SCUDETTO


FootMercato: PSG kontaktowało się z Milanem ws. Kessiego. Paryżanie oferują zawodnikowi 9 mln euro za sezon

6 września 2021, 16:05, Redakcja Aktualności
FootMercato: PSG kontaktowało się z Milanem ws. Kessiego. Paryżanie oferują zawodnikowi 9 mln euro za sezon

Jak informuje francuskie FootMercato, władze Paris Saint-Germain na poważnie postawiły sobie za cel pozyskanie kolejnego zawodnika Milanu. Franck Kessié - bo o nim oczywiście mowa, miał już wstępny kontakt z francuskim klubem. Również Leonardo odbył rozmowę w sprawie Iworyjczyka z Paolo Maldinim. W przypadku scenariusza odejścia Kessiego już podczas zimowego mercato, klub z Mediolanu mógłby liczyć na zarobek rzędu kilku milionów euro. Franck Kessié miałby w paryskim klubie otrzymać uposażenie wynoszące 9 mln euro za sezon gry (podczas gdy propozycja Milanu na przedłużenie kontraktu opiewała na maksymalnie 6,8 mln euro w ujęciu netto za sezon). Kessié jest piłkarzem Milanu od lipca 2019 roku (w lipcu 2017 roku został wypożyczony na dwa lata do Milanu z Atalanty). Aktualna umowa środkowego pomocnika z Milanem obowiązuje do końca bieżącego sezonu.



186 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
arturo6625
arturo6625
6 września 2021, 17:52
Uwielbiam Franka i po 6 latach nawet rozumiem, że chce odejść i zarobić konkretne pieniądze ale po co ten wywiad w którym "formalnością nazwał podpisanie kontraktu". Przecież wie gdzie gra i ile Milan jest w stanie płacić powinien dać sygnał, że chce odejść a Milan by go sprzedał może za 20mln z rocznym kontraktem. Teraz marzeniem jest przedłużenie kontraktu a za rok transfer i Milan zarabia a dla Franka krzyż na drogę;-). Taki Milan teraz mamy i nadal go kochamy;-)
1
proy
proy
6 września 2021, 19:45
Wie na ile Milan stac bo wie ile Ibra zarabia. Jego wklad w wicemistrzostwo byl przynajmniej taki sam, jesli nie wiekszy jak ten Zlatana... Dlaczego wiec ma godzic sie na mniejsze zarobki?! Walczy o swoje.
0
arturo6625
arturo6625
6 września 2021, 19:52
Jednak zmiana gry po przybyciu Ibry była znacząca i wydaje mi się że Frank na tym również skorzystał. Ibra ze swoją 40 na karku zmienił mental drużyny. Szwed chyba 9 baniek nie zarabia i wydaje mi się że zarobki zależą od ilości występów ale pewności nie mam.
0
acmti__
6 września 2021, 17:51
Powiem szczerze, że Milan nie ma mu nic do zaoferowania prócz swojego DNA, smutna prawda.
2
Bandon
6 września 2021, 18:37
Wicemistrz Włoch > Wicemistrz Francji
1
RaveL
RaveL
6 września 2021, 18:53
Sam fakt, że oni są wicemistrzem w tej potężnej lidze z takim składem i pieniędzmi dobitnie pokazuje, że można wydać miliardy, ale woli walki nigdy się nie kupi. Miejmy nadzieje, że w tym roku również im ktoś pokrzyżuje plany. Nikomu tak źle nie życzę jak PSG nawet City, bo pomimo praktycznie identycznej działalności City jest klubem, który był budowany latami przez szejków i nie rujnowali oni tak bardzo rynku jak robi to od kilku lat klub z Paryża.
1
LowcaDzbanow
LowcaDzbanow
6 września 2021, 19:24
Ravel

