SCUDETTO


Pioli: "Efektywny czas gry wyniósł dziś tylko 48 minut. Cała liga musi się poprawić, jeśli chcemy rywalizować w Europie"

20 września 2021, 00:31, Ginevra Aktualności
Pioli:

STEFANO PIOLI: "Reakcja po słabej pierwszej połowie? Przyjechaliśmy do Turynu po zwycięstwo. W pierwszej części meczu mierzyliśmy się z Juventusem, który był od nas lepszy. Potem się poprawiliśmy. W drugiej połowie już zdecydowanie byliśmy górą. Staraliśmy się wygrać, to był pozytywny występ. Zasługi Rebicia? Ja widzę jego zasługi codziennie, gra z dużą intensywnością i jakością. Występuje na różnych pozycjach, bardzo nam pomaga pod nieobecność Oliviera i Ibry. Sądzę, że potrafi zagrać niekonwencjonalnie, aby pomóc nam rozstrzygnąć spotkanie na naszą korzyść. Brak dziewiątki? Nie zagraliśmy gorzej niż w poprzednich meczach, trzeba brać pod uwagę wartość rywala. Graliśmy dobrą piłkę. Straciliśmy gola po błędzie. To pozwoliło Juve bronić się niżej. Nie brakuje nam pomysłów, chęci i ducha gry zespołowej. Staraliśmy się walczyć do końca o wygraną i to jest ważne. Rabiot sprawił problemy? Tak, rywale pracowali bardzo dobrze w tej strefie, tworzyli sytuacje. Współpraca Saelemaekersa i Tomoriego w niektórych przypadkach powinna być lepsza. Nie zaczęliśmy dobrze, mogliśmy zrobić coś więcej, ale oni bardzo dobrze rozgrywali i radzili sobie z naszym pressingiem, więc trochę ryzykowaliśmy stratę bramki. Drużyna jest pewniejsza siebie? Zgadza się, mówiłem to też drużynie. Musimy być świadomi własnej siły. W zeszłym roku, aby wygrać taki mecz, musieliśmy prawie liczyć na cud. Tymczasem obecnie wiemy, że stać nas na wygraną. W tym meczu też byliśmy odważni i walczyliśmy do końca o wygraną. Dziś efektywny czas gry wyniósł 48 minut. Za dużo jest dyskusji, za dużo przerywania gry. To zależy od nas, od naszego zachowania, protestów, sędziów. 48 minut gry to bardzo mało. To robi potem różnicę w Europie. Jeśli chcemy się porównywać do innych lig, musimy wszyscy razem się pod tym względem poprawić. Postępy Milanu? Cieszę się z tego, zawsze widzę u moich zawodników wielką chęć do pracy i pokonywania trudności, także tych indywidualnych. To odważni chłopcy, utalentowani. Kiedy pracujesz z poświęceniem, potem widzisz tego efekty".



42 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Pablo78
Pablo78
20 września 2021, 19:03
Wczorajszy mecz zbyt zachowawcza gra(może to wpływ braku kilku zawodników) ale w środku pola dziura co powodowało że rywal więcej przy piłce i stwarzał sobie sytuacje.Tu musi być osoba która będzie rządzić środkiem pola.Tonali w 1 połowie złe dogrania z wolnych,rogów,przepychany(dopiero dogranie na głowę rebicia było dokładne).Głupio stracony pierwszy gol gdzie jedna strata i rywal ma na wprost bramkę to nie może się powtórzyć a wydarzyło się w takim meczu.Szkoda straconych 2pkt. i tylko remis, wyglądało jakby w pierwszych 45min.zawodnicy przeszli obok meczu.Musi być walka,poświęcenie i dużo biegania wówczas sytuacje się wykreują.
0
LunaS
LunaS
20 września 2021, 10:59
Gdzieś czytałem że młodzi ludzie są sfrustrowani że efektywny czas gry jest około 60 minut (sic!) i że to młodych nie przekonuje do tej dyscypliny. Decydują się na bardziej intensywną rozrywkę. I tam jeszcze chyba pisali że jak nic się nie zmieni to w 2030 roku widownia piłki nożnej spadnie o 30%. Młodzi wolą oglądać rozgrywki LoL`a :)
0
Gol
Gol
20 września 2021, 11:23
Jak spadnie to spadnie i z tym się nic nie poradzi, taka kolei rzeczy.
3
LunaS
LunaS
20 września 2021, 11:37
@Gol
Widownia = kasa.

