SCUDETTO


PSG znowu chce zgarnąć piłkarza z Milanu za darmo. Kessie na celowniku Francuzów

4 września 2021, 09:14, cinassek Aktualności
PSG znowu chce zgarnąć piłkarza z Milanu za darmo. Kessie na celowniku Francuzów

Milan złożył Franckowi Kessiemu swoją maksymalną propozycję opiewającą na 6,5 mln euro rocznego wynagrodzenia i oczekuje na odpowiedź ze względną ufnością na pozytywne zakończenie sprawy - podaje La Gazzetta dello Sport. W trakcie negocjacji jednak agent piłkarza żądał 8 mln euro pensji plus 2 mln euro w bonusach. Rossoneri tym wymaganiom nie podołają, ale nie stanowiłoby to problemu dla Paris Saint-Germain. Zdaniem mediolańskiego dziennika, paryżanom marzy się drugi po Gianluigim Donnarummie wolny transfer z Milanu - Franck Kessie latem 2022. Iworyjczykiem interesują się także Liverpool i Tottenham. Milan niezmiennie jednak wierzy, że wszystko uda się szybko usystematyzować.



439 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
matten
matten
4 września 2021, 12:21
Jeśli Kessie i Romagnoli będą kolejnymi wartościowymi zawodnikami po Donnarummie i Calhanoglu, którzy odejdą z Milanu za darmo, to będzie to kompromitacja zarządu. O ile odejście naszego byłego bramkarza było praktycznie przesądzone i nie mam o to pretensji, biorąc pod uwagę, że sprawnie zorganizowano zastępstwo, tak kwestię kontraktów pozostałych graczy można było rozegrać lepiej.
5
skazany na bany x2
skazany na bany x2
4 września 2021, 12:20
gdyby chciał przedłużyć, to już by to zrobił. odejdzie za rok za darmo jak jego wielmożni koledzy. życie. przeżyjemy.
8
MilanistaMarek
MilanistaMarek
4 września 2021, 12:20
Nasz zarząd to banda amatorów która dopiero się uczy i ich decyzję są po prostu śmieszne i żałosne.

Nie można czekać do ostatniego roku z odnowieniem kontrakty ponieważ inne kluby mając więcej pieniędzy korzystają na tym, minimum dwa lata przed końcem kontrakty podpisuje się nowy jeśli nie dysponuje się dużymi środkami na wynagrodzenia i wtedy jak zawodnik kręci nosem jest czas na sprzedanie go.

Kolejni czekają w kolejce Theo, Romek, Benasser, Tomori, przed końcem kontraktu będą chciali wysokiej podwyżki albo odejście za darmo.

Co do Kessiego to gość bez honoru, śmieszny pajac który udziela wywiadu ze chce zostać do końca kariery, zapomniał tylko dodać że zostanie ale da grube miliony a jak nie to wtedy może zwalić winę na klub że on chciał zostać ale to klub winny że nie dożył do przedłużenia kontrakt,
teraz jak nie przedłuży do końca Września zarząd powinien wysłać go na trybuny a powinni grać Tonalli z Benaserem żebyśmy nie ogrywali zawodników z których nie będziemy mieli pożytku
5
Vol'jin
Vol'jin
4 września 2021, 12:23
rozumiem, że banda amatorów pracuje w Bayernie? Alaba czy teraz Goretzka? w United - Pogba? w Juve - Dybala?
7
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 września 2021, 12:24
Ale rozumiesz, że jak gracz nie chce 2 lata przed końcem przedłużyć to nie przedłuży i go nie sprzedasz bo wszystko odrzuci ? To nie FM !!
Niektórzy za dużo czasu spędzili w Fifie i FM, piszą później właśnie takie bzdury oderwane od rzeczywistości. To jest co najwyżej brak wystarczająco silnej pozycji negocjacyjnej a nie żadna kompromitacja. Kessie w innym klubie dostanie 8-10mln od ręki i może tą kartą grać, i to robi. Tyle.
Edytowano dnia: 4 września 2021, 12:26
6
MilanistaMarek
MilanistaMarek
4 września 2021, 12:27
Goretzka przedłużył kontrakt panie kolego, Alaba chciał odejść tak jak Donnarumma ale z Alaba sprawa była jasna już dawno temu że odchodzi, Dybala po odejściu Ronaldo będzie kluczową postacią i też przedłuży kontrakt
1
Vol'jin
Vol'jin
4 września 2021, 12:29
Kimmich przedłużył kontrakt nie Goretzka ^

On oraz Sule widnieją na liscie zawodników z wygasającymi umowami w 2022 roku

Na razie Juve to się z Dybalą też dogadać nie może ;] Inter z Brozoviciem :)
0
MilanistaMarek
MilanistaMarek
4 września 2021, 12:34
https://www.google.de/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://sport.interia.pl/bundesliga/newsamp-gwiazdor-zostanie-w-bayernie-media-oglaszaja,nId,5432415&ved=2ahUKEwiP3c-aj-XyAhXE_7sIHYRsCTcQFnoECAQQAQ&usg=AOvVaw0bhiBG3FUyHiJ18hLTn_vf&cf=1
0
Vol'jin
Vol'jin
4 września 2021, 12:36
ale to nie jest oficjalny komunikat klubu ...

równie dobrze możemy sie powoływać o info o Kessiem sprzed 1,5 miesiąca ;]
0
MilanistaMarek
MilanistaMarek
4 września 2021, 12:39
Dobrze żyj w tym przekonaniu
0
Vol'jin
Vol'jin
4 września 2021, 12:42
stan faktyczny na dzisiaj to taki, że Bayern nie wydał komunikatu z przedłużeniem umowy Goretzki

to, że "media" są pewne nic nie znaczy i nie nauczyło to czegoś w przeszłości w przypadku choćby Milanu?
2
Tomalon89
Tomalon89
4 września 2021, 12:45
Czyli w barsie, realu, psg, city tez amatorzy , skoro messi,ramos, aguero odeszli za darmo a za chwile mbape moze tez odejsc za darmo?
Edytowano dnia: 4 września 2021, 12:45
1
MilanistaMarek
MilanistaMarek
4 września 2021, 12:54
Mbappe chce odejść i to wina psg że nie przejęli propozycji Realu.
Messi odszedł bo Barcy nie było stać na jego utrzymanie limity nałożone przez federację.
Ramos odszedł ponieważ już go nie chcieli w realu. Agiero też był niechciany w City.
Tylo te kluby stać na kupno zawodników o odpowiedniej jakości a nas nie
1
mikj
4 września 2021, 15:33
Gdyby MilanistaMarek był naszym dyrektorem sportowym to byśmy zostali z Haliloviciem i Armero za 10 baniek na rok
1
artorn
artorn
4 września 2021, 12:20
Wytoczyć oficjalną wojnę psg ;D no ale... mieczem wojujesz, od miecza giniesz.
0
Fifi22100
Fifi22100
4 września 2021, 12:15
Tutaj na to trzeba patrzeć z dwóch perspektyw. Kessiemu ewidentnie odwaliła sodówka jeśli rzeczywiście chce takich kwot na kontrakcie. Jeśli nie przedłuży do grudnia to trzeba go posadzić na trybuny do końca kontraktu. Trudno jakoś sportowa może i spadnie,ale trzeba dać w końcu przykład ze nie można nas ru**ac na każdym kroku. I druga strona to zarząd. Jeśli Kessie i Romek odejdą za darmo nie wyobrażam sobie,żeby ktoś nie poleciał ze stanowiska. Turek,Dolar Kessie i Romek? No to by chyba była przeginka ze strony zarządu żeby nie zarobić na nich nawet eurocenta.
1
Kostello
Kostello
4 września 2021, 12:14
SzkODA słów, 3 transfer darmowy .
0
chory
chory
4 września 2021, 12:14
co się porobiło w ostatnich latach z tymi pensjami? haaland smarkacz 21 lat chyba coś mówił że chce 50 milionów pensji w jakimś nowym klubie... tu trzeba wymyślić jakieś przepisy do tych pensji zawodników bo to się w głowie nie mieści
Edytowano dnia: 4 września 2021, 12:16
2
artorn
artorn
4 września 2021, 12:21
NIe, nie przepisy. To jest wina klubów... finansowe fair play gówno działa. Kluby pozadłużane a mimo to zachowują się jak małe dzieci "chcą i już".
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 września 2021, 12:12
Jeżeli te doniesienia się potwierdzą to przecież on po Mediolanie będzie musiał z ochroną chodzić, kibice mu żyć nie dadzą jak taką szopkę odstawi po tych wszystkich deklaracjach. To wygląda jakby mu PSG rzuciło ofertę z 15mln netto za sezon i po prostu ma już klapki na oczach. Historia pewnego dnia wyśmieje ten sztuczny katarski twór zbudowany za pieniądze szejków. Czym to się rózni od kadry Kataru w ręczną, gdzie sobie kupili światowe gwiazdy... jakich czasów dożyliśmy, że gość potrafi za pieniądze już nie tylko zdradzić swój klub, ale i kraj.
11
MrCalabria
MrCalabria
4 września 2021, 12:15
Historia już ich wyśmiewa,Ci frajerzy nigdy nie zdobędą ligi mistrzów.
8
Lomaxini
Lomaxini
4 września 2021, 12:17
Zaraz rzuci jakieś kolejne piękne słówka, powie, że wkrótce podpisze, poza tym wciąż będzie regularnie grał i sprawa się rozejdzie po kościach do stycznia, kiedy juz bedzie mógł oficjalnie podpisać kontrakt, ale nie z Milanem.
0
Zako
Zako
4 września 2021, 13:07
Wątpię, że jak dostanie taka kasę będzie się przejmował opinia kibiców Milanu :P.

