SCUDETTO


Odejście Romagnolego za darmo bardzo realne. Negocjacje kontraktowe nawet nie ruszyły

1 października 2021, 12:36, cinassek Aktualności
Odejście Romagnolego za darmo bardzo realne. Negocjacje kontraktowe nawet nie ruszyły

Umowa kapitana Milanu, Alessio Romagnolego, wygasa już po zakończeniu obecnego sezonu. Od 1 stycznia zatem piłkarz będzie mógł podpisać umowę ważną od 1 lipca z dowolnym klubem, a rossoneri nie zarobią na odejściu defensora żadnych pieniędzy. Dziennikarz Gianluca Di Marzio informuje, że jak dotąd nie wystartowały nawet jakiekolwiek rozmowy pomiędzy Milanem a agentem zawodnika, Mino Raiolą. Odejście Romagnolego za darmo po siedmiu latach spędzonych na San Siro wydaje się bardzo realne.



105 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
DaRo_7
DaRo_7
2 października 2021, 12:18
Gdyby nie osobnik, który jest jego agentem to miałbym nadzieję, że zostanie. A tak, niestety trzeba się chyba już rozglądać za kimś kto wejdzie w jego miejsce :P
1
Cesash
Cesash
2 października 2021, 11:14
Jak odejdzie za darmo to będziemy pośmiewiskiem.
0
jasiom22
jasiom22
2 października 2021, 18:46
Nie. Taka jest słuszna strategia klubu, lać ciepłym moczem na Riolę i jego wymagania. Bez względu na koszty nie zniżać się do tego poziomu.

Szkoda tylko że zawodnicy mają na tyle słabe charaktery że się na to godzą, dają omamić za kasę (i prowizje agentow) agentom, ale z drugiej strony takich zawodnikow nie potrzeba w klubie. Krzyż na drogę niech odchodzą za darmo byle jaknajdalej.
0
ba_acm
2 października 2021, 09:38
Paolo nie potrafi sprzedawać graczy, kontraktowanie młodych, zdolnych z niższą pensją to jeden krok, drugi - sprzedaż ich w odpowiednim momencie. Po sezonie odejdzie Romagnoli, Kessie i Ibra.
0
Trebbiano Rubicone
Trebbiano Rubicone
2 października 2021, 11:20
W angielskiej prasie, już jest info o chęci gry Kessiego w Premier League. Man United widzi go u siebie.
0
ba_acm
2 października 2021, 11:36
Też to czytałem. Jeżeli Franek się "przyjmie" w Premier League, to kwestią czasu jest że będzie tam zarabiał 2 mln ale nie na sezon tylko na miesiąc. U nas powstała w pewnym sensie patologia, które trzeba w jedno max dwa okienka ogarnąć. To nie może być tak że Kessie zarabiając €2,2 mln rozgrywa od deski do deski po 50 meczy, będąc kluczową postacią i mając arcy duży wpływ na nasz powrót do ligi mistrzów. Dla porówania Conti zarabia €2mln a gościa nie ma u nas od dwóch sezonów, Ibra €7 za w sumie tylko je*anie reszty drużyny z ławki. Ja osobiście rozumiem agenta Kessiego, taka naturalna kolej rzeczy. Milan zaproponuje mu tyle na ile będzie ich stać.

Ja w takiej sytuacji jestem zwolennikiem sprzedawania kluczowych graczy w ich "szczytowych" dyspozycjach, bo później dochodzi do tego że Dollar chce zarabiać €10mln, Kessie €8mln a wiadomo że takie gaże są dużo ponad naszym zasięgiem na ten moment. Przykładowo, w momencie przyjścia takiego Ballo-Toure, Theo powinien być już godnie spieniężony. Kolejny przykład wymiana Mike'a za Dollara - dla mnie zmiana na duży plus pod każdym względem, już w sumie nie pamiętam jak Dollar wygląda, tylko że my w tej sytuacji spóźniliśmy się o rok przez co przeszło nam koło nosa kupa siana.
2
ksieciunio
ksieciunio
1 października 2021, 22:58
Ostatnio każdy piłkarz któremu kończy się z Milanem kontrakt gra bardzo dobrze lub wybitnie, Romek tak samo zaczął obecny sezon doskonale więc nawet żal wysłać go w takim układzie na trybuny.
0
kusniak_22
kusniak_22
1 października 2021, 23:20
Wysłanie piłkarza w formie, kluczowego dla drużyny tego czy innego, bo nie podpisał kontraktu lub wręcz pewne, że po sezonie odejdzie za darmo nie ma sensu. Zapłacił klub za to, żeby grał.
