SCUDETTO


MERCATO LIVE 22.08: Monaco wydało zgodę - Pellegri w Milanie [20:12]

22 sierpnia 2021, 08:22, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 22.08: Monaco wydało zgodę - Pellegri w Milanie [20:12]

[08:22]Pietro Pellegri Tiemoue Bakayoko - dziennikarze zgodnie podkreślają, że ci dwaj piłkarze są o krok od Milanu i w najbliższych godzinach powinni trafić na San Siro. Jednocześnie rossoneri cały czas negocjują z Bordeaux odnośnie Yacine Adliego, a na dziwięć dni przed końcem okna transferowego wielką zagadką pozostaje wzmocnienie ofensywy. W drugą stronę wkrótce na wypożyczenie do Torino powinien odejść Tommaso PobegaAndrea Conti rozmawia z Atalantą, mając na uwadze także zainteresowanie Genoi i Cagliari, zaś chętnych gotowych zapłacić wymagane przez mediolańczyków 8 mln euro za Samu Castillejo brak.

[10:57]La Gazzetta dello Sport podkreśla, że mimo licznych problemów zdrowotnych w ostatnich latach, obecnie Pietro Pellegri jest w dobrej formie fizycznej. Włoch przepracował cały okres przygotowawczy na pełnych obrotach.

[12:03]: Dziennikarz Daniele Longo podaje, że CSKA Moskwa otwiera się na wypożyczenie Nikoli Vlasicia, ale oczekuje za nie wysokiej zapłaty - 10 mln euro - a łącznie Rosjanie chcieliby zarobić na transferze Chorwata 30 mln euro. Gracz z Bałkanów wciąż pozostaje dla rossonerich opcją na wzmocnienie ofensywy, ale nie są to łatwe rozmowy.

[15:51]Il Corriere dello Sport podaje, że Tiemoue Bakayoko może trafić do Milanu w połowie przyszłego tygodnia. Francuz, posiadający kontrakt z Chelsea do połowy 2023 roku, ma wylądować na San Siro na zasadzie rocznego wypożyczenia z opcją wykupu.

[16:11]: Antonio Vitiello informuje o nadejściu ostatecznej zgody Monaco na wypożyczenie Pietro Pellegriego. Jak już podawano wcześniej, Milan zapłaci 1 mln euro, opcja wykupu będzie opiewała na 6 mln euro, a w przypadku zanotowania przez gracza określonej i niezbyt wysokiej liczby występów zamieni się w obowiązek. Monakijczycy mogą także liczyć na 1 mln euro w przypadku awansu rossonerich do Ligi Mistrzów, a także na procent z ewentualnego kolejnego transferu Włocha.

[17:51]: Portal MilanNews informuje, że Pietro Pellegri z trybun obejrzy jutrzejszy mecz rossonerich z Sampdorią, a do testów medycznych i podpisania kontraktu dojdzie we wtorek.

[20:12]Tuttosport podaje, że wypożyczenie Tommaso Pobegi do Torino zostanie sfinalizowane najprawdopodobniej we wtorek.



207 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Vol'jin
23 sierpnia 2021, 04:59
to Messias został zaproponowany przez agentów (Longo) tak samo niby Sarabia nam oraz Sevilli
0
Cervusius
Cervusius
23 sierpnia 2021, 07:02
Messias do Sarabii to przecież jakby porównywać Tedego z Ostrym
0
mosiu1992
mosiu1992
23 sierpnia 2021, 00:15
Podobno Totki zaoferowały Kessiemu 8mln i agentowi sowitą prowizje.
0
dykt4tor
dykt4tor
23 sierpnia 2021, 02:48
Kusi ta liga konferencji...
0
Gzikuu
Gzikuu
23 sierpnia 2021, 00:14
Tymczasem Sky podało, że jutro Krunić od początku za Bennacera < 3 Kto by się spodziewał... :D
0
Andre
Andre
23 sierpnia 2021, 04:55
No to zwycięstwo mamy w kieszeni ;)
0
Trzesuaf
Trzesuaf
23 sierpnia 2021, 00:09
Ok, dzisiaj start ligi, nadal nie ma reżysera, czyli najważniejszej pozycji w tym okienku.Udało się co prawda sprowadzić na prawą zawodnika, który może grać wyżej niż obrona ale progresu nie będzie.
Udało się dodać młodość do ataku, niestety odsyłając Pobegę stworzono znowu dziurę na środku, której nie może wypełnić młodzieżówka. musi przyjść Bakayoko albo chociaż ktoś w stylu Meite.

