SCUDETTO


Raiola grzmi: "Dlaczego Milan oficjalnie nie zdystansuje się od gwizdów, żeby obronić Donnarummę?"

8 października 2021, 09:44, cinassek Aktualności
Raiola grzmi:

Ogromnym echem odbiło się wygwizdanie Gianluigiego Donnarummy przez kibiców Milanu przy okazji środowego meczu Włochy - Hiszpania w Lidze Narodów. Agent zawodnika, Mino Raiola, na łamach Il Corriere dello Sport postanowił odnieśc się do sprawy wywołując do tablicy także mediolański klub. Oto jego słowa: "Byłem zdegustowany wygwizdaniem Gigio. I teraz pytam - dlaczego Milan oficjalnie nie zainterweniuje dystansując się od tej sytuacji, żeby obronić zawodnika w jakiś sposób? A na moście w Mediolanie pojawił się jeszcze ten paskudny transparent. Chcemy rozmawiać o niebezpieczeństwie? Czy Gigio kogoś zabił? Nie sądzę. Prawda jest taka, że Milan nie wiedział jak zatrzymać Donnarummę i nie mógł tego zrobić, nie czyni wielkiej różnicy... Spróbuj zapytać kogokolwiek - jesteś ojcem i co byś doradził swojemu dziecku: zostać w Milanie czy pójść do Paris Saint-Germain?".

Natomiast Alfonso Donnarumma, ojciec Gigio, dla La Repubblica wypowiedział się następująco: "Miałem nadzieję, że nie dojdzie do tych gwizdów, ale szczerze mówiąc trochę się ich spodziewałem. Te gwizdy gorzej oddziałują na nas, rodziców, niż na niego jako piłkarza".



194 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
irus6663
9 października 2021, 14:11
Beudugeve
0
irus6663
9 października 2021, 13:59
Ygvjhn
0
irus6663
9 października 2021, 13:58
Ygvjhn
0
JAJO
JAJO
9 października 2021, 12:58
Co ma Milan do zawodnika obcego klubu? Skoro Raioli to przeszkadza to niech sam interweniuje np. specjalna konferencja prasowa dla gwiżdżących kibiców na bramkarza.
0
Książę Mroku
Książę Mroku
9 października 2021, 09:25
Teraz bedzie co wybralibyscie PSG czy Newcastle?
Dziekuje
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
9 października 2021, 08:39
Spróbuj zapytać kogokolwiek - jesteś ojcem i co byś doradził swojemu dziecku: zostać w Milanie czy pójść do Paris Saint-Germain?

No tak, oczywiście że zostawić 2 najbardziej utytułowany klub w europie i iść PSG, przecież wygrali LM tyyyyle razy i mają pełną gablotę trofeów xD
0
Paolo03
Paolo03
9 października 2021, 05:50
Wystarczy nie być hipokrytą i kukiełką swojego agenta.
Ojciec Gigio się spodziewał gwizdów wiec tym bardziej spodziewał się takiej reakcji Gigio, mógł się jakoś przygotować skoro jest juz dojrzały i profesjonalny po tej przeprowadzce.
Raiola tutaj ewidentnie pokazał na co on tylko liczy "Prawda jest taka, że Milan nie wiedział jak zatrzymać Donnarummę i nie mógł tego zrobić"
Nie macie więcej hajsu? To do widzenia znajdę inny klub mojemu klientowi. Nie rozumie niczego po za dolarami w kieszeni.
0
Maxwarka
Maxwarka
8 października 2021, 22:16
Panie Raiola,
Pragnę Panu przypomnieć, że (w dużej zresztą mierze za Pana sprawą) Donnarumma nie jest naszym zawodnikiem, więc z jakiej racji mamy się w jakikolwiek sposób do tych gwizdów odnosić, a już tym bardziej go bronić?
5
roox
roox
8 października 2021, 20:37
Raiola pamiętej że: na pierwszym miejscu jest MILAN, na drugim miejscu jest MILAN, na trzecim miejscu jest MILAN...a na końcu jesteś Ty ze swoimi piłkarzykami.
7
Kiuro_ACM
Kiuro_ACM
8 października 2021, 20:10
Ponoć Dolar płakał w szatni po meczu, a niedawno w wywiadzie stwierdził że tak bardzo "dojrzał" po odejściu... no to jeszcze trochę tego "dojrzewania" przed nim zanim zdoła znosić konsekwencje wyborów życiowych jak mężczyzna... o ile w ogóle kiedyś nim zostanie.

