SCUDETTO


MERCATO LIVE 13.08: Milan porozumiał się z Bordeaux ws. Adliego [19:45]

13 sierpnia 2021, 09:05, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 13.08: Milan porozumiał się z Bordeaux ws. Adliego [19:45]

[09:05]Alessandro Florenzi pozostaje priorytetem transferowym Milanu, a sam piłkarz czeka na to, aż rossoneri dogadają się z Romą. Włoskie dzienniki podają, że porozumienie powinno nadejść wkrótce. Według stacji Sky natomiast, rossoneri chcą być przygotowani i nie tracą z oczu Diogo Dalota Alvaro Odriozoli. Jeśli w kwestii Włocha doszłoby do sporych komplikacji wynikających z formuły transferu - rossoneri chcą prawo wykupu, giallorossi życzą sobie obowiązku - wówczas można byłoby się zwrócić w kierunku Portugalczyka bądź Hiszpana.

[10:05]: Dziennikarz Daniele Longo informuje, że Milan nawiązał ponowne kontakty z agentem Nikoli Vlasicia. Transfer Chorwata pozostaje trudny do zrealizowania i potrzebne jest pójście na ustępstwa ze strony CSKA Moskwa, ale rossoneri nie tracą nadziei.

[12:03]La Gazzetta dello Sport uważa, że alternatywą dla Yacine Adliego jest Florian Grillitsch, 26-letni pomocnik Hoffenheim i reprezentant Austrii.

[13:23]La Repubblica twierdzi, że pomysłem last minute Milanu na wzmocnienie prawego skrzydła może być doświadczony zawodnik Sampdorii, Antonio Candreva, zwłaszcza jeśli San Siro opuści Samu Castillejo.

[13:50]: Bild podaje, że prawo wykupu Jensa Pettera Hauge przez Eintracht zamieni się w obowiązek jak tylko niemiecka drużyna uzyska matematyczne utrzymanie w Bundeslidze. Ma to wszystko opiewać na 12 mln euro.

[18:23]: "Wypracujemy najlepsze rozwiązanie dla klubu i piłkarza" - powiedział trener Evertonu, Rafael Benitez, na temat łączonego także i z Milanem Jamesa Rodrigueza.

[19:45]: Daniele Longo informuje, że Milan osiągnął porozumienie z Bordeaux odnośnie transferu Yacine Adliego. Rossoneri mają zapłacić Francuzom 10 mln euro plus bonusy.



255 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Semper Fideli
Semper Fideli
13 sierpnia 2021, 13:39
Haha pisałem na początku mercato że na prawą stronę ściągną Candreve.. kabRet
0
Margiorno
Margiorno
13 sierpnia 2021, 13:46
Kabaret bo jedno z 50 nazwisk na liście to Candreva.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
13 sierpnia 2021, 14:49
Dokładnie tak.
0
Oskyy
Oskyy
13 sierpnia 2021, 13:39
Powiem tak...
Jeśli faktycznie nie będzie żadnego innego kandydata, to Candreva>Samu
Jeśli to będzie tylko rozwiązanie krótkoterminowe low cost do czasu znalezienia realnego kandydata do pierwszego składu, to może nie być tragedii
2
mist22
mist22
13 sierpnia 2021, 13:41
Problem polega na tym, że jak go kupią, to dadzą mu pewnie 2-3 letni kontrakt i niezłą pensję i odejdzie dopiero na koniec kontraktu :) Lepiej już trzymać tego Samu do końca kontraktu.
0
Oskyy
Oskyy
13 sierpnia 2021, 14:00
Dlatego mówię o transferze low-cost :) Niska pensja, kontrakt na rok i przeczekanie na lepszego kandydata.. w innym wypadku tego nie widzę
0
Pinokio
Pinokio
13 sierpnia 2021, 13:32
Mam nadzieje, że z tym Candrevą to tylko plotka, bo już mi ciśnienie podskoczyło.
4
mist22
mist22
13 sierpnia 2021, 13:30
To już lepiej Samu zostawić niż Candreve ściągać xD Mam nadzieję, że to wymysł dziennikarzy, bo nawet jak go chcieliśmy 5 lat temu czy dawniej to był przeciętnym kandydatem, a co dopero teraz xD
0
Von Strauss
Von Strauss
13 sierpnia 2021, 13:26
Repubblica: Candreva could become a last minute target for milan if winger leaves.

