SCUDETTO


MERCATO LIVE 07.08: Hauge o krok od Eintrachtu. Milan otrzyma 12 milionów euro [19:40]

7 sierpnia 2021, 10:39, Redakcja Aktualności
MERCATO LIVE 07.08: Hauge o krok od Eintrachtu. Milan otrzyma 12 milionów euro [19:40]

[10:40]: Weekendowe wydanie La Gazzetta dello Sport zamieszcza artykuł zatytułowany "Hauge w Bundeslidze: Super plusvalenza" (zysk kapitałowy). Norweg, którego Milan pozyskał rok temu za 5 mln euro z Bodø/Glimt jest coraz bliżej transferu do Eintrachtu Frankfurt. Niemiecki klub zapłaci za gracza rossonerich 12 mln euro. Zatem następnymi zawodnikami na liście do opuszczenia szeregów Milanu wydają się być Conti, Castillejo oraz Krunić.

[11:30]: La Repubblica potwierdza informację o tym, że Josip Iličić jest bardzo blisko Milanu. Według gazety, koszt tej transakcji będzie wynosił od 4 do 6 mln euro. Słoweniec nie został powołany na dzisiejszy towarzyski mecz Atalanty z West Ham - co jest zwiastunem zbliżającego się transferu.

[16:50]: Nie ma zbytnio chętnych na Andreę Contiego. Według La Gazzetta dello Sport, obrońca może nawet wrócić do Parmy i występować w nowym sezonie w Serie B.

[16:52]Tuttosport donosi, że agent Jamesa Rodrigueza, Jorge Mendes, mocno naciska, aby umieścić swojego klienta na nowy sezon właśnie w Milane. Kolumbijczyk żegna się z Evertonem.

[17:15]La Gazzetta dello Sport twierdzi, że za czwórkę HaugeContiKrunićCastillejo Milan planuje zarobić nieco ponad 30 mln euro. To stanowiłoby kontrolowanie sytuacji finansowej przy jednoczesnym rozstaniu się z graczami, którzy na San Siro odgrywają jedynie marginalną rolę.

[17:17]Calciomercato.com informuje, że Mattia Caldara zaliczył testy medyczne w Venezii. Pozostaje już tylko oczekiwać oficjalnego potwierdzenia wypożyczenia Włocha przez beniaminka z Milanu na sezon 2021/2022. Według mediów, Venezia będzie miała prawo wykupu defensora za rok za 4 mln euro.

[17:35]: Według La Gazzetta dello SportSamu Castillejo niezmiennie pozostaje w gronie piłkarzy, którymi zainteresowany jest Betis. Co do Rade Krunicia natomiast, coraz mocniej na transfer naciska Spezia, ale być może w najbliższych dniach po Bośniaka zgłoszą się także inne ekipy.

[19:35]: Fabrizio Romano poinformował na Twitterze, że umowa transferu Jensa-Pettera Hauge z Milanu do Eintrachtu jest gotowa i brakuje tylko oficjalnego potwierdzenia. Rossoneri otrzymają za norweskiego skrzydłowego 12 milionów euro. Zawodnik ma jutro udać się do Niemiec, by domknąć transakcję. Testy medyczne zaplanowano na poniedziałek. 

[19:40]: Według Tuttosport, jutrzejszy mecz Milanu z Realem Madryt ma być także okazją dla działaczy do rozmów na temat ewentualnych przeprowadzek Isco i Odriozoli na San Siro. 



200 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Cervusius
Cervusius
8 sierpnia 2021, 08:46
a somsiady pono odpuścili Zapatę bo za drogi i idą po Dzeko xDD
grażynka tę wiśnióweczkę to już możesz z lodówki wyjąć
0
Rafał0209
Rafał0209
8 sierpnia 2021, 08:57
Większej głupoty jak sprzedaż Lukaku nie mogli zrobić, on był dla nich bezcenny, ale myśle że to działa w obie strony i Lukaku w Anglii nie będzie też tak dobry jak w Interze bo tu czuł się jak ryba w wodzie, ale ten drugi chociaż zarobi dwa razy tyle, a Inter cóż sportowo stracił wiele, wyjść z bagna grać któryś rok w LM z rzędu wygrać ligę i teraz cofnąć się w rozwoju, to dla kibiców mega wstrząs po którym jak wejść na ich stronę majaczą cały czas.
0
Vol'jin
8 sierpnia 2021, 09:07
Mowa o gościu co w PL ma przekroczone 100 bramek...
1
Rafał0209
Rafał0209
8 sierpnia 2021, 09:15
Nie mówię że będzie słaby , tylko nie tak dobry jak w Interze.
0
mw121
mw121
8 sierpnia 2021, 11:29
Lukaku to dzik, jakich mało. Robił Interowi większość gry w ofensywie, niesamowity ciąg na bramkę, siła fizyczna połączona z szybkością. Jedynie w technice użytkowej nieco odstawał. Ciekawe czy ten transfer się potwierdzi i kim chcą go zastąpić?
0
Zirytowany
8 sierpnia 2021, 08:44
Agent Jamesa naciska na przenosiny do Milanu bo nie chce żeby ludzie w MilanLab stracili pracę.
0
PaoloACM
PaoloACM
8 sierpnia 2021, 01:50
Poproszę Madueke na prawe skrzydło. Dzieciak ma talent.
2
Jaca23
8 sierpnia 2021, 12:39
Gość nieźle wymiata. Przydałby się ktoś w Milanie z dobrym dryblingiem i odejściem, taki Leao tylko z głową na karku i zaangażowaniem...
1
jedunio
jedunio
8 sierpnia 2021, 01:20
Czemu Donnarumma nie gra? Nawet nie ma go na ławce?? Jeszcze odpoczywa po Euro? Hehe
0
michalmisiu
michalmisiu
8 sierpnia 2021, 04:53
Przebywa na wakacjach jak Messi. Przy okazji masuje mu plecki.
0
Zirytowany
8 sierpnia 2021, 08:39
PSG ma taką szeroka i silną kadrę, że ich trener może sobie pozwolić na wakacje połowy składu.
0
SICKBOY
SICKBOY
8 sierpnia 2021, 00:52
Z cyklu co tam u somsiada xD
"Ja też się zastanawiam żeby zlikwidować Eleven ogólnie i mieć to w dupie. Dopóki chińczyki nie powiedzą że odchodzą. Mam dość tej farsy."

