SCUDETTO


MERCATO LIVE 16.08: Florenzi niemal w Milanie! Padają kwoty [21:17]

16 sierpnia 2021, 08:23, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 16.08: Florenzi niemal w Milanie! Padają kwoty [21:17]

[08:23]: Redaktor naczelny MilanNews, Antonio Vitiello, informuje, że rossoneri przeprowadzą tego lata jeszcze trzy-cztery transfery. Priorytet ma wzmocnienie pozycji trequartisty. Oprócz tej kwestii, która pod względem personaliów stanowi wciąż zagadkę, być może już w tym tygodniu uda się zrealizować przyjście Alessandro Florenziego Yacine Adliego - mocno zaawansowane rozmowy trwają. Listę potencjalych wzmocnień uzupełnia młody napastnik do rotacji ze Zlatanem Ibrahimoviciem i z Olivierem Giroudem, jako że nie udało się pozyskać Kaio Jorge z Santosu.

[09:37]: Dziennikarz Daniele Longo informuje, że Cagliari czeka na odpowiedź Tommaso Pobegi po tym, jak dogadało się z Milanem w sprawie wypożyczenia Włocha. Sardyńczycy uważają, że uda im się pozyskać Włocha na sezon 2021/2022.

[11:25]Andreą Contim interesuje się Sampdoria z trenerem Roberto D'Aversą na czele, który prowadził Włocha w Parmie, ale genueńczycy nie są zainteresowani transferem definitywnym, na czym zależy Milanowi - podaje calciomercato.com.

[14:37]: Prawoskrzydłowy Kopenhagi, Mohammed Daramy, w dalszym ciągu znajduje się w orbicie zainteresowań Milanu - podaje RMC Sport. Duńczyk posiadający także paszport Sierra Leone jest wyceniany przez swój klub na 8-10 mln euro.

[16:33]: Serwis TuttoMercatoWeb.com uważa, że jeszcze dziś dojdzie do kolejnych rozmów na linii Milan - Roma celem osiągnięcia porozumienia odnośnie transferu Alessandro Florenziego.

[17:20]: Dziś rano odbyły się rozmowy między Milanem, a Romą w celu zakończenia negocjacji ws. Alessandro Florenziego. Według Sky, wszystko idzie zgodnie z planem rossonerich. Obie strony są o krok od porozumienia. Prawdopodobnie formułą transferu będzie wypożyczenie z opcją do wykupu, która zmieni się w przymus w przypadku wypełnienia pewnych warunków. Jutro możliwe całkowite porozumienie i dopięcie transakcji.

[18:50]: MN: Alessandro Florenzi coraz bliżej Milanu. Do porozumienia brakuje już niewiele. Decydujące godziny.

[21:17]: Gianluca Di Marzio informuje, że Roma otwarła się na wypożyczenie z opcją wykupu. Milan ma zapłacić rzymianiom 1 mln euro za wypożyczenie Alessandro Florenziego, zaś ewentualne pozyskanie gracza na stałe wyniesie 3,5-4 mln euro.

[21:20]: Daniele Longo podaje, że wszelkie formalności zostaną załatwione maksymalnie do jutrzejszego poranka. Alessandro Florenzi o włos od Milanu na zasadach podanych powyżej.



234 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Cisek666
17 sierpnia 2021, 06:54
no i co? jest ranek...a tutaj nic....żadnego potwierdzenia.
0
Dusiek
Dusiek
17 sierpnia 2021, 08:12
Panie Cissek, niektórzy jeszcze śpią :s
3
ceran1899
ceran1899
17 sierpnia 2021, 09:18
Diavolo nie śpi :D
0
mrkojiro
mrkojiro
17 sierpnia 2021, 06:04
Niech zaklepują Adliego i Florenziego i wszystkie siły skierowane na Vlasica. A w ostatnich dniach mercato jakiegoś młodziana do ataku i gitara.
1
primo2p
primo2p
17 sierpnia 2021, 19:16
Gdyby to wszystko było takie proste... ;]
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 sierpnia 2021, 23:58
Longo podał, że zbliżamy się w sprawie Vlasicia. CSKA ponoć się otworzyło na opcję zmieniającą się w obowiązek zależny od występów i awansu LM.
9
Maestro02
Maestro02
17 sierpnia 2021, 00:00
A zaraz obok Di Marzio pisze że nie ma postępu w rozmowach z CSKA ale Milan zabiega o Vlasica. No i tak się żyje w tym Mercato.

Z Adilem też podaje że trwają negocjacje co do jego transferu no ale to akurat normą że negocjujemy się o każde Euro.
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2021, 00:02
0
Jaca23
16 sierpnia 2021, 23:50
takie warunki transferu Florenziego to rozbój w biały dzień. Oby się to udało.
4
Maestro02
Maestro02
16 sierpnia 2021, 23:58
Wstać rano i mieć info o tym że Florenzi zjawił się w Mediolanie to by było cudo.
0
Maestro02
Maestro02
16 sierpnia 2021, 23:25
Pogrubiona czcionka, złoty napis i człowiek wie że się zbliża koniec Mercato i machina ruszyła po piłkarzy.
2
per93milan
per93milan
16 sierpnia 2021, 22:38
W sumie mamy zapłacić 5 mln?! Przecież dzisiaj nie jest 1 kwietnia...
3
LowcaDzbanow
LowcaDzbanow
16 sierpnia 2021, 23:14
Jak se zjedziesz na sam dół i przejdziesz do pełnej wersji to oslepniesz od tego blasku zlota
1
mrkojiro
mrkojiro
17 sierpnia 2021, 05:22
Cały Milan, chcą kupić Florenziego za 5, a Samu sprzedać za 8 :D
3
Pinokio
Pinokio
16 sierpnia 2021, 22:38
Czy tylko ja nie mam złotego koloru na telefonie, a na komputerze/laptopie już tak?
5
sharakmilanista
sharakmilanista
16 sierpnia 2021, 22:38
do tych co ubolewają, że słabe okienko Milanu: opamiętajcie się!!!