0
artorn
artorn
4 września 2021, 13:12
Oby się spełniło to że psg padnie, zostanie sprzedane jakiemuś francuzowi. To samo City..
1
Woolfik92
Woolfik92
4 września 2021, 12:10
Juz to pisalem rok temu w zwiazku z Donnarumma i Hakanem, a teraz trzeba powtorzyc z Kessiem i Romagnolim. Podpisujesz kontrakt albo przez rok grzejesz lawe. Moze to ich skloni do myslenia. Nie rozumie po co ta szopka ze chce do konca kariery zostac w Milanie, a odrzuca 2-3 krotna podwyzke...
2
Lomaxini
Lomaxini
4 września 2021, 12:11
Już to widze jak Pioli go posadzi na ławce
1
Tomalon89
Tomalon89
4 września 2021, 12:49
Czyl itracim yzawodnika za darmo a dodatkowo przez rok opłacamy mu pensje + inni zawodnicy myślący czy do nas przyjsc wiedzą o tej sytuacji i ich to zniechęca, świtnie na tym wychodzimy, kolejny pomysł co dalej jak się nie zakwalifikujemy do LM i nikt nie będzie nas poważnie traktować?
0
Jaca23
Jaca23
4 września 2021, 14:06
Popieram, czas skończyć z cieplutkim miejscem dla takich łgarzy i pokazać, że jeśli chcesz tutaj grać, to musisz mieć szacunek dla tej koszulki.
1
Diavo
Diavo
4 września 2021, 12:09
Moim zdaniem powinny zmienic się przepisy dla zawodników.. mianowicie ,zawodnik musi się określić czy zostaje w klubie na kolejny rok ,i ma na to miesiąc, nowy klub który zatrudnia zawodnika przez pierwszy rok nie może mu zapłacić więcej niż 80% pensji z poprzedniego klubu, takie coś powinno trochę odstraszyć zawodników przed zostawieniem klubu na lodzie, bo tak to można nazwać gdy zawodnik odchodzi za free.. jaki sens ma kontrakt na 3 lata skoro ostatni rok to tylko ściema.. czas w którym klub nie ma wpływu na pracownika czyt.zawodnika.
4
kusniak_22
kusniak_22
4 września 2021, 12:09
Według mnie najsmutniejsze jest to że Milan stał się przystankiem dla innych, dopóki nie pojawi się ktoś z pasją i workiem pieniędzy będzie ciężko o spektakularne transfery czy wysokie gaże. Raczej czeka nas zrównoważenie budżetu i ogrywanie piłkarzy dla PSG czy City.
0
Vol'jin
Vol'jin
4 września 2021, 12:12
bo nie stać klubów we Włoszech na rywalizowanie z Anglikami którzy mają prawa TV z kosmosu etc etc

a Eliott miał jeden cel i nie wiem czemu nagle niektórzy oczy teraz otwierają ---> naprawić finanse, wybudować stadion z cała infrastrukturą---> spróbować regularnie grać w LM po drodze ---> sprzedaż klubu

Inter zaraz tą samą drogą może pójść jeśli fundusz podobny do Eliotta weźmie klub od Zhanga jak on ich nie spłaci :]
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 września 2021, 12:08
Za wulgaryzmy i obelgi będą bany. Bez wyjatków.
2
Lomaxini
Lomaxini
4 września 2021, 11:58
W ogóle stracić za darmo 3 zawodników o łącznej wartości ponad 150 mln to chyba jakiś rekord. Ale oczywiście zarząd święty i nieomylny.
16
Dusiek
Dusiek
4 września 2021, 11:59
Prawda jest taka, ze ktos powinien za to beknac...
3
Vol'jin
Vol'jin
4 września 2021, 12:03
Singer sam siebie nie zwolni ;)

