SCUDETTO


MERCATO LIVE 19.08: Florenzi w Milanie! Bakayoko bardzo blisko powrotu [22:14]

19 sierpnia 2021, 07:50, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 19.08:  Florenzi w Milanie! Bakayoko bardzo blisko powrotu [22:14]

[07:50]: "Alessandro Florenzi w Milanie, Tiemoue Bakayoko prawie" - pisze La Gazzetta dello Sport w swym czwartkowym wydaniu. Włoch wkrótce uda się do Mediolanu na testy medyczne, choć całą operację - dogadaną już z Romą - musi jeszcze zatwierdzić właściciel rossonerich, fundusz Elliott. W kwestii Francuza natomiast osiągnięcie porozumienia z Chelsea jest coraz bliższe. Pomocnik może zasilić ekipę trenera Stefano Piolego w najbliższych dniach.

[10:01]: Antonio Vitiello informuje, że Tiemoue Bakayoko jest blisko Milanu - rossoneri rozmawiają z Chelsea starając się wypracować odpowiednią formułę transferu. W temacie Yacine Adliego przeszkodę stanowią natomiast oczekiwania finansowe Bordeaux.

[10:19]: Pietro Mazzara z MilanNews podaje, że Tiemoue Bakayoko może zasilić Milan na zasadzie transferu definitywnego, o ile oczywiście cena ustalona przez Chelsea nie będzie zbyt wysoka.

[10:40]: Prawdopodobnie jeszcze dziś Alessandro Florenzi pojawi się w Mediolanie - informują włoskie media. Wczoraj Milan i Roma dogadali transfer, brakuje tylko zatwierdzenia operacji przez właścicieli rossonerich.

[10:57]: Dziennikarz Daniele Longo informuje, że Chelsea skorzystała z jednostronnej klauzuli przedłużenia umowy z Tiemoue Bakayoko o rok, a więc do połowy 2023 roku. W takim wypadku wchodzi więc w grę także wypożyczenie Francuza na sezon 2021/2022.

[12:42]: Gianluca Di Marzio i francuski FootMercato informują, że Milan chce pozyskać do ataku Pietro Pellegriego z AS Monaco. 20-letni Włoch jest wychowankiem Genoi, w której w bardzo młodym wieku zanotował 9 występów w Serie A i zdobył 3 bramki. W efekcie w 2018 roku trafił do Monaco za ponad 20 mln euro, ale trzy lata spędzone w księstwie nie były dla gracza zbyt udane. Zanotował raptem 22 występy i 2 gole w Ligue 1. Teraz Milan chciałby powalczyć o odbudowanie perspektywicznego zawodnika. Pellegri ma jeszcze rok ważnej umowy z monakijczykami.

[13:11]: Dziennikarz Daniele Longo podaje, że Milan chciałby wypożyczyć Pietro Pellegriego, a zatem wcześniej piłkarz zapewne musiałby przedłużyć umowę z Monaco co najmniej o rok.

[14:22]: Dyrektor sportowy Sassuolo, Giovanni Carnevali, w rozmowie z Il Corriere della Sera wykluczył podjęcie jakichkolwiek negocjacje w temacie Domenico Berardiego, którego łączono m.in. z Milanem.

[14:24]SportMediaset: Nikola Vlasić Hakim Ziyech - to dwaj kandydaci do wzmocnienia Milanu na pozycji trequartisty.

[16:05]: Gianluca Di Marzio ze Sky i Antonio Vitiello z MilanNews informują, że w Casa Milan zakończyło się spotkanie między agentami Tiemoue Bakayoko a Paolo Maldinim i Frederikiem Massarą. Rozmowy były bardzo owocne i Francuz jest już niezwykle blisko powrotu do Milanu. Formułą transferu będzie wypożyczenie z opcją wykupu po sezonie. Brakuje tylko ostatnich detali. Porozumienie może zostać osiągnięte w każdej chwili.

[17:40]: La Stampa donosi, że Torino chce wypożyczyć z Milanu Tomasso Pobegę. Sytuacja 22-latka w ekipie Rossonerich nadal nie jest jasna, a jego przyszłość wciąż jest zagadką. 

[19:00]: Di Marzio: Zrobione!  Alessandro Florenzi piłkarzem Milanu! Wypożyczenie z opcją wykupu po sezonie.

[19:05]: Powyższą informacje potwierdza również Antonio Vitiello.

[19:10]: Sky: Jutro Alessandro Florenzi stawi się w Mediolanie gdzie przejdzie testy medyczne przed transferem do Milanu.

[22:14]: Sky podaje, że transfer Tiemoue Bakayoko nie wyklucza sprowadzenia Yacine Adliego. Jest pełne porozumienie Milanu z oboma zawodnikami, nie ma z ich klubami - odpowiednio Chelsea i Bordeaux.