Z jednej strony szkoda chłopaka bo gdyby nie był otoczony takimi pijawkami to być może wszystko potoczyłoby się inaczej , no ale cóż, najwidoczniej taki układ mu odpowiada.

Czekam teraz na derby i powtórkę akcji dla Kebsona, choć znając jego psychę to stwierdzi że jest jednak kontuzjowany przed derbami i zwyczajnie parówa zmięknie :)
7
Umberto
Umberto
8 października 2021, 19:13
Jako ojciec powiedziałbym zostań w Milanie Ty szujo,
5
banan1899
banan1899
10 października 2021, 19:14
Było pośrednie wyjście z tej sytuacji. Przedłużyć kontrakt i odejść za pewną sumę. Mnie nie samo jego odejście boli ale to,że ne dał ani złotówki zarobić klubowi, który go wypromował i w którym się wychował! A to już jest świństwo.
1
Corsa
Moderator Corsa
8 października 2021, 18:35
Masakra, sami to wszystko nakręcają. Wystarczyło żeby Gigio nie otwierał za przeproszeniem gęby w wywiadach, a Riola nie robił z niego męczennika. Wtedy po pewnym czasie sprawa rozchodzi się po kościach i tyle.

Każda reakcja tego typu utwierdza tylko kibiców oraz hejterów, że takimi działaniami osiągają swój cel, że jest to skuteczne. Wszelkie apele o zaprzestanie procederu to nic innego jak wsadzanie kija w mrowisko.

Mino namieszał młodemu w głowie, pokierował go żeby wychędożyć Milan bez mydła, a teraz przerzuca winę na klub, no koniec świata. Hipokryzja level hard.

Sam sobie tak pościelił, ten hejt to nie wina Milanu, a efekt chciwości obu panów. Wybrał pieniądze to niech teraz wyciera sobie nimi łzy.
11
mufi
mufi
8 października 2021, 19:17
a moim zdaniem wychodzi wewnętrzne niezadowolenie z samego siebie i obwinianie innych :) to jest po prostu klasyk bycia, że tak brzydko napiszę - DEBILEM ! :)
1
wielki prostownik
wielki prostownik
8 października 2021, 19:36
Raioli chodzi o to aby cały czas było głośno o Donnarummie. W myśl zasady że nie ważne jak byle o Tobie mówili. Tak się robi show. Idę o zakład że pod koniec sezonu rozpocznie cyrk w Paryżu mający na celu wytransferowanie Dolara do Juve.
0
Corsa
Moderator Corsa
8 października 2021, 19:55
Albo do Newcastle. Oni tam pewnie rozpaczają, że Sudyjczycy nie zdołali wcześniej ogarnąć spraw formalnych z zakupem klubu. Taki książe to luźną reką rzuciłby dyszkę żeby skusić młodego mistrza Europy.
Edytowano dnia: 8 października 2021, 19:58
2
deko
deko
8 października 2021, 18:14
Oj piecze tyłek grubaska :)