3
Beny
Beny
4 września 2021, 12:03
Tego nie można powiedzieć, ale trzeba spróbować spojrzeć obiektywnie niezależnie od sympatii. Jak pisali moi poprzednicy jak ktoś nie chce podpisać to nie podpisze...chyba, że jesteś wybitnym negocjatorem. To nie do końca wina zarządu, ale ciężko też powiedzieć, że są kryształowi. Nie powiem, że Paolo i Ricky Massara są słabymi negocjatorami - są bardzo dobrzy. Jednak fakt, że nie udało się im zrobić nic w tych trzech tematach pokazuje, że do najlepszych jeszcze im brakuje. Niezmiennie większością winy obarczam zawodników. Co do agentów - oni są od tego żeby wynegocjować najlepsze pieniążki i zadbać o wizerunek. Jak widać pieniążki ważniejsze od wizerunku, a skoro tak pracują to muszą mieć na to zgodę swojego pracodawcy - kopaczy.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 września 2021, 12:03
Duża skaza na poczynaniach zarządu to fakt. Ale UEFA ma w nosie panoszenie się agentów, a prawda jest taka że jak gość zechce odejść za free po lepszą pensję to zarząd nie może zrobić NIC. Posadzić na trybunach albo wystawić na listę transferową jedynie. W obu przypadkach nic to może nie dać a strata wizerunkowa dla klubu i tak będzie.
4
Lomaxini
Lomaxini
4 września 2021, 12:06
Beny
To w takim razie należy tych zawodników sprzedawać póki jest za co i tyle, a nie wierzyć na słowa harcerza w jakiś wywiadach.
Edytowano dnia: 4 września 2021, 12:12
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 września 2021, 12:07
Ale rozumiesz, że to nie FM gdzie klikasz akceptuj oferte i gracz posłusznie odchodzi ??
6
Lomaxini
Lomaxini
4 września 2021, 12:11
Czyli co? Mówisz, że jakby teraz Kessié dostał propozycje z Tottenhamu czy innego PSG to by posłusznie nie odszedł?
Edytowano dnia: 4 września 2021, 12:12
1
Beny
Beny
4 września 2021, 12:12
@Lomaxini zawsze trzeba pamiętać, że my nie wiemy co się dzieje w kuluarach - media mogą mówić sporo, ale wszystko bierzmy przez pół. Trzeba pamiętać również o tym, że PSG chociaż ma hajsu jak lodu jak może poczekać i wziąć za półdarmo, bo im się nie pali w środku pola. Frank będzie tam grzał ławę skoro nawet Dollar ją grzeje. Po trzecie, nie zawsze jest tak jak jeszcze stosunkowo nie tak dawno w przypadku T.Silvy - dzisiaj gracze w większości, a jeśli nie to na pewno w sporej części stawiają hajs i sukces ponad klub. W mojej opinii Dolar i Raiola już rok temu mieli instrukcje od PSG jak prowadzić "udawane negocjacje" żeby było, że on bardzo chciał ale jednak się nie udało
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 września 2021, 12:13
Mowię, że jak chce odejść to wbrew temu co napisałeś wyżej go nie sprzedasz bo wszystko będzie odrzucał. Nie odwracaj teraz kota ogonem.
2
DarQ
DarQ
4 września 2021, 12:13
grzesiekpl88
To jest ten temat, o który często toczymy boje.
Przykład dwóch pierwszych piłkarzy pokazał, że niekoniecznie rozchodzi się o pieniądz. Często o aspekt sportowy, niektórzy chcą tu i teraz zdobyć LM np. Gigio.
W innym przypadku zarząd musi brać odpowiedzialność za utratę ważnych ogniw, w szczególności gdy o zastępstwo będzie trudno.
0
Lomaxini
Lomaxini
4 września 2021, 12:15
Beny
Ale zarząd akurat powinien najlepiej wiedzieć co sie dzieje w klubie. Poza tym moim zdaniem powinni działać bardziej zdecydowanie w kwestiach kontraktowych mając w pamięci cyrki z dolarem i turasem.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 września 2021, 12:16
DarQ - toczymy boje bo nie chcesz przyznać jednej rzeczy, która jest faktem. Jak gracz chce odejść za darmo to odejdzie i co by klub nie zrobił to i tak dopnie swego. Co do reszty zgoda, nie zawsze chodzi o hajs. Ale jakby gracz miał choć trochę honoru i wdzięczności do klubu, który go wypromował to by podpisał choćby kontrakt ze śmieszną klauzulą 10-20mln, lepsze zarobić 10mln niż nic.
4
Lomaxini
Lomaxini
4 września 2021, 12:20
Jak ktoś chce za wszelką cenę odejść za darmo to musi być po uszy zakochanym w swoim klubie. Prezes z bożej łaski
0
DarQ
DarQ
4 września 2021, 12:40
grzesiekpl88
Ok. Ja natomiast nie wiem co masz na myśli pisząc o mistycznym " chce odejść". Zawsze to są jakieś czynniki, czyli jak pisałem kasa ,aspekt sportowy i poźniej jakieś inne. I właśnie za te inne zarząd musi brać odpowiedzialność bo wg. mnie są platformą do negocjacji czyli przekonania zawodnika. Maldini jako legenda powinna mieć trochę łatwiejsze zadanie i powinna korzystać z tego niezwykłego statusu.
1
blady77
blady77
4 września 2021, 13:48
grzesiekpl88 - istnieje różnica w tym, kiedy rozpoczynasz negocjacje z zawodnikiem, a którą to różnicę usilnie pomijasz w swoich równaniach. Dwa lata przed końcem kontraktu umowa powinna być przedłużona lub zawodnik powinien zostać sprzedany. Nie znam żadnego piłkarza, który powiedział, że "nie chce być" sprzedany przez dwa lata i woli sobie posiedzieć w tym czasie na ławce. Co innego rok do końca, gdzie po kilku miesiącach możesz negocjować następny kontrakt, a co innego dwa lata rdzewienia w rezerwach. Jeśli masz przykład jakiegokolwiek, w miarę rozpoznawalnego zawodnika, który tak postąpił i wyszedł na tym korzystnie bardzo chętnie poznam jego nazwisko.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 września 2021, 14:47
@up - oczywiście, że 2 lata przed końcem stawiając ultimatum nowa umowa lub trybuny/sprzedaż łatwiej negocjować, ale Ty również omijasz 1 ważny aspekt, mianowicie gracz który jest bardzo ważnym ogniwem zespołu doskonale wie, że mimo gróźb na trybunach siedział nie będzie bo to strata dla klubu i finansowa, i wizerunkowa, i sportowa. Bale widziałeś jaką szopkę przez ostatnie lata robił, źle na tym nie wyszedł, robił z Realem co chciał.

Negocjacje sa takie, że musi być wola obu stron aby te czynniki o których wspomniałeś zostały zmarginalizowane. Oczywiście, że to wpadka zarządu i ja temu nie przeczę, ale zwracam jedynie uwagę na fakt, że to coraz częstszy przypadek, agenci zobaczyli że można kroić grube prowizje i w tym kierunku to idzie.
0
blady77
blady77
4 września 2021, 15:17
Ile zarabia Bale? 10x więcej od Francka? Poza tym on nie chciał wymusić transferu, tylko miał inne zainteresowania i nie miał ochoty poświęcać się dla Realu więc to chyba zły przykład. Zarząd popełnił błędy przy ostatnich przedłużeniach, to fakt, ale też faktem jest, ze rynek transferowy się zmienia i nie można mieć do nich aż tak wielkich pretensji. Chciałbym po prostu, żeby zarząd wyciągnął z tego wnioski, aby za 1,5 roku nie czytać, że Theo czy Ismael wciąż się wahają, ale panuje optymizm. Co do strat:
finansowa - jeśli zawodnik nie chce przedłużyć i wypychamy go na siłę, na pewno, bo sprzedajemy po kosztach;
wizerunkowa - już przykład Donnarummy pokazał, że kibice popierają działania klubu w takich przypadkach;
sportowa - niezaprzeczalna. Pytanie czy zapewnić sobie jakieś środki na zastępstwo czy prosić się o 5-letnie wypożyczenia z opcją.
0
Tigrrus17
Tigrrus17
4 września 2021, 11:56
Nie jestem w stanie pojąć toku rozumowania osób, które broną w obecnej sytuacji Kessiego i jako argument jego chorych żądań podają gażę Zlatana.

Zacznijmy od tego, że Kessie nie przedłuży kontraktu, bo tego nie chce.
Na początku klub oferował chyba, 4,5-5mln, on chciał 6-6,5, dostał 6, to się fochnął i teraz to on chce 8, zarząd podwyższył do 6,5, to on nagle chce 10. Tutaj nie ma miejsca na negocjacje, Kessie robi dokładnie to samo co Dolar. Jakiej oferty od Milanu by nie dostał, to ją odrzuci, bo ktoś zaproponował mu jakiś procent bezpośrednio do portfela jego najbliższych. Jak damy mu 10, to będzie chciał 12.

Teraz odnośnie tego, że zarząd frajerzy, dać mu tyle ile chce i szybko sprzedać w następnym oknie. No niestety świat tak pięknie nie działa. PSG działa na bardzo prostej zasadzie.
Mamy zawodnika wartego 50 mln, czekamy aż skończy mu się kontrakt, dajemy mu kontrakt na 3-4 lata po 10 baniek, a pozostała kwotę z tych potencjalnych 50mln dajemy komuś z jego rodziny, żeby przypilnował młodego, co by czegoś w między czasie nie podpisał.
Spełnienie żądań i danie mu teraz 10, czy tam nawet 12, bo pewnie do tego później dojdzie, nie sprawi, że później sobie to odbijemy na jego transferze, bo później nikt go po prostu nie kupi, a już z pewnością nie za taką kwotę jakbyśmy chcieli. Milan zostanie zaś z horrendalnym kominem płacowym dla zawodnika, który na to nie zasługuje, o tym dlaczego nie zasługuje rozpisze się za chwilę.
Już nawet przyjmując, że znajdzie się jakiś chętny na odkupienie od nas Kessiego za dajmy te 40-50 baniek i do tego spełni jeszcze jego kosmiczne żądania odnośnie pensji (czyli co najmniej 10 baniek, bo nie zgodzi się na obniżkę przecież), to do tego czasu trzeba mu płacić taki kontrakt. To nie jest tak, że jak przedłużacie umowę z piłkarzem, to te 10 baniek dajecie mu na koniec kontraktu, sezonu, czy w ogóle bo udało go się wytransferować przed dniem zobowiązania. Piłkarze dostają pensje co tydzień/miesiąc, po przedłużeniu automatycznie wzrasta mu ta "podstawa" i co tydzień trzeba mu płacić.
Czyli jak teraz co tydzień dostaje jakieś +/- 50-60K, to trzeba zacząć mu płacić około 200-300K tygodniowo, co najmniej do zimowego okna transferowego.