284 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Cervusius
Cervusius
19 sierpnia 2021, 14:03
AC Miloan
10
LaMancha 98
LaMancha 98
19 sierpnia 2021, 13:59
Genoa to chyba jedyny obecnie klub na świecie, który prawie co roku walczy o utrzymanie a sprzedaje co roku pilkarzy za grubą kasę.
Przecież oni w ostatnich latach sprzedali:
Schomurodov - 20 milionów
Kouame - 11
Romero - 26
Piątek- 35
Laxalt - niby 19
Perin - 15
Izzo - 10
Salcedo - 9
Pellegri - 20
Simeone - 19
Pavoletti - 18
Perotti - 10
Ansaldi - 9
Przecież to daje okolo 200 milionów w przeciągu 5 lat, a oni niezmiennie grają chyba najgorszą piłkę w lidze a dostają za zawodników grubą kasę.
Przecież oni to Samu by za 30 milionów sprzedali xd
18
Mirek99999999
Mirek99999999
19 sierpnia 2021, 14:08
Gdyby Galliani nadal rządził w Milanie zamiast 200 było by 300mln.
12
Rafał0209
Rafał0209
19 sierpnia 2021, 14:19
No puscili by pewnie Samu za 30mln i to pewnie do Milanu, bo brak nam Prawo skrzydłowego.
8
Rafał0209
Rafał0209
19 sierpnia 2021, 14:34
Po czym sami kupują takich graczy jak Sturaro czy Pinamonti za 20 mln i robią różne inne dziwne deale z Juve czy Interem.
1
Nieszczesny
Nieszczesny
19 sierpnia 2021, 13:51
"Rossoneri" zdają sobie sprawę, że Real chętnie pozbyłby się 29-latka. Włosi zaproponowali, że pozyskają Isco... za darmo.

Ekipa z San Siro nie ma zamiaru płacić za zawodnika, który od kilku sezonów ma problem z powrotem do formy. Paolo Maldini liczy na to, że "Królewscy" będą gotowi oddać rozgrywającego z dwóch powodów.

Po pierwsze kontrakt Isco wygasa w przyszłym roku. Jeśli wychowanek Malagi nie odejdzie w tym okienku, 1 lipca i tak będzie mógł opuścić Santiago Bernabeu za darmo. Po drugie Real mógłby usunąć niepotrzebnego piłkarza z listy płac.
Za darmo? Uczciwa oferta XD
18
marunio
marunio
19 sierpnia 2021, 14:15
Jeszcze cześć pensji mogliby opłacać jak manu sancheza XD
1
Jaca23
Jaca23
19 sierpnia 2021, 14:50
Jak za darmo to bierę! :D
0
adamos
adamos
19 sierpnia 2021, 15:23
jak za darmo wezmą Isco to Maldiniemu pomnik trzeba stawiać...
0
il Capitano 1899
il Capitano 1899
19 sierpnia 2021, 13:51
Po wielu latach nieobecności wracam :) Pozdrawiam całą Czerwono-Czarną Społeczność :) Forza Milan!!!
8
Semper Fideli
Semper Fideli
19 sierpnia 2021, 13:34
Pellegri to nie czasem pomysł moncady za czasów monaco ? Jak można było dać za niego 20 baniek...
0
malaka1995
malaka1995
19 sierpnia 2021, 13:39
wtedy Monaco pompowało kase w talenty
1
Daman
Daman
19 sierpnia 2021, 13:33
Bakayoko to zasłona dymna i próba nacisku dla Bordeaux ws Adilego
1
blaskjell
blaskjell
19 sierpnia 2021, 13:18
Paolo "WypożyczyCię" Maldini
15
Rapanayo
Rapanayo
19 sierpnia 2021, 13:40
Paloan Maldini
27
Vol'jin
Vol'jin
19 sierpnia 2021, 13:45
a się dziwisz ostatnie 3 sezony to 2,5 sezonu na kontuzjach
0
Cervusius
Cervusius
19 sierpnia 2021, 14:03
AC Miloan
2
patoo_07
patoo_07
19 sierpnia 2021, 13:10
Getafe bierze Jankto z Sampdorii. To już chyba Samu sobie nie wezmą :(
0
Marcin1995
Marcin1995
19 sierpnia 2021, 12:57
Jeżeli tanio to ok tylko typ strasznie łamliwy jest
0
Seca
Seca
19 sierpnia 2021, 12:55
Pietro? super pomysl!!! Mlody, wciaz wielka nadzieja, glodny gry.
Moze sie pieknie rozwinac przy Zlatanie i Giroud.
7
lyndonmilan
lyndonmilan
19 sierpnia 2021, 13:02
Toż to Cutrone ma lepsze statystyki w karierze, tez jest głodny gry ale pewnego pozimu nie przeskoczy, mam te samą opinię o Pietro.
9
hyrus13
hyrus13
19 sierpnia 2021, 13:07
Takie same opinie były na temat Lacatellego. Za to Leao cały czas jest młody i się rozwinie… Pellegri ma 20 lat i sporo grania przed nim.
5
Książę Mroku
Książę Mroku
19 sierpnia 2021, 13:24
Zalezy o jakim poziomie mowa przy nich? Bo lewy tez nie przeskoczy pewnego poziomu i dryblerem nie bedzie
1
lyndonmilan
lyndonmilan
19 sierpnia 2021, 13:44
Powiedziałbym że poziomu np Destro, Matriego,
Bedą z nich solidni ligowcy ale nic ponad to
0
fryta777
19 sierpnia 2021, 12:51
No i proszę mój włoski informator zadziałał pisałem o nim przedwczoraj
12
Koncz628
Koncz628
19 sierpnia 2021, 13:44
Dawaj kolejne info ;)
0
marcinomilano
marcinomilano
19 sierpnia 2021, 12:49
Panowie, kolejna afiliacja z mojej strony, niezmiennie zapraszam do naszej ligi Fantasy Calcio :)
https://fantasy.realfevr.com/t/36f227e4

Aktualnie mamy 40 drużyn w lidze, nienajgorszy wynik ale myślę, że można go poprawić :D Skład można zmieniać do 17:30 w sobotę :)

