SCUDETTO


Mocno okrojona kadra na Porto. Wraca Bakayoko. Rebić poza kadrą

18 października 2021, 15:50, Redakcja Aktualności
Mocno okrojona kadra na Porto. Wraca Bakayoko. Rebić poza kadrą

Trener Milanu Stefano Pioli ogłosił dziś po konferencji prasowej 18-osobową kadrę na jutrzejsze spotkanie Ligi Mistrzów, w którym Milan na Estádio do Dragão zmierzy się z FC Porto. Do grona powołanych po kontuzji powrócił Tiemoué Bakayoko. Szkoleniowiec będzie musiał sobie poradzić w Portugalii bez Maignana, Plizzariego, Mirante, Hernándeza, Díaza, Messiasa, Florenziego i zawieszonego za czerwoną kartkę Kessiego. Dodatkowo w kadrze nie znalazł się Ante Rebić, który w sobotnim meczu z Hellasem odniósł kontuzję lewej kostki.

Oto powołani:

BRAMKARZE: Jungdal, Tătărușanu;

OBROŃCY: Ballo-Touré, Calabria, Gabbia, Kalulu, Kjær, Romagnoli, Tomori;

POMOCNICY: Bakayoko, Bennacer, Krunić, Saelemaekers, Tonali;

NAPASTNICY: Giroud, Ibrahimović, Leão, Maldini.



30 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
milan2002
milan2002
18 października 2021, 21:20
Oby bez kontuzji się obyło.
0
Kempez
Kempez
18 października 2021, 20:05
fajnie jak byśmy mieli takiego De Sciglio na rezerwe za Theo
0
Majki85
Majki85
18 października 2021, 21:00
Boże chroń.
12
Kempez
Kempez
18 października 2021, 19:44
pierwsza jedenastka będzie git ale nie ma zmienników ;/
0
pazioni
Moderator pazioni
18 października 2021, 19:26
Będzie ciężko, ale damy radę.
0
Jaca23
Jaca23
18 października 2021, 18:33
Pierwsza 11stka będzie wyglądać mocnie, gorzej z ławką.
0
Sieri
Sieri
18 października 2021, 18:12
Mecz do jednej zmiany ehhh będzie mega trudno
0
filipacm
filipacm
18 października 2021, 17:20
z ławki wchodzi Ibra i... tu się kończy nasza moc xd
4
matten
matten
18 października 2021, 16:33
Średnio to wygląda, ale nie należy się poddawać. Dobrze, że napastnicy wrócili do zdrowia, choć nie wiadomo jak tam z formą... Giroud niby strzelił bramkę w lidze, ale nie wyglądał na piłkarza z początku sezonu. Tak czy siak, jeśli chcemy myśleć o wyjściu z grupy, to trzeba zdobyć 6 pkt na Portugalczykach.
2
Yabaye
Yabaye
18 października 2021, 16:07
Przepraszam, że nie w temacie, lecz trudno znaleźć temat, gdzie mogę to napisać. A napiszę, niestety, rzecz niepopularną i pewnie kontrowersyjną, proszę o łagodny wymiar kary.

Otóż chodzi o program Curva Sud na Kanale Sportowym. Fajnie, że po zamknięciu Calcio Truck mamy jakiś program mówiący o naszej lidze, ale mam mega problem z red. Długoszem. Cieszę się, że mamy "swojego człowieka po szalu", który komentuje kolejki Serie A, ale to emanowanie swojego przywiązania jest momentami obrzydliwe, tego jest po prostu za dużo, co mocno wpływa na cały odbiór merytoryczny tego, co red. Długosz ma do powiedzenia.