Odnośnie tego, że Franck nie zasługuje tutaj na taką podwyżkę.

Facet, w klubie, gra od 4 lat, na te 4 lata zagrał 1,5 roku genialnie, 1,5 roku mocno przeciętnie lub wręcz słabo i 1 rok fatalnie. Za coś takiego oczekuje 5 krotnej podwyżki, bo jak to niektórzy argumentują, gra od deski do deski, a Zlatan jakieś 40% i zgarnia za to 7 banieczek.
No to teraz taki dziwny zbieg okoliczności, bo Franck zagrał 1,5 roku genialnie i to było akurat te 1,5 roku od powrotu Zlatana do zespołu. Niesamowitym zbiegiem okoliczności, masa zawodników gra fantastycznie od 1,5 roku, niesamowitym zbiegiem okoliczności od 1,5 roku ten zespół wykręca fantastycznie wyniki i statystyki oraz w końcu osiąga założone cele.
Można się śmiać jak Zlatan mówi, że płacą mu tutaj za samą grę, a właściwie zajmuje się wszystkim w klubie, ale dla niektórych jest najwyraźniej przykra i bolesna prawda.
Bo patrząc "obiektywnie", 1,5 roku, jak wrócił Ibra, ten zespół jest całkowicie odmieniony i nie do poznania. Oczywiście, że całość, to nie jest zasługa tylko i wyłącznie Ibry, ale ma bardzo duży udział przy tym co teraz dzieje się z tym klubem.

I jak widzę, jak ktoś stawia tę miernotę Kessie, co dwa razy w życiu podał prosto piłkę i żąda za to 10 baniek za rok, obok Ibry i jeszcze twierdzi, że Iworyjczyk, to nawet bardziej zasługuje na taki hajs, to krew mnie zalewa.

Smutne jest też, to że dochodzimy do czasów, że piłkarze uznawani za najemników, mają więcej szacunku do klubu i godności niż Ci wszyscy "wierni fani od maleńkości, którzy spełniają swoje dziecięce marzenia grając w tym klubie" razem wzięci.
22
Lomaxini
Lomaxini
4 września 2021, 11:52
Mam nadzieję, że nie będzie grał w wyjściowym składzie w pomocy, przynajmniej dopóki nie podpisze kontraktu
1
Sieri
Sieri
4 września 2021, 11:49
Ehh te PSG a pytali się Bonka co z finansowym FairPlay to powiedział ze nie wie :/ są równi i równiejsi jak z siperliga, wszystkich ukarali poza juve, barca i realem
0
inzaghi67
inzaghi67
4 września 2021, 11:45
Hehe
0
Beny
Beny
4 września 2021, 11:39
Już to pisałem, ale powtórzę - Kessie tym wywiadem strzelił sobie nie w kolano, a w łeb. On nie podpisując kontraktu z 200% podwyżką, na rzecz PSG ginie w oczach kibiców Milanu i mam wrażenie, że wielu innych też. Różnica między Donkiem, a Hakanem jest taka, że oni też palili głupa całując herby itd., ale podczas negocjacji nic nie mówili - nie pomagali sobie w ten sposób, ale też nie szkodzili. Broń Boże nie zamierzam ich oszczędzać, ale próbuję zrozumieć, że taki Hakan całował herb po golu, bo był w euforii i było mu dobrze w Milanie w tym dokładnym momencie - podobnie Donek. Potem na trzeźwo wszystko do nich doszło i sobie przypomnieli, że zaraz zaraz jaki Milan? Hajsik się liczy. Kessie na odwrót, na boisku wydaje się chłodny, opanowany - a do mediów wylazł jakby 5 minut temu wygrał LM z Milanem i emocje nim targały. Ponadto Donka osoby, które nie znają zbyt tematu bronią, bo jest najlepszy na świecie i poszedł do klubu z najlepszą kadrą na świecie. Ot skok jakościowy względem Milanu. A Kessie? Ktoś jest w stanie wymienić go w top 10 ŚP? W Serie A pewnie tak, ale gdzie na świecie. To jest idealny przykład sodówy. Gość co zagrał jeden bardzo dobry sezon, o latach przed Ibrą nie będę pisał, myśli że jest nie wiadomo kim i należy mu się największa pensja w Serie A (ktoś zarabia więcej niż 10? Dybala? De Ligt?)
Edytowano dnia: 4 września 2021, 11:41
5
Victor Van Dort
Victor Van Dort
4 września 2021, 11:38
Będzie przykro patrzeć jak tracimy Kessie, wydawał się człowiekiem z zasadami, człowiekiem z twardym kręgosłupem ale jednak kolejny raz okazało się że piłkarz kłamał, słowa są nic nie warte, słowa nic nie kosztują. Zarząd powinien zrobić wszystko aby go sprzedać jeżeli nie pasuje mu 6,5 to ja bym go od razu na listę transferową wystawił. Może i są kluby które dadzą mu 8-10mln za sezon jak chce odejść to niech da nam zarobić na transferze i niech odchodzi za dobre pieniądze. Cóż póki co taki nasz los, będziemy rozkradani rok rocznie tak jak kiedyś Arsenal, byle by zakończyć sezon w top4.
0
Rafał0209
Rafał0209
4 września 2021, 11:38
Maldini za bardzo ufa słowom graczy, kiedy mówią mu na odwalenie że podpiszą ten im zaufa i nie naciska, a przychodzi moment jak ten i jest zdziwienie, mnie nie boli odejście Hakana czy Kessiego a nawet Donnarummy boli mnie najbardziej, ta zerowa wdzięcznoścć z ich strony to Milan ich wypromował zaufał dawał szansę kiedy zawodzili, a Ci mimo że dostali ogromne podwyżki wypinają się na klub i kibiców, powtarzałem 10 razy przykład Lewandowskiego powtórzę jeszcze raz jak postąpił z Borussia rok przed wygaśnięciem umowy, przyznał że odchodzi publicznie do Bayernu za rok, jak chcą niech go sprzedają teraz a jak nie to da dla nich z siebie wszystko i efekt jest taki że w Dortmundzie jest szanowany od zarządu po kibiców do dziś, a nie u nas jak nie jeden jest kamienną gębą to drugi deklaruje że zostaje i podpiszę kontrakt, na początku byłem zły po tym newsie na Maldiniego ale im głebięj czytam wasze opinie to ten facet naprawdę nie ma lekko z tymi graczami, on żył w innych czasach jest legendą tego sportu dla niego przywiązanie do barw to wszystko a jak nawet nie jesteś fanem klubu w którym grasz to go uszanuj,to i nie dziw że przewraca się mu w żołądku i w pewnym momencie mówi stop rób co chcesz.
4
Rogo1989
Rogo1989
4 września 2021, 11:35
Ten projekt, który proponuje Elliott nie ma prawa dojść do skutku. Jest to niewykonalne. Nie można utrzymać najlepszych zawodników z tak śmiesznymi płacami. W ciągu najbliższych dwóch lat możemy stracić połowę składu, a jeżeli w ich miejsce będą przychodziły takie tuzy jak Messias czy wypaleni zawodnicy jak Giroud (nic mu nie ujmując) to środek tabeli to max co można oczekiwać.
3
Rafał0209
Rafał0209
4 września 2021, 11:46
Ludzie z tych młokosów nikt nie pamięta Milanu z 2007 nawet 2011 , dla niech to fajny klub z Historią ale odskocznia do Anglii czy PSG, taka jest bolesna ale prawda. nikt tu nie będzie biegał za 7 jak mu czołowy klub Europejski z Messim w składzie daje 10 tyle w temacie.
1
RavenGDA
RavenGDA
4 września 2021, 11:52
zobaczymy co postanowił Elliott po wyczyszczeniu finansów.
W tej chwili piłkarzykom się wydaje że finansowo grają w City lub p$g i biorą sobie z tyłka takie kwoty wynagrodzenia
0
RafAxl
RafAxl
4 września 2021, 12:20
6,5 mln dla tego grajka to jest śmiesznie mało?
2
Czuczo83
Czuczo83
4 września 2021, 12:42
Ale dając mu kontrakt na poziomie 10mln też było by błędem bo każdy gracz grający u nas czuje się gwiazdą i zaraz stanie w kolejce po podwyżkę . Taki Messias za rok czy 2 lata też będzie chciał od nas z 8 mln bo przecież gra dla Milanu
0
Jaca23
Jaca23
4 września 2021, 14:03
Kessie ma propozycję kontraktu na sumę połowy pensji Atalanty, a taki ci powie, że to śmieszna płaca.
1
Rossu
Rossu
4 września 2021, 11:31
No to elo.