No hejka, co tam się z tobą dzieję
Skąd to zwątpienie?
8
pazioni
Moderator pazioni
8 sierpnia 2021, 01:01
Przyjdzie Kamciu i wszystko nam wytłumaczy....
8
Milanboy
Milanboy
8 sierpnia 2021, 08:22
Nie wiem co was tak interesuje pojedynczy kibic Interu, zresztą frustracja nie jest dziwna z ich strony bo to co się tam dzieje to przechodzi ludzkie pojęcie.
0
Boateng93
Boateng93
8 sierpnia 2021, 00:28
Z Rosji to niech oni nikogo nie kupują, najbardziej przepłacona liga w Europie, a poziom to dno. Nie dziwi, że Krychowiak może być tam gwiazdą i to jako ofensywny pomocnik. Także żadnych Vlasiców.
1
Nesta_13
Nesta_13
8 sierpnia 2021, 00:32
Rosja nie jest aż taką najgorszą ligą. Dodatkowo do Europy trafiali z niej dobrzy, a niekiedy świetni gracze, tacy jak np. Thiago Silva.
3
Jaca23
8 sierpnia 2021, 00:51
Popieram.

Nesta
Podaj kilku graczy, którzy przyszli z ligi rosyjskiej i nie przepadli. Dla mnie jedynym graczem wartym uwagi na przestrzeni ostatnich lat jest Golovin. Ewentualnie Witsel, ale on idąc do Rosji miał już dość uznaną markę. Krótko mówiąc zawodników, których ta liga wypromowała.

Thiago po pobycie w Rosji wrócił do Brazylii i stamtąd dopiero do Milanu.
1
Cervusius
Cervusius
8 sierpnia 2021, 08:45
Thiago Silva trafił do Milanu bezpośrednio z Fluminense. Do Dynama był wypożyczony z juniorów Porto i nie zagrał tam ani jednego meczu więc liga rosyjska miała na niego mniejszy wpływ niż polska na Paulinho.
0
Reszkapl
Reszkapl
8 sierpnia 2021, 15:41
Ja uważam, że nie warto podążać za takimi stereotypami i każdy przypadek należy rozpatrywać indywidualnie. To w jakiej lidze gra zawodnik jest tylko jednym z elementów ogólnej jego oceny.
0
Levy11
Levy11
8 sierpnia 2021, 00:06
Atalanta prowadzi rozmowy z Chelsea na temat Abrahama. To raczej nie jest dobre info dla nas.
0
Koncz628
Koncz628
8 sierpnia 2021, 00:29
Dlaczego?
0
Jaca23
8 sierpnia 2021, 00:42
Chelsea i tak będzie robiła wyprzedaż, mają w planach sprzedaż co najmniej kilku graczy takich jak: Abraham, Zouma, Marcos Alonso/Emerson, Bakayoko, Hudson-Odoi, może Ziyech. Jest w kim wybierać.
0
mosiu1992
8 sierpnia 2021, 00:48
Jaca23, patrząc na to co Zyiech wyczynia w sparingach, raczej nie ma szans na jego odejście z Chelsea.
1
pazioni
Moderator pazioni
8 sierpnia 2021, 00:05
Jakby odeszli Hauge, Conti, Krunić, Castillejo, to będzie coś pięknego, ale niestety co najmniej dwójka z nich zostanie
1
Vol'jin
7 sierpnia 2021, 22:21
to chyba nici z Zapaty ;] Dżeko ma porozumienie z Interem kontrakt dwuletni z pensją 4 mln euro

1
RaveL
RaveL
7 sierpnia 2021, 22:23
Dżeko > Lukaku wiadomo :D
7
Jaca23
7 sierpnia 2021, 22:30
Podobno mają ściągnąć dwóch napastników. Właśnie Dzeko za symboliczną kwotę i Zapatę. Kto wie czy w takiej sytuacji nie opchną jeszcze Lautaro.
Edytowano dnia: 7 sierpnia 2021, 22:33
0
daro12555
daro12555
7 sierpnia 2021, 23:11
Zamiast jednego młodego i jednego starego jak Dżeko to ściągają 30 letniego Zapate na którym już nigdy nie zarobią tyle co za niego zapłaczą .I kolejna duża pensja 4mln i takimi transferami będziemy coraz dalej do anglików ,niemców
0
Nesta_13
Nesta_13
8 sierpnia 2021, 00:04
Tak czy inaczej, na miejscu kibiców Interu byłbym mega wkurzony. Wrócić do LM, trzy lata później wygrać ligę i nagle takie akcje. Przecież oni na Hakimim i Lukaku powinni budować zespół pod obronę mistrza i gnaniu ku zwycięstwie w LM. Zmiana trenera + takie osłabienie i roszady w składzie, to według mnie obiektywnie będą walczyć o TOP4 w tym sezonie i nic więcej.
1
Vol'jin
7 sierpnia 2021, 21:19
mocarne PSG przegrywa na razie z Troyes ;]

