SCUDETTO


MERCATO LIVE 08.08: Pobega może zostać wypożyczony [17:31]

8 sierpnia 2021, 08:57, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 08.08: Pobega może zostać wypożyczony [17:31]

[08:57]Josip Ilicić chce przenieść się do Milanu, ale rossoneri wciąż nie doszli do porozumienia z Atalantą Bergamo w sprawie wyceny Słoweńca - podaje Tuttosport. La Dea żąda za swojego gracza 8 mln euro, mediolańczycy mogą zapłacić nie więcej niż połowę tej sumy. W grę wchodzi także opcja wypożyczenia, po uprzednim aktywowaniu przez Atalantę automatycznego przedłużenia kontraktu z graczem do połowy 2023 roku. Na tapecie jest również ewentualne zrzeczenie się przez Milan bonusów przy możliwym transferze Matteo Pessiny do innego klubu.

[08:59]: Jutro w Niemczech odbędą się testy medyczne Jensa Pettera Hauge. Norweg przeniesie się do Eintrachtu Frankfurt, a Milan ma zarobić 12 mln euro.

[09:00]: Już tylko oficjalne potwierdzenie musi nadejść w kwestii wypożyczenia Mattii Caldary do Venezii. Wszystkie formalności, włącznie z testami medycznymi, zostały już przeprowadzone.

[10:58]: Brak powołania Andrei Contiego na mecz z Realem Madryt może zwiastować rychłe odejście Włocha. Również 27-latek nie mieści się w planach Milanu na nowy sezon.

[11:01]: Zbliżają się także dwa istotne przedłużenia kontraktów. Jak podaje La Gazzetta dello SportSimon Kjaer może liczyć na małą podwyżkę, z kolei w kwestii Francka Kessiego ostatnią rzeczą do ustalenia pozostaje wysokość bonusów.

[13:27]MilanNews: Klub jest otwarty na wypożyczenie Tommaso Pobegi, którym interesują się Cagliari, Torino czy Sampdoria. Wtedy na San Siro mógłby trafić nowy pomocnik, choćby Tiemoue Bakayoko, o którym rossoneri po weekendzie mają dyskutować z Chelsea. Ponadto serwis dodaje, że Andrea Conti nie otrzymał powołania na sparing z Realem decyzją trenera, a zatem wygląda na to, że jego przygoda w Mediolanie dobiega końca.

[14:32]: Według Tuttosport, preferowanym zawodnikiem przez Milan na pozycję trequartisty jest Hakim Ziyech, ale Chelsea musiałaby otworzyć się na wypożyczenie Marokańczyka.

[17:31]: Włoskie media twierdzą, że przy okazji meczu Real - Milan, rossoneri mogą porozmawiać z Hiszpanami o Isco. Madrytczycy żądają jednak za swojego pomocnika 20 mln euro odstępnego.



236 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
sharakmilanista
sharakmilanista
9 sierpnia 2021, 08:20
przeglądam komentarze... i zastanawiam się dlaczego tu tyle miejsca poświęca się interowi??ludzie..
0
Vol'jin
9 sierpnia 2021, 00:25
Yaremczuk w Benfice za 17 mln a od Milanu chcieli ponad 20 mln ^
0
Jachu1899
Jachu1899
9 sierpnia 2021, 07:05
30.
Tyle że My tylko wypożyczenia proponujemy.
0
rossoner111
rossoner111
9 sierpnia 2021, 00:07
Oglądam filmik z Jamsem w evertonie bo słyszałem od znajomych co oglądają ligę angielska ze grał spoko. Zobaczcie sami … wiem ze to filmik ale widać ze ma to coś, czego nie ka żaden nasz gracz :)
2
SICKBOY
SICKBOY
8 sierpnia 2021, 23:02
Na pohybel realizmowi, stawiajmy na najbardziej optymistyczny scenariusz dla Milanu. Nie bierzmy pod uwagę innych czynników. Czytajmy tylko najpiękniej mieniące się nagłówki gazet. Bo czytam niektóre komentarze i głowę zachodzę jak nie można nazywać Milanu dalej faworytem do Scudetto.

Oczywiście że strata dwóch piłkarzy boli, o ile Donnarume można przecierpieć to z Hakanem pogromcą Rui Costy i rzucającym turecki cień na skompanego w brazylijskim słońcu Kakę, no z tym będzie ciężko.

Mimo wszystko spójrzcie tylko na poniższą 11-stkę
Maignan, Calabria, Tomori, Kjaer, Theo, Kessie, Bennacer, twój stary kiedy był w twoim wieku(?) Kolega z pracy o którego masz się nie martwić(?) Ibra i może syn koleżanki twojej matki(?) i będzie pieknie. Gorzej jak nie przyjdzie żaden z pytajników - Wtedy faktycznie jesteśmy w dupie.

Osobiście uważam że pierwsza 4ka to Juve, Milan, Atalanta i Jiangsu Suning, oh wait, oni zbrankrutowali, w takim razie Napoli.

Panowie bez spin xDD
4
hyrus13
hyrus13
8 sierpnia 2021, 23:51
Jeśli olać realizm to jest git ;) Ilić na prawe skrzydło to będzie skok jakościowy. Może i Brahim uciągnie 10… Cóż, oglądaliśmy lata „dominacji” wiec nic gorszego nas nie spotka. Może być tylko lepiej.

Ja od tego sezonu oczekuje tylko skoku jakościowego Tonalego. Chciałbym też potwierdzenia formy Calabrii, który, mam nadzieję, że zostanie Maldinim prawej strony.
1
Kostek.
Kostek.
8 sierpnia 2021, 20:59
Szkoda ze liga włoska w tym sezonie zamiast sie jeszcze wzmocnić to sie osłabia.
0
lyndonmilan
lyndonmilan
8 sierpnia 2021, 22:33
Kazda liga tak robi na rzecz angielskiej ligi, kasa ze Sky w Uk robi swoje.
0
DarQ
DarQ
8 sierpnia 2021, 20:44
Kamciu
W ramach rozliczenia za Hakana, Ty jako fan dołączasz do fanów Milanu. No i przestajesz śpiewać te utwory pochwalne o Interze, bo to nie melodyjne i słowa rodem z disco polo.
8
DarQ
DarQ
8 sierpnia 2021, 20:43
Kamciu
W ramach rozliczenia za Hakana, Ty jako fan dołączasz do fanów Milanu. No i przestajesz śpiewać te utwory pochwalne o Interze, bo to nie melodyjne i słowa rodem z disco polo.
1
Kamciu
Kamciu
8 sierpnia 2021, 19:11
Czytam Wasze komentarze i dziwie sie. Przeciez bez Lukaku i Hakimiego nadal Inter jest daleko kadrowo przed Milanem.