Gość najpierw obiecuje, że jak wróci to będzie wszystko załatwione i kibice mają być spokojni, to żąda absurdalnej pensji - typ, który rozegrał tylko 1 sezon na poziomie i chce 8 + 2 bonusów, no z czym do ludzi. Jak ktoś mi powie, że zasłużył to tam są drzwi XD 6,5, no może 7 to absolutne maksimum, bardzo dobrze, że zarząd nie daje się ruchać przez graczy. Stracimy szansę na zarobek? Trudno, mam to w dupie, bo nikt nie jest ponad klubem. Dodatkowo nie okazują żadnej wdzięczności klubowi, liczy się tylko własne ego, byle żeby dobrze zarobić. Camavinga czy Grealish pokazali, że można żyć w zgodzie z klubem i dać możliwość zarobienia.
7
DarQ
DarQ
4 września 2021, 11:40
Ja już z Twoim pierwszym zdaniem się nie zgadzam, no i z ostatnim.
Nie widzę absolutnie żadnego związku między negocjacjami , a tym co on tam sobie w wywiadzie śpiewa., obiecuje , puszcza oczko. Równie dobrze mógłby powiedzieć , że zakończy karierę w Milanie, ja się tym nie jaram, nie przekonał mnie. Będę go lubił za to czy zostawia serducho na boisku, a nie za wierszyki w wywiadzie po meczu.
0
Rossu
Rossu
4 września 2021, 12:03
Kessie jest moim ulubionym zawodnikiem w obecnym Milanie, broniłem gościa nawet kiedy grał totalną lipę, dalej się naiwnie łudzę, że posłucha serca i zostanie w klubie. No ja doskonale o tym wiem, że to jest medialna śpiewka do dobrej pozycji w negocjacjach, ale Franck pomylil odwagę z odważnikiem i to jest ta diamentralna różnica ;)
0
TR3V0R
TR3V0R
4 września 2021, 11:29
a niech idzie. My za rok za darmo bierzemy Mbappe, Pedriego, Pogbę i Fatiego i wygrywamy LM ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Vol'jin
Vol'jin
4 września 2021, 11:54
Barca ma opcję przedłużeń o 2 lata kontraktów z Pedrim i Fatim
0
TR3V0R
TR3V0R
4 września 2021, 12:32
oni wolą u nas grać
0
Carlo88
Carlo88
4 września 2021, 11:28
Nie jestem w stanie zrozumieć jakim cudem Atalanta podpisuje kontrakt opiewający na 800 tys. euro. z zawodnikiem kalibru Koopmeinersa. 8-10 mln dla Kessiego wygląda wręcz absurdalnie w porównaniu do ww.
4
fett85
fett85
4 września 2021, 11:24
Biorąc pod uwagę darmowe odejście Donnarummy (najlepiej zapowiadającego sie bramkarza w Europie) i Calhanoglu (nie jest mi żal że odszedł, szkoda że za darmo) plus nieciekawą sytuację kontraktową Kessie (najlepszego piłkarza Milanu z zeszłego sezonu) i Romagnoliego (dobrego obrońcy w sile wieku) okienka transferowego nie można nazwać udanym. Ciężko będzie utrzymać Milanowi najlepszych piłkarzy, skoro na ich pensje nie ma środków. Większość piłkarzy niestety nie ma podejścia do kwestii zarobków jak Tonali. Oczywiście rozumiem, że piłkarz z klubu może odejść, ale 4 zawodników z pierwszego składu za 0 euro? To jest policzek.
1
DarQ
DarQ
4 września 2021, 11:24
Nie powinno nikogo dziwić ,że rządają teraz 8. Czy jest tyle wart to jest już inny temat do dykusji. To jest kwestia stanięcia do negocjacji lub olania sprawy bo agent i piłkarz (trzeba ich traktować jako jeden twór bo sytuacja ,gdy piłkarz zwalnia agenta bo czuje ,że dobrze go nie reprezentuje jest rzadka) zwariowali. Za pół roku będzie 8,5.; rok temu było 6 ; półtorej temu 5,5 ; a na wiosnę w maju będzie 9.
To jest właśnie magia tzw. wypełnienia kontraktu i stanięcia się wolnym zawodnikiem. Każdy upływający miesiąc , dzień, minuta są na korzyść piłkarza, wymagania nie są constant tylko rosną proporcjonalnie do upłyniętego czasu umowy.
0
karp_fso
karp_fso
4 września 2021, 11:21
Ale ja nie szanuję tego śmieciowego klubu z Paryża, sztucznie pompowanego przez Katarskie pieniądze. I nie, to nie jest to samo co robił kiedyś Berlusconi, czy nawet Abramowicz - to klub, który pompują krwawe pieniądze w imię interesów politycznych.
Bycie piłkarzem tego klubu jest zwyczajnie niemoralne, dlatego hatfu na każdego, który tam pójdzie.
2
cbvirus
cbvirus
4 września 2021, 11:19
A UEFA znowu śpi. Jeżeli dochodzi do kontaktów z zawodnikiem szybciej niż na 6 miesięcy przed zakończeniem kontraktu, to jest to jawne pogwałcenie przepisów. Ćwiąkała coś pierdzieli, że ta patologia jest normą i to fakt, ale tylko dlatego, że UEFA co róż to toleruje. Rezultat jest taki, że znowu najbogatsze kluby pod parasolem UEFy zyskują najwięcej bo mogą sobie dowolnie naciskać finansowo na piłkarzy innych klubów, którzy mają przedłużyć swoje kontrakty i dążyć do tego, że ci ostatecznie nie znajdą porozumienia z obecnym klubem.
4
Krisu
Krisu
4 września 2021, 12:23
