SCUDETTO


MERCATO LIVE 10.08: Ilicić jednak zostanie w Atalancie? [21:43]

10 sierpnia 2021, 08:16, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 10.08: Ilicić jednak zostanie w Atalancie? [21:43]

[08:16]Alessandro Florenzi jest gotowy, by zagrać w Milanie i czeka już tylko na to, żeby rossoneri dogadali się z Romą. Jak pisze La Gazzetta dello Sport, rossoneri preferują zwykłe wypożyczene, giallorossi transfer definitywny, a zatem strony najprawdopodobniej spotkają się w połowie i dojdzie do wypożyczenia z opcją wykupu przechodzącą w obowiązek przy spełnieniu określonych warunków. Negocjacje między klubami trwają od kilku dni i wszystko wskazuje na to, że zmierzają ku końcowi.

[08:18]: Od niedzieli w Niemczech przebywa Jens Petter Hauge. Wkrótce możemy spodziewać się oficjalnego potwierdzenia transferu Norwega do Eintrachtu Frankfurt. Skrzydłowy - według dziennikarza Daniele Longo - miał oferty także z Włoch, m.in. z Torino, ale preferował podjęcie wyzwania w Bundeslidze. Hauge ma przenieść się do Niemiec na zasadzie wypożyczenia z obowiązkiem wykupu za 12 mln euro.

[09:04]: Il Corriere della Sera podaje, że prawo wykupu Alessandro Florenziego może zamienić się w obowiązek w przypadku wywalczenia przez Milan awansu do Ligi Mistrzów.

[10:08]: Jens Petter Hauge oficjalnie w Eintrachtcie Frankfurt na zasadzie wypożyczenia z obowiązkiem wykupu - KLIK!

[10:11]: Jak zaznaczają włoskie media, w kadrze Milanu pozostają teraz dwaj zawodnicy, z którymi rossoneri na pewno chcą się rozstać na zasadzie transferu definitywnego - to Andrea Conti oraz Samu Castillejo.

[11:13]: Według Tuttosport, porozumienie na linii Milan - Roma w kwestii Alessandro Florenziego jest blisko, a koszty całej operacji mają wynieść maksymalnie 6-7 mln euro.

[11:41]: Jak podkreśla La Gazzetta dello Sport, celem Milanu jest przeprowadzenie transferu Alessandro Florenziego już w tym tygodniu.

[12:39]: Dziennikarz Peppe Di Stefano informuje, że Milan rozgląda się za trzecim bramkarzem. Alessandro Plizzari bowiem ponownie uda się na wypożyczenie.

[13:13]: Dyrektor sportowy Cagliari, Stefano Capozucca, pojawił się w Casa Milan, aby przedyskutować możliwość ściągnięcia Tommaso Pobegi - podaje Gianluca Di Marzio. Wcześniej informowano, że rossoneri mają być otwarci na wypożyczenie pomocnika.

[14:25]SportMediaset informuje, że Milan jest gotów zapłacić za Josipa Ilicicia 3-4 mln euro, natomiast żądania Atalanty Bergamo aktualnie sięgają 10 mln euro.

[15:54]Sky: Zmiana w sytuacji Josipa Ilicicia w Atalancie. Trener Gian Piero Gasperini spotkał się ze Słoweńcem i poinformował go, że chce na niego stawiać. Sam zawodnik ma zaptrywać się na dalszy pobyt w ekipie La Dea bardzo chętnie. To odsuwa nieco pomocnika od transferu do Milanu, o czym głośno od kilku tygodni.

[16:33]: Serwis MilanNews również informuje, że Cagliari rozmawia z Milanem o wypożyczeniu Tommaso Pobegi. Według dziennikarza Daniele Longo, Sardyńczycy mają być zainteresowani także Andreą Contim.

[16:49]: Także Gianluca Di Marzio twierdzi, że Josip Ilicić niespodziewanie zmierza w kierunku pozostania w Atalancie Bergamo, po tym jak wyjaśnił sobie pewne nieporozumienia z trenerem Gian Piero Gasperinim.

[21:43]: Portal MilanNews informuje, że rossoneri rozpartują Yacinę Adila z Bordeaux jako ewentualne wzmocnienie bardziej linii pomocy niż pozycji trequartisty. Jakkolwiek o transfer Francuza będzie trudno, ponieważ trzeba wyłożyć konkretną sumę odstępnego, a chrapkę na piłkarza mają też inne kluby - Lille, Tottenham czy Arsenal.



221 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Rafał0209
Rafał0209
12 sierpnia 2021, 10:10
Co myślicie o Messim w PSG nie poszedł trochę na łatwizne mając chociażby wybór Angli i City ? gdyby się sprawdził i wyróżniał w Premier League, chyba jednak nikt by nie miał wątpliwości kto jest lepszy on czy Ronaldo, a tak trzeba przyznać przynajmniej przeze mnie lepiej zapamiętany będzie Portugalczyk , który był gwiazdą w Hiszpani przede wszystkim Angli czy teraz Włoszech, nom i Mbappe jednak chce odejść z PSG, nie uważacie że to sportowo trochę krok w tył, bo Real jednak jeżeli chodzi o skład jest dobry poziom za Paryżanami, a Ci coś dziś wróbelki gdzieś ćwierkały że jak odejdzie francuz chcą sprowadzić Ronaldo, ale to chyba plotki bo Realu póki co nie stać kupić Mbappe i pewnie przejdzie za rok za darmo.
0
rk140685
rk140685
11 sierpnia 2021, 02:27
Nie jestem zalamany tym,ze Josip do nas nie trafi. Gdybysmy tak bardzo go chcieli to juz u nas by byl ale zapewne jest to opcja numer 4 lub 5 a i pensji pewnie duzo wiekszej niz ta w Atalancie nikt mu nie zaproponowal z nas. Przypuszczanie jest tak,ze Milan wysadowal iz jest szansa na pozyskanie kogos mlodszego i lepszego za konkretna kaske i nie ma co zbyt duzo proponowac za Slowenca.

