1 sierpnia 2021, 12:08
Alex Teixeira jest dogadany z Besiktasem na podpisanie kontraktu wartego 2 mln+ 0,5 w bonusach do 2023 roku, a za podpis otrzyma 1,5 miliona euro płatne w trzech ratach.

Pytanie do Was, chcielibyście go na takich warunkach w Milanie? Powiem szczerze, że jeśli miałby nie dołączyć już żaden piłkarz na pozycję numer 10 to ja bym brał.
5
Delfin9811
Delfin9811
1 sierpnia 2021, 12:13
Fajny piłkarz, w Chinach grał na poziomie.
2
Milanboy
Milanboy
1 sierpnia 2021, 12:46
Fajny grajek ale to raczej cofnięty napastnik jest więc tak średnio.
2
stary_boss
1 sierpnia 2021, 11:59
Robi się ciekawie czekamy na 10, czyżby powtórka z rozrywki czyli przyjdzie pan x
0
kamilus
1 sierpnia 2021, 11:07
Czytając komentarze z tego wpisu bardzo się cieszę, że to obecny zarząd prowadzi mercato, a nie kibice, bo ci drudzy zachowują się jak duet F&M, którzy wydawali ogromne pieniądze nie biorąc pod uwagę czynników takich jak finanse klubu czy prawdopodobieństwo "odpalenia" danego gracza we Włoszech. Ba, niektóre wpisy wyglądają tak, że niektórzy nawet nie są świadomi potrzeb "pozycyjnych" Milanu, a część osób pewnie gdyby mogła, to by brała chwilówki. Praktycznie zero świadomości ekonomicznej czy umiejętności zarządzania budżetem (chociażby domowym)... :(
38
Maestro02
Maestro02
1 sierpnia 2021, 11:12
W punkt
1
Corsa
Moderator Corsa
1 sierpnia 2021, 11:16
Ale jak to tak? Przecież pieniądze można dodrukować... ewentualnie wystawić zbędnych zawodników na listę transferową, jak w gierkach i już są środki na zakup wymarzonych nazwisk.

Jak to możliwe, że Maldini i reszta nie zdają sobie sprawy z tego, że to takie banalne. Co oni w managera nigdy nie grali? ;)
Edytowano dnia: 1 sierpnia 2021, 11:18
18
Gianni Rivera
1 sierpnia 2021, 11:21
Corsa, zapominasz również o tym, że jeśli piłkarz ma wpisaną wartość 20 mln, to tyle za niego weźmiesz, a jak wystawisz go na listę transferową za 16 mln, to sprzeda się na pniu. :) Ach, te godziny w FM-a...

Uwielbiam te komentarze, w których kibice sumują wartość piłkarzy na wylocie i od razu wydają zarobione na nich pieniądze na innych piłkarzy, a tu zonk, bo nie dość, że ci piłkarze nie są tyle warci, to w ogóle nikt ich nie chce kupić.
14
Maestro02
Maestro02
1 sierpnia 2021, 11:21
@Corsa, w Fifie Chelsea chce kupić Samu na luzie więc ja się dziwię że nikt jeszcze nie zaproponował wymiany Samu za Ziyecha z dopłatą ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Edytowano dnia: 1 sierpnia 2021, 11:22
8
Vol'jin
1 sierpnia 2021, 11:37
Mercato mamy takie że jesteśmy kandydatem do spadku a konkurencja zrobiła mega transfery Lazio,Napoli i Roma bo to z nimi będzie walka o 4 miejsce
8
Corsa
Moderator Corsa
1 sierpnia 2021, 11:44
najlepsze są te pesymistyczne wyroki ekspertów, którzy nie wiedzą nawet ile kosztuje kg kurczaka :D
9
Maestro02
Maestro02
1 sierpnia 2021, 11:46
Zara będzie że dla nas zarząd i Maldini to jest top i że złego słowa na nich nie powiemy :D
Edytowano dnia: 1 sierpnia 2021, 11:47
1
Rossu
1 sierpnia 2021, 11:48
Gdyby to kibice prowadzili mercato, to do dzisiaj graliby Andrzej Silwa, Paqueta i jego kumpel Piątek, podpisaliby kontrakt Donnarummie a następnie sprzedali go rzekomo za 120 mln - Paolo patrz i ucz się od naszych ekspertów! Koniec końców byłby taki, że 3/4 składu zostałaby uzupełniona przez graczy z Primavery i taki potężny Roback stanowiłby o sile naszego zespołu xDDD
Edytowano dnia: 1 sierpnia 2021, 11:51
6
Jaca23
1 sierpnia 2021, 12:02
Dla mnie najgorsze jest to wielkie malkontenctwo. Wchodzę tu codziennie i raz za razem czytam "to już trzeci dzień mercato, a my nie mamy skompletowanego składu", "to już połowa mercato, a my nie mamy 10tki", "nikogo nie kupiliśmy jeszcze przegrywamy walkę o Kaio Jorge". Załamać się idzie.

