SCUDETTO


Kessié wznowił treningi. Zawodnik będzie dostępny na mecz z Lazio

7 września 2021, 17:45, Redakcja Aktualności
Kessié wznowił treningi. Zawodnik będzie dostępny na mecz z Lazio

Jak poinformował Antonio Vitiello z MilanNews, Franck Kessié wznowił treningi z drużyną w Milanello. Oznacza to, że zawodnik wyleczył uraz mięśniowy uda i dołączył do reszty zespołu, który przygotowuje się na niedzielne spotkanie z Lazio. Iworyjczyk najpewniej znajdzie się w kadrze na najbliższy mecz, a to czy w nim wystąpi od pierwszych minut oceni trener Rossonerich, Stefano Pioli.



65 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Woolfik92
Woolfik92
8 września 2021, 10:04
A zatem, Kessie – kiedy ten dożywotni wybór na prezesa?

- Szybko, bardzo szybko. Ale nie zbyt szybko! Chcę zajść najdalej jak to możliwe na igrzyskach. Potem Milan będzie mnie miał już na tak długo jak tylko zechce.
0
ACstach
ACstach
8 września 2021, 12:02
A za rok wywiad - W Milanie chciał mnie tylko trener Pioli ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Orzelek79
Orzelek79
8 września 2021, 04:59
Dobra wiadomość chodź Tonali i Krunic dobrze wypadli w obu meczach. Zaczynamy maraton więc każdy pogra. Co do kontraktu to już się pogodziłem z jego odejściem. Kwota jaka się przewija jest absurdalna co najmniej z 2 powodów. Zagrał 1 super sezon na 4 lata kontraktu, najważniejsze jednak jest to że Milanu najzwyczajniej nie stać na takie płace. Polityka klubu odnośnie finansów zaczęła mi się bardzo podobać. Choć droga do miejsca gdzie powinniśmy być, będzie długa i kręta, to z większymi emocjami i jeszcze większą satysfakcją jak ten cel osiągniemy.
2
R44
R44
8 września 2021, 06:13
Więc chodź pomaluj mój świat ;)
3
Milanboy
Milanboy
8 września 2021, 07:15
R44- Na żółto i na niebieskooo.
0
Rossu
Rossu
7 września 2021, 23:56
Super! PSG już się cieszy ( :
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
7 września 2021, 23:36
Piłka nożna = biznes im sobie wcześniej to uświadomicie tym lepiej dla Was. Będzie mniej nerwów, więcej dystansu i spokojniejsze życie :)
Naprawdę jeżeli ktoś by zaproponował Ci 5 lat kontraktu po 10 mln na sezon na polskie to jest za 5 lat grubo ponad 200 mln zł, to ktokolwiek by odmówił? Za takie pieniądze można zapewnić nie tylko sobie dobrobyt do końca życia ale również swoim dzieciom i wnukom, co ja mówię całej rodzinie i to najdalszej..
Nawet idiota bizensu kupiłby za połowę tego 100 mieszkań po milion za jedno i wynająłby je co przyniosłoby po 200 tys na miesiąc za rok 2.5 mln.. naprawdę za takie pieniądze można również czynić tyle dobra, budować schroniska dla zwierząt, domy dziecka, kupować sprzęt do szpitali dla chorych, normalnie otwiera to takie pasmo możliwości czynienia dobra, że żaden klub sportowy nigdy tyle dobrego nie przyniesie bo jak nie wyda tych pieniędzy na tego piłkarza to kupi innego i tyle taka jest prawda.. jeżeli ktoś wybrałby "miłość" do klubu zamiast możliwość dokonania za tą kasę różnych rzeczy które żaden klub nigdy nie zrobi to byłby głupi..
Kolejna sprawa to fakt że Ci ludzie co grają na takim poziomie są na innym poziomie życia niż zwykły kibic któremu wydaje się że 6 mln zamiast 10 mln to jeden ciul i "miłość" do barw powinna tą różnice równoważyć XD takie myślenie jest tak śmieszne że aż głowa mała. Sam sobie odpowiedz przed sobą, jeżeli choć raz w życiu kupiłeś coś wartościowego, mieszkanie, samochód, telefon, nowy komputer? Czy kupiłbyś teraz coś gorszego albo łatwo wrócił do momentu w którym tego nie miałeś? Na pewno nie, to jest normalne i prawidłowe, tak samo jest z piłkarzami są nauczeni życia na pewnym poziomie i dążą bym na takim poziomie pozostać lub zwiększać swój komfort życia, tak jak każdy z nas, im robi różnice że ktoś im da im 2 razy więcej, tak jak każdemu zrobiłoby różnicę, gdyby zaproponował mu ktoś zamiast 4 tys 10 tyś na miesiąc proste i nikt by nie powiedział, nie sorry ja kocham szefa i w dupie mam że mogę za rok kupić 3 razy lepsze auto i zabrać żonę do Egiptu czy na Zanzibar, miłość do klubu to mżonka i radzę się z tym pogodzić, lepiej się śpi.
Edytowano dnia: 7 września 2021, 23:44
4
Vol'jin
Vol'jin
8 września 2021, 00:24
Tylko można to zrobić z klasą Grealish/Camavinga albo bez klasy (Gigio, kłamać w żywe oczy Hakan "jestem" w kontakcie z Maldinim przed Euro etc)
13
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
8 września 2021, 00:34
No pewnie że tak Vol'jin, ja się jednak odniosłem głównie do "domniemanej miłości do barw" pewnie że można zrobić to z klasa bez kłamstw ale widać że w przypadku pieniędzy u piłkarzy schodzi to na drugi plan i takie są realia a oszukiwanie samego siebie jest naiwne i głupie, w piłce nożnej nie ma już miejsca na romantyzm i nie będzie, trzeba kontraktować zawodników i patrzeć na nich jak na pracowników, a liczenie na to że któryś zostanie bo kocha Milan no sorry... ? Po co tak wgl myśleć i robić sobie nadzieje jakieś i się oszukiwać trzeba budować drużynę bez uwzględniania tego małego szczegółu który już dawno przestał w tym sporcie istnieć.
0
karp_fso
karp_fso
8 września 2021, 00:40
Dokładnie, a skoro bawimy się w język szarego człowieka - dostajesz ofertę od innej firmy, jest opcja na lepsze zarobki powiedzmy o 2-3 tys. zł więcej. Jesteś zadowolony z pracy w swojej obecnej firmie, myślałeś nawet o siedzeniu tu do emerytury. No ale przyszła lepsza oferta, życie.