Ten Adli calkiem niezly i chyba potrafi wykonywac wolne co obecnie jakos bedzie u nas kulalo po odejsciu Hakana,choc oczywiscie za niego tez szalu w tej kwestii nie bylo. Mi wciaz marzy sie James ale pewnie Milan wolalby kogos z nizsza pensja.
1
paweł_piotr
paweł_piotr
11 sierpnia 2021, 08:18
Z niższą pensją ale przede wszystkim o innej charakterystyce.
0
Woolfik92
Woolfik92
11 sierpnia 2021, 00:51
Castillejo jedna noga w Getafe. Jeszcze znalezc kupca na De Kruyne i bede mega zadowolony.
3
fristajlos
11 sierpnia 2021, 07:14
Nie uwierzę póki nie będzie oficjala
3
Jaca23
10 sierpnia 2021, 23:19
A mi się coś wydaję, że to my odpuścimy Ilicicia biorąc Florenziego, który załata nam zarówno PS jak i PO. Ilicić jak i Florenzi to nie są obecnie zawodnicy na pierwszy skład Milanu, a jednak transfer Alessandro jest dużo bardziej opłacalny.
0
looko
looko
11 sierpnia 2021, 00:05
W sumie biorąc pod uwagę preferencję Piolego na prawej stronie, może tak być, jak mantrę powtarzał ,że lewa strona jest bardziej ofensywna, a drugą chcę bardziej zabezpieczyć, no cóż w dalszym ciągu trzeba liczyć na 10 bardziej konkretną w grze z przodu, ja chciałbym prawoskrzydlowego , który umie strzelić i zejść z piłką do środka, ale chyba nie doczekanie.
Edytowano dnia: 11 sierpnia 2021, 00:10
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
11 sierpnia 2021, 04:37
Wszystko spoko ale jedna rzecz mi nie pasuje, za słaby na pierwszy skład Milanu ale w ubiegłym sezonie wystarczająco dobry na PSG i Reprezentację Włoch? Dla mnie to on jest pewniakiem do gry, jedyne co budzi wątpliwości to dość często urazy które mu się przytrafiały i tylko pod tym kątem mogę rozpatrywać go nie jako zawodnika do pierwszej 11stki. Snickers nie ma podjazdu.
4
wielki prostownik
wielki prostownik
11 sierpnia 2021, 08:12
Florenzi nie jest na pierwszy skład? To ciekawe bo w PSG łapał się do podstawowej jedenastki. w reprezentacji też dużo grał. Mnie się wydaje że jeśli będzie zdrowy to u nas prawa strona będzie jego.
0
Jaca23
11 sierpnia 2021, 14:58
Grał ale na PO, a nie na PS. Alexisa może przeskoczyć, chociaż żaden z niego skrzydłowy ale, że odstawi Calabrię szczerzę wątpię.
0
radecki11111
radecki11111
10 sierpnia 2021, 22:44
Silas Katompa Mvumpa ten facet idealni do nas pasuje:) Osobiście bym go przestawił na na 9 lub coś w rodzaju Salaha .
1
AdamoX__
AdamoX__
10 sierpnia 2021, 22:50
Za dużo nim w fifie grałem dla mnie to wasze będzie wamangituka xD Alw odpocząć się do komentarza też bym go widział dobry piłkarz a potencjał nadal ma niesamowity.
0
Vol'jin
Vol'jin
10 sierpnia 2021, 23:11
no ten tego ale do późnej jesienii to on pauzuje przez zerwane wiązadła
2
dykt4tor
dykt4tor
11 sierpnia 2021, 03:22
WAMAAAAANN!
0
FanACM
FanACM
10 sierpnia 2021, 22:36
Lovro Majer na celowniku Milanu, Borek to ma chyba info od Boga czy chcę błysnąć? tak komentował podczas transmisji Legi z Dinamo.
Nigdy o tym piłkarzu nie słyszałem ktoś coś więcej powie?.
0
Delfin9811
Delfin9811
10 sierpnia 2021, 22:38
Majera to chyba wszyscy obserwują. To jest typowy zawodnik z Bałkanów:
Chorwat
SPO
MAX 21 lat
Fryz na Modricia
+20mln do ceny za bycie młodym Jugolem
Klub Dinamo Zagrzeb
7
Vol'jin
Vol'jin
10 sierpnia 2021, 22:41
temat Lovro Majera był po Euro bo było spotkanie agencji Chorwata z Maldinim

3
looko
looko
10 sierpnia 2021, 23:06
Borek był fajny jak powadził Supergol, magazyn bundesligi i na początku cafe futbol, a teraz chłop się zatracił w robieniu pieniędzy, że głowa mała, teraz to tylko Ćwiąkałę sobie cenie, chłop ma wiedzę i pasję w tym co robi niesamowitą, no i Dumanowski też jest ok, a i gość ostatnio chce być Romano, ale coś mu się nie udaję.
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2021, 23:09
1
Trzesuaf
Trzesuaf
10 sierpnia 2021, 22:35
2 tyg zostały i mamy bramkę i powiedzmy, że całą obronę, środek pomocy ujdzie, ale na bokach już bieda, przód też bieda. Tutaj brakuje 3 poważnych zawodników do 442 lub 2 do 4231.
Czas już zaczynać brać tych ludzi na wypożyczenie z obowiązkiem wykupu za rok lub dwa. Czas się kończy. Szkoda Ilcicia, pomysł na sezon Ilcić/Diaz mi się podobał w 4231, tanio i efektywnie.
0
Cimar94
10 sierpnia 2021, 22:27
Tak btw jak Lukaku myśli, że Ibra zostawi bez słowa to jego odejście gdy wcześniej nazwał się Królem Mediolanu to jest w błędzie. Tylko czekam na to xD
2
Vol'jin
Vol'jin
10 sierpnia 2021, 22:13
https://twitter.com/Wilku_ASR/status/1425186332167507971?s=20