Przykład z dzisiejszego programu, który w tle leci z odtworzenia: Omawiany mecz Juve-Roma i obroniony karny przez Szczęsnego. Analiza, że wychodzi z dołka, że znowu jest pewnym punktem w składzie. I nagle red. Długosz wjeżdża na białym koniu "noo, a podczas meczu z Milanem obronił strzał Kalulu i wtedy się zastanawialiśmy czy właśnie się odbudowuje". Zastanawialiście się wtedy, nie trzeba do tego wracać w kontekście drużyny, która z tym meczem nie miała nic do czynienia.

Ale nawet jeżeli będziemy szukać tego nawiązania to OK, lecz 2-3 tygodnie temu podczas programu mowa była o którymś trenerze, nie pamiętam o którym. Chyba Allegri czy Mou, ale mogę się mylić. W studiu trwa analiza i nagle red. Długosz "no, a trener Milanu Pioli powiedział o nim, że...". Litości, tego jest za dużo.

I to jest ten problem, bo jak analizowana dzisiaj jest bramka Lazio, to red. Długosz mówi, że dobrze i poprawnie zdobyty gol i to tylko kwestia ducha fair play. I wszystko fajnie, tylko na koniec nie wiemy czy red. Długosz mówi tak, bo głęboko przeanalizował temat jako fachowiec, czy po prostu forza Milan, dobrze im tak.

Mamy pretensje do dziennikarzy, że w trakcie komentowania meczu mają pod koszulą koszulkę Interu/Juventusu/czyjąkolwiek. Ja mam pretensje, że red. Długosz nie potrafi ściągnąć naszej koszulki przed wejściem do studia. Wiemy, że red. Borkowski jest biało-czarny, ale tego tak mocno nie czuć w odbiorze i za to dla niego szacun.

Bez względu na powyższe, ślę serdeczne pozdrowienia. Mogę się nie zgadzać z pewnym stylem, ale szacun za całą wiedzę i promocję Calcio w kraju przeżartym zachwytami nad Messim, CR, Barcą, Realem, połową ligi angielskiej i Bayernem.
7
Vol'jin
Vol'jin
18 października 2021, 16:10
ale co tu do bramki do Lazio na 2-1 dyskutować? Smokowski w moc futbolu też powiedział gra się do gwizdka i tyle. Sędzia jest od przerywania gry

jedynie nad czym to można dyskutować, to czy Dumfries/Lautaro nie powinni wylecieć z boiska (notabene, leżący Di Marco ozdrowiał i brał udział w tej awanturze)
6
nokoments
nokoments
18 października 2021, 16:14
no nieźle
0
chory
chory
18 października 2021, 16:33
na kanale sportowym to tylko gadają jakieś kocopoły, lepiej jest samemu poszukać jakichś rzeczy po internecie albo pooglądać przeglądy włoskiej prasy niż tracić czas na tych mejwenów
1
PanPrzemus313
18 października 2021, 16:38
Myślę że różnica jest taka że Marcin jest przedstawiany jako przedstawiciel acmilan.com.pl a nie niezależny i obiektywny komentator podczas gdy komentatorzy elevenu mają być bezstronni
Z częścią z tych zarzutów się zgadzam (oprócz tego fragmentu o golu Lazio - wft? o co ci chodzi był prawidłowy) ale jednak fakt że jest przedstawiany jako fan Milanu z naszej strony definiuje jego stronniczość i jest dość wyraźną różnicą od zwykłego komentatora
6
omo69
omo69
18 października 2021, 16:58
ale tak reasumując ten teges to o co ci chodzi?
5
Nelson_Dida
Nelson_Dida
18 października 2021, 17:23
to już trochę takie czepianie się dla samego przyczepienia.. oglądam CS dość regularnie i Marcin zawsze wypada fajnie

jeśli chodzi o 'emanowanie przywiązaniem' czy jakoś tak - raz, że jest przedstawiany jako red. acmilan.com.pl, a taki Borkowski jako 'Meczyki.pl', czy Lipiński 'Canal+', a dwa, że Pol często zwraca się 'to przejdźmy Marcin teraz do twojego Milanu' itp. - więc wszyscy wszem i wobec wiedzą, że to kibic Milanu