Jeśli na 10 weźmie się młodziaka z Bordeaux to nie będzie tak źle, dodając do tego Bakayoko będzie można odnieść wrażenie, że skład jest gotowy.
Niestety jest to skład co najwyżej na poziomie tego z poprzedniego sezonu, choć ja bym siłę oceniał raczej na 95%.
Tak więc, wicemistrzostwo i lm nie wzmocniło kadry. Wydaje mi się, że to w 100% wina dyrektorów, stracili piłkarzy za 100mln, żałując 10mln na sezon i później brakło kasy na panów XYZ.
0
Vol'jin
23 sierpnia 2021, 00:03
Crotone to chce 10 mln euro za niego, Torino dawało 8

myślicie, że Maldini tyle da? ;]
0
Rossoneri777
Rossoneri777
23 sierpnia 2021, 00:04
XDDDD jak maldini da za niego 10 baniek to japie….
0
Pinokio
Pinokio
23 sierpnia 2021, 00:05
Założymy się, że da?
0
KosaX
KosaX
23 sierpnia 2021, 05:15
Jesli bedzie uwazal ze jest tego warty to nic nam do tego.Maldini pokazal ze trzeba mu zaufac.
1
Rossoneri777
Rossoneri777
22 sierpnia 2021, 23:52
Miał być BS a będzie jakiś złom messinas. Kurna świetnie. Maldini tym transferem to nie wiem co chce pokazać zbytnio.
0
Rossoneri777
Rossoneri777
22 sierpnia 2021, 23:51
No to wracamy na swoje miejsce:))) jak można śmiać się z jnterh kiedy my robimy dużo gorsze transfery.
0
Vol'jin
22 sierpnia 2021, 23:50
Ale Ounasa to połowa by chciała ;]
0
KosaX
KosaX
22 sierpnia 2021, 23:52
Bo nie ma 30 lat i jednego sezonu na koncie w serie a w barwach spadkowicza
1
Vol'jin
22 sierpnia 2021, 23:59
za to Algierczyk tuła się od klubu od klubu nie łapiać się Napoli czy w zeszyłm sezonie w Cagliari ;]

ale fajnie kręcił na San Siro i niektórzy by go przywitali z otwartymi ramionami ;]

obydwaj to nie ten kaliber po prostu^
Edytowano dnia: 23 sierpnia 2021, 00:00
0
MariuszO
MariuszO
22 sierpnia 2021, 23:47
Chłopak to typowy prawo skrzydłowy ‚ wiadomo wiek budzi wątpliwości ale oglądałem go kilka razy w ubiegłym sezonie i powiem szczerze ze nasze chłopaki zwolnią mu miejsce jak przyjdzie.

