SCUDETTO


MERCATO LIVE 24.08: Getafe jednak ruszy po Castillejo? [21:17]

24 sierpnia 2021, 00:05, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 24.08: Getafe jednak ruszy po Castillejo? [21:17]

[00:05]: Gorące godziny na rynku transferowym. Media zgodnie podkreślają, że o maleńki krok od Milanu jest Tiemoue Bakayoko. Francuz jest już dogadany z rossonerimi. Lada chwila, w najbliższych godzinach, może dojść do porozumienia także z Chelsea odnośnie wypożyczenia z opcją wykupu. Dodatkowo od rana testy medyczne przechodził będzie obecny już w Mediolanie Pietro Pellegri. Włoch trafi na San Siro na roczne wypożyczenie z opcją wykupu mogącą zamienić się w obowiązek (6 mln euro) po rozegraniu niezbyt wysokiej liczby meczów.

[00:09]: Na dzisiaj zaplanowana jest rozmowa na linii Milan - Crotone na temat Juniora Messiasa - donosi Gianluca Di Marzio. Rossoneri rozważają Brazylijczyka jako jedną z opcji transferowych i chcą mieć rękę na pulsie.

[00:14]: Z atakiem Milanu w ostatnich dniach mercato łączonych jest mnóstwo zawodników. Klub interesuje się m.in. Jesusem Coroną z Porto, którego jednak wymagania finansowe w połączeniu z tymi FC Porto są wysokie, czy Nikolą Vlasiciem - tu niezmiennie jest kwestia dogadania się z CSKA Moskwa. Paolo Maldini i jego ludzie pracują w zakresie wzmocnień także i ataku, a sam Włoch przed meczem z Sampdorią podkreślił, że działa w ramach finansowych, które narzuca właściciel, a więc fundusz Elliott.

[10:02]: Rozpoczęły się testy medyczne Pietro Pellegriego KLIK!

[10:13]: Dziennikarz Alfredo Pedulla podaje, że Andrei Contiemu bliżej do Genoi niż Sampdorii, a wszystkiemu przygląda się także Fiorentina.

[11:09]: Posiadający niemal 140 tys. obserwujących na Twitterze dziennikarz Ekrem Konur donosi, że Milan ustalił warunki kontraktu indywidualnego z Bernardo Silvą, ale wciąż prowadzi rozmowy z Manchesterem City (KLIK). Jakkolwiek, zachęcamy do podchodzenia do tych doniesień z dużym dystansem.

[13:20]Il Corriere dello Sport podaje, że aby Jesus Corona ostatecznie zagrał w Milanie, to Porto musiałoby obniżyć swoje żądania względem sumy odstępnego. Nie padają konkretne kwoty, ale kontrakt Meksykanina wygasa już za rok.

[13:50]: Dobrze poinformowany w sprawach Manchesteru City Jonathan Smith informuje, że nic nie wskazuje na to, że Bernardo Silva miałby trafić do Milanu.

[14:22]Pietro Pellegri zakończył testy medyczne, a rozpoczął wydolnościowe. Potem już tylko podpis na kontrakcie.

[14:39]: MN: Agenci Tiemoue Bakayoko pojawili się właśnie w Casa Milan. Klub i przedstawiciele piłkarza starają się zamknąć transfer Francuza z Chelsea.

[15:13]: Antonio Vitiello informuje, że po wszelkich badaniach i testach Pietro Pellegri udał się do hotelu. Napastnik podpisze kontrakt z Milanem jutro.

[17:10]: Jak informuje Daniele Longo, łączony z Milanem Nikola Vlasić jest o krok od transferu do West Hamu. Anglicy są skłonni zapłacić oczekiwane przez CSKA 30 mln euro.

[17:15]: MN: Milan jest bardzo zainteresowany pozyskaniem Jesusa Corony. Rossoneri są w stałym kontakcie z agentami zawodnika. Junior Messias podoba się kierownictwu Milanu, ale jego transfer byłby rozważany jedynie w przypadku odejścia Samu Castillejo.

[20:58]Sky podaje, że Pietro Pellegri zagra w Milanie z numerem "64" (pierwszy taki przypadek w historii klubu, co ciekawe), a po porannym podpisaniu umowy, po południu będzie już trenował z drużyną.

[21:01]MilanNews: Getafe sprzedało do Brighton Marca Cucurellę za 18 mln euro i być może teraz złoży Milanowi ofertę rzędu 8 mln euro za Samu Castillejo, którego Hiszpanie nie stracili z radarów. W przypadku odejścia prawoskrzydłowego, ekipę rossonerich mógłby zasilić Junior Messias z Crotone, za którego Kalabryjczycy chcą jednak około 10 mln euro, co jednak mediolańczycy woleliby obniżyć.