Oczywiscie strata tych 2ch zawodnikow jest ogromnym ciosem, ale ewentualna ponizsza 11stka typu: Handa, Bastoni, De Vrij, Skriniar, Barella, Brozo, Hakan, Dumfries(?), Nandez(?), Lautaro, Zapata jest nadal jakosciowa. Gorzej jesli nie przyjdzie zaden z "pytajnikow" - wtedy faktycznie jestesmy w dupie.

Osobiscie uwazam, ze aktualnie kadrowo pierwsza 4ka to Juve, Inter, Atalanta i Napoli. Bez spin.
3
RuFFDante
RuFFDante
8 sierpnia 2021, 19:22
Martinez chyba do Londynu tez odejdzie:)
1
Sieri
Sieri
8 sierpnia 2021, 19:23
Hakimiego i Bukaku nie da się w interze zastąpić. Fundamentalne postacie do zdobycia scudetto. Zapata już nie przyjdzie tylko Drzeko. Handa ostatni sezon słabo, raiola de vraja wytransferuje, Hakan to my już kibice Milanu wiemy co jest wart :D
2
RaveL
RaveL
8 sierpnia 2021, 19:29
Kadrowo w pierwszej czwórce Napoli? No tak średnio bym powiedział.
4
Kamciu
Kamciu
8 sierpnia 2021, 19:33
Martinez nigdzie nie odejdzie, podobnie jak pozostali kluczowi zawodnicy.

Ma przyjsc Dzeko i Zapata/Correa.

Hakan wirtuozem moze i nie jest, ale w dalszym ciagu jest graczem, ktory gralby u Was jako jedna z pierwszoplanowych postaci.
0
Cisek666
Cisek666
8 sierpnia 2021, 19:35
Jak tak dalej pójdzie to oprócz straty Hakimiego i Lukaku,inter może opuścić także Barella (Liverpool) oraz Martinez (Tottenham). Ja bym tak wysoko Interu nie stawiał w klasyfikacji.
3
Cisek666
Cisek666
8 sierpnia 2021, 19:44
Z tym daleko to zobaczymy, ale lepsi są.
Ale papier nie gra, a morale mogą być zupełnie inne niż rok temu. Ci sami zawodnicy co wymiatali u Conte mogą być kiepscy teraz. Kilku piłkarzy może być myślami gdzie indziej, bo w klubie niestabilna sytuacja. To jak u nas w 2018. Nie wiadomo było kto rządzi, kto będzie dyrektorem, szefem, czy będzie stabilność. W sumie taka atmosfera aż do potwierdzenia Pioliego.
Nie lekceważ kwestii mentalności i nie przywiązuj się do "papieru" czy tego jak świetni byli piłkarze Interu rok temu. Piszę to z doświadczenia. Zadaj sobie pytanie ile z tego było zasługą sztabu Conte i niezawodności Lukaku czy Hakimiego. W 2012 z Milanu też odeszło tylko dwóch topowych graczy, zarobiliśmy kupę kasy, a na Euro nasi piłkarze radzili sobie nieźle.

My również dobrze wiemy, że Hakan tytanem charakteru to nie jest.
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2021, 19:46
1
Paolo03
Paolo03
8 sierpnia 2021, 19:55
Na bokach prędzej zostanie Darmian i D'ambrosio i Dzeko zamiast Zapaty. Inter również bez Conte będzie duzo słabszy niż wcześniej. Sezon zapowiada się ciekawie bo są 4 ekipy jak dla mnie które będą walczyć o mistrzostwo.
0
vorti
vorti
8 sierpnia 2021, 20:05
Nie wiem ile w tym prawdy, ale podobno Inter zamierza sprzedać wszystkich za których będą jakieś oferty. Źródło corierre, Lautaro, De vrij, Barella.
0
maciejh
maciejh
8 sierpnia 2021, 21:01
Czytam nasze komentarze i nadal. Dziwię się jak mało trzeba mieć godności i jak być znudzony człowiekiem, że pomimo tyłu kijów na garb nadal wraca tu kibic wroga zza między i usilnie komentuje.... Merytoryka wypowiedzi średnia ale... Coś przecież trzeba gdzieś napisać, prawda?
7
Milanboy
Milanboy
8 sierpnia 2021, 21:15
Milan ma lepszą kadrę niż Napoli uważam, zwłaszcza w obronie gdzie mamy świetny środek obrony oraz kapitalne boki.
4
blackburn
blackburn
8 sierpnia 2021, 22:22
Naturalna kolej rzeczy klub ma długi i jest nie wypłacany to odchodza gracze, i nie skończy się na Lukaku i Hakimim już wcześniej mieliście problem z wypłatą pensji dla graczy, a twoje teksty że Inter ma i tak silna kadrę niedługo przestaną mieć na ważności.
0
frotoPl
frotoPl
8 sierpnia 2021, 22:56
@maciejh
nie mam z tym problemu dopóki nie wyzywa nie szydzi i nie prowokuje
0
serginho83
serginho83
9 sierpnia 2021, 00:39
@Kamciu
Atalanta ma lepsza kadrę od Milanu? Trochę odpłynąłeś...Atalanta ma kolektyw, ale na pewno nie lepszych zawodników... ;) Inter nadal będzie miał dobrą kadrę, ale jednak bez 2 zawodników, którzy dawali wiele w ofensywie, a możliwe, że Lautaro też odejdzie...Mnie najbardziej ciekawi Lazio i zobaczymy co tam Sarri wyczaruje ;)
Edytowano dnia: 9 sierpnia 2021, 00:40
1
karp_fso
karp_fso
9 sierpnia 2021, 01:46
No jasne, że Inter jest kadrowo przed Milanem, ale nie zmienia to faktu, że mistrz i wicemistrz Włoch strzelili sobie w kolana i w tym sezonie to se powalczą co najwyżej o LM, a nie scudetto XD.