Co sądzicie? Samu czy Candreva? xD
0
DarQ
DarQ
13 sierpnia 2021, 13:14
Vlasic jest mobilny i dobrze sobie radzi w tzw. przeszkadzaniu przeciwnikowi. Wraz z Kessiem i Benen świetnie by się uzupełniali i wreszcie Milan mógłby porządnie dominować w środku pola. Ibra dostałby dodatkowy oddech. Moim zdaniem takie rzeczy będą kluczowe i mam nadzieję, że Pioli mocniej postawi na swoim. Brat łata musi być bardziej asertywny.
4
Jaca23
13 sierpnia 2021, 14:00
Wszystko fajnie, ale my musimy zacząć kreować sytuację, bo póki co w obronie wyglądamy naprawdę solidnie, za to w ofensywie jesteśmy strasznie marni.
0
PytlaLDW
PytlaLDW
13 sierpnia 2021, 13:11
coś cicho ostatnimi czasy.. mam nadzieje, że cisza przed burzą.
2
inzaghi67
13 sierpnia 2021, 13:05
trochę słabo że ten Vlasic nie chciał brać udziału w treningach czy coś żeby wymusić transfer a tu już prawie miesiąc czasu i transferu ni ma
1
Milanboy
Milanboy
13 sierpnia 2021, 12:57
Coś czuję, że Snickers będzie naszym głównym PS.
2
UrbiMac
UrbiMac
13 sierpnia 2021, 12:55
Wyprzedaż w PSG , tam bym czegoś poszukał . Choćby na skrzydło pewnego Niemca:P
0
ósmy
13 sierpnia 2021, 12:46
Inter za Insigne dzisiaj płaci 15 mln + Alexisa Sancheza. Zarobki w okolicach 6 mln.
Jeśli zobowiąże się wobec Interu przyjść za darmo za rok, będzie pobierał 7 mln.