[21:17]: Włoskie media podają, że w temacie Tiemoue Bakayoko nie udało się jeszcze dziś dopiąć wszystkiego na ostatni guzik. Potrzeba jeszcze nieco pracy między stronami.



386 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
ensamh_3t
ensamh_3t
25 sierpnia 2021, 17:05
Ktoś ma jakieś informacje o Juniorze? Bo sprawia zbyt słabego nawet na drugi skład, ale mówię to patrząc jedynie na wiek i statystyki. Czy my właśnie z ulgą sprzedajemy Samu po to, żeby kupować drugiego Samu, tylko na środek, a nie skrzydło?
Edytowano dnia: 25 sierpnia 2021, 17:06
0
King George
King George
25 sierpnia 2021, 08:44
Getafe, ale frajerzy haha !
0
marion6660
marion6660
25 sierpnia 2021, 07:37
Może uderzyć po Bellottiego skoro Inter raczej weźmie Correę. Zlatan i Giroud są leciwi. Ciekawe czy dla nas też cena będzie 15 mln.
1
misiek007e
misiek007e
25 sierpnia 2021, 07:55
Pellegri podpisany przecież
0
DragonAC
DragonAC
25 sierpnia 2021, 07:57
przyjdzie za darmo za rok
0
Diavo
25 sierpnia 2021, 06:18
Getafe ufam dla Ciebie :D
1
jachud3
jachud3
25 sierpnia 2021, 06:05
#Getafemusisz
0
Marcin gebelson
Marcin gebelson
25 sierpnia 2021, 05:58
Dawać tu tego Sarabie
0
Marcin gebelson
Marcin gebelson
25 sierpnia 2021, 05:57
Szkoda ze niemam kasy bo sam bym go wykupił mówię o samu
Edytowano dnia: 25 sierpnia 2021, 05:59
0
Olli666
Olli666
25 sierpnia 2021, 07:10
Nie wnikam po co ci on był potrzebny. ;)
4
tober12
tober12
25 sierpnia 2021, 04:50
Joao Pedro na 10 niech ściągną a na skrzydło Sarabia i git.
0
tober12
tober12
25 sierpnia 2021, 04:50
Joao Pedro na 10 niech ściągną a na skrzydło Sarabia i git.
0
ETTO
ETTO
25 sierpnia 2021, 00:39
Samu w zeszłym sezonie 28meczy 1bramka/0asyst ,ogólnie 81meczy 6goli i 5asyst prawdziwy mistrz ,bierze udział przy bramce średnio 8-10meczy ,koszt tego bogactwa 21mln nas kosztował a teraz za free mogą go tylko zabrać od nas
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 sierpnia 2021, 01:23
Niewiele brakło a nasz bramkarz by w debiucie wyrównał już jego wynik w kanadyjce za cały sezon poprzedni :D
14
vorti
vorti
24 sierpnia 2021, 23:49
Tak sobie myślę, że w sumie to mamy 3 napastników w kadrze, a w poprzednim sezonie był 1. To kluczowa pozycja i kilka meczy przegraliśmy właśnie przez brak typowej 9. Patrzę, że Correa do interu, ale oni mają tylko Dzeko i jak on wypadnie to zostanie im Correa i Lautaro(o ile nie pójdzie do Tottenhamu po sprowadzeniu Correi), a porównania, że mają lepszą kadrę są trochę na wyrost... Ufam duetowi M&M i wiem, że jeszcze coś się wydarzy :) spokojnie.
0
KingBunny
KingBunny
25 sierpnia 2021, 01:37
Zapomniałeś o Alexisie Sanchezie.
0
gieemce
gieemce
25 sierpnia 2021, 08:31
Alexis jest bliżej rozwiązania kontraktu niż gry
0
k_f_c
k_f_c
24 sierpnia 2021, 23:48
10 baniek za jakiegoś ogóra z drugiej ligi xD
0
AC Kamil
AC Kamil
24 sierpnia 2021, 23:00
Mbappe w Realu, Castillejo w Getafe, La Liga wraca na salony ?
19
tober12
tober12
25 sierpnia 2021, 00:05
Następcy Ronaldo i Messiego w LaLiga muszą być.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
24 sierpnia 2021, 22:50
Ja nie wiem, który dziennikarz wpadł na idiotyczny pomysł, że Paweł w ogóle bierze pod uwagę przy sprzedaży Samu za 8mln (jakimś cudem) dołożenie 2mln i kupno Messiasa... przecież to urąga inteligencji Paolo. Wyszło info, że agent Messiasa zaproponował go Milanowi a już spekulacje, że jest głównym celem na PS... ehh
10
Mil_online
Mil_online
24 sierpnia 2021, 22:54
Zgadza się. Dodałbym, że to urąga nie tylko inteligencji Maldiniego, ale przede wszystkim twardym zasadom Elliotta.