Jeśli nigdy nie graliście w Fantasy i nie znacie zasad, to poniżej informacje w skrócie:

Każdy startuje z tym samym budżetem i w jego ramach wybieracie skład swojej drużyny (11 + 4 rezerwowych). Możecie również wybrać jedną z kilku formacji. Piłkarze zdobywają punkty w zależności od tego jak będą się spisywać w oficjalnych meczach Serie A, czyli mogą zdobyć punkty za gola, asystę, czyste konto, ale mogą stracić za kartki, sprokurowanie karnego itp. Pomiędzy kolejkami można robić transfery, oczywiście również w ramach określonego wcześniej budżetu.
3
MilanHomer
MilanHomer
19 sierpnia 2021, 13:04
Napisz mi priv, bo jestem zainteresowany ale umknie mi. Dzięki
0
Semper Fideli
Semper Fideli
19 sierpnia 2021, 13:24
Nie wiem czy nie lepiej byłoby pomyśleć o dołączeniu do ligi tworzonej przez niestety turynskie pipki z Amici sportivi. Większa społeczność włoskich fanatyków
1
marcinomilano
marcinomilano
19 sierpnia 2021, 13:26
Nic nie szkodzi, żeby być zapisanym w obu. Ja będę w naszej, interowej i od Amici Sportivi też :) Wszędzie możesz mieć tą samą drużynę.

A oni już ogłosili swoją? Bo wiem, że mieli tworzyć, ale jeszcze nie widziałem żeby ogłosili
Edytowano dnia: 19 sierpnia 2021, 13:27
0
Semper Fideli
Semper Fideli
19 sierpnia 2021, 13:35
Oo myślałem że tylko w jednej można. Na jakimś livie coś wydaje mi się że wspominali że już jest. Trzeba by to jednak zweryfikować na 100
0
kamillo14
kamillo14
19 sierpnia 2021, 13:46
A to jeszcze ja zapytam - czy planujemy też jakąś ligę w Champions League (w apce uefy - tej samej na której było Euro) lub/i Premier League?
Edytowano dnia: 19 sierpnia 2021, 13:46
0
Tutkovic
Tutkovic
19 sierpnia 2021, 14:06
Semper dzisiaj amici podadzą gdzie gramy w fantasy. Pytałem się Marcina i pisał, że już redagują posta z info o fantasy serie a
1
marcinomilano
marcinomilano
19 sierpnia 2021, 14:32
U nas też news wleciał na stronę, zapraszam serdecznie :D
0
Fingerling
Fingerling
19 sierpnia 2021, 12:44
https://www.youtube.com/watch?v=tlzQUZlN1eM tyle na temat transferu bakayoko
3
Ilfenomenoo
Ilfenomenoo
19 sierpnia 2021, 12:55
W punkt
0
Vol'jin
Vol'jin
19 sierpnia 2021, 12:40
no i wraca temat Pellegriego
0
marcinomilano
marcinomilano
19 sierpnia 2021, 12:43
Właśnie też wyczytałem. Wydaje mi się to mega opcją jak na 3, młodego napastnika. Wydaje mi się, że dużo lepsza niż Kaio Jorge
1
marcinomilano
marcinomilano
19 sierpnia 2021, 12:52
Tylko martwi historia jego kontuzji
0
Rossoneri777
Rossoneri777
19 sierpnia 2021, 12:12
mysle ze baka na zwykle wypożyczenie albo z opcja wykupu za jakieś Max 15 baniek to dobry deal. Jakoś z Chelsea mam wrażenie ze wychodzą nam interesy. Oni maja mega pakę obecnie ich 3 skład jest jak nasz 1 wiec bierzmy od nich szrot który u nas jest naprawdę niezły. Jest tam jeszcze kilku fajnych graczy według mnie jeszcze. Chociaż by CHO który u nas latał by na skrzydle aż miło.
2
gieemce
gieemce
19 sierpnia 2021, 12:09
Bakayoko do rotacji z Frankiem a Tonali z Benkiem, wyglada solidniej niż rok temu Meite, Kruno. Na pewno wzmocnienie jakieś doświadczenie z LM tez ma.
2
MilanHomer
MilanHomer
19 sierpnia 2021, 13:09
Jakiś połfinał LM mu nawet wpadł :)
1
Vol'jin
Vol'jin
19 sierpnia 2021, 11:57
osobiście to wolałbym Grillitscha zamiast Francuza

nie podoba mi się jego powrót
7
Rafał0209
Rafał0209
19 sierpnia 2021, 12:09
A co grał źle u nas ? Bo jak pamiętam w formie był jednym z najlepszych nie w Milanie a lidze.
5
Vol'jin
Vol'jin
19 sierpnia 2021, 12:11
to było 3 lata temu ... a takie powroty w Milanie to się źle kończyły