Z Romą o tyle jest zagwozdka, że pozbywają się dwóch prawych defensorów. Po Florenzim ma polecieć Santon do Salernitany.
Może w ramach rozliczeń za Alessio spróbować wymiany z Contim?.
Ikone przymierzany do Atalanty i Fiorentiny na prawą. Dodatkowo Fiorentina monitoruje możliwość pozyskania Orsoliniego.
My musimy rozwalić bank na 10, albo na prawego skrzydłowego. W innym przypadku nie ma znaczenia, czy z przodu będzie Ibra, Giroud, czy Leao.
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
13 sierpnia 2021, 13:32
Roma ma już dwóch PO Karsdorpa i Reynoldsa dlatego pozbywają się Florenziego i Santona. Mam nadzieję że Insigne nie dołączy nigdy do Interu!
0
Pinokio
Pinokio
13 sierpnia 2021, 12:31
Czy są tu jakieś osoby, które mają lekkie obawy co do braku pozyskania nowej 10? Pytam z ciekawości, bo większość komentarzy wspomina o byciu cierpliwym i o tym, że pod koniec okienka z pewnością kogoś pozyskamy.
10
Moris
Moris
13 sierpnia 2021, 12:32
Ja mam dość duże obawy.Nie wyobrażam sobie by Diaz miał być podstawowym graczem.
0
looko
looko
13 sierpnia 2021, 12:40
Może mam, nie tyle obawę, co po prostu, bym się wcale nie zdziwił, gdyby nikt nie przyszedł na 10.
0
Zuber
Zuber
13 sierpnia 2021, 12:49
Chyba kazdy ma obawy. Czekać cierpliwie do końca okienka na okazję, równie dobrze mogą trzymać nas w garści bo wiedzą, że nie mamy 10 a zbliża się koniec okienka. Tak na prawdę to chyba nie ma złotej recepty, bylebyśmy nie zostali z ręką w gaciach.
1
DarQ
DarQ
13 sierpnia 2021, 13:04
No i ja. Boję się również tego, że jak ktoś przyjdzie na last minute to nie tylko będzie poza okresem przygotowawczym ale przede wszystkim będzie to wersja C lub D dla Piolego. Taka alternatywa alternatywy. Coś w stylu najnowszej info- "lepszo - tansza" wersja Aliego, alternatywy nr 6 w notesiku.
1
matten
matten
13 sierpnia 2021, 12:26
Ja wziąłbym tego Vlasicia, bo będziemy tak czekać do końca okienka i w końcu okaże się, że zaklepał go ktoś inny, a nam zostanie ściągnąć przepłaconą przebrzmiałą gwiazdę albo jakiegoś kota w worku, który dopiero stawia pierwsze kroki w wielkim futbolu.
2
100f
100f
13 sierpnia 2021, 12:26
Co do Elliota - nie sztuką jest wydać kasę, sztuką jest wydać mądrze. Przypominam, że Elliot uratował nas od bankructwa i pokrywa rok w rok straty, które generuje klub. W zeszłym 195mln, w tym 95mln euro. I szczerze zamiast przepłaconych kopaczy wolałbym najpierw zobaczyć nowy, własny stadion. Wtedy klub sam na siebie będzie zarabiać, będą transfery i dobre kontrakty dla najlepszych graczy. Bayern pokazuje, że się da. Poza tym wypożyczenia z opcją są dla mnie najlepszą opcją transferu zawodnika - najświeższy przykład Tomori. Pokazał w pół roku, że jest wart 28 mln euro.
4
marcinomilano
marcinomilano
13 sierpnia 2021, 12:24
Kessie z urazem mięśniowym xd Pięknie
0
100f
100f
13 sierpnia 2021, 12:27
Kessie jednak też nie jest maszyną...
0
Piotrek1899
Piotrek1899
13 sierpnia 2021, 12:24
Ogromnie zabawne jest, jak te gazeciska spekulują nt transferów do Milanu. Tu już chyba każdy gracz miał przybyć. Teraz Grillitsch? Wow ;) A Maldini spokojnie sobie tam działa, negocjuje i wszystko ma gdzieś. Podoba mi się w tej roli. Na koniec się okaże, że wyskoczy z gościem takim, że wszystkim szczęki opadną. Nie zdziwi mnie to w ogóle. Także Panie i Panowie bądźmy dobrej myśli, bo byle kto za kierownicą nie siedzi;)
1
Marcin1995
Marcin1995
13 sierpnia 2021, 12:25
Gorzej jak wcześniej wybije gong oznaczający koniec mercato
0
chory
chory
13 sierpnia 2021, 12:17
brać luqinhasa z legii
4
kozik___13
13 sierpnia 2021, 12:09
Najważniejsze, że Florenzi już BLISKO!
0
Olli666
Olli666
13 sierpnia 2021, 11:58
Ja licze na takie transfery
Adli
Florenzi
Vlasic wyp z opcja wykupu
Pan X (marzy mi się Lorenzo Insigne)
Atak
Vlasic lorenzo
Ibra/Giroud Leao/Rebic
Przy ustawieniu 4/4/2 bajka by to była
1
patoo_07
patoo_07
13 sierpnia 2021, 11:51
Wydaje mi się, że z tym Vlasicem to w końcu ogarną, ale pierwsze dwie kolejki chyba i tak wyjdziemy z Brahimem.
1
Książę Mroku
Książę Mroku
13 sierpnia 2021, 11:48
Mercato czas zamknąć. Nikt już nie przyjdzie . Nikt nie odejdzie
1
Marcin1995
Marcin1995
13 sierpnia 2021, 11:47
Vlasic,James,Adli i Florenzi i jestem szczęśliwy
1
marcinomilano
marcinomilano
13 sierpnia 2021, 12:05
Nie ma szans żeby przyszedł Vlasić i James jednocześnie. Poza tym po co?
3
Marcin1995
Marcin1995
13 sierpnia 2021, 12:24
Po to że Vlasic ze swoją szybkością jest dobrą opcja na PS, niejednokrotnie grał na tej pozycji a jako że na PS żadnych ciekawych nazwisk nie ma to wtedy na 10 James do wyjęcia za frytki(wiem że będzie chciał trochę zarabiać) fantasista którego dawno u nas nie było
Oczywiście wiem że nic takiego się nie stanie ale pomarzyć można
0
marcinomilano
marcinomilano
13 sierpnia 2021, 12:59
No nie wiem, Vlasić jednak nie jest typowym skrzydłowym, dużo bardziej wolałbym żeby rozwijał się na swojej nominalnej pozycji
0
Koncz628
Koncz628
13 sierpnia 2021, 11:44
Czy oni kiedyś kogoś kupią?
1
Gol
Gol
13 sierpnia 2021, 12:12
Tomori, Tonali, Maignan, Giroud, Toure...
10
marcinomilano
marcinomilano
13 sierpnia 2021, 11:30
Jak uda nam się wyciągnąć Vlasića na 10, to nawet niech Florenzi sobie biega po PS
Edytowano dnia: 13 sierpnia 2021, 11:31
2
paweł_piotr
paweł_piotr
13 sierpnia 2021, 11:49
A jak Floro będzie musiał akurat na PO to Vlasić na skrzydło i Brahim do środka
0
ForzaLisek
ForzaLisek
13 sierpnia 2021, 11:06
Zenit kupił ofensywnego brazylijczyka Claudinho za 15 mln euro, który może grać na 10 więc transfer Vlasicia coraz bliżej - tylko pytanie do kogo:D
0
Pinokio
Pinokio
13 sierpnia 2021, 11:31
A co ma wspólnego Vlasić z Zenitem, bo chyba mnie coś ominęło? :D
5
MilanHomer
MilanHomer
13 sierpnia 2021, 11:35
Pismaki napisali, że Zenit złożył ofertę 25 mln euro za Nikolę, to ma wspólnego :)
2
ForzaLisek
ForzaLisek
13 sierpnia 2021, 11:44
kurna fakt:D pokićkało mi sie:D
0
marcinomilano
marcinomilano
13 sierpnia 2021, 10:45
Po tym jak Ziyech wypadł, to baaardzo mam nadzieję, że jednak uda się jakoś dogadać z CSKA
0
DarQ
DarQ
13 sierpnia 2021, 10:35
Vlasic to jedyna sensowna 10 pod nasz styl gry.
Oby się udało.
6
Jachu1899
Jachu1899
13 sierpnia 2021, 10:41
Vlasic jest fajny bo jest dynamiczny i nie jest przypisany do jednej pozycji na której dobrze gra bo na skrzydle też ogarnia
0
Jachu1899
Jachu1899
13 sierpnia 2021, 10:41
Pod nasz styl to ż pasuje Sabitzer...
3
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
13 sierpnia 2021, 09:53
Samu nigdy nic wielkiego nie pokazał w Milanie. Pytanie tylko czy ktoś go faktycznie kupi. Ściągnięcie Florenziego będzie bardzo dobrym ruchem. Załatwimy kogoś porządnego na 10 oraz do rywalizacji ze Snickersem i kadra naprawdę będzie prezentować się przyzwoicie.
1
Corsa
Moderator Corsa
13 sierpnia 2021, 10:13
Chętni może i są, ale problemem jest kontrakt Hiszpana. U nas zarabia całkiem dobry pieniądz, zainteresowani dadzą mu najwyżej połowę z tego. Dlatego nawet jeśli kluby osiągają porozumienie, to sprawa rozbija się o kontrakt, Samu kręci nosem i temat upada. Tak to widzę.