ciekawe, gdyby było tak jak wyżej napisałem, ale Marcin by tego przywiązania nie okazywał i był 'obiektywny' - pewnie by były komentarze 'czemu tak robi, a czemu to a czemu tamto' XDD
10
grzesiekpl88
grzesiekpl88
18 października 2021, 17:52
Marcin zawsze wypowiada się merytorycznie i jak już Panowie wyżej wspomnieli jest jasno przedstawiany jako red naszej strony i kibic Milanu więc myślę, że trochę szukanie dziury w całym, to nie jest niezależny dziennikarz tylko przede wszystkim kibic Milanu i jego świetny ambasador (choćby coroczny bieg charytatywny, który nawet nasz klub docenił ofiarując mu koszulkę z jego nazwiskiem). A porównywanie Marcina który występuje jako gość programu do Panów którzy komentują mecz to moim zdaniem przerysowanie, tu jest luźna dyskusja o Serie A, CS oglądam regularnie i wielokrotnie Marcin wypowiada się bezstronnie, więc pozwolę się z Twoją opinią nie zgodzić :)

Oczywiście nie każdemu musi pasować i każdy ma prawo do własnego zdania, a o ile znam Marcina to taki głos krytyki przyjmie jako cenną radę aby jego występy były jeszcze lepsze ;) Pozdro
9
ósmy
18 października 2021, 18:15
W dzisiejszym podsumowaniu najlepszej jedenastki minionej kolejki, Marcin nie podaje żadnego zawodnika Milanu, wrzuca za to bramkarza Juve. Borkowski zaś wrzuca swojego DeSciglio, i nie zapomina o Castillejo. Ja sobie myślę, że proporcje są ogólnie zachowane. Chociaż uważam, że najlepszego programu o Calcio od niedawna już nie ma na antenie, przy całej mojej sympatii do Pola.
2
Jaca23
Jaca23
18 października 2021, 18:28
Mi kompletnie przywiązanie Marcina do Milanu nie przeszkadza, jak wyżej koledzy wspomnieli w końcu jest przedstawiany jako przedstawiciel tej strony, więc nie widzę konfliktu interesów.

Natomiast według mnie Curva Sud stoi kilka pięter niżej niż stał Calcio Track i mega żałuje, że tego programu już nie ma. Pod względem klimatu i merytoryki to inny poziom, dodatkowo przeplatany świetnymi anegdotkami Dumanowskiego i Guziaka, z których część znalazła się w ich książce "W krainie piłkarskich bogów. O Polakach w Serie A" - która bardzo polecam każdemu fanowi Calcio.
2
MrWercyngentoryx
MrWercyngentoryx
18 października 2021, 19:19
Czepianie się dziennikarzy, że sympatyzują z danym klubem, ligą, mają swoich ulubionych trenerów, piłkarzy jest bez sensu. Obiektywizm obiektywizmem, ale nie ważne kogo zaprosić do studia zawsze kogoś posądzi się o subiektywizm.

W czym jest problem, że dziennikarz sympatyzuje z Milanem? Co w tym złego, że pewne wypowiedzi odnoszą się do Milanu, Juve, Interu, do ich trenerów czy też opowieści najczęściej dotyczą tych klubów. Jakby, czego by innego miały dotyczyć? Możemy słuchać anegdot z Genoi, Napoli czy nawet Rzymu, ale to te z udziałem tych największych nas elektryzują. Po to dziennikarze interesują się danymi klubami, sympatyzują z ligą żeby właśnie o tym mówić. Gdybyśmy mieli oczekiwania obiektywizmu wobec każdego klubu w Serie A to trzeba by zaprosić ekspertów z innych lig, ale wtedy byłoby to nudne, bo co oni wiedzą? Właśnie przez sympatię i bliskość z każdym klubem z osobna znamy pewne smaczki, powiązania, ciekawostki.