Karma wraca, my znależlismy super zastępstwo zapominając już o Donnarumie, Gigi jak narazie ma pod górkę w psg, a przecież miało być odwrotnie, bynajmniej Raiola myślał że tak będzie :)
1
Kostek.
Kostek.
8 października 2021, 17:55
Sam bym go wygwizdał jakbym miał możliwość - gruby zjedz snickersa nie kozacz
7
acmti__
acmti__
8 października 2021, 17:39
Nie bądźmy tacy poprawni politycznie. Sport to emocje i niech tak zostanie. Moim zdaniem takie sytuacje są wpisane w zawód piłkarza i trochę nawiązując do starych czasów, które lubię.
Przemoc, rasizm, groźby to przesada, ale wygwizdanie zawodnika, który zachował się jak pipa to nie koniec świata. Ja wolę stadion pełen gwiżdżących prostaków, którzy faktycznie czują klimat niż wylansowanych prezesikow, którzy przychodzą na stadion pod krawatem.
7
zycumilanista
zycumilanista
8 października 2021, 17:08
Utożsamienie tych gwizdów tylko i wyłącznie z kibicami Milanu jest nie na miejscu. Ktoś to zweryfikował? Prowadził ankietę wśród gwizdzacych? No chyba nie. Ja mam przeczucie, że to nie tylko kibice Milanu a kibice całego Calcio mają go za sprzedawczyka i taki jest efekt. A Raiola niech się zdystansuje ale od Milanu bo co mi gość gra na uzębieniu to historia.
0
Yabaye
Yabaye
8 października 2021, 17:31
Tak. Gwizdali tifosi Juventusu, bo mają mu za złe, że osłabił rywala. Litości...
1
Yabaye
Yabaye
8 października 2021, 17:31
Tak. Gwizdali tifosi Juventusu, bo mają mu za złe, że osłabił rywala. Litości...
1
gieksa51
gieksa51
8 października 2021, 16:59
każdy wie co stało się teraz z New castle i kto go kupił i kolejny klub będzie nam uciekać i będziemy sprzedawać naszych graczy nie wiem czemu,czekam aż milan kupi Bernard Arnault bo by to zwiększyło atrakcyjność ligi ,milan by wrócił na salony bo by miał super bogatego właściciela i wkońcu to jedna z największych marek piłkarskich na świecie a mediolan stolicą mody i już widzę kolekcje Louis Vuitton & AC Milan
2
Woolfik92
Woolfik92
8 października 2021, 17:07
Arsenal tez ma wlasciciela multimiliardera, a wszyscy widza jak sie stoczyli. To jescze nic nie znaczy.
0
filipacm
filipacm
8 października 2021, 17:10
a ja bym nie chciał mieć multimiliardera za właściciela Milanu, teraz jest dobrze, zdrowo zarządzany klub, bez wielkich gwiazd, cieszący kibiców, gracze typu Tonali czy Calabria dodają uroku, promowanie młodych i nowych nazwisk, ja mam więcej fanu, gdy odkopany Theo daje nam 3 punkty niż miałby tu Messi z Neymarem gromić po 6 do 0 Benewento
6
Zielony2009
Zielony2009
8 października 2021, 16:51
Dla mnie gwizdy również były nie na miejscu, zwłaszcza mając na uwadze jaki był wkład Gigio w wygrane przez Włochów Euro. Szkoda, że kibice nie potrafią uszanować jego decyzji, zwłaszcza, że w końcu nie odszedł do Juve czy Interu tylko do klubu z którym bezpośrednio nie rywalizujemy i przez najbliższe lata raczej nie będziemy.

Niby akcje tego typu są normą wśród kibiców i obserwuje się takie sytuacje właściwie od zawsze, jednak w tym konkretnym przypadku ja osobiście nie potrafię wykazać się zrozumieniem.
0
Mil_online
8 października 2021, 17:20
Naprawdę nie widzisz w jego zachowaniu niczego niestosownego, co by nie zasługiwało na wygwizdanie?
3
Zielony2009
Zielony2009
8 października 2021, 17:23
Gwizdanie jest zbyt prymitywne w mojej ocenie, każdy jest panem własnego życia, nie powinniśmy w tak wulgarny sposób wyrażać opinii o czyiś wyborach. Czasy kiedy piłkarz był co inny klubowi już dawno minęły, futbol jest w 100% kapitalistyczny, są kontrakty, umowy, a Gigio żadnej nie złamał.
1
Mil_online
8 października 2021, 18:14
Ale tu nie chodzi o jego wybory, tylko o to, że dokonując tych wyborów zachował się jak szmaciarz.