Atalanta musisz.
0
adamos
adamos
9 sierpnia 2021, 09:57
@Kamciu
Waszym atutem był Conte oraz Lukaku. Niestety obydwaj odeszli a Inzaghi nie oszukujmy się cudotwórcą nie jest i jest to trener, który tylko Lazio prowadził i to bez większych fajerwerków i sukcesów. On jest na równi z Rino, czy ma mocną kadrę czy słabszą LE będzie z zamkniętymi oczyma. Kolejny transfer wam sie szykuje do Totkow odejdzie wam Lautaro. A do was może przejdzie Dżeko. Dlatego na papierze już mocarnie nie wyglądacie. Brak Erikssena też wam się odbije. A Hakan to tylko w meczach z ogórkami cos błyszczy. Z topami to robi w majtki i go nie ma jak na Euro.
1
ósmy
ósmy
8 sierpnia 2021, 18:26
Roma zaczyna chyba królować podczas tego mercato.
Właśnie zakupili Vinę z Palmeirasu za 13,5 mln.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
8 sierpnia 2021, 19:07
W jakim sensie królować? Pod kątem wydanych pieniędzy? Czy jakości transferów? Jeśli to pierwsze - zdecydowanie wydają najwięcej z włoskich drużyn. Jeśli to drugie - moim zdaniem wydają dużo i wydają bezsensownie.
0
ósmy
ósmy
8 sierpnia 2021, 19:16
No łatwo chyba wywnioskować, że jakościowo te nazwiska w połączeniu z wydanymi na nich nazwiskami pupy nie urywają.
Romaniści są aktywni transferowo, i uważam, że ten nadchodzący sezon będzie dla nich mega kluczowy. Przede wszystkim ze względu na Mourinho, który w zasadzie budzi sprzeczne opinie, nie tyle w Rzymie ile we Włoszech.
3
Sieri
Sieri
8 sierpnia 2021, 18:10
Już te 20 mln wolał bym przeznaczyć na Ziyecha
0
gago1145
gago1145
8 sierpnia 2021, 18:20
Na Ziyecha to byłoby potrzebne min. 30
0
RaveL
RaveL
8 sierpnia 2021, 17:43
20 baniek za Isco to ja dziękuje. Brać Jamesa.
3
Vol'jin
8 sierpnia 2021, 18:25
jeszcze pensja Isco xD
4
Zirytowany
Zirytowany
8 sierpnia 2021, 17:32
Czasem odnoszę wrażenie, że jestem na stronie Interu a nie Milanu, bo poniżej wysyp komentarzy o lokalnym rywalu, a to przecież ich problemy, a nie nasze. My wciąż potrzebujemy wzmocnień, jeżeli chcemy grać jak równy z równym na trzech frontach. Sabitzer marzenie.
4
gago1145
gago1145
8 sierpnia 2021, 18:22
Wiesz jak to jest, co z tego, że u nas jest źle, ważne że u sąsiada gorzej(mam na myśli okienko nie skład)
0
gago1145
gago1145
8 sierpnia 2021, 18:47
Z Interu bym się mimo wszystko nie śmiał, bo wciąż mogą być lepsi od nas. Linia pomocy wygląda dalej świetnie. Dzeko to nie jest ogór, a Zapata potrafi przestawić każdego obrońcę.
Ale z Hakana to co innego, czego sam sobie nie odmówiłem niżej ;) Beka z tego żenującego typa.
0
flaqu666
flaqu666
8 sierpnia 2021, 19:03
No niby tak ale ... Takiego kozaka jak Lukaku to nawet za 200 baniek nie znajdą
0
Cisek666
Cisek666
8 sierpnia 2021, 17:28
Tottenham złożył ofertę za Lautaro. Wyprzedaży interu ciąg dalszy. Jeszcze Barella i simeone nie będzie miał kim grać.... A nie czekaj, jest hakan, on wszystko udźwignie.
2
Milanboy
Milanboy
8 sierpnia 2021, 17:16
A co to ostatnio jest w modzie cytowanie pojedynczych komentarzy kibiców Interu którzy niezbyt przychylnie mówią o naszym klubie? Przecież w drugą stronę jest tak samo. Jakis wyścig o to kto komu bardziej nasra za przeproszeniem do innego gniazda? Albo może ja jestem już za stary na takie przekomarzania w dwie strony? Bo tzw "wojenki" absolutnie mnie nje bawią tylko budzą politowanie.

To tylko piłka nożna, rozrywka i tyle i myślę, że takie sobie wręcz nieprzyjemne docinanie jest niemiłe.

3
Bigi30
Bigi30
8 sierpnia 2021, 16:36
Patrzmy na to co mamy, a mamy słaba ekipę już z 7 lat jak grają takie placki jak samu Krunic i snickers a Jamesem się gardzi
2
DarQ
DarQ
8 sierpnia 2021, 17:17
Bardzo surowy opis sytuacji z Twojej strony.
1
Milanboy
Milanboy
8 sierpnia 2021, 17:17
Gardzi się bo najlepszy okres gry ma za sobą? Gardzi się bo pensja mała nie będzie? Gardzi się bo ma problemy ze zdrowiem i gra w pressingu i nie należy jakoś do uniwersalnych piłkarzy?
2
Bigi30
Bigi30
8 sierpnia 2021, 17:23
Ale pany takie czasy trza płacić jak się chce coś wygrac
1
Bigi30
Bigi30
8 sierpnia 2021, 17:35
Daro raczej taki prawdziwy po prostu nie spodziewajmy się nie wiadomo czego jak nic nie mamy
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
8 sierpnia 2021, 17:50
Chętnie byśmy zapłacili gdyby nie przepisy regulujące wydawanie pieniędzy, których wcześniej albo nie było, albo wydawaliśmy je (przeważnie) źle. Przyszedł Elliott rozejrzał się, zatrudnił Maldiniego i zaczęła się odbudowa, już z Rino było blisko awansu do LM ale nie pykło. Niemniej tamto bolesne 5 miejsce to był progres. Od tego czasu udało nam się spektakularnie schrzanić zatrudniając
MG i niespodziewanie zachwycić zatrudniając Pioliego bez wnikania w to na ile miał szczęście trafić na powrót Zlatana. Teraz stoimy u progu nowego wyzwania, utrzymać konkurencyjność i czołową lokatę w tabeli Serie A w kilku najbliższych latach a to wydaje się całkiem możliwe.
2
MrAncelotti
MrAncelotti
8 sierpnia 2021, 16:32
Kibice Interu:

"Milanówek to stan umysłu. Stracili Hakana i Dolara za darmo, a śmieją się z Interu, który na stracie dwóch zawodników zarobi około 180 mln."