Dokładnie tak jest. Czy Messi lub Neymar będą harować w defensywie? Śmiem w to wątpić.. Chciałbym trafic na PSG.. Pokazałoby to jak niektórzy tu nie doceniają to jak gramy bez wielkich nazwisk...
0
Corsa
Moderator Corsa
6 września 2021, 17:48
Jak te szejki mnie irytują! To jest rak piłki nożnej, zabijają ten sport! Niech im złoża wyschną, a wielbłąd nasra na środku pałacu.
17
LunaS
LunaS
6 września 2021, 22:31
Jak mnie ten Berlusconi irytuje, niech mu się w tej polityce noga podwinie, sprzeda stacje tv i kupi jakiś zaściankowy klub na zadupiu i z łysym startują od nowa.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
6 września 2021, 17:33
Kurde Panowie według mnie naprawdę ciężko tutaj obwiniać Maldiniego czy nawet samych właścicieli klubu. Co klub taki jak Milan ma zrobić przebić ofertę PSG? No kurde bez żartów oni lekką ręką dają komu chcą 10 mln na sezon niszczą całkowicie rynek i są po prostu nie do przebicia jak to sobie wyobrażacie że Kessi dostatnie parę razy więcej niż zarabia bo zagrał pierwszy dobry sezon na takim poziomie? To pociągnęłoby masę konsekwencji taki komin płacowy to lekka przesada jak reszta zawodników na to miałaby patrzeć? Gdyby taki siusiok 24 lat miałby 10 mln za sezon? sami sobie strzelimy w kolano o ile serio z Calhanoglu szarpanie się o milion euro było głupotą tak w tym przypadku no nie wolno przekroczyć pewnej rozsądnej granicy..
11
KingBunny
KingBunny
6 września 2021, 18:10
Starczyło wcześniej przedłużyć kontrakt, a nie na ostatnią chwilę.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
6 września 2021, 18:16
No ale wcześniej tylko idiota przedłużyłby kontrakt z tak słabym zawodnikiem w beznadziejnej formie.. serio nie widziałeś co on grał i jak w poprzednich sezonach?
4
AC Kamil
AC Kamil
6 września 2021, 17:20
Lepiej niech Elliott wyciągnie wnioski z tego co się dzieje w ostatnim czasie i nie czeka do samego końca z przedłużaniem umów wartościowych graczy. Theo czy Bennacer zarabiają "zaledwie" 1,5 mln euro netto rocznie, przy ich wkładzie w grze absurdalnym jest to, że zarabiają mniej niż Conti i tyle samo co Castillejo. Hierarchia zarobków jest zaburzona i zawodnicy na pewno to dostrzegają, później zarząd kolejny raz obudzi się z ręką w nocniku. Maldini już teraz powinien dostać zielone światło na negocjacje przedłużenie kontraktów z tymi zawodnikami tak by ich zadowolić, jak przedłużą kontrakty i ktoś będzie chciał ich pozyskać to Milan zarobi i będzie mógł kupić wartościowych zastępców, tracąc zawodników za darmo trzeba łatać wszystko po kosztach. Nie ma co się łudzić, że w perspektywie najbliższych kilku lat Milan dobije do ścisłej czołówki klubów w Europie, ale realnie trzeba mierzyć by osiągnąć stabilizację na poziomie Borussi Dortmund czy Lipska, które sprzedają swoich graczy za grube pieniądze i potem są w stanie wyłapać najlepsze talenty do siebie utrzymując się na poziomie LM.
Edytowano dnia: 6 września 2021, 17:23
8
100f
100f
6 września 2021, 18:49
Bennacer czy Hernandez chyba wiedzieli na jakie pieniądze się godzą przychodząc do Milanu? Algierczyk przychodził że spadkowicza Serie A a Francuz był niechciany w Realu. Myślisz, że jak dostaną podwyżkę do 5mln/sezon to dobre pieniądze dla nich czy za małe?
0
strzala
strzala
6 września 2021, 19:33