Gdzie wy wszyscy byliście na przykład pod koniec panowania Berlu, gdzie przychodził absolutny szrot i upadłe gwiazdy, które miały do zaoferowani już tylko nazwisko na koszulce?
5
Jaca23
Jaca23
1 sierpnia 2021, 12:10
Nawet sobie nie wyobrażasz jak wielu Polaków ma problemy z chwilówkami... i te problemy załatwiają kolejnymi chwilówkami :( Nabierają się jak dzieci na te reklamy Vivusa czy Bociana.
Więc może być nawet jeszcze gorzej niż to opisałeś :P

Ja mercato nie komentuję, ale jest jedna kwestia o której mało kto w ogóle zdaje sobie sprawę. Jak w przypadku tego "niebywalego" talentu z Brazylii, wiele się rozchodzi o kasę dla pośredników, agentów, rodziny itd. W sumie to przykład F&M idealny, bo oni utopili kilka milionów na prowizję dla pośredników Moraty czy bonus dla Kolasinaca xD

W zasadzie podzielam tylko powszechną obawę o 10-tke. Cała reszta bawi mnie przednio, tym bardziej że dokładnie tego się spodziewałem na początku xD Miesiąc temu pomniki dla Maldiniego za rozwiązanie kwestii Gigio, dzisiaj wyzwiska bo nie dał się wkręcić w bezsensowne topienie kasy na jakiegoś wątpliwej jakości no-name'a xD Ogólnie jak zwykle koniec świata, zarząd najgorszy, jesteśmy w dupie, co oni robią, my byśmy zrobili lepiej xD
A do końca mercato miesiąc i jesteśmy najaktywniejsi we Włoszech...
11
Mil_online
1 sierpnia 2021, 11:06
@mickflower

Mała prośba - możesz wszystkie swoje uwagi zebrać w jednego posta, a nie produkować jeden po drugim? Uprościsz sprawę.
3
boro215
boro215
1 sierpnia 2021, 10:58
Offtop