Przynajmniej wyznawcy krucjaty przeciwko Maldiniemu mają swoje pięć minut - to bardzo dobrze, można ich policzyć i zidentyfikować:).
9
Vol'jin
Vol'jin
24 sierpnia 2021, 23:01
pewnie 2-3 mln będziemy oferować za podróbkę Joao Pedro
0
Von Strauss
Von Strauss
24 sierpnia 2021, 23:54
Czytałem właśnie na jakiejś włoskiej stronce (niestety nie zapisałem), że próbujemy ściągnąć B. Silvę i jeżeli odejdzie Samu to kogoś na prawe skrzydło. I tu padły trzy nazwiska - pierwsze, bardziej realne (ale niekoniecznie chciane), Bernardeschi, drugie to przywoływany tu Corona i trzecie - Pablo Sarabia.

Jeżeli poważnie udałoby się nam ściągnąć Silvę i Coronę/Sarabię to mamy TOP atak, TOP środek i TOP defensywę. Oceniłbym wtedy mercato na 9/10 (zostawiam -1 punkt za brak nasłania przez Paolo seryjnego samobójcy na Raiolę xD)
5
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 sierpnia 2021, 01:22
Silva i Sarabia to mokry sen, raczej mało realny... chociaż z Paolo u sterów...
1
Jaca23
Jaca23
24 sierpnia 2021, 22:34
Getafe rusza po mocarnego Samu Castillejo!
4
Bigi30
Bigi30
24 sierpnia 2021, 22:33
Ja się boję że staniemy się Inter . Awans do LM a będą nas bić jak leci
1
fett85
fett85
24 sierpnia 2021, 22:36
Ja twierdzę, że to raczej nieuniknione :-)
0
Levy11
Levy11
24 sierpnia 2021, 22:44
Niby dlaczego taki pesymizm? My nie jesteśmy Interem my bardzo lubimy grać w LM w przeciwieństwie do nich. Conte i jego drużyny za dużo to w Europie nie wygrali. Ja jestem dobrej myśli i już czekam na to żeby pojechać do Mediolanu na San Siro, USŁYSZEĆ HYMN i zobaczyć naszych w LM. FORZA MILAN
8
karp_fso
karp_fso
24 sierpnia 2021, 23:00
Jeśli staniemy się Interem, tzn. zarobimy gruby hajs na odejściu kluczowych graczy i sprowadzimy w zamian Dumfriesa i Correę, to możemy stać się Interem, nie będę płakał.
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
24 sierpnia 2021, 22:28
Zaczynam się mocno bać że odejdzie Kessie i Samu przyjdzie Messias i Baka
Normalnie bym skakał z radości że Samu odchodzi ale jeśli w jego miejsce by przyszedł na wypożyczenie np Sarabia a nie piłkarz z tej samej półki
A co do Prezesa no to każdy kto mówi że Baka go zastąpi jest chyba jakiś rozchwiany emocjonalnie. Chcecie żeby najlepszy piłkarz Milanu i prawdopodobnie najlepszy pomocnik ligi został zastąpiony przez odpad z Chelsea który ma za sobą mocno przeciętny sezon w Napoli? Powodzenia
1
Pinokio
Pinokio
24 sierpnia 2021, 23:28
Wiesz co jest najgorsze? Są tu cacy, którzy bronili by takich ruchów i upierali się, że są one dobre.
1
Bigi30
Bigi30
24 sierpnia 2021, 22:24
Jaka to by teraz 200 kosztował. Berlu miał hajs
0
Bigi30
Bigi30
24 sierpnia 2021, 22:29
Kaka oczywiście a Ronaldinho dlatego zejdźmy na ziemię a coś czuję że będzie po losowaniu. Grupa śmierci. Chociaz Milan lepiej gra z Bayernem czy Realem niż Cagilari
2
Bigi30
Bigi30
24 sierpnia 2021, 22:22
A my 10 mln nie mamy na vlasica przykre ale prawdziwe
1
MrAncelotti
MrAncelotti
24 sierpnia 2021, 21:57
Real z oficjalną ofertą 160 mln za Mbappe.
0
Milanboy
24 sierpnia 2021, 22:14
Wpierw przeczytałem Roma z oficjalną ofertą za Ymbappe
0
ósmy
24 sierpnia 2021, 22:23
Real, który przedłużył umowę z Benzemą z klauzulą wykupu w wysokości miliarda euro.
0
AC Kamil
AC Kamil
24 sierpnia 2021, 22:30
Wpisanie klauzuli jest obowiązkowe w La Liga. Barcelona była kiedyś pewna, że 222 mln euro w kontrakcie Neymara to wystarczająca kwota i nieźle się na tym przejechali :)
5
grzesiekpl88
grzesiekpl88
24 sierpnia 2021, 22:45
Poważnie? Biedny Real na skraju upadku (słowa Pereza) zaoferował 160mln za gracza, który za rok chce iść do nich za darmo ? No Perez ma łeb jak sklep.
4
Jaca23
Jaca23
24 sierpnia 2021, 23:12
Typowy Perez XD
0
Von Strauss
Von Strauss
24 sierpnia 2021, 23:56
Przecież to jest zagrywka Pereza jak leci. Rzucili kwotę, które PSG chciało, teraz nagle krzyczą 20 mln więcej. Chodzi o to by Mbappe się zdenerwował, że PSG nie chce go puścić i by naciskał (bo podobno grozili mu, że jak nie podpisze przedłużenia to rok na trybunach).
0
daro12555
daro12555
24 sierpnia 2021, 21:43
Oprócz Bernado Silvy gdzie raczej gość jest nierealny i Vlasica to żadne nazwisko zbytnio nie napawa optymizmem a nawet wielkim pesymizmem .
1
fryta777
24 sierpnia 2021, 22:09
Serio Corona też?
0
daro12555
daro12555
24 sierpnia 2021, 22:15
Szczerze tez nie już gość pewnego poziomu nie przeskoczy a już nie jest taki młody 28 lat .Powinien być u szczytu formy nie jest zbytnio bramko strzelny 31 goli w 269 występach .Właśnie brakuje nam kogoś kto zapewnia bramki koło 10 w sezonie lub więcej a Liga Portugalska nie jest jakoś wybitna .
0
Rossu
24 sierpnia 2021, 22:29
daro12555

