SCUDETTO


FootMercato: PSG kontaktowało się z Milanem ws. Kessiego. Paryżanie oferują zawodnikowi 9 mln euro za sezon

6 września 2021, 16:05, Redakcja Aktualności
FootMercato: PSG kontaktowało się z Milanem ws. Kessiego. Paryżanie oferują zawodnikowi 9 mln euro za sezon

Jak informuje francuskie FootMercato, władze Paris Saint-Germain na poważnie postawiły sobie za cel pozyskanie kolejnego zawodnika Milanu. Franck Kessié - bo o nim oczywiście mowa, miał już wstępny kontakt z francuskim klubem. Również Leonardo odbył rozmowę w sprawie Iworyjczyka z Paolo Maldinim. W przypadku scenariusza odejścia Kessiego już podczas zimowego mercato, klub z Mediolanu mógłby liczyć na zarobek rzędu kilku milionów euro. Franck Kessié miałby w paryskim klubie otrzymać uposażenie wynoszące 9 mln euro za sezon gry (podczas gdy propozycja Milanu na przedłużenie kontraktu opiewała na maksymalnie 6,8 mln euro w ujęciu netto za sezon). Kessié jest piłkarzem Milanu od lipca 2019 roku (w lipcu 2017 roku został wypożyczony na dwa lata do Milanu z Atalanty). Aktualna umowa środkowego pomocnika z Milanem obowiązuje do końca bieżącego sezonu.



186 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
cbvirus
cbvirus
7 września 2021, 12:36
Leonardo naprawdę jest takim ch**kiem? Ja rozumiem, że nie będzie nam składał deklaracji miłości, pracując w PSG, ale żeby w sposób nielegalny nam podbierać zawodników?
0
biedrus
biedrus
7 września 2021, 11:27
My dajemy Cashiemu 6,8mln, a Neymar dostaje 6,5mln premii za to, że jest uprzejmy, punktualny, przyjazny, dostępny dla fanów oraz powstrzyma się przed krytyką taktyki trenera (dzisiaj to czytałem).
Z kim my mamy konkurować? Tylko na sentymentach można jechać, ale jak widać ich już dzisiaj nie ma i można sobie obietnicami piłkarzy .... wytrzeć
1
Diavo
Diavo
7 września 2021, 11:06
"W ciągu ostatnich kilku godzin z Francji krążyła plotka, że ​​PSG, które w ostatnich tygodniach skupiło się na Francku Kessie, szykuje ofertę Milanowi na zmierzenie się z pomocnikiem z Wybrzeża Kości Słoniowej w styczniu. Ta wiadomość nie znalazła jednak potwierdzenia w kręgach Rossoneri. La Gazzetta dello Sport zgłosiła to dziś rano."
0
boro215
boro215
7 września 2021, 10:02
Ach ten Leonardo, dwa razy narobił sajgonu w Milanie, teraz jeszcze za szczura robi :P