1
kusniak_22
kusniak_22
1 października 2021, 21:36
A ja myślę, że zostanie, w tym sezonie gra coraz coraz więcej i czuję się potrzebny.
0
LunaS
LunaS
1 października 2021, 23:44
Pornosy też oglądasz do końca w nadziei że na końcu będzie ślub ? Daj spokój - oni mają swój plan i go realizują :)
4
Trebbiano Rubicone
Trebbiano Rubicone
1 października 2021, 19:41
Mam nadzieję, że jesteśmy już na takim "etapie finansowym", gdy są dwa lata do końca kontraktu i zawodnik nie podpisał przedłużenia to wystawiamy go na listę tranferową.
1
BadMad
BadMad
1 października 2021, 18:57
Knur powinien mieć dożywotni zakaz wstępu na SS. I proszę mi tu nie wskazywać argumentów, że to zaj....sty agent bo dba o profity dla swoich podopiecznych. To jest zwykłą hiena,kanalia. Dobro klienta jest jednym z ostatnich z jego priorytetów.
4
Yabaye
Yabaye
1 października 2021, 19:12
Gdyby było tak, jak piszesz, to miałby w swojej stajni pięciu grajków na krzyż, a najlepszym z nich byłby ktoś na poziomie Manolasa.
2
BadMad
BadMad
1 października 2021, 19:20
Czyli cała reszta tańczy w szambie razem z knurem.
Moja złudna nadzieja że wśród piłkarzy są jeszcze ludzie, usycha %-)
1
MediolMann
MediolMann
2 października 2021, 13:12
Jak dla mnie bycie hieną i dobrym agentem się nie wyklucza, a w tym przypadku nawet świetnie łączy
0
jasiom22
jasiom22
2 października 2021, 18:53
Mi to Riola się kojazy z Ekstraklasą lat 90-tych albo wczesniej. Takie patologie W złym guscie gdzie agent ma zbyt duzy wplyw na klub, powinno się juz dawno wypelnić. Usunąć z piłki na dobre takie dysproprocje. Jedyne co trochę martwi w przykadku Milanu to ze Plan Elliota ktory realizuje Maldini jest zbyt daleko w drugą stronę. Taki kessie 6 mln powinien dostać. (Na tle kontraktow Ibry czy Contich) a jakas salary cap zanizona względem rywali nie pomaga klubowi napewno, gorzej ze jak dostał 6 to zechciał 8, to ju trochę cyniczne chamstwo i ja to zgody nie moze byc.
0
Adamek189
Adamek189
1 października 2021, 18:17
Raiola zawsze gra w to samo. Ale to już ostatni zawodnik z jego stajni więc luzik. Zlatan już sam za siebie decyduje i chyba po sezonie zakończy karierę. Mam nadzieję że ten chciwy pan podpadnie w wielu wielkich klubach i się spali jako chciwy agent bo nikt z nim interesów nie będzie chciał robić.
2
Pablo78
Pablo78
1 października 2021, 18:00
znowu ten sam gość Raiola....zawodnik też powinien się określić gdzie siebie widzi by nie było niepewności albo gry byle jakiej skoro zawodnik się tu nie widzi.
1
Jaca23
Jaca23
1 października 2021, 17:55
Niespodzianki nie ma, na to się zanosi od dłuższego czasu. Szkoda, bo Milan grający w LM musi mieć trzech stoperów na europejskim poziomie jak to ma miejsce w tej chwili.
0
gieemce
gieemce
1 października 2021, 17:54
Przyzwyczaicie się, jeszcE 2-3 lata wejdzie salary cap i będą wędrować jak w NBA 7 klubów w 8 lat i wymiany
1
blady77
blady77
1 października 2021, 20:17
Jak to sobie wyobrażasz w tak zróżnicowanych ligach? Ustawi się limit wynagrodzeń na 5mln, żeby Legia czy Sparta Praga się mieściły czy może 20mln dla Celticu czy Nicei? Może 100mln, żeby akurat nam pasowało czy innemu Wolverhampton? A może 300mln dla PSG, Reali czy MC? A może salary cup ma być zależne od przychodów klubu? Nie jest żadną tajemnicą, że klub oparty na zdrowych zasadach nie powinien przeznaczać na wynagrodzenia dla piłkarzy więcej niż 55-60% przychodów. Czytałem o tym już ponad 20 lat temu. Można to ubrać w przepisy, nie zmieni to jednak faktu, że obecne status quo będzie utrzymane. Bogaci będą wciąż przebierać w najlepszych zawodnikach, a biednym zostaną resztki ze stołu pańskiego. Ps. Wszelkie przykładowe wynagrodzenia brałem "na oko" więc jeśli np. Celtic wydaje na pensje dużo więcej to ok, nie to jest clou mojej wypowiedzi.