Oczywiście wolałbym kogoś z topu ale jakoś ufam Maldiniemu :)
0
Pinokio
Pinokio
22 sierpnia 2021, 23:56
Chłopie, z takimi transferami to my nic nie zwojujemy. Za darmo odeszły od nas dwie gwiazdy, które stanowiły o sile naszego zespołu, a w zastępstwie ma przyjść jakiś ogórek z Crotone? To jest ta wizja odradzającego się Milanu? Z takimi transferami to my zaraz wrócimy do końcówki kadencji Berlusconiego i taka jest smutna prawda. Status quo powinien zostać w jakiś sposób utrzymany po odejściu takich zawodników.
Edytowano dnia: 22 sierpnia 2021, 23:59
3
fristajlos
fristajlos
22 sierpnia 2021, 23:43
Jaki klub taki Messi(as)
0
Pinokio
Pinokio
22 sierpnia 2021, 23:40
Jak rzeczywiście weźmiemy tego Messiasa, to przynajmniej będziemy wiedzieć, że do LM to my się nie załapiemy przez kolejne 7 lat. To musi być jakiś nieśmieszny żart, bo inaczej nie potrafię wytłumaczyć tej decyzji.
Edytowano dnia: 22 sierpnia 2021, 23:40
6
Janik14
Janik14
22 sierpnia 2021, 23:44
Dokładnie.
0
Marcin1995
Marcin1995
22 sierpnia 2021, 23:46
Zgadzam się, lepiej nikogo nie brać niż zaśmiecać klub takimi zawodnikami
0
Janik14
Janik14
22 sierpnia 2021, 23:34
Skad macie te info?
0
Marcin1995
Marcin1995
22 sierpnia 2021, 23:35
Niestety Di Marzio
0
landik
landik
22 sierpnia 2021, 23:37
Di Marzio to akurat w kontekscie Milanu guzik wie xD
1
Janik14
Janik14
22 sierpnia 2021, 23:39
Nie no weźmy nie żartujmy, tak nie może być.
0
Marcin1995
Marcin1995
22 sierpnia 2021, 23:40
A kto pierwszy podał o Florenzim? Kto pierwszy podał o Pellegrim? To że tam gdzieś się pomylił nie zmienia faktu że jest mega rzetelny w tym co pisze
2
22 sierpnia 2021, 23:23
Od Calhanoglu do Messiasa co za upadek xD
0
Marcin1995
Marcin1995
22 sierpnia 2021, 23:24
A ja nie byłem przekonany do Ilicica.....
0
Marcin1995
Marcin1995
22 sierpnia 2021, 23:24
Myszka to porażka
Edytowano dnia: 22 sierpnia 2021, 23:25
0
Marcin1995
Marcin1995
22 sierpnia 2021, 23:16
Messias? Ludzie......
0
Marcin1995
Marcin1995
22 sierpnia 2021, 23:16
Messias? Ludzie......
0
Janik14
Janik14
22 sierpnia 2021, 22:47
Ogladam Pierwsze 45minut Realu i co Isco dzisiaj gra to czapki z głów : D
0
Rossu
22 sierpnia 2021, 22:56
Czyli nie przyjdzie.
0
Janik14
Janik14
22 sierpnia 2021, 22:58
Pewnie masz racje, tak grająca 10 to by było coś u nas
0
RaveL
RaveL
22 sierpnia 2021, 21:58
Swoją drogą co sądzicie o Luquinhasie z Legii? Jest w stanie się gdzieś wybić? Zryw, technikę i szybkość ma bardzo dobrą.
0
fristajlos
fristajlos
22 sierpnia 2021, 22:21
Mam nadzieję, że nie bierzesz go na poważnie pod kątem gry w naszych barwach :D
Edytowano dnia: 22 sierpnia 2021, 22:27
10
wojtekdio1234
wojtekdio1234
22 sierpnia 2021, 22:39
Ma predyspozycjie i pewnie szybko go kupią z legią za jakieś 3 mln :D ale to nie zawodnik na mila
1
RaveL
RaveL
23 sierpnia 2021, 11:32
Nie. Pytam po prostu czy jest w stanie grać na poziomie Genoi albo Brighton.
0
kamilus
22 sierpnia 2021, 21:49
https://twitter.com/statutos__/status/1429509209947787270

( ͡° ͜ʖ ͡°)
10
Margiorno
Margiorno
22 sierpnia 2021, 21:19
Pellegatti: "Milan zastąpi calhanoglu ale nie będzie to Bernardo Silva"
0
Vol'jin
22 sierpnia 2021, 21:33
Zaccagni ;]

choć na stan dzisiejszy to i tak byłby dobry transfer
4
Von Strauss
Von Strauss
22 sierpnia 2021, 21:38
>Jeden dziennikarz: Będzie 10 - Silva, Ziyech, Vlasic, Isco albo James
>Drugi dziennikarz: Jako 10 nie będzie - Silva, Ziyech, Vlasic, Isco albo James
>Maldini heheszkuje pewnie teraz z tych pogłosek xD
4
Michał92
Michał92
22 sierpnia 2021, 22:32
Zjazd z Silvy na Zaccagniego, to jakby w ryj mokrą szmatą dostać xd.
3
Pinokio
Pinokio
22 sierpnia 2021, 22:41
Zaccagni...bo zaraz spadnę z krzesła.
0
jedunio
jedunio
22 sierpnia 2021, 22:44
Co się wkurzacie...w pierwszym meczu strzelił 2 gole... XD
1
Abece
Abece
22 sierpnia 2021, 20:28
Brawo Juve :D
5
Von Strauss
Von Strauss
22 sierpnia 2021, 20:29
Potężne Udine xD To kara za zagranie w koszulkach z bazaru xD
7
boro215
boro215
22 sierpnia 2021, 20:32
Von Strauss

