SCUDETTO


Kto w duecie z Kessiem na Lazio? Rywalizacja Bennacera z Tonalim

8 września 2021, 09:41, cinassek Aktualności
Kto w duecie z Kessiem na Lazio? Rywalizacja Bennacera z Tonalim
Z Lazio od początku u boku Francka Kessiego powinien zagrać
Ismael Bennacer 8.4%
Sandro Tonali 91.6%
238 oddanych głosów

Franck Kessie jest już zdrowy i gotowy do gry w meczu z Lazio. Iworyjczyk wydaje się pewniakiem do miejsca w podstawowej jedenastce na starcie z rzymianami. Kto jednak w ustawieniu 4-2-3-1 zajmie miejsce obok niego? Rade Krunić podczas przerwy reprezentacyjnej mierzył się z urazem, natomiast Tiemoue Bakayoko dopiero co dołączył do drużyny - Bośniak i Francuz rozpoczną więc niedzieną potyczkę najprawdopodobniej na ławce rezerwowych. Rywalizacja toczy się natomiast pomiędzy zdrowym i grającym już w kadrze na pełnych obrotach Ismaelem Bennacerem Sandro Tonalim, który na starcie ligowego sezonu pokazał się z dobrej strony. Od środy trener Stefano Pioli ma w Milanello do dyspozcji zarówno Algierczyka jak i Włocha, a zatem będzie mógł dokonać wyboru.



65 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
DaRo_7
DaRo_7
9 września 2021, 21:18
Szczerze to gdzieś mam ten wynik. Jeśli Franck nie chce przedłużyć kontraktu to ławka, albo trybuny są dla niego odpowiednim miejscem do oglądania tego spotkania. Mówiłem już nie raz, że wolę oddanego Sandro, nawet kosztem tego, że popełni błąd. Gdzie ma się uczyć jeśli nie na takich przeciwnikach jak Lazio. Gra w tym meczu wyjdzie mu tylko na plus :P Jeśli pokażemy Kessiemu, że co by nie było to ma pewne miejsce w jedenastce, to właśnie tak się później będzie działo. Będzie się miał za nie wiadomo kogo i będzie nas wodził do końca kontraktu. Niech poczuje, że bez nieg Milan też istnieje :P
0
Alessio_re6
9 września 2021, 09:58
Powinien zagrać najlepszy możliwy duet czyli Kessie Bennacer, nie można się osłabiać na początku sezonu, Tonali wszedł dobrze, ale to były najsłabsze drużyny, a gramy z Lazio, które w sezon weszło równie dobrze co my
0
hvast87
hvast87
9 września 2021, 00:17
Murzyn out na trybuny niech gra Tonali
0
Milancampo31
Milancampo31
8 września 2021, 22:30
Obydwu od początku kessie nie jest święta krowa ostatni mecz ładnie razem zagrali
0
ceci791
ceci791
8 września 2021, 20:27
Z Verrattim :)
3
DarQ
DarQ
8 września 2021, 18:29
Z kim Kessie by chciał zagrać w duecie?
Podejrzewam, że ze swoim agentem :)
1
Corsa
8 września 2021, 17:27
Zgadzam się, że powinniśmy stawiać na Tonalego, ale nie popadajmy w skrajność. Chłopak zagrał DOPIERO dwa dobre mecze pod rząd, z potencjalnymi outsiderami, a niektórzy już sygnują go na podstawowego zawodnika.

Jeszcze sporo wody w rzece upłynie zanim Sandro będzie regularnie dawał chociaż 70% tego co Franck czy Bennacer. Złość związana z tymi kontraktowymi zawirowaniami przyćmiewa Wam obiektywny osąd.