Poza kontraktami i umowami są jeszcze zwyczaje, zasady etyczne oraz coś takiego, jak dobre obyczaje i zasady lojalności.
7
Zielony2009
Zielony2009
8 października 2021, 20:32
oczekiwanie lojalności na podstawie kibicowskiego widzi mi się nie mieści się w żadnej z norm, które oceniłeś, nawet dwie kochające się osoby zawierają miedzy sobą umowę

btw wskazane prze Cb wartości są zbyt ocenne, żeby nimi tak łatwo rzucać w każdej sytuacji
0
Mil_online
8 października 2021, 20:43
Nie na podstawie kibicowskiego "widzimisię", tylko na podstawie zwykłej, ludzkiej przyzwoitości.

Dla Ciebie profesjonalista i zawodowiec, dla mnie zwykły szmaciarz i pener. A, przepraszam - profesjonalnie wynegocjował milion euro rocznie kontraktu dla brata niedojdy, zwykłego ręcznika.
1
Deus
Deus
8 października 2021, 22:27
szmaciarzem bym nikogo nie nazywał. Tak samo nie odbierałbym kibicom prawa do piętnowania postawy, która nie jest w ich ocenie etyczna sytuacyjnie. Nie zapominajmy, że to dla kibiców jest piłka i tylko dzięki ich zainteresowaniu możliwe są wysokie kontrakty. Gwizdanie to rodzaj kibicowskiego głosu opiniotwórczego, który powinien się liczyć.
0
Deus
Deus
8 października 2021, 22:28
swoją drogą ciekawa dyskusja, liczę na rozwinięcie.
0
Boro
Boro
9 października 2021, 09:41
Ja myślę że Donnarummie zabrakło klasy i szczerości. Jak długo ciągnęła się saga z jego kontraktem? Facet który dostał karierę i bogactwo od Milanu nie potrafił powiedzieć szczerze jak wygląda sytuacja. Można bylo powiedzieć rok przed odejściem ze chce iść do psg, Milan by sprzedał i zarobił. A tak to jak zwykły najemnik wybrał tylko swoją korzyść. Za dużo zawdzięcza Milanowi. Dlatego dostał gwizdy. Podejrzewam że kibice miejscowi Milanu wiedzą więcej na temat ogółu jego zachowania.
Edytowano dnia: 9 października 2021, 09:42
0
El Diablo
El Diablo
8 października 2021, 16:47
Enzo Raiola jedzie wspierać Donnarummę XD
0
Boro
Boro
8 października 2021, 16:09
Dostał to na co zasłużył.
8
zubo
zubo
8 października 2021, 16:04
Wulgaryzm grubasie! Wara od Milanu!

Ostrzeżenie za wulgaryzm / Pazioni
Edytowano dnia: 8 października 2021, 16:59
2
assa-666
assa-666
8 października 2021, 16:01
I Wulgaryzm co jeszcze by chciał grubas???