ostatnie dwa lata to dalej wypożyczenia i brak formy ...
Dodajmy, żę przyjdzie z pensją większą niż kluczowi piłkarze to za chwilę pojawią się kwasy..
2
paweł_piotr
paweł_piotr
19 sierpnia 2021, 12:26
Też wolałbym Austriaka.
1
Mirek99999999
Mirek99999999
19 sierpnia 2021, 12:35
Rafał0209
Słowo klucz forma, ostatnio ją miał jak kontuzję złapał Biglia, a Bakayoko miał okazje złapać ciągłość występów. Jego forma potrwała max 3 miesiące bo pod koniec sezonu grał słabo/przeciętnie. Nie wydaje mi się by przy Kessim miał taką okazję, chyba, że liczysz na słabe zdrowie Bennacera, ale duet Kessie-Bakayoko to średni pomysł.
1
PaoloACM
PaoloACM
19 sierpnia 2021, 12:56
Popieram. Nonszalancki stosunek do treningow plus jakies szczeniackie wybryki to kolejne minusy. Taki Balotelli na srodku pomocy - czasem cos sie uda, czasem nawet bedzie w formie przez pare miesiecy ale predzej czy pozniej cos odwali.
0
limak79b@wp.pl
[email protected]
19 sierpnia 2021, 11:47
Dawać bakayoko do Milanu przyda się na pewno
2
blaskjell
blaskjell
19 sierpnia 2021, 11:34
A co do Berardiego - moje małe marzenie od początku mercato. :P
Gra na pozycji, która najbardziej u nas kuleje, Włoch, świeżo upieczony mistrz Europy, zna ligę.
Z minusów to oczywiście cena, nie wydaje mi się, żeby Sassuolo zeszło poniżej 35 milionów w gotówce po tym jak poszło na rękę Juve przy transferze Locatelliego. Z tego co mi wiadomo to sam zawodnik preferuje Inter od Milanu, nie wiem ile w tym prawdy.
Na początku mercato gdzieś tam się pojawiały informacje o tym, że Pioli naciska na ściągnięcie Berardiego.
Szanse są małe ale byłoby fajnie szczególnie, że sam zawodnik poprosił Sassuolo o transfer.
4
ACM1993
ACM1993
19 sierpnia 2021, 11:38
Dzeko kiedyś wolał Milan od Interu
2
hyrus13
hyrus13
19 sierpnia 2021, 11:42
Romagnoli preferuje Lazio.
0
Rafał0209
Rafał0209
19 sierpnia 2021, 12:11
Bo Sassuolo to chyba taki przydupas trochę Juve
2
ACM1993
ACM1993
19 sierpnia 2021, 11:30
Rayan Cherki na wylocie z Lyonu, widziałbym go w Milanie. Ciekawe ile Lyon sobie za niego krzyknie
2
kozik___13
kozik___13
19 sierpnia 2021, 11:19
Swoją drogą Chelsea ma łeb do interesów, sprzedali nie potrzebnego im Tomoriego i Abrahama za duże pieniądze a mają w obronie innego wychowana Chalobaha który wymiata przed sezonem
1
Zuber
Zuber
19 sierpnia 2021, 11:24
No mają łeb sprzedali Lukaku za 30 odkupili za 115. xD Nie mówiąc bo Salahu, KDB i jeszcze kilku innych. Szkółkę mają bardzo dobrą ale kompletnie nie wiedzą jak wprowadzać tych graczy do zespołu.
26
Kaka821
Kaka821
19 sierpnia 2021, 11:55
No jak oni kupuja tych mlodych grajkow hurtem i wypozyczaja po 60 co sezon to nic dzwinego, ze ktos im w koncu odpali i na nim zarobia :)
3
wojtekdio1234
wojtekdio1234
19 sierpnia 2021, 10:41
Bakayoko , Isco i Mohammed Daramy ?
0
Zwirek03
Zwirek03
19 sierpnia 2021, 10:39
abym sie mylil ale wydaje mi sie ze to cale zamieszanie z bakayoko zwiastuje strate kessiego na rzecz liverpoolu
3
Marcin1995
Marcin1995
19 sierpnia 2021, 10:43
A mnie się wydaje że zwiastuje stratę Pobegi na rzecz Torino
26
Kamień
Kamień
19 sierpnia 2021, 10:45
Myślę, że się mylisz. W ubiegłym sezonie cierpieliśmy, gdy brakowało Bennacera, a tym razem w styczniu 2022 stracimy na czas PNA zarówno Bennacera, jak i Kessiego. Uważam, że to jest powód sprowadzenia Bakayoko - w mojej ocenie rozsądna decyzja. Gra z Kruniciem i Tonalim przez miesiąc mogłaby przekreślić cały sezon.
Edytowano dnia: 19 sierpnia 2021, 10:47
4
RaveL
RaveL
19 sierpnia 2021, 10:54
Dlaczego każdy uważa, że pozyskanie jednego jest przymusową utratą drugiego? Potrzebujemy więcej graczy, bo gramy na więcej niż jeden front w tym sezonie, a chłopaki nie są z żelaza i czasem na pewno ktoś się połamie. Poza tym obaj nasi podstawowi pomocnicy grają w Pucharze Narodów Afryki i zapewne będą potrzebowali przerwy na parę dni dłużej, gdy wrócą. Pamiętajmy, że Franck jak i Ismael są podstawowymi zawodnikami reprezentacji i na pewno będą grać od deski do deski.
2
pazioni
Moderator pazioni
19 sierpnia 2021, 11:09
Zwirek
Jestem przekonany ,że Kessie jest nietykalny , to że nie podpisał jeszcze kontraktu nie świadczy o tym że odejdzie . Każda ze stron jest spokojna i pewna za dojdą do porozumienia, bardziej bym stawiał ,że szeregi opuści Benek.
1
malaka1995
malaka1995
19 sierpnia 2021, 11:21
pazioni
Widzę że panuje optymizm
1
pazioni
Moderator pazioni
19 sierpnia 2021, 14:30
malaka