Kessie nawet po kontuzji da zespołowi więcej niż młody Włoch. Nie mam co do tego cienia wątpliwości.
4
Milanboy
Milanboy
8 września 2021, 18:51
Ale Bennacer to właściwie grał dobre pół sezonu jak nie mniej 19 /20 więc tak średnio, na pewno zgodzę się z Kessie ale Benek od dłuższego czasu ma problemy.
2
Corsa
8 września 2021, 19:35
@Milanboy, tak, zgadzam się. Benek gubi formę. Dlatego napisałem, tylko o Francku, że po kontuzji będzie i tak lepszy od Sandro. Na mecz z Lazio powinniśmy wyjść Tonali - Kessie
0
urugwajczyk
urugwajczyk
9 września 2021, 10:22
Mów pod rząd, a będzie błąd. Mów z rzędu, a nie będzie błędu.
Grać powinni zawodnicy w formie, Kessie wraca po kontuzji, a Bennacer kopie się jeszcze po czole. Pytanie powinno brzmieć: Kto zagra w duecie z Tonalim? Kessie/Bennacer/Krunic czy może Bakayoko?
1
Jaca23
Jaca23
8 września 2021, 17:15
Tonali to powinien być obecnie pewniak w wyjściowym składzie. To jemu powinniśmy szukać partnera.
2
Milanboy
Milanboy
8 września 2021, 17:14
Sandro Tonali, no bo kto inny.
2
stary_boss
stary_boss
8 września 2021, 15:38
Wiem ze to był jeden z najlepszych zawodników zeszłego sezonu itp ale jest jedno ale wraca po kontuzji, nie wiadomo jak z kontraktem i coś czuje ze nie podpisze bo wspólnie z agentem chcą więcej i więcej wiec uważam ze powinien zacząć od ławki tym bardziej ze teraz druga linia Tonali i Bennacer jest w dobrej formie wiec nie potrzebne dywagacje
0
Vol'jin
Vol'jin
8 września 2021, 16:33
powtórzę docelowo to ma być Kessie/Bakayoko - Tonali/Bennacer

i tak pewnie będzie + znając "zachowawczość" Pioliego to Francuz będzie z ławki częściej wchodził niż Tonali/Bennacer ^
1
TR3V0R
TR3V0R
8 września 2021, 14:44
Smieszne będzie to, że do kessiego dobieramy partnera, a nie do Sandro, który jest w najlepszej formie jak do tej pory
6
MilanHomer
MilanHomer
8 września 2021, 14:37
Tonali i Krunić :)
1
jasiom22
jasiom22
8 września 2021, 13:15
Ale będą jaja jak Kessie zagra słabo po powrocie... redakcja powinna pomyśleć o nowych serwerach na fale hejtu która się wyleje. ;)

A kto powinien grać? Najlepsi i kropka, ci w najlepszej formie tu i teraz. Czyli Kessie i Tonali. (Nie ma znaczenia co który będzie robi za 2 czy 5 lat, albo co robi 3 lata temu.
Edytowano dnia: 8 września 2021, 13:19
0
Tadeusz Piñata
Tadeusz Piñata
8 września 2021, 13:32
Skad wiesz w jakiej Kessie jest kondycji?
3
RavenGDA
RavenGDA
8 września 2021, 14:11
skąd wiesz w jakiej formie jest ke$$ie po urazie???
1
malaka1995
malaka1995
8 września 2021, 16:40
Trochę chyba poniosło xD
0
jasiom22
jasiom22
9 września 2021, 02:42
Z czym do ludzi? Kessie jest zdrowy, i daje zespołowi więcej niż Krunić z Tonalim i jeszcze Bennacerem razem wzięci.. grać mają najlepsi i to oceni trener, dla mnie nie ma wątpliwości że Kessie jest najsilniejszym pomocnikiem w Milanie.

Pomyslałem sobie tylko, że gdyby Pioli dał mu zagrać własnie nie w pełni jego dyspozcyji, i ten nie wypadłby dobrze... to dopiero wylałaby się fala hejtu, jak już jest nie mała.