PS

Tak sobie żartuje, nie spinać się obrońcy etyki metod negocjacyjnych :P
0
marcinomilano
marcinomilano
7 września 2021, 10:45
No, bo już komentarz pisałem ;)
0
jarek2572
jarek2572
7 września 2021, 09:52
Nie rozumiem jednego. Jeżeli na prawdę chce odejść, to dlaczego nie zrobił tego latem, gdzie zamoast tego gadał jeszcze ze chce zostać "Prezydentem" do końca życia, tylko te spekulacje odejścia nadeszły świeżo po zamknięciu okna transferowego ? Rozumiem, że w taki sposób uzyska dla siebie lepszy kontrakt, ale gdzie jest poszanowanie dla klubu w tym momencie? Z jednej strony mówisz jak to Ci się tu nie podoba, a z drugiej wbijasz nóż w serce. I co kontakt się ostatnio kończy to takie akcje się dzieją. Dolar, Hakan tez wielce przywiązani byli... I dlaczego takie cyrki tylko w Milanie ?!
1
Cisek666
Cisek666
7 września 2021, 10:06
Nie odszedł latem, bo nie było za niego żadnej oferty. Teraz skoro (jak na razie) nie podpisał kontraktu, to kilka klubów chce go zgarnąć za darmo. I dlatego jest taki cyrk. A te kluby które stać, będą teraz się przebijać w ofertach (10 mln, plus pakiet u fryzjera, kablówka dla żony i grządki dla ciotki). Z turkiem było podobnie - "wszyscy" go chcieli (agent twierdził, że bayern, mu, barcelona i wieczysta) a jak był wolny to jakoś nie było kolejki chętnych - a on sam poszedł do "lepszych jakościowo" zawodników. A że był / jest na tyle leniem (bo mu się nie chciało przeprowadzać z powodu knajpy z kebabem pod oknem) to wybrał inter.
Edytowano dnia: 7 września 2021, 10:08
2
Boateng93
Boateng93
7 września 2021, 08:38
Dogadać się i przedłużyć za wszelką cenę, a potem sprzedać gdzieś do Premier League.
1
Cisek666
Cisek666
7 września 2021, 09:14
Jak przedłuży to nikt go nie weźmie. teraz jest tylu chętnych, bo wiedzą, że albo go przejmą za darmo albo za małe pieniądze. To nie mbappe, że ma rok do końca i real daje 180 - 200mln.
3
marcinomilano
marcinomilano
7 września 2021, 09:22
Ale zdajesz sobie sprawę, że jak teraz przedłuży to nie dostanie wtedy tak wysokiego kontraktu?
0
wielki prostownik
wielki prostownik
7 września 2021, 15:00
Jak dostanie u nas 8,5 miliona kontraktu to nikt go nie kupi bo nie zapłaci mu takiej pensji plus opłaty za transfer dla Milanu.
1
biedrus
biedrus
7 września 2021, 08:12
No to pożegnajmy Cashiego w zimę i tak wtedy pojedzie na PNA. A teraz ławka, nie klub Kokosa, po prostu ławka - "jesteś słabszy od Bakayoko, Tonaliego, Benka i Krunica. Po IO i kontuzji znacząco obniżyłeś loty. Jesteś piąty w hierarchii."
1
jarek2572
jarek2572
7 września 2021, 09:45
Tak sobie wmawiaj, że jest słabszy. Problemy z kontraktem i z automatu ktoś jest odrazu słabszy xd. Jeszcze do tego mówisz o jednym z kluczowych piłkarzy zespołu xd. Zjedz snickersa lepiej...
0
biedrus
biedrus
7 września 2021, 11:22
Ja sobie nie wmawiam, podpowiadam co takiej pijawce należy powiedzieć. Jak dasz go na trybuny to poleci do FIFA i zacznie się żalić, że go źle traktujemy
Wiem kim dla nas był i po prostu mi żal, że tak traktuje Milan
0
wielki prostownik
wielki prostownik
7 września 2021, 15:03
Tylko trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie co chcemy osiągnąć. Sukces sportowy czy utrzeć nosa Frankowi? Jeśli pierwsze to jest nam potrzebny na boisku bo jest lepszy od Tonalich i innych Kruniciów. Jeśli drugie to spoko, posadźmy go na ławce tylko żeby się nie okazało że stracimy wtedy podwójnie: nie będzie ani kasy za transfer ani kasy za LM do której nie awansujemy.
0
checa1983
checa1983
7 września 2021, 08:09
"na zarobek rzędu kilku milionów euro." ech.....
0
Cleaver
Cleaver
7 września 2021, 07:42
Ależ oni rozwalają rynek...
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
7 września 2021, 03:54
Jest jeszcze jeden aspekt który może nęcić Franka lub jego rodzinę do odejścia, to aspekt kulturowy. Z punktu widzenia Iworyjczyka, czyli obywatela Republiki Wybrzeża Kości Słoniowej, Francja to dla niego bardziej swojskie państwo niż Włochy, wszak nie przypadkiem urzędowym językiem w ojczyźnie Franka jest francuski. Na dobre od 1830r., rządzili tam Francuzi i dopiero w 1960r., kraj uzyskał niepodległość utrzymując jednak ścisłe związki z Francją.
1
tmqTV
tmqTV
7 września 2021, 07:47
Niemniej Franck od 6 lat mieszka we Włoszech, więc chyba nie jest mu tam aż tak źle :-) Całe dorosłe życie spędził w Italii, więc nie sądzę, żeby to był jakkolwiek czynnik determinujący.

Szczerze mówiąc, jakby mi ktoś 9 baniek do łapy dawał - mógłbym się nawet zacząć uczyć innego języka, a nie tylko zamieszkać w innym państwie ;-)

Takie życie.
4
Nelson_Dida
Nelson_Dida
6 września 2021, 23:53
jeśli doniesienia, że nie podpisze bo chce dołączyć do PSG w przyszłym roku są prawdziwe, to kibice powinni chłopu zgotować jesień średniowiecza - a to wszystko za wypowiedź w czasie IO, że jak wróci to podpisze.. gdyby się nawet migał jak Gigio czy Hakan, to już pal sześć, ale być aż takim imbecylem, to jest przesada
11
Mirek99999999
Mirek99999999
7 września 2021, 07:49
Następna wypowiedź Ke$$iego: klub nie zrobił wystarczająco dużo by mnie zatrzymać...
0
dziadek
dziadek
7 września 2021, 08:00
Albo: tylko Pioli mnie chciał zatrzymać :)
2
Kaka821
Kaka821
6 września 2021, 23:31
Jak chlop zastanawia sie nad odejsciem to niech podpisze kontrakt z jakas niska klauzula chociaz.
1
Szulaj22
Szulaj22
6 września 2021, 23:51
Wtedy nie dostanie większego kontraktu w nowym klubie.
0
MediolMann
MediolMann
6 września 2021, 23:06
W takim razie sprzedać w zimie, choćby za 0,5 miliona, a do tego czasu ława.
0
moks93
moks93
7 września 2021, 03:42
W praktyce dla finansowego bilansu taka sprzedaż za grosze jest mniej korzystna niż dogranie do końca kontraktu.
2
lewysovski
lewysovski
7 września 2021, 12:18
@moks93