to Belotti chce skończyć karierę w w Torino xD
0
FanACM
FanACM
10 sierpnia 2021, 22:26
Książę prowincji tak jak Berardi xD. Zero ambicji jeśli to prawda.. albo chłodna kalkulacja swoich możliwości, potencjału.
2
daro12555
daro12555
10 sierpnia 2021, 21:51
Inter bliski ściągnięcia Denzela Dumfriesa jak coś świetny transfer dla kuzynów.Co Adila jeśli do środka pomocy to jestem na tak ale nie na podstawowego Trequisty.
0
FanACM
FanACM
10 sierpnia 2021, 22:31
Daje mu rok u "kuzynów" z Raiola u sterów.
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2021, 22:32
2
ACMilansince1994
ACMilansince1994
10 sierpnia 2021, 21:06
Mam pytanie, czy widzicie jakiegoś realnego (pensja, kwota odstepnego) gracza z PSG albo MC u nas w sytuacji gdy zaczną wyprzedaż po zakontraktowaniu odpowiednio Messiego, kupnie Keana ? Dla mnie może Draxler z MU raczej nikt. Silva i Jesus nierealni
0
Semper Fideli
Semper Fideli
10 sierpnia 2021, 21:15
Sarabia
3
Jachu1899
Jachu1899
10 sierpnia 2021, 21:50
Tam pewnie każdy zarabia takie kokosy że nikogo z ławki nie dało by rady kupić.
Kiedyś Mharez mi się marzył jak grał jeszcze w Lester.
2
Cuchillo
Cuchillo
10 sierpnia 2021, 21:53
Donnarumma ( ͡° ͜ʖ ͡°)
7
daro12555
daro12555
10 sierpnia 2021, 21:59
Jak dla mnie z City Ferran Torres ale raczej bez szans bo by z niego nie zrezygnowali .Z PSG nikogo nie tylko żeby im obciążać budżetu ale tam wszyscy za dużo po prostu zarabiają może ,może Sarabria ale pewnie sporo zarabia a to piłkarz bardzo dobry ale nie świetny .Taki zadań specjalnych pewnie w Paryżu zostanie a Icardi odejdzie .No w sumie można im wyrwać jakiś talent bo w Paryżu mają ich mnóstwo ,ale grają gwiazdy.
0
Jaca23
10 sierpnia 2021, 23:13
Sarabia zdecydowanie, ogarnąłby prawe skrzydło jak i dyszkę.
1
Rossoneri777
Rossoneri777
10 sierpnia 2021, 21:03
troche nam uciekaja te 10. Dziwne bo tyle transferow a nadal najważniejsza pozycja nie obsadzona.
0
hyrus13
hyrus13
10 sierpnia 2021, 20:56
Przecież Atalancie w żaden sposób nie opłacał się ten transfer na warunkach proponowanych przez Milan. To ważny zawodnik, na dobrym poziomie i mieli go oddać za 3-4 mln euro? W zeszłym sezonie miał 6 bramek i 10 asyst to są liczby lepsze niż Hakana, a do tego grał mniej niż Turek. Owszem ma już swoje lata, kończącą się umowę, dla mnie decyzja Atalanty o jego sprzedaży byłaby idiotyczna.
1
Matim
Matim
10 sierpnia 2021, 22:15
Nie dogadywał się z trenerem i ma rok kontraktu. 10 mln za takiego zawodnika to sporo, nawet za takiego jak Ilicić. Głównie ze względu na ten "konflikt".
0
dave25
dave25
10 sierpnia 2021, 20:16
Ilicic jako low cost nie byłby zły, ale Atalanta umie robić interesy a na pewno nie będzie wzmacniała rywala
1
MilanHomer
10 sierpnia 2021, 19:44
W przypadku Milanu im dłużej piszą o jakimś piłkarzu, tym większe prawdopodobieństwo że nie przyjdzie :)
14
Bandon
Bandon
10 sierpnia 2021, 20:37
A jak zaczyna panować optymizm, to znaczy, że sprawa praktycznie stracona :D
9
pazioni
Moderator pazioni
10 sierpnia 2021, 19:42
Od początku jakiś byłem przekonany że nie przyjdzie.
0
boro215
boro215
10 sierpnia 2021, 19:14
A co to się Papie Gasperiniemu odwidziało...czyżby i Muriela sprzedawali? bo raczej Zapaty nie zastąpi xd
0
Milanboy
10 sierpnia 2021, 19:06
Skończy się na innym trequ i tyle.
1
Marcos Salinas
10 sierpnia 2021, 20:16
Jaki trequartista? Ilicić z Florenzim skończyliby jako ekskluzywni zmiennicy na prawą stronę. O podstawie w przypadku Słoweńca ze względu na dyletanctwo taktyczne nie byłoby żadnej mowy. Jedynie w przypadku zwartych formacji, żeby zrobić różnicę w małej grze , ale ile takich drużyn zostało w obecnej Serie A? 5? 6? 7? Całkowicie nieopłacalne.
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2021, 20:23
1
Jaca23
10 sierpnia 2021, 19:03
Płakał nie będę jak Ilicić nie przyjdzie. Jeśli go brać to tylko za parę baniek. Inaczej ten transfer nie ma sensu, a na pewno nie płacenie Atalancie abstrakcyjnej kwoty 10 mln.
11
Książę Mroku
Książę Mroku
10 sierpnia 2021, 19:06
A od interu chca 40 za Zapate . Cenia sie haa
0
Cisek666
Cisek666
10 sierpnia 2021, 17:51
Atalanta chyba nadal ma wqrw za to, że nam sprzedali Kessiego i bóją się, że Illicic u nas odpali.
0
Książę Mroku
Książę Mroku
10 sierpnia 2021, 18:41
A co ma piernik do wiatraka? Conti tez od nich byl.. A Ilicic jak ma dzien to sam meecze wygrywa jak z Roma czy z nami. Wiec jaki wkr/// jakie odpalenie?
Prosze pomyslec najpierw pozniej sie wypowiadac ehh
10
Cisek666
Cisek666
10 sierpnia 2021, 19:33
Rany... Więcej luzu..... A w odpowiedzi na Twoje pytanie... Aby zrobić piernik potrzebna jest mąka. A żeby zrobić mąkę potrzebny był kiedyś wiatrak. Ot, cała tajemnica;p
5
daro12555
daro12555
10 sierpnia 2021, 17:46
Z innej beczki .Paris Saint-Germain w cieniu doniesień dotyczących Lionela Messiego, pracuje nad kolejnym wzmocnieniem. FootMercato sugeruje, że jeszcze tego lata szeregi klubu ze stolicy Francji ma wzmocnić Eduardo Camavinga.Cenna 50mln .Reszta klubów powinna się zbuntować co oni robią ,i oczywiście jak powstanie SuperLiga ich nie zapraszać .
6
Cisek666
Cisek666
10 sierpnia 2021, 17:53
Najlepiej to niż psg wykupi wszystkich i będą grali sami ze sobą. Oczywiście przy tak jasnym olewaniu przepisów ffp (które podobno są zawieszone) reszta klubów powinna również to olać i kupować na potęgę... Wyncyj, Wyncyj petrodolarów.
11
kusniak_22
kusniak_22
10 sierpnia 2021, 18:21
Ja już mówiłem FFP nie jest dla PSG i klubów z Anglii, bo tam największe pieniądze z praw TV. UEFA to syf i nic się nie zmienia. Dostali ostrzeżenie i mam nadzieję, że kolejnego nie będzie i powstanie super Liga, a PSG nie weźmie w nim udziału.
5
Zirytowany
Zirytowany
10 sierpnia 2021, 18:27
Dziś czytałem że PSG będzie musiał sprzedać 10 piłkarzy kiedy przyjdzie Messi.
0
daro12555
daro12555
10 sierpnia 2021, 18:32