Niestety trzeba pogodzić się z tym, że będziemy bujać się z gościem jeszcze te dwa lata i odejdzie za free.
3
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
13 sierpnia 2021, 10:31
Masz rację. Samu jest przykładem na przyszłość, by bacznie uważać przy podpisywaniu kontraktu z danym zawodnikiem.
1
mist22
mist22
13 sierpnia 2021, 10:37
Corsa - nie koniecznie, z informacji wynika, że zgodził się przejść do Getafe, więc zapewne liczy się z obniżką pensje. Natomiast najprawdopodobniej Getafe nie będzie gotowe na zapłacenie za ten transfer :(
1
Rafał0209
Rafał0209
13 sierpnia 2021, 09:53
Ogarnąć burdel po Chińczykach zrobić fajny zespół ustabilizować finanse awansować do LM i nie móc wzmocnić drużyny tak jak tego chce i wydywac swoja prywatną kasę tak jak chcę, napluć tylko w tą mafijna UEFE,
3
artorn
artorn
13 sierpnia 2021, 09:57
a tymczasem psg myśli o Rudigerze xD to jest kpina... niby wielki kryzys po covidzie, kluby pozadłużane ale jednak sypią hajsem jak chcą a niektórzy to mogą jeszcze bardziej niż można...
1
Cisek666
Cisek666
13 sierpnia 2021, 10:12
@arton - dziwisz się? jak psg ma nieograniczony kurek i jeszcze dofinansowanie rządowe. A oprócz tego przez najbliższe 2 lata nie będą brane pod uwagę z FFP , tak zdecydowała komisja L1. Cytują klasyka: "Wszystkie zwierzęta są sobie równe, ale niektóre są równiejsze od innych. "
Edytowano dnia: 13 sierpnia 2021, 10:15
2
RafAxl
RafAxl
13 sierpnia 2021, 10:20
Problem właśnie jest w tym, że Elliott nie chce wydawać kasy, spokojnie w ramach ffp mógłby dokapitalizować klub i kasa na transfery by była. W ffp chodzi o to, żeby się kluby nie zadłużały, jeśli właściciel chce wydawać swoją prywatną kasę, może to robić praktycznie do woli, więc nie wiem, o co te żale do PSG. Mają bogatego właściciela, który ładuje kasę (a nie pożycza) w swoją zabawkę i tyle.
Edytowano dnia: 13 sierpnia 2021, 10:21
0
Endriu
Endriu
13 sierpnia 2021, 10:23
Nie moc a raczej nie chcieć. Pieniędzy właścicielowi nie brak, tylko trzeba chcieć je wydać.
0
Rafał0209
Rafał0209
13 sierpnia 2021, 10:23
Ale wiecie jakby był procent od następnej sprzedaży zawodnika dla UEFA to by i po 500mln pozwalali wydawać na transfery.
0
adamos
adamos
13 sierpnia 2021, 12:26
prawda jest taka, że wszystkie kluby liczą się z sankcjami UEFY i księgowi trudzą się w księgach by było wszystko ok. PSG ma to w czterech literach chcą wygrać LM, a później jak będzie im groził Ban na puchary to pojadą jak do Fify z odpowiednią katarską walizeczką i na wszystko się decydenci zgodzą, tak jak miało to miejsce przy gospodarzu Mundialu w Katarze.
1
GWIDON1979
13 sierpnia 2021, 09:50
Obrońców to my mamy. Może czas kupić prawego skrzydłowego i 10 ?
0
paweł_piotr
paweł_piotr
13 sierpnia 2021, 09:54
No PO to się przyda jak najbardziej. Kalulu albo wypo albo niech czeka na swoje okazje jako 3PO czy 5ŚO w hierarchii.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
13 sierpnia 2021, 09:48
Niektórzy wyraźnie nie rozumieją podstaw, które były tu już przerabiane wiele razy. Negocjowanie opcji a nie obowiązku wykupu to rzadne żebranie czy żydzenie. Przy opcji w księgi idzie kwota wykupu w roku, w którym wykup nastąpi. Natomiast przy obowiązku to pomimo iż kasę płacimy za rok to kwota ta jest wpisywana do bilansu już w tym roku, a to ma znaczenie.
I niektórzy chyba zapomnieli, że w tym okienku wydaliśmy najwięcej z włoskich klubów wiec posty o żebraniu są śmieszne po prostu. Maldini negocjuje jak najlepsze warunki i póki co idzie mu to co najmniej dobrze.
35
hyrus13
hyrus13
13 sierpnia 2021, 09:54
Grzesiek, piszesz, że temat był przerabiany wiele razy, ale chyba w komentarzach. Przydałby się o tym tekst, w którym jasno ktoś wytłumaczy jak wyglądają sprawy z opcją, obowiązkiem, amortyzacją itp. I niech sobie wisi na głównej przez całe mercato :D
15
hyrus13
hyrus13
13 sierpnia 2021, 10:00
Mieliśmy mieć w firmie szkolenie z negocjacji zakupowych, ale powiem Szefowi że szkoda kasy i czasu. Na acm.com.pl najlepsi specjaliści od tego :)