Inny komentarz:
"Kessiemu za rok kończy się kontrakt, a Bennacer ma minimalną kwotę wykupu. Hakan i Dollar odeszli za darmo. O ile złodzieje wzbudzają we mnie odrazę to margines społeczny miasta Mediolan śmiech."
2
Rafał0209
Rafał0209
8 sierpnia 2021, 16:48
przecież prawdę napisał że straciliśmy dwóch podstawowych graczy za darmo, a oni zarobią 180mln.
4
SICKBOY
SICKBOY
8 sierpnia 2021, 16:57
@Rafał0209
Każdy kij ma dwa końce, jeden mówi o tym powyższym a drugi o tym że co z tego skoro pieniądze ze sprzedaży dwóch podmiotów nie zostaną przeznaczone na poczet wzmocnienia drużyny. Ba, dalej będzie rozbiórka zadłużonego podmioty jakim jest Inter.

Ależ oczywiście to my jesteśmy stanem umysłu kiedy nie przytaczamy całej prawdy, gdzie w Milanie w przeciwności do Chinteru - to tak ad vocem do milanówka, jest stabilność finansowa. Nie polityka wysokich kontraktów dla pijaków typu Vidal czy Radja. Właśnie dzięki takim aktom jak odejście buca z żądaniami na poziomie 12 milionów, lub miernot za 5 którą tam ci o rzetelni i przyziemni ochrzcili najlepszą 10 Imperium Osmańskiego i całego wszechświata xD
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2021, 17:04
11
TR3V0R
TR3V0R
8 sierpnia 2021, 17:01
No ta, a najśmieszniejsze jest to, że te głupiutkie dzieci myślą że oni serio zarobią 180 mln z tej dwójki XD na transfery to może dostaniecie z 50 baniek jak dobrze pójdzie
4
DarQ
DarQ
8 sierpnia 2021, 17:32
Ja także mam słabą satysfakcję z tego że Inter ma kryzys. Jeszcze się okaże, a może nie ,że wyjdzie z tego suchą łapą. Pasują tutaj powiedzenia oprócz " kij....." , także " a u was biją murzynów" lub klasyka chrześcijaństwa " drzazgę u kogoś w oku widzisz , a belki w swoim nie". Tradycyjnie wolę skupiać się na sobie ,choć to trochę śmiesznie brzmi bo stoję z boku jako kibic. No ale jak zarząd będzie szukał pracownika to cv już gotowe.
2
frotoPl
frotoPl
8 sierpnia 2021, 17:34
@TR3V0R po co piszesz dzieci jak nawet nie wiesz ile mają lat
@SICKBOY Od Ilu lat milan prowadzi taka politykę pozatym nie uważam że transfer Hakana do Interu jest złym ruchem a transfery typu Radja Vidal czy Jao Mario to jest wielka pomyłka
0
SICKBOY
SICKBOY
8 sierpnia 2021, 17:52
@frotoPl
Od tylu lat, aby nie obudzić się przypadkiem zlany potem że mojemu klubowi grozi bankructwo i upadłość. Tak jak Jiangsu pod tymi samymi rządami.

"nie uważam że transfer Hakana do Interu jest złym ruchem"
-No tak, nie wiem co to niby zmienia ale tak.

Gdzie napisałem że jest to zły ruch Interu, poddałem ocenie jedynie ogrom hipokryzji ludzi, którzy to określali go jeszcze dzień przed transferem największą miernotą.

To poniższe stwierdzenie wielkiej pomyłki Interu, widzę w tym jedynie związek przyczynowo - skutkowy, który sam powyżej już opisałem cytując

"Nie polityka wysokich kontraktów dla pijaków typu Vidal czy Radja."