Wydaje mi sie ze ciezko jest cos takiego udowodnic; Podejrzewam ze taki kontakt z zawodnikiem, lub z jego agentem, jest zazwyczaj przeprowadzany w taki sposob zeby nie bylo zadnych dowodow. Przy takich pieniadzach jakie sie tam obraca, mysle ze nie trudno jest cos takiego zorganizowac. Poza tym media w tym wszystkim na pewno pomagaja media (w naszym przypadku akurat NIE POMAGAJA). Wystarczy ze jakas kolorowa gazetka wypuszcza plotke o zainteresowaniu klubu X zawodnikiem z klubu Y, nastepne pisemko wrzuca juz z kwota odstepnego, jeszcze nastepne z ewentualna pensja, i tak karuzela sie kreci.
Zobacz co mialo miejsce w Nowej Zelandii; Policja wiedziala ze gosc jest terrorysta, ale nie mogla nic zrobic, bo 'nie zlapali go jeszcze za reke'... My mamy problem w udowodnieniu winy terrorystom, przestepcom najwyzszego kalibru, a co tu mowic o wykroczeniach za przed wczesny kontakt z zawodnikiem...
2
Bandon
Bandon
4 września 2021, 11:19
Szczerze mówiąc to ta informacja mnie trochę załamała. Po cholerę w takim razie dajesz wywiad, że wszystko ogarniemy i żeby kibice się nie martwili? Kessie jest naszym najlepszym zawodnikiem, najbardziej wartościowym koło Theo, ale tak się zastanawiam, co właściwie miałby tu zrobić Maldini? Nawet jakby go wystawił na listę transferową za 20 mln to odrzucałby wszystkie oferty skoro czeka na niego 12 mln w PSG. Jak to możliwe, że taki Lautaro bierze 6,5 w Interze, obecnym mistrzu Włoch, a Kessie chce 8, czy 10, jak 6,5 jest na stole? To, że okazał się pazernym kukizem, to jedno. Druga sprawa to PSG. Oni niszczą rynek. W straszny sposób i plują wszystkim w twarz. Teraz zmieniłem zdanie co do superligi, skoro UEFA jest w kieszeni jednego klubu.
1
Jaca23
Jaca23
4 września 2021, 13:59
Zgadzam się. Teraz Kessie chce 8, a jak Milan tyle zaproponuje to będzie chciał 10, bo już czeka fortuna w PSG...
0
nadgnity
nadgnity
4 września 2021, 11:14
Nie podpisze to na trybuny. Nie ma innego wyjścia.
4
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
4 września 2021, 11:13
Jak Dybala i Kessi tam pójdą za rok za free to oni mają 2 składy na wygranie LM XD tam nawet do składu meczowego nie powołują Icardiego za którego z pensja im wyszło 100 mln XD kto bogatemu zabroni
0
Michlan
Michlan
4 września 2021, 12:58
I Nigdy nie wygrają CL :D
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
4 września 2021, 13:14
Oby tak :D
0
TR3V0R
TR3V0R
4 września 2021, 11:11
no i zaczyna się to samo co ostatnio. Teraz jest już po letnim okienku i nie ma się co łudzić że podpisze. To samo było czy z dollarem czy turasem. Dużo osób mówiło, że przecież jest jeszcze tyle czasu, na pewno podpisze, panuje optymizm :). Prawda jest taka, że od stycznia może sobie negocjować z jakim klubem tylko zachce. Prawdą jest też to, że znowu zarząd zaspał i prawdopodobnie stracimy kolejnego zawodnika z podstawy za darmo, razem z Romagnolim w zestawie. Trochę tego nie rozumiem, ale cóż, nie ja za to odpowiadam, tylko ludzie w Milanie. Widocznie lubią puszczać graczy za darmo i tyle. Już lepszą opcją byłoby dostać za takiego kessiego nawet te 10-15 baniek w tym okienku, niż tracić go za darmo. Poczekamy zobaczymy, ale ja już nawet sobie nadziei nie robię, bo dokładnie tak samo wyglądała sytuacja z turkiem i dollarem.
0
kamillo14
kamillo14
4 września 2021, 11:09
Podsumujmy sobie kilka spraw:
1. Rynek transferowy idzie w kierunku darmowych transferów z wyższymi kwotami dla zawodników
2. Pensjami nie mamy jak rywalizować z Anglikami i PSG
3. Nawet jak przedłużymy na wyższych warunkach to myślicie, że PSG i Anglicy maja takie dziury w pomocy, że wyłożą teraz xx milionów, zamiast poczekać rok i wziąć za darmo z wyższą pensją? To nie jest tak, że PSG ma teraz dziurę na środku pomocy, tylko mają kaprys, że chcą po prostu jeszcze lepszego.
4. Jak przedłużymy na warunkach Kessiego to zaraz ustawi się kolejka do podwyżek, a celem drużyny jest teraz stabilizacja finansowa. Nie widzę żeby Eliott chciał się teraz ścigać z najbogatszymi, którzy ot tak mogą wydać setki milionów. A na kredyt mistrzostwa tez chyba nie chcemy co?
5. Klub kokosa to byłby PRowy strzał w kolano - czy kartą przetargową w negocjacjach będzie informacja, że jeśli zrobisz coś nie po myśli klubu, to wylądujesz rok na trybunach? Wyobrażacie sobie kadrę 23 facetów po uszy zakochanych w klubie? Nie te czasy moi drodzy. Ponadto sportowo nie stać nas na rzucenie Kessiego na trybuny.