Co poradzisz. O negocjacjach wymądrzają się ludzie, którzy co najwyżej negocjowali karty w Monopoly. Według niektórych negocjacje to w ogóle idiotyzm. Trzeba brać od razu tyle ile dają albo dawać tyle ile sobie życzą.
Nawet taki transfer Lukaku do Chelsea wyglądał tak (o ile dobrze kojarzę):
1. Chelsea oferuje 90 mln-100 mln
2. Inter jest skłonny sprzedać za 130 mln.
3. Chelsea kilka razy podwyższa ofertę, Inter nieco obniża wymagania.
4. Po 1-2 tygodniach dogadują się na 115 mln.

Tokiem rozumowania niektórych, albo Inter powinien się od razu zgodzić na 90 mln albo Chelsea na 130, bo przecież wejść mogła Barcelona, Real, City czy nawet PSG z ofertą przebijającą.

Aha, a Juve Locatellego od 2 miesięcy negocjuje. Obok czają się różne kluby, gotowe przewyższych ich ofertę. Pjanicia też nie mogą nawet za darmo wyciągnać, bo problemem jest 1-2 mln pensji, które negocjują.
Ale to wstyd, że nie chcemy natychmiastowego obciażenia budżetu lub uczestniczyć w bitwach o wątpliwy talent z Brazylii


P.S. Ja to w FM nawet potrafię się o każdy 1 mln targować :) Twierdzenie, ze to "żydzenie", "szczypanie", "żenada", "wstyd", to dla mnie jakieś kuriozum. Ale z tego co widzę, to powszechne poglądy...

Tak jak ktoś niżej napisał. Więcej ideologicznego pierdololo niż ekonomii i nauk ścisłych w szkołach.
Edytowano dnia: 13 sierpnia 2021, 10:02
13
hyrus13
hyrus13
13 sierpnia 2021, 10:05
Miszcz, jak sądzę ludziom chodzi o to, że jest komunikat o tym, że porozumienie praktycznie jest i za moment jakiś transfer będzie dopięty. Tymczasem sprawa się przedłuża, a za chwile zawodnik ma inny klub.