Jak nic nie poradzi - trzeba dynamizować grę. Dostosować się do nowych pokoleń widzów.

Jakiś gościu z Fify kiedyś rzucił temat - żeby skasować dogrywki - od razu karne - przepadło. A to by na pewno zmieniło trochę -nawet drugie połowy. A nie czekanie na dogrywkę- a może coś tam ...

LM - za 20 lat jak wylosują Barcelona vs Chelsea w półfinale - to będzie to np. 17 półfinał tych zespołów ... trzeba coś z tym zrobić. Już trafiają się pary nudne jak flaki.

Można premiować zachowania ofensywne zespołów poprzez zmianę niektórych przepisów.

Kwestia tego czy beton z Fify/Uefy pójdzie do przodu czy będą dalej myśleli że Futbol za 20 lat to będzie kup Pan bilet, przyjdź zjedz kiełbasę wypij piwo i spierdzielaj :)

Tradycja tradycją - ale takie spadki widowni jasno mówią że czas na zmiany.
1
Gol
Gol
20 września 2021, 13:44
LunaS -

Mniejsza widownia = Mniejsza kasa = Mniejsze wydatki.

"Jak nic nie poradzi - trzeba dynamizować grę. Dostosować się do nowych pokoleń widzów." - LunaS, każdy kto żyje trochę na tym świecie, powinien sobie zdawać sobie sprawę, że wraz z rozwojem technologii pojawiają się nowe zainteresowania i pewnych zmian się po prostu nie zatrzyma. Możemy zmieniać piłkę nożną, modyfikować długość połów, likwidować zasadę goli na wyjeździe, wprowadzać srebrne bramki, mieszane drużyny etc. a i tak okaże się, że młode osoby które od małego oglądają You Tuba/Twitcha etc. wolą oglądać zmagania swoich idoli w jakiejś grze komputerowej albo obejrzeć ich walkę w klatce, aniżeli interesować się piłką nożną i stracą na tym tylko starzy wyjadacze, które próby "unowocześnienia" piłki ocenią negatywnie.

Wyobrażam sobie, że piszesz podobny post na temat skoków narciarskich, że mało osób ogląda, że trzeba jakoś dynamizować je i w tym celu skoczkowie będą od dzisiaj wystrzeliwani z armaty i przelatywać przez płonące obręcze. Ze sportu zrobi się show.

Badania na które się powołujesz Ty to pewnie te same na które się powoływał Perez.

"I tu wcale nie chodzi o to, że mecze są nudne i za długie i dlatego 40 procent ludzi w wieku 16-24 piłką nożna się nie interesuje, albo wręcz jej nienawidzi. Taką tezę postawił Florentino Perez w słynnym wywiadzie, w którym uzasadniał powołanie do życia Superligi. Ustawił w ten sposób zupełnie błędną narrację, bo badania, na których opierał swoją tezę, mówią tak naprawdę o czymś innym. Nic w nich nie ma o tym, że mecze są zbyt długie i zbyt nudne. Jest natomiast dużo o kibicach, zmianie ich zachowań i preferencji. I o tych, którzy się w piłce nożnej odkochali i tych, którzy nigdy jej nie pokochali – i jak wnioskują autorzy badania – prawdopodobnie nigdy nie pokochają.

Przede wszystkim wniosek, że młodzi ludzie nie interesują się piłką nożną, jest całkowicie błędny. Interesują się. Często bardzo, ale nie przez ekran telewizora, ale smartfona. Są raczej w kontakcie z wydarzeniem, niż je oglądają. W czasie meczu robią inne rzeczy. Wolą sami pograć niż siedzieć przed ekranem telewizora. Wystarcza im gol na Twitterze czy Facebooku wrzucony zaraz po tym, jak padł. Albo jakieś fajne zagranie. Najlepiej gwiazdora, bo z piłkarskimi celebrytami utożsamiają się bardziej niż klubami. Określenie pasjonat piłki nożnej jest im raczej obce. Z wyników badań można wywnioskować, że raczej nie mają potrzeby oglądać całych meczów, a nie że one ich nudzą. Co prawda w grupie 16-24 jest największa otwartość na zmiany podstawowych przepisów gry, ale ingerencję w nie zaakceptowałoby jedynie 14 procent. W innych grupach wiekowych to przeważnie 7 procent. Z tym skracaniem meczów, to jednak strzał kulą w płot" (Polecam przejrzeć resztę artykułu).