oto jak wygląda ilość transferów przychodzących (znaczących) do najsilniejszych w europie:

anglia:
- city - 1 (grealish)
- utd - 2 (sancho, varane-za chwilę)
- chelsea - 1 (lukaku)
- liverpool - 1 (konate)
- arsenal - 1 (white)

hiszpania:
- real - 0
- barcelona - 1 (depay)
- atletico - 1 (de paul)

italia:
- juve - 0
- inter - 2 (dzeko, dumfries)
- napoli - 0

- bayern - 1 (upamecano)

nie liczę psg z wiadomych względów..

a teraz jeszcze doliczcie transfery out z tych klubów i wyjdzie że częśc z nich się osłabiła wręcz

wniosek jest zatem taki, że w porównaniu z najlepszymi z europy i tak bardzo dużo wydaliśmy (70M?). okej też straciliśmy dwóch z podstawowego składu ale mimo wszystko na tle europy uważam, że u nas naprawdę nie wygląda to źle
4
per93milan
per93milan
16 sierpnia 2021, 22:41
Masz rację, ale Berlu zawsze sypał kasą, a teraz to targujemy się o każde euro...trudno się przyzwyczaić.
4
SuperPippoInzaghi
SuperPippoInzaghi
16 sierpnia 2021, 23:09
Dobrze by było, żebys nastepnym razem robiąc taką listę/wyliczankę choć trochę sprawdził na ile ona pokrywa sie z rzeczywistością. Nie chce mi się dokładnie sprawdzać, ale w samej Barcelonie prócz Depaya pojawił się Garcia, a Aguero czeka tylko na rejestracje. Nie wiem jak mozną pisząc o Interze nie wspomnieć o legendzie Milanu rodem z Turcji...
8
Levy11
Levy11
16 sierpnia 2021, 23:14
I dobrze to wygląda u nas. Właśnie przeczytałem na meczyki. pl., że Inter ma ok. 700 milionów długu. Szukają chętnego na kupno klubu.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 sierpnia 2021, 23:17
Bez znaczenia czy słabe czy nie. Fakty są takie, że Milan tworząc taką, a nie inną konstrukcję kadrową, opartą na 40 letnim napastniku oraz puszczając 2 z 6 najważniejszych jej elementów wymusił konieczność poważnych wzmocnień. I o ile warunki poprzedniego sezonu - sama przekroczona granica 20 karnych pokazuje jaką anomalią był ten okres - pozwoliły zatuszować pewne braki, tak teraz z kibicami na trybunach, bez przeciążnych nieustanną grą co 3 dni przeciwników czy też lepiej sprofilowanymi trenerami na ławkach bezpośrednich rywali (Lazio, Inter, Juventus) każde niedociągnięcie lub niedobór będzie miał swoje knsekwencje. .
2
sharakmilanista
sharakmilanista
16 sierpnia 2021, 23:20
no tak hakan jeszcze..licząc brak eriksena, hakimiego i lukaku to są i tak mocno w plecy!!

barca - garcia i aguero to prawda, ale licząc messiego to i tak są w plecy (w sumie to się okaże dopiero ;)
0
RaveL
16 sierpnia 2021, 22:00
ZŁOTY KOLOR! Panowie mamy to? xD
12
Oskyy
16 sierpnia 2021, 21:58
Mam tylko nadzieję, że kwestia "ewentualnego pozyskania" nie będzie obowiązkiem po spełniania warunków, z już teraz ustalonym kontraktem...
W takich momentach zawsze przypominam sobie te wszystkie Cericie, Bekhamy, Robinie czy inne 'doświadczone gwiazdy" które dostawały ogromne kontrakty a potem świeciły tylko w MilanLab
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
16 sierpnia 2021, 22:08
Zawsze przy wypożyczeniu ustala się kontrakt z piłkarzem, który wejdzie w życie po wykupieniu gracza. Tak było z Tomorim na przykład. Chyba że nie wykupimy piłkarza na umówionych zasadach, tylko wynegocjujemy nowe, wtedy i kontrakt byłby negocjowany od nowa (jak w przypadku Tonalego).
4
Marosso
Marosso
16 sierpnia 2021, 21:58
Ale fajnie po całym dniu pracy wreszcie wiadomość na żółtym tle. Z takim nazwiskiem nawet mieni się złotem
0
Tairens
Tairens
16 sierpnia 2021, 21:50
Vamos Florenzi!
0
Mieszko
Mieszko
16 sierpnia 2021, 21:50
7 dni do pierwszego meczu...jajko zniosę!
5
Janik14
Janik14
16 sierpnia 2021, 21:47
Kozak ruch Paolo, Florenzi bardzo dobry piłkarz, forza!
1
mmielczar123
16 sierpnia 2021, 21:41
No i super!
Mam nadzieję, że Florenzi i Adli ostatecznie zawitają w Milanie, ale nie za bardzo podoba mi się kandydatura Vlasicia. Gość rzekomo miałby przyjść za 30 mln, a gra w lidze rosyjskiej. Rozumiem kupować kogoś z takich "egzotycznych" lig za max 10 mln, ale ryzykowanie 30 baniek, za chłopa który jest tak na prawdę kotem w worku, to trochę przesada.
6
Kaka821
Kaka821
16 sierpnia 2021, 22:31
Vlasic jest juz wlasciwie podstawowym zawodnikiem w kadrze Chorwacji stad chociazby masz jego wyzsza wycene :)
1
SNIPER
SNIPER
16 sierpnia 2021, 21:40
Dla spragnionych calcio na Polsat Sport news leci mecz sampa vs alesandria
0
Semper Fideli
Semper Fideli
16 sierpnia 2021, 21:38
Teraz pytanie kto kogo rucha ? Bo ten deal ewidentnie Na tych warunkach śmierdzi albo to my dymamy Romę i dostaniemy za śmieszne pieniądze ich kata jeśli chodzi o LM albo Roma ma świadomość że z Florkiem jest coś nie tak choć temu przeczy jego fajny sezon w PSG.