Corona jest akurat bardzo dobrym asystentem, jest bardzo przebojowy i ambitny, pracuje sporo w obronie, sporo widzi na boisku, jest szybki i ma dobry drybling - o wiele lepsza wersja takiego Saelemakersa. Na obecne mozliwości taki piłkarz się nam przyda - o ile wszystkie strony dogadają się.
9
AdamoX__
AdamoX__
24 sierpnia 2021, 22:29
daro 28 letni piłkarz pewnego poziomu nie przeskoczy? Z jakiej to racji?
4
Levy11
Levy11
24 sierpnia 2021, 22:39
Vlasic raczej odjeżdża do Anglii. West Ham złożyło ofertę 30 baniek tyle co chce CSKA. Jeśli chodzi o Silve to wszystko zależy od niego. Bo City raczej nie będzie robić problemu. Kasa czyli jakieś 50 - 60 baniek rozłożone na raty żeby nie było stratni. To oczywiście tylko spekulacje, ale czemu nie.
0
Vol'jin
Vol'jin
24 sierpnia 2021, 22:48
no nie do końca WHU złożyło ofertę ^

Chorwat jest alternatywą dla Lindgarda, CSKA oczekuje 30 mln, ale Anglicy formalnej oferty nie złożyli
0
AbyZrozumiec
AbyZrozumiec
24 sierpnia 2021, 21:41
Correa w Interze. Kurde bardzo chciałem go w Milanie, ograny w włoskiej lidze. Musi byc coś w tym zawodniku ze Inzaghi tak bardzo go pragnął od samego początku i zarząd Interu robił wszystko aby go ściągnąć. Transfery Interu przy takim budżecie który maja naprawdę robią wrażenie.
Chociaż nasze transfery tez niczego sobie.
3
patoo_07
patoo_07
24 sierpnia 2021, 21:41
Mam nadzieję, że to ględzenie z Chelsea o Bakayoko nie powoduje spowolnienia w temacie Pana X :D
0
Delfin9811
Delfin9811
24 sierpnia 2021, 21:37
Jedynym życzeniem po sprzedaży Samu jest Corona, plus Sarabria na wypo i pikobelo, żadnych Niemców xd
0
daro12555
daro12555
24 sierpnia 2021, 21:36
Samu na Mesiasa zamienimy szrot na szrot tylko starszy .Jeśli dostaniemy te 7-8mln za Samu to dołożyć do aktualnej kwoty i kupić kogoś porządnego my nie mamy walczyć o utrzymanie tylko o podium Seria A i pokazać się dobrze w LM .
5
Janik14
Janik14
24 sierpnia 2021, 21:33
To juz lepszy chyba samu niż Mesias
4
Vol'jin
Vol'jin
24 sierpnia 2021, 21:58
Z której strony?
6
Janik14
Janik14
24 sierpnia 2021, 22:30
No raczej z każdej, chłop 30 lat i 1 sezonu serie A w cieniutkim Crotone. Dajmy se na spokoj z takimi transferami tym bardziej że 10mln za niego podobno trzeba, Miszczu wiem ze Samu to nie wirtuoz ale bez jaj, pozdro;)
0
Janik14
Janik14
24 sierpnia 2021, 22:52
Tylko Junior w zeszłym sezonie miał 9 bramek i 4 asysty.
Samu 1 gol i 0 asyst.
1
sharakmilanista
sharakmilanista
24 sierpnia 2021, 21:30
na cholerę te kilka baniek za jakiegoś mesjasza..dodać tą kwotę do pieniędzy przeznaczonych na trequartistę i tam celować jak najwyżej a nie wydawać bezsensu gościa, którego będziemy za rok wypychać na siłę bo się okaże że jednak jest za słaby na Milan