A tymczasem Rangnick zaczął rewolucję w Loko, Krycha już się pakuje pykać w piłeczkę na Kaukazie do Krasnodaru :P
5
mickflower
mickflower
1 sierpnia 2021, 10:37
LGDS ma rację. Milan wydał ponad 60mln ale nie robił skoku jakościowego, który jest niezbędny by się nie skompromitować w LM.
9
kamilus
1 sierpnia 2021, 10:57
Milan prawdopodobnie nie ma żadnego określonego celu związanego z uczestnictwem w tegorocznej edycji LM.
10
DarQ
DarQ
1 sierpnia 2021, 11:06
Kamilus
I tę decyzję także zapiszemy na plus zarządowi?
-chcemy walczyć w LM - brawo Paolo
-nie chcemy walczyć w LM- brawo Paolo
- bierzemy udział w licytacji - brawo Paolo
-nie bierzy udziału - brawo Paolo
Ślepa propaganda sukcesu jak Tvp. Pójdziemy w prawo bo to dobra decyzja. Dzień później -pójdziemy w lewo bo to dobra decyzja.
3
kamilus
1 sierpnia 2021, 11:13
@DarQ
A czy trzeba zapisywać to na plus lub na minus? Taka decyzja, jeśli w ogóle została podjęta (bo póki co nic oficjalnie o tym nie wiemy i tylko dywagujemy), po prostu jest i musimy się z nią pogodzić. I patrząc realnie to innej ciężko się było spodziewać, bo finansowo wciąż jesteśmy w takiej sytuacji, że przez najbliższe 2-3 lata potrzebujemy tylko awansu do LM i niczego więcej.
5
DarQ
DarQ
1 sierpnia 2021, 11:23
Popraw mnie jeśli się mylę. Jesteśmy tu aby rozmawiać i oceniać, a nie by ślepo przytakiwać. Konwenans wiary , nieomylności i niezwątpienia zostawmy na puby i stadiony.
0
Maestro02
Maestro02
1 sierpnia 2021, 11:28
Cel na Ligę Mistrzów najpewniej zarząd ustali jak poznamy grupę, aczkolwiek też uważam że wynikiem bardzo dobrym już będzie wyjście z niej a głównym celem na ten sezon i tak będzie kolejna kwalifikacja do LM. Po co nam dobry wynik w tej edycji skoro istnieje duże ryzyko (ze względu na szerokość naszej kadry) że się nie dostaniemy do następnej. Jak mamy wybierać między dobrym wynikiem w LM a dobrym wynikiem w lidze to moim zdaniem opcja jest tylko jedna i to jest dobry wynik na rodzimym podwórku.
Edytowano dnia: 1 sierpnia 2021, 11:29
6
kamilus
1 sierpnia 2021, 11:33
Gdzie tu masz przytakiwanie? :o
1
Fifi22100
Fifi22100
1 sierpnia 2021, 11:40
Człowieku,możesz przestać spamować? Piszesz 10 różnych komentarzy o jednym i tym samym. Zero jakiekolwiek merytoryki tylko narzekanie dla narzekania. Może Cię zaskoczę ale prawdziwe życie nie działa jak Fifa albo FM. Zbierz swoje frustracje w jeden post a nie 10 osobnych
1
DarQ
DarQ
1 sierpnia 2021, 11:46
Czy my czytamy to samo?
Cenie sobie Twoje wyważone komentarze, lubię bardzo tzw. umiarkowaność ale warto tutaj pisać trochę odważniej.... oczywiście bez ad personam.
Pozdrawiam.
0
Rafalzki
Rafalzki
1 sierpnia 2021, 10:32
Podobno Zenit zaoferował 30 milionów za Belottiego i transfer jest możliwy, podobno potrzeba tylko zgody Belottiego.
0
Bigi30
Bigi30
1 sierpnia 2021, 10:26
Bajo Kajo za 1,5 miliona he
0
mickflower
mickflower
1 sierpnia 2021, 10:35
Milan nie chciał brać udziału w licytacji... hahahahhaha Gracz pójdzie do rywala za 1,5 plus bonusy. Wysokobudżetowy transfer. 33 letni Ilicic będzie pewnie kosztował ok 5mln. Skoro Gasperini go nie chce to coś jest na rzeczy. Spoko. Milan chętnie przyjmie tego juniora...Generalnie lubią graczy niechcianych bo przecież nie chcą brać udziału w licytacjach. Chociaż kto wie, może Bologna czy Sampa włączą się do walki o 33 latka...