Krótko mówiąc GJ PAOLO
0
roox
16 sierpnia 2021, 21:42
Jak dojdzie do transferu to sądzę że dopiero po sezonie będzie można ocenić. Najbardziej niewiadoma dla nas kibiców może być kwestia zdrowotna Florenziego, bo o umiejętności się nie martwię, bo wartościowym uzupełnieniem po prawej stronie i do tego bardzo uniwersalnym.
4
Milanboy
16 sierpnia 2021, 21:42
Komu przyjemniej ten go rucha.
1
Zako
Zako
16 sierpnia 2021, 21:47
Nie widzę tu opcji, zeby Milan został "wydymany" . W najgorszym razie stracimy 1mln na wypożyczeniu , wyjściowo ma być zmiennikiem, jak sie połamie / nie dojedzie formą to wróci do Rzymu za rok.

Wadą Florka jest zdrowie, ale jezeli z tym będzie ok to za tę kasę nie wierzę, ze nie będzie upgradem na prawą stronę.
3
DarQ
DarQ
16 sierpnia 2021, 21:36
Najgorszy moment mercato to ostatnie godziny, przychodzą nowe informacje, niecierpliwość, emocje, napięcie wzrasta z każdą minutą, z każdym niusem i nagle jedno info. o godzinie popołudniowej wali nam prosto między oczy, a brzmi ono "Ac Milan zamyka już wszystki ruchy transferowe". Człowiek patrzy na zegarek ," Qrwa, przecież zostały jeszcze 4 godziny, jeszcze tak wiele może się wydarzyć"
Przypomina mi to w klasycznej formie tzw. przedwczesny wytrysk.
2
GWIDON1979
GWIDON1979
16 sierpnia 2021, 21:36
Pan X to Sabitzer
Edytowano dnia: 16 sierpnia 2021, 21:37
0
Zirytowany
Zirytowany
16 sierpnia 2021, 21:50
Przypadkiem on nie idzie do Bayernu?
0
marcinomilano
marcinomilano
16 sierpnia 2021, 22:57
Sabitzer już praktycznie przyklepany przez Bayern
0
Maestro02
Maestro02
16 sierpnia 2021, 21:34
Rosyjski dziennikarz podaje że CSKA otwiera się na wypożyczenie Vlasica za 10mln i 20 na wykup.