Natomiast inaczej wyglądało to w przypadku Tonalego. Mieliśmy wynegocjowane warunki, na które się zgodziliśmy, a później z pozycji siły je zmienialiśmy. Mnie się osobiście takie coś nie podoba.
1
omo69
omo69
13 sierpnia 2021, 10:11
dobra wszsytko fajne jestem swiadomy ze elliott wyprowadzi nas na prosta i sprzeda ale juz tak nie podkreslajmy ze Milan wydal najwiecej z wloskich klubow bo to zaden powod do dumy:)czy nasza kadra jest lepsza niz rok temu?nie. Czy ktoras pozycja na boisku jest lepiej obsadzona niz rok temu?nie.Czy stalismy sie lepsza druzyna niz rok temu?nie,nadal przed nami Inter,Juve my na rowni z Napoli i Atalanta,za nami lekko Roma i Lazio,Ciagle pisanie tego ze wydalismy najwiecej troche mi przypomina te posty co sa tutaj wrzucane ze iles tam lat temu cos wygralismy:)Trzeba sie czyms pochwalic a ze nie ma za bardzo czym to o tym napiszemy:)
1
omo69
omo69
13 sierpnia 2021, 10:13
Jeżeli klub nie trzyma mocno zawodnika w garści, to nawet od razu ustalone warunki z klubem są mało warte. W temacie tego "niebotycznego" talentu z Brazylii była nawet informacja od prezesa, że Benfica od razu dała tyle ile chciał Santos. Nie skończyło się to dla nich dobrze.

Renegocjowanie warunków to też normalna rzecz. Zwłaszcza gdy coś nie spełniło oczekiwań. Rabaty, upusty, bonusy itd negocjuje się cały czas :) Mógłbym podać przykład z życia realnego ale to co najwyżej na priv. Generalnie każda umowa może być negocjowana.

A komunikaty medialne są często warte tyle co nic. Jak to ogólnie ze słowami, które są jak wiatr.
I to jest kolejny problem ludzi w internecie. Byle komunikat sprawia, że się emocjonują. Biorą to do siebie jakby to były słowa matki, która coś dziecku obiecała, a później nie dotrzymała.

Tu się kłania jeden z moich ulubionych cytatów:
"„Będziesz stale cierpiał, jeśli będziesz reagował emocjonalnie na wszystko, co ludzie do Ciebie mówią. Prawdziwa siła zawiera się w obserwowaniu wszystkiego z boku, ze spokojem i logiką. Jeśli słowa mogą Cię kontrolować, to znaczy, że wszyscy mogą Cię kontrolować.
Oddychaj i pozwól sprawom przeminąć.”
Bruce Lee
Edytowano dnia: 13 sierpnia 2021, 10:14
4
grzesiekpl88
grzesiekpl88
13 sierpnia 2021, 11:06
hyrus13 - ale co da jakikolwiek news jak ludzie łapią jak pelikany wszystkie doniesienia mediów ? Widome, że plotek pojawia się pełno, ale trzeba ze spokojem to obserwować. Media przez 2 tyg trąbią o jakimś transferze, że dziś blisku, jutro się oddala, panuje optymizm itd. A w praktyce wygląda to tak, że strony spotkają się 2-3 razy na kawce i dopinają transfer.

Śmieszne dla mnie jest ocenianie pracy zarządu czy działań klubu w oparciu o doniesienia medialne a nie fakty, no ale takiego podejścia niektórych żadne tłumaczenie nie zmieni.

A ja nie jestem zwolennikiem podawania na tacy, jest w sieci mnóstwo artykułów jak wyglądają negocjacje transferowe, sprawy księgowania transferów, amortyzacja itd. Wystarczy 5min własnego czasu i wujek google. A jak ktoś woli te 5 min poświęcić na pisanie bzdur zamiast się dokształcić w temacie na który się chce wypowiedzieć to już jego sprawa.
1
k_f_c
k_f_c
13 sierpnia 2021, 09:47
Będą się szczypać i certolić o każdego eurocenta
0
Mil_online
Mil_online
13 sierpnia 2021, 09:52
Ty się nie certolisz, jak rozumiem, jak chodzi o Twoje pieniądze?
7
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
13 sierpnia 2021, 10:12
Życie to nie gra wideo, a piłka nożna to nie tylko sport ale i biznes. Walka o każdego eurocenta jest ważna
1
omo69
omo69
13 sierpnia 2021, 09:45
o florenzim byl juz post ze do konca dnia ogarna,do konca tygodnia,zaraz bedzie do konca miesiaca:)
3
Cervusius
Cervusius
13 sierpnia 2021, 09:35
no wstyd lekko bo Inter szybciej ogarnął Dumfriesa niż my Florenziego, jeżeli tak będziemy wszędzie chytrzyć to już chyba nikt nie przyjdzie, serio, niech mi nie mówią, że brak kasy za Castillejo nas blokuje do końca mercato, bo jeśli tak, to żenada
2
paweł_piotr
paweł_piotr
13 sierpnia 2021, 09:37
czekaj czekaj niby mówili że Hauge nam odblokuje całe mercato xd
1
paweł_piotr
paweł_piotr
13 sierpnia 2021, 09:40
Wstyd bo klub negocjuje optymalne warunki, na które może sobie pozwolić?
6
grzesiekpl88
grzesiekpl88
13 sierpnia 2021, 09:44
Interowi po odjęciu zaległości wpadnie 45-55mln za Lukaku więc mogą sobie te 15 wydać ot tak za Dumfriesa.
Nam wpadnie 12 mln w księgach za Hauge i też spokojnie za 30mln możemy kupić ale to nie sztuka przepłacić, Maldini potrafi wiele wynegocjować (Tonali choćby) więc dajmy mu pracować.