0
Corsa
Moderator Corsa
7 sierpnia 2021, 21:25
3 minuty i już prowadzą :D mimo wszystko z takimi ogórami oni powinni po 5-6 wygrywać.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
7 sierpnia 2021, 21:18
Claudinho w Zenicie, byłem przekonany że trafi do mocniejszej ligi tym bardziej że pisze się o nie wygórowanej kwocie. Ciekawy zawodnik zobaczymy jak sobie poradzi w Rosji
1
Jaca23
7 sierpnia 2021, 22:17
Dokładnie, mega ciekawy piłkarz na 10tkę. Zamiatał ligę brazylijską, nie to co ledwo wyróżniający się Kaio Jorge. Wiadomo, że sporo starszy, ale poziom sportowy też na innym poziomie.
1
blaskjell
blaskjell
7 sierpnia 2021, 21:18
Dobrze że zostały 3 tygodnie z hakiem do końca mercato bo ja już nerwicy dostaję, chciałbym w końcu poznać finalną paczkę ;P
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
7 sierpnia 2021, 20:24
To prawda że Lukaku idzie do Chelsea? Tak czytałem trochę szkoda, liga włoska traci gwiazdę.
1
boro215
boro215
7 sierpnia 2021, 20:28
Było już "here we go" od Romano, więc pewniak
7
Jaca23
7 sierpnia 2021, 20:43
Idzie. Odmówił powołania na sparing, dogadują ostatnie szczegóły.
2
DarthImpaler
DarthImpaler
7 sierpnia 2021, 21:01
Hmm dla Serie A zawsze jak odchodzi gwiazda to źle. Ale jako kibic Milanu i zawzięty wróg niebieskich to śmiech, że tak się rozdrabniają po wygraniu ligi.

Można powiedzieć, że zamienili Lukaku na hakana. Wiem, że to różne pozycje ale sens zostaje taki sam.
13
Corsa
Moderator Corsa
7 sierpnia 2021, 21:02
115 milionów, a do Interu Zapata za blisko 50.
3
Hitsune
7 sierpnia 2021, 21:03
z tego co się orientowałem to muszą jeszcze 67mln oddać ManU
0
Semper Fideli
Semper Fideli
7 sierpnia 2021, 21:04
Z tych 115 to może z 65 wychodzi
1
mix17
mix17
7 sierpnia 2021, 21:10
Co prawda za Interem się nie przepada, ale szkoda, że Lukaku odchodzi, czekając na nowy sezon to się właśnie myślało o pojedynkach Ibry z Lukaku, plus taki, że prawdopodobnie Hakan straci na przejściu do Interu.
1
Corsa
Moderator Corsa
7 sierpnia 2021, 21:16
Nastroje na serwisie Interu okropne, aż miło się to czyta :P Tak, wiem... Janusz, cebula, zawistny somsiad... ale i tak miło się czyta :D
Edytowano dnia: 7 sierpnia 2021, 21:17
25
Marcos Salinas
7 sierpnia 2021, 22:19
I tym bardziej to jest śmieszne, gdy spojrzy się na listę kreacji ich nowego trenera - wszyscy prócz SMS'a zostali ściągnięci znad przepaści pod nazwą dogrywanie do emerytury (Immobile, L.Alberto, Acerbi, Leiva itd.) lub wygrzebani z różnych śmietników. Stracą, bo stracą jednak przy tej kadrze oraz najlepszym obok Sarriego specjaliście od pracy w takich warunkach niestety nadal będą jednym ze straszaków na Juventus.
0
Milanboy
Milanboy
7 sierpnia 2021, 22:39
Marcos Salinas - A Milan to nie będzie jeśli zrobi odpowiedni budżet xd.
0
Boateng93
Boateng93
7 sierpnia 2021, 20:18
Uaaa, somsiady nam bankrutują. Każdy do sprzedania, to sobie Hakanek poprawił xD
1
Cisek666
7 sierpnia 2021, 20:26
Ale ważne że gablotę na puchary sobie kupił.
12
Cervusius
Cervusius
7 sierpnia 2021, 20:31
-cześć Maldini, słuchaj głupia sprawa
6
Vol'jin
7 sierpnia 2021, 20:50
akurat to fake news ^
0
Jachu1899
Jachu1899
7 sierpnia 2021, 20:04
Okienko wkracza w decydującą fazę.
A może by tak wkroczyć na pełnej po Nandeza?
Gościu potrafi zagra. Wszędzie w pomocy czy nawet wahadle.
No i kuzynom wysłało by się serdeczne pozdrowienia ;)
2
Semper Fideli
Semper Fideli
7 sierpnia 2021, 19:55
To sobie wykrakałem rozmowy o isco
0
SICKBOY
SICKBOY
7 sierpnia 2021, 19:48
Byłoby świetnie gdyby jeszcze jednym tematem rozmów byl Odegaard.
7
Rossu
Rossu
7 sierpnia 2021, 20:09
Zawodnik bardzo dobry, ale jego koszt to kolo 50 mln euro. No chyba, że Real zgodzi się na płatne dwuletnie wypożyczenie z opcją wykupu. A po drugie to sam Norweg preferuje Arsenal :D