https://twitter.com/theMilanZone_/status/1427311571403935754?s=19
3
Semper Fideli
Semper Fideli
16 sierpnia 2021, 21:39
30 baniek za niego to rozbój wg mnie
5
Cisek666
16 sierpnia 2021, 21:39
Milan mówi 4 za wypożyczenie i 10 za transfer.
3
RaveL
16 sierpnia 2021, 22:05
10 baniek to troszkę zesranie ze strony naszego zarządu. Oczywiście, że CSKA się nie zgodzi na to.
0
Maestro02
Maestro02
16 sierpnia 2021, 22:12
IMO, gracz ciekawy ale Rosjanie odlecieli na księżyc i nie chcą z niego zejść z tą kwotą.
0
landik
16 sierpnia 2021, 22:35
Nie dziwie sie ze nie chca zejsc z ceny. Dobre staty 23lata, reprezentan Chorwacji + 3lata kontraktu
1
TR3V0R
TR3V0R
16 sierpnia 2021, 21:33
Jeżeli to wypali, to transfer Florenziego za +/- 5 baniek to mistrzostwo
2
marcinomilano
marcinomilano
16 sierpnia 2021, 21:31
Ech odlatujecie na jakieś niezbadane tereny, które nie śniły się nawet największym marzycielom. Wszyscy którzy piszecie, że jeszcze Vlasić, Adli i idziemy na mistrza ogarnijcie się, tego 2 znacie na razie jedynie z kompilacji na yt, a ten 1 przychodzi jako duży talent, ale jednak z ligi rosyjskiej. Nawet z tymi transferami nie mamy składu na mistrzostwo, w dalszym ciągu będzie przed nami Inter i Juve. Pycha kroczy na krok przed upadkiem. Prędzej będziemy do ostatnich kolejek bić się o top 4, a nie o mistrza. Jeszcze niedawno i to było dla nas marzeniem. Rozumiem duży entuzjazm związany z baaardzo ponadprogramowym wicemistrzostwem, ale zalecałbym jednak chłodną głowę, ewentualny upadek będzie mniej bolał.
12
Cisek666
16 sierpnia 2021, 21:42
Daj spokój z tym jufe.... Nie zrobili praktycznie żadnych wzmocnień - poza młodzikiem i trenerem. Krystyna młodsza nie będzie. Jufe w tym sezonie będzie za nami w tabeli,podobnie jak inter.
1
marcinomilano
marcinomilano
16 sierpnia 2021, 21:55
Spokojnie, za kilka dni wlatuje Locatelli. Poza tym ich największym wzmocnieniem jest powracający Allegri
2
iMmortal_1899
iMmortal_1899
16 sierpnia 2021, 22:18
Cisek666 popieram i osobiście wierzę, że w tym sezonie Milan zdobędzie więcej punktów niż w poprzednim, a które to da ostatecznie miejsce, to czas pokaże. Pisanie jeszcze przed starciem sezonu, że przed nami będzie Inter i Juve, to mi jako kibicowi Milanu z długoletnim stażem po prostu nie przystoi.
0
marcinomilano
marcinomilano
16 sierpnia 2021, 22:57
No i fajnie też jestem fanem z długoletnim stażem, ale nie wiedziałem że to obliguje do zaprzestania myślenia zdroworozsądkowo :) Nie mam pojęcia jak długo Ty kibicujesz, ja mam na liczniku ok. 18 lat, po jakim czasie mam z góry zakładać mistrzostwo? Nie napisałem też że będą przed nami, tylko że mają silniejsze kadry i że będziemy bić się o top 4. Moim zdaniem w zeszłym sezonie 3 drużyny były od nas silniejsze kadrowo, ale to jednak my zdobyliśmy wicemistrzostwo, to są 2 zupełnie różne rzeczy.
1
iMmortal_1899
iMmortal_1899
17 sierpnia 2021, 10:42
A czy jak z góry założyłem mistrzostwo:)? Nie wydaje mi się. Jak sam widzisz silna kadra nie zawsze idzie w parze z wynikami, tak że dla mnie takie pisanie kto będzie przed nami jest bez sensu, ale to tylko moje zdanie. Mój licznik ponad 30 lat. Pozdrawiam
0
Michał92
Michał92
16 sierpnia 2021, 21:21
21:17 jeżeli to prawda, to na serio bardzoooooooooo dobre warunki :D.
7
Trzesuaf
Trzesuaf
16 sierpnia 2021, 21:34
o 21:37 byłyby lepsze
3
Beny
Beny
16 sierpnia 2021, 21:20
No i pięknie, Florenzi to fantastyczny transfer. Dopinamy to i lecimy dalej
ps. otworzyła czyta się znacznie lepiej niż otwarła :)
6
blaskjell
blaskjell
16 sierpnia 2021, 21:14
Dobrze, że zostały 2 tygodnie okienka bo pierdolca można dostać od tego oczekiwania xD
1
Zako
Zako
16 sierpnia 2021, 20:52
Pamiętam, jak po odejściu Hakana Longo pisał, ze Milan nie zamierza się spieszyć z transferem "10". Mimo wszystko bardzo niepokojący jest fakt, ze na tydzien przed startem ligi nie mamy gracza na kluczową pozycję. Wiara w Brahima to ruletka, a nie przekonuje mnie opcja z ligi rosyjskiej.

Po cichu liczę, ze Maldini wyciągnie jakieś nowe nazwisko.
10
Michał92
Michał92
16 sierpnia 2021, 21:12
Nawet bym się nie zdziwił, gdyby wyciągnął kogoś na 10, kto nie przewijał się w plotkach :P.
1
Cisek666
16 sierpnia 2021, 21:31
Np. Zielińskiego ;D
0
Semper Fideli
Semper Fideli
16 sierpnia 2021, 21:40
Zielu na 10 to słaba opcja
1
Maestro02
Maestro02
16 sierpnia 2021, 20:39
Transfer Florenziego za około 5mln (1mln za wypożyczenie plus 3,5/4 mln za wykup) to przecież jeden z ciekawszych ruchów tego okienka, warunki dobre a piłkarz naprawdę dobry.
7
marcinomilano
marcinomilano
16 sierpnia 2021, 21:33
To prawda, chociaż w stosunku cena/jakość to chyba i tak póki co najlepszym transferem okienka jest Maignan. Zaraz za nim Dumfries
1
Semper Fideli
Semper Fideli
16 sierpnia 2021, 20:30
Nie wiele to brakuje od samego początku, dawać tego Florenziego a Adli miał być już klepnięty.. dopinać i lecimy po następnych
0
100f
100f
16 sierpnia 2021, 20:15
Florenzi, Adli, Vlasić i jakiś królik z kapelusza. Maldini musisz :D Z takim składem idziemy na mistrza.
5
Seca
Seca
16 sierpnia 2021, 20:28
Jezeli przyjdzie Adli to juz ani Vlasic, ani Isco, czy James nie przyjdzie.
A to dlatego ze o pozycje nr 10 beda rywalizowali Adli z Diazem.
Na dodatek Pioli bedzie tez stosowal pewnie gre dwojka napastnikow (4-4-2) wiec wtedy juz nie bedzie miejsca dla Trequartisty.
2
jasiom22
jasiom22
16 sierpnia 2021, 20:37
@Seca, poprzednie niusy temu przeczą. Yacine Adli jest ponoć brany pod uwagę do środka, w miejsce Meite. I jak maja być cztery transfery, to rozgrywający i napastnik/prawy, do kompletu z Adlim i Florenzim. Brzmi dokładnie tak jak powinno brzmieć.
2
Maestro02
Maestro02
16 sierpnia 2021, 20:46
Takie 4-4-2 z Brahimem jako takim bardziej ŚN mogło by wyglądać ciekawie moim zdaniem.
2
per93milan
per93milan
16 sierpnia 2021, 20:09
Jutro będzie kolejny news: Florenzi o stopę od transferu do Milanu! :)
2
MR. X
MR. X
16 sierpnia 2021, 20:50
Nie, jutro bedzie news "Niestety kluby nie dogadały sie. Florenzi zostaję w Romie" ;)
1
Pinokio
Pinokio
16 sierpnia 2021, 20:04
Błagam niech tylko przyjdzie ta 10 i będę spełniony.
5
Milanboy
16 sierpnia 2021, 19:54
Moim zdaniem już to jest praktycznie pewniak.