a dlaczego uważasz, że w praktyce dla finansowego bilansu taka sprzedaż za grosze jest mniej korzystna niż dogranie do końca kontraktu?
0
Szymson
Szymson
6 września 2021, 23:02
Ktoś tu kiedyś pisał o niedawnym ślubie Kessiego? Jeśli faktycznie był jakoś nie bardzo dawno temu, to ciekawe, czy Paryż jest lepszym miejscem do życia dla kobiety niż Mediolan?
1
Starosta
Starosta
7 września 2021, 07:08
Najlepszym wyjściem dla żony Kessiego jest kasa na konto.
0
przemek1899
przemek1899
6 września 2021, 22:48
jakim prawem psg może sobie na legalu rozmawiać z naszym piłkarzem już teraz i oferować mu kontrakt ???
4
kusniak_22
kusniak_22
7 września 2021, 01:08
Szczerze to myślę, że może rozmawiać kiedy chce, to nie jest oficjalne pismo, ot zwykła rozmowa Leonardo z Kessiem, słuchaj po wygaśnięciu kontraktu my zgarniamy Cię do siebie i damy kontrakt 10 mln. Później Leonardo wraca do Paryża a Kessie myśli i już wie co zrobi.
0
inzaghi67
inzaghi67
7 września 2021, 01:11
bo są zasady
0
wielki prostownik
wielki prostownik
7 września 2021, 15:10
Zawsze może rozmawiać. Jak zabronisz rozmów Leonardo z kimkolwiek? Zawsze może spotkać się z agentem Kessiego na setę i galaretę. A przy okazji coś tam napomknie o zainteresowaniu. Dopóki nie ma oficjalnych kontaktów to nie ma tematu i żadnego łamania przepisów.
0
przemek1899
przemek1899
7 września 2021, 16:34
nie zgodzę się z tym co piszecie że mogą sobie ustalać dowolnie warunki kontraktu w Psg gdy jest zawodnikiem innego klubu. 6 miesięcy przed już tak i po coś jest ten przepis tylko nie obowiązuje chyba psg jak widać
0
milanista1988
milanista1988
6 września 2021, 22:36
Innych lig aż tak nie śledzę, ale trend jest pewnie podobny. Mianowicie: Maldini, Baresi, Ambrosini, Zanetti, Totti, de Rossi, Casillas, Puyol, Xavi, Iniesta... Dodatkowo kilku graczy Juve, którzy zostali z drużyną mimo degradacji do serie B i na pewno jeszcze kilkunastu piłkarzy. No słuchajcie państwo - tego już nie ma. A jak jest, to przykładów na palcach jednej ręki szukać. I może teraz piłka jest szybsza, bardziej widowiskowa itd. Ale ja jednak wolałem "tamten" futbol. Bo nie tylko o haratanie gały i kontrakty chodziło.
12
kusniak_22
kusniak_22
6 września 2021, 22:13
Szczerze, to najbardziej boli, że w piłce liczy się od kilku lat tylko hajs. Milan wielki klub z tradycjami, pucharami nie znaczy nic dla piłkarzy, którzy tutaj przychodzą grać. Jesteśmy przystankiem co najwyżej dla PSG albo City. Jak konkurować z ofertą 10 mln za sezon ? No nie da się, więc nie mam pretensji, że Kessie odejdzie, bo Milan jest i nie będzie przez najbliższe lata w stanie konkurować z pensjami na takim poziomie. Jedna LM to za mało, potrzeba regularnych lat żeby móc przebić się do czołówki jeśli chodzi o finanse.
3
marcinomilano
marcinomilano
7 września 2021, 09:21
Bardziej bogatego katarskiego właściciela (:
0
kosa80
kosa80
6 września 2021, 21:28
Chyba pomału czas się żegnać.
Szkoda ,cholernie szkoda ale rzeczywistość jest jaka jest.
Dużo można by napisać ale cóż.
Mogłeś byś historią.....
Powodzenia PANIE PREZEZIE
1
matten
matten
6 września 2021, 21:23
Jeśli odejdzie, to nie będę zdziwiony, w Paryżu dostanie dużo wyższą pensję i możliwość gry u boku największych gwiazd futbolu. Nie zmienia to faktu, że będę zawiedziony taką postawą. Nie chodzi nawet o to, co powiedział w wywiadzie, gdzie jasno dał do zrozumienia, że kibice nie mają się o co martwić (no chyba, że chodziło mu o kibiców PSG?), ale o to, że po latach posuchy w końcu udało nam się awansować do LM w dobrym stylu, a kolejny piłkarz się ewakuuje jakby miał do czynienia z tonącym okrętem. Dla mnie jako kibica Milanu jest to po prostu przykre, ale może piłkarze wiedzą coś więcej? Może nie wierzą, że kiedy Ibra zawiesi buty na kołku uda nam się utrzymać na tym poziomie, bo jakoś nie chce mi się wierzyć, że chodzi tylko o kasę. W końcu taka Atalanta też nie płaci nie wiadomo jakich pieniędzy, a jednak co roku liczą się w walce o czołowe lokaty w tabeli.
0
tobiasz
tobiasz
6 września 2021, 23:42
Dla mnie większym problemem są jego słowa niż sytuacja gdzie odchodzą piłkarze po latach posuchy. Ja osobiście wiedziałem, że taka jest kolej rzeczy, nie będziemy w stanie zatrzymywac piłkarzy póki nie odnajdziemy się w finansach. Z kolei nie ma nic dla mnie gorszego niż puste słowa, fałszywość, a taka jest sytuacja z Kessiem chyba, że ostatecznie przedłuży umowe.
1
6 września 2021, 21:08
Jeśli odejdzie, to będzie kolejnym, dla którego słowa nic nie znaczą i można sobie wsadzić między bajki kolejne teksty typu:

"Nigdzie się nie wybieram. Chcę zostać w Milanie do końca kariery"

https://www.acmilan.com.pl/news/33485/kessie_nigdzie_sie_nie_wybieram_chce_zostac_w_milanie_do_konca_kariery
2
OLRevan
OLRevan
6 września 2021, 21:22
Może planuje zakończyć faktyczną karierę po tranferze :) i tylko zbijać kokosy na ławie
4
GottMittUnss
GottMittUnss
6 września 2021, 21:05
Drodzy kibice Milanu !! Jestem dinozaurem jesli chodzi o staz , bo pamietam mecze Baresiego ,ale do sedna.KOGO kur.a obchodzi Kessie , dollar, czy inny najemnik?Potega Milanu z czasow premiera Berlu brala sie rodzinnego zlepku charakterow ,zarzylosci, determinacji i pokory chlopakow .I puchary sie sypaly, bylismy monsterami w Europie.Wiec trzeba nam teraz powrotu do tego o czym wyzej pisalem , Tonalli , Calabria , Romagnoli to sa ludzie ktorych Milan potrzebuje jak wody , nie kessich i innych ,tych mozna na targu kupic za 13 srebrnikow.Polityka klubu bardzo dobra , jest komin i h u j .Mamy byc prosperujacym klubem- przedsiebiorstwem bez dlugow.( patrzcie Barce teraz a kontrakty rozdawali jakby niektorzy nasi mlodzi kibice chcieli).Na koniec pamietajcie procz Messiego kazdego da sie zastapic , zobaczycie Tonalliego za sezon dwa ,bedzie Kessiego zjadal jak chipsy .

Z treścią się zgadzam, za staż szanuję, ale prosiłem Cię dzisiaj o wyeliminowanie z wypowiedzi bluzgów, są zbędne. Ostrzeżenie - wulgaryzmy. // Corsa
Edytowano dnia: 6 września 2021, 22:12
16
ceci791
ceci791
6 września 2021, 21:10
Popieram w 100 %..... dobrze napisane. Maldini kiedyś powiedział że budowa Milanu to nie 2 lata.... trzeba czasu. Szkoda tylko że oni odchodzą za darmo, bo za Gigio, Hakana i Franka można by pewnie z 80 mln wyciągnąć....
2
HaLi
HaLi
6 września 2021, 22:15
Dokładnie, obecnie liczy się gra w LM, poprawa finansów i nowy stadion. Na transfery za grubą kasę i wysokie kontrakty przyjdzie czas. Jeśli nasz właściciel nie rozmyśli się to będzie dobrze w przyszłości ;)
0
Sobi
Sobi
6 września 2021, 23:00
1. Aa też pamietam te czasy. Van Basten, Gullit, Rijkard - za darmoszkę nie grali. Wtedy Silvio był jak szejk i sypał kasy ile chciał. Ograniczenie było do 3 obcokrajowców i tylko dlatego na trójce tulipanów się skończyło. Milan w tamtym okresie płacił najwięcej.
2. Polityka klubu fatalna ! jak nie potrafią przedłużyć kontaktu to niech spieniężają zawodników szybciej.
6
Starosta
Starosta
6 września 2021, 20:56
Niektórzy nie rozumieją tutaj pewnej zależności. Jak frank będzie chciał odejść do PSG to pójdzie. Jak Maldini podwyższy mu kontrakt do 8 baniek to PSG wyskoczy z kwota 10 itd. Po cyrku z Mbappe i odrzuceniu oferty Realu za piłkarza z rocznym kontraktem za 200 baniek jasno pokazują że kasę maja i nikt im nie skoczy.
8
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
6 września 2021, 20:33
Idąc do PSG będzie jednym z wielu, zostając w Milanie będzie nie zaprzeczalną gwiazdą. Skusić go może fakt, że będzie grał z najlepszymi piłkarzami na świecie
4
Max82
Max82
6 września 2021, 21:40
Tak jak Dolar będzie siedział na ławie i podawał ręcznik Leo ;) jest jeden fakt że kasa nie gra i widać to po P$G i MC .
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
6 września 2021, 20:33
Idąc do PSG będzie jednym z wielu, zostając w Milanie będzie nie zaprzeczalną gwiazdą. Skusić go może fakt, że będzie grał z najlepszymi piłkarzami na świecie
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
6 września 2021, 20:33
Idąc do PSG będzie jednym z wielu, zostając w Milanie będzie nie zaprzeczalną gwiazdą. Skusić go może fakt, że będzie grał z najlepszymi piłkarzami na świecie
0
Deus
Deus
6 września 2021, 20:20
Kessie w PSG to chyba żeby ławę zagrzać. Powinni dać ultimatum i jeśli nie przedłuży to go posadzić bo po cholerę mamy grać zawodnikiem który chce odejść jak mamy dwóch zawodników, którzy szanują barwy w jego miejsce.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
6 września 2021, 20:57
Tak samo będzie ławę grzać jak Suso w Sevilli czy Hakan w Interze. Szczególnie, że jego rywalem nie byłby jakiś Kante tylk najprawdopodobniej Gueye.
1
Squall
Squall
6 września 2021, 20:05
W sumie, powoli, trzeba się przyzwyczajać, że tak to będzie wyglądać, kluby z Anglii i Psg(dopóki im będzie się chciało) będą rozdawać karty, a reszta będzie się patrzyć, taki to romantyzm, ja już nawet wkurzony nie jestem, ale kiedyś to pierdyknie.
5
Squall
Squall
6 września 2021, 20:41
Dodam też, że jesteśmy z drugiej strony jesteśmy ignorantami, bo jak Pato przychodził, te kilkanaście lat temu to, nawet kibice Realu się dziwili jak można dać tyle, za nastolatka, my to mieliśmy w dupie i się cieszyliśmy, że wygraliśmy batalię z Realem o zawodnika, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, niestety.
Edytowano dnia: 6 września 2021, 20:50
3
Rafał0209
Rafał0209
6 września 2021, 19:57
Ludzie się śmieją z gier jak FIFA czy FM, a to za kilka lat wirtualny świat może być bardziej realistyczny dla kibica od tego na żywo, gdzie już na oczach milionów robi się głupków poprzez Var kiedy sędzia podejmuje błędne decyzje, gdzie już PSG mimo FFP robi co chce, gdzie tu rywalizacja gdzie sprawiedliwość, brak możliwości prowadzenia klubu przez właścicieli tak jak chcą, dlaczego Elliott nie da Frankowi tyle czy Donnarummie tyle bo są skąpi ? nie bo fałszywa UEFA zabrania wydawać własnych pieniędzy , jak tak dalej pójdzie ten sport za 50 lat upadnie, do czego młody kibic ma brnąć ? do zawodników bez przywiązania do barw ? do MŚ kupionych w Katarze czy klubów które wolą prowadzić wyścig szczurów aniżeli skupić na rywalizacji sportowej, ja jako kibic jestem przerażony zobaczcie przez ostatnie lata, na czym my się skupiamy dziś jak nie zgrzyty na lini dyrektor- zawodnik to zgrzyty kibic- zawodnik lub właściciel - kibic, i tak jest nie tylko u nas tylko niemalże w każdym innym klubie. dla zawodnika zamiast gra w piłkę liczy się kasa bo on nie będzie grał za mniej niż 8mln, dla kibica zamiast klubu liczy się zawodnik bo wyzywa się cały zarząd który nie chce lub nie może dać tyle ile gwiazdka chce, i to nie zmierza ku dobremu, jak ja się cieszę że człowiek żył w czasach gdzie biegali tacy graczę jak Maldini Zanetti czy Totti Del Piero, najmłodsi kibice już by nie uwierzyli że można było grać w jednym klubie przez niemalże całą karierę mając możliwości zarabiać więcej w innym.
18
Gol
Gol
6 września 2021, 21:25
Pamiętam jak ludzie byli przeciwko VAR-owi, bo pomyłki sędziowskie to element gry. Teraz jak sędzia się raz pomyli mając do dyspozycji VAR to robi się z tego wielką aferę, gdzie ten system wyeliminował większość pomyłek sędziowskich. Jako, że jest to nowy system to jego udoskonalenie musi zająć jakiś czas.