Dokładnie. Lepiej niech wyciągną wnioski i załatwiają sprawy jak poważne kluby. Groźbą ławki można usadzić na dupie nie takich kozaków jak Frank https://www.meczyki.pl/newsy/psg-byly-agent-marco-verrattiego-o-kulisach-niedoszlego-transferu-do-fc-barcelony-przestraszyl-sie/160586-n
0
AC Kamil
AC Kamil
6 września 2021, 19:56
Nie wierzę w to co czytam. To, że zgodzili się na dane warunki ponad dwa lata temu nie oznacza, że do końca kontraktu mają dostawać 1,5 mln euro, bo podpisali kontrakt na 5 lat. Za dobrze wykonywane obowiązki należy nagradzać wyróżniające się jednostki chyba, że Milan faktycznie chce zostać jakąś organizacją dobroczynną dla innych klubów oddając im za darmo kolejnych kluczowych zawodników. Myślę, że na dobry początek klub jest w stanie zaoferować Bennacerowi około 3 mln euro za sezon, a dla Theo 3,5 - 4 mln euro za rok gry.
0
ósmy
6 września 2021, 17:17
Jak widać, nie trzeba mieć Raioli za agenta....
Edytowano dnia: 6 września 2021, 17:17
5
Rossoneri777
Rossoneri777
6 września 2021, 17:09
zayebscie nasz najlepszy piłkarz odejdzie se za paczkę fajek. Elliot takimi ruchami rozpierniczy ten klub. Prawda jest taka ze umowa powinna być podpisana na początku roku.
3
Rafał0209
Rafał0209
6 września 2021, 17:15
Jeżeli zawodnikowi zależy tylko i wyłącznie na jak największych zarobkach to nie mamy szans i tu nie ma winy Maldiniego, doskonale wiesz , że jak Maldini zaproponuje 9mln to Leonardo wyskoczy z 12,
7
Rafał0209
Rafał0209
6 września 2021, 17:07
Wszyscy są ślepo zapatrzeni w formę tego Kessiego, panowie on zagrał dopiero pierwszy sezon na wysokim poziomie, nie został sprawdzony w LM a tutaj wszyscy mu wróżą kariere jak Lewandowskiemu czy Ronaldo plus 10 lat na najwyższych obrotach, nie mówie że tak nie będzie, ale dla mnie dawanie mu więcej niż 6mln jest mega ryzykowne na dzień dzisiejszy, szczerze jak Kessie teraz poleci na kasę to już nie uwierzę na słowo chyba nikomu, może Maldini jest pewny że go PSG nie skusi srebrnikami, ale w tych czasach jak żadnych innych kasa ma siłę i moc, nie jeden z nas miał propozycje większych zarobków a mimo to zostawał w miejscu gdzie czuł się dobrze i był doceniany.
7
DarQ
DarQ
6 września 2021, 17:24
Nie zgadzam się z tezą, że zagrał bardzo dobrze dopiero jedem sezon. Albo czas wpływa na pamięć albo szwankuje umiejętność dostrzegania u zawodników dobrej gry.
Kessie miał gorszy początek ale już od 2 lat jest kluczowy. Oceniamy go przez pryzmat sukcesu drużyny, a powinniśmy również w kontekscie ciągnięcia zespołu w poprzednich , trudniejszych latach.
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
6 września 2021, 17:27
kluczowy jest może od 2 lat, ale taki sezon jaki rozegrał w 2020 miał tak jak Rafał mówi pierwszy, chyba właśnie Tobie szwankuje pamięć :) bo gość grał taką kiche tak długo że to szok :)
3
DarQ
DarQ
6 września 2021, 18:09
Gdyby Frank 3 tyg. temu zrobił przedłużkę to dziś nie pisałbyś o jedym sezonie, jestem tego bardziej niż pewny. Piszesz o nim w ten sposób bo jest Ci przykro ,że Ciebie zbajerował.
1
Zimer9009
Zimer9009
6 września 2021, 17:03
Zastanawia mnie tylko jedno. Na polskiej stronie kibiców Milanu info o Kessiem zbiera kilkaset komentarzy, a pod zdjęciem na jego instagramie zatytułowanym „back to the family” jest ich zaledwie 6 ?