No no nasz trzeci komplet to też turasy na kolanach kleili xd ale jak patrzyłem to wszystkim swoim drużynom Puma sprezentowała taki badziew
6
boro215
boro215
22 sierpnia 2021, 20:27
A tymczasem łączony z nami Daramy już praktycznie w Ajaxie

A jednak cofnęli :P Idę oglądać szyderkę na Amici Sportivi
Edytowano dnia: 22 sierpnia 2021, 20:44
1
RomamACM
RomamACM
22 sierpnia 2021, 20:17
https://twitter.com/AntoVitiello/status/1429378404068040712
Antonio Vitiello on Twitter
TWITTER.COM
Antonio Vitiello on Twitter


pol zartem pol serio ;p ;p
0
dave25
dave25
22 sierpnia 2021, 20:14
Szczęsny nasz chłop
3
kusniak_22
kusniak_22
22 sierpnia 2021, 20:16
Nie no beka. Oby Juve remis a może i przegraną jeszcze z Udinese
0
per93milan
per93milan
22 sierpnia 2021, 20:14
Gerard Deulofeu!
4
Starosta
Starosta
22 sierpnia 2021, 20:14
Dobry meczyk w Bolonii. Dzieje się.
0
Cervusius
Cervusius
22 sierpnia 2021, 19:25
Conti nie dla Atalanty. La Dea kontraktuje Zappacostę
3
Michał92
Michał92
22 sierpnia 2021, 19:21
Gdzie jest nasz Bernando Silva xd?
0
Grande
Grande
22 sierpnia 2021, 19:59
Ktoś tu w ogóle uwierzył w niego w Milanie? xD
2
Cervusius
Cervusius
22 sierpnia 2021, 19:10
Ziyech właśnie wszedł na boisko w meczu z Arsenalem, więc żadnej kontuzji już nie ma.
0
blaskjell
blaskjell
22 sierpnia 2021, 18:54
Skoro low-costowe transfery mamy za sobą to teraz pora na tego Bernardo Silvę i Domenico Berardiego na koniec ( ͡° ͜ʖ ͡°)
9
rossoner111
rossoner111
22 sierpnia 2021, 18:59
PoniewAz BS to raczej sci FI. To przyjął bym bardzo dobrego skrzydłowego i nawet nisko budżetowego Jamsa. Jest poza Projektem Evertona, a wiec możemy go dostać tanio i liczę ze na pensji nie będzie wybrzydzal.
2
DarthImpaler
DarthImpaler
22 sierpnia 2021, 19:35
lol. Więcej nie dodam bo szkoda mi klawiaturę zużywać.
2
MrAncelotti
MrAncelotti
22 sierpnia 2021, 18:35
Wyczuwam bombe transferową. Wymiana Ronaldo-Romagnoli na koniec Mercato i przechodzimy na 4-4-2..
1
Książę Mroku
Książę Mroku
22 sierpnia 2021, 18:49
Kogo jak kogo ale go nie chciałbym za żadne skarby
11
mist22
mist22
22 sierpnia 2021, 18:52
Musiałby obniżyć pensję do ok. 5 mln :D
2
kamilus
22 sierpnia 2021, 19:13
Jeśli chodzi o nieprawdopodobne wymiany z Juve, to o wiele bardziej wolałbym wymianę na Kulusevskiego.
2
DarQ
DarQ
22 sierpnia 2021, 19:21
dajcie Chiese. Kwadrado go przyspawał jakimś cudem do drewnienej ławy.
0
jarek2572
jarek2572
23 sierpnia 2021, 00:06
Ronaldo tak, ale nie kosztem Romka.
0
DarQ
DarQ
22 sierpnia 2021, 18:19
We wtorek testy medyczne Pellegriego. To trochę zbyt późno....niech siedzi w domu, chodniki w Mediolanie nierówne.
1
SNIPER
SNIPER
22 sierpnia 2021, 18:25
Właśnie jeżeli śmieszkujesz z jego podatności na kontuzje to jak ma mu się coś przytrafić to lepiej przed transferem niż po. Więc niech sobie zwiedza miasto
12
DarQ
DarQ
22 sierpnia 2021, 18:35
racja. mam problem z logiką.