Odkąd kibicuję Milanowi od "paru" ładnych lat to jestem w 1899% optymistą.
0
Maximilanista
Maximilanista
19 sierpnia 2021, 10:37
Mam nadzieję, że ewentualne przyjście Bakayoko oznacza definitywne odpuszczenie tematu Adli'ego. Wciąż cierpimy na potężne braki na pozycji treq oraz prawe skrzydło, więc jednoczesne konkraktowanie pomocnika Bordeaux i Tiemoue przy pozostawieniu Kunicia oraz wypożyczeniu Pobegi byłoby czymś kuriozalnym, gdyby pozyskać tylko ofensywnego pomocnika kosztem prawoskrzydłowego ( lub odwrotnie) .
Edytowano dnia: 19 sierpnia 2021, 10:38
3
Marcin1995
Marcin1995
19 sierpnia 2021, 10:43
Jeżeli miałby przyjść ktoś konkretny na 10 i skrzydło to ok ale tak nie będzie ja mam nadzieję że Adliego nie odpuszczą bo on mo że spokojnie grać na 10 i wtedy można się skupić na skrzydłowym, lepiej żeby przyszedł Adli+skrzydłowy/10 niż jeden zawodnika na tą pozycje
1
Tutkovic
Tutkovic
19 sierpnia 2021, 10:48
Ja tam nie wykluczam jeszcze opcji gry z Tonalim na 10
1
acmilan95
acmilan95
19 sierpnia 2021, 10:30
W przeciwieństwie do poprzedniego sezonu mamy zmienników. Były spotkania, gdzie wychodziliśmy Calabria czy Kruniciem w środku, w ataku nieodnajdujący się Leao. Teraz jest głębia składu, w obronie mamy 3 dobrych stoperów + w rezerwie Gabbia. Na bokach Theo oraz Davide mają zmienników. Po przyjściu Bakayoko, środek pola też wydaje się zagęszczony. Ibra, który wypadł nam na połowę sezonu - jest Giroud. Grając na tylu frontach to konieczność. Trochę szkoda, że Jorge został podebrany nam przez Juve. Został ofensywny pomocnik, nie wyobrażam sobie abyśmy zostali z samym Brahimem, przydały się ktoś doświadczony. Jeszcze PS zostaje oraz sprzedaż Castillejo, Krunicia czy Contiego
3
Kosmateus123
Kosmateus123
19 sierpnia 2021, 10:27
Jeśli dopną Bakayoko to jako wzmocnienie drugiej linii przed PNA na plus. Mam nadzieję, że nie zapłacą za niego zbyt wiele, przez czo nie pogrzebią planów zakontraktowania 10. Ciekawe też jak Francuz sprawdzi się u Pioliego, jeśli go klepną.
1
fryta777
19 sierpnia 2021, 10:23
Mnie Bakayoko nie przekonuje... Ktoś niżej słusznie zauważył że chłop to typowy gracz do pierwszej jedenastki... gdy ma wejść z ławki i nie czuje już takiej pewności gra dużo poniżej oczekiwań
1
patoo_07
patoo_07
19 sierpnia 2021, 10:25
Meczów będzie tyle, że każdy się nagra.
4
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
19 sierpnia 2021, 10:35
Przecież Benek się rozsypie w 4 kolejce na 3 miesiące, a Tonali i tak będzie grzał ławkę bo się do pierwszego składu póki co nadaje tyle co nasz prawoskrzydłowy hiszpański model.. Tak rzeczywistość, także Bakayoko by się przydał.
2
Marcin1995
Marcin1995
19 sierpnia 2021, 10:37
@patoo_07: To się niestety tyczy też Castillejo i Krunica
0
fryta777
19 sierpnia 2021, 11:32
Żeby nie było ja zgadzam się że przyda się ktoś na tą pozycje ale czy akurat Bakayoko? Uważam że są lepsze kandydatury...
0
Hitsune
Hitsune
19 sierpnia 2021, 10:15
Ja z Bakayoko mam taki problem, że nie widzę go jako zmiennika. On naprawdę potrzebował dużo czasu i dużo gry żeby się rozkręcić w Milanie dlatego ciężko mi uwierzyć, że sprosta oczekiwaniom jedynie wchodząc z ławki
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
19 sierpnia 2021, 12:36
Biorąc pod uwagę to, że sezon jest długi a w obecnym doczekaliśmy się powrotu do LM oraz to, że wciąż będą obowiązywały przepisy zezwalające na 5 zmian to swoje minuty na boisku Byko będzie miał. Jego transfer otwiera też możliwość mniej intensywnej eksploatacji Kessie który w poprzednich latach nie mając godnego zmiennika prawie zawsze grał od deski do deski w każdym meczu, bo strach było go zmienić.
0
Jachu1899
Jachu1899
19 sierpnia 2021, 10:14
Czyli odpuszczamy Adliego i ostatnie 10 mln na wyp Vlasicia
0
blaskjell
blaskjell
19 sierpnia 2021, 10:12
W końcu jakiś Francuz u nas i zawodnik Chelsea.
Nowe, nie znałem.
7
Mlotson
Mlotson
19 sierpnia 2021, 10:10
Czekamy na Berardiego?
1
blaskjell
blaskjell
19 sierpnia 2021, 10:28
Nie wydaje mi się żeby Sassuolo zeszło poniżej 35 milionów w gotówce po tym jak poszli na rękę Juventusowi z Locatellim, a też nie wydaje mi się żebyśmy byli w stanie tyle za niego wyłożyć. Chociaż z tego co pamiętam to gdzieś na początku mercato pojawiały się informacje o tym, że Pioli naciska na ściągnięcie Berardiego więc zobaczymy.
0
RaveL
RaveL
19 sierpnia 2021, 10:55
Pioli naciskający na Berardiego to jedno, kwota za niego to drugie, a sama chęć Domenico na dołączenie do Milanu to trzecie.
0
Pinokio
Pinokio
19 sierpnia 2021, 10:03
Bakayako grał bardzo słabo z Napoli...
1
pazioni
Moderator pazioni
19 sierpnia 2021, 10:15
Bo myślami był w Milanie.
5
Milanboy
Milanboy
19 sierpnia 2021, 10:02
No i jednak Bakayoko to większa jakość niż taki Meite mimo wszystko, do tego zna klub.