Może narracja we Włoszech nie jest, aż tak dramatyczna jak u nas ?

Chyba, że wchodzę na nieoficjalny profil (ok 800k obserwujących).
0
Rossoneri777
Rossoneri777
6 września 2021, 17:07
Zablokował możliwość dodawania komentarzy
7
Zimer9009
Zimer9009
6 września 2021, 17:12
Ok dzięki za info :)
0
Vol'jin
6 września 2021, 17:20
pytanie czy Kessie prowadzi konto czy osoba 3

bo akurat do tych mediów społecznościowych i robienie z tego sensacji to jakoś podchodzę nieufnie :)

0
jasiom22
jasiom22
6 września 2021, 17:01
W całej tej kwestii odchodzących „za kasa” widzę mocny dysonans kibiców, wszyscy piszą ze Milan „powinien zarobić na” Kessim, Romku, Gigio...., a zarazem ci sami się dziwią ze oni sami, zawodnicy tez tak myślą i chcą zarobić... dla siebie. Grając w klubach które ostatnimi laty spisywały się lepiej niż Milan. Mocny subiektywizm.

Rowniez widzę w tych kwestiach pragmatyzm zarządu Milanu, nie kasa jest dla nich priorytetem, a wynik sportowy, który łatwiej osiągnąć z takimi zawodnikami... niż bez nich, „period” (np. Wicemistrzostwo Włoch z Gigio i Hakanem) czy lepiej by było nie „ogrywać Gigio PsG” i grać z Tatarusanu między słupkami cały sezon? A z Kruniciem zamiast Hakana, co nomen omen miało trochę miejsce w końcówce sezonu. Może taki jest pomysk na Bakayoko.

Teraz znów Krunić na ratunek w miejsce Kessiego, kolejnego... bez podpisu w porę, czyli jak? Kto ma być jednym z czwórki def.pomow na najbliższy rok? Kessie czy Krunić?
Edytowano dnia: 6 września 2021, 17:05
0
Michlan
6 września 2021, 16:43
Kessie: "Kibice powinni być spokojni. Zawsze dotrzymuję słowa, nie będzie żadnych problemów"
Kessie ufam Tobie,w dalszym ciągu !
Forza Tank !
6
Jaca23
Jaca23
6 września 2021, 17:14
W tym samym wywiadzie mówił, że zaraz po powrocie z IO siada z Maldinim i podpisuje kontrakt, także tego...
2
Rossu
Rossu
6 września 2021, 17:40
Z tego co wygląda - to kibice PSG mogą być spokojni (:
3
TR3V0R
TR3V0R
6 września 2021, 18:31
"Kibice powinni być spokojni. Zawsze dotrzymuję słowa, nie będzie żadnych problemów"
jak najbardziej. Chciał powiedzieć przez to, że albo mu płacą 10 baniek, albo nic nie podpisuje. Ale oczywiście, zawsze dotrzymuje słowa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Dusiek
Dusiek
6 września 2021, 16:36
Jak już nie chce tu grać, to niech da na sobie zarobić. Wtedy, az tak nie boli.
0
jasiom22
jasiom22
6 września 2021, 16:32
Kessie i Romek, to Casus Hakan i Gigio.

Każdy musi sam sobie zadać pytanie co jest ważniejsze? Wynik sportowy czy bilans na koncie.(elliotta)

dla mnie wynik sportowy, czyli Kessie w pierwszym składzie do końca kontraktu, jak chce to podpisze, jak nie to krzyż na drogę po roku. Milan musi być na tyle mocny sportowo, żeby takie sugestie szybko nie miały racji bytu.

A osobiście tez uważam ze 6 mln to wystarczająco. Trzymanie się zbyt niskiego salary cap, nie ma trochę racji bytu jeżeli Milan miałby się liczyć w LM. Podobnie jak zbędne kominy płacowe nie maja racji bytu.

Jeżeli natomiast liczymy kasę to róbmy oszczędności, czy inne klubu kokosa, wypychamy zawodników „żeby zarobić/mniej stracić” na tej zasadzie co Castillejo wypychamy, lol. I traćmy na tym sportowo w przypadku Kessiego. Ale bądźmy tego świadomi, nie dziemy się ze zawodnicy tez zawodnikom ze chcą dwa razy większy kontrakt i grę w PsG, skoro liczy się kasa.

Jak dla mnie Romek ławka, Kessie pierwszy skład, jak nie chcą nowych umów, to niech grają do końca aktualnych kontraktów. I tyle. Zyskami
Elliotta jakoś średnio chce mi się martwić. Milan ma być sportowo najmocniejszy jaki może w danym momencie być. Z Kessiem lepiej niż bez niego na najbliższy sezon. No chyba ze ktoś woli Krunica, zamiast Kessiego... :p
Edytowano dnia: 6 września 2021, 16:36
1
MilanistaMarek
MilanistaMarek
6 września 2021, 16:35
Ogrywać Kessiego dla PSG i trzymać Tonaliego na ławce który zostają na wiele lat? Genialne
8
jasiom22
jasiom22
6 września 2021, 16:37
Tonali konkuruje z Bennacerem. Kessie z Bakayoko/Krunicem. W systemie Piolego. Jeden biega, drugi nadaje tempo. Pioli decyduje, nie my.