Więc nie widzę zasadności zastosowania a propos. Jedynie to słowa które stanowią potwierdzenie tego o czym mówię.
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2021, 17:58
1
Jachu1899
Jachu1899
9 sierpnia 2021, 07:04
Zapominają o tym że np Hakimi to 40 baniek dla Realu które trzeba im oddać.
Co do Kongijczyka to kasa z jego transferu bd łatać długi i niech się cieszą że na Zapłatę zostanie 35. A znając Atalanta to ich jeszcze wydamaja ( jak cała ligę) i jeszcze z 2ch młodzikow im podbiorą
0
Bigi30
Bigi30
8 sierpnia 2021, 16:26
Co mnie Inter obchodzi
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
8 sierpnia 2021, 17:27
Niestety powinien cię obchodzić bo ich kryzys i zapaść finansowa na pewno jakoś odbiją się na naszych wspólnych planach budowy stadionu co jest dla Milanu dość strategiczną kwestią w najbliższych latach.
1
Bigi30
Bigi30
8 sierpnia 2021, 17:38
Stadion ok ale kto przychodzi albo odchodzi co mnie to
0
Reszkapl
Reszkapl
8 sierpnia 2021, 17:48
Ja jestem prosty człowiek, co Ty mnie tutaj :D
0
ArturWpr
ArturWpr
8 sierpnia 2021, 16:07
Dopóki jest balast na pokładzie to kapitan Maldini nikogo nie wezmie.
Zrozumcie to!Żaden Sabitzer czy Ziyech nie dołączy do nas
1
Milanista85
Milanista85
8 sierpnia 2021, 16:17
Już był niedawno taki co pisał w każdym poście, że Tonali nie przyjdzie.
13
ArturWpr
ArturWpr
8 sierpnia 2021, 18:10
Milanista85
Kogo Ty porównujesz?
Tonali od początku wiadomo że będzie u nas.
To jak jesteś taki kozak to zaprzecz i i powiedz że Ziyech w Milanie de..bilu .Puknij się w głowę i pomyśl
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2021, 18:11
0
Bradley
Bradley
8 sierpnia 2021, 18:19
Arturku, ale od jakiego początku wiadomo było, że Tonali do nas trafi? Ty może poczytaj o historii tego transferu zamiast ludzi od debili wyzywać :D
1
Milanista85
Milanista85
8 sierpnia 2021, 18:29
ArturWpr Od początku było wiadomo hehe. Po tym już widać, że nie mamy o czym dyskutować jak pojecia nie masz sezonowcu.
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2021, 18:30
0
Jaca23
Jaca23
8 sierpnia 2021, 15:50
CdS I Romano podali, że Dżeko dogadany z Interem na dwa lata po 5,5 mln/rok i około 2 mln dla Romy. I weź mi ktoś powiedz, że sprowadzenie Giroud się nie opłaca.
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2021, 15:50
17
boro215
boro215
8 sierpnia 2021, 15:53
Serio dali dla Dzeko takie zarobki? widocznie poziom desperacji u kuzynów wypierniczył poza skale xd
1
Jaca23
Jaca23
8 sierpnia 2021, 15:57
Wcześniej mówiło się o 4/rok, teraz CdS i Romano podali 5,5/rok i kontrakt na dwa lata.
0
Milanboy
Milanboy
8 sierpnia 2021, 15:57
Sprowadzenie Giroud się nie opłaca.
1
Jaca23
Jaca23
8 sierpnia 2021, 15:58
Dzięki Milanboy, na Ciebie zawsze można liczyć xd
9
looko
looko
8 sierpnia 2021, 15:59
Tak naprawdę czy się opłaca czy nie opłaca, to zweryfikuję czas i życie:)
1
Jaca23
Jaca23
8 sierpnia 2021, 16:03
looko
Oktagon zweryfikuje :V
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2021, 16:11
2
Milanboy
Milanboy
8 sierpnia 2021, 16:16
Jaca23 - Chciałeś żebym powiedział to powiedziałem :D.
0
Jaca23
Jaca23
8 sierpnia 2021, 15:46
Dementi w sprawie Lautaro. Agent wypowiedział się, że zostaje. The Times wypuściło bzdurę.
0
ósmy
ósmy
8 sierpnia 2021, 15:26
Inter w dalszym ciągu będzie groźny, nawet z Dzeko, Zapatą i Inzaghim na ławce. Czytam te komentarze i odnoszę wrażenie, że niektórzy już wieszczą Interowi spadek, bądź w najlepszym wydaniu miejsce poza top6.
Ja niestety widzę problem w sytuacji, gdzie zespół z mojej ukochanej ligi zdobywa mistrzostwo kraju i następnie wyprzedaje swoje największe gwiazdy. Tym razem trafiło na kuzynów. Kto będzie następny?
Gorzej się będzie miało z Interem, jeśli widząc to co się dzieje się w klubie - a podejrzewam, że mają szeroki ogląd sytuacji - nogi za pas wezmą Ausilio i Marotta. Im dwóm za rok się kończą kontrakty. Myślę, że wtedy Internazionale będzie pozamiatane.
6
looko
looko
8 sierpnia 2021, 15:14
Ja cały czas po cichu liczę na kogoś z trójki Ziyech, Vlasić, Sabitzer, którykolwiek by z nich nie przyszedł był bym mega zadowolony.
8
DragonAC
DragonAC
8 sierpnia 2021, 15:56
Też mam taką nadzieję
0
Delfin9811
Delfin9811
8 sierpnia 2021, 16:22
James też nie będzie zły
1
Cervusius
Cervusius
8 sierpnia 2021, 15:12
Barella rozważa odejście, do gry ma wkroczyć Liverpool z 70 mln. Tottenham podobnie wycenia Lautaro, Inter póki co odrzuca sprzedaz, ale pytanie brzmi do jakiej kwoty. Pomijając już perspektywę rozkupienia Interu to niestety to wszystko pokazuje kierunek w którym zmierzamy - że będziemy jako liga włoska folwarkiem Premier League (i pewnie PSG). W długofalowej perspektywie Tomori, Theo, Kessie i Bennacer tez pewnie skończą w jednym z tych miejsc..
1
Bonczek58
Bonczek58
8 sierpnia 2021, 15:04
Ziyech to byłby duży skok jakościowy w pomocy. Liczę na choć jedną taka bombę w tym okienku! Forza Milan!
1
Corsa
Moderator Corsa
8 sierpnia 2021, 14:54
Ledwie miesiąc temu poddawałem pod wątpliwość to czy Inzaghi poradzi sobie w lepszym klubie, pod presją walki o mistrza. Patrząc na to co dzieje się w Interze stopniowo wątpliwości te znikają, bo jak tak dalej pójdzie, to będzie miał podobny skład jak ten którym dysponował w Lazio, więc dużo się dla niego nie zmieni :P

Facet był już ponoć dogadany z Rzymianami, kontrakt na stole i miał podpisywać, wstrzymał się w ostatniej chwili. Ciekawe czy zaczyna żałować.
9
TR3V0R
TR3V0R
8 sierpnia 2021, 15:05
Odeszło dwóch kluczowych zawodników, następnych dwóch kluczowych się zastanawia nad odejściem. Nie ma nikogo kto by zastąpił choć w połowie Hakimiego czy Lukaku. Myślę że żałuje i to mocno. Zaraz wyjdzie tak, że Lazio bedzie miało mocniejszą kadrę niz inter
0
Corsa
Moderator Corsa
8 sierpnia 2021, 15:10
Niby Lautaro to nic pewnego, być może to dziennikarska bzdura. Zakładając jednak, że faktycznie odejdzie on i powiedzmy jeszcze Barella, to wtedy już są w czarnej pupie.
0
Vol'jin
8 sierpnia 2021, 15:36
Lautaro odejdzie bo jest problem z przedłużeniem umowy. Nie mówiąc o tym że zarabia mniej niż Pinamonti...
1
Przemo98
Przemo98
8 sierpnia 2021, 14:46
Liverpool i Borussia nim zainteresowani
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2021, 14:51
0
Przemo98
Przemo98
8 sierpnia 2021, 14:45
Oglądam mecz Rennes-Lens zajebi*cie gra ten czarnoskóry Belg Jeremy Doku szybki jak błyskawica spróbować go ściągnąć ;)
0
Dusiek
Dusiek
8 sierpnia 2021, 15:04
On już na euro szalał. Będzie gwiazdą gość na pewno :)
3
Jachu1899
Jachu1899
8 sierpnia 2021, 14:39
To co Pobega wyp do Cagliari a My cyk Nandeza?
1
MrAncelotti
MrAncelotti
8 sierpnia 2021, 14:38
Jak Inter sprzeda Barellę, to kadrowo będą już niewiele lepsi od Lazio trenowanego przez Inzaghiego, hehe.
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2021, 14:39
2
Jachu1899
Jachu1899
8 sierpnia 2021, 17:34
Nie no będą mieć Hakana xD
0
Delfin9811
Delfin9811
8 sierpnia 2021, 14:33
Teraz otwiera się ryneczek dla Paolo. Jakby wygarnął Bernardo Silve na pp/spo to będzie cud miód
5
satoshi
satoshi
8 sierpnia 2021, 15:05
To byłby cud...