Ja tam liczę na to że się dogadają w kwestii kontraktu i te farmazony będzie można odesłać w niepamięć. Kessie musi zostać. A to że wszyscy piłkarze chcą wincej, to nie powinno nikogo specjalnie dziwić, skoro mamy komin w postaci Ibry, a jak rynek wygląda z PSG i klubami premiership, też każdy widzi.
0
marcinomilano
8 września 2021, 13:11
Gdzie się podziali Ci wszyscy krytycy Tonaliego, Ci wszyscy którzy pisali że lepiej go w ogóle zostawić w Brescii niż się męczyć negocjacjami (:
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
8 września 2021, 13:29
Jakie zarządzanie, tacy fanatycy. Właścicielom w momencie awansu sportowego, kiedy inwestycje są najważniejsze właczył się tryb oszczędzania, czasami wręcz dziadowania, więc normalne, iż niepasujący do polityki zawodnicy będą z automatu krytykowani przez część społeczności. W rzeczywistości każdy talent ma swoją własną ścieżkę rozwoju i nie można wymagać od młodzieży cudów po roku/półtora w poważnej piłce.
Edytowano dnia: 8 września 2021, 13:30
1
marcinomilano
8 września 2021, 15:13
Błagam Cię, tylko nieinteresujący się własnym klubem kibice i ignoranci mogli myśleć że po zakontraktowaniu Tonaliego i Tomoriego będziemy szastać pieniędzmi. Ten klub jest szykowany pod sprzedaż, jestem w szoku, że ludzie tego nadal nie ogarniają. Księgi mają się zgadzać, nie będzie wielomilionowych bezsensownych transakcji. Gdyby nie to że Pioli odpalił po lockdownie, to teraz byśmy byli w kompletnie innej sytuacji i z zupełnie inną filozofią rozwoju
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
8 września 2021, 13:10
Prosty wybór. Powinni grać Ci co są obecnie w najlepszej formie czyli Tonali. Oczywiście z uwzględnieniem pdziału na role. Żadnych eksperymentów typu Krunić jako jeden z pivotów czy też robienia na złość zawodnikom kosztem interesu drużyny i klubu. W przeciwnym razie jak Lazio wrzuci niektórych piłkarzy na karuzelę to Milan na 100% nie zdąży się pozbierać przed końcowym gwizdkiem.
3
jasiom22
jasiom22
8 września 2021, 13:12
Dokładnie.
0
Lomaxini
Lomaxini
8 września 2021, 12:33
No to Tonali na ławke bo trzeba paryżanom ograć zawodnika
7
Vol'jin
Vol'jin
8 września 2021, 12:32
w domyśle to Kessie z Bakayoko rywalizują o miejsce obok Tonaliego/Bennacera

z Kruniciem w parze to Tonali musiał przejmować rolę Kessiego, co powodowało, że był jeszcze bardziej pod ostrzałem kibiców bo nie było go z przodu ;]

0
R93
R93
8 września 2021, 12:30
1. Sandro nie można teraz zastopować i grać po prostu musi, bo wykorzystał 2 pierwsze mecze i zasłużył.