2
gieemce
1 sierpnia 2021, 13:21
mickflower
jesli jestes taki obeznany w polityce klubu od lat, i ona ci nie pasuje to ja nie wiem co tu robisz
0
100f
100f
1 sierpnia 2021, 13:59
mickflower - a bierzesz pod uwagę w ogóle fakt, że ten cały Kaio może wcale nie chciał przyjść do Milanu?
0
_bossmanpl_
_bossmanpl_
1 sierpnia 2021, 10:08
coraz bliżej zamknięcia okna transferowego a my dalej nie mamy klasowej 10tki. Cięko widzę ten sezon w wykonaniu milanu
4
krisss811
krisss811
1 sierpnia 2021, 10:09
Cięko??????
3
mickflower
mickflower
1 sierpnia 2021, 10:13
Zdecydowanie masz rację. Pozycja 10 jest niesamowicie ważna, bo w meczach, których Milan sobie nie radził to brak pomysłu na grę była głównie przyczyną. Marokańczyk jest drogi i Chelsea łatwo go nie puści ale to młody gracz na lata. Ma potencjał. Taki James, Isco czy Coutinho to gracze z nazwiskami ale wypalą lub nie poza tym zbliżają się do 30tki i później ciężko będzie się ich pozbyć.
Edytowano dnia: 1 sierpnia 2021, 10:14
1
Gianni Rivera
1 sierpnia 2021, 10:15
Coraz bliżej? Dopiero połowa okienka za nami, a w tym czasie wykupiliśmy definitywnie Tomoriego i Tonalego, kupiliśmy rezerwę dla Theo w osobie Ballo-Toure, przedłużyliśmy wypożyczenie Diaza na kolejne dwa lata, kupiliśmy Maignana i Giroud. Dzieje się w opór. Jeżeli zarząd utrzyma takie tempo w drugiej połowie okienka, to czapki z głów.
Skąd to malkontenctwo? To nie 30 sierpnia i jutro koniec okienka, tylko 1 sierpnia i przed nami cały miesiąc mercato. Nie ocenia się okienka w połowie. Jeżeli Maldini zawali, to wieszać na nim psy, ale dopiero PO zakończeniu mercato, a nie w połowie, żeby było "na zaś".
13
RaveL
1 sierpnia 2021, 10:26
Takim nie wytłumaczysz, bo on to "cięko" widzi.
7
SikamDoZlewu
1 sierpnia 2021, 10:27
Coś czuje że Pan Paweł sam wie że mamy problem na "10" i będzie bomba w postaci Zyiecha na koniec mercato ^^
1
DarQ
DarQ
1 sierpnia 2021, 10:35
Gianni Rivera.
Malkontenctwo? Może raczaj chłodny osąd?
Wynika on z tego, że pomimo, że napisałeś, co jest prawdą, Milan zrobił sporo ruchów, trochę
" rozszad" ale co z tego skoro dzisiejsza kadra jest słabsza niż 2 miesiące temu. A spodziewaliśmy się kursu w drugą stronę. Lub przynajmniej utrzymania składu, który dał nam vice.
2
Rafał0209
1 sierpnia 2021, 12:15
A co wy nie znacie takiego samochodu ciękoczłento
0
RaveL
1 sierpnia 2021, 13:32
DarQ słabszy skład niż 2 miesiące temu? Wnioskujesz to po czym? Po jednym sparingu, w którym graliśmy Kruniciem przez 90 minut i w zasadzie trener sprawdzał zawodników i możliwości taktyczne? Och no tak mamy punkt odniesienia to teraz możemy srać na obecną drużynę, bo ugrała remis.
1
mickflower
mickflower
1 sierpnia 2021, 10:03
Belotti ma 27 lat i prawie 100 goli w serie A. Leniao, żeby tyle strzelić będzie potrzebował z 50 lat. Belotti może nie strzela dużo ale walczy i gra dla drużyny. Leniao gra dla siebie w dodatku z dużym fochem jak mu coś nie wyjdzie. Belotti wart jest tych 20 mln plus bonusy.
5
milan2002
milan2002
1 sierpnia 2021, 10:48
I niestety prawdopodobnie nie trafi do nas.
0
kamilus
1 sierpnia 2021, 11:16
Belotti wart jest tych 20 mln plus bonusy.