Końcówka Mercato szykuje się ciekawie.
11
Mirek99999999
Mirek99999999
19 sierpnia 2021, 12:40
Jakość nie wiele większa, a cena i pensja 2-3 razy taka:)
0
kirkenes
kirkenes
19 sierpnia 2021, 09:46
Nie wiem czy to transfer potrzebny dla Milanu... Bardziej bym się skupił na ofensywnych pomocnikach i skrzydłowym.
0
juluspro
juluspro
19 sierpnia 2021, 10:10
mając na uwadze zbliżający sie PNA i wyjazd Ismaela i Prezesa uważam że to bardzo dobry ruch ze strony Zarządu.

3
Rafalzki
Rafalzki
19 sierpnia 2021, 10:11
faktycznie, po co Nam jakościowy pomocnik do rotacji skoro kiedy Kessie i Bennacer wyjadą na PNA w kluczowym momencie sezonu to my będziemy mieć w pomocy Sandro i Rade Krunića...
2
plone
plone
19 sierpnia 2021, 09:44
Rayan Cherki na liscie transferowej, Maldini musisz!
Edytowano dnia: 19 sierpnia 2021, 09:46
3
Rafał0209
Rafał0209
19 sierpnia 2021, 09:49
W FIFIE to kozak.
1
MilanHomer
MilanHomer
19 sierpnia 2021, 13:12
Nie ma komentarzy, że kupować grajka który ma 1 występ w Ligue 1 to herezja? Szok :0
0
plone
plone
19 sierpnia 2021, 20:38
jaki jeden wystep? w tym sezonie chyba :D
0
Thomas21
Thomas21
19 sierpnia 2021, 09:21
A czemu taka cisza w sprawie Romagnoliego, albo przedłużamy kontrakt albo trzeba go sprzedać, nie ma na co czekać.
1
paweł_piotr
paweł_piotr
19 sierpnia 2021, 09:28
To nie takie proste ;)
0
Nevi
Nevi
19 sierpnia 2021, 09:34
a kto mowi ze proste?
Zarzad musi twardo pokazac zeby pilkarze tak nie robili jak te dwa przyklady ostatnie, nie musi byc jak w Napoli ale sprawwa powinna byc jasna podpisujesz chcesz zostac nie podpisujesz jestes na liscie transferowej.
1
kamilus
kamilus
19 sierpnia 2021, 10:04
W przypadku Romagnolego to zostawienie sytuacji taką, jaka jest obecnie, to najlepsze wyjście dla klubu, bo nie trzeba dodatkowo szukać konkretnego stopera. Tacy gracze swoje kosztują, a my i tak mamy problemy, by znaleźć odpowiednie środki na wzmocnienie innych pozycji.
0
biedrus
biedrus
19 sierpnia 2021, 10:17
Też uważam, że albo podpisuje albo do widzenia. Z 20 mln za niego dostaniemy, na początku roku za Simakana mówiło się o 15 mln. Lepiej teraz działać, bo oddanie go za darmo to tragedia
0
Thomas21
Thomas21
19 sierpnia 2021, 10:58
Zostawienie tego jak jest będzie dla nas niekorzystne finansowo i da więcej argumentów agentowi w negocjacjach, powinniśmy dzialac
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
19 sierpnia 2021, 11:09
biedrus - nie dostaniemy 20mln bo ma rok kontraktu, przyjdzie chętny klub i się dogada z nim na odejście za rok za free. Co zresztą najwyraźniej jest celem Romka.
0
Nevi
Nevi
19 sierpnia 2021, 14:14
Chodzi o to zeby ten cel byl jasny dzisiaj a nie 30 czerwca 2020. Wtedy mozmemy szukac wzmocnien juz teraz.
0
ceci791
ceci791
19 sierpnia 2021, 09:15
Coś mnie się zdaje ze temat Kessiego jest zamknięty......
0
patoo_07
patoo_07
19 sierpnia 2021, 09:28
Racja, kontrakt już podpisany, tylko czekają z ogłoszeniem do końca okienka. Dobrze Ci się zdaje.
3
kamilus
kamilus
19 sierpnia 2021, 10:06
A może czekają, aż Milan awansuje do następnej edycji LM?
2
inzaghi67
inzaghi67
19 sierpnia 2021, 09:15
offtop: dopiero zobaczyłem statystykę że Cutrone ostatnio gola strzelił w lipcu ubiegłego roku... taka ciekawostka...
0
Milanboy
Milanboy
19 sierpnia 2021, 09:00
Nie ma co ukrywać, że brakuje nam typowego Dp bo ani Kessie ani Benek takimi nie są i także nie jest nim mimo wszystko Tonali, a Bakayoko do układanki Pioliego pasuje jak ulał, no i bądźmy ludźmi i powiedzmy sobie wprost, że ten gość grał świetnie w Milanie.
1
hyrus13
hyrus13
19 sierpnia 2021, 09:03
Miał świetny okres. Natomiast początek przedreptał, a na koniec była wielka szopka.
1
Adi.Milan
Adi.Milan
19 sierpnia 2021, 09:07
Bennacer nie jest typowym dp? Jest właśnie typowym defensywnym pomocnikiem. No chyba ze gość na 6 dla ciebie to musi mieć nogi z drewna i tylko przecinać jak Jacek góralski
10
Milanboy
Milanboy
19 sierpnia 2021, 09:16
Adi. Milan - No bo Benek to nie typowy dp, to bardziej coś rodzaju box to box, tak samo Franck, ale nawet Kessie wraz z Bennacerem potrafi ustawić się bliżej własnego pola karnego aby dać przestrzeni Algierczykowi.