Biorąc pod uwagę, że szukany jest zawodnik low-cost (Ilicic) lub wypożyczenie (Ziyech) albo kupno gracza do max. 25 mln (Vlasic/James) przy jednoczesnym pozbyciu się 3 innych zawodników to ściągnięcie takiego B. Silvy zapewne kosztującego karty Vlasica, Jamesa, Ilicica x2 to byłby cud.
0
blaskjell
blaskjell
8 sierpnia 2021, 14:29
A takie ciekawe koszulki z motywem węża zaprojektowali Interowi, na pewno będą się wyróżniać w Serie B za rok po spadku. :P
0
Lomaxini
Lomaxini
8 sierpnia 2021, 14:30
Musieliby chyba im jakieś calciopoli wykryć żeby mieli spaść
2
Rafał0209
Rafał0209
8 sierpnia 2021, 14:39
póki co kadrowo są dalej przed nam to nie ma co się tak podniecać, tylko patrzmy na siebie i swoje wzmocnienia których potrzebujemy.
11
blaskjell
blaskjell
8 sierpnia 2021, 14:45
Ale ja tylko śmieszkuję z beznadziejnej względem zeszłego sezonu sytuacji somsiadów, nie bierzcie tak wszystkiego na poważnie ;)
3
pazioni
Moderator pazioni
8 sierpnia 2021, 14:23
No to teraz ja się będę śmiał z mojego dobrego znajomego kibica Barcy, który śmiał się z Milanu i ze mnie jakiej to drużynie kibicuję.
5
Przemo98
Przemo98
8 sierpnia 2021, 14:25
Śmiali się i teraz upadają !!!
16
flaqu666
flaqu666
8 sierpnia 2021, 14:29
Jak sobie z tym dawales radę??do psychologa chodziłeś?
2
pazioni
Moderator pazioni
8 sierpnia 2021, 14:43
flagu 666
Nie , nie musiałem bo jak czytam takie wpisy jak Twój,to wiem że nie którzy bardziej potrzebują wizyty u psychologa. Jak już się pytasz ,to przetrwałem tzw. suche lata aż do dnia dzisiejszego
19
flaqu666
flaqu666
8 sierpnia 2021, 19:17
ok to ja sie zapisze chyba do psychologa bo kolega sie ze mnie smiał
0
Rafał0209
Rafał0209
8 sierpnia 2021, 14:16
To inter jest zadłużony, czy właściciel prywatnie umoczył majątek i zbiera kase, bo Barcelona jest dużo bardziej zadłużona a nie sprzedaje połowy składu.
1
Lomaxini
Lomaxini
8 sierpnia 2021, 14:19
Bo piłkarze Barcelony którzy są na sprzedaż są na bardzo wysokich kontraktach i nikt ich nie chce
1
MilanistaMarek
MilanistaMarek
8 sierpnia 2021, 14:21
Inter za lukaku musi zapłacić chyba dwie raty jeszcze
0
Vol'jin
8 sierpnia 2021, 14:23
W Barcelonie jest inna struktura. Klub nie należy do prywatnego właściciela
1
Milanboy
Milanboy
8 sierpnia 2021, 15:51
A ty wiesz, że Barcelona nie jest klubem który ma właściciela?
0
Rafał0209
Rafał0209
8 sierpnia 2021, 14:13
jeszcze Inzaghi zechce odejść bo wątpię że się godził na pracę w takich warunkach
0
Maestro02
Maestro02
8 sierpnia 2021, 14:12
Bennacer już wrócił do treningów (nawet wrzucił filmik jak podczas "przerwy" chłop trenował więc wchodzi raczej w dobrej formie do treningów)
0
Przemo98
Przemo98
8 sierpnia 2021, 14:09
Po co jakiś tam lautaro, lukaku czy hakimi mają....... hakana :D
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2021, 14:17
3
Lomaxini
Lomaxini
8 sierpnia 2021, 14:13
Ten się śmieje kto się śmieje ostatni pamiętaj
0
flaqu666
flaqu666
8 sierpnia 2021, 14:27
Czyli Lomaxini mamy się spodziewać że turas zostanie gwiazdą Interu? Jak takie gwiazdy mają mieć to jestem na tak!!!
3
Przemo98
Przemo98
8 sierpnia 2021, 14:28
Dokładnie flaqu!!!
1
Lomaxini
Lomaxini
8 sierpnia 2021, 14:29
Ja sie nie zdziwie szczerze jak tam odpali chociaż mam nadzieję, że bedzie piłkarsko gnił
0
gieksa51
gieksa51
8 sierpnia 2021, 14:08
kto by powiedział jeszcze niedawno że maldini i jego zarządzanie stanie się takie zdrowe dla klubu gdzie każdy jest jak rodzina i w końcu jest stabilizacja,każdy chciał go wywalać razem z piolim a okazało się że to Inter zbrojony ma problemy
0
MilanistaMarek
MilanistaMarek
8 sierpnia 2021, 14:07
Co się dzieje w tym burdelu o nazwie Inter.
Połowa zawodników odejdzie a nasz biedny HAKAN król kebabów chciał obronić tytuł a przyszły sezon zapowiada się u nich bardzo słabo
0
Jaca23
Jaca23
8 sierpnia 2021, 14:05
Moim zdaniem wymiana "suchych" wypożyczeń miedzy Pobegą, a Bakayoko byłaby dla nas korzystna. Pobega ma jeszcze duży margines do rozwoju i powinien łapać jak najwięcej minut, a Bakayoko dobrze zna ligę i byłby solidnym punktem naszego środka pola, gdy zabraknie Prezesa lub Benka. Jednak, żeby do tego doszło najpierw Chelsea musi aktywować klauzulę automatycznego przedłużenia jego kontraktu o rok.
1
vorti
vorti
8 sierpnia 2021, 14:05
Lautaro w Premier league... Inter idzie na dno.
4
Grande
Grande
8 sierpnia 2021, 14:07
Ciekawe za ile Barella pójdzie
1
8 sierpnia 2021, 13:59
Czekając na obiad naszła mnie taka złota myśl kulinarna, że dla niektórych klubów piłkarskich sukces jest ciężkostrawny. Przykład: Inter, który po zdobyciu Scudetto dostał rozwolnienia.
23
Jaca23
Jaca23
8 sierpnia 2021, 14:01
Wyszukana analogia, szanuję :D
6
Victor Van Dort
Victor Van Dort
8 sierpnia 2021, 13:59
Im dłużej trwa to okienko, tym coraz bardziej doceniam to co robi nasz zarząd, budując pomału, ostrożnie i uważnie. Inter szybko wspiął się na szczyt ligi włoskiej ale zrobił to na kredyt a teraz przychodzi im za to zapłacić i na dobrą sprawę budowę drużyny musi zacząć od nowa a przecież oni nawet nie zdarzyli się nacieszyć tym tytułem, jednym słowem - burdel. Zdecydowanie lepiej jest budować/rozwijać się krok po kroku, systematycznie i w oparciu o mocne fundamenty, nawet jeśli trwa to dłużej to w razie jakiegoś kryzysu tak budowane/rozwijane projekty są znacznie bardziej odporne na zawirowania i pojawiające się problemy. Owszem oddaliśmy Gigo i Hanana za free ale Bayern oddał Alabę, Real Ramosa a Barcelona Messiego więc może to nie znaczy że tylko Milan walczy o dopięcie budżetu, to nowy trend który wynika wprost z rachunku ekonomicznego. Bilans finansowy musi się zgadzać w przeciwnym razie ryzykujemy że znajdziemy się w punkcie wyjścia i trzeba zacząć budować od nowa, to najgorszy z możliwych scenariuszy. Co mnie jeszcze intryguje to fakt że przejście Messiego oraz inne transfery powodują ze pod koniec okienka może się okazać że jest sporo zawodników w promocji bo przede wszytskim PSG, Real, Chelsea czy MC muszą sprzedawać, uszczuplić kardę i pozbyć się niektórych piłkarzy, myślę że będzie szansa dla Paolo na to by zabłysnąć na finiszu okienka.
11
Margiorno
Margiorno
8 sierpnia 2021, 14:04
Już teraz pojawiło się nowe nazwisko nie do końca realistyczne, ale City musi sprzedać Bernardo Silvę. Dla mnie marzenie.
4
PaoloACM
PaoloACM
8 sierpnia 2021, 14:42
Takie same przemyślenia mam co do Interu. Co z tego ze zdobyli to mistrzostwo jak teraz zamiast dalej rozwijać projekt to wszystko zburzyli.