Jak ktoś widzi rok gry w Milanie przez pryzmat „ogrywania do następnego klubu” to powodzenia, rozumiem ze lepiej grać z Krunicem w LM i serie A niż kessiem, genialne.. ;)
Edytowano dnia: 6 września 2021, 16:39
0
MilanistaMarek
MilanistaMarek
6 września 2021, 16:39
Nie chodzi o konkurencję tylko o to że później to my zostaniemy z ludźmi którzy nie potrafią że sobą grać
0
jasiom22
jasiom22
6 września 2021, 16:47
Jeżeli chcemy rozwijać zespół to jednak przede wszystkim właśnie Chodzi o konkurencje na pozycjach. A rok to całkiem sporo żeby się nauczyć zgrać. Mamy Benka i Tonalego. Na jedna pozycje i Bakayoko (dwa lata) pytanie kto ma być czwarty? Krunić czy Kessie. Na najbliższy rok. Ja bym jednak wolał Kessiego. Wybaczcie ;p

A to czy elliott zarobi ma dla mniej mniejsze znaczenie niż wynik sportowy Milanu na boisku. Kessie oczywiście nie jest niezastąpiony. Ale ma taki a nie inny
Kontrakt i taka a nie inna jakość, śmiem twierdzić ze lepiej „ogrywać PsG” Kessiego na rok, niż ogrywać Krunica na lata w Milanie.
Tonali konkuruje z Bennkiem, chyba ze Pioli coś radykalnie zmieni.
0
Marcin1995
Marcin1995
6 września 2021, 16:31
Chciałbym w jego miejsce Ricciego po sezonie
0
DaRo_7
DaRo_7
6 września 2021, 16:31
Trzeba się chyba przyzwyczajać do tego, że Franck nie odegra już jakiejś większej roli w Milanie....
1
MrWercyngentoryx
MrWercyngentoryx
6 września 2021, 16:28
Chciałbym mieć w swojej firmie księgową z PSG, jak ta ich Pani Krysia to robi to ja nie wiem.
0
LunaS
LunaS
6 września 2021, 16:33
Poczytaj :)

https://transfery.info/ekstra/artykuly/psg-wcale-nie-lamie-transferowych-przepisow-wyjasniamy/105575
2
plotek
plotek
6 września 2021, 16:25
Jak ma zamiar odejść za kasą niech odchodzi, swoje zrobił w Milanie i byłoby go szkoda ale nie każdy przywiązuje się do klubu. U mnie zawsze będzie miał szacunek. Chce zarabiać więcej niż mu oferuje Milan to niech da jeszcze coś Milanowi zarobić i każdy będzie zadowolony.
1
MilanHomer
MilanHomer
6 września 2021, 16:25
Nie znam się na księgowości więc kulturnie zapytam:
Czy Milan sprzedając piłkarza za kwotę mniejszą niż amortyzacja straci więcej niż na oddaniu go za darmo?
Bo to mnie ciekawi w kwestiach odejść naszych ancymonów za free.

P.S. Przepraszam za drugi taki sam komentarz, ale tu większa nadzieja na odpowiedź :)
1
imperator5000
6 września 2021, 17:21
Nie. Sprzedaż za jakąkolwiek cenę jest ekonomicznie lepsza niż odejście za darmo (zostawiam na boku względy sportowe - z tej perspektywy chyba lepiej mieć gracza w kadrze dłużej niż krócej).

Scenariusz 1: sprzedaż poniżej wartości bilansowej w styczniu. Załóżmy, że wartość bilansowa Kessiego w styczniu będzie wynosić 6 mln euro (jest to uproszczenie). Sprzedajemy go za 4 mln euro, a klub musi ująć w koszty okresu stratę kapitałową. Wpływ na wynik roku obrotowego: -2 mln euro.

Scenariusz 2: odejście za darmo. Nie otrzymujemy żadnych pieniędzy za gracza, jednak od stycznia do czerwca rozliczamy koszty jego zakupu jako comiesięczną amortyzację w wysokości 1 mln euro (6 mln wartości bilansowej dzielone na 6 miesięcy). Łącznie amortyzacja daje 6 mln kosztów w tym okresie. Wpływ na wynik roku obrotowego: -6 mln euro.