kusniak_22 -Jeszcze Angliczy właśnie mają wpływy z TV ogromne ale PSG to tylko Szejkowie kładą kasę .
2
Zielony2009
Zielony2009
10 sierpnia 2021, 20:25
Real ze swoimi Galacticos robił kiedyś to samo i jakoś nikt nie protestował, rozumiem, że jeżeli kogoś nazywa się królewskimi lub ma się historię wypchaną pucharami to więcej można?

Ofc nie popieram ww. działań, ale nie spotkałem dotąd dobrego pomysłu jak je ograniczyć. FFP to mrzonka, a trudno w kapitalistycznym społeczeństwie wprowadzać wiążące ograniczenia.
0
daro12555
daro12555
10 sierpnia 2021, 21:29
Zielony2009-Tylko nie było kiedyś FFP ze nie które drużyny dostają kary i muszą limitów trzymać w tym my a Paryż ma to w dupie bo wszystko kupuje .Czy transfer Neymara koszt praktycznie 500mln i niby sam się wykupił to jest plucie w twarz innym zespołom .A organizacji mistrzostw świata przez malutkie państewko na środku pustyni nie wspomnę .
2
daro12555
daro12555
10 sierpnia 2021, 17:32
Jak dla mnie dobra informacja ze Ilicić nie przechodzi do nas ,niech Maldini szuka kogoś innego .
1
Przemo98
Przemo98
10 sierpnia 2021, 17:12
Po co w ACM jakiś Ilicić, dawać Ziyecha bądź Jamesa !!!
3
WIELKIZNAWCAxd
WIELKIZNAWCAxd
10 sierpnia 2021, 17:25
Typie, Ilicić byłby na prawe skrzydło dla Samu. James/Ziyech są szykowani na '10'. No ale po w ACM jakiś Ilicić niech Samu się kopie po czole na prawym skrzydle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4
daro12555
daro12555
10 sierpnia 2021, 17:36
WIELKIZNAWCAxd -Ziyech-to dla mnie bardziej właśnie skrzydłowy ale gościa wypożyczymy i co za rok nie kupimy bo będą żądali 40mln .Przyszłym sezonie musi przyjść napastnik numer 1.Ibra zakończy pewnie karierę po tym sezonie a Giroud będzie o kolejny rok starszy .Więc będziemy musieli na napastnika wyłożyć konkretną kwotę .
0
Zirytowany
Zirytowany
10 sierpnia 2021, 18:26
Jak nie stać nas na Ilicica to tym bardziej nie ma szans na Zyiecha lub Jamesa.
0
Zuber
10 sierpnia 2021, 17:04
Gasperini nie jest głupi, nie chce wzmacniać ligowego rywala.
7
Cisek666
Cisek666
10 sierpnia 2021, 17:44
A Illicic jest na tyle głupi, że wierzy iż trener na niego będzie stawiał.
5
paweł_piotr
paweł_piotr
10 sierpnia 2021, 18:39
Jak byśmy dali te 8-10mln to pewnie miał by wy.... na to gdzie idzie Ilicić ;)
0
blaskjell
blaskjell
10 sierpnia 2021, 16:51
Można się było spodziewać takiego obrotu spraw z Ilicicem biorąc pod uwagę od jakiego czasu się to ciągnie.
2
Sieri
Sieri
10 sierpnia 2021, 16:44
Może i dobrze ze zostaje w Atalancie, Papu to bym chciał ale jego średnio. Zyiecha postarać się sprowadzić i już :)
1
MrAncelotti
MrAncelotti
10 sierpnia 2021, 16:35
Czyli temat Ilicicia mozna zamknąć
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2021, 16:36
0
Vol'jin
Vol'jin
10 sierpnia 2021, 16:32
Racja rozwiązał kontrakt i z Interem i dostał 2 mln odprawy
0
paweł_piotr
paweł_piotr
10 sierpnia 2021, 16:35
Radja ;)
0
Nesta_13
Nesta_13
10 sierpnia 2021, 17:03
No to teraz za hajs z Interu baluj :D
1
adamos
adamos
10 sierpnia 2021, 21:19
Podobno Erikssen do Ajaxu, Inter sie sypie jak domek z kart
0
looko
looko
10 sierpnia 2021, 16:26
No mnie nie smuci informacja podana przez Sky odnośnie Ilicica, powiem szczerze, już nawet nie chce mi się dywagować kto będzie nową 10 i tak pewnie dowiemy się jak już, wszystko będzie klepnięte, albo prawie klepnięte, tak jak to było ostatnio.
0
Hitsune
10 sierpnia 2021, 16:44
ja przeczuwam że 10 będzie po prostu Diaz, i na ten pozycji jak na 9 w zeszlym sezonie będą duże roszady zawodników z innych pozycji jak Leao, Tonali czy np. Alexis.Do końca okienka spodziewam się 1 transferu i będzie to pewnie wypożyczenie, no i pewnie ten florenzji przyjdzie o ile Conti odejdzie.
1
looko
looko
10 sierpnia 2021, 17:39
Też tak tak może być i bym się wcale nie zdziwił, ale jak to mówią, nadzieja matką głupich.
0
Milanboy
10 sierpnia 2021, 16:23
Trochę śmierdzi mi tutaj Giroud ale zobaczymy.
0
kamilus
kamilus
10 sierpnia 2021, 15:35
Tak z innej beczki - https://www.instagram.com/reel/CSZFJGhgx8Y/