To teraz wolisz odejść ze swojej firmy robiąc syf i smród, uciekając na długie urlopy i mówiąc dzień przed powrotem, że się zwalniasz (i bierzesz zwolnienie od lekarza, żeby przesiedzieć wypowiedzenie), czy wolisz się normalnie dogadać z pracodawcą? (zakładamy cały czas, że firma cię nie mobbingowała i nie wykorzystywała xD)
0
FX
FX
8 września 2021, 00:57
Nie mierzmy każdego jedną miarą.
2
Nesta_13
Nesta_13
8 września 2021, 01:00
Nie zgodzę się z Tobą. Jest multum przykładów, że nie dla każdego klasowego piłkarza kasa jest najważniejsza. A nawet jak jest bardzo ważna, to nadal ważniejsza jest perspektywa że może ją uzyskać grając dla tego samego klubu, tylko później. Twoim tokiem rozumowania Calabria czy Tonali nie graliby już dla Milanu, a Del Piero odszedłby z Juve po degradacji. To są tylko małe wycinki. Zdaje sobie jednak doskonale sprawę że takich piłkarzy jest co raz mniej. Jak dla mnie jest to upadek wartości. Zawsze nie lubię też porównań piłkarzy do typowych kowalskich, bo tego się nie da porównać, dwa różne światy. Ale skoro już porównałeś - ja np wolałbym obecne miejsce pracy z aktualnym wynagrodzeniem, super atmosferą oraz perspektywą rozwoju, awansu i późniejszych wyższych zarobków, aniżeli inne miejsce pracy z lepszą kasą od razu, ale gorszą, szczurzą atmosferą, potrzebą aklimatyzacji, ponownego udowadniania swojej wartości. Kasa to nie wszystko, serio. Często przez większą kasę ponosimy tzw. koszt alternatywny w postaci m.in. mniejszej ilości czasu, większej ilości stresu, gorszego samopoczucia, braku poczucia spełnienia, samozadowolenia itd.
8
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
8 września 2021, 01:08
Nesta proszę cię Calabria to cieszy się z grania w Milanie jak dziecko z zabawki, nikt inny na tym poziomie sportowym go po prostu nie chce jest rezerwowym w kadrze i takie są fakty, nie marudzi bo dobrze wie że ciężko o lepszy klub w którym regularnie by grał.
To samo tyczy się Tonliego który musiał zejść z zarobków bo mało co a Maldini by go nie wykupił po tak fatalnym sezonie, co Ty myślisz że ktoś by chłopaka wziął z topu za 40 mln i dał mu grać jeszcze pierwsze skrzypce?? Sam dobrze wiesz ze nie.. Dlatego gra tu i jest zadowolony, co innego jest w przypadku Kessiego czy Dolara wiedzą doskonale że mają szansę grać w lepszych obecnie drużynach za większą kasę to mogą stawiać warunki, Calabria i Tonali nie mogą, a Ty dopisujesz do tego historyjkę o lojalności..
1
MisiuACM
MisiuACM
8 września 2021, 02:20
ForzaMilan, teoretycznie i tak i nie. Zgoda z tym, że nie da się porównać życia szarego "Kowalskiego", który wstaje codziennie rano i idzie do pracy żeby zarobić kilka tysięcy na miesiąc, aby wyżywić rodzinę, zapłacić rachunki i coś odłożyć na wakacje. To prawda, że tacy i nie tylko tacy, ale nawet piłkarze kilka półek niżej jakościowo żyją zupełnie inaczej, na innym standardzie i operując znacznie wyższymi kwotami. Jednak warto pamiętać, że znajdzie się w społeczeństwie także grupka ludzi dla których pieniądze to nie wszystko. Liczą się jakieś zasady, wartości, klasa i honor. Jeśli na tapetę weźmiemy tutaj przykład Kessiego to typ ewidentnie naważył sobie piwa słowami, że na pewno tu zostanie, że jest prezydentem tego klubu i dobrze zdaje sobie teraz sprawę, że jak pójdzie do Paryża za pieniędzmi to zrobi z gęby dupę i wyjdzie na materialistę. Przecież dał słowo i go nie dotrzymał. Teraz pojawia się pytanie jaki charakter ma taki człowiek. Czy będzie miał w to nalane, bo liczy się tylko kasa czy jednak będzie się z tym czuł źle? Bo ja zdecydowanie należę do tej grupy ludzi co czułaby się z tym źle. Jak daję słowo to go dotrzymuje i trudno, że 2 dni później wyskoczył z krzaków Leonardo i zaproponował mi więcej. Warto zastanowić się nad tym, czy te parę baniek było wartych tego, żeby przez następne kilka lat być przykładem typowej piłkarskiej złotówy i nie móc spojrzeć później w lustro w swoje oczy. W dodatku chłopaki wyżej też podali fajny przykład, że czasami lepiej pracować za mniej, ale w fajnej atmosferze i z fajnymi ludźmi, nawet jak ktoś Ci proponuje więcej. Wszak w życiu chodzi o to żeby żyć, a nie je tylko przeżyć. I nie odbierzcie tego w ten sposób, że piszę tak, bo jestem kibicem Milanu. Nie mam (jeszcze) i nie miałbym nic do Kessiego, gdyby nie słowa, które wypowiedział.
0
marcinomilano
marcinomilano
8 września 2021, 09:39
Bardzo dużo ludzi tutaj mówi że Tonali obniżył pensję z miłości do Milanu i jest to duże iksde. Gdyby nie ta "miłość do Milanu", to by został w drugoligowej Brescii. Później Tonali wywinie taki sam numer jak Gigio czy Kessie i wszyscy znowu będą w ciężkim szoku. I tak się toczy to życie
1
Nesta_13
Nesta_13
8 września 2021, 13:11
Przecież Tonalim interesował się również Inter i był naprawdę bardzo blisko pozyskania tego zawodnika... Zdecydowały wtedy właśnie inne wartości niż kasa - kolejny argument, że nie masz do końca racji.
0
Vol'jin
Vol'jin
8 września 2021, 14:05
przecież i tak by w Brescii nie został