Ostrzeżenie za wulgaryzm / Pazioni
Edytowano dnia: 8 października 2021, 17:02
1
Rocker
Rocker
8 października 2021, 15:47
No ciekawe, co wybrać? Klub z klasą, tradycją i mnóstwem trofeów. Z milionami wiernych kibiców na całym świecie, którego jest się wychowankiem i ma się wszelkie predyspozycje, żeby zostać jego legendą czy też piłkarską wydmuszkę napompowaną pieniędzmi jakiegoś Araba, która może się skończyć równie szybko jak się zaczęła razem z kaprysem wcześniej wspomnianego i 2 mln euro więcej. Ciekawe, ciekawe…
12
zycumilanista
zycumilanista
8 października 2021, 17:12
Paryż się skończy jak skończy się projekt Mundial dla Kataru. Róbcie screeny
3
stary_boss
stary_boss
8 października 2021, 15:47
Kasa i tylko kasa to się liczyło dla obu panów i nie mówmy ze mało miał dostać bo kontrakt był na 8 milionów
1
TR3V0R
TR3V0R
8 października 2021, 15:32
no i co grubasku płaczesz. Bardzo dobrze zrobili, bo zachował się jak śmieć. Ty z resztą też. Gwizdy w pełni zasłużone i nie ma co się nad tym rozwodzić. dollar nie jest już naszym zawodnikiem i nie ma co pisać na jego temat. Mamy teraz lepszego bramkarza, który nie chce chorych pieniędzy jak ten młody przygłup i jego grubszy kolega
2
Rafał0209
Rafał0209
8 października 2021, 15:08
Po co piłkarzom agenci równie dobrze sami mogliby podpisywać kontrakty, a dobry zawodnik to i szukać by nie musiał, bo kluby same by się z nim kontaktowały, a tak nie dość że płacą takim durniom bez talentu jak Raiola.
0
J.P-Jasmen
J.P-Jasmen
8 października 2021, 15:29
Polecam biografię "Ja, Ibra" by rzucić trochę innego światła na agentów, prezesów, piłkarzy. Jeśli nie lubisz czytać to najważniejszy fragment to transfer Ibrahimović z Malmo do Ajaxu.
0
Deus
Deus
8 października 2021, 15:51
Większość piłkarzy pewnie średnio ogarnia życie ale zgadzam się, że istnieją również tacy którzy na spokojnie sami by sobie wszystko ogarnęli i cała kasa by szła do nich.
Klasowy piłkarz, o którego kluby się biją a przy tym choć trochę inteligentny spokojnie poradziłby sobie sam.
1
Materazzone
Materazzone
8 października 2021, 15:00
Nie ważne jakich ma zawodników pod sobą, nie ważne ile ma hajsu na koncie, należy tego typa trzymać jak najdalej od Milanu. Podajże u kuzynów tak zrobili, chociaż wiem to z jakiejś rozmowy z kolegą po złej stronie Mediolanu i nie mam aktualnych danych.

Owszem, nadchodzą czasy wolnych zawodników, którzy sami się będą sprzedawać ale to nie zmienia faktu, że ten knur potrafi jedynie mącić spokojną wodę i nie należy mu jeszcze wchodzić w tyłek bo jest agentem super gwiazd. Jak widać z jedną super gwiazdą w wieku emerytalnym też sobie całkiem dobrze radzimy.

No, a co do Gigio to jak widać chytry dwa razy traci i wciąż na tej planecie na wszystko da się kupić. Jak powiedział Capello "szacunek się ma, a nie zdobywa". Nasz eks super talent najwyraźniej go nigdy nie miał.

Forza Milan!
0
lopezito84
lopezito84
8 października 2021, 15:22
A nie było czasem odwrotnie że "szacunek się zdobywa a nie ma"?
1
Yabaye
Yabaye
8 października 2021, 14:59
Panie Mino. Milan będzie zabierał stanowiska w sprawie swoich własnych piłkarzy. Gwizdy na Donnarumme to kwestia oświadczeń PSG lub kadry Italii. Zły adres.
3
Adam1983
Adam1983
8 października 2021, 14:16
No tak powinien dostać jeszcze kwiaty i Milan powinien zastrzec jego numer co za debil
1
Zirytowany
Zirytowany
8 października 2021, 14:12
Nie płacz gruby, idź przytul Gigio jak mu smutno, nie bez powodu został wygwizdany.
0
jasiom22
jasiom22
8 października 2021, 14:09
Mnie w sumie już tylko ciekawi co ma teraz, i co miał wczesniej w głowie Romagnoli, świadomie w trakcie g**noburzy kontraktowej Gigio x2, zmieniajac agenta na Riolę, jeszcze po doświadczeniu odejscia Bonaventury, który spokojnie mógł dograć karierę w Milanie.