https://www.sport.pl/euro/7,154862,27272154,fantastyczne-mecze-na-euro-dla-niektorych-to-przyklad-patologii.html

Wiem, że póki co nie też problemów z oglądalnością, MŚ jak zwykle było rekordowe, Euro 2020 zanotowało niewielki spadek względem Euro 2016.

https://sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/795382/ponad-polowa-populacji-swiata-ogladala-mundial-fifa-chwali-sie-rekordem

https://sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/849684/rekord-mistrzostw-swiata-kobiet-ponad-miliard-widzow-ogladalo-mecze-w-telewizji

Wydaje mi się też, że się nie bierze, się pod uwagę, że dawniej, w takiej Polsce, wszystkie ligi piłkarskie można było mieć w Canal+, a teraz jest 4-5 różnych platform i jak ojciec/mama/dziadek/partner nie mają kupionego np. Eleven, to już ciężko będzie w wieku 7-12 zainteresować takim AC Milanem czy Interem Mediolan. Godziny spotkań też dla tego sektora rodzinnego są dość ciężkie, bo spotkania są rozgrywane późnym wieczorem gdzie dzieciaki albo szykują się do spania albo już śpią.

Wydaje mi się, że to w większym stopniu odpowiada za niskie zainteresowanie akurat tego sektora i potem wzrost oglądalności z wiekiem kiedy już osoby te mają jakieś swoje dochody i mogą np. wykupić sobie albo obejrzeć nielegalnie gdzieś w internecie, a Perez w swojej argumentacji przy Super Lidze celowo manipulował tak aby opinia publiczna widząc takie badania reagowała - 'Matko bosko za chwile nikt tej piłki nie będzie oglądał".

Pamiętajcie, że Perez to polityk, kłamliwa szuja i manipulator pierwszej klasy. Sam fakt, że ludzie bez krytycznie przyjmują to co mówi za prawdę objawioną i potem w żaden sposób nie weryfikują jest znaczący.
4
LunaS
LunaS
20 września 2021, 14:40
@Gol

No czyli co Twoim zdaniem piłki nożnej nie należy reformować ? Zostawić tak jak jest i tyle ... Kwestie dostępności, smartfonów to zostawiam na bok - bo to inna dyskusja.

Ale tam gdzie jest większa dynamika - jest też i większa publika. Czemu w PL jest najwięcej kibiców i prawa telewizyjne są najdroższe itd ... bo tam jest ogień. A Serie A to czasami można się ładnie zdrzemnąć. Bankowo jak się ogląda obojętnie kogo z Udine.

Moim zdaniem - powinni robić wszystko co możliwe aby tą grę uatrakcyjnić - czy to dla młodego czy starego betona jak ja :) A jak to będą robić to mnie nie interesuje - ważne żeby to było atrakcyjne, szybkie i intensywne., mogą nawet wprowadzić zakrzywione boisko, pułapki na boisku czy liany do przeskakiwania linii pomocy :)
Edytowano dnia: 20 września 2021, 14:41
0
Gol
Gol
20 września 2021, 15:08
LunaS - Nie napisałbym, że nie trzeba reformować, bardziej nie w tą stronę w którą idziesz Ty i zwolennicy Super Ligi (zmiany w przepisach etc.)

Premier League zawsze miało nowoczesną infrastrukturę, atmosfera na trybunach i bogate kluby mogące ściągać najlepszych piłkarzy, dzięki własnym obiektom zarabiającym krocie.

Sami sobie to w większości wypracowali. Włosi mieli kryzys gospodarczy, stadiony mają nadszarpnięte zębem czasu, dodatkowo często nie należą one nawet do klubów tylko do miasta. Ostatnio nasz prezes mówił jaka jest różnica w dochodach między Milanem, a przeciętnym klubem z własnym obiektem.