paweł_piotr - pieniądze nie są problemem ale księgi, poza tym mercato jest odblokowane od dawna, zapomniałeś chyba, że już wydaliśmy ponad 60mln.
3
Mil_online
Mil_online
13 sierpnia 2021, 09:46
Więcej religii, mniej ekonomii w szkołach.
8
paweł_piotr
paweł_piotr
13 sierpnia 2021, 09:50
grzesiekpl88

Nie zapomniałem wiem ile wydaliśmy. Odnoszę się tylko do głosów że po sprzedaży cyk zaraz będzie treq i skrzydłowy ;)
1
kamilus
kamilus
13 sierpnia 2021, 10:29
Możliwe, że Hauge nic nam nie odblokował i nic nam nie dał do mercato, nawet 1 eurocenta, bo wiele źródeł pisze o tym transferze jako wypożyczeniu z opcją zmieniającą się w obowiązek - ale wciąż tylko opcją.
0
Vol'jin
Vol'jin
13 sierpnia 2021, 14:24
Inter negocjował Dumfriesa ponad miesiąc xD Dopiero po sprzedaży drugiego piłkarza (Lukaku) ruszyli na zakupy

ale Marotta mistrz bo negocjował kilka dni xd
0
blaskjell
blaskjell
13 sierpnia 2021, 09:33
Florenzi jest tak blisko Milanu jak Kaio Jorge czy może jeszcze bliżej? xD
2
dave25
dave25
13 sierpnia 2021, 09:32
Żenada jest dostępny za czapkę gruszek a oni się targują , zaraz wskoczy Inter i będzie jak z brazolem, Dalot ? Będzie 2x droższy a na pewno nie jest lepszy
4
Vol'jin
Vol'jin
13 sierpnia 2021, 09:39
Żenadą są negocjacje zakupowe?
2
carrygun
13 sierpnia 2021, 09:44
Żenadą są negocjacje zakupowe, kiedy okazuje się, że wchodzi strona trzecia z Włoch i w dzień dogaduje się z klubem sprzedającym, a piłkarz mimo szczerych chęci przejścia do klubu A, akceptuje opcję B. Już były takie przypadki. Tutaj jeśli np. Florenzi dał gwarancję Maldiniemu, że chce tylko do Milanu, to wiadomo, że mogą Romę cisnąć o korzystniejsze warunki, ale w przeszłości różnie to bywało i ostatecznie transfery upadały, a nawet obowiązek wykupu za 8 mln wydaje się super opcją.
3
Mil_online
Mil_online
13 sierpnia 2021, 09:48
A masz stuprocentową pewność, że kiedykolwiek tak było, jak fantazjujesz?
0
carrygun
13 sierpnia 2021, 09:59
Oczywiście, że mam. Jakbym nie pracował w Milanie, to bym się chyba nie wypowiadał. A fantazjować to wolę o kobietach i dobrym jedzeniu, a nie upadłych transferach.
0
Mil_online
Mil_online
13 sierpnia 2021, 12:42
To może napisz i wydaj wspomnienia o upadłych transferach. 97% informacji tutaj to science-fiction w najczystszej postaci, a Wam się, chłopy, głowy grzeją.
0
looko
looko
13 sierpnia 2021, 09:31
Jeżeli, ma się tylko rozejść o formułę transferu, to straszną biedą wieję po oczach i tak w stosunku ceny do jakości to jest super promocja, to ile chce Roma.
2
TR3V0R
TR3V0R
13 sierpnia 2021, 09:29
Jak florenzi do końca tygodnia nie zostanie naszym graczem to już możemy się z nim pożegnać
3
Rafał0209
Rafał0209
13 sierpnia 2021, 09:21
Jak klub chce sprzedać drugi chce kupić a zawodnik chce przejść to się dogaduje w 24h, jak nie to nie, nie wierze w tygodniowe negocjacje, jak klub chce 100 mln a ja daję 1mln to od razu sobie dziękujemy jak obie strony są blisko to mozna w kilka minut się dogadać
4
Mil_online
Mil_online
13 sierpnia 2021, 09:35
Poważnie?
1
Mil_online
Mil_online
13 sierpnia 2021, 09:54
To jest nie do wiary.
0
hyrus13
hyrus13
13 sierpnia 2021, 09:15
Dobra, nie będzie żadnego Florenziego. Było trochę frajdy, ale to tyle.
4
Semper Fideli
Semper Fideli
13 sierpnia 2021, 09:14
Florenzi był już praktycznie w Milanie ostatnio, dziś już się pisze o alternatywach, jebla można dostać
7
paweł_piotr
paweł_piotr
13 sierpnia 2021, 09:13
Dobra tylko dziś mogę wypić bo w weekend będę driverem to proszę dziś o oficjalki Florenziego, Yacina i OUT SAMU ;)
1
satoshi
satoshi
13 sierpnia 2021, 09:12
Ciekawe czy Florenzi będzie dzisiaj bliżej Milanu
2
Belotti/J.Rodriguez
Belotti/J.Rodriguez
13 sierpnia 2021, 09:11
Belotti
James Rodriguez
Insignie
1
paweł_piotr
paweł_piotr
13 sierpnia 2021, 09:13
ale że co ;)
1
mickflower
mickflower
13 sierpnia 2021, 09:07
W sumie to nawet rozsądne. Zastanawiam się tylko dlaczego cały czas cicho np. o Berrardim? Świetny piłkarz w słabym klubie. Dziwne to...
1
Kaka821
Kaka821
13 sierpnia 2021, 09:08
Bo cholernie drogi jak na nasze mozliwosci. Raczej nie mozemy sobie pozwolic na transfery gotowkowy 30-45mln
0
Zuber
Zuber
13 sierpnia 2021, 09:14
Do tego wcale nie widać na niego chętnych mimo dobrego euro.
0
hyrus13
hyrus13
13 sierpnia 2021, 09:14
Kaka821