0
RaveL
RaveL
7 sierpnia 2021, 21:06
Preferować Arsenal to trzeba mieć naprawdę wizję na swoją przyszłość. XD
9
Vol'jin
7 sierpnia 2021, 19:48
no to ciekawe co Maldini z plus valenzy Norwega wyczaruje :)
0
DarthImpaler
DarthImpaler
7 sierpnia 2021, 21:03
się okaże na 10 czy będzie ziyeh czy vlasic czy ilicic
0
blaskjell
blaskjell
7 sierpnia 2021, 19:37
James swego czasu był jednym z moich ulubionych zawodników po pamiętnym Mundialu kiedy grało się w amatorską piłkę klubową za dzieciaka. :P
Fajnie by było go zobaczyć w ukochanym klubie
0
Milanboy
Milanboy
7 sierpnia 2021, 19:25
Niby Vlasic najdroższy jest ale jeśli chodzi o opłacenie gracza to wydaje się najtańszy, stąd milan się nim mocno interesuje, bo Jamesa jednak trzeba sowicie wynagrodzić, tak samo jak takiego Isco, o Ziyechu nie wspomnę już. Vlasic także wpisuje się w politykę klubu i w taktykę Piolego.
2
kusniak_22
kusniak_22
7 sierpnia 2021, 19:09
Oby odeszli, za Krunicia Bakayoko, za Samu Ilicić, plus skrzydłowy i można kończyć mercato.
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
7 sierpnia 2021, 19:14
Raczej plus trequartista. Do tego zmiennik Calabri (chyba że będzie grał Salemakers/Kalulu) i potrzeba jakiegoś młodego napastnika.
0
Jaca23
7 sierpnia 2021, 18:40
Pozbycie się Samu i De Kruyne w jednym oknie? Zbyt piękne, żeby się ziściło.
3
zbylon
zbylon
7 sierpnia 2021, 21:00
Maldini na to - "potrzymaj mi piwo" :)
1
Jaca23
7 sierpnia 2021, 18:20
Dla mnie krótko James > Vlasić.

Piłkarz którego trzymają się kontuzję, ale dał radę w każdej topowej lidze vs wyróżniający się piłkarz ligi rosyjskiej za 25 mln.
5
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
7 sierpnia 2021, 19:08
Ja mam dobre przeczucia co do Vlasicia. Mógłby u nas odpalić. Ale jeżeli jest opcja sprowadzić Jamesa, to bym się nie zastanawiał. Wiadomo, chłop mało pracuje w defensywie, ale mamy od tego ludzi w środku pola. Jego atuty w ofensywie są wciąż na światowym poziomie. Chciałbym go zobaczyć za plecami Ibrahimovicia.
Edytowano dnia: 7 sierpnia 2021, 19:08
1
Semper Fideli
Semper Fideli
7 sierpnia 2021, 18:18
A co myślicie o Cunha z herthy ? Dość wszechstronny mógłby obskoczyc 3 pozycje, hertha chce się go pozbyć ewentualnie on naciska na odejście. Idealem nie jest bo RB by się go tak łatwo nie pozbyło ale potencjał jest
0
Jaca23
7 sierpnia 2021, 18:21
Cunha to bardzo ciekawy piłkarz, ale podejrzewam, że nas nie stać, a Herta nie będzie zainteresowana wypożyczeniem jeśli mają ze sobą nie po drodze.
1
Milanboy
Milanboy
7 sierpnia 2021, 18:28
Lewoskrzydłowy? Mamy Ante i Leao.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
7 sierpnia 2021, 18:41
Boy
hm faktycznie na transfermarkt pokazuje mi mozliwosc gry na lewej stronie ale w herthcie czy reprezentacji nie zdarzało mu sie grać na prawej stronie, tak mi coś utkwiło jak widziałem go w meczach. Oczywiście ja widział bym go pod kątem SPO czy SO ale widziałem go tez na PP choć mogłem faktycznie coś pomylić
0
Milanboy
Milanboy
7 sierpnia 2021, 18:53
Semper Fideli - Zawsze jak oglądałem Herthę (wiadomo Pio Pio) to Cunha akurat grał po lewej stronie więc raczej zbytnio nam nie jest przydatny, ale jest to niewątpliwie gracz ze sporym potencjałem, tylko chyba mamy lepszego a jest nim Leao.
1
Corsa
Moderator Corsa
7 sierpnia 2021, 19:58
Też o nim myślałem, gość zapowiada się bardzo dobrze i w innym środowisku może rozwinąć skrzydła. Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale też coś kojarzę, że jest uniwersalny, bo oprócz lewej strony grywał chyba i na środku, ale nie dam sobie ręki uciąć.
1
tysiok
tysiok
7 sierpnia 2021, 17:56
Na nic bardziej nie czekam w ciągu najbliższych dni jak na oficjalne info o transferze Castillejo, Krunicia gdziekolwiek, najlepiej za granicę tak aby nie rozegrali meczu życia przeciwko Milanowi.
Nie ukrywam, że gdyby to ode mnie zależo to pozbyłbym się jeszcze Rebicia, który wielokrotnie mnie mega wqrwiał i na pewno zrobi to jeszcze nie raz.
Belotti? Też byłoby super, tylko czy nie zrobiłby się ścisk w ataku a mam nadzieję, że w końcu rozłoży skrzydła Leao.
P. S. Nikt mnie nie przekona do Rebicia
1
Rafał0209
Rafał0209
7 sierpnia 2021, 18:02
Nawet Cię nie przekonał bramka na 0:2 w wygranym ostatnim meczu z Juve 0:3, mnie kupił tym występem na lekko rok.
3
Milanboy
Milanboy
7 sierpnia 2021, 18:11
Mnie tam przekonuje jego jakość piłkarska i to że jak jest w formie to jest predatorem.