( ͡° ͜ʖ ͡°)
42
fett85
fett85
10 sierpnia 2021, 16:19
Teraz z czystym sumieniem można powiedzieć, że Hakan nadaje się do Interu.
5
TR3V0R
TR3V0R
10 sierpnia 2021, 16:39
i bardzo dobrze pazernemu turasowi :)
1
dominord
dominord
10 sierpnia 2021, 14:42
Offtop
Di Marzio podaje, że Roma jest blisko wypożyczenia Abrahama z Chelsea za 5 mln i opcja/obowiązkiem wykupu (nie podano dokładnej formuły) za ok. 40 mln. Oni chyba naprawdę mają nam za złe tą śmieszną kwotę za Tomoriego.
3
Milanboy
10 sierpnia 2021, 14:49
A może po prostu za tyle wycenili Abrahama i tyle?
3
MrAncelotti
MrAncelotti
10 sierpnia 2021, 14:53
45 mln za piłkarza, który nie mógł wygryźć nieskutecznego Wernera, to bardzo drogo.
15
ósmy
ósmy
10 sierpnia 2021, 14:53
Z tych wszystkich nowych 9 w Romie to myślę, że najbardziej wypaliłby jednak Icardi. Możliwe że też Azmoun. Mimo wszystko podejrzewam, że Abraham prędzej wybrałby ofertę Arsenalu niż Romy.
1
mist22
mist22
10 sierpnia 2021, 14:55
Musisz wziąć pod uwagę, że Abraham po 1 jest młody, po 2 ma talent i pokazał, że naprawdę może być dobrym piłkarzem, po 3 jest anglikiem więc na rynku jego cena automatycznie skacze o kilkadziesiąt procent :D
3
dominord
dominord
10 sierpnia 2021, 15:01
Nie chodziło mi konkretnie o kwotę wykupu, a o formułę wypożyczenia, bo jak widać są skłonni przystać na to, ale przy Ziyechu jakoś nie chcą na to pozwolić. Co do samej kwoty to się zgodzę, że jest przesadzona, ale to już problem Romy nie nasz.
0
Milanboy
10 sierpnia 2021, 15:05
Mr Ancelotti - No gość który wszedł z buta do the blues w. Pierwszym sezonie, młody i jednak coś tam też strzelał.

Nie dziwię się tej cenie a dodajmy jaki mamy deficyt na pozycji 9.
0
patoo_07
patoo_07
10 sierpnia 2021, 15:07
Bo Abraham to wychowanek, a na Zyiecha wydali 40 milionów i by chcieli mieć pewność odzyskania tej kwoty, lub chociaż jej części. Myślę, że bez sensu porównywać te dwie sytuacje.
3
Zuber
10 sierpnia 2021, 15:08
Ziyech to się tak prezentuje w sparingach, że się nie zdziwię jak tam zostanie. Poza tym Abraham i 45 mln to jest nic, jak Arsenal za średniego obrońce tam dał 50 mln, to co to jest 45 mln za napadziora z talentem.
5
Corsa
Moderator Corsa
10 sierpnia 2021, 15:28
Tutaj trzeba brać poprawkę na to, że Mou jest zasłużony dla Chelsea, mają wspólną przeszłość. Właśnie dzięki temu Londyńczycy są skłonni pójść Romie na rękę, mają delikatny handicap.

Podobnie jest na linii Real-Milan, dzięki Carletto Milan ma ciut większe szanse od innych klubów dogadać się z Królewskimi.

Wszędzie liczą się układy :)
5
pepe82
pepe82
10 sierpnia 2021, 15:38
MrAncelotti , Werner i Abraham to dwie rozne pozycje. Abraham jest bardzo dobrym pilkarzem. Moze nie jest wart 45mln ale bym chcial go widziec u nas.
0
daro12555
daro12555
10 sierpnia 2021, 17:31

MrAncelotti-Werner to inny typ piłkarza jak dla mnie bardziej skrzydłowy niż napastnik ,ach nie zapomnę nasz Francuz też go nie wygryzł .
0
Vol'jin
Vol'jin
10 sierpnia 2021, 20:05
tylko Abraham do Włoch nie jest chętny się przeprowadzić
1
paweł_piotr
paweł_piotr
10 sierpnia 2021, 14:36
10mln chyba ich ...
9
Milanboy
10 sierpnia 2021, 14:36
Offtop.

Kiedy nadejdzie pełna mobilna wersja wreszcie strony?
2
POE
POE
10 sierpnia 2021, 14:36
Ta jest najlepsza
8
Milanboy
10 sierpnia 2021, 14:49
Poe - nie no w mobilnej kilka poprawek by się przydało i powinien napis beta zniknąć.
1
POE
POE
10 sierpnia 2021, 14:55
Jakoś na innych forach te nowe stronki mnie nie przekonują
Tu jest przejrzyście i klarownie
9
Fushnikov
Fushnikov
10 sierpnia 2021, 16:57
To chociaż niech betę zlikwidują jak już jest finalna nie uważasz?? (☞ ͡ ͡° ͜ ʖ ͡ ͡°)☞
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 sierpnia 2021, 20:40
Panowie, cierpliwości :)
1
Von Strauss
Von Strauss
10 sierpnia 2021, 14:15
Zdaniem Calciomercatonews, otwiera się opcja wymiany na linii Juventus-Milan. Z jedną stronę powędrowałby Ramsey, w drugą – Romagnoli. Transakcja byłaby de facto bezgotówkowa, jako że wartość obu piłkarzy szacuje się na 15 mln euro.