Zasady FFP w dobie pandemii uległy zmianie - https://transfery.info/aktualnosci/finansowe-fair-play-w-dobie-pandemii-czyli-dlaczego-wielkie-kluby-moga-pozwolic-sobie-na-wielkie-transfery/151098

Czy Milan nie mógł wydać więcej i sobie pozwolić na kominy płacowe ? Czy po prostu właściciel nie chce szastać pieniędzmi do póki klub nie wydostanie się z finansowego dołka lub w ogóle nie chcą przepłacać i podążać drogą takiego Arsenalu ? Raczej to drugie.

Strasznie się o tych młodych kibiców martwicie, nie bierzecie pod uwagę w ogóle faktów, że godziny meczów uległy zmianie i rzadko kiedy dziecko w wieku 6-12 lat siedzi o 21 i ogląda do 23 mecz. Strzelam, że kolejnym powodem jest fakt, że większość spotkań jest na kodowanych kanałach, do którego dostęp ma procent społeczeństwa. Fakt, że kiedyś wszystko było skupione w okół C+, a teraz trzeba mieć ViaPlay, Eleven, C+ i Polsat Sport Premium jest tutaj zapewne sporą przeszkodą, jeżeli reszta rodziny nie jest aż tak w sport zaangażowana, albo oglądają np. tylko rodzimą ligę.
Patrząc na popularność serii Fifa, która z roku na rok zarabia coraz więcej i przyciąga coraz więcej osób, to raczej nie piłka nożna jest problemem sama w sobie, chociaż kilku działaczy Realu myśli inaczej, no ale twierdzą też że za dużo zależy od piłkarzy na boisku.

MŚ w Katarze to błąd, ale nie można zabrać od tak organizacji na które jakiś kraj wydał miliardy euro, przygotował infrastrukturę etc.

Ja mam taką jedną uwagę Panowie, jesteście kibicami Milanu, rozmawiacie o historii "kiedyś to było" etc. ale już, że Milan był właśnie takim PSG to nie pamiętacie, albo nie chcecie pamiętać. Tak, moi drodzy, Milan Berlusconiego szastał kasą jak PSG czy City, kupowali najlepszych za najwyższe kwoty i dawali im najwyższe gaże. No i jak my tak robiliśmy to było cacy, teraz jest bee. Wtedy nikt sportu nie psuł, dla zawodników się nie liczyła kasa etc, a splot niefartownych zdarzeń chciał, ze tak było akurat w Milanie.