Świetny gracz który mam nadzieję jeszcze długo tutaj będzie grać m
11
mmielczar123
7 sierpnia 2021, 18:35
Mnie Rebić przekonał w pamiętnym meczu z Udinese, zdobywając bramkę na 3:2 w doliczonym czasie, a pod koniec tamtego sezonu strzelał niemal w każdym meczu m. in. z Lazio, Romą, Juve. Bardzo też lubię jego pracę w defensywie, dzięki czemu Theo może dać więcej w ataku, z Leao na lewym skrzydle tego nie ma.
13
Gutek
Gutek
7 sierpnia 2021, 22:32
Faktycznie Ante bez formy przyjmuje piłkę jak sosnowe drzewko, ale w formie robi rozpierdxx. Razem z Theo kiedy obaj są w gazie to topowa lewa flanka, widać, że sie rozumieją na boisku jakby grali ze sobą od małolata i wzajemnie asekurują. Takie moje zdanie
0
karp_fso
karp_fso
7 sierpnia 2021, 17:53
Swoją drogą - atak PSG kosmiczny. Mam nadzieję, że się przewrócą i głupi ryj rozwalą, bo aż człowieka skręca widząc takie plastikowe twory.

Tak wiem, Berlu też sprowadzał gwiazdy. Ale Berlu, Abramowicz, czy Al Mubarak kupili kluby w silnych ligach, w których muszą konkurować z innymi mocnymi ligami, a nie kopać się z średniakami i grać szefa.
8
Vol'jin
7 sierpnia 2021, 17:56
też na to liczę jak na porażki Brooklynu :D
6
landik
landik
7 sierpnia 2021, 18:07
Brooklyn po mistrza. Co do PSG jeśli Mbappe odejdzie, a dalej podobno chce do Realu to nie wiem kto pociagnie ten twór Neymar z szpitala czy dreptajacy Messi i bronionie w 9
1
kamilus
7 sierpnia 2021, 18:13
Możliwe, że obecny właściciel PSG nie miał możliwości wyboru ligi, bo czytałem, że w ramach przychylności za MŚ w Katarze Katarczycy mieli "mocno" zainwestować we francuską piłkę. Drużynę sobie mogli wybrać, ale liga była tylko jedna.
1
Rafał0209
Rafał0209
7 sierpnia 2021, 18:14
Szczerze, myślałem że Leo podejmie się trudniejszego wyzwania i pójdzie do City, jednak PL sprawdziłaby go niesamowicie, a tak dla mnie z dwójki Ronaldo vs Messi lepszy zostanie Portugalczyk, był gwiazdą w Anglii,Hiszpanii,Włoszech do tego ciągnął przez lata słabszą kadrowo Portugalię w trudniejszej Europie od Argentyny i Copa America.
5
Jaca23
7 sierpnia 2021, 18:26
Nic mnie tak nie będzie cieszyć w najbliższych latach jak porażki P$G.


Rafał0209
Mam podobnie, Messi powinien iść do PL, żeby udowodnić, że jest najlepszy w historii, a tak Ronaldo również stawiam wyżej. Bardzo chciałbym zobaczyć Messiego vs drwale z Burnley, przy minusowej temperaturze i angielskiej pogodzie w poniedziałkowy wieczór :D
3
ACstach
ACstach
7 sierpnia 2021, 18:36
A podobno (plotki) Aguero jest wkurzony i prawnicy pracują nad rozwiązaniem kontraktu z Barceloną bo nie będzie grał z Messim. W sumie mógł to przewidzieć. Inni mówią, że nic takiego nie ma miejsca, ale ziarenko prawdy jest zawsze.
0
karp_fso
karp_fso
7 sierpnia 2021, 20:42
kamilus
Inwestycja wyszła tak, że jest PSG i długo nic xD. Bo Lille tego sezonu pewnie nie powtórzy.
0
Rocker
Rocker
7 sierpnia 2021, 17:53
Ufff… Caldara zaliczył testy medyczne. Ulga porównywalna z tą, gdy jedziesz pełnoletnim Seicento na przegląd i dostajesz pieczątkę do dowodu ;)
11
Milanboy
Milanboy
7 sierpnia 2021, 17:52
Ktoś z dwójki Rade - Pobega musi odejść i wybór pada na Bosniaka. Bośnia to żołnierz i w takiej spezii powinien sobie dac rady, a Pobega będzie potrzebny, do tego to piłkarz który jednak ma lepszą technikę niż Radę i ma za sobą bardzo udany sezon.
2
ACstach
ACstach
7 sierpnia 2021, 17:56
Pioli wydawał się lubić Krunicia mimo wszystko, pytanie czy nie będzie chciał go sobie zostawić. Pobega rokuje na przyszłość, z tej dwójki również jak dla mnie powinien zostać Włoch.
2
kamilus
7 sierpnia 2021, 18:15
"Ktoś z dwójki Rade - Pobega musi odejść"