Czas na Adliego i może Vlasica.
1
fryta777
fryta777
16 sierpnia 2021, 19:37
Panowie mam takie pytanko jacy piłkarze będący w primaverze obiecująco rokują?
1
Cimar94
Cimar94
16 sierpnia 2021, 19:40
Locatelli.
6
ósmy
16 sierpnia 2021, 19:48
W zasadzie to jestem ciekawy, jak Olzer się rozwinie w Brescii. Poza tym to Kerkez na lewej obronie możliwe, że zapatrzył się na Theo, bo ciągnie grę do przodu zapominając czasami, że jest obrońcą ) Ale coś w nim jest.
Na prawej obronie Stanca, a później to już tylko trzeba zapytać Piolego, dlaczego powołał do pierwszej drużyny Robottiego czy Di Gesu, a odpuścił Robacka czy El Hilaliego.
1
Master of AC Milan
Master of AC Milan
16 sierpnia 2021, 20:06
A mamy opcje odkupu Olzera?
0
jasiom22
jasiom22
16 sierpnia 2021, 20:39
Kerkez i Roback. Ale chyba są za słabi, bo szans dostają mniej niż mało.
0
MilanHomer
MilanHomer
16 sierpnia 2021, 21:26
Tak jest opcja odkupu Olzera
1
Diavo
16 sierpnia 2021, 19:23
Podobno jeśli nie przyjdzie 10tka to Pioli będzie forsował ustawienie 1442, czyli tak jak przeczuwałem;)
1
DarQ
DarQ
16 sierpnia 2021, 19:29
Skąd takie info?
1
ConradJethro
ConradJethro
16 sierpnia 2021, 20:02
Z Piątnicy bo niby skąd xD
8
SNIPER
SNIPER
16 sierpnia 2021, 20:49
Conrad

Po pierwsze zrobiłeś mi dzień

Po drugie z piątnicy, no bo skąd? xD
3
Diavo
16 sierpnia 2021, 21:31
Z Milan scout
0
TR3V0R
TR3V0R
16 sierpnia 2021, 18:57
Zamiast Florenziego wolałbym młodego De Sciglio. Jest lepszy pod każdym względem. W dodatku potrafi świetnie dosrodkowac, a teraz mamy Ibre i Giroid którzy potrafią uderzyć glowa. Poza tym potrafi cudownie uderzyć i zdobywać przepiękne bramki. Myślę że nie miałby problemu wygryźć ze składu Calabrie czy Saelemaekersa :)
15
Von Strauss
Von Strauss
16 sierpnia 2021, 18:58
The Saint Iron of Irony xD
15
Dusiek
Dusiek
16 sierpnia 2021, 19:05
Holy moly... Ktoś może to łyknąć, wiesz ? XD
12
Michał92
Michał92
16 sierpnia 2021, 19:10
Aż musiałem nick sprawdzić czy nie jakiś świeżak trollowaty xd
7
roby45
roby45
16 sierpnia 2021, 19:16
Popłynąłes..
2
Maestro02
Maestro02
16 sierpnia 2021, 19:29
Potężny DeSzilio
6
Kuszu
Kuszu
16 sierpnia 2021, 19:32
Panie, do 1 kwietnia jeszcze trochę, ale udało Ci się xD
7
TR3V0R
TR3V0R
16 sierpnia 2021, 19:51
Humor poprawiony :D Miłego wieczoru wszystkim haha
8
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
16 sierpnia 2021, 20:22
Iksde
3
Starosta
Starosta
16 sierpnia 2021, 21:39
Hahaha dobre. No to masz na osłodę dośrodkowanie naszego miszcza
https://www.meczyki.pl/sportbuzz/dosrodkowaniedesciglio/63637
4
fryta777
fryta777
16 sierpnia 2021, 18:18
Podobno Maldini rozmawiał z ojcem Pietro Pellegriego któremu za rok wygasa kontrakt z Monaco, nasi chcą zaproponować za niego 2 miliony euro. W grze jest też Fiorentina i Torino gdzie zresztą obecnie jego ojciec pracuje z młodzieżą.
7
Vol'jin
Vol'jin
16 sierpnia 2021, 18:26
miał fajne wejście w Serie A, potem poszedł do Monaco za 20 mln i zaginął

za 2 mln to można zaryzykować dalej młody bo zaledwie 20 lat, z drugiej strony po co wtedy oddawaliśmy Colombo?
7
daro12555
daro12555
16 sierpnia 2021, 18:29
Można zaryzykować za 2mln talent ma ,ale potem kontuzje równie dobrze może odbić lub za rok odejść za darmo ale ja bym zaryzykował te 2 mln .
7
fryta777
fryta777
16 sierpnia 2021, 18:53
Vol'jin