Chciałbym wierzyć ze odejścia wielkich gwiazd z wielkich marek zwiastują ze ekonomia w futbolu „wyzdrowieje” i wszyscy będą trochę ostrożniej wydawać i nie brać na kredyt powodując kosmiczne zadłużenia ale to jeszcze nie ten moment. Masz racje ze pojawia się szansa na ściągnięcie dużego nazwiska na korzystnych warunkach.

Margiorno
Ja odlecę jeszcze dalej i pomarzę o Silvie i Ziyech’u, obaj na wypożyczenie z opcja wykupu xD
1
Lomaxini
Lomaxini
8 sierpnia 2021, 13:57
Fajnie jakby Pobega został, chyba, że Bakayoko przyjdzie na suche wypożyczenie, bo tak to nie widze sensu ładować kasy w kolejnego defensywnego pomocnika podczas gdy nadal nie mamy 10, a na prawym skrzydle dalej śmiga Castillejo.
0
paweł_piotr
paweł_piotr
8 sierpnia 2021, 13:59
a jak będzie pna to di gesu na ławce? xd
0
Lomaxini
Lomaxini
8 sierpnia 2021, 14:04
Jak będzie PNA to liczyc, że Algieria i WKS jak najszybciej odpadną. Poza tym i tak pewnie znajac Piolego, pierwszym wyborem do pomocy będzie Krunić
I wole Di Gesu na ławce na 2 miesiace niż Brahima jako podstawowego treqa na cały sezon
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2021, 14:10
0
Milanboy
Milanboy
8 sierpnia 2021, 13:49
Hahaha, Inter ponoć chce Martiala xd.

Deja Vu by Lukaku.
0
Rossu
8 sierpnia 2021, 13:49
>bądź Hakanem
>wybierz odwiecznego rywala dla 500 tys i strzelaj fochami na Maldiniego
>mów, że przyszedłeś do Interu zdobywać wiele trofeów, bo w Milanie nie było takiej możliwości
>wiedz, że w klubie jest wielkie bagno i wyprzedaż najlepszych zawodników
>potężny projekt upada
>zonk
>"Słuchaj Maldini, taka głupia sprawa wyszła..."