1
gieemce
gieemce
2 października 2021, 10:11
No na przykład tak ze zarobki będą zależały od średnich przychodów i nie będą mogły stanowic więcej niż konkretna cześć budżetu. Salary cap będzie jedna kwota w ramach której wynagradzasz cała kadrę np 95 mn do dystrybucji. Kontrakty podpisywane na kilka lat z łączna kwota która musisz zapłacić, jeśli zawodnik odchodzi zwalniasz miejsce dla innych itp.
0
blady77
blady77
2 października 2021, 13:44
W drugiej części poprzedniej wypowiedzi starałem się to opisać. Jeśli zarobki będą zależały od średnich przychodów to i tak bogate kluby wciąż będą dyktować warunki. Cóż z tego, że ustawisz max poziom zarobków na np 50% przychodów skoro owe 50% to dla jednych będzie 5mln do dyspozycji a dla drugich 500mln?
0
gieemce
gieemce
4 października 2021, 14:58
Blady
Ja nie mówię ze ma być jak w socjalizmie i kluby mogą płacić tyle samo bo mamy za duża przepaść. Można to powiązać z gra w pucharach lub innymi premiami. Druga rzecz ze kluby bogatsze będą płacić więcej ale biorąc pod uwagę No taka Atalante i ich przychody spokojnie mogliby rozciągnąć sobie płace w gore jesli chcą i rosnąć w stronę grubszych ryba zależy od polityki klubu. Oczywiście nie ma szans na zasady jak NBA bo to nie jeden kraj i nie jedna liga
0
Paolo03
Paolo03
1 października 2021, 17:32
Fantastycznie, kolejny dobry gracz nam odejdzie za darmoszke. Nie wiem czy kiedykolwiek zarobimy jakieś pieniądze. Raiola juz z nami interesów robić nie będzie, to na pewno. Nie chce żadnego juz piłkarza z tym agentem u boku.
4
Beny
Beny
1 października 2021, 16:52
Romka z całej czwórki, która opuściła/opuści nas prawdopodobnie za darmo najbardziej szkoda. Był z nami przez najcięższy okres, zawsze prezentował dobry poziom, a przez długi okres nawet bardzo wysoki czego efektem były chociażby powołania do kadry i plotki o zainteresowaniu Barcelony czy Juventusu, które były wówczas potęgami. Bardzo dobry obrońca, który mógłby być u nas na lata, ale widać, że Milan nie chce już żadnych interesów z Raiolą. Wydaje się to słusznym i zrozumiałym podejściem - serce nie może brać góry nad rozumem w kwestiach biznesowych.
6
Starosta
1 października 2021, 16:33
Romek za rok odejdzie do Juve. Myślę ze już są dogadani. Tam obrona już wiekowa, a za rok odejdzie de Ligt o czym już Raiola otwarcie mówi bo ma oferty z wysp, z Chelsea i Man Utd.
1
Cactus
Cactus
1 października 2021, 16:22
Moja teoria jest taka, że prawdopodobnie uznano, że Alessio jest dla klubu za drogi. Ma drugi kontrakt w klubie, który bez zniżki dotyczącej piłkarzy spoza Włoch jest dosyć obciążający. Zakładając, że byłaby wola przedłużenia kontraktu z obydwu stron to Romagnoli raczej nie zgodziłby się na przedłużenie umowy na tych samych warunkach co obecnie, nie mówiąc już o obniżce apanaży. Pomijając już fakt kto jest jego agentem.
1
Ohakster'
Ohakster'
1 października 2021, 15:57
Powinien podpisać jakiś kontrakt z klauzulą 30 mln €, jeżeli chce jeszcze opuścić klub z twarzą i szacunkiem. Tak samo Kessie.
0
Milanboy
1 października 2021, 15:50
Śmiech na sali, że nawet negocjacje nje ruszyły w sprawie Alessio.
2
Vol'jin
1 października 2021, 16:18
a jak mamy ruszyć skoro Grubas nie chce z Milanem gadać ;]

6
Milanboy
1 października 2021, 16:55
Vol'jin - To niech zechce gadac.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
1 października 2021, 19:32
@up - no to go zmuś. Maldiniemu, Massarze i Gazidisowi się nie udało to może Ciebie posłucha :)
3
Starosta
1 października 2021, 20:13
A jakim to magicznym sposobem chcesz to zrobić żeby zmusić go do negocjacji. Żeby rozmawiać muszą obie strony chcieć a nie tylko jedna.