Bakayoko to przede wszystkim odpowiedzialność w grze z piłką i spokój a czasami potrafi dać coś extra od siebie jak strzał z dystansu czy świetna gra głową w polu karnym.
1
Książę Mroku
Książę Mroku
19 sierpnia 2021, 09:17
Hyrus szopka byla bo wiedzial ,ze nie zostanie plus akcja z Rino
2
Milanboy
Milanboy
19 sierpnia 2021, 09:22
hyrus13 - No jak pokłócił się pod koniec z Rinno to nie ma co się dziwić, zresztą wszyscy wiedzieli, że Bakayoko tutaj nie zostaje.

Niemniej jednak nie można było mu odmówić tego jak dobry był tutaj.
1
hyrus13
hyrus13
19 sierpnia 2021, 09:26
Książę Mroku

Szopka była, bo się notorycznie spóźniał na treningi. Trudno, żeby klub wydawał na takiego zawodnika ciężkie pieniądze.
0
Jaca23
Jaca23
19 sierpnia 2021, 14:39
Tak się pokłócił z Rino, że ten go później ściągnął do Neapolu. Zwykłe brednie, nie powielajcie tego. Nie było nas stać na wykup i stąd ta szopka, że z Bakayoko są jakieś problemy.
0
Adi.Milan
Adi.Milan
19 sierpnia 2021, 08:57
Po co nam Bakayoko? Potrzeba nam skrzydłowego prawego lub lewego i 10. Na pozycji bakayoko mamy kessiego bennacera tonalego pobege i krunicia. dycha u nas to diaz i maldini (obaj rezerwa w poprzednim sezonie) skrzydła to wielkie niewiadome Ante Leao Alexis a jak ktoś z nich wypadnie to wchodzi wielki samu. już bym wolal żeby w razie w to Maldini wchodził na skrzydło a samu nigdy.
0
hyrus13
hyrus13
19 sierpnia 2021, 09:02
Ja liczę, że ściągnięcie Babajoko zamknie sprawę transferu kudłatego Francuza za 10 baniek, bo te pieniądze trzeba wydać na wzmocnienie kadry, a nie budżetu Bordeaux.
3
wielki prostownik
wielki prostownik
19 sierpnia 2021, 09:40
Bakayoko nam po to aby miał kto grać w pomocy gdy Benek z Prezesem wyjada na miesiąc grać w PNA. Chyba nie wyobrażasz sobie że w tym czasie zagramy Tonalim i Kruniciem?
1
tommyb1
tommyb1
19 sierpnia 2021, 08:54
Grayman: A ja spotkałem ziomka Milaniste w koszulce naszej w Cieszynie na wczasach ;) i kilka słów zdarzalismy zamienić ;) również pozdrawiam ;)
0
Corsa
Moderator Corsa
19 sierpnia 2021, 08:52
Nie jestem zwolennikiem tego transferu, Bakayoko zaliczył słaby sezon w Neapolu, ale i tak będzie ogromnym upgrade'm w stosunku do Krunica.