Wyłączmy w kontekście transferów myślenie życzeniowe. Prawda jest taka, że obecnie jesteśmy na etapie zmniejszania corocznej straty i tego się trzymajmy. Sukcesu sportowego nie buduje się z dnia na dzień. Co więcej, sądzę że sukces zbudowany z dnia na dzień bez solidnych podstaw kończy się wyprzedażą skutkującą jeszcze gorszą zapaścią jeśli nie znajdzie się odpowiednich zastępstw.

No i na koniec - szkoda Kessiego, ale finanse nie są z gumy.
19
Mil_online
Mil_online
4 września 2021, 11:17
Myślę, że wyłożyłeś filozofię w punkt. Oby niektórzy w końcu zrozumieli.
2
RafAxl
RafAxl
4 września 2021, 11:18
W większości zgoda, poza tym, że sukcesu sportowego nie buduje się z dnia na dzień. Bez pieniędzy w piłce nie będziesz już miał dużego sukcesu sportowego, ponieważ nie dostaniesz czasu na zbudowanie drużyny gotowej osiągnąć ten sukces. Jesteśmy właśnie tego świadkami, tracimy systematycznie elementy tej budowy.
1
ChroscickyACM
ChroscickyACM
4 września 2021, 11:23
Zgoda w 90%... Jednak, gdyby przedluzyli kontrakt np rok wczesniej ( zwykle kluby klasy premium tak robia) to te 6 mln wzialby z pocalowwniem reki. To, ze era pilkarzy ' oddanych klubowi' sie konczy w mgnieniu oka to wiemy, ale przytocze slowa Tanka ' gdy wroce z Olimpiady, podpisze co mi podloza'.. I co? Tak sie nie robi, mimo wszystko.. Bo to my kibice, poniekad, im rowniez placimy... Dlatego szacun dla Ibry, kiedys powiedzial: Pilka to pasja, ale i moj zawod. Jak zwyklego pracownika. Pojde tam gdzie lepiej zaplaca.. No i to rozumiem. Bez sentymentu, a ze powrocil do Nas bo mimo wszystko czul sie u Nas najlepiej, tylko cieszy, a nie rozczarowuje jak w chwili obecnej Frank... Jeszcze bym wtracil fakt, ze Eliot popelnil blad placac taka gaze Ibrze, teraz to inni chca wiecej.. Bo nie ujmujmy Kessiemu, wklad w wicemistrzostwo ma taki sam jak Ibra, albo o 1 punkt procentowy wyzszy.
1
kamillo14
kamillo14
4 września 2021, 11:25
I dokańczając, bo jeszcze jedna kwestia przyszła mi do głowy. Nawet jakbyśmy dostali 10 milionów teraz za Kessiego - wolicie teraz mieć 10 milionów i uwolniona pensje w wysokości tych około 2,2 miliona? Kogo znajdziecie za 10 milionów za niego? Mimo wszystko wolę, żeby chłop rok starał się, grał i pomógł kolejny rok wejść do LM, bo jak pokazuje rynek - mamy w swoich szeregach gościa z wycena pensji na poziomie około 8M za którego płacimy rocznie 2,2. I to jest promocja. A w tym czasie szukać zastępstwa na za rok.
0
RafAxl
RafAxl
4 września 2021, 11:47
@ChroscickyACM Niewiele ponad rok temu to większość była zdania, że powinien być sprzedany razem z Paquetą. Chłop raczej zasługiwał na obniżkę wynagrodzenia.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
4 września 2021, 11:48
Kolejka po podwyżki ustawi się bez względu na przypadek Kessiego.
Pozostaje pytanie czy właściciele Milanu naprawdę chcą wrócić na stałe na europejskie salony czy jednak ostatni pozytywny wynik będzie pretekstem do maskowania rzeczywistych priorytetów ? Patrząc przez pryzmat wyboru absurdalnego (awans sportowy, jeden z najtrudniejszych sezonów historii Milanu, rychła emerytura Ibry itd.) momentu na cięcia budżetowe raczej to drugie.
I nie, ani klub ani Elliott nie są w sytuacji finansowej Barcelony czy Chińczyków z Interu, żeby obawiać się o budżet. Po prostu chodzi o wyzerowanie straty stosunkowo radykalnymi jak na aktualne potrzeby Milanu działaniami.
0
krasy
krasy
4 września 2021, 11:05
Nie ma się co łudzić skoro jeszcze nie podpisał to już nie podpisze. Nic nie poradzimy . Milan nie ma pieniędzy żeby szastać nimi na prawo i lewo. Można tylko się wściekać i nic poza tym. Nie chce to nie z niewolnika nie zrobisz pracownika. Tylko te jego opowieści o ukochaniu Milanu wyglądają teraz żenująco. Gość ma propozycje podwyżki z 2,2 na 6,5 mln i mało to niech spada.
3
nadgnity
nadgnity
4 września 2021, 11:12
Dokładnie, po co wyrzucał takie śmieci z gęby. Zamydlił nam oczy jeszcze bardziej niż Dolar.
3
RockStar
RockStar
4 września 2021, 11:04
Widać że zarząd dalej nie wyciąga wniosków z transferów Dolara czy Hakana. Powinni na początku okienka dać mu "deadline" max 2-3 tygodnie na dokończenie negocjacji. A jak się nie dogadają to transfer. A tu znów, jak rok temu postawili się pod ścianą. Maldini może potrafi w "wypożyczenia" ale w sprzedażne to już nie bardzo.
1
Zimer9009
Zimer9009
4 września 2021, 11:11
Na pierwszy rzut oka wydaje się to sensowne rozwiązanie, ale co jeżeli po tych 2-3 tyg odrzuciłby nasza propozycje, a na transfer się nie zgodził ?

Wyślesz do klubu kokosa ? Teraz tez możemy to zrobić. Dasz grać ? Również możemy i zapewne to zrobimy.

Trzeba próbować przedłużać 2 lata przed, a jak się nie zgadzają lub kręcą to niezależnie od roli w zespole wystawiać na sprzedaż. Gorzej jak ktoś 2-3 lata kopie się po czole i nagle zaczyna grać dobrze przed końcem kontraktu.
1
Entgen
Entgen
4 września 2021, 11:13
Potrzebujemy Kessiego na ten sezon, żeby dobrze zagrać w LM i w lidze. Na rynku żeby mieć kogoś na tym samym poziomie musielibyśmy wydać kilkadziesiąt milionów + bardzo duża pensja.
0
RockStar
RockStar
4 września 2021, 12:30
Jak by odrzucił propozycję, to sytuacja byłaby identyczna jak teraz.
0
Orzelek79
Orzelek79
4 września 2021, 10:59
Czyli po Kessiem.
0
marion6660
marion6660
4 września 2021, 10:53
Dymają na jak złoto. Inter zarobił 200 mln a my chyba 4,5 mln. Na transfer negocjują się o 1 mln a tracą zawodników za darmo wartych kilkadziesiąt mln..Takie rzeczy nie powinny być załatwiane gdy nóż na gardle a wcześniej albo albo.
2
artur297
artur297
4 września 2021, 10:52
Co za kurwy to PSG

Ostrzeżenie za wulgaryzm. g88
Edytowano dnia: 4 września 2021, 11:56
8
nadgnity
nadgnity
4 września 2021, 11:05
A dlaczego? Bo korzystają z okazji?
1
TR3V0R
TR3V0R
4 września 2021, 11:08
nie psg, tylko ke$$ie. Twierdził, że kibice nie maja sie czego obawiać, bo na pewno przedłuży, także każdy pozostawał spokojny. Jeżeli teraz nie podpisze z nami tego kontraktu, który zaproponował mu Milan, tylko poleci za hajsem, to będzie wiadomo, że w głowie za dużo nie ma tak jak niektórzy jego koledzy ,,po fachu''. Mi się wydaje, że już to 6,5-7 baniek to jest sporo za dużo jak na niego, ale spoko, jak kto tam uważa. Niektórzy robią z niego nie wiadomo jakiego boga, jemu od kaski w tym czarnym łebku się posrało i się zaczyna wesoła karuzela z kontraktami jak rok temu. Dla mnie sprawa była prosta. Trzeba było się zająć tym na początku okienka na 100%, a nie wierzyć w jakieś puste słowa w wywiadzie. Przedłuża super, a jak nie to sprzedajemy i tyle.
6
RavenGDA
RavenGDA
4 września 2021, 11:12
coś ci się pomyliło. Poprostu korzystają z okazji. Proste jak włos mongoła.
K.... to można tu kogo innego nazwać
0
Adi.Milan
Adi.Milan
4 września 2021, 10:52
Mam nadzieje ze wraz z zakonczeniem ms w katarze szejki wyjada z europy do siebie dalej okradac zwyklych ludzi w arabii. Co za pomysl mafii z uefy i fifa zeby ich tu ściągać.. nie rozumiem tego.
0
Rafał0209
Rafał0209
4 września 2021, 11:00
Toż za ładne oczy ich tu nikt nie wpuścił, kasa kolego kasa, Ty też byś wpuścił Araba na podwórko jakby Ci z piętrowego domu zrobił 800 metrową Wille za free.
1
Vol'jin
Vol'jin
4 września 2021, 11:13
nie wyjadą

Katar robi za duże biznesy we Francji ^
0
ósmy
ósmy
4 września 2021, 14:13
Nie wyjadą z Francji, bo to jest dla nich kraj w centralnej Europie multi-kulti mlekiem i miodem płynący. Podejrzewam, że z największym odsetkiem muzułmanów na metr kwadratowy w środku Europy, a to im graj.
Niedawno (być może trzeba to potraktować mimo wszystko w ramach plotki-prowokacji) był pomysł o wykupieniu przez szejków Arabii pustynnych AS Romy. Ale tutaj już przeważyły znaczne różnice kultury społeczno-religijnej. I chyba to upadło, zanim w ogóle mogło się rozwinąć. Bo nikt chyba nie widziałby takiego sprzężenia religijno kulturowego w mieście Rzym z watykańskimi murami obok.
0
umbrella
umbrella
4 września 2021, 10:48
Po co wypowiadać słowa, które mijają się z rzeczywistością...
0
siekier
siekier
4 września 2021, 10:44
Niestety myślę, że stracimy Kessiego i Romagnoliego (podejrzewam, że Raiola ma gotowy kontrakt w Juventusie). Na szczęście mamy kim ich zastąpić jedyny minus, że tracimy zawodników za darmo.
1
Zimer9009
Zimer9009
4 września 2021, 10:52
Ale co zrobisz ?

Typ deklaruje nie tylko zarządowi ale i kibicom, że podpisze kontrakt bo kocha Milan.