0
Rossoneri01
Rossoneri01
22 sierpnia 2021, 18:18
O Jogo i Rudy Galetti piszą o zainteresowaniu Milanu skrzydłowym Porto Jesusem Corona. Za rok wygasa mu kontrakt i Porto chciałoby za niego około 10 mln. 28 lat, ma portugalski paszport. Co sądzicie?
0
dave25
dave25
22 sierpnia 2021, 18:24
Kot w worku
0
blaskjell
blaskjell
22 sierpnia 2021, 18:27
Za Samu biorę w ciemno :)
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 sierpnia 2021, 18:33
Dużo lepszy niż obecny status quo, chociaż to nie jest szczyt marzeń.
0
Cuchillo
Cuchillo
22 sierpnia 2021, 18:44
10mln to oczywiście kradzież za takiego zawodnika. Corona to bardzo przebojowy prawoskrzydłowy, który o dziwo może grać także na prawej obronie. Ja tam się cieszę, że tak dobrzy zawodnicy są z nami łączeni. Według mnie to byłaby petarda na prawe skrzydło. Zagrał dobry dwumecz przeciwko Juve w LM
Edytowano dnia: 22 sierpnia 2021, 18:48
1
Rossoneri01
Rossoneri01
22 sierpnia 2021, 18:55
Moim zdaniem zamiast wywalać 10 mln na Adliego który będzie naszym 6 pomocnikiem, powinniśmy skupić się na Coronie właśnie. Zwłaszcza, że jest do wyjęcia w przystępnej cenie. Meksykanin z miejsca dodał by przebojowości na nasze prawe skrzydło, której brakuję od bardzo dawna.
2
Jaca23
Jaca23
22 sierpnia 2021, 19:30
Wcześniej okej, ale teraz gdy przyszedł Florenzi? Dla mnie zbędny. Już dawno pora skupić się na nowej 10tce.
0
Bandon
Bandon
22 sierpnia 2021, 18:14
Zero ryzyka z Pellegrim, a może akurat wypali, mnie tam się podoba. Młody, kiedyś talent, a jak będą omijały go kontuzje, to przy Ibrze i Giroud będzie miał istny uniwersytet. PS. Te wiadomości o B. Silvie tak rozpalają wyobraźnię... Jeśli jakimś cudem udałoby się go zakontraktować to możemy spokojnie zaatakować mistrzostwo. Nie mówię, że będziemy faworytem i wygramy, ale na pewno z takim piłkarzem będziemy się liczyć w walce o TOP1.
2
OLRevan
OLRevan
22 sierpnia 2021, 18:23
Rozpalać może i rozpalają, no ale troszkę powagi jednak :) Chłopak jest jakieś 3-4 razy ponad nasze możliwości finansowe
0
DarQ
DarQ
22 sierpnia 2021, 18:07
Lukaku już z golem, Zieych oklaskuję go z pozycji siedzącej.
0
jacen1984
jacen1984
22 sierpnia 2021, 20:41
Nawet z nim zagrał, wszedł w 82 minucie, czyli kontuzja nie taka straszna jak pisano.
0
mrkojiro
mrkojiro
22 sierpnia 2021, 18:04
Czytam o sytuacji Lyonu i wygląda na to, że Bosz wyznaczył do odejścia m.in. takich piłkarzy jak Cherki i Aouar. Ciekawe na ile realne byłoby pozyskanie jednego z tych zawodników. Pewnie bardziej realna będzie utrata posady przez ich szkoleniowca niż odejście ważnych piłkarzy, ale Houssem to mi się marzy odkąd obejrzałem dwa mecze Lyonu z trybun.
Edytowano dnia: 22 sierpnia 2021, 18:09
1
DaRo_7
DaRo_7
22 sierpnia 2021, 18:23
Myślę, że Aouar śmiało dałby radę na 10 zagrać u nas, coś jak Hakan, taki bardziej rozgrywający niż finalizator :P Technika się zgadza, a i bramkę umie strzelić :P