0
Milanboy
1 października 2021, 20:50
Starosta - stek mu zabiorę.
2
k_f_c
k_f_c
1 października 2021, 15:43
Romagnoli ma ten problem że raczej nikt mu nie da więcej niż teraz ma w Milanie (może Juventus, chciiaz wątpię), więc chłop tak czy inaczej musi się nastawić że jak dobrze pójdzie to co najwyżej utrzyma stan posiadania.
0
acmti__
acmti__
1 października 2021, 15:42
Milan w ogóle zamierza zarabiać jakieś pieniądze na zawodnikach?
0
Billy_Costacurta
Billy_Costacurta
1 października 2021, 15:29
Jego z wszystkich darmowych odejść szkoda mi najbardziej. Zawsze zostawiał serducho i mimo spadków formy to zawsze klasowy obrońca. Jak już ma odejść za darmo to oby do jego ukochanego Lazio
3
paweł_piotr
paweł_piotr
1 października 2021, 15:35
Zgadza się lepiej do Lazio. Jak pójdzie to juve to coś mnie strzeli.
0
strzala
strzala
1 października 2021, 15:36
Lazio i pensja 6mln? Nie żartuj.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
1 października 2021, 15:39
Już widzę jak Lazio mu płaci 6 milionów pensji. Jeżeli Włochy to tylko Juve albo Inter. Nikt inny mu nie zapłaci tyle co chce.
Edytowano dnia: 1 października 2021, 15:40
0
stary_boss
stary_boss
1 października 2021, 15:29
Odejście za darmo będzie jak dla mnie największym rozczarowaniem ale nic na sile i za wszelka kasę, jest Gabbia
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
1 października 2021, 15:08
Słuchajcie Panowie, serio no skoro się goście upierają na tym że nie chcą kontraktu przedłużyć to Maldini czy ktokolwiek inny nic z tym nie może zrobić co on chłopok ma mu zaproponować 20 mln za sezon? Jak z góry od Eliota ma narzucone limity ze nie wydajemy więcej niż ileś tam $.. Na te wszystkie odejścia za free składa się bardzo wiele czynników choćby to że Elliot steruję Milanem od 2 sezonów, wcześniej dyrektorem od spraw transferów był Leonardo ale on również nie miał np 5 lat na przedłużenie kontraktu tylko 2 sezony czy 3, a przychodząc tutaj nie mieli możliwości w pierwszym roku kupić 6 nowych zawodników w miejsce tych co mieli kończące się powoli kontrakty, musieli pozwolić grać Romkowi czy Donnarummie mimo że kontraktu nie chcieli przedłużyć.. Tak jak teraz ktoś może powiedzieć to na ławę dać dziada i tyle, no jak? Skoro jedyny sprawny stoper to Tomori? Chcemy czy nie chcemy Romek musi grać bo Gabbia nie nadaje się na podstawowego zawodnika na dzień dzisiejszy i choćby góry srały tego się przekłamać nie da.. Różne rzeczy sprawiły że zawodnicy bezpiecznie mogli nie przedłużać kontraktów i mogli grać swobodnie, nie było wtedy obecnego właściciela i działaczy, a jak już do kluby przybyli zastali sytuację kadrowa taka a nie inna nad klubem było widomo FFP, braku, Lm, braku kasy i braku wielu innych rzeczy nie dało się tak szybko znaleźć zastępców dla zawodników typu Romek, Dolar czy Calhanoglu i teraz owocem gorzkim niestety jest to że odejdą za free i będą to według mnie ostatnie takie przypadki bo teraz już każdy będzie mógł w jeden sezon zostać zastąpiony i zawodnicy aż tak fikać nie będą.
6
tomgor
tomgor
1 października 2021, 14:54
Potencjalne odejścia za darmo??
2022 Romagnoli i Kessie
2023 Diaz, Bakayoko?, Giroud?
2024 Theo, Bennacer, Leao
2025 Rebić, Tomori
2026 Maignan
Oby nie, ale pewnie z każdym negocjacje nie będą należeć do łatwych
0
wielki prostownik
wielki prostownik
1 października 2021, 15:30
A Krunić kiedy może odejść za darmo?
3
MilanHomer
MilanHomer
1 października 2021, 17:53
Krunić nie może odejść.