1
urugwajczyk
24 sierpnia 2021, 21:25
Elegancko, Messias za taką kwotę to promocja. Crotone mogło zażądać znacznie więcej. Pytanie czy my nie oczekujemy za dużo za naszego Pana Patyczaka, może wkradł się błąd redakcji i powinno być 800tys zł czyli 150tys euro - to uczciwa kwota dla biednego Getafe.
Przy tych kwotach za graczy Serie A to Bernardo Silva powinien kosztować 150mln euro.
0
daro12555
daro12555
24 sierpnia 2021, 21:33
Jak dla ciebie 30 letni brazyliczyk z drugiej ligi jest wzmocnieniem to nie mam nic do powiedzenia ,kasa wyrzucona w błoto by była .
7
Cisek666
Cisek666
24 sierpnia 2021, 21:17
Z innej beczki. Psg oczekuje 180 mln za mbappe. Frajerzy, myślą, że ktoś się skusi dać tyle za zawodnika z rocznym kontraktem? Koleś odejdzie za rok za friko do realu, a oni z tym nic nie mogą zrobić.
0
Entgen
Entgen
24 sierpnia 2021, 21:19
Albo z rozmysłem dali takie wymagania, żeby ten sezon jeszcze został
5
Rocker
Rocker
24 sierpnia 2021, 21:20
I myślisz, ze zależy im na pieniądzach albo obchodzi ich jakieś FFP dla biedaków? ;)
4
landik
landik
24 sierpnia 2021, 21:22
Jeśli Florek bedzie zdesperowany to da tyle
1
Cisek666
Cisek666
24 sierpnia 2021, 21:32
Rocker a gdzie napisałem jakimś ffp? Bardziej chodzi o to, żeby zniechęcić real (oraz inne kluby) do zakupu tego lata. Perez poczeka rok i dostanie gracza za darmo. Skoro mbappe sam mówił, że jego marzeniem jest grać w realu, to będzie odrzucał wszystkie oferty i odejdzie na własnych warunkach.
0
muamba_kabumba
24 sierpnia 2021, 21:17
Czyli rozwiążemy problem z jednym zawodnikiem a dla równowagi zainicjujemy problem z kolejnym..
3
jedunio
jedunio
24 sierpnia 2021, 21:17
Niech wypadają z tym Mesjaszem...on nas nie zbawi...Corona z Porto za.Casti to ok a nie jakiś pseudoMessiMesjasz
0
nrt2
24 sierpnia 2021, 21:15
Fajną aopcja byłby dennis man na ps.
0
AC Kamil
AC Kamil
24 sierpnia 2021, 21:13
Jakie to będzie głupie jeśli uda się w końcu sprzedać Castillejo, a jego miejsce zajmie 30-letni Messias, za rok będzie to samo tylko inny główny bohater, który będzie na siłę wypychany z klubu. Ten gość nawet nigdy nie mierzył się z poważną presją, niedawno jeszcze kopał w 4 lidze, tacy zawodnicy nadają się co najwyżej do drużyn ze środka tabeli.
4
PanPrzemus313
PanPrzemus313
24 sierpnia 2021, 21:11
Forza Getafe, ale nie dla Messiasa potem
1
Rossoneri777
Rossoneri777
24 sierpnia 2021, 21:04
To ja już wole samu niż tego messiasaXD
0
Pinokio
Pinokio
24 sierpnia 2021, 20:55
Jakie podśmiechujki były z Interu, a tutaj proszę - Dzeko, Hakan, Dumfries i teraz jeszcze Correa.