jak nie Milan to były info o Violi na przykład, a kto wie czy na przykład Roma/Lazio etc by się nie włączyły wtedy do gry

0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
8 września 2021, 15:12
Nesta na początku przed transferem Inter się nim interesował, ale po pierwszym sezonie już nie, bo zostały jego umiejętności zweryfikowane, więc dalej odnośnie tej dwójki (Calabria, Tonali) rację mam, fakty są jakie są..
0
szyka
szyka
7 września 2021, 22:36
Wysłać go do Paryża, żeby pocieszał na ławce swojego prekursora
6
plotek
plotek
7 września 2021, 22:35
Cóż w P$G zrobiło się to co kiedyś było z Realem, będą zabierać najlepszych a i tak gablota zapewne się nie zapełni tak jakby tego chcieli. Takie coś to naprawdę dobra rozkmina dla takiego grajka. Chodzi tu najbardziej o hajs oczywiście ale na przykładzie Tonaliego jeszcze widać jakiekolwiek przywiązanie do barw. Tam będzie miał większą kasę i zagra na pewno z lepszymi od siebie co może go jeszcze dodatkowo motywować. Po prostu niech nie kłamią kibiców, chcą odchodzić - niech odchodzą z klasą.
1
LunaS
LunaS
7 września 2021, 22:14
I tak i tak dostanie pewnie mu się od kibiców - zacznie się presja.
0
MariuszR06
MariuszR06
7 września 2021, 20:42
Tak jak go lubiłem,to teraz go nie nawidze.Skoro były kontakty z PSG i mu zawrócili w głowie to nie mam pytań.Nue ma co słuchać pitolenia piłkarzyków, że kochają barwy itd itp.Mydlenie oczu.Kasa,kasa,kasa ...
13
chory
chory
7 września 2021, 21:13
tak samo dżeko i lukaku okłamali swoich kibiców w to lato...
3
Bandon
Bandon
8 września 2021, 08:58
chory

Nie mój cyrk, nie moje małpy. Jeśli Kessie nie podpisze kontraktu, to będzie postawiony w tym samym szeregu, jak nie gorszym przez ten wywiad co Donnarumma i Hakan.
0
karp_fso
karp_fso
7 września 2021, 20:36
Pewnie zacznie z ławki...

...oczywiście dlatego, że jest po kontuzji, w żadne kluby kokosa nie będziemy się bawić.
2
matten
matten
7 września 2021, 20:28
Ściągnąć awaryjnie Yacina Adliego z Francji i dać go do pierwszego składu, wysłać Kessiego na trybuny, usunąć go z grupy whatsappowej i ze znajomych na facebooku, niech poczuje na własnej skórze, że to nie żarty, a może oprzytomnieje!
4
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
7 września 2021, 22:11
Jejku jakby mnie tak ktoś usunął z grupy na whatsappowej i z ze znajomych na FB to bym normalnie się załamał straszne rzeczy w obliczu grubych milionów, kolego nie tak ostro pls XD
20
Zirytowany
Zirytowany
7 września 2021, 20:11
Żadne odsyłanie na trybuny, ma ważny kontrakt do lata 2022, ma grać jak będzie w wysokiej formie, jest zbyt cenny dla naszego środka pola żeby z zemsty wysyłać go na trybuny, zresztą to nie jest w stylu Milanu takie zachowanie, nie rządzi u nas Aurelio De Laurentiis.
5
satoshi
satoshi
7 września 2021, 20:26
Nie ma sensu wtedy blokować rozwoju Tonalego
10
Zirytowany
Zirytowany
7 września 2021, 21:28
Kto mówi o blokowaniu? niech gra z Kessim, obok, sporo się nauczy od niego przy okazji.
1
Bandon
Bandon
8 września 2021, 09:00
Zirytowany