Oczywiście sportowo możemy chcieć mieć tego gracza do dyspozycji za te 4 mln różnicy. Porównanie dotyczy tylko kwestii księgowych.
1
marcinomilano
marcinomilano
6 września 2021, 16:24
Btw o co Wam chodzi z tym całym Leonardo, no nie wierzę czasami w to co czytam. Gość działa na dobro swojego pracodawcy, dobrze wykonuje swoją pracę, przecież jeśli to nie PSG wyłoży dużą kasę dla Kessiego to zrobi to ktoś inny. Weźcie ochłońcie bez kitu bo to co niektórzy tutaj piszą to są takie banialuki że się w głowie nie mieści
3
szewczenko85
szewczenko85
6 września 2021, 16:29
Ziomek jakbyś znal historię Leonardo wiedzialbys że to Merda i nikt go tu nigdy nie będzie szanował, sam sobie zasłużył a czy wypier... Lanie 9 mln na Kessiego to działanie dla dobra klubu to życie zweryfikuje jeśli Kessie tam pójdzie. To po pierwsze po drugie w Milanie to od roku jest liderem, tam bedzie czarnuchem od ciężkiej roboty 15 w kolejce do karnego. Po prostu we łbie się poprzestawiało i Leonardo i Kessiemu Leonardo wydaje wydaje a później Ch. Wielki zdobywa. Dlatego z tym działaniem dla dobra klubu bym się nie rozpędzał.

Wulgaryzmy, komentarz poniżej poziomu. Ostrzeżenie. // Corsa
Edytowano dnia: 6 września 2021, 18:10
11
ósmy
6 września 2021, 17:16
@szewczenko85
A co ma do tego jakaś historia Leonardo?
Że niby merda? Były Interista?
To przypomnij sobie jakiemu klubowi niedawno podebrał Hakimiego.
3
marcinomilano
marcinomilano
6 września 2021, 17:48
@szewczenko85
Nie zdziwiłbym się jakbym znał jego historię lepiej od Ciebie. W ogóle Twój komentarz pokazuje tylko na jak niskim jesteś poziomie, więc w sumie nie ma sensu wchodzić z Tobą w dyskusje
1
Vol'jin
6 września 2021, 18:12
taki dyrektor z Leonardo jak z Monchiego we Włoszech

Milaniści jak i Romaniści mogą i maja słuszne pretensje do nich ^

jeden musi mieć nieograniczony budżet, drugi czuje sie dobrze w Andaluzji
Edytowano dnia: 6 września 2021, 18:12
2
marcinomilano
marcinomilano
6 września 2021, 18:17
No i fajnie, ale to nie zmienia faktu że robi po prostu swoją robotę. Oprócz niego jest sztab ludzi, który podkłada mu pod nos papiery, Maldini też nie działa na własną rękę tak jak dużo osób chyba myśli.
0
omo69
omo69
6 września 2021, 16:21
Juz pomijając to wszystko co się wydarzyło,te jego paplanie itd to jednak fajnie by było jakby został i tak myślę ze ważnym meczem będzie ten z Liverpoolem ,nie tylko jeśli chodzi o Kessiego i jak tam dostaniemy z czwórkę to go już tu nie będzie a jeśli wygramy to on i paru zawodników,którzy mimo kontraktów tez są kuszeni przez inne kluby może mieć impuls aby jednak ten Milan odbudować i tutaj sięgać po jakieś trofea.Najgorsza jest stagnacja i brak perspektyw.
0
Marcin1995
Marcin1995
6 września 2021, 16:21
Moim zdaniem kilka milionów to jest śmiech na sali, wiem że pół roku kontraktu ale 15-20 mln minimum, albo zostawić kłamce do końca sezonu
0
marcinomilano
marcinomilano
6 września 2021, 16:25
Zarząd będzie chciał to zrobić tak, żeby zgadzało się w papierach. Dla nas nawet kilka milionów wpływu będzie miało sens na poziomie księgowym.
0
Marcin1995
Marcin1995
6 września 2021, 16:29
Wątpię, wydaliśmy na gościa ponad 30 mln, w ogóle się nie kalkuluje go oddać za frytki tym bardziej że kłamczuch na boisku może być wartością dodaną bo chyba nikt nie wierzy że ześlą go na trybuny
0
marcinomilano
marcinomilano
6 września 2021, 18:00
Jest jeszcze coś takiego jak amortyzacja
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
6 września 2021, 19:00
Wystarczy go sprzedać za 6mln i mamy w księgach na 0 zamiast 3mln amortyzacji plus pensja 2,5mln brutto pensji za pół roku na minusie.
1
Cactus
Cactus
6 września 2021, 16:20
Tyle kasy w Milanie na pewno nie dostanie. Prawda jest taka, że im dłużej się przeciąga kolejna telenowela tym gorzej dla klubu. Nie wiem czy Kessie będzie miał na tyle jaj, żeby wprost powiedzieć, że nie dogadał się z klubem i odejdzie na koniec kontraktu za darmo czy ta szopka będzie trwało do lata jak w przypadku Hakana i Gigio.
0
LunaS
LunaS
6 września 2021, 16:15
Jak to mawiał Carletto jak był w Paryżu - wszyscy tam chcą grać bo to jest klub z dużymi pieniędzmi i dobrym trenerem :)