4
kusniak_22
kusniak_22
22 sierpnia 2021, 17:52
Taki transfer Bernardo Silwlvy, zmieniłby całe mercato. Uważam, że robimy całkiem dobre transfery mimo wszystko. Niestety Maldini nie ma wielkiego pola do popisu - czytaj worka z pieniędzmi, tylko musimy sprowadzać piłkarzy raczej lowcostowo, z odpowiednimi klauzulami wykupu, wypożyczenia, żeby był zbilansowany odpowiednio budżet. Zaoszczędziliśmy na pensjach Donnarummy i Hakana, można by jeszcze przeprowadzić jeden spektakularny jak na nas transfer w postaci Bernardo Silvy albo Vlacicia.
Edytowano dnia: 22 sierpnia 2021, 17:53
3
Bufor85
Bufor85
22 sierpnia 2021, 17:54
No i dobrze przynajmniej UEFA nie przyczepi się do naszego tyłka za finanse. Wszystko jest przemyślane z głową i transfery można zrobić bardzo dobre za niewielkie pieniądze.
2
kusniak_22
kusniak_22
22 sierpnia 2021, 18:30
Bufor85: o to chodzi, my jesteśmy teraz w lepszej sytuacji niż taka Barcelona, bo oni że swoimi długami są na początku drogi do odbudowania klubu, a nawet dalej. My mamy za sobą wiele cięższych lat, ale stawiamy na młodszych perspektywicznych piłkarzy, plus nie robimy komina płacowego. Budżet ma się zgadzać. Jeśli dojdzie do budowy własnego stadionu, a Milan będzie mądrze zarządzany, to możemy się stać znowu konkurencyjni i silnia w Europie. Bayern nie wydaje pieniędzy, których nie ma, wydaje zarobione pieniądze. Czas żeby Milan tak samo działał.
2
Rossu
22 sierpnia 2021, 17:47
Mamy uderzać ponoć po Coronę z Porto, kończy mu się za rok kontrakt i nie chce go przedłużyć, więc może być do wyjęcia za fajną kwotę. Na prawe skrzydło byłby jak wlazł, ale to tylko ploty póki co, bo nikt bardziej z poważnych źródeł nie potwierdził tych rewelacji. Myślę, że jak już to M&M będą uderzać po rozgrywającego aniżeli skrzydłowego.
0
plone
plone
22 sierpnia 2021, 17:35
Bernardo Silva zaoferowany Milanowi. To by bylo cos, ale zostanmy na ziemi
6
Bufor85
Bufor85
22 sierpnia 2021, 17:52
A czemu? Skoro mają budować nowe życie na Marsie, to może patrzmy w górę?:D.
3
Bigi30
Bigi30
22 sierpnia 2021, 17:21
Fajnie to wygląda ale nie ukrywam że jakieś konkretne nazwisko by się przydało typu Isco bądź James
1
Hitsune
22 sierpnia 2021, 17:32
James absolutnie nie, mielibyśmy trzeciego który nie angażuje się w obrone.
2
Jaca23
Jaca23
22 sierpnia 2021, 19:07
Nie rozumiem co wszyscy mają w to angażowanie się w obrone. Nie angażuje to się Leao czy Zlatan, a nie James czy Isco. To są zawodnicy, którzy grają również z powodzeniem w środku pomocy. Nie są to typowe przecinaki do odbioru, ale takich zawodników już mamy. Pora na kogoś kto będzie akcje kreował, a nie liczymy na to, że 10tka będzie zapiepszała w obronie.
0
jachud3
jachud3
22 sierpnia 2021, 17:10
Właśnie przeczytałem na Onecie artykuł, w którym napisano, że Berardi idzie do nas i powołali się na informację z "poważnego, wiarygodnego źródła".