Czego się nauczy? Wykorzystywania masy mięśniowej? Bo chyba nie techniki.
0
Zirytowany
Zirytowany
8 września 2021, 11:39
Waleczności, odbiorów, a i nic mu sie nie stanie jak nabierze jeszcze trochę masy mięśniowej :) na tą chwilę właśnie dwójkę Kessie - Tonali widzę jako podstawową.
0
omo69
omo69
7 września 2021, 20:03
A skąd taka pewność ,ze jak będzie grał to nie odstawi nogi w decydującym momencie bo pojawia mu się dolary przed oczami które może stracić w razie kontuzji???:)
Edytowano dnia: 7 września 2021, 20:05
3
Kostek.
Kostek.
7 września 2021, 19:59
Wolisz śmierdzące pieniądze szejków - na ławę.
4
KosaX
KosaX
7 września 2021, 20:14
Jeszcze nie zdecydowal,mysle ze z Franckiem moze byc tak ze czeka tyle ile Milan da maksymalnie.Jesli Milan odpusci to Iworyjczyk wroci do negocjacji i wezmie najwyzsza oferte Milanu.Nie wiem dlaczego ale mam wlasnie takie przeczucie,narazie nie hejtujmy bo on nie ma agenta Raioli.
1
Yankee Doodie
Yankee Doodie
7 września 2021, 21:13
Nie wiem czemu wszyscy czepiacie się Raioli bądź innych agentów. Oni mają tylko reprezentować piłkarza, jego wolę i wynegocjować najkorzystniejsze dla niego warunki i tyle. Prawda jest taka że to wola piłkarza ostatecznie decyduje czy ten podpisze kontrakt czy nie.
1
jasiom22
jasiom22
7 września 2021, 22:43
I tak i nie. Agent typu Riola to stary gruby cwaniak który motał w głowie Gigio od kiedy ten był dzieckiem. Ze to ze śmo, wiadomo pomaga mu w zarobieniu kokosów bo dostaje %, nie jest to „tylko” wola piłkarza, a całego jego otoczenia. Nie każdy, ma absolutystycznej zdanie, czasem a nawet często młody chłopak może nie mieć pojęcia w co się pakuje. Casus Leao z odejściem ze sportingu.
0
Zielony2009
Zielony2009
8 września 2021, 00:40
pecunia non olet
0
Kosmateus123
Kosmateus123
7 września 2021, 19:58
Ława, ale tylko dlatego, że lepiej dać mu czas niż wpuścić za szybko i odnowić uraz. Co do kwestii kontraktowych- jego jest ciągle ważny, a trybuny za brak przedłużenia sprawią najwyżej, że jeszcze trudniej będzie przekonać do transferu do Milanu zawodników na poziomie, więc nie widzę w tym sensu.
0
Corsa
Moderator Corsa
7 września 2021, 19:58
Odesłanie Francka na trybuny stanie się tylko dodatkowym argumentem, który pchnie go w ramiona PSG. Trzeba wystawiać najlepszych, inaczej sezon będzie stracony, priorytetem jest LM, a nie ogrywanie młodzieży.

Tonali to melodia przyszłości, chłopak sprawdza się do rotacji, ale na chwilę obecną nie da oczekiwanej jakości grając od deski do deski. Co nam z tego, że zyska nieco pewności skoro wypadniemy poza top4.
Edytowano dnia: 7 września 2021, 19:58
12
marcinomilano
marcinomilano
7 września 2021, 20:16
Dokładnie
Edytowano dnia: 7 września 2021, 20:16
1
Jago
Jago
7 września 2021, 19:58
ja tam płakał nie będę po nim. szkoda tylko rzucać słowa na wiatr
1
marcinomilano
marcinomilano
7 września 2021, 19:50
Nie trybuny, a jeśli ma odejść to niech wybiega na boisko i daje z siebie wszystko przez to ostatnie mecze, żebyśmy dalej kręcili się w czubie
2
Quers2
Quers2
7 września 2021, 19:48
Trybuny.
1
Jaca23
Jaca23