Wiadomo było od poczatku że Riola operuje tylko w sferze konfliktu, i cel ma tylko jeden, kasę. Z mojej perspektywy słabo świadczy o Romku ta decyzja, zmiany agenta. Co się teraz wydarzy w kwestii jego kontraktu jak klub chce cywilizowanie rozmawiać, a Romek sam się w pewnym sensie postawił w roli zakładnika emocji i manipulacji swojego agenta.

Trochę analogicznie do kwestii Kessiego, agent nic nie traci odmawiajac rozsadnej oferty Milanu, bo jest psg i liga angielska.

Ciekaw jestem jak na to wszystko patrzy Romagnoli, czy ma dosyć Milanu i będzie kolejnym z wymaganiami ponad stan, czy posłucha Maldiniego czy Ibry. Czy da się wmanewrować w narracje Rioli?
0
grayman88
grayman88
8 października 2021, 14:06
Może dlatego że chcieliście nas zostawić po Euro żeby mieć lepsza pozycje negocjacyjna. I argument w ręku ze możemy zostać w Milanie. A tu Maldini pokazał wam miejsce w szeregu.
0
milan2002
milan2002
8 października 2021, 13:59
Ja bym doradził, żeby został legendą w Milanie niż kolejnym najemnikiem w PSG. Moim zdaniem klub nie musi się ustosunkowywać do gwizdów. Gigio nie jest graczem Milanu więc Milan nie musi go bronić. Inna sprawa jest taka, że prawdopodobnie kibice obecni na meczu trzymali kciuki za reprezentację Włoch, jednocześnie wygwizdując swojego bramkarza.
2
milan1986
milan1986
8 października 2021, 15:34
Mogl miec miejsce obok Baresiego i Maldiniego, zastrzezony numer 99 i wieczna chwale, dzieki ktorej randomowy czlowiek w 2120 roku wiedzialby kim byl i dla jakiego klubu gral Gianluigi Donnarumma. Oraz przy okazji kupe forsy na koncie. Zamiast tego wybral jeszxze wieksza kupe forsy forsy, gwizdy na stadioniach oraz to, ze przecietnemu zjadaczowi chleba w 2120 roku nazwisko Donnarumma nic nie bedzie mowilo. Ludzie dokonuja najwiekszych bzdur jakie mozna tylko wymyslec byleby zapisac sie w historii (Musk, Herostrates), a ten mial wszystko podane na tacy…
2
jasiom22
jasiom22
8 października 2021, 13:55
No faktycznie, trzeba by wysilić intelekt, a niektórym nie było dane rozumieć rzeczy nawet dosyć prostych. Żałosne.
0
BadMad
BadMad
8 października 2021, 13:27
Z tym ojcem to odleciał już całkiem..
5
boro215
boro215
8 października 2021, 13:25
Knur już kwiczy? Niech pokwiczy do Messiego i Neymara czemu jego prosiaczka nie chcą postawić na bramce xd
6
milan1986
milan1986
8 października 2021, 13:21
Przeciez Scaroni sie zdystansowal od gwizdow. Raiola udaje glupiego?
A za zestawienie Milanu (na jego niekorzysc), klubu o wspanialej historii i tozsamosci z jakas zabaweczka szejkow z paryskich przedmiesc, korzystajaca z ukladow w UEFA to grubas powinien byc uznany persona non grata w Casa Milan.
Edytowano dnia: 8 października 2021, 13:26
11
bawolejaja
bawolejaja
8 października 2021, 13:16
On serio to powiedział?
Wywieźć na taczkach jego i wszystkich jego zawodników.
1
mix17
mix17
8 października 2021, 13:13
Swoją drogą to Zlatan będąc zapytany o Dollara to powiedział, że lepiej jakby został w Milanie, bo byłby legendą klubu taką jak Maldini, więc jak widać grubasie nie każdy ojciec by przekonywał syna do wybrania pieniędzy.
16
karp_fso
karp_fso
8 października 2021, 13:13
Gwizdy były głupie, ale wypowiedź Raioli jeszcze głupsza. Dlaczego Milan miałby bronić nieswojego zawodnika? xD
14
Mil_online
8 października 2021, 13:24
A czemy gwizdy były głupie?
8
karp_fso
karp_fso
8 października 2021, 14:38
Bo to był mecz reprezentacji nie Milanu.
0
MilanHomer
8 października 2021, 15:49
karp
A co to ma do rzeczy?
W repce będziesz go kochał, a w PSG już nie?
Jesteś Portugalczyk, kibic Barcy, Figo przechodzi z Barcy do Realu i w repce go wielbisz i wychwalasz, ale jak gra w lidze hiszpańskiej to menda i inne epitety? :)
2
Tairens
Tairens
8 października 2021, 13:04
Alez mi sie podoba ten obolaly tylek tego Grubasa. Co chwile musi uderzac w strone Milanu, a doskonale wie, ze utracil swoja kotnrole. W PSG tez nie jest tak jak sobie wyobrazal. Co do stanowiska Milanu, nie nasz zawodnik, nie nasz problem. Co prawda nie jestem mega fanem takich rozwiazan na kadrze, ale Gigio takie traktowanie sie nalezy jak malo komi. Niech Enzo Raiola go przytuli jak sa takimi przyjaciolmi :D
1
skoropian
8 października 2021, 12:54
Został potraktowany adekwatnie do tego jak potraktował ACM.
Brawo kibice !!!
2
Rocker
Rocker
8 października 2021, 12:34
Dlaczego Milan nie zainterweniuje? Bo to nie jest ich zawodnik.
23
LunaS
LunaS
8 października 2021, 13:14
Może PSG by wystosowało jakieś oficjalne pismo.
Np. Proszę nie obrażać naszego kolegi - bo będzie wpier... ale w drugą stronę w półfinale LM.
1
DarQ
DarQ
8 października 2021, 12:29
Niewiele jest osób, które potrafią włączyć u mnie konwenans stadionowy, po którym staję się prymitywny.
No ale cóż, mój psychiatra zabronił mi kumulować negatywne emocję .
1
Von Strauss
Von Strauss
8 października 2021, 12:27
Spróbuj zapytać kogokolwiek - jesteś ojcem i co byś doradził swojemu dziecku: zostać w Milanie czy pójść do Paris Saint-Germain?".