Ja jestem na prawdę bardzo zadowolony z Curvy Sud, świetny program, którego przez lata nam brakowało bo nikt tak na prawdę nie inwestował w tę Ligę, by ją tak przyjemnie omówić. Weźmy też pod uwagę profil całego Kanału Sportowego, siedzą kumple na kanapach, na krzesłach barowych i rozmawiają, dyskutują, śmieją się. Jeśli ktoś oczekuje suchych analiz to od tego ma panele analityczne, statystyczne, suche wypowiedzi po każdym meczu Serie A. Czy dany dziennikarz czy jak Pol wyjdzie w krawacie Juve, koszulce Rimini, Bologny mnie to nie razi, dla mnie mogą nazwę programu zmienić na Curve Nort nawet.

Inna sprawa, dlaczego mieliby nie zachwycać się ternerem Piolim czy samym Milanem? Klub po latach wraca na swoje miejsce, grają świetnie, więc dlaczego póki tak jest nie omawiać właśnie tego w formie wzoru?

Też oczekiwać, że będą poświęcać czas na każdą drużynę z osobna jest trochę zgubne, największe bazy kibiców w naszym kraju to Milan, Inter, Juve, więc czego oczekiwać jak nie tego, że tym zespołom będzie się poświęcać najwięcej uwagi, bo tego się domagamy jako odbiorcy programu. Fajne są smaczki innych drużyn, cieszą ich wygrane i świetne mecze, ale na dłuższą metę kogo interesuje mecz Genui z Sassuolo? Miewam momenty, że obejrzę taki mecz, ale prócz tego co wnosi to w kontekście atrakcyjności ligi? Także o czym mówić jak nie o największych, o czołówce ligi.

Żyję zawieszony między Francją a Włochami, oczekujemy obiektywizmu od naszych dziennikarzy. Panowie, tamci dziennikarze to dopiero subiektywny mendy, potrafią oddać honor innym drużyną, ale jakby się tak dało szpilkę wepchnąć to chętnie by to zrobiły. Tam całe redakcje kibicują pewnym klubą i nikt w tym problemu nie widzi. Normalne życie Włocha czy Francuza.

Czepianie się, Panowie są zawsze świetnie przygotowani, merytoryczni, mają mnóstwo kart w rękawach, które wyrzucają na zawołanie, potężna wiedza i pamięć bo ja już o wielu meczach zapomniałem a w nich ciągle one są rozgrywane. Super, nie ma kogoś kto dogodzi każdemu, fajnie, że w komentarzach każdy się szanuje, także takie dyskusje są zawsze dobre bo niezależnie kto od kogo, ale zawsze coś dla siebie wyniesie.

Forza Kanał Sportowy, Forza Milan
2
cinassek
cinassek
18 października 2021, 19:52
Nigdy nie kierowałem się sympatią do Milanu rozmawiając o innych klubach, a co do skojarzeń - to dla mnie po prostu naturalne, bo z racji swojego życia wiem co powiedział Pioli w trzecim pytaniu od końca na konferencji przed meczem z beniaminkiem, niekoniecznie zawsze wiem w sposób tak wnikliwy co powiedział Sarri czy Mourinho. Jestem przedstawiany jako ACMilan.com.pl, byłem raz nawet w koszulce Milanu, nawet na zdjęciu zapowiadającym często jestem w koszulce Milanu. Mam udawać, że nic mnie z Milanem nie łączy? To by były jaja dopiero :P

W każdym razie cieszę się jak ktoś ogląda i dzięki bardzo za to! A zgadzanie się czy brak zgody w jakichś opiniach to już przecież o to w tym chodzi :)

I zgadzam się oczywiście, że chłopaki z Eleven wymiatają, można się tylko uczyć
12
Corsa
Moderator Corsa
18 października 2021, 20:02
Ale o to właśnie w tym programie też chodzi, dlatego zaproszono do prowadzenia kibica Milanu, Juve czy innej ekipy, aby przedstawiał wydarzenia przez pryzmat swojej drużyny.