Przecież 20 mln + bonusy to oferta, którą już Torino odrzuciło w tym okienku (od Romy), a teraz przy ofercie Zenitu mówi się o 30 mln.
3
mickflower
mickflower
1 sierpnia 2021, 09:58
Niestety ale w tych czasach jak nie wydasz ponad 30mln to nic konkretnego nie kupisz. Niczego się nie nauczyli. Kupują graczy po 33 roku życia, kontrakty na 3 lata, a później siedzą na ławie czy trybunach i zarabiają po 3mln. Polityka transferowa tego klubu jest zagadkowa, żeby nie napisać idiotyczna.
1
Maestro02
Maestro02
1 sierpnia 2021, 10:00
Ale w tych czasach owego wirusa to nawet Juventus nie wydaje 30mln na konkretnego gracza bo o Loca to się zawzięcie negocjują. Covid namieszał potężnie i duże transfery przeprowadzić mało kto
1
flaqu666
flaqu666
1 sierpnia 2021, 10:36
Idiotę to robisz z siebie Ty
0
kamilus
1 sierpnia 2021, 11:18
Kupują graczy po 33 roku życia, kontrakty na 3 lata, a później siedzą na ławie czy trybunach i zarabiają po 3mln.

Wypisz wymaluj Maignan czy Tomori...
4
MrAncelotti
MrAncelotti
1 sierpnia 2021, 09:54
Atalanta sprzedała Romero za 50 mln do Tottenhamu.
Pewnie teraz kupią za ten hajs kilku piłkarzy.
0
Hitsune
1 sierpnia 2021, 10:01
Podejrzewam, że jakby chcieli to mogliby kogoś za 100mln+ kupić, mało wydają a zarabiają całkiem nieźle. Wiadomo, że raczej tego nie zrobią ale jakby chcieli to by mogli.
2
Milanboy
Milanboy
1 sierpnia 2021, 10:05
Lovato już jest.
3
Milanboy
Milanboy
1 sierpnia 2021, 09:50
A to jest klasyk już chyba w Milanie, Simakan, Olmo teraz Kaio a kiedyś Pjaca i wielu innych.

Kiedy media głośno mówią o transferach w tym klubie to przeważnie te transfery nie wypalają, także media odnośnie Milanu bardzo często strzelają ślepakami.
4
Gianni Rivera
1 sierpnia 2021, 10:11
Dochodzę wręcz do wniosku, że od kiedy za transfery odpowiadają Maldini & Massara, to przeprowadzamy w 99% takie transfery, o których media milczą, bo po prostu nie miały pojęcia, że cokolwiek się dzieje.
4
mickflower
mickflower
1 sierpnia 2021, 09:46
Obserwowałem cały czas "walkę" o Kajo. Bardzo długo to Milan był nr 1 dla Kajo. Mieli nawet porozumienie, niestety Milan po wejściu Juve wycofał się. Nie chcieli brać udziału w licytacji, dlatego przejdzie do rywala za grosze. Obserwowałem włoskie i brazylijskie media przez ostatni miesiąc. Talent z Brazylii trafi do Juve za kilka milionów a Ilicić pewnie do Milanu za 5-6 mln. Śmieszne czy smutne?
7
Maestro02
Maestro02
1 sierpnia 2021, 09:58
Logiczne, nasz budżet ewidentnie jest bardzo szczupły przez co zarząd jak i klub nie chcą wydawać "dużo" na gracza który ma być wartością dodaną w dłużej perspektywie bo potrzebujemy kogoś na tu i teraz. Ilicic natomiast mimo problemów jest zdecydowanie większym gwarantem jakości na tu i teraz.
Edytowano dnia: 1 sierpnia 2021, 10:02
1
gieemce
1 sierpnia 2021, 13:24
mickflower, ile razy bedziesz pisac to samo?
1
mickflower
mickflower
1 sierpnia 2021, 09:22
Kajo przejdzie do Juve za grosze. Nawet jeśli się nie sprawdzi to jeszcze na nim zarobią. Milan nie bierze udziału w aukcjach? Dlatego będzie wciąż kupował graczy, których nikt nie chce. Niestety ale 40% kadry to może, niekoniecznie dziadostwo ale raczej średniaki. Juve może sobie pozwolić na talent a Milan nie? Za to Milan może sobie pozwolić na graczy 33+ a Juve nie. Ostatnie sezony pokazały kto ma rację. Kupuja graczy, których później nikt nie chce. Samu? Odejdzie pewnie za 3 mln do ogórka z Hiszpanii. Alexis jest młody ale powinien być zmiennikiem dla np. Berrardiego.
0
Marcin1995
1 sierpnia 2021, 09:29
A skąd wiadomo że to Kaio Jorge nie naciskał na Juve? Mnie też się nie wszystko co robi zarząd Milanu podoba ale nie wiemy jak było za kulisami, powiedzmy sobie szczerze Juventus pomimo kiepskiego sezonu w którym i tak wygrali 2 trofea jest topowym klubem Europy a Milan dopiero wszedł do LM po 7 latach, nie zdziwiła by mnie decyzja zawodnika o dołączeniu do Juve
2
Delfin9811
Delfin9811
1 sierpnia 2021, 09:22
Paolo kogo nam przywieziesz z tej Ibizy?
0
Levy11
Levy11
1 sierpnia 2021, 09:19
Na Milanlive.it piszą, że Real chce Romka za Isco. To już lepiej spróbować Odegard za Romka wymienić z naszą dopłatą
1
SikamDoZlewu
1 sierpnia 2021, 09:34
Oby to była plotka.. Isco to chyba najgorsza opcja jaka może Nam się trafić
1
TR3V0R
TR3V0R
1 sierpnia 2021, 09:41
Oj taka wymiana Romagnoli+10-15mln za Odegaarda to marzenie
0
mickflower
mickflower
1 sierpnia 2021, 09:12
Belotti, który jest mimo wszystko topowym snajperem ligi dostał ofertę z Zenitu. Atak Milanu to: Stary Zlatan, Stary Giroud, młody i słaby Leao, oraz Rebic. Nie wiem czy płakać czy śmiać się. Ruscy walczą o Belottiego a w tym klubie w ataku straszne dziadostwo. Zlatan spędza czas głównie w gabinetach med. , Giroud najlepsze lata ma za sobą, Leao strzela raz na 10 kolejek, a Rebic zagra dobrze lub tragicznie. Na dwoje babka wróżyła... Zdecydowanie zamiast 5 tragicznych graczy lepiej mieć 3 w sile wieku typu Belotti, którzy jeszcze coś pokażą. Wygląda to słabiutko.
Edytowano dnia: 1 sierpnia 2021, 09:17
1
Mil_online
1 sierpnia 2021, 09:19
Szanowna Redakcjo,