Bo potencjał Colombo jest sporo mniejszy, a poza tym Pellegri może być strzałem w 10 na lata przy małym wydatku... na nim nie stracimy jesli miałby przyjść za zaledwie 2 miliony... na Colombo też się zarobi jesli ''nie dojdzie'' umiejętnościami do pierwszej drużyny
12
TR3V0R
TR3V0R
16 sierpnia 2021, 18:58
Fajny byłby to wybor. Za 2 mln można by spróbować, a nóż odpali, a jak nie, to może uda się z nim zrobić to co z Hauge i zarobić jeszcze na tym, patrząc na to że chlop kiedys chodzil po 20 baniek
6
Mil_online
Mil_online
16 sierpnia 2021, 19:38
Właśnie dzisiaj doszedłem do wniosku, że to byłby idealny transfer w tylu Paolo, zresztą przecież Milan już się nim kiedyś interesował za wczesnego Maldiniego.
5
malaka1995
malaka1995
16 sierpnia 2021, 18:13
Chciałbym już "oficjalkę" z Florenzim w roli głównej zobaczyć :D
5
DarQ
DarQ
16 sierpnia 2021, 18:02
Florenzi to mega zaskoczenie dla nas wszystkich. Da nam sporo jakości przy prawej lini.
Minus to trochę kruchość , reszta to plusy, niektóre całkiem spore. Jak będzie oficjalka to duże brawa dla pionu sportowego.
2
Max82
Max82
16 sierpnia 2021, 17:24
Pozostało nam tylko czekać i miedź nadzieję że włodarze zrobią co trzeba aby ten skład mógł walczyć o najwyższe cele ...
3
kamilus
16 sierpnia 2021, 17:43
Miedź? Złoto lepsze. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
23
apirlo
16 sierpnia 2021, 18:30
Miedź Legnica
3
ósmy
16 sierpnia 2021, 18:36
Tego nie da sie zamalować. To je amelinium.
5
blady77
blady77
16 sierpnia 2021, 18:59
Miedź czy nie miedź, bydź albo nie bydź.... Odwieczne pytania.
4
Max82
Max82
16 sierpnia 2021, 19:06
Sorki za błąd nie sprawdziłem Panowie i Panie ;)
1
karp_fso
karp_fso
16 sierpnia 2021, 16:46
Ehh, a już myślałem, że ten Florenzi to będzie szybki deal w stylu Maldiniego. A tu telenowela. No nic, oby przyszedł. Jak ktoś wcześniej trafnie zauważył u nas prawoskrzydłowi mają sporo zadań defensywnych, więc możliwe, że Florenzi będzie grał na tej pozycji.
6
Boateng93
Boateng93
16 sierpnia 2021, 16:04
Martwią te skrzydła. Wiadome jak jest z prawej gdzie nie ma właściwie nikogo, z lewej Rebić co roku jesienią przewraca się o piłkę. Dopiero na początku każdego roku zaczyna się ogarniać.
0
Milanboy
16 sierpnia 2021, 16:35
Ogarniacić.
7
xodos
xodos
16 sierpnia 2021, 15:50
Ktoś wie czemu póki co w PSG gra Navas a nie Dolar? Dolar tylko na puchary?
0
Adi.Milan
Adi.Milan
16 sierpnia 2021, 15:56
odpoczynek
1
Cuchillo
Cuchillo
16 sierpnia 2021, 15:58
^
Może Poch uważa, że Navas jest lepszy ?
0
TR3V0R
TR3V0R
16 sierpnia 2021, 16:00
a nie było to kiedyś mówione że to Navas ma być w tym sezonie nr.1?
5
Katan
Katan
16 sierpnia 2021, 17:03
^
Dokładnie tak
0
Vol'jin
Vol'jin
16 sierpnia 2021, 18:27
Piłkarze, którzy grali w finale Copa America i Euro dostali w PSG dłuższe urlopy bo nie ma takzę Verattiego, Di Marii czy Paredesa
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
16 sierpnia 2021, 20:11
Też Messi.
0
blaskjell
blaskjell
16 sierpnia 2021, 15:34
Wiem, że highlightsy można zrobić w taki sposób, że nawet Samu mógłby wyglądać tam nieźle.
Ale patrząc po highlightsach Daramy'ego, to ten chłopak wciąga dupą Samu i Alexisa.
Edytowano dnia: 16 sierpnia 2021, 15:36
3
Oskyy
16 sierpnia 2021, 16:31
Pamięta ktoś jeszcze Alessio Cerciego?
Ten to dopiero miał highlightsy
17
Michał92
Michał92
16 sierpnia 2021, 16:55
I ten transfer do Atletico,gdzie zabijał się o własne nogi na treningach xD.
2
Cuchillo
Cuchillo
16 sierpnia 2021, 17:31
^
Hachim Mastour w sumie też miał spoko highlightsy
2
ACMati69
ACMati69
16 sierpnia 2021, 18:01
O jakie drewno było z Cerciego jak przyszedł do nas
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
16 sierpnia 2021, 18:23
Podobno jeszcze dalej biegnie xd
1
Marcin1995
Marcin1995
16 sierpnia 2021, 15:21
Na początku byłem negatywnie nastawiony do pomysłu typu Daramy na PS, młodego piłkarza z potencjałem ale też bez obycia na wyższy poziomie ale teraz gdy poważnie grozi nam spędzenie roku z Alexisem i Samu na skrzydle to biorę tego piłkarza w ciemno
10
Victor Van Dort
Victor Van Dort
16 sierpnia 2021, 14:47
Końcówka okienka to czas wyjadaczy i pokerzystów zachowujących kamienną twarz i wytrzymujących ciśnie do samego końca.
6
Kosmateus123
Kosmateus123
16 sierpnia 2021, 15:22
Szkoda, że polowanie na okazje zostawi nas na pierwsze kolejki z niepełnym składem, bo nawet jak coś złowimy to o zgraniu nie ma mowy. Dobrze, że Giroud zdaje się dobrze wkomponowywać, bo choć 9 jest obsadzona na start kampanii. Pewnie kolejny ciężki i dziwny sezon przed nami.
5
Beny
Beny
16 sierpnia 2021, 14:41
Jestem już nieco spragniony żółtego paska i notki: OFICJALNIE
21
carrygun
carrygun
16 sierpnia 2021, 14:45
OFICJALNIE: Milan postara się zakontraktować jeszcze 3-4 piłkarzy.
21
Master of AC Milan
Master of AC Milan
16 sierpnia 2021, 15:25
Lepiej poczekać niż zeby było
OFICJALNIE: Adli, Florenzi i Vlasić nie dla Milanu.
0
RaveL
16 sierpnia 2021, 16:42
OFICJALNIE: Antonio Candreva piłkarzem Milanu!
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 sierpnia 2021, 13:31
Tydzień przed startem ligi dalej nie ma w kadrze konkretnego trequartisty...
Albo ślepo wierzą w nagły rozwój Brahima, w przypadku czego czeka nieprzyjemne zderzenie z rzeczywistością albo oni na serio uważają, iż sprofilowana 10 nie jest potrzebna, bo Włosi niczym Grecy w ostatnim sparingu pozostawiają wszystkie korytarze po bokach otwarte i dalej będzie można uskuteczniać pseudo taktykę ''wrzuta/laga na Zlatana''. Najwyższa pora sprężyć ruchy póki jest jeszcze odrobina czasu na udane wprowadzenie do zespołu nowych, niezbędnych elementów.
5
MilanHomer
MilanHomer
16 sierpnia 2021, 13:54
Nie wiem czy zauważyłeś ale w ostatnim meczu nie graliśmy z treq.
Być może gdy ceny są zaporowe zmienimy taktykę.
Być może ktoś przyjdzie i będziesz mógł się cieszyć klasowym treq.
4
Carlo88
Carlo88
16 sierpnia 2021, 14:01
Transfer Hauge miał odblokować obsadzenie pozycji trequartisty. 20-30 mln za Sabitzera czy Vlasicia nie jest zaporową kwotą, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że bez klasowego ŚPO (który byłby co najmniej na poziomie Hakana) ciężko będzie powtórzyć sukces z zeszłego sezonu, czyli awans do LM rzutem na taśmę.
5
Barthezz99
Barthezz99
16 sierpnia 2021, 14:22
Powinnismy pozyskac trequartiste tym bardziej ze na rynku mamy dostepnego Couthinio czy Jamesa. No ale coz jak sie liczy kazda zlotowke to trzeba sie obejsc takim Brahimem. I nie mylic mi tu madrego zarzadania finansami z inwestycjami ktore sa niezbedne w celu rozwoju.
1
DarQ
DarQ
16 sierpnia 2021, 14:39
MilanHomer.
Nie wiem czy ja coś zobaczyłem za dużo. Ale były momenty grania naszą standardową formacją , gdzie za 9 operował Leao, czyli gracz już próbowany tam w czasię absencji Hakana z nienajgorszymi skutkami.
0
Tairens
Tairens
16 sierpnia 2021, 14:58
@Carlo88 naiwnym jest myslec, ze akurat w kwestii Sabitzera chodzi jedynie o kwote odstepnego. O niego bedzie walczyc pol Europy jak sie spodziewam. Transfer Hauge odblokowal SPO, ale nie w warunkach, ze placimy 25 mln za kota w worku. Generalnie ja bym sie zastanowil nad Leao jako taki wolnym elektronie, przeniesieniu wiecej zadan defensywnych na skrzydla. Jednak ja sie kompletnie nie znam na taktyc i wierze, ze klub ma cos w zanadrzu.
0
Szulaj22
Szulaj22
16 sierpnia 2021, 15:22
Transfer Hauge odblokował bezsensowny transfer szopena z bordo.
4
Mil_online
Mil_online
16 sierpnia 2021, 16:18
Sami mistrzowie zarządzania i mercato. Gołym okiem widać jaki model zarządzania finansami oraz budowania kadry sportowej przyjął Milan. Będą warunki ekonomiczne, to kupią, nie będzie, to nie kupią. Nikt nie będzie się zarzynal ekonomicznie.
4
Von Strauss
Von Strauss
16 sierpnia 2021, 13:25
My się martwimy, że nie ma jeszcze 10, że nie ma ps-a, a tu nasi sąsiedzi zza miedzy za chwilę mogą nie mieć drugiego napastnika - Conte może zostać trenerem Arsenalu, a Antonio jako cel miałby wyznaczyć Lautaro. Oprócz tego, Arsenal miałby ponowić ofertę dla Sassuolo za Manuela.