Mają jeszcze lepszy skład (według mnie) niż przedtem.
13
daro12555
daro12555
24 sierpnia 2021, 20:58
No i są na razie 166mln na plusie a my 55mln w sprzedażach ,chociaż na ich miejscu bym się zgodził na 75 mln plus Abraham za Lukaku to mały błąd z ich strony .
1
AC Kamil
AC Kamil
24 sierpnia 2021, 21:04
Nawet nie żartuj sobie, że mają lepszy skład niż przed zmianami: Lukaku > Dżeko / Hakimi > Dumfries / Eriksen = Hakan, nie wspominając o wymuszonej zmianie trenera. Nawet jeśli ściągną Correę to nie wiem jak można dojść do wniosku, że to lepszy skład niż przed zmianami. Oczywiście to wszystko papier i nie można ich skreślać, bo dalej są mocni.
Edytowano dnia: 24 sierpnia 2021, 21:13
16
Sone7
Sone7
24 sierpnia 2021, 21:06
"166mln na plusie"
Nie są, tylko część tych pieniędzy została w klubie.
1
dykt4tor
dykt4tor
24 sierpnia 2021, 21:10
Jak wywnioskowałeś, że mają lepszy skład niż przedtem? Jestem ciekawy.
3
Cisek666
Cisek666
24 sierpnia 2021, 21:10
Jak inter na plusie, jak ma 700mln długu? Za chwilę będą znowu prosić zawodników o odroczenie pensji.
5
Vol'jin
Vol'jin
24 sierpnia 2021, 21:15
i stracili mvp ligi, napastnika który zrobił im Scudetto

trochę mecz z Genoą co niektóry obraz przesłonił.
Jeszczcze w Genoi grał ŚO który przeszedł z Interu i wyglądał tam jak sabotażysta


4
Pinokio
Pinokio
24 sierpnia 2021, 21:29
Lukaku to niewątpliwe najlepszy napastnik w ostatnim sezonie serie a i ciężko zastąpić kogoś takiego 1 do 1. Ale! Dżeko to nie jest byle jaki ogórek. Ma już swoje lata, ale z odrobine większą motywacją, może sprawić wiele kłopotów. Dochodzi do tego bardzo dobry technicznie Correa i Inter ma już w swoim zespole 3 napastników na bardzo wysokim poziomie.

Hakimi na wahadle był nie do zatrzymania i chyba każdy się z tym zgodzi. Niestety w grze obronnej nie było już tak kolorowo, a Dumfries pod tym względem zjada Marokańczyka. Poza tym kto oglądał Euro ten wie, że Holender potrafi przyłączyć się do akcji.

Porównanie Eriksena i Hakana jest trochę dziwne. Duńczyk na początku prawie w ogóle nie grał i był bliski odejścia. Dopiero pod koniec sezonu Conte zaczął na niego stawiać i jakoś to wyglądało.

Czy jest to lepszy skład? Okaże się. Nie uważam żeby był jakoś kolosalnie słabszy.
Edytowano dnia: 24 sierpnia 2021, 21:31
1
dykt4tor
dykt4tor
24 sierpnia 2021, 21:31
Ocenianie zawodników na podstawie ich występów na Euro to średnie posunięcie. Zobaczymy, może Dumfries zamknie mi morde i będzie najlepszym PO ligi, ale nie wydaję mi się, żeby był choć w połowie tak ważny jak Hakimi. Dżeko (obecnie) nie jest nawet w 20% tak dobry jak Lukaku.
4
daro12555
daro12555
24 sierpnia 2021, 21:31

Sone7-Potrafili tyle zarobić strach się bać co by się stało jeśli Elliot by wpadł w takie tarapaty finansowe .
0
Vol'jin
Vol'jin
24 sierpnia 2021, 21:43
dlatego Eliott nie wpadł w kłopoty finansowe tylko doił takich ludzi jak Li

Oaktree zrobi to samo z Zhangami
5
Redplayer
Redplayer
24 sierpnia 2021, 21:53
Czy lepszy skład to będzie można powiedzieć po meczach z kimś z topu. Na pewno będą mieli większą elastyczność z takimi graczami i trenerem. Lukaku był mocny ale z drugiej strony przewidywalny, w lidze to wystarczało a w LM znikał i lepsi obrońcy dawali sobie z nim radę. Nawet stary Chiellini schował go do kieszeni.

Dumfries jest gorszy i to nie podlega dyskusji lecz Hakimi był nie równy. Do oceny w połowie sezonu bo Dumfries to gość z poza Serie A. Może skończyć jak Lazaro.