A kto mówi o transferze gotówkowym? Juventus zapłacił na Chiesę 10 mln za dwuletnie wypożyczenie. Umowa jest tak skonstruowana, że obowiązek wykupu będą mieć tylko jeśli Chiesa się naprawdę dobrze sprawdzi. Jeśli wierzyć pogłoskom, to już teraz mieli za niego wielkie oferty więc transfer nie generował żadnego ryzyka. Czemu nie ściągnąć Berardiego na takiej zasadzie?
1
Oskyy
Oskyy
13 sierpnia 2021, 09:19
Niestety ale Berardi sam zatrzymał swoją karierę podpisując tak długi kontrakt
W tym i następnym sezonie raczej nikt nie będzie sobie pozwalał na ściągnięcie za 30mln piłkarza który jest niewiadomą jeśli chodzi o grę w większym klubie,
a biorąc pod uwagę, że podpisał kontrakt do 2024...
Niestety, ale razem z Belottim są jednymi z największych ofiar zachłanności mniejszych włoskich klubów
0
szfarceneger
13 sierpnia 2021, 09:33
hyrus13
Bo Sassuolo nie pójdzie na taki deal.

A czemu jest o nim cisza i nie ma na niego chętnych - bo jest za słaby dla klubów, które na niego stać i za drogi dla klubów, do których by się nadawał.
1
hyrus13
hyrus13
13 sierpnia 2021, 09:52
szfarceneger

Fiorentina poszła a Sassuolo nie? Nie będę się sprzeczał, ale trochę mi się to dziwne wydaje, szczególnie, że ekipa z Florencji chyba na brak pieniędzy nie narzeka.
0
szfarceneger
13 sierpnia 2021, 10:19
Tak. Dla Sassuolo takie wypożyczenie bez gwarancji sprzedaży Berardiego byłoby dużym ryzykiem. Mówimy o 27-latku, a nie o 22-latku. Gość jest teraz w swoim prime, więcej warty już nie będzie. Teraz jest ostatni dobry moment na sprzedaż, a nie jakieś ryzykowne wypożyczenia, po których zawodnik może wrócić za rok czy dwa i być warty o 10-20 mln mniej.
Nie zdziwię się, jak będzie się kisił w tym Sassuolo do końca kariery. Chyba że jakiś angielski średniak wyłoży za niego 30 baniek w tym lub kolejnym letnim mercato.
0
<  1  2  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się