Przecież nawet teraz masa zawodników gra w 1 klubie przez całą karierę z tych popularniejszych: Akinfiejew, Busquets, Koke, Thomas Müller, Schmelzer, Soriano, Susaeta, do niedawna był to jeszcze Perrin i oczywiście Messi, ale mimo chęci pozostania Barcelona która wcześniej żyła ponad stan dostała po tyłku od FFP działającego w La Lidze. Dla mnie absurdalne jest ten argument, bo sam Maldini o ile się nie mylę sprzedał wychowanka Milanu, Locatellego, bo miał grać m.in kupny Kessie.

Przychodzi oferta z topowej drużyny z topowymi zawodnikami, to piłkarz zaczyna mieć wątpliwości. Sami jakbyście dostali w pracy ofertę, tej samej ale lżejszej i bardziej przyjemnej pracy, z najlepszymi pracownikami świata, w dodatku za 2x więcej to myślę że pewnie jakiś procent długo by się nie zastanawiał. Zwłaszcza jakbyście mieli tak zarabiać tak tylko przez jakiś krótki okres czasu swojego życia. Zostanie - spoko, odejdzie - trudno, mamy dobrych pomocników, będzie szkoda ale jakoś to będzie.

Naprawdę nie ma sensu tak patetyzować.
Edytowano dnia: 6 września 2021, 21:33
5
Vol'jin
6 września 2021, 21:35
bo sam Maldini o ile się nie mylę sprzedał wychowanka Milanu, Locatellego, bo miał grać m.in kupny Kessie.

To Leonardo sprzedał Locę by za to sobie kupić Paquete :P

Maldini spieniężył Cutrone na koszt Leao ^
2
Piotrek1899
6 września 2021, 19:56
Po awansie do CL nie tego się spodziewałem po niektórych piłkarzach. Byłem przekonany, że kwestie nowych kontraktów, to będzie formalność. Szkoda, bo wydaje mi się, że stworzono bardzo fajną ekipę. Jak widać, niektórym to nie wystarcza w połączeniu z kilkoma milionami euro.
9
Felaro
Felaro
6 września 2021, 19:44
w dobie tego co się dzieje tzn. co wyprawiają agenci grajek 5 lat kontaktu to w 3 roku albo nowy kontrakt albo sprzedaż...
6
szyka
szyka
6 września 2021, 19:45
W punkt
0
mpt1899
mpt1899
6 września 2021, 19:38
Offtop. Mam pytanie. Przegladalem dzisiaj tą nowa oferte Polsatu. Kupil to ktos? Tam naprawde w pakiecie Polsat Go Sport za 40zl sa wszystkie Eleveny, Polsat Sport Premium, Polsat Sport i Eurosporty? Dzieki
2
vorti
vorti
6 września 2021, 19:40
Podpinam sie
0
Rafał0209
Rafał0209
6 września 2021, 20:00
Ja mam nc plus i jak zamawiałem Polsat Sport premium to musiałem wykupić Canal plus, bo nie było można inaczej i płacę za to 40zł, to możliwe że 40 zł i w Polsacie coś takiego
2
mpt1899
mpt1899
6 września 2021, 20:04
Za 40 zl to bylaby to ciekawa oferta.
0
S4MLUK
S4MLUK
6 września 2021, 21:12
http s://sklep. polsatbox.pl/ telewizja-internetowa- ott