Superliga Angielska pełną parą.
1
boro215
boro215
16 sierpnia 2021, 13:33
Wątpie że Arsenal coś jeszcze próbuje z Locatellim, właśnie przedłużyli Xhake, a Lautaro nie pójdzie grać do tego piździejnika, którym obecnie są Kanonierzy.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 sierpnia 2021, 13:38
Już widzę jak ten Conte po zwarciu o Lukaku w Interze zostaje trenerem Arsenalu przy ich polityce transferowej, gdzie tamci nie potrafią wygrać rywalizacji o Abrahama z Romą. Zwykła plota.
1
adamos
adamos
16 sierpnia 2021, 13:44
Arsenalowi bliżej do Championshipu niż do topowych trenerów i zawodników, w ten weekend dostali lanie od beniaminka.
0
RockStar
RockStar
16 sierpnia 2021, 13:19
Patrząc całościowo na te okienko, to jest one dość smutne dla kibiców Serie A. Odeszli tacy zawodnicy jak Donnarumma, Lukaku , Hakimi, Romero czy De Paul. Za rok pewnie odejdzie Ronaldo, Lautaro Martinez do tego możliwy transfer Dybali. A w ich miejsce przychodzą zawodnicy wiekowi/bez formy/młode talenty taki trochę "drugi sort" po tym co wypadnie z Angielskiej czy Hiszpańskiej ligi. Serie A zaczyna być takim przystankiem "na chwilę" przed transferem na wyspy, ewentualnie przystanią dla emerytów. W takim tempie to za 3-5 lat, w tej lidze nie będzie żadnego zawodnika z topu, bo obecni odchodzą a kluby nie są w stanie wydać +40mln na kolejnych zawodników z "wyższej półki".
6
Bigi30
Bigi30
16 sierpnia 2021, 13:27
Idą tam gdzie kasa tylko ze to w ogóle nie przekłada się na LM czy mistrzostwa i dobrze
1
blaskjell
blaskjell
16 sierpnia 2021, 13:30
Teraz ogólnie jest dziwny okres dla piłki nożnej - zamknięte stadiony, FFP, które część klubów obowiązuje, a część nie i jednak koniec końców ma zostać zniesione, petrodolary i samowolka PSG i Man City, Superliga, testowane drastyczne zmiany regulaminu gry i tak dalej i tak dalej...
Akurat włoska i hiszpańska liga tracą powoli na znaczeniu, a w szczególności włoska, ale to po prostu kwestia pieniędzy. Topowi zawodnicy są tam gdzie są topowe pieniądze, u nas ich w tej chwili nie ma z różnych powodów.
2
adamos
adamos
16 sierpnia 2021, 13:51
szanowny kolego nie zapominaj, że to Włochy wygrały Euro i to 3/4 zawodnikow było z Serie A. Zobacz, że Serie A ma topowych szkoleniowców. Właśnie młokosi pokazują kły. Niestety Kryzys Covid spowodował, że trzeba szukać kasy i jedyną deską są sprzedaże. My na oddejściu Dollara zarobiliśmy bo odciążyliśmy mega budżet. A drugie dno zawodnicy idą jak Messi za siepą. Nawet Juve nie było by stać na kontrakt Messiego. Też wydaje mi się, że tendencja będzie za jakiś czas taka, że Włosi dzięki racjonalnej polityce transferowej i płacowej za rok za dwa zaczną ściągac gwiazdy Europy bo kluby popadną w dołki albo UEFA wywali kluby z LM. Już sie mówi głośno, że P$G dostanie bana za dwa lata na pięć lat zawieszenia.
1
RockStar
RockStar
16 sierpnia 2021, 14:05
Adamos ale mi nie chodzi kto w Serie A zyskał i kto stracił. Ja patrzyłem na ligę jako całość, wiem że powodów takiego stanu jest wiele. Bez wchodzenia w szczegóły, liga mocno pikuje w dół. Staje się mało atrakcyjna dla kogoś kto "nie siedzi" w niej od lat jak my. A nie widać perspektyw, żeby to się zmieniło w najbliższych latach. Gwiazdy uciekają, stadiony się walą a kasach pusto.