Nie musi, bo to zupełnie inne pozycje - Pobega jest przymierzany tylko do gry przed obroną, a Rade do gry na lewym skrzydle lub "10" (Pioli w ubiegłym sezonie wystawiał go już przed obrońcami i Krunic zaprezentował się tak, że Stefano kolejny raz raczej nie popełni ponownie tego błędu).
1
MilanHomer
MilanHomer
7 sierpnia 2021, 18:40
Tu przede wszystkim wchodzą względy regulaminowe. Obecnie mamy 5 wychowanków i 10 graczy z Italii. Planuje się odejścia Caldary i Contiego. Zostanie regulaminowe 8 graczy z Italii, więc póki ktoś spełniający kryteria nie przyjdzie to Pobega zostanie. Chyba, że włączą do składu kogoś z primki.
1
ACstach
ACstach
7 sierpnia 2021, 17:37
Betis wiecie co robić.
1
Vol'jin
7 sierpnia 2021, 17:41
i oddać Fekira za pół darmo ;]
9
ACstach
ACstach
7 sierpnia 2021, 17:44
@Vol'jin

Aż o taką głupote to ich nie podejrzewam, ale kto wie. Może wymiana za Samu xD
0
kamilus
7 sierpnia 2021, 17:47
Wymiana na Fekira z naszą dopłatą to rzeczywiście byłby mały majstersztyk, ale działacze Betisu chyba nie są aż tak szaleni, by w ogóle rozważać taki ruch transferowy...
2
ACstach
ACstach
7 sierpnia 2021, 17:49
@kamilus

Oczywiście, tutaj już raczej wkraczamy na ścieżkę sci-fi.
3
ba_acm
ba_acm
7 sierpnia 2021, 17:31
Po co Krunicia sprzedawać?
0
Lomaxini
Lomaxini
7 sierpnia 2021, 17:35
Jak ktoś zgłupieje i zaproponuje 6 mln to po co go trzymać?
1
IL Capitano 3
IL Capitano 3
7 sierpnia 2021, 17:38
Po to aby zastąpił go pomocnik z prawdziwego zdarzenia!
1
Jaca23
7 sierpnia 2021, 18:17
A w jakim celu go zostawiać? Jest zapchajdziurą, ale zdecydowanie zbyt często melduję się na boisku w stosunku do swoich umiejętności.
2
marcinomilano
7 sierpnia 2021, 17:27
Czyli 12 za Hauge, zostaje 28, średnio 9,33 mln za piłkarza. Będą ciężary
0
Siwus
Siwus
7 sierpnia 2021, 17:31
Raczej bez Hauge jest 18 czyli 6 mln za gracza
0
gago1145
7 sierpnia 2021, 17:51
Coś trudna ta matematyka :P
3
marcinomilano
7 sierpnia 2021, 18:01
Racja, wyczytałem 40 mln :D Kończyłem gimnazjum a nie matematykę (:
5
gago1145
9 sierpnia 2021, 21:36
co???
0
Cervusius
Cervusius
7 sierpnia 2021, 17:21
James może przyjść za symboliczną kwotę, a jego pensja od drugiego roku topnieje o połowę, więc to najbardziej realna i wcale niezła opcja (na pewno lepsza od zostania z samym Diazem na 10); Vlasic jest za drogi, Ziyecha nikt za friko nie puści, a Sabitzer podobno naciska na powrót pod skrzydła Nagelsmana
4
kamilus
7 sierpnia 2021, 17:43
James + Ilicic to może być taka "bieda" opcja na 10 i prawe skrzydło, bo razem powinni kosztować znacznie mniej niż np. Vlasic (10 + 4-6 mln vs 25 mln).
2
ACstach
ACstach
7 sierpnia 2021, 17:19
Ehh jaki to kozak miał być z Caldary, nie wyszło.
3
Bigi30
Bigi30
7 sierpnia 2021, 17:19
Dawać tego Jamesa
2
MrAncelotti
MrAncelotti
7 sierpnia 2021, 17:13
Inter ma kupić 30-letniego Duvana Zapatę za 40 mln+bonusy
2
Cervusius
Cervusius
7 sierpnia 2021, 17:19
Atalanta pół ligi robi bez mydła
24
boro215
boro215
7 sierpnia 2021, 17:22
Niby to samo ale jednak nie do końca :p Gdyby Zapata miał choć połowę techniki i boiskowego IQ Lukaku to byłoby to bardzo dobre zastępstwo
0
marcinomilano
7 sierpnia 2021, 17:28
Masakra, Zapata w porównaniu do Lukaku to niesamowity spadek jakościowy. Atalanta niesamowicie potrafi w transfery
3
Jaca23
7 sierpnia 2021, 18:15
A Atalanta sobie weźmie Belottiego i Abrahama XD Bez jaj oni dymają pól ligi.
3
Vol'jin
7 sierpnia 2021, 17:11
Simone Inzaghi mający nadzieję, że będzie miał lepszy wpływ na politykę transferową w Interze niż w Lazio