usuńcie spacje, takie coś znalazłem..
1
strzala
strzala
7 września 2021, 05:25
Na razie jest 40zł promocyjnie, a docelowo ma być za to 50zł.
1
Lomaxini
Lomaxini
6 września 2021, 19:35
Ależ niespodzianka. Kto by się spodziewał, taki dobry chłopak był, dzień dobry na klatce mówił i w wywiadach ładnie opowiadał.
13
HIM1998
HIM1998
6 września 2021, 19:36
Dobry chłopak był i mało pił
7
szyka
szyka
6 września 2021, 19:34
Dopóki nie podpisze kontraktu nie powinien mieć prawa powąchać murawy. Po roku bez kopania piłki zawiązać w kokardę i wysłać czarterem do leonardo.
Z sytuacji mozna by wyjść w ten sposób, że podpisuje kontrakt z milanem z klauzula odejścia i jest wystawiony na listę transferowa po sezonie, a milan na nim zarabia i wtedy gra rotacyjnie. Byłoby to sprawiedliwe dla każdej że stron. Obawiam się jednak, ze casshie chce wydymac milan i przeczekać do końca kontraktu. musi pójść w świat jasny przekaz, ze milanu tak się więcej nie da rozgrywac, dla dobra klubu
1
arturo6625
arturo6625
6 września 2021, 19:34
Panie i Panowie jak myślicie, czy Frank powinien być nadal pierwszym wyborem?(oczywiście jeśli nie przedłuży kontraktu) czy raczej powinniśmy ogrywać zastępcę? Może taka sytuacja jest z naszym kapitanem?
0
fristajlos
fristajlos
6 września 2021, 21:16
Głęboka ławka, po co ogrywać zawodnika innemu klubowi?
2
Cisek666
Cisek666
6 września 2021, 19:09
Leonardo to jednak straszny chu... ek..... Taki qui penis aqua turba... Nie tak dawno mącił w głowie Theo, wcześnie Paquecie a teraz Kessiemu. Szkoda, że fifa czy ufea nie potrafi ukrac ten klub za składanie ofert poza oknem transferowym. Rozumiem jeśli zostanie mu pół roku do końca kontraktu, ale rok..... Mają wyj... ane na wszystkich i wszystko, a ci dwulicowi hipokryci nic z tym nie robią. I będą karać jakieś klubiki za obraźliwe banery, albo źle zasznurowane korki.
5
Robinowski
Robinowski
6 września 2021, 19:20
Jak petrodolary z kieszeni wystają to nie ma podstaw do karania. Tak ten świat funkcjonuje, to tylko biznes.
3
dysha1992
dysha1992
6 września 2021, 18:56
Najlepsze to było wychwalanie Kessiego jak walną tekstem o drugiej skórze a besztanie Donnarummy który poprostu siedział cicho ;D
Naturalna kolej rzeczy, piłkarze przychodzą i odchodzą. Nie jesteśmy tak atrakcyjni jak PSG niestety...
5
Andre
Andre
6 września 2021, 18:49
A jeszcze nie tak dawno zapewniał, że kocha Milan i chce grać tutaj do końca swojej kariery...
1
Rafał0209
Rafał0209
6 września 2021, 18:53
Na lini coś trzeszczało
1
Rafał0209
Rafał0209
6 września 2021, 18:49
Jak myślicie kibice przypomną mu jego słowa już na San Siro w meczu z Lazio?
0
Robinowski
Robinowski
6 września 2021, 18:48
A czy nie macie wrażenia że Franck do PSG nie pasuje ? Przecież tam defensywny pomocnik musi mieć dobrą technikę użytkową. Samo czyszczenie pola w defensywie nie wystarczy.
2
Vol'jin
6 września 2021, 18:52
mówisz że Gueye ma super dobrą technikę ? :)
6
Dusiek
Dusiek
6 września 2021, 18:55
albo Danilo Pereira ?
6
Robinowski
Robinowski
6 września 2021, 19:09
Jakoś mi nie pasuje pod 433.
1
Ayattar
Ayattar
6 września 2021, 19:10
oni tam raczej o tym nie myślą, mają ochotę to kupują a potem taki boniek ci powie że nie wie jak to możliwe
2
dziadek
dziadek
6 września 2021, 18:43
Ustalmy jedną, podstawową kwestię. Czy w sprawie panuje optymizm?
Edytowano dnia: 6 września 2021, 18:45
8
Kuszu
Kuszu
6 września 2021, 18:55
"wszyscy jesteśmy dobrej myśli" : )
5
Grande
Grande
6 września 2021, 18:40
Nie ma co się obrażać na niego. Nie jesteśmy w stanie rywalizować płacami z Anglią czy PSG i jeszcze długo nie będziemy.
0
fristajlos
fristajlos
6 września 2021, 18:42
Nikt by się nie obrażał, gdyby nie powiedział słów o dużej wadze.
10
fristajlos
fristajlos
6 września 2021, 18:36
Nie wiem czy ktoś pisał, ale na Instagramie ponownie ma AC Milan w opisie ;)
1
jachud3
jachud3
6 września 2021, 20:56
Nieważne jak mówią, byleby mówili?
0
Willy
Willy
6 września 2021, 18:29
Kolejna saga się Panowie zaczyna.
1
Diavolo93
Diavolo93
6 września 2021, 18:25
Nie dobrze. Jak tak dalej pójdzie, to na kolejny udział w LM przyjdzie nam czekać kolejne długie lata.

Co do PSG, to jak tu nie być zwolennikiem superligi?

Pozostaje wierzyć, że Kessie chociaż z czystej przyzwoitości przedłuży kontrakt na 1 rok, żeby klub mógł na nim trochę zarobić.
Edytowano dnia: 6 września 2021, 18:25
3
100f
100f
6 września 2021, 18:45
Czy ja wiem czy przyjdzie nam czekać kolejne lata na LM? Klub widać robi przemyślane transfery w tym na pozycję Kessiego. Przyszedł Bakayoko, za rok przyjdzie Adli i pewnie gdy będzie potrzeba to przyjdą kolejni. Moim zdaniem nie ma sensu robić kolejnych kominów płacowych - bo później zostaniemy z przepłaconymi kopaczami.
3
Rogo1989
Rogo1989
6 września 2021, 19:20
100f
Przemyślane transfery? Adli jest rezerwowym w klubie. Bakayoko na siłę wypychany z Chelsea. Nasze transfery są robione na hura. Coś czuję, że LM za rok już nie będzie.
0
100f
100f
6 września 2021, 22:04
Adli 25 meczów w podstawowym składzie i 10 z ławki w tamtym sezonie, zobacz kto gra w pomocy w Chelsea. Tam Kessie też byłby rezerwowym. To życzę Ci żebyś się zdziwił ;)
1
stary_boss
stary_boss
6 września 2021, 18:09
no to stolec ale kto może konkurować z szejkami nikt ....
po Dollarze, Hakanie teraz pora na Kessiego a jeszcze słychac że Alessio może odejść
0
Fingerling
Fingerling
6 września 2021, 18:04
Zeslac do primavery i czekac na oferty w zime a jesli nie uda sie sprzedac to niech odchodzi za rok za darmo. Wtedy to moze zapomniec nawet i o 5 mln. Bez rozegrania ani minuty zadne psg czy city go nie wezmie i skonczy pewnie max w Arsenalu albo innym Crystal Palace. Z takimi trzeba krotko i ostro zeby w przyszlosci podobna sytuacja sie nie powtorzyla. Podaj dlon a u***** Ci reke...
19
mmielczar123
6 września 2021, 18:03
Zrozumiałbym, gdyby powiedział, że chce poszukać nowych wyzwań czy coś takiego, ale mówił o chęci pozostania w Milanie do końca kariery, a teraz jest niezadowolony z każdej, coraz większej kwoty oferowanej przez zarząd. Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to, że jego agentem nie jest Raiola, który mieszałby mu w głowie, żeby ugrać jak najwięcej kasy dla siebie. Niepokojące jest, że to praktycznie 4 zawodnik w ostatnim czasie, który prawdopodobnie odejdzie za darmo (nie wierzę w pozostanie Alessio). Na szczęście są jeszcze zawodnicy z honorem, którzy chcą grać dla tych barw, jak Calabria lub Tonali albo tacy, którzy przychodzą, żeby dać z siebie wszystko i nie mówią o fałszywej miłości do klubu np. Giroud i Florenzi. Dobrze, że przyszedł Baka, jest Benek, a Tonali i Krunić są w dobrej formie + za rok, kiedy prawdopodobnie odejdzie Kessie, to Adli będzie już całkowicie naszym zawodnikiem.
2
marcinomilano
marcinomilano
6 września 2021, 18:06
Tonali obniżył wynagrodzenie żeby nie zostać w drugoligowej Brescii, tutaj ma dużo lepsze warunki do rozwoju.