W Serie A statystycznie pada najwięcej bramek z wszystkich top lig - https://www.eprogresja.pl/statystyki/pilkarskie/ligi_under_over/

Ponad 2.5 bramki na mecz w 64,25% spotkania

Bundesliga - 57,19%
Premier League - 50,00%
Ligue 1 - 50,94%
La Liga - 41,39%

Także to jednak taki stereotyp. W każdej lidze są ekipy na które się nie da patrzeć.
0
Tutkovic
Tutkovic
20 września 2021, 17:31
Tutaj zgadzam się z LunaS, że zmiany powinny być robione. Zrezygnowanie z dogrywek myśle, że byłoby spoko. Tak samo jak liczenie tylko czasu gry. Czyli gramy 60min i zatrzymujemy czas jak przed rzutem wolnym ustawiają się itd.
Gol nikt nie mówi, że te zmiany muszą być takie drastyczne. Można wprowadzić takie zasady np. Tylko w jednym sezonie LE i zobaczyć czy jest lepiej.
Zobacz sobie na Formułe 1. Tam też się skapneli, że wyścigi są zbyt długie i nudne. Zamiast kwalifikacji testują w tym sezonie sprinty kwalifikacyjne gdzie cały wyscig trwa godzine.
0
Gol
Gol
20 września 2021, 18:45
Tutkovic - W F1 nie skrócili niczego, tylko jeszcze bardziej wydłużyli.

Masz normalnie kwalifikacje które zawsze były w sobotę, teraz są w piątek. W sobotę startujesz w sprincie kwalifikacyjnym, czyli nic innego jak mini wyścig który decyduje o kolejności miejsc startowym w samym wyścigu w niedziele i kilka minut trwa.

To tak jakby piłkarze na dzień przed meczem grali 30 minutowy mecz który miałby wyłonić kto będzie zaczynał połowę i jaka drużyna wybierze połówkę, w celu uatrakcyjnienia widowiska.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
20 września 2021, 10:12
Poważnie, jak czytam te opinie, jaką to lekcję dostał Pioli od Kloppa, jaką to Liverpool zrobił z nas miazgę i jak to siedzi w Piolim i drużynie, to mam wrażenie, że kibicujemy jakimś zupełnie różnym klubom. Owszem, Liverpool był lepszy. Porównując składy, budżet i przede wszystkim bagaż doświadczenia stała się rzecz do przewidzenia. Z tym, że ja bym tego jakąś deklasacją nie nazwał. Prawda jest taka, że my im te trzy gole podarowaliśmy po dziecinnych błędach, a takich na tym poziomie, z tak klasową ekipą popełniać nie można. Szkoda, że mało kto pisze o tym, jakie my strzeliliśmy im gole. To już deklasacją bym nazwał. Milan po prostu wjechał do bramki, ośmieszył zwyczajnie. I śmiem twierdzić, że gdyby nie drzemka z początku drugiej połowy, to Liverpool by tego meczu nie wygrał.
6
DaRo_7
DaRo_7
20 września 2021, 12:18
Zapraszamy Liverpool na SS na rewanż!!! Na pewno nie będzie tak samo :P
0
R93k
R93k
20 września 2021, 09:58
Początek meczu z Liv zaczęliśmy tak, jakbyśmy zaczęli grać z Sampdorią, a Liv pokazał, że nie ma takiego grania. Super, że Pioli otwarcie mówi co jest 5 i mam nadzieję, że przynajmniej top 7 zwiększy intensywność. Na Wenecję poproszę sklad: Dida- Fode Ballo, Romek, Tomori, Kalulu-Tonali, Benek-Rebic, Diaz,? -Giroud. Może od pierwszego gwizdka dajmy się Floren ziemi wykazać...
2
marcinomilano
marcinomilano
20 września 2021, 09:36
No Panie Pioli w zeszłym sezonie mówił Pan co innego o takich meczach, nie że musimy liczyć na cud :D Nieładnie tak :D
1
Milanboy
Milanboy
20 września 2021, 09:01
Muszę przyznać,, że Diaz zaczął grać świetnie. On jako pierwszy dał sygnał do ataku dla zespołu i co więcej gość pokazuje, że jednak ma całkiem niezły przegląd pola.