3
Piotrek1899
1 października 2021, 14:51
Śmiejcie się, ale mi z tych darmowych odejść najbardziej było szkoda Bonaventury. Uważam, że to był bardzo oddany tym barwom zawodnik. A wydaje mi się, że u Piolego jeszcze by wskoczył na niezły poziom. A cała reszta, z Romagniolim na czele, niech spada na drzewo. Myślę, że to celowe działanie zarządu. Będą tu grać tylko Ci, którym zależy na tym klubie.
1
inzaghi67
1 października 2021, 15:04
Jack był wtedy ciągle kontuzjowany a jak wracał to nie pokazywał nic. Lubię go i szanuje ale cóż
1
DarQ
DarQ
1 października 2021, 14:39
Wymiana kadr ostatnio jest w miarę bezbolesna, nawet pozytywna.
Ale to nie może w nieskończoność trwać.
Taki klub jak Ac Milan nie może mieć takiego stylu i filozofii.
Do tego zapominamy, że to sport zespołowy.
Liczy się chemia, zgranie , schematy i to daje stabilność.
0
Cimar94
Cimar94
1 października 2021, 14:36
Tak naprawdę to było wiadome już w momencie gdy zmienił agenta na Raiolę. To był wyraźny sygnał chęci odejścia. Po co w innym wypadku w środku swojego kontraktu zmieniałby agenta i to jeszcze na takiego? To będzie najbardziej przykre pożegnanie ostatnich lat. Wierzę, że zrobi to z klasą.
0
matten
matten
1 października 2021, 14:33
Pozostanie Romagnolego jest mniej prawdopodobne niż przedłużenie kontraktu przez Kessiego. Prawdopodobnie nie stać nas, aby dać mu podwyżkę / utrzymać obecne wynagrodzenie, więc wcale się nie zdziwię jeśli zmieni barwy. Lubię Alessio, ale z drugiej strony cieszę się, że pozbędziemy się zawodnika ze stajni Raioli, mam nadzieję, że będzie to definitywny koniec interesów z tym panem.
5
roox
roox
1 października 2021, 14:29
Tylko wola zawodnika mogła by coś zmienić w temacie. Jak chce odejść niech idzie, nawet za darmo. Przyjdą na jego miejsce lepsi, albo tacy którym zależy bardziej jak Maignan czy Diaz.
3
checa1983
checa1983
1 października 2021, 14:27
Normalnie serce pęka ...
0
plotek
plotek
1 października 2021, 14:26
A ja mam nadzieję, że jak gdzieś pójdzie to do Lazio chociaż wolałbym, żeby został i grał z Tomorim od przyszłego sezonu. Grubas może wyciągnie jakieś wnioski (w co wątpię) i może zmieni zasady gry z Milanem.

PS Jakoś mam wrażenie, że Romek nie powie coś w stylu $, że robi to co mówi mu Mino (chociaż może już tak robi xD)
Edytowano dnia: 1 października 2021, 14:26
0
DarthImpaler
DarthImpaler
1 października 2021, 14:38
Dlavzego grubas miałby zmieniać coś? Jego zawodnik (kolejny już nie tylko w Milanie) odejdzie za free a on dzięki temu dostanie sowitą prowizje. Po co on ma coś zmieniać. Dostanie więcej z kartą w ręku niż bez.
Edytowano dnia: 1 października 2021, 14:40
2
wielki prostownik
wielki prostownik
1 października 2021, 15:38
Zarówno Romek jak i Gruby wyjdą lepiej finansowo gdy nie przedłuży kontraktu. Przedłuży tylko wtedy gdy nie pojawi się żadna oferta która przebije ofertę Milanu. Tak więc pewnie temat będzie się ciągną aż do czerwca.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
1 października 2021, 14:22
Smutne, tyle że z szacunku dla kibiców ktoś tu w końcu powinien do .... Zabrać głos w tej sprawie i dać na to jakieś światło.
0
1 października 2021, 13:47
Przecież to było wiadome od dawna, ale będzie nakręcany dramat znów.
Bardziej opłaca się klubowi kupić kolejnego Tomoriego niż przedłużać Romagnoliego. Sprawa jest prosta, nie ma o czym nawet dyskutować, a co dopiero płakać.
To samo z Kessim. Bye bye.
10
Sieri
Sieri
1 października 2021, 14:10
Popieram, samo to jakiego ma agenta skreśla go z projektu na kolejny sezon
1
Qiub
Qiub
1 października 2021, 13:42
Kjaer też pewnie pogra ten sezon, może następny i koniec, zwłaszcza, że on zawsze miał dużo kontuzji, akurat w Milanie trochę mieliśmy farta, że łapał je rzadziej niż zazwyczaj. Gabbia nie wygląda nawet obiecująco, ot po prostu 4 śo którego trzeba mieć. Dodatkowo na ataku Ibra i Giroud których zaraz nie będzie.