Teraz może być taki efekt że Frank nawet jeśli nie będzie chodziło o kasę - to będzie chciał być częścią czegoś wielkiego - "czegoś" epokowego. W Milanie raczej LM nie wygra - nie pogra z Messim itd ... Nie dość że sportowo (na arenie LM) będzie dużo lepiej to i za lepszą kasę.

Co tu się chłopu dziwić że siedzi cicho ...

Ale ten Leonardo to jest kochany :) słodziaczek.
1
TR3V0R
TR3V0R
6 września 2021, 16:19
wydaje mi się, że tu nie odejście do PSG jest głównym problemem, a to, co on powiedział jak był na tych Igrzyskach. Ja tam się nie dziwię np. takiemu donnarummie. Sam bym odszedł gdzieś, gdzie mogę zarabiać ogrom więcej pieniędzy i grać z najlepszymi na świecie. Chyba nikt z nas by się nie zastanawiał nad taką ofertą. Prawda jest taka, że teraz już praktycznie nie ma zawodników, którzy kochają dany klub i chcą w nim zostać do końca kariery. Wydaje mi się że, gdyby kessie zamknął morde i nie gadał nic o tym, że na pewno przedłuży kontrakt, ta sytuacja wyglądałaby zupełnie inaczej
Edytowano dnia: 6 września 2021, 16:20
9
LunaS
LunaS
6 września 2021, 16:23
@Tr3vor - Pal licho Kessiego. Kiedyś Milan rozbierał - teraz rozbierają Milan. Rozgrabią nas jak jakiegoś Piasta po mistrzostwie :) hehe. No jakie przykre czasy. I to jeszcze tak bezczelnie - i w czteropaku od razu.
1
Jaca23
Jaca23
6 września 2021, 16:31
Jest różnica między odejściem za darmo, a podpisaniem przedłużenia kontraktu o rok i małej klauzuli. Szkoda, że póki co żaden z naszych odchodzących piłkarzy nie ma do naszego klubu odrobiny szacunku, żeby to zrobić.
0
LunaS
LunaS
6 września 2021, 16:36
@Jaca23 Jakby Paryżanie musieli klęknąć za niego 20 baniek np. to w kontrakcie może nie byłoby już 9 mln tylko 7. Zresztą ich FFP do 2023 nie obowiązuje :)
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
6 września 2021, 16:15
Gra u nas od 2017 roku. Ale faktycznie zapłaciliśmy za niego całość w 2019.
1
TR3V0R
TR3V0R
6 września 2021, 16:14
no i jedyna taka opcja żeby cos na nim zarobić. Poczekać do stycznia i opchnąć nawet za te 10 baniek żeby coś na nim zarobić a nie oddawać kolejnego za darmo. Lepsze i tyle, a teraz grać w środku pola mamy kim, także uważam że lepiej go sprzedać i coś zyskać i grać Baka/Benkiem i Tonalim w środku. A może planujemy też zakupić tego Kamarę, bo z tego co wiem to on chyba kontrakt też ma do końca tego sezonu i ani go nie przedłużył, ani nigdzie nie odszedł. Dla mnie ten zakup na plus by wyszedł :P
0
Diavo
Diavo
6 września 2021, 16:13
***** *** ;)
0
MilanHomer
MilanHomer
6 września 2021, 16:27
nigga won?
Bo do Francka nic więcej chyba nie pasuje :)
0
Diavo
Diavo
6 września 2021, 19:37
Nie nie ,nie skreślam Franka jak inni , to było hasło w stylu aktualnego w Polsce, tylko że zamiast parti jest nazwa psg :d
1
Owieczek97
Owieczek97
6 września 2021, 16:07
Oby przesiedział ten czas u nas na trybunach.
12
marcinomilano
marcinomilano
6 września 2021, 16:21
Niby dlaczego? Bo walnął głupotę w wywiadzie? Czy dlatego że chce więcej zarabiać? Ma kontrakt do końca 2022 roku i tyle, do tego momentu jest naszym graczem a to co później to już nie zależy tylko od Milanu. Chcesz osłabiać drużynę i doprowadzić do tego że możemy stracić na tym finansowo bo masz urażoną dumę i boli Cię pewna tylna część ciała? Ochłoń.