7 września 2021, 19:38
Teraz to jeszcze pół biedy, ale nie podpisując nowego kontraktu, to od listopada/grudnia on nie powinien powąchać murawy, ewentualnie być zawodnikiem do rotacji. Skoro i tak odejdzie trzeba stawiać na piłkarzy, którzy będą stanowili siłę środka pola w następnym sezonie, a nie ogrywać kolejnego zawodnika PSG.
4
Rafał0209
Rafał0209
7 września 2021, 19:48
Przede wszystkim musimy myśleć o awansie do LM, niech grają najlepsi, nie wyobrażam sobie wpuszczać Bakayoko z formą z Napoli, i posadzić na ławce świetnego Kessiego tylko dlatego że odejdzie do PSG, Mbappe jakoś gra kibice gwiżdżą ale działacze i trener mają gdzieś bo liczy się wynik na tu i teraz sportowy.
3
ósmy
ósmy
7 września 2021, 20:00
^
Wszystko się zgadza, tylko w tym przypadku ogromne znaczenie ma profesjonalizm zawodnika. Czy taki piłkarz mający przed sobą kontrakt życia będzie dawał z siebie wszystko, ryzykując nawet ostrą grę i złapanie poważnej kontuzji?
Kontuzji, która może przekreślić jego plany
o większych zarobkach i karierze?
2
Marios77
Marios77
7 września 2021, 19:08
Tras musi grać i wracać do formy żeby być gotowym na…. Paryż. Dramat
0
Rafał0209
Rafał0209
7 września 2021, 18:55
Nie chce mi się wierzyć że nie zostanie, po kim jak po kim ale po nim widać że zostawia serducho dla tych barw, ma super stosunek z fanami po tym jak został Prezesem, nie sądzę że jest facetem który rzuca aż tak duże słowa na wiatr, może on zwyczajnie negocjuje jeszcze warunki ale koniec końców wie że podpiszę. mówi się milion w tą czy tamtą ale panowie to są ogromne sumy to i negocjacje trwają, to nie podwyżka na budowie o 1 zł że się załatwia w sobote po fajrancie.
2
chory
chory
7 września 2021, 18:40
albo podpisujesz albo trybuny, wybieraj
13
Vol'jin
Vol'jin
7 września 2021, 18:59
proponuję by wojciechowski kupił klub to takich jak ty zadowoli :)
5
Master of AC Milan
Master of AC Milan
7 września 2021, 19:01
Jak już to zagrozić, chcemy być jak Napoli? To właśnie przez to nie awansowali do LM. To są średniawe metody, na tym straciło np. Schalke czy Napoli i wiele innych drużyn. Oby nie stosowali takich metod, każdy zawodnik może się przydać.
Edytowano dnia: 7 września 2021, 19:04
2
Rafał0209
Rafał0209
7 września 2021, 19:02
Zawiało grozą jak z Horroru albo łupiesz kamienie albo do pieca, Hitler i Stalin na bank by Cię polubili.
3
Rafał0209
Rafał0209
7 września 2021, 19:12
Na logikę, płacić komuś pensję i nie móc z niego korzystać, to tak jak Ty byś miał umowę w pracy przez rok, powiedział że za rok odchodzisz i szef Cię wysłał do domu i płacił Ci pensję przez ten rok a w pracy nie miał z Ciebie pożytku, myślcie wy czasami.
2
Zirytowany
Zirytowany
7 września 2021, 19:38
Co ma podpisywać, jak nadal ma ważny kontrakt ? szczerze nie rozumiem takiego stanowiska z trybunami. Analogiczna sytuacja tamten sezon Gigio, co by nie mówić to między innymi dzięki jego świetnym interwencjom jesteśmy znów w LM, wątpię, że Tătărușanu (w przypadku trybun Gigio) byłby godnym następcą.
Edytowano dnia: 7 września 2021, 19:41
1
omo69
omo69
7 września 2021, 20:17
Zirytowany