Dostaje kolejne propozycje które sukcesywnie odrzuca chcąc ciagle więcej.

Jak dla mnie to kpina jeszcze większa niż z Dollarem i Hakanem razem wziętymi.

Wina zarządu jest tylko taka, że mogli bardziej dynamicznie negocjować podczas okna i gdyby doszli do poziomu takiego jak teraz tj. 8+2 to mogli spróbować go sprzedać lub wymienić. Ale co jeżeli by odrzucił ? Też nic z tym nie zrobisz.

Na moje jest już dogadany z jakimś Lpoolem, Totkami czy innym PSG. I być może pensja jest taka sama jak oferuje teraz Milan, ale agent, ojciec, matka i brat cioteczny przygarną okrągłe sumki.
6
nadgnity
nadgnity
4 września 2021, 11:09
Zimer9009

Pełna zgoda. Z tym, że zarząd powinien sprawą jego kontraktu zająć się dużo wcześniej by mieć czas na ewentualną sprzedaż. Ręce opadają.
0
RavenGDA
RavenGDA
4 września 2021, 10:42
Już się 10 baniek ubzdurało w malutkim rozumku!!
Jak wymyślił sobie 7 to pisałem krzyż na drogę i sprzedać paszoł won
0
Rafał0209
Rafał0209
4 września 2021, 10:41
Leonardo to jest jednak pies jebany, nie wierzę że ktoś tam siedzi i tak obserwuje inny graczy Milanu, tylko ten baran siedzi i wymyśla jak podebrać nam graczy, pieprzony dyrektor od siedmiu boleści wielki mi znawca ściągać graczy z nie ograniczonymi możliwościami finansowymi.

Ostrzeżenie za wulgaryzm. g88
Edytowano dnia: 4 września 2021, 11:57
4
marcinomilano
marcinomilano
4 września 2021, 10:46
Gościu weź ochłoń
4
Rafał0209
Rafał0209
4 września 2021, 10:50
Masz rację idę do lasu na grzyby.
3
HIM1998
HIM1998
4 września 2021, 10:52
Gdyby Leonardo robił takie ruchy transferowe tyle, że Milanie to byś skakał z radości i mówił jaki to on nie jest wspaniały.
0
Rafał0209
Rafał0209
4 września 2021, 10:57
Chyba z Milanem go łączyła jakaś przeszłość to z szacunku do klubu mając zasoby finansowe gdzie może szukać i sprowadzać każdego na świecie, mógłby sobie darować Milan nie uważasz? a tu autentycznie się uwziął, ślepy tego nie zobaczy.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
4 września 2021, 23:28
A nie uważacie że to tylko biznes jest? Dla nas kibiców to nie. ale dla takiego leonardo czy innego bobana czy innego maldiniego (nie ważne w mojej wypowiedzi są opcje polityczne i życiowe wybory tych panów). Dla nich to tylko biznes. Jeżeli da się zarobić na jakimś zawodniku to chwała i gloria a jak nie to szlam i błoto. Kibice są mało ważni bo nic nie mogą. Po za bluzganiem na forach.
0
patoo_07
patoo_07
4 września 2021, 10:41
Na Twitterze ćwierkają, że ponoć odrzucił.
0
Rogo1989
Rogo1989
4 września 2021, 10:45
Ale co odrzucił? Nową umowę czy zaloty psg?
0
patoo_07
patoo_07
4 września 2021, 10:46
Propozycję Milanu.
0
MariuszR06
4 września 2021, 10:35
Ładnie się sobota zaczyna...I to Kessie.Czlowiek grał w latach 90siatych za bułki kiełbasę i batona.Serio.Oczywuscie amatorka,B klasa,a klasa..Takie czasy.Byla dumą, że się reprezentowało gminę.Ze dziadek z Tatą mecz ogladali.. A teraz?W głowach się poprzewracalo.
2
Rafał0209
Rafał0209
4 września 2021, 10:32
Fani FIFY gra w to ktoś? to prawda że w tej 22 nie będzie licencji dla Juve Romy Atalanty Napoli i Lazio?
1
Gzikuu
Gzikuu
4 września 2021, 10:41
Ja nie gram, ale na pewno nie będzie Juve, Romy i Atalanty - mają umowę na wyłączność z Konami.
0
MikBud
MikBud
4 września 2021, 12:16
Napoli i Lazio nie będzie dopiero w 23.
0
Gzikuu
Gzikuu
4 września 2021, 10:31
Nawet jak podpisze, to niesmak pozostanie. My to wiemy i on to wie, dlatego myślę, że nie przedłuży. Szkoda, bo jeszcze dwa lata temu kopał się po czole a tu nagle takie cyrki.
3
kuna1993
kuna1993
4 września 2021, 10:29
Podpisać nawet kosztem 8 milionów. Wiadomo jak kogoś PSG chce to będę go mieć. A ładna sumę za niego byśmy wzięli. 24 lata gra wszystko od deski do deski
0
Cimar94
Cimar94
4 września 2021, 10:37
Tylko pytanie czy na tyle chcą, żeby płacić za niego odstępne. Gigio raczej by tam nie poszedł, gdyby nie był za darmo. A Kessie o tym dobrze wie.
1
RavenGDA
RavenGDA
4 września 2021, 10:59
jakie 8??? 8+2 daje 10
0
Rafał0209
Rafał0209
4 września 2021, 10:28
Czasami mam wrażenie że Ci nasi kopacze wspólnie spotykają, jak Polscy robotnicy po kilku browcach obmyślają jakie to mają żale że ja robię za 15 a ja za 17 nie będę murował a ja za 10 mieszał betonu.
1
imperator5000
imperator5000
4 września 2021, 10:20
Albo podpisze 6,5 mln, albo trybuny do końca sezonu. Nie wyobrażam sobie innego scenariusza. Bakayoko, Tonali, Bennacer i Krunic wystarczą, żeby utrzymać pomoc w ryzach, a klub musi wysłać sygnał kolejnym piłkarzom, którym zamarzyłoby się pójście drogą Donnarummy. Nie ma zgody na wodzenie klubu za nos i pozorowane negocjacje zmierzające tylko do tego, żeby odejść jako wolny agent i dostać 10+ mln w nowym klubie.
7
marcinomilano
marcinomilano
4 września 2021, 10:30
Zaryzykujesz naruszenie stabilności finansowej i rozwoju przez brak wyników spowodowany odsunięciem naszego najlepszego zawodnika środka pola? Nieźle
0
ósmy
ósmy
4 września 2021, 10:35
Ale przecież Donnarumma osiągnął to co chciał. Ten przykład jest zły, bo tylko ukazuje, jak wodzić klub za nos.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
4 września 2021, 10:38
Nieprawdopodobne, że ludziom, którzy celują w uczestnictwo w skoku na kasę Pereza jeszcze chce się dawać apropatę zarządzaniu rodem z polskiej ligi... Powtarzam po raz enty klub Kokosa można w ostateczności zastosować wobec gagatków pokroju Auby, Kalinicia czy Dembele, co swoim destrukcyjnym zachwaniem sabotują drużynę, a nie fundamentalnych elementów zespołu. Żaden poważny klub z elity tego nie robi. Stąd albo walczymy o powrót do europejskiej czołówki na każdej płaszczyźnie albo nawet słowem nie wspominajmy o corocznej grze w LM czy Scudetto, bo tylko wystawiamy się na pośmiewisko .
1
strzala
strzala
4 września 2021, 11:13
Nie robią tak tylko Ci co mają kasy jak lodu np. PSG i ManU. Milan jest biedny, więc musi robić tak jak inne kluby z Włoch. Nieprzypadkowo dużo lepsi gracze od Kessiego z innych włoskich zespołów zarabiają poniżej 5mln np. Insignie. Po prostu wiedzą co im grozi za takie pogrywanie z pracodawcą.
1
<  1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się