W ogóle te wszystkie osoby które piszą, że powinni go usadzić na ławce, serio myślicie że zarządowi lub trenerowi w ogóle przejdzie przez głowę taka myśl? Masakra
1
Jaca23
Jaca23
6 września 2021, 16:27
marcinomilano

Mam taką nadzieję. Stawianie na kogoś kto lada moment może odejść za darmo lub parę milionów, kosztem choćby Tonaliego to beznadziejny pomysł.
8
MilanHomer
MilanHomer
6 września 2021, 16:30
Akurat w tym wypadku jest zastępstwo, więc ta ławka nie będzie ogromnym problemem.
Gorzej było z Gigim i Hakanem, dlatego musieli koniecznie grać.
1
MilanistaMarek
MilanistaMarek
6 września 2021, 16:30
marcinomilano

Gościa który odchodzi po sezonie a może nawet w połowie nie ma sensu ogrywać dla innego klubu, Tonali będzie siedział na ławce zamiast się ogrywać a Kessie który ma w dupie Milan ma grać, zastanów się trochę czy to ma sens
Edytowano dnia: 6 września 2021, 16:31
1
RavenGDA
RavenGDA
6 września 2021, 16:37
@marcinomilano
do końca 2022 roku powiadasz??? No to jeszcze luz
0
Rafał0209
Rafał0209
6 września 2021, 16:49
Sam jesteś kibicem Milanu, i jeżeli dla Ciebie obietnica dana przez piłkarza kierowana również do twojej osoby, jest palnięciem głupoty to wybacz bardzo, może koleś biega na boisku zarabia miliony ale ja jako kibic chce być szanowany przez tego typu gwiazdki.
6
marcinomilano
marcinomilano
6 września 2021, 17:51
Rzeczywiście, wystarczy że Benaccer nie złapie formy albo Tonali ją zgubi i wróci do gry z zeszłego sezonu i ciekawe co wtedy będzie gadane :) Jesteście bardzo krótkowzroczni. Kessie miał ogromny wpływ na zeszłosezonowy sukces, a Wy się nim zachłysnęliście i szybko mogą nas wyniki sprowadzić na ziemie
0
Owieczek97
Owieczek97
6 września 2021, 18:20
@marcomilano krótkowzroczni? Dalej stawiając na niego mimo takich akcji damy przyzwolenie innym graczom na stawianie ultimatum klubowi który w efekcie stanie sie pośmiewiskiem. Będziemy się dawać doić każdemu kto zagra lepszy sezon? Kessie nie może być przykładem dla takich graczy jak Theo czy Benek się cofniemy w rozwoju.
0
marcinomilano
marcinomilano
6 września 2021, 18:25
Za to wysyłając go na trybuny albo do Primavery wysyłasz w świat wiadomość, która niekoniecznie będzie atrakcyjna dla potencjalnych, przyszłych zawodników jak i na pewno nie dla atmosfery w zespole :) Piłkarze są coraz bardziej roszczeniowi czy Ci się to podoba czy nie i to się nie zmieni. Takim zachowaniem możesz co najwyżej zaszkodzić sobie
0
marcinomilano
marcinomilano
6 września 2021, 18:26
@Rafał0209
No fajnie, mi się też to nie podoba, ale to nie zmienia faktu, że palnął głupotę. Bo łamanie takiej obietnicy to jednak głupota. I lepiej żebyś się przyzwyczaił do tego, że generalnie milionerzy biegający za piłką mają Twoje zdanie bardzo głęboko gdzieś. I lepiej żebyś jak najszybciej sobie zdał z tego sprawę, oszczędzi Ci to rozczarowań
Edytowano dnia: 6 września 2021, 18:27
0
<  1  2  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się