Zdecydowanie wolę żeby grał on niż Bośniak, którego mam już serdecznie dosyć, tak jak i Samu. Obawiam się tylko, że to zbyt piękny scenariusz, Francuz ma spore oczekiwania finansowe, a największą przeszkodą może być szczere uczucie jakim Rade został obdarzony przez Piolego :P
0
DragonAC
DragonAC
19 sierpnia 2021, 08:48
co ten Locatelli napisał po transferze ze tak jada po nim. ze kochał Jude od dziecka ????
0
Adi.Milan
Adi.Milan
19 sierpnia 2021, 09:05
Napisał ze to było jego dziecięce marzenie. Nie ma co się w tych czasach przywiązywać do zawodników, nawet wychowanków. Światem rządzi pieniądz i piłkarze dla pieniędzy zrobią wszystko. „Piłka nożna dla kibiców” dobre
1
grayman88
grayman88
19 sierpnia 2021, 08:47
Pozdro dla kolegi którego wczoraj spotkałem w ministerstwie wódki i śledzia w Kielcach. Byłem już wypity trochę i niezakodowalem nicku
5
sebastek888
sebastek888
19 sierpnia 2021, 12:11
XDDDDDD
0
Paolo03
Paolo03
19 sierpnia 2021, 08:37
Juve będzie kandydatem do majstra to oczywiste. Maja mocną kadrę i wraca ich ulubieniec Allegri. Kto mógłby im zagrozić? Inter mocno osłabiony, Roma chyba sama nie wierzy że coś tam ruszy, Milan jeszcze musi poczekać na walkę o top 1.
1
grayman88
grayman88
19 sierpnia 2021, 08:49
A ja uważam że powrót Allegriego jest nazbyt entuzjastyczny. Atalanta i Milan Inter. Tak widzę pierwsza trójkę w tym sezonie. Kolejność przypadkowa
Edytowano dnia: 19 sierpnia 2021, 08:50
0
pepe82
pepe82
19 sierpnia 2021, 08:53
Milan na nic nie musi czekac. Oczywiscie top4 to piorytet ale nic nie stoji na przeszkodzie aby byc mistrzem.
FORZA MILAN
1
paweł_piotr
paweł_piotr
19 sierpnia 2021, 08:24
To jednak z Grillitschem chyba nie wypailiło. Szkoda.
1
kamilus
kamilus
19 sierpnia 2021, 08:31
Niekoniecznie, bo Grillitsch + Bakayoko może oznaczać odejście Pobegi i Krunica.
0
Corsa
Moderator Corsa
19 sierpnia 2021, 08:38
Gdzie Krunic odejdzie, bez Piolego to on się nigdzie nie ruszy :D
2
Książę Mroku
Książę Mroku
19 sierpnia 2021, 08:38
Krunic heeee no way.
0
Daniel93
Daniel93
19 sierpnia 2021, 08:38
Krunic nie odejdzie bo może "grac" na kilku pozycjach i nie marudzi ze jest rezerwowym.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
19 sierpnia 2021, 08:20
Jak nastanie PNA to Byoko będzie dla nas wybawieniem, moim zdaniem taki pomocnik był nam potrzebny i wyraźnie poprawia środkowa formację. Był Meite a będzie Byoko, elegancko.
4
Cervusius
Cervusius
19 sierpnia 2021, 08:17
Ewidentnie budujemy zespół od tyłu. Najpierw przyszedł bramkarz, potem zapłaciliśmy za Tomoriego i niespodziewanie przyszedł Ballo-Toure (po drodze w ramach wyjątku przedłużenie Brahima), teraz prawy obrońca, zaraz defensywny pomocnik i rozgrywający (Adli). Jeżeli to nie przypadek, to pod koniec mercato faktycznie powinna przyjść 10 i/lub PS, a rzutem na taśmę jakiś młody napastnik, o którym na razie nawet w plotkach cicho.
2
pazioni
Moderator pazioni
19 sierpnia 2021, 08:14
Tak jak nigdy czekam na Pana X, uważam że będzie to strzał w "10". W zeszłym sezonie byłem steptycznie nastawiony na Scudetto,ale w tym sezonie mówię otwarcie że mamy mega szansę na tytuł. Na maxa się cieszę ,że już w weekend zaczynają się emocje związane z Włoską piłką,niestety nie każdy jest z tego faktu zadowolony.... Moja żona - znowu się zaczyna o Boże ...
3
DragonAC
DragonAC
19 sierpnia 2021, 08:27
skad ja to znam :D standardzik. ale do majstra nam troche brakuje z całym szacunkiem. ;)
1
Semper Fideli
Semper Fideli
19 sierpnia 2021, 08:32
Po transferze Manuela Piemonte wraca na fotel lidera w wyścigu o majstra, Włoch nie będzie zbawieniem wg mnie ale poukłada im ten środek, z minimalistą Maxem powinno to wystarczyc
1
tommyb1
tommyb1
19 sierpnia 2021, 08:46
Semper Fideli: przeceniasz chyba wartość Locateliego... Moim skromnym zdaniem on nie ma takiego potencjału jak Tonali. Jedyna różnica że rozegrał 2 sezony bez presji w Saskach i dlatego się zrobił na niego wielki hajp. Jak z Sandro zejdzie ciśnienie i przywyknie do tego, że już jest pełnowartościowym Milanistą to pokaże na co go stać...
1
hyrus13
hyrus13
19 sierpnia 2021, 08:59
Tak, tak @Tommyb1… Dzisiaj Loca jest przehajpowany, rok temu tak pisali tu o Chiesie. A kilka tygodni temu było, że Donnarumma to w zasadzie średniak.

Z tym, że Tonali ma większy potencjał w pełni się zgadzam, bo o nim mówiono już dawno, że to największy talent we Włoszech. Ale do cholery, nie deprecjonujmy Locatellego tylko dlatego, że poszedł do Juve, a kiedyś coś tam powiedział nieładnie o Milanie.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
19 sierpnia 2021, 09:09
Tommy

Oj podkreślilem że nie uważam aby Włoch był wybitnym talentem ale zdecydowanie lepszym zawodnikiem od Arthura. Juve ma wyrównana mocna kadrę jak na serie a. Nikogo nie stracili a wzmocnili się na kluczowych pozycjach
0
maciejh
maciejh
19 sierpnia 2021, 10:29
I,, czego mordę drzesz, dziecko obudzisz to będziesz usypiał,''
0
pazioni
Moderator pazioni
19 sierpnia 2021, 11:12
maciejh
To jak Twoja kochana tak mówi do Ciebie ,to raczej bym zachowywał się spokojniej na meczach Milanu bo może być zupa przesolona...
0
matten
matten
19 sierpnia 2021, 08:12
Florenzi i Bakayoko to dobre uzupełnienia kadry, na pewno się przydadzą biorąc pod uwagę przyszłoroczne PNA. Niemniej jednak ja najbardziej czekam na transfer trequartisty, bo bez jakościowego zawodnika na tę pozycję ciężko będzie uznać mercato za udane.
0
<  1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się