2. Co myślicie o rozwiązaniu "Kessie nie wchodzi dopóki nie określi się, czy przystaje na ostateczną propozycję czy nie"? Z jednej strony dla sfrustrowanego kibica Milanu może brzmieć dobrze, ale z drugiej jeśli da gwarancję jakości jak rok temu i dzięki temu będziemy drugi raz w top4 to niech nawet odchodzi za darmo...
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
8 września 2021, 12:30
Nie rozumiem, skąd to specjalne traktowanie Francka. I nawet nie chodzi o to, czy podpisze, czy nie podpisze kontraktu.
Bennacer, wracając po kontuzji, musi walczyć o skład i wchodzić z ławki, łapiąc minuty i szukając formy. Identycznie powinno być w przypadku Kessiego. Jasne, miał świetny poprzedni sezon, ale nie wiemy, w jakiej formie jest aktualnie, bo miał kontuzję i nie grał w pre-sezonie.
Także w pierwszym składzie ponownie powinni wyjść Tonali z Kruniciem, a Kessie z ławki, żeby zobaczyć, w jakiej jest dyspozycji. Jeśli świetnej, to od następnego meczu pierwsza jedenastka. Jeśli w kiepskiej, to przyspawać do ławki, aż sobie grą nie wywalczy placu. Prosta sprawa.
1
Spori
Spori
8 września 2021, 12:24
A moim zdaniem to Kessie powinien usiąść na dupie.
3
hyrus13
hyrus13
8 września 2021, 12:17
Według mnie powinien grać Tonali. Wygląda, że wreszcie zaczyna łapać rytm, w meczach się fajnie prezentuje i ja bym go na ławkę nie sadzał.
0
marcinomilano
8 września 2021, 12:15
Immobile wyjeżdża z kadry z kontuzją, więc Lazio też przyjedzie osłabione
0
Rossu
8 września 2021, 12:47
Pewnie jakimś cudem będzie na nas zdrowy.
3
marcinomilano
8 września 2021, 13:10
Podobno problem mięśniowy więc raczej nie
0
Jaca23
Jaca23
8 września 2021, 17:19
Bez Ciro ich siła ofensywna spada jakieś 30-40%.
0
Beny
Beny
8 września 2021, 11:56
Argumenty o formie są słuszne, ale według mnie tutaj chodzi o charakterystykę środkowych pomocników. Jeden musi być fizol, a drugi rozgrywajek. Przy braku Kessiego rolę tego fizola przejął Krunic. Sandro i Benek to podobna specyfika więc dlatego rywalizują o pozycję. Tak to rozumiem.
0
xodos
xodos
8 września 2021, 11:54
Nie czaję czemu wszyscy wieszają psy na Kessim, po dwóch artykułach? Generalnie wszystko może się zdarzyć, nie wykluczam czarnego scenariusza ale to chyba za wcześnie aby porównywać go do Hakana czy Gigio.
Edytowano dnia: 8 września 2021, 11:54
3
roox
roox
8 września 2021, 12:01
Zobacz w co gra jego agent - w przypadku kiedy Milan spełnia oczekiwania agenta Kessiego odnośnie wynagrodzenia, ten dźwiga stawkę - i tak już chyba z 3 x. Na siempremilan jest opisana szczegółowo historia. Frustracja kibiców nie bierze się z niczego - przerabialiśmy podobne historię z Gigio i Hakanem. Co się nie okaże że Kessie powie tak samo jak Gigio - że słucha swojego agenta i co on powie to tak ma być. Jeżeli Kessie ma własne zdanie a co za tym idzie chce być wiarygodny (powiedział że kibice mają się nie martwić) to powinien podpisać kontrakt. I tak ma być najlepiej zarabiającym piłkarzem w ekipie - bo chyba stanęło na 6.5 mln euro za kontrakt (chyba że mnie ktoś poprawi). Moim zdaniem czy on będzie zarabiał 5, 7 czy 10 mln to jego życie się za bardzo nie zmieni - a szacunek może stracić bezpowrotnie jak 2 panowie z pierwszych wersów powyżej.
2
Zirytowany
Zirytowany
8 września 2021, 12:06
Też mnie to bawi, że już skreślony i na trybunach :)
1
hyrus13
hyrus13
8 września 2021, 12:17
Nie wszyscy. Są też tacy co nie mają problemu z Gigio i Hakanem :)
0
RavenGDA
RavenGDA
8 września 2021, 12:23
@roox
oferta Milanu stanęła na 6,8 miliona rocznie.
1
xodos
xodos
8 września 2021, 14:03
Negocjuje stawkę jak większość z nas u swoich pracodawców, póki nie złamię danego słowa nie widzę w tym nic złego.
1
Fushnikov
Fushnikov
8 września 2021, 11:28
Ważne że pierwszy kryzys serie A dobiega końca. Tragiczne te dwa tygodnie były. Za miesiąc znowu ta patologia... Później dziwota że kliniki psychiatryczne pękają w szwach jak człowiek zmuszony po 3 miesiącach na kolejne przerwy.
1
RavenGDA
RavenGDA
8 września 2021, 10:40
Kto w duecie z Kessiem na Lazio . . . . . chyba na ławce
Ankieta też słaba więc nie głosuje
W zależności od zdrowia powinien to być Tonali i Krunic/Bennacer
2
Elek95
Elek95
8 września 2021, 10:38
Ludzie uspokójcie się z tym Kessie romantyczny football zaginął dawno temu teraz liczy się to kto da więcej, lecz póki Frank jest naszym zawodnikiem to powinniśmy z niego korzystać bo jest on jednym z kluczowych zawodników. Każdy zaraz chce go wysłać na trybuny powiedzcie mi kto by miał z tego skorzystać Milan stracił by motor napędowy zespołu Kessie miałby sezon z głowy.
10
RavenGDA
RavenGDA
8 września 2021, 10:41
Czyli za zasługi bierzemy ke$$iego który dopiero jeden czy dwa dni trenuje z Drużyną?
7
Ilfenomenoo
Ilfenomenoo
8 września 2021, 11:57
W dwóch pierwszych meczach nie widziałem dużej różnicy, nawet z kruniciem w składzie...
1
biedrus
biedrus
8 września 2021, 10:20
U boku Cashiego? Hakan.
A tak na poważanie, to Cashie jest po kontuzji więc niech gra Sandro i Benek. Potem zobaczymy. Chociaż mam nadzieję, że ta para będzie tak grała, że Cashiego będziemy najszybciej oglądać na PNA.
6
Rafał0209
Rafał0209
8 września 2021, 10:19
Piłkarze jak Kessie muszą dawać z siebie wszystko całe serducho by utrzymać się na szczycie formy, Tonaliemu wydaje się że forma przyszła jakby od niechcenia, ale ludzie z ogromnym talentem tak mają.
4
Daniel93
8 września 2021, 10:16
Z logicznego punktu Kessie powinien poki co zaczynać z ławki. A wiecie czemu? Bo pomyśli sobie ze ledwo wrocil po kontuzji i już gra od razu w pierwszym,że jest niezastąpiony i że Milan da mu tyle kasy ile on czy jego agent chcą...a jak posiedzi na ławce,zacznie parę razy w taki sposób to może zmieni się punkt widzenia. Chociaz możliwości juz jest tyle że głową mała..
19
Bandon
8 września 2021, 10:15
Jak widać po ankiecie praktycznie wszyscy jesteśmy zgodni. Tak jak ktoś wcześniej napisał, w głowie Pioliego powinno być pytanie: "Kto u boku Sandro", nie odwrotnie. No i Kessie, nie możemy sportowo z niego zrezygnować, a już na pewno nie w takich meczach jak z Lazio, Liverpoolem, czy Juventusem, jednak dopóki kontraktu nie podpiszę, dopóty będę odczuwał delikatny niesmak.
0
bawolejaja
bawolejaja
8 września 2021, 10:21
Dla mnie jeśli Kessie przyczyni się do zdobycia scudetto i 1/4 LM to może iść do tego PSG.