Ja bym doradził rezygnację z usług tak miernego agenta ;)
2
inzaghi67
inzaghi67
8 października 2021, 12:22
żebyś się pytał
0
vorti
vorti
8 października 2021, 12:16
Oddaj piłkę dzieciom, która im zabrałeś i połknąłeś. Stary, a głupi.
1
slavio
slavio
8 października 2021, 12:14
Pelen profesjonalizm tak kosztuje jesli nie potrafi zdystansować sie od kasy to pozniej skutki efetkty sa rozne...
0
MrWercyngentoryx
MrWercyngentoryx
8 października 2021, 12:13
Sytuacja rodzinna Donnarummy:
Wujek Agent Grubas Mino, oczekuje prowizji
Ojciec Alfonso, oczekuje prowizji
Brat Antonio, gdyby nie to, że w PSG mieli 70 bramkarzy to pewnie znalazłby swoje miejsce
Matka, babka, dziadek, chomik, szczur, pies, kot, mysz, wiewiórka, pluskwa, komar, bażant i każda postać mieszkająca w promieniu kilometra od domu rodzinnego Donnarummy oczekują na prowizję.

Cóż zrobić, taka rodzina a rodziny się nie wybiera.
3
MrCostacurta
MrCostacurta
8 października 2021, 12:07
A co ma Milan do tych gwizdów? Odpowiedzialność zbiorowa? To powiesić Raiole na placu w Mediolanie za zbrodnie Mussoliniego.
0
1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się