No trochę zawodników będziemy musieli naściągać w najbliższym czasie.
0
strzala
strzala
1 października 2021, 13:38
Wygląda na to, że już nie chcą negocjować z tym agentem i mają zamiar pozbyć się wszystkich jego podopiecznych. Być może wzięli sobie do serca powiedzenie, że nie negocjuje się z terrorystami ;)
6
Rafał0209
Rafał0209
1 października 2021, 13:33
Kurde no musi zostać to bardzo dobry SO z Tomorim stworzyliby duet na lata,
1
ACMAILAND!!
ACMAILAND!!
1 października 2021, 13:41
Bardzo dobrze również zrobił wszystko, żeby nie zablokować strzału Griezmanna na 1-1 w LM.
5
Rafał0209
Rafał0209
1 października 2021, 14:06
Bo Nesta Stam Maldini Cafu, też nigdy nie popełniali błędu a Milan nie stracił bramki, każdemu zdarzają się błędy, to tak jakby Lewandowski był słaby bo nie strzelił setki w meczu, Romagnolii ogólnie zagrał i gra bardzo dobrze od początku sezonu, nie mówiac o wcześniejszych latach gdzie był kluczowy w słabym Milanie. Do tego nasz kapitan, Włoch i dość młody znający Serie A, głupota byłoby go oddać za darmo.
3
wielki prostownik
wielki prostownik
1 października 2021, 14:13
Obecnie nikt nie stworzy żadnego duetu na lata. Nie te czasy. Tomori też odejdzie jak tylko skończy mu się kontrakt. Trzeba szukać następcy i tyle. Głupotą to będzie zgoda na jakieś absurdalne oczekiwania finansowe Raioli.
Edytowano dnia: 1 października 2021, 14:14
4
Rafał0209
Rafał0209
1 października 2021, 14:45
Ty mi lepiej powiedz kto nie odejdzie za darmo z Milanu u nas to już tradycja będzie jak pójdzie Kessie i Romagnolii
0
wielki prostownik
wielki prostownik
1 października 2021, 15:29
Odejdzie każdy komu ktoś inny będzie w stanie zaoferować lepsze warunki finansowe i sportowe niż Milan. I odejście Kessiego, Romagnolego czy kogokolwiek innego nie ma żadnego znaczenia.
Edytowano dnia: 1 października 2021, 15:32
0
MrAncelotti
MrAncelotti
1 października 2021, 13:33
Odebrać mu opaskę kapitańską.
3
Rocker
Rocker
1 października 2021, 14:05
I ukrzyżować! A potem zjeść!
13
wielki prostownik
wielki prostownik
1 października 2021, 14:16
Tak jest. A potem spalić mu dom.
6
DarthImpaler
DarthImpaler
1 października 2021, 14:42
I psa. A jak nie ma psa to dac mu psa w prezencie a później spalić i zjeść.
8
BadMad
BadMad
1 października 2021, 19:14
Hahah, czarny humor na poziomie,pjona%-)
2
MilanHomer
MilanHomer
1 października 2021, 13:32
Nikt nie wie, jak wyglądały wcześniejsze rozmowy Maldiniego z Raiolą w sprawie Romka, ale niektórzy piszą jakby co dzień pili kawkę z jednym i drugim, haha :)

Szkoda Aleksego, bo w tym sezonie chłopak znowu fajnie wygląda, jak pogra więcej może wejść na swój top poziom, ale to nie jest zawodnik na kontrakt 7 mln euro, tak jak Kessie nie jest wart 8 mln.

Powtórzę po raz setny: "In Maldini I trust"
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
1 października 2021, 13:25
Normalnie cyrk na kółkach z taką logiką postępowania. W tym przypadku te darmowe okazje Gallianiego za bardzo weszły w krew Maldiniemu. Tylko czekać, aż Tomori/Kjaer złapią w przyszłym sezonie poważniejszą kontuzję i będziemy skazani na mizernego Gabbię lub jakiś francuskojęzyczny wynalazek, co będzie potrzebował kupę czasu na adaptację.
Poza pozaboiskową rolą Zlatana żaden zawodnik nie jest wart heroicznych poświęceń, ale nie wolno w taki sposób pozbywać się hurtem wartościowych piłkarzy.