Przecież dolar specjalnie przedłużał do końca sezonu az Maldini sie wkurzył i kupił Francuza:)dolar dobrze wiedział ze gdyby powiedział wczesniej ze odchodzi to kibice by go zjedli:)Z Raiola zrobili niestety Maldiniego perfekcyjnie.
0
Pinokio
Pinokio
7 września 2021, 18:33
Mają grać najlepsi, także liczę na duet Tonalli- Kessie.

A tak przy okazji Kessie ponownie dodał opis na swoim instagramie, że jest zawodnikiem Milanu. Znak, że zostanie?
Edytowano dnia: 7 września 2021, 18:38
6
Gutek
Gutek
7 września 2021, 18:41
Póki co jest zawodnikiem Milanu :]
0
Pinokio
Pinokio
7 września 2021, 18:48
Nie no jasna, tylko po co zmieniał, żeby zaraz znowu wstawić? Dziwne.
7
TygrySyberyjskiii
TygrySyberyjskiii
7 września 2021, 17:52
Kessie nie łam sie na tych co tutaj psioczą na Ciebie. Ja wierzę że zostaniesz. Ja wiem, że szacunkiem środowiska nie wyżywisz rodziny ale za to co dostajesz to wiesz, niejedna rodzina z Wybrzeża Kości Słoniowej może pomarzyć, przemyśl to. No offence.

Twój Tygrysek Syberyjski
15
Cuchillo
Cuchillo
7 września 2021, 18:06
Przekażę mu Twoje słowa, jeśli kiedykolwiek go spotkam!
7
WeahYeah
WeahYeah
7 września 2021, 19:56
Przecież on często bywa na acmilan.com.pl.... w końcu słowa, które mogą zaważyć na jego decyzji! Brawo #teamKeshie
0
zycumilanista
zycumilanista
7 września 2021, 17:51
Głęboka ławka. Jak ja trzymam kciuki za Bakayoko
14
malaka1995
malaka1995
7 września 2021, 18:06
Popieram
1
arturo6625
arturo6625
7 września 2021, 17:49
Raczej ława.
5

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się