https://i1.sndcdn.com/artworks-4myzW5CN7xtYCB0Y-XCWvEg-t500x500.jpg

i musi znowu babrać się w gównie
1
Michał92
Michał92
7 sierpnia 2021, 18:22
Tak po ludzku mi go trochę szkoda xD. Bardzo lubię tego trenera.
0
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
8 sierpnia 2021, 04:25
Tutaj to akurat jego wina. O tym ze Inter bedzie sie wyprzedawal mowilo sie juz pod koniec ostatniego sezonu.
0
Cervusius
Cervusius
7 sierpnia 2021, 17:06
Romano puścił "here we go", że Lukaku w Chelsea za 115 mln euro
0
boro215
boro215
7 sierpnia 2021, 17:10
A niby sie nie wchodzi dwa razy do tej samej rzeki :) Kwota kosmos Zhang się cieszy kuzyni płaczą bo jak jeszcze dojdzie do odejścia de Vrija to już będą w ciężkim dole
Edytowano dnia: 7 sierpnia 2021, 17:12
0
Cervusius
Cervusius
7 sierpnia 2021, 17:12
kwota kosmos ale po odciągnięciu nieuregulowanych należności za transfer Lukaku z ManU i procentu od sprzedaży zostaje im chyba 67 mln i wcale nie wiadomo czy Zhang nie schowa tego do kieszeni
0
boro215
boro215
7 sierpnia 2021, 17:17
Dlatego napisałem ze Zhang się cieszy :P ciekawe czy Curva Nord już nie idzie podpalic mu auta/samolotu/apartamentu :P Grunt że my się jakoś z chińskiego szamba stopniowo wynurzamy
0
MilanHomer
MilanHomer
7 sierpnia 2021, 17:26
Lukaku będzie w Chelsea po raz trzeci :)
Po transferze z Anderlechtu, później powrót z Evertonu i teraz z Interu.
0
gago1145
7 sierpnia 2021, 17:54
^na moje dwa razy, bo powrotu z wypożyczenia raczej nie powinno się zaliczać
1
MilanHomer
MilanHomer
7 sierpnia 2021, 18:19
Anderlecht, Chelsea (wystąpił kilkanaście razy), WBA, Chelsea (kilka występów, bodajże 2), Everton, ManU, Inter, Chelsea.
Także mój błąd, nie z Evertonu a z WBA wrócił i zagrał w kilku meczach.
Dla mnie jak gościa nie ma rok w zespole, to jest powrót, ale kłócić się będę bo szkoda pięknej soboty w pracy do 21 :)
0
ACstach
ACstach
7 sierpnia 2021, 17:06
Jak James miałby przyjść no to wszystko zależy od kwoty i pensji jak prawie zawsze. Chłop zarabia podobno coś pod 200 tys funtów tygodniowo nawet (o ile to prawda), nie wiem ile my mu dać możemy ale to będzie o wiele mniej.
0
Delfin9811
Delfin9811
7 sierpnia 2021, 17:05
James aktualnie chyba najlepsza opcja na 10 w stosunku cena/jakość, a do niego na PP gdyby udało się zdobyć Hudsona Odoi'a, który jest na liście transferowej + pomocnik zamiast krunica to kadra TOP
1
Rafał0209
Rafał0209
7 sierpnia 2021, 16:59
Wielkie tak dla Jamesa. Jak to wszystko prawda że chce u nas grać to tylko brać, bo jak będzie mieć chęci to nie oszukujmy się ale nawet na 70% swojego szczytu umiejętności, jest dużo lepszy od Turka w życiowej formie. To piłkarz klasy światowej.
6
nrt2
nrt2
7 sierpnia 2021, 16:58
James + ziyech to by było coś
2
nrt2
nrt2
7 sierpnia 2021, 16:58
Akurat z parmą nie byłby taki zly pomysł bo można by wpisać klauzulę ze jak wrócą do serie A to muszą go wykupić.
0
Rafał0209
Rafał0209
7 sierpnia 2021, 16:52
Dzisiaj mecz o tarcze wspólnoty Leicester vs Manchester City na eleven o 18, jakby ktoś chciał obejrzeć a nie wiedział.
1
FanACM
FanACM
7 sierpnia 2021, 16:50
Przypomnijcie sobie Ilicica w meczu Atalanta Milan. Josip robił w tym meczu co chciał a wcale to tak dawno temu nie było.
3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
7 sierpnia 2021, 16:53
Ano - jak Josipowi wyjdzie mecz to miażdży- tego chyba nikt nie neguje. Problem jest taki że wychodzi 1 na 10
0
ACstach
ACstach
7 sierpnia 2021, 16:58
Dużo zapłacić za niego nie trzeba a może okazać się pomocny.
0
Belotti/J.Rodriguez
Belotti/J.Rodriguez
7 sierpnia 2021, 16:32
James Rodriguez
Andrea Belotti
Luis Diaz
1
mmielczar123
7 sierpnia 2021, 15:37
Tymczasem Dalot z brameczką w sparingu
0
dave25
dave25
7 sierpnia 2021, 16:50
To możemy już sobie o nim pomarzyć jak tak dalej będzie grał, to samo zyiech
0
Semper Fideli
Semper Fideli
7 sierpnia 2021, 15:21
Co ta za cisza w mercato? Paolo dawaj jakąś bombę
0
ACstach
ACstach
7 sierpnia 2021, 15:33
Oby cisza przed burzą, ale w sumie nie wiadomo na ile sobie do końca możemy jeszcze w to okienko pozwolić. Do tego najlepiej by było najpierw sprzedać kilku zawodników.
0
Rafał0209
Rafał0209
7 sierpnia 2021, 16:02
A pamiętacie te oczekiwania na pana x, zwołana konferencja prasowa, pierwsi wchodzą dziennikarze, zaraz za nimi pojawia się łysy wszyscy czują to napięcie ludzie w sali jak i rywale przed telewizorami,kibicom grzeją się komórki od śledzenia relacji na żywo, w głowie myśl nom wchodź wreszcie,zaczynamy odliczanie kamerzysta nagrywa 3,2,1 a tam tadam Matri wchodzi,brakowało tylko w tle muzyczki z Benny Hilla.
10
ACstach
ACstach
7 sierpnia 2021, 16:04
@Rafał0209