Edytowano dnia: 1 października 2021, 13:29
1
wojtekdio1234
wojtekdio1234
1 października 2021, 13:30
czuję ,że Maldini ma na oku lepszego obrońce za mała kasę i mniejszym kontrakcie
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
1 października 2021, 13:38
wojtekdio1234
Chyba za free okazję w stylu Florenziego na prawym skrzydle, bo ostatnie transfery pokazały jaki jest nowy, absurdalny przy takim awansie sportowym kurs - bilans okienka na 0.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
1 października 2021, 14:20
@ wojtekdio1234 Nie wydaje mi się aby przy obecnym poziomie drużyny dało się ją wzmacniać małym kosztem jednocześnie oddając za darmo czołowych zawodników. Takie dziadowanie skończy się powrotem czasów gdy walczyliśmy o 7 miejsce.
1
wojtekdio1234
wojtekdio1234
1 października 2021, 15:02
przy bramce Grizmana , był mocno statyczny. Dawać mu kontrakt 6 mln lub więcej to samobójstwo a naprawdę jest dużo dobrych stoperów ze mniejsze pieniądze . Przykładem takich transferów jest Atalanta
0
wielki prostownik
wielki prostownik
1 października 2021, 15:34
Oczywiście że 6 milionów to absurdalna kwota i nawet nie powinno być dyskusji. Przy takich żądaniach oczywiście kontrakt nie powinien być podpisany. Zapomnijmy jednak że zastąpimy go jakimś wypożyczeniem z Venezii czy inne Spezii za 2 miliony.
1
MikBud
MikBud
1 października 2021, 13:17
Wiem, że jest to sci-fi ale tak bardzo chciałbym de Ligta w ACM.
0
Rossu
1 października 2021, 14:20
Dobrze, że napisałeś sci-fi, bo agentem Holendra jest nikt inny jak Raiola xD
4
MikBud
MikBud
1 października 2021, 15:44
dokładnie XD
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
1 października 2021, 13:10
Ja patrzę na to tak, kupiliśmy go za 25mln pograł kilka lat przez które się spłacił, do tego zaliczył regres formy i ma problem z walką o pierwszy skład. Analizując za i przeciw nie opłaca nam się jak widać oferować mu zarobków jakich oczekuje a dodatkowo nie interesuje nas współpraca z Riolą. Sprzedać można zawodnika jeśli wyrazi na to zgodę i przyjmie ofertę jeśli nie przyjmie to możemy wysłać go na trybuny albo jeszcze do końca kontraktu go wykorzystać a później dać mu odejść. Pierwsza opcja jest czymś na zasadzie "na złość mamie odmrożę sobie uszy" druga wydaje się opcją z praktycznego punktu widzenia korzystniejszą dla wszystkich. Chciałbym aby został ale na naszych warunkach, nie chcę na pokładzie nikogo kto uważa że za mało zarabia i jest nieszczęśliwy nosząc koszulkę ACM. Widzę to tak, po sezonie Juve spienięży Matthijsa de Ligta i na jego miejsce weźmie Romka, na to się zanosi.
4
Ilfenomenoo
Ilfenomenoo
1 października 2021, 13:17
Ma problem z walką o pierwszy skład?
Trochę źle to określiłeś
1
Salas89
1 października 2021, 13:19
Chyba, że Juve nie kwalifikuje się do LM. Wtedy zrobi się bardzo ciekawie. Po cichu liczę, że w takiej sytuacji Romagnoli zreflektuje się, że nie ma za dużo opcji we Włoszech i jednak zostanie.
1
MilanHomer
MilanHomer
1 października 2021, 13:39
Jak odejdzie de Ligt to kto tam będzie grał? :)
Na koniec przyszłego sezonu:
Chiellini 39 lat,
Bonucci 36 lat
de Ligt 24 lata,

Dojdzie Romagnoli, który obecnie ma 26 lat, jest Rugani obecnie 27 lat i chyba tyle :)
Nie widzę sprzedaży Holendra, bo kapkę staro i nie koniecznie równo (Roma, Rugani) to będzie wyglądało.
Chyba, że Juve idzie drogą Barcelony, to transfer ma sens :)
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
1 października 2021, 14:48
Podczas letniego okienka transferowego The Blues bardzo starali się pozyskać klasowego środkowego obrońcę. Chelsea była wtedy blisko zakontraktowania Kounde, jednakże nie udało się dopiąć tej transakcji. Teraz, po zakończeniu letniego okna transferowego na celowniku Thomasa Tuchela pojawia się defensor Starej Damy, Matthijs de Ligt.