Po takim sezonie nie dość, że zarobilibyśmy dużo kasy to i prestiż skoczy o kolejne oczko w górę i o zastąpienie Iworyjczyka nie będziemy się musieli martwić.
3
Bandon
8 września 2021, 12:13
No tak jak napisałem, nie możemy z niego zrezygnować piłkarsko, bo jest po prostu zbyt ważnym zawodnikiem.
0
Manolas
Manolas
8 września 2021, 10:12
Kessie powoływany nie powinien być
2
mateuszradom
mateuszradom
8 września 2021, 11:22
Mistrzu Yoda czy to Ty?
2
Rossu
8 września 2021, 10:06
Oczywiście, że Tonali. Gość jest ostatnio w świetnej formie, a z meczu na mecz jest coraz lepszy.
8
Gieno
8 września 2021, 10:02
Jak na razie to Kessie na ławkę i niech czeka na swoją kolej,jak ktoś słabiej wypadnie.
5
Rafał0209
Rafał0209
8 września 2021, 10:00
Ale piłka jest przewrotna jeszcze niedawno były głosy po co nam Tonali, wieczny talent nic nie pokazuje itp, a tu nie minęło kilka miesięcy i dziś jest wyżej od Kessiego i Bennacera.
4
PanPrzemus313
8 września 2021, 09:55
Obecnie Sandro powinien być pewniakiem do pierwszego składu i powinniśmy dokładać kogoś do niego
Benek wyglądał średnio na razie a Kessie miał kontuzje i nie wiemy
Dla mnie pomóc Sandro Bennacer jest optymalna chyba że Kessie już wygląda na treningach jak dzik Ale to juz Pioli oceni
0
Rafalzki
8 września 2021, 09:53
ta ankieta powinna brzmieć kto zagra u boku Sandro Tonaliego... Jeśli Pioli posadzi go na ławce, żeby grał pupilek Kessie albo Kriunić to będzie wysoce nieprofesjonalne i nieuczciwe wobec Sandro. Prawda jest taka, że nie wiemy jak obecnie wygląda Kessie bo nie grał od jakiegoś czasu. Tonali daje drużynie sporo od początku sezonu.
Edytowano dnia: 8 września 2021, 09:54
14
marunio
marunio
8 września 2021, 10:14
Jakbyś przeczytał newsa to byś się może dowiedział ze krunic ma kontuzje. Pare linijek tekstu a jaki problem
1
Rafalzki
8 września 2021, 11:54
Krunić miał niegroźny uraz podobno więc możliwe, że na mecz z Lazio będzie gotowy. Przeczytałem tekst, zamiast pluć jadem radze czytać ze zrozumieniem.
0
Rafalzki
8 września 2021, 09:51
a niby dlaczego Sandro nie ma wyjść w pierwszym składzie? od początku sezonu gra dobrze, strzelił pięknego gola. To raczej Kessie, Bennacer, Bakayoko i Krunić obecnie powinni walczyć o miejsce u jego boku w wyjściowym składzie. Irytuje mnie to faworyzowanie zawodników czasami.
15
Osp4922
Osp4922
8 września 2021, 09:42
Tonali
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się