Oby Milan go wykupił jak najszybciej.
10
Rafał0209
Rafał0209
20 września 2021, 09:31
Najważniejsze że on sam się czuje u nas bardzo dobrze, mam nadzieje że tak zagada agenta i Real że wybije im prawo odkupu.
0
Gol
Gol
20 września 2021, 08:35
Panowie powroty do Europy bywają bolesne, część użytkowników pisała, żeby w LM nie spodziewać się jakiegoś rewelacyjnego wyniku, bo my tam wracamy po 7 latach, gdzie zespoły z naszej grupy, regularnie w niej grają od wielu lat z mniejszymi i większymi sukcesami.

Styl gry topowych drużyn w Europie, a topowych drużyn Włoskich z którymi mierzymy się w lidze i w Pucharze Włoch jest zupełnie inny. Dobrze, że Pioli to widzi i chce poprawić się w kwestiach w których odbiegamy od Europejskich standardów.

Wątpię, żeby porażka z Liverpoolem, w nas siedziała. W zeszłym roku przecież zdarzały się takie porażki jak 3-0 z Interem, 3-0 z Lazio, 3-0 z Lille (etc.), w każdym z tych spotkań Milan dał się zdominować w porównywalnym stopniu dostał lekcje futbolu, z której drużyna wyciąga wnioski.

Na ten moment, wraz z Interem jesteśmy najsilniejszymi drużynami we Włoszech. Juventus wczoraj pokazał, że w tym sezonie nie będą spektakularni. Remis na ich stadionie to nadal dobry rezultat, indywidualne błędy tak naprawę dały im prowadzenie po czym ciężko już było rozerwać ich defensywę, nadal grają tam topowi zawodnicy którzy nie zapomnieli jak się gra w piłkę, mimo to, uważam, że gdyby Kalulu miał większy spokój przy sytuacji z końca spotkania, to wracalibyśmy z Turynu z kompletem punktów i byliśmy zwycięstwa dużo bliżej, niż Juventus.

Szkoda, że zagraliśmy bez napastnika, wydaje mi się, że Rebić, mimo że naprawdę dobrze sobie radzi w tym sezonie, to nadal nie radzi sobie w tych pojedynkach główkowych i nie potrafi grać "na ścianę" jak Olivier i Zlatan.
Szkoda, że Kessie chyba faktycznie już głowę ma gdzie indziej i nie potrafi się skupić na grze dla Milanu jak robił to w zeszłym sezonie. Czas chyba postawić na duet Tonalli - Bennacer.

Również brak Calabri był odczuwalny. Alexis, standardowo przeciwko mocniejszemu obrońcy w lidze, zagrał piach i był zatrzymywany bez większego problemu. Znowu więc jedna strona była całkowicie wyłączona z użytkowania, a na lewej dzisiaj i Leao i Hernadez grali poniżej oczekiwań.

W zimę trzeba pozyskać kogoś na PS. Odstaje ta strona po prostu zbyt wyraźnie.
Edytowano dnia: 20 września 2021, 08:44
8
Rafał0209
Rafał0209
20 września 2021, 09:15
Brak nam doświadczenia w Europie w takich starciach jak to z Liverpoolem, i mimo że juve jest w słabszej formie myśle że pokazaliby dużo więcej w starciu z Anglikami jakby byli na naszym miejscu, właśnie dlatego że grają tam regularnie,ta porażka siedzi bo siedzieć musi w każdym z nas a zespole jeszcze bardziej ale to pozytywna lekcja, Milan podszedł jako jeden z najlepszych swojego podwórka w lidze po super starcie sezonu taki prysznic tylko pozytywnie na nas zadziała, strzelić dwie bramki kiedy nie idzie to pokazuje jaką charakterną drużyną jesteśmy.i jaki potencjał na przyszłość jest w tym klubie.
0
Gol
Gol
20 września 2021, 10:00
Rafał0209 - Juve i Inter to akurat w Lidze Mistrzów sobie nie radzą jakoś tam wyjątkowo dobrze od jakiegoś czasu.