ps. A PSG to od lat jest wywalane z pucharów. Tego tematu lepiej nie poruszać.
0
adamos
adamos
16 sierpnia 2021, 14:56
@RockStar
Każda liga pikuje w dół wystarczy popatrzeć na Hiszpańską, jakie cyrki tam odchodzą ostatnio. Barcelona musi obniżać kontrakty zawodnikom by mogła zgłosić nowych zawodników do ligi.
0
roox
16 sierpnia 2021, 15:03
a ja tam się cieszę z przyjścia Giroud - klepnął 2 gole na miano "bramki kolejki". Nic nie trwa wiecznie, przecież nawet era Messiego dobiegła końca, mieliśmy świetny czas w serie A. Liga była bardzo interesująca z gwiazdami i walką do samego końca - myślę że gra na takim poziomie z dobrymi zawodnikami była też jeden z czynników zdobycia przez włochów Mistrzostwa Europy - jedynie Anglia była nam w stanie sprostać - sądzę ligę mają mocniejszą chyba (?) na papierze, a na pewno droższych piłkarzy. Sądzę że Milan w ciągu najbliższych 2 lat wrzuci drugi bieg i wreszcie będziemy mogli być i dumni w Europie jak za dawnych lat.
0
Rossu
16 sierpnia 2021, 13:09
Maldini ma uderzać po Berardiego, mówi się, że chce zaoferować płatne wypożyczenie z opcją wykupu. Oczywiście ja na to patrzę z przymrużeniem oka, bo Sassuolo chce go wypuścić tylko definitywnie(conajmniej 35 mln). Ja raczej nastawiam się na to, że na prawa stronę już nikt nie przyjdzie po zakontraktowaniu Florenziego i rzucą siły na ofensywnego pomocnika(Vlasic?). Na Ziyecha też nie ma co się napalać, ja od samego początku nie wierzyłem w ten transfer - nie dość, że świetnie prezentował się w preseasonie, to jeszcze Chelsea żąda za niego duże pieniądze.
Zagadką pozostaje James, ale chodzą pogłoski, że ma wrócić raczej do Porto.
1
artorn
artorn
16 sierpnia 2021, 14:36
Ziyech to szklanka
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się