W każdym odcinku zawsze jasno podkreślane jest, że Marcin to 100% Rossoneri, aby właśnie nie było zgrzytów co do jego wypowiedzi nawiązujących do Milanu.

Co innego gdy komentator sportowy, który powinien być neutralny ewidentnie wspiera jedną za stron, a co innego gdy zdeklarowany Milanista mówi dużo na temat swojego klubu.
Edytowano dnia: 18 października 2021, 20:03
3
Vol'jin
Vol'jin
18 października 2021, 20:06
Przede wszystkim out powinien zrobić Pol i dać Lipińskiego na prowadzącego

z racji spraw "właścicielskich" to nie można liczyć na kogoś z Eleven.

Lipiński chyba też zniknął pewnie z powodu konfliktu interesów C+ vs Viaplay
1
zbylon
zbylon
18 października 2021, 21:20
Święcicki też jest kibicem Milanu, ale w Eleven każą im zachowywać obiektywność, dlatego jak powie jakieś miłe słowo o Juve, to wszyscy tutaj dostają sraczki. Dajcie spokój, to są pierdoły. A Długoszowi daleko do Crudelliego jeśli chodzi o "obiektywność" ;)
Edytowano dnia: 18 października 2021, 21:22
0
marcinomilano
marcinomilano
18 października 2021, 23:22
Zupełnie się nie zgadzam, moim zdaniem Marcin jest bardzo obiektywny i neutralny, czasem aż za bardzo. Moim zdaniem nawet dzisiaj to była zbyt surowa retoryka, że Milan ma gorszy jednostkowo skład od Interu, Juve i Napoli.

Oglądam od pierwszego odcinka z Marcinem i nigdy nie poczułem zbytniej stronniczości, wręcz często mam wrażenie, że Michał Borkowski i Tomasz Lipiński są zbyt surowi i dziwię się Marcinowi że puszcza im to płazem. Np. dzisiaj Michał Borkowski powiedział, że Milan ma silną ławkę i to nas wyróżnia, bo z Hellasem weszli Castilejo i Krunić, co jest kompletnie bezsensu w kontekście tego jak wielu zawodników mamy kontuzjowanych. W normalnych warunkach Castilejo nie pojawiłby się na boisku.
0
marcinomilano
marcinomilano
18 października 2021, 23:28
Zgadzam się też z innymi, że program stoi poziomem niżej niż Calcio Truck, którego strasznie mi brakuje. Mam jednak wrażenie, że to nie jest wina Michała i Marcina, tylko red. Pola, który jak to zawsze z nim było, jest od wszystkiego i często od niczego. Jestem w stanie to zrozumieć, bo mam wrażenie, że on stara się jednakowo interesować większością lig z top 4, a to niestety nie jest możliwe. To on moderując rozmowę często sprowadza je na pewne tory, a Michał z Marcinem muszą się produkować. Oprócz Calcio Trucka i CS, kiedyś był też program na weszło Curva Nord (generalnie wiadomo skąd wzięli nazwę w KP :)), który prowadził Michał z Dominikiem Muchą. Mam wrażenie, że gdyby wziąć takiego Dominika Muchę i dołączyć go do dwójki Marcin i Michał, to wyszedłby program na duuużo większym poziomie.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
18 października 2021, 16:06
4231 >>> 4222
1
roby45
roby45
18 października 2021, 16:00
Wyszedłbym 2 napasrnikami
0
TR3V0R
TR3V0R
18 października 2021, 15:59
Tătărușanu-Kalulu-Kjær-Tomori-Calabria--Tonali-Bennacer--Saelemaekers-Krunić-Leão--Giroud
Najmocniejsze co możemy obecnie wystawić. Nie widzę innej opcji niż taki skład
3
Beny
Beny
18 października 2021, 15:58
przydałby się taki Castillejo na zmianę ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się