proszę o stworzenie możliwości dawania łapek w dół, bo czasem to będzie adekwatniejsze niż odpisywanie na tego typu kocopoły...
17
Milanboy
Milanboy
1 sierpnia 2021, 09:47
To ten Belotti który od czasu wielkiego sezonu 16/17 raz strzela a raz się tak zacina, że jedynymi golami są gole z rzutów karnych? To ja chyba wolę Ibre w szpitalu.
1
Gianni Rivera
1 sierpnia 2021, 09:53
Rebić dla "kibiców" słaby i bez formy, najlepiej sprzedać, grając w Serie A 1781 minut i notując mnóstwo występów nie na swojej pozycji - 11 bramek i 7 asyst.
Ibra, stary, emerytowany, połowa sezonu w szpitalu, który rozegrał w Serie A ledwie 1497 minut - 15 bramek i 2 asysty.
Belotti, wg kibiców super i topowy snajper, grając w Serie A 2894 minuty - 13 bramek i 7 asyst.

Nigdy nie rozumiałem tych zachwytów nad Belottim. Ma chłopak talent i chętnie bym go w Milanie zobaczył - od razu mówię. Jednakże nie za cenę, jaką żąda za niego Cairo. Nie jest tyle wart po prostu jako napastnik, który nigdy w karierze nie zdobył nawet 20 bramek. Jeśli byłby do wzięcia tanio/za darmo - brać. Licytować się? W życiu. Nie bez powodu jedynym chętnym na Belottiego jest tylko klub z Rosji.
3
Maestro02
Maestro02
1 sierpnia 2021, 09:55
"Potężny" Belloti, nie rozumiem jego fenomenu tutaj, to nie jest zły gracz ale na pewno nie jest też tak świetny jak można by wywnioskować z komentarzy tutaj. Czysto piłkarsko nie wymienił bym go ani za Zlatana ani Giroud.
Edytowano dnia: 1 sierpnia 2021, 10:04
0
Jaca23
1 sierpnia 2021, 11:46
Gianni Rivera
Belotti w sezonie 16/17 strzelił 26 bramek w lidze i jeszcze dwie w PW.