Hakan jak na moje był spokojnie lepszy od Eriksena w ostatnim sezonie. Patrząc nawet na statystyki. Eriksen poza golem z Milanem za wiele nie pokazał przy Conte.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
24 sierpnia 2021, 22:47
Daro - powiedz mi jak się doliczyłeś 166mln ? Jak oni za Lukaku dostali może z 55mln po opłaceniu zaległości względem Man U.
1
karp_fso
karp_fso
24 sierpnia 2021, 22:58
Oczywiście, że Inter jest słabszy, ale dzięki tym transferom nie wypadł z pociągu z kandydatami do scudetto. Jeśli Juventus będzie tak samo beznadziejny co rok temu to majstra obronią, bo my bez dziesiątki jesteśmy jak bez nogi. Diaz jest fajny, ale to nie jest rozgrywający. A póki co na transfer "dychy" się nie zapowiada.
0
Jaca23
Jaca23
24 sierpnia 2021, 23:08
Mimo, że Inter nadal ma mocniejszą kadrę od nas to ja mam cały czas z nich beke.
0
rk140685
rk140685
24 sierpnia 2021, 20:54
No coz,juz dawno ucichl temat Yacine Adliego wiec trzeba przyjac iz Francuz do nas nie trafi. Gdy slysze,ze rozmawiamy o Messiasie to mam nadzieje,ze Samu jednak musi zostac chyba ze jednak przyjdzie Jesus Corona.Meksykanin moze zagrac na skrzydlach jak i za napstnikami wiec pewnie to bylby taki uniwersalny plan dla nas na koncowke mercato. W Bernardo Silve raczej nie wierze choc pewnie to bylaby taka niespodziewana i trudna do logicznego wytlumaczenia jak to sie stalo,ze sie jednak zdarzyla, wisienka na torcie pracy Maldinego w te mercato.

Czytam,ze jednak do Interu ma isc Correa a Juventus moze jednak sie pozegnac z CR7.
0
Maestro02
Maestro02
24 sierpnia 2021, 20:48
Getafe podobno chce złożyć ofertę za Samu, Hiszpanie musicie!
0
Kaka821
24 sierpnia 2021, 20:17
Mam tylko nadzieje, ze finalnie uda sie jeszcze przedluzyc kontrakt z Kessiem, sciagnac Bakayoko i dokupic gracza X na 10 czy prawe skrzydlo. Wtedy bedzie mozna z optymizmem patrzec na zajecie miejsca w top4 na koniec sezonu.
5
24 sierpnia 2021, 19:36
Zaden Belotti do Interu, tylko Correa z Lazio
0
Marcin1995
Marcin1995
24 sierpnia 2021, 20:40
Akurat Correa to dobry ruch z ich strony niestety
2
rk140685
rk140685
24 sierpnia 2021, 20:55
Dobry ruch ale on bedzie raczej zmiennikiem Lautaro.Wiec pewnie Martinez za rok pozegna sie z Mediolanem a moze nawet jeszcze tego lata.
0
szymoninho19
szymoninho19
24 sierpnia 2021, 19:32
Niestety Panowie ale Premier League a reszta to przepaść. Zobaczcie ile wydała Bundesliga, La Liga i Serie A. Nawet się nie zbliżamy do kwot jakie angole wydają co okno. Czasami zdarzy się bomba ale pojedyńcza. W tym roku angole wyciągają to co najlepsze z innych lig bo tam transfer gościa który zagrał dobre pół sezonu to kwota 40 mln w górę. Tam jest coś takiego jak Comiso woła 70 mln za Wlahovica to u nas się wszyscy krzywią że oszalał a tam przychodzi United/Chelsea/Totki i wykładaja pieniądze bez targowania.
7
slavio
slavio
24 sierpnia 2021, 19:22
Bernardo silva do nas Ronaldo do city na koniec tygodnia...
3
Olli666
Olli666
24 sierpnia 2021, 19:31
Skąd to info wziąłeś ?
0
umbrella
umbrella
24 sierpnia 2021, 19:33
Spekuluje.
1
slavio
slavio
24 sierpnia 2021, 20:10
Wloska prasa spekuluje ....
0
SNIPER
SNIPER
24 sierpnia 2021, 20:21
To miałoby nawet rację bytu!
0
Daniel93
Daniel93
24 sierpnia 2021, 20:25
Wątpię żeby Ronaldo "zdradził" MU na rzecz City. Chociaż teraz już nic mnie nie zdziwi
1
kamilus
24 sierpnia 2021, 20:25
Ostatnio info jest takie, że Silva może pójść do Juve, a w przeciwnym kierunku CR7.
0
kusniak_22
kusniak_22
24 sierpnia 2021, 19:06
To pokazuje jaka jest przepaść między klubami z Anglii i Włoch. West Ham potrafi wyłożyć 30 mln za Vlasicia, nas nie stać.
1
umbrella
umbrella
24 sierpnia 2021, 19:18
Zgoda, ale angielskie kluby często dużo przepłacają, a niektóre transfery okazują się kasą w błoto. Zobaczymy jak będzie z Vlasiciem, niczego nie przesądzam.
Edytowano dnia: 24 sierpnia 2021, 19:21
5
marcinomilano
marcinomilano
24 sierpnia 2021, 19:20
Tam drużyna która wchodzi do Premier League dostaje więcej pieniędzy niż mistrz Włoch
7
gieemce
gieemce
24 sierpnia 2021, 19:31
I więcej niż wygrana w LM
0
kamilus
24 sierpnia 2021, 19:32
Nie trzeba patrzeć w transfery, wystarczy popatrzeć w raporty o tym, ile kluby z Anglii dostają z praw tv, a ile z Włoch...
2
dan_acm
dan_acm
24 sierpnia 2021, 19:03
Okaże się, że nikt już nie przyjdzie, bo Vlasić który jest najbardziej w naszym zasięgu pójdzie do WEst Hamu a reszta nie będzie chciała rezygnować ze swoich gaż lub kluby nie zgodza się na wypożyczenia i tyle będzie z tego a na 10 coraz częściej będzie oglądać Krunicinho..
1
MrAncelotti
MrAncelotti
24 sierpnia 2021, 19:02
Kto waszym zdaniem jest lepszy jako trequartista: Hakan Calhanoglu czy Bernardo Silva?
0
Olli666
Olli666
24 sierpnia 2021, 19:07
De Kruyne
17
milan2002
milan2002
24 sierpnia 2021, 18:55
Jeżeli okaże się, że Belotti w Interze to nie wiem.
0
Vol'jin
Vol'jin
24 sierpnia 2021, 18:57
w tej formie co jest od poczatku roku to faktycznie świetny deal ...
10
Corsa
24 sierpnia 2021, 19:25
nie chce mi się w to wierzyć, szarpali się z Duvanem, z Correą przez tyle dni, a tu nagle wyskakuje Belotti i dogadują się z Cairo w ten sam dzień.