Tuttosport XDDDD
8
Sebolinho10
Sebolinho10
22 sierpnia 2021, 17:35
Rzecz w tym że ja właśnie przeczytałem artykuł że Elliot jest zadowolony z tego jak są zarządzane finanse i zamierzają wybulić na Berrardiego 10 baniek + 20mln po dwóch sezonach, mało tego ponoć zarzucają sieci na Bernardo Silvę.
3
AC Kamil
AC Kamil
22 sierpnia 2021, 17:10
Słaby ten deal z Pellegrim, gość 3,5 roku temu odchodził z łatką sporego talentu za 20 mln euro, przez ten czas nic nie pokazał, gdyby zebrać jego czas spędzony na leczeniu w okresie gry w Monaco to zbierają się aż dwa lata w gabinetach lekarskich, jeśli w tak młodym wieku ma tyle problemów zdrowotnych to nie wróży to dobrze na przyszłość. Zawodnik ma roczny kontrakt, a Monaco podyktowało takie warunki, że szkoda gadać, jak widać niektóre kluby potrafią odzyskać ile się da ze swoich niewypałów transferowych.
1
carrygun
22 sierpnia 2021, 17:13
Oj tam, jak się szybko połamie to i spotkań nie rozegra do obowiązkowego wykupu. Jeśli się nie połamie i będzie grał, to 7 milionów nie będzie jakąś wygórowaną ceną za młodego Włocha.
0
AC Kamil
AC Kamil
22 sierpnia 2021, 17:15
Mam wrażenie, że "młody" i "Włoch" to są jego największe atuty na ten moment.
5
Jaca23
Jaca23
22 sierpnia 2021, 19:01
Słaby? Łącznie możemy dać za niego 8 mln, a po dobrym sezonie od razu możemy sprzedać za kilkanaście i wygenerować plusvalenze. Jak się połamie, albo będzie grał padake to go odeślemy. Ja tu nie widzę słabych punktów.
0
AC Kamil
AC Kamil
22 sierpnia 2021, 20:14
Biorąc pod uwagę, że przez ostatnie lata głównie się leczył i przez 3,5 sezonu zagrał zaledwie 317 minut w lidze francuskiej to szanse na "odpalenie" nie są zbyt wysokie. Zobaczymy jeszcze co oznacza określenie "w przypadku zanotowania przez gracza określonej i niezbyt wysokiej liczby występów zamieni się w obowiązek". Oby nie skończyło się tak, że zagra w 10 meczach i trzeba będzie go wykupić niezależnie od jego gry...
0
Piotrek1899
Piotrek1899
22 sierpnia 2021, 17:08
Myślę, że przyjdzie jeszcze Bakayoko i Adli, który będzie właśnie ową 10-tką. Z tych wszystkich wymienianych tutaj nazwisk, wydaje mi się, że to właśnie on najbardziej odpowiada profilowi Calhanoglu.
0
Alcatraz77
Alcatraz77
22 sierpnia 2021, 16:29
Pietro Pellegri!!! Mnie ten transfer ucieszył bardziej niż inne w tym okienku. Chłopak życiowo na pewno dojrzał i nie zaprzepaści szansy jaką dostaje, gorąco w to wierzę. Brakowało mi w składzie napastników kogoś z perspektywą rozwoju. Colombo, Maldini junior , Tonali ,Pobega, Gabbia, w każdej formacji pola ktoś rozwojowy jest!
5
kamilus
22 sierpnia 2021, 16:40
Obawy nie są o jego zaangażowanie, ale zdrowie, a na to nie ma większego wpływu. :)
3
fryta777
fryta777
22 sierpnia 2021, 16:29
No to Pellegri przyklepany, pozostaje pytanie czy to ostatnie wzmocnienie w ofensywie... wierzy ktoś w przyjscie Bernardo Silvy?
1
dykt4tor
dykt4tor
22 sierpnia 2021, 16:34
Ja wierzę, ale jestem niepoprawnym optymistą więc proszę mnie nie brać pod uwagę :D
5
Pinokio
Pinokio
22 sierpnia 2021, 16:40
Ja nie wierzę, ale z miłą chęcią chciałbym zostać zaskoczony.
2
Ricky010
Ricky010