Jak podaje AS, Chelsea mocno interesuje się młodym talentem i chce zakupić Holendra. Niestety z uwagi na wiek i dobrą grę zawodnika cena za niego będzie bardzo wysoka. Według AS kwota, jaką będzie trzeba zapłacić za de Ligta wynosi €120m. The Blues w przypadku potencjalnego transferu będą chcieli jak najbardziej ją obniżyć, jednakże nie wiadomo czy Juventus ugnie się przed klubem ze Stamford Bridge.
Źródło: chelseanews.co
1
strzala
strzala
1 października 2021, 15:35
Ciekawe, czy tyle zapłacą. Za Kounde Sevilla chciała zdaje się 80mln i dlatego transakcja upadła.
1
filipacm
filipacm
1 października 2021, 13:06
fajnie jest mieć 3 ŚO na wysokim poziomie, 3 ŚP, 2 LP, myślę, że nasz sukces to po części bardzo dobrzy zmiennicy i ok, Romek odejdzie, ale co z Kjaerem, też cisza o ma taki sam kontrakt do końca czerwca
0
krasy
krasy
1 października 2021, 13:05
Ja też uważam że zarząd tak się zraził do Raioli że będzie chciał się pozbyć wszystkich piłkarzy z jego stajni. Tylko co zrobią jak nagle , któryś z naszych graczy zechce zmienić managera na grubego ? rozwiążą z nim umowę ?
4
gago1145
1 października 2021, 13:31
Przy podpisywaniu nowego kontraktu będzie Kruczek uniemożliwiający zmianę agenta na Raiolę :P
0
patoo_07
patoo_07
1 października 2021, 12:59
Smutne. Wydaje mi się, że po prostu nie chcą mieć zawodników grubasa w kadrze.
10
zycumilanista
zycumilanista
1 października 2021, 12:59
Do opisu sytuacji Hakana, Donnarumy czy Kessiego pasuje jeden mądry cytat: "I z tym największy jest ambaras żeby dwoje chciało na raz". W każdym z tych przypadków coś takiego nie występuje. Wiadomo, kasa. Jak dasz tyle i tyle to ambarasu nie będzie ale tak nie działają negocjacje. To nie jest tak, że im się oferowało/oferuje regres bądź stagnację (no może w przypadku Romka jest inaczej ale on ma słabą pozycję negocjacyjną jako, że był po prostu słaby). Więc jeśli ktoś nie chce tu grać to niech nie gra. Choć myślę, że Pan ze zdjęcia się jeszcze zreflektuje. W każdym razie nie robi syfu w mediach. Co innego jego agent.
4
grayman88
grayman88
1 października 2021, 12:58
Jeżeli nie zgodzi się na przedłużenie za te same pieniądze też uważam że powinien odejść.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
1 października 2021, 14:39
6,5 mln dla rezerwowego nas nie stać.
0
PeterWarne753
PeterWarne753
1 października 2021, 12:57
Duża strata. Bardzo trudno będzie zastąpić go kimś wartościowym i do tego Włochem. Milan na przełomie jednego roku stracił i straci 4 graczy, którzy odeszli lub odejdą za darmo z klubu. Hakan, Donnaruma, a teraz Romagnoli i Kessie.
2
MilanHomer
MilanHomer
1 października 2021, 13:41
W przypadku odejścia Romagnolego i Kessiego, trzeba nbędzie dołożyć jednego Włocha jak np. Pobega.
Gdy odejdzie tylko jeden z nich, to nie ma takiej konieczności.
0
kawalerowicz
kawalerowicz
1 października 2021, 12:55
Jak mnie to irytuje, że zawodnicy odchodzą za darmo...
2
Ilfenomenoo
Ilfenomenoo
1 października 2021, 12:49
Wielka szkoda takiego zawodnika...
1
Rzetelny
Rzetelny
1 października 2021, 12:39
Chciałbym już teraz oficjalnie info, że albo przedłuża i zostaje albo nie będzie przedłużał i po sezonie odchodzi.
0
primo2p
primo2p
1 października 2021, 23:43
Raczej Raiola będzie grał swoje do końca. Dziwne, że nic w prasie się nie wypowiada i podkręca atmosferę.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
1 października 2021, 12:37
Nawet nie próbujemy zatrzymać naszego kapitana?
To jakiś żart?
8
AdrianoGalliani
1 października 2021, 12:47
Za bardzo włoski. Musi być murzyn.
2
slavio
slavio
1 października 2021, 13:06
widocznie nie zachowuje sie jak kapitan ... Opaska nie dla niego jak woli konta z grubasem czyscic od rana
4
strzala
strzala
1 października 2021, 13:42
Zgadzam się. Jeśli naprawdę chce tu grać, to niech zmieni agenta. Jeśli nie to nara.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się