Cena Cairo to jak zwykle kosmos. Ja bym poczekał i spróbować wziąć go za rok za darmo, nie ma teraz co brać udziału w licytacji.
1
mickflower
mickflower
1 sierpnia 2021, 09:06
Juve sprowadza brazylijski talent w sumie za grosze a Milan kupuje dziada za pewnie ponad 5mln. Żenujące to ponieważ pokazuje jak dużo dzieli ich od Juve. Ten sezon pokaże, że mam rację. Nie można budować drużyny na sezon z LM w opraciu o transfery starych, wypalonych graczy. Niestety bez przepłacania w tych czasach nic się nie zbuduje. Nawet Arsenal (8miejsce) który jest poza pucharami kupuje obrońcę za ponad 60 baniek. Oczywiście przepłaca niesamowicie ale nie o to chodzi. Ten klub wróci do starego porządku. Walka o Ligę Europejską.
1
Rafał0209
1 sierpnia 2021, 09:13
Juve może sobie pozwolić na sprowadzenie talentu do szerokiego składu, bo mają mocna pierwsza 11 i ławkę, dla nas najważniejsze są najbliższe 2-3lata awansować regularnie do top 4 i LM, więc nam potrzeba jakości na już, a kto da nam ta jakość jakiś młodzian który nie powąchał europejskiej piłki, czy jak go nazwałeś dziad który zna tą ligę jak własną kieszeń i kiedy ma chęci gry to jest jednym z najlepszych graczy Serie A, porównywanie ruchów transferowych Juve i Milanu jest nie na miejscu bo oba kluby są w zupełnie innych miejscach budowy drużyny.
5
Corsa
Moderator Corsa
1 sierpnia 2021, 11:11
Conte na starych dziadach zrobił majstra. W tej chwili też potrzeba nam jakości na już, aby utrzymać się w top4. Piłkarz taki jak Ilicić jakość daje. Zrobi swoje i po roku można się go pozbyć, szukając wtedy młodych talentów.
0
Corsa
Moderator Corsa
1 sierpnia 2021, 08:49
Patrząc na wczorajszą mizerię w pomocy, uważam, że taki Ilicić nie będzie złym wyborem. Koniecznie potrzebujemy 'dyszki', Diaz jest jeszcze lata świetlne za Hakanem, nie ten poziom, nie udźwignie gry w pierwszym składzie.
2
TR3V0R
TR3V0R
1 sierpnia 2021, 08:52
racja. Miał wczoraj kilka fajnych przebłysków, ale ogólnie cały mecz bardzo bezbarwny, a jednak od tej 10tki w naszej formacji wymaga się bardzo wiele
0
TR3V0R
TR3V0R
1 sierpnia 2021, 08:49
8 za Ilicicia za dużo. Jakby dało radę zejść tak do 5 do super. Nie wiem czy tylko ja tak myślę, ale patrząc po tych meczach co zagraliśmy do tej pory, to Ilicić bez jednej nogi zagrałby lepiej niż Samu i Alexis razem wzięci. Pozostaje mieć nadzieję, że Ilicić do nas dołączy, a ta dwójka wyżej wymieniona poprawi swoją grę. Nawet gdyby przyszedł Ilicic na te prawe skrzydło, to wyszłoby nam to na plus, bo i Hiszpan, jeżeli zostanie i Belg, będą musieli się bardziej starać, żeby grać, bo nie ukrywajmy, teraz rywalizacji na prawym skrzydle to nie ma żadnej, bo i jeden i drugi bardzo często gra piach, tylko jeden z nich nadrabia zaangażowaniem
2
Corsa
Moderator Corsa
1 sierpnia 2021, 08:51
Wiadomo, im mniej tym lepiej. Zamknięcie tego transferu w 6 milionach będzie całkiem spoko opcją.
2
TR3V0R
TR3V0R
1 sierpnia 2021, 08:55
dokładnie. Wielu mówi że głowa słaba, wiek czy kontuzje. Ale jeżeli to go ominie, to chłop dupą wciąga naszych dwóch prawo skrzydłowych na raz. W dodatku może nam obskoczyć dwie jak nie trzy pozycje. Za dość niską cenę, zyskujemy solidnego zawodnika, który w razie czego może czy wejść z ławki, czy zagrać od początku i zrobić różnicę. Nawet na 10tce bym go widział, tylko że tam więcej biegać trzeba, ale nie ma co ukrywać, że Ilicić jest z 2 poziomy wyżej niż Brahim, który we wczorajszym meczu był bardzo bezbarwny
1
robert703
robert703
1 sierpnia 2021, 08:35
6:56 pierwszy news w niedziele? Czy nasz moderator nie pije czy właśnie z imprezy wracał.
3
paweł_piotr
paweł_piotr
1 sierpnia 2021, 08:40
Sobota wieczór no tak każdy musi imprezować i być naebany xd.
3
Corsa
Moderator Corsa
1 sierpnia 2021, 08:44
Niektórzy imprezują w piątkowe wieczory żeby w sobotę dojść do siebie, a w niedzielę odpocząć jak człowiek i poświęcić ją rodzinie :P
Edytowano dnia: 1 sierpnia 2021, 08:52
4
TR3V0R
TR3V0R
1 sierpnia 2021, 08:45
,,Niektórzy mówią, że nie można chlać jak się ma dzieci,
Ale to nieprawda. Można,
Tylko trzeba wstawać rano. Na tym polega odpowiedzialność''
9
TR3V0R
TR3V0R
1 sierpnia 2021, 08:54
Ludzie na poziomie trzymają się w pionie.
2
paweł_piotr
paweł_piotr
1 sierpnia 2021, 08:28
Sprzedadzą Hauge za 8 i akurat na Ilicicia xd
0
Rafał0209
1 sierpnia 2021, 07:25

FC Barcelona wydała komunikat, w którym razem z Realem Madryt i Juventusem komentuje decyzję sądu, który nakazuje UEFA wycofanie się ze wszystkich środków skierowanych przeciwko trzem klubom założycielskim Superligi cały czas wspierającym projekt. Poniżej prezentujemy komunikat.