Piękne to jest, wcale mi go nie szkoda. Czekam tylko na mecz z Interem, gdzie będziemy w roli gospodarza :D
20
Jaca23
Jaca23
8 sierpnia 2021, 13:54
Tam przynajmniej będzie DOCENIONY :V
4
TR3V0R
TR3V0R
8 sierpnia 2021, 14:05
No i dobrze śmietnikowi. Jeszcze gorszy szrot niz dollar, bo tamten chociaz do rywala nie odszedł
2
MrAncelotti
MrAncelotti
8 sierpnia 2021, 13:47
Lautaro Martinez za 70 mln do Tottenhamu.
Ma to w teorii nie wpłynąć na pozostanie Harrego Kane'a, ale wiadomo, że jak zaklepią Lautaro to będą gotowi sprzedać Kane'a za dobrą cenę.
1
Jaca23
Jaca23
8 sierpnia 2021, 13:41
Osobiście mi Barcelony nie jest w ogóle szkoda. Tak się kończy "życie ponad stan" i mam nadzieję, że jej los podzieli jeszcze kilka klubów. Futbol musi iść drogą Bayernu czy choćby aktualnego Milanu i zdrowymi finansami, a nie wiecznymi kredytami i transferami po 150 mln. Oczywiście, żeby w pełni miało to sens należałoby ukrócić działania takich ekip jak PSG czy City, ale na to póki co się nie zanosi...
11
Milanboy
Milanboy
8 sierpnia 2021, 13:42
Bo Real Madryt to wcale na kredyt nie szedł....
1
Alcatraz77
Alcatraz77
8 sierpnia 2021, 13:51
Nie wiem jak kredyty Realu , pewnie też są. Barcelona bije po oczach głupotą transferową.
1
Jaca23
Jaca23
8 sierpnia 2021, 13:53
A czy ja napisałem, że nie szedł?

Kilka postów niżej, napisałem, że bardziej z nimi sympatyzuję niż z Barceloną, ale to nie ma nic do rzeczy. Real i Barca w kontekście ekonomicznym to podobna patologia.
1
Milanboy
Milanboy
8 sierpnia 2021, 13:53
Alcatraz - Szly na Hazardow, Viniciusow, Rodrygow nie wspomne o wielkim Luce Joviću za którego dali 60 mln euro.

Real wraz z Barcą są w złej sytuacji finansowej, do tego Real musiał się pozbyć Ramosa i Varanea (choć tutaj kontrakt się kończył) a sam Florentino w końcu jest pomysłodawcą superligi.
1
Milanboy
Milanboy
8 sierpnia 2021, 13:55
Jaca23 - No nie ma co ukrywać, tak się kończy jak oba kluby żyją ponad stan i potem szloch, że są nierentowne i dochodzi do takich rzeczy jak odejście takich legend jak Ramosa czy Messiego.
0
chory
chory
8 sierpnia 2021, 13:38
haha lautaro ma odejść do totków za 60kk, nieźle sobie wybrałeś klub hakan
1
Jaca23
Jaca23
8 sierpnia 2021, 13:45
Çalhanoğlu po zamianie Milanu na Inter. „Chciałbym w końcu coś wygrać!”

Çalhanoğlu nie ukrywa, że podczas pobytu w Milanie brakowało mu zdobywania trofeów.

- Simone Inzaghi? Tak, już rozmawialiśmy. Wiem, że chce grać systemem 1-3-5-2, który może przekształcić się płynnie w 1-3-4-1-2. Podoba mi się sposób, w jaki o tym mówił. Mamy znakomite cele, a to dla mnie bardzo istotne, ponieważ chcę w końcu coś wygrać we Włoszech.

HEHE
8
Maestro02
Maestro02
8 sierpnia 2021, 13:48
@Jaca23

Hakan teraz musi mieć cudowną minę
4
Jaca23
Jaca23
8 sierpnia 2021, 13:49
Maestro02
Pewnie podobną jak się "cieszył" po zwycięstwie w Bergamo :D
1
Maestro02
Maestro02
8 sierpnia 2021, 13:53
Jaca23
Dokładnie haha :-D
1
8 sierpnia 2021, 13:30
Podczas tych ostatnich jakże ciekawych dni w świecie piłki, jedna informacja jest według mnie najlepsza.
Hakan Calhanoglu wybrał 0,5 mln więcej pieniędzy wartych tyle co te z monopoly (chyba że Zhang zaczął płacić swoim pracownikom to przepraszam za błąd), klub z upadającym projektem i wygrywanie trofeów w ilości równej temu co zdobyli przez poprzednie 10 lat razem z Romą.

Świetny wybór piłkarza o chyba najgorszym charakterze jaki widział ten klub od czasów Cassano czy Montolivo.

Szkoda tylko, że przy okazji zrobił nam kłopot i dziurę w składzie.

Tego gorszego Inzaghiego też mi szkoda tyle co w 93 minucie grudniowego meczu na San Siro.
10
Milanboy
Milanboy
8 sierpnia 2021, 13:41
Nie, Mario Balotelli.
0
DarQ
DarQ
8 sierpnia 2021, 13:42
Nie wiem dlaczego Hakan zbiera takie cięgi. Jego odejście nie różni się od wielu innych , także od zawodników z innych zespołów. Zarząd miał rok na ustosunkowanie się do oferty i nie wykazał się zbytnią elastycznością.
A te pół melona świadczą raczej, że nie jest cięty na kasę. Będzie można mu prawdopodobnie zarzucić zły wybór klubu pod względem sportowym.
No i na pewno wybór Interu- to dla mnie jedyny ale bardzo kluczowy zarzut.
Oby nie grał dobrego sezonu.
2
DarQ
DarQ
8 sierpnia 2021, 13:59
Balotelli to dobry chłopak. Po prostu niezbyt mądry.
0
LaMancha 98
LaMancha 98
8 sierpnia 2021, 13:29
Jeżeli ktoś chociaż trochę śledzi działania Barcelony w ostatnich latach to pewnie nie jest bardzo zaskoczonym tym co się teraz stało z ich finansami.
Kupno Dembele, Coutinho, Griezmana za łącznie 400 milionów, dużo nie udanych mniejszych transferów, pozbycie się Suareza za grosze, i na koniec wisienka na torcie wymiana Arthura na Pjanicia i danie mu ogromnego kontraktu chyba na 5 lat.
Mi też szkoda Barcelony bo jak bylem dzieckiem to im kibicowałem ale kiedy każdą wpadkę transferową chce się naprawić jeszcze droższym transferem to musi się to tak skończyć.
Mnie najbardziej w tym wszystkim smuci to że barcelona zamiast robić dalej to co przynosilo im sukcesy czyli budować drużynę na wychowankach (cały czas mają ich dobrych np. Pedri czy Ansu Fati) i kupować sprawdzonych rzemieślników
to chciała za wszelką cenę kupić gwiazdę nie licząc się z żadnymi konsekwencjami finansowymi.
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się