To może być ściema żeby postawić pod ścianą Lotito, który potrzebuje kasy.
0
umbrella
umbrella
24 sierpnia 2021, 19:32
15 mln zamiast 40, o których mówiono przed EURO. Dla mnie niezły ruch (oczywiście nie w kontekście zastąpienia Lukaku).
0
milan2002
milan2002
24 sierpnia 2021, 19:36
Mówisz, że Pellegri jest w znacznie wyższej formie? Albo Giroud. Z resztą mniejsza z tym. Chodzi o to, że był łączony z Milanem od lat. Podobno też jest kibicem. A teraz taki numer.
0
Vol'jin
Vol'jin
24 sierpnia 2021, 19:42
od stycznia w lidze 5 bramek ^


zresztą Schira pisze, że jest porozumienie z Corręą, a Belotti miałbyć alternatywą
0
Semper Fideli
Semper Fideli
24 sierpnia 2021, 20:07
Ile za Corree?
0
milan2002
milan2002
24 sierpnia 2021, 20:23
Vol'jin
A Pellegri dla Monaco ile strzelił? :)
0
Vol'jin
Vol'jin
24 sierpnia 2021, 20:25
a Belotti przychodzi do Milanu jako 3 napastnik? bo by się nie zgodził na taką opcję ...

Mamy Oliviera, który opcję napastnika dla Belottiego drogę zamknął w lipcu
3
milan2002
milan2002
24 sierpnia 2021, 20:41
Giroud pełniłby rolę 3 napastnika.
0
Cervusius
Cervusius
24 sierpnia 2021, 18:43
A tak się z śmieją z naszej polityki transferowej :) (z dystansem plz)
https://twitter.com/statutos__/status/1430148646377607179
4
kozik___13
kozik___13
24 sierpnia 2021, 18:54
Maldini będzie tam chodził póki czegoś nie załatwi, nawet jeśli jest na początku ciężko i wydaje się to śmieszne
0
Paolo03
Paolo03
24 sierpnia 2021, 18:41
Wolałbym Sarabie zamiast Corone. Wiek maja podobny ale myślę że Sarabia bardziej się u nas odnajdzie i może tez zagrać jako Spo. Do tego Porto raczej nie zejdzie z ceny a PSG będzie musiało się kogoś pozbyć.
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
24 sierpnia 2021, 18:39
Według informacji dobrze poinformowanego profilu "Transfer News Live" na Twitterze, Bernardo Silva, portugalski pomocnik Manchesteru City osiągnął porozumienie w sprawie indywidualnej umowy z AC Milan.
2
Maestro02
Maestro02
24 sierpnia 2021, 18:42
Bernardo Silva będzie wałkowany do końca okienka. God Dammit on by był świetnym ruchem no ale prędzej uwierzę w rzeczywiście dalej rosnę jak to babcia mówi :-P
5
24 sierpnia 2021, 18:09
Cieszy mnie to, że w Milanie zrozumieli iż na prawej stronie musi biegać Jesus.
Nie jest to mój ulubiony Jesus, ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)
4
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
24 sierpnia 2021, 18:52
Na prawo Jesus, na lewe Messiash a na atak Jesus z City.
A i jeszcze do nie dawna był Juan Jesus na środek obrony za free.
Mając taki skład nie wpuścili by nas do rabusie na superpuchar Włoch xD
2
1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się