Pamiętam choć chciałbym zapomnieć xD
6
Semper Fideli
Semper Fideli
7 sierpnia 2021, 16:35
rafal
bawi cie znecanie sie nad ludzmi ? i to jeszcze bracmi po szalu ? czasem lepiej ugryzc sie w jezyk. ja tu na ziyecha czekam a ten mi tu z matrim wyjezdza, co za gosc! ;)

boje sie ze jutro przy okazji meczu z realem ktos wpadnie na pomysl kombinowania z golfista 2.0 Isco
1
kamilus
7 sierpnia 2021, 16:44
Lepszy brak transferów niż takie zakupy: https://pbs.twimg.com/media/AxXbfbQCEAAmvM8.jpg

( ͡° ͜ʖ ͡°)
4
jachud3
jachud3
7 sierpnia 2021, 19:10
Te wyjazdowe koszulki z poziomymi pasami były super...
0
gieemce
gieemce
7 sierpnia 2021, 14:48
Patrzę na skład PSG, i tylko lewej obrony im brakuje tylko czekać aż zgłoszą się po Theo, trzeba z nim przedłużyć z podwyżka i pewnie za rok pójdzie za 70-80 mln..
3
Milanboy
Milanboy
7 sierpnia 2021, 15:00
Oby oby.
0
Cervusius
Cervusius
7 sierpnia 2021, 17:01
nie chce wyjść tu na heretyka, ale po Theo bym nie płakał jeżeli zainwestowalibyśmy te pieniądze w kilka pozycji; często odcina mu prąd i mimo wszystko dalej nie poprawił się specjalnie w defensywnie, a w jego miejsce można by ściągnąć niższym kosztem np. Emersona z Chelsea
0
TR3V0R
TR3V0R
7 sierpnia 2021, 19:33
Ballo-Toure bardzo przypomina gra Theo. Mocno ciągnie do ataku i trochę słabiej w obronie. Jak Ballo poprawienie defensywę, to mamy zastępstwo jak nic. Theo jeżeli puścić to tylko tak jak Inter puścił Hakimiego, za 60 baniek w górę. Za tyle można się rozstać, bo raczej wiadomo że Theo u nas na zawsze nie zostanie i prędzej czy później pójdzie do innego zespołu
0
flaqu666
flaqu666
7 sierpnia 2021, 14:25
Niech już Chelsea kupi Lukaku!!!!! Ileż można czekać??? Na ten transfer czekam najbardziej!!! A później na nasze wzmocnienia:)
0
Jaca23
7 sierpnia 2021, 14:02
8 milionów wydawało się trochę dużo, ale jak kupimy Ilicicia za 4-6 to będzie już dobra cena. Oczywiście jeśli traktujemy go jako zawodnika do rotacji, głównie po prawej stronie. Nie wyobrażam sobie, żeby w tym okienku nie pojawiła się u nas nowa 10tka.
1
Lomaxini
Lomaxini
7 sierpnia 2021, 14:16
Im dalej w las tym mniej realne wydaje mi się poważne wzmocnienie na 10. Skończy sie na tym, że na kierownicy będziemy mieli Brahima i Ilicicia a po prawej stronie bez zmian. Chciałbym się pozytywnie zaskoczyć np. takim Ziyechem ale jakoś to mało realne.
1
Jaca23
7 sierpnia 2021, 14:21
Ilicić da nam dodatkowe rozwiązanie zarówno na PS jak i na 10tce, ale moim zdaniem ściągnięcie solidnej 10tki to powinien być teraz absolutny priorytet. Wolę zostać z Alexisem i Samu na prawej niż z Brahimem i Maldininim na 10tce.
3
kamilus
7 sierpnia 2021, 16:49
Pellegatti twierdzi, że Milan Ilicica może wziąć tylko za darmo, a póki co uważa inne kandydatury za lepsze: https://www.pianetamilan.it/news-milan/interviste/pellegatti-ilicic-il-milan-sta-cercando-altre-figure-lideale-sarebbe-ziyech/

I jeśli rzeczywiście tak jest, to nie ma co spodziewać się szybkiego transferu Słoweńca, a jedynie pod koniec okienka, gdy do tego czasu nie uda się pozyskać innego gracza na 10/prawe skrzydło (jak na razie wszystko wskazuje na to, że szukamy gracza, który może grać na obu tych pozycjach).
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się