Generalnie może obecna sytuacja z Kessiem w końcu nauczy niektórych że nie warto wierzyć na słowo milionerom biegającym za piłką, chociaż to raczej płonne nadzieje.
6
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
6 września 2021, 18:35
Każdy zawodnik patrzy przedewszystkim za pieniędzmi i za sławą żeby grać w jakimś ciekawym mieście najlepiej ciepłym, chyba że dostanie gdzie indziej więcej pieniędzy to idzie za kasą i tyle już jest tak od dawna i jakby Tomorii dostał propozycje 12 mln od PSG to też poszedłby w pizdu i tak jest prawda..
0
omo69
omo69
6 września 2021, 18:39
marcinomilano

Co chwile piszesz to samo o Tonalim co nie jest prawda,już kiedy go braliśmy miał i klub i on sam lepsze oferty a chciał tylko do Milanu,tak samo było teraz ze chce tylko do Milanu i koniec kropka,wiec to raczej Maldini wykorzystał i zbił cenę jeszcze chociaż cena była już ustalona wcześniej.Tonaliego to ty szanuj:)
4
marcinomilano
marcinomilano
7 września 2021, 10:01
@omo69
Ale no taka prawda, to co było rok temu a to co jest teraz to zupełnie 2 różne sytuacje. Serio uważasz, że wolałby zostać w drugoligowej Brescii po roku grania w Milanie? Nie było też raczej innych ofert. Nie zdziwiłbym się jakby jego otoczenie wręcz doradzało mu takie rozwiązanie.

Tonaliego bardzo szanuję i jeśli odwinąłbyś komentarze to zobaczyłbyś że byłem w bardzo nielicznej grupie, która broniła go przed sezonem. Nie raz wchodziłem w dyskusje z ludźmi, którzy chcieli zaprzestać jego wykupu tego lata. Ale właśnie tak się nakręcacie na Gigio który kocha Milan, na Presidente który chce grać w Milanie do końca życia, a później rzeczywistość weryfikuje.
0
omo69
omo69
7 września 2021, 12:05
Opierasz się na gdybaniu a ja na faktach,tylko tyle i aż tyle:)
A kibic jest od nakręcania się,myślisz ze ci wszyscy co robią szpaler jak wyjeżdżają na mecz albo ci co stali pod San Siro aby wspierać to są nakręceni czy nie?:)Bycie nakręconym to akurat nic złego bo to potem piłkarze okazują się frajerami:)Pzdr:)
0
marcinomilano
marcinomilano
6 września 2021, 17:58
Szczerze mówiąc jak czytam wyzwiska w stronę Kessiego od "czarnuchów" to mi się niedobrze robi. To że rzucił obietnicą bez pokrycia i ją łamie to jedno, ale niektóre wyzwiska w jego stronę to już za grubo. Najlepsze, że jeśli jakimś cudem podpisze kontrakt, to wszystko znowu będzie z nim w porządku :)
10
Kostello
Kostello
6 września 2021, 17:56
I tak się kończy pajacowanie maldiniego i spółki
0
marcinomilano
marcinomilano
6 września 2021, 18:03
Czemu pajacowanie? W ostatnim 1,5 roku udowodnił swoją wartość i teraz jest wart tych 6 mln z kawałkiem. Półtora roku temu nikt na tej stronie nikt by nie zaakceptował podwyżki jego wynagrodzenia do 4 mln. To że bardzo się rozwinął i dostał propozycję znacznie przewyższającą naszą to nie wina Maldiniego i spółki.
8
Gianni Rivera
Gianni Rivera
6 września 2021, 17:54
Coś mi się zdaje, że tę "drugą skórę" Kessie zrzuci niczym wąż. :)

Bądźmy poważni. Gdyby miał przedłużyć, to już dawno by to zrobił. Na co niby czeka z podpisem? Oczywista oczywistość, że na odpowiednią ofertę z innego klubu
8
dysha1992
dysha1992
6 września 2021, 18:54
Normalka, jak cieplutkie wakajki były to i skóra schodzi ;)
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się