Juve odpada z Ajaxem, OL czy Porto, a Inter to w ogóle z fazy grupowej nie wychodzi, mimo, że wcale jakiś trudnej grupy do tej pory nie mieli.
Paradoksalnie, najlepiej się zaprezentowało Lazio i Atalanta, czyli drużyny które nie mają jakiegoś potencjału kadrowego.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
20 września 2021, 10:09
Koledze chodziło zapewne o to że Juve nie dałoby się aż tak bardzo stłamsić jak my. Przegrać to by zapewne przegrali, może nawet wyżej ale obraz gry byłby bardziej wyrównany.
1
Hitsune
Hitsune
20 września 2021, 08:14
Stefan, nikt nie ma pretensji. Z problemami kadrowymi 10pkt po 4 kolejkach to super wynik. Po prostu pracujemy dalej.
4
Rafał0209
Rafał0209
20 września 2021, 08:35
Ja tam go uwielbiam po fali hejtu jaka się wylała na początku kiedy do nas przychodził, ten facet się nie poddał stworzył zespół, dla oka grający jedną z fajniejszych piłek w swojej Historii, super się patrzy na Milan ofensywnie grający, to nie Ibra odbudował Milan to Pioli odbudował Ibre że ten ma dalej głód gry w wieku 40lat.
1
Rossu
Rossu
20 września 2021, 08:55
Rafal0209

Zgadzam się z wszystkim prócz prócz stwierdzenia, że to nie Ibra zmienił Milan. To jest bardzo duża zasługa właśnie Szweda, bo gdyby nie jego mentalność to kto wie ile razy musielibyśmy patrzeć na sromotne klęski jak w 5-0 w Bergamo. Oczywiście nie umniejszam wkładu Piolego, bo wykonuje fantastyczną robotę, ale jestem pewien, że gdyby nie Zlatan to Stefan by stracił w Milanie. Na pewno świetnie ze sobą współpracują i przynosi to same efekty, oby jak najdłużej. A wieczni krzykacze i lamenciarze, że Zlatan w ogóle nie wznosi nic do zespołu powinni udać się do psychologa(nie mówię tu o Tobie jak coś byku).
Edytowano dnia: 20 września 2021, 08:56
3
Rafał0209
Rafał0209
20 września 2021, 07:50
Oj widać że siedzi w nim ta lekcja futbolu od Liverpoolu i Kloppa, nie ma co się oszukiwać dla zwykłego kibica tego sportu Serie A od wielu lat to nic atrakcyjnego
4
kamilus
kamilus
20 września 2021, 08:33
Wręcz przeciwnie - od kilku lat średnia ilość goli w Serie A wzrasta, więc przeciętni kibice się cieszą, bo głównie na to liczą. :) Co nie zmienia faktu, że poziom ligi, szczególnie po tegorocznym okienku, mocno spadł i chyba niezbyt widać szanse na jego znaczną poprawę.
5
wielki prostownik
wielki prostownik
20 września 2021, 10:16
Gole może i padają ale gra nie jest atrakcyjne. Większość meczów to taka tam kopanina na niezbyt wysokim poziomie. Angielską, Hiszpańska a nawet Niemiecką znacznie lepiej się ogląda. Powiem szczerze, ze gdyby nie Milan to nawet do głowy by mi nie przyszło gapienie sie na Serie A.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
20 września 2021, 12:02
Hiszpańska się lepiej ogląda xDDDDDD, chłopie prostownik jesteś na maxa odklejony
3
DragonAC
DragonAC
20 września 2021, 07:28
Po meczu z Lazio i Jude 4 punkty to super rezultat brawo drużyna brawo Pioli
1
per93milan
per93milan
20 września 2021, 07:08
I to różni Milan od innych włoskich zespołów. My chcemy się bić w Europiei budujemy drużynę pod tym kątem, a we Włoszech nadal zachwycają się cynicznym Juve (1-0), które poza Włochami nic nie wygrał.
2
IL Capitano 3
IL Capitano 3
20 września 2021, 01:52
Świetne słowa Pioliego :

"Dziś efektywny czas gry wyniósł 48 minut. Za dużo jest dyskusji, za dużo przerywania gry. To zależy od nas, od naszego zachowania, protestów, sędziów. 48 minut gry to bardzo mało. To robi potem różnicę w Europie. Jeśli chcemy się porównywać do innych lig, musimy wszyscy razem się pod tym względem poprawić"