Jak nasi dyrektorzy i trener na to pójdą to oficjalnie #allOUT!
4
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 sierpnia 2021, 14:17
Dlaczego out ? Jakby Ramsey rozsądną pensję dostał to czemu nie, Raiola zrobi tak, że Romka za rok stracimy za free więc de facto to nie jest najgorsze wyjście.
6
Cuchillo
Cuchillo
10 sierpnia 2021, 14:24
A to przypadkiem Ramsey nie miał do nas trafić za free byle tylko Juve mogło odciążyć budżet płacowy ? Teraz nagle chcą jeszcze Romagnolego ? Niech spadają.
2
Jachu1899
Jachu1899
10 sierpnia 2021, 14:24
To był by fail jeszcze większy niż Bonucci Caldara bo młody Włoch był na papierze największym talentem na swojej pozycji w lidze.
7
Von Strauss
Von Strauss
10 sierpnia 2021, 14:38
grzesiekpl88
Ramsey zarabia 8 mln. Nawet jeżeli przyjdzie za 6 mln/sezon (a wątpię, że za mniej się zgodzi niż ma w Juve) to tyle samo chciał Raiola dla Romka. Romagnoli ma 26 lat, Ramsey 30. Jak wymienimy jedną parówę, która ma słabe opakowanie (Romagnoli->Raiola) na parówę z krótkim terminem ważności (Ramsey) to to nie jest najgorsze wyjście? Jednego z pensją 6 mln myślę, że bylibyśmy jeszcze w stanie sprzedać, drugiego - nie. Przemyśl plusy i minusy przyjmowania szrotu z dużą pensją, którego nie pozbędziesz się za gotówkę wcale i też odejdzie za darmo w zamian za zawodnika, który nie jest zawodnikiem pierwszego wyboru, ale jest solidny na swojej pozycji i albo pogra rok za dzisiejsze pieniądze i odejdzie za darmo albo przedłuży za większe pieniądze. Plusów w wymianie za Ramseya nie widzę.
6
Alcatraz77
Alcatraz77
10 sierpnia 2021, 15:00
Dwa interesy Juve są w tym temacie, wygląda to trochę za śmiesznie.
0
Cisek666
Cisek666
10 sierpnia 2021, 15:01
Żadnych układów z juve. Jedynym grajkiem na którego bym się zgodził to Chiesa.
8
patoo_07
patoo_07
10 sierpnia 2021, 15:05
Ja tam bym przemyślał wymianę na Dybale. Obaj mają rok do końca kontraktu :D
4
Marcos Salinas
10 sierpnia 2021, 15:18
Uwielbiam takie wyzywanie piłkarzy na podstawie 1 słabszego okresu, gdy 2 strona szoruje po dnie od przeszło 3 sezonów. Mentalne przedszkole.
A problem z Walijczykiem nie tkwi w jego metryce czy zarobkach tylko wynika z faktu, iż jest to kolejne znane nazwisko po kosztach, które nijak pasuje do aktualnej wizji Milanu Piolego. Później, w trakcie sezonu będzie płacz, gdzie są te obiecane w przypadku awansu do CL alternatywy.
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2021, 15:19
1
Von Strauss
Von Strauss
10 sierpnia 2021, 18:45
Marcos Salinas
Problem z Ramseyem jest właśnie we wszystkim:
1) wiek - 30 lat - młodszy nie będzie, a za 2 lata to będzie ciężko go gdziekolwiek wypchnąć
2) zarobki - 8 mln w Juve. U nas pewnie nie mniej (możliwe, że udałoby się za 6 mln w co wątpię). Nikt z naszych nie ma takiej pensji. Robić komin dla zawodnika, który nic nie daje? No sorry.
3) kontuzjogenność - im starszy tym bardziej łamliwy staje się Walijczyk (a w ciągu ostatnich 3 lat sporo opuścił spotkań)
4) coraz gorsza gra - chłop nie trzyma poziomu, od 3 lat nic nie pokazuje, co by wskazywało na jego pensję.
W związku z tym niestety, ale Ramsey to szrot z dużą pensją, który nic nie wniesie do składu. Wymiana za Romagnolego to samobójstwo, lepiej chłopa przetrzymać jako rezerwowego - albo zmięknie i podpisze kontrakt albo będzie się rok odbudowywał, bo powącha murawy tyle co Kjaer będzie musiał odpocząć, a Gabbia nie będzie grał. Albo starać się opchnąć za kogoś wartościowego dla składu, choćby trzeba było dołożyć parę mln.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 sierpnia 2021, 20:38
Von Strauss - jeśli tylko jest szansa przedłużyć Romka to Maldini chętnie to zrobi, problemem jest Raiola który już ma prowizję w oczach za wolnego agenta. Z drugiej strony faktycznie Ramsey to nie jakieś super wzmocnienie, rozpatrywałem raczej przy pensji max 4mln. No nic zobaczymy jak się to rozwinie.
0
Plaza95
Plaza95
10 sierpnia 2021, 14:14
Offtop
Błagam, zróbcie już coś z tą reklamą. Nie dość że zasłania pół strony od dobrego czasu, to jeszcze teraz w ogóle nie można jej zamknąć. :/
18
zbylon
zbylon
10 sierpnia 2021, 14:15
Jaka reklama?
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 sierpnia 2021, 14:18
Na telefonie mam ten sam problem, to akurat pośrednia wina strony, Google cuduje z reklamami. Swoją drogą przeraża mnie ta tendencja, na większości stron jak się na telefonie wchodzi to reklam nawalone jak na ruskich streamach. Zanim się dokopiesz do contentu to trzeba 10 reklam zamknąć...