“Barcelona, Juventus i Real Madryt CF wyrażają satysfakcję z powodu wydanej dzisiaj decyzji sądu, zgodnie z którą nakazuje się UEFA, aby z efektem natychmiastowym zaprzestała działań przeciwko klubom założycielskim Europejskiej Superligi, włączając w to zakończenie postępowań dyscyplinarnych przeciwko wspomnianym klubom i wycofanie kar i restrykcji nałożonych na dziewięć pozostałych klubów założycielskich w celu uniknięcia postępowań dyscyplinarnych UEFA.


Tym samym sąd ponownie popiera stanowisko promotorów Europejskiej Superligi, oddala apelację UEFA potwierdzając ostrzeżenie, że niewykonanie tego orzeczenia może doprowadzić do kar finansowych i odpowiedzialności karnej. Sprawa zostanie przeanalizowana przez Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej w Luksemburgu, który przyjrzy się monopolistycznej pozycji EUFA w europejskiej piłce.


Mamy obowiązek sprostać wyzwaniom, z jakimi mierzy się futbol. UEFA przypisała sobie rolę kontrolera, wyłącznego organizatora i jedynego właściciela rozgrywek europejskiego futbolu. Ta monopolistyczna pozycja niszczy futbol i jego równowagę konkurencyjną. Jak wykazano przy wielu okazjach, kontrole finansowe są nieodpowiednie i niewłaściwie przeprowadzane. Kluby biorące udział w europejskich rozgrywkach mają prawo zarządzać własnymi rozgrywkami.


Cieszymy się, że nie będziemy poddawani ciągłym groźbom UEFA. Naszym celem dalej jest rozwój projektu Europejskiej Superligi w sposób konstruktywny i opierający się na współpracy, mając na uwadze kibiców, zawodników, trenerów, kluby, ligi, związki i stowarzyszenia narodowe i międzynarodowe. Zdajemy sobie sprawę, z tego, że w naszej propozycji są elementy, które muszą zostać sprawdzone i, oczywiście, poprawione za pomocą dialogu i kompromisu. Wierzymy w sukces projektu, który zawsze będzie zgodny z prawem Unii Europejskiej”.
1
MrAncelotti
MrAncelotti
1 sierpnia 2021, 07:39
No spoko. Tylko w UK prawo UE nie obowiązuje a Johnson będzie rządził jeszcze co najmniej 3.5 roku w UK. I ma ogromne możliwości w nakładaniu sankcji na właścicieli-miliarderów i ich firmy.
Jedynie kluby z Hiszpanii i Włoch są teraz zainteresowane Super Ligą.
A bez klubów z Anglii nie ma większych szans na Super Ligę.
0
Margiorno
1 sierpnia 2021, 08:20
Tylko jakby kluby były zdeterminowane aby dołączyć do SuperLigi, to i tak dołączą. Jak Johnson nałoży zbyt duże sankcje to obniży poziom tych drużyn i to będzie jego polityczne samobójstwo.
0
gieemce
1 sierpnia 2021, 08:27
Dobrze ze się wycofaliśmy z tego pomysłu TYLKO dlatego ze wprowadziłoby to organizacyjny chaos w klubie. W przeciwieństwie do Jube czy RM musimy ugruntować się sportowo jeszcze bo organizacyjnie wyszliśmy na prosta i jakieś przepychanki z UEFA sankcje czy wycofanie z LM to było zbyt duże ryzyko. Jak wrócimy do kategorii potęg organizacyjnych o sportowych to będziemy się stawiać :)
0
vorti
vorti
1 sierpnia 2021, 09:43
Nie wycofaliśmy się z Superligi, a wszystko zostało wstrzymane. Perez wyjaśniał, że każdy klub z Superligi podpisał dokumenty, które zobowiązują kluby z przypadku całkowitej rezygnacji będą musiały zapłacić grube miliony
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się