Liverpool dał nam lekcję i Pioli wyciąga wnioski co jest bardzo budujące na przyszłość!
20
michalmisiu
20 września 2021, 03:01
Nie zmienisz mentalności Włochów. Prędzej zmienisz zasady piłki nożnej (zatrzymywanie czasu) niż zmienisz Włocha.
12
zbylon
zbylon
20 września 2021, 01:16
Dlatego właśnie na pół minuty przed końcem meczu Pioli wpuścił Maldiniego :)
1
Diavo
Diavo
20 września 2021, 06:19
Pioli się wściekł, gdyż mieliśmy aut na wysokości pola karnego rywala, liczył na wrzutkę w pole karne, gdzie wzrost Maldiniego mógł się przydać, tymczasem nasi wycofali piłkę do tyłu w tej akcji i gwizdek zakończył mecz :P
0
acmti__
acmti__
20 września 2021, 01:12
Pioli pije do tego, że mecz był na żenująco niskim poziomie. Mnówsto głupich strat, szarpane akcje.
9
Maxiu
20 września 2021, 01:07
Najważniejsze żeby w najbliższych dwóch spotkaniach zgarnąć komplet punktów. Źle by było gdyby powtórzyła się historia z zeszłego sezonu i 2 punktów w meczach z Genoa i Parma
5
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
20 września 2021, 00:56
Nie mam czasu na taktykę, bo śledzę stoper.
2
Jaca23
Jaca23
20 września 2021, 00:48
Powiedzmy sobie szczerze, gdybyśmy mieli do dyspozycji Ibrę/Girouda i Calabrię to przywieźlibyśmy z Turynu trzy punkty. Remis to i tak niezły wynik, chociaż zawsze pozostaje niedosyt, że nie pokonaliśmy tak słabego w tym sezonie Juventusu.
12
Bandon
Bandon
20 września 2021, 00:44
"Straciliśmy gola po błędzie. To pozwoliło Juve bronić się niżej." - Dokładnie, to mega ustawiło mecz. Umówmy się, ciężko strzelić bramkę Torino, które się zamuruje, a co dopiero Juve. Jeśli byśmy nie stracili bramkę po błędzie to jestem przekonany, że byśmy wygrali. Forza!
15
michalmisiu
20 września 2021, 03:04
Już dawno nie widziałem tak słabego Juventusu. W zasadzie jedynym zagrożeniem z ich strony były długie piłki za plecy naszych środkowych obrońców. Nie radziliśmy sobie z tymi piłkami i wyglądało to naprawdę słabo z naszej strony. Poza tym Juventus nie był groźny. Zdecydowanie byli dzisiaj do pokonania.
Edytowano dnia: 20 września 2021, 03:06
1
Vol'jin
Vol'jin
20 września 2021, 00:44
Najpierw Maldini wbija szpilki, a teraz Pioli reszcie drużyn xD
1
malaka1995
malaka1995
20 września 2021, 00:40
Salemakers jest cieńki Bolek i w ofensywie i w defensywie co dziś alex Sandro mu pięknie pokazał. Wole oglądać cień Florenziego niż kolejny raz Belga.
4
Jaca23
Jaca23
20 września 2021, 00:50
Tymczasem jedzie na kadrę i jak nie jest najlepszy na boisku to jest jednym z najlepszych, a kadra Belgów jest bardzo silna. Myślę, że Pioli trochę ogranicza grę Alexisa, przez sporo zadań defensywnych.
3
TR3V0R
TR3V0R
20 września 2021, 07:27
bo Alexis w kadrze gra na wahadle gdzie widać ze czuje się o niebo lepiej. To samo Theo w repce. Gdybyśmy mieli paru solidnych stoperów, którzy potrafią grać w trójce w obronie, to takie wahadła robiłby niesamowitą robotę. Niestety gramy tak a nie inaczej, przez co Alexis ma więcej zadań defensywnych i to go ogranicza, podobnie jak Theo, aczkolwiek nie sądzę że Florenzi byłby lepszym wyborem, patrząc na to jak ostatnio się prezentował.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się