24
Michał92
Michał92
10 sierpnia 2021, 14:19
Mi wyskakuje od dobrego miesiąca filmik ,ze wszystkimi bramki i zagraniami Zlatana :P.
31
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 sierpnia 2021, 14:21
Farciarz :D
4
AlexisRossonero
AlexisRossonero
10 sierpnia 2021, 15:02
Rzeczywiście coraz bardziej jest zaśmiecona ta strona.. A dokopanie się na tel do pełnej wersji by widzieć powiadomienia, lajki i odpowiedzi na komentarze to nie lada wyzwanie..
0
WIELKIZNAWCAxd
WIELKIZNAWCAxd
10 sierpnia 2021, 16:30
Polecam operę na telefon, ma wbudowanego adblocka i każdą stronkę można elegancko przeglądać bez wyskakującego badziewia.
0
fristajlos
10 sierpnia 2021, 16:50
Jeśli ktoś posiada Xiaomi polecam korzystać z domyślnej przegląarki - posiada wbudowanego adblocka :)
0
zbylon
zbylon
10 sierpnia 2021, 21:13
Mi też wyskakuje filmik ze Zlatanem na telefonie. Myślałem, że wszyscy tak mają :)
0
fristajlos
10 sierpnia 2021, 13:59
Offtop.
Czy istnieje możliwość zmiany pseudonimu w serwisie?
0
Corsa
Moderator Corsa
10 sierpnia 2021, 14:10
Tak, jeśli chcesz zmienić pseudonim to napisz do mnie wiadomość.
1
Nevi
Nevi
10 sierpnia 2021, 14:11
ss=ś
ja bym sie zgodzil ;)
1
Fushnikov
Fushnikov
10 sierpnia 2021, 16:59
Tak wystarczy zwyzywać moderacje i daje to możliwość założenia nowego konta :)
2
TR3V0R
TR3V0R
10 sierpnia 2021, 13:41
na 3eciego bramkarza brać tego Mirante co teraz jest wolnym zawodnikiem. Dużo pograć i tak nie pogra, a przynajmniej chyba zarabiał mało. Bez różnicy w sumie kto przyjdzie, ale dobra decyzja z wypożyczeniem Plizzariego, bo chłopak musi sie ogrywać, a nie grzać ławę. Dużo jeszcze przed nim i z regularną grą może się fajnie rozwinąć
4
hyrus13
hyrus13
10 sierpnia 2021, 13:51
Moim zdaniem, w przypadku Plizzariego w tej chwili najlepszym rozwiązaniem byłaby sprzedaż. Jego ostatnie wypożyczenia nie były wybitne, a może ktoś by się skusił go kupić i wówczas będzie chciał poważnie zainwestować w chłopaka. Do tego jakaś rozsądna kwota odkupu.
1
TR3V0R
TR3V0R
10 sierpnia 2021, 14:13
Albo i tak, sprzedaż z prawem do odkupu tez dobre wyjście. Nie wiem, chlopak jakiś czas talent ma, ale nigdzie się przebić nie potrafił na stałe. Zobaczymy jak to się potoczy, ale raczej stawiałbym na wypożyczenie, bo oni raczej go sprzedawać nie planują:P
1
lopezito84
lopezito84
10 sierpnia 2021, 13:39
Lepiej sprzedać Krunicia Pobega wygląda o wiele lepiej w sparingach a Krunić to katastrofa
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
10 sierpnia 2021, 13:41
Tak, pytanie czy on się rozwinie jako 4-5ty zawodnik w kolejce do środka pomocy i łapania minut? Czy lepiej zostawić Krunica na zapchajdziurę, a Tomek niech się ogrywa i kontynuuje rozwój :)
10
lopezito84
lopezito84
10 sierpnia 2021, 14:41
Ma już wystarczający wiek, już jest ograny my potrzebujemy teraz szerokiej ławki powiedzmy "solidnych" zawodników niż zapchajdziury z których nie wiele pożytku a takim jest Krunić, któremu wyjdzie 1 na 10 meczów
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
10 sierpnia 2021, 14:58
Ale co bramkę strzeli z wolnego to nikt mu tego nie zabierze :D
1
lopezito84
lopezito84
11 sierpnia 2021, 14:27
Właśnie o takim meczu mówię podaj mi jeszcze 5 takich meczów i zmieniam zdanie.
To jest właśnie strasznie irytujące u kibiców to samo było z Suso holował piłę tracił i spowalniał akcje mnóstwo bramek przez niego straciliśmy ale co jakiś czas wyszedł mu strzał i z lewej nogi i wszystko było zapominane.
0
patoo_07
patoo_07
10 sierpnia 2021, 13:38
Pobega do nich, Nandez do nas :D
6
Maestro02
Maestro02
10 sierpnia 2021, 13:33
Nie tylko Pobegą Cagliari wyraża zainteresowanie ale też według Longo pytają o Contiego
1
Cisek666
Cisek666
10 sierpnia 2021, 13:26
Podobno G.Donnarumma jest zainteresowany aby dołączyć do naszego klubu na pozycji 3 bramkarza ;)
0
gieemce
gieemce
10 sierpnia 2021, 13:27
Antonio jest wolny
0
TR3V0R
TR3V0R
10 sierpnia 2021, 14:14
Donnarumma teraz będzie sobie pykał w piłeczkę z Messim, Neymarem, Mbappe czy Ramosem i przy tym zgarniał chore siano. Raczej za Milanem to on nie tęskni :P
2
MrAncelotti
MrAncelotti
10 sierpnia 2021, 13:25
Media podają, że szukamy III bramkarza.
A tak się składa, że Arkadiusz Malarz szuka klubu.
2
FanACM
FanACM
10 sierpnia 2021, 13:44
Fajna historia by była :) Propsuje :)
0
Corsa
Moderator Corsa
10 sierpnia 2021, 12:34
Na twitterze przewijają się informacje o planowanym odejściu Eriksena do Ajaxu.
0
Milanboy
10 sierpnia 2021, 12:38