22 sierpnia 2021, 16:46
Myślę że jakiś cień szansy jest, chociaż patrząc realistycznie wątpię by City go za taką kwotę puściło... Myślę że, tak jak wcześniej ktoś napisał, tu do ostatnich dni będą się toczyć rozmowy o Isco bądź Vlasicia, gdzieś tam w oddali jest jeszcze James ale no zobaczymy kto do nas dołączy jako treq... Licze na głośne nazwisko!
0
Vol'jin
22 sierpnia 2021, 16:49
żaden James bo coś mam wrażenie, że gość obecnie jest na totalnej wyjebce, bez treningów i z podejściem lekceważącym, skoro on nie wie z kim jego drużyna gra mecze ligowe
6
Paolo03
Paolo03
22 sierpnia 2021, 16:49
Bardziej wierze w jakiegoś Ilicica albo Isco na wypożyczenie z opcją wykupu.
0
kamilus
22 sierpnia 2021, 16:53
Isco ma ostatni rok umowy, więc przy wypożyczeniu musiałby wcześniej przedłużyć kontrakt z RM.
0
Kris82
Kris82
22 sierpnia 2021, 16:19
Nie obrażajcie się wzajemnie
0
nrt2
22 sierpnia 2021, 16:18
Romano potwierdza ze Pellegri przyjdzie.
2
ksieciunio
ksieciunio
22 sierpnia 2021, 15:53
Wystarczyło dorzucić Turasowi 2 mln za sezon, teraz zapłacą 10x tyle
1
ósmy
22 sierpnia 2021, 15:58
@ksieciunio
Proszę, nie.
22
Cisek666
Cisek666
22 sierpnia 2021, 16:02
I może jeszcze roczny abonament na kebaby? Zrozum, że turas nie chciał grać u nas. Koniec i kropka, twój tata idzie do żłobka ;)
11
Vol'jin
22 sierpnia 2021, 16:07
a jakby turas w Milanie zaczął kopać po czole jak przez 3 lata to narracja byłaby inna ^
14
Kaka#22
Kaka#22
22 sierpnia 2021, 16:26
Hakan zagrał jeden mecz w Interze dobrze i zaraz wielka strata, u nas większość czasu kopał się po czole, dopiero niedawno odpalił. Ja tez żałuje, że go tak łatwo straciliśmy, ale nie ma co oceniać jak na tym wyjdziemy, bo po pierwsze okienko trwa a po drugie to nie wiadomo ile tych dobrych meczy jeszcze Hakan zagra, bo wiadomo jak to i u nas było.
2
Alcatraz77
Alcatraz77
22 sierpnia 2021, 16:37
Nie był rozwojowy dla gry Milanu moim zdaniem,jego podejscie do tematu też pokazuje pewnego rodzaju wypalenie ,a jednocześnie brak aklimatyzacji, bo odszedł bez żalu, za niewielką różnicę w wypłacie. Być może właściciele popełniają błąd tworząc bardziej korpo niż rodzinę? Świeża krew jest ożywcza dla całej drużyny.
0
DarQ
DarQ
22 sierpnia 2021, 15:37
Kto ma telefon do Gazdisa? Kończymy czy dopiero zaczynamy mercato?
Siedzimy jak na bombie zegarowej, stres się miesza
z podnieceniem, a mój psycholog zabronił mi popijać pigułki wódką.
0
Daniel93
Daniel93
22 sierpnia 2021, 15:09
Panowie podobno na Prime Video jest Milan TV lub ma być,ktoś coś o tym wie kiedy lub czy już to jest?
0
ConradJethro
ConradJethro
22 sierpnia 2021, 16:08
Tak, ale to zachód Europy ma AP sport, u nas raczej się nie doczekamy. Amazon traktuje nas jak 3 świat i to w najbliższej przyszłości się nie zmieni.
Sprawę może rozwiązać VPN
0
gago1145
gago1145
22 sierpnia 2021, 16:13
zawsze można VPN użyć
0
banan1899
banan1899
22 sierpnia 2021, 14:57
Zamiast Bernardo Silvę chciałbym Luisa Alberto z Lazio - ale to marzenia. Pozytywne wrażenia zrobił na mnie Gakpo z PSV.
Realnie oceniając stawiam, że przyjdzie Bakayoko.
2
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się