Nie ma czego niestety szukac po zawale w Italii, przepisy niestety są brutalne.
2
hyrus13
hyrus13
10 sierpnia 2021, 13:52
To by była piękna historia, mam nadzieję, że tam trafi i będziemy mogli go oglądać z LM.
1
Jachu1899
Jachu1899
10 sierpnia 2021, 14:26
Oby za free albo jeszcze niech mu płacą merdacze za przedwczesne rozwiązanie umowy ^^
1
Master of AC Milan
10 sierpnia 2021, 12:28
Z Florenzim super sprawa, choć martwi mnie że nie ma informacji na temat 10, jeżeli na 10 przyjdzie ktoś inny niż Isco czy Yacine Adli to będziemy mieli lepszy skład niż w poprzednim sezonie lub porównywalny.
0
karp_fso
10 sierpnia 2021, 12:43
Spokojnie, o Florenzim tez nie było informacji :D
3
Cuchillo
Cuchillo
10 sierpnia 2021, 12:25
Jeśli Stefan chce kontynuować taktykę z poprzedniego sezonu to potrzebujemy właśnie takiego grajka jak Florenzi na prawym skrzydle, a nie jakiegoś truchtacza. Bez problemu zagra też na prawej obronie. Tak na prawdę chłop grał już wszędzie z wyjątkiem bramki, środkowej obrony i napadu.
5
Ajvar
Ajvar
10 sierpnia 2021, 12:21
6/7 mln = świetny interes :)
2
pepe82
pepe82
10 sierpnia 2021, 12:43
Duzo lepszy niz z Iliciem
2
acmilan95
acmilan95
10 sierpnia 2021, 12:16
Czekam nadal na środkowego i prawego pomocnika. Start sezonu coraz bliżej a plotek transferowych na tych pozycjach coraz mniej...
Przydałaby się też sprzedaż Samu, Conti czy nawet Krunicia.
Zawsze to trochę kasy więcej w budżecie.
Berardi, Ziyech, Vlasic czy Ilicic - umarło? Są jakieś plotki na tych pozycjach? Miałem też nadzieję na sprowadzenie Belottiego, ale kasa musi się zgadzać...
0
blaskjell
blaskjell
10 sierpnia 2021, 12:23
Akurat im mniej plotek tym lepiej ;) Nasze transfery lubią cisze. Trzeba zaufać zarządowi a obiektywnie ocenić ich ruchy będzie można dopiero 1 września
7
MilanHomer
10 sierpnia 2021, 12:46
Czytasz plotki transferowe (Ilicic, Bakayoko, Isco, Vlasic) a w rzeczywistości zarząd negocjuje z kimś innym (Florenzi, Maignan, Giroud).
Wiadomo, że w plotce jest ziarno prawdy, ale w sprawie Milanu pismaki strzelają ślepakami :)
2
Semper Fideli
Semper Fideli
10 sierpnia 2021, 11:43
Coś cicho o Daamsgardzie, ciekawe czy Ferrero zszedł na ziemie widzac brak zainteresowania..
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2021, 11:43
1
ósmy
ósmy
10 sierpnia 2021, 12:39
Najbliżej mu do Romy, ale ta już się chyba wyprztykała z kasy. Wszystko zalezy od nowego kontraktu Pellegriniego i kosztów.
0
Von Strauss
Von Strauss
10 sierpnia 2021, 11:35
Ciekawostka w związku z Messim.
LaLiga nie chciała wyrazić zgody na zarejestrowanie Messiego, bo budżet się nie spina.
L1 natomiast nie ma takiego problemu, ba, PSG ma uzyskać dofinansowanie zwrotne od państwa by móc podpisać jeszcze umowę z Mbappe, a Messi będzie mógł wziąć koszulkę zarezerwowaną dla bramkarzy (30). Niech UEFA zaproponuje jeszcze darmowy rimming w Europie dla piłkarzy i właścicieli PSG, bo wciąż mało im daje przywilejów.
11
grzegorz_o
grzegorz_o
10 sierpnia 2021, 11:38
Co ma UEFA do Ligue 1?
1
patoo_07
patoo_07
10 sierpnia 2021, 11:41
Tam już chyba się wypowiadał ten cały właściciel, że zasady zostaną złamane, ale najszybszą sankcję mogą dostać za 3 lata, więc jeśli mają wygrać LM do tego czasu, to i tak warto. Takie mają zdanie.
0
kusniak_22
kusniak_22
10 sierpnia 2021, 11:43
To samo co ma do klubów angielskich - pieniądze. I to, że bezpośrednio nie płacą Ligue 1 to nie bez powodu PSG nie brało udziału w dołączeniu do Superligi i robi tego rzędu transfery. Ich nie obowiązuje FFP.
2
Von Strauss
Von Strauss
10 sierpnia 2021, 12:19
Co ma UEFA do Ligue 1? A co miała do Premier League gdy wymuszała kary na klubach? Co miała do Serie A, gdy wymyślali przepisy o zakazie występowania w rozgrywkach niesygnowanych przez UEFA pod rygorem wyrzucenia z ligi? Macki UEFA są wszędzie.
7
grzegorz_o
grzegorz_o
10 sierpnia 2021, 15:25
aha. czyli na jakiej podstawie UEFA ma zakazać PSG transferu? przypominam, że FFP jest zawieszone
0
Von Strauss
Von Strauss
10 sierpnia 2021, 18:49
Zawieszone nie znaczy, że nie obowiązuje. Chodzi o to, że liczone są łączne okresy. Za poprzedni, z którego miało się liczyć FFP na ten rok PSG miało sprzedać zawodników za ponad 180 mln by wyjść na 0. Nie zrobili tego, a UEFA milutko dla nich zmieniła przepisy FFP. Na jakiej podstawie? Na srakiej, do jasnej ciasnej. Jakbyśmy my mieli tak działać to nam by przepisów nie zmieniali tylko zaraz by leciał ban na LM, LE, LKE i kara pieniężna. Więc gdzie sprawiedliwość?
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się